07:50ч. 23 Март 2013 #126
PINOCHET
Символичния камък на моето недоволство е по голям от сградата на кметството!
Сега протестите са нужни за да се вижда, че обществото не спи, но за съжаление не могат да бъдат успешни. Винаги някой ще ги използва за себе си.
Няма такова животно "НЕЖНА РЕВОЛЮЦИЯ" -1989
Има СТАДИОН !!!!!!!
02:00ч. 23 Март 2013 #125
teodor yanchev
Капитан кук е прев в по-голямата си част , неискам само да ме управляват неграмотни ,а не ме е грижа кой ще е. Аз искам, който и да е всичко, което върши да мога да го видя и ако е сгрешил или корумпиран или направил търг с мафия или присвоил дадени пари аз и вие да го свалим намомента и да му се търси отговорност. Толкова е просто, защо тр да коментираме кой ще ни управлява, ами и който и да е е възможно да сгреши нали важното е той да знае че сгреши ли ще бъда наказан
22:29ч. 22 Март 2013 #124
madjik да от мобилния интернет
22:04ч. 22 Март 2013 #123
Христо Стойков
madjik от палатката ли се включваш?
20:07ч. 22 Март 2013 #122
madjik Doni Edrava- Морската градина ще се чисти на протеста в събота или неделя.Ти ще се включиш ли или пак ще си чешеш езика по сайтовете.
17:58ч. 22 Март 2013 #121
ironski Айде стига де!!!!! Писна ми от хора,които не знаят какво искат и са решили да пречат на тези,които знаят какво искат.
17:58ч. 22 Март 2013 #120
Hunter
izbori2011, не разбрах в какъв списък и защо си ме сложил заедно с Лора и Хари. Никакъв линк не съм разпространявал. Успокой се малко преди да пишеш. От това, което виждам, всеки който е на различно мнение от твоето или пък случайно не иска оставката на общинския съвет е платен... смешен си човече... така ли мислите да управлявате, като не зачитате мнението на останалите.
17:02ч. 22 Март 2013 #119
japavlov
Аз предлагам Калина Павлова на Архитектурната комисия за да й мине най-накрая проекта за морския бряг, предлагам и Иван Славков за комисията по обществения ред и предлагам да върнем Весела Томова в Транспортната комисия, защото е много смислено журналист да управлява Градски транспорт.
17:01ч. 22 Март 2013 #118
Бати Венко
Хахаха, ей я кажете кой за кого работи, да почнем от господина с катинарчето Вичев хахаха, май работи за Аптекаря!!!
16:50ч. 22 Март 2013 #117
mancev
Щом улицата ще управлява искам и аз :) Утре си купувам тромба, трибагреник пия една ракия и идвам да протестирам! Бих искал да управлявам... абе знам, не е важно, важно е заплатата ми да върви, и без това нищо няма да правя. Бих предложил Веселин Данов да отговаря за правосъдието (нали и той е от протестиращите). Иван Петров бих го сложил на търговията ( експорт и реекспорт на дънки примерно). За Марешки оставям здравеопазването. Другите позиций оставям на други протестиращи...
16:38ч. 22 Март 2013 #116
Петраки
Капитане, аз бих управлявал град, община, държава, САМО И ЕДИНСТВЕНО ако хората ме изберат. Това е демокрация. Хората избират техни представители чрез гласа си. Ако мислиш, че е редно в управлението да влизат хора по заслуги, аз определено не съм склонен да се съглася с теб.
Относно фирмите и улиците /явно си ми поразгледал профила/, ще ти кажа, че не са виновни самите фирми, а контрола, който администрацията трябва да осъществява. От тази гледна точка, мен наистина не ме интересува фирмата, а качеството с което си върши работата.
16:37ч. 22 Март 2013 #115
ЖИВДЯВВОЛ
А и като никой от сегашните не си избирал значи не си гласувал, кой ти е виновен тогаз ....
16:36ч. 22 Март 2013 #114
japavlov
Как си представяш шофьора на автобус да работи по проекта за градския транспорт. Ако твоя личен лекар може да управлява болничната система в града и разполага със специални управленчески умения евала, моята не може. За част от сегашния ОС естествено, че съм гласувал, естествено че има и такива който и аз не харесвам, но не може някакви хора от улицата да седнат там. Как ще ми гарантираш ти, че те няма да крадат и ще управляват по добре. Кой ще посочи кои 52-ма от тях да седнат в местата на този ОС.
16:34ч. 22 Март 2013 #113
ЖИВДЯВВОЛ
жив таш.к сме. Некаква група от хора се мъчи да станат политици а не искат партия. е то не може така нали утре като влезете във властта други 40-50 човека =е скочат срещу вас и така до кога, то няма толкова стаи и зали в общината да събере сичките жадни за власт във варна, Данов и той там сега явно има по малко работа покрай надзора над джепчийките и се чуди какво да прави, Капитан Кук не искаме хидрострой, не искаме инжстрой, не искаме пътища и мостове. а кой бе кой да дойде някоя софииска фирма ли да дойде да лапа от нашите пари.... просто вече мисля че само се чудите какви глупости да дрънкате :)
16:31ч. 22 Март 2013 #112
Captan Cook
japalov
Всеки един личен лекар би бил по добър от всички които са управлявали здравеопазването.
Всеки един шофьор на автобус би бил по добър от тези на транспорта.
За адвокатите няма да напиша нищо, защото всички до един са гладни.
Хвани една жена работеща в социалните, която плаща 10 години на циганите заплатите, защото й е нареждано от горе и тя по добре ще се справи от сегашните.
А ти сегашните от ОБС избрал ли си ги? Щото аз тоя на Хидрострой специално не съм го избрал или който и да е от ОБС не съм гласувал за тях.
Как са избрани тези лица с фирми?
16:28ч. 22 Март 2013 #111
Captan Cook
Станиславчо, нямам нищо против и ти да си вътре. Виж къде отиде Ивайло Василев. Който протестираше толкова явно. Къде изчезна? Дадаха му някой лев и кротна.
Тези които останаха до края, те доказаха че не са продажни.
Влизай и ти временно докато избере народа нов ОБС. Сам ще се убедиш в промяна.
Малко ли кадърни фирми има които могат да оправят улицте.
Извинявай ама 10 фирми по 1 улица да хванат да направят. Пак ще е по добре от 1 която се уж се стреми да оправи града? Не смяташ ли така?
След 10 години като видим пътищата тук какви са, като видим морската градина каква е. Пак ще си говорим за анкетата на измекярите от Дарик Радио и за целия ОБС.
16:24ч. 22 Март 2013 #110
japavlov
Как така някакви хора щото протестирали ще поемат работата на ОС. Ами комисията по здравеопазване и нея ли ще поемат, ами транспортна и нея ли, ами правната а те не са адвокати, ами социалната или там има вещи, ами Архитектура и строителството, ами културната, ами наука и образование. Ти тях избирал ли си ги. Тея хора от кой са избрани от мен, от теб, от Гошо. Каузата е една, така е но не може да има 40 лидери на протеста и те сега да седнат да карат влака.
16:21ч. 22 Март 2013 #109
Петраки
Капитане, направо виждам честността в очите им. Всичко правят в полза на народа. Не, те нямат задни намерения, изобщо.
Никакви протестиращи не искам в общината. Ако искаш да раздаваш мозъци, трябва да си избран от народа. С какво са повече от мен, че ще влизат в общината и ще командват.
Знаеш ли, винаги има една група хора, които просто искат да разполагат с власт, не заради друго, а защото просто изпитват душевен оргазъм от това. Мисля си, че тези хора пред общината може би са от тях.
16:17ч. 22 Март 2013 #108
Captan Cook
Ех понякога ме кефите колко сте наивни и глупави всички вие.
1-во този линк от Дарик Радио което работи в полза на ОБС изобщо не го мяткайте с тези протажници. Лично аз видях как за 2 секунди от 60 : 30 беше да подадат оставка и се измести. Всичко е нагласено в Дарик Радио с проста аритметика може да изичслите че 1 вот е 0.006 % т.е. анкетата в 1-вия ден имаше 260 000 гласа. А целия сайт за деня имаше 60 хил. Интересно нали?
Искате 250 млн. европари. Ама вие мислите ли с кратуните си? Оставяме ОБС и какво? Оня на Хидрострой пак си лапа 100 млн. фирмата му да прай пътищата. Другите си делят по тяхните фирми.
Е вие какво виждате от тея пари питам аз?
Целия ОБС да напуска. Ако трябва е тея протестиращи да заемат мястото временно. Може да са некомпетентни но са честни.
Стига сте биле толкова наивни и слепи. Подкрепете хората които стоят пред общината всеки ден. Те го правят за тях и за всички нас. Каузата ни на всички е една. По добро бъдеще.
Всички знаете че без промяна и действия, бъдеще няма.
Един път в живота си направете правилен избор.
16:12ч. 22 Март 2013 #107
japavlov
izbori много е хубаво човек да има мнение, но чета твоето вече трети път и не те разбирам какво пишеш, или принципа ти е дайте моя коментар да е най-отгоре, щото надника се заплаща само за видими работи.
16:11ч. 22 Март 2013 #106
nik
Izbori 2011 сигурно много те дразни анкетата на дарик, но аз лично ще я качвам навсякъде където видя такива като теб и знаеш ли защо? Защото това е народа, не ти или подкупните палаткаджии висящи в момента пред Общината.
16:00ч. 22 Март 2013 #105
izbori2011
Лора, видях, че си писал/а с мен. Благодаря ти:)
Не можахте да го направите по-очевидно с този линк към Дарик.
Препратили този линк в 2 различни теми:
Лора Ф, Хари, Хънтър...
Мисля че, вече е ясно и на слепците:)
15:55ч. 22 Март 2013 #104
izbori2011
последно отговарям и повече няма да пиша в този сайт:
1.Бого: не по-късно не означава минимум, а максимум. Значи при бърза работа между инстанциите са 65 при бавна са 90.
2. Денислав: от варненските медии нито една не е не-платена, то и в цяла България надали има независима медия, която да не е в интерес на някой (тъжно но факт). Почваш и ти с плашенето -ти ли, аз ли, ще се види като се отиде на стъпка 1. Аз няма да съм, надявам се, обаче и да не си ти. А тези изброените пък още по-малко, алтернатива все ще се намери, останали са (макар и малко) умни хора и във Варна.
3. Лора, колкото и да ми се иска Варна да е столица, този град за 5 години не столица, ами и полу-град не може да стане. Ще трябват много години да се излезе от батака на Кирил Йорданов. Относно Пеш, ще ти кажа, че този град е в Юнеско от 2000, а същата година столица е и Истанбул. Варна нито е в Юнеско нито може да се сравнява с Истанбул. Не казвам, че не искам Варна да е столица, но за да е столица първо трябва да е град, после културен, после европейски и чак накрая европейски културен град - столица. Днес, 2013 трябва да се борим Варна пак да стане град и после другите работи! И този Общ съвет няма да направи Варна културна столица, нито липсата на 2-3 месеца работа!
15:55ч. 22 Март 2013 #103
nik
Аз алтернатива не чух тук. За българина е ясно че когато не може да гради гледа да руши. затова аз ще приключа диалога с едно много просто и цивилизовано проучване.
(виж линк...)
Ето го гласа на народа, това е Варна, нито 50, нито 100 човека на палатки или на дюшеци ако щете могат да представляват Варна.
15:51ч. 22 Март 2013 #102
Стефанов
Благодаря ти Izbori2011, от теб разбрахме че половината тук са платени, както и всички варненски сайтове са платени освен този на Гуцанов :) Интересно а? Дали ти не си платения и да ти плаща точно Гуци?
15:46ч. 22 Март 2013 #101
Петраки
Поредната малоумщина в града ни. Писна ми определена група безделници да ръководят дневния ред в целия град, а и в общината.
Сега даваха някакъв, който поставя ултиматум, че ако ОС не си подадял оставката, щял да прави гладна стачка. Ми да стои гладен като иска. Аз пък ще правя гладна стачка срещу варненските безделници.
Пълна пародия... И ако тези имат някакво желание да влизат в управление, да бъдат коректив или пък да раздават интелекта си на воля, то аз определено ще бъда разочарован от Варна.
15:36ч. 22 Март 2013 #100
bogo
чл 10 (3) Изборите за общински съветници и кметове се насрочват от президента на републиката не по-късно от 90 дни преди изборния ден-тука говорим за минимум 90 дни
15:36ч. 22 Март 2013 #99
nik
Друго което искам да напиша е относно темата "Европейска столица на културата" искам да ти кажа че трябва малко повече да се разровиш из интернет. Варна има този шанс, защото се подкрепят именно такива градове, които имат нужда от културно развитие и създаване на повече театри, концертни зали итн. Давам ти пример чисто приятелски 2010 год не Будапеща спечели конкурса за европейска столица на културата а град Печ. Според теб колко опери и театри има там?
Моля ви хора нека не си говорим празни приказки тук.
15:26ч. 22 Март 2013 #98
denislavgeorgiev
izrodi2011, приключи ли нормата за днес? Обобщаваш някакви небивалици? Бил разкрил, бил доказал, ако не го изтриели....посочил платеинте медии.
1. Коя медия е неплатена според твоите разбирания?
2. Казваш, че ОС трябва да се махне, за да дойде следващия...който да не пречи на новия кмет (нещо такова каза). В какъв състав го виждаш този нов съвет. Хем без Неделчо, хем без Недков, хем без Портних, хем без Марешки....кой ще влезе? Ти ли? Аз ли?
3. Направи си един сайт/блог, и бъди независима медия - или не ти се занимава?
15:25ч. 22 Март 2013 #97
bogo
izbori2011 би ли ми помогнал точно кой член е да не чета целия закон моля
15:25ч. 22 Март 2013 #96
nik
Izbori нямаш право да отправяш нападки към който и да е било ....Ако имаш доказателства, че някой е крал - говори, ако не си замълчи, ама празни приказки аз не искам да чета. Какво точно те дразни теб в ОС? Коя партия искаш да има мнозинство, говориш общи приказки, аз ти отговорих както пожела точно, ясно и конкретно с цифри и проекти, които са започнати от СЕГАШНИТЕ ОС и трябва да се довършат от същите хора, защо ли? За да има успех, за да има развитие.
Не може тези хора в общината да са работели сумати време за реализирането на определени програми и в един момент заради шепа хора, които не знаят какво искат всичко което е започнато да се изпари и да не се довърши........Това е което мен като гражданин ме вълнува и би трябвало и теб и всички ни да вълнува. Мен не ме интересува кой работи по тези програми ......аз искам нещата да се довършат. Никой няма да може да довърши работата им, освен тях самите, за да се види крайния резултат. Всички искаме това за Варна - КРАЕН РЕЗУЛТАТ.
15:19ч. 22 Март 2013 #95
izbori2011
Последно, че не мога да едитирам. Мисля, че успях да покажа, кои са платените както статии, така и коментиращи, видно е от начина им и коментарите им под важни статии, еднаквите лозунги и начин на писане. Ако не ми изтрият мненията, всеки сам да си прави изводите.
Жалко е, че има хора, които за дребни парици или/и от зависимост се продават, а не работят в интерес на обществото. В това число "медии" като тази, афера, варнаутре (ТИМ) И в това се крие основната причина за положението на Варна, а и на страната.
15:12ч. 22 Март 2013 #94
izbori2011
Lora F, като нямаш аргументи почваш с нападките? В София също има безредици, те да са казали няма да се кандидатираме? Варна няма никакъв шанс да спечели този конкурс, защото културата е в София - жалко но факт. Ние имаме 1 театър и 1 опера и 1 разнебитено ФК с 2 зали. Не става! За 200 милиона ти отговорих, не каза нищо. Но като искате работете, имате време и не зависи от Общ съвет точно този проект.
За алтернативи ще говорим след стъпка 1, сега сме на стъпка 0 и не виждам скоро да сме на стъпка 1.
Но като спряха аргументите за този общински съвет и плашенето със спирането на парите (песен на Портних и Неделчо) се почна с плашенето за алтернативи, нормално е. Все с някого и нещо се плаши, стига страх!
Нито ще съм аз алтернативата нито ми трябва да съм алтернатива.
15:05ч. 22 Март 2013 #93
nik
Izbori 2011 трябваше ти доста време за да обмислиш какво точно да напишеш......май на тебе ти спускат отговори ми се струва. Ти си за разпускането на ОС наистина нека чуем твоята алтернатива щом си толкова компетентен. А и за проекта "Европейска столица на културата" се работи от сега. Не ме интересува къде си работил и като какъв. Варна има шанса да спечели този конкурс...но с тези безредици няма как да стане. Въпреки това нека чуем алтернативата ти, може би искаш да заемеш някакво място в общината или да подкрепиш определен човек да го направи. Наистина кажете си АЛТЕРНАТИВИТЕ.
15:05ч. 22 Март 2013 #92
izbori2011
Хари,
50 пъти да го кажеш, пак ще е лъжа:) Не се ли уморихте да плашите с тоя Марешки, всеки който ви казва истината?
И не сте "толкова хора", ами сте 2-3 с 15 ника и една малка справка назад във времето показва как точно сте "коментирали" тези "толкова хора" (Хари, Hunter, Lora F i oste 1-2).
15:03ч. 22 Март 2013 #91
omg
Как пък точно тази статия срещу Обс събра 90+ коментари? Досега такава статия в морето не е имало. От къде такава любов към властимащите във Варна? И стига с това, че който плюе Обс е за Марешки, преди говорехте, че са за Гуцанов. Ами при едни избори кой ще гласува и за тях бе? Айде стига!
15:02ч. 22 Март 2013 #90
izbori2011
Крокодил:
Много лесен въпрос, доста по-лесен от въпросът, кого ще изберем след това.
Не може да се избира нов кмет и да има общински съвет с мнозинство Герб и ДПС (Янко Станев) +3-4 платени от ТИМ (наш град, Джиков и т.н.), когато този общински съвет ще блокира всички решения на един нов кмет (бил и той с добри намерения). С избор на кмет трябва да се избира и общинси съвет - всичко друго е ала бала. Също така трябва да се спре правомощията на този общ съвет, за да се спре краденето, което е започнато в момента. И именно хора като Янко Станев, Портних, Неделчо (надали ще успеят да влязат пак с 3ма човека) са хванали кокала, защото се очаква да има висока избирателна активност и те да не са в мнозинство.
А успеят ли тези хубавци да си протакат, да разделят протестиращите, да забавят, ще постигнат целта си - да си постелят килима още 2 години и затова плащат на сайтове като този, афера, варнаутре и т.н. и т.н, за да манипулират мнението на хората.
Искрено се надявам в следващия общински съвет да има свестни хора - стига крахте, стига зависихте от други (които и да са те) да ви хвърлят трохички. Работете честно искайте справедливост - само така ще се оправи тази държава.
15:00ч. 22 Март 2013 #89
D.Nedeva
Аз немога да разбера как толкова хора се разправяме с един подръжник на Марешки. Паднахме на тяхното ниво ама какво да се прави няма да оставим властта в ръцете на подобни индивиди !
14:54ч. 22 Март 2013 #88
M.Kostov
OMG, на това ли ще си играем? На избори и на протести след това?
14:53ч. 22 Март 2013 #87
M.Kostov
Такааа... Виждам, че някои хора тук искат оставка на Общинския съвет. Добре. Искате, изказвате негативи, цитирате имена. Можете ли, всички онези, които сте против настоящия Обшиснки съвет, да посочите, но съвсем точно, конкретно и ясно алтернативата, която предлагате и да се обосновете, ЗАЩО я искате и, с КАКВО ТЯ ЩЕ ПОДОБРИ СЪСТОЯНИЕТО НА ВАРНА?!
14:49ч. 22 Март 2013 #86
izbori2011
Хари, имено защото знам, за разлика от теб, и чета законите знам, че не са 6 месеца, а около 60-65 дни
(виж линк...)
Само че като разтакавате (както разтакаваха и за оставката на кмета, прочитайки този закон виждаме, че са използвани максималните, а не минимални срокове) може и да станат 6 месеца. До момента Общ съвет се е събирал точно 2 пъти, не съм видял Варна да е спряла...
14:48ч. 22 Март 2013 #85
omg
Обс вънка, цялата община барабар с цялата измет и те вън, ако не сме доволни от следващите и те вънка. Явно това е най-добрия начин да се процедира срещу тях, при положение, че отказаха да променят изборните законте, народа трябва да сваля властта през месец-два. А служителчетата които си бранят работата и пишат тук нз кой им се връзва, смятат, че ще настроят гражданите срещу протестиращите ли? Долу всички които предават България и народа си.
14:47ч. 22 Март 2013 #84
Стефанов
Олеле, Веселин Данов и той сред протестиращите - вижте клипа на минута 17!!!
14:42ч. 22 Март 2013 #83
izbori2011
Lora F, и аз веднага ти отговарям на спуснатите ти отговори.
Правят се 2 заседание, решават се от комисиите нужните решения дават се на общ съвет и се гласуват. Последна точка от дневен ред е оставка на общ съвет с подготвени декларации от партиите. Това може да стане за точно 2 седмици! А за проект "европейска културна" столица изобщо Варна няма смисъл да се кандидатира, защото е ясно, че София ще стане столица, а и това е 2019 - решението ще се вземе в близките ГОДИНИ, а не след 1 месец и няма какво точно за 2 месеца да гласуват в ОСъвет. Тези 200млн колкото и да си ги сънуваш са абсолютна измислица, никоя столица не получава 200млн по тази програма и това го знам лично, защото съм работил в Люксембург като станаха столица 2007 по тази програма.
Краставиците ги продавай на друг, ако обичаш!!!
14:22ч. 22 Март 2013 #82
ЖИВДЯВВОЛ
Може ли да задам няколко въпроса ?
Нима този общински съвет не си го избрахме самите ние ?
При изборите за общински съвет не ни се налагаше да избираме по малкото зло, както на балотажа за кмет, имахме ли възможност да изберем когото ние искаме ?
Някой от вас досега чул ли е нещо значимо да са направили съветниците на Марешки или тези на Янко Станев, или тези на Гуцанов, или тези на Костадинов и Недков, че те са повече май от тези на ГЕРБ и пак се спотайват, смятай ако всичките бяха като тях досега да сме си метнали въжето всички до един ?
14:13ч. 22 Март 2013 #81
denislavgeorgiev
В интерес на истината и аз не съм защитник на ОС. Те всички казаха, че си носят оставките в джоба и никой не я подава.
Мен ме дразни, че шепа безделници опитват да подреждат дневния ред на града. И както попитах още в първия си коментар под тази статия - като искат ревизии, кой точно ще направи тази ревизия?
То е като при изборите, не е важно кой гласува, а кой брои :)
14:10ч. 22 Март 2013 #80
Bella_vista Сори, но не мога да се ориентирам кой прав, кой крив. Нищо смущаващо не виждам в сайта на Денислав, пък и никак не се интересувам от темите в него. Паля се от съчувствие към хората, от чувство за справедливост, може да съм идеалист, кой знай...Имам едни високи акации в двора, няма да им отрежа високите клони, макар че скриват морето...Колко символично! Заедно с морето скриват незавършени строежи, за които хората се съдят, кални пътища, ненапрвени от варненска община, тъпи хора, които връзват кучетата си на един метър синджир и ми се гади от тях! На кого да се обадя за кучетата? Сигурно ще ми се изсмеят, след като хората са в такова положение...Пишете си, отивам в сайт за градинарство и ще правя градина...
14:10ч. 22 Март 2013 #79
bogo
BBB не съм защитник на обс а просто съм защитник на интересите на варна защото мисля че точно когато е момента да се прави нещо по мащабно в варна от толкова време не бива да се създава хаос и на всичкото отгоре предстой и туристически сезон а за целия обс с всичките заедно и с невлезлите като зелената партия и други подобни ще им дойде времето толкова мръсотия излезе за всички тия че просто не трябва да се допускат повече до власт някаква си ама има си време и за това първо мисля да си изберем кмет
13:52ч. 22 Март 2013 #78
denislavgeorgiev
Ако смятате, че в подобни дискусии има място за анонимност - няма какво да коментираме. Най-лесно е да се скриеш зад ник или в тълпата.
За този линк става дума -
(виж линк...)
13:52ч. 22 Март 2013 #77
nik
Така izbori 2011 аз веднага ще ти отговоря на въпросчето, без някой да ми спуска каквото и да е било, ако се разровиш малко в сайта на общината и сам ще стигнеш до тези неща. При неработещ Общински съвет няма да се гласува решение за сключвваяне на договор за доставка на нови автобуси и ще се загубят 32 мил лв. Под въпрос остават и проектите за пречистване на отпадъчни води в Зл Пясъци - за 48 мил лв, проекта за изграждане на канализационна помпа "Акациите" за 42 мил. Проекта "Пешеходен РИНГ" - 10 мил. Да споменавам ли проекта "Европейска столица на културата", който ако имаме възможността да спечелим Варна ще получи 200 мил евро. Още трябва ли ти ?
13:51ч. 22 Март 2013 #76
BBB
обс няма да подаде оставка и заради 300 000 човека. Кокала не се пуска току така ... :)
Едно въпросче към защитниците на обс извън темата, за да си направим извод останалите. Какво мислите за Морската градина (граници, движение на автомобили, сгради) и Алея първа. Мнението Ви за бъдещето на града е важно за останалите пишещи тук :)
13:45ч. 22 Март 2013 #75
siskoni
А и Bella_Vista се появи..С Izbori 2011... Остават още 48 човека да пишат и опа събрахме протестиращите тук заедно..хахахха.. Много сте ми смешни..че и се вживявате и си вярвате..Кого ще изметете бе..я по една лопата и труд докато ви дойде акъла в главата..Нали знаете че Общ. съвет няма да подаде оставка заради 50 човека..
13:43ч. 22 Март 2013 #74
D.Nedeva
Първо не са 2, а 6 месеца много добре всички знаете това и второ загубите биха били огрромни...всеки грамотен може да напише два реда в нета за да разбере. Тези които не искат да го разберат са просто платени марионетки в нечии политичеаки игри !
13:36ч. 22 Март 2013 #73
Bella_vista Денислав, човек има право да бъде анонимен в нета. За коя статия става въпрос?
13:34ч. 22 Март 2013 #72
Bella_vista Лора, какво ще изгуби Варна, ако се разпусне ОС? Ама ми изброй нещата, защото много нищо не казва.
13:32ч. 22 Март 2013 #71
izbori2011
Lora F, кажи ми 1 решение, от което зависи Варна в следващите 2 месеца, че да не може без Общ. Съвет? Не искам с чул недочул, а с точна сума, решение, срокове за изпълнение. И докато чакам да ти спуснат какво да отговориш, ще отговоря и на Денислав.
Denislave, няма какво да говорим за спорт, политика и т.н. защото не си ми в категорията (нито интелектуална, нито физическа ,съдейки по снимките ти). И всеки, който може да чете ще отвори сайт-а ти и ще прочете за Алея Първа и как лично Шабан ти праща документи (случайно - е как на мен не ми ги прати?;), как изопачаваш думите на Пламен, не Зелените, а ти!
На плаката на Пламен си пише точно и ясно - "Кочинка на Киро спонсорирана от ТИМ". Не са зелените против ТИМ - Пламен сам си го е написал и има още 3 такива плаката. И 50 писача като теб да извадите, все тая, времето ви свърши! Като спреш да подкрепяш Алея Първа и ТИМ може да излезем и да говорим как Варна може да се подобри и как не е нужна алея от Хотели за пране на пари, а хубави зелени площадки и място за разходки! Как не е нужен Инжстройинженеринг да краде, Хидрострой да ограбва и платени хора като теб в обкръжението на общината да се облагодетелстват в ущърб на други.
13:21ч. 22 Март 2013 #70
denislavgeorgiev
izrodi2011,
стоя зад абсолютно всяка дума в публикацията за която говориш. И там акцентът не е въобще Алея първа, а Зелените и техните жалки опити да вадят дивиденти от смъртта на Пламен Горанов.
Пак ти казвам, застани с името и лицето си и да водим дебат на тема политика, спорт или каквото има да спорим. Но да ми хвърляш анонимни обвинения, че някой ми плаща да манипулирам хората е тъпо.
Иначе и аз мога да влизам като izrodi2013 и ще се веселим колкото искаш.
13:19ч. 22 Март 2013 #69
nik
абее izbori 2011
"Нашата работа е да изметем всички (Общ. Съвет и цялата администрация барабар с кметовете по места) да им се търси отговорност и да се почне наново" - Това са ТВОИ ДУМИ. На тебе това ли ти е работата или на някой друг работата?Ти чуваш ли се какви глупости говориш...или по-скоро те карат да ги говориш. Абе избори ли си какво си не знам, ама ти даваш ли си сметка КОЛКО много ще изгуби града ако се разпусне ОС. Знам че мн искате Марешки и Гуцката да си вкарате повече хора,ама няма как да стане това и знаеш ли защо? Хората ги знаят що за стока са и двамата. Така че преди всичко ти си гражданин и трябва да мислиш за града си. Варна ще изгуби МНОГО , ама МНОГО ако се разпадне ОС.
13:17ч. 22 Март 2013 #68
siskoni
izbori2011, батка, как си представяш, кажи честно обаче, Общ. съвет да си подаде оставка под натиска на 50-100 човека..Киро едвам си тръгна като бяхме тогава над 20 000...Помисли малко..и второ..далеч съм от идеята че тези които протестират толкова ги е грижа за бъдещето на града ни..абсурд..Някакви користни цели се крият зад всичко това...то е ясно като бял ден
13:06ч. 22 Март 2013 #67
D.Nedeva
Явно повечето тук Предпочитат да застанат зад интересите на Варна от колкото да защитаваме такова срамно петно за града ни като Марешки! Факт е че си сам в тази война както и сте сами във войната за сваляне на Обс :))
13:03ч. 22 Март 2013 #66
Doni Edreva
То метенето - лесно, а после - всеки като почне да прави каквото си иска, по-добре ли е?! Горко на Варна тогава, съвсем ще пропадне :(
13:01ч. 22 Март 2013 #65
Rei4al
Е-хейййй!?!? Много варненци, бееее!
12:56ч. 22 Март 2013 #64
Rei4al
"Свободата не е за прости хора! Да си свободен означава сам да си налагаш ограничения!"
12:55ч. 22 Март 2013 #63
izbori2011
@Doni, добър опит. Опитахте се с Варнаутре да насочите в грешна посока, не стана, сега се опитвате по 2рия начин. Има си хора, които да чистят Морската градина и на тези хора им се плащат заплати. Нашата работа е да изметем всички (Общ. Съвет и цялата администрация барабар с кметовете по места) да им се търси отговорност и да се почне наново - страх ли ви е от избори? Очевидно да.
@Хари
Мисля си, че всеки нормален човек ще разбере, кой е "гъзоблизец" - тук сте поне 6:)
12:50ч. 22 Март 2013 #62
Doni Edreva
izbori2011, ще поживеем и ще видим ;) Според мен е по-полезно през почивните дни, хората, които искат да напрявят нещо за Варна, да отидат и да почистят Морската градина, плажа, да отидат в дом за деца или стари хора и там да помогнат на съгражданите си, които имат най-голяма нужда ... но може би паричките от политиканстване са по-сладки, отколкото истинския труд.
12:46ч. 22 Март 2013 #61
D.Nedeva
Izbori 2011, коментарите ти са все едно слушам Марешки на обществените съвети.. Същите думи ! Много сте лесни за разпознаване - гъзоблизци....хубаво е че се броите на пръсти вече !
12:36ч. 22 Март 2013 #60
izbori2011
@Дони Едрева - Жалко е че има 50 човека, но неделите все още има 1-2 хиляди и последните 3- недели се искаха оставка на Общ Съвет на всички протести. Днес е петък и хората са на работа, обяснимо е.
Обяснете ми Вие, платените писачи, какво толкова ще стане ако 2 месеца няма Общински съвет?! Нищо няма да стане! Не ми говорете празни приказки за проваелн сезон 2 месеца преди да започне.
Защо ви е страх от избори? Може би, защото Янко Станев няма да влезе в парламента, тъй като нито СДС, ДПС, нито БСП го искат вече? Или защото на Герб мнозинството ще падне и договорките също?
12:36ч. 22 Март 2013 #59
siskoni
Варна е 350 000...за някви си 50 лумпена стана голяма дискусия..Предлагам на тез хора повече да не им се обръща внимание..да си протестират там, пък все някога ще им омръзне да се излагат.
12:33ч. 22 Март 2013 #58
izbori2011
Дениславе, не ми излизай на мен с тези номера, ок? Пред някой второкласник може и да минат. Конкретика искаш? Какво ще кажеш да започнем с платените ти коментари в подкрепа на Алея Първа на сайт-а си, който ужким трябва да е за твои проекти, а изведнъж започваш да защитаваш Алея Първа? Да подължим с други твои "проекти" свързани с ТИМ? Къде виждаш да съм питал за кого работиш и колко ти плащат?!
Виж, ще ви го кажа за 5-ти път белкем ме разберете - никой не Ви вярва, спрете да лъжете, ясни сте.
12:31ч. 22 Март 2013 #57
Doni Edreva
Ако Варна искаше оставка на Общинския съвет, щеше да излезе целия град, улиците пак щяха да са пълни. Защо хилядите, които блокираха с шествия Варна преди седмици сега ги няма? Факт е, че са се събрали няколко човека,значи просто Варна не подкрепят исканията на тези циркаджии! Инересно колко ли им плащатили са им обещали нещо ... някой няма ли да си признае? ;)
12:28ч. 22 Март 2013 #56
Султанка
С 50 души нищо няма да се случи!Съветниците са не "човек,а желязо"!
12:27ч. 22 Март 2013 #55
siskoni
Nick, батка, аз не работя в Общината и кебапчета не ям. Изразявам си собственото мнение (за радост и мнението не повечето варненци) че не може 50 безделника да говорят от мое име и да правят безредици в центъра (!) на Варна. Който иска да вика и крещи има си стадиони да ходи и да си показва там магариите. А тези дето ще ми гладуват-ами ваше си решение, и внимавайте от вятъра да не ви хвръкнат палатките .. хахах
12:27ч. 22 Март 2013 #54
denislavgeorgiev
Ей, izrodi2011,
това за кого работя и колко ми плащат дълбоко не те засяга.
Второ, че съм фен на Черно море по какъв начин ме свързва с ТИМ?
За разлика от теб и повечето драскачи тук заставам с името и лицето си и казвам какво мисля. Ти като си анонимна мишка си е изцяло твой проблем.
Хайде, ако обичаш да не ме споменаваш повече. Ако имаш нещо конкретно да ми кажеш - пиши ми мейл :)
12:21ч. 22 Март 2013 #53
nik
nick Ако обичаш се дръж малко по-прилично, аз не работя в Общината, дори не знам че има стол. Изказвам личното си гражданско мнение и нито ти нито който и да е било може да спре това мое право.
Не искам тези протестиращи да ме представляват и да манипулират хората с евтините си номера. Най-виновни в цялата ситуация са хората, които стоят зад тях......Те са виновниците!
12:19ч. 22 Март 2013 #52
bogo
към платените като госоподата протестиращи който после седнаха на компютрите споко поне аз не работя в общината хайде ти поне отиди на работа или вече са ти платили да стойш тук
12:16ч. 22 Март 2013 #51
nick
Към работещите в общината и плюещи протестите: Няма ли да излизате в обедна почивка и да слезете долу в общинския стол да ядете евтини кебапчета? Айде марш!
12:14ч. 22 Март 2013 #50
bogo
какви 1000 откакто киро подаде оставката никога не имало 1000 а да не говорим че накрая полицията беше повече
12:12ч. 22 Март 2013 #49
izbori2011
Hari, Mancev i Lora F -много бързо "отреагирахте", виждам пишете от 1 компютър, няма проблеми, ще ви отговоря:)
@Хари - всеки който може да чете старите мнения ще види, че съм писал 3 пъти че нито съм гласувал за Марешки нито някога ще гласувам за него нито му симпатизирам! Познавам го бегло, да, писал съм, но не бих гласувал за него. И именно защото не искам да се крия използвам тази стара регистрация. Можеш да се регистрирам наново нали? Не ви минава номера, съжалявам;)
Мисля че, на всеки е ясно кои сте и какво сте - не ми излизайте с тези номера, защото вашите приоми са толкова ясни (както и на този сайт), че направо ме е срам, че има хора, които ви се връзват. Надявам се, да са все по-малко.
@Манчев
Прав сте, не всеки фен на Черно Море е за ТИМ, но тези, които очевидно подкрепят ТИМ като Денислав, са за ТИМ. Тези, които "предвидливо" дойдоха на 3ти пред общината да хвърлят бомбички и да разделят хората - те са за ТИМ и Денислав сигурно е от тях. Ясно като бял ден;)
12:04ч. 22 Март 2013 #48
mancev
izbori2011
Всеки фен на Черно море ли е свързан с ТИМ? Или всеки които ходи в Арена Армеец и той е свързан с ТИМ? 50 човека за град като Варна е НИЩО!!! Полицаите и журналистите са повече... Стига с тези теорий на конспирацийте, има и мислещи хора, тези 50 човека не са лицето на Варна...
12:01ч. 22 Март 2013 #47
D.Nedeva
izbori2011, прави впечатление, че от както сте се регистрирали, се включвате само на коментари свързни с Марешки.....и коментарите ви са насочени в негова защита....ясно е от кого сте финансиран, но много моля...номера ви не минава..поне да бяхте се прикрили малко ! Колко глупаво се издадохте значи... :))))
12:01ч. 22 Март 2013 #46
nik
А тези 1000 протестиращи, които излизали всеки път минава ли им през акъла какво ще загуби Варна ако се разпусне Общинския съвет......1-Во че ще дойдат следващите по листата и 2-ро че ще се загубят адски много проекти. Тези хора са се заели с тези програми и те трябва да ги докарат до край, за да има успех.
11:58ч. 22 Март 2013 #45
siskoni
Да се намеси полицията да ги разкара тез безделници пред Общината че загрозяват центъра ни..Те на битак го обърнаха..Да си гладуват вкъщи..Кво ни занимават с глупости..И аз мога да кажа- Ако тез не се разкарат оттам почвам гладна стачка :)))пълен цирк
11:54ч. 22 Март 2013 #44
bogo
добре е е че нормалните хора не им се вързват на тия платените протестиращи а от тия не са само на марешки и на калинка са сигурно и там а там тия 20 тина човека да си стоят и като искат да си гладуват всеки сам си избира съдбата
11:51ч. 22 Март 2013 #43
izbori2011
@варна - не знам дали ти е платен коментара или наистина са успяли ТИМ-ови да те излъжат.
Варненци не са разединени - на всеки протест имат хиляди хора, които са ЗА оставка на общински съвет. Това че има една група от 5 човека, с ясни бизнес интереси на ивицата, която е платена (от ТИМ и/или Янко Станев) и чете от лист на всяка пресконференция не означава, че някой е разиден - те това искат така да изглежда!
11:46ч. 22 Март 2013 #42
varna
Ужасно е,че протестиращите се разделиха на лагери.Това е трагично. А пък за общинските съветници какво да кажа - ГЕРБ, Нашият град и още някои бяха силни-вилни,че са готови да се махнат, а след два дни запяха друга песен. Единствено червените още държат на думата си, която подкрепиха с официална декларация в общината.
11:45ч. 22 Март 2013 #41
izbori2011
Хари, Лозко Ф, Бозко, Денислав - поне си кажете колко ви плащат и не ставайте смешни да се цитирате сами себе си и да препращате към платени анкети на Дарик (3-ма човека все тази анкета пращат и то на всяка статия).
Ако не бяхте жалки щяхте да сте смешни. Денислав поне да си беше скрил за кого работи и фланелката на Черно Море (ТИМ)
Като почнете да говорите срещу Марин Митев тогава ще ви повярвам, песента с Марешки и Иван Петров се изтърка.
Разбирам че някои хора ги е страх да изтърват кокала и се чудят как да спасят общински съвет, но тази песен се изчерпа. Колкото и платени измекяра да излезете , колкото и компромати за Пламен, купени плакати, бой, все тая - хората не ви вярват.
Поне имайте малко достойнство!
11:40ч. 22 Март 2013 #40
НОВ
Много от пишещите усееещат как килимчето се изплъзва и се насочват към борсата.На други пък им умира далаверката. :)))
11:37ч. 22 Март 2013 #39
D.Nedeva
Енерго про и Обс не мисля, че имат нещо общо...вярно протесите тръгнаха от това, но се стигна до някакви безмислици и протести преследващи лични цели на Марешки и сие.....Айде не се заблуждавайте...едното и другото нямат нищо общо...нали не мислите, че нов общински съвет ще премахне Енерго про?!
11:36ч. 22 Март 2013 #38
siskoni
Виторио..кого ще изметеш и как?! кажи си че не искаш да плащаш ток и вода..ама така не става..Хвани се на работа и ще имаш парички
11:31ч. 22 Март 2013 #37
Анонимен
Време е да изметем и Енергото,и всички гадове !!!Повече не се търпи!
11:19ч. 22 Март 2013 #35
nick
Марешки е мошенник, а на вас в Общината трябва да ви вземат компютрите. До вчера по цял ден висяхте във фесйбук, днес сте "на работа" по сайтовете.хахаха
11:17ч. 22 Март 2013 #34
Hunter
В първите дни искаха разрешение за митингите и шествията - както си е по закон.
Мога да се обзаложа, че протести в последните дни не само, че нямат, но дори и не са искали разрешение за провеждане на подобно мероприятие.
11:17ч. 22 Март 2013 #33
M.Kostov
Стана ясно, че НИКАКВИ, АМА АБСОЛЮТНИ НИКАКВИ обществени интереси не се защитават с тези протести, нито пък се изразява гражданската воля. Викат и обхождат варненските улици, за да изкарат някой лев. Явно обаче парите намаляват, щом и хората намаляват!
11:14ч. 22 Март 2013 #32
siskoni
Според мен полицията вече трябва да ги забрани тез протести. Да ги полеят един пат с маркучите да им дойде акъла в главата на тез безделници. Ако не помогне малко кютек и готово.. Скоро туристи идват в града ни, палатки ли ще гледат или някви неграмотници всеки ден пред Общината, да ни излагат
11:13ч. 22 Март 2013 #31
T.T.
Nick, ти си малоумен, нали?
Хари, Иван Петров няма пет лева в джоба, камо ли да дава на някого 20 лв или да дърпа конци. Той просто си е изкуфял дъртак, най-много на него някой да му дърпа конците, ама няма смисъл от това...
11:11ч. 22 Март 2013 #30
mancev
nick
А ти кога си направи регистрация в морето бе умник? Кой си ти че да казваш кой може да си изказва мнението и кой не може? Айде бягай и ти да лижеш гъза на Марешки, може и да ти даде талон за отстъпка да си вземеш някакви лекарства да пиеш...
11:10ч. 22 Март 2013 #29
nik
nick Ако излязат и хората, които не са съгласни с протестиращите ...ти знаеш ли какво ще стане по улиците във Варна? Това което се случи на Орлов мост в София..... Защо изобщо трябва да се обръща такова внимание на шепа платени хора излязли да викат 2 часа и да правят безпорядък в града. Всички знаем каква е истината, няма да се поддаваме на такава елементарна манипулация.
11:10ч. 22 Март 2013 #28
T.T.
Ще взема една бухалка и само на протестиращи, къмпингуващи и пу*** майни ще ми станете. Безделници нещастни!
11:10ч. 22 Март 2013 #27
nick
Каква работа да си свършите? До сега какво правихте, толкова години? Най-много да спестим от заплатите ви като ви няма. Какво положително сте приели в тази община? Влизат и правите регистрации да плюете протестиращите. Не само ОБс, хората в цялата община да се сменят.
11:09ч. 22 Март 2013 #26
D.Nedeva
nick, хахаах да...сигурно зад половината имена се крият общински съветници, а защо не е и депутати ! :) Стига смешки...достатъчно се изложихте с тези платени протести...за 20 лв станахте кукли на конци на личности като Марешки и Иван Петров...който само искат да докопат властта !
11:08ч. 22 Март 2013 #25
siskoni
На тези 50-на човека, да им дадем по една лопата и малко да поработят. Така и така по цял ден кибичат пред общината, може да прекопаят там градинките. Белким свършат едно добро дело, че с туй тяхно шляене по улиците смешни станаха
11:05ч. 22 Март 2013 #24
моторист666
МАРИН със женския профил-колко линейки са възпрепяДствали тези лоши протестиращи?
Според мен такива като този профил се правят само за да плюят.
От много бързане да се правят повече профили даже и мъжко име на женски профил се слага.
На всичкото отгоре и неграмотни,ама пък сте по-евтини.
11:04ч. 22 Март 2013 #23
nik
Точно така нека позволим на Общинския съвет да си свърши работата до край. Нищо няма да постигнем с тази оставка, ще дойдат следващите по листа и така отново и отново.....Аз искам проектите, които са започнати от тези хора да се докарат до край, за да има успех. Това е важно за Варна.
11:04ч. 22 Март 2013 #22
nick
Като не искате да говорят от ваше име-излезте и кажете какво искате, господа и госпожи работещи в общината, регистрирали се днес в морето, да си браните местата там.МАРИН,amegra,Krokodil,Doni Edreva,и други "умници"около вас.
11:01ч. 22 Март 2013 #21
mancev
Стига сте ги отразявали тези хора. Те изродиха протестите, стоят там или за пари или да не са вкъщи. Айде стига вече... Исканията им са изпълнени в държава като Куба, няма партий, всичко е държавно, а хората работят за по 10 $ на месец.
10:59ч. 22 Март 2013 #20
amegra
EEeeeeee., това е вече прекалено!! Не искам тези хора да говорят от мое име...... Наслушах се на техните искания и честно казано чистата идеята на протестите вече премина в драпане за кокала....
10:58ч. 22 Март 2013 #19
МАРИН
Не знам към кого отправяте определението-/ИЗМЕТ/,но същате хора коита снощи блокираха булеварда пред общината възпрепядстваха линейки. Мисля ,че сте трезво мислещи а не "надрусани" .
10:53ч. 22 Март 2013 #18
nick
Какво ви пречат да работите бе, освен ако не работите в Общината. Измет.
10:50ч. 22 Март 2013 #17
МАРИН
Същите хора да ходят да блокират входа на "ГЮРЛАТА". Да хапнат и да се хващат ва работа а да не пречат на цял един град да си върши работата.
10:49ч. 22 Март 2013 #16
M.Kostov
Doni Edreva, никой вече не им обръща внимание. Спрял ни е нет-а вкъщи и дай сега на центъра да се изявяваме!
Само създават работа на жандармерията, да ги пази! хахаха
10:48ч. 22 Март 2013 #15
nick
Почвате пак с плюенето по протестиращите...днес ОБс утре областна управа...
10:47ч. 22 Март 2013 #14
M.Kostov
Съгласен съм с Хари и Joro - стигас тези безмислени простотии и стига сте размятали българският флаг за "щяло и нещяло"! Това е български символ, не средство за показ!
10:46ч. 22 Март 2013 #13
Doni Edreva
Може ли 50 човека да предляват исканията на половин милионен град? Мисля, че не. Защитават собствените си користни интереси - пари, пари, пари ...Връзва ли им се въобще някой?!
10:45ч. 22 Март 2013 #12
M.Kostov
"Другата част желае Общинският съвет да изпълни своя мандат, тъй като все още не са взети решения, свързани с усвояването на евросредствата и развитието на инфраструктурата на града." - не бива да се отказаме пред възможността да бъдат довършени толкова важнни неща за града ни! Нека позволим на хората, които ги започнаха да си довършат работата.
10:33ч. 22 Март 2013 #11
Joro
напълно съм съгласен с Lora f, ClioR3, ili и всички други които са си изказали мнението и са против сегашна оставка на ОбС и против тези 30-40 всяка вечер ,,протестиращи".
СПРЕТЕ С ТЕЗИ ПЛАТЕНИ ПРОТЕСТИ!
10:30ч. 22 Март 2013 #10
D.Nedeva
Lora f,
Всъшност това са резултатите от анкетата :
Да продължи да работи по същия начин - 9.78%
Да продължи да работи, но под граждански контрол - 50.94%
Да прекрати незабавно своята работа, като всички съветници подадат оставки - 29.72%
Иначе казано : резултата е 70% - За да работи и 30% против !
10:24ч. 22 Март 2013 #9
nik
Общиснкия съвет е изчерпал възможностите си да работи. ЩО ЗА ГЛУПОСТ Е ТОВА ? Преди няколко седмици имаше сесия за приемането на бюджета и беше обявена сума от порядъка на 200 мил. Само по Евро проекти Варна ще изгуби 250 мил ако Общинския съвет се разпусне...как ви се струва това като цифри. Кой от протестиращите може да вземе толкова пари за да прави такъв цирк........НИКОЙ! В сайта на дарик е пусната анкета относно съдбата на Общинския съвет и вота на народа е ясен - 50,98% от гражданите искат ЗАПАЗВАНЕ НА ОБЩИНСКИЯ СЪВЕТ. Какво да си говорим повече.
СПРЕТЕ С ТЕЗИ ПЛАТЕНИ ПРОТЕСТИ!
10:24ч. 22 Март 2013 #8
ClioR3
А някой нещо смислено излезе ли да каже - как ще се управлява този град във времето, когато няма реална власт? Или Марешки, Иван Петров и сие гениални типове, ще ни оправят тотално?
10:22ч. 22 Март 2013 #7
кафе
Освен красота, трябва и акъл.
10:09ч. 22 Март 2013 #6
D.Nedeva
denislavgeorgiev, ако те не се справят Иван Петров ще им помогне.....може би той е бъдещия председател на комисията по финанси... :)
10:07ч. 22 Март 2013 #5
denislavgeorgiev
Хубаво ревизия, ама кой ще я прави тази ревизия? Марешки ли? Или Гуцанов?
10:03ч. 22 Март 2013 #4
D.Nedeva
Чуде ся колко пари трябва да ти дават за да участваш в такъв явен цирк. Да си кукла на конци на такива личности като Марешки и Иван Петров ! Те не преставляват гласът на народа, а по-скоро го срамят !
09:55ч. 22 Март 2013 #3
Стефанов
Предлагат оставка. Това е конкретното предложение. После какво ще става е друга тема.
09:40ч. 22 Март 2013 #2
Стария боцман
Ревизия!!!На разходите,на приходите,на договорите!Ревизия на отчетите ,на плановете!Кой,кой е и за какво се бори!!! Ревизия!!!
09:30ч. 22 Март 2013 #1
denislavgeorgiev
Предлагат ли нещо конкретно тези хубавци?