15:35ч. 4 Ноември 2018 #30
robyst Sea_dog
ЗА / против - 31/2 !! Но циганина пак нещо недоволен и явно пише глупости :):
-------------------------
Кварталната мастия пак се е изцепила!
15:30ч. 4 Ноември 2018 #29
bbg
Какво откриване? Най-важното за което бе направен пробива - рампата не е готова?
14:33ч. 4 Ноември 2018 #28
sea_man RZZ, всички сервизи, автосалони и т.н. около "Цар Освободител" са с ВРЕМЕНЕН статут и никак няма да има дела и процедури за отчуждаване....Тук въпросът е кой градоначалник ще си сложи таралеж в гащите, за да развали рахатлъка на маститите бизнесмени, които са там!!!
13:03ч. 4 Ноември 2018 #27
pecata
Няко знае ли точно от къде ще стане връзката с Хемус. Преполагам че от кръговото надясно, но колко ще е дълга тази"рампа" и дали няма да има възможност на по-късен етам от там да се осъщести връзка с Цар Освободител
12:45ч. 4 Ноември 2018 #26
RZZ Според мен ще има положитвлен ефект. Да, "Цар Освободител" щеше да е добър вариант, но предполагам, че щеше да излезе 50 мил. с изкупуването на частните имоти... Надявам се някой ден и това да се случи😁
12:18ч. 4 Ноември 2018 #25
Перверзник
Много добре изглежда.
12:07ч. 4 Ноември 2018 #24
galin
Качеството тепърва ще си проличи. Ощ е рано. Просто исках да ти покажа, какво пишат в Румъния. Точно обратното на това, което пишат във фактор и фридрихците. Но знаейки кои са последните, не съм и изненадан.
Както казах времето ще покаже има ли смисъл от тази отсечка както и колко е качествено всичко. За първото съм сигурен, за второто не толкова.
12:02ч. 4 Ноември 2018 #23
KVY
Това, че има корупция в Германия мен не ме касае, важното е че тук я има и то в огромни количества. Нямаш си на идея какви. А най-лошото е, че е е некачествено построеното, защото поне можеше да има качество!
11:51ч. 4 Ноември 2018 #22
galin
Да уточня, че със сигурност е имало някаква далавера, просто няма как иначе.
Но съм виждал статистики точно за Германия за средна цена от 8,2 милиона на км през 2010 и тогава държаха и рекорда за най скъпа километър от 26 милиона евро, но през изключително труден. Ще се помъча да намеря статистиката но както казах това беше преди доста години. А да не говорим за прословутото летище в Берлин. То май чупи рекордите по забаване, чена и корупционни практики. Един приятел има фирма и малка бригада и са под изпълнители. Изучи си децата покрай това летище :) :)
11:43ч. 4 Ноември 2018 #21
galin
KVY, точно фактор да ми даваш за източник е малко несериочно, но айде ще го приема. Само че виж какво пишат братята румънци
(виж линк...)
11:31ч. 4 Ноември 2018 #20
KVY
Хайде бре тука щото много работа. Прав участък да се изглади и аслфалтира. В Германия км. магистрала е 5 млн. еевро на тяхните заплати, ти сам си смятай нататък. Отделно те са и трилентови в едната посока.
(виж линк...)
11:25ч. 4 Ноември 2018 #19
galin
Преасфалтираха , а не правиха от нищото.
11:23ч. 4 Ноември 2018 #18
KVY
А да, но не можеш да отречеш, че 4.5 млн за 450 метра са много :) навремето с 5 млн. преасфалтираха цялата сливница, а с 3 целият Владислав, като на него сменяха и борд'рите :)
11:22ч. 4 Ноември 2018 #17
galin
Времето ще покаже кой е прав :)
11:20ч. 4 Ноември 2018 #16
KVY
За разширение винаги има как, но нямат желание. Вече ти казах, че има ползи от тази нова отсечка , но не на тази цена и не докато не я свържат с магистралата. Дотогава за мен е половинчата работа. И да бяха направили другите по-важни булеварди за които ти споменах и чак тогава този пробив.
11:12ч. 4 Ноември 2018 #15
galin
Докато не се пренасочи трафика на КАТ винаги ше има тапа. Там няма на къде да се разширява булеварда. Може да вземат от локалното но заради денивелацията това означава да отрежеш достъпа до търговските площи.
Дири и без тази рампа ще има олекотяване на трафика по Владислав. Давам ти прост пример: ако живея в младост и съм на магистралата сега трябва да мина Владислав, но с тази връзка слизам на А Москов и от там на Сливница. Така избягвам тапата на Технополис или на Варна мол. Същото важи и за част от живеещите във Възраждане. Съгласен съм че Цар освободител е за основен ремонт но за да го направят той трябва да се затвори. А точно това в момента не ни трябва във Варна.
За крайезерния имах предвид че ще имаш достъп на магистралата от него. Сега такъв отсъства. Имаш такъв само когато идваш от магистралата. И се налага да или да правиш обеатен на Технополис или да увеличиш трафика на Цар освободител.
11:01ч. 4 Ноември 2018 #14
KVY
А сега, като се задръсти с опашка от светофарите на метро за към кварталите познай как ще минеш през него за да слезеш към крайезерния. Пак ще се ползва стария път, който в предния пост ти описах.
11:00ч. 4 Ноември 2018 #13
KVY
А за крайезерния и сега от Мебелната надолу, покрай Рувик и кръговото на Делта за 3 мин. съм до крайезерния.
10:54ч. 4 Ноември 2018 #12
KVY
И виж свтофарите на КАТ, на Мебелната, новото кръгово и светофарите на МЕТРО са един правоъгълник, от де ще мине трафика все тая, чакането ще е еднакво, въпросът е от коя страна на светофара ще стоиш.
10:53ч. 4 Ноември 2018 #11
KVY
galin мога поспорея малко. Ако Цар Освободител се беше направил от кръстовището над Бриколажа до кръговото на летището е по две ленти и две платна надали на КАТ щеше да става тапа. За мен оя булевард плюс разширяване на околовръстното от ОМВ до Терапията щеше много повече да отпуши трафика, отколкото тия 450 метра. Да, можеше да се направят, но на по-късен етап. И второто нещо което е, ще видип, че естакадата ще я направят след 5-6 години, за следващите избори.
Както сега направиха пробива, трябваше да се направи естакадата, иначе половинчата работа става.
10:19ч. 4 Ноември 2018 #10
osemshest Подкрепям напълно galin. След като се направи булеварда край пожарната ще може по много бърз начин да се излиза от града, а пробива окончателно завършва това. Дано се запази скоростта, че до Данъчноти има две училища и сега с правата отсечка доста шофьори ще се изкушават да засилят и това ще е предпоставка за ПТП в района.
09:50ч. 4 Ноември 2018 #9
galin
KVY, тук не съм съгласен, че този път не е необходим. Напротив. Първото нещо, което ще се усети и то веднага е разтоварване на отсечката на Цар Освободител между А. Москов и Я. Хуняди. Там се получава тапа дори когато не е час пик, а сутрин и вечер е ужас. Когато бъде изградена връзката с магистралата ще се разтовари Владислав и донякъде Цар Освободите. Най-вече Владислав. Замисли се колко изхода имаш КЪМ магистралата. Изходите ОТ магистралата са 3 и точно връзката с А. Москов е много удобна защото ти дава лесен и бърз достъп към крайезерния, а сега вече и към Сливница. Да видим само кога ще направят другата връзка. Кръговото, че е тъпо, тъпо е. Но мисля, че ще е временно защото от там трябва да е връзката с Хемус и може би тогава ще го разширят. В четвъртък минавах от там и тъкмо слагаха бабуните, че както е направено сега има опасност някой да си профучи през кръговото и да стане белята. .
07:45ч. 4 Ноември 2018 #8
KVY
Иначе за мен този път беше излишен. С тия 4.5 млн.лв. и и парите за естакадата, можеше да направят цар Освободител от кръстовището над Мосю Бриколоаж и кръговото на летището. Велоалеи и двулентов път. Директно се излиза по този начин за магистралата и облекчава и трафика към кварталите. Но не, нали трябва с малко разхди да спечелим много. Под 50-70% печалба не си струва труда!!!
07:41ч. 4 Ноември 2018 #7
KVY
Мисля, че няма. А и кръговото после кърти, като онова под практикер, от пластмасови орнаменти. Давам им месец да изкарат максимум. Но както се казва за 4.5 млн.лв. толкова. Ако бяха 10 млн. можеше и по-свястно кръгово да направят.
01:13ч. 4 Ноември 2018 #6
misho
Дали има изградени велоалеи или пак ще се рисуват върху тротоарите?
21:03ч. 3 Ноември 2018 #5
Виктор
Утре ще мина от там да го видя.
19:49ч. 3 Ноември 2018 #4
koribaht
Къде е този водоскок ?
19:07ч. 3 Ноември 2018 #3
Sea_dog ЗА / против - 31/2 !! Но циганина пак нещо недоволен и явно пише глупости :):)
18:31ч. 3 Ноември 2018 #2
robyst Коментарът е премахнат
Причина: Лични нападки и обиди
16:55ч. 3 Ноември 2018 #1
Rino Браво! "...поставени са автобусни спирки..." И кои номера автобуси/тролейбуси ще минават и спират там?