Бойко Борисов за Община Варна: Мързи ги, само искат от държавата
Видима е разликата между Бургас и Варна, допълни премиера
Четвъртък, 26 Юли 2012 13:04Източник: ИА Фокус
Видима е разликата между Бургас и Варна. Това каза премиерът Бойко Борисов на церемонията по подписване на споразумения за безвъзмездна финансова помощ по линия на Международен фонд „Козлодуй“ на стойност 47 млн. евро, предаде репортер на Агенция “Фокус”. Вече има общини, които през годините са изградили екипи и администрация, които са познати в Брюксел, знае се, че работят перфектно, и проектите се одобряват. Много е видна разликата между градовете, в които кметовете работят с европроекти, привличат пари, държавата ги кофинансира и помага, и тези, които ги мързи, и само викат - държавата да даде. Не мога да не дам пример в разликата между Бургас и Варна. Вече е видима разликата между тези два града, каза премиерът Бойко Борисов.
25 пъти повече това правителство усвоява европейски фондове, в сравнение с предишното. До края на годината отиваме към 40%, а до края на мандата ще отидем на 70 - 80 процента усвояване, много над средното за Европейския съюз. Средностатистическата грешка в проектите в Европа е 5 %, в България е 2 %, което означава, че административният капацитет и на държавата, и на общините, е нараснал в пъти, каза премиерът Бойко Борисов.
|
Коментари |
22:41ч. 31 Юли 2012 #80 Godlieb RE:"""Бойко Борисов за Община Варна: Мързи ги, само искат от държавата"""
Колкото да е тъжно и непонятно, паразитизмът в Община Варна-Град, се оказва в тревожен излишък. Входящ № РД-3-94-Б(14)-06.03.2003. при Община Варна-Град, единствено потвърждава този удивителен факт. Едва към 25.07.2012., (!?!), бива обявено, за поставени лежащи полицаи около училище "Александър Сергеевич Пушкин", на пресечката със църквата "Света Петка". Там гъмжи от ученици, деца и старци.
00:18ч. 28 Юли 2012 #79 С.Николов Гсин Борисов
ммм да сте малко дете
да ви се скарат за умнотиите
да изядете един шамар
да се научите как да говорите.
Ама нещо много отдавна сте пораснали
и не ви прилича да се държите
като малко дете което незнае какво говори.
14:57ч. 27 Юли 2012 #78 nikolay Тъпия комунист пак се изказа не правилно
12:52ч. 27 Юли 2012 #77 канна Ама, че НАГЪЛ човечец. Преди изборите: "Варна, мисли му...", след изборите "Варна, виновна си си сама..."!!!!!!!!!!!!
11:44ч. 27 Юли 2012 #76 slavi92 То баш кмета е виновен ама нали Бойко го взе в герб и сега обвинява гражданите защото ако си признае че е згрешил ще се изложи : D
10:51ч. 27 Юли 2012 #75 Георги Василев Уморен и изтощен! От дългогодишното притискане от всякъде и от всякакви идват болестите и пороците.
10:13ч. 27 Юли 2012 #74 Varnenec Е той е постоянно в отпуска, от какво се измори? Да се мазни на тоя и оня, от това сигурно!
10:03ч. 27 Юли 2012 #73 Георги Василев Вече връзката на управляващите с Варна е доста голяма. Тяхна е. Така, че скоро ще започнат и да инвестират в нашата община. Само да получат властта на 100% и се започва. За кмета и малките варненчета знаят вече, че от дългогодишното си управление на града е много изтощен и уморен. Нуждае се от почивка, която скоро заслужено ще получи. И това е по-добрия вариант за него.
09:57ч. 27 Юли 2012 #72 Varnenec Защо ни набута същия кмет тогава??? Нали ужким щеше да му отпускаш средства, че да оправи града...То не че, ако изобщо се отпуснат средства ще отидат по предназначение, ама...все пак?!
09:51ч. 27 Юли 2012 #71 Георги Василев Браво Бойко! Хайде сега стига само на думи ами и действай. Кълцай зелки и изчисти до кокъл. Като влезе гражданин в общината да му козируват.
09:11ч. 27 Юли 2012 #70 elibal Какви ги говориш, Апозузо?
Пак софиянци ли са виновни?
А дали не е все пак кмета и ТИМ?
Без малко да ти повярвам какъв световен град е Варна, ако не живеех в него.
09:10ч. 27 Юли 2012 #69 petya ами защо пребоядиса стария кмет и го взе като представител на герб,дотегна ни
08:47ч. 27 Юли 2012 #68 binis Варан си е Варна много преди Б.Б. да е на власт,но не той е причина градът ни да е в това състояние.Наистина тук се краде и се раздават поръчки на "свои"фирми.Толкова е западнал градът ни.Ами да, идват пари от проекти, но трябва да се работи ,има контрол върху тези пари. Не е както парите от общината,пишат си цени и услуги...Нека не се обиждаме, така е.За жалост страдаме, ние, обикновените варненци.
08:07ч. 27 Юли 2012 #67 apozuzo nina Напълно си права. За ББ Варна е трън в очите, защото, винаги града е бил втори по големина но не и по значение, а това изкарва шопите извън равновесие. На юг всичко е софийско, подарено раздадено присвоено, мечтата на дивия шоп да си има море, да ама не и във Варна. Ние никога няма да бъдем кв. на София. Не ни трябват шопски туристи и фирми. Имаме си врата към света, толкова важна и 1000 км. метро да направят и всичките им кръстовища да са на две нива, Варна Е ПРИСТАНИЩЕН ГРАД морска дестинация, уважавана от всички световни морски градове. Насила хубост не става, всеки от нас истински варненци трябва да разбере, че града може и знае как да се поддържа сам без капка помощ от държавата, стига целенасочено да не се тъпче. Имаме както университетски капацитет така и логистичен потенциал.
08:01ч. 27 Юли 2012 #66 aidede Тя разликата е видима не само между Варна и Бургас а и между Варна и всички останали по-големи градове! И тъй като навсякъде има финансиране извода е че във Варна най-много се краде! Само един малък пример - Варна има повече спрени обществени поръчки от всички останали областни градове взети заедно!
00:23ч. 27 Юли 2012 #65 slavi92 От статията неможах да разбера за разликата между Варна и Бургас кой е по-зле сега?
00:04ч. 27 Юли 2012 #64 swe То Владиславово си беше село до средата на 70-те.
00:02ч. 27 Юли 2012 #63 Dry-Ice Бела виста, не следиш какво става, не гласуваш, защо изобщо се изказваш?
23:46ч. 26 Юли 2012 #62 Bella_vista Добре де,Гръм,не следя много-много кой кво казал,нито кой е на власт.Не виждам никакъв смисъл да знам.Аз ли1но не гласувам,просто защото няма за кого.Всички политици са отврат.
23:03ч. 26 Юли 2012 #61 Гръм Падам от смях като чуя как Бойко направил грешка с избора на Кирил Йорданов. Това беше единствения му печеливш ход за Варна и той го отигра. Изчака да се натрупа публично недоволство от управлението на града и започна публично да критикува кмета. Следващия ход е да го смени с верен на партията гербер-далавераджия, като бургаския кмет, като в бонус ще получи и адмирации отварненци задето е разкарал изчерпания Йорданов. С две думи, подмениха ви вота, драги съграждани.
22:52ч. 26 Юли 2012 #60 Bella_vista Хубаво е казал Бойкото де,кво?Всеки може да се обърка.Само глупака не си сменя мнението.
22:49ч. 26 Юли 2012 #59 Dry-Ice Абе дреме им на ТИМ, ББ и кмета какво пишат под статиите за тях. Онзи ден имаше протест в защита на морската градина, но който участниците бяха не повече от 30-40 човека. Докато всички стоят зад клавиатурите така ще е.
22:47ч. 26 Юли 2012 #58 Bella_vista Управниците ни не просто трябва да си идат.Трябва живи да се сварят и на мечките на Бриджит да се дадат!
22:43ч. 26 Юли 2012 #57 &&&&&& няма как да стане да дъдат запалени ритуално пред общината.иначе възмездието на Господ ще ги застигне и без да им го пожелава някой.Той на всекиго връща всичко. без значение кмет ли е или пожарникар. а за бай киро просто думите са излишни-тоя май и другия си живот пак ще е кмет на варна докато има кой да го избира.
Относно ТИМ да си призная не знам как стоят нещата. но предполагам че схемата Борисов-Йорданов е грешка от страна на ГЕРБ. грешката почва да излиза наяве.Доколко ТИМ стои зад кмета е сложна тема.всичко е въпрос на големи интереси и много пари.Но варна си остава най-корумпираната община от големите градове с нагли и мързеливи чиновници дето се подиграват с хората .
22:36ч. 26 Юли 2012 #56 Dry-Ice Но тази истерия с палмите не ми е ясна. Имам снимки на баба ми и дядо ми в Морската, като са били по на 20 години и на тях има палми в саксии.
22:34ч. 26 Юли 2012 #55 Dry-Ice Не те лъже чувството ти.
22:32ч. 26 Юли 2012 #54 Schluss Аз пък имам чувството, че твърде много селяндури има във Варна и на тях им е хубаво града да е чалгаджийска кочина. Да има много кръчми, а Морската градина да е една голяма улица, че да стигат до кръчмите с колите - друго какво може да му трябва на човек. Природа? Че нали има палми? Дървета? Те само закриват природата.
22:06ч. 26 Юли 2012 #53 Dry-Ice Той си е силно дразнещ, но аз вече почвам да си мисля, че Морето.нет е бургаски сайт. Всъщност защо не, то и в Бургас има море. :)))
22:02ч. 26 Юли 2012 #52 Jeb Този много ме дразни вече.
22:02ч. 26 Юли 2012 #51 Jeb Този много ме дразни вече.
21:02ч. 26 Юли 2012 #50 mistgi Varnenka, според мен Б.Б. не продаде Варна на ТИМ, а не му стиска да бребори 3-те букви. Смее ли някой да им направи щателна проверка и да се установи как са натрупали първоначалните си капитали?
По отношение на Варна и Бургас нашият град наистина изостава. Смяна има ли в общинарите? Ами не. На тях им е добре при всяка партия, явно. Помежду си са здраво оплетени.
20:41ч. 26 Юли 2012 #49 karlsondetoleti А за нас -е снимката с наредените кораби вързани в езерото ,като добичета на заколение......ЩОТО НЕ СЛУШКАТЕ,И ПАК СА УПЪВАТЕ И СЕ НЕ СЕ НАВЕЖДАТЕ!
Преклонена глава сабя не я сече...
Ха избирайте НА ОРУЖИЕ ,или .... като Бургас.
20:37ч. 26 Юли 2012 #48 karlsondetoleti И майка му стара -прайха им ги ...също като съга у Бургас,дето секи 1-ви имот е на шопска мутра...
20:35ч. 26 Юли 2012 #47 karlsondetoleti Е-е-ех!Ма вий още ли мислите че това дето го говори е точно това дето иска да каже? Според мен казаното звучи така - Варна не ще да се отчита с 90% от всеки лев от евро пари - за туй -среден пръст ,а виж браво на Бургас - дават на шопските фирми сичко що им уредим да им дадат ,а за награда ги дофинансираме с парите на цяла умираща България, щото от тях дават НАМ 95% от всяка стотинка!Както бе казал ино време бай Тошо на турчалята в Джебел -и пътища ша ви напрайм,и заводи ша ви напрайм и деца ша ви напрайм...
20:05ч. 26 Юли 2012 #45 varnenka Май скоро Борисов ще признае грешката си за издигането на новия - стар изчерпал се вече кмет.
19:21ч. 26 Юли 2012 #44 dido към тъпаците , които са избрали гея к.й за кмет - хак ви е , ама и ние страдаме ! зАЩО смятате , че весо марешки е мутра - защото има 250 аптеки ли ? ами нали ако не беше всичко наред - сега щяха да го емнат и опропостят ?! а този педераст доказан , дето го ..... в г ....а , с руската съпруга ?! той стана все по-богат -НА НАШ ГРЪБ - и къщата в ница , и в швейцария са от нашите пари !
за мутрата бб.- само мо пожелавам господ да му даде възмездието !
19:17ч. 26 Юли 2012 #43 краси признайте си съграждани, че колкото и да не ви се иска това е истината .Докато е Кирчо или друг представител на мутрите-няма да има Варна европейски град..........
19:12ч. 26 Юли 2012 #42 Бир Вдигнатите палчета ги дават от Бургас, а не от Варна.Поне така ми се струва :)
18:40ч. 26 Юли 2012 #41 nina Варна, опомни се! Какви са тези плюсчета,които сте дали за тази новина-гавра .Повече от ясно е,че Б. МРАЗИ града ни и ще го доунищожи през последната му година от мандата.Предлагам да не го пускаме повече в града ни.Да си ходи в Бургас.
18:22ч. 26 Юли 2012 #40 mat&harry ..... тези двамата от снимката да бъдат запалени ритуално пред общината..........
18:14ч. 26 Юли 2012 #39 Dry-Ice Не ми се коментира новината даже, но като гледам броя на вдигнатите нагоре пръстчета, много дебили, много нещо! :(
17:54ч. 26 Юли 2012 #38 МАВРОС bozko-Отскоро Йотов син е командир на морска база Варна. Съобщиха го по радиото но не си спомям кое.
17:48ч. 26 Юли 2012 #37 Гларус И са много важни магистралите безпорно, всички се бием в гърдите, за това, че живеем на кръстопът и сме голям интерес не само за Набуко но и за целият трафик от ориента. Но Бойко освен за транзитните такси по 5 -15 000 на всеки ТИР, можеше да се вслуша и в метсната власт и да прояви малко приемственост с визията на варненци а не ВКР , които се опитват да правят градът ни конкурентноспособен икономически на Констанца, това не е утопия, но сме заклещени в тесногръдието на комунисти, и не че между някой от тях няма кадърни,ама има и доста тъпи куки, на които сме заложници
17:43ч. 26 Юли 2012 #36 Гларус Тракия е наистина необходима, ама това метро в София и околовръстните лъчове, глътнаха близо 1,5млрд поне от европа, ще ме прощавате,ама ОП Транспорт, не е само метро и околовръстно на София, можеха да се използват за ЖП линии модерни, можеха да се използват за залив, канал , езеро да се подълбае малко, инвестиции и в други райони. Още повече, какво прави сега Варна, някой каза ли последно - кога ще се прави вторият мост? Каков направи онази дърта червена .урва Симеонов и Павел за Варна, казаха ли 2014 ще строим моста, защотихме и изпросихме още 150млн за вторият мост? Ди кога този трафик ще минава през градът ни..?? Булевард Варна и прочие, какво направиха, ние нямаме визия кога и от къде кинти. А проекта за интегриран градски транспорт стана 4-5г се говори за него. Ще ме прошавате, ама малко по рано Ви писах, че от както е Бойко на власт в София вече се наляха 1,5млд от ЕС и още поне 500млн от бюджета на цяла България. Т.е. тези въшливи 100мл са нищо, пред тоива което трявбаше и тук да се налее за този период ние не сме град 10-15пъти по-малък от София?!
17:34ч. 26 Юли 2012 #35 wtf за миналата година пристанище Варна има по-голям стокооборот от всички останали взети заедно , и тази година вече си изпреварва миналогодишните показатели , пък пожарникара тъп го остави извън опорната пристанищна мрежа и няма да има скоросна жп връзка с европари , няма да има магистрали с европари .... абе на следващите избори трябва да покажем на герб един голям варненски К*Р
17:30ч. 26 Юли 2012 #34 wtf който не е разбрал да му кажа Бургас е ПР кампанията на бойко , един вид вижте какво правим и гласувайте за нас , и стадото най-вероятно ще повярва нищо , че има места в БГ дето са забравени от бо(йко)га , но като цяло Варна е била , е и ще бъде фактор колкото и да не му се иска на бойко и на бургаските комплексарчета
17:29ч. 26 Юли 2012 #33 Гларус А сега де,Йотов още ли е в Каменар, на него ли не му се виси по щабове или не го искат??
17:23ч. 26 Юли 2012 #32 МАВРОС За потвърждение на написаното преди мен ще ви кажа че през време на социализма морска база Варна дълго време беше под командването на капитан 1 ви ранг Йото Йотов, Вмомента командир на базата е Йотов син също капитан 1 ви ранг но вече уж натовец. Така е и така ще си продължава кой знае до кога. Няма друга такава държава. Такива са и народните представители и министрите и кметовете и областните управители. Нищо ново под слънцето .
17:04ч. 26 Юли 2012 #31 lefer5 Ще има да се чудим за кого да гласуваме и на следващите избори като Г Е РБ предложат за кмет украинската мутра Портних . От година на година става все по трудно кой да се избере и от талаша вадят все едни отбор юнаци които са от прост по прост и от нагъл по нагъл но за сметка на това са послушни към партията и господаря си. Изборните документи се подменят или фалшифицират и става това което е удобно за властта. Никий да не си прави погрешни изводи че има някаква проняна в тази държава. Управляват си все същите от 30 год насам или техните пионки се мъчат да създадат илюзията че не е така но е.
17:03ч. 26 Юли 2012 #30 sea_man A аз, в продължение на изказването на Karamfil, ще кажа, че гласувах на балотажа за мутрата, защото не съм мазохист и три мандата ми стигаха, за да разбера , че Кирчо Е ИЗЧЕРПАН.Така че бях съгласен на ВСИЧКО ДРУГО!!!
16:54ч. 26 Юли 2012 #29 slawy ми така е в мутренската държава така ше е
нищо само че не може да се направи за съжаление
16:34ч. 26 Юли 2012 #28 KARAMFIL Плюем кмета ама май забравихме каква беше другата алтернатива на последните кметски избори а именно Марешки - другата нагла мутра. Гласувах за КИ (не че съм доволен от работата му) точно защото ми стига една мутра да управлява страната ми ами остава да сложа и мутра на кметския пост.
15:51ч. 26 Юли 2012 #27 кмета Това не е критика към Кмета. По скоро е към общинската администрация че не си гледа работата. Кмета е читав.
15:49ч. 26 Юли 2012 #26 amica Тоя подиграва ли се?
Кмет от Герб, премиер от Герб, президент от Герб. Кой е виновен?
ГЕРБ!
Познай за кого няма да гласувам вече.
15:44ч. 26 Юли 2012 #25 Кочо Разликата между Варна и Бургас НЕ Е , ама никак не е видима.
Още при идването си на власт Бойко обяви - спирам всички пари за Варна. До сега (пак негово интервю) не съм дал един лев за Варна.
Понеже съм запознат с европейските проекти - лъже!
Ако не ти помага държавата ще вземеш пари от Европа на кукуво лято.
Бойко дава умишлено за Бургас заради кметчето и за да натрие носа на варненци. В Бургас и района всички мутри са с имоти, които не могат да продадат - има такива з апо 300 евро на кв.м.
Опитват се да го вдигнат, но ... не се получава.
Комунизъм = ГЕРБ.
Насила хубост не става.
А иначе е абсолютно прав - Варна се управлява от една миризлива социалистическа клика която е тотално мързелива и съсипва града.
15:39ч. 26 Юли 2012 #24 Венче Че кметът ни не струва и отдавна е изхабен си го знаем всички. Бойко обаче, да не ни се прави на интересен, защото всички помним как като кмет на София все не му стигаха парите и все правителството му беше виновно. Но той не е виновен, такъв си е роден. Виновни сме ние дето го избрахме. Сега ще търпим наглостта му и поучителния му тон. Дано да е само до следващото лято!!!
15:12ч. 26 Юли 2012 #23 Motia За пръв път съм съгласна с Борисов,такова безобразие на общинско ниво няма.Варна западна като град във всяко едно отношение,даже се е стигнало до там,че хората отиват да се лекуват в Шумен,Плевен или в Добрич.
15:09ч. 26 Юли 2012 #22 дядо Тиква Варна е оплетена от паяка ТИМ и нищо не става без неговата благословия. Даже "герберите" във Варна са ТИМ-мутанти. Един безличен областен управител, един странен и никому непознат председател на съвета... Кой продаде Варна на ТИМ и руската мафия и до къде се простира властта на тази групировка владееща града вече 20 години? Аз не знам. Но знам, че щом тук има хора , които гласуваха и вкараха във съвета Янко Станев, Иван Славков и пр. значи самото гражданско общество във Варна е болно.
15:03ч. 26 Юли 2012 #21 Бир Причината,поради която Бойко "подкрепя" кмета е само една- Да докаже на всички, че може да привлече този, който си поиска на негова страна. И К.Й. е един от всички лапнали въдицата,според мен. С една дума ... Кмета е поредната жертва,която ББ е хванал в мрежите си.... ;)Разбира се,това си е моето скромно мнение:)))
14:54ч. 26 Юли 2012 #20 galina Така е и ще бъде, кой са областния ни управител, кой са заместниците му?-няма синхрон в работата на областните и кмета. И двете институция трябва да претърпят кадрови промени. Кирил Йорданов да спре с тези отпуски и да се хваща за работа. Варненци не са виновни че нещо не му харесва, на нас много неща не ни харесват и търпим
14:48ч. 26 Юли 2012 #19 Nick Прав е!
Сами сме си виновни.
За помощите, за преливниците по плажовете, за дупките по пътищата, за пристанището което е в центъра на града и за нищо не става заедно с ръководството му, за морската градина, за ТИМ, за нищото, което се случва за нашия град, за въздуха, който дишаме... абе, много дишате вие тука , бе...
Я си ... и се ...
14:40ч. 26 Юли 2012 #18 Al07 Ама този ,наистина докато "царува",както се закани ще направи от Варна село.През годините всички управници са се отнасяли с уважение к и респект към Варна,а сега този селянин реши да се заиграва с Бургас и то по политически причини /нали кмета там е техен човек/.Какъв позор за това политическо невежество!!Простащината на този Боко няма край..Що золуми направи само на Варна..не ми се мисли!!!Жалко!
14:36ч. 26 Юли 2012 #17 Бир така така :)
14:34ч. 26 Юли 2012 #16 jinba ittai Ами Кире е в постоянна отпуска (дето не я полз(у)вал от началото на мандатя си) и на практика кмет нема ....
14:31ч. 26 Юли 2012 #15 МоРсКи E какво е прав нали той го остави пак ?
14:11ч. 26 Юли 2012 #14 Бир Прав е Бойко донякъде. С този кмет така ще е ...
14:07ч. 26 Юли 2012 #13 Гръм Супер нагло парче.
14:05ч. 26 Юли 2012 #12 МоРсКи Спокойно, на кмета не му остава много..
13:59ч. 26 Юли 2012 #11 tyrmyk Не разбирате! Проблемът не е в кмета, а в столицата. Колко софета идват насам за почивка и колко отиват към южното Черноморие?
Я помислете защо така ударно се работи по магистрала Тракия, а за Хемус вече 30 г. нищо не се прави и дори и скоростен път няма да бъде направен скоро...
Столичани оправят само пътищата и местата, където ходят - Бургас и по-на юг, Банско, най-прекия път към Гърция, най-прекия път към централна и западна Европа...
Североизточна България кучетата я яли, да се спасява, както може. Това е тъжната истина.
Кой би дал пари на съседа, за да си поддържа имота, като може да инвестира за собственото удобство - те така мислят последните 20 и кусур години управниците в Столицата по отношение на "провинцията".
13:57ч. 26 Юли 2012 #10 Mu(n)cho kaval (сори, ама това ти е ника все пак)-ако излезеш прав за следващите избори, само бунтове като в Сирия ще променят нещата в тази нещастна държава. Обаче както има един лаф-а дано ама на дали..
13:57ч. 26 Юли 2012 #9 ceco78 Бойко да смени кмета :)
13:46ч. 26 Юли 2012 #8 Гневен Е нали Киро Циганина е приятел на Бойко? А двамата дружно са роби на ТИМ !
13:41ч. 26 Юли 2012 #7 kaval Rain няма значене какво сме писали в тъмната стая ОИК и ЦИК натаманиха резултата.
Помни ми думата ГЕРБ ще спечелят следващите избори въпреки недоволството на всички ни.
Те вече знаят че няма нужда да дават пари за нечий глас след като могат да си пишат какъвто искат резултат!
13:41ч. 26 Юли 2012 #6 Varnenka Защо всички се правят на "дръж ми шапката, дай ми калпака"... Ясно е, че бат' Бойко продаде Варна на ТИМ, които само цоцат и нищо не правят за "нашият град"... Какъв напредък очаква?
13:35ч. 26 Юли 2012 #5 Човечец Чакай малко... Кирчо не беше ли кандидат на ГЕРБ? Хамава работа, ама кво ли да очакваш.
13:31ч. 26 Юли 2012 #4 МоРсКи Кога ще оправите ДУПКИТЕ по улиците? А ВиК то ? Да не говорим за друго.
13:23ч. 26 Юли 2012 #3 Rain Като го е предложил, да не ви е държал ръката в тъмната стаичка! Всички знаехме, че не става за кмет, ама пусто стадно чувство....Варненци не знаят какво искат. Ако може ей така, някой друг да им свърши работата.
13:22ч. 26 Юли 2012 #2 Mu(n)cho е това се казва наглост на N-та степен!!! ми нали ГЕРБ лансира същия тоя кмет!!! ама какво да очакваш от прост пожарникар-мутра
13:16ч. 26 Юли 2012 #1 селянин Бойкооо, нали ти го предложи този скапан кмет бе, какво се оплакваш от него. Те и общинските съветници не са много в час. За Бургас е прав премиера.Изпревари Варна поне с 10г. Минете по т.н. булевард 3-ти март в посока Владиславово. Ужас. Дане говорим за пътна маркировка, това в "морската столица" е лукс. Оставам на село вместо да се движа из скапана Варна.
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
БЕЛВЕДЕРЕ РЕЗИДЪНС - зеленият квартал на 10 минути от Варна, пред акт 16
Днес, 25 Ноември 2024 10:54
Възползвайте се от настоящите ценови предложения, които ще важат до 20.12.2024 г. и открийте своя мечтан дом.
Поради големият интерес и динамично търсене, предсрочно започва изграждане на предпоследния...
| |
|
ПП-ДБ: Отказваме, Борисов за премиер е абсолютно неприемливо предложение
Днес, 25 Ноември 2024 19:00
Бойко Борисов за премиер на България е абсолютно неприемливо предложение. Отказваме предложението на ГЕРБ!
Това заявиха от "Продължаваме промяната - Демократична България" в писмо до медиите.
Отказваме...
| |
|
Започва конкурсът за най-красиво писмо до Дядо Коледа
Днес, 25 Ноември 2024 18:53
Български пощи“ стартира традиционния детски конкурс „Най-красиво писмо до Дядо Коледа“. Крайният срок за изпращане на писмата е 18 декември, съобщиха от националната пощенска служба.
Условията за участие...
| |
|
Израелският кабинет санкционира най-стария вестник в страната заради критично отразяване
Днес, 25 Ноември 2024 18:41
Кабинетът на Израел единодушно гласува да санкционира най-стария вестник в нацията, Haaretz, в неделя, позовавайки се на критичното му отразяване на войната след атаките на Хамас от 7 октомври и коментарите...
| |
|
Край Бургас ще търсят потенциални замърсявания с изкуствен интелект и водни дронове
Днес, 25 Ноември 2024 18:27
Чрез изкуствен интелект и водни дронове Община Бургас ще има възможност да открива потенциални рискове от замърсяване на местообитанията в Черно море. Техниката ще бъде закупена по проект в подкрепа на...
| |
|
Започват пътни ремонти в „Аспарухово“
Днес, 25 Ноември 2024 18:15
От днес започва рехабилитацията на пътната настилка в район „Аспарухово“, като дейностите ще стартират от подхода към корабостроителницата под Аспарухов мост. След това техниката и екипите ще изпълнят...
| |
|
Депозитите на домакинствата у нас са нараснали с над 6 млрд. лева от началото на годината
Днес, 25 Ноември 2024 18:02
Депозитите на домакинствата в търговските банки у нас са се увеличили с 6,1 млрд. лева от началото на годината и вече надхвърлят 86 млрд. лев. Това сочат данните на Българската народна банка (БНБ), предаде...
| |
|
Първо огнище на чума у нас, умъртвяват близо 1800 овце
Днес, 25 Ноември 2024 17:48
Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) констатира първо огнище на чума по дребните преживни животни за последните шест години. Заболяването е потвърдено в град Велинград, община Велинград,...
| |
|
Засаждат нови кестени на варненския бул. "Приморски"
Днес, 25 Ноември 2024 17:33
Този петък, 29 ноември, от 10 ч. ще се извърши засаждане на 19 млади дръвчета от вида "обикновен кестен" на бул. "Приморски" в изпълнение на компенсационната програма. Мероприятието ще се осъществи при...
| |
|
Няма данни за пострадали българи при инцидента с кораб край Египет
Днес, 25 Ноември 2024 17:19
Към момента няма данни за пострадали българи при инцидента с туристически кораб край египетския курорт Марса Алам на Червено море. Това съобщиха от Министерство на външните работи.
17 туристи са в неизвестност...
| |
|
Без ток във Варна и областта утре ще са...
Днес, 25 Ноември 2024 17:06
Поради извършване неотложни ремонтни дейности и обслужване на съоръженията за доставка на електроенергия утре, 26 ноември, без ток във Варна и областта ще са:
- от 9:00 до 14:00 - гр. Варна - бул. Хр....
| |
|
Предаваме на Франция семейство, извело децата си в България
Днес, 25 Ноември 2024 16:52
Съпрузи от Франция ще бъдат предадени на френската страна, реши Варненският апелативен съд в две отделни производства. Основание за това са Европейски заповеди за арест, издадени от съдия-следовател към...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|