23:21ч. 23 Юни 2013 #124
ROCKNROLL
Мечтайте си циганите да изчезнат естествено, поне мечтите са безплатни :)
21:03ч. 23 Юни 2013 #123
Лора Спирова
Венче, ами по естествен начин означава такива като теб да напуснат хубавия ни град и да си отидат по родните колиби. Тогава града ни ще се изчисти от цигани или поне те ще са по-надалеч.
08:18ч. 23 Юни 2013 #122
Венче
"...съществуващите там колиби и катуни скоростно ще изчезнат по естествен начин." и кой вярва на това?
01:07ч. 23 Юни 2013 #121
Stigabe
Гуцанов се завръща и затов аму помага Бозов - лъжецът!!!
(виж линк...)
01:07ч. 23 Юни 2013 #120
Stigabe
В случай, че станел кмет на Варна, Бозов ще трябвало да изпълнява програма, диктувана от Гуцанов?!?!??!всичко ще минава през Боби Гуцанов. Той ще бъде кметът на Варна в София. И не само…
В същност идеята била Бозов да бъде само формален лидер!!!
01:02ч. 23 Юни 2013 #119
Mr.A
Това че говори открито за максуда,не значи че няма да плаща за цигани!Циганите не им пука кой какво говори,20 лева и гласуват за който номер кажеш!Както виждате по телевизията за 20 лева на ден цигани протестират в подкрепа на атака пред централата им!Циганина е като атакиста -няма принципи,КОЙТО ПЛАЩА -ТОЙ ПОРЪЧВА МУЗИКАТА!
21:39ч. 22 Юни 2013 #118
Stigabe
Така ще и на изборите - 7 към 1 в полза---на ПРАИЛНИЯТ КМЕТ -с номер 9 ;-)
А вие си злобейте колкото си искате!
21:27ч. 22 Юни 2013 #117
Stigabe
Злобари - 350 са за тази новина и решенията на Портних- и 50 промити и платени мозъци от останалите кандидати, са против -- .... вие сметнете калко е съотношението -... !? Ако ви стига мозъка до там.
Няма какво да кажа повече.
18:07ч. 22 Юни 2013 #116
Doi4in
Морски, не чети текста като дявол евангиелието! Ще им помага, като ги махне завинаги от там. Ясно?
16:17ч. 22 Юни 2013 #115
Вихрен Калинов
Някой трябва да изравни Максуда със земята!
14:36ч. 22 Юни 2013 #114
Шерифа
Ето този кмет Бозов се бори за циганския вот с обещания към тях !
(виж линк...)
14:23ч. 22 Юни 2013 #113
МоРсКи
И какво като говори? Няма да ги махне, а ще им помогне... Иване - ЦИГАНИН!
13:01ч. 22 Юни 2013 #112
Георги
Максиуда, ама кой друг би могък да излъже Бозов? Никой НЯМА да вярва на ДПС и на кандидати, подкрепени от тях вече!
12:59ч. 22 Юни 2013 #111
Petrova
БОЗОВ е подкрепен от ДПС....имаше едно клипче вчера ,но побързаха да го изтрият ...Бозов в Максуда и говори на един микрофон.."каквото кажете,това ще направя" :) Максуда ли ще ти изкара гласовете .... на Ромите ли се осланяш за да си кмет БОЗОВ!
12:52ч. 22 Юни 2013 #110
jekova
Bozko , ти автоматично ли пишеш..Тоест, за мен не е логично .. От какво по-точно си недоволен по тази тема и какво от казаното не ти харесва ? Рядко те разбирам теб.. Нарочно ли го правиш =))
12:20ч. 22 Юни 2013 #109
Георги
Хубаво е това, че Портних не идва за пари. Бозов обаче ми се струва, че тепърва се готви да се храни от общински пари, което НИКАК НЕ Е добре!
11:42ч. 22 Юни 2013 #108
stanka
Не вярвам някой да се справи с циганската напаст!Ако все пак стане,моля ,не ги пращайте в Каменар.!Достатъчно земя са заграбили бившите червени величия и са я подарили на циганите там.Всички къщи са незаконни,сметки не се плащат,но пък се ухажват от БСП И ДПС активисти!Янко Станев има достоен заместник в лицето Бозов.Гласовете на циганите се продават и осигуряват власт на инфантили,а ние работим и за едните,и за другите!
11:34ч. 22 Юни 2013 #107
Гларус
„Не можем да крием повече глави в пясъка. Не можем да се правим на псевдозагрижени за живеещите тук роми" Иван Портних
Портних и политиката на ГЕРБ, отдавна ни сложиха всички под общ знаменател, наричан "загрижени за роми" . Май се объркахте много лошо, г-н Портних !
10:15ч. 22 Юни 2013 #106
Шерифа
Хаха, доста интересно...... Христо Бозов - подкрепен от ДПС.... браво бе.... а и го снимали в Максуда да раздава обещания.... ясно... Бозов е поредния, който ще се грижи за благото на циганите във Варна.... Е ! Няма да гласувам за него !
(виж линк...)
10:04ч. 22 Юни 2013 #105
D.Nedeva
Ха! Това показва кой има воля да се бори с циганите! Това е единствения до момента който гласно заявява, че не иска циганския вот, до като конкурента му бозов .....http://dnesplus.bg/News.aspx?n=611974
08:47ч. 22 Юни 2013 #104
dzennn
Този сополанко със жълто по устата ли ще реши проблема с Максуда?!!!Хайде по-сериозно, моля ви!
Не обиждайте гражданите на Варна с инфантилни приказки предизборно и без това почва да ни писва от вас!!
01:04ч. 22 Юни 2013 #103
nqkoj si
Имало едно време един пикльо. Той се качил на една кола с едно куфарче. Пътувал 500км на вуйчо малкия пикльо и хоооп............станал управител на гранд хотел Варна. Минали години ял бой по дискотеките, ходил с посинени гьозове...оженили го за мома с мерцедес....и хоп спечелил 2 000 000лв.
Колко ли заплата е получавал? / вярно, че не я е харчил/ ама все пак?
Та пикльо решил да става кмет( на чичо Малкото дженгиз)...кмет бе, кмет.
Максуда ще оправял?
Абе ей Аланкоолу, който не те познава ще си каже голяма работа.
Смешник... на Николай Вълканов малкия племенник...до къде я докарахме.
мъка,мъка,мъка
00:06ч. 22 Юни 2013 #102
Stigabe
Поне някой се осмели да говори зо този проблем, но дълго и на широко. Точно подробно и ясно. Само ви дайте да мрънкате за жълти стотинки. Да не би новината да е лоша. Да не би да не звучи добре? От кога искаме решение на този проблем. Оставете човека да си свърши работата и всички ще бъдат доволни
00:01ч. 22 Юни 2013 #101
dari
Иновативните виждания на Портних са в синхрон с промяната , която е нужна за Варна . Максуда с годините остана в центъра на морската столица , но продължава да създава визията не на център а на сметище . Парадокса е местната власт е този който описва и Портних - всеки го вижда , но никой не предприема мерки . Дано Портних получи нужното доверие за да рагърне вижданията си за развитието на Варна .
00:01ч. 22 Юни 2013 #100
Ladybird
Дребните личности като Бозов подкрепят циганите и агитират в циганските махали... АМи, как няма, нали след една седмица ще се гласува! Трябва да се плати на циганите, които ще гласуват за Бозов!!!
23:57ч. 21 Юни 2013 #99
Pau Големите личности имат идеи!Браво!
23:45ч. 21 Юни 2013 #98
Ladybird
Каквото и да си говорим, Максуда, не трябва да остава на това място и, колкото и да не харесвате този или онзи кандидат за кмет, бъдейки обективни, не можем да не се съгласим с казаното от Портних.
19:32ч. 21 Юни 2013 #97
alex
Поредната простотия,ще се опитва да интегрира циганите.Западните държави не можаха да се справят и се примириха,че трябва да ги хранят и да им дават всичко,но ние тук нямаме тази финансова възможност.В целия свят са напаст!Нямат оправия тези хора,вярно има преуспели цигани,които са се образовали и изучили,но те са много малко...
Когато мина покрай гетото имам чувството,че е паднала бомба..
Те просто не искат да правят нищо,нито да работят,нито да учат.Бяха направили чисто нова къща на едно циганско семейство с европейски пари,след втория месец тази къща не приличаше на нищо!
По някакъв начин това гето трябва да се разбие,защото циганите са силни,когато са заедно и са общност,ако успеят да ги разпръснат.Тази гледка няма да я има според мен.
Също така е недопустимо тези настройки да ги обявяват за законни,адски жалко е,но не се учудвам в България всичко може.Такава гледка като за град Варна е недопустима!
17:36ч. 21 Юни 2013 #96
nikitin43
Плюнките с които се замервате е баш Циганска работа-излизайте с с ваши идеи -предлагайте каквото и да е но не се връщайте в миналото и не обиждайте пишештите по махлянски начин-срамно е
17:23ч. 21 Юни 2013 #95
silverman
Друг, проблемът с Максуда е, точно, че до сега е имало отделни инвестиционни намерения, но ако се реализира нещо мащабно там, инвеститорския интерес ще е огромен и парите ще изместят катуните. Тези приказки за дискриминация и човешки права са само прах в нашите очи за такива като Бозов, БСП, ДПС, които разчитат на тези гласове. Има закони и те важат за всички. Ако терените под постройките са общински може общината чрез публичнио частно партньорство да влезе в съдружие с инвестотитор или ако са частни инвеститори да ги изкупят парче по парче на безценица и да го окрупнят и да посторят нещо там. Ромите со кротце со благо со малко пари да видиш как ще изчезнат. Въпросът е че трябва да има причина да инвестираш там. Ако има терминал, експо център там ще има такъв човекопоток, че би имало наплив от инвеститори. Като се поразчисти по този начин Максуда ще продължат по същия начин и към Хр. Ботев.
16:25ч. 21 Юни 2013 #94
Друг
Силверман, сега действително прозрях какво се има предвид. Звучи логично. Притеснява ме единствено фактът, че не може без цялостно радикално решение за района насилствено да се премахват постройки "на парче" от отделни инвеститори с оглед конкретни техни проекти.Т.е. не можем да разчитаме, че всеки инвеститор ще маха по една постройка и така докато се изчисти района. Няма да ни го позволят с аргументи за дискриминация, човешки права и т.н А и не мисля, че и сега няма инвеститорски интерес към местността, но не виждам нещо да се е променило. Но дано...
16:15ч. 21 Юни 2013 #93
Шерифа
Вижте какво намерих.... Бозов в борба за циганския вот !
(виж линк...)
15:38ч. 21 Юни 2013 #92
Изтрит потребител
Трябва да се преобрази Максуда и както е казал Портних, единственото, което е необходимо, е активност на местната власт за преодоляване на необходимите бюрократични пречки.
15:31ч. 21 Юни 2013 #91
silverman
Друг -чети внимателно статията, има са предвид, че като се направи пътническия терминал и event центъра, бизнеса ще ги разкара от там за да строи хотели и офиси. Това е начина, ако чакаме на община и държава - ние ще изчезнем преди ромите. Когато една територия е с висок инвеститорски интерес, то парите ще изместят катуните по-бързо от общината преспите през зимата.
15:28ч. 21 Юни 2013 #90
Dry-Ice
Порних да си ходи в небитието, т.е. при ГЕРБ.
15:25ч. 21 Юни 2013 #89
Изтрит потребител
Екипа на Бозов, обеснява това...Чети...: ДПС подкрепя Христо Бозов.На 19 юни в 20:00 часа в цитаделата на ДПС във Варна – ромската махала Максуда, левият претендент за кметския пост Христо Бозов проведе среща с около 30 избиратели от района, част от които бяха пристигнали с луксозни автомобили. Главен модератор и организатор на събитието беше бившят общински съветник и ексзатворник Веселин Данов. Христо Бозов се опита да успокои хората, като им даде гаранции за съществуването на техните жилища.
(виж линк...)
15:21ч. 21 Юни 2013 #88
yoti
Екипа на Портних се справят доста добре. Но ромите са голям проблем. Надявам се наистина да имат някакви планове, а не като един друг кандидат за кмет, който отиде при малките роми да им обяснява, че те са бъдещето на България. АЗ НЕ ИСКАМ РОМИТЕ ДА СА БЪДЕЩЕТО НА БЪЛГАРИЯ!
15:15ч. 21 Юни 2013 #87
Изтрит потребител
Аз НЕ подкрепям идеята, която партиите, които застават зад Бозов, желаят, а именно, узаконяване на незаконното!!!
14:48ч. 21 Юни 2013 #86
Mari Anne
Евросъюза дава милиони за интегрирането на ромите, къде отиват тези пари? Защо с тях не се построят жилища в покраинините на града, да се разчисти и да се построи това модерно Сити?
14:40ч. 21 Юни 2013 #85
Друг
Хм, копнея да я разкараме тази гнус, но май всеки вижда в статията каквото му се иска. Аз никъде не прочетох, че постройките ще се разрушават - щели да изчезнат "по естествен начин"?! Що за тъпотия, т.е. няма да ги бараме, а ще ги оставим по течението. Поне аз това разбрах. И както при всички, на които им се управлява, прочетох изпразнени от смисъл декларации - някой да разбра какви точно и конкретно мерки са измъдрили от неговия екип? Необходимо е "активност" и имат "няколко идеи".Аз мога да го кажа два пъти по-популистко. При толкоз нещастници ще се гласува с невалидна бюлетина май...
14:17ч. 21 Юни 2013 #84
D.Nedeva
Ето алтернативата на Портних - единия казва махаме максуда, а Бозов казва - ще направя каквото пожелаете !
(виж линк...)
13:45ч. 21 Юни 2013 #83
silverman
Най-после едно разумно решение!
Алтернативата вече изкристализира: "Христо Бозов се опита да успокои хората, като им даде гаранции за съществуването на техните жилища. Традиционно бяха поставени и въпросите за плащането на тока и водата."
13:44ч. 21 Юни 2013 #82
Станимир
Абе и аз обмислям да си спретна някоя постройка там, само да не ме беше така гнус. Иначе е готино. Не плащаш ток, нито вода, нито данъци. И винаги държавата нещо плаща и живееш с мисълта, че ти е длъжна. Максуда е язвата на Варна. Всеки властимащ, който се прави, че проблемът не съществува, е обречен. Това малцинство има повече права от нас. Лекичко ако влязат булдозерите няма да е зле. Те сами ще се разбягат. да не говорим, че бъка от наркопласьори там
13:40ч. 21 Юни 2013 #81
APOLON
"На метри от най-лъскавата „молска“ част на Варна, на няколко минути пеша от центъра на града, досами входа му, ако пристигате тук с влак, на мястото на сегашната ще се ширне друга голяма язва - пристанищен терминал когото няма да можем да преместим следващите 100 години, за да могат Гуцето и сие да гушнат 350 дка. от сегашния терминал "Изток".
И този е патриот, душа дава за народа...
13:34ч. 21 Юни 2013 #80
Петрова
Максуда трябва да се изрине до основи. Питам се дали ако това бяха българи в нужда щеше да им се предложи подслон и по-достоен живот? Или щяха да ги глобят и изгонят където им видят очите. А циганите наготово ще получат, това, което някои хора цял живот да работят не може да получат. Няма лошо НО... те ще продължат по същия начин.... с простотията, мизерията, необразоваността и чувството, че държавата им е длъжна. Ние също... да работим за мизерни заплати и да плащаме данъци, да има за тях помощи заради, които те се въдят, като мишки. Не казвам,че всички са такива Но МАСОВО са така. Понякога съм се замисляла дали ако едно цунами не удари максуда няма да добър вариант....Егоистично но няма утърване от такава глупава напаст.
13:24ч. 21 Юни 2013 #79
D.Nedeva
Според мен става ясно едно ! Пари за интеграция няма да се ползват от бюджета на общината (без прозрачност), а ще се взимат от ЕВРОПА, която ще налага КОНТРОЛ !!
13:18ч. 21 Юни 2013 #78
Intruder
Този е нашия кмет. Ако се отметне, сваляме и него...
13:12ч. 21 Юни 2013 #77
Marmalad
dido, поредно хейтърско изказване от вас, дори когато се говори за нещо хубаво; да не говорим, че изказването ви е нелогично в абсурдните обвързаности, които забъркахте, но това настрана. Но в отговор на въпроса ви: "Чрез предприемачеството и частната инициатива съществуващите там колиби и катуни скоростно ще изчезнат по естествен начин." - всичко е казано в текста, ама кой да чете...
13:07ч. 21 Юни 2013 #76
dido
а нещо стана ли ви ясно ? какво например - ще местят ли максуда ? ще събарят ли ? с какви пари ? или просто иска този герп - тимаджийски екстремент - келнерчето да забие колчето и да каже " колко много мисли " .........Сервитьорчето на цвинокио , кр.маринов , радо коев , щайка изроди - мутри ....
12:22ч. 21 Юни 2013 #75
pantev
Перверзник,
не гледай протоколите от миналите избори, гледай протоколите от тия дето ще са на 30 и ще ти стане ясно. А Янко Станев отдавна обърна палачинката и пристана на ГЕРБ. Как мислиш, след като го изритаха от ДПС-то, дали точно ще пристане на Бозов, а?
12:21ч. 21 Юни 2013 #74
dimo.ivanov
Дано да му стиска да го направи!
Аз лично бих гласувал за него само за дето иска да изрине максуда ...
12:13ч. 21 Юни 2013 #73
krasibos
Най-после на един кандидат за кмет да му е ясно какво трябва да стане с Максуда и как да стане. Затова е този лай срещу него. В крайна сметка става дума за пари и тяхното усвояване. нека този път да бъде в интерес и на варненци. А пари има и ще се намерят, стига бизнесът да има интерес, а общината и държавата да създадат условия проектите да се реализират. А циганите не ги мислете - ще си вдигнат коптори на друго място, дано не е във Варна.
12:05ч. 21 Юни 2013 #72
Перверзник
Отново казвам, погледнете протоколите от последните парламентарни избори и вижте за кого са гласували в Максуда - БСП. ХРИСТО БОЗОВ и лицето на ДПС и БСП на тези местни избори.
12:02ч. 21 Юни 2013 #71
belle
Циганите имали право на достоен живот, какво значи това да си вземем по един у дома ли? И без друго ги хрантутим. Портних да им построи на един от имотите си палат, ако иска и да си ги вземе всичките да си ги гледка. След месец ще заприлича на максуда.
И как точно тази приказка от 1001 нощ би могла да стане реалност?
12:01ч. 21 Юни 2013 #70
ROCKNROLL
Ако не сте платени, герберчета, толкова по-зле за вас. Да не можете да различите голите обещания от реалистичните планове...
12:00ч. 21 Юни 2013 #69
Гневен
В циканските райони гласуваха за кандидата на ГЕРБ през 2011
В циганските секции Кирил Йорданов е взел 92,6% от гласовете
(виж линк...)
11:55ч. 21 Юни 2013 #68
Alex
Да кажеш нещо по същество?
11:53ч. 21 Юни 2013 #67
Мерилин Монро
Алекс, на мен пък ми писна от вулгарния ти език.
11:50ч. 21 Юни 2013 #66
Alex
ПИСНА МИ И АМАН ОТ ТЪПИТЕ РЕКЛАМИ НА МОРЕТО.НЕТ ЗА ТУЙ ТИМАДЖИЙСКО ГЕРБЕРАСТКО ЛАЙНО.
ГОВОРЕЛ ОТКРИТО ГЕЯ ЗА МАКСУДА...... И КАТО ПРОЧЕТЕШ, КАКВО СТАВА ЯСНО? "Единственото, което е необходимо, е активност на местната власт за преодоляване на необходимите бюрократични пречки. Най-удачният вариант за финансирането е чрез публично–частното партньорство, категоричен е Иван Портних". "интермодален пътнически терминал"........"международен ивент и експо център".....
Имах на времето един брилянтен професор /В.Е.Таджер/, който казваше: "Не можеш да обясниш едно неясно нещо с друго, по-неясно".......
Ако трябва да ми обясни туй лайно какво е "интермодален пътнически терминал","международен ивент и експо център", ще се чуе само вятъра между ушите му..
Стана ли ви ясно как ще се отчуждава в Максуда? А дали ще се отчуждава? С какви пари? Къде ще отидат циганите? В Каменар? Туй ставаше преди 30 години, не сега? Какво е предвидено в Ген-плана за Максуда? И сега има голяма част от земята, която е частна собственост, на реститути. Още не могат да влязат в имотите си хората. Мотаят ги.
"По този начин там ще се оформи бъдещото градско сити, а централната градска част, ще остане културен център на града, където ще са музеите, театрите, паметниците на културата и туристическите забележителности. Ще се освободят места за паркиране, ще се намали замърсяването и ще се подобри качеството на живот в историческия център на града".
Да ви напомня нещо за руската класика? "Град Васюки ще бъде преименуван в Ню Москва, Москва — в Стари Васюки".
Ледът се пука, господа съдебни заседатели.......
11:48ч. 21 Юни 2013 #65
mancev
Да ни обвинвяте нас които симпатизираме на ГЕРБ че сме платени, е същото което казва Сидеров че "протестиращите били платени"- крадеца вика дръще крадеца... Хитро :)
11:42ч. 21 Юни 2013 #64
beretata
И аз съм против нереалистичните обещания. Много добре казано от ROCKNROLL.
11:40ч. 21 Юни 2013 #63
D.Nedeva
А според мен всеки нормален човек е наясно, че развитието на Варна е свързано с премахването на максуда... това терен, който неможе да остане в този му вид... замислял ли си се??! Все някой трябва да се заеме с тази тежка задача ! Защо това да не е Портних ?! Най-малкото никой друг не е посмял дори да говори на тази тема !
11:38ч. 21 Юни 2013 #62
ROCKNROLL
Аз съм ПРОТИВ нереалистичните обещания. Само вие, платените гербери, още не сте го разбрали.
11:31ч. 21 Юни 2013 #61
beretata
Монро, откъде знаеш че е щастливо семеен, за да напиша това съм проверил за децата аз самия имам две.И проблема със раждаемостта стой точно така, аз детето на Портних не знаех.
11:31ч. 21 Юни 2013 #60
D.Nedeva
Рокаджия, ок, теб те разбрахме ти си ЗА максуда да остане и да си гласува за г-н Бозов... не е нужно повече да изказваш мнение... налагай си един ФЕС и отивай да коленичиш на ДПС и БСП !
11:30ч. 21 Юни 2013 #59
D.Nedeva
Как пък не.. Янко Станев беше премахнат като председател на комисията по финанси именно когато ГЕРБ взе властта във Варна....как мислиш? Дали е останал доволен ?!
11:29ч. 21 Юни 2013 #58
ROCKNROLL
Вече има опити да се осигури "хубав живот" на циганите - идете във Владиславово и питайте живущите наблизо какво се е случило с новите цигански блокове. Тези опити са просто обречени на провал.
11:28ч. 21 Юни 2013 #57
Stigabe
Барета таме проблема, че си говорите на изуст, без дори да сте информирани, без дори да четете статиите, без нищо. ПРосто сте тук зада оплюете някой ей така с глупости и никакви доводи.
И да има дете. В предната статия за това че иска да обнови лекаркит е кабинети в детскит градини и училища - го пишеше.
11:26ч. 21 Юни 2013 #56
tanq
не ме разсмивай моля ти се! Портних и Янко Станев играят заедно!Всички го знаем!!!Защо се правиш на ,, дръж ми шапката''или наистина си толкова заблуден????
11:22ч. 21 Юни 2013 #55
Станимир
Искам катуните и колибите да ги няма. Някой от вас явно са на друго мнение, няма лошо. Бозов като зам.кмет, защо не каже, от както е той там, до сега, колко общински пари са се наляли в интеграцията на ромите. Резултата - нулев, всички го виждаме. Ако пък не знае, още по-лошо
11:22ч. 21 Юни 2013 #54
Перверзник
Янко Станев и Максуда гласуват за БСП и Христо БОЗОВ.
Вземи попрегледай протоколите от изминалите парламентарни избори.
11:21ч. 21 Юни 2013 #53
tanq
ах дано не започне да ,,работи'' че тогава съвсем никой няма да гласува за него!САМО ЯНКО СТАНЕВ И МАКСУДА!
11:21ч. 21 Юни 2013 #52
Мерилин Монро
Барета, не само че е щастливо семеен, ами има и син.
И моля те, не намесвай децата в политическата реторика. Като майка мога да ти издера очите, само при мисълта, че се възползваш от дете.
11:19ч. 21 Юни 2013 #51
beretata
Кой е Портних? Не съм чувал да има деца, а говори за детски градини щял да построи, тази и следващата ще има недостиг, но по следващата няма да има деца, защото никой не ражда от Българите.
11:18ч. 21 Юни 2013 #50
Перверзник
Много обичам хората, които не приемат факта, че има едни други хора, които не мислят като тях. Много се забавлявам.
Относно Максуда, аз също не мисля, че мястото на това гето е там.
11:15ч. 21 Юни 2013 #49
Stigabe
Права си таня. Портних с работата си - сам ще се направи кмет.
11:14ч. 21 Юни 2013 #48
D.Nedeva
И този по-добър живот може да бъде осигурен с пари от ЕВРОПА, а не от ОБЩИНСКИЯ бюджет както е в момента !
"Лицемерие е да роптаеш срещу мръсотията и случващото се там и да върнеш неусвоени 5 млн. лева за ромска интеграция по европрограма. Лицемерие е да наливаш други милиони, но от общинския бюджет, тоест без евроконтрол, пак за същото без видим резултат, негодува кандидатът за кмет.
"
11:13ч. 21 Юни 2013 #47
tanq
Колкото и да се опитвате да защитавате Портних, Варна не е сляпа!!! Платените ви коментари заляха всички сайтове, но те няма да направят Портних кмет.
11:13ч. 21 Юни 2013 #46
D.Nedeva
ROCKNROLL, ДА ! Тези хроа заслужават по-добър живот, НО не в центъра на ВАРНА !
11:12ч. 21 Юни 2013 #45
Stigabe
А сега ги ухажват от рано рано,--- във всяка барака има материали на БОзов.. из Максуда,
11:12ч. 21 Юни 2013 #44
ROCKNROLL
Ами ето една причина да го направят - този човек им обещава хубав живот!
11:11ч. 21 Юни 2013 #43
Stigabe
АКо циганите бяха гласувализа ГЕРБ на тези избори - щяха да спечялат не с 38 процента ми с 68 ---- Така че не знайте много. Всичките гласуваха за БСП под строй в последните минути на регламентираното време.!!!
11:10ч. 21 Юни 2013 #42
Кмета в сянка
ромите никога не с гласува ли за ГЕРБ рокерче не се прави на тряснат с мокър парцал....
11:10ч. 21 Юни 2013 #41
Вихрен Калинов
Да го изравнят на морско ниво, мен ако питаш.
11:08ч. 21 Юни 2013 #40
pupi
ROCKNROLL, то дори не е нужно да го казва. Те гласуват групово за определени партии.
11:05ч. 21 Юни 2013 #39
ROCKNROLL
Къде точно е казал, че НЕ ИСКА ЦИГАНСКИТЕ ГЛАСОВЕ? Като им е обещал рая извън гетото ли? Абе вие добре ли сте въобще?
11:04ч. 21 Юни 2013 #38
pudra
Много хубава идея за Максуда,но нали един господин има претенции за това че е собственик на земята,което ме навява на мисълта,че нещо не е наред с обещанията на г-н Портних
11:03ч. 21 Юни 2013 #37
Перверзник
Недева, те тези дето плюят по герберите съм сигурен, че са съгласни и на сюнет, само и само да спечелят облагите от гозолизието.
Ми да ходят да гласуват за ДПС и Бозов.
11:00ч. 21 Юни 2013 #36
D.Nedeva
Много сте загрижени изведнъж всички... Портних това Портних онова... преди говорихте, че той се бори за циганските гласове, а изведнъж той го заявява гластно НЕ ИСКАМ ЦИГАНСКИТЕ ГЛАСОВЕ !! Ще се бора Варна да се освободи от това черно за града петно ! Айде да ви е яд... гласувайте си за Бозов - ДПС и БСП ... и за циганизацията на Варна !
10:59ч. 21 Юни 2013 #35
САШКО
Естествено, че знаем кой притежава гласовете на Максуда - Бозката как, те са приятелчета
10:58ч. 21 Юни 2013 #34
Станимир
Изборите за общински съвет бяха преди малко повече от година и половина, а не преди четири. Кой какво е свършил до сега се знае и то добре. Но със сигурност не от коментатори тук, които твърдят, че става дума за четири години, още повече че идея нямат що е то общински съвет, какво прави, какви са правомощията и т.н.
10:58ч. 21 Юни 2013 #33
САШКО
Браво на Портних, един бъдещ кмет, който открито да говори за Максуда.
10:57ч. 21 Юни 2013 #32
tanq
Всички знаем кой притежава гласовете на Максуда!!! а този човек стои зад Портних- обществена тайна! Незнам колко трябва да ви плати да го защитавате!
10:57ч. 21 Юни 2013 #31
mancev
Портних изобщо да не се надява на цигански гласове, всички ще гласуват за Бозов... такава е заръката....
10:56ч. 21 Юни 2013 #30
lubba
Смел човек. Другите не смеят да обелят дума за варненския махлатън.
10:55ч. 21 Юни 2013 #29
Кмета в сянка
Бозов ще обединява Максуда с Каменар ... ето му ги и гласовете ... Портних е много наясно с какво се захваща и разликата между него и френския мустак е много голяма,Портних обещава ИЗПЪЛНИМОТО ...а Бозов имаше възможност да работи ...той предпочете командировките в Дубай :) сега да го пратя в Швейцария :)
10:55ч. 21 Юни 2013 #28
Мерилин Монро
По вашата логика, явно ромите ще гласуват за Христо Бозов, понеже цялата Максуда е пълна с негови плакати и клубове.
Потресена съм, че точно те ще изберат кмета. Погнусена съм от Христо Бозов... Но какво ли да очаквам, при условие, че е човек на ДПС....
10:54ч. 21 Юни 2013 #27
Stigabe
МАле страхливите бесепари и депесари пак са напъплили и злобея, и се пенят. Ще вдигнете кръвно спокойно. Какможе от сутринта да сипете злостните си простотии. Намери се един човек да говори за темата табу, и вие скочихте..!! Смешници.
Бягайте да носите плакати на Бозов в максуда какво сетиде тук. Че може да са им свършили.
10:51ч. 21 Юни 2013 #26
Станимир
Незаконното ще се узакони от БСП, споко. В махалата чинно учат номера на Бозов, че да не объркат при задраскването. Мангалите са си Баш техни
10:50ч. 21 Юни 2013 #25
varna
Портних празни приказки, момче!Всеки ден чета и нищо смислено не казваш. Ако не беше спал 4 години като част от мнозинството в общинския съвет - може би щяха да ти повярват няколко човека. Но сега - не!Ти и ГЕРБ докарахте града до това положение. Сега не се напъвай,че ставаш още по-отвратителен.
10:47ч. 21 Юни 2013 #24
tanq
публично–частното партньорство с Янко Станев ли??? в замяна на това той ще ти осигури гласовете на ,,бъдещите'' интегрирани за Портних!!!КАКВА НАГЛОСТ!!!
10:46ч. 21 Юни 2013 #23
Бай Нашия
Добър ден,платени драскачи на Портник:)Гледам и днес беснеете доста.Да не сте скъсали пак синджира?Тук-там сте сменили имената,ама стила на писане е един и същ!Да не ползвате общ източник на мъдрост :D
10:45ч. 21 Юни 2013 #22
yay_plam
Хах, Портних ли е най -достойният, който не си заравя главата.....Г-н кандидат кмет Вие не знаете с какво се захващата! Разбирам че и Вие сте наядно, че кмет няма да станете, но подобна кампания си е нелепа! Вашата АнтиВарнанеска партийка нииищооо няма да направи за града ни! Вие нищо няма да направите! Ние знаем това много отдавна!
10:44ч. 21 Юни 2013 #21
Petrova
Не можем да крием повече глави в пясъка. Не можем да се правим на псевдозагрижени за живеещите тук роми и да ги оставяме да обитават копторите си. Тези хора имат право на достоен живот, на нормален дом и бъдеще, и имат нужда от помощ за това
10:43ч. 21 Юни 2013 #20
Atanasova
Време е Максуда да се махне от този район! Недопустимо е в такъв град като Варна на възлово място да гледаме катуни, подобия на бараки - наричани къщи от ромите. Смрад, мизерия и мръсотия. Не им е мястото там! И не смятам че Портних ще направи нещо! Все пак му желая успех!
10:43ч. 21 Юни 2013 #19
ROCKNROLL
Значи хем им мисли доброто, хем не иска техните гласове. Всички знаем, че който вземе повече от тях, той ще е победителят на изборите. Затова всеки се опитва да ги привлече.
10:42ч. 21 Юни 2013 #18
Petrova
Киро и Бозов имаха много години да направят неяо по въпроса ама ...не им стигнаха 12 години! Портних се ангажира с проблема ;) това е достатъчно ясно
10:39ч. 21 Юни 2013 #17
Petrova
а бе хора,АВРЕН спечелиха проек за ИНТЕГРИРАНЕ НА РОМИ ....Портних ли няма да успее .... ! вие луди ли сте
10:35ч. 21 Юни 2013 #16
alex
Поредната простотия,ще се опитва да интегрира циганите.Западните държави не можаха да се справят и се примириха,че трябва да ги хранят и да им дават всичко,но ние тук нямаме тази финансова възможност.В целия свят са напаст!Нямат оправия тези хора,вярно има преуспели цигани,които са се образовали и изучили,но те са много малко...
Когато мина покрай гетото имам чувството,че е паднала бомба..
Те просто не искат да правят нищо,нито да работят,нито да учат.Бяха направили чисто нова къща на едно циганско семейство с европейски пари,след втория месец тази къща не приличаше на нищо!
По някакъв начин това гето трябва да се разбие,защото циганите са силни,когато са заедно и са общност,ако успеят да ги разпръснат.Тази гледка няма да я има според мен.
Също така е недопустимо тези настройки да ги обявяват за законни,адски жалко е,но не се учудвам в България всичко може.Такава гледка като за град Варна е недопустима!
10:35ч. 21 Юни 2013 #15
aleks4e
Защо се дръгните отидете в 12.30и ще може на място да си вадите кирливите ризи 2 в 1 добра комбинация
10:33ч. 21 Юни 2013 #14
aleks4e
Сн.: Moreto.net
Moreto.net
Днес, 21 Юни 2013 09:07
(1) (5)
И днес 21 юни кандидатите за кметския стол във Варна са предвидили редица срещи с варненци.
Програмата на доц. д-р Христо Бозов за днес:
12.30 ч. Среща-дискусия с ръководството на КНСБ - Варна - Малката зала на хотел "Черно море".
17.00 ч. Откриване на детска площадка и среща с граждани от кв.Виница – ул."Кастрица" срещу № 21
Програмата на Иван Портних за днес:
09,45 ч. Среща с представители на Морската камара
12,30 ч. Среща с лидера на КНСБ Пламен Димитров – малка зала, хотел „Черно море”
10:30ч. 21 Юни 2013 #13
Перверзник
Всеки варненски политик, който избягва темата "максуда" е обречен на провал. Това е наболял проблем, който изисква твърда ръка и смели решения.
Няма място за недомлъвки, когато става въпрос за една от централните части на Варна.
10:28ч. 21 Юни 2013 #12
Б. П.
Силни думи от един кандидат-кмет, но......... мисля че вече сме ги чували от някъде, а Максуда все още си е там, за това вече съм на принципа - "око да види, ръка да пипне". Иначе не вярвам !!!
10:27ч. 21 Юни 2013 #11
Станимир
Цялата Максуда е облепена с плакати на Бозов. Не може просто да има такава мизерия, който не е ходил, той не знае за каква смрад става дума. Ден след като фирмата изчисти и дерето отново е потънало в бълвоч и боклуци. Мангалите са толкова нагли, че няма на къде. Сега са те поуспокоили малко, че копторите им ще станат законни и си живеят с мисълта, че никой няма да ги бутне. Благодарение на БСП и Бозов. Никой трезвомислещ няма да гласува за продължение на това безобразие и цигания в центъра на Варна.
10:23ч. 21 Юни 2013 #10
ROCKNROLL
„Не можем да крием повече глави в пясъка. Не можем да се правим на псевдозагрижени за живеещите тук роми и да ги оставяме да обитават копторите си. Тези хора имат право на достоен живот, на нормален дом и бъдеще, и имат нужда от помощ за това, категоричен е Портних."
Значи това не било в полза на циганите?
10:21ч. 21 Юни 2013 #9
Шерифа
Човека казва, че ще събаря максуда, а те си мислят, че се бори за техния глас хахха... верно има много "умни" коментатори - платени от ДПС и Бозов... яд ви е ... че човека има смелост да каже.. АЗ НЕ ИСКАМ ЦИГАНСКИЯ ВОТ !!!
(виж линк...)
10:21ч. 21 Юни 2013 #8
aleks4e
ШЕРИФЕ то е лесно да се говори ама да се свърши е мисия невъзможна Ако ги махнем от там трябва да им дадем жилища който да са с всички комунални екстри вода,ток и др. познай кой ще ги плаща/който и сега но сега ни ги начисляват като ЗАГУБИ/ а ако не го направим и не им дадем ще нарушим човешките им права и ще ни съдят Така че Портник да реши къде да ги сложи а после да приказва Искам да го видя как ще ги накара да плащат ток,вода,данъци,здравни.
10:20ч. 21 Юни 2013 #7
Advisor
сега гледах вчера след мен коментиращите какво са писали , щракнах на няколко имена да видя тея хора от какво се интересуват , какви статии четат , какво коментират и виждаш само където има кандидат кметове само там пишат в подкрепа на едни и оплюване на други :)
10:18ч. 21 Юни 2013 #6
ROCKNROLL
Да очакваме ли скоро негови плакати в Максуда? И ще значи ли това, че е купил циганските гласове?
10:15ч. 21 Юни 2013 #5
lefer5
Герб имаха цял мандат през който И ТЕ нищо не направиха по този наболял въпрос, но сега са първи сред криктикуващите и това е самешно и жалко с това колко са безпомощни, а търсят само кусури на другите за проблеми с които не са се справили.
10:10ч. 21 Юни 2013 #4
Султанка
Потникът не се вписва в моите представи за политик!Той е поредното недоразумение - параван на тия които дърпат конците тук!
10:10ч. 21 Юни 2013 #3
Шерифа
Ако Варна иска развитие... това е неизбежно... факт обаче.. това беше единствения кандидат, който има смелостта да говоори за това !!
10:03ч. 21 Юни 2013 #2
Advisor
както писах вчера , тоя всеки ден обещава по нещо . Дали печели симпатии с тези платени публикации всеки ден ? още малко и ще стане ясно , мен лично ме отблъсна
10:01ч. 21 Юни 2013 #1
ned
Иван Портних и неговият екип //Голям смях,тоя имал екип.Що не вземе да каже кои са в тоя екип,че да видим що за мишоци са.