Бургас отвърна на нападките на варненския кмет
Като много некоректна определи кметът на Бургас Димитър Николов атаката oт страна на подалия оставка негов колега Кирил Йорданов.
В поредното си отворено писмо до съгражданите си оттеглилият се варненски кмет атакува управлението на Бургас и неговия кмет, като намеква, че досега градът е получавал подкрепата на правителството на ГЕРБ. "Бургас е единствената новосъчинена и къса приказка на доскоро управляващите, в която планираният хепиенд много бързо ще се промени. Достатъчно е само разказвачът да спре кранчето на парите от републиканския бюджет, които щедро се лееха по черния бургаски пясък", пише в писмото си Йорданов.
Кметът на Бургас Димитър Николов призна, че е изненадан от нападките на Йорданов. "Не виждам защо проблемите на Община Варна и на бившия й кмет се стоварват върху нас", заяви той, цитиран от електронното издание Kmeta.bg.
Николов посочи, че община Варна има същите възможности да кандидатства по европейско финансиране, както и Бургас. Той припомни, че големите проекти на Бургас са внесени и одобрени дори не при предишното правителство, а по време на Тройната коалиция. "Тогава аз бях опозиционен кмет. Същите възможности тогава ги е имал и кметът на Варна, и неговият екип", каза още градоначалникът.
Николов призна, че не следи изкъсо събитията във Варна, тъй като има достатъчно въпроси за решаване в своята община. "Желая просперитета и развитието на всички български градове. Аз персонално отговарям за града, в който съм избран и не се меся в скандали и интриги на другите градове. Но всеки, който е искал някакво съдействие от мен, съм го давал. И в момента служители на община Варна са в Бургас, защото им помагаме в процедурата за купуване на нови тролейбуси. Така че не разбирам защо ни нападат, вместо да благодарят за подкрепата", каза в коментара си Николов и пожела здраве и успех на бившия варненски кмет.
|
Коментари |
07:08ч. 1 Април 2013 #41 Бургаския Добре сух, както кажеш...
21:14ч. 30 Март 2013 #40 Dry-Ice Бургаски, глупак може да кажеш на баща си, че се е объркал в намеренията си.
А на Бургас каквото и да им дават ще си остане същото село, харесвано само от жителите му, в което няма лошо. Всъщност сравнението със село е неточен, защото има много красиви села, а Бургас е просто едно грозно място.
Така че какво сравнявате и за какво се борите?
18:50ч. 30 Март 2013 #39 Бургаския има резон в думите ти Бозко, без обидите разбира се...
18:38ч. 30 Март 2013 #38 Гларус Ама тук, понеже сме 2ра ръка хора, дето още от времето на Данчо Марков, поне покрай руснаците навярнио шпи грам не бръснем и затова такива партийни функционери, като вашият кмет и кмета на София, сте ни го слагали по най-долния начин, като си инвестирате само в собствените градове, ползвайки и наши пари за целта, освен тези от европа, за които ни дръпнахте кранчето, ама колкото на вас ви е угодно. Че да може повече на себе си да отпускате от бюджета, защото фондовете са ограничени, и от тях някой градове усвояват,ама за градовеет на ГЕРБ и София, кранчето е по така щедро
18:33ч. 30 Март 2013 #37 Гларус айде, сега се оказа,че според Бургаския, варненци сме друг вид хора ... Ама то по твойта тъпа логика, Пловдив също са от нашия вид, защото и те се оплакват яко.. Ама нали и там не са стъпали яко гербери.. Така е, трябва да танцуваш да скачаш и да пееш в цвета на партоята, инак няма кинти. Така е, вашият кмет лесно се пребоядисва и взема да пее нови песнички, върти дупе и затова сте по-хубави хора там, защото шопи така са ви натиснали, че всичките за тях бачкате. Достатъчмо е да отидеш на Слънчев бряг и да видиш, кои са собствениците
17:36ч. 30 Март 2013 #36 Бургаския Сух, извинявай че се включвам толкова късно...изказвайки се по този начин, показваш освен, очевидната си деградация, така и причината във Варна да сме цъфнали по този начин. Глупако, не става само с пари, трябва и акъл ....Въпрос на време е и в Бургас да излязат на яве злоупотребите покрай изпълнените проекти, но за съжаление Варна от утре срещу тях да започне да бяга не може да ги стигне...тук няма виновни сред работещите варненци или работещите бургаски чобани. Виновна ние нагласата винаги да търсим изгода от това което правим, да живеем от днес за утре, и да не ни пука за хората около нас. Това, няма политическа сила, която да ни го вмени, за това сме отговорни само ние.
16:27ч. 30 Март 2013 #35 Гларус а да, и още един се попари,ама той се дистанцира от неговите кукловоди бърже бърже
16:27ч. 30 Март 2013 #34 Гларус тоз папрдак Йорданов, накрая се усра. Гуцано вго атакува по всички флангове, онзи седи "пазел благоприлиие" ама какво ти благоприличие, като накрая се оказа, че си мълчал за далаверите им ..
Все пак, вие забелязвате ли прокуратурата да проверява сигнали ??? кати отези които все пак кмета отправи??? в частност Пвката и Гуцанов най-малко за тези бордове - не? Прпкуратурата беше активна , само преди 2-3г когато трябваше да сложи човек на ГЕРБ на председателското място - т.е. тя е контролирана в стил от преди 89та - както кажат от ГЕРБ
16:23ч. 30 Март 2013 #33 Гларус Но да, подкрепям някой млад да е кмет на Варна и всичко да е на светло, Джиков имаше подобни визии за нещата, стига д ане са били само наприказки. Колкото повече граждански контрол има, толкова повече, няма как да има нещо премълчано. Йорданов посочи неща, бордове, време е да се възползват гражданите и да реагират. А за разлика от дакели макели и кви ли не, имам достаъчно друга работаа, по която да си късам нервите, че да тръгна и тях да следя, за без пари .. Но искрено умолявам, тези които имат възможност, да ходят да гледат и да критикуват и вадят всичко на светло. Инак няма да с еоправим
14:49ч. 30 Март 2013 #32 Гларус Няма знаение дали е Киро или Миро, и се наявам проста вара да го осъзнае, зьащото инак и от следващият кмет, ще сеочакват големи работи, за които по-скоро трявба да е министр на финансите или икономиката най-малко
13:02ч. 30 Март 2013 #31 dzennn Bozko, "избранниците" са слуги на народа.И не той трябва да застава зад тях, а те трябва да му да му служат.Разбирам, че ти е мъчно за Киро, но народа го изгони с камъни, приеми го най-сетне и ти като мъж!
11:56ч. 30 Март 2013 #30 Гръм Когато държавата работи с цел да помпа нечий рейтинг, магаре да сложиш на този пост ще се е справило. Това важи в пълна сила за този пинко, Лиляна Павлова, Плевнелиев и пр. Толкова е очевидно.
10:21ч. 30 Март 2013 #29 Гларус Ама и Варна заслужава това, един град, когато не еединиен и незастава зад свойте избранници, точно това заслужава. Тук общински съветници, депутатити и какви ли не, най-вече от ГЕРБ, се оказаха едни овце, които с нищо незащитиха нито бюджета на варна, нито какъвто и да е проект. Само порт-а и втория мост, можеха да излеят над 400 млн инвестиции, вместо това, варненските гербери и депутати в НС оставиха държавните пари да отдат са порт Бургас а за тук нищо, макар ние да ги вадим тези пари с нашият порт в държавното пристанищна инфрасттруктура и .н. (виж линк...)
10:16ч. 30 Март 2013 #28 Гларус Много нагъл този николов, не стига, че община Бургас получава 170млн бюджет от републиканския, почти колкото Варна, макар да са с почти 200 000 души по-малък град. А и има наглостта, да говори за европесйки проекти. нали тези европейски проекти трябва да се кофинансират бе мършо. Тук какви ли не кредити и чудеса търсехме за да намерим 10млн за интегриран градски транспорт.. а Бургас получава наготово парите си от София з атзи цел. Още повече, Никлов е изпълнителната ко,исия на ГЕРБ. остана да му блокират от София европроект ... както бяха ги блокирали тук, докато дойдоха на власт и в ОС ДС-тата на Бойко, всичките мошенници, които продадоха и парцели в морскат градина през общински съвет
10:08ч. 30 Март 2013 #27 &&&&&& сегашния областен коста базитов и директорите на дирекции в общината , които се разпореждат с общински пари-строителство, асфалт, снегочистене, транспорт, комунална дейност, наеми, пазари, социална дейност-са пряко замесени в кражбите чрез възлагане на общински поръчки на роднини и съученици./%от получената от фирмата сума-варира около 20 % средно цифрата..
проверете колко милиона са отпуснати от община варна на частни фирми за тези дейности , умножете по %-та и ще видите с колко са ощетени гражданите на варна, т.е. колко неща, които трябва да са налице в града като чистота, транспорт, строежи липсват и са отишли в джобовете на тези престъпници.
които за съжаление са си оправи;ли перфектно документите и никога няма да влязат в затвора.
ч
не че има прокуратура и съд , дето имат мерак да ги вкарат там, но това е друга тема.
09:53ч. 30 Март 2013 #26 &&&&&& киро иска да каже че вместо за варна кинтите по грешка отишли за бургас, моля ти се.. драги зрители
киро като наглост и идиотщина няма равен.
този алкохолен психопат и върл крадец още не може да повярва , че след 14 години няма да е още 34 години кмет на варна.
чуди се кой му е виновен.
че герб е наливал пари в бургас спор няма.
ама че киро е откраднал с престъпната си кохорта поне 40 % от евро- и държавните пари за варна, в това пак няма спор.
освен това киро кой го подкрепи за кмет последно- герб,пак спор няма.
колкото и да изглежда неадекватен, престъпника киро, откраднал много милиони от данъкоплатците на варна, много добре си знае каво прави и тотално е обвързан с мафията. разбира се кръстниците на тази мафия са в общински съвет-варна, не са в в някоя сладкарница.
09:34ч. 30 Март 2013 #25 иван На калпавият ... - "водораслите" му пречат . Идиот!! Че и ние покрай него го отнасяме вече три петилетки!.
08:33ч. 30 Март 2013 #24 Гръм Много си е прав К.Й. за наливането на пари в Бургас, колкото и да го плюете. Най-очевидния пример как гербаджийските общини процъфтяват за сметка на другите. И не ми обяснявайте колко е читав Димитър Николов с висящите дела в сравнение с Кирил Йорданов, защото е просто смешно.
07:14ч. 30 Март 2013 #23 Joro Наистина не е нужно това сравнение. Бургас си е Бургас но Варна си е Варна. Колкото и да се налива в Бургас, то той няма да стане Варна. Да ще е по-добре за бургазлии, но това не означава, че Варна е по-лоша. Към момента пътищата в града са под всякаква критика, централната част е също /дано да се реализира проекта за новия център на Варна/, между блоковите пространства са отвратителни в по-голямата част, НО ние гражданите също може да направим нещо за града си, а именно ако всеки вземе участие да се подобри инфраструктурата около блока или къщата в която живее. Говоря за градинка, да се засади дръвче, да се направи оборка и т.н. Така мисля аз.
22:00ч. 29 Март 2013 #22 Dry-Ice Извинявам се на останалите за объркания словоред. Просто ми идва в повече подобно сравнение, макар че така и не разбирам кому е нужно. Нормално е всеки да си харесва града, но аз в бургаски сайтове не вися.
21:59ч. 29 Март 2013 #21 Dry-Ice А това че висите бургаските чобани висите постоянно във варненски сайт ми е напълно неразбираемо. Явно си мислите, че има някакво състезание. Варна си е Варна, а Бургас е летище. Засега.
21:58ч. 29 Март 2013 #20 Dry-Ice Ганьо бургаски, аз покрай Бургас гледам да минавам с високо вдигнати стъкла, а ако случайно имам работа там, гледам да е в петък, че после наистина имам нужда от разтоварване.
Поради защо си повярвахте, че Бургас е станал нещо повече, отколкото е? Поради това, че сами си гласувате, че е най-добрият град за живеене ли? :))))))))))
20:33ч. 29 Март 2013 #19 dzennn Народът го изгони с камъни-това е най-унизително сваления политик на прехода-казва се Кирил Йорданов.Вярвайте ми-заслужил си го е!!
17:39ч. 29 Март 2013 #18 dzvero А аз бих казал, че са тимаджиите причината за трагедията във Варна! Хубав стадион, красива дупка, яка крайбрежна алея, прекрасни подставени "хидрострой", "инжстрой" .. абе само лапат, а не влагат, но това е тимаджийския манталитет!
16:26ч. 29 Март 2013 #17 Бургаския На сухият лед и на рикер бих казал, че сме на този хал заради такива като тях...
16:15ч. 29 Март 2013 #16 maken Иначе Бургаският кмет е прав за това че по добре за града ни е нашите кметове да не търсят оправдания и призраци, ами да запретват ръкавите и да работят за Варна...
16:13ч. 29 Март 2013 #15 maken Това объркано същество Гочев, или да му казваме Кирчо, пак се пръкна... :)))))
15:17ч. 29 Март 2013 #14 Teodor Gotchev А Кирил Йорданов ще остане за историята, като един от най-успешните варненски кметове - запомнете това!
15:16ч. 29 Март 2013 #13 Ryker Град не се става за една година. Ако ще и златни плочки да ти сложат на единствената улица пред най-голямата забелижетелност в града ти, която между другото е един комунистически хотел... Но не това е въпросът, който ни засяга нас във Варна, други са ни проблемите, но на теб явно 15 години не ти стигнаха да ги разбереш, Кире...
15:12ч. 29 Март 2013 #12 Teodor Gotchev Ако не обърнем внимание на язвителният тон на Йорданоов - всичко остнало си е вярно. Бургаския кмет Николов е г-н Никой, ако не беше ГЕРБ Бургас щеше да продължава да е едно никакво градче засенчено от Несебър, Слънчев бряг и Созопол. Бургазлии трябва златен паметник на Борисов да издигнат!
15:04ч. 29 Март 2013 #11 bogo важното е че започна промяна и като гледам последните дни добре започва и днес ми оправиха настроението за циклотрона а кирчо да си хленчи там
14:08ч. 29 Март 2013 #10 Murmorana Защо нашият кмет продължава да се излага?! Трябва просто да замълчи и да се завре в някоя миша дупка....
14:03ч. 29 Март 2013 #9 Dry-Ice Наляха разбира се, но си остана същото село.
п.п. Гледам бургаските тролове все в този сайт висят и дебнат ако има да се гласува за нещо или да се хейтне просто.
13:50ч. 29 Март 2013 #8 Виктор А бе вярно си е, че държавата доста пари наля в Бургас.
Както и да е...
13:27ч. 29 Март 2013 #7 morski Най-вярно е , че от край време бургазлии си защитават града и правят всичко за него, независимо какъв цвят са.Нашите само си гледат келепира - пуканки,алеи,атракциони и т.н.
12:59ч. 29 Март 2013 #6 ribka Много се радвам, че кметът на Бургас не си е замълчал в случая. Аман от глупостите на Кирчо. Вярно е, че без държавна подкрепа и европаритет се печелят по-трудно, но не смятам, че това е основната причина за изоставането на Варна. Иначе поздрави на Бургас и дано и ние скоро да можем да се похвалим със смислен кмет, загрижен за града както се получи в Бургас с Николов.
12:36ч. 29 Март 2013 #5 V.Gatev Жалко е, когато провален политик и кмет, като Йорданов плюе по човек, който определено направи чудеса за Бургас. Поздравления за г-н Николов и дано да се намери човек, като него да управлява и нашия хубав град.
12:27ч. 29 Март 2013 #4 summertime Няма значение откъде са дошли парите, поне се вижда къде са отишли.
Във Варна колко пъти само плочки сменяха... искам един тротоар от поне 100 м да видя, който да има нормален за ползване вид, за улиците изобщо няма да говорим.
12:27ч. 29 Март 2013 #3 pif Точен! А нашият човек само обяснява колко много работа свършил, а ние неблагодарните не сме я видели. Даже докато беше още кмет, беше казал, че са ни малки данъците и затова Варна изглежда така. Ето, че имало начин!
12:25ч. 29 Март 2013 #2 PAIN88 Защото нашето бившо кметче се сдуха тотално последните години, затова сега плюе на където види, а не благодари г-н Николов, срам ме хвана като прочетох статията с писмото на Йорданов честно .... извинявам се от тяхно име :(
12:20ч. 29 Март 2013 #1 Георги Василев Къса, ама приказка, а не филм на ужасите!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
ООН одобри 300 млрд. долара за бедните страни
Неделя, 24 Ноември 2024 18:57
Конференцията за климата в Баку одобри 300 милиарда долара за бедните страни в рамките на споразумението за климата. Сделката беше постигната след тежки преговори в азербайджанската столица. Споразумението...
| |
|
Уран продължава да е загадка за учените заради заблуда относно магнитното му поле
Неделя, 24 Ноември 2024 17:59
През 1781 г. благодарение на британския астроном от немски произход Уилям Хершел Уран става първата планета, открита с помощта на телескоп. Този студен свят - третият по големина в нашата Слънчева система,...
| |
|
Черно море разби ЦСКА 1948
Неделя, 24 Ноември 2024 17:27
Черно море разби като гост ЦСКА 1948 с 4:0 в мач от 16 кръг на първа лига.
Головете за „моряците“ отбелязаха Клаудиу Кешеру, Виктор Попов, Брено Тейшейта и Дуду.
Черно море вече е с актив от 31...
| |
|
Без ток утре във Варненска област ще бъдат....
Неделя, 24 Ноември 2024 17:14
Без ток утре, 25 ноември, във Варненска област ще бъдат....
8:00 ч. до 17:00 ч.
Поради оперативни превключвания на съоръженията за доставка на електроенергия, са възможни смущения в районите на: гр....
| |
|
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома в Гургъл
Неделя, 24 Ноември 2024 16:23
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома, проведен в австрийския курорт Гургъл, част от Световната купа по ски алпийски дисциплини.
Българският скиор стартира силно и след първия манш зае шеста...
| |
|
Трима души са тежко ранени при взрив на газова бутилка във врачанското село Крушовица
Неделя, 24 Ноември 2024 15:10
Газова бутилка се е взривила във врачанското село Крушовица, а трима души са били тежко ранени, съобщиха от полицията.
Сигналът за инцидента е получен в събота следобед, към 14:30 часа. На тел. 112...
| |
|
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места
Неделя, 24 Ноември 2024 14:39
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места в Обединеното кралство през следващите три години като част от мащабна програма за преструктуриране, която ще доведе до закриване на 4000...
| |
|
Първи в Европа: Днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение
Неделя, 24 Ноември 2024 14:05
От днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение, създадено от INSAIT, институт към Софийския университет “Св. Климент Охридски”. То е достъпно на адрес bggpt.ai и може...
| |
|
Какво ще бъде времето в понеделник
Неделя, 24 Ноември 2024 13:39
През нощта облачността ще е разкъсана, предимно значителна, но ще е без валежи. Над Югозападна България ще е предимно ясно и почти тихо, сутринта там видимостта ще бъде намалена. Минималните температури...
| |
|
Увеличават се цените на зеленчуците
Неделя, 24 Ноември 2024 13:06
През последната седмица се наблюдава увеличение в цените на почти всички зеленчуци, показват данни на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата.
Цената на оранжерийните краставици достига 3.23...
| |
|
Путин обнародва закон, който заличава дълговете на войници, воюващи в Украйна
Неделя, 24 Ноември 2024 12:36
Руският президент Владимир Путин обнародва в събота закон, с който войниците, подписали договор с Министерството на отбраната да се бият на фронта в Украйна, ще бъдат освободени от натрупани финансови...
| |
|
Ангела Меркел не мисли, че е отговорна за войната на Путин в Украйна
Неделя, 24 Ноември 2024 11:21
Ангела Меркел призна, че се възхищава на украинския президент Володимир Зеленски за куража и отдадеността му, но е несъгласна с оценката на украинските лидери, че ролята ѝ в срещата на НАТО през...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|