02:06ч. 13 Юни 2013 #141
Krank
Не знам, защо се заяждате. Оставете фактите да говорят, а те казват много положителни неща за Иван Портних.
00:33ч. 13 Юни 2013 #140
nik
Какво направи Радушев толкова години в общината - едно голямо нищо..крадене и лапане на народни пари, ами за командировките на Бозов да говоря ли? Те с чии пари са? Защо Варна изпусна толкова хубави възможности, а от тях се възползва Бургас?После се сравняваме с тях, нали? Ами като не усвояваме пари - няма да се сравняваме с никого..това е модерния и правилния начин, за да се справим с кризата.
00:31ч. 13 Юни 2013 #139
nik
Кое му е преписано..защо говорите глупости.Добре че беше той, поне един кадърен да допринесе за усвояването на еврофондове, че допреди 1 година Варна не знаеше какво е това...Истината е следната - БЕЗ ЕВРОФОНДОВЕ СМЕ ЗА НИКЪДЕ!
23:40ч. 12 Юни 2013 #138
Лора Спирова
Е, че турчин като ти е министър, к'во ти пречи получужденец да ти е кмет :)
23:37ч. 12 Юни 2013 #137
lefer5
Тия новите автобуси ги дъвчат вече няколко години когато този дето го хвалите Портних изобщо хабер намаше от общинска дейност. Защо му приписвате заслуги с които няма нищообщо. Дколкото знам той не е руснак а украинец. Дотам ли стигна Варна чужденци да ни управляват и то пак мутра.
23:03ч. 12 Юни 2013 #136
Stigabe
С какво, кажете могат да се похвалят който и да е от останалите кандидати?!
23:02ч. 12 Юни 2013 #135
Stigabe
Честно, чудите ли се все още, за кой да гласувате?! Портних стана председател на финансовата комисия и гласува пъти по-висок бюджет за общината, осигури средства за (ВЕЧЕ СИГУРНИ СРЕДСТВА) за ремонт на централната част на града ни, средства за основните булеварди във Варна, до месец-два ще имаме нови автобуси, а след още толкова и тролеи, прави планове - вече готови средства от държавнаия бюджет за нови детски градини и нови групи към съществуващите, и прочие, и прочие...
22:32ч. 12 Юни 2013 #134
Перверзник
Жоре, ми като не искаш българин с руско име, избери си българин с циганско дупе.
22:09ч. 12 Юни 2013 #133
Geo
Yordan първо кмет на Варна трябва да е Българин а Портних е Руснак и работи като шев в МУЛТИГРУП и ТИМ такъв човек ли трябва да е кмет на Българския град Варна !!?!! НЕ, НИКОГА!!!
21:39ч. 12 Юни 2013 #132
Yordan
И кой има конкурентен хотел в техен комплекс от 10 години.
21:38ч. 12 Юни 2013 #131
Yordan
Жоре виждам, че имаш ясната цел да олепаш статиите, където пише името Портних. Браво, че поне имаш ясна цел. Някой хора и това нямат. Ама дай по информирано, дай да видим кой от кандидатите е работил в ХИИМПОРТ.
21:33ч. 12 Юни 2013 #130
Geo
Долу хора , като Иван Портних участващи в ръководството на ТИМ!!!
21:21ч. 12 Юни 2013 #129
Yordan
Lefer ала бала всеки може да говори. Кажи за кой да гласувам и защо? Кажи какви са неговите ангажименти и с какво са по-добри от тези на Портних.
20:40ч. 12 Юни 2013 #128
Krank
Какво ще направи Бозов? Ще узакони цялата Максуда?! Хахаххаа Да!!! Портних поне предлага развитие на пристанището!
20:39ч. 12 Юни 2013 #127
Krank
Аз не знам, кой на кого е патрон, аама трябва да си АБСОЛЮТЕН ПЛИТКОУМЕЦ да гласуваш за бесепарски кандидат при условие, че един месец след изборите турците масово ни обсаждат, благодрение не червените, които им постлаха червения килим!
20:38ч. 12 Юни 2013 #126
Krank
Ще ми узаконяват къщите на турците?!??!
20:37ч. 12 Юни 2013 #125
Krank
ННищо не е на Бойко! Не виждате ли, какво правят БСП?! Потурчват ни! Уволняват наред и насаждат шуробадженащината!!
20:27ч. 12 Юни 2013 #124
lefer5
Освен това не забравяйте че това правителство не е БОКОВОТО и няма да има такава поддръжка какватому се иска и обещанията му жце са неизпълники .
20:26ч. 12 Юни 2013 #123
lefer5
Той и вашия патрон с такива обещания почна и дойде на власт а сега я докара до прокурорски разследвания. не вярвайте на този който много обещава.
19:06ч. 12 Юни 2013 #122
dari
Абсолютно реалистична програма подкована с ясни ангажименти и обоснована с начините , по които е възможно да се действа .
19:02ч. 12 Юни 2013 #121
Yordan
Факт е че ще гласувам за Портних, защото за разлика от останалите писачи, аз прочетох какво казва той и единствено неговите идеи са възможни за реализация и имат срокове и факти. Ако можеш да ми покаже по достоен кандидат и да се обосновеш - гласувам за твоя човек.
18:59ч. 12 Юни 2013 #120
Yordan
Ако държавата (БСП+ДПС+младите ефета) прокарат закона, няма кмет който да може да се противопостави. Аз съм против те да си имат кмет във Варна визирам Бозов, защото няма да имат дори и малък отпор в града по който и да е въпрос.
18:57ч. 12 Юни 2013 #119
Yordan
Lefer изключително съм удовлетворен от факта, че твоя коментар е номер 117, а ти си прочел поне половината за да видиш моя 58-ми.
18:46ч. 12 Юни 2013 #118
Boikot
Добре, lefer5, не харесваш Портних. А кой харесваш? Ти за кой ще гласуваш. Дай предложение за по-добър вариант. Явно аз не виждам друг.
18:39ч. 12 Юни 2013 #117
lefer5
Yordane-58 мия коментар Какъв лефер ти се привижда.По въпроса за кандидатурата на ПОТНИКА аз съм против. Не ви ли стига мутри да ви лъжат и управлява облагодетелствайки само себе си. Вече ви казах че този е човек на Бацата, мултак депесар и гербаджия. Съчетанието е ела ме ритни и чакай нещо добро после. Абе хора вие ще прогледнете ли някога и ще направите ли един път правилния избор. Положението във Варна е такова че ще трябва пак да търси и избираме по-малкото зло но това не е Иван Портних. Д а не мислите че той ще направи нещо против циганското гето. Ами нали в спортната зала на предизборната кампания на ГЕРБ магал до мангала докарани с автобуси от къде ли не и показваха на снимащите гипоканите си за мероприятието и се хвалеха че са им платили на всичкото отгоре да са там. Той и тартора им бат ви Боко много обещава и беше много активен в началото докато заграби всичко а после ни обеща че ще ни прави село. Защо се набутвате пак в този вариант. Мазохисти ли сте или малоумни платени клакьори.
17:16ч. 12 Юни 2013 #116
Георги
Портних ги разкара. Преговори бяха водени именно от него. Лаврите обаче обира малкото хитлерче Бозов.
17:12ч. 12 Юни 2013 #115
Георги
Кой плаща цялата тази разгащена кампания на Чавдар Трифонов?
Казвам разгащена, защото ми е чудно в кризата, я която живеем, кой им толков апари за реклама и агитация и то на човек, който никой не познаваше до преди една, две седмици!
17:10ч. 12 Юни 2013 #114
Вихрен Калинов
Имам няколко препоръки към новите бозови управляващи, за които е видно, че ще гласувате:
"Неуважаеми боклуци, след като сте решили да УЗАКОНИТЕ НЕЗАКОННИТЕ коптори на циганите, мисля че не трябва да приключвате до там, а да направите още добро на вашия най-твърд електорат, нека изброя:
- Да узаконите педофилията.
- Да узаконите кражбите. То и сега основно в тая държава крадете вие и циганите.
- Да дадете право на циганите да убиват етнически българи безнаказано (те и сега убват и не ги наказват, ама поне да им спестите обикалянето по съдилища)
- Да узаконите продажбата на бебета и трафика на бели робини (и това и днес не се наказва, но отново ще е хубаво да се спести ценното време на работливите цигани).
- Да се задължат всички от раята (етническите българи) при поискване от ромо-циганин да му дават всичките си пари, както и да го канят в дома си и да го хранят, и да му предоставят за употреба жена си и/или дъщеря си.
- Да се забрани на ромското малцинство да плаща ток, вода и каквито и да е сметки (тая работа с плащането на сметките е обида спрямо "културните" особености на малцинството и тя трябва да бъде поета изцяло от българите).
- Да насърчите допълнително раждаемостта сред циганите и да започнете масово и задължително стерилизиране на всички етнически българи и българки.
- Да въведете със закон безплатното пътуване на циганите в градския транспорти и БДЖ (няма само вие-депутатите да ги ползвате безплатно я! И циганите са хора като вас и те също вършат важна държавническа работа!)
"Набраното" да се изкупува на тройни или четворни цени от пунктовете за изкупуване на метали.
- Да се забрани настаняването на етнически българи в общински жилища, а там да се настаняват само ромо-цигани.
- Да се разреши на циганите не само да бият, но и да убиват и изнасилват (задължително безнаказано), не само служители на МВР но и медицински лица.
17:10ч. 12 Юни 2013 #113
chefo
ХахаАХаааХАА Вихрен, като спомена палатката до общината... Ще гласувам за този, който разкара тези ненормалници от там, барабар с боклука им!
17:09ч. 12 Юни 2013 #112
Кифла Шоколадова
незнам какъв е твоят часовник ама явно е китайски и изобщо не си наясно с какво се занимава и за кого е работил :) успех в каузата ви!
17:08ч. 12 Юни 2013 #111
Кифла Шоколадова
Вихтен ,искаш да кажеш, че не е с ТИМ ли :)
17:06ч. 12 Юни 2013 #110
Вихрен Калинов
За Бозов ще гласувате, много ясно. Утре може да се изнесете на палатки пред общината и да искате да ви узаконят палатковото гето. Колко му е?
17:04ч. 12 Юни 2013 #109
Вихрен Калинов
Чавдар е човек на Костов, Кифло. Много си назад с инфото. Направи си справка кой брат, кой кум, кой сват, кой племенник и тогава пиши със задните си части!
16:56ч. 12 Юни 2013 #108
Marmalad
Кандидатурата на Варна за европейска столица на културата буксува отдавна. Честно казано в момента не виждам как ще я придвижи напред, но се надявам да успее. Истината е, че на тоя град му трябват повече и по-съвременни културни инициативи, а не само фестивали, наследени от соца.
16:50ч. 12 Юни 2013 #107
mustak
Че той туризма си е изненадващо добре като се има пред вид кризата - оня ден по центъра що чужденци видях, направо се изненадах, казвам ви...
16:30ч. 12 Юни 2013 #106
Кифла Шоколадова
Александър ,абсолютно си прав :) незнам за кого друг биха гласували варненци ... за Чавдар=ТИМ или за Бозов= Кирил Йорданов?
16:28ч. 12 Юни 2013 #105
Кифла Шоколадова
на мен ми е интересно кой спонсорира кампанията на Бозов и на Трифонов :) изливат се луди пари,който немога да си представя кой им ги дава!
16:16ч. 12 Юни 2013 #104
Георги
Чета статията, чета и коментарите. Не мога да разбера едно. Портних може да не е идеалният. Ако не гласуваме за него, за кого ще гласуваме? За Трифонов не може защото той е някакъв новак, който и хабер си няма от Обшината. За Бозов. който ще узаконява Максуда ли?
16:03ч. 12 Юни 2013 #103
Вихрен Калинов
Броят на коментарите е дотолкова важен, доколкото може да се разсеят митове, легенди и компромати.
16:01ч. 12 Юни 2013 #102
ROCKNROLL
Само да не си въобразите, че броят коментари под новините за Портних ще увеличи гласовете в негова полза. Напротив, обратнопропорционално е :) Много хубаво не е на хубаво, е казал народът.
15:55ч. 12 Юни 2013 #101
Ема
И другото което е важно Портних не се скри зад инициативни комитети, не е чукал от варта на врата да търси, кой да му плати кампанията, като някои други.
15:51ч. 12 Юни 2013 #100
Ема
Действията на Портних бяха достатъчно видими и резултатни. Малко ли ви се струват проектите, булевардите Владислав и Сливница, поисканите оставки на Радушев - шеф на дирекция „Европейски и национални оперативни програми“ Станка, Константин Камов, директор на Инвестиционна политика, Попстефанова, която се изложи заради протакането на строителството на 3 нови детски градини с пари от държавния бюджет и на спортната зала в училище "Елин Пелин".
15:40ч. 12 Юни 2013 #99
Вихрен Калинов
Тани, не е нужно да им обясняваш. Не ги ли четеш? Пишат едни и същи коментари под всички статии. Направо на продавачки в OMV мязят :)) От тези, които си четат репликите и усмивките зад касата :)
15:33ч. 12 Юни 2013 #98
Станимир
Да се твърди, че нищо не е направил в общинския съвет е много тъпо. Като толкова много ви вълнува, да сте чели, да сте идвали на сесия. Да не говорим, че последните 12 месеца работеше без много шум, за да компенсира саботажите и безхаберието на кметската администрация.
15:33ч. 12 Юни 2013 #97
Вихрен Калинов
"Не можем да очакваме промени, ако само седим отстрани и критикуваме."
Видно е, че коментаторите тук освен да критикуват, нямат други амбиции.
15:31ч. 12 Юни 2013 #96
Изтрит потребител
От гневни дребни душици полза никаква !!!!!
15:30ч. 12 Юни 2013 #95
Suzu
Гневен, омръзнало ми е от късопаметни типове като тебе! К.Йорданов беше подкрепен от ГЕРБ само последния мандат и те си го признаха, като една от големите грешки, преди това Кирчо управлява 3 мандата като независим подкрепен от БСП!!! Може би така вие е удобно на комунягите ( то вие и на тези лаври лежите де, че народа бързо забравя), но упадъка и ограбването на Варна, като и на самата държава го направи БСП и то започна много преди да се появи ГЕРБ! Така,че като си знаете насраните гъзове , защо не се скриете и не се показвате никога вече, че след вас само мизерия и простотия! То бива безочие и нахалство, но вашето (на комунистите) минава всякакви граници!
15:29ч. 12 Юни 2013 #94
Вихрен Калинов
Варненка да си в днешно време :))) Не е като да си гневен талибан.
Пусни му още няколко да види къде зимуват раците :)
15:27ч. 12 Юни 2013 #93
pupi
Gevich, чак пък "няколко години" ще има да вземаш :) От година и половина е човека в общината. Ти чудеса ли искаш за толкова време???
15:27ч. 12 Юни 2013 #92
Изтрит потребител
Аз като ви казвам, че варненците са мислещи хора! Вижте -
(виж линк...)
15:26ч. 12 Юни 2013 #91
Вихрен Калинов
А кой предложи пълно строително вето в Морската градина, Gevich?
А бе вие на български не можете ли да пишете, егати изгъзиците сте си сложили за никове. Човек не може да ги прочете, та камо ли да ги препише :))
15:26ч. 12 Юни 2013 #90
taylor
Нека си седи младежът до софрата. И общинската и семейната - там с тъста ще решават неотложните домашни задачи, които Маринов не успя да реши с НДСВ, Новото време и Отечество, а и с БКП на млади години! А на следващите общински избори - председател на общинския съвет с мандата на ГЕРБ.
15:24ч. 12 Юни 2013 #89
Изтрит потребител
Всички знаем, че г-н Портних беше кмета в сянка, който през последните 12 месеца работеше без много шум, за да компенсира саботажите и безхаберието на кметската администрация!!!
15:24ч. 12 Юни 2013 #88
Petrova
Гневен ,ти АТАКИСТ ли сте? сега ако искате "извинение" от някого и ще съм повече от сигурна :)
15:24ч. 12 Юни 2013 #87
Вихрен Калинов
Добрата новина е, че има хора като Портних, които мислят за образование, възпитание, здравеопазване, благоустройство, култура. Аз съм направил своя избор. Нека всеки направи неговия по съвест.
15:22ч. 12 Юни 2013 #86
Gevich
За няколко години в общинския съвет, какво направи - нищо. Сега се кандидатира за кмет, че там е по-голяма хапката и паричките са повече. Това е целта на всички от ГЕРБ
15:20ч. 12 Юни 2013 #85
Изтрит потребител
Бозов обеща публично пред общинския съвет да си свърши работата като временен кмет и заяви, че няма да се кандидатира за изборите - не спази нито едно от обещанията си, започна си кампанийката, която както се очакваше се превръща в оргия на празните обещания, едновременно с това направи пълен батака със затварянето на булевардите за ремонт...Добрата новина е, че варненци отдавна не вярват на лъжи!!!
15:19ч. 12 Юни 2013 #84
Вихрен Калинов
Да ти припомня част от изказване от април, Гневен?
Явно си късопаметен или късглед.
„Спомняте си, че ние подкрепихме доц. Христо Бозов преди месец. Направихме го, защото той пое ясни ангажименти за истинска промяна в работата на администрацията. Но днес ние констатираме, че нещата продължават да се случват мъчително бавно, че промяна няма. Ако гласуването днес беше политически акт, ние нямаше да подкрепим доц. Бозов преди месец, а още тогава щяхме да гласуваме за Димитър Николов.”
15:17ч. 12 Юни 2013 #83
Гневен
Гербаджийчета, честито, дон Цвъки вече е подсъдим. Сега за подслушването , а нататък и за убийството на Мишо Бирата
15:15ч. 12 Юни 2013 #82
Вихрен Калинов
За кои протести иде реч, Лондонски говорителю?
Тези, платени от червените ли? С подкрепа от София и Македония?
15:15ч. 12 Юни 2013 #81
Ема
Ако стане Бозов кмет, ще искам "ПЕРЛА" или "Листопад" да я пуснат пак да се върти по БТВ, мисля, че няма да има нищо против.
15:15ч. 12 Юни 2013 #80
Гневен
Между другото , и Порних гласува за назначаването на Бозов за временен кмет
15:14ч. 12 Юни 2013 #79
Изтрит потребител
Гневните хорица, явно обичат бозавите работи!Отговорните и разумни варненци- НЕ!
15:10ч. 12 Юни 2013 #78
Ема
Чесно, ако хората мислят така за тоя Бозов, нищо добро не ни чака, всички тези протести са били напразно..
15:06ч. 12 Юни 2013 #77
Изтрит потребител
Иска протежето му...срамота!!!! Гневен, засрами се !!!
15:05ч. 12 Юни 2013 #76
Yordan
И защото не искаш Киро искаш дясната му ръка последните 5 години.
15:05ч. 12 Юни 2013 #75
Изтрит потребител
Гневния, чети, чети...Прокуратурата е успяла да постигне окончателни осъдителни присъди срещу души, които са купували гласове в полза на ДПС, съобщи в сряда главният прокурор Сотир Цацаров.
15:04ч. 12 Юни 2013 #74
Yordan
Гневен влез и виж протоколите от махалите и ще си отговориш на парламентарните за кого гласуваха циганите.
15:04ч. 12 Юни 2013 #73
Изтрит потребител
Вихрен, прав си! Бозичката няма как да не ни го узакони, нали неговите хора искат тази промяна..хаха
15:03ч. 12 Юни 2013 #72
Гневен
Вихрене, дори и да си прост като Винету , би трябвало да отговориш на въпросите
"Кого подкрепиха ГЕРБ на миналите избори?"
"За кого масово гласуваха циганите?"
"За кого Тиквата казваше, че му е приятел?"
Хайде, не е трудно, отговора е един и същ.Втора порция ГЕРБ, не мерси...
15:01ч. 12 Юни 2013 #71
Мерилин Монро
Простотиьо, защо си мислиш, че самата аз не съм циганка?
15:00ч. 12 Юни 2013 #70
Вихрен Калинов
Вместо да се изнасяте, дайте да си направим палатков лагер в Морската и да искаме да го узаконят. Обещаваме да не продаваме наркотици. Ще напишем и петиция до Бозов.
14:58ч. 12 Юни 2013 #69
pupi
Мерилин, БСП-то ще ти я узаконят! Ако имаш някой ром приятел ще ти е от полза! :)
14:57ч. 12 Юни 2013 #68
Изтрит потребител
Лондон, ще тръгна с Вас, ако тази пародия продължи...!
14:57ч. 12 Юни 2013 #67
Станимир
Кирил Йорданов винаги си е бил соло играч. Заедно с обръч от фирми и интереси, разбира се. Да не говорим, че беше областен по времето на СДС, после три мандата подкрепен от БСП.
14:56ч. 12 Юни 2013 #66
Вихрен Калинов
Не лъжи хората, ГНЕВЕН. Исках ти доказателства, ти нямаш. Само си чешеш оная работа в клавиатурата. Тук е за мозъци, брат. Не за онанисти като теб.
Човека на КИРО, БСП и ДПС е БОЗОВ. Така, че хвани един среден от мен. И като пишеш за ВиК, свери си часовника и си натисни Ctrl и F5 на информатора!
Смешник!
14:55ч. 12 Юни 2013 #65
Мерилин Монро
Дали ако Бозов стане кмет ще ми узакони вилата в Каменар? Строихме я преди години, ама нямаме никакви документи.
14:55ч. 12 Юни 2013 #64
Ема
Като чета коментарите тук..да започваме да си стягаме куфарите
14:54ч. 12 Юни 2013 #63
Вихрен Калинов
Предлагам всички да си опънем по един кашон в Морската и да искаме узаконяване на гетото от хората на БСП и ДПС. Или .... не! Да искаме по-добре от Бозов. Да ни го обещае предизборно, че ще ни узакони кашоните в морската. Ако не ги узакони, ще се жалваме в Страсбург.
После да легализират и наркотиците. Щото в гетото само от това се издържат.
А, бе, хора! Вие нормални ли сте?
14:54ч. 12 Юни 2013 #62
Станимир
Утре ДПС Варна официално ще обявят подкрепата си за Бозов. Тогава ще му сложат чалмата. Страшно ще отива на това дребно комплексирано човече
14:54ч. 12 Юни 2013 #61
Гневен
На ГЕРБ политиката във Варна им я видяхме, името и е Кирил Йорданов.
14:53ч. 12 Юни 2013 #60
Изтрит потребител
Да живее "социалното" развитие на асоциалните социопати! Да живее узаконяването на незаконното!...Нека благодарим отново на уродливата триглава ламя!!! Нека да продължим тази подигравка, като изберем и бозичката....УЖАС!!!!!!
14:52ч. 12 Юни 2013 #59
Вихрен Калинов
Ти нормален си ли си, а?
Да си дадем и България на турците. Мръсна ГНЕВНА отрепка, такави като теб в Сибир трябва да ги въдворят!
14:51ч. 12 Юни 2013 #58
Yordan
Lefer това ти ли си ??? Гневен ти някакви затруднения ли имаш, ако искаш турци на власт отиваш в Турция.
14:50ч. 12 Юни 2013 #57
D.Nedeva
За всички, които не искат Варна да бъде управлявана от ЦИГАНСКИЯ вот, който ще бъде насочен към Бозов (след днескашната новина за узаконяване на ромските постройки) да даде своя глас за този човек ! НЕКА НАКАЖЕМ ПРОДАЖНИЦИТЕ ОТ БСП и ДПС !!!
14:50ч. 12 Юни 2013 #56
Petrova
като се има предвид ,че е на 36 от който 25 са му в Варна ?...ако имаш завършен първи клас може и да можеш да сметнеш за какво ти говоря
14:49ч. 12 Юни 2013 #55
Petrova
целия му съзнателен живот ,семеийството му,бизнеса,работата му и всичко е в Варна,от 25 години живее в варна!
14:49ч. 12 Юни 2013 #54
Гневен
По-добре комунисти и турци, отколкото МУТРИ и ГЛАВОРЕЗИ
14:48ч. 12 Юни 2013 #53
Petrova
гневен, и ти си роден на родилната маса ама не си от там нали ????
14:48ч. 12 Юни 2013 #52
Гневен
За кое Вихрене?
14:47ч. 12 Юни 2013 #51
Вихрен Калинов
Аз пък не искам да ме управляват комунисти и турци. Ясно ли е, гневен Анонимнико?
Не ти стиска да си покажеш лицето и да си напишеш името ли?
14:46ч. 12 Юни 2013 #50
Станимир
Спорен е въпросът за кого гласуват циганите. Сега обаче, след като БСП им подарява незаконните къщи и бараки, ясно е за кого ще гласуват. За Бозов. Неоспоримо е. Аз обаче не искам мангалите да продължават да си живуркат незаконно и да доят държавата. Не ГЕРБ им подарява незаконните къщи. И не от времето на ГЕРБ те ги построиха. Това да не бъдат пипани е държавна политика, така се оказа. И май е по-добре да се пиша циганин. И да си построя незаконно вила. писна ми да ни правят на луди. Колкото до Кирил Йорданов....имаше доста грешки в неговото управление. Тепърва ще се оценяват. Но да ми стане кмет някой от неговия екип, като Бозов, че и Куликов, това вече е прекалено пагубно.
14:46ч. 12 Юни 2013 #49
Вихрен Калинов
ГНЕВЕН, на ударен се направих и питах Вайлет с надеждата да ме прочетеш. Но явно ти четеш на вереФ. Дай сега пак да питам и държа да отговориш, че няма да те оставя на мира, докато не получа отговор. Доказателства има ли?
Може ли линк да ни дадеш или някой на ушенце ти ги разказва тези измислици?
14:45ч. 12 Юни 2013 #48
Гневен
Ами не искам СОФИЯНЕЦ като Потник да ни управлява
14:44ч. 12 Юни 2013 #47
nik
Какви доказателства.. навсякъде се пише, че Бозов обикаля града и се среща с различни хора, в което няма лошо, но защо не го е правел до сега, при положение че е бил заместник-кмет? Сега ли ще се запознава с гласоподавателите? А за командировките е ясно от години наред.
14:41ч. 12 Юни 2013 #46
Petrova
също мога да попитам какво означава фамилияИТЕ КУЛИКОВ, БОЗОВ ,МАРЕШКИ?
14:41ч. 12 Юни 2013 #45
Petrova
Гневен,ти дори неможеш да говориш,а ние искаме да пишеш .... и то правилно! ПОРТНИХ е българин,роден е в България и е живял 25 години дори в Варна!
14:39ч. 12 Юни 2013 #43
Гневен
А бе гербаджийчетата, да счупите някой пръст от блъскане по клавиатурите.
Някой знае ли откъде е тоя Потник. То верно, че мангалите са основно за ГЕРБ, ама поне за кандидат да бяха намерили някой БЪЛГАРИН и ВАРНЕНЕЦ
14:38ч. 12 Юни 2013 #42
Вихрен Калинов
ВАЙЛЕТ, много държа да изясним написаното от теб.
Сериозни обвинения отправяш. Доказателства има ли?
Може ли линк да ни дадеш или някой на ушенце ти ги разказва тези измислици?
14:36ч. 12 Юни 2013 #41
Petrova
гневен,мислих ,че в максуда не четат морето :) ама ето ,че дори и коментират :)))))
14:33ч. 12 Юни 2013 #40
Изтрит потребител
Фирмата, в която има участие Красимир Маринов, доставя метан на ВИК, чрез стоковата борса - няма търг, обществена поръчка или каквото и да било - гледа се най-ниската цена на стоковата борса и се купува!
14:33ч. 12 Юни 2013 #39
Гневен
Tani, циганите във Варна гласуват за кандидатите на ГЕРБ! На миналите избори над 90% от тях гласуваха за Кирил Йорданов, сега ще е същото и за Потник
14:28ч. 12 Юни 2013 #38
Станимир
И в БСП има здравомислещи хора, убеден съм. И всички те днес вече са убедени, че Варна няма да стане червена. Никога. Просто защото решението да се узаконяват циганските гета закопа и малкото надеждица в душичките им. Няма как нормален човек да гласува за тях.
14:28ч. 12 Юни 2013 #37
Гневен
Според проверката на НАП Вилислава Портних като физическо лице декларира високи доходи от дарения от своите баба и дядо в размер на 41 хил. лв. и 60 хил. лв. и заеми от физически лица в размер на 240 хил. лв. Тя е съдружник в дружеството "Метан груп", спечелило обществени поръчки за доставка на гориво за ВиК-Варна за последните шест година за 1 119 500 лв.
В същото време, когато Вилислава Портних печели тези обществени поръчки и сключва договор с ВиК-Варна, баща й Красимир Маринов е общински съветник и представлява общината в дружеството. Дружеството на Вилислава Портних е единственият явил се кандидат на конкурса за обществена поръчка за ВиК-Варна.
14:27ч. 12 Юни 2013 #36
nik
Гневен, вече и аз станах ГНЕВНА, няма такива простотии...какво ми агитираш за тоя малоумник Бозов, който е ходел само по командировки и то с общински пари. Сега обикаля наляво и надясно, за да се запознае с хората тепърва. 5 год в общината как ти се струват? Сега да го правим кмет - ЩО ЗА ПРОСТОТИЯ? Да краде още или да обикаля света..Какво раздвижване бил направил...какви са тези простотии, до къде беше сега да направи някакво раздвижване? Единственото раздвижване, което аз виждам е приятелството му с Веско Данов и гнидите от БСП.
14:25ч. 12 Юни 2013 #35
Petrova
и кога по точно го раздвижи,докато пътуваше в командировки тук там ли ?
14:25ч. 12 Юни 2013 #34
Petrova
Бозов се сети в тези 45 дни да раздвижва ли? а през останалото време като беше там ,яо си бърка в носа?
14:24ч. 12 Юни 2013 #33
Перверзник
Бозов стана заместник кмет САМО ЗА ДА поддържа високия си стандарт на живот. Нищо повече. Толкова некадърна личност не може за разбуди заспал град. Нали го гледам и слушам що за стока е. Мънка си под мустака. Типичен комунист, отявлен анархист.
14:23ч. 12 Юни 2013 #32
Опорната точка
Какво раздвижи Бозов. С избирането му единственото, което стана в града е да си го преместим от единия в другия крачол.
14:23ч. 12 Юни 2013 #31
Petrova
гневен ли си ....или сега ще се разгневяваш не те знам..ама кой и какво е раздвижил ? май само ти го виждаш така,ако ти скрием листчето от което преписваш дали ще можеш да си изразиш мнението?
14:22ч. 12 Юни 2013 #30
Опорната точка
хахахахаахх Гневен ти си новия герой на съпротивата
14:22ч. 12 Юни 2013 #29
ROCKNROLL
Мили герберчета, ще ви задам един елементарен въпрос: нарочно ли пускате мнения с по едно изречение, по 3 и нагоре едно след друго? Да сте чували, че могат да се пишат и по-дълги коментари? То вярно, че гоните бройка, ама вашето вече на нищо не прилича! Ако бях на мястото на Портних, нямаше да ви платя. Измъквате се тънко така!
14:21ч. 12 Юни 2013 #28
Гневен
Добре, че доц. Бозов стана временен кмет, та да пораздвижи тоя заспал град. Заслужава да е КМЕТ, а не тая гербаджийска "калинка"! Да изберем Потник, е все едно да върнем Кирил Йорданов (лявата и дясната обувка на ГЕРБ в града)
14:19ч. 12 Юни 2013 #27
Станимир
Когато нещо е организирано от Община Варна, под чия егида да е? Естествено,че ще е под тази на кмета. Не се впрягайте от дребните заяждания. Да не говорим, че част от най-близкия екип на Йорданов, които бачкаха по време на почти всичките му капмпании, сега работят в щаба на Бозов. Ето това са двете страни на монетата
14:17ч. 12 Юни 2013 #26
Nestor Mahno
София /КРОСС/ Луксозни имоти се издигат в курортите край Варна. Те са на местни политици, депутати и общински служители, които със заплата от 700 лв. строят хотели и живеят в палати за половин милион лева. Разследване на TV7 провери как се става милионер чрез дарения.
Депутатът Иван Портних е бивш общински съветник от ГЕРБ и кандидат за кмет на Варна. Справка в Службата по вписванията сочи, че народният представител има две луксозни вили в курортен комплекс Чайка и заедно със съпругата си строи апартхотел в Свети Константин и Елена. Проверката ни в НАП установи, че семейство Портних живее от щедри дарения на роднини и бизнес партньори. Според документите, с които ТV7 разполага, приходната агенция е направила проверка дали доходите на семейството на депутата съответстват на разходите му. Поводът е дарение от съпругата на Иван Портних – Вилислава, към нейния баща, в размер на 1 343 831 лв.
В доклада на НАП случайно или не е посочено друго име – на Владислав Милков Николов, а не на Вилислава Портних, в графата за налични банкови сметки и спестявания. Проверката откри, че такова лице наистина съществува, но то няма никаква връзка със семейството на Иван Портних. Дали грешката е случайна, не е получен отговор и от директора на НАП-Варна. Според проверката на НАП Вилислава Портних като физическо лице декларира високи доходи от дарения от своите баба и дядо в размер на 41 хил. лв. и 60 хил. лв. и заеми от физически лица в размер на 240 хил. лв. Тя е съдружник в дружеството "Метан груп", спечелило обществени поръчки за доставка на гориво за ВиК-Варна за последните шест година за 1 119 500 лв.
В същото време, когато Вилислава Портних печели тези обществени поръчки и сключва договор с ВиК-Варна, баща й Красимир Маринов е общински съветник и представлява общината в дружеството. Дружеството на Вилислава Портних е единственият явил се кандидат на конкурса за обществена поръчка за ВиК-Варна. Майка й призна пред камерата ни, че на практика баща й като представител на Общината в д
14:17ч. 12 Юни 2013 #25
Гневен
"Доста амбициозни планове има."
И СЛЕД ДВЕ ГОДИНИ ЩЕ ИМА СОБСТВЕНА "СИНЯ ЗОНА". Знаем за амбициите и лакомията на крадците от ГЕРБ. Най-вероятно и тя ще е "дарена от роднини и партньори", като милионите, за които го хванаха...
14:12ч. 12 Юни 2013 #24
Ема
От както Портних е в общината, започнаха да се усвояват пари от еврофондове..нещо, което беше непостижимо за Варна.
14:11ч. 12 Юни 2013 #23
Ема
Абсолютно никаква... моля да се позаинтересувате малко, преди да коментирате.
14:11ч. 12 Юни 2013 #22
Ема
Колко неинформирани хора има..чета само глупости и се чудя и мая, това наистина ли го мислят гражданите? Какво е общото между политиката на двамата?
14:09ч. 12 Юни 2013 #21
Petrova
нормално е да минава под нечия агида ...
14:08ч. 12 Юни 2013 #20
Petrova
а бе какъв си смотан ... как може да сравниш бяло и черно???????
14:08ч. 12 Юни 2013 #19
Petrova
и кво ??? Гневенн ... :)
14:07ч. 12 Юни 2013 #18
Гневен
Сякаш кмета от ГЕРБ Кирил Йорданов направи нещо по въпроса. Кирил Йорданов и Иван Потник са двете страни на монетата ГЕРБ във Варна
14:05ч. 12 Юни 2013 #17
Гневен
Предпразничният културнен маратон е организиран от oбщина Варна и е част от програмата "Варна – кандидат за европейска културна столица през 2019 година". Дванадесетото издание на салона преминава под егидата на кмета на Варна Кирил Йорданов и с благословията на Негово Високопреосвещенство Варненския и Великопреславски Митрополит Кирил.
14:05ч. 12 Юни 2013 #16
Изтрит потребител
Кирил Йорданов трябва да се сравнява с Бозов, не с Порних!
14:00ч. 12 Юни 2013 #15
Фидел Кастро
Доста амбициозни планове има. Ако успее да изпълни и 1/3 от тях ще бъде най-успешния кмет на Варна досега. Макар че то е ясно, че ще бъде най-успешния кмет.
14:00ч. 12 Юни 2013 #14
Перверзник
Абе как можете да сравните Кирил Йорданов и Портних бе?
14:00ч. 12 Юни 2013 #13
Станимир
Слушах записа от срещата Бозов с така наречения Отворен обществен съвет на протестиращите. Тоест слушах и гледах. Като изключим, че ми се доповръща,защото редом до Бозката беше откачения лумпен Кънчо Бонев, няма такъв лъжец просто. Малко след 16-та минута Бозов изтрещя. Обясни, че той бил направил двата булеварда. (Владислав и Сливница). Интересно беше като го питаха, защо приел подкрепата на БСП. Отговорът беше, че видиш ли такава е ситуацията и те са управляващи на национално ниво и смотолеви, че били социална партия. Пародия пълна.
13:59ч. 12 Юни 2013 #12
Petrova
Второ, цитирания имот, който уж бил купен на една цена, а декларирана друга, е купен от съдия-изпълнител. Така че няма как да се декларира друго освен цената, на която е спечелен на търга.
13:59ч. 12 Юни 2013 #11
Гръм
Притесних се, че щаба на ГЕРБ си е просрочил обедната почивка и е оставил неизкоментирана статия за Портних. Хайде, наваксвайте, закръглете ги на поне 250 положителни коментара.
13:58ч. 12 Юни 2013 #10
Petrova
до ГНЕВЕН : Първо Портних никога не е бил на заплата в общината. През последните 12 г. е шеф на туристически комплекс, който реализира печалба по-голяма от тази на варненското пристанище, например - това е справка, която за разлика от уж цитираните документи,можете законно да получите от НАП
13:58ч. 12 Юни 2013 #9
D.Nedeva
Да не говорим, че подкрепа за БОЗОВ дават именно БСП и ДПС... тези две партийки дето приемат закони за циганизация на града ни ! Ще им узаконяват ромските сламени постройки ! Срамота !
13:57ч. 12 Юни 2013 #8
Gavaz
Гневен, двамата нямат нищо общо! Поне аз не мога да си спомня Киро да е говорил за култура?!
13:57ч. 12 Юни 2013 #7
Petrova
сега ще ти обясне гневен ..но после искам ти да ми разкажеш за Бозов и Трифонов ..примерно за парите наляти в кампанията? колко е бюджета на кампаниите им и кой ги финансира!
13:56ч. 12 Юни 2013 #6
Ема
Какво общо има Портних и политиката му с тези пиявици?
13:55ч. 12 Юни 2013 #5
Gavaz
Много добре е определил като приоритет Варна да стане столица на културата. Сигурно много хора ще неглижират това, но ако се случи, икономиката и инвестициите в града могат да се увеличат няколко пъти.
13:55ч. 12 Юни 2013 #4
D.Nedeva
Гневен, ако ще свързваме някой от кандидат кметовете то най-подходящ би бил Бозов, тъй като му беше 6 години дясната ръка в общината !
13:53ч. 12 Юни 2013 #3
chefo
Как въобще сравняваш Йорданов с Портних? По-добре го сравни с Бозов.
13:48ч. 12 Юни 2013 #2
Гневен
Като го слушам тоя, все едно чувам Киро. От ГЕРБ толкова ли са прости, то Кирил Йорданов, то Портних... Един свестен нямаше ли?
13:45ч. 12 Юни 2013 #1
Гневен
Потник, я по-добре обясни произхода на 2 милиона сухо. И не ми изкарвай разни лакардии от сорта на "дарения от роднини"!