22:22ч. 30 Септември 2013 #45
Doi4in
И още една ситуация - детска площадка. Майки с дечица. Децата ровят в пясъка. Вадят щастливи котешки акита и ги мачкат с ръчички. Вонята е неописуема. Майките са потресени. Докато се чудят как да чистят децата и погнусено свиват устни, идват 3-4 пенсионерки. Сядат на лаф на една от пейките. Вадят бохчите и започват да пръскат по площадката всевъзможни остатъци от храна. За секунди се събират 10-ина котки. Майките се възмущават. Бабите отговарят задружно. Майките с децата са лоши - те са против котките, според бабите. Бабите са супер - те са грижовни природозащитнички.
14:11ч. 30 Септември 2013 #44
IVAN
А циганите,които чупят и хвърлят,какво ще ги прави кмета?От тях трябва да эапочне,а не,от беээащитните животни!!!
12:54ч. 30 Септември 2013 #43
Ricko
Сега ще ви дам конкретен пример.В блок намиращ се срещу къща...една баба непрекъснато хвърля храна за котките от балкона си.Част от тая храна отива точно под фасадата на къщата..друга част пада на самата улица и няколко котки бяха вече блъснати от коли.Миризмата,която се носи няма да я коментирам.Има и една друга къща с котки,която сигурно повечето варненци в града знаят...близо до адвокатската градинка.И откъде също "ухае" на котки.Искам да ви питам...откога уличните котки се нуждаят някой да ги храни,след като години наред са намирали препитание по кофите с боклук.И те,както и уличните кучета години наред оцеляваха и без някой да ги храни.Разбира се,където няма проблем...ние хората сами ще го създадем с глупостите си.Като искате да храните котките...вземете си коте и си го хранете в къщи.
12:18ч. 30 Септември 2013 #42
Гларус
Морски, нали трявба да си дават вид, че изпълняват някаква функция :))
12:12ч. 30 Септември 2013 #41
morski
Хора това е несериозно.Хем е несериозно хем достатъчно красноречиво описва реалната ни действителност.Държавните, общинските и други контролни органи нямат сили и смелост да се противопоставят на големите длъжници и на сериозните престъпления и нарушения, а се захващат с кокошкарски истории буквално.Неправилно паркиране, преминаване на червен сигнал, незаконно строителство, не рагламентирана тротоарна търговия, сделки и отдаване под наем на общински имоти и т.н. Те тръгнали да глобяват бабичките.Всичката Мара втасала...
11:55ч. 30 Септември 2013 #40
Перверзник
От коментарите по- долу ми става ясно, че варненци предпочитат да живеят в мизерия, заобиколени от бъхливи котки и хапещи кучета, но задовилили самарянското си его и нахранили гладна котка.
10:21ч. 30 Септември 2013 #39
Гларус
Въпроса е доста болезнен за нас варненци, дори бих казал, че цяла Варна, трябва да бъде ангажирана с този проблем. И да се проведе моментално кръгла маса относно въпроса с тези миловидни инак на пръв поглед, жестоки убийции на вторият най-рапространен бозайник на земята. Наложително е гражданското обществоо да бъде впрегнато в този къде - къде по важен казус и да се намери решение. Аз предлагам дори да съдадем една нова временна общинска комисия, а защо не и парламентарна, която да намери бързо решение относно този проблем. Защото не може ей така безнаказано, хората да пишат за този вид престъпления в интернет, игнорирайки праведната система и нейните представители. За което трявба да се проведът необходимите за тази цел научни семинари, по отношение на това, как да се промени мисленето на хората, така че те освен да имат държава и местни власти, които да санкционират тежко и ефективно, с цел намаляне и превенция на тези нарушения на бщественият ред, така и да накара хората да мислят правилно. Държавата и граждаснките организации и НПО-та, трябва да са доста активни, инак все едно живеем в онези противни на глобалните стереотипи и развитите страни общества, в които неприаъма към малцинствата е засилен, хомофобията е разпространена и т.н. А в тази сфера, НПО организациите и особено тези, чиито спонсори от САЩ , така съвестно опозват правата на бедните роми, днес трябва да се включат и защитят и тези права на живот, на хилядите мишки , паткани и прочие, за които обществото грам не подозира, че живеят в дупки и се крият, сякаш не са равноправни живи същества на тази планета. Мился, че тук е време на известният професор по американска политология в България - г-н Маринов, да си каже тежката дума, както когато напипа и окачествии като комунисти, всички тези с изкривена психика хора като мен, защото не сме търпили гей парадите и показната педерастия.
09:57ч. 30 Септември 2013 #38
Bakunin
Задължителна регистрация и маркиране на домашните кучета и котки, глоба от 500 лв нагоре за изхвърлено от къщи животно, както и за безконтролно пускане на некастрирани животни навън. Масова кастрация на уличните животни. Прости правила,нали? Остава само да се спазват и няма да има причина да морим животните с глад или отрова.И без това уличните рядко живеят повече от 2-3 години. Аз имам две котки взети от улицата, за още няколко се погрижих да бъдат кастрирани.Ефектът не е поразяващ,но все отнякъде трябва да се започне.
09:25ч. 30 Септември 2013 #37
bebolina74
А нормално ли е в близост до детска площадка в района на Чаталджа,двама пенсионери да направят къщичка за котки и да си ги гледат пред входа.И това е на има-няма 5-10м.от децата???Какво правим в случая?То бълхи ли не щеш,мръсотия ли....пълна мизерия!
09:20ч. 30 Септември 2013 #36
канна
Аз мисля, че тази жена, която е хранила котките не е извършила кой знае какво престъпление. Престъпление е бездействието на управляващите, които вече повече от 20 години да не разрешават елементарни проблеми в градовете и години наред да дъвчем едно и също - котките, кучетата, дупките! Е как е възможно това, кажете ми? Тях трябва да глобят, но със солени глоби, дето за толкова години не можаха да приберат тези бездомни животни от улиците.
09:12ч. 30 Септември 2013 #35
skejko
Според мен глобата трябва да е 500 лв
09:08ч. 30 Септември 2013 #34
Vic Rattlehead
Край нас храним няколко бивши домашни котки, изхвърлени от стопаните им на улицата. Последният е един много красив котарак, общителен, гальовен, бих го взел вкъщи, ако вече нямах друго животно, пак взето от улицата. Та какво ще направи кметът, за да спре хората, които изхвърлят животни на улицата?
Или да ги оставим да умрат пред очите ни от глад? Аз не съм садист. Може да ме глобят, но гладно животно ще нахраня, ако имам храна в себе си.
07:03ч. 30 Септември 2013 #33
aheloi
Да дигат пенсиите, щото нямали пари за хляб, а междувременно 5 тенджери фърлят през терасата?!
07:03ч. 30 Септември 2013 #32
aheloi
Да дигат пенсиите, щото нямали пари за хляб, а междувременно 5 тенджери фърлят през терасата?!
00:57ч. 30 Септември 2013 #31
Mari Anne
Проблема не е в това, че някой с милостиво сърце нахранил коте, а в това че държавните институции не си вършат работата и не прибират тези животни в приюти както е в цивилизованите страни.
00:07ч. 30 Септември 2013 #30
movsar
Не може да хвърляш отпадните води от хотелите в морето без да са преминали през станция но ти като топ меринджей ги хвърляше,че и продължаваш. Що не дойдат тези същите да те глобят?
23:10ч. 29 Септември 2013 #29
ROCKNROLL
Неуважаеми господин кмете, храна не трябва да се хвърля от прозорците и балконите по наредба, нямаща нищо общо с бездомните животни. Би трябвало да я знаете. Колко нарушители сте глобили по нея?
А кога ще започнете да глобявате хората, които поставят хранилки за птици през зимата? Не се ли увеличава така популацията им? Не почват ли да цвъкат навсякъде? А тези, които им хвърлят трохи на улицата? ДОКОГА ЩЕ СЕ ЗАНИМАВАТЕ С ТЕЗИ, КОИТО ПОМАГАТ НА ЖИВОТНИТЕ, ВМЕСТО С ТЕЗИ, КОИТО ГИ ТРОВЯТ, УБИВАТ, ПРЕБИВАТ ИЛИ ИЗХВЪРЛЯТ НА УЛИЦАТА?
Успешно оправдавате прозвището на предшественика си - КМЕТ КРЕТЕН. Затова ли ви избраха хората? Не сте ли вторият К.Й., щом следвате малоумните наредби от неговото управление, вместо да ги отмените? Направихте ли нещо различно от него досега?
22:59ч. 29 Септември 2013 #28
DJ Bobo
Прочетох ви коментарите, не съдя никого. Аз самият имам котка, която си взех в Германия, за да не остане на улицата. Само едно ми направи впечатление, когато бях през август в отпуск: котките във Варна бяха кожа и кости. Това е жалко за животните и явно е отражение на положението, в което са хората.
22:51ч. 29 Септември 2013 #27
МоРсКи
A този кой беше?
22:50ч. 29 Септември 2013 #26
galia на кривия Пор/т/них котките му пречат....
22:33ч. 29 Септември 2013 #25
morski
Главният прокурор може да влиза в забранена улица с колата, щото бързал за заседание,
а бабата не може да хвърли кренвирша през терасата, щото бърза за сериала.
22:31ч. 29 Септември 2013 #24
morski
Да чоплиш семки,
да си хвърлиш фаса на улицата,
да капят климатиците по фасадите върху малкото тротоари,
да има изтрити пешеходни пътеки.....
това горното също не е нормално, и сякаш е малко по-приоритетно.
А иначе, нека общинските заплатаджии занимаващи се специално с тази дейност, да разберем какво са свършили последните 6 месеца или само вземат заплати.
А иначе - в морксата градина около пантеона е плъно с ротвайлери и питбули без каишки и наморници, ама НЕ ИМ СТИСКА НА ОБЩИНСКИТЕ МИШЛЕТА да идат и глобят там.
22:09ч. 29 Септември 2013 #23
To4o
Давам едно "за" затова,4е не трябва да се хранят ку4ета и котки навън от домовете,но съм с особенно мнение за Dafinka,тя дали е излизала навън от БГ,в Европа израз "бездомни животни няма",защото ку4ета свободно по улиците няма.То както тук е трагнало някоя баба може пред блока и носорог да си храни!!!
21:36ч. 29 Септември 2013 #22
Haus
С първия коментар имам впредвид.
21:35ч. 29 Септември 2013 #21
Haus
Не знам за вас ама инж.Ганьо Балкански истински ме разсмя.Мерси пич..Това беше яко..
21:29ч. 29 Септември 2013 #20
Дидo
Dafinka, никой не мрази животните, ако някой иска никой не му пречи да си отглежда кучета и котки в къщи.
merypoup, ако храним уличните котки, те няма да ловят мишки, защото няма да са гладни.
С това хранене и отглеждане по улиците, наистина популацията им изкуствено се увеличава за сметка на други видове. Всеки обича мили котенца и кученца, но трябва да сме отговорни и към природата, а не само да мислим за собствените си чувства.
21:24ч. 29 Септември 2013 #19
RRRrrr
Браво ! Подкрепям наредбата ! Като толкова ги обичате животинчетата, приберете си ги вкъщи и не ги оставяйте на произвола на съдбата. Само пишман природолюбители в тая държава се навъдихте.
21:04ч. 29 Септември 2013 #18
Intruder
Ти ли ще ми кажеш какво мога да хвърлям от моя си прозорец бе ДРИСЛЬО, я го духайте всичките шибаняци
20:58ч. 29 Септември 2013 #17
Dafinka
Към всички, които МРАЗЯТ котките и кучетата - хора, мразете си ги, но не животинките са виновни!!!! Хората са тези, които ги карат да страдат и немърливо се отнасят към тях!!!!! Грижи трябва да се полагат за всички и всичко!!!!
20:54ч. 29 Септември 2013 #16
Dafinka
Извинете г-н кмете,но тази наредба е неясна и неточна (без да споменавам, че е АБСУРДНА!!!), заради факта единствено да се тълкува по всякакъв начин, само и само да се пълни общинската хазна!!! Такова чудо би изумило всеки европеец, който в собствената си държава дори е призоваван ,едва ли не, да оказва съдействие на човек, а било то и животинче, в беда!!! СРАМОТА И ПОЗОР ЗА БЪЛГАРИЯ И ВАРНА - "европейския" град!!!!
20:16ч. 29 Септември 2013 #15
merypoup
Мръсотията в града е повсеместна, което означава, че ако няма котки ще има мишки и плъхове. При това положение предпочитам да има котки отколкото плъхове.
20:06ч. 29 Септември 2013 #14
creizy
в бг-отглеждат ги в къщи,развъждат ги и им хвърлят отпадъци от терасата за да ги хранят,поне моята комшийка прави така.
19:54ч. 29 Септември 2013 #13
mata hary
В белите държави си има институции, прибират ги, обезпаразитяват ги, кастрират ги и пак ги пускат,като не искат да се увеличава популацията им.А нашите от Каменар се почесват по ..... и прибират паричките, без да са свършили нищо.
19:45ч. 29 Септември 2013 #12
Mari Anne
Аз мисля, че тази жена, която е хранила котките не е извършила кой знае какво престъпление. Престъпление е бездействието на управляващите, които вече повече от 20 години да не разрешават елементарни проблеми в градовете и години наред да дъвчем едно и също - котките, кучетата, дупките! Е как е възможно това, кажете ми? Тях трябва да глобят, но със солени глоби, дето за толкова години не можаха да приберат тези бездомни животни от улиците.
19:27ч. 29 Септември 2013 #11
Перверзник
Крайно време е уличните кучета и котки да изчезнат от варненските улици. Ако ги храним безразборно обаче, това няма как да се случи.
Твърдо ЗА прилагане на наредбата.
18:55ч. 29 Септември 2013 #10
robyst Тоя гробарски мишок се появи?А иначе коя котка ще яде това нещо наричано кренвиш?
18:46ч. 29 Септември 2013 #9
Дидo
Трябва да се спрат и някой социални помощи, защото и те създават лоши хранителни навици.
17:38ч. 29 Септември 2013 #8
Memi Подкрепям наредбата,дано тя се спазва.Редно е да се публикува телефон,на който да подаваме сигнали.Наш съсед живее на квартира в къща и постоянно храни котки и кучета навън.Той самия има 5,6 котки а няма двор и те постоянно са в нашия двор.Омръзна ни да чистим котешки мръсотии.Да не говорим че се събират и вдигат и врява.Елате и проверете на ул.Проф.Стоянов" 1 да видите колко котки има.
17:31ч. 29 Септември 2013 #7
Град
Щом става въпрос за наредби мен ме интересува закона! Наредбите не могат да противоречат на закона, а точно това става във Варна.
17:31ч. 29 Септември 2013 #6
Румяна Стайкова
Като цяло,мястото на тези животни не е по улиците.Всички тези организации за закрила на животните вместо да обжалват това или онова решение,да се заемат и да си ги прибират някъде,защото тея животни са развъдници на бълхи,кърлежи и т.н Пък хора сме,нормално е да ни стане жал и да ги нахраним.Всичката ни наред,че пенсионерката се оказа голяма заплаха,че я глобили-смешници!
17:29ч. 29 Септември 2013 #5
Град
Добре, Портних съгласен съм, че става въпрос за наредба. Ако трябва да следим кой ги изпълнява и кой ги изпълнява означава, че всички наредби в общината не отговарят на действителността и на закона.
1. В град Варна няма наредба за обществения градски транспорт.
2. Решенията на Общински съвет са качени преди гласуването им от тях.
3. Предписанията за защита на лични данни от Комисията за защита на лични данни не сте ги изпълнели.
4. По закон за обществения транспорт автобуси над 10г. не могат да бъдат в експлатация.
17:19ч. 29 Септември 2013 #4
Dry-Ice
А да се наредим около общината и да хвърляме кренвирши на общинарите може ли? И без това котките не ги ядат.
17:15ч. 29 Септември 2013 #3
Какофония
Добре де, как по дяволите създаването на хранителни навици увеличава популацията? Малоумна, хипер малоумна наредба, просто нямам думи.
17:12ч. 29 Септември 2013 #2
BBB
Следващата стъпка е да се глобяват всички които дават пари на просещите :)
16:34ч. 29 Септември 2013 #1
batveso
Много правилно, щото ако ядат от тия кренвирши, от които ядем и ние, сигурно масово ще измрат.