00:23ч. 5 Април 2012 #94
Сбъркан
Адресирам коментара си към участниците в дискусията КАЖЕТЕ МИ КЪДЕ ГРЕША Родители искате децата ви да имат на разположение една прилична база защо тогава подписката е за изгонване на МГ а не е за преместване на ОУ З С в сградата на спортната гимназия Нали сегашната сграда е строена за гимназията а втората за ОУ З С Защото сградата на спортната гимназия е в окаяно състояние? Казвате че вие лично сте ремонтирали 3 класни стаи Да без да съм стъпвал в сградата на МГ повече от 3 години мога да предположа че това са стаи 102 103 104 които се експлоатират единствено от ОУ З С тъи като в тях се помещават 1 и 2 клас на чилището Предполагам че вие не сте и чували за практиката приетите в 5 клас деца в МГ да бъдат настанени в най-окаяните стаи с идеята родителите да ги ремонтират За 8те години възпитаник на гимназията съм бил в колектив ремонтирал 4 стаи Родители като посещавате родителските срещи в училището не минавате ли покраи новопостроения медиен център от МГ не минавате ли покраи 7те компютърни зали на МГ Кой поддържа апаратурата компютърния администратор на МГ или г-жа Колева Съгласен съм че всичко трябва да се прави за децата Но при положение че за 8 години съм прекарал ФВС в салона на гимназията точно 2 пъти играли сме футбол в тенис корта при 30 см сняг и съученици са били наказвани понеже са се топлили в колите си докато е трябвало да са навън в снега а вашите деца понеже са малки са в салона който винаги сме им отстъпвали понеже са по-малки Да се твърди, че ученици на ОУ З С са принудени да играят навън го смятам за меко казано смешно и обидно Относно преблема с недостатъчното място ви питам как е възможно в МГ да има фиксиран брои ученици и паралелки и мястото да стига а ОУ да приема повече и повече ученици и след това да се оплаква от собствената си некадърна практика Защо преди да предявявате необосновани претенции не се поинтересувате как работят делегираните бюджети на училищата и не потърсите отговорност за положението в което са децата ви от г-жа Колева/?
18:44ч. 4 Април 2012 #93
Vesko
Kriss, за 36 годишен човек изобщо не мислиш рационално. След като в тази сграда са инвестирани 0,5 млн. лева за новопостроената къща и още хиляди левове за други разходи, с какъв ум си мислиш ,че ще успеят да изкарат ЕДНО ОТ НАЙ-ЕЛИТНИТЕ УЧИЛИЩА в тази така мизерна държава ? Като искаш толкова много отрочето ти да учи на близо, запиши го в Раковски ... и без това не очаквай да научи особено много във Захари Стоянов.
За Захари Стоянов най-удачния вариант за момента е да измести още по пропадналото на този етап спортно училище.
17:50ч. 4 Април 2012 #92
desislava Имам един въпрос към Liliq i kriss: как ги изкарахте 2000 подписа от родители? Да не сте броили и тези от кучето, котката, рибите, бабите, лелите, и всичко подобно, защото като си направиш няколко елементарни сметки и някак си не излизат бройките? ;)
16:58ч. 4 Април 2012 #91
deninka
kriss извинявам се ама доста егоистично мислене имаш.. какво в мг няма малки деца така ли.. и какво като сме гимазия трябва да си оставим всичкото оборудване и новопостроената къшичка с компютърни зали или може би и от нея Захари имат 50%. Ние учим там и сме напълно наясно как стоят нещата. Моля ви без глупави коментари.. ние елитните сме такива, защото имаме достатъчно акъл в главите си, че да си позволим подобно обръщение. И като гледам коментари на родители едвали децата ви ще станат елитни.. пред вас е едно на улицата друго.
15:00ч. 4 Април 2012 #90
kriss
Извинявам се за последния ми пост-грешка!!!
14:07ч. 4 Април 2012 #89
kriss
асдасдадафас
12:49ч. 4 Април 2012 #88
Перде
А аз отново разбрах, че в България ще се намерят поне 2000, които да завиждат и да искат да присвоят това, което не им се полага. Съжалявам за жалките опити да облагодетелствате собствените си деца. При това прикрити зад лицемерни доводи. Нито морално, нито икономически, предполагам и правно има основание а исканията ви.
единственото гледане на дребно го виждам в подписалите искането за местене на МГ. Какво ще правите компютърните кабинети, какво ще правите кабинетите по химия, по биология, по физика? ще ги разрушите ли за да задоволите дребнавите ви "мераци"?
Защо не отидете в Спортното? Защото е западнало, нали? Не търсите решение на проблема, а само изгода.
12:27ч. 4 Април 2012 #87
kriss
Отново разбрах,че в БГ ще се намерят стотици да ти обяснят как няма да станат нещата и нито един, който да помогне да се получат. Съжалявам за всички Вас, за овчедушието Ви и нежеланието Ви в тази държава да има промяна в полза на обществото, а не в нечия лична. Спред Вас е по-лесно да наведем глави, да си местим децата от училище в училище и да стискаме палци да не им се случи нещо. После да ги изпратим по живо и здраво в чужбина,защото тук нямат бъдеще. Ами няма и да имат, докато такива като Вас гледат на живота на дребно и само в собствените си панички.
11:11ч. 4 Април 2012 #86
Murmorana
kriss, аз останах с впечатление, че правите подписка за преместване на МГ, а не за решаване проблема с липсата на места за малките ученици, подлежащи на целодневно обучение.....разминаваш се в собствените си мнения.
Този проблем зрее от 4-5 години поне.....
11:11ч. 4 Април 2012 #85
Перде
Започнах да уча в МГ, година след преместването от старата сграда. Проблемът със Захари Стоянов е от тогава. Първоначалните планове са били Захари Стоянов да бъде в Спортното училище, но се оказаха при нас. В сградата строена за МГ, защото старата сграда стана музей.
Относно онзи бял лебед, който твърди че били боядисали 2 стаи, ще спомена че аз лично съм ма'ал с лопатата като се правиха компютърните кабинети. А сега на патката, пардон, лебеда й пречело, че стаята била компютърен кабинет и имало контакти и иска някой да се изнася.
В крайна сметка Тодорка Колева, заедно с лебедите, които е подвела с тази тема, могат да се изнесат в Спортното, където по план от преди 30 години трябваше да са. И да искат спортното да се маха някъде.
11:05ч. 4 Април 2012 #84
А-я
ОУ "Захари Стоянов" и МГ "Д-р Петър Берон" са общински училища, не държавни. Следователно Община Варна в лицето на своя кмет - г-н Кирил Йорданов и заместник - кмета по образование - г-н Коста Базитов следва да се произнесат как ще се разреши отколешния проблем. Лошото е, че тук вече задкулисно изгрява и г-жа Йорданка Атанасова - началник на РИО - Варна, която манипулативно и скрито подбутва фитилите на г-жа Тодорка Колева. Лошото е, че от това страдат ученици и учители. А за мръсните задкулисни действия на Тодорка Колева може и роман да се напише, затова аз безрезервно подкрепям г-н Павлин Петков (познавам и двамата, така че мога да изразя мнение).
Към родителите на учениците от ОУ "Захари Стоянов": Уважаеми дами и господа, луди ли сте да запишете децата си точно в това училище? Вие поне веднъж срещнахте ли се с директора г-жа Колева? И ако отговорът ви е "ДА" - с какви впечатления останахте, можете ли да поверите здравето и живота си в ръцете й? :)
10:42ч. 4 Април 2012 #83
Sheldon kriss моите уважения, но щом не те устройва защо не си преместиш детето в Раковски, също е в Чайка? Директорката на Захари толкова се е самозабравила, че дори не осъзнава каква кочина ще стане училището, ако махнат МГ оттам и остане те да си го поддържат. Освен това усеща ли се колко ще намалеят децата, ако МГ се махне?
09:55ч. 4 Април 2012 #82
kriss
Maminka, аз точно това писах вчера, че проблема не е само в нашето училище, но само ние се вдигнахме. Търпимостта и овчедушието на нацията ни вече е нечувана.
09:34ч. 4 Април 2012 #81
Maminka
Първо - се пише кУпува, не кОпува. Да попитам родителите от Заxари, те искат да си решат проблема с целодневното обучение на децата си. А другите какво да правят??? Детето ми учи в Климент, там изобщо няма вариант за такова. И ако става дума за елитно, Климент е доста по-добро училище от Заxари. Само една паралелка е целодневно. Дори и предучилищната е на смени. Крайно време е държавата и общината, в случая, да започнат да изпълняват своите функции.
01:17ч. 4 Април 2012 #80
Martin4o
Стига сте се жалвали МГ-то! Ами ако ви преместят при техникумите какво ще правите! Аз лично уча в механото, вярно нямаме вашия успех, но ако ви преместят при нас, как ще се чувствате тогава? Трайте си докато ви търпят!
00:27ч. 4 Април 2012 #79
sami
ето за това става дума - за всяко училище съобразно възрастовата граница да има БАЗА, да има отделна сграда, да не си пречат защото са на различни учебни програми и различна продължителност на часове
00:09ч. 4 Април 2012 #78
Емил
Поне да не викат в коридорите докато ИМАМЕ ЧАС!!!!
00:00ч. 4 Април 2012 #77
sami
защо задълбавате нещата в други посоки. Това че искаме и малките да получат необходима учебна база и да станат като вас ЕЛИТНИТЕ -лошо ли е?? Това ли е езика на ЕЛИТНИТЕ?? Това ли е примера на ЕЛИТНИТЕ, С какво вие сте били по- добри на тяхната възраст??
23:57ч. 3 Април 2012 #76
kriss
Не желая детето ми да е оградено от 45 контакта, да играе в студа на двора физическо, да учи не в класна стая, а в приземния етаж на блок 68, в други училища да са на целодневно обучение, а аз да плащам по 250 лв. за занималня, защото в тази към училището има място за по 5 деца от клас.С какви факти искате вие да ме убедите?Вкопчили сте се в тая сграда,сякаш има заровено злато под нея. АЗ ИСКАМ ДЕТЕТО МИ ДА ХОДИ В НОРМАЛНО УЧИЛИЩЕ!
23:51ч. 3 Април 2012 #75
kriss
Какви факти са ви нужни повече от това,че детето ми както всяко друго има право на образование. Трябва ли да го запиша в другия край на града?
23:47ч. 3 Април 2012 #74
Icaka
Ами хайде възпитавайте си детето тогава и излезте с факти следващия път !
23:43ч. 3 Април 2012 #73
kriss
Icaka, като родител моята работа е да възпитавам детето си, а не да управлявам училище.
23:39ч. 3 Април 2012 #72
Емил
kriss Захари е на общината, а МГ е на държавата
23:37ч. 3 Април 2012 #71
Icaka
крисс, нали вие също сте подписали против МГ, поне не се ли замислихте какво ще правите сами и какво ще правим ние след като казвате че и за учениците на МГ ви интересув
23:36ч. 3 Април 2012 #70
Емил
Не помня кой беше писал че не може МГ и Захари да се сравняват, но не е така! И двете училища имат ученици 5-7 клас, а не сам виждал ученик на Захари да е сред първите места. Също така е истина, че гимназията има право да исползва 65% а ОУ-то 35%. За тези които не са чели по долните коментари ще повторя Общината е платила за компютри и компютърни зали НА МГ. Поне Захари да бяха направили нещо за сградата.
23:34ч. 3 Април 2012 #69
Icaka
кокки подкрепям те
23:33ч. 3 Април 2012 #68
kriss
В къщи ли да ги приема? Нали все пак решението на проблема е от компетенцията на общината, тъй като част от сградите са нейна собственост (други са държавна собственост).
23:32ч. 3 Април 2012 #67
kokki
ами Крис - нима не знаете, че там повечето деца не са случайни - що не вземете да си построите едно у-ще - със сигурност имате такива възможности - а г-жа Директорката ви ако си отвори дебелия портфейл, също не би се затруднила
ако сте достатъчно интелигентен и трезво мислещ човек, честно казано ви се чудя как сте си "отровили" детето, без да му дадете шанс да развие потенциала си, набутвайки го в това у-ще
23:31ч. 3 Април 2012 #66
Icaka
не е коректно да гоните хората които са ви приютили от тяхното място
23:29ч. 3 Април 2012 #65
Icaka
Тогава крисс защо вие не си намерите сграда ??? Та нали искате най-доброто за децата си
23:25ч. 3 Април 2012 #64
kriss
Djambata, с риск да се повторя, макар и пристрастна към едната страна в спора, пак ще кажа, че целта е да спечелят децата и от ОУ и от МГ.И едните и другите имат право на качествено образование, в сгради и при условия,които гледаме само по филмите, но такава ни е държавата и такава ни е системата. Нека намерим решение удовлетворяващо всички, вместо да се караме. Ама докато не накараме управниците да се размърдат и да направят нещо, нищо в тази държавица няма да е наред.
23:22ч. 3 Април 2012 #63
Icaka
за тези, които не са запознати, училищата получават по 1000лв. годишно за всяко дете. На всички е известен факта, че г-жа Колева е решила да бъде спонсорирана от държавата и не я интересува по какъв начин! И освен това някой от поддръжниците на ОУ-то може ли да обясни как ще се справи ръководството на училището, когато остане само в голямата сграда?
23:17ч. 3 Април 2012 #62
kokki
ами фраш ще е разбира се - ако учат там деца, които са наистина живущи, както се е изразила онази некомпетентна жена, търсейки довод - дали ще е така мислите
да, ама там е наблъскано с всякакви хлапета от къде ли не - те, децата не са виновни, ама в случая ще са потърпевши
23:16ч. 3 Април 2012 #61
Djambata
Kriss не ми приличаш на изкуфяла лелка, но по изказванията ти не бих ти дал повече от 14 години... Замисли се конкретно за проблема с училищната база- надали ученици от престижно училище ще тръгнат да нарушават интериора... Извинявай но ако искаш г-н Петков го изкарай кръгла нула, човека си е кадърен директор, но няма кой да пази :)
23:09ч. 3 Април 2012 #60
kriss
Djambata, на 36 съм. И аз ли съм изкуфяла лелка? Ако беше прочел всичко, по-надолу казах,че съм бивш възпитаник на това училище, а после на I ЕГ. Аз като бях ученичка бяхме по 7 паралелки от випуск и имаше място за всички. ОУ си беше в едната смяна, МГ в другата. Сега са по 5 в основното, редом учат с гимназията и е фраш.Основното образование не се е променило, къде и в кого ли е проблема?
23:03ч. 3 Април 2012 #59
Djambata
Крис защото вашите малки и мили същества така и така не успяха да опазят интериора.. хаха не вярвам да си на повече от 14, но нормално ли е да се копуват нови плотове за масите и тези плотове да се драскат, кантовете да се отлепят, столовете да се чупят и по не знам си каква причина да се дълбаят дупки в стената с химикал ????
23:02ч. 3 Април 2012 #58
kokki
чак се учудвам, че в това просто у-ще Захари Стоянов изобщо има деца - някой по-горе бе писал, че точно лежи на имиджа на МГ, която е едно от най-елитните у-ща в България, доказало по безспорен и категоричен начин нивото си
и как така тази директорка ще обещава прием - та то няма нито едно дете от у-щето, което представлява заело призово място
и какъвто и гръб да има тази лелка - уверявам ви, че МГ - от цяла България ще скочат срещу това безобразие
айде моля ви се - кой от къде е
22:59ч. 3 Април 2012 #57
kriss
Djambata,ама нали до сега се твърдеше,как г-н Петков с великолепното си ръководство направил толкова много за обновяването на сградата, защо пак се е наложило да се боядисва стаята?
22:57ч. 3 Април 2012 #56
Icaka
говоря за лилия но на нея и е ясно
22:54ч. 3 Април 2012 #55
Icaka
Моите най-искрени неуважения, но г-жа Колева е 1 изкуфяла женичка, която си проси проблемите точно като тебе
22:52ч. 3 Април 2012 #54
Djambata
Не знам кое и как сте правили.. Просто искам да политам(не съм компетентен).... Възможно ли е за болядисване на 50 кв.м стая и поставяне на дърводелски изрезки, които учениците на Захари Стоянов наричат закачалки да събираме около 600 лв. общо? Поне класната на учениците в 405 стая така каза(като си разделяме парите за ремонта) ... или просто ние сме дали парите за целия ремонт ?
22:52ч. 3 Април 2012 #53
mariia
Господин Петков, никога ОУ "Захари Стоянов" и Спортното училище не са били в една сграда. Направете справка преди да давате изявление. Аз съм от випуска, който участва в пренасянето на базата от сградата на сегашната Пета гимназия /тогава ОУ "Г.С.Раковски"/ в настоящята. Големия брой ученици по това време наложи изграждането на още едно основно училище в квартала.
22:51ч. 3 Април 2012 #52
stef
добре 3*30*7=630 ученика по 2ма родители = 1260 ... от къде ги изкараха тези 2000 подписа не ми е ясно ... а иначе директорката на Захари няма никакво основание да се оплаква при положение, че Мг са направили много пове4е за сградата и двора.. и то това си е битка между Петков и Колева ... учениците нито от МГ нито от Захари искат някои да се мести ...
22:51ч. 3 Април 2012 #51
kriss
Стига сте се чепкали като футболни агитки!Проблема трябва да се реши В ПОЛЗА НА ВСИЧКИ УЧЕНИЦИ! Защо не обърнете тази агресия към управляващите, които ни докараха до тук-да се плюем по разни сайтове, ама толкова ни е културата!
22:48ч. 3 Април 2012 #50
kriss
Абе,защо постоянно се сравняват постиженията на две коренно различни училища. Едното е основно с едни сладки мъничета, а другото - с големи и подбрани по някакъв критерий умни деца. Какво трябва да направят първокласниците,за да се равняват на участвали в олимпиада гимназисти?
Нормални ли сте????
22:40ч. 3 Април 2012 #49
Liliq~
О, повярвай ми - стига ми стаята ;) Ама на вас явно часовете по рисуване са ви малко... Г-жа Колева е напълно права!
22:35ч. 3 Април 2012 #48
Icaka
1. Тео-Н i Шелдон + някои други са мн прави!
2. Лилия, имам 1 молба кам тебе. Можеш ли да се обосновеш по каква причина МГ трябва да напусне ? Или просто си свиня на която не и стига цяла стая ?
22:34ч. 3 Април 2012 #47
kriss
И кой идиот измисли в гимназиите изобщо да се приема след 5-ти клас и то само в някои? Аз не знам в гимназиите,които бяха преди техникуми да има такъв прием!!!
22:33ч. 3 Април 2012 #46
Murmorana
Тео, аз коментирам училищата за малките, за които се напъват от първи клас ;-) и факта, че децата не са ходещи пеш за удобство в квартала, а ги влачат с коли от всички точки на града.
22:33ч. 3 Април 2012 #45
Djambata
Лилия : ПЪРВО- в думата СТАИТЕ никъде няма "й"; ВТОРО: МГ има повече компютърни стаи , защото от 7 или 8 паралелки 3-4 са със информатика или информационни технологии. Хората които учат в тази специалност успешно представят Варна в регионални и национални олимпиади. Повярвай ми дори трябват повече зали ... и най-накрая, но не на последно място- домакинът няма да бъде изгонен от наемателя ! В нотариалния акт на сградата с печатни букви пише " На Математическа Гимназия" Др. Петър Берон", а после с химикал е дописано името на ОУ" Захари Стоянов" Нямам нищо против учителите и учениците на ОУ-то , но не знам с какви очи бихте се опитали да ни изгоните и то с лъжливи твърдения и тн.... Извинявам се за дългия коментар, но просто няма как да не изкажа мнението си и да просветя незапознатите :)
22:32ч. 3 Април 2012 #44
kriss
Teo-N,запознай се малко с фактите.Кой ти каза тези проценти за ползване-сградата е дадена от общината за ползване от двете училища без определяне на проценти, т.е. всяко има право на 50 %.
22:32ч. 3 Април 2012 #43
Liliq~
Хахаха... Захарито е училище за деца от 1-7 кл., а тези 1-4 клас, с вас големи тупузи ли да се занимават. Те са много по - важни, малки са и не могат да се съобразяват с вас - Някой за тях мисли ли? В нашата класна стая, по чиновете които НИЕ копувахме, е рисувано и драскано. Щорите, които НИЕ купихме са безобразни, стената която НИЕ боядисахме е обелена и наритана.
22:24ч. 3 Април 2012 #42
Teo-N
#40 - поправка - има Захари Стоянов 1-7кл. и МГ 5-12кл. Училището, което "обира" учениците и се води за елитно е МГ вкл 5-7кл.
22:22ч. 3 Април 2012 #41
Teo-N
А, и към Лилия - С извинение но в Захари Стоянов учат предимно 'махленски газарчета' и дори и половината от това което предоставя сградата на МГ не заслужават(по документи сградата е 65 към 35 в полза на МГ).Ако "МГ" ви пречи, къш.
22:19ч. 3 Април 2012 #40
Murmorana
Дълбоко се съмнявам, че управляващите ще решат проблема на двете училища. Не познавам историята на преместването на училищата, но знам, че Захари изобщо не е квартално училище,а заедно с Раковски събират деца от целия град, защото били "елитни". Проблемът с училищата следва проблема с детските градини. Обратно на мнение №25, че първолаци все по-малко се намирали, ще кажа, че тепърва места за първолаци ще липсват, особено ако изцяло се въведе целодневно обучение поне до 4. клас.
Ако се съди по скоростта с която се строят детски градини, ново училище скоро във Варна няма да видим.:-))
22:19ч. 3 Април 2012 #39
Teo-N
Моля Ви, преди да пишете простотии тук разберете как стоят нещата. Следя тази новина само заради простотиите които пишат коментаторите(повечето).
22:11ч. 3 Април 2012 #38
Liliq~
МОЛЯ?? Стайте за първокласниците НЕ СТИГАТ заради МГ. Наложи се, даже тези които учат в Захари знаят, наложи се кабинета по трудово за дъскорезница да се направи кабинет по ИКТ, а старият кабинет стана класна стая. МГ имат 2 компютърни зали! Да се изнасят само пречат!
22:11ч. 3 Април 2012 #37
benjiboy
е аре как 5ЕГ и ОУ Раковски са в една и нямат проблеми, зако и МГ и ОУ Захари Стоянов ще имат?
22:07ч. 3 Април 2012 #36
Sheldon nepi имаш ли идея МГ колко пари е наляло в тая сграда? Имаш ли идея, как през цялото това време хулиганчетата в Захари постоянно трошат из нея?
22:06ч. 3 Април 2012 #35
Sheldon МГ благодарение на кадърното си ръководство и допълнителните средства от школи и т.н. са основната причина и единствена причина за всичко хубаво, което се е случило на тая сграда освежаване, дограма и т.н. подръжка. Тея нещастници от Захари, не стига че ползват на готово всичко това, ами сега се пробват и да захапят ръката, която ги храни.... Дано ги разкарат най-накрая тях оттам.
21:54ч. 3 Април 2012 #34
nepi
Всичко е така както го казвате,но основните училища трябва да са удобни за децата и родителите.Гимназиите каквито и да са те и където и да са могат да се изнесат и амбициозните медалисти и олимпийци ще стигнат до тях.И стига с тия агитки. И едните и другите са прави,важно е общинарите да вземат решение,което да е приемливо.
21:25ч. 3 Април 2012 #33
kriss
Аз не мога да разбера,що за елементарни хора има тук! Тази борба не е Колева срещу Петков, това е борба децата ни да получават нужното им образование в подходящи условия. Не казвам,че няма проблеми и в други сгради просто ние надигнахме глас. До кога ще сме толкова търпеливи и смирени като нация?!?! Време е управляващите дали на местно ниво или на национално да правят нещо за данъкоплатците и избирателите си и всички неуредици да се коригират малко по малко.
Това е то българина - малцина тук направиха предложения за решаването на проблема, а да плюем всички можем!!!!
21:13ч. 3 Април 2012 #32
Djambata
Може би уважаемата г-жа Колева скоро ще измисли нова лъжа за да ни изгони от сградата..... За да ви се развива училището, по-добре си сменете директорката и част от колектива :)
20:58ч. 3 Април 2012 #31
kiki
Г-жа Колева от години гради имидж и самочувствие на гърба на елитната МГ. Ще споделя с вас личен опит в подкрепа на това твърдение- сестра ми записа детето си в ОУ ,,Захари Стоянов'' и бе обяснено, че децата, които учат в училището се приемат с предимство в МГ.Тя записа детето си в паралелка с изобразително изкуство и какво се оказа, че само тези , които не са явили на ,,проверка на способностите'', те не са приети. Часовете са ЗИП- влизащи в програмата на МОМН. Паралелките са пренаситени- над 20 деца и децата в занималните на са по- малко на брой. Само ЗАБЛУЖДАВАТ РОДИТЕЛИТЕ С ФАЛШИВИ ОБЕЩЕНИЯ.Така ще е докато г-жа Колева гради имидж на гърба на МГ и на децата се гледа като на носители на ПАРИ, а не на личности. Второто си дете записа в малкото, но тихо и спокойно училище -СОУ ,,Васил Друмев'' и е много доволна от втория си избор. Подкрепям г-н Петков и колектива на МГ, а ОУ ,,Захари Стоянов'' да се мести оттам и да видим дали ще вземат децата от целия град. Ако има подписка за защита на МГ ще се подпиша да си останат в досегашната си сграда.
20:54ч. 3 Април 2012 #30
kriss
Защо не спрете с глупавите коментари?!? Никой не оспорва качеството на МГ.Дали ще е в тази или в друга сграда, качеството на образованието трябва да е все така на високо ниво. Аз съм един от родителите подписали се на подписката в подкрепа на ОУ"Захари Стоянов", също съм и възпитаничка на това училище. Мен лично варианта със сградата на спортното ме удовлетворява, но ако не стане?!?! В гимназията са събрани деца от целия град и могат да пътуват където и да се намира тя, както аз съм пътувала преди години от Владиславово до I ЕГ, която беше на Почивка горе, но малки деца не е редно да обикалят града. По повод кой какви ремонти прави в сградата - ние родителите боядисахме вече 2 стаи, набутаха деца от 2-ри клас в стая с 45 контакта (бивша компютърна зала), няма място за две училища в два салона за физ.възп. и малки деца играят физическо при 0 градуса на двора.
Извинявам се за дългия пост,но не е редно да мерим кое от училищата е по-важно, важни са всички деца и едните и другите и общината трябва да вземе решение,което да е в полза на децата, за да тече нормален учебен процес.
20:33ч. 3 Април 2012 #29
Vicky
хахаха на който не му понася да се изнася..! И все пак - кое е по авторитетно име - "Захари Стоянов" или "МГ ВАРНА"?? ;д
20:13ч. 3 Април 2012 #28
zaguban4o
Да не пипате МГ-то, защото съм пристрастен!
20:10ч. 3 Април 2012 #27
summertime
''никъде не са слагали 2 гимназии да се помещават заедно" - чудно 1ва ЕГ и 4та ЕГ как се помещаваха в една сграда.
А това, че първокласниците ставали все по-малко, важи единствено за селата.
20:09ч. 3 Април 2012 #26
А-я
Подозирам, че проблемът няма да се реши скоро. Никой дори не загатва за задкулисните интереси в този спор. Лошото е, че сред подклаждащите скандала на челно място се е извисила държавна служителка, оглавяваща важна образователна институция в града ни, контролираща и координираща средното образование.
20:05ч. 3 Април 2012 #25
petya
Ето и едно предложение от мен: ОУ" З. Стоянов" и ОУ"Г. Раковски" да се обединят (така или иначе са на 300 м едно от друго) и да вземат сградата на спортното училище, което да бъде преместено. Така основните училища ще си имат своя сграда, а и двете гимназии ще станат самостоятелни. Да не говорим, че има все по-малко първокласници и има училища във Варна, които са с минимален брой класове. Не е редно МГ да си напуска сградата при положение, че през няколко години направиха много подобрения, а и построиха мултимедиен център. Лошо сте си направили сметката от захарито. Ще се борим за сградата си докрай.
19:42ч. 3 Април 2012 #24
mit97
desislava, беше грешка това което казах. И двете гимназии са на върха... Тази година във Варна имаше двама човека със максимален бал 36. Единия влезе в I ЕГ, другия в МГ . Тази година випускът е с много висок бал. И двете гимназии не могат да се сравняват, защото както вече казахте едната е езикова гимназия, а другата математическа. Те са в различни категории. Между другото тези които са от МГ - какво стана последно МГ-тата в цялата страна МГ-та ли ще останат или ще ви прекръстват... дано да си останете така(МГ и I ЕГ вече е големи "марки" в образованието във Варана и трябва да си останат така)
и все пак... като кандидатстваш в МГ избираш дали да си в паралелка с математика, информатика, физика или информационни технологии... не всичките едновременно.....
19:15ч. 3 Април 2012 #23
desislava МГ е най-добрата гимназия във Варна! I ЕГ също е добра гимназия, но от там научаваш език и нищо повече, а от МГ освен математика, научаваш информационни технологи, физика и чуждия език, който учиш! :)
19:07ч. 3 Април 2012 #22
Pavel
mit97 грешиш ако си мислиш, че 1-ва е по-добра гимназия от МГ мн се лъжеш!
19:05ч. 3 Април 2012 #21
martorooney
каква е гаранцията че като ни преместят другаде нема да има същите проблеми
19:02ч. 3 Април 2012 #20
А-я
mit97, в дълбока заблуда сте! :)
18:54ч. 3 Април 2012 #19
mit97
А-я, с риск да изляза от темата ще кажа, че най- реномираната гимназия е I ЕГ...
18:42ч. 3 Април 2012 #18
А-я
Този проблем е със стара и доста дълга предистория и скоро няма да се реши. Най-лошото е, че никой не се пита за това кой "навива фитилите" на г-жа Тодорка Колева. :) А и що за будно общество ще сме ако лишим от собствената й сграда най-реномираната гимназия в града ни. :) През годините г-н Павлин Петков (както и целия колектив) успяха да наложат МГ "Д-р Петър Берон" като гимназия, в която тече пълноценен учебен процес. Гимназия, чиито възпитаници получават перфектна реализация. Успех, г-н Петков! :) Време е да помогнете на самозабравилата се Тодорка да се осъзнае. :)
18:18ч. 3 Април 2012 #17
mit97
Според мен най-добрия вариант е МГ да си остане в тази сграда, Захари-то да отидат на мястото на спортното, а да преместят спортното в района на техникумите. Така хем МГ ще си останат в тяхната си сграда, хем Захари ще си останат в района и спортното ще бъде по-близо до спортните комплекси Спартак и Локомотив и ще могат да ползват базата им....
18:17ч. 3 Април 2012 #16
Сергей Йосифов
като измислят от къде да дайдат 4 5 млн учебна сграда и апаратури тогава да предявяват притенции.
Бюджетът на града намалява ежегодно от 220млн някаде през 2008 на 170млн 2012г
18:02ч. 3 Април 2012 #15
Pavel
Проблемът с подялата на сградата между МГ и ОУ Захари Стоянов не е от скоро. Задълбочил се е преди няколко години. Аз, като ученик на МГ, напълно подкрепям г-н Петков и мисля, че е крайно време г-жа Колева да се осъзнае. В последните години броят на учениците от ОУ-то значително се е увеличил...сякаш директорката не слага таван на учениците. Също така освен, че ползват нашата апаратура и ние поправяме всичко, въпреки счупено от тях, имат алчността за още претенции. Нека се изнесат по-скоро!!!
18:01ч. 3 Април 2012 #14
bamboo Здравейте и от мен :)
Първо- снимката, която сте сложили не е на МГ- Варна, а на Спортоното училище (уча там и си знам сградата), сградите изглеждат подобно, но ако можете сменете снимката... :)
Второ- Didogr- никъде не са слагали 2 гимназии да се помещават заедно, това не е редно, затова винаги обединяват "малките" (от основните училища) с "големите" (гимназистите)...
17:55ч. 3 Април 2012 #13
Didogr
Защо г-жа Колева отъждестява ОУ'З.Стоянов" като училището на квартала.Мисля,че ОУ"Г.С.Раковски" също е в Чайка.Те имат същият проблем-помещават се с 5-та гимназия.Решение за разделяне на училищата трябва да има.Според мен по-лесно е да се помещават 2 гимназии в една сграда,а и според новият закон учениците до 7-ми клас трябва да са на целодневно обучение.
17:51ч. 3 Април 2012 #12
Siska
Тепърва ще има проблеми със сградния фонд на училищата, с преминаването към целодневно обучение ще трябва да се строят училища.. Кой на кого пречел, чия била сградата .. това няма да реши проблема
Като ЛОШ пример мога да дам I ЕГ, преместиха ги намястото на ОУ и оставиха Цветния и Левски без едно от основните училища, дойдоха гимназията и шефката веднага продаде големия двор за да се построи Спортна зала, а същевременно има празни общински парцели на Роза, които се продават за жълти стотинки. Не можеше ли вместо спортна зала в двора да се вдигне разширение на сградата за друга гимназия примерно. Няма заделен ни един парцел за строеж на училища
17:50ч. 3 Април 2012 #11
mistgi
В момента снимката е точно на МГ.
17:48ч. 3 Април 2012 #10
mistgi
Странно ми звучат основанията на г-жа Колева.
17:47ч. 3 Април 2012 #9
mistgi
Сградата е строена за МГ, а не за "Захари Стоянов". Чудно е къде ще намерят подходяща среда за МГ?
17:39ч. 3 Април 2012 #8
gosho
Всъщност сградата е точно на МГ, навремето така наречената 5-та гимназия е била в с градата на МГ, след което е получила собствена сграда и се отделила. Захари Стоянов е на мястото на 5-та в сградата, така че ако някой трбва да се махне това е Захари Стоянов. Аз като бивш ученик на Захари Стоянов подкрепям МГ и мисля, че директорката стана прекалено алчна за ученици. А и да учениците отдавна не са само от квартала, както написа А.А, те са от цяла Варна, че и извън границите на града.
17:37ч. 3 Април 2012 #7
Емил
Общината платила на МГ за компютри ,а ние платихме мултимедийна сграда, част от компютърните кабинети Захарито превърна в учебни стаи, те пречат пускайки малките да викат из цялото училище, а накрая ни гонят. Това се казва НАХАЛСТВО!!!
17:34ч. 3 Април 2012 #6
RGP Това не е сградата на МГ!! Казвам ви го като бивш ученик там. Не е и на ПМГ. Мисля, че е на спортното.
17:26ч. 3 Април 2012 #5
deninka
Сградата си е наша. На който не му харесва да се изнася..!! МГ рлз.. !!
17:19ч. 3 Април 2012 #4
desislava До преди около 15мин. снимката беше на III ПМГ. А относно местенето на МГ съм изцяло съгласна с А.А.
17:05ч. 3 Април 2012 #3
one of them
Това не е IIIта ПМГ, а си е точно МГ. :)
16:57ч. 3 Април 2012 #2
A.A.
За децата от района наистина трябва да има училище.Две трети обаче от учениците на ОУ"З.Стоянов" не са от квартала, а от целия град,дори от Кичево и Кранево.Дайте да изгоним всички гимназии от кв.Чайка, за да може г-жа Колева да събира ученици от цялата Варненска област.
16:50ч. 3 Април 2012 #1
рибка
Добре сте го преписали от "Народно дело", но да бяхте сложили и тяхната снимка. Това на вашата снимка не е нито МГ, нито ОУ "Захари Стоянов". А е ІІІ ПМГ.