Избиват бездомните кучета във Варна с антифриз
В три района на Варна – кв. „Бриз“, зад стадион „Юрий Гагарин“ и кв. „Галата“, е разхвърляна отрова, на която да се натъкнат бездомните кучета. За това алармират природозащитниците, обединени в страницата на фейсбук на Анимал хелп. Според информацията това се случва за пореден път, като за „Галата“ подобна „чистка“ е имало само преди броени месеци. „В района на „Бриз“ е разхвърлена отрова с цел да се отравят живеещите в квартала кучета, като има и опасност и за домашните. Настанили сме вече две в стационар с опасност за живота. Всички живеещи в района - БЪДЕТЕ БДИТЕЛНИ“, пише Свилен Колев. Друга природозащитничка пък обяснява, че при предходен подобен случай бил разпръснат хляб, напоен с антифриз. „Принудихме се да купим на нашето любвеобилно куче намордник, за да го предпазваме да не изяде нещо отровно“, разказва Александрина Калинова.
В района на стадион „Юрий Гагарин“ пък природозащитниците се натъкнали на гранулирана отрова със синьо-зелен цвят, която е пръсната на различни места, дори в къщичките на уличните кучета. Двете пострадали сериозно животни са настанени във ветеринарна клиника, но въпреки усилията едното - Тигра, е издъхнало часове по-късно, а другото все още се бори за себе си, разказват ужасените варненци.
|
Коментари |
22:03ч. 3 Април 2012 #101 E pisna mi Не е по ценен,но е ценен.
19:00ч. 3 Април 2012 #100 snoop doggy dogg Живота на твоето куче ти е по-свиден от човешкия, така ли да те разбирам ?
18:36ч. 3 Април 2012 #99 Veronika Ако моето куче се натрови случайно заради тези изроди, ще намеря начин да натровя тях и семействата им!!!
17:02ч. 3 Април 2012 #98 snoop doggy dogg Кой те пита дали си съгласен. Само да пострада мой близък ще изтребя всички мастии в квартала до крак. После пак недей да бъдеш съгласен. Вземи си ги у вас като са ти толкова мили.
16:49ч. 3 Април 2012 #97 E pisna mi Относно пенсионерите съм съгласен,споменавал съм този проблем и в мой предишни коментари за други теми,но за кучетата НЕ съм съгласен да ги ИЗБИВАТЕ
15:47ч. 3 Април 2012 #96 probily Не вярвам повечето да го поощряват. Това е отчаян акт срещу бездействието на институциите през всичките тези години. Просто някой не е издържал и е намерил своята справедливост. През нощта лай, през деня страх и болести...ако има и някой нахапан близък...ето го най-краткия път до решението за саморазправа.
Съмнявам се някой да учи детето си да бъде жестоко...просто децата са незрели и понякога не осъзнават какво правят. Особено в днешните дни на безразличие и пасивност.
15:18ч. 3 Април 2012 #95 lilito72 Лошото е, че повечето поощтряват този извратен начин на действие и учат децата си по същия начин, а после се чудят когато съобщават по новините за детски съдизъм и то срещу себеподобни.
14:57ч. 3 Април 2012 #94 one of them Към E pisna mi, по-скоро това означава, че на хората вече наистина им ПИСНА! Да не се прави нищо по този проблем. Обичам животните и кучетата, но когато тази популация излиза от граници и след като няма орган да се погрижи за това, хората явно са взели нещата в свои ръце. Това се отнася за всичко в тази държава.
Аз съм за евтаназия в приютите след определен период от време, когато животното не е потърсено. Само това е начина, защото с тази кастрация не се получава, както се вижда.
А относно заразата не е толкова безобидна една кучешка тения например, може да те остави инвалид за цял живот или дори да е фатална ( когато ларви плъзнат чак в мозъка) Прочетете малко пък тогава пускайте децата в пясъчниците да си играят. За Worms 111 е кажа само, че най-вероятно неговите кучета са ваксинирани, но на дали всички дето пикаят и серат в пясъчниците на децата са. Затова по-скоро трябва да се режи проблема и кучета по улиците да НЯМА. пак казвам не съм против кучетата и животните въобще, Против това съм да НЕ се прави НИЩО по въпроса с премахването им от улиците на България!
14:47ч. 3 Април 2012 #93 snoop doggy dogg Защо ще съм идиот- задето не искам да ме хапят разни псета и да ми разнасят бълхи и тении? В Япония ги събират в кучкарник и чакат месец или 2 седмици някой да ги потърси или да ги вземе да се грижи за тях и да им плаща таксите. След това непотърсените ги натоварват в един затворен камион и ги карат към екарисажа. Междувременно им пускат въглероден двуокис и те си заспиват. Тука сме големи хуманисти за животните, а пенсионерите ровят по контейнерите.
14:29ч. 3 Април 2012 #92 E pisna mi Виждам,че повечато /302ма / са гласували с положително ето затова държавата е така защото ИДИОТИТЕ са повече от нормалните хора!!!!!!!!!!!!1
14:18ч. 3 Април 2012 #91 Worms111 Боже,какви ли глупости не прочетох...Ами дайте вас да избием?За ваше сведение 97% от природозащитниците имат куче,а някои повече от едно и то от улицата и приют.Клошарите?хаха смешни сте!Клошара да е учил на времето и сега вместо да рови по кофите може да работи и да си изкарва парите с труд.Кучето какво може да направи?Това,че хора като повечето,които коментират тук зарязват животните си на улицата...Какво са виновни те?Защо се използват кучета в полицията?Ами водачи на слепите?Ами защо са най-добри приятели на човека?Повечето от вас гледате само порода,родословие,да е облечено със скъпи дрехи,да се храни с храни по 200 лева чувала и когато някое улично се доближи до него да крещите ООО НЕЕЕЕ,ЩЕ ГО ЗАРАЗИИИ...ИМАМ ДЕТЕ ДА Е ЯСНО!Имам и 2 кучета от приют.Имам и Лабрадор.Мога да ви кажа,че всички се разбират ИДЕАЛНО!Аз ги обичам всички!Да уточня детето ми е на 3 години и на площадката има доста кучета,а то си играе с тях.Мен не ме е страх.Ами изолирайте децата в буркан!Ами ако ги няма кучетата ще има други болести!И тогава?Ще убивате хората,които са заразили децата ви?Просто сте жалки...
14:00ч. 3 Април 2012 #90 Dry-Ice Цялата ни държава се е бъгнала, но някои хора решиха, че избиването на кучета по собствена инициатива е добро начало за поправянето й. Да вземем после да организираме затриване на селяни (който както може), че много цапат и ни облъчват с чалга, а?
13:10ч. 3 Април 2012 #89 lilito72 до probily Аз не съдя никой, но явно има други дете се мислят за съдници и хвърлят отрова насам-натам, без да се замислят, че някое малко дето дето слага всичко в устата си може да лапне от тази отрова, а също така и някое домашно животно, което не е направило нищо на никого (както и много от безстопанствените кучета).
12:31ч. 3 Април 2012 #88 Гларус няма хубав закон, няма хубава държава, сега чак кучетата ни ядът, а тук разгорещени природозащитници, заарди които няма закон за ефтанзаията на непотърсените след месец.. това е абсурд. Ппулацията анмстиите вече е толкова огромна, че ако тярвба да се залвят всичките ще трявбат поне 5 коли за кучета във Варна 2г да обикалят и събират, а в какво щше ги настаняват незнам.. А колко милиона (които ги няма )... За това ТРОВЕТВ ГИ ЯКО, колкото са повече и колкото са по-големи глутниците което става, толкова по страпшно ще става за уязвимите.. малките и старите,както и плахите жени
12:21ч. 3 Април 2012 #87 probily lilito72 рецидивистите не са ли хора? Коя си ти, че да ги съдиш? Безгрешна? Щом ще се държим за човещината нека да е за всичко. За едните има затвори, за другите - приюти. Щом пречат, необходим е контрол. Какво има да се спори, не разбирам?
И за хората, които замърсяват е необходим контрол, ама няма. За това и цапат. Винаги ще има по-безочливи, нахални и мръсни хора. Просто трябва нещо да ги спира.
12:10ч. 3 Април 2012 #86 lilito72 По същата логика да вземем да си приберем и по един-двама рецидивисти (щото и те са проблем)...или и на тях да подхвърлим отрова А?
12:07ч. 3 Април 2012 #85 qdosanata Много лесно ще се реши проблема с безстопанствените кучета тук- при толкова природолюбители, всеки като покаже нагледно какво означава да си такъв и прибере по две кучета , и..това ще да е -няма да има вече проблем, какво му мислите толкова :)
12:05ч. 3 Април 2012 #84 lilito72 В Л...а, тънем не толкова заради кучетата, а заради собствената си мизерия. Поогледайте се наоколо и пребройте мръсотията направена от кучета и тази от хората. Мисля, че хорсите боклуци ще са в пъти повече, да не говорим, че кучешките не замърсяват природата по никакъв начин за разлика от хорските.
11:42ч. 3 Април 2012 #83 Chet Да явно все още не сме дорасли за такава чистота и култура, затова ще се възхищаваме, че в германия и холандия в градинките подскачат зайци, а в нашите се излежават безстопанствени кучета. Да, няма орган, който да контролира домашните любимци как се облекчават и затова, ще тънем в Л... ... ... а.
11:33ч. 3 Април 2012 #82 seaman4 Нападали ли са Ви кучета?Е,след това премеждие ще говорите друго!!!!
11:26ч. 3 Април 2012 #81 Dry-Ice Правя забележки разбира се. Тази обаче ме шокира с нахалството си. Баш на центъра си стоеше спокойно и чакаше кучето да се облекчи върху плочките. Спрях се, загледах се, изчаках да видя дали ще изчисти след кучето, но уви. Теглих й една, но не му пука на дебила. Те такива не се страхуват от забележки. Виж ако има административни санкции ще е друго, само дето до сега не съм видял "органа", който трябва да следи.
Между другото преди време в морската градина някоя от партиите (предизборно) беше сложила едни метални кутии навсякъде с торбички за еднократна употреба с написани инструкции как да се ползват след домашните любимци, че даже и картинки имаше. Торбичките ги откраднаха бабите (виждал съм го лично), а металните кутии сигурно ги изтръгнаха мургавите братя.
11:21ч. 3 Април 2012 #80 probily Кой по какъв начин се е докарал до просешка тояга не би трябвало да ни интересува. Факт е, че хора умират от глад и студ и не е наша работа да ги съдим за това, че страдат физически в момента.
Аз куче на улицата не съм оставяла, не съм размножавала и не съм хранила със сурово месо. Искам куче, но няма да си взема, докато не съм достатъчно уверена, че мога да го дресирам и да се грижа за него така, че да не пречи на никого.
Няма как да стане хем да им помагаме на животните, хем да са толкова много. За всяко животно трябва да отговаря човек. За тези, за които никой не отговаря...
11:06ч. 3 Април 2012 #79 neda За разлика от просяците,които сами са се докарали до там,кучетата по улицата ние сме ги закарали там.Това не ми пречи да помагам както на просяци,така и на животни.
10:38ч. 3 Април 2012 #78 probily Какво означава хуманен начин и защо си затваряте очите? Кучетата са станали толкова много, че вече са в голяма вреда. Нима плъховете и хлебарките души не носят? Просто не могат да ви погледнат с онези големи очи и да размахат опашка...не могат да ви се умилкват и да ви разчувстват. Нямат ли и те толкова право на живот? А животните, гледани за месо? Те права нямат ли? Истината е, че не може да се изпуска от контрол едно явление, което придобива от години застрашителни размери и да го оправдаваме с хуманността си. Защото всички кучезащитни подбуди може да имат съвсем чистосърдечен благороден подтик, но в основата си са смукачка за пари и израз на безхаберие. Защото, който е хуманен и иска да защитава правата на беззащитните колко пъти е нахранил просяк? Или те просяците нямат права, защото са хора, защото са пияни, защото са миризливи и осъсани и не е останало нищо "хуманно" в тях...
И да...като няма нормални законни методи, обществото прибягва към "партизанските". Гадно е, не го оправдавам, но не е вината в този, който е хвърлил отровата.
10:31ч. 3 Април 2012 #77 Chet Dry-Ice, Съгласен съм с тебе, обаче като си забелязал нередност, вместо да удряш шамари, защо не си направил забележка на госпожата с любимеца? Ако всеки само си трае когато вижда нередности а не се опитва да вземе някакво гражданско отношение, няма да има никаква полза. Иначе те разбирам и аз вероятно така щях да реагирам, само да негодувам мълчаливо а после да си изливам възмущението в анонимни и никому не нужни коментари. Защото Госпожата вероятно е някоя "Мутреса" и никой не би искал да има проблеми с "приятелят" й, така ли е? Ако има някакъв закон или контрол той трябва да е за всички. Следващият път като забележиш нещо нередно направи забележка. А ако не ти стиска снимай с телефона си номера на джипа в който се качва после и сигнализирай където трябва.
10:11ч. 3 Април 2012 #76 Dry-Ice Кастрация е хуманният начин, за да се спре популацията им. Другото е контрол над домашните любимци. Трябва да се продават кастрирани. Като искеш да си вземеш кученце, да не го вземаш от обява в Позвънете, а от развъдник. Но нали сме в зоната на здрача, все някой ще открадне парите за кастрацията и ще се окаже, че кастрирани кучки могат да раждат. Избиването няма да помогне, защото чобаните пак ще си хвърлят кученцата на улицата. Що се отнася до мръсотията, в неделя вечерта видях една рускиня, която водеше питбул на каишка и спокойно го гледаше, докато то си вършеше работата на плочките пред Файт. Кучето не е виновно, но ако беше още по-тъмно щях да отвъртя един по тъпата руска глава на собственичката му.
Контрол няма тук, както винаги. Едни хора си разделят едни пари и после си бъркат в носовете.
А че селяндурите мразят кучета и много обичат да ги подритват не е нищо ново. Виж ако бяха кокошчици и овчици щяха да им говорят на галени имена.
09:55ч. 3 Април 2012 #75 Chet Аз също обичам животните, но съм съгласен с вас, че трябва да се измисли някакъв хуманен начин да се намали броят им. И разбира се това да не е за сметка на данакоплатеца. Освен това трябва да се повиши и моралът на собствениците ка кучета да ги разхождат на подходящи места и да чистят после след любимците си, защото никой не е длъжен да чисти чужди фашкии. И на вас ако често ви се налага да чистите пред вратата си чужди екскременти все ще ви е тая дали са от бездомни или питомни любимци. Накрая ще ви омръзне и ще скочите до близката бензиностанция за антифриз.
09:51ч. 3 Април 2012 #74 lilito72 Чета и не мога да повярвам на очите си - колко злобен народ сме! Някой замислял ли се е, че ако кучетата можеха да говорят, щеше да има милиони пъти повече оплаквания от това, че са блъскани, рита утряни и още какви ли не извращения от страна на хората срещу тях. Представете си, че както си стоите кротко на пътя и изведнъж някой дойде и започне да ви рита или удря с пръчка, камъни или нещо друго...как бихте се почувствали, едвали ще понасяте безропотно всичко. Така действат и кучетата, просто се защитават, а както знаем всички най-добрата защита е нападението.
09:51ч. 3 Април 2012 #73 Gevich Чета че много хора вземат отношение и някой от тях просто пишат глупости за да се намират на работа. Това което трябва да се направи е всички кучета да се приберат в определения кучкарник и да се направи подбор, като част от тях да бъдат оставени да живеят там, коя да бъде евтаназирана. Това е решението. Тези от кучкарника взимат достатъчно пари, за да се грижат за тях.
Такива глупости и клетви от страна на този малоумник дареас, просто са за заклеймяване. "Изроди гадни! Който убива, дано по същия начин умре, както е убил! И цялата му рода до девето коляно!" това което е написал да му се случи на него.
09:38ч. 3 Април 2012 #72 Sheldon Абе защо скапаните защитници на животните не изтъкват факта, че в САЩ примерно след като ги приберат в приют за бездомни, ако никой не си ги вземе вкъщи определено време ги умъртвяват? Тук се канят да им правят доживотни бърлоги със стотици милиони, това ако въобще някога успеят да ги приберат от улиците.
09:37ч. 3 Април 2012 #71 randi Кой с антифриз, кой с пушка, всеки сам си решава проблема. И мене ме дразнят понякога даже и кучетата с порода и стопани, които серат където им падне и гордият собственик не чисти лайната след мастията си. Нашите деца после ги настъпват и се разболяват от странни болести. Да не говорим за лично засегнатите и изпохапани от кучета, без значение бездомни или питомни такива. Когато кучета обезобразят вашето дете, тогава, ще ви се убива и не само кучета, защото всепак в дъното на проблема стои човека.
09:26ч. 3 Април 2012 #70 *** ****** , не е длъжно да си психолог за да знаеш, че едвам проходилите деца до 4-5годишна възраст не правят разлика между добро и зло- Bozko, децата може и не правят разлика, но ако и родители на същото дередже, то това е води до престъпни намарения у децата, а когато порастват, убиват хора. neda, благодаря за коментар, съгласна съм с Вас. Кучета са изоставени от хора, а не паднали са от небето.Но , помнете хора, Земята не принадлежи само на човека, а животните имат същите права на нея. Трябва да се намери еко-баланс на популациите.
08:10ч. 3 Април 2012 #69 Гларус и аз като малък съм мъчел домашните котки и не самои, не че не съжалявам, но това е доста преди да тръгна на училище.. Не съм осъзнавал какво правя, както ти сега не осъзнаваш, че човека, без значение стар,млад кактои неговото здраве!!! са по важни от която и да е мастия на улицата, каквито никаде другаде не може да видиш в Европа и целият развит свят и никъде не седят 40 - 50 000 бр на хранилка на данъкоплатеца а ги ефтанизират след първият месец най-много. И повярвай, има достатъчно хора с кучета , които д аим запазят видът, без да карат майки да се притесняват от бълхите и кърлежите, които се размножават от тях най-малкото, или да се прибират подомовете си със страх от глутницата до спирката или блока, която незнаеш в кой момнет се е увеличила с нови 5 и женската е станала особенно свирепа спрямо по слабите близкопреминаващи старци и и деца
08:03ч. 3 Април 2012 #68 Гларус Дареас - ****** , не е длъжно да си психолог за да знаеш, че едвам проходилите деца до 4-5годишна възраст не правят разлика между добро и зло. Чак след 5г имат природно възможност да започне интелекта им, да възприеме като понятие лошо или добро. За тов аи тогава започват да се гледат в очите когатоим се говори и четат приказки, вкарвайки с тяхното съзнание, неща с които те да станат достойни хора. Но до 5г възраст, децата природно не правят разлика м/у добро и лошо, з атов аи проявяват жестокост към животните особено, те не осъзнават че пухчо го боли и това елошо, защото не МОГАТ Малоумник прост!!! РАЗБРА ЛИ,,,СТИГА СИ ПИСАЛ БЕЗ ДА ПОЗНАВАШ СЕБЕ СИ ПОНЕ
07:18ч. 3 Април 2012 #67 seaman4 Мерси за рецептата!!!!
07:13ч. 3 Април 2012 #66 Гларус а тези като good-Lluck които много си ги защитават и хулят България - прав Ви път - заминавайте си като не ви харесва, от кога чакам най-накрая да се махнат тези като Вас, за ад се приеме ефтаназията както в цял свят и спрът нашите родители да ходят със страх по улиците.
07:08ч. 3 Април 2012 #65 Гларус Напълно съгласен съм с Анн, искам само кажа, че до моят дом има доста работящи от други квартали, идват хранят мастииите и ве4ер се прибират по домовете, катрат ми се кога минавам с моято ку4е покрай тях? (макар да съм си до нас и не си ги прибират по домовете, аи ние лете тук живущите не можем да спим, много жени заобикалят за да не минават покрай тях) Но сега почвам да ги бия тези които ги хранят и да слагам и аз отрова, за последната година се увелличиха с 15 поне
06:57ч. 3 Април 2012 #64 joni12 Ще взема да опитам рецептата.много псета. изпражнения. кучешки тении се разхождат наляво и на дясно.който милее за псетата да си ги води у дома.
06:31ч. 3 Април 2012 #63 good_luck За пореден път се убеждавам, че България никога няма да се оправи... Каква е тази злоба и агресия у хората ?!! Може ли по такъв начин да се отнасят с невинните животинки, това не е човешко..... Никъде по света (дори в Африка) няма улични кучета и котки, а ако случайно някое се появи, го прибират в приют! Не стига, че хората са виновни за бездомните кучета и котки, а на всичкото отгоре и ги убиват........... ПРОСТО НЯМАМ ДУМИ !!!
00:51ч. 3 Април 2012 #62 ann Бездомни кучета не трябва да има!
Както е написано по-долу навсякъде в Европа кучетата се прибират в приюти и ако до 14 дни никой не го вземе за отглеждане се прилага евтаназия.
Кучета да живеят по улиците много ли е "хуманно"?
Това е то "кучешки живот" и кому е нужно.
На хората които защитават кучетата и по този начин успокояват собствената си съвест.
Това да обичаш животните и да защитаваш безпризорното им съществуване по улиците са ДВЕ РАЗЛИЧНИ НЕЩА!
00:28ч. 3 Април 2012 #61 234 Някой хора много бъркат тези, които са против тровенето на кучета с природозащитници. Други пак споменават малките деца, които не можели спокойно да си играят заради кучетата. Я си представете че някое дете се натрови с това дето е хвърлено за кучетата ... много забавно а?
23:43ч. 2 Април 2012 #60 dareas @Atanas
Който няма какво да каже започва да обижда.
Край на разговора ;)
23:38ч. 2 Април 2012 #59 Atanas До дареас или как му беше името не знам ама явно е кретен,щом си позволява да обижда всички :Професора.който беше изяден от псетата и той ли е "малоумник"бе цървул мазен.Извинявам се на останалите ама тоя ме изкара извън нерви,иначе не съм толкова краен.
23:32ч. 2 Април 2012 #58 Работливият Кънчо Имам няколко въпроса към любителите на безстопанствени кучета и котки.
1.Давате ли храна и грижите ли се по същият начин за бездомните и клошарите така както за безстопаствените кучета и котки.
2.За безстопанствените кучета ли ще сте ако майка ви е оперирана от кучешка тения и едва е оживяла, защото е с високо кръвно и е останала без част от белият и черният си дроб.
3.За велосипедният спорт ли ще сте ако за една година и то без зимата сте хапани три пъти докато се прибирате от работа с велосипеда си.
4.Всички вегетариянци ли сте или прасетата не са животни.
5.Ходите ли до тоалетна на улицата и лайната на кучетата приятни ли ви са като ги настъпите там.
6.Обичате ли кърлежи и знаете ли, че най-вече безстопанствените кучета ги развъждат.
7.Обичате ли бълхи и приятно ли ще ви е ако отидете в мазата и се върнете с крака покрити с тези твари развъдени от безстопанствените котки.
8.Как слепите хора да се предвижват в града ако кучето му водач е нападано от безстопанствените кучета.
9.Вие отглеждате ли в къщи куче или котка.
10.И най-важният имате ли деца и на коя страна ще застанете ако безстопанственото куче охапе вашето дете.
Аз обичам кучета и котки и съм отглеждал, но избирам обикновеният човек пък бил той бездомен или клошар пред най-красиото ,но безстопанствено куче или котка.
23:24ч. 2 Април 2012 #57 ssssssssssss Антифризът по-хуманен ли ви се струва от евтаназията, скъпи "природозащитници"? Да ви пикая на ненормалниците...
23:16ч. 2 Април 2012 #56 HandSome Евала дареас!!!!!!
23:14ч. 2 Април 2012 #55 dareas Не рядко съм свидетел на това как малко дете (едвам проходило бебе) взема някаква пръчка/клонка и пред погледа на родителите си замеря кучета и котки с нея. Много често виждам и групи млади пишлемета (14-15-16 годишни) от по 4-5 човека виждат случайно куче и почват да се гаврят с него. Животните помнят, дами и господа! И затова, когато някое от гореспоменатите пишлемета мине след 1-2 дни по същия път, кучето ще му скочи да му лае и да го хапе, а аз ще седя тук и ще чета коментари на невъзпитали на добри обноски децата си родители.
23:12ч. 2 Април 2012 #54 HandSome Имам си куче! Грижа се за него.
А на тия дето знаят мога да Ви кажа, че има някой деца олигофрени дето кат им кажеш нещо не разбират , а поне кучетата го правят ! Така че недейте знайте много
23:08ч. 2 Април 2012 #53 bobi Природо защитниците ако толкова милеят за кучетата нека всеки един от тях да си осинови по едно куче и да се грижи за него а не само да им подхвърлят на улицата храна.
23:01ч. 2 Април 2012 #52 E pisna mi ЕЙ ТОВА Е HandSome евала бро каза им
23:00ч. 2 Април 2012 #51 E pisna mi и сега се сетихте да ги тровите заради случая в софия,или преди нямаше кучета.
Аз лично съм виждал как едно куче одраска опита се да ухапе идна баба,но то минаваше покрай нея а тя почна да му размахва бастуна си/ а вие СЕЗНАЙКОВЦИ нямаше ли да се защитите А
22:59ч. 2 Април 2012 #50 HandSome Дано измрат всички дето мразят бедните животинки. Ко са ви напрай ли да ва е*а в побърканите утрепки. Зарад тва България е най-долнопробната страна в ЕС - нататък гледат да използват всяка възможност за да ги спасят ,тука гледат да ги утрепят! Дано умрат всички дето мразят животните!!!!!
22:48ч. 2 Април 2012 #49 E pisna mi Преди пред нас имаше едно страшно умно куче,кат ходех някъде заставаше пред магазина и изчаква да излезеш,пресича/без шега/ и накрая стана баща на няколко малки и някой такъв ИДИОТ ГИ НАТРОВИ ВСИЧКИТЕ ДО ЕДНО ПРОСТАЦИ такива
22:45ч. 2 Април 2012 #48 dareas nasko-4, женчо, точно на центъра живея и се разхождам всеки ден, а отделно всеки ден кръстосвам и по кварталите. Знам, какво има във Варна, най-опасните кучета, които съм виждал са със стопани - питбули, булдози и други изчадия. А на улицата си лежат мили и добри същества, по-добри от повечето хора. Имат бълхи, да, но никой не ви кара да се отърквате в тях, че ми се оплаквате за щяло и нещяло. И без кучета/котки и всякакви други бездомни ПАК ЩЕ ИМА бълхи и зарази, но ВИЕ тогава няма да имате на кого да прехвърляте вината. А може би щяхте да горите тревата?
22:42ч. 2 Април 2012 #47 Tralala А относно приютите. Да защо уличните кучета не са там? Това наистина е интересно. Нали за това са създадени. Там да ги гледат и хранят и на щом някой ми харесва някое куче, да си го вземе и да си го заведе вкъщи, а не да го пуска на улицата и там да го храни. Щом толкова ги защитавате и обичате, ЗАЩО не си ги вземете вкъщи. И аз обичам кучета ин си имам такова, но НЕ го гледам на улицата!
22:42ч. 2 Април 2012 #46 E pisna mi Оф и аз преди учех в центъра и никога нито едно куче не ме е закачало.Пред блока има няколко агресивни кучета /чувал съм че са хапали хора/ама кат не ви е страх и не се паникъосвате няма нищо.Сега щот вие ги дразните вземете ги тровете,хахаха
22:36ч. 2 Април 2012 #45 Tralala Е поне вече е сигурно, че уличните кучета са по-важни от дежата.
А защо трябва за домашните кучета да се плаща данък, да се обезпаразитяват всеки месец, да им се бият един куп ваксини, а за уличните това не важи. Това, че кучето е кастрирано НЕ го имунизира срещу зарази и болести!
Колкото и странно да им се струва на някой хора тук, и мен са ме гонили кучета, а повярвайте ми бременна в осмия месец, с огромен корем и пазарска чанта, едва ли ходя да дразня кучетата по улицата! Но явно това означава, че съм "кретен", както констатра dareas!
22:35ч. 2 Април 2012 #44 E pisna mi Добре ама да ги избивате така,бе СЕЛЯНИ.Има си приюти.Вас не ви тровят нали;
22:34ч. 2 Април 2012 #43 nasko-4 дереас ти тъп ли си къв си щом не те е хапало или гонило куче аз ще ти кажа къде да отидеш и да почустваш тръпката, тъй като училището ми е на центъра а там помиите нямат край. Всички ги хранят и са по-големи дори и от мене отиди пред Еверестта там има едно куче, което няма как да не те посрещне и ще видиш като тръгне да те гони и след това към него се присъединят останалите хайти ще видиш как са бяга !! Мога да ти кажа,че децата нямат никва вина това са деца, бебета..... и кучетата нямат място ж големите градове :)
22:32ч. 2 Април 2012 #42 dareas А защо на ден като се разминавам с поне 50 кучета, никога не ме е подгонвало и едно? Защото като ме лаят не тръгвам и аз да им лая насреща или да се панирам и бягам. Продължавам си спокойно. Животните надушват слабостта и страха!
22:29ч. 2 Април 2012 #41 TheGame Уважаеми малоумник dareas
Тъй като вече до преди няколко години бях дете и имам случай и гонене и почти захапване от глутница кучетата, та да те попитам тогава защо след като си излязох от магазина докато си ям вафлата и си мисля какво ще играя днес ме почва да ме гони глутница от 5-6 кучета и аз се чудя къде да се скрия, добре че тогава имаше някакви възрастни хора, че просто не знам какво ще стане.
22:19ч. 2 Април 2012 #40 dareas Уважаеми ИДИОТИ! Да, прави сте, нямам деца. Не беше в това идеята. Идеята е в това, че кучетата хапят само кретените и лапенцата, които ги закачат.
Никога не ме е хапало куче, а все слушам някакви оплаквания от хора, които им викат и ги подритват. Затова, мили мои идиоти, не ритайте кучетата и най-важното - ВЪЗПИТАВАЙТЕ децата си както трябва! Като ги учите от малки, че кучетата са лоши и хапят и не знам какво си, те ще ги намразят от най-ранна възраст, после ще ги подритват, ще бъдат хапани, а после вашите деца ще учат техните деца, че кучетата са лоши и така се получава един затворен кръг от Идиоти. :)
22:17ч. 2 Април 2012 #39 Atanas И точно както някой по-надолу каза :ние хората сме виновни,да ама и същите ние можем да решим проблема
22:15ч. 2 Април 2012 #38 Atanas Спрете да ги храните,защото когато не им дадете да ядат те сами си търсят и най уязвими са нашите деца и възрастни родители
22:13ч. 2 Април 2012 #37 Atanas В подкрепа на Varnenka:Тоя или тая дареас явно никога не е имала деца или повече обича бездомните псета не знам какво да кажа.Аз имам мопс и си го гледам и си го обичам ,ама тези псета дето ядат човешко месо ........ не Ви разбирам хора ,които ги защитавате
21:20ч. 2 Април 2012 #36 Mu(n)cho трябва генерално решение на този проблем. кастрираните бездомни мастии не искат да еб..т, а да ядат
21:17ч. 2 Април 2012 #35 Varnenka малоумни приятелю-дареас,пожелавам ти да имаш деца и да видиш колко лошо е някой като теб да ги кълне така.Сина ми струва десет пъти повече от всички помияри на Варна.А който така иска куче да си осинови.
21:05ч. 2 Април 2012 #34 neda Едно не мога да разбера,как тези които скачат толкова против тези псета и за всичко са им виновни те,как не видяха,че в тово време докто обесняват колко со лоши кучетата,не виждат как хората се избиваме помежду си.Ние хората се изяждаме,а какво остава кучето,което си е животно.Да не говорим,че на ден сто пъти повече са престъпленията извършени от хора,отколкото ухапванията от животни.Не са важни кучетата повече от хората,но като гледам сред тях има много по добри и благодарни и верни от нас хората.Проблема е ,че тези които се канят да тровят кучетата ,не смеят да скочат на някой престъпник или убиец,а по-лесно им е да се правят да силни пред беззащитните животни,които така или иначе живеят този "прекрасен"живот благодарение на нас.Те са на улицата,защото ние сме го допуснали,не са паднали от небето.
20:58ч. 2 Април 2012 #33 dareas Изроди гадни! Който убива, дано по същия начин умре, както е убил! И цялата му рода до девето коляно!
20:55ч. 2 Април 2012 #32 dareas Абе, насъбралите се идиоти, мен как веднъж не е дошло да ме хапе куче, а? Просто не ги подритвам, не им викам, когато минавам покрай тях, не ги дразня! Укротете малко децата си, че като ги гледам из автобусите големи мъже, а от една буболечка се развикват и разбягват! Аман от кретени като вас И като децата ви!
20:04ч. 2 Април 2012 #31 Atanas След като толкова сте привързани към тези "мили"кученца Anq купете си едно местенце някъде към Дбрич направете си приют и си ги гледайте.Вместо да си насочите усилията да нахраните едно гладно дете хранете мастиите и им викайте "на мама сладкото кутре".И още нещо като ги кастрират им режат топките,а зъбите им остават....
19:50ч. 2 Април 2012 #30 Atanas И пак към Anq:Дано тоя твоя бог да не те среща със зъбите на тея помяри.АМИН
19:48ч. 2 Април 2012 #29 Atanas Може ред кучета ред политици и след тях кучезащитници.Към Anq дано моето момиче да не дава бог да се срещнеш със зъбите на тея псета нито ти нито твои близки а иначе вземи ги у вас и си ги гледай,вместо дечица кученца
19:20ч. 2 Април 2012 #28 Nqkoi_Vn природозащитниците се натъкнали на гранулирана отрова със синьо-зелен цвят, която е пръсната на различни места, дори в къщичките на уличните кучета хахаххахахахахахахаха къщичките на уличните кучета хахахахах
19:18ч. 2 Април 2012 #27 zornica защо трябва да по този начин да решава ме въпроса с бездомните кучета чрез отрова те не са виновни за нашета немарливост вместо да строим молове и още ненужни сгради да се построи голям приют за тези невини животни. Аз също съм хапана от едно куче и по двата крака и единият е шит което ми остава за цял живот.Това не е начина за решаване на този проблем.
19:10ч. 2 Април 2012 #26 tonibomboni71 Аз предлагам да наемем на работа 200 виетнамеца по строежите и като свършат парите,кучетата ще изчезнат тихомълком. Така хем ще бачкат за малко
пари,хем кучетата ще се жертват хуманно,за да няма гладни хора.
19:03ч. 2 Април 2012 #25 nick На българите- заспалите овце кучетата им виновни! Скапана нация
18:43ч. 2 Април 2012 #24 dido Съгласен съм с Atanas.За 2-3 дена решаваме проблема.Природозащитниците ще пореват малко,но ще им мине.
18:40ч. 2 Април 2012 #23 234 Dee Dee, децата дето си играят по площадките и слагат всичко интересно в устата си, дали не може случайно да се отровят с антифриза предназначен за кучетата, а? Сигурно трябва и малките деца да се разхождат на каишка и с намордник, че да не хапнат нещо от земята ...
18:33ч. 2 Април 2012 #22 Mama Ние пак ще откриваме топлата вода с решаването на проблема с бездомните кучета! Хората в цивилизованите "хуманни държави са го измислили: всяко куче намерено на улицата се прибира и ако в 14 дневен срок не му се намери собственик, се евтаназира. Край. Евтино, просто, хуманно.
Но понеже все сме по-католици от Папата, ние сме толкова хуманни, че кучетата ни евтаназират нас.
Против съм избиването на животните с различни отрови по улиците. Но на хората явно им е дошло до гуша. Не ги оправдавам, но ги разбирам.
Ако Държавата си изпълняваше функциите, нямаше да се налага гражданите й да ги изземват!
18:25ч. 2 Април 2012 #21 Niki Без да защитавам кучетата какво е виновно хайванчето,че стопанина му като се е наиграл с него и ми е дотежала отговорността да го гледа и го е захвърлил като непотребна играчка? Проблема е изтърван много отдавна и наистина трябва да се помисли сериозно и да се действа бързо! Но с тези изродски мерки ефекта ще бъде единствено,че децата ни свикват с агресията и безчовечността! Защо започнаха да се колят навсякъде и по всяко време? Насилието е повсеместно но това е бомба със закъснител! Ако си жесток към животните,не може да си добър към хората! Не знам как бих разсъждавал,ако ми се случи на мен,но определено това не е решение!
18:14ч. 2 Април 2012 #20 Pau Алооо,природозащитниците ,като толкова много ги обичате ,защо не си вземете бездомните кучета да си ги гледате в къщи,защо надавате вопъл? В Западна Европа никъде няма бездомни кучета,домашните кучета са с каишки,с намордник,има осигурени кучешки тоалетни.
17:58ч. 2 Април 2012 #19 sisvarna Няма да има опасност за домашните кучета, ако се спазва закона и си ги разхождате с наморник и на каишка. След като уличните кучета стават все по-агресивни към хората и се движат на глутници по 5-10 аз подкрепям изтребването им, стига да не пострадат деца, играещи в междублоковото пространство или парковете.
17:51ч. 2 Април 2012 #18 Dee Dee Все по някакъв начин трябва да се отървем от тия кучета, вече начина колко е хуманен всеки си разбира различно. Аз лично предпочитам кучетата да умрат нехуманно, отколкото после детето ми да лепне кучешка тения, някоя друга зараза или да е нахапано от такова куче. Природозащитниците явно нямат деца, дето си играят по площадките и слагат всичко интересно в устата си, за да мислят повече за кучетата...
17:40ч. 2 Април 2012 #17 dzvero ... и политиците, и политиците ...
17:35ч. 2 Април 2012 #16 batveso Към Атанас: заедно с кучетата на полигоните да пуснат и природозащитниците май...
17:32ч. 2 Април 2012 #15 relux Кучетата са най малкия проблем в страната поне в момента.. ;)
17:26ч. 2 Април 2012 #14 Anq към Атанас: Ей, ненормалник надявам се господ да те накаже само дето си си помислил такова нещо.
17:16ч. 2 Април 2012 #13 Atanas С отровата става много бавно и мъчително,трябва са измислят нещо по бързо,например да ги пускат по полигоните на ловците и да се изразходват старите патрони.За 10 дни няма да има нито едно псе на улицата.
17:15ч. 2 Април 2012 #12 Falcon За Бургас са дали 130хил лева за храна на кучетата.В същото време само 25 хил. лева за храна на бездомни хора.
В София за кучета се харчат над 800 хил лева
За Варна цифрите се крият
17:14ч. 2 Април 2012 #11 anonim Според мен не е много удачен вариант, защото могат да пострадат домашните любимци.
17:13ч. 2 Април 2012 #10 Postradamus Хората се умориха да чакат да се реши проблема и започнаха сами да го решават! Очаквано и нормално развитие на нещата. Изтребление на гнусните помияри е първата стъпка. Чак след като ги изчистим - затягане на закона, чипове, данък и ваксини за всички домашни любимци, със строги, солени глоби за нарушение или изхвърляне на бивше домашно куче на улицата!
17:05ч. 2 Април 2012 #9 vesi Б Р А В О !!!
На ВСИЧКИ ,които са пръснали отрова за уличните псета.А тези ,които ги жалят да си ги приберат по къщята и ако искат даже да спят с тях-като толкова ги обичат.
16:44ч. 2 Април 2012 #8 varnenka Крайно време е да се приключи с този проблем веднъж за винаги,ако трябва и с антифриз щом кастрацията и всички пари, получени по различни европейски програми, за справяне с бездомните кучета нищо не направиха! Защо ние да треперим за децата си? Стига вече!!! А и тия природозащитници преиграват с воплите си- като обичат толкова животни, да си ги гледат в къщи, а не да ги натрапват на всички останали! Като сме тръгнали да ставаме европейци, да се поучим и в това отношение - НИКЪДЕ по света няма такова чудо!!!
16:29ч. 2 Април 2012 #7 Gevich Защо тези природозащитници не си ги приберат в къщи и да си ги гледат. Тези от кучкарника, взимат пари за да ги обезпаразитяват и кастрират, връщат ги обратно на местата от където са ги взели, и какво става , кучетата раждат. Какво следва, тези пари отиват в някой джоб, и само се пишем природозащитници. Аз съм гледала куче и знам какво е привързаност към животното, ама чак пък толкоз към бездомните айде бе. Те бездомните са гладни, злобни, лаят по колите, и като минават покрай теб става страшно.
16:28ч. 2 Април 2012 #6 Vic Rattlehead Опасно и безотговорно е да се разхвърля отрова в града. Ако я налапа малко дете или домашно куче кой ще е виновен?
А инак проблема с кучетата е голям и си плаче за final solution, но не по този начин.
16:23ч. 2 Април 2012 #5 slavi92 умрете мастий !!
16:21ч. 2 Април 2012 #4 Rock&Rosie "... дори в къщичките на уличните кучета..."??????? Като има толкова добри и състрадателни хора да правят къщички на уличните зверове, защо не са си ги прибрали в къщи и там да се грижат за тях?
16:12ч. 2 Април 2012 #3 realist предпочитам детето си здраво и с всички крайници отколкото да си скубя косата след станалият проблем
16:11ч. 2 Април 2012 #2 realist всеки може да каже"това е жестоко" или нещо подобно ,но навремето преди 89 година нямаше умрели хора от кучешко нахапване,защото нямаше и толкова кучета.защо защитниците не си ги вземат в тях.аз не ги искам на улицата. не бях се сещал за отрова:)
15:59ч. 2 Април 2012 #1 summertime То колкото и да е "любвеобилно" кучето за определени породи намордникът си е задължителен - няма аз да си държа детето на каишка, че да може кучето да си потичва на воля. И реплики от сорта "Нищо няма да ти направи" не лекуват фобия, предизвикана от конкретен инцидент, пак с "домашно куче".
Уж уличните се кастрират, а се размножават?!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
БЕЛВЕДЕРЕ РЕЗИДЪНС - зеленият квартал на 10 минути от Варна, пред акт 16
Днес, 25 Ноември 2024 10:54
Възползвайте се от настоящите ценови предложения, които ще важат до 20.12.2024 г. и открийте своя мечтан дом.
Поради големият интерес и динамично търсене, предсрочно започва изграждане на предпоследния...
| |
|
Предаваме на Франция семейство, извело децата си в България
Днес, 25 Ноември 2024 16:52
Съпрузи от Франция ще бъдат предадени на френската страна, реши Варненският апелативен съд в две отделни производства. Основание за това са Европейски заповеди за арест, издадени от съдия-следовател към...
| |
|
Ръст на издадените заповеди за защита при домашно насилие във Варна
Днес, 25 Ноември 2024 16:39
От началото на декември ще заработи национална система, в която да бъдат въвеждани случаите на актове на домашно насилие, не само осъжданията от първоинстанционните съдилища, а изобщо посетените сигнали...
| |
|
На полярния ни кораб тренираха стрелба с картечница (видео)
Днес, 25 Ноември 2024 16:26
Тази сутрин на научноизследователския кораб "Св. Св. Кирил и Методий" с бордови номер 421 (НИК 421) се проведе тренировъчна стрелба с щатното стрелково въоръжение.
Стрелбата е елемент от дейностите...
| |
|
Международен турнир по баскетбол на колички се проведе във Варна
Днес, 25 Ноември 2024 16:13
През уикенда в зала „Христо Борисов“ в морската ни столица се проведе 12-ия международен турнир по баскетбол на колички за ‚Купа Варна“.
В проявата взеха участие три отбора: Балкан (София), Киев Лайънс...
| |
|
10 години затвор за смъртоносна гонка на пътя Варна-София
Днес, 25 Ноември 2024 15:47
Варненският апелативен съд увеличи от 7 на 10 години наказанието „лишаване от свобода“ на мъж, умишлено причинил смъртта на водач на друг автомобил при пътно-транспортно произшествие. Инцидентът е станал...
| |
|
17 туристи са в неизвестност след потъване на кораб край Египет
Днес, 25 Ноември 2024 15:34
Египетските власти съобщиха, че 17 души са в неизвестност, а 28 са били спасени, след като туристически кораб потъна в Червено море, предаде BBC.
Сигнал за бедствие е получен в 05:30 местно време (03:30...
| |
|
203 кикбоксьори от 31 клуба се "биха" за "Купа Варна"
Днес, 25 Ноември 2024 15:20
С участието на 203 състезатели от 31 клуба в страната в МСК „Владислав Варненчик“ се проведе третото издание на турнира по кикбокс за „Купа Варна“ в стил фул контакт за всички възрасти.
Кикбоксьорите...
| |
|
МЗ ще преговаря за увеличени доставки на противогрипните ваксини
Днес, 25 Ноември 2024 15:07
Министерството на здравеопазването (МЗ) ще води разговори за по-големи квоти ваксини срещу грип за свободния пазар, обяви служебният министър на здравеопазването д-р Галя Кондева.
"При този интерес,...
| |
|
"Нито една повече": Протестно шествие във Варна срещу насилието над жени
Днес, 25 Ноември 2024 14:53
Феминистки организации ще проведат тази вечер протестно шествие под надслов "Нито една повече" във Варна и още 5 града у нас - София, Пловдив, Стара Загора, Габрово и Шумен.
Шествието започва в 18...
| |
|
Адмирал от НАТО: Бизнесът да се готви за военен сценарий
Днес, 25 Ноември 2024 14:41
Бизнесът трябва да се подготви за военен сценарий и да коригира така своите производствени и дистрибуционни канали, че да не бъде изнудват от Русия или Китай.
Това заяви в Брюксел председателят на военния...
| |
|
МВР открих 41 кг кокаин в микробус, превозващ керамика от Испания
Днес, 25 Ноември 2024 14:27
Близо 41 кг кокаин е открит в микробус, пристигнал за влизане в България на ГКПП "Видин" вчера, съобщиха от МВР.
Бусът е бил шофиран от 25-годишен украински гражданин. Той е превозвал керамични плочки...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|