10:11ч. 16 Януари 2011 #31
Siska
Колио, за цена като в Европа ще има да мечтаете. Пример във Виена шофьора слиза от колата, помага с багажа, облечен е в панталон, риза и сако, колата свети. Нямам идея колко струва км пробег там, но 30 евро е от летището до първа зона (ваучерите струват толкова), а пътувахме 40-45 мин (едва ли е по-малко от 25 км).
Тук първо на летището за такси на нормална цена трябва да стигнеш почти до изхода в края на паркинга, после бакшиша те премерва колко багаж носиш, ако е малко не ти отваря багажника, че чунким ши му го изцапаш, пък и там се кипри бутилката с газта и място няма.
Най-фрапантния случай, 50 евро от летището до червения беше платил наш гост и бакшиша поне да го беше разходил из кварталите, а човека пита "Толкова ли е скъпо при вас таксито за 15-20км ми взеха 50 евро" - вие г-да бакшиши какво бихте му обяснили, че тук таксиджиите са измамници и в измамата участва и летището
Централите обвинявам само в две неща:
1. Всички, които не искат да карат на новите цени да им махат стикерите. Защото сега има коли, които са с фирмените стикери, обаче карат на старите цени, и се подвеждат клиентите по пиаците
2. Всички коли преди да излязат да работят да се проверява - чистотата и не на последно място облекло на шофьора
08:53ч. 16 Януари 2011 #30
Стефанов
kolio, изумяваш ме. Да разбирам, че според теб реалната цена е колкото в Европа?!? Ами давайте, никой не ви задържа на евтините централи. Карайте на европейски цени да видим колко клиента с БГ заплати ще имате. Трябва да си благодарен, че не всички във вашия бранш мислят като теб, че иначе отдавна да сте се самоунищожили.
03:56ч. 16 Януари 2011 #29
kolio
Абе булл ли си буля ли незнам ама като почнеш да си вадиш хляба с тая кола дето я имаш тогава ми говори
А тия дет много са се возили на таксита из България вземете да се повозите и в някй европейси град и тогава говорете(София не е такъв)
02:21ч. 16 Януари 2011 #28
trz
аз също смятам, че това е реална цена. обиколил съм цяла българия и по мои наблюдения във варна такситата са най- скъпи. на какво отгоре? провинциален град с ниски доходи и изкуствено завишени цени.
00:40ч. 16 Януари 2011 #27
luvara
Айде всички отворковци ,които коментират против варненските бакшиши да си погледнат в личната карта ,колко са варнеци и да престанат да си пускат селските коментари. не върви да идваш от село и да ми казваш какъв съм бил и как да си върша работата в моя град . аман от емигранти .
00:14ч. 16 Януари 2011 #26
Sheldon Ще ме спукате от смях с тея оправдания как колите били неподдържани защото не стигали пари да ги поддържат. Колкото и да изкарвате пак ще са такива просто защото такъв ви е манталитета ... защо да ги давам за колата като мога да си ги прибера в джоба...
22:47ч. 15 Януари 2011 #25
Bull
Абе Кольо,голям си смешник бе (да се чете бакшиш).Аз да не би да не си плащам осигуровките?Ходя с личната си кола на работа (да и смятам амортизацията ли?) а манджата ми е 20 кинта на ден (и нея ли да смятам?).Много сте нагли бе!
22:09ч. 15 Януари 2011 #24
Стефанов
Хей ККК, колко според теб е реалната цена. Само да ти кажа и на 0,89 половината (че и повечето) коли са раздрънкани и мръсни.
И още нещо, доста често ползвам такси и във Варна и в София и в по-малки градове. Цените в другите градове са по-ниски от 0,89 и на всякъде има коли и в двете крайности - и раздрънкани и поддържани. Въпрос на манталитет е, не толкова на цена.
20:36ч. 15 Януари 2011 #23
VALMART
Кажете му на Иван Михаилов от Ласия да отиде и да се обеси някъде.Той защо не излезе да покара малко на 0,54ст и тогава да се прави на отворен . Като прибира по 80 бона на месец му е лесно и да вземе да покаже колко данъци е платил за 10години назад.
19:45ч. 15 Януари 2011 #22
KKK
Щом толкова ревете, като искате да ползвате кола до 10 години добре обслужена технически, чиста и спретната с сговорлив и дружелюбен шофьор, вместо да звъните на централите се обадете на мерцедесите от Севастопол да ви обслужат качествено. Та да видите каква е реалната цена, а шофьорите които карат към централи 50% от тия 1000 лв дето ги говорите остават в централата за ефир, а за шофьора остава поддръжката и мизерията оставена след така наречените "клиенти", които блъскат и чупят вратите, стържат си краката по праговете и ги унищожават и рисуват с мазните си пръсти по прозорците. А един таксиметров автомобил се нждае от ежедневна автомивка, която сами можете да проверите колко струва. Когато клиентите се научат да пазят и уважават шофьора и автомобила които ги превозват, тогава можете да имате претенции за тарифа, кола, шофьор, чистота и качество на обслужване.
19:34ч. 15 Януари 2011 #21
1280
avalonia,фирмата най вероятно е паралел а не паралакс.ако е така най добре се обади на тел.052 616666 и ако знае6 коя е колата 6те ти вурнат парите а водача 6те бъде изгонен.това се случи след като мой познат се обади за съ6тото не6то ,пак от лети6те варна.явно 6ефа им държи на фирмата но във всяка фирма има и такива.Пове4ето хора приемат измамата а не трябва за6тото пак страдаме ние клиентите.докато няма оплаквания няма да има контрол и наказания
18:53ч. 15 Януари 2011 #20
avalonia
такси на фирма Паралакс излъга децата ми като вместо !0 лева той им вземал 20 лв от летището до улица Петър Райчев -Левски!Имам снимка на МОШЕНИКА шофйор и неговото такси!
18:48ч. 15 Януари 2011 #19
lele male
Направо нямам думи ,как може този човек пред медиите да говори такива глупости .
15:43ч. 15 Януари 2011 #18
Hunter
kolio, тези 30-45лв дневен приход са при 0,89 или 0,54?
15:10ч. 15 Януари 2011 #17
kolio
Румелина.как да стане това,като във фирмата на гн.Михайлов повече от половината са диви селяни и пенсионери,и си нямат и наймалка представа как се работи с хора.
За него те са просто едни пари,пари който трябва да му снест в началото на седмицата
И още нещо тези тарифи неса зарди кризата или там нещоси,шефовете на централи си ги мерят кой е по велик,самоче го правят на гърба на шофьорите.
И несе сърдете като се возите в мръсни и раздрънкани коли а помислете защо е така
Ето и как се движат разходите на ден за мен
100-170км на газ пропан бута 1.32 за литър разхода на колата ми е 10-11/100
7лв ефир
5-10лв амортизация
3-4лв осигуровки
5-10лв храна и кафета
оборот между 30 и 45лв
и дане забравяме че има колеги който плащат и наеми за колите от 10 до 18 лв за 12 часа
Мисля че всеки може сам да си направи изводите
15:09ч. 15 Януари 2011 #16
asd
по-малко коли, по-ниски цени, повече клиенти => повече оборот за тези които карат, по-качествена услуга (защото иначе няма да са от тези които карат) - както и да го гледате това е смисълът на цялата дандания, и всеки който не го разбира или се противопоставя, значи е или прост, или е таксиджия който не иска да се напъне малко за парите си... (четете внимателно, НЕ казвам "прост таксиджия"!!!!) имам приятели таксиджии и са много свестни хора.
14:42ч. 15 Януари 2011 #15
Rumelina
Всеки от нас може и без да ползва такси, така че таксиметрови шофьори вземете се в ръце и не правете така, че хората да загубят и малкото им останало доверие към вас. Ние и без такси ще продължим да си вършим работата, но вие без клиенти..... - дали лесно ще си намерите ново занимание?!?
14:24ч. 15 Януари 2011 #14
Стефанов
ееее, преди 20 години. Не ни връщай в социализма. Градският транспорт си беще 100% държавен и се финансираше от държавата.
14:12ч. 15 Януари 2011 #13
merso
И ти си прав като клиент да искаш по-добра цена,но тази от 54 st.крие много рискове.Голяма част от автомобилите са трошки поради невъзможност да се поддържат в добро техническо състояние.проблема според мен е в голямара бройка на таксита в град Варна,при по-малко коли може да се разчита на повече оборот и по-добра печалба.преди 20години цената за км. беше 30-40st,а билетчето за автобус 6ст.Тема за размисъл...
13:59ч. 15 Януари 2011 #12
sara1
Яко, ще си ходим с такси до магазина под блока :D
13:56ч. 15 Януари 2011 #11
Стефанов
merso, прав си. Но това което исках да ти кажа, е че гориво и поддръжка вървят успоредно с изминатите километри, докато останалото - осигуровки, такса ефир, данъци, застраховки си вървят с времето и не зависят от километрите. Т.е. ако караш повече себестойността пада, ако караш по-малко себестойността расте.
13:46ч. 15 Януари 2011 #10
merso
Себестойноста според мен се определя от цената на горивото,подрьжката на автомобила,данъци,осигуровки.Таксито не трябва да е на повече от 10 години и се заделят пари за по-нов автомобил.
13:38ч. 15 Януари 2011 #9
Стефанов
merso, предполагам си таксиметров шофьор, щом казваш, че 30-40ст е себестойността на услугата. Въпросът ми е тази себестойност е при настоящия брой клиенти нали така. Би следвало при по-ниски цени на превоз да има повече клиенти, респективно себестойността да падне.
И честно казано си задавам следния въпрос от известно време: Какъв е интереса на централите да свалят цените? Нали те печелят от брой шофьори/такса ефир. В тази връзка едва ли биха доволни ако загубят шофьорите си... предполагам са го помислили преди да свалят цените.
13:35ч. 15 Януари 2011 #8
Sirakov
Кажи си номера на колата, че да те похваля на служители и приятели...Я каква изненада - нищо няма да кажеш щото наглият бакшиш си остава нагъл бакшиш дори да си смени цвета на колата.
13:30ч. 15 Януари 2011 #7
merso
Себестойноста на услугата е 0.30-0.40лв/км.Таксито не е масов градски транспорт,но в БГ се ползва като такъв, защото е ефтино.И ако искаш да водиш някакъв спор зачитай мнението на опонента и не обиждай.
за информация цената на метана в София е 1.28лв.
13:23ч. 15 Януари 2011 #6
KKK
Ами стани и ти "бакшиш" и си изкарвай и по 2000 ако можеш, щот си толкова зле, че нямам думи.
13:15ч. 15 Януари 2011 #5
Sirakov
Аз като ти казвам, че сте просто племе бакшишите. Сравнението е м/у 2 града в България, където София е с по-високите заплати. След като там може, и тук ще може. Нагли същества.
13:08ч. 15 Януари 2011 #4
merso
За някои СОФИЯ е центъра на ВСЕЛЕНАТА.Разшири си кръгозора.
12:59ч. 15 Януари 2011 #3
Sirakov
В София са на 0.54 ст на километър, ама там Метана сигурно от чешмите го пълнят, а в сервизите като видят нагъл бакшиш безплатно му ремонтират колата. Стига всеки некадърник без образование да иска да прави по 1000 лв само за да върти геврека. Като поживеете с по 400-500 като останалите хора ще ви дойде акъла в главата! А който не му изнася - ТИТАН си търсят боклуджии - там ви е алтернативата!
12:48ч. 15 Януари 2011 #2
KKK
Ти Иван Михайлов не си нормален. Не си прави реклама на централата. Всички знаем, че тези цени са "ненормални" камо ли "реални". Как може в 21 век да се кара на такива цени? След ежемесечно повишаване на цените на горивата и всички услуги? Преди 4 години се караше на 0.59 стотинки, а сега на 0.54 стотинки било нормално? Това е с 0.35 стотинки по-малко отпреди нова година. Ти си идиот да мислиш така. И стига си лъгал, че таксиметровите водачи заплащат за станции, защото повечето си имат собствени. Тогава за какво ти плащат и къде отиват парите? Всичко е за ефир, който искате да смучете, а насреща нищо. Така, че сядай зад волана като преди и карай на 0.54 стотинки да видим пак ли така ще мислиш. За пояснение преди 4 години като караха хората на 0.59 стотинки горивото / метан / беше 0.80 стотинки, в момента е 1.59 лв. така, че не виждам как това е реалната тарифа. Тъпак !!!
12:46ч. 15 Януари 2011 #1
merso
С тази цена твърдо пътуваме към АФРИКА