Компании близки до ГЕРБ ремонтират бул."Вл. Варненчик"
Вторник, 19 Март 2013 14:58Източник: Дневник
Компании близки до ГЕРБ извършват ремонта на бул."Вл. Варненчик" във Варна, съобщава "Дневник". Припомняме, с решение не Министерски съвет бяха отпуснати 5 млн. лева за преасфалтиране на булевард "Владислав Варненчик" във Варна. Ремонтът е поверен на дружества "Хидрострой" и "Инжстройинженеринг", които от години изпълняват обществените поръчки на Община Варна за рехабилитация на пътните настилки в града.
Справка на в търговския регистър и системата за фирмено разузнаване "Дакси" показва, че компанията "Хидрострой", управлявана от общинския съветник от ГЕРБ във Варна Николай Пашов. Преди време той заяви за "Дневник", че не е конфликт на интереси общински съветник да печели общински търгове. " Аз не смесвам политиката с бизнеса, обясни тогава той. Не е проблем, че печелим общински поръчки, проблем е, когато един общински съветник не работи". Пашов, управлява около десетина компании според регистъра ДАКСИ, а баща му Купен Пашов е началник на отдел "Дейности по защита на населението" в община Варна.
Второто дружество, което ще усвои част от парите за ремонта на бул. "Владислав Варненчик" е "Инжстройинженеринг", което също е сред редовните печеливши в търговете на Община Варна за пътни ремонти.
Припомняме, двете дружества "Хидрострой" и "Инжстройинженеринг" спечелиха обявения през 2012г. конкурс, за поддържане на пътища и строителни ремонти в два от варненските райони - "Одесос" и "Младост". Стойността на поръчката беше около 60 млн. лв., а срокът й до 31 март 2016 г.
Дейността на двете фирми по асфалтирането и кърпежа на дупки във Варна е обект на непрекъснати критики от страна на гражданите, а морската столица си спечели името на град с най-много дупки по улиците заради некачествени ремонти.
По думите на Лиляна Павлова асфалтът, полаган при последните ремонти е бил от най-евтините, като при това неговите характеристики и качества не са били съобразени с особеностите на климата във Варна. По тази причина според Павлова на общинската администрация ще бъде направено предписание последните два слоя на новата настилка да бъдат изпълнени с т.нар. полимерен модифициран асфалт. Настилката трябва да е от същия тип, който беше използван при завършилата през миналата година рехабилитация на пистата на варненското летище. Преасфалтирането на бул."Вл.Варненчик" трябва да приключи до началото на туристическият сезон.
|
Коментари |
17:31ч. 20 Март 2013 #55 mancev &&&&&&
Кажи на шефовете си, че не се справяш с поставяната ти "задача", харчат грешни пари с теб. От километри ти личи че ежедневието ти е да стоиш пред компа и да пишеш "анти- ГЕРБ" коментари. Поне на един курс по правопис да те бяха пратили...
13:09ч. 20 Март 2013 #54 D.Nedeva Явно добре ви плащат за да сте долкова дейни на всяка новина по 100 коментара - нищо общо с темата ! И, ако ще подвеждаме под съдебна отговорност нека не забравяме да затоврим за век и веков г-н Станишев и сие, Доган и сие, Костов и тн и тн......Защото те са в основата на всичко лошо, което ни се случва ! На герб бих дал минимална присъда !
13:08ч. 20 Март 2013 #53 &&&&&& ок понеже знанията по асфалт на лиляна ме блокираха, повече по темата не мога...хаха. затова довечера ще прочета мненията на колегите за асфалтаджиите. успех.
13:06ч. 20 Март 2013 #52 &&&&&& хари, казах, има статии , интересни в блиц бг, затова ги коментирам тук, извиних се , че не са по темата. още веднъж се извинявам, ако е станало към друга статия.
13:04ч. 20 Март 2013 #51 &&&&&& добре де, хари, всеки има право да пише каквото си иска и да получава пари от когото си иска, нали? това, вярвам , няма да го оспориш.защото ми се струва, че не си фен на герб. затова, до известна степен оправдавам и забележките ти.
нищо лично към теб.
тук си личат подлогите на ченгетата.
прав си и за "добрия" живот преди герб.
но това, коеот те постигнаха с престъпното си управление и антинародната си политика е уникално в световен мащаб.
в хага имат един трибунал-за престъпления срещу човечеството.
такъв трябва да се спретне в България и всички вождове -милиционери от ГЕРБ начело с цветан цветанов да се изправят пред него.
13:03ч. 20 Март 2013 #50 D.Nedeva Това пък какво общо има с новината ? Ти добре ли си ?
12:59ч. 20 Март 2013 #49 &&&&&& блиц доста повече информация от морето
марин райков след тежък разговоррр.. казал-след 26.03 ще съобщя решението си дали да уволня мишо константинов-подлогата на герб и основен фалшификатор на избори.
разбира се, на райков не муи е лесно-ще чака 1 седмица докато цветан цветанов му спусне нов фалшификатор. хаха. това е важен момент.
като те замерват с камъни, разчиташ на....константиновчета..да ти помагат.. те добре броят..
12:58ч. 20 Март 2013 #48 D.Nedeva &&&&&&, гледайки ти коментарите на всички публикации, пишеш си пишеш разни глупости и едни и същи ! ГЕРБ това ГЕРБ онова....а за другите, които ти плащат за да пишеш няма ли да кажеш някой "добра" дума...колко добре живяхме по тяхно време....взимахме по 1000 лв заплати, децата ни учиха в частни университети, улиците ги асфалтираха немски фирми отлично качество на ниски цени......Айде стига глупости.. !
11:53ч. 20 Март 2013 #47 &&&&&& ето и кратък коментар, който няма нищо общо със статията , поне пряко няма, за което се извинявам.
в блиц. бг. чета сега, че другаря бербатов, дето майка му другарката бербатова от благоевград е активискта на герб, извън спорта не обичал червения цвят. то дето се вика, хубав начин да кажеш , че мама те е направила гербаджия.
то когато си жалък като футболист, никога не е късно да станеш смешен и с партийната си ориентация. човека- балерина, дето каза- кви сте вие -национален отбор, не ме вълнувате. това е човек без морал и достойнство. нищо ново- то всичко що е от ГЕРБ си е така.
щял да се върне един ден бебч0-бербо--убавеца-дето е велик футболяр, да ни...оправя....
еейййй.. абе нищо случайно... той и тоя дето издигна младия генерал от народа -боко от пожарната- във властта-, че я докарахме до тука, кобурга-...също ни.... оправи.
нищо случайно няма в тоя живот.
те герберистите имат мания за величие , имат неоходимост да оправят хората, да командват.
само дето са пълна нула- нямат грам покритие в главата.
10:54ч. 20 Март 2013 #46 &&&&&& мартони, кво ще питаш и кого- лиляна???
тя хал хабер си няма братко от материята.
тя е комунистическа щерка, купила си дипломата от варненски свободен университет.
на 29 години - министър- това е пълно недоразумение.и пълен смях & пълна излагация.
10:51ч. 20 Март 2013 #45 &&&&&& никой не спори, че инжстрой са бачкали и преди герб да е на власт.
става дума за това, че корупцията в община варна по времето на герб придоби кошмарни размери- това го няма и в латинска америка.
просто герб са основно асфалтаджии- те обичат асфалта..лилето & боко , обичат миризмата на пресен асфалт и обичат милионите от него в банковите си сметки.
след като кмета на варна е подкрепен от герб, може ли да се очаква тая тахна любов към асфалта в национален мащаб да я няма и въ в варна ???
тотални кражби с подставени фирми и лица-партийни другари.
целта оправдава средствата-сега целта е да се задържат във властта.
ще хвърлят много пари, именно "спечелени" по такъв начин.
вярваме, убедени сме българските граждани няма да забравят до къде ги доведе престъпното управление на герб и антинародната им политика.
10:50ч. 20 Март 2013 #44 mancev От "Дневник" са забравили да напишат пред статията че това е "Платено съобщение"... Социалистите са започнали с предизборната си кампания явно :)
10:45ч. 20 Март 2013 #43 Анонимен Аз да попитам Лиляна, новият асфалт на автомагистрала Хемус от кой ценови диапазон е?
Ужасно калпаво е сложен колата ми се тресе в пъти повече, от колкото на предния 30 годишен изяден и измит Тошовски асфалт.
Така, че моля Ви не наблягайте на качеството, това че е ще е нов, не значи че ще е както трябва. То е ясно че няма да стъкло, защото в БГ не съм виждал никъде такъв път!
10:40ч. 20 Март 2013 #42 &&&&&& има и други ями- боклука, детските градини, снегочистенето, озеленяването, но асфалта е най-голямото перо на тези тотални крадци- другарите пашови-баща и син и покровителите им от община варна и общински съвет-варна и герб-софия.
10:38ч. 20 Март 2013 #41 &&&&&& а относно критиките на варненци относно качеството на асфалтирането от фирмите на другарите пашови/ Община-варна & Герб/ ----
то е елементарно.
има дупки, има папо.нали точно идеята и целта им е да не работят качествено, за да има постоянно крадене.
и то крадене на много милиони, които си ги разделят със съответните контролни органи от община варна , които приемат обектите/работата/ за завършени и подписват карт бланш да се преведат парите.
10:34ч. 20 Март 2013 #40 &&&&&& тук и лилянчето-отличничката на варненски свободен университет се изказала....
хей, това лиле бе, тя много знания вкарала по темата за асфалтите ...кога е евтин,какви характеристики има, хаха, и най вече другарката лили/ герб/ разбира от климата във варна- вероятно поддържа връзка с изтъкнатия изкуствовед от бтв- чолаков. не е лесно, другари.
освен това не стана ясно в качеството си на каква тази кака-лилянчето-ще дава предписания- аз като ви казвам, че правителството на боко & цоко оод реално не е падало от влсат, вие не вярвате..другари.
10:27ч. 20 Март 2013 #39 &&&&&& както не веднъж е ставало ясно тук, дъртите комунисти/сега гербери/ са завзели всички възлови постове в община варна. нямат бутане братко от векове за векове.
баща му купен пашов бил..... еди къв си.... ами що да не... дет се вика....
това е най-дъртата номенклатура и най-голямата мафия във варна.
общинския съветник николай пашов от герб- варна не виждал проблем частните му фирми да печелят общински поръчки. що да не ..така е другари.
също и не вижда проблем да прибере сега 2 милиона от тези 5 които ще му преведат от софия, и съответно да върне обратно към софия 1 милион, на определени партийни другари от герб,,сещате се на кого....
т.е.. ще изхарчи за ремонта примерно 3 милиона, другото за повишаване благосъстояянието на вождовете на герб и за предизборна кампания.
09:10ч. 20 Март 2013 #38 vania По.добре варненски фирми да извършват ремонта, отколкото чужди фирми. Това са работни места за нас варненци. Няма значение на коя партия са приближени фирмите. Стига с това разделение на партии. Важното е да за доброто на хората и града.
08:01ч. 20 Март 2013 #37 Гларус И защото тази пръдла комунистическата щерка, не даде парите, които Йорданов иска и защото путя Плевенлиева ни поряза за втория мост парите, сега Павлова я сложили от ГЕРБ първа в листа. За какво , за какво ни слагат само маши на София, аяз искам хора които да блъскат по масата пред свойта партия и да стават нещата във Варна. а не да гледам как съгражданите ми мизерстват заарди ГЕРБ и се радват единствено и само на евентуално изпиране на мръсни пари от ТИМ, за да са добре техните близки
23:36ч. 19 Март 2013 #36 Петраки Че то във Варна няма други конкуренти фирми, които да се справят с подобен проект. Не е важно кой ще прави ремонта, важно е да има качествен контрол. Другото не ме интересува.
22:11ч. 19 Март 2013 #35 sea_man Цариградски, "околовръстното шосе" е бул."Трети март".Неведнъж сме повдигали темата за него в тоя сайт! Колкото от умрял писмо можеш да получиш, толкова и смислен отговор на въпросите около тоя булевард! Пари нема,действайте! Последно отговорът на Л.Павлова беше тоя!!
21:57ч. 19 Март 2013 #34 Цариградски То се видя, че тези ще ни асфалтират. Явно няма как други фирми да се доберат до поръчките.
Дано се стреснат и те, защото следващите протести може да са и срещу фирмите асфалтаджии.
Интересно защо пак пропуснаха да ремонтират околовръстното шосе в кв. Възраждане?
От цяла надупчена Варна, това е най-отвратителната за шофиране улица.
Как можа Кирил за толкова години да не я асфалтира? Негодници!
21:56ч. 19 Март 2013 #33 LIGHT_S благодарение на тия две фирми Варна е на тоя хал сега!
за тях гаранции за изпълнение и експлоатация не съществуват.....
21:30ч. 19 Март 2013 #32 a_voguee Да на въпросната Станка дават малко парче от баницата , тя е по малките кръпки
21:29ч. 19 Март 2013 #31 a_voguee да не говорим че асфалта е толкова качествен че веднага след преасфалтирането може с крак да го изрониш
21:27ч. 19 Март 2013 #30 ЖИВДЯВВОЛ нико, точно твоята Станка Василева, възстановява след авариите на ВиК :) Та половината им кръпки са измиват от първия дъжд или улягат :)
21:26ч. 19 Март 2013 #29 a_voguee И след като ще се преасфалтира наново булевард Владислав ,защо в момента му правят нови кръпки само че този път големи?Относно качеството на ремонтите е ясно защо е така ,за да могат отново да се правят ремонти и то безкрай , лично аз видях как преди около месец въпросната фирма направи две три кръпки на една улица , само че остави по една малка дупка до всяка кръпка ... сега гледам пак ремонтират същите кръпки... явно някой си създава умишлено работа , в града кипи безмислен труд, а Варна все повече запада и това не става без знанието на правителството което услужливо мълчи и оставя града да заприлича на коптор
21:25ч. 19 Март 2013 #28 sshit Абе някой гледал ли е "Вестникар ли" е те това е в БГ инфото жаба да видя или .......... няма да ма е гнус и тез пацавури дето пишат да ..о...ду............ ЗИГ ЗИГ
21:11ч. 19 Март 2013 #27 Teodor Gotchev Все на някой трябва да са тези компании нали? Предпочитам да не са на Гуцанов, Премянов, Янко, мянко, БСП, ДПС или други подобни престъпници.
21:07ч. 19 Март 2013 #26 irons "NIKO" кога си използвал услугите на ЕТ "Станка Василева"?Аз мога да ти кажа от личен опит, че си в дълбоко заблуждение!
21:02ч. 19 Март 2013 #25 Niko Като се работи на най-ниска цена е така. Дори и в общината знаят че ЕТ "Станка Василева" работи най-добре, но цената е висока. Въпрекли това, ако сте копали някъде, си струва да платите точно на тази фирма за да нямате проблеми с изровена настилка и проблеми с общинарите.
20:42ч. 19 Март 2013 #24 D.Nedeva Хора, не се заблуждавайте...тези фирми обслужват Варна от повече 10 години насам...а от тогава се смениха доста политически сили... !
19:56ч. 19 Март 2013 #23 Минчев Не е проблема от къде са фирмите....Но не може от години да се извършват ремонти на едни и същи места.Който е с кола всеки ден в годината знае това. Наливаме всяка година пари на едни и същи фирми за една и съща работа...на какво прилича това/ОБИР/.Имаше уж контрол,надзор...гаранция за работа....и нищо.Ако някой наистина контролира работата досега пътищата във Варна отдавна да са на ниво. Това е най-важния проблем!!
19:41ч. 19 Март 2013 #22 ЖИВДЯВВОЛ Абе май само аз се радвам когато виждам нещо да се случва, всичките черногледи и песимисти в този сайт ли са събрани :) 80% от улиците които са преасфалтирани във варна се държат добре. не забравяйте че в европейските градове горният пласт се подменя поне на 5 години а тук в българия на поне 30 :) А и основата като е калпава заради хилядите кооперациии и кабеларки които прекопаха за пресичане всички улици поне по 5 пъти на година. няма как да се случат нещата. Този булевард е смятан или оразмеряван или както се казва там за примерно 20 коли и 5 автобуса на час, а сега минават по толкова на минута.
19:32ч. 19 Март 2013 #21 mish68 аз ли съм луд или лиляна павлова??тя в кой свят живее??нали ако се направи качествено после им спира кранчето пак да ремонтират.това е най-лесния начин за източване и кирчо йорданов го знае много добре!!затова се задържа толкова време.защото инжстрой му беше любимата фирма!!познайте??
19:19ч. 19 Март 2013 #20 sea_man Зимата-снегопочистват и отварят дупки....лятото-кърпят/ама отгоре-отгоре/,че да има работа и за догодина!!!
18:45ч. 19 Март 2013 #19 шмайзера И месец след ремонта- пак дупки:)
18:22ч. 19 Март 2013 #18 Niki Какво показва това, че еди и същи кариеристи се преливат от СДС в БСП, после в НДСВ след което в ГЕРБ - гнилотата на всички тези партии. Все същите лица от 89 досега гледаме в различни окраски. Искам да видя поне една партия в листите на която да няма нито едно от познатите ни лица, а още по-добре - да няма лица, членували в други партии.
18:13ч. 19 Март 2013 #17 Niki Когато общински съветник гласува бюджета за асфалтирането, което се извършва от негова фирма, той на първо място защитава интересите на общината а не на своята фирма. Имайки предвид, че децата на тези хора карат Ламборджинита за по 600-700 хил.лева за какъв конфликт на интереси може да става дума? То е ясно, че няма никакъв конфликт поради липса на друг интерес освен за личен. Ако тези хора не се бяха самозабравили и не парадираха с благополучието си на фона на общата нищета, можехме да приемем и друга гледна точка.
17:52ч. 19 Март 2013 #16 bezpartien Кое е глупост?Че управителя на едната фирма е общински съветник от ГЕРБ или че баща му е началник отдел в Общината.И къде видяхте че тези фирми работят качествено.Посочете един ремонт на улица извършен от тях който да се доближава до качествено изпълнение.А изпълняват поръчки от 15 години!
17:44ч. 19 Март 2013 #15 D.Nedeva Хубаво е да знаете, че тези фирми се превърнаха в това, което са по управлението на БСП и НДСВ....тъй като собственика беше министър на регионалното развитие, а после беше съветник на регионалния министър по време на тройната коалиция ! Така, че това са просто глупости. В момента изпълняват поръчки тъй като те са единствените фирми с необходимата техника и съоражения.
16:59ч. 19 Март 2013 #14 ClioR3 Пак търсим по вола теле или някой пак е бил стимулиран да разсъждава повече от необходимото! Важното е този булеварда да бъде направен качествено, както и останалите ремонти! А кой на кого е фирма, мисля, че хората отдолу обясниха достатъчно добре!
16:46ч. 19 Март 2013 #13 tyki По част от Владислав имаше някога велоалея,но днес-като да чакаш от умрял писмо,то няма канализационни шахти,какво остава за велоалей
16:41ч. 19 Март 2013 #12 samiboka Някой знае ли дали са предвидили велоалея? Мисля, че сега беше времето за това.
16:34ч. 19 Март 2013 #11 pace72 Няма значение,коя фирма печели търга,важното е да има качество,но не чакаите.Нали трябва те да се подсигурят за старини,че и роднините пък нищо,че хората изнемогват без заплати по 4 месеца,поне така е в инжстрой.Тъй,че да му мислят онези които работят там.
16:23ч. 19 Март 2013 #10 mariana Абе,хора!Какво значение има кои са фирмите?Важното е да извършат ремонта.Апосле,ако има проблеми с качеството,тогава да се търси сметка!
16:19ч. 19 Март 2013 #9 ivanbradata това е платено от комунистическата мафиа!управител на "инжстой" е фурчев!2000-1 работех в фирма , която му направи вила в с. Близнаци,срещу подписа му за обекта на фирма "Пазари".общината му плати вилата
16:00ч. 19 Март 2013 #8 Гларус Инжстрой бачкат качествено :))) до 6 м гаранция за всичко положено,ама тази статия да не е платена или копирана от Гуцановото Петелче??? :))) кой каза, че са на ГЕРБ, те са на БСП, ГЕРБ и НДСВ тези фирми, още от врмеето на едни двам министри по времето на Царя станаха големи
15:58ч. 19 Март 2013 #7 Гларус работят години наред много качествено :) само посредниците, които ще вземат процент и раздават наши и европесйки средства /БСП,СДС,ГЕРБ,НДСВ,ДПС се сменят (виж линк...)
15:37ч. 19 Март 2013 #6 Mr.A Teзи фирми ремонтират града от 15 години и винаги са фирми близки до управляващите партии и за това пътища та ни са в това състояние!За това трябва здрав КОНТРОЛ,да се вземат проби от асфалта и да се контролира полагането,иначе след 8 месеца пътя ще е по зле от преди ремонта,а шефовете на пътните фирми ще си купят по нови ламборджинита!
15:35ч. 19 Март 2013 #5 Hunter Е според вас има ли конфликт на интереси? И второ доволни ли сте от работата на тези фирми до момента?
15:18ч. 19 Март 2013 #4 Джовани Какво ме интересува коя фирма е? Важното е да свършат работата.
15:15ч. 19 Март 2013 #3 Виктор Плосък коментар наистина.
И двете фирми са варненски.
Та кой да печели ремонтите на Варна ако не Варненски фирми? Софийски фирми ли?
15:09ч. 19 Март 2013 #2 Rain Хидрострой и Инжстрой извършват ремонти във Варна още от времето, когато ГЕРБ не съществуваха.
Изключително плосък коментар с ясна мотивация.
И двете фирми са често партийни, но на БСП.
Собственикът на Инжстрой, Пламен Стилянов е от тази партия.
15:09ч. 19 Март 2013 #1 МоРсКи И какво ? - Пак нищо. Има и 3 та фирма Шуменска :)
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
Путин обнародва закон, който заличава дълговете на войници, воюващи в Украйна
Днес, 24 Ноември 2024 12:36
Руският президент Владимир Путин обнародва в събота закон, с който войниците, подписали договор с Министерството на отбраната да се бият на фронта в Украйна, ще бъдат освободени от натрупани финансови...
| |
|
Ангела Меркел не мисли, че е отговорна за войната на Путин в Украйна
Днес, 24 Ноември 2024 11:21
Ангела Меркел призна, че се възхищава на украинския президент Володимир Зеленски за куража и отдадеността му, но е несъгласна с оценката на украинските лидери, че ролята ѝ в срещата на НАТО през...
| |
|
Изложба "Утрото идва навреме "на Надя Енчева във Варна
Днес, 24 Ноември 2024 10:57
На 3 декември 2024 г. (вторник) от 18:00 ч. "Nicotea – склад за култура" ще отвори вратите си за новата самостоятелна изложба на Надя Енчева.
Подготвила изящна колекция от 22 платна - масло и акварел,...
| |
|
Два района без вода днес във Варна
Днес, 24 Ноември 2024 10:27
Два района са без вода във Варна поради аварии, съобщиха от ВиК-дружеството.
В местност Манастирски рид осъмнаха без вода. Очаква се водоподаването там да бъде възстановено до 13 часа.
Без вода са в...
| |
|
Президентът Румен Радев пристигна на официално посещение във Виетнам
Днес, 24 Ноември 2024 10:25
Президентът Румен Радев пристигна на официално посещение във Виетнам, придружаван от съпругата си Десислава Радева, по покана на виетнамския си колега Лъонг Къонг. Държавният глава беше посрещнат с почести...
| |
|
Проучване: Чревният микробиом може да се предава от човек на човек
Днес, 24 Ноември 2024 09:39
Учените доказаха, че колкото повече време хората прекарват заедно, толкова по-сходен е съставът на техния чревен микробиом, дори ако не живеят в едно и също домакинство, съобщава сп. „Нейчър“. Чревният...
| |
|
В Румъния се провежда първият тур на президентските избори
Днес, 24 Ноември 2024 09:01
Днес в Румъния се провежда първият тур на президентските избори. Избирателните секции в страната отвориха врати в 7:00 ч. и ще останат активни до 21:00 ч. местно време, което съвпада и с българското.
Право...
| |
|
Водата от чешма "Св. Марина" във Варна е негодна за пиене
Днес, 24 Ноември 2024 08:39
Водата от обществената чешма "Света Марина" във Варна е негодна за пиене, алармират от Регионалната здравна инспекция.
Чешмата се намира в местност "Кочмар" в ж.к. "Възраждане".
Пробите от водата...
| |
|
Обединеното кралство наема преговарящ за "рестартирането" на отношенията с Европейския съюз
Днес, 24 Ноември 2024 08:14
Правителството на Обединеното кралство обяви наемането на нов преговарящ, който ще подпомогне "рестартирането" на отношенията с Европейския съюз. Според обявата за позицията, избраното лице ще ръководи...
| |
|
Посланието на буквата К
Петък, 22 Ноември 2024 08:11
Вече 35 години Комфорт ООД утвърждава авторитета си на строителна компания, работеща по най-високи световни стандарти и реализираща обекти без компромис по отношение на качеството на строителния продукт....
| |
|
Почитаме света Екатерина
Днес, 24 Ноември 2024 07:51
На 24 ноември празнуваме света Екатерина. Имен ден имат всички носещи името на светицата - Екатерина, Катерина, Катя, Катрин, Катина, Тина.
В народната традиция на Катерининден жените не работят, а...
| |
|
Най-важното от Варна във вчерашния 23 ноември
Днес, 24 Ноември 2024 07:23
Двоен ръст на случаите на варицела във Варна
Над 100% седмичен ръст на случаите на варицела отчитат от Регионалната здравна инспекция във Варна. През изминалия 7-дневен период отчетените случаи във Варна...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|