09:32ч. 12 Май 2013 #316
дядо Тиква
Тодоровааааааа, носът ти вече е 1 метър.
09:22ч. 12 Май 2013 #315
Тодорова
Към Павлета и сие ,аз пък вярвам че сайта Морето се спонсорира от ГЕРБ
00:50ч. 12 Май 2013 #314
Изтрит потребител
Сигурна съм, че днес по-голямата част от гласоподавателите ще гласуват против червените!!!Вярвам, че разумните хора са повече!!!!
00:40ч. 12 Май 2013 #313
Гръм
Виолетке, шеф има само вашата групировка.
00:29ч. 12 Май 2013 #312
Станимир
Напразни работи нямат смисъл... България трябва да гласува и да си избере правителство! Всичко трябва отново да влезе в рамки!
00:24ч. 12 Май 2013 #311
Станимир
Пак ще създавате лудории из Варна? Защо? Защо не оставите българите да си гласуват спокойно, ами пак започвате с лудориите?
23:44ч. 11 Май 2013 #310
kikooooooo
ГЕРБ ДПС БСП все тая всички са за затвора утре е началото на края им , утре 12 часа пред общината
23:34ч. 11 Май 2013 #309
Петраки
ДЕМАКС, това е печатницата, която прави протоколите за утре.
Печатницата е собственост на Петър Кънев, кандидат депутат от БСП!
23:24ч. 11 Май 2013 #308
Станимир
Петър Кънев е кандидат-депутат от бсп, чиято печатница Демакс, изработва предизборните протоколи.
23:23ч. 11 Май 2013 #307
Slunce
Подкрепям мнението,че това с бюлетините е сценарий на БСП и компания напълно.За мен тези хора са способни на всичко,за да спечелят властта.Много се надявам да загубят,защото за мен Станишев и компания са мазньовци,които не се интересуват от волята на хората.И със сегашния си кандидат за премиер имам дълбоки съмнения,че не само седянки ще разтурват ами може и цялата държава да метнат да разтурят.Аз за себе си съм направила избор и дано всеки го е направил не воден от пари,а от лични убеждения.
23:21ч. 11 Май 2013 #306
Станимир
БСП И ДПС така си изтърваха нервите накрая, чеее.... се оляха ТОТАЛНО! АБСОЛЮТЕН ПРОВАЛ!!!
23:20ч. 11 Май 2013 #305
Станимир
Толкова смахнати хора! Заради страха си,ч е ще изтърват кокала на властта ще побъркат България?! Ще оставим ДПС И БСП ли да ни управляват?!
Сред тях МЕДУЗИ, ЧЕРВЕНИ БОРДОВАЦИ?! НЕ! ПСИХАРИ НЕ ИСКАМ!
23:18ч. 11 Май 2013 #304
В. Петров
Утре ще гласуваме ПРОТИВ ТЪПИЯТ ПР на бесепарите!!!
23:05ч. 11 Май 2013 #303
BBB
334-ти коментар! Оп как сте :) Ще гласуваме ли утре за мутрите или за комунягите или за турчулята :)
22:42ч. 11 Май 2013 #302
jiji
Това е поредния сценарии на комунисти и турци , не се подавайте на провокации! Явно след отказа на Бойко Борисов да строи Белене , руснаците са свили сърмите на комунистите и са им казали или на всяка цена печелите изборите и строим Белене или ...... те си знаят. Гласувайте , само това е начина да спрем комунистите!!!
22:27ч. 11 Май 2013 #301
12344
а доматите и краставиците по колко вървят? много е важно да знам, но за тях не виждам статия?
22:18ч. 11 Май 2013 #300
12344
чета тук морето, ей ама на 1-ва страница имате колко струват черешите и картофите, много важна информация давате, скоро никой няма да ви чете!
22:18ч. 11 Май 2013 #299
Петраки
БСП и ДПС отново измътиха миризлива бомба, ама този път май сами ще стъпят в нея. Гниди.
21:56ч. 11 Май 2013 #298
Лора Спирова
То от километри личи кой е поръчал този скандал. Ей тва шубето голям страх. БСП и ДПС ще са история след утрешния ден,
21:51ч. 11 Май 2013 #297
Чай с мед
Хайде малко и друга страна на нещата. Нека не слушаме само платената пропаганда на Бареков.
(виж линк...)
21:43ч. 11 Май 2013 #296
nik
Айде БСП и ДПС да се омитат.
21:43ч. 11 Май 2013 #295
Дидo
Ей, мислех да проспа утре изборите, ама сега ще отида и ако трябва 2 часа ще вися на пенсионерската опашка само и само за да ГЛАСУВАМ СРЕЩУ ПРОКУРАТУРАТА. Нещо не ме кефи тая прокуратура и това си е. Нещо им куца...
21:38ч. 11 Май 2013 #294
12344
а морето.нет случайно да е спонсорирано от ГЕРБ? то нали знаете, че нищо безплатно няма в тази държава. Всички статии възхваляват ГЕРБ, Бойко и компания...платена реклама.
21:37ч. 11 Май 2013 #293
12344
ГЕРБ си показаха кирливите ризи, и тези ни управляват, нашите данъци отиват за софийските магистрали и т.н. Бай Ганио едно време не е станал министър, но писателят не е знаел, че в днешно време има още по-голям бай ганио...простащината е навсякъде.
21:35ч. 11 Май 2013 #292
irons
Няма проблеми :) Този зле режисиран театър със сценарист Н.Бареков и спонсориран от "съсела" серГЕЙ, не може да притесни никой.
21:22ч. 11 Май 2013 #291
Изтрит потребител
Грубото нарушение на Сергей Станишев, което видяхме днес, свързано с разпоредбите на изборния кодекс на предизборната кампания и с деня на размисъл, показа отново истинските им лица!Лъжата, която ни натрапват, нека да не израсне в истината, в която ще живеем!!! Да не го позволяваме! Червените да си ходят!!!!
21:12ч. 11 Май 2013 #290
Чай с мед
ФОСТАТА на всички долни комунисти. Българите ще се обединим и няма да позволим държавата ни да бъде върната под гежката диктатура на големия брат.
Българи, утре трябва да се обединим. ИНаче жална ни майка. Ще се редим за хлям по опашки.
21:09ч. 11 Май 2013 #289
nik
Правилно, да не си чешем езиците..нека всички заедно утре да отидем и да гласуваме за червените гниди и да стане пак старата история :)
21:07ч. 11 Май 2013 #288
фльор
Виолета,много сте активна.Нямате ли какво да правите?Я спрете да коментирате и веднага започнете да мислите,защото струва ми се,че само си чешете езика.Това е призив и към много от тук коментиращите.
21:04ч. 11 Май 2013 #287
Изтрит потребител
Основни права по конституция се погазват. Основни демократични принципи не се спазват...за какво си говорим?Всеки си има своя ден, но нечии дни ще са по-дълги! Манипулациите, които показахте днес, няма да ви спечелят победата утре!!!! Червените ще бъдат единствено и само в историята!!!!
21:01ч. 11 Май 2013 #286
nik
Няма по-нагли и безочливи хора от БСП. Вън от странатани. Станишев да си ходи на село там да управлява ако изобщо го искат и там...хахахха смешник и за село не става дори, да ходи да прекопава градинката на баба си и да не се занимава с политика, защото не му се отдава.
21:00ч. 11 Май 2013 #285
Mu(n)cho
Лош мат'р'ял, лош-Бащицата ви го каза обаче нали сте без мозъци и не зацепвате. Гербаджия вече дори не е обида-това е диагноза за тежко психическо разтройство
20:58ч. 11 Май 2013 #284
ЖИВДЯВВОЛ
Голям смях, жив ташак са всички и особено братята от ляво стремят се по всякакъв начин да накарат хората да не излязат да гласуват защото само така твърдия им електорат ще постигне желаните от тях 25 процента които не са стигали от преди 89 година ;)
20:56ч. 11 Май 2013 #283
robyst Последен валс другари от герб.Припомнете си какво ви се случи през 97-ма(на вашата червена партия) и бъдете сигурни че ако направите някой номер на изборите това пак ще се повтори!!!
(виж линк...)
20:55ч. 11 Май 2013 #282
Bella_vista По-скоро съм склонна да мисля, че е преврат на БСП и ДПС, отколкото на ГЕРБ. Не съм геребер, за протокола, анархист съм.
20:53ч. 11 Май 2013 #281
robyst Държавен преврат НО явно гробарската пасмина го прави.?
20:52ч. 11 Май 2013 #280
nik
ДОВИЖДАНЕ, ДОВИЖДАНЕ , нали знаете. Утре на Станишев ще му подаря едно барабанче, да води колконата на отиващите на МАЙНАТА СИ !!!
20:45ч. 11 Май 2013 #279
Изтрит потребител
Цирковете на червените край нямат !!!! ЦИРКАДЖИИ!!!
20:43ч. 11 Май 2013 #278
Перверзник
В момента се случва ДЪРЖАВЕН ПРЕВРАТ от страна на комунистите и депесарите, заедно с прокуратурата и ДАНС.
20:39ч. 11 Май 2013 #277
Чай с мед
Смърт на комунизма!
Свобода на народа!
Успех на истинските демократи на изборите!
20:38ч. 11 Май 2013 #276
ivanov
krokodil-a пак нещо не разбрал,но НИЕ му прощаваме....
20:36ч. 11 Май 2013 #275
Изтрит потребител
Когато сме наясно, че в основата на лъжата стои нещо друго, ние можем по-реално да го видим! Истината е, че червените са готови на всички за да постигнат целта си! Всички знаем, какви жалки хора са..!
20:36ч. 11 Май 2013 #274
nik
Гръм, доре си слушал шефа си!
20:35ч. 11 Май 2013 #273
Непобедимите
Казано е ясно и точно. Ако някой има нужда да му се превежда и разяснява - да каже! Насреща съм!
"Йордан Бончев, общински съветник от ГЕРБ Костинброд. Имало е проверка в печатницата вчера, но не е констатирано нищо нередно, обясни той. При проверката се е проверявало количеството отпечатани бюлетини, как са предадени, с какви протоколи. Нямаме никакви притеснения по тази тема. Ако е имало такива неща, аз ще съм първият, който би бил задържан, както казват по една телевизия, но това не е така. Казали са, че съм задържан, но аз в момента съм в едно заведение, дори мога да ви пусна камерата по телефона, за да видите, че съм там и нямам никакви притеснения. Най-малкото, ако съм задържан, не бих имал телефон, допълни Бончев."
20:35ч. 11 Май 2013 #272
nik
Тоя Местанчо, защо говори толкова бавно, бе, да не получава факсове от горе?
20:34ч. 11 Май 2013 #271
Гръм
Да бе, това за 350 000 бройки брак е мнго яко-тя печатницата работи за Бог да прости. Само гербер може да измисли такова оправдание. А Бареков че дразни, така си е.
20:33ч. 11 Май 2013 #270
robyst Иван
Тренировките започнаха!
Лумпените, пияниците, наркоманите вече са мобилизирани на улицата.
Какво ли ни чака утре....
Драги комунисти, костовисти, доганисти, местанци и атакисти, гражданска война ли искате?
Повярвайте ми, ще се удавите в кръвта, която пролеете на улицата!"..............
.................................
Човека гробар го каза точно ей това ни чака.Ще ни изтрепят по улиците ако дойдат отново на власт.
20:32ч. 11 Май 2013 #269
nik
Айде сега Местанчо хахахахахах, другата част от драскачите спират да пишат хахахахха, ще умра чесно.
20:31ч. 11 Май 2013 #268
nik
Сега гледаш как всички долни бспарчета спират да пишат, защото слушат долното си шефче СтаниГЕЙ по БТВ....хахахахах истински се забавлявам с вас
20:31ч. 11 Май 2013 #267
Dekito
Абе как да ти кажа. Не гледам сега Бтв, но който и да говори, не ми е шеф. Няма смисъл да ти обеснявам къде и какво работя, защото няма да разбереш за какво иде реч. Айде. И утре за всека бюлетина, но не и за 15 :)
20:30ч. 11 Май 2013 #266
nik
А така, позаслушай се малко.
20:29ч. 11 Май 2013 #265
nik
Оооо като си толкова доволен от 3-ната коалиция, гласувай си утре. Всеки си има право на мнение. Шефа ти, говори по БТВ, между другото, слушай го да не объркаш коментарите.
20:27ч. 11 Май 2013 #264
Dekito
Абе незнам кой от къде взема пари, но живях по-добре преди 5 години отколкото сега. Заплата ми не мръдна последните 4 години нито с лев. Надявам се тези простаци от Герб да си заминат и нещата да тръгнат нагоре
20:26ч. 11 Май 2013 #263
Изтрит потребител
Нали знаеш има една мисъл, че лъжата върви по-напред, ама далеч не стига! Червените може да търгуват със заблуди и лъжи и да се опитват да заблудят глупавите тълпи, но разумните гласоподаватели са повече!
20:25ч. 11 Май 2013 #262
nik
Черния ПР на Станишев е ясен от самото начало, то не бяха СРС-та и подлсушвания, измами и нз си какво...сега и бюлетини. По мои сметки, тоя човек доста здраво се изръси за тоя ПР. Вместо да ги даваше тея пари за гнусотии, да беше направил нещо смислено, докато беше на власт, да го бяха запомнили хората с нещо добро..да беше оставил поне един завършен проек след себе си.. та сега да има поне една причина, заради която някой да си даде гласа за него. Тези пари, искам да попита аз, за този черен и отвратителен ПР, който толкова старателно дирижира повече от 2 месеца от аферата Хохегер ли са или от Цанков камък? От къде взе парите, мишка?
20:24ч. 11 Май 2013 #261
robyst "Десния" кадрови състав на партия ГЕРБ:
Бойко Борисов - комунист, син на полковник от МВР, онова за дядото е за наивници/а другия дядо и родата по майчина линия?/,
Цветан Цветанов -син на шофьора и най-доверено лице на началника на ДС Григор Шопов.
Цецка Цачева –партиен секретар на Окръжния народен съвет в Плевен.
Николай Младенов -син на служител на ДС от високо засекретено ниво.
Сергей Игнатов - син на секретар на ОК на БКП Видин по идеологическите въпроси.
Росен Плевнелиев - платен първи секретар на общински комитет на ДКМС.
Симеон Дянков -стипендиант на фондация Людмила Живкова.
Нона Караджова -дъщера на завеждащ отдел в ЦК на БКП.
Лиляна Павлова -внучка на заместник завеждащ отдел в ЦК на БКП,
Вежди Рашидов -удостоен лично от Илия Павлов със званието Главен Мултак на РБ,
Ивайло Московски- първа щатна работа в Мултигруп.
Веднага след президентските избори Бойко Борисов побърза да назначи за заместник кмет на София по финансите сина на генерала от ДС Николай Барбалов, а за нов правосъден министър Диана Ковачева –дъщеря на завеждащ отдел в ЦК на БКП. А като капак на всичко същата госпожа Диана Ковачева е съпруга на настоящ лидер от БСП.
(виж линк...)
20:23ч. 11 Май 2013 #260
Dekito
Е този линк за 100 път го виждам :) Нещо ми е тъп :) Дайте нещо ново :)
20:22ч. 11 Май 2013 #259
Изтрит потребител
20:22ч. 11 Май 2013 #258
Dekito
Оооо силни думи бат Ванко :) Кръв, улици, давене :) Стига с това насилие :)
20:21ч. 11 Май 2013 #257
Петраки
Тренировките започнаха!
Лумпените, пияниците, наркоманите вече са мобилизирани на улицата.
Какво ли ни чака утре....
Драги комунисти, костовисти, доганисти, местанци и атакисти, гражданска война ли искате?
Повярвайте ми, ще се удавите в кръвта, която пролеете на улицата!
20:19ч. 11 Май 2013 #256
Dekito
Аз не се паля скъпа :) Кефя се :)
20:18ч. 11 Май 2013 #255
nik
Добре бе Деки, разбрахме те, що с палиш толкова
20:18ч. 11 Май 2013 #254
robyst За тъпи гербери!::::::
Току-що от Прокуратурата разпратиха официалното си становище за акцията в костинбродската печатница "Мултипринт". Държавното обвинение потвърждава изнесените от TV7 данни, според които при съвместна операция с ДАНС са заловени 350 000 фалшиви бюлетини за предстоящите парламентарни избори.
По повод съобщения в средствата за масова информация относно проведени действия по разследването в печатница в гр. Костинброд, Пресцентърът на прокуратурата уведомява за следното:
След получен сигнал и извършена спешна проверка от органите на Държавна агенция „Национална сигурност", Софийска градска прокуратура е образувала досъдебно производство за престъпления по чл. 282 НК и по чл. 1б9г НК. На 10.05.2013 г., късно вечерта е извършен оглед на местопроизшествие в сградата на печатница „Мултипринт" в гр. Костинброд, както и разпити на свидетели. В складови помещения са открити над 350 000 отпечатани и готови за експедиция бюлетини за гласуване в извънредните парламентарни избори на 12.05.2013 г. До 08.05.2013 г. „Мултипринт" ООД е изпълнило задълженията си по договора с Министерския съвет за отпечатване на бюлетините за изборите и същите са превозени до областните администрации в страната. Откритите през нощта на 10.05.2013 г. бюлетини са извън тези количества.
Разследването по досъдебното производство продължава. По тази причина и с оглед предстоящото гласуване на 12.05.2013 г., прокуратурата ще предостави допълнителна информация през следващата седмица. Бюлетините /общо 10 палета/ са поставени под засилена охрана.“
20:18ч. 11 Май 2013 #253
Dekito
Ама стига сте се изнервяли. :) Утре ще разберем какво мисли народа. А другата седмица Бойко и цецо в ареста :)
20:17ч. 11 Май 2013 #252
Непобедимите
Бесепари, станахте за смях! С днешния си ход вие просто се самоубихте! Бюлетините са си абсолютно, само и изцяло легитимни! Няма нииикакъв проблем с тях! Бракът се съхранява в печатницата, както си е по закон!
Серго, Бареков - вън! Почвайте да умувате как ще си вадите пари за хляб!
20:15ч. 11 Май 2013 #251
Dekito
Брак брак, колко брак :) 10, 20 хиляди ама 350 000 :) Айде сега! За големи баламурници ни взехте :)
20:15ч. 11 Май 2013 #250
Чай с мед
Освен това, според договоро за обществената поръчка, е упоменато, че брака стои в печатницата. ФАКТ!
20:14ч. 11 Май 2013 #249
Изтрит потребител
Всеки си има своя ден, но нечии дни са по-дълги! Манипулациите днес, няма да ви спечелят утрешната победа!!!!
20:14ч. 11 Май 2013 #248
Чай с мед
Бюлетините се оказаха ПРОСТО БРАК!
БАРЕКОВ и СТАНИШЕВ да си признаят грешката.
20:13ч. 11 Май 2013 #247
Dekito
Ай прокуратурата. Нали цветанов каза, че и те са в заговора :) Сега много я обичате. :)
20:12ч. 11 Май 2013 #246
Dekito
Първи, втори, трети печат - за Герб няма спирачки в подмяната на вота. Потъна кораба деца :)
20:11ч. 11 Май 2013 #245
nik
Няма задържани по този случай, айде недейте да говорите глупости без факти и доказателства. Покуратурата ще си свърши работата.
20:11ч. 11 Май 2013 #244
Перверзник
Невъзможно е бюлетините да се подменят в изборния ден по никакъв начин. За да стане валидна подобна бюлетина, трябва да се дублират и печатите на секционните комисии, а те се нараняват умишлено в началото на изборния ден, което прави всеки печат уникален. Първият печат се поставя върху гърба на сгънатата бюлетина преди да бъде дадена на избирателя, а вторият – преди да я пусне в урната, до първия. Липсата на печат прави бюлетината невалидна!
Но е факт че е имало намерени не около 2%, а около 4% / от над 8 млн произведени/ бюлетини. Дали са били технологичен брак или не, ще разберем едва след изборите, когато днешната "новина" вече ще си е свършила работата... И това дали собственикът на фабриката е от дадена партия или не, не играе никаква роля. „Човек, който не може да се купи с пари, може да бъде купен с много пари…”, както е казал Емил Зола. Особено от българската опозиция, бих добавила аз...
Във всяка една комисия има по 7 човека от няколко различни партии. Невъзможно е там да бъдат подменяни бюлетини. А след преброяването се прави протокол, който се подписва от 7-те човека и застъпниците на всяка партия получават копие от него. Протоколът и бюлетините се носят в РИК от поне трима човека от различни партии. Няма как някой да подмени нещо по пътя. Няма и смисъл, не разбирате ли?
Факт е, че са намерени бюлетини, които няма как да бъдат използвани!!! За какво му е на някого да го прави??? Освен заради медийния шум...?
КОЙ ИМА ИНТЕРЕС? Определено не тези, които са обвинени...
Ядосайте се, хора!
Денят е за размисъл... МИСЛЕТЕ!!! И утре ги накажете!
20:10ч. 11 Май 2013 #243
В. Петров
Бюлетините са абсолютно легитимни, но са брак. Бареков, хайде сега СИ ДАЙ ОСТАВКАТА - ТИ! Бареков и Станишев - ШУТ и да ви няма!!!
20:10ч. 11 Май 2013 #242
Изтрит потребител
Фактите не спират да съществуват само защото някои ги игнорира!Невъзможно е бюлетините да се подменят в изборния ден по никакъв начин. За да стане валидна подобна бюлетина, трябва да се дублират и печатите на секционните комисии, а те се нараняват умишлено в началото на изборния ден, което прави всеки печат уникален. Първият печат се поставя върху гърба на сгънатата бюлетина преди да бъде дадена на избирателя, а вторият – преди да я пусне в урната, до първия. Липсата на печат прави бюлетината невалидна!
20:10ч. 11 Май 2013 #241
Stigabe
Ясно е че това е скалъпен скандал, с турски ичервени пари. ТОва е няма доказателства няма арестувани. Собственика си цъка на свобода
20:10ч. 11 Май 2013 #240
Dekito
Павлетка и Виолетка да ме виждате да се червенея :) Понеже не ме виждате - не :) Хайде спрете с писанията си, защото няма смисъл :) Утре ще е голямата загуба за вас. Облечете се в черно :)
20:09ч. 11 Май 2013 #239
Петраки
Ядосайте се, хора! И утре ги накажете!
Кому е било нужно да бъдат произведени и „открити” тези 350 000 бюлетини тъкмо в деня за размисъл? Кой има интерес???
20:09ч. 11 Май 2013 #238
nik
Кой е тоя Бареков бе? Продажно вчерашно лайно, което след една две години ще бъде този, който ще замерват хората с яйца.
20:08ч. 11 Май 2013 #237
Bella_vista Знаете ли кое е най-лошото? Повечето хора са бездуховни идиоти, също като политиците, така че няма кой да ги замени и направи нещо по-добро.
20:08ч. 11 Май 2013 #236
nik
За сметка на това пък, ти си просто комунистче, което без никакви доказателсва, ръси обиди и скоро ще се пръсне от злоба
20:08ч. 11 Май 2013 #235
Изтрит потребител
Dekito, радвам се, че поне имаш способността да разпознаваш ученолюбивите хора!
20:07ч. 11 Май 2013 #234
robyst Бравои на Бареков!Има куража това момче да се опълчи на тая мутренска мафия.Рискува обаче сега като им провали фалшификата на изборите да го очистят.
20:07ч. 11 Май 2013 #233
wtf
добре бе гробарски лайномети , спрете да пускате по хиляда коментара ,тиквата си отива не разбрахте ли , и после към затвора
20:06ч. 11 Май 2013 #232
Dekito
Или може би Криминалистика ... ? :)
20:06ч. 11 Май 2013 #231
Dekito
Ех Павлетке ти много си учила бре :) Психология ли? :)
20:05ч. 11 Май 2013 #230
Изтрит потребител
Сериозна грешка е човек да създава теории преди да има достатъчно информация. Неусетно той започва да извърта фактите, така че да отговарят на теориите, а не теориите, за да отговарят на фактите.
20:05ч. 11 Май 2013 #229
Изтрит потребител
Сериозна грешка е човек да създава теории преди да има достатъчно информация. Неусетно той започва да извърта фактите, така че да отговарят на теориите, а не теориите, за да отговарят на фактите.
20:05ч. 11 Май 2013 #228
Изтрит потребител
Сериозна грешка е човек да създава теории преди да има достатъчно информация. Неусетно той започва да извърта фактите, така че да отговарят на теориите, а не теориите, за да отговарят на фактите.
20:05ч. 11 Май 2013 #227
Dekito
Ще видим утре как ще е :) Ловя бас, че Герб-а няма да вземе над 15% :)
20:04ч. 11 Май 2013 #226
Stigabe
Колкото и да се пънете навсимчки им е ясно войната на БСП и ДПС срещу ГЕРБнай мръсната най добната, най гнусната. Толкова личи страхът им ама толкова, ипонеже ГЕРБ ги спря да крадът 4 години сега са злобни гладни, обеднели-- и на всяка цена искат да си вземат власта. На всяка цена а цената сме ние..... Ак оискате да се върнем в конзцлагерна България- гласувайте за БСП
20:03ч. 11 Май 2013 #225
Dekito
Не пичове, много ме кефи да ви дразня сега :) Тъкмо си мислех, че ще ми скучно днес :)
20:02ч. 11 Май 2013 #224
ironski dekito,някой да не би да ти се е изсрал в устата? Много засмърдя.
20:02ч. 11 Май 2013 #223
Изтрит потребител
Дори и най-незначителната лъжа разваля хората!!! Нека да не се влияем от инсинуациите, които целят да опорочат деня за размисъл!!!!
20:01ч. 11 Май 2013 #222
wtf
стигабе ти си един от основните платени лайномети
20:01ч. 11 Май 2013 #221
Dekito
За доказателствата се обадете другата седмица. Сега само фактите. Те стигат :)
20:01ч. 11 Май 2013 #220
Stigabe
Декито, ти с тея 20 лвдето си взел д апишеш колко ще изкараш, искаш БСП да дойдат на власт заедно с ДПС и да ни затворят границити, и вземат последните стотинки от джоба.
20:01ч. 11 Май 2013 #219
Stigabe
Каккво стана сега, плюха плюха и изчезнаха. Къде са фактите , докаателствата,.... Издишат отвсякъде
20:01ч. 11 Май 2013 #218
Dekito
Герб отива на боклука като НДСВ-то :) Позната вече история :) Много се кефя!
20:00ч. 11 Май 2013 #217
wtf
добре бе гробарски лайномети , спрете да пускате по хиляда коментара ,тиквата си отива не разбрахте ли , и после към затвора
19:59ч. 11 Май 2013 #216
Непобедимите
"Технологичният брак (макулатура) се съхранява в печатницата, при строг режим на достъпа, в отделно помещение, до приключването на изборите. Изпълнителят (печатницата на бюлетините) носи отговорност за спазването на тези допълнителни изисквания."
Ясен и изчерпателен съм! Хората са го казали просто и ясно! Това е по закон! Аре спрете с тъпите си изцепки. Това въобще не е от страна на ГЕРБ, просто ножа опря до кокала! Това е!
19:59ч. 11 Май 2013 #215
Dekito
Ако сега не бяха казали, след седмица кел файда. Сега поне отвориха очите на хората.
19:59ч. 11 Май 2013 #214
wtf
защо не говорите за законите нарушени от тиквата или от физкултурника , заблудени лумпени сектанти
19:59ч. 11 Май 2013 #213
nik
Айде малко да си проверявате простотиите, преди да пишете мнения, продажни драскачи
19:58ч. 11 Май 2013 #212
nik
Абе ти нормален ли си бе? Тоя Бончев е от БСП
19:58ч. 11 Май 2013 #211
wtf
гробарското управление е низ от гафове , грешки и престъпления , виновните в затвора , за съжаление лумпените ще си останат между нас в очакване на следващия вожд , който да ги оправи
19:58ч. 11 Май 2013 #210
Stigabe
Знаетели в съдебнат апрактика иманещо наречоно ДОКАЗЦАТЕЛСТВА.... До сега такива неса представени!!! Напротив нарушиха всички закони днес в деня на размисъл и БАреков в разрес със всякакви етнични и законни норми си нпави зиркът, оставам на вас да прецените за каква сума го е направил.
19:57ч. 11 Май 2013 #209
Изтрит потребител
В деня за размисъл, една медия и един журналист си позволиха да извършат набедяване в извършване на престъпление спрямо политическа партия!Недопустимо е в деня за размисъл да бъде изнасяна информация по слухове и предположения и да се правят внушения от националния ефир, представляващи набедяване и грубо нарушение на изборното законодателство, както и на етичния кодекс на българските медии!!!!
19:57ч. 11 Май 2013 #208
Dekito
Надеждата крепи човека и умирала последна :) Нали така Виолетке :)
19:57ч. 11 Май 2013 #207
robyst Ето как лъже тъпият гробар::::::::
""Няма фалшификация на бюлетини в печатницата MultiPrint. Имахме проверка за обществената поръчка, бяха проверени количествата на бюлетините. Това е всичко", заяви собственикът на печатницата и общински съветник от ГЕРБ Йордан Бончев.
"Подмениха 335 бюлетини, бяха разлепени. Нищо не сме печатали след 8 май", добави още Бончев в ефира на ТВ7.
На въпрос защо жандармерията пази печатницата, Бончев отговори, че те пазят технологичния брак, който имат в печатницата.
Припомняме, че прокуратурата и ДАНС разкри грандиозно фалшифициране на гласове в нощта срещу събота. Операцията на територията на печатницата MultiPrint в Костинброд е иззела 350 000 незаконни бюлетини."
19:56ч. 11 Май 2013 #206
nik
Комунизма си отива, мили хора. С точ черен пияр, който режисираха през цялото време сами ще си сложат таралежа в гащите.
19:56ч. 11 Май 2013 #205
Dekito
Знаете ли на какво ми приличат платените писачи - на членове на секта. Колкото и да се мъчиш да им отвориш очите, те все не че не :) ГЕРБ е една голяма секта. В момента всички които се мъчите да ги защитавате се страхувате да не загубите добрата си службичка. Е ското ще се простите с нея. BYe bye :)
19:55ч. 11 Май 2013 #204
nik
бареков винаги е бил продажен, но сега направо се оляяя. Искам да му кажа на тая маймуна долна, че с БСП и ДПС нищо добро не го очаква. Ще го използват докрай и накрая ще го захвърлят като парцал.
19:55ч. 11 Май 2013 #203
wtf
добре бе гробарски лайномети , спрете да пускате по хиляда коментара ,тиквата си отива не разбрахте ли , и после към затвора
19:55ч. 11 Май 2013 #202
В. Петров
Айде бе, един палчо - Баречко ще ни управлява, воден от Сергейчо! Той да не би да ссе натиска за министър?! Това ли искаме? Разни палячовци да ни разтакават?!??!?!
19:53ч. 11 Май 2013 #201
Stigabe
Айде още един платен пристигна. Ето такива си ви приомите, псувни, цинизми, нищо подпалтено, като лъжите на БАреков ...
19:53ч. 11 Май 2013 #200
Изтрит потребител
От лъжата, която ни натрапват, ще израстне истината, в която ще живеем...!!! Да не го позволяваме!Нека червените да отидат в историята!!!
19:50ч. 11 Май 2013 #198
Clavell
Айде Герб отивайте в кофата за боклук! Свършено е с вас!
19:48ч. 11 Май 2013 #197
Dekito
Бойко е история вече :) Колкото и да пишете мили дами и господа платени писачи, вече няма смисъл. Хората видяха истинското лице по многооо медий. Гушна букета бат ви Бойко :)
19:48ч. 11 Май 2013 #196
wtf
добре бе гробарски лайномети , спрете да пускате по хиляда коментара ,тиквата си отива не разбрахте ли , и после към затвора
19:46ч. 11 Май 2013 #195
Петраки
Всеки е свободен да изразява мнението си тук. Много съжалявам, но колкото и да не ви харесва, в България все още има демокрация и свобода на словото.
(виж линк...)
19:46ч. 11 Май 2013 #194
Изтрит потребител
Червените търгуват със заблуди и лъжи и се опитват да заблудят глупавите тълпи!
19:46ч. 11 Май 2013 #193
Stigabe
Яж лайна и ти ве гей Вече дразниш
19:45ч. 11 Май 2013 #192
wtf
добре бе гробарски лайномети , спрете да пускате по хиляда коментара ,тиквата си отива не разбрахте ли , и после към затвора
19:45ч. 11 Май 2013 #191
Dekito
Ръсете цинизми. Приличате на Шефа си. За него всеки втори е педал. Как си приличате само :) Важното е, че Бойко е в кереча вече.
19:45ч. 11 Май 2013 #190
Непобедимите
Бареков си е смешен по рождение. Това е най-малоумният журналист! Такава путка застреляна е, толкова смешни курвенски номера прави, че нямам думи, с които да се изразя. Забрави преди колко лиза задника на ББ, а сега много силен и вилен го играе! Капут!
19:44ч. 11 Май 2013 #189
Изтрит потребител
В деня за размисъл на по ТВ 7 бе излъчено повторение на телевизионно интервю с председателя на БСП Сергей Станишев, което е грубо нарушение на разпоредбите на Изборния кодекс свързани с предизборната кампания и с деня на размисъл!!!
19:43ч. 11 Май 2013 #188
Stigabe
Мишкит е страхлими от БСП и ДПС веднага нападнаха- А доказателствата къде са питам??! Турчинът Бареков--само изсипа помията без нито едно доказателство
19:42ч. 11 Май 2013 #187
Dekito
Хахаха :) ГЕРБ здраво го издуха :) Такъв го изяде, че направо умирам от кеф. Живи и здрави :)
19:42ч. 11 Май 2013 #186
nik
Айде пак БСП е в дъното на цялата работа, комунизма трябва да бъде забранен със закон!!!
19:42ч. 11 Май 2013 #185
nik
Печатаря Бончев е член на БСП, а собственика на Демакс е червения депутат Петър Кънев. Вие съвсем се самозабравихте бе хора, така ли ще пеелите гласове?
19:41ч. 11 Май 2013 #184
Изтрит потребител
19:39ч. 11 Май 2013 #183
ironski Бареков стана смешен:)))))
19:38ч. 11 Май 2013 #182
Stigabe
НЯма никакви доказателства до сега.... А самопразни приказки. Всеки трябва да си направи изводите след представени доказателство.
19:37ч. 11 Май 2013 #181
Изтрит потребител
Те не са фалшифицирани. Идеята е да бъдат унищожени след приключването на изборите.Това е поредната инсинуация, която цели да опорочи деня за размисъл!!!!!!
19:36ч. 11 Май 2013 #180
nik
Тея БСП и ДПС трябва да понесат последствията си за всички незаконности, които направиха в държавата ни, от години наред, задно с Бареков и той в кюпа.
19:34ч. 11 Май 2013 #179
merypoup
Перверзник, благодаря за линка. Ако и другите си направят труда да прочетат статията няма да е лошо.
19:34ч. 11 Май 2013 #178
nik
БСП И ДПС тотално се оляха в тоя черен ПР. Така ли ще имат доверие хората във вас, бе, смешници? Бареков е колко пари сте му дали тоя мръсник?Акцията е в нарушение на законовите забрани за агитация в предизборния кодекс. Бареков да ми агитира по телевизи против ГЕРБ, подкукоросан от БСП и ДПС, които искат да ми стават управляващи.
19:33ч. 11 Май 2013 #177
Stigabe
Хахаха всичките луди и платени са по улиците пак, горките всички са прегракнали от крещене с месеци. Пак ги изкараха на улицата, баси тъпата пропагадна.
19:32ч. 11 Май 2013 #176
Изтрит потребител
Невъзможно е бюлетините да се подменят в изборния ден по никакъв начин. За да стане валидна подобна бюлетина, трябва да се дублират и печатите на секционните комисии, а те се нараняват умишлено в началото на изборния ден, което прави всеки печат уникален. Първият печат се поставя върху гърба на сгънатата бюлетина преди да бъде дадена на избирателя, а вторият – преди да я пусне в урната, до първия. Липсата на печат прави бюлетината невалидна!
19:31ч. 11 Май 2013 #175
Непобедимите
Много, изключително много се издъниха всички, които толкова усърдно работиха против ГЕРБ! Дано вашите гласоподаватели се откажат от вас и гласуват именно за ГЕРБ! Всичко е обмислено до последната подробност! И точно днес, тези курвенски номера, просто ми дойдоха в повече!
19:31ч. 11 Май 2013 #174
nik
За мен това е поредна манипулация на БСП И ДПС. Точно пък те от години са най- заподозрените в купуване на гласове с електорат мангали и турци. Даже са ги хващали толкова пъти мангалите как си раздават пари преди да гласуват и те понеже са толкова прости си казват дори и за колко се продават.
19:29ч. 11 Май 2013 #173
Stigabe
Не хората ще са наясно че това са пълни лайна хвърлени от БСП и ДПС и ще гласуват за едниствените които свършиха нещо добро за страната ни и които ще спрат комунистичко-турския съюз
19:28ч. 11 Май 2013 #172
nik
В ден за размисъл ли точно Бареков започва да говори глупости в ефир, трябва да му се търси много сериозна сметка на тоя човек Съвсем прекали, то бива да ти плащат, ама чак пък да се излагаш така
19:28ч. 11 Май 2013 #171
A.A.
След всички манипулации и фалшификации извършени от ГЕРБ, които излязоха на бял свят,няма съмнение,че всички, които ще гласуват за тях са и зомбирани и дрогирани едновременно
19:26ч. 11 Май 2013 #170
Stigabe
Това беше най голямата манипулация в българския ефир .. Колко пари трябва да си взел за да говориш недоказани глупости цял ден.
19:24ч. 11 Май 2013 #169
Чай с мед
Искам да ви кажа че до сега говорех с приятел в печатарския бизнес... Жертват Бареков в интереса на руското лоби...а печатаря Бончев е член на БСП. И собственика на Демакс е червения депутат Петър Кънев.
19:24ч. 11 Май 2013 #168
magdalena
Тези прекалиха тотално .Не се усещат,че така отвращават тотално -утре директно бюлетината на ГЕРБ не мога да ги понасям тези изроди комунистически
19:23ч. 11 Май 2013 #167
Изтрит потребител
В деня за размисъл, една медия и един журналист си позволиха да извършат набедяване в извършване на престъпление спрямо политическа партия!Недопустимо е в деня за размисъл да бъде изнасяна информация по слухове и предположения и да се правят внушения от националния ефир, представляващи набедяване и грубо нарушение на изборното законодателство, както и на етичния кодекс на българските медии!!!!
19:22ч. 11 Май 2013 #166
Перверзник
Прочетете тази статия. Тук са казани много истини за цялата тази грозна история от днес, в която са включени една българска меди, българската прокуратура и държавната ни агенция за национална сигурност, както и МНОГО ПАРИ!
(виж линк...)
19:20ч. 11 Май 2013 #165
Петраки
Във всяка една комисия има по 7 човека от няколко различни партии. Невъзможно е там да бъдат подменяни бюлетини. А след преброяването се прави протокол, който се подписва от 7-те човека и застъпниците на всяка партия получават копие от него. Протоколът и бюлетините се носят в РИК от поне трима човека от различни партии. Няма как някой да подмени нещо по пътя. Няма и смисъл, не разбирате ли?
19:19ч. 11 Май 2013 #164
Stigabe
Чак дразни тоя бареков. Не стига че спря цветанов само за да си наговори сценария, .... ами и се запени чак...
19:18ч. 11 Май 2013 #163
Изтрит потребител
Когато компетентните органи се произнесат, тогава може да се изразяват подобни становища.Това са ясни спекулации,недопустимо е в деня на размисъл да се играе този режисиран сценарии, който наблюдаваме днес!Тревожно е да се насаждат подобни манипулации!
19:16ч. 11 Май 2013 #162
Stigabe
Акоимаше поркуратурата щеше да сложи точка на спора и да няма спекулации. Другото са празни приказки на телевизия ДПС 7
19:16ч. 11 Май 2013 #161
BBB
скандално , скандално, колко да е скандално. Вече е излязло и в Ройтерс :) :) :)
19:15ч. 11 Май 2013 #160
wtf
на лиляна свинята ще и бъде показан един голям варненски ..й
19:15ч. 11 Май 2013 #159
Гръм
Чисти са ГЕРБ като сълза! Справка-Бохот.
19:15ч. 11 Май 2013 #158
Stigabe
Все още липсват доказателствата, ако беше толков аскандално и драматично както го изкара Бареков,
19:15ч. 11 Май 2013 #157
wtf
ами тя истината е една гробарите както и комунистите и всички останали са долни продажници и национални предатели , и това че група платени лумпени ги защитава тук не променя истината, и съм готов да ви я пиша докато си намерите друга работа
19:11ч. 11 Май 2013 #156
Stigabe
Ти си като развален грамофон, едно исъщо си знаеш-- сам оглупости.
19:10ч. 11 Май 2013 #155
BBB
Няма такъв цирк. Цял ден днес реших да не гледам телевизия, излязох, сега се прибирам, пускам телевизора и ....... всички медии гърмят с НОВ СКАНДАЛ. Изборите в българия са нещо уникално!!! Чудя се дали трябва да им викат "избори" изобщо :)
19:09ч. 11 Май 2013 #154
Изтрит потребител
София. ПП ГЕРБ сезира Централната избирателна комисия, Върховна касационна прокуратура и Софийска градска прокуратура, за това, че в деня за размисъл, една медия и един журналист си позволиха да извършат набедяване в извършване на престъпление спрямо Политическа партия ГЕРБ. Това съобщиха от пресцентъра на ПП ГЕРБ. Недопустимо е в деня за размисъл да бъде изнасяна информация по слухове и предположения от Николай Бареков и журналисти от ТВ 7 и Интернет изданието BNews.bg, и да се правят внушения от националния ефир, представляващи набедяване и грубо нарушение на изборното законодателство, както и на етичния кодекс на българските медии, се казва в съобщението.
В деня за размисъл на 11 май 2013 г. след 01.00 ч. по ТВ 7 бе излъчено повторение на телевизионно интервю с председателя на БСП Сергей Станишев, което е грубо нарушение на разпоредбите на Изборния кодекс свързани с предизборната кампания и с деня на размисъл. На основание чл.149 от Изборния кодекс внасяме жалба, за да бъде извършена проверка и да бъде установено дали е извършено нарушение на изискванията на чл.133, ал.6 от Изборния кодекс, заявиха от ГЕРБ.
ПП ГЕРБ настоява да бъде извършена проверка и да бъде установено дали не е извършено престъпление от горепосочените журналисти. „Настояваме ЦИК да се произнесе публично и незабавно по горепосочените факти и обстоятелства. Настояваме и органите на прокуратурата да се произнесат незабавно“, се казва още в жалбата до Централната избирателна комисия, до Върховна касационна прокуратура и до Софийска градска прокуратура.
19:07ч. 11 Май 2013 #153
wtf
провокация са всичките им действия срещу Варна и Варненци
19:06ч. 11 Май 2013 #152
Stigabe
Това което направи Бареков според мен нарушава поне 2 закона. Журналистика журналистика ок , ама до сега няма 1 факт едни. 7 часът само клюки, да може да са истина, но за сега си остават клюки... И запали цялата страна с един измислен скандал, непотвърден от никъде. Не е нормалнопосто.
19:06ч. 11 Май 2013 #151
wtf
с действията си лили свинята и потника са заслужили много повече от псувни , долни продажници
19:05ч. 11 Май 2013 #150
wtf
не се старая да ви помня всичките никове , така или иначе спирате да ги ползвате от утре , платени гробарски драскачи
19:04ч. 11 Май 2013 #149
Stigabe
ХАйде да не ровяпо статиите wtf първото ти изречение беше да напсуваш Лилия и Иван портних, дебелисвине а у --- ЕДвали някой от тях двамата те е провокирал. БЕше много грозно и пошло. Това показва само че нямаш какво да кажеш .. и най лесинят начин е да обиждаш
19:04ч. 11 Май 2013 #148
lubba
София. ПП ГЕРБ сезира Централната избирателна комисия, Върховна касационна прокуратура и Софийска градска прокуратура, за това, че в деня за размисъл, една медия и един журналист си позволиха да извършат набедяване в извършване на престъпление спрямо Политическа партия ГЕРБ. Това съобщиха от пресцентъра на ПП ГЕРБ. Недопустимо е в деня за размисъл да бъде изнасяна информация по слухове и предположения от Николай Бареков и журналисти от ТВ 7 и Интернет изданието BNews.bg, и да се правят внушения от националния ефир, представляващи набедяване и грубо нарушение на изборното законодателство, както и на етичния кодекс на българските медии, се казва в съобщението.
В деня за размисъл на 11 май 2013 г. след 01.00 ч. по ТВ 7 бе излъчено повторение на телевизионно интервю с председателя на БСП Сергей Станишев, което е грубо нарушение на разпоредбите на Изборния кодекс свързани с предизборната кампания и с деня на размисъл. На основание чл.149 от Изборния кодекс внасяме жалба, за да бъде извършена проверка и да бъде установено дали е извършено нарушение на изискванията на чл.133, ал.6 от Изборния кодекс, заявиха от ГЕРБ.
ПП ГЕРБ настоява да бъде извършена проверка и да бъде установено дали не е извършено престъпление от горепосочените журналисти. „Настояваме ЦИК да се произнесе публично и незабавно по горепосочените факти и обстоятелства. Настояваме и органите на прокуратурата да се произнесат незабавно“, се казва още в жалбата до Централната избирателна комисия, до Върховна касационна прокуратура и до Софийска градска прокуратура.
19:04ч. 11 Май 2013 #147
wtf
за пореден път се доказа колко е ненужна тази политическа класа , долу всички политици , нужна е сериозна промяна , нужно е да излезем отново на улицата
19:04ч. 11 Май 2013 #146
lubba
Само като се има на предвид от кого тръгва всичко - турската телевизия ТВ7 и е ясно всичко. Хора, гласувайте, за да не се притеснявате. Сега е нормално всички политически сили да се нахвърлят върху ГЕРБ, но ако се помисли логично - става ясно, че е спекулация. А и става ясно, че няма реална възможност да се подмени вота с фалшиви бюлетини. Мислете! Не се оставяйте на комунистите и турците да ви манипулират.
19:03ч. 11 Май 2013 #145
Stigabe
Значи едният съмбил павлета другият милица..
Абе какав шизофрения ви гони...
19:03ч. 11 Май 2013 #144
Петраки
Мерипоуп, подобна подмяна не е възможна. Няма как за 10 часа тези бюлетини да стигнат до секции, а да не говорим да се допълнят в протоколите. Аз съм участвал в комисия и знам за какво става въпрос.
Според мен това е сценарии. Не ти ли прави впечатление, че червените и депесарите излязоха с мигновени изявления.
19:03ч. 11 Май 2013 #143
Изтрит потребител
В деня на размисъл за забранени агитациите! Ако продължаваме така да погазваме законите, не виждам светло бъдеще за родината си...
19:02ч. 11 Май 2013 #142
wtf
стигабе или милица или там който и да си в момента , всяка моя обида е била провокирана , не съм си позволявал да обидя някой , който не го е заслужил
19:02ч. 11 Май 2013 #141
Блякс
merypoup, няма кой да ти отговори, защото е по-лесно да вярваме сляпо, отколкото да си задаваме въпроси.
19:01ч. 11 Май 2013 #140
Stigabe
Повярвай м и може да са всякакви но са досаттъчно хитри. Плюс твова не трябва да си аайнщайн з ада знаеш ч е те гледат под микроскоп , за да направиш подобно нещо. Като наеш че БСП и ДПС ти дишат във врата.
19:00ч. 11 Май 2013 #139
Петраки
Играта наистина загрубя, на това се казва - Държавен преврат.
Комунистите са изверги и България няма бъдеще !
19:00ч. 11 Май 2013 #138
wtf
ами прави сте това не е много умно , но и тиквата и цецу ухото не блестят с особен интелект
19:00ч. 11 Май 2013 #137
merypoup
Моят въпрос се изгуби някъде надолу, но аз все още се надявам някой да ми даде отговор и затова копирам поста си.
"Някой ще ми обясни ли как ще се внесат тези бюлетини? Вчера направиха показно метода на гласуване. Подават ти бюлетина, оглеждаш я за да се увериш, че всичко в нея е наред. След това пред теб ПОСТАВЯТ ПЕЧАТ и след като гласуваш поставят втори печат. Моля някой да ми обясни как си представя схемата с фалшивите бюлетини. Питам от чисто любопитство."
18:58ч. 11 Май 2013 #136
Stigabe
Айде и wtf пак сепояви, закъсня тоя път- с псувните.
18:56ч. 11 Май 2013 #135
Stigabe
Това е просто невъзможно заподобна мащабна организация. Това нещо ако искаха да го направт щеше да се е изнесло преди седмица, заедно със оригиналтие бюлетини, и подготвено за раздаване. А ен последният ден приположение че всеки те следи на всяка крачка.
18:55ч. 11 Май 2013 #134
robyst Браво на Бареков!Преди малко прокуратурата потвърди тая информация.Всичко е истина.Гробарите се готвеха за фалшифицират изборите.Не се знае оБаче колко бюлетини от нормалните са изнесени.
пп.До тъпата кифла по долу как щяло да стане фалшификата.Ами ти бе селянче не си ли чувал(а) за т.н индийска нишка?И ако не си не се излагай ката настъпена кифла!
18:55ч. 11 Май 2013 #133
Stigabe
Колкото и да казват че Цветанов и Борисов са мутри., Те въобще не са тъпи. В последният ден , след всичките СРС та, всеки се следи на всяка стъпка за грешки, стиггна се дори как бонбоните на герб нямали етикети... и вяскакви просоттии. Е кой е тоя дето баш пък вчера ще тръгне да прави такова нещо грандиозно и супернезаконно , под носа на всички шпиони по улиците?!!?
18:54ч. 11 Май 2013 #132
wtf
Аман от платени лумпени , гроб е история бе не разбрахте ли , а относно резултатите от изборите , не ми пука дали ще са бсп или гроб , така и така е ясно , че ще ги сваляме продажниците , след изборите утре единствените победители ще са политиците.
18:53ч. 11 Май 2013 #131
Stigabe
Не знам той предава 5 часа, и нямаше кой да отиде и да му каже че нарушава законът. Това значи че нещо в службите се случва. На мен ми намирисва не нещо от вътре, стари кадри на БСП и ДПС, взимат власта. Незнам.. ПРекалено е явно някакси.
18:52ч. 11 Май 2013 #130
Венче
Спирт, прав си и аз съм изумена от този начин на действие в тези коментари. Наистина, диалог няма. От началото на април се появиха за много кратко време много нови лица. Нищо лошо. Но на всички нови коментарите са с една и съща насоченост – про ГЕРБ. Стилът им е също много сходен. Ако е това, за което се съмнявам, то ГЕРБ си прави много лоша услуга.
18:52ч. 11 Май 2013 #129
Блякс
Много съмнителна работа. Ако беше друг журналист добре, ама това е Бареков хора!!! за 5 дена тоя бок*ук направи прекалено много "НОВИНИ".
18:51ч. 11 Май 2013 #128
Изтрит потребител
Всичко това са празни приказки, докато компетентните органи не кажат ФАКТИТЕ!!! До момента, това са единствено клюки и заблуждаване на българските граждани в деня на размисъл преди изборния ден! Това си е явна манипулация!!!
18:50ч. 11 Май 2013 #127
robyst Що не кажете на кого е тая печатница?Та това са 10% от гласовете на гласуващите и 25 депутата липсващи на герб.Тая милиционерска партия трябва да бъде забранена със закон.Такова безобразие не беше се случвало до сега.Явно така са спечелии и Президенските избори?Тия престъпници трябва да влязат в пандиза!
18:50ч. 11 Май 2013 #126
Чай с мед
ГРУБО НАРУШЕНИЕ НА ЗАКОНА!
На това ставаме свидетели в момента. Държавните институции извършват преврат.
Основни права по конституция се погазват. Основни демократични принципи не се спазват.
СТРАХ МЕ Е ОТ БЪДЕЩЕТО!
18:49ч. 11 Май 2013 #125
Stigabe
Мисълта ми е друга. Бареков излезе раздуха. Без становище от прокуратурата, без никакви данни. И го направинационално достояние в ден на размисъл. Един ден преди изборите. Не изчака да има доказателства, раздуха всичко, без да са говори и поне с едни от МВР или ДАНС и ли някакъв говорител на нещо. НЕ е нормално. Да не кажа неморално.
18:47ч. 11 Май 2013 #124
robyst Как не вие срам бе?
18:46ч. 11 Май 2013 #123
Stigabe
Я да йпостни още 20 пъти едно и също... ЧЕ нещо се спря ще вземат да сти спрат хонорара
18:46ч. 11 Май 2013 #122
Stigabe
Амими и на мен неми се налага явно ти имаш некви теории или си роднина наВанга.
18:46ч. 11 Май 2013 #121
Георги
Няма да позволим да ни манипулират, утре всички с номер 15
18:44ч. 11 Май 2013 #118
Stigabe
Не бе спир давай постин го още 3000 пъти.. После ми приказвай какк неси платен
18:41ч. 11 Май 2013 #117
Чай с мед
Пълен фарс. Как по- точно ще се вкарат тези бюлетини, бе?
Егати малоумниците.
18:40ч. 11 Май 2013 #116
Stigabe
Ет месеци правиш едно и също а тука ми пишеш ка к се познавали платените драскачи. Знаеш ли отговаряш на всичките критерие които си посочил-.. Покриваш ги на 100 процента
18:39ч. 11 Май 2013 #115
Перверзник
Нагъл политически преврат, платен от ръководен от държави и корпорации, чиито интереси настъпаха герберите.
18:39ч. 11 Май 2013 #114
Stigabe
Защо ли само ти си винаги под всяка статия да раздухваш измисилците?
18:39ч. 11 Май 2013 #113
Stigabe
И как професоре ще стигнат дотам тея бюлетини вески е заявил сумати застъпници коит осамо за това гледат, бйлетините се броят комисията се подписва....
18:38ч. 11 Май 2013 #112
Перверзник
Стига политическа агитация в дена за размисъл. Докога ще търпим журналистически проститутки в България?
18:38ч. 11 Май 2013 #111
Stigabe
Такава пропаганда намирисва отдалемче на ДПС и БСП...
18:37ч. 11 Май 2013 #110
Stigabe
Когато има доказателства и някой излезе и каже ГЕРБ са виновни - тогава ще коментираме. Другото са празни приказки натакива като теб дето пускат едан и съща новина 300 пъти-
18:37ч. 11 Май 2013 #109
Stigabe
Има едно правили. Трябвада имадоказателсва. ЗА сека висчок е само медийна пропаганда в деня з аразисъл.
18:36ч. 11 Май 2013 #108
merypoup
Някой ще ми обясни ли как ще се внесат тези бюлетини? Вчера направиха показно метода на гласуване. Подават ти бюлетина, оглеждаш я за да се увериш, че всичко в нея е наред. След това пред теб ПОСТАВЯТ ПЕЧАТ и след като гласуваш поставят втори печат.
Моля някой да ми обясни как си представя схемата с фалшивите бюлетини. Питам от чисто любопитство.
18:36ч. 11 Май 2013 #107
Stigabe
Точно така и явно си и ескрасенс.
18:35ч. 11 Май 2013 #106
Stigabe
Ай пости още 20 пъти кой на кое билсобсвеник. И ти прозира като скалъпената история на Бареков.
18:34ч. 11 Май 2013 #105
Stigabe
Ей смешен. 2 Павлети ще ти дам. Ай ситга поства една и съща новина на всякъде И ми говорипосле за платени комчентари. Смешник
18:33ч. 11 Май 2013 #104
Петраки
Малоумна манипулация от страна на продадената прокуратура на БЪЛГАРИЯ!
Как може такова нещо... Чувствам се като гражданин на държава от третия свят.
18:32ч. 11 Май 2013 #103
Stigabe
Ай ве спирит ай ситаг бе---- разбрахме че си яхналвълната , ще изкараш някой лев ясно е . Когато изезе някой опълномощен д акаже истината и какво става тогава ще гворим.Другото са бръдвежете на Бареков и на такива като теб.
18:31ч. 11 Май 2013 #102
lubba
Вижте какво правят от ДПС - собственикът на ТВ7 и Бареков:
ДО Президента на Р България
(виж линк...)
ДО Министър-председателя на РБ
(виж линк...)
ДО Министерски съвет
(виж линк...)
ДО Министерство на вътрешните работи
(виж линк...)
ДО Главния Прокурор на Р България
e_mail:press@prb.bg
ДО Омбудсмана на РБ
(виж линк...)
ДО Окръжна прокуратура Варна
e_mail:op_press@vn.prb.bg
ДО Районна прокуратура Варна
(виж линк...)
ДО Mедиитe
С И Г Н А Л
Предоставяме на Вашето внимание схема за купуване на гласове на територията на гр.Варна и Варненска област.
Организатор на схемата, който може да се счита и като организатор на престъпна група е г-н Йордан Цонев, водач на листата на ДПС в гр.Варна - 3 МИР. Организираната група работи на територията на гр.Варна в 4 /четири / района със силна концентрация на ромско население, като целта на групата е да достигне до над 8000 избиратели в 4-те района. Финансирането на групата е от нейния водач г-н Цонев.
За град Варна отговорник е г-н Ведат Сакаллъ, а за област Варна – г-н Ерджан Себайтин.
ЙОРДАН ЦОНЕВ
Ерджан Себайтин
ВЕДАТ САКАЛЛЪ
АСПАРУХОВО
Работи се за 2450 гласа
ВЛАДИСЛАВОВО
Работи се за 800 гласа ОДЕСОС
Работи се за 3600 гласа МЛАДОСТ
Работи се за 1200 гласа
Сашо Ангелов Живков
0889768404 гласа.206
отговорник Евгин Марселов Незиров
отговорник Красимир Велинов Кабакчиев – Кемала
0894603334
отговорник Алеко Тодоров Атанасов – Али
0899481191
отговорник
Десислава Иванова Атанасова - Джемиле Стоян Асенов Маджаров – Маджара
0889819175 Сашо Олегов Тодоров – Иско Страхил Александров Райков
Хасан Кямил Яшар
0899566793 гласа. 172 Азис Нуриев Алиев Тафик Кадиров Алиев- Пепи Симеон Райков Чакъров
0894222452
Алдин Демиров Алдинов – Хото гласа.144
0899757384 Исмет Али Мехмед – дядо Сали Мустафа Исеин - Сали Алдин Иванов Стоянов
Надежда Борисова Георгиева
0892709450 Сабин Али Яшар
0876247907 Етем Нуриев Алиев - Сюлюша Сюлейман Исмет Сюлейман
0898472052
Февзи Раимов Салиев
0896831509 гласа.289 Янко Михайлов
18:31ч. 11 Май 2013 #101
Изтрит потребител
Червените пак се застраховат...ХАХХАХА ЖАЛКИ СТЕ !!!!!!!!
18:28ч. 11 Май 2013 #100
Stigabe
А това че е или преврат от вътре с помоща на БСП и ДПС , с помоща на отцепници от държавните агенции или пълна манипулация.
18:28ч. 11 Май 2013 #99
Stigabe
Спирт ни си на всяка манджа мерудия когато трябва да се плюе ГЕРБ... си първи.
Я кажи пак колко взимаш на час.
18:27ч. 11 Май 2013 #98
Изтрит потребител
Лъжите ви край нямат !!!!!!
18:22ч. 11 Май 2013 #97
Георги
Това са пълни глупости и всички го знаем..
18:22ч. 11 Май 2013 #96
Stigabe
Като ГЕРБ спечели пак изборите, утре всички ще креснат как веече имало заменени бюлетини ивсичоке нагласено и ще имат да учат. Прозират от всякъде колко е нагласено
18:22ч. 11 Май 2013 #95
Изтрит потребител
Червените отиват в историята!!!!!
18:21ч. 11 Май 2013 #94
Stigabe
Вързаха си гащите да могат като паднат утре да кажат че висчко е нагласено и е имало навсякъде вемче занесени фалшиви бюлетини. Помнете ми приказката.
18:21ч. 11 Май 2013 #93
blajjj
Пак сценарий и опит за Преврат в държавата ни , последни издихания на старите поробители ДПС БСП , които съсипаха България !
18:21ч. 11 Май 2013 #92
Изтрит потребител
Иван, много добре го каза! Това си е една чиста застраховка за утрешния им провал!
18:19ч. 11 Май 2013 #91
Stigabe
Всики партии срещу ГЕРБ-- не ви ли е ясно каква е схемата. Умрели са от страх, и са вербували службите - БСП и ДПС пак са в интригите-- пускат най тежката артилерия и то в денят на избори, да разбудят духовете. Как не ги срям. Страхливи мишки. Църкат срещу ГЕРБ
18:19ч. 11 Май 2013 #90
Stigabe
Малее , такава циркова програма няма и в БАлкански. Бареков клоунът с е раздаде до край. Голяма мелодрама
18:18ч. 11 Май 2013 #89
Петраки
Мазната червена сган иска да се застрахова от един бъдещ провал утре.
ГРОЗЕН СЦЕНАРИИ с участието на прокуратурата и държавните институции.
Някой много силно се страхува, че отново няма да може да краде 4 години.
18:18ч. 11 Май 2013 #88
Изтрит потребител
Най-много се лъже преди война, по време на избори и след лов! Това всеки го знае. Моля ви, не сме толкова глупави, че да повярваме на тази ЛЪЖА!!!! Писнаха ни вашите измислици !!!!
18:17ч. 11 Май 2013 #87
Георги
Застраховка на червените при провал утре
Циркове на червените
Червените отиват в историята
18:17ч. 11 Май 2013 #86
Георги
Айде стига вече. Ние не сме глупаци и не вярваме на подобни твърдения !
18:17ч. 11 Май 2013 #85
Чай с мед
Днес сме свидетели на опасни опити за ДЪРЖАВЕН ПРЕВРАТ. Определен кръг от партии осъзнават, че идва момента в който времето на тъмния преход изчезва и използват всички методи да се върнат във властта.
Не мога да повярвам, че докарах държавата ни до тук.
Плаче ми се, като си помсиля, че жертват живота и спокойствието на милиони българи, само и само да бъдат във властта.
Мъчно ми е за детето ми, което явно няма да успее да порасне в една спокойна държава.
18:15ч. 11 Май 2013 #84
lubba
Само като се има на предвид от кого тръгва всичко - турската телевизия ТВ7 и е ясно всичко. Хора, гласувайте, за да не се притеснявате. Сега е нормално всички политически сили да се нахвърлят върху ГЕРБ, но ако се помисли логично - става ясно, че е спекулация. А и става ясно, че няма реална възможност да се подмени вота с фалшиви бюлетини. Мислете! Не се оставяйте на комунистите и турците да ви манипулират.
18:13ч. 11 Май 2013 #83
Bella_vista '' Капута'' много се е настървил. Изводът е: Не наричай журналистическата проститутка капут! На никого не вярвам аз...
18:11ч. 11 Май 2013 #82
Stigabe
Само , че пак няма да стане , колкото и да ги тъпчят, утре ще се види.
18:11ч. 11 Май 2013 #81
Stigabe
Тоест знам защото умряха от СТРАХ че отново ще загубят и ще им ес разпаднатпартиййките, и се чудят как да ударят и убият ГЕРБ д опоследон за да се домагнат до власта.
18:11ч. 11 Май 2013 #80
desi
Напълно си прав СПИРТ, ама и аз що ли им се ядосвам, че чак им и отговарям. Няма смисъл.
18:11ч. 11 Май 2013 #79
Георги
Няма как да се манипулират изборите ,при условие,че има кой да ги следи.. Какви са тези глупости?
18:11ч. 11 Май 2013 #78
Stigabe
Войната на компроматите. Сам о немога да разбера защо всички партии вадя компромати срущу герб?
18:10ч. 11 Май 2013 #77
Изтрит потребител
Това ли наричате ден за размисъл? Това си е чиста манипулация!
18:10ч. 11 Май 2013 #76
Stigabe
Размирисасе на нагласена работа чак до Варна да знаете.
18:10ч. 11 Май 2013 #75
Георги
Не им вярвайте,българи..не позволявайте някой да ви манипулира.. Всичко е нагласено и истината ще излезе наяве..
18:09ч. 11 Май 2013 #74
Георги
Бсп и Дпс са манипулирали цялата ситуация!
18:09ч. 11 Май 2013 #73
Stigabe
Направо ми наду главата тоя бареков Да го пита човек откъде знае з атова. За акцията. Турските шефове ли му подшушнаха.
18:08ч. 11 Май 2013 #72
Stigabe
Днес трябваше да е един спокоен ден, не да слушаме мелодрамата на Бареков
18:07ч. 11 Май 2013 #71
Георги
Изчезвай Бареков ! Ти си долна ,купена мъжка простотутка.. Днес нямате право да агитирвате ,за какъв се мислиш>
18:07ч. 11 Май 2013 #70
Изтрит потребител
Те си имат девиз, който следват "Целта оправдава средствата", дори дъщеря ми знае, че това е политически сценарии...Не мога да повярвам на какво са готови хората само и само да спечелят няколко гласа...Не се съмнявам, че са им ги подхвърлили......
18:07ч. 11 Май 2013 #69
Stigabe
НЯмкой пак е вербувал службите в угода на БСПи ДПС..
18:07ч. 11 Май 2013 #68
Перверзник
Не виждам къде е драмата! Нали по време на изборния процес в секциите има представители на всички партии. Нали всички заедно броят бюлетините. Нали има застъпници. Нали протоколите се подписват от всички.
Човекът го е казал. Бюлетините са били бракувани. Но явно някой това не го устройва. Искат СКАНДАЛ.
Цели се масова манипулация на хората.
Това е толкова ниско.
18:06ч. 11 Май 2013 #67
дядо Тиква
Спирт, проверих в сайта на Прокуратурата и потвърждавам, че изнесеното от теб е както са го написали там. До тук добре за теб. Но хич не е добре за прокурорския слугинаж на партията - майка , която държи досиетата им. Наистина, по-нагъзено "изявление" надали е възможно. И в прокуратурата има нужда от метла...
18:06ч. 11 Май 2013 #66
Stigabe
бюлетините се приемат подписават от всимчки членове, там има членове от всички партии. Подписва се и протокол. Имазастъпници от всичк ипартии. Те няма как да се внесът ей така и да се изнесът истиските.. Я малко се запознайте. в РИК и ОИК не се броят бюлетини, а само готовите протоколи. Н еговорете глупости.
18:04ч. 11 Май 2013 #65
desi
Венчето от село и тя се изказа. Това ли ви спусна партийната централа, че и подредено 1,2,3.????
18:03ч. 11 Май 2013 #64
Stigabe
Абе еййй, я попрочетете малк опърво,
18:02ч. 11 Май 2013 #63
Петраки
Не съм гледал по- ожесточена компроматна война като тази на тези избори.
Левицата и етническата партия здраво са се хванали за кокала и се чудят как да изкарат под вола теле.
Гледам и Бареков се подвизава в телевизията си. Егати проститутката жалка.
Нали днес беше ден за размисъл, каква е тази агитация?
18:02ч. 11 Май 2013 #62
Венче
Разбирам и съчувствам на симпатизантите на ГЕРБ, но фактите са такива:
1. Информацията е потвърдена от прокуратурата и акцията е нейна,
2. Собственикът е приближен на ГЕРБ и е печелил еднолично поръчките не само за тези избори,
3. Щом са измислили схемата да отпечатат толкова много бюлетини извън бройката и определения срок, то те са измислили и как после да ги използват,
Не се срещаме с вас очи в очи, не е нужно да гледате надолу нито да се изчервявате, но проявете доблест и не пишете неща, с които унижавате и вашия интелект и този на останалите.
Мисля, че предложението на micila е разумно, но трябва и да се открият виновните и им се потърси отговорност.
18:01ч. 11 Май 2013 #61
Stigabe
Голяма драма ти казва , ще ме разплаче тоз Бареков още малко
18:00ч. 11 Май 2013 #60
Георги
Айде бе,кой ще се върже на подобна простотия..Как тия работи точно деня преди изборите реши да ги "изкара на яве" тоя Бареков.. Я се застреляй,корумпирана мишко..
18:00ч. 11 Май 2013 #59
Stigabe
Ден за размисъл беше днес не ден за циркове в национелен ефир-.... Баси тъпия тоз бареков
17:59ч. 11 Май 2013 #58
Георги
Коментарът е премахнат
Причина: Предизборна агитация в деня за размисъл
17:59ч. 11 Май 2013 #57
dari
Бареков е като пироман , умишлено искат напрежението да ескалира . Платен журналист на БСП и ДПС
17:59ч. 11 Май 2013 #56
Георги
Не е ли ясно,че няма как да се случи изборите да бъдат нагласени? Бареков е купен ! Вън от България!
17:58ч. 11 Май 2013 #55
Stigabe
Това е такава постановка че нямам думи. Прозира от километри
17:58ч. 11 Май 2013 #54
Георги
Бареков е долна мъжка проститутка ! Как не те е срам бе , как в деня преди изборите реши да се правиш на ДАНС-аджия ..
17:58ч. 11 Май 2013 #53
Stigabe
Всеки знае че едне на размисъл след последните скандали с подслушвания и поредните порции лъжи , всеки се дебне а най малката грушка и за издънки, кой ще изнася в последният ден 350 000 бюлетини - колко тъп трябва да си.... И на йпростия да си няма да напавиш подобно нещо.
17:57ч. 11 Май 2013 #52
desi
МИЦИЛА, не съм ничия любовница, нито някъде съм изразила моите пристрастия (ако прочетеш всичките ми постове). Интелектуалното ми ниво е сигурно доста по-високо от твоето, но такива като теб ме принуждават да слизам натяхното ниво.
И след кратък размисъл рабрах откъде идав името ти МИЛИЦА - от МИлка ЦИганска Лявопартийна. Ако не е така, поне ти отива.
17:56ч. 11 Май 2013 #51
дядо Тиква
Хайдеееее, micila развя белия байрак... Ами ние отдавна си знаехме, че кликата БСП-ДПС ще загуби изборите и ще търси реванш в обявяването им за невалидни. И пет пъти да се гласува това ще бъде. Само дето след тези избори платените лумпени пак ще бъдат пуснати по улиците да плашат хората. Докато и на мирните им писне и хванат сопата...
17:55ч. 11 Май 2013 #50
Stigabe
Големи манипулации голямо нещо. Как баш пък днес станатая работа.
17:53ч. 11 Май 2013 #49
wtf
Бареков е нещастна мъжка проститутка , но герберастите толкова се радват когато някой хвали вожда , че не му обръщаха внимание ... до сега
17:53ч. 11 Май 2013 #48
micila
desi, не съди за другите по себе си! Щом ти харесва да си нечия гербаджийска /бивши БСП, ДПС и НДСВ кадри/ любовница - дерзай!!! Само не прехвърляй от болната на здравата глава. Щом ти се вижда сложно моето изразяване, то тогава нивото на интелект е под критичния мининум. За справка - не подкрепям нито БСП, нито ДПС, нито Атака.
17:53ч. 11 Май 2013 #47
Изтрит потребител
Тази акция не е ли в нарушение на законовите забрани за агитация в предизборния кодекс???
17:51ч. 11 Май 2013 #46
wtf
тиквата, ухото, свинята всички в затвора
17:50ч. 11 Май 2013 #45
micila
mariana, след онези записи на Бареков не му е необходимо да се плаща. Той просто винаги е бил гъзолизец, дребна душичка с огромно его. Сам се закани, че ще разкрие манипулации на ГЕРБ, явно е бил или е чул неща от кухнята.
17:50ч. 11 Май 2013 #44
wtf
бюлетините са печатани в печатница на общински съветник на герб , един вид нашите поръчки при наши хора , боко тиквата със сигурност ще остане в историята .... като срамен период за всички българи
17:49ч. 11 Май 2013 #43
desi
MICILA, чия ли БСП-арска или ДПС-арска любовница си, че толкова яростно ги защитаваш???? И не винаги многото думи казват нещо. Но ти си свикнала сложно като СерГЕЙ да се изразяваш. Жалка си.
17:48ч. 11 Май 2013 #42
pedro
Не е ясно и как ще фалшифицират протоколите, след като има членове на всички партии в секциите, както и чуждестранна проверка, правят се и копия на протоколите, които се раздават. За да мине схемата, трябва да е в малък район където няма сериозен контрол на застъпници и членове на РИК. Ако бюлетините са еднакви, това значи, че само в един регион може да има манипулации, и то слабо населени, където няма как да стане всички да са гласували за ГЕРБ и да имат обща бройка 300 000. Няма в БГ подходящ регион. Още повече, че според статистиката, ГЕРБ имат доста подкрепа, няма защо да фалшифицират целия регион. Тва значи, че 300 000 трябва да удвоят резултата им в него регион.
17:46ч. 11 Май 2013 #41
micila
Деденце, те сега всички медии ще са на БСП и ДПС, ето още и на БЛИЦ -
(виж линк...) - и те са на БСП и ДПС, нали???
Има факти, има изявление на прокуратурата, факт е, че собственикът е член на определена политическа сила. Каквото и да кажете ще е все едно да наливате вода в кофа с пробито дъно. А отношението на Бареков е провокирано от един изтекъл запис, където той просто е обиждан и разбира колко е манипулиран. В такива ситуации се казва, че не бива да се хвърля камък в рядка кал, защото ще те опръска. Е, рядката кал това прави сега - пръска и цапа.
Тези избори трябва да бъдат отменени и новите бюлетини да се печатат извън България.
17:45ч. 11 Май 2013 #40
Блякс
А на Бареков, тоя боклук, кой му даде право да говори? А 3 години на коя партия лиза задника?
17:43ч. 11 Май 2013 #39
mariana
Колко ли е се нагушил Бареков?!Жалко,добър журналист беще!Направиха последен,силен напън,ама няма да им мине номера! Защо прокуратурата не се самосезира за тази предизборна АГИТАЦИЯ в деня за размисъл?!
17:43ч. 11 Май 2013 #38
pedro
Защо след като знаят от край време, че печатаря е гербаджия не викаха тогава? Как смятат, че с допълнителна бройка ще се манипулират изборите? Аз не го разбирам механизма, ако ще подменят 300 хиляди бюлетини, някой трябва да ги зачеркне за 1 ден. Как ще стане физически? Трябва поне 300 човека цял ден да зачеркват и да сгъват, освен това трябва да се разнесат, а то няма технологично време. Не се каза и наистина ли са фалшиви или са с грешено име, както твърдят. Освен това, тези бюлетини са по региони. Прокуратурата да каже, вярно ли е какво твърди печатницата.
17:39ч. 11 Май 2013 #37
mistgi
БСП вече кръв храчат. За тях не е ден за размисъл. Кой им позволява да говорятЮ?
17:38ч. 11 Май 2013 #36
desi
MICIl: И други медии съобщиха за проверка на прокуратурата, но само ТВ7 набляга, че бюлетините са на ГЕРБ. Абсолютно целенасочено хвърляне на кал и мръсотия.
17:37ч. 11 Май 2013 #35
дядо Тиква
Ха, ха ха... "Истинската" информация на micila идва от "vesti" и "petel.bg" - все червеногъ-и , клеветнически, платени медии. Единия тича напред и лъже, а другия иде отзад и маже...
17:37ч. 11 Май 2013 #34
dari
Политическата манипулация на БСП и ДПС вече е явно изразена и в купените медии. Днес е ден за размисъл, а в някой пространства се водят уселени предизборни манипулации.
17:33ч. 11 Май 2013 #33
Observer
Някак си никой никъде не споменава, че изборите утре всъщност са преждевременни, защото няма да казвам коя партия като трябваше да поеме отговорност и да защити народа си, просто си подаде оставката. Лесно е винаги друг да е виновен, трудно е да си останеш на мястото до край и да се опиташ да сложиш в ред нещата!
17:27ч. 11 Май 2013 #31
Георги
Я оставяй, г-на да си коментира! хахахаха
17:27ч. 11 Май 2013 #30
дядо Тиква
А бе хора, дори да имам един чувал с мои бюлетини как ще го пробутам , след като в комисията има един човек от ГЕРБ и още много от други партии? Не случайно казват "Докато Истината обуе обувките си Лъжата вече е обиколила селото".
17:26ч. 11 Май 2013 #29
Георги
Милица - Мицила - още по-зле... хахахаххаххаха
17:26ч. 11 Май 2013 #28
Георги
Кажете ми, не бе ли Бареков този, за който явно имаше потвърдени информации, че работи и му се плаща, за да го право против ГЕРБ?!
17:25ч. 11 Май 2013 #27
micila
krokodil, не съм Милица!!! Този цитат "Бареков, 'що крещиш бе?!"заслужава такова обръщение - то е към нискочели и неспазващи законите зъбати /всеки избира сам отношението си към хората с особен интелект/.
Тази телевизия /без да съм и адвокат/ се е наричала ТВ7 много преди сегашните избори и днешния ден за размисъл, това във връзка със следното изказване - "Щом днес е ден без агитация - каква българска телевизия се титулува ТВ 7...".
17:25ч. 11 Май 2013 #26
desi
Само се чудя къде е СЕМ да се самосезира за агитация в деня за размисъл. И "учудващо" че само ТВ7 се занимава с този "проблем". История, скалъпена в последния момент и същита с мннного бели конци.
17:22ч. 11 Май 2013 #25
дядо Тиква
Пак се опитват да ни идиотизират със скалъпени "новини". Само бройлерите не знаят, че след всяко печатане остава брак - хартия с дефекти, която се събира , опакова и подготвя за предаване във вторични суровини. Така е и с нарязаната хартия от ненужни или сбъркани документи от държавната администрация. Същото е и със сгрешените банкноти. И както при банкнотите ,така и при бюлетините се полага охрана на печатния брак , за да не злоупотреби някой с него. Това е нормалната практика. Освен това, злонамерена дезинформация е и възможността да се ползват тези отпадъци за промяна на вота. Дори просто технически е невъзможно за един ден да се разпратят и т.н. Но тук не стои въпросът за истината , важното е да се клевети. "...пък ти после доказвай, че нямаш сестра...".
Все пак мисля, че виновни има - тези чиновници от ЦИК, които не са организирали охраната своевременно, а може и нарочно...
17:20ч. 11 Май 2013 #24
Георги
Обяснете му, Деси. Непроесветени, но пък застанали тук, да се наддумват. гледайте реално хора. Станишев подава реплики и тжурналистите му задават предварително подготвени въпроси. Това, ако не е нагласена конференция!
17:19ч. 11 Май 2013 #23
Георги
Коментарът е премахнат
Причина: Предизборна агитация в деня за размисъл
17:18ч. 11 Май 2013 #22
desi
Ало Иван Михалев, вие в кой свят живееете??? Участвам в СИК в последните 20 години. Какви са тези пълни глупости които пишете?? В СИК сме представители на различни политически сили. Всички подписваме протокола и даваме ПРЕПИСИ и на наблюдателите също от различни политически сили. Докато излезем окончателно от секцията чрез своите наблюдатели всички политически сили знаят точния брой гласове за партията им з асъответната секция. Така че НЯМА НИКАКВА ВЪЗМОЖНОСТ да стане подмяна на вота. Но ако си тук за да насаждат някакви настроения -ясно е. Но поне не се изказвай неподготвен.
17:17ч. 11 Май 2013 #21
Град
обществена ИЗМАМА! Кои е виновен. Кои прави поръчката?
17:13ч. 11 Май 2013 #20
В. Петров
Щом днес е ден без агитация - каква българска телевизия се титулува ТВ 7, след като днес нарушава всички законови правила?!
17:12ч. 11 Май 2013 #19
В. Петров
Милица, изкавай се, моля те интелигентно и спазвай добрия тон. Това "Алооооууу.." - не мисля, че има подобна дума в българския език! :)
17:09ч. 11 Май 2013 #18
Иван Михалев
"блейд" се е объркал. Искал е да напише, че са отпечатани, за да бъдат дадени на ГЕРБ, за да се опитат да фалшифицират изборите.
Много лесно става:
Секционната избирателна комисия запечатва бюлетните в един чувал и предава чувала, заедно с протокол, в който е описан броя на действителните бюлетини за всяка партия и броя на недействителните бюлетини, в РИК (районната избирателна комисия). ПО пътя от СИК до РИК, съдбата на чувала и протокола буквално е в ръцете на председателя на СИК. Ако си спомняте предните парламентарни избори, имаше случки, при които хората си отидоха в къщи и чак на сутринта, а ако не се лъжа имаше случай и след 2 дена чак, си занесоха бюлетините в РИК.
За това време, колко му е да се сложат в чувала част от тези 350 000 бюлетини, с отбелязана "вярната" партия, и да се изготви нов протокол, с "верния" брой гласове.
Ами, никакъв проблем според мен.
А колко ли пъти сме гласували така досега?
17:08ч. 11 Май 2013 #17
micila
Алооу, зъбатия krokodil, днес е ден за размисъл!!! Всеки ще подкрепи когото иска. А собственикът на печатницата спечели поръчката, защото е член на ГЕРБ.
17:06ч. 11 Май 2013 #16
Бай Марин
Норе, може и така да е, но това "подкрепян от ГЕРБ" ще рече, че е техен човек.
17:00ч. 11 Май 2013 #15
В. Петров
Кой каза, че ГЕРБ са виновни?! Кажете, кой?! Някой да чу в съобщението на прокуратурата, обвинения конкретно към Борисов или Цветанов?! Не! Манупулатори! Хайде, подкрепихте БСП и ДПС и техните крадливи политики!!!!
16:59ч. 11 Май 2013 #14
Венче
Има изявление и на прокуратурата. Призовавам симпатизантите на ГЕРБ, осведомявайте се и после пишете.
16:59ч. 11 Май 2013 #13
pedro
Може ли такова нещо ве Бюреков, ти си за затвора!
16:58ч. 11 Май 2013 #12
Пенаки
Щом Бареков го казва това, значи не е вярно. В другите агенции излезе информация, че бюлетините са брак от други избори.
16:56ч. 11 Май 2013 #11
Hope
Бай Марине, на последните кметски избори във Варна ГЕРБ не са се явявали, яви се Киро, подкрепен от тях. Но той си дойде със своите купени Янко Станевски гласове. Пък да ти припомням ли кой е Янко Станев и в какъв цвят да му оцветени бюлетините, парите и хората?
16:55ч. 11 Май 2013 #10
lubba
Бареков ,ТВ7 и ДПС (притурката на БСП) направиха този изкуствен скандал. Вече излезе информацията, че е фалшив. Актуализирайте, моля! Не се оставяйте турците и комунистите да ви правят на глупаци!
16:52ч. 11 Май 2013 #9
lubba
Всички видяхме, че сигнала идва от ТВ& и Бареков, които са собственост на ДПС. Преди 2 дена Пеевски (от ДПС) се закле да съсипе ГЕРБ, преди няколко дена беше и скандалът с отвореното студио на Бареков, а сега в деня на размисъл - това. Колко според вас сме прости та да се вържем на подобна спекулация. Няма как да се подмени вота, не се притеснявайте. Идете и гласувайте утре, не се правете на ощипани.
16:52ч. 11 Май 2013 #8
Gavaz
Ама как се разбира на кого са бюлетините? Дали са на ГЕРБ, БСП или който и да е там? Нали бюлетината е интегрална, как разбрахте за кого са? Бареков и неговите измишльотини вече започнаха да ми писват.
16:51ч. 11 Май 2013 #7
Бай Марин
Не си ли мислите, че ГЕРБ на последните кметски избори във Варна избра Киро по същият начин с "Бюлетини"те.
16:51ч. 11 Май 2013 #6
В. Петров
Бареков, 'що крещиш бе?! Притеснява те нещо май?! Когато потвърдят, че ГЕРБ нямат нищо общо, смятай, къде и в коя глуха ще те забият! От теб журналист НЕ СТАВА!
16:50ч. 11 Май 2013 #5
В. Петров
Отчаян опит на тази продажна телевизия - ТВ7, да промени и своята съдба и да се подмаже за още пари,коитоим се дават от ДПС и БСП!
16:48ч. 11 Май 2013 #4
Observer
Сигурно не го пишат, защото Станишев ги е напечатал, ама за ГЕРБ ........
Ето колко честни и демократични ще са утрешните избори.
16:47ч. 11 Май 2013 #3
desi
Ей blade, малоумник такъв - как може бюлетината да е на ГЕРБ, като е интегрална - за Варна е дълга 90 см с всичките партии и партийки в нея. Като си прост поне не се обаждай.
16:44ч. 11 Май 2013 #2
blade
на ГЕРБ са .. но това никаде не е спомената
16:43ч. 11 Май 2013 #1
fido
Нема такава държава! Боклуци!