02:06ч. 23 Февруари 2013 #46
port
Много "интелигентно" го раздавате бе, Морето! Геометрична прогресия!!!! Яде ли се? Пиели се? Плаща ли се?
Колко от "бунтарите мъченици" знаят това понятие? Или повечето от драскачи тук? Пък и вие сте .....!
Що не пробвате да ги призовете на протест срещу "геометричната прогресия"? Ще излязат - нали е бунт,купон! И драскачите тук ще се пробват наново!
21:57ч. 22 Февруари 2013 #45
моторист666
А,твоят кукловод ,дядо,не свърши ли парите,че да си спреш най-накрая с тъпотиите си?
21:00ч. 22 Февруари 2013 #44
дядо Тиква
Какво да правят горкичките, като кукловодът когато им плати даде задача само за свалянето на правителството. Сега нито плаща, нито е наясно каво да им нареди...
19:47ч. 22 Февруари 2013 #43
ironski Типично по български-в началото обединени от обща идея,но когато трябва да се определи кой да е шефа....край.
19:19ч. 22 Февруари 2013 #42
Варненец
Прост тест: запитайте протестиращи с колко процента е нараснал броя на протестиращите. Ами те не знаят какво е процент. И тези лумпени искат да управляват общината и държавата. Е няма да стане. Избори до дупка и качествени и кадърни хора в управлението.
18:53ч. 22 Февруари 2013 #41
Варненец
Ами то като видя кои са лидерите: Иван главата, Кънчо килимчето, Калинка к. . Та те не могат да кажат две думи смислени. Е според мен Варна няма нужда от такива лумпени.
18:13ч. 22 Февруари 2013 #40
МоРсКи
Мен пък ми се струва, че не намаляват.
17:34ч. 22 Февруари 2013 #39
Anairs
На мен пък ми е интересно следното- цяла седмица четох новините в този сайт и всяка вечер протестиращите, които се цитираха като бройка бяха 1500- 2000 души. Как така изведнъж нараснаха до 7К, че да спадат пак до 1К, просто ми е любопитно кой ги пише и по чия поръчка тези цифри тук?
17:28ч. 22 Февруари 2013 #38
pretsedent
Извинете ме всички които плюете срещу г-н Марешки,да ми споделите кой е въпросния г-н?Какво толкова лошо е направил и на кого?Аз просто не съм запознат,а като чета коментарите искам и аз да го мразя толкова,ама не мога немие сторил нищо.Помогнете ми да разбера защо.За да го мразите толкова силно,явно вие сторил много лоши неща разкажете ми моля!
17:09ч. 22 Февруари 2013 #37
maken
Не съм сигурен че не е проблем...но това е тема на дълго обсъждане и не е свързано със статията под която пишем...
Така че няма да спамвам...
17:04ч. 22 Февруари 2013 #36
fox
Макена и Адриан, Не става въпрос за бройката, сигурен съм, че в неделя ще излязат още повече хора. Става въпрос за причините за протеста, една от които е ОСТАВКАТА на Киро Далаверата. Всички варненски медии изопачиха нещата. Нима не си съгласен, че градът ни прилича на кенеф?
Що се отнася до анонимността, това не е проблем, всички сме граждани, но медиите трябва да имат мярка и да спазват някакви етични норми.
16:59ч. 22 Февруари 2013 #35
maken
Макар че понякога истината е по лесно да се каже анонимно...
16:58ч. 22 Февруари 2013 #34
maken
Според мен "Морето" има един основен проблем...Пишещите статиите са анонимни...
Макар че то в този сайт кой ли не е анонимен...
Всички ние сме такива... Сайт на анонимните многознайковци...
16:42ч. 22 Февруари 2013 #33
Adrian
Дрън дрън дрън - ами бройката наистина намаля, и лицата на протеста са все по-далеч от нормалните а именно: скрити с маски, словесно и умствено осакатени.
И в добавка - никой не ми плаща. Просто това е реалността.
16:40ч. 22 Февруари 2013 #32
fox
Ами ако вали? - Ами ако ни блъсне метеорит?
Що за хипотези развивате от Морето, да не сте екстрасенси?
16:35ч. 22 Февруари 2013 #31
fox
Никой не може да спре бунта на варненци. А вие, медиите само озлобявате още повече хората, защото ви се плаща за платени публикации. Вие, медиите сте виновни за настройването на хората едни срещу други, но ние не сме маймуни, ще продължим с протестите докато изметем боклуците от Общината. Не съм за Гуцанов, но на Варна й трябва промана, а онзи мишок Киро Далаверата къде се покри, защо не излезе пред "намалялата геометрична прогресия" да чуе гласа на хората?
16:21ч. 22 Февруари 2013 #30
offence
"Протестиращите във Варна намаляват в геометрична прогресия""В сряда, след оставката на правителството" - ами естествено, нали това беше целта, народа пак го измислиха властимащите. Честито на отказалите се и на другите.
15:59ч. 22 Февруари 2013 #29
Стефанов
Брех, големи полемики, кой на кого плащал защо така писали и... от неделя всеки ден съм на протестите и за всички е очевидно че бройката пада. Лично за мен точно тази статия е доста обективна на това какво се случи снощи.
15:36ч. 22 Февруари 2013 #28
Bella_vista Aлооо, Либералния алианс, ай ми достави удоволствие като на дама и се чупи нейде с тоя Магарешки, плийс!
15:35ч. 22 Февруари 2013 #27
Султанка
Кметът го псуват всеки ден и той вече е като изтръпнал крак!Боли го г-за!Ама накрая Иван Петров да не остане сам с два-трима полузащитници, които да му вдигат за глава! Промените трудно ще станат по този начин!
15:26ч. 22 Февруари 2013 #26
Piper
Имам едно просто искане. Искам да дам доверието си на Слави Трифонов. Той от името на варненци да упражнява контрол в/у дейността на новото правителство, да може да му иска оставката, да предлага смяна на министри и т.н.
Той е достатъчно зрял, дълго време оцелял в българския социален живот и най-важното не е глупак. Милее за родината не по-малко от всеки от нас. Той е доказал себе си родолюбец за мен.
Не става въпрос за това някой да дойде да ни оправи, а за това някой да държи юздите на правителството и политиците. Да защитава интересите на гражданите.
Всички правителства до сега крадоха и защитаваха не толкова ясни интереси. Следващото ще е същото, ако не им вземем кокала от ръцете и не го поставим извън системата.
Очаквам вашата подкрепа за идеята довечера на митинга във Варна.
Слави има афинитет към Варна. Надявам се да приеме тази функция. Има и достатъчно хора около себе си да го съветват. Той ще обобщава исканията ни и ще ги поставя пред институциите. Ако трябва нека всеки областен град да излъчи подобен човек, за да не е само той.
Предлагам тази нова схема да се прилага 2 мандата на НС, време достатъчно да се провери дали ще работи и да се подготви избирането на Велико НС. Така с протести и надвиквания нищо свястно няма да предложим. Съвсем видно е. Все някой няма да бъде харесан, ще предаде някого и т.н.
15:12ч. 22 Февруари 2013 #25
diado boy
Снощи тези на клипа бяха в Албата, докато другите обикаляха улиците.
14:57ч. 22 Февруари 2013 #24
balkhara За довечера не знам, но идва 3 март, че и почивен ден се пада. Тогава ще бъде колуминацията на протестите!
14:41ч. 22 Февруари 2013 #23
Либерален Алианс
Ами да сте си живи и здрави всички, щом смятате за всички бизнесмени са алчни и крадливи.
Аз лично подкрепям Марешки защото е помогнал на мен и на моето семейство без дори да ни познава. Отидохме в офиса и поискахме помощ и я получихме. Нито са искали от нас нещо нито нищо. Казах ви и аз съм гражданин като вас и идвам на протестите. Видяхте снощи как саботираха събранието ни и не се разбрахме.
А този човек заслужава шанс. Мутрите го получиха шанса от вас, а вие на човек обвинен от мутрите и медиите за крадец не искате да му дадете шанс. Ако намерите по добър от него ще се радвам. Но ако пак изберете същите лидери жалко за мен и за всички вас, ще си помисля че всички сте мазохисти
14:37ч. 22 Февруари 2013 #22
Georgi Hadzhitinev
Вчера тимаджиите в залата ми скъсаха плаката,но днес ще изляза с нов.
14:26ч. 22 Февруари 2013 #21
Mu(n)cho
Като някой толкова иска Марешки за лидер-да отиде довечера на протеста пред общината и да го предложи на хората и да види сам какво ще му отговорят. Хайде без елементарни опити за агитация.
14:25ч. 22 Февруари 2013 #20
bogo
ми тя и армията излиза в събота на протест а големия ще е в неделя всички единни
14:20ч. 22 Февруари 2013 #19
дядо Тиква
Нито Слави, нито който и да е не може да бъде легитимен представител на град като Варна ,само с гласовете на 1000 купени и 1000 лумпени.
14:11ч. 22 Февруари 2013 #18
Стария боцман
Всичко е ПР, а работата на журналистите сякаш не е да разкриват истината, а да лъжат и пригласят заедно с управляващите, а често и вместо тях
14:05ч. 22 Февруари 2013 #17
моторист666
Г-н Либерален Алианс,НИКОЙ НЕ УЧАВСТВУВАЛ В ПРОТЕСТА НЯМА ДА ГО ОГЛАВЯВА.
Набийте си това в кратуните и вие и всички други,които изпълзяхте и се готвите да ми вкарвате каквито и да са хора.
14:04ч. 22 Февруари 2013 #16
Никой
Няма да има по-евтин ток от 1 март!
Какво има да се коментира повече?
Забравихте ли за какво са протестите?
Въобще Марешки,ТИМ,гербери и всевъзможни партий,партийки и прочее измет алчна и продажна да не си мислят даже да се обаждат или появяват повече.
14:02ч. 22 Февруари 2013 #15
моторист666
Мда,нормално е в град като Варна,ръководен от алчни мутри,подпомаган от други платени драскачи като този,написал статията.
А вие дядовци,чичовци и тем подобни на кого помагате ,бе мишки?
На Кирчо?На ТИМ?Никой от тях не се нуждае от вашата помощ,както и на вас няма да помогнат,ама то от тъпотия не можете да го разберете?
Каете като сте много знаещи-ЗАЩО СНОЩИ ТИМ ИЗПРАТИХА ХОРА ДА САБОТИРАТ ПРОТЕСТА?
Всички,които бяха там ги видяха,не съм си го изсмукал от пръстите.
14:01ч. 22 Февруари 2013 #14
fox
Рейн, хората бяха употребени от медиите. Погледни какви измишльотини се пишат по сайтовете.
13:58ч. 22 Февруари 2013 #13
fox
Ало, вие от Морето колко лапнахте от Киро, че сега му правите свирки? Не видяхте ли, че хората протестират срещу опропастяването на Варна! Човек се запали пред прозорците му! Какво трябва да се случи, за да си тръгне най-после този народен изедник! Грозна картинка, пишете глупави статии, протестът в неделя ще е най-големият в града, а ако има все още нещо човешко в Киро Далаверата, то да си подава оставката на мига!
13:56ч. 22 Февруари 2013 #12
elina__
Не трябва да има партии и хора от политиката,а г-н Марешки не става за тази работа.Къде се е доказал е спорен въпрос.Кой и как е излъгал ... доказано
13:56ч. 22 Февруари 2013 #11
Стария боцман
,,Нещастието сплотява хората ++++++По-добре под властта на закона, отколкото под тази на индивида.,, Аристотел (384 г. пр.н.е. - 322 г. пр.н.е.)
13:23ч. 22 Февруари 2013 #10
Либерален Алианс
Ами трябваше да имаме алтернатива. Защото сега съборихме ги и какво? Стоим и протестираме пред кого?
Предлагам довечера една среща и да предложим Марешки за лидер на комитета. Да дойде и да ни изслуша. Ако му стиска да ни помогне, да действа. Ако не му стиска, няма въобще да дойде.
Нека да дадем шанс според мен е нужно такъв човек доказал се в личен план и с толкова връзки да успее да оправи нещата.
13:19ч. 22 Февруари 2013 #9
дядо Тиква
Диди Пеичева, вместо цветя от протеста изникнаха бурени. То този, който организира протеста друго и не е сял.
13:15ч. 22 Февруари 2013 #8
didipeicheva
Излязохме, протестирахме, чуха ни,видяха ни - и накрая какво??? Няма правителство, няма стабилност няма кой да поеме управлението на държавата. Исканията ни паднаха в кереча...... Дайте да обявим война на Германия да ни превземат за 2 дни, да ни направят тяхна провинция дай боже ще се оправим
13:03ч. 22 Февруари 2013 #7
Либерален Алианс
Спирт ще го кажа и ще кажа няколко факта поради които смятам че Марешки не е мутра. Ако го смятате за такъв защо тогава приема хора в офиса си и им помага било то с безплатни лекарства и с какво ли още не. Станал съм свидетел за последния месец поне на 10 такива на които е помагал през последните години. Това са обикновенни хора някои от които болни с нужда от лекарства за хиляди лева, а вземат по 200 лева пенсии и 400 лева заплати.
12:53ч. 22 Февруари 2013 #6
Либерален Алианс
Ей затова говорих и аз в предната тема. Дайте да се съберем днес и да предложим Марешки за лидер. Ако успее да помогне на нас протестиращите т.е. 2000 души то значи ще успее и на 20 и 200 хил. Нека да видим какво може да направи за нас.
12:46ч. 22 Февруари 2013 #5
isin
Къде останаха и "героите" "патриотите" "будните" и.....:
charno more, &&&&&&&,kurt,траян.mama, bodo и други дали своя "принос" за правда?
Скриха се или се измъкнаха като плъхове? Познато поведение! Наистина като плъхове!
12:31ч. 22 Февруари 2013 #3
Hunter
Спирт, наскоро пак спорихме :) с теб. Не бях в залата и не знам кой е предизвикал хаоса, обаче бях на протеста и видях тези хлапета. Ами ебаси и лидерите на протеста дето имаме, които не могат да изритат вандалчетата и да излязат те на първа редица.
Бях и на митинга вън и определено една част от изказващите се бяха с умствен капацитет клонящ към нулата.
Не може да зад микрофона да застане някой и да каже към тълпата - има ли тук някой юрист да каже как стоят нещата. Ами то юристи бол, университетите ги бълват на конвейр. Ама то от юрист до юрист разлика има, има и различни специализации. Подобно питане имаше и има ли сред вас Айтита. Да вземе да направи набързо един сайт да се гласува там.... То ако ставаше така на две на три със случаен от публиката. Подобен сайт би следвало да има достатъчно добра защита от кахване, да е трудно да се манипулира гласуването и т.н. и т.н. Честно казано съм разочарован
12:13ч. 22 Февруари 2013 #2
гражданка
Ако варненци бяха политически грамотни нямаше да се докарат до избора Марешки или Йорданов.
12:03ч. 22 Февруари 2013 #1
Rain
Целите на протеста бяха тотално подменени, а хората употребени за политически цели. Няма грамотни лидери на протеста. Не става само с "искам", а на въпроса какво точно искаш, да кажеш ами не знам.