Бойко Борисов: Благодаря на Станишев, че с организирането на този референдум завинаги зачеркна АЕЦ Белене
Неделя, 27 Януари 2013 19:09Източник: ИА Фокус
Премиерът Бойко Борисов не е изненадан от слабата избирателна активност на референдума. Борисов коментира темата пред журналисти в училището в Банкя, където гласува, предаде репортер на Агенция “Фокус”. За референдума и слабата избирателна активност той коментира още „нещо предизвестено". На въпрос на журналисти за коментарите на БСП за саботаж на референдума, Борисов заяви: На кривата ракета космоса й пречи. Пътищата са прекрасно почистени. Най-слабата избирателна активност е в най-добре почистените градове. Очакваше са да вали сняг, не да пече слънце, но денят беше слънчев, прекрасен. Това беше безсмислено упражнение по тази тема, каза Борисов.
Според Борисов, парите, които са били похарчени за организирането на референдума, е можело да отидат за нещо по-смислено.
Благодаря още веднъж на Станишев, че освен, че не подписа за "Белене", прояви характер, не се поддаде на кръговете, които искаха да строят, но с организирането на този референдум - завинаги зачеркна темата "Белене". Това каза министър-председателят Бойко Борисов пред журналисти в Банкя, предаде репортер на Агенция “Фокус”.
Много съм щастлив от победата на Джокович, за Балканите и всички, които гласуваха за спортист на Балканите - това беше уникална негова победа, каза Борисов, най-напред.
Не искам Станишев да си подава оставката, нека да си стои. Помогна много човекът, помогна, разумен е. Това каза премиерът Бойко Борисов на въпроси на журналисти в Банкя, предаде репортер на Агенция “Фокус”. С неподписването от 2006 до 2007 г. Станишев е свършил огромната работа. Аз само я довърших. С този референдум Станишев помогна много, каза Борисов. Станишев за пореден път се показа като отговорен човек, каза Борисов.
|
Коментари |
09:50ч. 28 Януари 2013 #18 STELITO @Lazz : Човече, всяка държава трябва правилно да преценява накъде да върви! Ние не сме производители на ядрено гориво и ще го купуваме на цена, на която ни го продават , което ще определи и цената на тока ни.
Ние сме с прекрасен климат и тук туризмът тепърва ще се развива /ако управляващите ни имат акъл/.
Имаме и прекрасни условия за селско стопанство , но българският производител е смазан от вноса.
Знаеш ли, целия свят се обръща към неизчерпаемите природни източници на енергия - слънце и вятър.
Така, че с огромни поправки в законодателството , ние можем да се развиваме в правилната посока, а не да станем роби на на някой производител на ядрено гориво.
03:15ч. 28 Януари 2013 #17 Haus Lazz;
Много се накефих на коментарите ти и честно да ти кажа и изкрено се и посмях.Аз съм един от тези които не отидоха да гласуват и знаеш ли защо?Веднага ще ти кажа.Това по себе си беше 1-вият и едва ли ще има по тъп референдум в историята на България.1-во;Защото вобще не съм съгласен с теб че не ти трябвало висше образование да разбереш еди си какво.Глупости!!Точно този въпрос трябва да го разискват хора специалисти в ядренета енергетика,заедно с най добрите икономисти,и специалисти по външни пазари,и след като се притеглят плюсовете и минусите да се реши да има ли Белене или не.Точно пък обикновените хора вобще си нямат и понятие от тези неща,а като гледах по ТВ-то днес какви елементи отиват да гласуват,АЙЙЙЙЙЙЙ,пази боже.Те я питат за какво ще гласува ,тя отговаря за БСП-то.И ти на тия хора ще разчиташ да даът отговор за ядренета енергетика.Май си се издухал яко.Да ,прав си за зелената енергия,ама колкото косъм от ,нали се сешташ?Да те святна ,че зелената енергия не е по желание ,а е задължителна деректива от ЕС.Там няма не искам и ако ще и 10 ядрени централи да имаш пак трябва да произвеждаш зелена енергия и да я изкупуват.За това всички бандити и крадци с манги се ориентираха към нея,защото най сладкото е задължителното.А иначе не ти трябва и средно образование да разбереш,че Кремиковци,КЗ и всичките мегомански проекти на тежката промишленост рухнаха първи,Ха да видим защо?Защото работеха с вносна суровина,и за да я докарат до тук се плаща.На времето СИВ я осигуряваше и срещу чушки вземахме руда.Тия времена ги няяямммааа вече,Сега ще трябва да си я купим,и няма как да си конкурент на който и да е който я произвежда.Китай ли ,Русия ли,Германия ли ..който искаш.Пак сме прецаканите.
02:46ч. 28 Януари 2013 #16 Lazz Дано сте разбрали тиквеници, какво се опитвам да ви кажа ;))) Тая държава няма да върви напред с "хранително-вкусова" промишленост, животновъдство и туризъм !!! Тая държава ще тръгне с металодобив и обработване, с работещи и модернизирани корабостроителници, с конкурентно-способни пристанища и със силна и евтина за промишленоста и населението енергия познайте от 3 пъти коя е тя ;)))
Със стопанство и туризъм ще си останем същото тъпо вмирисано село което сме сега и ще затънем до степен в която и дедо ви Господ не може да помогне !!!!
Така че стига сте се делили на тоя и ония, стига сте дрънкали за история и отминали работи ами се замислете, че е 21 век, а ние нямаме ясна идея какво да правим, а това което имаме като вяла идея, даже е толкова нелепо, че и гаргите ни се смеят. ;)))
02:32ч. 28 Януари 2013 #15 Lazz Значиии много бавноразвити има в тая държава.
1. Потресен съм от тая избирателна активност. За пръв път ви дават шанс за демокрация и да покажете личното си мнение на гражданин било то ДА или НЕ, за важен въпрос и вие се покрихте като мишки.... Толкова ли не ви пука дали след 10 години ще плащате тройно за ток или вие гласувате само като ви с еплати или като ви залъжат с прахоляк ???
2. По-голямата част от тука са дървени философи в най-лошия смисъл на тая дума !!! Не съм нито за Бойко нито за Серго, не ме е*е за тях и скапания им живот, но ме интересува дали след 10 години когато централите ни са тотално остарели и се наложи по голямата част от тях да затворят, няма да плащам за ток тройно или четворно на това което плащам сега ;))) Защото това експерти и разбирачи дървени ще стане и не ти трябва висше за да го проумееш. Друго за което не ти трябва висше е това да си погледнеш бележката на сметката за тока и да вивидш какъв процент от сметката ти е за зелена енергия и да вденеш, че с тая зелена енергия, която между другото я държи монополист сметката ти за ток става ЗЛАТНА !!!! А това от каде ще се плаща централата ми много е просто бе, тегли се кредит за една част, държавата поема друга и 3та поема външен инвеститор. Построява се централата и щом заработи тя започва да си връща инвестицията с евтин ток и печалбите от продажбата на Ел. енергия... прост да си ще го разбереш това, мене ме е срам какви идиоти има в тая държава, грам акъл да нямат в тая тиква....
3. След тоя референдум мога да заключа две неща. Едното е че тоя народ наистина е едно стадо без собствено мнение, което не иска и НЕ заслужава демокрация. Другото е, че много ревете тва било зле онова било зле пък като дойде време за избори всички викат ааа аз няма да гласувам протестирам.... ама кой го е*е за твоя простес бе сине майчин, и с тебе и без тебе ще се избере ново правителство ама ти пак ще мърмориш после. Значи от тук нататък вече никой няма право да мърмори !!!!
01:24ч. 28 Януари 2013 #14 lefer5 Напълно съм съгласен с КЕПТЪНА. В БЪЛГАРИЯ има борба на 2 лобита Станишевото за Русия атова на ББ за САЩ. и едните и другите гонят собствената си изгода а големите не се интересуват какво става тук защото гледат само собствента си изгода. Затова има американски бази киото нищо не плащат за това че са тук и докато има кой да търпи това той ще им е изгоден независимо какви ги върши или какви ги е вършили е без значение за тях кой щще им слугува за едно потупване по раното или някоя сумочка в сметката си. Ние сме м/у чука и наковалнята и на никой не му пука за нас. Затова трабва да внимаваме за напред за кого ще гласуваме .
01:24ч. 28 Януари 2013 #13 lefer5 Напълно съм съгласен с КЕПТЪНА. В БЪЛГАРИЯ има борба на 2 лобита Станишевото за Русия атова на ББ за САЩ. и едните и другите гонят собствената си изгода а големите не се интересуват какво става тук защото гледат само собствента си изгода. Затова има американски бази киото нищо не плащат за това че са тук и докато има кой да търпи това той ще им е изгоден независимо какви ги върши или какви ги е вършили е без значение за тях кой щще им слугува за едно потупване по раното или някоя сумочка в сметката си. Ние сме м/у чука и наковалнята и на никой не му пука за нас. Затова трабва да внимаваме за напред за кого ще гласуваме .
00:27ч. 28 Януари 2013 #12 Кептън Какво да се изнася? Ами нека да са например, технологии. Великият "Щастливец" беше сравнил България с Швейцария! Някъде в читанките е сравнението България е Швейцария на Балканите. На мен пък може да ми се иска, Швейцария да я наричат България в Алпите. Да, да, ама не! Защото Швейцария без море, е повече морска държава от България. Примерно, за първи път скоростта на звука под вода е измерена къде - правилно, на Женевското езеро. Първият човек слязъл на най-дълбокото място в света (Марианската падина) е швейцареца Жан Пикар с батискафа "Триест". Въобще да не говорим за най-авторитетното изложение на подводни технологии, корабните двигатели "Зулцер", или за най-големият чуждестранен оператор на контейнерни превози в България "Swuis Mediterranean Containers - SMC". При това без морско крайбрежие. Действително бих искал да кажа и добра дума за нашите учени, които имат съществен принос за построяването на Великият Колайдер. Но у нас, интилигент е грозна дума, да живее селското мислене на Андрешко - да измамим Бирниците, извинете - Данъчните. Това е мисленето и на Бат Ви Бойко, и на тези които го харесват. Да Ви е жив и здрав!
00:05ч. 28 Януари 2013 #11 Didogr Типично изказване на човек,който не се съобразява с ничие мнение дори на хората,които го избраха.Защо този наглец си мисли,че които не са гласували са против АЕЦ.По-скоро резулататите показват,че БСП са си запазили електората,а ГЕРБ губи 1/3 от тях.
23:31ч. 27 Януари 2013 #10 Кептън Моля, моля, просто си казвам, че в момента най-много изнасяме зад граница не точно електроенергия, а млади, можещи и знаещи хора, който и най-много инвестират в страната, по - точно в останалите възрастни родители, ама и те си заминават по естествен път. Засега Бат Ви Бойко облага преводите, пардон, увеличаващите се български спестявания с 10%. А какво наследство ще остави - транзитни магистрали, за да могат чужденците, да преминават транзитно през географската територия България! Знаете ли за какво в Дуранкулак са вдигали въстание, ами, срещу върнатия от българските управници десятък. Та честно казано бих искал да изнасяме нещо друго пък било то и Great Wall Motors - на български казано "Великата стена", като няма ток и Великата китайска стена е добра.
22:56ч. 27 Януари 2013 #9 STELITO Kefal , ти гласува ли "за тока" ?
22:56ч. 27 Януари 2013 #8 STELITO Kefal , ти гласува ли "за тока" ?
22:53ч. 27 Януари 2013 #7 STELITO Ехе-е-е-е , ама Кептън, ти и с Турция ни сравняваш. Що не вземеш някоя по-дребна държава със застаряващо население /като нашето/? Що не спреш да го плюеш Б. Борисов? Целия свят е във криза, ние да не сме частица от Рая, че да не ни засегне кризата ? Или ще кажеш, че Б.Борисов е виновен за нея , а ако бяха комунистите нямапе да сме в криза.
Говориш за '69 -та и '89-та година . Бойко ли беше виновен за събитията тогава? Щото днешното ни икономическо състояние е ефект от "правилната" политическа работа на тогавашните управляващи! И заплюй ме ако на власт не са били БСП /извинявай - БКП/ .
22:48ч. 27 Януари 2013 #6 kefal явно работата за управляващите е много зле,за да е впрегната такава голяма ОПЛЮВАТЕЛСКА ДРУЖИНА!
22:44ч. 27 Януари 2013 #5 STELITO Бъркам ли Кептън или наистина в Китай консумацията на ел. енергия за една седмица е в десетки пъти повече отколкото цяла България харчи за един месец ? Къде е Китай -къде сме ние !
На марсианците ли ще да я продаваме тая енергия? Щото на нас и това дето го произвеждаме на пълна мощност в момента ние много.Знаеш ли ,че работят само 55% от мощностите в България и ни стигат, че стигат! И...не съм чула някоя балканска държава да е споменала, че търси ток - всички продават !
Е, Кептън , за какво говорим тогава ? Айде стига с тия пропаганди! Ние да не сме пъстри амазонски папагалчета !
22:33ч. 27 Януари 2013 #4 Кептън Що се дразните душици? Може би защото през 1920 г. Турция беше едва 20 милиона души, а сега само Истамбул е 17 милиона, а цяла Турция стана почти 80 милиона души. Какво стана с България за същото време - ами почти нищо, от 5 милиона през същата 1920 г., почти до 8, 800 милиона души през 1989 г., и някакви си 24 години следо това сме на нивото от 1969 г. - малко под 7 милиона души? Това е последиците от остатъците на това, което казвате че е хранително-вкусова промишленост, туризъм и селско стопанство. Кой е най-изнасяният продукт зад граница българският интелигент. Той и се превърна в най-големия инвеститор в българската икономика - българският емигрант, който изпраща по почти един милиард евро на година. Това са скъпоценно нарастващите спестявания на Бат Ви Бойко, които ще облага с 10% данък. А милионите на българските милиардери, отдавна са в чужбина. Справка с милионите на оня утрепаняк Самоковеца - Компира. не само че не успяха да ги конфискуват, ами дори горката вдовица ще съди България в Страсбург. Действително защо ли ни е енергетика, като не знаем какво са правим не само с нея, но и с хората в България. Бат ви Бойко мисли заради Вас и за Вас. Бог да Ви спаси, сигурно ще Ви познае!
21:42ч. 27 Януари 2013 #3 varna9000varna Кептън, ако ще имитираме, както при „социализъма“ на СИВ (за по младите: Съвет за Икономическа Взаимопомощ между социалистическите страни в Европа), икономика чрез демонстриране на иономически „мускули“ и никаква ефективност, можем не по малко престижно да развиваме самостоятелна българска космическа програма са „населване на слънчевата система“. Това не са „дорасли“ да правят нито Китай, която в момента е втора, а утре може би ще бъде първа световна икономическа , нито Турция, която е в Г-20, пък да не говорим за някяква си Финландия.
Айде малко по твойта тема. Как мислиш? Трябва ли да си поръчам контейнеровоз за 12000 ТU(контейнерни единици), за да си превозвам 10-те контейнера с картофи. Не, нали.
Какво освен туризъм, селско стопанство, хранително-вкусова промишленост, евентуално високи технологии и дай Боже, нефто и газодобив в Черно море смяташ, че България ще развива в следващите 50 години? Металодобив, стоманолеене (разбира се в Кремиковци и Стомана Перник) ...... , или някакъв друг енергоемък клон на икономиката смяташ да развиваме. Къде ни подреждаш до държави като Турция и Китай, с доказано развита тежка индустрия? А Финландия Бог с нея. Имали Нокии за продажба поръчали си централа. Няма да им я плащам аз я.
В следащите 20-ина години българската икономика ще трябва да намалява енергоемкостта си, защото е от 4 до 6 пъти по-енергоемка от нормите в ЕС. И за да получаваме пари за енергиина ефективност ще трябва да намаляваме енергопотреблението. Т.е. и електропотреблението. В момента 70% от енергодобива ни задоволява напълно потреблението в България. 30% е за износ. Да но сега можем да изнасяме 20-25 % за Турция Гърция и Македония. Най много за Турция. Останалите 5 % висят.... .
След 10-15 години когато няма да изнасяме за Турция, защото тя ще си е построила три АЕЦ-а и три ВЕЦ-а а и ще ни е конкурентка за износ на ток в трети държави, къде ще си я дяваме АЕЦ Белене тогава? А Кептън .... ?????
20:39ч. 27 Януари 2013 #2 дядо Тиква До Кептъна:Не съм срещал шофьор, който да кара по права линия ,от Варна до Шумен например. Как завършват някои експерименти на пияни шофьори знаем добре. ВСЕКИ СЛЕДИ ПЪТЯ и се съобразява с конктретните условия В МОМЕНТА. Не може едно сериозно предприятие, като сдобиването с АЕЦ, да се реши с едно решение на политбюро някога си и повече да не подлежи на ревизия. Напротив- до последния момент трябва да текат оценки и да се върти пазарлък. Но така е с народните пари, които някои хора като Станишев са готови да харчат като чужди. Сигурен съм, че ББ ще приеме всяка реална и полезна за страната оферта, стига да се докаже, че е такава.
20:18ч. 27 Януари 2013 #1 Кептън Всички страни, които се развиват или имат намерение да се развиват, съответно развиват и ядрена енергетика. Китай, която в момента е втора, а утре може би ще бъде първа световна икономическа сила развива ядрена енергетика (какво ли са някакви си 10 ядрени реактора). Турция, която е в Г-20, а смята да влезе в Г-10 (това са десетте най-развити икономики в света), планира не две, а четири ядрени реактора в 2 АЕЦ. Финландия неизвестно защо също планира да развива същата тази ядрена енергетика. Бат Ви Бойко отначало надаваше ухо за "Уестингхаус", която да зарежда руските ядрени реактори с американски горивни клетки (таблети), нямаше нищо напротив същата, но когато авериканската агенция по енергетика отхвърли таблетите, като потенциално опасни, обърна палачинката. Отначало фотовмолтаиците и ветрените генератори повишиха електроенергията в България, сега отново се обърна палачинката, да живеят енергонезависимите генериращи мощности! Въобще лицемерието е под пълна пара и да живее Бат Ви Бойко, той мисли за Нас и заради Нас.
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
ООН одобри 300 млрд. долара за бедните страни
Днес, 24 Ноември 2024 18:57
Конференцията за климата в Баку одобри 300 милиарда долара за бедните страни в рамките на споразумението за климата. Сделката беше постигната след тежки преговори в азербайджанската столица. Споразумението...
| |
|
Уран продължава да е загадка за учените заради заблуда относно магнитното му поле
Днес, 24 Ноември 2024 17:59
През 1781 г. благодарение на британския астроном от немски произход Уилям Хершел Уран става първата планета, открита с помощта на телескоп. Този студен свят - третият по големина в нашата Слънчева система,...
| |
|
Без ток утре във Варненска област ще бъдат....
Днес, 24 Ноември 2024 17:14
Без ток утре, 25 ноември, във Варненска област ще бъдат....
8:00 ч. до 17:00 ч.
Поради оперативни превключвания на съоръженията за доставка на електроенергия, са възможни смущения в районите на: гр....
| |
|
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома в Гургъл
Днес, 24 Ноември 2024 16:23
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома, проведен в австрийския курорт Гургъл, част от Световната купа по ски алпийски дисциплини.
Българският скиор стартира силно и след първия манш зае шеста...
| |
|
Трима души са тежко ранени при взрив на газова бутилка във врачанското село Крушовица
Днес, 24 Ноември 2024 15:10
Газова бутилка се е взривила във врачанското село Крушовица, а трима души са били тежко ранени, съобщиха от полицията.
Сигналът за инцидента е получен в събота следобед, към 14:30 часа. На тел. 112...
| |
|
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места
Днес, 24 Ноември 2024 14:39
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места в Обединеното кралство през следващите три години като част от мащабна програма за преструктуриране, която ще доведе до закриване на 4000...
| |
|
Първи в Европа: Днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение
Днес, 24 Ноември 2024 14:05
От днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение, създадено от INSAIT, институт към Софийския университет “Св. Климент Охридски”. То е достъпно на адрес bggpt.ai и може...
| |
|
Какво ще бъде времето в понеделник
Днес, 24 Ноември 2024 13:39
През нощта облачността ще е разкъсана, предимно значителна, но ще е без валежи. Над Югозападна България ще е предимно ясно и почти тихо, сутринта там видимостта ще бъде намалена. Минималните температури...
| |
|
Увеличават се цените на зеленчуците
Днес, 24 Ноември 2024 13:06
През последната седмица се наблюдава увеличение в цените на почти всички зеленчуци, показват данни на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата.
Цената на оранжерийните краставици достига 3.23...
| |
|
Путин обнародва закон, който заличава дълговете на войници, воюващи в Украйна
Днес, 24 Ноември 2024 12:36
Руският президент Владимир Путин обнародва в събота закон, с който войниците, подписали договор с Министерството на отбраната да се бият на фронта в Украйна, ще бъдат освободени от натрупани финансови...
| |
|
Ангела Меркел не мисли, че е отговорна за войната на Путин в Украйна
Днес, 24 Ноември 2024 11:21
Ангела Меркел призна, че се възхищава на украинския президент Володимир Зеленски за куража и отдадеността му, но е несъгласна с оценката на украинските лидери, че ролята ѝ в срещата на НАТО през...
| |
|
Изложба "Утрото идва навреме "на Надя Енчева във Варна
Днес, 24 Ноември 2024 10:57
На 3 декември 2024 г. (вторник) от 18:00 ч. "Nicotea – склад за култура" ще отвори вратите си за новата самостоятелна изложба на Надя Енчева.
Подготвила изящна колекция от 22 платна - масло и акварел,...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|