07:45ч. 5 Януари 2016 #92
Denny
Дъщеря ми учи в Четвърта ЕГ. Вчера отиде с големи перипетии на училище, били са пет деца в класа, температурата в класната стая е била много ниска. Днес е с 38 градуса температура (измерена през нощта към три часа) и няма да ходи на училище. Пита се защо вчера не беше отоплено училището поне за децата, които успяха да отидат и защо РИО и г-жа Тотева (директорката на Четвърта) продължават да се бият в гърдите, че всичко е наред?
07:17ч. 5 Януари 2016 #91
Varna 38
Добро утро, млади лешпери! Днес сигурно ще ви е студено и кишаво за даскало? Ех, защо не ви пуснаха 2-3 дена, че с тая киша....
01:50ч. 5 Януари 2016 #90
pesho
Аллах агбар
p.s Min Kuli Shay
01:49ч. 5 Януари 2016 #89
Petyer
Ще учим..тез нежните момчета и к****ичките да си стоят в/у тях си.. :) Учението е злато :) Като искаш да си прост спирай да учиш и продължавай да псуваш кмета :)
00:00ч. 5 Януари 2016 #88
Winrar
Това е голяма подлост, ама какво да се очаква като имаме такива хора начело. Толкова беше просто да ни пуснат 1-2 дни, за да се подобрят нещата, но докато не спрем печката на Генова едва ли ще се промени нещо.
23:42ч. 4 Януари 2016 #87
SpunkDog
И така Г-жа Генова вероятно си е легнала вече в топлото си легло и утре ще стане в 9+ часа за да отиде на работа в топлия и офис докато нашите задници мръзнат по спирките/в "отоплените" стаи .... Е късмет на всички дано де се върнем цели
22:16ч. 4 Януари 2016 #86
Monika90
Varna 38 , Просто обичам да остоявам позицията си и това е важно за мен. Повярвай ми в никакъв случай не бих паднала ниско или да се унижавам, ставайки част от "готините". Но голям цирк стана, поне да не духаше такъв леден вятър, да бяха проходими пътищата, не бих се оплаквала. Но няма да се вземат мерки, както се вижда.
22:06ч. 4 Януари 2016 #85
Varna 38
Monika90, част от коментарите ти ми харесват, личи, че си различна, иначе нямаше, да напиша и ред по твой адрес. Много се палиш и в стремежа си, да се докажеш, почна да подражаваш на другите. Надявам се, че няма да станеш разглезен лешпер!
21:53ч. 4 Януари 2016 #84
Monika90
Sheldor Знам, че има много ученици, които и през ума не им минава, че живота започва след училище, и сега гледат да си правят кефа и да им е добре :) Не понасям тези хора, но защо и останалите трябва да се слагат при тях? Не искам да ги коментирам, защото ситуацията там е плачевна. В момента говорих за положението при мен, и при другите, на които всъщност им пука за ходенете на училище, което е недопустимо за днес или утре :) Разбирам думите ти, благодаря за извода, който си направи, и ти си прав, обаче кметството да се прави на интересно, за няколко дни... Смешна работа..
21:48ч. 4 Януари 2016 #83
Sheldor
Коментарът е премахнат
Причина: Дублиране на коментар
21:48ч. 4 Януари 2016 #82
Sheldor
Моника, не ме разбирай погрешно. ;) Думите ми са адресирани към тези дето пълнят молове, кафенета и в същото време не ги ебе за нищо какво се случва с образованието им. По твоите думи си направих извод, че всъщност си нормален ученик. Нищо лично... и извинявай
21:45ч. 4 Януари 2016 #81
Monika90
SpunkDog, прав си, то се видя ...
21:44ч. 4 Януари 2016 #80
Monika90
Varna 38, много добре ми е ясно, че коментара не беше за мен! И точно тови ти казвам, че SpunkDog е ученик :D И след това ти поясних,че 3akapu и аз също сме, затова написах тримата. Май ти не ме разбра :)))))
21:41ч. 4 Януари 2016 #79
SpunkDog
Зарежи Monika той очевидно загрява бавно(като радиаторите в класните стаи)На някой хора не можеш да им промениш комунистическото мислене На него не му пука дали децата му ще се разболеят защо да му пука и за останалите
21:39ч. 4 Януари 2016 #78
Varna 38
Monika90, чети внимателно! Каза, че го можеш! Коментара беше за SpunkDog, не за теб. Или като почти всички на твоята възраст си мислиш, че Света се върти само и единствено около теб?
21:35ч. 4 Януари 2016 #77
Monika90
Varna 18 , ти не разбра ли, че и тримата сме ученици и какъв е този израз "А ти на какво учиш твоите?" ?? Това е сблъсък на поколения, пък голямата трудност, да не се предаваш, за да стигнеш до училище :D Трудност е да изкачиш планина, а не да мръзнеш по спирките и пак да вървиш, все едно си скиор в натрупалия сняг. Както казах този ден можеше да се отработва някоя събота, поне да свършим нещо полезно, и да има най-малкото, деца в училище. Всичко хубаво, щом сме жалки :)
21:25ч. 4 Януари 2016 #76
Varna 38
Monika90 и 3akapu(или там каквото си), не заслужавате коментар. Жалки сте!
21:24ч. 4 Януари 2016 #75
Varna 38
Дали съм " "добър" " родител или не, времето ще покаже или децата ми ще кажат, а не ти. Уча децата си, да не отказват при най-малката трудност и да продължават напред.( 15 см. сняг и 1/2 час на спирката) А ти на какво учиш твоите?
20:42ч. 4 Януари 2016 #74
Monika90
Varna 38 , нас пък да не би да са ни карали с кола? Всеки се спасява както знае. На 18 съм и двамата ми родители не пожелаха да ме пуснат днес, бяпа много притеснени сутринта, но съм си инатеста и отидох, само за да видя какъв ужас е... Не знам за другите, но аз лично съм много добра ученичка и с удоволствие ходя на училище, но какъв е смисълът сега като нищо не правим? Пуснаха ни много по-рано, нямаше хора и утре пак, така ли? От всичко , най-много мразя да върша нещо, което е безполезно.
20:40ч. 4 Януари 2016 #73
3akapu
всеичките давате акъли как да ходим на училище ама не отидахте 1 ден вие вместо нас .. ок ходете си на работа дори на велик ден отидете после на коледа и нова год. бачкайте до 1 вечерта няма проблем няма да ви са разсърдя ама елате да стоите малко мирно в сраята на 12-13 градуса с мокри якета .. мокри крака... мокри анцузи и дънки ... а снегорините ... всеки знай за тях ,а никой не ги е виждал също като извънземните ... така че акъл лесно се дава ама елате да падате вие ако искате по пътя или пък да стоите върху парното да осещате че е станало 18 градуса ама само на г..а ви ...
20:39ч. 4 Януари 2016 #72
Sheldor
SpunkDog трай си ;)
20:36ч. 4 Януари 2016 #71
SpunkDog
Varna 38 Това показва колко "добър" родител си.....
20:34ч. 4 Януари 2016 #70
Varna 38
Monika90, на почти 42 съм. Днес и двете ми дъщери бяха на училище. Едната първа, другата втора смяна. Учат в гимназиите. Отидоха и се върнаха сами!
".. ако знаем, че наистина,ако отидем на училище за 1 ден ще поумнеем...", не ми се сърди, но и там да спиш,... все тая...
20:25ч. 4 Януари 2016 #69
Monika90
Varna 38 предполагам или сте някой на 20 или някой възрастен без дете? Родителите е нормално да се притесняват за децата си да не се разболеят, как са.. Нямаше да има толкова "мрънкащи" , ако знаем, че наистина, ако отидем на училище за 1 ден ще поумнеем. 1 ден не е нищо!!!!! Ако трябва ще го отработваме някоя събота. За едното нищо е цялото разкарване. Пътищата непочистени, велоалеите и те...
20:19ч. 4 Януари 2016 #68
Varna 38
Война не ни трябва! 15 см. сняг, -8 грдуса, мрънкащи деца и дваж повече родители и ... КРАЙ! Света свършва! Не ми се мисли ако тока беше спрял за няколко часа барабар с интернет. Болшенството мрънкащи ще сте се ос..ли, защото няма, да можете да си прочетете мобилното приложение "Как да отида до тоалетната." Засрамете се, хора! А, ако зимата е няколко месеца...
20:18ч. 4 Януари 2016 #67
Varna 38
Хлапаци, навън е студено! Няма да ви снабдя магазините, няма да се явя на авария за ток или вода, няма да се кача в 03.00 часа в снегорин или автобус няма да платя заплати на родителите ви, ЗАЩОТО Е СТУДЕНО! Разбрахте ли! Но в интерес на истината родителите ви са виновни, защото те ви научиха да сте мързеливи и разглезени!
20:08ч. 4 Януари 2016 #66
D L G
@Danzo Пребиваш ли се на всяка своя крачка? И не ми казвай, че го правиш, защото и аз днес търчах из града, дори и на места, където почистването е от тип: "Да има там.", надявам се, че разбираш за какво пиша.
20:00ч. 4 Януари 2016 #65
SpunkDog
Бе стана ясно че sheldor няма личен животи единствената му работа е да се заяжда с нас
19:59ч. 4 Януари 2016 #64
Danzo
Всичко е наред върви бачкай и се пребий на пътя с обущата..Пък после с гибса от вас си играй лига на топло
19:57ч. 4 Януари 2016 #63
D L G
@Sheldor Именно, аз тук следобед играя си игричките от Стийм, които имам, ама не може така цял ден. @yeyey Като станат тогава, сега гледам новините и казват, че ще са в северозапада, а ние сме в източната част на страната, така че засега притеснения няма.
19:55ч. 4 Януари 2016 #62
Sheldor
D L G, и на мен не ми се ходи на работа, и ми се играе лига на топло вкъщи, ама ходя. :) Обличам се, слагам ботушите с грайферите и готово...
19:55ч. 4 Януари 2016 #61
yeyey
Като стане поледицата и дебелите дрехи няма да помогнат
19:53ч. 4 Януари 2016 #60
D L G
@359 Ама наистина ли? Как така на хората с желание им оказват с влияние, а точно на мрънкалата не им действат? Не знам, няма логика, аз днес бях дебело облечен и ми беше перфектно, а дори и след училище трябваше да ходя до гарата за карта.
19:52ч. 4 Януари 2016 #59
359
@ D L G Ама ние се обличаме и то с доста дебели дрехи,но не оказват кой знае какво влияние...;)
19:51ч. 4 Януари 2016 #58
Monika90
След като видях положението днес, отказвам да ходя на училище, докато нещата не се нормализират, естествено отсъствията са налице, но вече имаме 2-ма болни:) Самият Порних написа, че ще има големи санкции, заради "работата" на снегорините, в София пътищата са си нормални, ама тука работата е много зле. Няма да се оправим ние.
19:51ч. 4 Януари 2016 #57
D L G
@Monika90 Спокойно, Портних ще наложи санкции на фирмите, които спат, и ще се оправят нещата, а ако автобусите са ви проблема - хващате ранен автобус и ще си отидете на училище, а дори и да отидете по-рано никой нищо няма да ви каже нито пък ще ви стане нещо, нещата ще се оправят, няма така да е постоянно.
19:49ч. 4 Януари 2016 #56
Sheldor
Купете си обувки с дебели грайфери и проблема ви е решен... автобусите наистина се движат бавно, но затова аз излизам мааалко по-рано от вкъщи за да стигна на време ;)
19:47ч. 4 Януари 2016 #55
Sheldor
Моника, завърших гимназия преди 3 години.. :) И не е хейт към никой. :)
19:45ч. 4 Януари 2016 #54
Monika90
Shelfor Ти във Варна ли живееш въобще ?!?!?! Не си ли бил ученик пред 2 - 3 години да знаеш какво ни е? То не беше хейт към коментиращите, то не беше злоба. Не е проблема в самото училище, а в начина на стигане!!! Автобусите се движат със закъснение и бавничко, колите са затрупани, въртят се като шейни, моята не пали въобще от вчера. Днес или утре нищо няма да се прави в училище, учителите и те са против всичко това и те ни разбират какво ни е, цял ден само си седяхме за едното нищо. Айде престанете де.......
19:43ч. 4 Януари 2016 #53
D L G
@359 Ми вземете си купете дебели дрехи, обличайте се добре и няма да мръзнете, една поговорка го е казала: -Има ли желание, има и начин!, друг е въпросът, че не искате и си търсите само оправдания, затова има си магазини, молове, отивате, купувате си дрешки и действате, а не да ревете, едно време бабите и дядовците ви да не са мрънкали? Ами в Алпите как ходят на училище или сега ще кажете, че тук е България? Мда, и аз така си помислих...
19:41ч. 4 Януари 2016 #52
Sheldor
359, аз както и много други варненски ползваме градски гранспорт и ходим пеша за да стигнем работните си места. Така, че условията не са абсолютно никакво оправдание. По твоята ,а и на всички лапещарии дето напълниха сайта с профили за по един коментар и минус, логика работещите също не трябва да ходят на работа, защото навън е студено и вали сняг.
19:38ч. 4 Януари 2016 #51
359
@D L G Тези,които си правят каквото искат на дали ходят на училище,ами вече са си измислили причина да не ходят. А и какво заради тях да не пускат "ваканция" и ние да мръзнем?
19:37ч. 4 Януари 2016 #50
umnik1956
Преди около час г-жа Генова буквално изхвърли мен и още няколко родители от РИО-Варна защото искахме да я помолим да вземе ефикасни мерки училищата да се отопляват.Има много свидетели на това.После се чух последователно с трима експерти от РИО, които независимо един от друг ме уведомиха , че Генова не е направила никаква организация за посрещането на учениците в топли стаи днес.Пуснала е само няколко неясни заповеди до директорите на училищата като е прехвърлила цялата отговорност на тях.
19:36ч. 4 Януари 2016 #49
Sheldor
359, а какво толкова ще стане като си отидете на училище? :)
19:36ч. 4 Януари 2016 #48
D L G
@359 Проблемът не е това, проблемът е, че дойде ли ваканция повечето бързо ще забравят за минусовите температури и пак ще правят каквото си искат.
19:34ч. 4 Януари 2016 #47
359
Аз не мога да разбера какво толкова ще стане ако пуснете ваканция 1-2 дена нито ще се изучим много, нито ще изпуснем кой знае какво.Ще оставите учениците да мръзнат по спирките ли?! Не всеки могат да го водят с кола.Аз едвам стигам до спирката,докато стигна съм замръзнала,краката ми са лед,а като сляза от автобуса съм и мокра.Да се разболеем ли искате?! Да не говорим за класните стаи,които ИЗОБЩО не са топли. Вместо да ходим и да зъзнем навън може да си седим вкъщи на топло,но ние вземаме решенията...
19:33ч. 4 Януари 2016 #46
D L G
@SpunkDog Ай малко, мръзнал съм по спирките, дори когато не е валяло сняг и ми е било супер студено, обаче не мрънкам, а на Галата в началото на декември не ми се коментира колко кофти ми беше, когато бях на гости, не казвам, че всички ще го направят, но на доста момичета и момчета времето не им е проблем, когато става дума за Час Пик, Гранд Мол Варна и въобще места, където им е кеф и не се учи, така че потрайте, времето ще се оправи, няма вечно да е така...
19:32ч. 4 Януари 2016 #45
Monika90
Днес първа смяна беше меко казано отвратително! Изключително малко в клас, автобусите просто няма да ги коментирам, тротоарите ги бяха изринали оттук - оттам, движехме се в една колона, защото няма място за двама, тъй като не е изринато. Беше един ползотворен учебен ден :)
19:21ч. 4 Януари 2016 #44
Бир
Морето се напълни с дечурлига...
19:18ч. 4 Януари 2016 #43
SpunkDog
@sheldor Утре те чакаме на спирките да мръзнеш с нас след това в някоя стая дето е 13C да стоиш 6-7 часа и после ще повотрим и ще поканим Г-жа Генова защото и Сряда ще е учебен
19:17ч. 4 Януари 2016 #42
Sheldor
-6 С градуса е. Не е толкова студено. Абсолютно нормално зимно време със сняг.
19:16ч. 4 Януари 2016 #41
Sheldor
То лошо няма да отидеш на кафе. И аз днес ходих по центъра (ПЕША)... но е някак си е лицемерно да мрънка, че уж мръзне по спирките по 30 минути и това е причина да не ходи на училище, а в същото време е готов и чака 30 мин автоус за да отиде в мола... ;)
19:14ч. 4 Януари 2016 #40
ACC
Мисля, че е крайно време да спрете да ни слагате всички под общ знаменател. Голяма част си стоим вкъщи, а това, че някои други ученици са предпочели да си направят лошо като ходят по молове и кафенета засяга само и единствено тях.
19:08ч. 4 Януари 2016 #39
Sheldor
Учениците си правят профилчета за по един коментар... смешно е! Ходете на училище и не мрънкайте, условията са нормални за зимата. До училище неможете да отидете, но в мола можете нали? :)
19:05ч. 4 Януари 2016 #38
yeyey
Днес едва отидох на училище, в стаите беше доста хладно, върнах се измръзнал. Не всички ходим по дискотеки и молове, някои стоим вкъщи на топло и играем лига, затова дано тази Генова осъзнае, че условията навън и в училище не са особено приятни. Дано в най-скоро време има ваканция.
18:44ч. 4 Януари 2016 #37
D L G
И на мен утре не ми се ходи на училище, не ми се мръзне по спирки и прочие, НО ще отида, също така подкрепям утре да е учебен ден, поради причината, че ако настъпи ваканция всички тия, дето мрънкат, ще са по молове и дискотеки, също както става и при грипните, тези, които реално нямат възможност, да си пуснат молбите и това е, останалите като мен нека да отидат, защото иначе ще се забрави ОТНОВО, че трябва да си висим по домовете и ще се пълнят моловете и чалготеките и нещата ще се влошат, това е.
18:42ч. 4 Януари 2016 #36
umnik1956
Г-н Портних, четете ли коментарите за поредния провал на г-жа Генова? Как така хиляди ученици и родители твърдят, че училищата са ледени, а шефката на РИО-Варна нагло лъже, че е взела всички мерки и децата ни са на топло?Н а кого ще вярвате? На хилядите намръзнали и болни или на един отдавна провален професионално и сринат морално "педагог"Вие , г-н Портних сте ч0векът , който трябва да направи предложение до образователния министър за махането на Генова. Иначе всички ще излезем на улицата.
18:37ч. 4 Януари 2016 #35
Град
Родители утре няма да си пуснат децата на училище.
18:35ч. 4 Януари 2016 #34
umnik1956
към SpunkDog, казах, че Генова има син инвалид, когото е оставила на произвола на съдбата, защото я е срам от него.Такъв човек отговаря за нашите деца.Това не е лична нападка а истина
17:59ч. 4 Януари 2016 #33
Mimi
Предлагам утре сутринта г-жа Генова да излезе в 6,30ч, да чака автобус и така да отиде на работа, защото както всеки твърди пътищата са почистени (снегорините са мит, никой не ги е виждал), автобусите са "навреме" нищо че всеки 2ри се оплаква, че чака на спирката от 30мин и децата ни са в топлите училища. Дори и да са топли, когато децата ни са измръзнали има ли значение?
17:50ч. 4 Януари 2016 #32
koki20
Коментарът е премахнат
Причина: Нецензурно съдържание
17:50ч. 4 Януари 2016 #31
SpunkDog
@Umnik може ли да направиш репост на коментара без "лични нападки и обиди" любопитно ме и какво е казала Г-жа без....
17:17ч. 4 Януари 2016 #30
umnik1956
Коментарът е премахнат
Причина: Лични нападки и обиди
17:16ч. 4 Януари 2016 #29
idfwy
Има деца със счупени крайници, тази сутрин видях автобус, чиято задница беше качена върху бордюр, още' кой знае закъсали автобуси и автомобили, освен това като завали и всичко стане на лед положението ще се влоши, но тия продължават да пробутват глупостите си. Ако изкарате малко главите си от задниците, може и да се оправи тая държава..
17:06ч. 4 Януари 2016 #28
Salut97
някой да си задейства мозъчните клетки а!!!! Малки деца карате да мръзнат като кучета в това време... Чистете каквото си искате, правете нищо както обикновено обаче аре поне малчуганите оставете... Брат ми е 5ти клас и вече е болен, от днес, защото училището му е била "топло", "отоплено" или там каквото пробутвате...
16:58ч. 4 Януари 2016 #27
Salut97
Коментарът е премахнат
Причина: Нецензурно съдържание
16:40ч. 4 Януари 2016 #26
umnik1956
В момента съм в РИО-Варна за да се срещна с Генова относно неотоплените училищни стаи.Чакам пред кабинета ѝ и се чува как тя крещи и заплашва училищна директорка, че е казала на медиите, че варненските училища не са подготвени и отоплени след ваканцията.Всички, които чакаме във фоаето просто сме шокирани от нецензорния език и наглоста на Генова
16:22ч. 4 Януари 2016 #25
ionce2
Абе хора не разбрахте ли нестава каквото и да казваме тя си знай, нали на нея и топло и си вади партичките. Щом иска децата ни да са болни, да има пострадали в тези снегове, хората да измръзват, децата да се мъчат.....има толкова болни, повечето деца ходят с температури, хремави, болят ги гърлата... Че могат и да зарязят останалите. НЕ НА НЕЯ НЕ И ПУКА.
16:20ч. 4 Януари 2016 #24
btkicoeli
Днес не пуснах децата си на училище.Няма да ги пусна и утре.Вместо да се молим да разпуснат децата ни, просто да ги оставим у дома на топло.Нека да не разчитаме на друг да мисли за тях. Просто е.
16:17ч. 4 Януари 2016 #23
Йордан Я.
Уважаема госпожо Генова, директор на РИО-Варна,
Днес в колко часа се събудихте? В колко часа излязохте от дома си и тръгнахте към работа? Съмнявам се да е било в интервала от 6:30-7:30 часа. Еми, изненада-90% от учениците, които са първа смяна, 6:30-6:40 са вече по спирките, чакайки съответния градски или междуселищен автобус. Имайки предвид климатичните условия и "готовността" на пътищата във Варна по това време на деня/сутринта, закъснения на автобусите са неизбежни! Със закъсненията идва и чакането по спирките, в температури от -5 до -10 (нека не забравяме и смразяващото влияние на северния вятър), което пък води до измръзване/простуда. И след това, тези които геройски не са се отказали от чакането на спирката, стигат до съответното училище, премръзнали, често намусени и ядосани, а там ги очакват ок. 6 часа (астрономически) учебни занятия. Моля, да се поставите на наше място, моля също и за разбиране.
И от гледна точка на физиологията на човека... Вие ще ни накарате да ходим на училище сега, в студа, но след три-четири дни ще започнат да се развиват симтоми на настинка/простуда/грип, при което ще трябва да обявите грипна ваканция; така че, да успокоя връсниците ми, ваканция ще има хора, просто не сега! И още веднъж, нека да има малко мислене и преспектива в действията на РИО-Варна за в бъдеще.
16:06ч. 4 Януари 2016 #22
kotka
Хора ,отворете си очите ,на уважаемата госпожа Генова не и пука за нашите деца ,изкара ни нас виновни ,че сме ги пуснали на училище , преди малко се опитах да разговарям с нея ,а тя ми даде съвет да си прибера детето от у-ще и защо съм го била пуснала ,детето ми днес излезе рано за да стигне на време за втора смяна и когато стигна в у-ще ми се обади и ми каза ,че във фоайето е - 2 градуса ( на телефона си има термометър ) ,това беше и причината да звънна в РИО- Варна и от там ме посъветваха да се свържа с началника ,от което се оказа в последствие Госпожа Генова ,и после тя ме посъветва да си прибера детето от у-ще и едва ли не съм лош родител ,защото съм си пуснала детето на у-ще ,така че няма смисъл да мрънкаме ,не било вярно че са ниски температурите в стаите (естествено лъжат себе си ,не мен ) всичко е ок ,след празниците вземете пък си заделете и малко парички за антибиотик за децата си ,защото ги пускате на у-ще в това време ,добре че хладилника ми има отделение лекарства ,аз съм запасена за първо време ,защото и Бърза помощ няма да дойде скоро ако ги извикате ,хайде успех с лекуването на децата си .
15:58ч. 4 Януари 2016 #21
Nikinnka
пародия измряхме от студ не знам какъв апокалипсис трябва да се случи за да обяввят неучебен ден!
15:57ч. 4 Януари 2016 #20
нина
Ами ето дъщеря ми е с 39 градуса температура и започна да кашля сигурно е от ,,топлото'' аз утре така или иначе нямаше да я пускам на училище заради лошото време, а сега и защото се разболя вместо да пуснете децата 2 дена в дървена ваканция после като се разболеят и другите деца няма да ги пуснете в грипна ваканция ми да нали уважаемата г-жа Генова не я интересува.
15:48ч. 4 Януари 2016 #19
ionce2
На всичко отгоре и в някои стаи и парното не работи или най много едно две😢😢
15:47ч. 4 Януари 2016 #18
ionce2
Казахте че пътищата около детските градини и училищата ще са почистени, че минималната температура за стаята ще е 18 градуса.. да ама не .. ВСИЧКИ ТЕЗИ НЕЩА СА ЛЪЖИ.... Дъщеря ми е била през цялото време с яке, имат тернометър в стаята каза че е било 11 градуса...ПЪРВОТО......ВТОРО... Как се стига като има тук там заледено, големи преспи и особено като живеем на място дето никой намя да се сети да дойде да разчисти пътищата. И СЪМ СИГУРНА ЧЕ ИМА И ДРУГИ КАТО НАС ...Даже може да са по зле ако трябва да идват с автобус, ако нямат кола и т.н. Обаче вас ко ви интересува не взимате никакви мерки, или поне децата да си стоят в къщи . ЕДНА ДЪРВЕНА ВАКАНЦИЯ. ИЛИ . ГРИПНА. Защото има и много болни....Нещата ще си и останат така родители и деца ще се мъчат в тия снегове, дъждове ще има пострадали😠
15:45ч. 4 Януари 2016 #17
Cool4eto
Днеска стояхме цял ден на 4ртия етаж вънка беше -10 а вътре в стаята беше максимум 10 градуса всички бяха с якета и от 3 парнота бачкаха само 2 и то не е да излиза мега топлината ами едвам едвам няма да казвам училището тъй като явно от дирекцията заплашват с наказания... След това чаках 1 час да дойде автобуса ми излязох в 6:50 и се прибрах в 14:20 краката ми бяха ледени и всичко това само за дето ви свиди да пуснете 1 ден дървена
15:43ч. 4 Януари 2016 #16
JB&AG
Днес в стаите на "Добре отопленото" ми училище беше 15-16 градуса а всеки знае че минимума е 18. И да не говорим колко мръзнах докато отида до спирката и докато си чаках автобуса.
15:42ч. 4 Януари 2016 #15
stelian
Просто утре няма да отида на училище
15:20ч. 4 Януари 2016 #14
нина
За жалост и да пишем коментари тука няма да променим нищо утре както го дават поледица направо не знам как да пратя дъщеря си която е в 7 клас днес я пуснах защото не искам да изпуска материал въпреки,че се справя много добре в училище но по математика е зле ама щом г-жа Генова няма да действа няма да я пусна утре на училище ако е поледица
15:11ч. 4 Януари 2016 #13
Anonymous
Това не е нормално. Тази сутрин преминах през огромни преспи и навявания - нищо не беше почистено. Не се виждаха стълбите на подлеза. Едвам - едвам съм стигнала до училище с тежката раница, навлечена с три ката дрехи, опакована от всякъде. Само и само да карам осем часа на по-малко от 15 градуса в класната стая, за коридорите да не говорим. Айде Венцеслава Генова да дойде да учи в такава обстановка.
15:02ч. 4 Януари 2016 #12
vikkie
Еми чудесно.
Няма проблеми да си чупим крайниците .
Тя г-жа Генова си е на топличко в офиса.
Ние учениците да мръзнем по спирките .
От камък сме
Да ви скоча на държавата проста
15:01ч. 4 Януари 2016 #11
niki
Сутринта в 9 часа чух по радиото инфо от общината, че подходите към училища и детски градини били почистени и че сградите били отоплени. ЛЪЖИ! Заведох детето на градина и нито беше почистено пред нея, нито беше топло вътре. Взех го на обяд и ръцете и краката му бяха ледени, без да преувеличавам. За учениците нещата сигурно са още по-зле. Но понеже във Варна всяко чудо е за 3 дни, пак ще забравим, ще си газим кишата до април и никой няма да се сети да осъди общината и инспектората за лъжите им. Никой не се оплаква от студа, снега и зимата. Гневът е срещу лъжите и бездействието. Една хубава колективна жалба, едно хубаво обезщетение и ще се сетят как се работи със сняг.
14:54ч. 4 Януари 2016 #10
ivanbradata
от 6.15 автобусите се движат може би с закъснение/не ги ползвам повече от 2 пъти в година/ ,но се движеха в посока бл22 владиславово и обратно! видях и 3-4 камиона да чистят в най-северния щат на Варна!
14:52ч. 4 Януари 2016 #9
ursuzin
* страховита пързалка
14:51ч. 4 Януари 2016 #8
ursuzin
Ако завали дъжд, както е прогнозата от 22 ч. тази вечер, утре ще бъде стаховита пързалка и ще е по-ужасно от днес. Сигурно облечените във власт (от НАС) ще заседават към 23 ч. отново?... Ха-ха. Или ще се опесъчи и автобусите ще вървят без проблем?... Ха-ха. Дебеловрати и дебелокожи господа и госпожи, срам Ви е да признаете, че отново Варна бедства при малко снежец, и си затваряте очите пред очевидното! ВЗЕМЕТЕ МЕРКИ НАВРЕМЕ!
14:50ч. 4 Януари 2016 #7
нина
В училището ми днес беше 16 градуса няколко телефона го измериха а минимума е 18 до колкото знам срамота в такъв студ и сняг да ходим на училище днес едвам съм отишла до училище намръзнах имаше навявания беше ужас направо и утре пак ще е така ПОНЕ УТРЕ ДАЙТЕ ДЪРВЕНА ВАКАНЦИЯ между другото те пътищата са почистени и снега е върху тротоарите ние къде да ходим да летим ли (Владиславово 1 0сновно училище)
14:48ч. 4 Януари 2016 #6
SpunkDog
Ха Б 6 области дървена ваканция а във варна дето не можем да стигнем до училищата е учебен
14:47ч. 4 Януари 2016 #5
GaZaRkaTaAa
Тя госпожа Генова сигурно няма деца , за това и така разсъждава!!
14:46ч. 4 Януари 2016 #4
Vombati
Шефката на инспектората е абсолютно неадекватна! Как да стигнат тия деца до училище, бе госпожо, по въздуха ли? Днес в 6,30 сутринта, когато трябваше да излизат за първа смяна, кв. Възраждане беше затрупан и не се виждаше къде е булеварда. Снегорините почнаха да минават доста по-късно. Автобус 20 номер се е въртял в Кайсиева градина, заради непочистеният булевард! Г-жо Генова, вие ще си пуснете ли детето да се качи в 6,30 сутринта в този автобус? За утре Вие ли ще гарантирате, че улиците са почистени и обезопасени? Питам?
14:41ч. 4 Януари 2016 #3
Kreasiner
Няма проблем пак ще си мръзнем на 15 градуса в стаите в които "работи" радиатора който не е пускан от 1 година. ;)
14:34ч. 4 Януари 2016 #2
Jordan14447
Наистина има много малоумни хора в тази държава, и шефът на инспектората е една от тези хора. Днес едвам се прибрах от училище вкъщи, защото е много студено и никой тротоар не е почистен.
14:32ч. 4 Януари 2016 #1
658
Абе вие нямате грам мозък, излязох навън и нямаше нито един снегорин, никъде не е почистено. Невъзможно е да се стигне до което и да е училище. Децата измръзват в класните стаи, а директорите си мислят, че е топло, само защото в техните кабинети климатиците работят на 30 градуса. Никакъв материал няма да се изпусне ако децата не са на училище 1 ден!! Отново съм изключително възмутена от безотговорността Ви!!! Вземете мерки на време и проявете малко човещина.