21:50ч. 6 Март 2013 #89
miryana
Подкрепям ГЕРБ, но няколко оставки на общ. съветници от ГЕРБ е задължителна, като Николай Стоянов например пенсионерът, който беше върл Костовист и привърженик на Софиянски, бивш Председател на Общ. съвет по времето на Костов. Какво прави в съвета на 73 г. Айде да си освободи мястото. има още няколко такива цветарки, най меко казано! Ето едно искане - точно и ясно.
21:34ч. 6 Март 2013 #88
marul
Тези уроди , изроди гнусни нали ги изметохме. Явно нищо не сме направили. Жалки сме.
20:32ч. 6 Март 2013 #87
vevika
Тоя пак реди варненските карти.Цветанов,или както и да си там- стига !Кои сте вие ,че да ни дърпате конците.Варна ще избере,а не вие - гербери ли,мушката ли ,бегонии ли сте.Смирете се и се покайте пред Варна,защото упорито се опитахте да я загробите и поставите по корем-защото искате и не сме ви симпатични,или защото много я искате ,за да се плацикате на собствено море.
20:24ч. 6 Март 2013 #86
Niko
Към Цецко: От сега давам отрицателния си вот за Портних. После да не пита, що е загубил изборите!
18:49ч. 6 Март 2013 #85
Султанка
Защо не предложите Биско Чекмеджето или Тошко Съра? О,забравих,те се поминаха!А, най-добре предложете за кмет някоя мутра, ама с най-дебел врат. Пълно е с такива интелектуалци!!!!!Напред другари към светлото бъдеще!
18:15ч. 6 Март 2013 #84
123456789
Айде сега, разкарахме крадеца и сега дай простото пиколо и барманче от грандхотела!!!Баси тъпите са тия ГЕРБ !!!!! Дайте направо АЗИС или напрао Марин Митев да си става и кмет и всички в купом да напуснем Варна!
18:10ч. 6 Март 2013 #83
Rain
Симеон Симов, бившият директор на Двореца на културата и спорта. Това е вашият кмет.
18:06ч. 6 Март 2013 #82
batveso
От всички изброени дотук явно никой не става. Давайте други имена. Преди време спрягаха за кмет шефа на порта кап. Папазов, някой да има компромат за него?
17:33ч. 6 Март 2013 #81
dido
Иван Портних е племенник на Вълчанов от Мултигруп! Иван Портних е главен мениджър в гранд хотел Варна,който е собственост на Ахмед Доган !
Иван Портних е кукла на конци при ТИМ !!!
Не става за кмет на Варна !!!
17:13ч. 6 Март 2013 #80
lefer5
До избора на нов кмет длижността се изпълнява от подалия отставката си. Най добре ще е наистина да се правят избори за кмет , нов общински съвет и парламент в едно за Варна за да се икономисат излишни разходи за отделни избори.
16:47ч. 6 Март 2013 #78
Jullian
Кой ще изпълнява длъжността до изборите не е чак толкова решаващо. Важното е да се проведат избори - най-смисленото е заедно с парламентарните през май. Времето тъкмо не е достатъчно за кой знае какви зулуми, хем е достатъчно будните хора да проверят за себе си кандидатите и този път ДА ГЛАСУВАТ и то С ГЛАВИТЕ СИ...
16:30ч. 6 Март 2013 #77
Bella_vista Бе никакъе Портних, мяза ми на Станишев, някакво отгледано в колба поранало момченце, но не станало мъж...От ония с ''ония партийни куфари''...
16:28ч. 6 Март 2013 #76
Bella_vista Давайте някакви линкове за хората, които предлагате. Аз лично не ги знам, пък и като мене има много, които досега не са желаели да знаят какво става в политиката...
16:17ч. 6 Март 2013 #74
Varnenec
Аз съм ЗА Джиков.
16:09ч. 6 Март 2013 #73
mat61
До тук 3 предложения - Н.Михайлов, Джиков и Караденчев. Прескачам Портних предвид кой го предлага и настроенията срещу него.А къде забравихме "честния и почтенния" г-н Марешки???
16:04ч. 6 Март 2013 #72
Rain
Кой да е следващият кмет:
Тихомир
Иво, или
Марин.
Давайте предложения за кмет.
16:01ч. 6 Март 2013 #71
lefer5
Батвесо не се натискай аз съм много по напред от теб ако става въпрос за коментари и свързаната с тях кандидатура за кмет. много време беше блокиран достъпа ми до морето и не можех даже и да гласувам с ръчичката. наложи се няколко пъти да сменям ай пи адреса си след което бързо пак го блокирваха. На някой не му утърват коментарите ми и се мъчеха да ми запушат/ устата /.Сега пак съм на линия да видим до кога. Портних в никакъв случай не трябва да става кмет нито Марешки. Трябва ни достоен местен патриот за този пост.
15:59ч. 6 Март 2013 #70
Bella_vista Я ги оставете всичките тези, ами дайте да помислим за кандидатури за кмет и общински съвет, като нищо ще съберем гласове, колкото трябват. Няма да се оставяме да ни избират някой, ние ще си изберем. Айде, давайте идеи, хора!
15:43ч. 6 Март 2013 #69
taririram
Пременил се Илия - пак в тия!!!
А ЗАЩО трябва все "зло" да се предлага на Варна?!?! Дори и по-малкото да е то!!!!
И защо след като все точно вие ровите чия е грешката, в този случай нямате желание "да влизате в детайли"!?! Май точно в детайлите ще изплува мътилката на истината!
Алчност! Алчнооооостттттттт!!! Тя ни затрива!
Много е важно сега за вас кой ще държи "касичката"... А народа нека си тича по улиците! Много важно! Ножа във вас и хляба във вас!
15:18ч. 6 Март 2013 #68
nickname
Нима Портних няма нищо общо с ТИМ? ГЕРБ на опарени ли се правят? Набутайте го за кмет пък да видим! Дали портних има нещо общо с Гранд хотел "Варна" и с неговата разруха. Кои се събираха в хотела в дните на демокрацията (1991 - 1996)?
14:42ч. 6 Март 2013 #67
batveso
Venche, споко, вземам те за заместник кмет!
14:41ч. 6 Март 2013 #66
batveso
Venche, споко, вземам те за заместник кмет!
14:31ч. 6 Март 2013 #65
happymery
Как си следват режисирания план. Хахаха....мислех, че информацията ми от края на миналата година няма да е вярна, но...Само, че К.Й трябваше да се оттегли по здравословни причини, но...Как после да останеш да живееш тук. Това е поредната игра...изгубих надежда!
14:12ч. 6 Март 2013 #64
a_voguee
Даммм, мутробарока възкръсва във Варна отново начело с поредната кандидатура на роднината на Илия Павлов, браво !!!
13:49ч. 6 Март 2013 #63
фльор
"най-добрата"кандидатура портних-ужас
13:47ч. 6 Март 2013 #62
BBB
Варненци викат "Долу ТИМ", Цветанов излиза и вика "Портних е слдващия" ?!?!? Да не би да е мазохист нещо :) или да не знае връзката на Портних с ТИМ
13:38ч. 6 Март 2013 #61
Венче
Добре е, че Киро си отиде, но какво стана с разкритията, които щеше да направи? Те можеха да ни помогнат в следващия избор. До тук 3 предложения - Н.Михайлов, Джиков и Караденчев. Прескачам Портних предвид кой го предлага и настроенията срещу него. Според мен Джиков е надежден. Одобрявам и батвесо (изпревари ме, мислех да ви агитирам за мен ;-) )Пишете, ако знаете още нещо за тези предложения.
13:33ч. 6 Март 2013 #60
Voin
Двуличие, наглост и безочие. Ето от тук става ясно кой кой е:
01.03.2013г. правителството в оставка на ГЕРБ гласува на заседанието си в петък (което вероятно е предпоследно) и следното: Авиокомпания "Хемус ер" от групата на "Химимпорт", т.е. ТИМ, получи без търг над 160 дка на летище София. Цената на сделката не се съобщава. Теренът е в близост до базата за техническо обслужване на самолети Boeing и Airbus.
Страхотна им е кандидатурата на наглеците от герб, които довършиха Варна. Тези изобщо не вдяват за какво иде реч.
13:32ч. 6 Март 2013 #59
niki
Вижте какво става! Където и да се бутне за смяна, оказва се, че: 1. Има подготвен човек, но той е корумпиран, или с нещо тъмно в миналото си, или... (справка - последните опити за назначение на ключови позиции в държавата); 2. Истински чист човек, който обаче няма необходимите знания и опит, за да се справи. А защо няма знания - защото десетилетия наред липсва образователна система, налагат се посредственост и мутробаджанащина, пораснаха и растат невежи поколения. Мисля, че поредната метла в Общината е крайно необходима, но се страхувам, че след нея ще се появят нови Кировци, защото няма да има кой да ги спре. И въпреки това - предлагам за кмет на Варна до редовните избори да бъде избран отец Георги от храма "Св. цар Борис Михаил". Доколкото си спомням обаче, в случай като този ролята на кмета трябва да бъде поета от някой от заместниците му. Ако е така, то нека тогава врид кмет да е доц. Христо Бозов.
13:28ч. 6 Март 2013 #58
krass
Гуцанов ще му е достоен заместник! хаха - вижте го в пълния му блясък
(виж линк...)
13:26ч. 6 Март 2013 #57
@@@
Този геичо Кирливия По*тник ГЕРБ го гласят за кмет, а баща му Красимирчо които е представител на СИК за североисточна Б-я е готов за шеф Общ.полиция
13:04ч. 6 Март 2013 #56
mancev
&&&&&&
Ти ли си най-компетентния че от 54 коментара, 30 са твой? На коментар ли ти плащат? Не вкарвайте в заблуждение хората...
13:03ч. 6 Март 2013 #55
boob
Човека на Илия Павлов и ТИМ ли сега искат да сложат
13:01ч. 6 Март 2013 #54
Виктор
Иван Портних не е ли пак ТИМ?
12:55ч. 6 Март 2013 #53
Йеронимус Бош
#2, и аз съм на мнението, че в момента Караденчев е човека, нищо че е червен.
12:53ч. 6 Март 2013 #52
Тодорова
Всики които знае достойни и надеждни хора от Варна способни да поемат управлението на града да напише за тях за да можем всички заедно да изберем един човек ,тъй като циганите от Максуда и Розова долина ще гласуват в купом или за човек на ГЕРБ или ДПС /разбира се който им плати повече/,ние трябва да се противопоставим с достойна кандидатура и да си извоюваме града и от ТИМ и от циганите.
12:47ч. 6 Март 2013 #51
wtf
Боби Касиков Кмет
12:42ч. 6 Март 2013 #50
&&&&&&
а иначе както пак имам тук коментар
схемата
софия/правителство/-----варна / общ. съвет/ - ТИМ - -----Варна кмет ,
за нас тук е само схема.
Това са огромни интереси , свързани с толкова много пари, че 5 минути не можеш да преброиш нулите.
Въпроса е хората да живеят по-добре.
То да беше само тока, пей сърце.
12:38ч. 6 Март 2013 #49
&&&&&&
няма как да изкараш по добър кмет. от теб нищо не зависи.
не може да се прогнозира кои ще са кандидатите.
едно е сигурно-герб ще използват ситуацията еент. за 2 в 1 избори.
другото ясно е, че общински съвет ще се запази-гледам един техен онзи ден-вика ние нямаме такава практика....ужас.
за националните избори-айде, да речем, че цецко има някъв минимален шанс.
но толкова са компрометирани, че наистина ако сега не паднат от власт, просто те никога няма да паднат.
Ако в тая ситуация не ги изметем, максимално благоприятна ситуация, те просто следващите 200 години нямат бутане.
Не вярвам хората да са толкова наивни .
Ама не се знае..знае ли се, това е България.
Хората не са свикнали да са свободни.
12:33ч. 6 Март 2013 #48
Dry-Ice
Калина, точно пък Неделчо Михайлов не е добра кандидатура за нищо. Той става само за интериор на западнал нощен бар.
Портних също е тимаджия!
12:33ч. 6 Март 2013 #47
&&&&&&
цялата област варна-знаете има знаци по пътя- край на община еди коя си, начало на община друга.
та, трябва на граничните общини за варна област да пише- забранено за влизане на мпс, управлявани от водачи , членове на герб.
12:31ч. 6 Март 2013 #46
&&&&&&
портних ще поддържа интересите-финансовите на герб във варна и като кмет, и като общински съветник , лидер на герб-варна.
въпроса е, следния- изглежда цецко все още не се предал, защото като падне в софия, и порти иванов да му е човека във варна , тим ще обичат този който командва в софия. логика.
12:30ч. 6 Март 2013 #45
maken
Дай те да споделим мнения...Всеки да каже ако знае нещо за някой достоен човек...Да се опитаме да изкараме по добър кмет този път...
12:29ч. 6 Март 2013 #44
Mu(n)cho
Варна-забранена територия за ГЕРБ !!! Опитват се да пробутат своите боклуци сега.
12:26ч. 6 Март 2013 #43
maken
Благодаря...
12:26ч. 6 Март 2013 #42
kalina
Само Неделчо Михаилов е добрата кандидатура за Варна
12:26ч. 6 Март 2013 #41
&&&&&&
разбира се може.
12:25ч. 6 Март 2013 #40
&&&&&&
мнението ми е отдавна тук- смяната на павел димитров с иван портних беше знаково за варна и знак за това, което се случи февруари,13 год.
12:25ч. 6 Март 2013 #39
maken
Права си...ама понамали малко еуфорията, че тя твоята е видно постоянна ;)))
Само ако може де...
12:24ч. 6 Март 2013 #38
&&&&&&
а иначе че портних е тимаджия-смяташ ли че казваш нешо ново за накого?
12:23ч. 6 Март 2013 #37
&&&&&&
няма обидени, просто нека по темата
12:23ч. 6 Март 2013 #36
&&&&&&
ок, нека с теб да спрем междуи нас ами да коментираме събитията, ок? не е коректно да занимаваме публиката с ... междуличностни ..проблеми. хахахаха.
12:22ч. 6 Март 2013 #35
&&&&&&
ходовете на мозъка на герб-цецко- са видни и за учениците 12 клас.
ясно беше и за киро кво става, и за портних че ще се кандидатира още преди 3-4-5- дни. разбира се беше ясно за тези които следят нещата.
12:21ч. 6 Март 2013 #34
maken
Че тя истината обидна ли е ;)))
12:20ч. 6 Март 2013 #33
&&&&&&
винаги има надежда , макен.
какво са един киро, цецко, или портних, сал спомена остава, макен.шоуто трябва да продължи.
иначе, искрено вярваме, че ти не искаш да обидиш някого тук, просто от еуфорията за киро е.
хаха.
12:20ч. 6 Март 2013 #32
maken
Портних е също Тимаджия...в случай че не знаете...
12:18ч. 6 Март 2013 #31
Angry Ти луд ли си ??? да предлагаш Портних за кмет , не щем ГЕРБ във Варна
12:18ч. 6 Март 2013 #30
&&&&&&
пак грешка- ...към входа на общ. съвет.
12:18ч. 6 Март 2013 #29
&&&&&&
вярното беше-движела към входа на общината
12:17ч. 6 Март 2013 #28
maken
Все още успяваш да се идентифицираш...макар и малка надежда има ;)
12:17ч. 6 Март 2013 #27
&&&&&&
киро преди 15 минутки подаде оставка..показа я... била на изхода на общината сега се джицена към входа на общ. съвет.
нормално е да има еуфория, макен.
12:16ч. 6 Март 2013 #26
&&&&&&
кво пък ти с ега макен я виж цецко не те ли вдъхновява...
12:15ч. 6 Март 2013 #25
&&&&&&
макен , ти да не гледаш нощем серия А от италия.. хаха
12:15ч. 6 Март 2013 #24
&&&&&&
новия... не е ясно кой е. аз от 3-4 дена имам тук мнение , че най късно до сряда киро ще се махне.
както и да е,
новия не е ясно
вероятно крадците от ОБЩ съвет няма да се мръднат -там играят много милиони корупция.
герб падат на национално ниво, ясно е-че на ниво варна -общ съвет ще запазят статуквото.
ще има избори само за кмет - частични за варна.
ще се мъчат чрез марионетката инженер плевенлиев да ги насрочат в една дата с другите-на 12.05.
по този начин под предлога да се спестят пари герб ще искат да объркат хората във варна, т.е. много от варненци покрай анти-киро нагласата си да забравят за анти-герб нагласата си и да пуснат за герб или поне да не знаят за кого да пуснат, т.е. да не гласуват за парламент.
това са ченгеджийски номера, дето се учат ниските класове.
всеки знае-колкото по -малко хора са пуснали за парламент- %та за герб се увеличава, защото % та се изчислява на база реално гласувалите, а не на база имашите право на глас.
12:10ч. 6 Март 2013 #23
maken
Тази лудата като влезе в серия, няма спиране...
12:09ч. 6 Март 2013 #22
&&&&&&
веско маринов има фирма за комплексно обзавеждане на апартаменти, та оттам се знаели с цецко..
веско видял голямо бъдеще за бизнеса си при такъв клиет-цецко-ама.... жалко. лошо, веско..лошо.. не умеееш да си планираш бизнеса. уухахаха
12:06ч. 6 Март 2013 #21
maken
Стига с тоз Киро!
Подаде оставка вече...Мислете с главите си кой да бъде новиа...
Да не ревете пак после ;)
12:06ч. 6 Март 2013 #20
&&&&&&
верно бе , дай да изберем бат весо за кмет на варна. доказан е.
12:04ч. 6 Март 2013 #19
&&&&&&
просто наглоста на ченгетата е безпрецедентна.
лошо е да си 2 в 1- хем некадърен хем крадец.
значи те видите ли един вид не са подкрепили киро кмет. просто той бил най малкото зло.
т.е. сега могат спокойно да предложат един "кадърен "комсомолец- портних.
киро не е толкова проблема на герб-проблема им е да контролират общинския съвет-варна , а ако може и кмета да техен.
защото явно е, че си отиват от централната власт в софия.
12:02ч. 6 Март 2013 #18
Гръм
Ха-ха-ха:) Този виц ми хареса, кажи сега някой и за Веско Маринов.
12:00ч. 6 Март 2013 #16
&&&&&&
имало едни 150 милиона в листата на варна.
цветанов няма лесно да се откаже от общински съвет варна.
той обича милионите..хаха.
11:57ч. 6 Март 2013 #15
кафе
Аз не съм изцяло против старите муцуни. Мисля, че до новите кметски избори, за да не настъпи хаос в общината, на кметския стол трябва да седне някой, който е в час с всички игри, далвери и гадости, които са се случвали. И работата му да се контролира от обществен съвет. Не се наемам да го посоча.
11:57ч. 6 Март 2013 #14
Varnenec
Ей не искат да разберат, че хората не щат и да чуват за ГЕРБ вече!!!
11:55ч. 6 Март 2013 #13
Dry-Ice
Ей, таралеж, я да се махаш с тези герберски кандидатури!
11:55ч. 6 Март 2013 #12
&&&&&&
е как бе колеги, цецко обича да издига кандидатури.
той не е осъзнал че вече е на политическото бунище.
11:55ч. 6 Март 2013 #11
lara
Усетихте ли тънката мисъл на гербаджиите. Да пробутат Техен човек за кмет пак-сиреч Портних. Нямат интерес да падат от власт, защото си крадат яко, повярвайте. Всички тези общински съветничета на ГЕРБ, някакви парашутисти, спуснати от някъде, си въртят далаврките. всичко е популизъм, сладки приказки как са готови да сдатат властта, но товя няма да стане, не го вярвам. И ТИМ нямат интерес от това, защото са си направили тхните договорки с управляващите. Проблемът няма да бъде решен с оставката на Киро, тя трябва да бъде само началото!
11:54ч. 6 Март 2013 #10
batveso
Като толкова се чудите, що не вземете мене да изберете, поне отдавна съм се доказал с компетентните си коментари.
11:53ч. 6 Март 2013 #9
&&&&&&
какви са ходовете на мозъка на герб сега:
макс. отлагане на изборите, шантажи, признаване на вини и грешки, внушаване на хората-да ние сбъркахме ама сега виждате ли-без нас още по-зле.отричане на дянков и преминаване към социалното-т.е. грижа за хората.
добре е да се грижиш за хората по навреме, преди да те замерят с камъни.
освен тези ходове ще има вероятно и предизборно коалиране на герб с янето.
всички тези ходове целят ако не да увеличат , поне да обърнат сриването на подкрепата за герб.
нямат шанс. или са парламентарна опозиция, или да отиват да си обзавеждат имотите.
11:53ч. 6 Март 2013 #8
Bella_vista Айде да скриете всичките , бе, Цецо! Нещастни жалки душици! Гледам ви мутрите в новините отдясно- Трактора, Киро, Цецо..., до едно жестоко убийство и едно героично самоубийство- протест. Знаете ли к'ви сте грозни-отвънка и отвътре?! Махайте се най-сетне! Кандидатури щели да издигат, смотаняци такива!
11:52ч. 6 Март 2013 #7
Denny
Абе не разбрахте ли че не ви искаме кандидатите??? 160 дка от летище София на ТИМ и сега и кмет ще ми предлагат!!!?
11:50ч. 6 Март 2013 #6
maken
Какъв Караденчев бе Gevich!?...Че те с Кирчо са първи дружки...
Все е дно да махнеш Борисов, че да сложиш Цветанов...
11:48ч. 6 Март 2013 #5
&&&&&&
кримиконтингента е на снимката.
а за портних отдавна е ясно, че ще го издигнат за кмет от герб.
трябва да знае милиционера-физкултурник-брокер на недвижими имоти, че не само варна, ами и българия са изгубени за герб.
ченгеджийски номера, отвличания, манипулация на марионетката плевнелиев-нищо няма да им помогне.
отлагането на изборите с 2 седмици под предлога че са важни празници и с цел да се използва за предизборни ходове и манипулации времето от герб, също няма да им помогне.
бити карти са.
11:47ч. 6 Март 2013 #4
Mery
Може би Джиков-бивш кмет на Владиславово?
Млад и доказал себе си в управлението на квартала.
11:31ч. 6 Март 2013 #3
maken
ili, донякъде си права, но ми е интересно да разбера кой според теб трябва да бъде новия кмет на Варна.
Защото ако само отхвърляме без да дадем решение или предложение, без да имаме нещо предвид, не върши работа, а си е само празни приказки...
11:29ч. 6 Март 2013 #2
Gevich
Единствения който може да заеме мястото на Кирил Йорданов е зам.кмета Богдан Караденчев. Той е доказал лоялността си към Варна, ако някой реши да си спомни.
Колкото до Портник, не е за този пост,
Бившите приближени до мутрите нямат място в управлението на града.
11:24ч. 6 Март 2013 #1
кафе
Щом Кирил Йорданов е най-малкото зло, как да разбираме предложението за Портних ? Като по-голямо зло ли? Не щем акъл от бита карта!