18:16ч. 17 Декември 2010 #124
Anii
ее НЕ..това е невъзможно днеска пак половин час се прибирах като се има предвид че друг път това става за 10 най-много за 15 мин. през това време имах чувството, че всеки момент ще се превърна в ледена висулка
16:35ч. 17 Декември 2010 #123
ELENA
И какво като се обясняваме тука и си говорим как сме мръзнали ?Спрете,по-добре...с нищо не си помагаме ,според мен.Г-н Кмета иска ли да заповяда в някоя гимназийка,да постои малко ?Заповядайте! Нека да не четат само какво пишем..нека го почувстват бе.....Стойте си в меките кресла,карайте си Х6-ците и ни гледайте сеира...много хубав коментар видях - ''хвърляйте монети -ези ,да учим ;тура,пак да учим''ПРОБЛЕМИ НЯМА ,докато не засегнат вас :)))
16:27ч. 17 Декември 2010 #122
Pelikanat
Коментарът е премахнат
Причина: Лични нападки и обиди
16:09ч. 17 Декември 2010 #121
meganet
Кво се оплаквате не мога да разбера ако сте на работа кво няма да отиде на работа ли шото имало сняг?
13:15ч. 17 Декември 2010 #120
Човечец
Я дойде автобус, я не.. Просто нямам думи. Измръзнах на спирката в 6ч. до такава степен, че ми се искаше да се хвърля пред някоя кола и да ми свършват мъките.
13:00ч. 17 Декември 2010 #119
daniel97
Искам да дойде някой от кметсвото в училище и да учи.Глупаци.
12:57ч. 17 Декември 2010 #118
daniel97
Искаме ваканция,Моля ви. 12:58 е
12:51ч. 17 Декември 2010 #117
golemia999
Да взимат решение! БЪРЗО!!!
12:49ч. 17 Декември 2010 #116
golemia999
Искаме почивен ден!!!
12:47ч. 17 Декември 2010 #115
Zvezdelin Nikolov
Хора, стана 12:47 , няма ли да заседавате и да вземете друго решение????
12:43ч. 17 Декември 2010 #114
megafandeth
Коментарът е премахнат
Причина: Нецензурно съдържание
12:35ч. 17 Декември 2010 #113
hacko
много нормално ама как ште се отиде до училище никой не казва?
12:33ч. 17 Декември 2010 #112
megafandeth
Защо държавата ни се управлява от такива малоумници???
12:30ч. 17 Декември 2010 #111
VikzZza
А толкова се надявах да отменят учебния ден.. все пак температурата е -7, а се чувства -12 :/ Вярно- не е чак толкова студено, обаче температурата падна рязко за два дни и училищата не са отоплени добре!!
12:20ч. 17 Декември 2010 #110
smeshni ste
естествено че кмета няма да направи нищо докато не замръзне неговия задник .. автобуса ми е на 1 час, 1ва смяна съм , ставам в 5 и 20 за да си хвана автобуса в 6 и 30 часа , няма осветление по пътя.. поне автобусите 32 да бяха малко по-на често.. Но какво го интересува кмета , нали той бръмчи с мерцедесите и BMW-тата си и не му е студено .. дреме му на ... че има деца които мръзнат по спирките в тъмното за да си чакат автобусите и да отидат на училище и там да мръзнат и после да не могат да се приберат , а пък ако тръгнат да се прибират пак да чакат на спирката 1 час за да дойде скапания автобус и оттам пак през снега за да се приберат .. ако иска да ичака 60 % от децата да се разболеят и да ни пусне в грипна ваканция и да си стоим в нас по празниците и родителите ни допълнително да пръснат един куп пари и за лекарства .. просто нямам думи :X
12:17ч. 17 Декември 2010 #109
Teddy
еее макар и това време аз отивам на училище и ще си напраим една снежна воина .. ние почваме е 13:00 часа и часовте дано да са , като вчера по 20 минути .. ще буде добре , а за който се пита кое е това даскало (ОУ " Йордан Йовков" ) ако малко си нарпаивм веселба погоним се и се поцелим ще ни бъде топло .. така направихме вчера цялото училище и си прекрараьме много добре .. ОТ мене чао щ защото се обличам и отивам на даскало за малко веселба ;р макар и по доло да писах , ще нетрябва да ходим мисля , че ще си прекарам добре ;д
12:13ч. 17 Декември 2010 #108
just_me
Anii ква ваканция.. 10 дена : от които единия ще е проспан..
12:13ч. 17 Декември 2010 #107
Anii
аи чао от мен че трябва да отида за нулевия си час да не би да ми напишат отцъствие,само дето кат стигна той вече ще е свършил амаа..това е друг въпрос
12:07ч. 17 Декември 2010 #106
varnaliq_
Едно от училищата е П.Р.Славеяков или още + природоматематическа :)
12:06ч. 17 Декември 2010 #105
Anii
офф аи стига сме са нервили благодарение на гн. кмета ще си изкараме коледната ваканция мн яко(ще си стоим болни и в леглата и ще ни е да не казвам колко яко)
12:05ч. 17 Декември 2010 #104
Mishelle
" Това са школата в Константиново, Звездица, Галата и основно училище „Васил Левски” в „Аспарухово”. Останалите школа в квартала ще са с намалени часове. " Така пише...
12:04ч. 17 Декември 2010 #103
silvia
Mishelle кои са училищата които са пуснати. Ако знаеш пиши
12:03ч. 17 Декември 2010 #102
Emili
Вчера едно момче от моето училище което живее във Владиславово пристигна за 3ти час защото е пътувал в автобуса час и половина ! .. защо да ходим на училище при положение че всички мръзнем като кучета .. а наитина нищо няма да им стане ако ни отпунат един ден ! .. няма смисъл да ходим и без това половината учители живеят далеко и докато дойдат часът е приключил ! .. : )
12:02ч. 17 Декември 2010 #101
varnaliq_
Ани дървинаколибалидати даде ? :D
12:02ч. 17 Декември 2010 #100
stas
Няма лошо време, има лошо облечени хора! Сложете си вълнени чорапи, грейки, шалове, шапки и ръкавици и се движете. Ако отидете на зимна ваканция в планината само в стаята ли ще стоите, защото навън било студено? Направете един бой със снежни топки, порадвайте се на снега, толкава е красиво на вън, а стоите пред компютрите и мрънкате...
12:01ч. 17 Декември 2010 #99
Gerito
Хора,хора защо се оплакваме?!Не е ли очевидно, че никой не ни чува?! Вънка температурата е приятно под нулата, "грее топло слънце", духа "лек" вятър който най-много да ви събори на земята, но нищоние ще падаме на меките непочистени и непроходими пътища. През нашия квартал близо до центъра днес видях а минават точно 2 коли. Едно такси закъса в преспите пред входа. Каква е разликата с това, че майка ми ходи на работа? Ами плащат й, пък и тя си извика такси, а аз ще мръзна пеш 15 минути за прекрасния си нулев час. И часовете ще са намалени, супер ама не.Дали ще изляза в 6 или в 7 не виждам разлика. Ще е тъмно, смразяващо студено и заледено. И с ония 4 пуснати училища май видяхме колко са благоприятни условията в даскало. Да, там е поне +10 градиса, няма начин да ти е студено!!!
11:59ч. 17 Декември 2010 #98
Anii
Поне ся всички кат са разболеят се надявам следващия път кмета да се сети и да ни даде дървена
11:58ч. 17 Декември 2010 #97
just_me
До колкото видях от прозореца вкъщи улиците все още не са почистени.. Има лед и отгоре сняг на повечето места. А за ходенето до училище.. не ми се мисли как ще стигна до сградата.. двора ще е хлъзгав, стълбите също. И то добре, че родителите ми ще ме закарат сега. Ами като се прибирам? Направо не искам да си го представям..
Всичките дето казвате, че ни мързи и не ни се ходи на училище: Аз си ходя на училище винаги.. бях болна-ходих, обаче в тоя студ, нито ми се мръзне на спирките, нито ми се мръзне по коридорите на училището(днес имам няколко часа в различни кабинети), а да не говорим за прибирането ми от училище до вкъщи.. в централната част на Варна може и да духа, обаче в Чайка духа много повече.. аз трябва като космонафт да се облека, че да не замръзна..
11:55ч. 17 Декември 2010 #96
ThE SnAkE K!LLeR
абе няма да коментирам защото ще им остая леша
11:52ч. 17 Декември 2010 #95
Q.S.F.T.T.G.
silvia абе моме минусови градуси за зимно време в УМЕРЕН ПОЯС не са нормални, аз съм студенокръвна и зиморничева, знаеш ли в момента даже и в къщи пред печката до компа как си умирам от студ , на даскало ходя с дебели хавлиени чорапи клин и вълнени дебели чорапи, отгоре съм навлечена с още 5 неща, като излизам се опаковам кат някой ескимос, защото мра от студ в тия преспи и непочистени улици. 2000година кат имаше по страшен сняг и виелици от ся ама нямаше минусови температъри, всеки родител си водеше детето за ръка на училище само и само да не му стане нещо в тоя мраз, ама тогава нямаше ваканция, ходехме на училище, а точно тогава трябваше да си седим в къщи, а ся като стигнаха минусовите градуси кат натрупа,никой като не чисти пътя и не мисли кой кой ще стигне до даскало и обратно, горивото в даскалото няма ни разреши проблема. А тия дет са в мола или не им са ходи щото ги мързи и гледат как да са някъде другаде, или просто са луди за връзване.
11:51ч. 17 Декември 2010 #94
Mishelle
и най- глупавото е, че 4 училища в района на Варна са пуснати, а останалите не.. Къде остана справедливостта?
11:51ч. 17 Декември 2010 #93
varnaliq_
Просто не ви се ходи н училище ! Защо за Бога трябва да дигате скандали всеки път като ви мързи ? Ходили сме и при дост апо-ниски температури на училище ! На който не му се ходи да си стои у тях !
11:49ч. 17 Декември 2010 #92
Marcheva
Господин Кмета явно няма реална представа за времето, защото го возят в отоплени автомобили, а и в общината климатизацията едва ли както парнота в училищата.
11:46ч. 17 Декември 2010 #91
Daq
и сега ще ви кажа какво ще стане.. всички ше чакаме по спирките ше умираме от студ, ще се разболеем, но въпреки всичко ше идам до даскало за да не ни пишат отсъствия нищо че не си чувстваме крайниците и вече вървим машинално.. и когато отидем в даскало щастливи ще сме изттървали само първия час ще ни съобщят че учебните занятия са отменени... и ще се повтори същото в обратен ред.. след което ще сме болни всички натръшкани вкъщи с пневмонии трески настинки и какво ли не още .. след което ще дойде грипна ваканция само щото кмета не ще и не ще да ни пусне един ден в дървена..
11:45ч. 17 Декември 2010 #90
Vladisha
А и не ми се вярва да намалят часовоте ..
11:44ч. 17 Декември 2010 #89
Vladisha
Как е възможно да учим в тези условия ?!?! Училището ми е добре отоплено , но как ще стигна до там и как ще се върна в 19;15 когато е тъмно и не се вижда НИЩО , ще падам кат мастия .. Нямам думи за тез от общината , седят си на топло , пият си кафе и мятат стотинки : ези - да ходят , тура- .. пак да ходят .. Е НЯМАМ ДУМИ ! пффф
11:43ч. 17 Декември 2010 #88
Wooolf
jenitoo и аз за това писах в по - предния си коментар , дори и да е топло в училище на спирката се чака много поради затруднения градски транспорт и тогава се измръзва от чакане и стоене на едно място , а не ми се вярва някой да се разбяга около спирката за да се згрее :D
11:41ч. 17 Декември 2010 #87
VikzZza
silvia,
разликата е, че там е топло, а в училище е има-няма 12-13 градуса. >:(
11:39ч. 17 Декември 2010 #86
eemmoonn
ооо да обаче богоров си учи нормално *************** !!!
11:39ч. 17 Декември 2010 #85
jenitoo
Честно казно и на мен не ми се ходеше изобщо в този студ на училище.Аз живея много далече и автобуса ми закъснява по 30мин. и в двете посоки.Доста съм разочаровна от общината,кога най-после ще помислят за нас и за нашето здраве.Моето училище е чудестно отоплено, но докато се прибера измръзвам!
11:38ч. 17 Декември 2010 #84
Wooolf
Ако майка му не отиде на работа ще я уволнят или ще вземе по - малка заплата , а той ако отиде или ще отиде напразно и ще го пуснат и само ще е чакал напразно автобус толкова време на студа и ще се е тъпкал , а така може да се разболее и после независимо дали на родителите му им се ходи на работа ще трябва да си дадат парите за лекарства .
11:38ч. 17 Декември 2010 #83
silvia
Към Q.S.F.T.T.G. За теб кое е нормално време за зимата- за умерения пояс това е нормална температура. Всички сме зиморничеви, но чак пък да умираме от студ. Сега ми звънна един съученик от Мола- пълно е с ученици- тогава какъв е проблема- там може, а на училище-не. Не ставайте смешни- ета даже почти свърши снеговалежа.
11:37ч. 17 Декември 2010 #82
nedeva
В Галата са отменени учебните занятия защото ток няма преди малко дойде но не знаем до кога ще има до сега го спираха поне 20 пъти,а и пътищата са под всякаква критика иначе плащаме .Ужас е между улиците.
11:37ч. 17 Декември 2010 #81
bekiiii
д0бре ще се ходи..след като стигнем до училище ще станем на шушулки и целите мокри.ще седим уж да учим в студените класни стаи и после всички ще сме болни.какъв е смисъла да се ходи?все пак е един ден!ако се разболеят всички ето и грипна и пак ние учениците губим от всичко..
11:35ч. 17 Декември 2010 #80
Ognqn
Няма значение дали ще се учи или не ..... Въпросът е да не се пишат неизвинени! на който му се ходи и не му е проблем - нека да ходи, а който неможе - да не ходи. така или иначе Варна няма да я изчистят!
11:34ч. 17 Декември 2010 #79
justno0b
Ние тапаците да мръзнем на 4 градуса в стаите а директорите в кабинета си на топло с климатика..
11:33ч. 17 Декември 2010 #78
LiLi
"не ми се ходи на училище" - за какво си говорим??? А на майка ти дали й се ходи на работа?
11:31ч. 17 Декември 2010 #77
Anii
Аа и пропуснах да кажа даже и в училищата да е топло после някой пата ли ни нас учениците как се прибираме.Амаа кой да мисли после всички кат са разболеят.Те половината от моя клас са болни ся.
11:31ч. 17 Декември 2010 #76
Marteenah
учебните занятия за мен се отмениха, така или иначе.. :)
11:31ч. 17 Декември 2010 #75
dessy
ама тряяя да ходя защото майка ми не ми дава да си остана у дома
11:29ч. 17 Декември 2010 #74
dessy
не ми се ходи на училище :D
11:29ч. 17 Декември 2010 #73
Anii
вий нормални ли сте кви сте в тоз студ и при тоз сняг навънка едва са ходи даже вчера часовете свършиха при нас в Геото в 17:20 и пак някой си тръгнаха мн по-рано щтот са с автобуса и няма как да са приберат.А пък за днеска да не говорим просто аз съм втора смяна и кат са прибирах вчера дет даскалото ми е под носа 20 мин. не мога да стигна от Гео Милев до Бурлекса.Няма начин да се ходи на дскл днеска.А и Стефанов не е заради училището аз дето мразя да изпускам тренировки знайш ли колко пъти не съм ходила заради времето тъй че недей много да говориш навън е мноого студеено.
11:28ч. 17 Декември 2010 #72
megafandeth
Скапана работа...
11:27ч. 17 Декември 2010 #71
gosho
Коментарът е премахнат
Причина: Нецензурно съдържание
11:14ч. 17 Декември 2010 #70
vlado4a
а така
11:11ч. 17 Декември 2010 #69
Q.S.F.T.T.G.
Silvia това, че ти си чакала 10 мин. повече от преди и че си топлокръвна и затова не ти е студено не означава, че -5 градуса е нормално време за зимата, нито пък че е есен или пролет ако щеш. Защото има ученици, който са зиморничеви и студенокръвна, а това значи че си умират от студ с каквото и да ги облечеш или топлиш. За разлика от теб повечето ученици само до центъра чакат автобус цял час и като ходих на лекар по работа нищо , че съм ученичка нито забелязах че улиците са чисти, нито че тоя вятър мамичката му тъпа ми прави приятно времето на вън.
Стефанов, ти пък кат толкоз много знаеш аре хукни на вън от място в близост с аспаруховия до окръжна болница днеска в това време и после се върни обратно вземи си чантата иди на работа пеш пак и това ми говори какъв ни е проблема на нас учениците и за да не се повтарям погледни какво писах за студа по горе. Да вярно може да има и такива каквито ти казваш ама ще са в момента 1 на милион,защото трябва да си луд за да излезеш на купон в това време.
И накрая тия общинари да вземат малко да почнат да мислят с главите си никак няма да им се отрази зле, защото нито улиците се чистят от някой нито нищо, за да има учебен процес с всички ученици в наличност, защото на нас не само гориво ни трябва за да има нормален учебен процес ами и нормални и изчистени улици и нормално движение на транспорта.
11:10ч. 17 Декември 2010 #68
zle
И часовете като ги направят на 20 минути много неща ще научим направо
11:07ч. 17 Декември 2010 #67
zle
Аз съм ученик и днес не ми се ходи на училище и ще ви кажа защо.. Защото е студено, в училище също е студено нищо че "има" парно.. То я си го има я си го няма. Заледено е, вчера паднах два пъти, нищо, че внимавах. Духа ужасен вятър, вчера си чаках автобуса 30 минути и умрях от студ заради вятъра.. После още 40 минути бях смачкан като в консерва в шибания ви градски транспорт... В стаята след 5 часа си стана баш студено, а за да хапнеш като хората на нормални цени(в училищният стол са тройни цените) трябва пак да излезеш навънка, да паднеш няколко пъти, да измръзнеш наново и общо взето най-накрая да се разболееш макар и сит ;) аре кмета да погледне през прозореца
11:02ч. 17 Декември 2010 #66
denica
хора не знам как очаквате, в това време ,да отида на училище,защото аз не мога да си представя как сега ще вървя 2 километра до училище ,където някои умни глави ,отново няма да са пуснали парно.Там ще мръзна в часове ,които са по 30 минути ,и ще гледам как даскалите ми си говорят по телефоните ,защото нали то 30 минути колко са???? Мили родители,разбирам ви като казвате че както вие така и ние ще ходим на работа или училище,но не ви разбирам като казвате че условията са достатъчно благоприятни““Няма да ви разбера когато протестирате АХХ ЗАЩО ДЕТЕТО МИ Е БОЛНО .Не ви рабирам като кажете ,че училище=работа ,различно е в БГ гадно е ,но е факт българия е дупка и вие сте задължени да ходите на работа за да съществувате ,така да се каже,изкарвате пари ,но ние в училище не го правим ,ние нямаме почти никакво възнаграждение задавам ви вапроса ЗАщо да ходя?? Както твърдят че с 300 лв заплата си над средното ниво и можеш да отидеш на почивка 2 пъти в годината така твърдят че в даскало има 20 градуса ??? ЗАЩО ДА ХОДЯ??? ПИТАМ ВИ???
11:00ч. 17 Декември 2010 #65
mita4o
абе те за 1 ден вече голямата ваканция но при тези температури и виелици по добре един ден в къщи отколко 1 месец в болницата или по лошо
10:57ч. 17 Декември 2010 #64
vlado4a
то аз имам 4 важни часа в които госпожите тамун да проверят домаШното и то мина часа
10:55ч. 17 Декември 2010 #63
dessy
пуснете ни в ваканция то трбава навънка да е - 40 градуса ли че да ни пуснете в ваканция
10:54ч. 17 Декември 2010 #62
vlado4a
ами ако ни ги намалят по 25 минути ми то ние за ко ще ходим. то и без тва моите приятели няма половината да ходят
10:52ч. 17 Декември 2010 #61
daniel97
Код оранжево е . На какъв цвят от кода ще ни пуснете във ваканция. Има смъртни случаи,виелица голяма.Какво искате повече от това за да ни пуснете във ваканция?
10:51ч. 17 Декември 2010 #60
Marteenah
Не, няма да преминат нормално...
10:50ч. 17 Декември 2010 #59
Стефанов
А драги ми, които ме коментираха, работя, ходих пеш на работа, вървях 1 час през снега.
И като ученик съм го правил. Хайде поне си признйте, че проблма е училището.
Автобусите, закъсняват, но не и 1 час. В даскалото, колкото и да е студено не е под 10-15 градуса. А сигурно ще ви намалят и часовете.
10:48ч. 17 Декември 2010 #58
Daq
Стефанов, ти на даскало си бил изкарал си го зел си си образованието и сичко ти е ОК .. АМА НЕ РАБОТИШ НАЛИ?! седиш си пред компа да се караш на ''хлапетата'' които се оплакват от студа! И ти може да си ходил на студа щото не те е било еня за него и си си ходил на купоните, ама ние не сме такива.. и смъртни случеи има вече , код оранжево не знам кво още и вие пак ми претендирате че трябва да сме на училище ..
10:46ч. 17 Декември 2010 #57
biva.li.taka
Стефанов, ти кат си караш личния снегорин, нас много не ни касае тъз работа... Бъди малко адекватен.
10:45ч. 17 Декември 2010 #56
daniel97
Стефанов, хайде чакай 1 час за автобус в тоя студ,сняг и силен вятър. После отиди в училище дето едва,едвам се усеща разлика като влезеш вътре и пак трябва да стоиш с яке.
10:44ч. 17 Декември 2010 #55
Rado
напротив :)
10:43ч. 17 Декември 2010 #54
Стефанов
Я се упомнете бе хлапета, проблема не е зимата а това че ще ходит ена училище.
Ако трябваше да отидете на купон, снега и вятъра нямаше да са пречка.
10:41ч. 17 Декември 2010 #53
silvia
Къде видяхте кучи студ! Навън е само -5 градуса. Това че духа вятър е друго и засилва усещането за студ. Аз живея във Владиславово, а уча в Чайка. Снощи чаках 10 минути повече за автобус но то е разбираемо заради времето. Днес се очаква на обяд да спрат валежите, така че да се надяваме да се нормализира транспорта
10:40ч. 17 Декември 2010 #52
vlado4a
за да бъдеш третиран като псе още в ранна детска възраст
10:38ч. 17 Декември 2010 #51
megafandeth
Защо се родих в тая просташка държава...
10:37ч. 17 Декември 2010 #50
dessy
Какво да кажа, нашите общинари не мислят за нас изобщо и ще ни карат в това студено време да ходим на даскало ... Аре бегайте от тук и вземете да си промените решението. Нечовешко е да караш учениците да ходят в това време на училище. За един ден няма да изпуснем кой знае колко. Така че до 2-3 часа искаме да видим новината, че ДНЕС НЯМА ДА СЕ УЧИ!!!! Помислете малко и за нас най накрая ...
10:36ч. 17 Декември 2010 #49
vlado4a
значи аз имам приятелка във владиславово която вчера е вървяла час и половина!!!!
И ТОВА ОТ ВЛАДИСЛАВОВО ДО ОУ А.СТРАШИМИРОВ
10:36ч. 17 Декември 2010 #48
Zvezdelin Nikolov
Какво да кажа, нашите общинари не мислят за нас изобщо и ще ни карат в това студено време да ходим на даскало ... Аре бегайте от тук и вземете да си промените решението. Нечовешко е да караш учениците да ходят в това време на училище. За един ден няма да изпуснем кой знае колко. Така че до 2-3 часа искаме да видим новината, че ДНЕС НЯМА ДА СЕ УЧИ!!!! Помислете малко и за нас най накрая ...
10:36ч. 17 Декември 2010 #47
daniel97
Навън не е страшен студ,но моите съученици които живеят далеко от училище ще замръзнат от студ докато чакат рейса да дойде, аз съм близко до училище и ми е лесно да отида.Вчера половината клас беше закъснял и замръзнал от студ.Ако искат да ни пускат на училище да види кмета какво става в него и да чака рейса , за да замръзне от студ. Той с хубавия си Mercedes не му е студено,а на моите съученици им е.
10:28ч. 17 Декември 2010 #46
vlado4a
значи има 2 групи хора водещи монолози.Едните са учениците, а другите са възрестните мислещи че трябва да се ходи на даскало и явно не разбират какво зачи КОД ОРАНЖЕВО. Аз като ученик мисля че е доста глупаво да казваш че времето е опасно и същеврмено да пускаш деца 2,3,4,5,6 и най вече 1 клас да ходят да учат в кучи студ
10:28ч. 17 Декември 2010 #45
megafandeth
Рекорден брой катастрофи,всичко е затрупано със сняг,хора се подхлъзват по заледените пътища и после се звъни на бърза помощ (която и без това закъснява),да не говорим за автобусите,непрестанни снеговалежи...Е, ти трябва да си малоумен за да пуснеш децата си на даскало.
10:27ч. 17 Декември 2010 #44
Daq
Хора навън е студ и виелица,а дограмите ни в повечето стаи в даскало са дървени... парното е пуснато, но топлината я няма?! всички стоим с якета и учителите .. дори на тях не им се преподава! Аз съм втора смяна .. как очаквате да чакам автобуса ми, който при НОРМАЛНИ условия минава през 20 минути, а при тези сигурно ще го чакам цял час да дойде? И мислите ли че в този арктически студ още един човек няма да умре в снега?! ПОМИСЛЕТЕ ЧЕ ТОВА МОЖЕ ДА Е ВАШЕТО ДЕТЕ!!! Не заслушаваме да сме подложени на това.. навън е виелица а те ни карат да и да учим... извинявайте аз сеършвам училище в 7 и половина .. докато изчакам автобуса по принцип става 7 и 50 и се прибирам към 8 и половина в къщи! Сега не ми се мисли.. сигурно към 9 ще ми се наложи да се прибера..
10:24ч. 17 Декември 2010 #43
silvia
Какво ви става бе хора! Не забравяйте, че е зима навън. Няма как да да е + 20 градуса. Падна малко сняг и вие викнахте. И аз съм ученик, но ще отида на училище, без да мрънкам. Нашите как ходят на работа зимата...........
10:24ч. 17 Декември 2010 #42
tnk_x5000
stas, ние сме в България, а не в Сибир. За мен не е голям проблем да ходя на училище защото не вървя много. Ама тези които живеят на майната си? Помислила ли си?
10:23ч. 17 Декември 2010 #41
Skin
Стас, няма какво да ни сравняваш със Сибир, ние не сме свикнали с толкова сняг. Във Варна е съвсем различно, а като прибавим и пронизващия вятър става страшно.
10:23ч. 17 Декември 2010 #40
Wooolf
Оставете студа в училище , този проблем е решен нали уж било топло , ами на спирките не е , а там се чака много , автобусите са тъпкани , защото закъсняват и се придвижват бавно .
10:17ч. 17 Декември 2010 #39
kiss_fan_98
ние може и в даскалото да умрем от студ.толкоз не им ли пука за нас.ние се учим.вчера не подозирах че може в класната стая да бъде толкоз студен.стоях с яке и ръкавици и треперих като невидяла.пипнах парното и беше кат кубче лед.кмета да отиде в училищата и да са помачи да на учи малко и на него ще му замръзне физиономията
10:17ч. 17 Декември 2010 #38
stas
Не е станало нищо страшно като е паднал 20 см сняг, ами в Пловдив, Смоляв, Чепеларе, какво да прявят като имат сняг 5 месеца през зимата. 5 месеца да не ходят на училище ли? Просто да не пишат закъснения е достатъчно. В Сибир затварят училищата като стане -35 градуса, а сняг си има през цялата учебна година.
10:17ч. 17 Декември 2010 #37
m1taka96
Аз живея в квартал Млдост, а училището ми е в чайка. Как да чакам автобус по 15-20 минути?!!?
А имам съученик който живее във село Звездица...
10:16ч. 17 Декември 2010 #36
Uilma
А-у, колко неграмотни ученици пишат коментари !
И на какво отгоре протестирате ?
10:13ч. 17 Декември 2010 #35
Murmorana
Нямам деца в училищна възраст (от догодина ще му мисля;-) ), но в ден като днешния не бих ги пуснала! Да, и аз съм била ученичка и в снежни пъртини съм ходила пеш до училище, но наистина има дни, в които може да се спести едно разболяване.....
Но, ученици, като искате да пишете протести, напишете ги грамотно:-)
Специален поздрав за г-н Базитов - нека при следваща виелица да решава за учебния процес в деня на бедствието, а не в следобеда на предходния ден!
10:10ч. 17 Декември 2010 #34
Rado
абе какви сте вие кметовете?! Елате тук на владиславово и вижте дали ще мога да илзяза за училище.тук са страшни виелици.майками излезе за малко и като се върна каза че навсякъде е заледено?как смятате да се "отиде" до училище?
10:07ч. 17 Декември 2010 #33
mita4o
незнам как общинарите разглеждат новината че където има лед тоест на много места ще има и доста пострадали хора-не говоря само за ученици,но според тях ако ще и 1 метар сняг да има трябва да се ходи на училище нищо че навън е (-2)-(-3)
10:02ч. 17 Декември 2010 #32
sea_man #27,вярно е,че обстановката е ненормална,но поне когато ходите на училище учете както трябва!Т.е. ОсЪзнайте се,че иначе на околните ни става тЪпо!!! ;))
10:01ч. 17 Декември 2010 #31
Ivelina
А на мен ми е много чудно как повечето ученици които живеят надалече от училищата ще стигнат до там!
09:54ч. 17 Декември 2010 #30
golemia999
Кмета да не си пие кафето в общината, ами да отиде във всички училища да види как е там, дали е в такива условия като при него!!!
09:54ч. 17 Декември 2010 #29
orangy
Аз моите две деца днес няма да ги пусна на училище.За разлика от господа общинарите имам очи да видя и здрав разум да преценя кое е "нормално" и кое не.
09:53ч. 17 Декември 2010 #28
mita4o
Айде малко да се замислят господата в общината...не знам за 1 ден колко много може да изтарвем,защото 1 ден не е нищо особено.Дано размислят в следващите 2-3 часа защото не може вечер след училище на този студ да чакаме по 30 минути автобус
09:53ч. 17 Декември 2010 #27
neu4enolubiv
да идиоти ни управляват. и протестите не помогнаха.
защото не процедираме като другите държави! Ако се дигнем всички лекари,ученици,земеделци и БДЖ-та дали няма да им стане тапо и да се усазнаят?
09:52ч. 17 Декември 2010 #26
nebe
"Код оранжево" означава, че времето е опасно. Прогнозирани са метеорологични явления с голяма интензивност. Възможни са щети и жертви. От НИМХ съветват хората да бъдат много внимателни, да са в течение на очакваните метеорологични условия и по възможност да избягват рисковете.
Явно общинарите не могат да вземат адекватни решения и за това аз ще взема решение за моите деца и те няма да отидат в това време на училище!!
09:45ч. 17 Декември 2010 #25
Teddy
prasho
Айде малко гърч эа младото поколение , ако и с един сняг не могат да се справят то какви хора ще стане от тях?????
Незнам на колко си , но по думите ти съдя , че си по голям и не ходиш на училище , но знаеш ли какво е в училище , че е студено и за тези , които са втора смяна , като мен е малко трудно да се прибираш вечер в това студеното и тъмно време , като кажем , че пътищата са замръзени това е нечпвешко от ваша страна ; ) замислете се !
09:45ч. 17 Декември 2010 #24
anonimka
простаци....ние ще зъзнем по спирките ,а те ще си пият кафето на топло.............БЕЗ КОМЕНТАР!
09:45ч. 17 Декември 2010 #23
megafandeth
Съгласен съм с nadeto...Пълни егоисти...Казват.че дървените ваканции ще компенсират кратката зимна ,ама нещо ме съмнява...Извод: българският народ е прост , бягайте и се спасявайте от тази държава.
09:39ч. 17 Декември 2010 #22
ilieva_t
Във Виница изобщо не може да излезе от малките улици!!! Мъжът ми тръгна пеша и чака почти час за автобус. А като се обадих в градината, че не можем да идем ми казаха, че почти няма деца.
Изобщо ситуацията в кварталите е всеки да се спасява !
09:38ч. 17 Декември 2010 #21
VikzZza
Аз съм втора смяна, прибирам се пеш в 6:30.. вчера свърших към 5:30 и имаше толкова силна виелица! Айде като е толкова "топло" в училищата да ни осигорят и транспорт!! Няма да зъзна половин час, докато стигна до даскало и докато се прибера в къщи :!
09:37ч. 17 Декември 2010 #20
nadeto
Нашите общинари за пореден път доказаха,че не им пука за нищо,освен за тях си...съгласна съм,че в училищата има достатъчно гориво и е топло,но времето навън не е подходящо за излизане,дори и с кола...навън е като ледена пързалка...и докато не спре вятъра,няма да може да се нормализира обстановката...вечерта пътищата стават още по-лоши,автобусите започват да не могат да се движат до крайните квартали и няма как учениците втора смяня да се приберат....ПОМИСЛЕТЕ ЗА ДЕЦАТА СИ ГОСПОДА ОБЩИНАРИ!!!
09:36ч. 17 Декември 2010 #19
orangy
На кмета детето вече не учи във варненско училище и затова другите деца могат във снежни виелици,при код оранжево "нормално" да ходят на училище.Това наистина е безобразие!
09:35ч. 17 Декември 2010 #18
Shugaw
Не знам за другите училища, но в НГХНИ К. Преславски дограмите са дървени и каквото е вън такова е и вътре... имало гориво обаче парното ту работи (ама така работи, че да не разбереш), ту не... всички включително и учителите седим с якета... Една съученичка се обадила в ръководството да пита дали ще караме часове и от там "любезно" и на висок тон и обяснили, че "да парното е включено и ще карате часове" и след това и тряснали телефона. Ама докато и го обесняват те бичат климатици и при тях е 30 градуса имат си плазми и кожени столове, дограми, апък чиновете ни са от както е създадено училището, нищо че при кандидатстване даваш 30 лева за обновяване на училищната база. Още много мога да пиша, но ще спра до тук Приятен ден на всички!
09:33ч. 17 Декември 2010 #17
golemia999
Обявяването на код оранжево трябва автоматично да означава нещо-прекратяване на учебни занятия например???Къде си кмете?Отиди в най-близкото училище,а може да се разходиш и до Владиславово.
09:33ч. 17 Декември 2010 #16
Teddy
От моето училище половината учители са болни , повечето деца ги няма . Да имеме парно , но в стаите все още е студено . Според мен поне за днес учебните занаятия трябва да се прекратят , прекално е студено , а за тези , които сме втора смяна как мислите да се прибираме ? Вчера бях толкова навлечена и пак ми беше студено .. мислите само на вас как ще ви е по добре ;)
09:32ч. 17 Декември 2010 #15
prasho
Айде малко гърч эа младото поколение , ако и с един сняг не могат да се справят то какви хора ще стане от тях?????
09:30ч. 17 Декември 2010 #14
vlado4a
ами да за нас смъртните мръзнене и кучи студ, а за тях кафе и почивка кога свършва тая несправедливост
09:20ч. 17 Декември 2010 #13
Pelikanat
pryii_Pederosi - Защо да не се ходи на училище ? Ти в казарма не си ли ходил ?!
09:14ч. 17 Декември 2010 #12
megafandeth
Онези в общината си пият кафето на топло и хич не им пука.
09:12ч. 17 Декември 2010 #11
............ .............. .............
Абе ученици отивайте на училище, ще ставате войници!!!
ХА ХА ХА ХА ХА
Който ученик излезе в това време от дома си,трябва да ходи горе над терапията.Там ще го упътят от, къде да мини за най пряко до училище
09:04ч. 17 Декември 2010 #10
krasivira
Обявяването на код оранжево трябва автоматично да означава нещо-прекратяване на учебни занятия например???Къде си кмете?Отиди в най-близкото училище,а може да се разходиш и до Владиславово.
09:01ч. 17 Декември 2010 #9
Van4ety
Но това е пълна лудост! В училището ми всички сме с якета в класните стаи, не се знае как ще успеем да се справим до края на деня...
08:58ч. 17 Декември 2010 #8
m17ak
Не знам какви са тези "благоприятни условия за нормален учебен процес" при положение, че в клас учениците са 5-6 човека, а парното едва се усеща. Автобусите се движат не на 15 мин, а на 45 ако мине ще е късмет ... Възмутен съм ...
08:58ч. 17 Декември 2010 #7
m17ak
Незнам какви са тези "благоприятни условия за нормален учебен процес" при положение, че в клас учениците са 5-6 човека, а парното едва се усеща. Автобусите се движат не на 15 мин, а на 45 ако мине ще е късмет ... Възмутен съм ...
08:57ч. 17 Декември 2010 #6
Mariela
Как може такова нещо!70% от учениците ги няма, парното не работи, а повечето прозорци са без изолация! Ако искате да разболеете младото българско общество дерзайте оставете ни да замръзнем, толкова е студено нямам думи, дори на учителите не им се преподава.
08:55ч. 17 Декември 2010 #5
megafandeth
Обзалагам се ,че тези,които са втора смяна,няма да ходят на даскало.
08:48ч. 17 Декември 2010 #4
gabito0o1
как може такова нещо в мойто училище е толкова студено , че вчера съм стояла със дебелото си яке и със шала !!!! парното е пуснато но въобще не се осеща като го пипнеш е съвсем леко топличко но ниможе да стопли училището
08:41ч. 17 Декември 2010 #3
lilia
Моля ви поне часовете да бъдат по 15 или пък по 20 минути
08:39ч. 17 Декември 2010 #2
julyckass
Морската гимназия е без ток и парно днес.Учениците вече ги пуснаха да се прибират.
08:38ч. 17 Декември 2010 #1
krasivira
Какви са благоприятните условия не разбрах като в 7,30 днес в класа на сина ми са били само той и още едно момче?