Дарителите: Колата на митрополит Кирил е стара и блъсната
Петък, 9 Декември 2011 09:13
"Тъжно е това, което става. Целият този шум около една обикновена кола, която даже не е нова и най-малко може да се нарече луксозна. Въпросният „Линкълн”, който едва ли не предизвика световен скандал е на 2500 километра и беше ударен в лявата страна”. Това обясни пред наш репортер Гендов.
Той добави, че линкълна не е дарен на митрополит Кирил, а просто му е предоставен за временно ползване и все още е собственост на управляваната от него и съдружника му Данаил Добрев фирма „Армира 2010” ЕООД.
„Дадох автомобила за ползване на митрополита, тъй като той в момента просто нямаше никаква кола, с която се движи, а и самият автомобил има много малък разход на гориво. Това е цялата история, колко и смешно да звучи. Лошото е, че по изключително непочтен и бих казал глупав начин се интерпретират нещата”, каза още Гендов, който определи цялата история като смешна.
„Занимавам се с внос на автомобили от много години, това е и основният ми бизнес. Марката „Линкълн” не е много позната марка и действително този модел автомобил е първият у нас, но това в никакъв случай не го право луксозен. Явно обаче по-интересно е да има сензация. Защо обаче никой не казва, че тази фирма, която е предоставила линкълна за ползване на митрополит Кирил, вече 20 месеца сама издържа социалната кухня на митрополията?!”, риторично пита придобилият скандална известност благодетел.
По думите на Гендов, в случая е потърпевш митрополитът, тъй като „той е очернен по изключително несправедлив начин”. На въпрос на наш репортер , дали все пак лъскавото возило ще остане в услуга на владиката, Гендов отговори: „Не, няма да остане за митрополията. Особено след този скандал. Както казах – беше даден за временно ползване. Ще си го вземем за нуждите на дружеството”.
blitz.bg
|
Коментари |
12:34ч. 12 Декември 2011 #39 Strange Не искам никого да обиждам и се извинявам ако има такива. Не вярвам колата да е дарение по-скоро личен подарък или процент от извършена услуга. Бтв разриха как Кирил е наредил на църковното настоятелство да дадат земята в центъра на с. Рогачево предназначена за храм на посочена уж църковна фирма за строителство на ваканционно селище и подарък безплатен параклис. Те отказват и той ги уволнява. Заменя тази земя оценена на 200 000 евро за нива със стойност 20 000 евро в с. Българево достижима единствено с трактор. Как да повярвам в искреността на това дарение? Ако беше за църквата дарителя щеше да се позаинтересува от спешните нужди на хората, а не да внася стара кола модел 2012 г през 2011?
11:03ч. 12 Декември 2011 #38 qdosanata strange - замисли се кой е късоглед, защото аз казвам, че нашата църква нищо не прави за нуждаещите се !!! няма нито хосписи,нито кухни... НИЩООО!!! Едно добро дело не е чуло да са направили-напротив-само скандали и то за пари и имоти. Нашата църква има нужда вискчи нейнин служители да разберат ащо са там-да помагат на другите, а не да мислят смао за собственото си добруване! Браво на човека дал този автомобил за ползване, който спестява пари на църквата, жалко за хората, които не виждат това, като нещо добро.
10:50ч. 12 Декември 2011 #37 kalina Къде видяхте завист и злоба в изказването на Strange не разбрах?! Въпросният митрополит заема ключова позиция в българската църква и като неин представител би трябвало да служи за пример – както на подчинените си, така и на всички миряни. И под пример имам предвид-смиреност, добронамереност, чистота на духа и образцов морал. Що се отнася до колата му, ами все си мисля, че може да намери достатъчно икономично возило, та да не разчита на такива „щедри дарения”! „Малко” се е позабравил ми се струва за това, как би трябвало да изглежда, какво да внушава и как да се държи. Като си под светлината на прожекторите и особено в тази позиция / провокираща и без това изострената чувствителност на хората/, би трябвало да имаш подобаващо поведение. До колко го чувстваш в сърцето си е друг въпрос!
09:39ч. 12 Декември 2011 #36 Йордан Важно е да се опитваме да ставаме по-добри.От завистта и злобата не е излязло нищо добро ....
09:36ч. 12 Декември 2011 #35 Йордан Стрнна,ти наистина си странна.Не,че не си права за някои неща,но уж коментиташ возилото,а правиш сравнения между предмет и дейности.Ако аз реша да дам за ползване автобус,кой може да ме накара да купя лъжици за хранене,които да предоставя ?Всеки дарителски акт е волеизявление на дарителя.А в случая както казах,ако е вярно това,което твърдят в медиите,става въпрос за предоставяне за ползване.Предоставянето е целево.Е владиката какво да направи?Или ползва колата или не я ползва.Е да де ама ако я ползва ще харчи по-малко пари за гориво.Така пък ще остават пари и за други дейности.....Е да де ама всички се нахвърлиха да го плюят и явно са свикнали някой да им прави добро,без те да дават каквото и да е.Ти като даряваш,ако изобщо си дарявала,интересувала ли си се за какво точно се ползва дарението.Дарението като акт е желание да помогнеш на някого.Като такова,явно му вярваш и му предоставяш правото да се разпорежда с него както намери за добре.В случая обаче става въпрос точно за обратното - давам ти,а ти ако скаш - ползавй го.Ако ли не ...? Какво следва сама си отговори.
23:39ч. 11 Декември 2011 #34 Strange qdosanata явно си доста късогледа, италианците ще облагат Ватикана, да не говорим че във всички страни към всяка църква има хосписи и приюти, кухни за бедни, много самотни хора даряват пари и имоти на църквата поне знам такива, църквата трябва с тези пари освен да ги генерира и харчи за излишни глезотии, а да помага на бедните, болни самотни хора Са и сираци. Да ги приютява. Църквата взема пари от имотите си, от сватби, кръщенета, свещи и тн а какво дава? Къде са неделните училища за деца? Не съм виждала бг свещеник доброволец в онкоблниците-от опит знам. Какво всъщност правят за миряните? Мерят си автопарковете нагли подлеци ето това правят и каруци не заслужават!
22:12ч. 11 Декември 2011 #33 qdosanata Именно-повечето неща са им дарени-както и тази кола е дадена за ползване-тя не е купена от този поп!!! И, какво означава, че ако си Божи човек ще гледаш да има за най-нуждаещите се?? Аз не съм видяла един от т.нар. Християни около или в църквата да даряват! И за какъв морал и страх от Бога говорим в този случай, при условие, че този поп е приел подарък, който намаля разходите за гориво?? Защо по-скоро не се пита за помещенията под катедралата, в които се напиват най-редовно нашите мили попове?? Но, не -това не са грехове, нали, по-важното е ,че на някой са ДАЛИ кола, КОЯТО СПЕСТЯВА ПАРИ и дай сега да го заклеймим,че е приел-колко сте лицемерни само...нямам думи..
20:39ч. 10 Декември 2011 #32 Strange има значение разбира се само мисълта, че трябва от лъскавото си возило да казваш на гладните да вярват, на болните да се надяват е циничен. Ако си Божи човек ще гледаш да има за най-нуждаещите се и по този начин ще даваш пример на останалите да даряват на бедни и сираци. Днес в повечето кампании за набиране на средства за лечение в чужбина даряват скромни и небогати хора, а другите като Кирил си купуват не-скъпи возила. Не съм казала да ходи гладен и бос, но всичко си има граница и ако духовниците нямат морал и страх от Бога сме го закъсали яко и тогава да им направим одит на парите и имотите и да плащат данъци. Голяма част от имотите са им дарени и то за да помагат на хората, а не на себе си и фирмите около тях.
17:57ч. 10 Декември 2011 #31 qdosanata какво значение има каква кола кара, ако си върши работата??? Вие гледате първо колата и така преценявате дали е достатъчно добър християнин ли??? За каква корупция говорим, като колата му е дадена за ползване??? За какво ще го корумпират-да благославя една година без пари ли?? Засрамете се - колата ви пречи да видите християнина -браво на вас! Вдигнете врявата за това, че нашата църква въобще не върши нищо християнско-не помага на хората в нужда по никакъв начин, но това не е толкова важно , нали-по-важното е каква кола карал някакъв си проповедник!Верният ви път е много далеко от тази посока...
17:02ч. 10 Декември 2011 #30 kalina Пред Господ всички сме равни. Точно свещенослужителите трябва да го проповядват и отстояват, а не лъскавите им коли! Корупция има навсякъде, но когато и онези които трябва да ни показват "верния" път я демонстрират, това боли,обезверява, прави те циничен и в крайна сметка "корумпиран"!
15:14ч. 10 Декември 2011 #29 qdosanata Не мога да ви разбера-искате поповете да ходят голи, боси, мръсни и тогава ще ги приемете за наистина вярващи , така ли? Това с колата показва колко лицемери има-нямате нищо против на всички професии да се правят дарения, нали, но щом има дарения за църквата-ревете, та се късате!Към тия големи християни , които са се изказали тук:църквата ни защо не работи денонощно-или имаме нужда от вяра само през деня? Къде са кухните за бедни към цървките, къде са хората от църквата, които да помагат на нуждаещите се -защо не протестирате за това, защо не го коментирате, зщо не направите нещо по въпроса??? Чуждата кокошка ви се вижда като патка ...щом не е за вас самите...
09:21ч. 10 Декември 2011 #28 kalina Посоченият „духовник” няма нищо общо с духовността! Порочност, наглост, търгашество и корупция са думи свързани с името му. СРАМ ЗА БЪЛГАРСКАТА ЦЪРКВА!!! Няма значение, в какво се вози – това е просто кола. Безобразното е, че чрез нея демонстрира всички по-горе споменати определения. Това не е Божи човек и никога не е бил! Тъжно и болно е за всички миряни и за всички хора с истинска вяра в сърцето, да виждат дълбоко „прогнилата” ни църква с лицемерни, бездуховни и безморални „свещенослужители. / не казвам,че всички са такива /
Не се отказвайте от вярата си хора, защото тя е и пътя, и истината, и живота! Всичко останало са само дребни “паразити” в ежедневието ни,които само ни припомнят и показват да следваме сърцето си!
04:05ч. 10 Декември 2011 #27 Strange без злоба искам да кажа, че дядо Кирил има по малка нужда от децата с увреждания и инвалиди и можеше да насочи щедрото дарение натам, нали е божи човек марката на колата не би трябвало да има значение. Стига с това лицемерие от политиците ясно ама от духовенството срамота нима Исус Христос е тънел разкош? Бил е беден и е помагал на бедните и болните, не е освещавал офиси и сгради срещу огромни суми. Църквата вместо да помага, просветлява и пази българската духовност и книжнина е едно печелившо предприятие и как може да кажат какво толкова не била скъпа колата. Колко обикновени хора могат да си позволят кола за 55 000 лв? Да не сме ги сравнявали с бедняците, а с кого с олигарсите ли нагли същества нямат срама!
18:38ч. 9 Декември 2011 #26 МАВРОС Далаверите с имоти които върти митрополита са фсеизвестни както и факта че бърка дълбоко в кацата с меда. Такъв ли трябва да е един духовник на този висок пост, морала му също се знае,.
17:20ч. 9 Декември 2011 #25 taririram Някои хора тук май не са разбрали какво точно е казал Кирил онзи ден за новото си возило:
(виж линк...)
и по-точно:
„Наложи се да го заменим. Много гори“, обясни той. Колата не е закупена с църковни пари, посочи митрополитът. "Моделът е от 2012 г. Доставена е специално за мен преди да излезе на пазара. Само американският президент се вози на такава. Той добави, че не се притеснява от финансови проверки.
повтарям цитата, за да е ясно на защитниците и адвокатите МУ: "Доставена е специално за мен преди да излезе на пазара."!!!
а как е платил на Гендов е друг въпрос!
На Кирил само да напомним, че има СЕДЕМ МЪРТНИ ГРЯХА, които е непростимо един свещеник да допуска: гордост, алчност, завист, злоба, похот, леност, чревоугодничество .... може ли да каже с ръка на сърцето, че има поне един от изброените, които не е направил?????
16:33ч. 9 Декември 2011 #23 many Ядосаната пак се изхвърли. Нали, приемайки този сан, духовните ни водачи се отричат от изкушенията на светския живот. А колкото до колата - необходима е, но "Дачия" и "Шкода" също са автомобили. Защо не му дарят нещо такова? И защо дядо николай не носи китайски часовник, а има колекция от "Ролекси"? И какво ли още не знаем за интимните им похождения? Обаче както е казал Вапцаров:"Разровиш ли го - ще мирише..."Абе ние тука си лаем, ама керванът си върви.
16:13ч. 9 Декември 2011 #22 Йордан Петрова,а ти защо толкова упорито твърдиш,че колата е подарена на владиката?От кого чу или откъде знаеш,че му е подарена?Аз не съм прочел,видял или чул нещо подобно,с изключение на това в коментарите.Защо гледаш само в една посока?Защо все се опитвате да преекспонирате ситуацията?Ако не си разбрала не правя невинно обяснение,нито защитавам или оправдавам някой.Напротив,казах,че ако има някаква далавера е редно първо да се докаже и след това кой каквото е надробил да си го сърба.Дотогава обаче не хвърлайте камъни,клевети и обиди.Щом си вярваща,можеби ще разбереш какво искам да кажа....
15:21ч. 9 Декември 2011 #21 qdosanata Много злобни хора има-защо да не използва подарена кола? ЗАщо да не я приеме?? Какво толкова е станало???Нашите мили политици, които си направиха палати, защо не ги обсъдите-те крадат с две шепи, но това се приема, а на един поп му подарили кола и вече голяма новина стана това! Засрамете се злобари такива!
14:17ч. 9 Декември 2011 #20 ani защо да не използва хубава кола?! или подтекста на тази история е друг явно? и все пак ако част от това, което печелят го даряват за благотворителност и за църквата е супер...
13:10ч. 9 Декември 2011 #19 petrova Йордане, завистта и злобата са чужди за мен, именно за това не мога да приема твоето невинно обяснение за приетия от митрополит Кирил дар.
12:53ч. 9 Декември 2011 #18 deliyski Автомобила е нов-просто от завода до най-близкото контейнерно пристанище растоянието е около 2200-2500 км!!Няма значение дали от заводите в Уисконсин или Мичиган!А че бил ударен-възможен е фабричен дефект-одраскан или нещо такова и цената пада,което за САЩ ме съмнява.Иска ми се да бъдат обявени всички МПС-та на висшите сановници в църквата а и не само висшите!Вместо да поучават на смирение овчиците божии-оня поп ще се репчи по телевизията и ще се пени щом за фирмаджии и обикновени хора може -за тях що да не може!!Не може попе не може защото вие сте праведни а ние грешници-или сме един дол дренки май...
12:38ч. 9 Декември 2011 #17 avgustina Не ми се вярва подбудите на дарението да са добри.Като знам дарителя в какви топли отношения е бил с оня дето избяга чак в Южна Африка(Добрин Митев)може би не е лошо да се провери за какво става въпрос.
12:36ч. 9 Декември 2011 #16 goro Ама лъжите и мажите както ви е удобно,че чак се оплетохте в лъжите си.Г-н Дарител толкова е стара колата,че се чудя как не сте я върнал за старо желязо.А попа като нямя на какво да се вози да дойде имам един москвич.
12:15ч. 9 Декември 2011 #15 Йордан Лелееей колко злоба....Поднесоха ви нещо на тепсия и и всички се юрнахте да изливате жлъч и злоба.Така е защото ви дават отдушник.Защо никой не пита за бентлитата S-класите,Ламборджинитата и т.н все скъпи коли,с какви пари се взеха и от какви данъци лишиха държавата от което най-вече страдаме всички обикновени хора?Просто избраха "поп" за изкупителна жертва.Ми то не бяха ама как,ама защо в криза...,има толкова нуждаещи се ...,има толкова бедни .... и т.н. и т.н.Да така е и естествено за това е виновен владиката....По голяма тъпотия не бях чувал.Всички злобари просто яхнахте вълната и сега може би вече се чувствате значими.Давайте все в този дух - не се оглеждайте и не мислете.Точно от това имат нужда...Не защитавам владиката,обаче погледнете на нещата и от този ъгъл: какво всъшност се случи - някой кара чужда кола за да не се харчат пари на църквата.Освен това колата харчи наполовина защотое хибрид.Човека ще се чуства удобно и сигурно докато пърува.Автомобила като цена е в средния сегмент - не е бентли.Дарен е най-вероятно от добри подбуди.И отговора на всичко това е злоба и завист.Да ако има нещо задкулисно,лични изгоди и т.н. да покажете го и ако има виновен да си понесе отговорността.Иначе от провокирането на отвращение към духовността страдаме всички.Повярвайте така е.
12:09ч. 9 Декември 2011 #14 CHERI Ние не сме тези дето ще съдим, защото всеки от нас си носи своите грехове и има кой да ни съди всичките, но имам лични впечатления от църковния служител с толкова висок сан - Напълно светски човек(доста груб, капризен и непремерен) на духовна работа.
12:08ч. 9 Декември 2011 #13 Георги Василев ЛИНКЪЛН ЕМ КА ЕС 2012 според сайта на Линкълн се води луксозна кола. Една такава нова е с базова цена 41 500 долара. (виж линк...)
А с приемането на този автомобил за временно ползване митрополит Кирил не отстъпва от курса който са водели неговите предшественици от историята на българската църква. Това отдалечаване на църквата от миряните винаги е била разделителната линия във вярата на българския народ. Никъде това по света го няма бижии служители да бъдат окичвани със златни кръстове и целите позлатени от главата до петите. Т.е. българската църква не обединява, а тя разделя. Как може един окичен със злата проповедник, живеещ луксозен и охолен живот да предаде божията вяра на бедния български народ?
11:58ч. 9 Декември 2011 #12 galateq17 Ха-ха-ха ... Стара била колата! Г-н Гендов,вярвате ли си на думите? Или мислите,че сме безкрайно глупави? Моите поздравления за трапезарията,но такъв подарък как можахте да направите? Що не му дарихте нов,че да не се срамувате сега и да си го вземате обратно?! А духовник като Кирил би трябвало смирено да откаже "евтини подаръци",за да покаже,че е съпричастен на целия изстрадал български народ! А то какво се получи? - Пир по време на чума!
11:34ч. 9 Декември 2011 #11 Varna Митрополита като "бивш" агент на ДС също е стар, от един отбор е с тиквата - ТИМ, също като Кирчо.
АМИН !
11:15ч. 9 Декември 2011 #10 КОРОНА Дарителите: Колата на митрополит Кирил е стара и блъсната
Стара, стара, колко да е стара? - модел 2012г.
11:05ч. 9 Декември 2011 #9 tochica @toncho_t - наййй-вероятно, предполагам, може би става въпрост за чЕстота :)))
11:04ч. 9 Декември 2011 #8 tochica (виж линк...)
Ето ви един свят човек. Вижте го и сами си направете сравнение. Той също няма кола ....
11:00ч. 9 Декември 2011 #7 toncho_t За каква "РАДИО ЧИСТОТА" говори този чистокръвен елин?
10:48ч. 9 Декември 2011 #6 petrova Господин Гендов, ние, читателите ли ви изглеждаме тъпи, невежи и балами, или...? Значи колата не била нова - на цели 2 500 км. - три пъти Варна - София и обратно. Ама тя наистина е стара вече, друго си беше да е на 0 км. За господин Гендов - толкова: имал човека волята - дарил, както разбирам - поддържа и безплатна кухня - евала. Не го познавам човека, но ако това дето казва е вярно, моите уважения. В крайна сметка като е решил да дари кола на митрополита лошо ли е направил? НЕ.
Друг е въпроса - за вярата и морала на митрополит Кирил, за облика на българската християнска църква, за смирението, за суетата /отхвърляна от християнството/, за бедните миряни, за вярата на хората, за ...за...за... Аз съм дълбоко вярващ човек и все по-малко вярващ на служителите на българската църква. Само едно знам - не сме ние тези, дето ще съдим горкия човечец Кирил, има кой!
10:40ч. 9 Декември 2011 #5 many Срамота е да се твърди, че 36000 долара не са много пари, при условие, че голямата част от българите живеят под социалния минимум. Митрополитът няма морално право да приема такива предложения.
10:01ч. 9 Декември 2011 #4 ELIN Тук е мястото,където трябва да се зададе въпрос на Гендов,за това как и за колко изтъргуваха РАДИО ЧИСТОТАТА на Варненската митрополия и каква далавера си сложиха в джоба?!!!!!! Това е само един бледен пример на всичко гнусно което се върши на гърба на миряните!
09:59ч. 9 Декември 2011 #3 snoop doggy dogg Попа на колко иска да е колата- на нула км?
09:53ч. 9 Декември 2011 #2 Ялта Вярваща съм, но заради такива боклуци не ми се стъпва в църква....Нямал какво да кара, горкият..., да вземат да сложат кутия за дарения да си купи едно БМВ, няма да се мъчи пеша....А въпросният г-н Гендов е един от най- големите играчи във Варна. Просто съм отвратена от "църквата" в България и от "духовниците", как не ги е срам....!!!!
09:31ч. 9 Декември 2011 #1 Пеева Много стар бил на 2500 км...
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
ООН одобри 300 млрд. долара за бедните страни
Неделя, 24 Ноември 2024 18:57
Конференцията за климата в Баку одобри 300 милиарда долара за бедните страни в рамките на споразумението за климата. Сделката беше постигната след тежки преговори в азербайджанската столица. Споразумението...
| |
|
Уран продължава да е загадка за учените заради заблуда относно магнитното му поле
Неделя, 24 Ноември 2024 17:59
През 1781 г. благодарение на британския астроном от немски произход Уилям Хершел Уран става първата планета, открита с помощта на телескоп. Този студен свят - третият по големина в нашата Слънчева система,...
| |
|
Черно море разби ЦСКА 1948
Неделя, 24 Ноември 2024 17:27
Черно море разби като гост ЦСКА 1948 с 4:0 в мач от 16 кръг на първа лига.
Головете за „моряците“ отбелязаха Клаудиу Кешеру, Виктор Попов, Брено Тейшейта и Дуду.
Черно море вече е с актив от 31...
| |
|
Без ток утре във Варненска област ще бъдат....
Неделя, 24 Ноември 2024 17:14
Без ток утре, 25 ноември, във Варненска област ще бъдат....
8:00 ч. до 17:00 ч.
Поради оперативни превключвания на съоръженията за доставка на електроенергия, са възможни смущения в районите на: гр....
| |
|
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома в Гургъл
Неделя, 24 Ноември 2024 16:23
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома, проведен в австрийския курорт Гургъл, част от Световната купа по ски алпийски дисциплини.
Българският скиор стартира силно и след първия манш зае шеста...
| |
|
Трима души са тежко ранени при взрив на газова бутилка във врачанското село Крушовица
Неделя, 24 Ноември 2024 15:10
Газова бутилка се е взривила във врачанското село Крушовица, а трима души са били тежко ранени, съобщиха от полицията.
Сигналът за инцидента е получен в събота следобед, към 14:30 часа. На тел. 112...
| |
|
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места
Неделя, 24 Ноември 2024 14:39
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места в Обединеното кралство през следващите три години като част от мащабна програма за преструктуриране, която ще доведе до закриване на 4000...
| |
|
Първи в Европа: Днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение
Неделя, 24 Ноември 2024 14:05
От днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение, създадено от INSAIT, институт към Софийския университет “Св. Климент Охридски”. То е достъпно на адрес bggpt.ai и може...
| |
|
Какво ще бъде времето в понеделник
Неделя, 24 Ноември 2024 13:39
През нощта облачността ще е разкъсана, предимно значителна, но ще е без валежи. Над Югозападна България ще е предимно ясно и почти тихо, сутринта там видимостта ще бъде намалена. Минималните температури...
| |
|
Увеличават се цените на зеленчуците
Неделя, 24 Ноември 2024 13:06
През последната седмица се наблюдава увеличение в цените на почти всички зеленчуци, показват данни на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата.
Цената на оранжерийните краставици достига 3.23...
| |
|
Путин обнародва закон, който заличава дълговете на войници, воюващи в Украйна
Неделя, 24 Ноември 2024 12:36
Руският президент Владимир Путин обнародва в събота закон, с който войниците, подписали договор с Министерството на отбраната да се бият на фронта в Украйна, ще бъдат освободени от натрупани финансови...
| |
|
Ангела Меркел не мисли, че е отговорна за войната на Путин в Украйна
Неделя, 24 Ноември 2024 11:21
Ангела Меркел призна, че се възхищава на украинския президент Володимир Зеленски за куража и отдадеността му, но е несъгласна с оценката на украинските лидери, че ролята ѝ в срещата на НАТО през...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|