БСП маха отпечатъците в болницата, ако дойде на власт
Неделя, 22 Януари 2017 08:34 / Канал 3
Премахването на системата за пръстови отпечатъци в болниците ще е първото, което БСП ще направи, ако спечели изборите и управлява.
Това е заложено в предизборната платформа на червените, която бе приета на техния закрит за медии пленум, научи Канал 3. Още в откритата част на заседанието, в речта си соцлидерът Корнелия Нинова обеща, че ако дойдат на власт, здравноосигурените няма да доплащат нищо, за да се лекуват.
БСП планира също да разкрие здравен кабинет във всяко училище. Студентите по медицина, които не са платено обучение, а държавна поръчка, ще подписват предварително договор с държавата, че след завършването и след специализацията си остават да работят в България половината от годините, в които са се обучавали. Мярката има за цел да задържи изтичащите на Запад медици. Тя ще засяга и медицинските сестри, акушерките и лаборантите.
Спорът по предизборната платформа се завихри около запазването на плоския данък и икономическите мерки на социалистите, като несъгласните бяха главно Румен Гечев и Янаки Стоилов.
Стоилов предложил да има и трета стъпка в скалата между 10 и 20% данък - за доходи над 3000 лв., но пленумът я е охвърлил. Така плоският данък остава за всички с доходи до 10 хил. лв. на месец, а над тази граница - ставката скача на 20%.
Преди това червените одобриха промените в устава. Без драми и без предложения за корекции Националният съвет на соцпартията прие предложението на Корнелия Нинова за ограничаване на депутатските мандати до 3 на брой, за да се подмлади съставът на парламентарната група..
За финал на целодневния пленум, който продължи до вечерта, социалистите оставиха коалиционната рамка. Сегашната коалиция "БСП лява България" е изчерпала възможностите си, е записано в документа, който ще бъде приет след пленума и на конгреса през февруари.
В новата политическа ситуация на БСП са необходими партньори, които не просто да оформят коалиция и са без съществен принос към общия изборен резултат, а да разширяват електоралната подкрепа на левицата. В коалицията ни трябват партии с електорална тежест, а не само получатели на субсидии, е записано в проекта за коалиционната рамка на БСП. Червените няма да си сътрудничат с ксенофобски и екстремистки, както и с популистки партии. Условието за коалиране е формациите-партньори да споделят предизборните платформи и ценностите на БСП.
Убедителното спечелване на парламентарните избори е основната цел на социалистите, е записано в проекта на коалиционната рамка, приета на близо осемчасовия пленум.
Канал 3
|
Коментари |
09:41ч. 23 Януари 2017 #43 *** Перверзник ти наистина си много тъп.... В други държави използват тази система ЕКСПЕРИМЕНТАЛНО и то не за да държат под отчетност болниците а със съвсем друга цел. Вземи да прочетеш малко (ако можеш) преди да ръсиш глупости!
09:24ч. 23 Януари 2017 #42 Перверзник Премахват всички възможности за отчетност, за да могат да крадат. Типично комунистически прийом. Все пак даренията за кампанията на Радев трябва да бъдат върнати с лихвите.
22:15ч. 22 Януари 2017 #41 fido Комунистите от кога си помислиха, че вече са на власт и закони ще променят, нещо много на "сериозно" са се взели, хахахха
21:49ч. 22 Януари 2017 #40 *** Legendata никой не прави сечено ... просто прочети малко материали в интернет има достатъчно и ще разбереш, че никъде не среща разбиране именно налагането на точно тази система. Може да има плюсове, но повечето са минусите от налагането и специално в болниците, а да не говорим за аптеки и джипита ! И на други места ако искат да я въведат то причината не в това за да НЕ КРАДАТ БОЛНИЦИТЕ, а поради съвсем други причини..
21:44ч. 22 Януари 2017 #39 Nina Legendata,това че работели го твърди НЗОК и Москов,защото ако не работят,трябва да обяснят защо са изхарчили парите НИ!НИКОЙ друг не ги харесва,слушах Константинов,бивш министър на здравеопазването,в момента работи като гинеколог.Каза,че е просто някакъв ад с тези идентификатори,жените постъпват да раждат,с болки,а трябва да ги карат да се обличат и да ходят някъде да се регистрират,устройствата блокират и просто е мъка. Кажи ми,какво НАЛАГА раждаща жена да дава пръстов отпечатък????КАК ще фалшифицират престоя й, след като се регистрира ден и час на раждането,има и родено дете като доказателство?! Но най-страшното е,че цялата поръчка Е НЕЗАКОННА!Не може министърът и НЗОК да газят закона и трябва да им се потърси отговорност за това! Наложени са с АДМИНИСТРАТИВНА НАРЕДБА,защото няма нито закон,нито някакво друго основание за въвеждането им!Това е случай за прокуратурата! И това не е единственото престъпление на Москов…….
21:25ч. 22 Януари 2017 #38 Legendata Огромен противник съм на това правителство, но приемането с отпечатък работи и спестява милиони всяка седмица. Що за безобразие е през няколко месеца да се въвеждат и да отменят закони. Най-малкото трябва да го оставят достатъчно време, за да се прави адекватна оценка, не просто да правим сечено на предишния.
21:15ч. 22 Януари 2017 #37 Nina Червено самолетче,мога да направя справка за името на софтуера,но НЕ ИСКАМ!Софтуерът е ТУРСКИ и това обаче е сигурно!Надявам се и да не се налага да му научавам името,би трябвало да го забранят и не искам да си товаря мозъка с излишна информация!Като искаш да ти сканират длан,пръсти,ирис ,може да поискаш и пълна генна информация да въведат,случайно да не те сбъркат с някое извънземно! Като не си искаш ГРАЖДАНСКИТЕ ПРАВА и СВОБОДИ, си е твоя работа! Аз държа на тях,държа да не ме третират като престъпник,защото съм се разболяла и мога да те уверя,че и повечето хора в САЩ също държат на тях!Хората се бият за правата си,за правото си на достъп до здравеопазване и ИЗБОР как да бъдат лекувани и каква информация да остане конфиденциална,за това да не бъдат унижавани като престъпници! След като това за теб тези права не са важни,е безсмислено да спорим,изповядваме коренно различни ценности!
20:59ч. 22 Януари 2017 #36 *** и не се конкретизира отново, чакам да чуя конкретна държава, която използва напълно във всички болници тази система ? С доказателствен материал разбира се. Хайде да те видим като си много начетен !! Кво ми дрънкаш празни приказки тук ?!
20:58ч. 22 Януари 2017 #35 *** Никъде не е задължителна тази система умнико.. в щатите се използва само експериментално и то в малки болници и си даваш отпечатъка ПО ЖЕЛАНИЕ, АКО ИСКАШ, А НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!
20:37ч. 22 Януари 2017 #34 redplane И как така уж това била уникална система , която се използвала само в България и то от около 4 месеца, но пък недостатъците сте ги видели отдавна. Кога сварихте и направихте анализа. Според някои са нужни месеци дори на професионални счетоводители да направят анализ, но вие успяхте за толкова кратко време.
И това, че програмата била турска и данните отивали при тях не върви докато не кажете името на софтуера и къде се съхранява базата данни.
И тъй като вие не знаете смятам дискусията за приключена.
Утре като питате началниците си и те ви снабдяд с необходимата информация може и да продължим, въпреки,че да спориш с хора като вас е все едно да четеш лиценза за нов софтуер. Накрая игнорираш всичко и цъкаш, че си съгласен.
20:27ч. 22 Януари 2017 #33 redplane Колега по бюро пак се обади.
Искаше примери дадох ти :)
И като те затапих аз съм бил простия.
Карай. Знам , че го правите за пари де. Ама поне се подготвяйте малко по-добре или пък като виждате , че не ви се получава просто се откажете.
20:23ч. 22 Януари 2017 #32 redplane За трети път. Как се казва софтуера за обработка на пръстовите отпечатъци? Няма нужда да ми изброявате всичкия одобрен за използване в болниците. Аз питам за онзи турския.Ясно ми е , че не знаете и твърденията са ви пълни глупости. Дано поне не ви плащат много.
Колкото до другия въпрос. Всяка болница използваща подобен софтуер задължава предоставянето на биометрични данни(пръст,длан,ирис ит.н.)
(виж линк...)
Това е нова тенденция, но реално погледнато не можем да избягаме от бъдещето. Преди 4-5 години започва да навлиза в щатите и вече е доста масова там. От това което четох се очаква в близкото бъдеще застрахователите да го вкарат като задължително изискване към болниците , точно заради измамите. Нашата система е миниатюрна и подобна система се интегрира лесно и бързо. Друг е въпроса дали сме избрали правилния софтуер. Преполагам , че сме закупили най-евтиния и орязан, но дано поне има опция за разширяване и възможност за пълна интеграция с останалите системи.
20:13ч. 22 Януари 2017 #31 *** Какво ще му обясняваш на тоя redplane , той явно е силно заинтересован тази идиотщина да остане .... бизнес интереси може би или нещо друго ?!!! То с такива прости хора като спориш все едно говори с радиото.
Я върви на майната си redplane и си давай пръстовите отпечатъци колкото искаш и където искаш! Много отдавна се виждат недостатъците на тази велика простотия ... само ти си "За" !!!
19:48ч. 22 Януари 2017 #30 Nina Global System Solutions,EMG,EMS, Contrax….Одобрени от НЗОК софтуери,сигурно има и още. Но това не е толкова важно.Погледни това,което си изпратил,това е софтуер,който се качва за вътрешна употреба ПО ЖЕЛАНИЕ,за да е сигурен пациента и практиката,че контактува точно той с тях, а не че някой използва името му,примерно като си записва час.ПО ЖЕЛАНИЕ,а не задължително изискване за регистрация! Не съм казала,че няма опити да се маркира цялото човечество с биометрични данни,но така грубиянската, както се опитват да го направят в България,на други места не смеят!Живяла съм и съм работила в чужбина,познавам доста чужденци от различни държави.КАК да ти обясня,че такъв ИДИОТИЗЪМ като условие за приемане в болница НЯМА НИКЪДЕ!
19:34ч. 22 Януари 2017 #29 redplane И все още чакам да ми дадете името на софтуера , който се ползва в нашите болници и също и къде се намира базата данни.
Защо ли имам чуство , че вие не знаете дори как се казва въпрсния софтуер ?
19:31ч. 22 Януари 2017 #28 redplane Май нещо объркахте потребителските имена :)
(виж линк...)
И пак да кажа. ЧЕТЕТЕ!!!
19:27ч. 22 Януари 2017 #27 redplane до безименния :) или до звездичко както предпочита.
Отделяш няколко минути и си намираш необходимата информация. В случая посочената компания е лидер, така да се каже, и има информация за нея.Има доста клипове от болници и записи от новинарски емисии. Включително и крайно интересни факти за основателите им. Факта, че не ме захапахте за това показва колко вие се интересувате и че реално сте тук само за да спорите или пък може и с това да си изкарвате прехраната.
Ето ви и още една копмания "imprivata" при нея интересното е че се сканира дланта и идентификацията става , че кръвоносните съдове. Отново има доста голямо количество информация за този софтуер.
Не очаквайте всичко да ви се снася наготово. Знам , че така сте научени , но мозъка си е мускул и трябва малко да го раздвижвате от време на време.
19:25ч. 22 Януари 2017 #26 Nina Разсмя ме,Червено самолетче! КЪДЕ видя ползването на пръстови идентификатори в програмния продукт на CROSSCHX?????Софтуер за регистрация на пациентите се ползва и в България, има няколко продукта одобрени и съгласувани с НЗОК,всъщност от няколко години не може да се направи отчитане към НЗОК без софтуер!Пръстовите идентификатори НЕ отменят нито регистрацията и отчитането с другите софтуери,нито регистрацията чрез лична карта!Знаеш ли какво ще стане,ако накарат някой англичанин,французин или американец да си сложи пръста на такъв идентификатор при влизане в болница?Бой и протести! Ясно ли ти е,какво значи ГРАЖДАНСКИ ПРАВА?????
19:21ч. 22 Януари 2017 #25 *** Даже не си го и прочел изобщо не става въпрос за пръстови отпечатъци, а за нещо съвсем различно.
19:16ч. 22 Януари 2017 #24 *** До REDPLANE .........."CrossChx е една от компанииите , която поне според техните твърдения, оперират с 60 МИЛИОНА ПАЦИЕНТИ"
Да по техни твърдения, аз мога да твърдя, че съм космонавт без доказателство ти ще ми повярваш ли ??? Искаме доказателство за държава, в която се използват ? Хайде понеже си много начетен!
19:13ч. 22 Януари 2017 #23 *** redplane - като си такъв отворко кажи едно място където се използват пръстови отпечатъци за влизане в болница ??? Хайде чакам с нетърпение !?
И аз ще ти го кажа ... Далаверите се правят, защото господата управляващи го позволиха с пълната бъркотия, която благополучно успяха да сътворят в здравеопазването!!!
19:06ч. 22 Януари 2017 #22 redplane По принцип хората, които твърдят нещо(като вас) би трябвало да предоставят доказателства за своите твърдения.
Айде от мен да мине отделих 2-3 минути и ето ви един пример. За повече вече вие ако искате ще си набавите.
CrossChx е една от компанииите , която поне според техните твърдения, оперират с 60 МИЛИОНА ПАЦИЕНТИ. (то било много яко да пишеш с главни букви :D ). Май нещо издишате.
След като толкова се чела и сте запозната със системата бихте ли казали как се казва софтуера , който се ползва в нашите болници , за да може да се провери това, което твърдите. И предполагам сте запозната дали базата с данни е локална или е "изнесена"
19:01ч. 22 Януари 2017 #21 Mr.A Всеки ден нови измислици то стана като турски серял-Какво ще направи БСП ако дойде на власт,в следващите серии очаквайте :Ако БСП дойде на власт ще спрат зимата или ще завалят кифли вместо сняг:)Чудя се как има още балами да им се връзват на тези откровени и потомствени КРАДЦИ!
18:57ч. 22 Януари 2017 #20 Nina Имам в предвид пръстови идентификатори при приемане в болница, иначе ги има почти навсякъде в полициите.
18:53ч. 22 Януари 2017 #19 Nina Червено самолетче,ами обори ме и ми посочи имената на държавите,в които се ползват пръстови идентификатори!
18:42ч. 22 Януари 2017 #18 redplane Nina пак много написахте , но нищо не казахте.
А да ми давате разследване на ахчиева, която се и един тотално поръчков журналист е несериозно.
Как аз мога да имам вяра в това ,което вие поствате след като очевидно сте или абсолютно незапозната с материята или нарочно се опитвате да манипулирате хората.(най-вероятно е второто след като ви отворих линка)
Пак да попитам от къде го измислихте това , че никъде не се ползват отпечатъци за иденфикация на пациентите?
18:28ч. 22 Януари 2017 #17 дядо Тиква Очакваше се , комунягите винаги са харесвали хаоса. Така в мътна вода пари ловят... Не рибка - две , а много милиони от фалшиви медицински услуги.
18:28ч. 22 Януари 2017 #16 Nina Redplane,май не схващаш това,което искам да кажа,а то е че ИМЕННО не е възможно пациентите да държат сметка за счетоводството и контрола му,но с тази ИДЕЯ ЗА КОНТРОЛ,който „пациентът щял да упражнява, понеже си носел пръста безплатно със себе си“,Москов продава нещо съвсем различно-продава националния интерес!Изпращам ти линк за една статия,която обяснява как се продават български клиники на килограм на турски холдинг като първо се довеждат умишлено от НЗОК и министерството до фалит.Ако можеш да мислиш свързано и логично,ще направиш връзката с ТУРСКИЯ софтуер,ТУРСКИТЕ ваксини и ЗАЩО на турците им е необходимо да имат всичките ни лични данни стиковани с биометрични данни и пълен здравен статус!ЧЕТИ и МИСЛИ!
(виж линк...)
Има и едно прекрасно разследване на Валя Ахчиева за турските ваксини,втората част на което НЕ ИЗЛЪЧИХА по БНТ,но го има в интернет.Самата Валя Ахчиева обясни,че лично Борисов й се обадил вечерта,да й обясни,че предаването няма да се излъчи,понеже имало „по-важно по европрограма предаване-БНТ такси“. Гледай го и си вържи фактите и мисли-нерде ваксини,нерде Борисов и нерде Москов!И защо Москов се скъса да се разхожда до Турция…..
И да В ЦЯЛ СВЯТ не се ползват пръстови идентификатори при влизане в болница,даже Турция ги отмени,единствената страна където са ползвани!Махни си капаците и си направи си справка, ако не вярваш!
18:14ч. 22 Януари 2017 #15 redplane Самото твърдение, че никъде по света не се използват пръстови отпечатаци е смехотворно и поставя по въпрос всичките ви останали твърдения.
17:53ч. 22 Януари 2017 #14 redplane Някой май много се е запенил :)
И от къде ви е влязло в главата , че пациентите ще държат сметка и ще проверяват счетоводство.
Даже и натъртвате, но дотук само глупости пишете.
15:40ч. 22 Януари 2017 #13 Nina Трагично е! НАИСТИНА има хора,които са повярвали,че като си дадат пръстовия отпечатък,ще могат да контролират,как се разходват парите в НЗОК!Специалисти,занимаващи се специално със счетоводен одит, могат да кажат как се разходват точно парите в НЗОК след поне 2-3 месеца анализ,а вие очаквате като си сложите пръста на някакво устройство веднага да разберете???Когато човек е кон с капаци и отказва да мисли САМОСТОЯТЕЛНО и вярва на всичкия буламач,с който го заливат в медиите,то тогава е лесна плячка за манипулиране!НЯМА КОНСПИРАЦИЯ,а факти!Софтуерът е наистина ползван само в Турция и даже и там вече е забранен от СЪДА с мотивите,че нарушава човешките права и събирането на биометрични данни не може да е основание за оказване на медицинска помощ,както и факта че НЕ СЕ ПОЛЗВА НИКЪДЕ В СВЕТА!Идеята на лекарския съюз БЕШЕ, постепенно да се сдобием с електронни карти с чип,в които да има всичките ни заболявания и приложени лечения,алергии и т.н.,за да може, ако припаднете или попаднете в авария и сте в безсъзнание,да имат достатъчно информация,за да ви помогнат най-адекватно.Още повече че в доста европейски болници има четци за такива карти!Москов ИЗВРАТИ идеята и като ви набива в главите,че всички болници и лекари са престъпници,явно е успял да ви заблуди чудесно.Как не разбирате,НИКЪДЕ В СВЕТАНЯМА ПРЪСТОВИ ИДЕНТИФИКАТОРИ в болниците и няма нормално разсъждаващи хора,които да се съгласят да се ползват!Вие сте пациенти,а не данъчни инспектори,лекарите трябва да лекуват,а не да събират полицейска информация!И само ще напомня,“лошите“ лекари алармираха за ОПАСНИТЕ ТУРСКИ ВАКСИНИ,които Москов вкара и ако не бяха го направили, ХИЛЯДИ български деца щяха да бъдат инжектирани с тях!Тези ваксини са ЗАБРАНЕНИ в ЕВРОПА!И това ли е конспирация?!
15:39ч. 22 Януари 2017 #12 Nina ДАЛАВЕРАТА е с държавните поръчки в министерството,а не в болниците!Повечето болници са хронично НЕдофинансирани и на практика ВЪВ ФАЛИТ!Защото РЕДОВНО не им плащат за ИЗВЪРШЕНА ДЕЙНОСТ или заради лимити, или защото съжаляват някои здравнонеосигурени и ги лекуват,защото просто се намират ВСЕ ОЩЕ лекари,които не могат да гледат как хората умират,защото са бедни!
13:32ч. 22 Януари 2017 #11 redplane Май само тези, които не могат да си правят далаверите реват за пръстовите отпечатъци.
12:50ч. 22 Януари 2017 #10 *** И как не виждаш проблема бе Виктор ??? Къде взимат пръстови отпечатъци - в полицията ?? Знаеш ли ако тези отпечатъци попаднат в ръцете на други "мераклии" какво може да стане ??? Къде виждаш сигурността на тази система и от къде си сигурен, че при един пробив няма да изтекат всичките данни и в един момент недай си боже някой да се окаже престъпник, защото си е дал пръстовият отпечатък в болницата ?!! В нормалните европейски и други държави пръстови отпечатъци ли използват ?? или здравни карти ?? Контрол не се упражнява по този начин върху болниците и без това там в момента всичко е пълна каша, а с тези отпечатъци става още по-голяма.
12:12ч. 22 Януари 2017 #9 Виктор Две неща:
Първо: БСП все още няма съвременна визия за управление.
Второ: Не виждам проблем от използването на пръстови отпечатаци в болниците. Стига да не правят опашки. Аргументите против дето са по-долу приличат на теория на конспирацията.
Всъщност само болниците имат интерес да няма пръстови отпечатаци, защото им спират далаверите.
11:53ч. 22 Януари 2017 #8 Mari Anne Това с пръстория отпечатък си е пълна идиотщина, къде в Европа го има? Съгласна съм, че трябва да се упражнява контрол в Здравната каса, но не по този застрашаващ личните ни данни начин. Те развитите страни са го измислили начина, можеха да видят как е и да го въведат у нас - карти със снимка и чип като банковите, а не пръстови отпечатъци. Освен това БСП не са никакви социалисти, ако бяха такива нямаше да въведат плоския данък. А сега се страхуват да въведат прогресивното подоходно облагане и необлагаемия минимум, да да защитят най-бедните работещи. Всичко е популизъм и лъжи.
11:53ч. 22 Януари 2017 #7 santo Без отпечатъците пак ще се развихрят далаверите и мъртвите души, но нали народа си е прост той ще опъва.
11:49ч. 22 Януари 2017 #6 *** Не БСП, а съда трябва да отмени тази велика простотия и тези, които изхарчиха достатъчно много пари за тези устройства и всичката тази глупост трябва да си понесат последствията !!
11:10ч. 22 Януари 2017 #5 Nina Коя прослойка намалява драстично през последните години?! На хората в РАБОТОСПОСОБНА ВЪЗРАСТ,избиват ги огромни данъци,ограбване на средствата необходими на домакинствата им за ОЦЕЛЯВАНЕ и наказателното лишаване от здравни права при бедност!Формулата на ГЕНОЦИДА в България=икономическа имиграция+лишаване от здравни права.Това са все мерки насочени срещу хората в работоспособна възраст,които и без това драстично намаляха.Това са хората,които са във възраст за създаване и отглеждане на деца,а държавата ги облага все едно са сами на този свят.Те са движещата прослойка на обществото,а са гонени и избивани физически с данъци и лишаване от болнично лечение ПРИ НУЖДА!И да говориш на фона на тези АНТИЧОВЕШКИ данъчни закони за семейна политика и да не виждаш демографския срив,си е велика политическа НАГЛОСТ!Със забрани за напускане на страната,стари комунистически репресивни прийоми,само ще отложат с 3-4 години бягството на тези хора,които отново ще избягат, защото не виждат спасение в България!Ето това искам да видя- партия,която е готова да РЕШИ тези създадени от самите политици проблеми! Всички останали говорни гимнастики са безсмислени!Ама как не им пораснаха носовете и не им се схванаха езиците от лъгане!
11:10ч. 22 Януари 2017 #4 Nina Не чувам от БСП решение на много по-важни проблеми!Проблемът със здравноНЕосигурените,които са над два милиона от хората в работоспособна възраст!Не чувам и нищо по въпроса за въвеждане на НЕоблагаеми доходи за домакинствата!Това го има във всички европейски държави,даже и в така любимите на ГРОБ САЩ!Не чувам логичното обяснение на това да се слага ЕЖЕмесечен данък здраве С ЛИХВА на хора БЕЗ доходи върху 50% от минималната работна заплата,т.е. вече 8% данък върху 230лв.!НЕнормално е и съществуването на минимални осигурителни прагове,които освен като основа за изчисляване на месечен рекет за работещите под формата на осигуровки,нямат нищо общо с реалните доходи и оцеляването на домакинствата!Омръзна ми да слушам всеки ден за „ниските данъци“ в България от хора,които НЕ ПЛАЩАТ 40% осигурителна тежест, с която е натоварен ВСЕКИ ЛЕВ заработен с труд на ДРУГИТЕ хора.Работещият в България плаща върху ВСЕКИ ЛЕВ 40% осигуровки,10% плосък данък и 20% ДДС,защото всички стоки и сметки в България,за които плащаме с остатъка от заплатите ни, са натоварени с 20%ДДС.В сметката не слагам акцизите върху горива,алкохол и цигари,които са също доста високи за доходите ни и също ни товарят с огромна данъчна тежест!СУМАРНО данъчната тежест за работещите в България е 70% на ВСЕКИ ЛЕВ и това е наложено без оглед колко човека издържа този работещ-деца,безработни и бедни пенсионери,това е смисълът на необлагаемите минимуми на ДОМАКИНСТВАТА в други държави!На всичкото отгоре именно хората в работоспособна възраст се лишават от здравеопазване,когато останат без работа,въпреки че са плащали и ще плащат,когато имат доходи от труд!
11:09ч. 22 Януари 2017 #3 Nina Пръстовите идентификатори вече са отменени от първа инстанция в съда.Надявам се,ако все пак има правосъдие в България,да го потвърдят и на следващите инстанции!Това,което престъпникът Пепи Идентификатора не обясни на хората е,че те НИКОГА НЕ СА БИЛИ ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ!Чрез натиска на медиите и проверките на НЗОК се опитаха да ни наложат едно беззаконие.Москов трябва да бъде съден за изхарчване на огромна сума от нашите пари за здраве за ТУРСКИ софтуер,разработен по поръчка на Ердоган и ползван единствено в Турция.За риска данните ни да попаднат в чуждо разузнаване вече трябва да има разследване и за национално предателство!НИКЪДЕ в СВЕТА не се събират за целите на здравеопазването биометрични данни,даже в Европа това е ЗАБРАНЕНО!Медицината няма никакви основания да стикова пръстови отпечатъци с данни от личните ни документи,както и с пълния ни здравен статус!Това може да се прави само по ПОЛИЦЕЙСКИ причини за доказани престъпници!Който иска да следи какво лечение му е платено по Здравна каса и досега можеше да отиде и да поиска код от там и с него да проверява,какво има в здравното му досие.По този начин има достъп САМО пациента и Здравната каса до такава строго конфиденциална информация,както и лекарят и няма намеса на друга страна,което увеличава риска от изтичане на личните ни данни!Не знам дали си обяснявате какво оръжие за чуждо разузнаване е изтичането на такива данни,ако са събирани и качвани на външен сървър,там ще има лични данни,адреси,данни за роднини,телефони и всичко окомплектовано с пръстови отпечатъци и всичките ни заболявания и проведени лечения!Това БЕЗОБРАЗИЕ и ЗЛОУПОТРЕБА трябва да се прекрати не от БСП,а от съда в България!
10:04ч. 22 Януари 2017 #2 Buuum Ехааа - розова мъгла!
09:54ч. 22 Януари 2017 #1 Flame За да могат по-лесно да се правят далавери ..
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
20% отстъпка в строителен хипермаркет "Алати" на "Черен петък и събота"
Вторник, 26 Ноември 2024 10:52
На 29 и 30 ноември (петък и събота) в строителен хипермаркет „Алати“ ще се проведе ежегодното събитие „Черен петък и събота“. В тези два дни всички клиенти могат да се възползват от 20% отстъпка. Събитието...
| |
|
Д-р Велев, дентален лекар: Какво да очаквате при избелване на зъби
Вторник, 26 Ноември 2024 08:05
Бляскавата усмивка, здравите и бели зъби са част от естетичния изглед на съвременния човек. Болезнена ли е процедурата за избелване, какво да очаквате и може ли да бъде заменена с избелване при домашни...
| |
|
Авария оставя хиляди във Варна без вода до полунощ
Вторник, 26 Ноември 2024 20:12
Хиляди варненци ще са без вода до полунощ, а причината е авария, съобщиха от ВиК-дружеството.
Потърпевши са в части от кв. "Кайсиева градина", кв. "Владислав Варненчик", местност "Ментеше", гр. Аксаково,...
| |
|
КС допусна и петте дела за касиране на изборите и ги обедини
Вторник, 26 Ноември 2024 18:55
Конституционният съд обедини в едно общо дело петте дела, които бяха образувани по жалби, с които се атакуват резултатите от изборите за 51-во Народно събрание.
Съдът е назначил експертиза, която трябва...
| |
|
Благотворителна кампания събира храна, дрехи и обувки за нуждаещи се във Варненско
Вторник, 26 Ноември 2024 18:43
Областна администрация – Варна стартира благотворителната кампания за набиране на храна и вещи за нуждаещи се в навечерието на коледно-новогодишните празници. Кампанията ще продължи до 15 декември и се...
| |
|
Пускат два блока от затворената ТЕЦ "КонтурГлобал Марица Изток 3"
Вторник, 26 Ноември 2024 18:31
"От 1 януари 2025 година 3-и и 4-ти блокове на ТЕЦ "КонтурГлобал Марица Изток 3" ще заработят и до края на март ще дават своя принос за поддържане баланса и сигурността на електроенергийната ни система....
| |
|
Варненски съдия с наряд за мач от Лига Европа
Вторник, 26 Ноември 2024 18:19
Българският международен съдия Драгомир Драганов ще отговаря за системата за видеоповторения (ВАР) на мача от турнира Лига Европа между испанския Реал Сосиедад и нидерландския гранд Аякс (Амстердам).
Варненският...
| |
|
Осъдиха 59-годишен, заканил се да застреля съпругата си
Вторник, 26 Ноември 2024 18:06
Районният съд във Варна наложи наказание на 59-годишен мъж за закана с убийство в условията на домашно насилие.
Деянието е осъществено на 28 септември миналата година във варненско село. Тогава подсъдимият...
| |
|
Приоритетно ще почистват участъци от дерета и охранителни канали във Варна
Вторник, 26 Ноември 2024 17:53
Община Варна ще поръча почистването на 18 участъка от дерета и охранителни канали. Възлагането ще бъде направено веднага, след като приключат процедурите по обявената обществена поръчка. Това обясни за...
| |
|
Oграничaват движението в тунел на магистрала „Хемус“ за няколко часа тази нощ
Вторник, 26 Ноември 2024 17:39
Тази нощ - от 00:00 часа до 04:00 часа на 27 ноември /сряда/, ще се ограничи движението на всички превозни средства в тунел „Топли дол“ на автомагистрала „Хемус“. Промяната във временната организация на...
| |
|
Съдия Цвета Павлова бе избрана за председател на Окръжен съд – Варна
Вторник, 26 Ноември 2024 17:26
Съдия Цвета Павлова беше избрана за председател на Окръжен съд - Варна. Тя получи подкрепата на осем от членовете на Съдийската колегия на Висшия съдебен съвет.
Другият кандидат – зам.-шефката на Варненския...
| |
|
Генералният секретар на НАТО призова съюзниците да увеличат помощта за Украйна
Вторник, 26 Ноември 2024 17:12
Рекордните 188 дрона за една нощ е изстреляла Русия срещу Украйна. Нанесени са щети върху критична инфраструктура и жилищни сгради.
След безпрецедентната дронна атака тази нощ генералният секретар...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|