Читател: Варна се напълни с "легнали полицаи", но на оживени места дори няма пешеходни пътеки
"Всекидневен участник съм в движението на ул."Д-р Пискюлиев" като водач на МПС и като пешеходец", пише г-жа Р.Генова.
Нетърпимо е безразборното пресичане по цялото протежение на улицата пред Централния пазар. Проблемът е в недомислието с регулацията на движението, а именно че има едно единствено място за пресичане от пешеходци-на светофара. Но когато се намираш срещу рибната борса например, как да отидеш до там и да се върнеш обратно-по-лесно е да пресечеш направо,нали?
Варна се изпълни с "бабуни" или "полегнали полицаи" на най-невероятни места, а на това свръх оживено място няма нищо-нито една пешеходна пътека.
Когато шофирам негодувам срещу хората, които без да се огледат дори, тръгват да пресичат където са-опасно и за тях и за тези зад волана. Това говори за ниска култура на гражданите като участници в движението-не спазват елементарни правила; но като се движа пеша и аз се дразня от липсата на поне още една възможност да премина на другата страна без да се налага да изминавам двойно маршрута си.
Госпожа Генова отваря и друга тема, свързана с регулиране на пътното движение. На редица от големите кръстовища времето за пресичане на пешеходци е крайно недостатъчно. Типичен пример е изключително натовареното кръстовище на "Червения площад", където пресичането на бул."Осми приморски полк" от майки с деца или възрастни хора завършва винаги на червен светофар.
"Ако и други и други се измъчват от това положение, нека да пишат, а да се надяваме, че и някой "отговорен фактор" ще се сети да промени ситуацията. Дори и да се наложи да глобяват неправилно пресичащите или да сложат предупредителни знаци, но стига сме си късали нервите и да не чакаме поредната жестока катастрофа и нови жертви заради липса на пътна регулация.", завършва писмото си нашата читателка.
|
Коментари |
11:21ч. 8 Август 2012 #31 канна Все още не съм шофьор, но пък пешеходец. Дори и мен ме дразнят премногото легнали полицаи, където наблизо има светофар! Това за полицаите ми прилича на "усвояване на средства-както можем!".
КАТ трябва да работи по-близо с маркиращите града фирми, дори да посочва къде да се слагат/ махат маркировки и т.под. ЗАЩО иначе всички ние (в колите и без такива) плащаме на такива служители????!!!!
И не на последно място: Замислете се, че дори да не сте с вашето дете, друго дете ВИ ВИЖДА как пресичате - АКО СМЕ НАРОД, сме отговорни и за другите деца!!!
09:51ч. 8 Август 2012 #30 Гларус каква Индия, там полицията бие с палки за най-малкото и са като говеда :)))
08:15ч. 8 Август 2012 #29 Mery Ще видите "ползата"от легналите полицаи през зимата,когато улиците ще са заледени и непочистени.Ще бъдем като блъскащи колички от лунапарк.
23:06ч. 7 Август 2012 #28 vale5 Киро в нелегалност ли мина или що ли?Целият град в дупки той легнали полицай напляска къде ли не.Дупки,сфетофари,легнали полицай а иди и карай.Вместо да се стоят надлези и подлези и да не се спира движението то...да да ама не влачи се с 30 км.в час спри тръгни и ето ти го задръстването.И гориво заминава и повече тровим въздуха и по бавно стигаме.Ама то за тая работа ъкъл трябва,не много ама то нашите серсеми и толкова нямат.Ама ние сме си виновни като сиги търпим и мълчим,вместо да сме на улицата и да ги изхвърлим.
21:54ч. 7 Август 2012 #27 morski а кой е ИДИОТА който оставя светофара на входа на военна болница да работи и през нощта, когато за 3 часа минават максимум 5 автомобила, вместо да сложат светофара на кръстовището с ул.Дубровник, където е супер натоварено за ляв завой.
ей, тъпи общинари, не на празно всички там са роднини!!!
21:49ч. 7 Август 2012 #26 vevika Проблемът е,че поставиха "бабуни "там,където движението се задръства драстично.На околковръстното -Бул.Хр.Смирненски е точно като надупчен-вместо да облекчава вътрешноградското движение тези "полицаи"простнаха транспорта да си сп-иииии-нка тежко и целодневно .За какво са тогава светофарите??А нали идеята на околовръстното беше да облекчи трафика??Нищо като такова -пълзене, вместо бързо и безпроблемно оттичане на трафика.Може би поставянето на светофари е много скъпо,но точно там има две места,на които, вместо "бабуни" трябваше да се сложат пешеходни светофари,като тези на Възраждане.
18:39ч. 7 Август 2012 #25 бебуня по-страшни са живите полицаи, които са като мъртъвци..........близо месец с-у шрек-в близост до въпросното кръстовище на чаталджа-стои неправилно паркирав фолксваген В9009.....пускахме сигнали нееднократно до полицаи, които по 2-3-4пъти дневно хапват вбаничарницаГала за въпросната кола........понеже нямали сигнал за крадена- издирвана кола и не им е работа......неправилно паркирана и паяк..дойде+полицейска кола, поогледаха се и си заминаха...въпростана кола заема място и пречи все още там........е това какво е.няма пари за крадене ли?!
17:52ч. 7 Август 2012 #24 evseviy кадето съм бил, най-тарикатски са легналите полицай в стара загора. цялата кола се качва на тях.без да опира никаде . браво на общината там
16:47ч. 7 Август 2012 #23 vinenska Извинете, къде продават възглавници за легнали полицаи ?
Относно пенсионерите- на тях след пенсиониране им разрешават да преминават на червено, да не се оглеждат на неохраняеми прелези, да прескачат мантинелите и да бягат по осовата линия и др. подобни права!
16:04ч. 7 Август 2012 #22 Gevich Поредната простотия
Каквито и препятствия да слага, хората и най-вече младите и възрастните над 70 години прескачат през перилата, и въобще не се съобразяват с пешеходните пътеки или подлезите.
през последните 20 години, съзнанието на хората се замъгли от псевдо демокрацията, че няма равно на себе си.
15:40ч. 7 Август 2012 #21 batveso Наслагали легнали полицаи насам и натам, а защо няма примерно точно над общината зад ъгъла на музея, където има сериозен трафик и на автомобили, и пешеходна пътека плюс велоалея? Непрекъснато има преминаващи пешеходци, майки с колички и велосипедисти, които надали шофьорите успяват да ги възприемат поради по-високата им скорост. Никой от общината ли не е минавал оттам, за да види каква е ситуацията?
15:34ч. 7 Август 2012 #20 ceco78 Ние си пишем тук ,но дали някой от Общината чете? Дано от сайта отправят питане до кмета за тези проблеми!
13:58ч. 7 Август 2012 #19 one of them ezo, много си прав!
Все пак си мисля, че едни преграждения на "Д-р Пискюлиев" ще спрат поне безразборно пресичащите баби и дядовци. Пак ще има такива дето ще прескачат, ама поне ще са по-малко. Сега там е ужас. И трябва да възстановят пешеходната срещу Рибния пазар. Там преди имаше. Защо я махнаха?
13:58ч. 7 Август 2012 #18 Orange Хора, нас ни управляват възможно най-неадекватните и корумпирани тъпаци. Събрахме подписка да се постави легнал полицай пред входа на ЦДГ 40 "Щастливо детство" в Погребите (около 180 подписа на родители), защото децата преминават през улица за да излязат на площадката за игра. От общината отказаха, защото улицата не била натоварена. ЕДНА КОЛА, ДРАГИ МИ Г-Н БАЗИТОВ, СТИГА ЗА ДА СЕ СЛУЧИ НАЙ-УЖАСНОТО! Иначе града се изпълни с легнали полицаи да имат работа сервизите. На последните - честито! Ако някой журналист се заинтересува от проблема с градината, може би по-лесно ще посигнем целта си.
13:48ч. 7 Август 2012 #17 one of them Съгласна съм с "Читателя". Все едно аз съм го писала. Всеки ден минавам оттам и понякога не мога да премина ( като шофьор ) на зелено, защото на два метра от светофара пред капака ми изникват хора и разбира се не мога да ги премажа и ги чакам, завалиите да си преминат.
Трябва да има преграждения, твърдо, по цялото протежение. А като пристига автобус №14 става страшно, то са люде пенсионери като камикадзета от всички страни тичат да хванат рейса и въобще не гледат. Масово се минава и на червено. И пак казвам не деля на пешеходци и шофьори, защото същите тези хора както ходят, така и шофират без никаква култура на пътя.
13:27ч. 7 Август 2012 #16 Schluss @Zipper - Бил съм в Индия. Характерното там е, че човешкият живот нама никаква, ама никава стойност. От тзази гледна точка, последния им проблем е регулирането на движението.
@toko - софиянци не знам кога ще ги стигнем, ама бургазлии кога ще стигнем? Според мен, въпроса има прост отговор - тези градове имат Кметове. Варна има само едно крадливо, лицемерно, корумпирано, нагло и безочливо плашило на този пост.
13:13ч. 7 Август 2012 #15 Bella_vista Хахахахаха,india driving!Има ли място-минаваш,няма ли-не минаваш!Хахаха.Знаете ли какво се сетих,докато ви четях?Там,където живея,си ходим пеша на плажа и си минаваме отгоре през магистралата за Златните,прескачайки мантинелата.Даже си имам способ-първо прехвърлям единия крак,после другия,хахаха.И хем си имаме ремонтиран подлез.Иначе Balem е прав,това е най-сериозния проблем.
13:08ч. 7 Август 2012 #14 toko "Легнали полицаи"ДА ако има човекопоток от преминаващи хора,а на околовръстното дори няма вблизост жилищни сгради.И да поясня в София вече самите пеш.пътеки са" легнали полицаи".Кога ще ги стигаме софиянци?
12:22ч. 7 Август 2012 #13 Zipper Някой да ми обясни тея хора как карат и пресичат без легнали полицаи и червени пешеходни пътеки (виж линк...)
12:10ч. 7 Август 2012 #12 ezo Без да се залъгваме ние по манталитет сме овце. И пешеходци и шофьори, всеки пресича или прави маневри където му е угодно. Ако направят надлези пак ще има хора които ги мързи да се катерят и ще прескачат парапети и ще пресичат направо. За това е по-лесно да се гонят шофьорите. По-лесно се глобяват, защото по-лесно можеш да ги хванеш с камера. И общината така...гледа лесно да се измъкне, не друго. Аз обаче се чудя до кога ще гърбят така шофьорите. Каране на светлини-вдигаш разход макар и малко но е факт. Улиците ни са за бъгита, не за автомобили с тия кратери. Допълнително легнали полицаи през 100м. в града... И до кога така? Целта на общината е да се откажат хората да карат коли или просто намериха една цица да сучат и дърпат до посиняване?
11:53ч. 7 Август 2012 #11 Balem Много ви е будна гражданската съвест бе! Я ходете да протестирате за цените на тока!
11:52ч. 7 Август 2012 #10 ceco78 Ами нека направят подлези или надлези за пешеходци, но на булевард и околовръстно "легнали полицаи"??? Просто на общината и е по-лесно и по-евтино а не че така се прави в Европа! Иначе съм ЗА "легналите полицаи" но в центъра и малките улички! Иначе стават задръствания и дишаме все по-мръсен въздух!
11:39ч. 7 Август 2012 #9 Siska ceco78, околовръстното отдавне не е околовръст града и легналите полицаи са си на мястото, защото хората не могат да пресичат, там ежедневно деца пресичат за да идат на училище.. Няма как да е околовръстно след като от двете му страни има жилищни сгради
11:15ч. 7 Август 2012 #8 ceco78 Наистина трябва да има повече полицаи! А те са там само когато има мачоверно дори тогава седят и не ги интересува кой прави нрушения! На 8-ми приморски сложиха "легнали полицаи" на 20-30м. от пешеходната и те като минат 1-я "полицай" дават газ точно върху пешеходната? А за пешеходците пак казвам трябват парапети за да не минават където им е кеф!И повече подлези и надлези! И бозко-нямя никаде "легнали полицаи" на околовръстно или булевард!
11:04ч. 7 Август 2012 #7 Гларус така да си драскат в медиите, накрая излиза, че каквото да направят от метсната власт, все са виновни и все тук ще има криви. Напротив, сегашната практика е много по-добра, от тази която беше време оно, особено на 9ми приморски полк, знам че си е кеф да минеш от там с 70-80 денем , а нощес сме хвърчали с доста по-страшни скорости, но там си беше опасно.
Трябва видеонаблюдение, трябва концесията з аподлезите да даде своят плод най-накрая и те да станат по-общопригодни и безопасни за употреба. Половината пресичащи 8ми приморски полк хора включително мен, в частта му до стадион Тича, много рядко ползваме подлеза, но дали ако имаше камера горе на улицата и един чичко полицай, на пост там в нея зона, щеше да има проститутки на улицата и неизползваем нощес подлез? Но това пак е свъзано със средства. Не мисля, че сега служителите на реда и общинска полиция, знаят къде и какво трябва да се прави, там има няколко бара и кръчма дори, от където поне 2ма всяка ве4ер палят в нетрезво състояние, а денем толкова спортисти и ученици си хващат автобуса . Но никога в нея зона, не съм виждал полицай да седи дежурен на пост
10:52ч. 7 Август 2012 #6 Гларус не съм съгласен с "читателя" Въпрос на граждански организации и активност, е тези проблеми да намират своето решение. Не виждам, защо някой хора си играят да драскат коментари или пишат в медииите, за такива въпроси. Има си съвети, има си представители на различните партии в ОС и прочие, така се решават проблеми. Не да пише и да ропти поредния, срещу нещо, което се е въприело, на база много такива като мен. Аз съм за легналите полицаи. След като в даден квартал или на някоя улица има такъв, ще ме прощавате, но значи има хора които са се борили за това и отделяли време за което, да се чувстват в по-безпопасна за придвижване среда. Но съм напълно съгласен и с това, че шещеходците трявба да бъдат здраво санкционирани и аз имам лошият навик от дете, да пресичакм когато и където ми е по-удобно.
10:45ч. 7 Август 2012 #5 Nqma zna4enie Трябва да се наеме 1 мангал с трактор и плуг , за да изкърти легналите куки.
10:24ч. 7 Август 2012 #4 dr72 LOSHIQ,ти да си чувал за глобен пешеходец?Аз не съм чувал!
10:24ч. 7 Август 2012 #3 ceco78 Нека медиите попитат кмета няма ли да има прецизиране на "легналите полицаи"-да се сложат на по-оживени места а да се премахнат например на околовръстното,където поставянето им е абсурд!!!
И защо не се правят подлези и надлези за пешеходци???
Да се направят и ПАРАПЕТИ напримир на ул "д-р Пискюлиев", на ул."Чаталджа" и на др.места,защото дори през 50м. да има пешеходни пътеки пак ще ими такива,които пресичат където им падне!
10:20ч. 7 Август 2012 #2 Zipper Айде стига сте преигравали бе, едно време като нямаше легнали полицаи как пресичахме... Казвал съм го не веднъж - ако пешеходците си използваха по предназначение главите, очите и ушите, а шофьорите не караха все едно жена им ражда, всичко щеше да е на друго ниво.
10:12ч. 7 Август 2012 #1 LOSHIQ Ето още една не домслица. Когато шофьор направи нарушение на пешеходна пътека, го глобяват 200 лева и обратното. Пешеходец ако пресече не правилно го глобяват....само 50 лева. Това си е чиста дискриминация спрямо шофьорите и насърчаване на пешеходците да нехаят за правилата за движение.Друг е въпроса, че досега не съм видял глобен пешеходец!!!!!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
Коледни игри, с които развиваме речта на детето и се забавляваме заедно
Днес, 27 Ноември 2024 11:25
Марина Тодорова е слухово-речеви терапевт и майка на две прекрасни момчета - Васи и Бобо. За нея работата с деца е мисия, отговорност и призвание. Марина вярва, че играта е най-прекият път към всяко дете,...
| |
|
20% отстъпка в строителен хипермаркет "Алати" на "Черен петък и събота"
Вторник, 26 Ноември 2024 10:52
На 29 и 30 ноември (петък и събота) в строителен хипермаркет „Алати“ ще се проведе ежегодното събитие „Черен петък и събота“. В тези два дни всички клиенти могат да се възползват от 20% отстъпка. Събитието...
| |
|
Д-р Велев, дентален лекар: Какво да очаквате при избелване на зъби
Вторник, 26 Ноември 2024 08:05
Бляскавата усмивка, здравите и бели зъби са част от естетичния изглед на съвременния човек. Болезнена ли е процедурата за избелване, какво да очаквате и може ли да бъде заменена с избелване при домашни...
| |
|
Пробация за 25-годишен, откраднал пари от клиент на варненско казино
Днес, 27 Ноември 2024 16:11
25-годишен мъж беше осъден за кражба на пари от клиент на игрална зала във Варна, съобщават от Раййния съд в морската столица.
Вечерта на 13 януари миналата година мъжът видял свой познат в близост...
| |
|
Държавата дава детски надбавки за близо половин милион българчета
Днес, 27 Ноември 2024 15:58
През 2023 г. са изплатени месечни помощи за отглеждане на дете до завършване на средно образование за 449 978 деца средно на месец. Над 99 000 души са получили обезщетения за майчинство на обща стойност...
| |
|
Киев: Русия пусна в Черно море боен кораб, въоръжен с ракети "Калибър“
Днес, 27 Ноември 2024 15:45
Русия е пуснала на вода в Черно море кораб, въоръжен с крилати ракети "Калибър“. Корабът е способен да изстрелят до четири ракети в един залп, предаде Укринформ, позовавайки се на оперативна информация...
| |
|
Три села във Варненско са на воден режим
Днес, 27 Ноември 2024 15:33
Три населени места в област Варна остават на воден режим. В селата Бърдарево, Голица и Солник в община Долни чифлик се очаква да са на режим на водоподаване през 24 часа до 1 декември, информират от ВиК-Варна.
Причина...
| |
|
Масово децата у нас имат кариеси, 20-годишните - с по два извадени зъба
Днес, 27 Ноември 2024 15:20
96% от децата в България още преди да навършат 18 години имат поне един кариес, а всяко пето дете има поне един практически разрушен постоянен зъб. На 20-годишна възраст много от българите вече имат поне...
| |
|
Турция е готова да помогне за мир в Газа
Днес, 27 Ноември 2024 15:08
Турция е готова да помогне с всички възможни средства установяване на трайно примирие в Газа, съобщи президентът Реджеп Тайип Ердоган, цитиран от "Ройтерс".
Турция, която е критик на офанзивите на Израел...
| |
|
Държавен куклен театър - Варна с премиера на "Горделивият гъсок"
Днес, 27 Ноември 2024 14:55
В програмата за деца за тази събота и неделя в Държавен куклен театър - Варна ще видим премиерата на "Горделивият гъсок".
Забавна история за малко гъсоче, което щастливо живее в своята ферма. Но когато...
| |
|
Президентът: България и Виетнам имат потенциал за съвместни научни изследвания и производства в сфери с висока добавена стойност
Днес, 27 Ноември 2024 14:41
България успешно напредва по пътя на трансформация на икономиката си от обработка на суровини към производство на продукти с висока добавена стойност. Този модел следва и Виетнам, което е предпоставка...
| |
|
Спестяванията на магистратите са се увеличили 3 пъти за последните 10 години
Днес, 27 Ноември 2024 14:28
Почти три пъти са се увеличили спестяванията на магистратите за последните 10 години. Това сочат данни от анализ на дейността на Инспектората към Висшия съдебен съвет (ВСС) относно дейността му по проверка...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|