19:49ч. 5 Ноември 2016 #22
РУССИЯ
ВИКТОРЕ спри със идиотските си коментари и още по-идиотски сравнения.Щади себе си,щади и нас.Аотносно това че те трият,иди подай жалба.Ако не намериш къде,иди при арменския поп.
18:33ч. 5 Ноември 2016 #21
justjesus
Единственото за което съм съгласен с тебе Викторе , е в последния ти коментар частта за адвоката,а това че котките имали девет живота и малко коте не може да умре от един ритник няма да го коментирам.Не мога да кажа дали е виновен или невинен това го решава съда,нито дали си заслужава да лежи.Божа работа!
11:10ч. 5 Ноември 2016 #20
Виктор
Плюс това - какво е това коте дето ще умре от един ритник? Казват, че котките имат 9 живота. Котките не умират от един ритник. Това че е имало кръв, и че го е изхвърлил в казана - не означава че котето е умряло. Може да се е свестило и оправило.
Няма труп като доказателство за делото.
Значи ако наркомана имаше добър адвокат - не само че нямаше да го осъдят, а ми щеше да осъди съседите за клевета.
11:00ч. 5 Ноември 2016 #19
Виктор
ustjesus, 25 годишния резидив да го хванат за наркотиците, или за други сериозни неща. Те - ритнал бил коте - и 6 месеца затвор... Това ли е проблема на държавата? Държавата си хаби и без това ограничените ресурси за глупости. Това казвам. Другото го пиша да ядосвам едни "умни" хора.
Знаете ли какво казват полицаите? Понеже в затворите нямало място - затова престъпниците не ги изпращали там.
Та ако някой наркоман убие баба ми - вероятностна да го вкарат в затвора е много малка. Да не говорим за затвор за кражба.
10:46ч. 5 Ноември 2016 #18
Виктор
Морето, не трийте! Написах че е прост, защо изтрихте целия коментар? Изтрийте само това, което сте сметнали за обида. Въпреки че да си прост - обида ли е? Много хора са прости, да приказваме че са умни ли? Или как трябва да се каже, че един човек е прост - без да се счита за обида?
А относно обидите - "ЕГА ТИ НЕЩАСТНИКА" - не е ли лична обида? Защото аз я считам за такава. Ако не е, защото не сте я изтрили - значи спокойно мога да я използвам.
09:17ч. 5 Ноември 2016 #17
Иван
Малко му е....
23:08ч. 4 Ноември 2016 #16
Kidney
Къде в "Чайка" ?
22:35ч. 4 Ноември 2016 #15
justjesus
Викторе , чета ти коментара и се чудя да се смея ли да плача ли.Природата си знаела работата , ония някакъв 25 годишен рецидив , крал , срал и наркотици продавал и утре ще пребие баба ти някъде за да и открадне чантата примерно.Има хора просто на които не им е писано да са на свобода.
21:45ч. 4 Ноември 2016 #14
Виктор
Пък прочетете още веднъж какво е станало: Пича излязъл да разхожда кучето си. (Значи обича животните, щом има домашен любимец). Котето одрало кучето и пича му бил един шут. То взело че умряло. По късно откачените съседи, дето са в нарушение на общинската наредба защото хранили котето - започнали да го тормозят и пича им теглил една майна.
Това е.
Няма умисъл. Защитил си кучето човека.
Ама някои чели - недочели и - плюят.
21:32ч. 4 Ноември 2016 #13
Виктор
А, забравих да ти напомня, че Руссия е станала толкова голяма защото са убивали много животни. За кожи. Руските ловци са отивали все по на изток да убиват животни за кожите им, а новите земи са ги подарявали на царя.
Пък Америка - точно ти ли я даваш за пример?
21:26ч. 4 Ноември 2016 #12
Виктор
Коментарът е премахнат
Причина: Лични нападки и обиди
20:35ч. 4 Ноември 2016 #11
kaka Pena
Затвор и солени глоби за такива идиоти !
20:34ч. 4 Ноември 2016 #10
kaka Pena
Само така ! Браво! Така трябва да бъде и за тия , които тровят нещастните бездомни същества.
20:03ч. 4 Ноември 2016 #9
РУССИЯ
викторе **** в САЩ има зоополиция която има абсолютно същите правомощия каквито имат конвенционалните полицаи,и арестуват човек дори когато е налице тормоз на животно.И какви изчисления за популации правиш ве измет,за какви ползи на обществото повръщаш,не разбра ли *** че УБИЙСТВО НА ЖИВОТНО СЕ ВОДИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ във всяко демократично и хуманно общество?
19:58ч. 4 Ноември 2016 #8
РУССИЯ
ВИКТОР *** такъв,убийство на животно се води престъпление във всяка една развита демокрация,но главата ти пълна **** едва ли ще го проумее.И къде елементарнико сравняваш това престъпление със друго престъпление,а имено убийство на човек?Какво общо има едното с другото че да правиш сравнения?По идиотската ти логика да разбираме че не трябва да вкарват убийците на животни в затвора щот на видите ли тези на хора стоят свободни???****
18:45ч. 4 Ноември 2016 #7
Mr.A
Двамата прежде-кпментиращи или се правите или сте пълни тъпанари!Не влиза в затвора заради котка,а защото това е поредното му противообществено деяние и трябва да изтърпи наказание!Не е въпроса в животното-котка ,гълъб, да се прилага насилие към животни е НЕ ЗАКОННО!Не знам какво ви учудва толкова,не е кой знае какво престъпление,но е такова ,а и от някъде трябва да се почне!От сега нататък Викторе трябва да трепеш котките пред блока тайно или и ти ще отнесеш една присъда :)
17:21ч. 4 Ноември 2016 #6
шмайзера
Тъпа държава, още по тъпо правосъдие!!!!
12:27ч. 4 Ноември 2016 #5
Виктор
По ясно казано - щом котешката популация е постоянна, то колкото котета са родени за една година, точно толкова котета и големи котки са умрели.
Което означава, че за една година умират два пъти повече котки и котета, от колкото е котешката популация. Нарича се естествен подбор.
Та каква е щетата за човешкото общество в случая с убитото коте? Или щетата за котешката популация? Котките не са защитен изчезващ вид.
Ако бяха го осъдили за хулиганско поведение - съгласен съм. Ама за умряло коте е повече от глупаво.
12:13ч. 4 Ноември 2016 #4
Виктор
Тотално изкривено правосъдие.
За убития български професор на Захарна фабрика от 50 пияни цигани преди 15 години няма осъден, да не говорим за много други убийства - с условни присъди, за убито коте - половин година.
Ама хубаво би било откачените съседи да му платят престоя в затвора, та да им дойде акъла.
Някой прави ли си сметка, че всяка женска котка ги ражда по 3-4 котета на година, че може и по-често. И ако не умират - какво би станало? Природата си знае работата и убива толкова, колкото да има място за останалите живи. Другите са излишни.
Жестоко, нали.
Ама е така.
11:42ч. 4 Ноември 2016 #2
ххх
А кога, ще има ефективни присъди за убийство на хора или там, ще я караме на условни?
11:15ч. 4 Ноември 2016 #1
Султанка
А кога ще има присъди за крадците на милионо?