Колите мигрираха от Морската в „Чайка“
Или някои хора са просто пристрастени към това да газят зеленината с колите си, или липсата на контрол върху неправилното паркиране във Варна им дават увереност, че всичко им е позволено. Това е един от изводите, който може да се направи от дългата върволица автомобили, която по най-грозния начин окупира зеленото пространство по пътя към курортите в целия жк „Чайка“. Липсата на буферни паркинги около парка, които да поемат превозните средства, също си пролича. Нещата изглеждат пределно ясни – щом вече не може да се кара и паркира в Морската градина, возилата ще се скупчат възможно най-близо до нея. Нарушителите са както варненци, така и пришълци от вътрешността на страната и дори от чужбина. Не е ясно как последните имат самочувствие на европейци, след като паркират като абсолютни диваци. Можем само да се чудим и на тези наши сънародници, които уж идват да се порадват на красотите на Варна, а в крайна сметка се опитват да изорат с гумите си зеленото й богатство.
Другото, което остава неясно, е къде в тази картинка се вписват контролните органи. Видимо – в ролята на големите отсъстващи. При положение, че новата общинска полиция съществува засега само на хартия, а „паяците“ ни са всичко на всичко два, битката с вандалското паркиране изглежда предварително изгубена. Факт е също, че наглостта е трудно изкореним дефект, но да не се глобяват нарушителите означава ни повече, ни по-малко, провал на институциите и най-вече на общината. Някакво решение на проблема с паркирането в зелените площи на „Чайка“ трябва да се измисли, при това бързо, защото съвсем скоро то няма да е само сезонен, а целогодишен синдром.
|
Коментари |
23:11ч. 14 Август 2012 #58 varan Кмета да не е шеф на обшинска полиция или ОДП Варна? Имате телефони, направете връзка и с хората за които сте гасували на местни избори, имате районни инспектори към отделните полицейски управления, какво чакате. Никой не Ви освобождава от гражданска будност и не е казал, повече вашето мнение не ни трябва оставете ни да си свършим работата сами. Напротив, много хора от метстната власт, включително кмета, с чест търсят този ваш глас и се радват на който, отделят време за да си зададът приоритети в служебен план, за това от къде да почнат и как да удовлетвоорят и нашият интерес. Важно е обаче, не да коментираме тук, а да е интересуваме и обединяваме зад тези проблеми и ако трябва с години да се борим за това да се намерят решения за тях. В даденият случай, нека жителите на Чайка да се активизират малко повече. Това е район приморски, към нашият район дори се правят регулярни съвещания, на които и безпартийни могат да търсят съдействие, макар, че за съдействиое винаги има отворени врати и кой да те изслуша най-малко.
17:15ч. 11 Август 2012 #57 varan Малко информация, за собствениците на Холдинг-Варна и Алея Първа. Тези, които определят настоящето и бъдещето на варналии. Да са ви честити новите господари - еничери, техния башибозук-биячи и чорбаджиите поддръжници от общината ви! Радвайте име се варналиииии, те са си ваши.....
(виж линк...)
(виж линк...)
19:19ч. 10 Август 2012 #56 варненски В Манхатън – Ню Йорк, улиците са прави и широки, има многоетажни паркинги, и това е направено в началото на 19 век, когато архитектът е наложил шаблона на улиците върху картата и всички имоти, попадащи под шаблона са били отчуждени. Сега десетилетия след това събитие, хората там се възползват от умната идея.
Ние влизаме в спор за 5 кръчми е две кафенета, които работят само 4 месеца в годината и сме готови да жертваме парка на варненци и да го оставим в ръцете на кърлежи като ТИМ, които нямат насмукване и наяждане?
За това навсякъде в чужбина ни гледат като изкопаеми и не могат да се начудят как може да сме такива „тикви“ и да не си знаем интереса и да не си отстоявваме правата. Да сме готови да се жертваме всичко за ракийка със салатка или за бира с цаца, а да нехаем за общото благо.
19:00ч. 10 Август 2012 #55 варненски Общината продаде без търг през 2009 г на Холдинг Варна – ТИМ 118 декара от Морската градина за 11,7 милиона лева. Това прави около 50 Евро на квадратен метър.
Ти уважаеми Jeik, на ясно ли си, че това е цената на земеделска земя???
Според новия Устройствен план, пътя, който ще минава над непостроения, но придобит като собственост от ТИМ стадион Юрий Гагарин, ще засегне около 300 собственици и гора с единствен имот и жилище в тези райони. Няма ли да се изкажеш и в тяхна защита? Или там има по-малко заведения и ти не ходиш да ядеш там цаца и да сръбваш бира? Какво са 300 имота на обикновени хора, пред 15 имота на охранени мангизлии? Или онези над стадиона нямат същите права?
Целта на този градоустройствен план, е да се разреши застрояването на Парковите пространства в които влиза и местността Джанавара, където ще бъдат изсечени всички дървета, и която местност е в зелените площи на града.
Хайде сети се, кой ще строи там? Започва с Т и завършва с М... и се сети ако можеш, кой одобрява Устройствения план на Варна?
16:52ч. 10 Август 2012 #54 shaggyCrow Jeik, разбира се, че държавата трябва да ги обезщети!
Никой не твърди, че хората трябва да се изселят на улицата! Напротив, живущите в парка трябва да получат РЕАЛНО обезщетение за отчуждаването. Въпросът е, че Морската градина е ПАРК и трябва да си остане такъв, а не да се превръща в жилищна или увеселителна зона.
Никой също не иска да затваря целия град :-), но нека да го превърнем в по-приятно място за живеене и СЪЖИТЕЛСТВАНЕ.
16:41ч. 10 Август 2012 #53 jeik Ами аиде де,даи да видим как ще бъдат обезщетени тези хора чиито имоти стават неизползваеми и бизнесът им тотално се срива,даи да видим държавата как ще ги обезщети,защото да не забравяме че и те са граждани на тази държава и че и те имат права като всички останали.А и ако не забравяш парка постепенно се е разширявал през годините и когато е засегнал някои от тези имоти те вече са били тука а не в последствие да са изникнали,така че щом е парк ми нека ги отчуждават по законен начин,ама нали се сещаш че оценката при отчуждаването става по реална оценка на имота а не кат на държавата и хрумне,така че нека държавата изкара едни сто двеста милиона и проблема ви е решен,защото тези хора трябва да бъдат обезщетени като граждани на тази държава,докато са си тука тези имоти те са си в правото да влизат,за това нещо вървете се сърдете на общината,а не на хората които имат имоти там,нека ги обезщетят пак тогава си затваряите целия град ако щете
16:10ч. 10 Август 2012 #52 shaggyCrow Варненски, напълно съгласен съм с теб.
Колкото и да сме различни като хора, трябва да се обединим зад общата цел да превърнем Варна отново в ГРАД (сега ми е трудно да я наричам така).
И наистина, това може да стане, ако:
- накараме общината да РАБОТИ
- ако уважаваме себе си и останалите малко повече.
15:32ч. 10 Август 2012 #51 варненски Едиствения начин варненци да постигнем това, което желаем, това за което плащаме, е когато сме заедно и единни в отстояването на правата си.
ТИМ, община, кмет и всеки който се стреми към лично облагодетелстване от Морската градина имат интерес да ни противопостави едни на други. „Разделяй и владей“
Постигнат ли целта си, няма да има нито Морска градина, нито цивилизован градски транспорт, нито паркинги, а единствено борба за съществуване и оцеляване в градски условия. Ако това не бъде осъзнато, тренирайте и трупайте мускулна маса и сила, защото те ще са единствената ви гаранция за по-добър живот.
15:17ч. 10 Август 2012 #50 варненски Jeik,
На територията на парка, всички имоти са отчуждени, след като е била определена територията му. Собствениците са били обезщетени с имоти на други места, а ако не са били, имат право да потърсят обезщетение.
Обновените имоти са оградени, а това означава, че ти, аз и всички останали хора не сме желани зад оградата, която е в парка, принадлежащ на всички нас. Паркът е собственост на всички граждани, селяни, гости на града...
Новопоявилите се постройки са там, защото определени суми са минали от под масата от едни ръце в други, ощетявайки всички нас. Ощетявайки и теб, защото по закон Морската градина е и твоя, независимо, че нямаш нотариален акт за собственост. Ако ти си решил, че не искаш да защитаваш правата си, не значи че и другите са готови да се откажат от тях.
Парка е за разходки, за каране на велосипеди, ролери, за почивка и спорт. За това се създават парковете, за да се почувства човек сред природата в рамките на града.
Ако ти доставя удоволствие да се разминаваш с автомобили, да се пазишза да не те блъснат и да вдишваш изгорели газове, тогава си почивай в някое кафене на улица с оживен трафик. Защо ти е да се мъчиш да стигнеш до Морската градина и да останеш разочарован?
Варненци постигнаха забрана за движение на автомобили в парка, сега трябва да си поискат редовен транспорт до Парка от всички токи на града.
В предишния коментар съм загатнал какво е обективна оценка и как да я правим. Нямам претенции, че съм по-умен от когото и да било. Просто споделям това, което съм научил, с теб и всички които четат и ако това помогне поне на един от читателите, да проумее какво му се полага по право, ще е от огромно значение. Опитай с обективната оценка. Ако не се получи, здраве да е!
14:29ч. 10 Август 2012 #49 jeik Никои не е казал че ние трябва да ги решаваме,но преди да се правят протести трябва да се помисли не само за удобството и интересите на тези дето протестират ами и на много други хора,Така,значи преди да затворят парка в него имаше в пъти почече разхождащи се отколкото сега,ако някои не ми вярва просто да мине и да види ама не просто да премине по алеите за по една минута ами да се застои,защото да,сега има също хора но те са в пъти по малко,което значи че на много повече хора не им харесва да вървят като волове с километри или да се тъпчат в автобусите като сардини,а и кои сме ние че да ги задължаваме,те нямат ли също права и мнение.Ами да поговорим за тези така наречените от почечето мутри които имат имоти в градината,ДА в градината има незаконни построики но има и също така толкова и законни,къщи които и сега могат да се видят,които са там от преди близо сто години което може да се види по вида им,та хората какво са виновни че дедите им са решили там да си построят дом много преди това да се впряга за градина,обновили са тези имоти и са избрали или да живеят там или да направят някав бизнес с тях,обаче всички ги изкарват големите злодеи или тъмни босове,не слагаите всички под един знаменател защото е твърде егоистично.Та мисълта им е че тези хора също имат права,защото техните имоти са там от много време и не може изведнъж да им се орязват правата.Някои сега ще каже, ми да си ходят пеша до имота,че кои сте вие че да им казвате как и с какво ще стигат до имотите си.Че нали почти всички такива имоти са направени я на ресторантчета я на нещо друго,и почти всичките им госто идваха с коли до тях,ако не ми вярвате минете сега да видите има ли някои по тези места.И така наречените тъмни босове които повечето от тях са хора със съвсем честен бизнес остават без препитание на семеиствата си,ама кво ви обяснявам като пак ще кажете че не ви пука,защото е много лесно да си от другата страна на пангара.Всеки един човек си има права в тая държава.
14:26ч. 10 Август 2012 #48 варненски Крайно време е да се научим да оценяваме нещата обективно, като си задаваме въприси: „Чие задължение е това?“ „Коко време е необходимо, за да се изпълни?“ „Какви са последствията, ако не бъде изпълнено?“, „Какво да направя, в случай, че парите, които плащам, не се харчат за това, за което са взети?“ „Искам ли да съм овца за стригане, или гражданин с позиция, която отстоявам?“
До къде ще стигне с това овчедушие? Ние плащаме местни данъци, а те отиват в бюджета на Общината. С тях се разпорежда общината, чиито началник е кмета.
След като плащаме за нещо, искаме да си го получим.
Има ли достатъчно паркинги? Градския транспорт редовен ли е, сигурен ли е, достатъчен ли е,? Улиците и тротоарите в изряден вид ли са? Морската градина и междублоковите пространства чисти и сигурни ли са?
ЧИИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ СА ТОВА? Ние, които плащаме ли трябва да се грижим за това, или тези, на които се плаща???
Кмета и общинарите не се ли кандидатират за тези позиции за да се справят с тези проблеми? Накой на сила ли ги е поставил там? Справят ли се с проблемите???
НЕ, очевидно е, че не се справят...
Какво трябва да направиме ние, тези които плащаме? Да им се молим? Да чакаме? Да се надяваме, че някой ден нещата ще се оправят?
Трябва да потърсим сметка, за парите, които плащаме! Независимо дали им харесва ли не! „Който плаща, той поръчва музиката!“ Това важи не само в чалготеките.
Овцата не е в състояние да прави обективни оценки, Тя се движи инстиктивно в посоката, в която я направлява овчаря. И ако не искаме да се отнасят с нас като с овце, трябва да ползване това, което изпълва вътрешното пространство на главите ни.
14:00ч. 10 Август 2012 #47 варненски Jeik,
Всички тези проблеми с паркингите и градския транспорт, кой би трябвало да ги решава??? Жителите на „Чайка“, варненци или „бат ни Бойко“?
Това е задължение на кмета и общината. Това показва как са си вършили работата през дългите години на мадатите, за които им е гласувано доверие.
А ако имаш нещо срещу протестите, помисли по какъв начин беше спрян строежа в морската градина? И ако виждаш друг начин, просто дай предложение.
13:53ч. 10 Август 2012 #46 one of them Много точно казано, Варненски!
13:52ч. 10 Август 2012 #45 варненски След като „хора от метстната власт, включително кмета, с чест търсят ТОЗИ НАШ глас и се радват на който“, защо чакат тефонни обаждания в случай на нередности, а не организират анкета в електронните медии, където всеки ще може да се запише с адресна регистрация или ЕГН, за да удостовери местожителството си, и да изкаже мнението си и да даде препоръки? Вие г-н Bozko, явно не сте се опитвали да откриете служител на общината, който ви трябва по телефона? Или живеете във времената на блаженния социализъм, където думичката компютър и Интернет бяха от друго измерение?
Я не се правете на ощипани моми, а се опитайте да осмислите, защо заемате служба в Общината и какво се изисква от вас, за парите, които получавате? Или следващите избори са далеко и спокойно можете да опънете крака на бюрото?
Да не би жителите на „Чайка“ и Варна, като цяло да имат правомощия да се справят с нарушителите или са длъжни да чакат благоволението на „свещените и незаменими“ общински служители и полицаи да се надигнат от меките кресла?
Затова казах в предния коментар, че явно само при вида на тоягата започвате да си вършите работата, господа "чакащи телефонни обаждания"
13:36ч. 10 Август 2012 #44 jeik А хората кво са виновни че няма паркинги,не се зима така решение от днеска за утре,нали наи лесното е даи да протестираме пак кво що другите да му мислят.В целия град паркингите се броят на пръстите на едната ми ръка и те са с много малък капацитет,лятото тука има един милион коли,те хората кво да ги направят да си ги метнат на гръб и с тях ли да влизат в градината като няма къде да си остави авомобила, или да доиде пеша например от германия някои турист щото във варна или няма къде да се паркира или е в нарушение,ми даи да спираме цялото движение в града и да мирясат всички и това е.И стига ми говорете с тоя градски транспорт,първо не всеки има такъв транспорт близо до него,второ в тоя транспорт е като в пещ,трето ще те о0грабят почти на сто процента в него и да се чудиш да се държиш да не паднеш или джобовете си да държиш,хората с колелета кво да направят от другия краи на града дето искат да покарат в морската,да го кара през наи големие трафик в наи голямата жега докато доиде до градината ли и като доиде до градината няма да има сили да врътне педалите и два пъти,ами маиките с колички,и те ли трябва пеша да идват през целия град,или викате и те да зимат градския транспорт,аиде пробваите се да ги мъкнете вие тия колички по тия претъпкани автобуси и тогава ще си говорим.Мога да давам още много примери,затова решението не е само аиде на протестите иуруш и това е и нищо друго не ни инбтересува,само нашата изгода,ми на другите,тях никои не ги пита,ама нали щото една шепа народ са решили даи да протестираме и да затваряме от днеска за утре и сички трябва с тях да се съобразяват,почва тяхното на егоизъм да заприличва.И никои не им е казал че говорят от името на цялото общество,това е само в техните глави
13:32ч. 10 Август 2012 #43 варненски Гражданите гласуват на избори, за да изберат хора, които да се грижат за реда и благоустройството на града. Гражданите протестират тогава, когато са недоволни от решенията на тази власт. Гражданите могат да сигнализират за нередности, защото това е тяхно право.
ЗАДЪЛЖЕНИЕ на кмет и общински служители е да откриват и разрешават проблемите възникнали във Варна, а не да чакат някой да им се обади.
Кмета може и да не е шеф на общинска полиция, но шефа на Общинска полиция е подопечен на Общината. Иначе това подразделение щеше да се нарича „Сборна група от униформени ползватели на заплата от жителите на Варна“.
Забравете навика да прхвърляте топката на гражданите и да оправдавате бездействието си, а вземете да вършите работата, за която взеемате пари отчислени от нашите данъци.
Вие не произвеждате нищо! Вие вземате пари за да решавате проблемите на града и да го благоустоявате. И ако си вършехте работата, варненци нямаше да протестират!
А ние коментираме тук, защото това е местото, където може да прочетете спокойно от какво не сме доволни, вместо да чакате някой да ви се обади по телефона, който най-вероятно няма да вдигнете.
На кривата ракета, космосът и е виновен. Мързеливия общинар, гражданите не го сигнализирали...
11:42ч. 10 Август 2012 #42 Гларус Кмета да не е шеф на обшинска полиция или ОДП Варна? Имате телефони, направете връзка и с хората за които сте гасували на местни избори, имате районни инспектори към отделните полицейски управления, какво чакате. Никой не Ви освобождава от гражданска будност и не е казал, повече вашето мнение не ни трябва оставете ни да си свършим работата сами. Напротив, много хора от метстната власт, включително кмета, с чест търсят този ваш глас и се радват на който, отделят време за да си зададът приоритети в служебен план, за това от къде да почнат и как да удовлетвоорят и нашият интерес. Важно е обаче, не да коментираме тук, а да е интересуваме и обединяваме зад тези проблеми и ако трябва с години да се борим за това да се намерят решения за тях. В даденият случай, нека жителите на Чайка да се активизират малко повече. Това е район приморски, към нашият район дори се правят регулярни съвещания, на които и безпартийни могат да търсят съдействие, макар, че за съдействиое винаги има отворени врати и кой да те изслуша най-малко.
10:39ч. 10 Август 2012 #41 варненски Когато човек знае какво иска, много лесно взема решение, какво да направи. Въпросът е, иска ли кмета да спазва закона или иска да трупа дивиденти за следващи избори и се грижи за личните си облаги?
Законът предвижда глоби за неправилно паркиране. Ако Общината и кмета спазват закона, в кв. „Чайка“ би трябвало вече да има екип на Общинска полиция, който да „награждава“ нарушителите. С какво живеещите в квартала са по-малко граждани на държавата, за да търпят своеволията на съгражданите си, та и на гостите на града?
Проблемът е, че общинарите и кмета се чудят, кое ще е нанесе по-малка вреда на техния „имидж“ и кое ще им донесе най-голяма изгода: загуба на доверие от страна на жителите на „Чайка“ или загубата на доверие от страна на неправилно паркиралите?
Но най важното в случая е, че за кмета и ненаситните ТИМ е най-добре, ако варненци се изпокарат помежду си и поискат сами отново да се разреши достъпът на автомобили до Морската градина. От това облага ще имат ТИМ, кмета и някой общинари. За техните интереси гражданското общетво е вредно! За това се прилага римската тактика „Разделяй и владей“. За това не правейки нищо за решаване на проблема, могат да постигнат резединение сред току що зародилото се гражданско общество във Варна.
Явно тази общинска управа не разбира от нищо друго, освен от протестни акции. Или са глухи са гласа на варненци или са тъпи и не разбират за какво иде реч, или разбират само когато видят тоягата.
Ами да им я покажем тоягата и да не я прибираме!!!
09:47ч. 10 Август 2012 #40 Гларус дискотека беше дълги години сега склад...
09:46ч. 10 Август 2012 #39 Гларус И ФК има подземен паркинг, от години си задавам въпроса, кой какво направи снего и защо не се ползва вече 23г.... това там. Подземен паркинг, строен с наши пари още комунизма, за да обезпечава натоварването, предизвиквано от ФК. Там спокойно могат да паркирват 30-40коли
09:41ч. 10 Август 2012 #38 Перде Има платени паркинги зад ФК, и на една от пресечките на Бр. Миладинови. Но май големият проблем е, че трябва да се плаща...
09:38ч. 10 Август 2012 #37 petar k Бедни и нахални - така мога да нарека всички наглеци.
Ревнаха против синята зона - ма как ще си занесат г*за пред вратата на дискотеката, магазина, барчето.....
09:37ч. 10 Август 2012 #36 Перде Искали паркинги!!! И ако може да са точно до Морската. И даже в Морската ако може.
По улиците на Чайка може да се паркира. Аз как намерих място до Курортна поликлиника. Проблемът май е да не се минем с едно-две кръгчета за търсене на място.
Хубаво е да има паркинги, но липсата им не е основание/извинение за нарушаването на закона.
Като се направят паркинги и трябва да се плаща за тях, колите пак ще са по тревата. Какво да се прави - национална черта е да не се минем случайно.
Между другото имаше паркинг точно на спирката за Делфинариума.
09:30ч. 10 Август 2012 #35 Гларус и естетсвено - ТРЯБВА ДА Е БЕЗПЛАТНО!!!!!
Ние понеже сме най-най напредналата и модерна морска столица в света, за това за разлика от където и да е по света - тук трябва да е безплатно паркирането, за разлика от който и да е друг град в Европа
09:28ч. 10 Август 2012 #34 Гларус Мими, зад Димят също има паркинг, под резиденция Даалс също, доста са празни обаче дори в почивните дни, явно защото не става дума, че няма къде да се паркира, а защото такъв Ви е манталитета, да си паркирате на зеленичко
09:28ч. 10 Август 2012 #33 petar k ГЛОБИ. ГЛОБИ. ГЛОБИ.
Това е ключът за реда. В Европа, дето все я хвалим - няма мърдане - глобяват те за всичко, което е забранено. И ... до там с нарушенията.
Ама тарикатите български в чужбината спазват.
Щом няма място за паркиране - ще се ходи с автобус, такси или пеш. Иначе - голямата пачка за глоби да си приготвят мързеливите тарикати.
09:03ч. 10 Август 2012 #32 Bybax Mimi - От изказването ти останах с впечатление, че много държиш да си паркираш колата в градината. Живея в Чайка, колите паркирани там последните дни значително се увеличиха, което е неприятно да. Но още по-неприятна ми е гледката на профучаващи и паркирали автомобили по алеиите и в тревните площи на градината. Martony е изброил алтернативи.
08:55ч. 10 Август 2012 #31 Анонимен Хахах, то на варненец угода нема.
Ревахме, че е заселено в морската, ревахме че има много коли. Нали?!
Сложи се забрана за колите, дай боже или дай Бойко да се сложи и забрана за застрояването.
Та още от първия ден почнахте да ревете, нямало къде да се паркира, нямало паркинги, що не направят това, що онова.
Паркинги има бол. Само, че сега ще ревете, че не са ви удобни.
Парко места има на:
- Морска гара и района - колкото щеш;
- Шишкова градинка и по улицата към Пица;
- Зад Винса;
- Под около Спортна зала;
- Пред Морското (след 17:00 - колкото щеш);
- Пикадили парк - колкото щеш;
- Преди стръмния баир по пътя за буните - колкото щеш;
- Долу на плажната алея - колкото щеш;
Хора има къде да се паркира, не ревете като заклани свине. Това че ще се наложи да повървите 100-200 метра е важно за вашето здраве.
08:52ч. 10 Август 2012 #30 mimi Bybax, не държа да влизам с кола в градината, нито съм от село. И моето дете кара колело в Морската и за него е по-безопасно без автомобили. Просто искам паркинг- дали в Чайка, дали някъде другаде в района. Алтернативата да се паркира около Винса, Чайка или гръцката махала, явно не е много приемлива, особено за живущите там. Другият вариант е да се кача на автобуса с дете с колело и дете в детска количка, което е меко казано абсурдно с нашия градски транспорт.
Когато забраниш нещо, трябва да дадеш удачна алтернатива за всички.
08:37ч. 10 Август 2012 #29 Bybax Mimi - Ключовата дума е "градина"! Така, че хвани си хеликоптера и газ към село!
08:27ч. 10 Август 2012 #28 mimi Не знам кое му е толкова странното, че колите паркират в Чайка. Не може да очакват, че след като няма да се влиза в Морската, ще ходим до там с хеликоптери!
Искаме достатъчно паркинги в района, а не само този под Димят /за 20ина коли/
06:07ч. 10 Август 2012 #27 totko70 Можем да ругаем, можем да се карма из нета, да си чешем езиците, но истината е една - Варна няма никаква инфраструктура. Няма къде да паркираш, доста често няма и как да шофираш нормално по улиците. Автобусите са без климатици и всеки който реши да ги изполва за неделна разходка само ще си развали настроението. Ако имаш късмет и живееш на по-малко то 3км от Морската градина можеш да се разходиш пеша ако не те сгази някой. Остава ни единствено да се затворим в панелките или да се изнесем на село. Много ме боли за Варна, защото беше един прекрасен град, а сега просто не става за живеене.
02:20ч. 10 Август 2012 #26 Stanislav В ресторант "БМ Градината" в морската градина снощи видях паркирани множество автомобили!Интересно как са влезли през полицейското КПП!!??Може би пари на ръка на полицаите?Неееееееее!Във Варна такива полицаи няма!Най-вероятно са прехвръкнали с автомобилите си и са се озовали пред ресторанта!Оказва се,че също е положението и пред ресторант "Сезони"!Явно тези заведения са извън закона!Очаквам коментар от шефа на Общинска полиция!
02:09ч. 10 Август 2012 #25 Stanislav Всеки коментира различни проблеми!Но не става ясно кой седи зад коментирания проблем!Казвайте конкретно име на чиновници,общински или полицейски служби и т.н.За да се усетят отговорните господа ,че скрито покрито няма!Ако трябва да си подават оставките!Сега му е времето!
23:58ч. 9 Август 2012 #24 Vic Rattlehead Тоест е време да спретнем протест институциите или да започнат да си вършат работата или да ги разтуряме като ненужни и всеки да прави каквото иска като в дивия Запад... Хем и индианци си имаме дето правят набези по селата, че и в градовете няма пощадени от тях...
23:51ч. 9 Август 2012 #23 Dry-Ice Абе аз днес видях полицай, който пишеше акт на една мацка, която беше спряла на островчето между двете платна на Цар Освободител до пресечката на хотел Капитол. Но то за да ги глобят всичките, трябва да има още една полиция и не знам колко стотин паяка. В момента съм при майка ми на ул. Славянска. Частта на улицата където е къщата й е затворена за коли. Добре, но не само, че има коли, ами и са спряли по тротоарите залепени до вратите на къщите. Синя зона докато няма, така ще е. Като я въведоха в периода от 1-2 дена докато я отменят постоянно сновяха едни хора с машинки в ръцете и записваха номера. Като им бръкнат в джобовете по няколко пъти, ще почват да се замислят дали могат да си позволят да ходят на разходка с кола.
Аз и друго се чудя. В района на летния театър и ФК късно вечеп има паркирали коли абсолютно навсякъде. Даже в подлеза. Тези явно хора са по дискотеките. Там кафе и сода ли пият, че после се качват по колите си и се прибират с тях?
Обвинявайте колкото искате инфраструктурата, но не са от нея само бедите ни. Матриялът е много зле, както каза вождът му.
23:36ч. 9 Август 2012 #22 VIM Аааа, не! Инфраструктура няма, това е факт. Обаче и малкото усилия да се направи такава не водят до нищо. Примери: уличките под "Княз Борис" до Летния театър, цялото каре - направиха ги еднопосочни, но масово тарикати карат в насрещното и правят задръствания. Днес ми се наложи да отида до Гранд мол - задължителните коли по лентите, само и само да са до входа, ако може и вътре да влязат. Двамца хубавци са се наковали на по две паркоместа, по средата. Единият варненец с 8888, другият софиянец с 9999. Е, каква е тая инфраструктура, дето ще ги накара тия осли маааалко да се съобразяват с останалите или поне с правилата? Трябва си бой по джоба, няма друг начин. И големият проблем е нежеланието да се наложи ред. Честно, кога последно видяхте полицай да спира, глобява и т.н. за неправилен обратен завой, неправилно паркиране или някакво друго нарушение?
Онзи ден имаше предложение за глоба при преминаване на жълт светофар. Сега масово минават на червен и нищо, какъв е смисълът да се прави тази промяна? Докато умишлено се стимулират безредици чрез бездействие, нищичко няма да помогне. Борим следстието, не причината. Е няма да стане!
22:54ч. 9 Август 2012 #21 Dry-Ice Нести(е)нарка, проблемът от една страна е в инфраструктурата, от друга не само. Варна не е строена за толкова народ. Каквото и да казва последното преброяване, за 20 години населението е поне удвоено. От друга страна каквато и инфраструктура да има, с този цървурски манталитет, пак ще е същата кочина. Следователно проблемът е в премахване на жителството. И в Париж да ги оставиш тези чобани ще го съсипят. И контрол няма, истина е. Ако им бъркат често в джоба ще се научат, че правилата трябва да се спазват.
Синя зона трябва, това е. Няма друго спасение.
22:21ч. 9 Август 2012 #20 Гларус Има лесно, всеки който не е плащал данъци за 2г на автомобила, да му се отнема МПС-то или праща за скрап. Така колите във Варна ще намалеят с 1/5 поне. Трафика ще намалее, въздуха ще стане по-чист, приходите от местнуи данъци ще се вдигнат, паркоемстат ще стигат. И най-важното, жертвите в следствое на ПТП ще намалеят
21:33ч. 9 Август 2012 #19 минувач Хмм , ще линчуваме някого през зиматаааа.Кой ки ще еееее???
19:41ч. 9 Август 2012 #18 nestinarka 8 поправям се - "инфраструктура" - тук защо няма бутон да си поправяме неволните клавиатурни грешки :D
19:40ч. 9 Август 2012 #17 nestinarka Проблемът не е нито в липсанта на контрол, нито в лошщата дисциплина на ползващите автомобили в този град.
Проблемът е В липсата на каквато и да е инфраструктеря в града!!!
Каквито и ограничения да се поставят, каквито и глоби да се налагат, каквито и безумни решения да се налагат, като колове, препречващи достъпа тук и там, легнали полицаи, бариери, сини зони... всичко това обостря вече съществуващия проблем - ТЕСНИ УЛИЦИ, ЛОША ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО, ЛИПСА НА ПАРКИНГИ...
Тези проблеми няма да се решат с ограничения и глоби. Ще се решат с радикални инвестиции в бъдещето на града.
19:14ч. 9 Август 2012 #16 ezo Точно това имах предвид по-рано. Айде сега кметя с полу-решението на полу-идеята да видя какво ще предприеме
@Bozko паркирането на тревна площ е закононарушение, но пукането на гуми е престъпление. Моли се някой да не те пипне, че ако акта за паркиране върху трева е 100лв ти можеш да отнесеш до затвор за посегателство и известно количество шамари.
19:00ч. 9 Август 2012 #15 happymery Идеята за морска градина без коли е много добра, но защо общинска полиция охранява с коли и то в най-пиковите часове. По цял свят има полицаи на велосипеди, конна полиция и др.
18:57ч. 9 Август 2012 #14 Гларус именно ''липсата на контрол върху неправилното паркиране във Варна'' Пробвах се с телефона един два пъти звънях в полиция и община за такива, паркирали в тревните площи. Ефекта е нулев, за това вече съм скрил един нож в храста с/у къщи и си дупча гуми, 3ма сменяха гуми
18:54ч. 9 Август 2012 #13 happymery Нямам думи вече! Никой за никого на мисли. Живея в близост до морската градина и не мога да си изляза от гаража заради паркирали пред него коли. Вярно е, че няма къде да се паркира, ама...Нямаме никаква култура!
18:51ч. 9 Август 2012 #12 mat&harry ........"провал на институциите и най-вече на общината"....-а успехите кои са-(вероятно "алея нъмбър 1")явно ще започнат да горят коли и в "Чайка".
18:47ч. 9 Август 2012 #11 Виктор Ми къде да паркират хората, като няма паркинги? И какъв е проблема някъде на края на морската градина, или около нея да се направи един голям паркинг?
Обаче ако го направят платен - пак нищо няма да стане, освен, че ще напълнят още нечий джоб.
18:12ч. 9 Август 2012 #10 Mu(n)cho сега си пролича пълната селяния, завладяла варна от много време!
17:38ч. 9 Август 2012 #9 binis Неправилно паркиране - работа на КАТ.Същото е и на тротоара пред "Слънчев ден".Минават си колите на КАТ и нищо.Съзнанието на българина е ниско,а претенциите - високи.Затова солени глоби трябват.
17:26ч. 9 Август 2012 #8 Vic Rattlehead port-те, прочети пак, асимилирай и давай отначало :)
И двамата искаме едно и също. Практиката показва, че когато хората искат нещо, трябва да се постараят да ги чуят.
17:20ч. 9 Август 2012 #7 port Аз пиша, че няма желание за контрол, той (vic rauulehead) пише:"Ами да започнат да глобяват неправилно паркиралите коли"! Или не чете, а само драска или е пълен ......Другата пък иска не молове, а паркинги! Мила, кой идиот ще финансира паркинг и ще събира по някой лев! Още повече, че като няма контрол пак ще се спира, където падне!
17:07ч. 9 Август 2012 #6 jordan А бе,БОКЛУК...(кмете) Йорданов,кога ще направиш нещо за ВАРНЕНЦИ,а не за ТИМ и мутренски организации???Кога ще направиш паркинги за ВАРНА,кога ще оправиш дупките на ВАРНА,кога ще затвориш изметта и боклуците на ВАРНА???Колко още "КОГА"
17:00ч. 9 Август 2012 #5 Gevich ето как зелените оазиси на Чайка се превърнаха от свободни и дишащи дробове на квартала в автомобилни и задръстени от отрови паркинги.
16:39ч. 9 Август 2012 #4 Друг Не знам, но мен вече ме избива на агресия...Българинът и без това от друго не разбира.
16:17ч. 9 Август 2012 #3 Vic Rattlehead Ами да започнат да глобяват неправилно паркиралите коли. Хем ще съберат камара пари, хем и ще отучат наглярите. Това е единствената причина "културните" европейци да са примерни в техните страни и да правят каквото си искат като са тук. Просто там такива неща не минават.
15:59ч. 9 Август 2012 #2 port "липсата на контрол върху неправилното паркиране във Варна им дават увереност"
В това изречение от статията е цялата истина.Пълно безхаберие на държавния чиновник. От тук следва пълна свободия за по-наглите и "превъзпитаване" към тази свободия на по-свитите хора. Освини се цялата държава, като се започна от главата и се стигна до опашката.
Всеки ден да си пишем за тази кочина, няма да помогне! Няма ли воля във власта и в хората свинщината ще бъде пълна! Жалко, но това е !
15:47ч. 9 Август 2012 #1 one of them Абе направете един паркинг най-накрая, стига само молове строяхте!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
ООН одобри 300 млрд. долара за бедните страни
Днес, 24 Ноември 2024 18:57
Конференцията за климата в Баку одобри 300 милиарда долара за бедните страни в рамките на споразумението за климата. Сделката беше постигната след тежки преговори в азербайджанската столица. Споразумението...
| |
|
Уран продължава да е загадка за учените заради заблуда относно магнитното му поле
Днес, 24 Ноември 2024 17:59
През 1781 г. благодарение на британския астроном от немски произход Уилям Хершел Уран става първата планета, открита с помощта на телескоп. Този студен свят - третият по големина в нашата Слънчева система,...
| |
|
Черно море разби ЦСКА 1948
Днес, 24 Ноември 2024 17:27
Черно море разби като гост ЦСКА 1948 с 4:0 в мач от 16 кръг на първа лига.
Головете за „моряците“ отбелязаха Клаудиу Кешеру, Виктор Попов, Брено Тейшейта и Дуду.
Черно море вече е с актив от 31...
| |
|
Без ток утре във Варненска област ще бъдат....
Днес, 24 Ноември 2024 17:14
Без ток утре, 25 ноември, във Варненска област ще бъдат....
8:00 ч. до 17:00 ч.
Поради оперативни превключвания на съоръженията за доставка на електроенергия, са възможни смущения в районите на: гр....
| |
|
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома в Гургъл
Днес, 24 Ноември 2024 16:23
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома, проведен в австрийския курорт Гургъл, част от Световната купа по ски алпийски дисциплини.
Българският скиор стартира силно и след първия манш зае шеста...
| |
|
Трима души са тежко ранени при взрив на газова бутилка във врачанското село Крушовица
Днес, 24 Ноември 2024 15:10
Газова бутилка се е взривила във врачанското село Крушовица, а трима души са били тежко ранени, съобщиха от полицията.
Сигналът за инцидента е получен в събота следобед, към 14:30 часа. На тел. 112...
| |
|
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места
Днес, 24 Ноември 2024 14:39
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места в Обединеното кралство през следващите три години като част от мащабна програма за преструктуриране, която ще доведе до закриване на 4000...
| |
|
Първи в Европа: Днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение
Днес, 24 Ноември 2024 14:05
От днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение, създадено от INSAIT, институт към Софийския университет “Св. Климент Охридски”. То е достъпно на адрес bggpt.ai и може...
| |
|
Какво ще бъде времето в понеделник
Днес, 24 Ноември 2024 13:39
През нощта облачността ще е разкъсана, предимно значителна, но ще е без валежи. Над Югозападна България ще е предимно ясно и почти тихо, сутринта там видимостта ще бъде намалена. Минималните температури...
| |
|
Увеличават се цените на зеленчуците
Днес, 24 Ноември 2024 13:06
През последната седмица се наблюдава увеличение в цените на почти всички зеленчуци, показват данни на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата.
Цената на оранжерийните краставици достига 3.23...
| |
|
Путин обнародва закон, който заличава дълговете на войници, воюващи в Украйна
Днес, 24 Ноември 2024 12:36
Руският президент Владимир Путин обнародва в събота закон, с който войниците, подписали договор с Министерството на отбраната да се бият на фронта в Украйна, ще бъдат освободени от натрупани финансови...
| |
|
Ангела Меркел не мисли, че е отговорна за войната на Путин в Украйна
Днес, 24 Ноември 2024 11:21
Ангела Меркел призна, че се възхищава на украинския президент Володимир Зеленски за куража и отдадеността му, но е несъгласна с оценката на украинските лидери, че ролята ѝ в срещата на НАТО през...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|