Пешеходният ринг на Варна ще води туристите към Термите
Европроектът "ще събуди" и ул. "Преслав" за нов живот
Неделя, 16 Юни 2013 09:41Източник: в.Труд
/ Твоят ден
Визуализация на пешеходния ринг на Варна. Проектът е на "Обединение Одесос 2012" е наречен "Градска тъкан: Пръстени и пътеки". Той беше избран след конкурс, в който участваха близо 10 проекта.
Шанс за нов живот за все по-западащия район около Областна администрация дава проектът за разширяване на пешеходния ринг на Варна. В това е убеден кандидатът за кмет Иван Портних, който през последните 10 месеца направи и невъзможното, за да включи и Варна във финансирания от ЕС национален проект "Зелена и достъпна среда". Така за рекордно кратки срокове и дни преди затварянето на процедурата бяха одобрени 5 млн. лева, с които ще бъде обновена централната пешеходна зона на Варна - от градинката "Севастопол" до Часовника.
Предварително одобрение вече има и за нови 3.5 млн. лева, които Варна ще получи от спестените по програмата средства, предназначени първоначално за други градове. С новия транш пешеходната зона ще бъде продължена до Римските терми - по улиците "Преслав" и "Сан Стефано".
"Пешеходният ринг естествено ще води туристите към Римските терми, към Морската градина и музеите там, към пристанището, за което съм оптимист, че скоро ще стане новата атракционна зона на Варна", обяснява Иван Портних. Според него удължаването на пешеходната зона по "Преслав" ще върне замиращата улица към нов живот: "Когато насочим туристическия поток насам, тук естествено ще се върне и търговската дейност. Улицата е идеална за множество самобитни кафенета, малки ресторанти, зона за галерии, сувенири, артистични предизвикателства", категоричен е кандидатът на ГЕРБ за кмет, за когото спешните мерки за развитие на туризма в района и привличането на летовниците от курортите в града са жизнено важни за средния и дребния варненски бизнес.
Парите за варненския център бяха окончателно одобрени в края на май. Ремонтът обаче така и няма да започне преди края на активния туристически сезон тъй като общинските чиновници забавиха с повече от месец обществената поръчка за избор на изпълнител. След това тя беше спряна от временния кмет без ясни мотиви за това. Забавянето коства работните места на поне двама висши служители от екипа на Кирил Йорданов. По искане на Иван Портних от общината си тръгнаха шефът на дирекция "Европейски и национални проекти" Петър Радушев и на общинското предприятие "Инвестиционна политика" Константин Камов.
Освен подмяна на настилката по Ларгото предстои и смяна на ВиК тръбите, подмяна на високоволтови кабели, за което вече са започнали преговори с Енерго Про.
"Проектът не само ще смени облика в центъра, но и ще реши някои проблеми на хората, живеещи в тази част на града", коментира Иван Портних, визирайки проблемите с елетрозахранването на центъра, причинявни често от течове във ВиК инсталацията в района на подлеза "Шипка".
Още през февруари от главната бяха махнати грозните бараки около Дупката. Събарянето беше финансирано от държавния бюджет. Оставката на кабинета попречи да бъдат финализирани преговорите със собственика на варненската Дупка - БСП лидера Георги Гергов. Идеята на предишните управляващи беше пловдивският бизнесмен да преотстъпи терена на община Варна и там да бъде уреден археологически музей под открито небе.
|
Коментари |
14:55ч. 18 Юни 2013 #116 japavlov Е какво да чистят сега, да мине поне лятото, то и това остана по средата на лятото да правят центъра.
16:13ч. 17 Юни 2013 #115 Йеронимус Бош То хубаво, че ги събориха, ами поне малко да бяха пооправили там. Грозно е в момента.
(Става въпрос за магазинчетата около "дупката")
16:01ч. 17 Юни 2013 #114 Ема Какви разкрития бе Сашко? Я да отиваш да си пиеш хапчетата.
15:47ч. 17 Юни 2013 #113 chefo И за какви разкрития става въпрос? Че явно само ти си знаеш. По-скоро твоя Бозов разкри, че хич не му е мястото в политиката. Да ходи да си преподава и да преглежда. Който, за каквото е учил!
15:34ч. 17 Юни 2013 #112 Sasho Изтъркано е това...след разкритията красиви, г-н Портних няма шансове :)
15:15ч. 17 Юни 2013 #111 krasibos Варна трябвада избира между един доказан мениджър, който от години работи по жизнено важни проекти за Варна и останалите, които се надяват заради успешната му работа по тези проекти, да се окичат с неговите заслуги. Какво направи Бозов като част от екипа на Кирил Йорданов, освен да саботира тези проекти?!
15:14ч. 17 Юни 2013 #110 Sasho Разлика между кмет и зам.-кмет някой прави ли????????
14:58ч. 17 Юни 2013 #109 Станимир Просто като говорим за туризъм, няма как да не споменем Бозов. Зам.-кмета по туризъм. Варна цъфти и вързва от добре поддържани туристически обекти. Срамота
14:55ч. 17 Юни 2013 #108 Изтрит потребител Бозата иска да става кмет. Подкрепяли го организации, както беше при Кирил Йорданов. Няма да е зле пиарите на Бозов да го представят като Кирил Йорданов 2. Защото той е точно това. А варненци не искат нови 13 години безвремие и разпад на града!!!
14:48ч. 17 Юни 2013 #107 САШКО Бозов се чуди от къде да моли за подкрепа. Буквално молииии хората от врата на врата. Той е толкова несигурен в себе си, че не 20 патерици,ами и 100 няма да му стигнат. Кмет на патерици не щем.
14:48ч. 17 Юни 2013 #106 Марто Много смешни коментари пускате. Досега съм се въздържала да пиша, ама не издържам, как си личи че са ви платени не е истина. Темата е за Портних вие пишете за Бозов.
14:48ч. 17 Юни 2013 #105 Станимир На кои очаквания на хората? Че е голяма бройката ли?
14:46ч. 17 Юни 2013 #104 pepi Педизборнатa програма на Бозов е подкрепена от 12 партии и от 20 граждански организации!!!този факт достатъчно ясно показва , че тя се основава на очакванията на хората!
14:38ч. 17 Юни 2013 #103 Станимир Бой по търтеите, заради които се забавя проекта за центъра. Бозов също е виновен, както и цялото котило на БСП и Кирил
14:37ч. 17 Юни 2013 #102 Мерилин Монро Бозов става директор на Военна болница чрез ДПС! След това беше назначен в общината, когато Кирил Йорданов беше избран от БСП.
Сега е подкрепен от БСП и ДПС.
Кое по- точно му е независимо?
Бозов е в същата партия, където е и Пеевски. Той ли трябва да бъде кмет?
14:34ч. 17 Юни 2013 #101 Изтрит потребител Христо Бозов +БСП = Кирил Йорданов 2
14:34ч. 17 Юни 2013 #100 САШКО Да не говорим, че е и кукла на конци на противния Кирил Йорданов..всички за какво скачахме толкова много против Кирил, ако пак ще слагаме негов човек. Я се опомнете малко.
14:32ч. 17 Юни 2013 #99 САШКО Абе вие не сте добре бе ..Бозов е човек на БСП и ДПС..я не лъжетне хората.
14:27ч. 17 Юни 2013 #98 Сенатор БОЙКО ли заяви, че ако кмета ни не герберски Варна ще стане село, както и че студентите трябва да станат овчари. Портних чао си съсредоточи се около ринга на гранд хотел.
14:22ч. 17 Юни 2013 #97 pepi :)))) айде жив и здрав! и на 30 ти да гласуваш с номер 5
14:18ч. 17 Юни 2013 #96 mancev Ама моля ти се, разбери разликата между НЕЗАВИСИМ и ЗАВИСИМ... :)
14:16ч. 17 Юни 2013 #95 pepi Ама моля ти се разбери разликата между ПОДКРЕПЕН И КАНДИДАТ ЗА КМЕТ НА ......
14:14ч. 17 Юни 2013 #94 pepi тоя Портних, кандидат на Герб ли беше хахахах!Ясно, ясно, няма какво да коментираме
14:12ч. 17 Юни 2013 #93 mancev Пепи, не лъжи хората смешник. Бозов е подкрепен от БСП, ДПС и Кунева. Бозов е точно толкова независим, колкото си и ти...
14:11ч. 17 Юни 2013 #92 mancev БСП застава зад кандидатурата на Христо Бозов за кмет на Варна в предсрочните избори в града, насрочени за 30 юни.
Предложението за подкрепа на изпълняващия длъжността кмет в момента беше одобрено от Националния съвет на БСП с огромно мнозинство. Предложението дошло от варненската организация на социалистите, разказаха участници в заседанието. Бозовще се яви на вота като независим кандидат.
14:10ч. 17 Юни 2013 #91 pepi Mancev ако не ти е известно Бозов не е кандидат на БСП, а независим!!!а за платени драскачи въобще не ми говори !!! Някак си тази дума я свързвам само с Герб! Защо ли?
14:02ч. 17 Юни 2013 #90 Ема Какво лошо има,че си е декларирал имотното състояние бе..вие добре ли сте? Ако имаше нещо от което да се притеснява,мислите ли, че щеше да го направи? Каква телевизия му прави репортажа...много лесно се манипулира бълг. народ. Какво стана ясно от репортажа..нещо разбра ли се - НЕ. Имал човека, построил си вила за семейството - ДАЙТЕ ДА ГО ОСЪДИМ ЗА ТОВА!
14:01ч. 17 Юни 2013 #89 Перверзник Ако всеки един от кандидатите си изкара паричките на светло, ще се окаже, че всичките са милионери. Ама на тях не им стиска, а на вас не ви е угодно.
14:01ч. 17 Юни 2013 #88 mancev Много ги е яд комунистите че нямат да могат да направят този помияр Бозов кмет, че са пуснали платените си драскачи да нападат нас обикновените граждани, част от гражданското общество... факт !
13:56ч. 17 Юни 2013 #87 Станимир Айде стига бе, областния от ДПС ли ще е?
13:55ч. 17 Юни 2013 #86 pepi Село, извинявам се
13:55ч. 17 Юни 2013 #85 Сенатор Лондон, то стана гузен негонен бяга. Преди да е станало каквото и да било човека излезе от черупката си и заяви, че е милионер. Не ни трябва милионер, трябва ни кмет.
13:55ч. 17 Юни 2013 #84 Перверзник Каквото и да си говорите, кмет Бозов няма да стане.
Варна не иска човек на ДПС /Дилян Пеевски/ в управлението на града. Областен управител техен ни стига.
13:53ч. 17 Юни 2013 #83 pepi Портних и герб окончателно загубиха доверието ни!Варна не е дело и опитите им да я направят такова няма да успеят!
13:52ч. 17 Юни 2013 #82 dido хайде - платените драскачи на герп - да се разкарват- Кметът на варна ще е Бозов - няма място за сервитьори и помияри - мултаци !
13:52ч. 17 Юни 2013 #81 dido хайде - платените драскачи на герп - да се разкарват- Кметът на варна ще е Бозов - няма място за сервитьори и помияри - мултаци !
13:50ч. 17 Юни 2013 #80 Ема кой друг си декларира имотното състояние, че не се сещам?
13:43ч. 17 Юни 2013 #79 mancev Абе Бозов какво положително е направил за Варна, че аз лично не се сещам. А беше 4 години зам.кмет на Кирил Йорданов, все нещо позитивно можеше да направи. Ама явно не му е оставало време от командировки...
13:40ч. 17 Юни 2013 #78 Sasho След имотните разкрития за този юнак, не виждам смисъл повече да го спрягаме за кмет...
13:28ч. 17 Юни 2013 #77 Станимир Само Бозов да не е, щото той се надява единствено на държавата. А това си е управленска импотентност. Ама какво искате от един командировчик
13:25ч. 17 Юни 2013 #76 denislavgeorgiev За пропуснатите ползи на Варна вина носят и некадърните чиновници и правителство. По-интересно е какво ще стане от тук на сетне. Има ли някой кандидат воля и умение да оправи нещата?
13:24ч. 17 Юни 2013 #75 Перверзник Каквото и да си говорим, докато административния апарат във Варна не мине през основен ремонт, статуквото ще продължава да ни се надсмива отвисоко.
13:07ч. 17 Юни 2013 #74 Станимир Усвояват рисково интегриран градски транспорт? Това пък какво означава?
12:10ч. 17 Юни 2013 #73 Гларус И виж как развиат и усвояват рисково интегриран градски транспорт, псоледната надежда за нещо си поне.. срамно е да ми ги хвалите .. моля Ви се
12:08ч. 17 Юни 2013 #72 Гларус Seven Pounds, 2г докато не дойдоха на власт и във Варна, Томислав по партиина линия, умишлено не одобряваше и непрепращаше проектите на вареннска администрация в Брюксел. Само и само, за да не донесът същите имиджови позитиви за левицата , докатов ургас беше техен човек кмет, баш подсъдим престъпник.. както и да е, ама да казваш че Радушев не си знае работата, няма как да го знаеш, след като ГЕРБ не са давали умишлено пари за ВЕарна. Инак еврокарето, е проект от 2009г ГОТОВ, ама точно след изборите през 2011г края, го стартираха, защо ли мислиш?? :)) Айде с тези курвенските номера на ГЕРБ... жалко, че заради тяхната мръсна война с БСП Варна, градът ни пропусна да усвои над 150млн евро пари... И ще ме изявиняваш,ама няма как да не обвинявам затова ГЕРБ, защото 2г една стотинка не отпуснаха
12:03ч. 17 Юни 2013 #71 nik Нека направим една елеменатрна ретроспекция. През годините община Варна е изпускала многократни шансове по европейски програми. Защо? Така е било угодно на някого си. Някой е решил, че не трябва да се кандидатства, например, по проекта за почти 100% безвъзмездно финансиране минимум за 5 млн.лв. за развитие на туристически атракции и туристическа инфраструктура. Община Аврен обаче се е възползвала от този шанс и е кандидатствала, от където спечелва 5,4 млн. лв. Варна има одобрен проект за иновативни културни събития в размер на 1 млн.лв., но общината го отказва. Пак питам ЗАЩО? Общината губи почти 10 млн. лв. И ако не беше намесата на г-н Иван Портних , Варна щеше да загуби и проектите за обновяване на градския транспорт, за реконструкция на централната градска част итн.
12:02ч. 17 Юни 2013 #70 D.Nedeva За слабото усвояване на евросредстава главна вина има администрацията на Варна.....която е непродуктивна ! Всички кореняци там са по на 50-60 години и си нямат представа от евросредства ! Тази администрация трябваше да бъде изчистена до основи...така обеща Кирил когато ГЕРБ го подкрепиха... но уви..той не го направи.. после и Бозов обеща ама и той нищо не направи !!!
11:53ч. 17 Юни 2013 #69 nik Основният виновник за това е Бозов.
11:53ч. 17 Юни 2013 #68 Гларус Общо взето, незнам за кого да гласувам, но като се има в предвди, че и левите и ГЕРБ искат да узаконяват гетатат и циганските катуни, сами си дайте сметка, дали ще съм доволен, ако гласувам за техните кандиати, които защитават политиката на свойте централи в София преди всичко
11:51ч. 17 Юни 2013 #67 Гларус Аз скачам срещу това, че усвояването на евросредства във Варна, не е извършено качество и това не е по вина на БСП само, а най-вече заради ГЕРБ. Инак Портних ми харесва като кандидат. простомразя да се втълпяват неща или да се изкарват светци , престъпници и прикриват престъпления, на хората седящи зад него в ОС Варна.. Аз храня надежда, че ГЕРБ се е изчистила от боклука в себе си,но знам ли, кога ще остаан пак с доста огорчени представи и надежди
11:45ч. 17 Юни 2013 #66 nik Аз изхождам от логиката, че щом толкова много скачат срещу кандидатурата му за кмет..много хора го приемат като реална заплаха за Варна. Заплаха, защото в негово лице се вижда промяна и амбиция за работа..нещо, което Варна е забравила. Няма какво да се лъжем,от години се правят далавери в общината..и затова сме в това положение. тези далавери ще бъдат спрени и много хора няма да могат да се облагодетелстват от данъкоплатците... Да роптайте колкото искате, НО Варна ще тръгне най-сетне нагоре.
11:38ч. 17 Юни 2013 #65 Перверзник Явно Портних е единствената реална кандидатура, която може да се противопостави на Бозов - човека на Делян Пеевски във Варна.
11:35ч. 17 Юни 2013 #64 Гларус Mancew, грешиш , работя на две места, ама освен ан двете и в нас имам компютър и благодарение на ГЕРБ, само на него мога да си седя, нищо че работя на две места. неочаквай, да ме радват комунисти като Бойко и Цветанов, охрани на бай ти Тодор и ДС-та, като вашия любимец, дето 3г не се накраде - Павел Димитров, другия "десен за Варна" :)) Ама да, аз нямам друга работа, търся си трета подобна, не ми тежи защото да си оплътнявам работното време пред компютър, четейки нечии умозаключения, които не почиват на реални факти , доводи и доказателства за което.. Инак доводи, че във Варна ГЕРБ са престъпници, е техният задкулисен избор да сложат Асет Банк , да печели от цяла Варна паркираща в центъра под формата на синя зона..Ама комуниста Гуцанов и Йорданов ги спряха.. А банката е на на Валентин Василев /по известен като мМаджо/ близък и реабилитиран приятел на Бойко, който пък с нищо не се е занимавал :)) камо ли с наркотици време оно ... И такива му работи , то има и подсъдими за тях, ама за съжаление, се Асет се водят близки и на БСп.. всички са един дол дренки , таак че , неочаквайте да има осъдени и отгвоорност, това се случва, само с тези, за които могат да приказват каквото си искат вашите боклуци/любимци пред камерите
10:38ч. 17 Юни 2013 #63 mancev Бозко, прочетох ти последните коментари, и стигнах до заключението че си голям спец по европрограмите и евросредствата. Не мислиш ли че ще е по-полезно да си направиш една консултантска фирма и щом си толкова "умен" и "светнат" и да консултираш простите хора като нас :) Вместо това ти стоиш по цял ден в морето, и "оправяш държавата". Недей обвинявай човек които си изкарва прехраната с работа, само защото ризата му според твои думи миришела на "манджа". Не всеки може да си позволи да не работи и да се издържа... Между другото омразата ти към ГЕРБ да не се държи на това че Цветанов те разкри че имаш присъда за притежание и разпространение на наркотици...?
10:28ч. 17 Юни 2013 #62 Изтрит потребител Благодарим ви за труда, който полагате.Знаем, че беше бавен и протакван през годините, радвам, се, че вие се борите за обновяването на централната пешеходна зона във Варна!
10:26ч. 17 Юни 2013 #61 Изтрит потребител Аз пък изцяло подкрепям новия облик за центъра на града! Може и туристите да не кажат "много хубава пешеходна алея" (което ме съмнява, че няма да се забележи), но варненците определено ще са доволни от този страхотен проект! Успех с реализирането му, г-н Портних, очакваме го..:)
10:00ч. 17 Юни 2013 #60 САШКО Тук който се опита да даде някакво мнение е срязван от други хора, който се правят на по-знаещи..аз писах с идеята, че всеки може да изрази това, което мисли и това, което е видял. Там където работя аз с "вмирисаната си ризка", туритите не излизат от комплекса. Не ме е срам от работата си и мисля, че няма срамна работа. Така,че ще помоля да не ми се дават оценки. Пешеходният ринг е страхотна идея, който не го проумява е ... Затова отново ще пожелая успех на г-н Портних в начинанието си.
06:53ч. 17 Юни 2013 #59 Гларус Идеята на Портних е дора, защото така, средствата, освен за туризъм, отиват и като екстра за нас един вид. Но съм далеч от мисълта, че групи туристи, ще пресичат сан стефано и кръстовището пред ОДП Варна, и някой от тях, ще каже - много хубава пешеходна алея, защото винаги съществува риск, да го блъсне кола папапрдака с фотоапарата, когато минава от там, по пътя за римските терми
06:50ч. 17 Юни 2013 #58 Гларус И повярвай, няма хотел на Златни пясъци, който да не предлага екскурзии до къде ли не включително Варна. Напарви си трудът, да отодеш до рецепцията поне, на хотела в който работиш. за да питаш, преди с вмирисаната си ризка от реасторантската част на манджи, да даваш такива оценки, от сорта на : "няма автобуси и екскурзоводи, които да ги разхождат"
:))
06:43ч. 17 Юни 2013 #57 Гларус Сашко, продължавай да си бачкаш сеервитьор и недей да изпадаш във възторжени нагласи, спрямо свойте вождове. Не излизали от комплекса, който ика да излиза, който не иска си седи на пезлонга и ол инклузива, хората са различни, а пакетите са ни евтини
00:42ч. 17 Юни 2013 #56 САШКО Ако няма автобуси и екскурзоводи, които да ги разхождат..не се навиват никъде да мърдат. Няма как. Тези хора трябва по някакъв начин да излязат от комплексите, иначе файда няма.Затова подкрепям идеята на Портних. ДА!
00:40ч. 17 Юни 2013 #55 САШКО Вие какво говорите бе..аз от години работя сервитйор на шведска маса и искам да ви кажа само едно нещо - тези хора от комплексите не излиза. Руснаците се напиеват до припадък, а германците идват да се тъпчат. Понятие си нямат от Варна, една картичка дори нямат..за да дойдат до града трябва да хванат 409 и после се пробират с таксита, които ги одират и се отказват изобщо да слизат към града.
00:37ч. 17 Юни 2013 #54 Ема Когато фактите говорят..и глупаците мълчат. Какво сте креснали против пешеходния ринг..нима няма да има повече туристи и Варна да се развия..това ли е лошата новина, вие добре ли сте? То бива да си изпълнявате нормативите на ден, ама се замислете малко и за града в който живеете. Варна е курортен град и аз искам да се разхождам из забележителностите му и когато ми дойдат гости от чужбина да има къде да ги заведа, а не да се срамя.
00:35ч. 17 Юни 2013 #53 Ема Аз настина не мога да разбера какъв е проблема на някои хора, коментиращи тук. ГЕРБ та ГЕРБ, ГЕРБ виновни за всичко, за Варна, за мръсния въздух, за боклуците пред входа..и сега като си избрахте новото правителство много щото я втасахте. Ръкопляскате им на протестите и ги замервате не с яйца ами с червени комунистически рози.
23:32ч. 16 Юни 2013 #52 Лора Спирова А дано този напорист младеж успее да доведе този проект докрай. От години се коментира това, но ни Кирчо, ни жив гявол не си мръднаха пръстчето за града ни, а само го изсмукваха.
23:22ч. 16 Юни 2013 #51 Гларус И недейте да оцветяват европесйките средства в цветовете на ГЕРБ, евросредствата, са дело на София, да реши на кого колко разрешава да усвоява, ако са БСП на власт във Варна, ГЕРБ от 2009г до местни избори 2011, неотпускаха умишлено никакви пари.. ;) Варна стана жертва, на герберската неприкосновенност спрямо БСП, т.е. ние изтървахме най-мало 150млн лева евросредства , от този програмен период, това са пропуснати завинаги ползи за Варна, поради новите "десни" ;)) И не е смешно, защото градът наистина страда, от тези техни мръсни игри
23:18ч. 16 Юни 2013 #50 Гларус Накаря, местните гербери и една банка на близкия на Бойко реабилитирван 3г Маджо , а именно Асет БАнк, искаха д априлапат и синята зона, като да си вземат дълги години комисионна, от всеки паркирал в центъра.. Добре, че има опозиция, в лицето на Гуцьанов, разберете, опозициятам колкото и да я демагсват и демонизират, понякога има съественото свойство, да тааткува у да казва истината... колкото и да ме дразнят евтини манипулативни медийки като червеното петел.. Ние трябва да имаме опозоцияа, а не дерибеи в уникално и репресивно действащо положение.. ние трябва да сме дясна страна, Дясното не е само ГЕРБ, а да има равни сили в местнаат власт, защото само така има поне малко конструктивност и градива критика, докато си лобират двете сили за свойте фирми ;)
23:12ч. 16 Юни 2013 #49 Гларус извинявам се заправописа, но не трявба да изпадате в романтични нагласи, към даден кандидатм а да мате изисквания и реална оценка, за положеният от него и НЕГОВАТА ПОЛИТИЧЕСКА СИЛА ТРУД И КАЧЕСТВОТО МУ
23:11ч. 16 Юни 2013 #48 Гларус Еврокарето на Чаталджа, ориект който тярвбапе да е в границите на 8ми прморски полк царевец ген колев и чатаджа за 10млн, го направиха по-малък и таак апорведоха търговете и изискванията, че фирмите се бороха коя по евтино и некачествно да го направи, докато най-накрая от 10млн, усвоихме само 4млн, а качеството е на майка си в г ... (виж линк...)
23:07ч. 16 Юни 2013 #47 Гларус Масата, има свойството, винаги да заема страната по даден казус, на човек изграждащ си имидж в усвояването на евросредства и полижен труд. Но тя често, е вкарвана в заблуди. Доста дълго трябва да Ви пиша, но медиите, и статиите, не са константа за това кой какво е свършил.. ГЕРБ СОФИЯ, бяха на власт 3, 6г и имаха инструмента и властта да ратифицират пеокрти и да усвояват , вместо това, незнаеха дори и не действаха в синхрон с реалните изисквания.. нямаме усвоени стотици милиони от ЕС, Бургас имат.. първо казаха че интегриран градски транспорт, трябва да е изцяло общински, после се оказа, че оставят частника, накрая казаха, че по принцип не трябвало да има частник, но видиш ли, сега 500 000 община ще пази тайна , че не изпълнява точните заръки по усвояване на евросредства, защото София не ни отпуснах 10млн да кофинснираме и общинарите така и неуспяха един кредит да договорят за закупуването на частника.. И ако стане издънка сега пред Брюксел, естветсвено червените ще са виновни ? В смисъл, тук се рискуват и малкото 100млн ... Сега, никой от нас, не иска да става подобен фал, но бива ли , след като община Бургас, е усвоила вече не 100 а 170млн за същият проект, Варна, която е 2пъти по-голяма, да подлага на риск, свойте значително по-малко средства.. Тези средства, те не са отпуснати от ЕС все още, ние сами влагаме в тях и прочие, но сетне ако стане нещо, те няма да ни ги възстановят, Затова и Радушев, образно беше по нормативен, че не стават правилно нещата и че се рискува, а те го нападнаха и отсраниха,,, сега ако недай се боже стане фал, пак опозицията ше им е виновна за всичко ипак в морето нет, ще четете затова, защото сиплащат повече
22:22ч. 16 Юни 2013 #46 Ladybird Хората, които НАРОЧНО спънаха нормалното течение на проекта и заради, които все още не е налице ремонт на пешеходния ринг - Радушев и Камов си тръгнаха незабавно от Общината по настояване на Портних! Така се прави - щом не работят, още повече щом работят, вредейки на гражданите, нямат работа в Община Варна!
20:57ч. 16 Юни 2013 #45 Станимир И кой беше виновен за плочките за баня по центъра,дето ги сменят почти ежедневно? Вили Жечев и Кирил Йорданов и още двама,трима. И то не по времето на ГЕРБ,тогава тази партия нямаше идея,че ще се пръкне. И в общинския съвет нямаше ГЕРБ. Помните ли как махнаха масивните плочи от центъра и ги отнесоха,за да ги заменят с плочките хлъзгави и години наред Киро да ни обяснява, че това било правилно и видиш ли чуден избор. Италианско качество
20:56ч. 16 Юни 2013 #44 Шерифа Аз предлагам да не се обръща внимание на Божко....той обикновено изобщо незнае какво говори..
20:45ч. 16 Юни 2013 #43 Станимир Ама защо си мислите,че няма да затворят Преслав, за коли, както беше едно време
20:34ч. 16 Юни 2013 #42 Гларус Абе Лондон, аккъв е този пешеходен ринг, в който хората пресичат, когато автомобилите им оставят тази възможност :)) стига бе... От герб могат да приказват, че и совалки ще пращат,а в това време на фунийки да си играят с по 1-2млн инвестиции за целта..
20:31ч. 16 Юни 2013 #41 Гларус Какво да пиша :)) какво да пиша, европесйкото каре, така крадоха, че сетне се видяха в чудо, а проекта беше готов и чакаше гербери да отпуснат пари, само го провалиха и.... имам най-голямото анблюдение във Варна как е изпълнен и от кого и как е провален наполовина проект за 10млн...
20:27ч. 16 Юни 2013 #40 Ема Варна има нужда от чужди пари..тоест парите трябва да се влеят отвън.ЧУДЕСНО, НО КАК? Най-лесния начин това да стане е с туристи.Сезона във Варна започва края на април и продължава до края на септември в най-добрия вариант. Това са 5 месеца и малко, най- много 6. Защо да не се използват на максимум? Нима Варна не е курортен град?Нима нямаме достатъчно забележителности, които да видят, освен Побити камъни... Реално погледнато Варна има нужда от този пешеходен ринг, с които ще се осигурят места за паркиране на автобуси пълни с туристи по атракционни и забележителни места.Тези туристи като слязат и като си купят 2 магнита за хладилник и няколко сувенира ето ти ги 10 лв за 10 мин.
19:49ч. 16 Юни 2013 #39 Изтрит потребител ДА! Успех с реализирането на проекта!
19:30ч. 16 Юни 2013 #38 ClioR3 Добре си спомняме кой почти провали проекта за пешеходния ринг и кой направи всичко възможно все пак Варна да вземе пари и да го реализира. Добре помним и кой нареди плочките за баня на централния площад. Всичко друго е ала бала от някакви типове, които и те не знаят за какво са тук, освен ако не са стимулирани финансово. Успех с реализацията на проекта!
19:30ч. 16 Юни 2013 #37 Dry-Ice Гнусни платени драскачи! Да ви гръмнат хардовете на всички дано!!!
19:29ч. 16 Юни 2013 #36 Шерифа Да да, знаем как г-н Гуцанов докара "новите" автобуси в градски транспорт....неговите чавдари едвам се движат... а БСП няма да докара нищо хубаво на Варна....тези проекти си бяха изцяло по времето на ГЕРБ и техния мандат.. и ще бъдат довършени от тях !
19:25ч. 16 Юни 2013 #35 Гларус И аз също лично съм следил развитието на Варна, дори сега ще видите, как БСП-то ще докарт новите автобуси.. защо давате оценка на случващите се неща в града, в частност на ГЕРБ, аз мога да кабжа, че те хванаха готови проекъти и си направиха от тях кирии и крадаха... ама тук сте все разбирковци, които пишат, без да си имат каквато и да е предсатва от европесйки проекти, камо ли от това от къде да научат за тях нещо, както и да погледнат как са изпълнени..
19:23ч. 16 Юни 2013 #34 Шерифа Благодарим за положения труд.. това е нещо много хубаво за Варна....успех на изборите... имате моя глас !
19:18ч. 16 Юни 2013 #33 Петраки Колкото и да се пънете тук в заядливи и хейтърски коментари, не можете да компрометирате способностите и заслугите на Портних. Той каквото е направил се вижда. И ще се вижда дълги години.
18:54ч. 16 Юни 2013 #32 Спас Сервитьорче, той никога не е работил. Хайде изказвайте се подготвени!
18:53ч. 16 Юни 2013 #31 Спас Абе, Варна се очертава да се подреди и да се реновира изцяло! Портних се е захванал здраво!!!!
18:53ч. 16 Юни 2013 #30 Спас Ахаххаха Ти, пък, от къде знаеш какви са чантите й? От един и същ магазин ли си пазарувате?! Да не си от левите... аххахаха
18:52ч. 16 Юни 2013 #29 dido Това платен репортаж за сервитьорчето ли е ? Няма никакви заслуги за никакъв проект и никога през живота си не е правил нито проекти, нито нищо ... само далавери и подгъзуване ....
18:38ч. 16 Юни 2013 #28 nick Тая дебелата със скъпите чанти като я видя вече се изприщвам! Да си стои в столицата и да не си тътри огромния... чар във Варна!
18:25ч. 16 Юни 2013 #27 Петраки Дано с реализирането на този проект, централната част на града се съживи. Ако Портних е виновен за задвижването на проекта, нека бъде жив и здрав.
18:02ч. 16 Юни 2013 #26 D.Nedeva Хубаво е да се знае кои има заслуги за това...... и именно за това споменах, че доста труд е положен от този човек за да бъде реализиран проекта ! Лично съм следил развитието по него тъй като съм пряко заинтересован...имам магазин в тази част и се надявам това да увеличи потока ! Варненци според мен ще направят правилния избор с номер 9 !
17:05ч. 16 Юни 2013 #25 Гларус Инак и аз мога да те пострижа за 1лв с машинката ?
16:58ч. 16 Юни 2013 #24 Гларус Tani, те могат и за 3млн да го напарвят , могат и за 1млн, ще минат и ще запушат само дупките, ама от това, да запълниш дупките и да пресасвалтираш, да подмениш всички светлиннни стъулбове, тръбиотдол, хиляди кабели , да положиш нов чакъм , да разкопаеш всичко преди това, както ген Колев.. има разлика, има и разлика в изпозлваните материали и качеството на полагания труд.... За всичко има различни ценоразписи.. И ако са смъкнали на 9млн цената, значи е било за сметка на нещо си от страна на човека, който оторавя офертите и цените към общината
16:50ч. 16 Юни 2013 #23 Dry-Ice Севън Паунд, хайде да не се олицетворяваш с Варна!
16:49ч. 16 Юни 2013 #22 Dry-Ice Пак свинята Лили ли ни пробутвате?
15:33ч. 16 Юни 2013 #21 D.Nedeva Доста труд е положен от този човек за да бъде реализиран проекта ! Лично съм следил развитието по него тъй като съм пряко заинтересован...имам магазин в тази част и се надявам това да увеличи потока ! УСПЕХ ! Варна е с вас !
15:10ч. 16 Юни 2013 #20 Станимир За бул.Трети март си е виновна само и единствено общинската администрация. Не може веднъж да поискаш 12 милиона, после като те скастрят да паднеш на 9 милиона и т.н. Това да не е бакалски тефтер да драскаш сметките.
15:04ч. 16 Юни 2013 #19 Гръм Мд-а-а, бедни душици... А ти, Стигабе, забогатя ли от платено коментаторство?
14:50ч. 16 Юни 2013 #18 Гларус Като тярвбаше да се работи и да парвят 3ти март, се стискаха и не даваха пари, сега разтягат предизборни локуми локуми... да ще има обновление, но не и разум
14:49ч. 16 Юни 2013 #17 Гларус В ГЕРБ няма логика ! Има предизборен популизъм
14:46ч. 16 Юни 2013 #16 Станимир Щом ще е пешеходен ринг, логиката е да не се движат коли
14:44ч. 16 Юни 2013 #15 Гларус По същата логика, можем да включим в пешеходния ринг и пътя до Златни пясъци :))) нали има тротоар
14:44ч. 16 Юни 2013 #14 Гларус Според някой хора, хубаво е че се наливат пари, ане въпроса как... така често се правят тапи и предпоставки за блокирване на развитието на града, промери мога да дам много.. Концепсия е необходима, но не в кръга на предизборната надпревара а на разума и модерна Варна. Нещо, което не забелязвам с онези поне основни подробности за това как ще стават нещата.. Пешеходен РИНГ, покойто ще се движат и коли и хора
????????????????????????????????????????
13:32ч. 16 Юни 2013 #13 Stigabe Ейй бедни душици. Неделя пак имат сили да плюят. Ами ходете по строшените плочки като не ви харесва бе..
Все кусури да намирате. ИЗкарайте 10 милиона и го направете вие като знаете как - никой няма да ви се разсърди.
Всеки от всичко разбира и за всичко дава акъл. Един не се намери д акаже- да проектът е много хубав, да центърът ще изглежда идеално, много по -добре от преди..
Няма брадче-- мрън мрън мрън .... Казали им да пишат под всяка статия пишат- няма значение какви глупости.
13:29ч. 16 Юни 2013 #12 Спас На фона на паркирания в зелените площи на Аспарухово автобус на Чавдар Трифонов и на фона на Бозов, който драпащ от безсилие публикува официално снимки, които не му е позволено да публикува, Иван Портних прави усилия да направи Варна наистина прекрасна!!!
13:12ч. 16 Юни 2013 #11 Гръм BBB, не е. От 5-ти до 7-ми са все нейни. Пък и под други новини трябва да списва, то да не е аламинут;)
13:04ч. 16 Юни 2013 #10 Станимир Опитвам се да възпитавам внучката, не че винаги ме се отдава. Обяснявам, че трябва да се върви по тротоара, за да не я сгазят колите. Но не мога да отговоря адекватно за нейната 3 годишна възраст, защо не може да мине по тротоара от паркирани коли и как да си кара тротинетката по улицата
13:01ч. 16 Юни 2013 #9 BBB Гешева, как така изостана чак до 7-ми коментар :)
12:52ч. 16 Юни 2013 #8 batveso За да се затвори този пешеходен ринг, би трябвало да се помисли за продължаването му от Римски терми по "Сан Стефано" до басейните и връзка с Морска гара и градината. Само че трябва някак да се изведе движението от "Сан Стефано". И още, преди време "Княз Борис" от Икономическия до Севастопол беше отворен само за градския транспорт, после не знам защо го отвориха за всякакви МПСта. Този участък би било хубаво също да стане пешеходна зона. А с велоалеите наистина работата е трагична. В момента в София има 40 км велоалеи и проект за още много. Тук алеята е сигурно не повече от километър, не съм я засичал и обикновено се използва за паркиране на коли или от пешеходци
12:34ч. 16 Юни 2013 #7 Шерифа Изключително важен проект за Варна ! Благодарим ви г-н Портних. На 30.06 трудът ви ще бъде оценен от варненци!
12:33ч. 16 Юни 2013 #6 Станимир Районът около ул.Преслав е трагедия. Да не говорим за безумието да се отвори улицата за коли. Срещу областната администрация имаше доста магазини, които един по един фалираха. Под нея обаче така и си остана отвратителната сграда, която май казваха, че била на някакви гърци. Тя се руши, пада мазилката и т.н. А и имаше някаква църква на "Преслав", нещо се ремонтираше по едно време, но така си и остана. Трябва и да се помисли за начин да се скрият грозните гледки от туристите. Щом държавата е безсилна да накара собствениците да направят нещо по въпроса. Ще се радвам там да стане пешеходна зона, защото колите са паркирали навсякъде, по тротоари и т.н. Дори и край паркинга на Мусала. Не може да се размине човек
12:28ч. 16 Юни 2013 #5 Перверзник Дано когато този проект бъде реализиран, туристите започнат да идват по- често в града и да оставят част от парите си тук.
Успех
11:39ч. 16 Юни 2013 #4 Гларус това е почти 1км между Валентина и Римкси терми, които тярвба да станат пешеходна алея, на думи звучи хубаво, но там живеят хора има бизнес и държавна администрация и структури... Нека видим проект, някаква негова визуализция... това заприличва на тимаджиския проект а1, за който до ден днешен, няма една визуализация на целкия , да я гледат варненции да знаят, какво ще става реално...в 21век жвеем, а ни мотат като племе... днес за всичко има визуализациии, преди да тръгне да се прави.... идеята , можеше да се визуализира, като част от предизборната му кампания, нищо, че тя няма да бъде идея и труд само на ГЕРБ в местната власт
11:37ч. 16 Юни 2013 #3 Гръм Хайде бе, Морето, успахте се! Притесних се, че ми закъснява сутрешната порция Портних.
11:34ч. 16 Юни 2013 #2 Гларус а аз предлагам, да се замислят, върху това, за което приказват преди избори !
само неразбрах, как ще минава пешеходен ринг пред областна дирекция на МВР, след дкато там е кръстовище??????????????????????????
Би следвало да се прави цяла естакада, подлез или надлез срещу турския ресторант , за да не спират пешеходците и да не пресичат ползвано и от всички леки МПС платно. Също така. чак до термите 200м от Сан Стефано между римски терми и турския ресторант , да се превърнат в пешеходна зона без МПС???? За такава реорганизация и нова инфраструктура, само в нея част на пешеходният ринг, ме съмняват да стигнат тези пари, камо ли за целият проект ... инак не виждам какво ще му е пешеходното от Валентина, до римски терми и пазара до ресторант Къщата
10:24ч. 16 Юни 2013 #1 Mari Anne Предлагам на бъдещите кметове да се замислят по-сериозно за велоалеите паралелно с пешеходните зони, както е в цял свят.
(виж линк...)
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
БЕЛВЕДЕРЕ РЕЗИДЪНС - зеленият квартал на 10 минути от Варна, пред акт 16
Днес, 25 Ноември 2024 10:54
Възползвайте се от настоящите ценови предложения, които ще важат до 20.12.2024 г. и открийте своя мечтан дом.
Поради големият интерес и динамично търсене, предсрочно започва изграждане на предпоследния...
| |
|
Задържаха двама за домова кражба в Белослав, откраднали 100 000 лева и златни бижута
Днес, 25 Ноември 2024 13:45
Криминалисти от Четвърто РУ задържаха двама души – 20-годишен мъж и 45-годишна жена, известни на полицията, за извършена домова кражба в Белослав.
Двамата проникнали в къщата на потърпевшата, като взломили...
| |
|
Нова енергоспестяваща коледна украса грейна в централната част на Варна
Днес, 25 Ноември 2024 13:34
Нова, енергоспестяваща празнична украса ще освети центъра на Варна за предстоящите коледни и новогодишни празници. От няколко дни се извършва монтажът на новите елементи, които ще красят дърветата, стълбовете...
| |
|
Какво ще бъде времето утре по Черноморието?
Днес, 25 Ноември 2024 13:20
Тази нощ ще преобладава ясно и почти тихо време. В сутрешните часове на места в низините, котловините и около водните басейни ще бъде мъгливо или с ниска слоеста облачност. Минималните температури ще бъдат...
| |
|
България и Виетнам подписаха споразумение за сътрудничество в сферата на образованието
Днес, 25 Ноември 2024 13:06
Споразумение за сътрудничество в сферата на образованието подписаха министър Галин Цоков и виетнамският му колега Нгуеин Ком Шън в Ханой. Това стана по време на официалното посещение на делегацията на...
| |
|
ДКЦ-V във Варна с мащабен проект за обновяване и изграждане на операционни зали
Днес, 25 Ноември 2024 12:53
Предвижда се цялостна реновация на сградата на Диагностично-консултативен център V – "Света Екатерина" във Варна и изграждане на ново тяло, в което ще бъдат обособени операционни зали. Предстои подмяна...
| |
|
Борисов: ГЕРБ готови на компромис за председател на парламента, но не и за премиер
Днес, 25 Ноември 2024 12:40
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов обяви, че партията е склонна да направи компромис, като приеме председателят на Народното събрание да бъде излъчен от „Продължаваме промяната – Демократична България“ (ПП-ДБ)....
| |
|
Товарен самолет на DHL се разби в Литва
Днес, 25 Ноември 2024 12:29
Товарен самолет Boeing 737-400 на DHL се е разбил през изминалата нощ край летище в близост до Вилнюс.
Инцидентът, при който е загинал един човек, а двама са ранени, е станал около 3:30 часа след полунощ.
По...
| |
|
Галерия Ларго ще отбележи шестнадесет години от създаването си с изложба на Георги Лечев
Днес, 25 Ноември 2024 12:16
„Пътят на артиста - тоя път, откакто се помня, е един и същ. Вървейки по този път, нямат край нещата, които ме вълнуват и не знам кога ще мога да се допра до всички красоти и радости, да ги отразя и да...
| |
|
Най-малко петима загинали, наводнени домове и пътища след бурята Берт
Днес, 25 Ноември 2024 12:02
Най-малко петима души загинаха, след като бурята Берт връхлетя Обединеното кралство, причинявайки прекъсвания на електрозахранването и масова отмяна на влакове и полети.
Драматични кадри, които се появиха...
| |
|
Внимание: "Чудодейно устройство" обещава лечение на паник атаки, тревожност и депресия
Днес, 25 Ноември 2024 11:50
На свое заседание КЗП забрани използването на нелоялна търговска практика, при която устройство със съмнителни качества е представяно като лекуващо панически атаки, тревожност, безсъние, фобии, депресия...
| |
|
Няколко района без вода днес във Варна
Днес, 25 Ноември 2024 11:38
Няколко района са без вода днес във Варна поради аварии, съобщиха от ВиК-дружеството.
- до около 15 часа - висока зона на кв. "Виница";
- до около 17 часа - част от ниска зона на кв. "Виница".
- до...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|