14:38ч. 17 Февруари 2013 #58
somebody
Йорданов никога не е мислил за добруването на Варненци,, той мисли само и единстевно за своето статукво - харесва му да е кмет, и жена му да трупа имоти...
Колко партии/любими/ смени г-н кмета? - всички възможни!
Спомняте ли си колко по-хубав град беще Варна преди 12 години, а сега от бетон и сбутани кооперации в центъра, нищо друго няма, даже градинката на Севастопол изсякоха ... а кмета *ни лукк ял , ни лук мирисал*... не знае кой и защо позволява масовите изсичания на дървета по целия град !
Градът стана нарицателно за васал на ТИМ, а кмета пак *ни лук ял, ни лук имирисал*, обаче одобрява ПУП-ове за строителство в Морската Градина .... и от нея скоро нища няма да остане, защото кмета пак *ни лук ял ...не видял, не разбрал кой и как продаде плажа на ТИМаджии..
ДОЛУ ПОДЛИЯ ЛИЦЕМЕР ЙОРДАНОВ !!! Никога повече кмет !!!
14:13ч. 17 Февруари 2013 #57
VisibleOne
Педер... Неща да те виждам!
13:48ч. 17 Февруари 2013 #56
Motia
Жалък нахалник и лицемер.
12:43ч. 17 Февруари 2013 #55
brick
мазно хю...не
09:04ч. 17 Февруари 2013 #54
Denny
Хахахахах, Кирчо ме разсмя искрено!!! След като разруши града, сега подкрепял гражданите му :))) Заболя ме корема от смях :)
06:19ч. 17 Февруари 2013 #53
aheloi
Айде подмажи се на гражданите, намажи филиите, давай, смело!
00:54ч. 17 Февруари 2013 #52
Rumi
Лицемер!
23:50ч. 16 Февруари 2013 #51
vili
Един път този смешен кмет да бъде адекватен!!! Браво г-н йорданов за позицията ви, дано не е поредния пиар само по повод наближаващия крах на герб.
23:46ч. 16 Февруари 2013 #50
Гларус
Собственикът на фирма „Стоянстрой“ ЕООД Стоян Сариев заяви специално за „Народно дело“, че не е съгласен с публикувани от нас материали, засягащи престижа на дружеството и дейността му. „Ако някои фирми се гордеят с това, че са едни от първите частни в страната, само ние можем да кажем, че сме първата регистрирана“
За видните подръжници на ГЕРБ, дано успеят да се сетя или знаят, кои са били първите частни компании в страната :) Все близки на Павката и партията хора
23:43ч. 16 Февруари 2013 #49
sunman
гейът се обади от отвъдното и иска хой народен
23:41ч. 16 Февруари 2013 #48
Гларус
те бяха 2г дежурни, предната власт също си имаше дежурни, но не бараше така общински имоти всичките наред, барабар с такива в морската градина, както ГЕРБ ...
23:39ч. 16 Февруари 2013 #47
Гларус
Стоян Строй ООД - Пловдив
23:36ч. 16 Февруари 2013 #46
SDN
На кого ги продадоха бе бозко,и в чия банка?
23:27ч. 16 Февруари 2013 #45
Гларус
да си предсатвим, че юристите на кмета а не той самия, бяха някакви лица, като оценителите на ГЕРБ, покрай които настоящата власт и близките на Павел разпродадоха половината имоти на варненска община
23:18ч. 16 Февруари 2013 #44
Гларус
и това винаги ми е харесвало в кмета.. В една такава бюрократична държава, ако кмета не е добър юрист или няма хора доверени и добри такива... / а те такива вземат много пари, които общината не би дала, ако не са нечии хора, които да защитават нечии интереси/
в смисъл, положението за мен лично, можеше да е доста по-зле, никой не констатира този факт
23:08ч. 16 Февруари 2013 #43
kgk66
Да атакуваш кмета на Варна в съда е все едно сам да си сложиш главата под гилотината, кмета на Варна е потомствен юрист, бивш депутат и т.н.
23:07ч. 16 Февруари 2013 #42
Гларус
ами незнаех на кого е човек, не съм се интересувал, видимо си е поставено лице и парашутист, а това от кого и гкак вече мисля, че е без значение ..
на 36 е, можеше да има свои позиции и своя твърдост в нашият град, ако толкова държи да е политик. Хубаво е да имаш някаква своя визия вътре в партоята и да я защитаваш, тя да е в интеерес на масата а не да се носиш по течението, на такива сме се нагледали за жалост.. Кирчев беше най-жалкия, с;дед него потоп, оше не съм запознат със всички вреди които е нанесал на този град
23:02ч. 16 Февруари 2013 #41
kgk66
Няма по-лошо нещо за Варна от кмета Йорданов
22:59ч. 16 Февруари 2013 #40
Гларус
Колко човека застанаха срещу булевард Варна, всички баровци и партии по трасето на който, плюха Кмета и го оатакуваха в съда А за всеки трезвомислещ човек в този град, трявба да е ясно едно нещо, без този иинфраструктирен проект да започне да се реализира преди 2030г най-късно, гфардът ни става една доста по-ужасна среда за живот
22:54ч. 16 Февруари 2013 #39
Гларус
Човека си търси заместник, ще се радвам ако Базитов стане такъв. Но подкрепям тази негова позиция, защото ако не намери такава, която да продължи това което той е започнал, ще е жалко. Варна не е град за 1мандат и това повечето варненци, трябва да го разберат. Сега може д аняма средства, може и скоро да не говидим в нова светлина този град. Но когато има начин и средства за тази цел, трявба да има доста другинеща подготвени за тази цел. Ако го няма ОУП или необходимата законова база, проекти като втори мост бул. Варна Портове, ще си останат хвърчащи думички, като тези на Гуцанов, дори и тогава хората които са на власт тук , да имат достатъчно средства и подкрепа от държавата за да ги реализират. А тоагва вече, 2020-2025 , ще е още по-трагично, не че сега не е
22:49ч. 16 Февруари 2013 #38
SDN
Извини ме,но нали знаеш портих на кого е племенник,ако незнаеш,да ти кажа,на николай вълканов,така че това че е ген.директор на гранда е нормално,но областен на герб и председател на финансовата комисия в общинския съвет малко в повече ми идва.
22:45ч. 16 Февруари 2013 #37
SDN
Пак ти давам актуален пример с ПАПАТА,когато човек разбере че не може да промени статуквото или съвеста му проговори,просто си подава оставката,колкото и да му е мил живота.Човек преди всичко трябва да има достойнство.
22:42ч. 16 Февруари 2013 #36
Гларус
ама аз знам че е депутат,ама след местни избори , спря да е какъето и да е във Варна .. мислеше си за кемтски престол дори :))) ама как да стане ..
А Портних на 25г е станал генерален директор???
:) не къде да е
Учудваме едно само,след като е толкова прогресивен и заслужаващ такова издигане в една крехка все пак ако трябва да сме честни за такъв пост възраст.. как 10-11г след това, той не се е еиздигнал още повече къдетои да е другаде, в смисъл, такъв вундер, щаха да го наемат големи световни компании от същия бранш. А вместо това, той все още е на атзи длъжност.
22:38ч. 16 Февруари 2013 #35
Гларус
честно да ти кажа, май имаме доста допирни точки, като изключим факта, че не съм видял по-добро предложение в първата тройка след Киро на местни избори или акквопто и да е предложение. Всички ме плюят мен,ама никой не казва - ей тоз е по добър от другите под-него. Пне симпатизантите на Гуцанов да се включваха с нещо в защита на своя лидер. Само плюят тук, без да се самоопределят като таквиа, акквито са си реално на Македония или вклубът на ГЕРБ
22:33ч. 16 Февруари 2013 #34
SDN
П.димитров е депутат в парламентарната група на гебр,така че не е отлетял,просто си е изпълнил поръчката поставена от мин.председателя на софия,ако пък смяташ фандъкова за критерии или институция по която трябва да се равняваме,много по зле за теб,за портних сме на едно мнение,парашутисти нямат място във Варна.
22:29ч. 16 Февруари 2013 #33
Гларус
всички медии и всички членове на партии обаче, няма да спират да обвиняват йорданов, защото той никога не е бил наведен слуга на някого.. Но акков искате от един кмет в градът в който се е радила най-голямата мафиотска структура и най-голямата компания представена на борсата в България, птритежател - да не изброявам.. да каже аз мразя тим. Я си вижте премиера и презиудента първо, какви надупени са те, къде ни навряха за пореден път чувството за независимост на нацията, за която хиляди са проливали кръв, да се водим ние най-смешната страна в ЕС, пръв съюзник на САЩ и т.н с президент, който го окипазяват както Цветанов така и Борисов
(виж линк...)
22:28ч. 16 Февруари 2013 #32
SDN
Bozko,безспорно К.Йорданов,направи много за Варна или поне така си мислим,през първите три мандата,в момента е изхабен,уморен и безсилен пред монопола,колкото и да си чешем езиците с теб е ясно че Варна УМИРА,през неговото последно управление като кмет,по добре е да си подаде оставката,така или иначе идват избори и герб пада от власт.ЗА ДОБРОТО НА ВАРНА ДА СИ ХОДИ,ЗА ДА СЕ ОТПУШИ ГРАДА МАЛКО.
22:15ч. 16 Февруари 2013 #31
Гларус
"К.Йорданов се смята за изолиран от общински съвет и централно ръководство на герб"
Това не отговаря на истината сякаш, Бойко може да не си е развързал кесията за Варна, но всеки път слуша Киро..
1.Боко внесе и прокара поправка в закона написна лично от кмета ни, за одържавяване на имоти - необходими за изграждането на важни инфраструктурни обекти на общините > Чак Фъндъкова , не пропусна да похвали Йорданов, защотои тя имаше такива проблеми с частни имоти
2. Павел Димитрив, ДС лицето на корупцията в ГЕРБ Варна, както и военният контраразузнаавач от време оно Симеонов, отлетяха пак по препоръки и зарди конфликти с Йорданов .
3. Приватизирането на бъдещата синя зона, беше спряно не заради шумът който му прави чест на Гуцанов че вдигна а заради Кмета , който пак се е наложил пред Борисов, да дойде да им дърпа ушите на свойте членове тук в оС.. Борисов има доверие на Йорданов..
и доста други неща
ама това, че Кмета днес излзезе и защити протеста , е нормално, повечето истински дълголетни вареннци, и най-вече тези с пенсиите, на които им е невъзможно да сиплащат тока, трябваше да бъдат защотени от своя избранник
22:05ч. 16 Февруари 2013 #30
Apostola
Абе, Bozko ли си, какъв си, ти си верно типичен местен комунист - винаги другите са ти виновни, а ти си света вода ненапита и цял живот си бил работник за общото благо, разбираш ли. Ако не си се осъзнал още, да ти отворя очите, че през живота си не си събрал 2 (две) клечки една върху друга за обществеността, а ти стига да си изкажеш интернет-позицията, нямам думи. Кметът ти Кирил Йорданов е същия като тебе и той не е дал 5 ст. за Варна - все пак да не забравяме че и той е кореняк византиец, пардон, варненец. Така че не бъди смешен и преди да пишеш не забравяй, че любимата ти Варна, за която за съжаление не си си мръднал пръста, е все още на точно 430 км далеч от столицата. Пак за съжаление. Нека да не го забравяме този смущаващ факт. Въпреки че пряко призивите ти за смяна на номерата, като шофираш в тая столица (ако смееш) се оглеждаш на 4 страни, това много добре го знаем. Айде със здраве.
22:05ч. 16 Февруари 2013 #29
Гларус
и да ви кажа чествно, сега състоянието на града е по-лошо от миналаат година, надявам се част по-скоро да окърпят пътищата , тов аобикновенно се прави след зимата. Нашите пътища, не само тези във Варна, са изградени по погрешенмодел, нямат оттичне на водата, нейното задържане пък, води до постоянното им влошаване. за тази цел, тярвбат нови методики за изграждането и преасвалтирването им в бъдеще. затов ане съм в час, как става и дали е евтино !!! Но в САЩ и доста други страни, водите се оттичат в посока, не се задържат осредата на пътя, има наклон на пътя към двата бордюра и шахти и т.н Нашите канални шахти с апосредатра на пътя на доста места. Това е по вина на комунистите най-вероятно. тук имаме 4 сезон и е доста специфично това как ще се правяят пътища и как ще се оттича водата винаги от тях, а тези неща струват многоппари - в смисъл - МНОГО СТОТИЦИ МИЛИОНИ , за да се променят
22:05ч. 16 Февруари 2013 #28
SDN
,,Морето,,нямате ли актуална снимка на К.Йорданов с чаша в ръка,а постоянно публикувате снимка от абсолвенстката му ?
21:58ч. 16 Февруари 2013 #27
SDN
Bozko,знеш че К.Йорданов беше избран с гласовете на циганите осигурени от янко станев,варненци(а не варналии)не гласуваха,по простата причина,че нямаше за кого.Пак те питам,щом К.Йорданов се смята за изолиран от общински съвет и централно ръководство на герб,защо не се направи на болен като ПАПАТА,и не си ходи в ШВЕЙЦАРИЯ,ние варненци ще го изпратим подобаващо.Интересно ми е мнението ти,защо К.Йорданов въобще се кандидатира за кмет?Може би са му направили предложение,на което не е могъл да откаже?
21:57ч. 16 Февруари 2013 #26
Гларус
Явно кмета трябва да се крие катомишка и да мълчи на фона на случващото се без да има мнение или без да е на наша страна?
мен ако питатем кавото и да направи кмета, вие пак ще го плюете...ама ми е чудно,какво трявба да направи точно според вас... в смисъл, как стъпка по стъпка,защото за доста от вас, той мисли само как да ни е гадно и нищо повече явно. Ще се радвам, както сте толкова дейни тук, да отидете и да си зададете неотложните въпроси и предложения пред него самия, има си приемни дни, запишеет си час и разкажете
21:54ч. 16 Февруари 2013 #25
Гларус
Човека застава в изявление и казва, че подкрепя протеста и тук веднага дежурните коментиращи лайномети.
"УУУУУу долу Кмета долу ТИм, протеста тярвба да е срещу тях..."
Явно тук кмета каквото и да каже и направи, винаги ще го плюят, съжалявам , че не съм с всички Вас и имам рзлично мнение,ама мен ме радват доста негови неща. Опитвам се да ггледам позитивно и на малкото, което ни е отредила Соифия и съдбата. И грам не смятам да рискувам него, като залагам на доста по-съмнителни елементи и мошенници и лъжци в местаната власт
21:48ч. 16 Февруари 2013 #24
гърмяна зайка
Bozko, никой варненец не нарича себе си варналия...май пришълеца от някое добричко село си ти,м ?
21:48ч. 16 Февруари 2013 #23
Гларус
SDN: който и да дойде на власт, ще се съобразява с ТИМ , те са най-големият регионален работодател и инвеститор, колкото и да не се позват с 100% обществена подкрепа, както и своя кмет,аз имам честта да кажа, подкрепям ги и това е.
има познато, които работят за тях и са добре, не карат с-класи и не се оплакват по цял ден, болшенството вземат сностни пари заплата. Ако искате комунизъм и всичко да е държавно - гласувайте за Гуцановм той е доказан лъжец, събира подписки в парка за съхранението му, после подкрепя сделки, сходи надува гайди за местните налози окол морето, после ги им подкрепя въвеждането и т.н. иска да създава нови и нови канцеларски лентяй и безделници набор 50-60 за свойте подръжници и това
А Йорданов, никога не е бил член на партия, винаги е бил подкрепян, защото местните партини централи, винаги са избирали лица, неподходящи за тази цел. Бях се настроил да гласувам за Узунов,ама той не се яви така или иначе на избори, видя ги всички в ОС как смърдят ...
А Йорданов сам гоказа, подкрепяли са го по 60партии на предходните избори, какво като е подкрепен от ГЕРБ? Да не би болшенството във Варна, аккато и ТУК НАЙ-вече, да са Ви накарали на сила, да пуснете бюлетина с Киро..???
21:34ч. 16 Февруари 2013 #22
Гларус
А на тях мога да кажа само едно, "мили ни нови съграждани,след като искате да имате един по-хубав град, с повече ясли, по-хубави пътища, без кучета и по-чист. Моля, променете си поне адресната регистрация и тази дори навашите близки и техните возила от ТХ ,СС, ЕН... Так, че държавата да отделя полагаемият се бюджет на Варна, над 270млн лв а не 180, първо на първо, после след като толкова не Ви харесват и нашите пътища, дайте пример , плащайте си местните МПС данъци там където живеете и си ползвате колите. Инак няма как да стане. Не сте гласували за вашия кмет да става премиер , а за софийския :))
21:33ч. 16 Февруари 2013 #21
SDN
Bozko, от доста време чета коментарите ти във връзка с кмета на Варна,оставам с впелетлние,че или си му адвокат или зам.кмет,а защо не и самият КИРИЛ йорданов.Може ли да коментираш състоянието на града през неговия четвърти мандат,след като беше избран с подкрепата на герб(нищо че преди това беше подкрепен от БСП,преди това областен от СДС),да споделиш,твоето мнение за топлите му връзки с янко станев и тим,ако смяташ че е изолиран от общинския съвет и централното управление на герб,за какво е кмет,и не е ли по достойно да си ходи???
21:28ч. 16 Февруари 2013 #20
Гларус
Коментарът е премахнат
Причина: Дублиране на коментар
21:27ч. 16 Февруари 2013 #19
Гларус
Съмнява ме и доста от тук коменторащите избобщо да са от Варна, това само да плюят градът си и да не дават каквото и да е градивно меннеи от себе си, не е свойствено за нам варналии, а по-скоро за болшенството от от другите градове, онези 200 придошли за псоледните 24г
21:24ч. 16 Февруари 2013 #18
Гларус
аз зададох реален въпрос - кой, ако не той?
защо не гласувяхте всички за Павлова? :D
затова и половината тук, са едни жалки драскачи и партиини функционерчета, които искат другите по-големи мошенници..айде фък офф
21:03ч. 16 Февруари 2013 #17
nick
Както винаги кметът е с най- добрият ПР в града
20:58ч. 16 Февруари 2013 #16
Гларус
Май бъркате кмета с фианнсовия министър, че да си отпусне на Варна 200-300млн повече,както бившия кмет на София!. Но така и неразбрах, кой е по-добрия вариант от настоящия, който има шансове да стане кмет :) Този , който подкрепи застрояването на мосркият парк - г-н Портних, Марежки, който не прави разлика между държавна собственост каквито са а1 и порт варна и общинска, върху която има вероятно някакъв частичен контрол ако е кмет или Гуцанов, който всички плюят също.Не мога да Ви схвана мисълта, не заради друго, а защото не видях друг да е бил в челната четворка . Днес всички са толкова смешни, отричат ГЕРБ, но пък казват - те са по-малкото зло? В този ред на мисли, моля изкажете се , нека ви чуем гласа най-накаря ?? ами то и аз я искам, ама кмета нищо не бил напрвил - какво може кмета реално? Да излезе на улицата и да каже, хващайте ножовеет и сопите и тръгвайте към София или да Ви подведе към варненска окръжна прокуратура, с думите тези там, неповдигат обвинения за даалверите в ОС. Още повече, тези хора, с далаверите в общински съвет - ама вие сами си ги избрахте :) В смисъл, той кмета не одобрява нито една голяма сделка за подръжка в града сам. Тов аминава през гласуване, и там казват толкова пари на този, кмета може да предлага... ама не може да Ви изкара 200-300млн от сосбтвения си джоб или магическа пръчка .. Мери, като не ти харесва Варна - пътя за Бургас или София,а з съм бил там, не ми харесва.. ВЯарна е в пъти по хубав град от другите два
20:54ч. 16 Февруари 2013 #15
Гларус
Коментарът е премахнат
Причина: Дублиране на коментар
20:50ч. 16 Февруари 2013 #14
Кептън
ЕРП-тата са последната брънка на веригата ... Не е виновен този, който изяжда десет зелника, а този който му ги дава? Въпросът е, че някой е разрешил на определени хора да грабят всички останали, с други думи ... нас. Следователно, трябва да се променят правилата на системата, които разрешават нагло и нахално да бъдем крадени, ... а след това да се набеждават електромерите - че мерели грешно, сметките - за това че може би компютрите не могат да смятат, ценообразуването - ами нали там вони от партизанска политика - кой с кого и по какъв начин да се обогатят (окрадат) за сметка на останалите ... Следователно, ако трябва да сме пределно точни проблемите са в разкриването на хората, извличащи материална изгода от създаденото ценообразуване на електроенергията, водоснабдяването топлофикациите и целия останал микс от проблеми.
20:28ч. 16 Февруари 2013 #13
Стария боцман
АЛА-БАЛА!Работата на кмета не е да подкрепя протестите .Той трябва да използва властта ,която са му дали хората, в града да има нормални условия за живот.ЗА ТОВА МУ ПЛАЩАМЕ ПОВЕЧЕ ОТ ДЕСЕТ ГОДИНИ!Всичко друго са фокуси.
20:26ч. 16 Февруари 2013 #12
Mery
Тези,които подкрепят "КМЕТА "/защото ако беше наистина кмет на града,щеше да го превърне в райска градина,а не в гето/,да си вземат хапчетата!
Протестите във Варна трябва да бъдат не само против електроразпределителните дружества,ВиК и другите монополисти,но и против управлението на града,защото заприличахме на центъра на Максуда-разбити плочки,боклуци,дупки,кучета и какво ли още не!
20:15ч. 16 Февруари 2013 #11
Rock&Rosie
Много ми е интересно, каква ли е била сметката за ток на общината? Кмете, що не дойдеш на протеста, да споделиш с данъкоплатците? ;)
20:10ч. 16 Февруари 2013 #10
BBB
Ако бяхме на автопилот, щяхме да сме къде-къде по добре.
20:10ч. 16 Февруари 2013 #9
dido
познавайки кметчето - гейче като абсольтно ВЕТРОПОКАЗАТЕЛ - това означава само едно : мишките напускат потъващия кораб на гроб - герб ! Късно е либе за китка !
20:02ч. 16 Февруари 2013 #8
шмайзера
Я, че ние сме си имали кмет бе:) Не сме на автопилот както си мислят всички:) Ура !
19:59ч. 16 Февруари 2013 #7
BBB
Тук сериозно ли някой пише в ЗАЩИТА на кмета .... НЕ мога да повярвам .... Честно !!!
19:53ч. 16 Февруари 2013 #6
m.z.g.68
Късно е либе за китка.Много късно се сети за варненци.Ако ги подкрепяше за толкова време можеше да си мръднеш пръста-дадохме ти възможност повече отколкото трябва.
19:46ч. 16 Февруари 2013 #5
Гларус
Дано ГЕРБ Варна, спрът да лижат задните части на София, дано елементи като тези, за съжаление късно извадените от местната влст : Симеонов и Димитров, не присъстват в техните редици... Не мога да обвинявам всички членове на ГЕРБ Варна, заарди черните и овце, надявам се да са си взели поука, и да не си мсилят, че Варна трябва да куртуозничи на София още дълго и търпи лишения
19:41ч. 16 Февруари 2013 #4
Гларус
аз лично, заставам зад тази група, в която са по-възрастните мои съграждани гласували на местни избори за Йорданов, а не тези, които коментират, без да осмислят факта, че премахването на даден елемент от местната власт , грам не води до появата на по-добър .. още повече, с оглед лошите сигнали, които получавам от оснвоните претенденто за неговия пост - Марежки и Портних
19:37ч. 16 Февруари 2013 #3
Гларус
Кмета има право, да наложи това, все пак, това с цените на тока, си е чиста отгвоорност на София и министерски съвет. А не на местната власт, местаната влст има право да протестира, когато взетите там решения са в разрез с обществената нагалса на тези избрали Йорданов. А същия, като независим кандидат и подкрепен на последните местни, имаше честта да защити и правото на варненци да организират референдум в защита на морската градина. Ако кмета беше Портних, никога нямаше да анпарви таквоа изявление. Защото именно Портних подкрепи и защитаваше специалните мерки за застрояване в морският парк, по които се издадоха много разрешителни. Дяволите във Варна, са в овчи кожи ! Хората които продават нас варненци, за съжаление се позлват с широка обществена подкрепа.
18:54ч. 16 Февруари 2013 #2
моторист666
Да,бе да,в неделя ще си разваля рахътлъка.
Той вместо да ги подкрепя да вземе да си подаде оставката и да ходи да си харчи някъде заработеното през кметуването му.
г-н Йорданов,молим ви,идете си!
18:42ч. 16 Февруари 2013 #1
vas1970
Като ги подкрепя да тръгне с тях утре