03:12ч. 11 Юни 2013 #272
Stigabe
КАто всички останали направят същото - тогава ще имате право да коментирате. АМа как да стане - останалите мишки... са се скрили в дън земя. Бозко- /кирилчо номер 2/ и онзи полуидиота ЧАвдар... Ги няма никакви.
И с цялата помия от тв- 7 --- Портних поне се държи така както трябва.. Колкото ида го плюете - пак си остава най - добрият вариант за ВАрна, особено с такива опоненти.
01:28ч. 11 Юни 2013 #271
Изтрит потребител
Именно, че не вярвам на празни приказки и нарисувани плакати, за това ти изброявам доказателствата, че Иван Портних наложи, като гаранция за започващата промяна.Чрез продължителната му усилена работа, труда и настойчивостта му бяха придвижени тези радикално важни за града ни проекти, които бяха отлагани от години, както и започнаха процеси по обновяване, ремонти и строителство. Аз съм позитивен човек, който гледа към настоящето. Смятам, че всички усилия трябва да бъдат насочени към развитието на Варна, който има огромен потенциал.А Портних е лице, което не критикува от страни, а действа в тази насока, защото както знаем, полза имат единствено реалните дела!
22:51ч. 10 Юни 2013 #270
M.Kostov
Ехеее... Защо така сте се вихрили днес?! Портних е направил добре. Каквото и да говорим...
22:38ч. 10 Юни 2013 #269
123456789
Проданов ,докато ти вярваш на празни приказки,нарисувани плакати и предизборна кампания,взми се разходи до Русе да видиш какъв център им направиха на хората!!!Докато се прехласвате на единствената преасфалтирана улица, се разходете до Бургас да видите как цял град се преасфалтира , докато правите плахи опити да спасит вече застроената морска градина,другаде им построиха нови!!!!Абе ко ви обяснявам платени мижетурки Вие ще си умрете в мизерията и в най-западналия град!!!Месия и да чакате няма да дойде,камо ли от ТИМ , пардон Портних !
22:09ч. 10 Юни 2013 #268
Чай с мед
Странно, винаги седим един до друг. И в офиса и в автобуса....
22:06ч. 10 Юни 2013 #267
Гръм
Мерси, Чайче, ама не съм изпаднала толкова, че да се кача на вашия автобус;)
22:04ч. 10 Юни 2013 #266
Перверзник
Номерче, аз все хубави пътища виждам там, където се е намесил Портних. Ти явно пишеш от провинцията.
22:04ч. 10 Юни 2013 #265
Шерифа
Незнам кой какво говори.. но Варна мръдна след като този човек влезе в общината... именно от година и половина някъде почна някаква работа по така важни евро проекти като интегриран градски транспорт и пешеходния ринг ! Проекти, които тенденциозно бяха забавяни и спирани от някой хора в администрацията.....в това число и г-н Бозов ! Тези същите хора сега дават мило и драго Портних да не стане кмет, защото ще им секнат схемите ! Да ама Варна мисли !
22:03ч. 10 Юни 2013 #264
Изтрит потребител
За мен лично, той е мениджъра, който знае как да извади Варна от блатото!
22:01ч. 10 Юни 2013 #263
Изтрит потребител
Явно не си се запознал, че се предвижда нов облик за центъра на града- завършване на пешеходния ринг.За него имам информация, че е бавен и протакван през годините и благодарение на настойчивостта на Портних, той е успял да го върне на дневен ред и за максимален кратък срок е осигурено финансиране му от европейска оперативна програма.Четох, че са одобрени първите 5милиона и е в ход процедурата за избор на изпълнител.Относно пътищата всички знаем, че основният ремонт на бул. "Владислав Варненчик" е с държавни пари, а бул."Сливница" е финансиран от общинския бюджет.
21:33ч. 10 Юни 2013 #262
123456789
Боже божеее колк смешници пишат тук!!!!Абе вие дето му лижете г@@а на Иванчо я кажете къде Ви плащат,че да се наредим и ние простосмъртните да изкараме някой лев!!!!Какево бил направил Портних за града??? Абе @@@@ я излесте на улицата и се огледайте, а сега е тая кочина дето я виждате и тия ями дето карате всеки ден в тях и тоя невероятно пропаднал град с разбит център , ето това Ви наготвиха ГЕРБ и Иванчо !!! Аре сега пишете "умни" коментари!!!!
21:11ч. 10 Юни 2013 #261
Чай с мед
Гръм, с да те чакаме ли пред офиса или няма да се прибираш със служебния автобус?
20:52ч. 10 Юни 2013 #260
Гръм
Не може да не ми направят впечатление 2 неща:
1. "Новина" с Портних или Павлова /макар че тя вече не е вървежна/, се тиражира по 4-5 пъти на ден;
2. Събират се коментари над 100, 95% от които пуснати от очевидно създадени за целта профили;
Много жалка история, нещо като да излезе сестра ти по ТВ и да обяснява какъв си мъжкар.
20:34ч. 10 Юни 2013 #259
Шерифа
Немога да повярвам ! Някой да обявич, че е милионер и то кандидат кмет.....поздравления ! Със сигурност ще разгневи много завистливи гласоподаватели, но това доказва, че ще се води една ПРОЗРАЧНА политика ! Поздравления още веднъж ! Ще гласувам за този човек !
20:32ч. 10 Юни 2013 #258
Udi Ако обяви имоти - той лъже и крие още ! Ако не ги обяви - как може той се скатава хаха все ми е тая какво е обявил ама дрънканиците Ви са смешни
20:23ч. 10 Юни 2013 #257
ROCKNROLL
Още ли не е свършило работното време на застъпниците? Вие направо ме изумявате! Близо 300 постинга и все едно и също! Не ви ли омръзна или шефът още дебне наоколо?
20:16ч. 10 Юни 2013 #256
Перверзник
Петрова, на мен също ми е интересно имотното състояние на Бозов, но надали то ще стане достояние някога....
20:06ч. 10 Юни 2013 #255
дядо Тиква
"....шеф в НАП-Варна Мирослав Нонев. .... а в черния тефтер на Мирослав Нонев полицията откри имената на висши директори в НАП и прокуратурата във Варна.". Ха сега де, в тефтера на служител на НАП открили имена на шефовете му от НАП... Ами ако в тефтера на Мая Манолова открият името на Станишев...? Или в тефтера на ловчанския владика открият името, че и телефона на дядо Неофит, патриарха...? Какви грозни заговори... :-))) Тъп,тъп Бареков, защо ли не се гръмнеш?
19:41ч. 10 Юни 2013 #254
Petrova
да не стане накрая така ,че Бозов да има повече :) да не говорим за Марешки ??? него защо не го коментираш ?
19:40ч. 10 Юни 2013 #253
Petrova
Бареков от кога стана критериии :) ако му вярваш значи си по зле и от него :)
19:07ч. 10 Юни 2013 #252
Dekito
18:24ч. 10 Юни 2013 #251
chefo
Ще се случат нещата, но защо трябваше да чакаме толкова много време?!
18:06ч. 10 Юни 2013 #250
Ема
Време е нещата да започнат да се случват и тук..ВЪВ ВАРНА, защото на мен вече ми писна и на хората около мен също. Време е за промяна. Ето това искам аз.
18:04ч. 10 Юни 2013 #249
Ема
Омръзна ми да сравняват Варна с Бургас и ние да гледаме с пръст в устата...ЗАЩО? Защото те започнаха да усвояват европейски средства качествено, ефективно на 100% и бързо, докато ние тук се забатачихме..Администрацията вместо да ни помагаше, напротив - спъваше ни колкото се може повече и ние търпяхме всичко това.
18:04ч. 10 Юни 2013 #248
Изтрит потребител
Да, Лондон..така е! Оказа се, че не просто има начин да стане, а може да стане сега, да стане и качествено! Започна от бул. "Владислав Варненчик" - с държавни пари, но продължи със "Сливница" с финансиране от общинския бюджет! Тази промяна ми харесва!!!Така трябва да се работи!
18:02ч. 10 Юни 2013 #247
Ема
Аз не се надявам на нищо WTF и цял живот съм разчитала единствено и само на себе си и на собствените си знания и умения. Да, прав си, че искам нещо...разкри ме - ИСКАМ ВАРНА ДА СЕ РАЗВИЕ И ДА ДОСТИГНЕ БУРГАС, ИСКАМ БЪДЕЩЕ ТУК ЗА МЕН И ЗА ДЕЦАТА МИ.
18:00ч. 10 Юни 2013 #246
Ема
Ама хора, опомнете се малко.. изливате си гнева насъбиран от много години точно на неправилния човек..Знаете ли ако не беше този господин колко много европрограми щяхме да изгубим.Варна кандидатства за европейска столица на културата през 2019 г, а общинската администрация е отказала спечелен проект за близо 1 млн. лева безвъзмездни средства за култура - това по времето, когато и Радушев и Бозов са управляващи в Общината!
17:59ч. 10 Юни 2013 #245
wtf
Ако потник стане кмет нищо няма да се промени , само ще се сменят облагодетелстваните нищоправещи в общината и ЛОНДОН ти 100% си от тези ,които се надяват на службичка...
17:57ч. 10 Юни 2013 #244
Ема
Благодарение на Портних, в Морската ни градина започнаха да не влизат коли..тази за която говориш и именно той настояваше да се сложи край на строителните разрешителни за тази зона.
17:57ч. 10 Юни 2013 #243
Чай с мед
Ама така е Лондон. Като не ти набиват хубавите дела в лицето, после хората са ти неблагодарни. В ето такъв свят живеем.
17:53ч. 10 Юни 2013 #242
Ема
Точно Портних ли обвинявате, който през последните 12 месеца работеше без много шум, за да компенсира спънките и безхаберието на администрацията, останала още от Кирил Йорданов.Неговата упоритост и хъс направиха бул. "Владислав Варненчик" да е реален проект,финансиран с държавни пари. Не се спря..продължи и със "Сливница", финансирана от общинския бюджет. Същият този бюджет, в който години наред все нямаше достатъчно пари дори и за преасфалтиране на улици..имаше само за кръпки и така си нашарихме улиците.
17:51ч. 10 Юни 2013 #241
wtf
А булевардите по коя точно европейска програма са... смешници , Владислав Варненчик е по на тиквата предизборната програма , а Сливница е с пари от общинския бюджет предвидени отпреди година поне.И да ПРТНИХ ПОМОГНА НА ШИВАРОВ за синята зона , замалко да помогне и окончателно да си имаме не морска , а вилна градина
17:50ч. 10 Юни 2013 #240
Geo
Долу човека Руснак Портних ръководител в ТИМ!!!
17:48ч. 10 Юни 2013 #239
Перверзник
Повтарям за пореден път. ХАЙДЕ ДА СЕ НАПРАВИ СЪЩОТО РАЗСЛЕДВАНЕ ЗА ВСИЧКИ кандидати за кмет на Варна.
Да не се окаже само, че Портних е най- беден от всички в редицата.
17:46ч. 10 Юни 2013 #238
Ема
За кое не е помогнал, защо говориш глупости, че си и вярваш, бе? Единствено той успя да усвои някакви европейски средства по програми и булевардите станаха реалнос, благодарение на неговата упоритост.
17:45ч. 10 Юни 2013 #237
Ема
Ей човешката простотия няма граници
17:34ч. 10 Юни 2013 #236
wtf
Ами опитите му (на ваньо потника) да направи всичко след хоризонт вилна зона , или много бързо забравяте или тука има само платени драскачи
17:33ч. 10 Юни 2013 #235
wtf
А синята зона , която замалко да подарят на оная свиня шиваров , с благото съдействие на гроб-Варна и ванко потника начело , този е огромна грешка , вижте само кога са направили това кюрпе управител на гранда и ще разберете кой му дърпа конците на мазника , а проектите за главните булеварди по принцип си бяха запланувани да се случат , този изрод с нищо не е помогнал
17:27ч. 10 Юни 2013 #234
Ема
Ами и аз утре ще направя репортаж за Бареков и ще го обвиня в 1 500 неща и изобщо не ме интересува дали е така или не... Взимам един микрофон и ще го причаквам пред дома му, вилата му или там каквото има и да видим народа какво ще каже тогава...щом толкова лесно се манипулирате от една евтина телевизия и един продажен жирналист.
17:23ч. 10 Юни 2013 #233
Ема
Ама айде да ги видим другите и барабар и Барков с тях.
17:21ч. 10 Юни 2013 #232
В. Петров
То, ако тръгнем да търсим кусури, за другите не трябва да отваряме думичка...
17:20ч. 10 Юни 2013 #231
В. Петров
Няма смисъл да обсъждаме каквото и да било. Тъпо е. Кой каквото има, да си го има. Важното е да се гледа, какво прави! Струвами се, че Портних върши работа. Мисля, че той е удачен вариант за кмет на Варна.
17:10ч. 10 Юни 2013 #230
Гневен
Много дарения, много нещо... Сопругата му пък сключила сделки за милиони с местното ВиК, в борда на директорите на което е ... ... тати. Мила родна картинка...
Предполагам, до 2 години фамилията ще се обзаведе и със "Синя зона"
17:03ч. 10 Юни 2013 #229
Изтрит потребител
Благодарение на Портних с труда и настойчивостта му, бяха придвижени радикално важни за града проекти, започнаха процеси по обновяване, ремонти и строителство. Тази промяна ми харесва, това искам да виждам и занапред!!!
16:59ч. 10 Юни 2013 #228
ROCKNROLL
Значи първо се научете да пишете грамотно и след това да коментирате останалите! Вижда се колко са моите постинги и колко са на застъпниците. Крадецът вика: дръжте крадеца! Приятен ден и не скачайте всички в хор, че се издавате :)
16:52ч. 10 Юни 2013 #227
Кифла Шоколадова
виждам нови полулнения ...сред пишещите , не че нещо ама ....има едина подходяща кандидатура и тя е на ПОРТНИХ! и на челна стойка да застанете .това е положението ...ама не се пенете много,губите си времето в излишни спорове!
16:44ч. 10 Юни 2013 #226
Petrova
все едно наистина си на норма :) успокойсе моляте!
16:44ч. 10 Юни 2013 #225
Petrova
по малумни коментари от тези не бях чела в.... РОКЕР ...водиш класацията по тъпотии :)
16:43ч. 10 Юни 2013 #224
Petrova
малеее.....вие нормални ли сте бре :) тук сте изкарали един работен ден да пишете тъпотии :)))))) май наистина ви плащат ...само нз на брой коментар или да брой тъпня ??? или норма ли гоните незнам
15:58ч. 10 Юни 2013 #223
D.Nedeva
ROCKNROLL, да се вгледаме в партията тогава..... зад Бозов са застанали не само Кирил Йорданов, не само БСП, а и ДПС !!! Това е доста смущаващо......не мислиш ли, че след като ДПС си слагат областен управител на Варна...държат властта в държава, а сега и кмета да е техен... ее ее ? какво правим ние.. ще ни управляват малцинствата ли ?! Я стига глупости ! Варна няма да бъде дадена в ръцете на Турците !
15:58ч. 10 Юни 2013 #222
Перверзник
Рокер, не мога да ти проследя мисълта. няколко пъти ти прочетох поста.
15:50ч. 10 Юни 2013 #221
ROCKNROLL
Ама вие сте много интересни. Нали Кирил Йорданов беше последно подкрепен от ГЕРБ, а сега този и той. И зад двамата е застанала една и съща партия с разлика от няколко години. Но понеже бил млад и милионер, дайте да дадем. А партията, драги? Или тя няма значение? Кой пак ще дърпа конците?
15:38ч. 10 Юни 2013 #220
Чай с мед
Чешете си само езиците тук. Никой не споменава, че Портних е единствения кандидат, който САМОСТОЯТЕЛНО декларира имотното си състояние преди изборите.
На мен лично ми е много интересно да видя декларациите на останалите кандидати. Бозов, вие какъв стандарт на живот поддържате?
15:23ч. 10 Юни 2013 #219
yara
Не мога да си обясня, защо хората не проумяват, че един успешен управник трябва да има опит и първо да се е реализирал в живота успешно преди да почне да оправя живота на другите. Ами кмета на Ню Йорк е един от най-богатите милиардери в света... Аз работех лятото в Гранд-а точно като назначиха Портних. Хотелът беше меко казано зле, а Потрних малко като в небрано лозе:). Но за нула време влезе в час и направи от тази соц.грамада нещо стойностно. От години не съм го виждала, но личните ми впечатления са, че е свестен, работещ и отговорен човек, много по-свестен от всички стари номенклатури взети заедно. Не харесвам ГЕРБ, но всички сме наясно, че вота за кмет е мажоритарен и гласуваш за личност, а не за партия. Затова и ще му гласувам доверие. Дано и останалата част от Варна, които не знам с какъв акъл гласуваха за Кирил или за тази необразована, ниско културна мутра Марешки, направи същото!
15:11ч. 10 Юни 2013 #218
Перверзник
Отново повтарям, ако трябва и ще потретя. Когато се направи подобно проучване и за ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ кандидати, информацията в тази статия ще започне да ме базари. Защото сега тук плюете един човек, но имате ли база за сравнение? Знаете ли какво е имотното състояние на Бозов и сие? Не, не знаете, защото не им стиска.
15:05ч. 10 Юни 2013 #217
mancev
И един съвет към плюещите тук. Ако отделяхте поне половината си време в това, как да изкарате и вие пари, вместо да мислите за парите на другите, може би и вие щяхте да успеете в живота...
15:03ч. 10 Юни 2013 #216
mancev
Мале над 200 коментара, да му броите на човека ИМОТИТЕ за 2 милиона. Никъде не се казва че има 2 милиона КЕШ. По тази логика във Варна ще има над 2000 - 3000 милионери, които имат вили в подобни вилни зони. Забележете че никой не се запита това... Айде не ми казвайте че съм платен, само защото исказват собственото си мнение. Аз лично искам да живея в България в която хората не те съдят по това колко пари имаш, а по това КАКВО ПРАВИШ за обикновенните хора, и какво правиш за града си, а Портних е направил много, за малко време ФАКТ !
14:58ч. 10 Юни 2013 #215
Ема
Вие знаете ли какво става с един град без работещ Общински съвет, всички тези проекти от къде минават? Приемането на бюджета? Всичко се решава на сесии..при един неработещ Общински съвет..всичко отива грубо казано по дяволите...започнати проеки, усвоени еропейски средства...половинчата работа.Моля ви не бъркайте нещата. Хората не искаха Йорданов.
14:55ч. 10 Юни 2013 #214
Ема
Това не е така..хората протестираха ГЛАВНО СРЕЩУ КИРИЛ ЙОРДАНОВ!
14:53ч. 10 Юни 2013 #213
В. Петров
Не пречи, че са протестирали. Обаче те не са протестирали срещу определени личности, а срещу целия Общински съвет. Не бъркайте в яда си понятията!
14:52ч. 10 Юни 2013 #212
Ема
Хора, моля ви се информирайте се малко.
14:52ч. 10 Юни 2013 #211
Ема
Благодарение на настояването на Портних си тръгнаха хора като д-р Петър Радушев, шеф на дирекция „Европейски и национални оперативни програми“На него се приписа вина за изпуснатите евромилиони, включително и заради отказани проекти за туристически атракции. Станка Димитрова, шеф на Дирекция "Култура и духовно развитие", и Константин Камов, директор на ОП "Инвестиционна политика" както и небезизвестната Калинка Попстефанова, която не можа да реализира отпуснтите от правителството на ГЕРБ 4 млн. лв. за изграждане на нови детски градини във Варна, както и забавяне строителството на нова спортна зала в СОУ „Елин Пелин
14:49ч. 10 Юни 2013 #210
D.Nedeva
ROCKNROLL, само информативно Портних е в тази комисия от една година насам...и ако малко се интересуваш, ще видиш, че Варна прие един стабилен бюджет за тази година в който бяха осигурени 20 милиона повече за ремонт на улици (цялостно - Сливница и Владислав), както и по-голям бюджет беше осигурен за строене на детски градини, спортни площадки, социални дейности и други и други....
14:44ч. 10 Юни 2013 #209
Ема
Само глупости чета, чесно..хора информирайте се малко.
14:42ч. 10 Юни 2013 #208
ROCKNROLL
Като пишете за къса памет - вие, всички новоизлюпени никове! Да не забравяме, че този човек е работил в Общинския съвет, за свалянето на който имаше протести, но единици си отидоха! Много е лесно да се пише само, че другите били стари кучета от екипа на Кирил Йорданов. Общинският съвет управлява не по-малко от него и също има роля за сегашното положение на града ни. А Портних е много важна част от него - оглавява комисията "Финанси и бюджет"! А дали е цъфнала и вързала финансово общината, се вижда с просто око!
14:38ч. 10 Юни 2013 #207
Angry ЛОНДОН , аз от добър тон много добре разбирам , ако администраторите ще ме кастрят това си е мой проблем . Но аз друго се чудя, като ви гледам коментарите те само по тази тема са ви над 20 , да не би Портних да ви плаща за да му вдигнете рейтинга ???
14:25ч. 10 Юни 2013 #206
Stigabe
Портних има достатъчно свежа, и сериозна програма отностно Варна, и съм склонен да му вярвам, а и знаете че ВАрна е нетърпима и ще му напомня за всички обещания. Тогава не разбирам от каквосе притеснявате.
По - добре млад и можеш човек като Портних, отколкото старата клика на Кирилчо , военен с промит мозък, ивсе същото старо куче като Бозов . Другите там Чавдари и т.н. дори не ги слагам в сметките, ... да го питат от къде взима толкова пари за кампанията .
14:23ч. 10 Юни 2013 #205
Stigabe
Да не би да е по-зле да си депутат а? Или там не можеш да си правиш по -големи далавери?
Факт е , че Портних си му харесва ВАрна, и предпочете да остане и да сподпомогне за развитието и. Какво толкова плюете.
Пари има- не го прави за пари, роднините му и ет са осигурени... ИМа къщи, имоти, коли..?!?
Ако искаше да се занимава с еврофондове щеше да е по-лесно от София и от парламента- повярвайте.
14:21ч. 10 Юни 2013 #204
Ема
Ех, от тазя злоба ще ви изгният вътрешностите направо. Я се спрете малко, бе хора..вие къде се намирате, да не сте на село...Тоя Бареков що не декларира за собственото си имущество да го видим той с колко разполага като е толкова загрижен за варненци и Варна. Нали се прави на много честен, човек от народа.
Айде, Бареков да ти видим вилите и милионите дето ти плащат за скапаните предавания на живо, където те замерват с лайна.
14:20ч. 10 Юни 2013 #203
Stigabe
Е вие какво искате, да изберете БОзов ли ? Искате Кирилчо номер 2 ??!? Късопаметни л исте какви сте, защо протестирахте тогава?
Портних е младо момче , кадърно, има желание за работа. ИМа си пари, не влиза гол и бос в общината те първа да оправя себе си и роднините си. И той и родата му имат достатъчно много пари. Какво по-добре от това.
14:17ч. 10 Юни 2013 #202
Ема
Ейй, много ядосаната я да спазваш добрия тон. Тук си има администратори..ти тая работа знаеш ли я?
14:15ч. 10 Юни 2013 #201
Абрамович
Портних ставай кмет и не ги жали ! Няма ненаказано добро факт е и помията , която се изсипва в последно време . Трябва да се върне доверието на варненци с конкретни действия . Забавят се проекти ... кой .. как .. защо ....стига се търкат креслата .. трябва да се работи . Който не си върши работата няма работа в тези институции . Изградети си сериозен и работещ екип от млади и необременени хора .
14:10ч. 10 Юни 2013 #200
В. Петров
Добре де, вие, какво искате? Портних да не беше казвал нищо, да пазеше всичк около себе си в тайна, да мълчеше, да сумтеше?! Това ли искате?
13:57ч. 10 Юни 2013 #199
Изтрит потребител
Варна с този потенциал, който има, трябва да се развие и то в кратки срокове и с възможностите и предпоставките, за които е работил, г-н Портних, а именно европейското финансиране по различните проекти. Обидно е да не се мисли за развитието на града, а да се занимаваме с недоказаните компроматни войни.
13:57ч. 10 Юни 2013 #198
Angry ПЕРВЕРЗНИК аз не знам на какви наркотици съм , ама ти вземи еди и си направи една чекия пък току виж сперматозоидите ти опреснят малко кухия и невеж мозък. Вземи и се позаинтересувай малко как стоят нещата !!!
13:52ч. 10 Юни 2013 #197
D.Nedeva
Когато човек излезе и каже : аз съм млад, можещ и успял ! хората тръгват срещу него... ама каква е тази завист !? Я се замислете малко.....колко като него в момента заемат ръководни постове... кой от тях показал, че има милиони !! Факт е че той ги има преди да е влязал в политиката.... до като други ги натрупаха до като бяха в нея... това е тънката разлика, но много важна !
13:47ч. 10 Юни 2013 #196
Изтрит потребител
Портних винаги е заявявал, че не може да стои отстрани и да мърмори и критикува, без да се опита да промени нещата.Радвам се, че поема ангажименти и работи по осъществяването им!Виждам, че е насочен към реалните дела, защото това носи полза за развитието на града ни!
13:45ч. 10 Юни 2013 #195
movsar
“Кой е целунал отромната ръка на ГЕРБ, е бил покосен след това. Къде е минал ГЕРБ, трева не никне.”,
13:43ч. 10 Юни 2013 #194
blajjj
Интересна нация сме българите .. искаме прозрачност ..... ето . Човека е декларирал публично данните си за имотното си състояние . До сега не съм наблюдавал такива действия от останалите кандидати и интересното е , че двама от тях са част от предишната администрация на Йорданов . Много ще ме заинтригува тяхното имотно състояние в съпоставка преди и след работата им в общинската администрация . Сега е абсурдно да го упрекваме за това с какви имоти разполага предвид предишният си пост . За разлика от другите той е бил в частният а не в държавният сектор .
13:36ч. 10 Юни 2013 #193
dari
А ако погледнем предишните с колко са влезнали с колко са излезнали ..... Браво на Портних
13:31ч. 10 Юни 2013 #192
В. Петров
Аз пък му се кефя, че заби всички останали льольовци, на които НЕ ИМ СТИСКА! ххахах
13:30ч. 10 Юни 2013 #191
nik
Вие не сте добре тука, обаче. Много ми е интересно да видя доходите на останалите кметове. Да каже Куликов за толкова години дали не си охрани гушката с парите на хората в общината, а Бозов и неговите командировки. Тези командировки с чии пари са?
БАРЕКОВ -ДАВАМ ТИ ТЕМА ЗА СЛЕДВАЩИЯ РЕПОРТАЖ!
13:25ч. 10 Юни 2013 #190
Султанка
Да е жив и здрав!Благодарени на изключителните способности и очевиден патриотизъм на такива хора като този човек и онзи Джорданов, Варна стана като Ню Йорк сити!!!
13:18ч. 10 Юни 2013 #189
amegra
ххахах.....ех, колко злоба чета по коментарите! Имал човека декларирал. Дай боже всеки му! Още малко ще почнете да му държите сметка защо пазарува в Кауфланд, а не в Лидъл. Значи има нещо гнило... не може то така :)))))))
13:17ч. 10 Юни 2013 #188
D.Nedeva
Защо да не печелиш 2 милиона за 10 години ? Ти като нямаш мозък незначи, че всички са като теб.....Някой хора са спечелили много повече за толкова време.....Бареков да ходи да разледва шефа си Пеевски, който на 21 години беше в борда на пристанище Варна и който лобира за назначаването на Папазов като директор... а беше само на 21 !! Сега същите тези искат да ни сложат тяхната калинка Бозов за да ПОТУРЧАТ Варна ! Да ама НЕ !
13:16ч. 10 Юни 2013 #187
В. Петров
Рок, защо се дразниш, ами не вземеш и ти да нправиш малко пари. Който може печели, който не можем се драчи! ;)
13:15ч. 10 Юни 2013 #186
В. Петров
Бозов, а той, кога ще обясни, как и заще се изстреля от Военноморска болница по най-бързия начин и, какви му бяха игрите там?
13:13ч. 10 Юни 2013 #185
ROCKNROLL
Доказано ли е, че от управление на сезонен хотел се печелят два милиона? Извинете, но вие съвсем ни взехте за калинки, които си хвърчат и понятие си нямат от живота! Ако този човек не оглавяваше Общинския съвет, щеше да види милиони през крив макарон!
13:06ч. 10 Юни 2013 #184
Petrova
а бе хора,тези пари са доказани :) какво се ядете :) дайте тези който са с недоказани ???? БОЗОВ ТРИФОНОВВ???? дайте да видим вас
13:00ч. 10 Юни 2013 #183
Перверзник
По- добре човек с 2млн лв. отколкото човек с 2млн връзки с 2млн партии и 2млн дяволски целувки с Кирил Йорданов.
12:57ч. 10 Юни 2013 #182
D.Nedeva
ROCKNROLL, нали не искаш да дадем град Варна в ръцете на някой, който в живота си едвам свързва двата края... щом си на 40 и не се оправил собствения си живот как ще оправиш град с мащабите на Варна ?! Как ще управляваш бюджет от 200 милиона ?!
12:54ч. 10 Юни 2013 #181
ROCKNROLL
Харесва ми, когато господа под 25 г започват да управляват хотел с името на града ни и го превръщат в бледо копие на това, което беше! Много обичам млади милионери, които нямат нищо против да демонстрират богатството си пред народ, който в по-голямата си част едва свързва двата края! Обожавам пишман бизнесмени да управляват града ни! Да живее младежката предприемчивост! Ура!
12:44ч. 10 Юни 2013 #180
Изтрит потребител
Благодарение на Портних с труда и настойчивостта му, бяха придвижени радикално важни за града проекти, започнаха процеси по обновяване, ремонти и строителство. Тази промяна ми харесва, това искам да виждам и занапред!
12:44ч. 10 Юни 2013 #179
D.Nedeva
Браво ! Точно такива хора, които вече са УСПЕЛИ в живота ни трябват ! Щом си успял веднъж (и то толквоа млад) ще успееш отново ! Успех г-н Портних...
12:40ч. 10 Юни 2013 #178
Перверзник
хахахаххаххаххаа, Много ядосана, сядай да учиш, че трябва да се явяваш на външно оценяване след 4-и клас.
Как така Гранд хотел е на Портних?!?
На какви наркотици си?
12:37ч. 10 Юни 2013 #177
Angry Портних защо не спомена , че и Гранд хотел Варна е негов ???
12:34ч. 10 Юни 2013 #176
nik
Тоз пък и той WTF, вземи прочети малко за приоритетите му и ще видиш, че няма нищо общо с това, което казваш. Единствено Портних настояваше да няма повече коли в Морската градина.Прочети моля те - Интегрирания план за градско възстановяване и развитие, за да видиш какво е заложено там като проекти и второ благодарение на него се започна увеличаването на зелените площи в цялата Морска градина - от Морска гара до Евксиноград.
12:30ч. 10 Юни 2013 #175
Чай с мед
КрасиБос, много ми хареса как го каза. Портних даде пример. Хайде сега и останалите кандидати да излязат и да опишат имуществото си. А дано, ама надали. Не им стиска.
12:27ч. 10 Юни 2013 #174
nik
Киро ли? Какъв Киро, бе човек? Той е сигурно единствения кандидат, който по нищо не прилича на Киро. Да сравняваме ли Бозов и Куликов, които са от 100 години в общината със същия Киро, за когото говориш.Никой не те кара да гласуваш за него, ама не пиши глупости поне.
12:27ч. 10 Юни 2013 #173
wtf
този мазник определено не е човекът нужен на Варна , потника е един помиар парашут , изберете го и ще се нагледате на чстни сини зони , частна морска градина и т.н.
12:27ч. 10 Юни 2013 #172
krasibos
А що се отнася до Дудука, само той завалийката май не разбра, че се напъха в един сценарий на старите ченгета от ДС и техните братушки от КГБ за дестабилизиране на държавата чрез хватка със сметките за ток, изкарване на хората на улицата, създаване на криза и управление на тази криза. Това са началните уроци на психологическата война. Гербаджиите или не се усетиха, или нямаха полезен ход. В крайна сметка ги прецакаха. Дано поне си научиха урока.
12:26ч. 10 Юни 2013 #171
G.G
Точно така djori
и моята информация е близка
А ама те Виолетките и лидките са тука
Платените Гербаджиики
Ясно голямо плюене е паднало
12:22ч. 10 Юни 2013 #170
djori
С две думи това е Киро но не в началото на кариерата му а в Края
12:21ч. 10 Юни 2013 #169
krasibos
Портних даде пример, да ги видим останалите претенденти. Но освен имотно състояние, хората, които искат да управляват Варна трябва да декларират че не са и педали и не зависят от педали. Аман от педали в тази държава. Портних ми изглежда нормален. За останалите не знам...
12:20ч. 10 Юни 2013 #168
djori
Не в никакъв случай не защитавам ничия телевизия
Стана ми интересно на колко е станал Мениджър
В послидствие направих една проста сметка за титлите му по време на учението и след малка справка със Един мои Братовчет които беше преподавател допреди 4 години в същия университет ми се навързаха нещата,а бях любопитен що за човек е
Е за мен това не е нашия човек за кмет
той е човека на Цецко
а преди това подставено лице на друг влиятелен човек
12:19ч. 10 Юни 2013 #167
Ема
Как няма да взима пари, бе..той за пари и себе си ще продаде. Тази телевизия стана толкова скапана, че нямам думи. Плащат му много ясно..всичи тези репортежи са заплатени от главно от ДПС . Не се ли доказа, че Бареков лъже? Отбелязани ли бяха бюлетните - НЕ. Какво стана - МЛЪКНА.Сега същите лъжи на нов глас само дето използва младото момиче.Айде един път да се излъже някой добре..ама втори път.
12:11ч. 10 Юни 2013 #166
nik
Честно те питам..не мислиш ли, че Бареков взима пари за тези идиотизми..Кажи ми четсно..
12:10ч. 10 Юни 2013 #165
nik
Джорка, откажи се брат ми...няма смисъл разбираш ли.Защитаваш една напълно смешна телевизия, която прави ГЕНИАЛНИ РЕПОРТАЖИ.. без никакви доказателства се хвърлят обвинени, които по някакъв начин да постигнат интриги и сплетни, за да са интересни и да оправдаят парите,които получават.
12:10ч. 10 Юни 2013 #164
Перверзник
А дали ще има подобна проверка и за останалите кандидати?
12:09ч. 10 Юни 2013 #163
Sole
Петрова, нещо се развълнува май...започна да бъркаш правописа пиленце...;)
12:08ч. 10 Юни 2013 #162
djori
Май ти си Виолетката в случая или КАЛИНКАТА
12:08ч. 10 Юни 2013 #161
nik
Приказки, приказки и НИЩО. Какво направи тая младата и неопитна журналиста..освен да се бута в колата му и да му навира микрофона в лицето, дори не знае как се държи микрофон, миличката. Бареков като е толкова опитен да я беше понаучил на това поне.
12:08ч. 10 Юни 2013 #160
djori
Не го копирам аз ви го пуснах ,но май не сте го прочели
12:07ч. 10 Юни 2013 #159
nik
Извода е, че няма извод..драги ми смехурко..
12:07ч. 10 Юни 2013 #158
djori
Хайде отпишете ги тия двама кандидати
и да видим за кого ще гласуваме
Че аман от такива дето живеят от дарения на физически лица
12:06ч. 10 Юни 2013 #157
nik
Джорка, това го гледахме..недей да копираш текста, моля ти се...елементарен си скъпи. И...ИЗВОДА Е....
12:05ч. 10 Юни 2013 #156
nik
Аз пак ще задам моя въпрос към тук пишещите "компетентни" драскачи и многознайковци. ДО КАКВО ЗАКЛЮЧЕНИЕ СЕ СТИГНА СЛЕД ТЕЗИ НАПАДКИ? Обвинения летящи в пространството. Какъв е извода? Нещо разбра ли се..стигна ли се до ГЕНИАЛНО ОТКРИТИЕ на TV 7?
12:04ч. 10 Юни 2013 #155
djori
Според проверката на НАП обаче всичко е чисто и няма нарушения.
Според регистъра семейство Портних живее от щедри дарения на роднини и бизнес партньори
Според проверката на НАП Вилислава Портних като физическо лице декларира високи доходи от дарения от своите баба и дядо в размер на 41 хил. лв. и 60 хил. лв. и заеми от физически лица в размер на 240 хил. лв.
Абе вие защо нямате такива приятели да ви издържат
12:04ч. 10 Юни 2013 #154
Petrova
кажи поне кой и къде плаща та да си взема прословутите пари :)
12:03ч. 10 Юни 2013 #153
Petrova
извинявам се много ама тези имоти са много от преди Портних да влезе в политиката .... !май само си чешите езиците с глупусти :)
12:03ч. 10 Юни 2013 #152
Petrova
извинявам се много ама тези имоти са много от преди Портних да влезе в политиката .... !май само си чешите езиците с глупусти :)
12:02ч. 10 Юни 2013 #151
Ема
Айде, стига сте се излагали бе..имал човека, построил си къща..какво по-нормално от това?
12:02ч. 10 Юни 2013 #150
Atanasova
Много ми се иска г-н Портних да обясни на варненци как за 36 годишната си възраст се сдоби с честност с активи за приблизително 2 милиона лева? Като спестяваше от закуски?
12:02ч. 10 Юни 2013 #149
djori
Petrova
теб те знаем че си от платените
А доказаните имоти на Портних са ги изнесли тук
(виж линк...)
12:01ч. 10 Юни 2013 #148
nik
Дадох ти пример със собствения ми брат.Какво остава за мениджър на такова ниво и от толкова години...задвижи хамстера в главата си, моля те.
12:00ч. 10 Юни 2013 #147
Petrova
Смешно е да се говори за парите на висш мениджър на мноого печелившща фирма - с печалба по- голяма от тази на пристанище варна например. Защо да няма къща след 12 г на такъв пост.
12:00ч. 10 Юни 2013 #146
ROCKNROLL
Значи хем хотелът не е пълен и работи няколко месеца в годината, хем имаме имоти за милиони и се кандидатираме за кмет. На какво отгоре, питам аз?
11:59ч. 10 Юни 2013 #145
nik
Джори, ти си далеч от истината моето момче. Вземи се светни с нещо, моля ти се
11:56ч. 10 Юни 2013 #144
Petrova
много размихте заглавието на темата и ставате смешни...Портних е с диказани имоти,хайде е другите кандидати да направят същото?
11:55ч. 10 Юни 2013 #143
mancev
Явно нямаш адекватен отговор на моя въпрос. А това че съм допуснал една правописна грешка, не ме прави неграмотен. А ако наистина се занимавате с бизнес, явно работите в държавна фирма...
11:54ч. 10 Юни 2013 #142
Petrova
а на Бозов командировките кой ги плаща?
11:53ч. 10 Юни 2013 #141
В. Петров
По отношение на Гранд-а: Много хотели отдавна на са пълни... Стандарта на живот се промени, но затова не можа да се обвиняват местни управленци...
11:52ч. 10 Юни 2013 #140
В. Петров
Навън е ходил Бозов, като е бил в командировка, докато нашите деца са вървели с наведени главички, защото са нямали 5 лв в джобчето. Той се е развявал из света, харчейки общински пари и такива, дадени от Киро!
11:52ч. 10 Юни 2013 #139
ROCKNROLL
Аз нямам претенциЙ (много неграмотно, между впрочем), просто съм от същата област. И нямах предвид десетки години назад, а съвсем близкото минало. Грандът съвсем не е това, което беше навремето. Нито е целогодишен, нито се пръска по шевовете. Защото от години се управява от подставено лице, което се ориентира към политиката, след като направи хотела сезонен.
11:51ч. 10 Юни 2013 #138
В. Петров
Харесвам го, защото не е Бозов!!!
11:48ч. 10 Юни 2013 #137
djori
Ex Вайлет
Колко са тия мениджъври които си го позволяват
Ай моля ти се
има познати които не се спират по три пъти в годината са някъде навън
Но за жалост и едно куче не са отгледали
11:42ч. 10 Юни 2013 #136
djori
Преди няколко дни пред едно училище ,елитно може да се каже
Майка пита синъ си колко искара по англииски ,детенцето си искара GALAXYTO и вика 4
Майката ,нали ще кандидатстваш догодина
Е тати да се обади на класния ,казва синчето
Айде да си ходим че съм гладен
Майката ,Двадесет лева дневни за какво ги даде
А около тях имаше доста учудени и наведени погледи на деца ,все пак са 6 клас
11:41ч. 10 Юни 2013 #135
mancev
ROCKNROLL, не знам доколко разбираш от бизнес, но аз имам претенций че имам някакви познания. Държавна политика по времето на комунизма или няколко години след това, беше едно нещо да работи дори и когато не произвежда БВП (виж Кремиковци). Явно и положенито с Гранд-а е било подобно. Не ми отговори на моя въпрос, ако хотела беше твой, би ли го държал отворен и през зимата, работещ на загуба, само и само да бъде отворен... Силно се съмнявам...
11:39ч. 10 Юни 2013 #134
nik
Какво очаквате от един мениджър..и брат ми като беше мениджър си позволяваше да ходи наляво надясно и да прави сметка повече от 1000 лв в скъпарски заведения и ресторанти...и какво от това?
11:36ч. 10 Юни 2013 #133
nik
Факт е, че има много бедни хора, но има и такива, които са преуспели и имат възможност да живеят добър живот, в което няма нищо лошо..колкото и да не ви се иска да го повярвате. Тези хора пият скъпо вино и ходят на почивки във Венеция и Рим. Могат..позволяват си го. Малко ли заведения има във Варна, където кафето ти е поне 3 лв. Трябва ли да им правя реклама..защо когато изляза през почивните дни всички заведения са пълни и алеята долу пращи от народ. Защо? Защо трябва да има такива заведения и магазини и ресторанти ..ако няма хора, които да ги ползват.А?
11:35ч. 10 Юни 2013 #132
ROCKNROLL
Благодаря за отговора. Издадохте се - Грандът никога преди това не е бил сезонен хотел :) Надявам се, че го знаете.
11:33ч. 10 Юни 2013 #131
nik
Виждаме ги всеки ден, но виждаме също и тези , които пазаруват в ЗАРА всеки ден и си харчат парите по МОЛ-овете и постват снимки от чужбини и скъпи заведения.
11:33ч. 10 Юни 2013 #130
mancev
Какво значение има дали Гранд-а работи целогодишно или не? Доколкото знам, това е частна собственост, и щом са решили да не работи, значи е по-добре да не работи. Колко лятни хотели, работят през зимата г-н Рокенрол :)
11:32ч. 10 Юни 2013 #129
djori
Много силни думи ОСТРОВА
това е най лесно да се откажеш от нещо
ами борете се
Ама преди това си свалете капаците(това което слагат на конете)и погледнете около вас,погледнете комшията дали гладува ,погледнете си децата и тия около тях да видите разликите в стандарта им на живот
вижте хората по контеинерите и то хора не само от малцинствата а всякакви
11:30ч. 10 Юни 2013 #128
ROCKNROLL
Искам да попитам всички никове, които пишат едно и също: знаете ли дали Гранд хотел Варна работи целогодишно?
11:30ч. 10 Юни 2013 #127
Antonio Gaudi
И кво сега, вместо да се радваме че истината все пак излиза наяве, тук сме се хванали за гушите кой на кого завижда! Беден, нещастен, наведен народец български, а те ще продължат да си харчат милионите и да си живуркат, спокойно /за кахъхните тук/ Вие видяхте ли какво става във ВИК,в НАП и т.н. Какво ме интересува дали Бареков, дали друг вади истини, какво искате да продължавате да бъдете ... и да ви е хубаво, така ли?
11:29ч. 10 Юни 2013 #126
Ема
България и Турция да станат едно. Искате ли?
11:28ч. 10 Юни 2013 #125
Ема
После защо ни мислили за турци в чижбина и се иненадвали, че не говорим на езика им. Е, сега нали ще го учим в училищата..децата ни първо на търски ще проговорят. Дайте да се обеденим с тях и Българи и Търция да станат едно. Искате ли?
11:25ч. 10 Юни 2013 #124
Ема
Какво падение само...Добре,че патриотите ни не са живи, за да видят в какво сме се превърнали. ДПС да ни управляват.
11:25ч. 10 Юни 2013 #123
В. Петров
Изобщо не ме интересува, кой, какво има. Важното, кой, как работи и дали го прави по правилния начин!
11:25ч. 10 Юни 2013 #122
Изтрит потребител
ДПС, наистина НИКОГА!!!! Лондон, аз също !!!!
11:23ч. 10 Юни 2013 #121
Ема
ДПС - НИКОГА. Ако това стане..аз просто ще се откажа от тази страна.
11:23ч. 10 Юни 2013 #120
Ема
Ето затова няма да се оправим..после да не обвинявате някого другиго. Ние сме си виновни. Злобни и дребни душици,завистливи хора с лоши очи, а се пишем християни. Мъчно ми е за България.
11:23ч. 10 Юни 2013 #119
mancev
Между другото, нека варненци благодарим на въпросната телевизия, и на въпросния псевдо журналист Бареков, че ще имаме областен управител от ДПС... Да ни е честито...
11:21ч. 10 Юни 2013 #118
Ема
Тая жалка телевизия стана като БИГ БРАДЪР - само сплетни и лъжи. Но хората обичат такива неща..от там си личи и класата ни.
11:19ч. 10 Юни 2013 #117
nik
МИ НЕ! Колкото да вкарат поредните си интриги и да си вдигнат жалкия рейтинг..
11:19ч. 10 Юни 2013 #116
mancev
ТВ7 трябва да бъдат съдени за търговия с влияние. Опитват се с всякакви средства да манипулират общественото мнение, да сложат на власт техните хора, и после да си върнат "инвестирането". Интересно дали сега държавата ще прехвърли НАШИТЕ ДЪРЖАВНИ ПАРИ, от банката на Цветан Василев, в други търговски банки. Силно се съмнявам...
11:19ч. 10 Юни 2013 #115
nik
ДО КАКВО ЗАКЛЮЧЕНИЕ СЕ СТИГНА СЛЕД ТЕЗИ НАПАДКИ? Много е лесно да хвърляш някакви недоказани обвинения в пространството..ии...иии какъв е извода, нещо разбра ли се..стигна ли се до ГЕНИАЛНО ОТКРИТИЕ?
11:17ч. 10 Юни 2013 #114
nik
Тая Гайтанджиева ли е каква е младата г-ца изглежда доста нагла и некомпетентна..има си заключение на НАП. Има си и документация и всичко е подписано и подпечатано. След този малоумен и жалък репортаж какво установиха? ДО КАКЪВ ИЗВОД СТИГНАХА СЛЕД ТОЛКОВА ПРОСТОТИИ - НИКАКЪВ!
11:17ч. 10 Юни 2013 #113
djori
За мен нито Бозов нито Портних стават и двамата са прекалено зависими ама прекалено
11:13ч. 10 Юни 2013 #112
mancev
Тези жалки измекяри от ТВ7, успяха да върнат държавата на комунистите и турците, сега се опитват по абсолютно същия начин да сложат техен човек (Бозов) като кмет на Варна. Е ТОЗИ ПЪТ НЯМА ДА ВИ МИНЕ НОМЕРА, господа и госпожи престъпници от ТВ7 !!!
11:13ч. 10 Юни 2013 #111
djori
Относно имотите ,някои може и да му завижда
Но то си личи че всичко е схема
Като седемте къщи на Цецко дето Баща му спестявал от закуски
11:13ч. 10 Юни 2013 #110
Ема
Ей прости са хората и прости ще си останат, тая злоба ще ви изяде отвътре, ще изгниете..Успял е човека, направето го и вие, НО за българите е типично да се дърпаме надолу, нали? После някой друг ни е крив...що не ни искали по чужбините, ами отговорете си защо?
11:12ч. 10 Юни 2013 #109
mancev
В лицето на Цветан Василев исках да напиша.
11:11ч. 10 Юни 2013 #108
mancev
А Гайтанджиева защо не направи едно разследване за милионите на Ирен Кръстева и синчето и Делян Пеевски. Тука правят едно жалко "репортажче" че Портних имал имущество за 2 000 000 лв., и си мислят че са направили голям репортаж. Искам да попитам всички тук, вярвате ли на ТВ7? Знаете ли на кого е въпросната телевизия, и знаете ли с какви пари разполагат Делян Пеевски, Ирен Кръстева, Николай Бареков и главния спонсор КТБ в лицето н КТБ!
11:11ч. 10 Юни 2013 #107
Ема
Какво сте тръгнали да го съдите и за какво?
11:11ч. 10 Юни 2013 #106
djori
Абе Лалов ли си какъв си
има си търсачки и съответно информация
Напрегни си гънките и прочети нещо ако можеш и да смяташ си направи сметката
Не мога да разбера защо коментирате само това което са ви наредили
А кмет реално ще е Цецко ако не влезе в пандиза
11:10ч. 10 Юни 2013 #105
Перверзник
Ебати дискусията дето се заформи.
Абе хора, нормално е след като 12 години си изпълнителен директор на предприятие с много висока печалба, да имаш възможност да си купиш вила на Чайка.
Сега не мога да разбера, яд ви е, че човека е успял или ви е яд, че вие нямате вила?
11:10ч. 10 Юни 2013 #104
Ема
Какъв ви е проблема на вас, бе. Яд ли ви е? Завиждате ли му? УЧЕТЕ БЕ ГЛУПЕНДЕРИ, стажувайте, ходете по чужбините, та да ви налеят малко акъл в простите тикви, развивайте се, НО за да се развиваш трябва и да предложиш нещо - качества, умения, езици, компетентност, бързо взимане на решения. Какво очаквате от Портних, човека повече от 10 години е мениджър на хотелски комплекс..защо да няма вили и имоти..забранено ли е, какво? Като има възможност, защо да не осигури семейството си? Нима това е нещо грешно..всеки съпруг и баща трябва да го направи за семейството си. Така е редно.
11:07ч. 10 Юни 2013 #103
В. Петров
Коментиращите тук няма нищо да видят, защото са тесногръди! Не гледат в перспектива. Кой колко милиона имал, какво бил завършил, какво бил учил, с колко бил спал, ала-бала. Абе, не е ли по-важно ние да сме добре, бе? Не е ли по-важно кмета да не като предишните, които накараха цяла България да се смее на Варна!
11:05ч. 10 Юни 2013 #102
novavarna
Ей мързелив и прост народ сме и много завистлив и си заслужаваме съдбата. Ама как изкарал два милиона, как е учил на 20 години в УНСС, как нямало да се справи в Общината, един куп глупости.
Някой хора си заслужават за кмет Киро до като са живи.
11:05ч. 10 Юни 2013 #101
В. Петров
Ник, не ми се прави, ами виж, колко още коментара имаш да изпълняваш за норма днес. С мен не се занимавай. Аз не съм ти интересен. Виж, какво против Портних или другите са ти изпратили като биографични данни и и ги публикувай, "като твои" коментари тук!
11:04ч. 10 Юни 2013 #100
nik
С ЖЕЛАНИЕ, МОТИВАЦИЯ И ХЪС :) Нещо, което на 70% от българите им липсва, защото предпочитат да мрънкат по цял ден и да се самосъжаляват. Затова най-красивите места за посещение в света ще ги гледате по книги и снимки..
11:03ч. 10 Юни 2013 #99
В. Петров
Хайде, Лара се трансформира с Джорка. Мале, много сте смотани! От един компютър ли работите всички, или от няколко. Сергей един ли ви купи или два. Кой ви подава информация, че и биографии цитирате. Извинявайте, ама няма как да ви повярвам, че именно за Портних сте се сетили, да търсите биографични данни. Много сте плоски!
11:02ч. 10 Юни 2013 #98
nick
Абе Лалов, ти ли си тук шефът който раздава етикети на останалите, кой праведен кой не?! Я си гледай в твоята паничка, малоумник платен, а и да не си платен пак си оставаш малоумник!
11:02ч. 10 Юни 2013 #97
djori
Абе това което чета се оказва че цялото семеиство са големи артисти и дарители
(виж линк...)
10:58ч. 10 Юни 2013 #96
djori
Относно Господина Портних
Той от 22 си годишнина е едно подставено лице и много послушно
питам аз как от 18 до 23 години ще завърши
Университета за национално и световно стопанство после ще искара магистърска степен по бизнес администрация във Франкофонския институт за администрация и управление и от Университета от Нант.през това време Специализира хотелски мениджмънт в Университета „Корнел“, САЩ. и на 23 вече е Генерален мениджър на Гран хотел Варна а преди това докато е завършвал иститута е работил и в Фирма Данон
10:57ч. 10 Юни 2013 #95
Dry-Ice
Petrova изкърти всичките мивки и изби всичката риба.
10:54ч. 10 Юни 2013 #94
Petrova
като е трябвало навремето човека е учил :) сега що имал ....ами ще има и да работя като него и аз ще имам! а случайно да е демонстрирал...така като гледам,нормално облечен млад мъж? не парадида насам натам какво има ....! Упех Портних на теб и семейството Ви ...да издържи на малумните коментари и статии!
10:53ч. 10 Юни 2013 #93
В. Петров
Лара - праведната! Мале, колко си куха!
10:53ч. 10 Юни 2013 #92
В. Петров
Като ти е малоумен града - 'ми махай се! Никой не те е вързал за Варна!
10:53ч. 10 Юни 2013 #91
Петраки
Лалов, абсолютно съм съгласен за Пламен. Не спряха да си гонят политическите интериси на негов гръб.
Не бил изгорял напразно. Ами запалете се и вие, като мислите, че човешкия живот има цена. Може по този начин да помогнете на България....
10:52ч. 10 Юни 2013 #90
Petrova
lara ,хайде потърси му биорафията на този господин ,виж къде работи и е работил ... та после седни да говориш тъпотии ...! ти с килиионо образование ли си мила ?
10:52ч. 10 Юни 2013 #89
В. Петров
Лара ли си, каква си не те знам, ама си много праведна, бе! Направо ще се разплача пред тъпите ти и малоумни простащини! Ай ходи си защитавай там, за който са ти платили! Не мога да ви трая такива като теб!
10:50ч. 10 Юни 2013 #88
В. Петров
А и стига сте коментирали това момче Пламен. Грях е постоянно да споменавате името му, възползвайки се от делото му! Простаци!
10:49ч. 10 Юни 2013 #87
В. Петров
Имал имоти и пари - казал, че ги има. Какво от това? Да не си мислите, че някой политик няма и е чист като бебешко дупе? Вие, в кой свят живеете. Не мога да разбера, защо се занимавате с глупостии по цял ден си чешете езиците? Иван Портних това, Иван Портних онова. Ами ще има. Направете си и вие такова имущество бе! Тъпаци! Само знаете да обвинявате!
10:48ч. 10 Юни 2013 #86
lara
Слава богу, че все още има и умни хора във Варна. Това си личи по някои от коментарите, значи има надежда и Пламен не изгоря напразно. А той беше против Общ. съвет, част от който е именно този Портних.
10:46ч. 10 Юни 2013 #85
lara
Аман от малоумие в този град. Какво като си е казал имотите.Това са 2 млн. Как се правят тези пари на фона на стандарта на живот в тази държава и немотията. Вие явно сте луди. Потекоха ви сълзите от умиление как човечецът си декларирал имотите. Замислете се могат ли по честен път в Бг да се направят такива пари. Хайде сега драскачите на ГЕРБ, нападайте!
10:43ч. 10 Юни 2013 #84
dzennn
С подобни пари Портних очевидно си купува медии на килограм.Платени коментари-също.Народът е казал-сития на гладния не вярва.Как ще му повярват гладните варненци обаче-не знам.Аз лично няма да гласувам за него, защото е част от онази власт, която гражданите свалиха със бунт.И това народът го помни.
10:33ч. 10 Юни 2013 #83
ROCKNROLL
Аман от платени коментари! Да не си мислите, че не си личат?!? Кого заблуждавате?
10:31ч. 10 Юни 2013 #82
steff
Адмирации за тази постъпка. Определено са малко политическите лица в България, които открито могат да представят това, което мнозина умишлено крият.
10:25ч. 10 Юни 2013 #81
Ladybird
Човекът сам излезе и каза колко пари има и как ги е спечелил, при това без пъченията на луди журналисти. Гайтанвежда, да не знае много!
10:13ч. 10 Юни 2013 #80
Кифла Шоколадова
Бареков и неговите ИМПОТЕНТНИ ОПИТИ за разлседване .... кой те гледа тебе бе свирчо!
10:12ч. 10 Юни 2013 #79
Мерилин Монро
Съгласна съм с Марто. Бареков вече не е фактор в българската журналистика. Просто тай не е журналист.
10:09ч. 10 Юни 2013 #78
Ladybird
ЕВАЛА! Покажи им, как се прави!!!
10:02ч. 10 Юни 2013 #77
batveso
Ще стане кмет, Тимурчо, ще стане, и аз ще гласувам за него, щото говори за себе си, какъв е и какво ще прави, а не да пуска компромати за другите. И наистина човек трчбва да е доста закъсал, че да седне да гледа ТВ7 и Бареков.
09:53ч. 10 Юни 2013 #76
Marmalad
Timur... наистина ли мислите, че Бареков (в момента, с имиджа си на зарязаната любовница на ЦВЪ) е в състояние да "изобличи" когото и да било?
09:53ч. 10 Юни 2013 #75
Кифла Шоколадова
Портних,приложи си и биографията моля,за да затвориш нечии усти!
09:52ч. 10 Юни 2013 #74
Кифла Шоколадова
па на него чак и светофар му сложиха ... нямам думи!
09:52ч. 10 Юни 2013 #73
Кифла Шоколадова
в някои държави когато си избирм президент,освен изискването за определена годишна възраст и семейно положение изискването е да е доказан милионер! в нашата държава,те "гонят",когато си обявиш имотите който не са никак много,на фона на Гуцанов примерно! защо никой не говори за него навремето!
09:43ч. 10 Юни 2013 #72
бат Генчо
То това трябва да е задължително за всички публично личности според мен. Политици кметова и тн. Да се знае какво имат преди да заемат поста и после да се проверява какво имат след като мине мандата. Така малко по-трудно ще се краде. Не че и роднините му не може да забогатеят вместо него, но поне ще е някакво ограничение.
09:43ч. 10 Юни 2013 #71
Timur Който е гледал тази сутрин ТВ7 ще навърже нещата. Портних си декларира имотите от зор, защото Бареков го изобличи публично в сутрешния блок на ТВ7. Народа е казал "След дъжд - качулка". Така че сега Портних ще стане кмет, ама друг път...
09:36ч. 10 Юни 2013 #70
Marmalad
Коректно ми се вижда. А и не помня някой друг да го е правил, да не говорим, че е спорно доколко е длъжен.
09:35ч. 10 Юни 2013 #69
mallorka
Варна и без това се продаде!
Да става каквото ще!
Няма оправия, ние нищо не може да променим. Много сме долу, най- много да ни използват.
Жалко за родния ми град.
09:29ч. 10 Юни 2013 #68
Sole
Мерилинке,
а на колко те осигуряват?
09:26ч. 10 Юни 2013 #67
Doi4in
Аууу, ядосах се. Somebody ли си, никой ли си, не те знам. Ама поне факти използвай като се опитваш да плюеш. Да не сме балами тук? Кой какъв плаж е продал? Откога общинският съвет продава плажове? И да си спомняте случайно, че сделката на ТИМ е със същите тези, дето сега са на власт и плюят ГЕРБ? Именно тройната коалиция подписа за Алея първа. И ПУП-ът там е направен от общината, когато Портних хабер си е нямал, че един ден ще влезе в политиката. Той да не е прокуратура, че да отменя каквото и да било? Ти що като гражданин не си взел мерки? Ами драскаш тук? Щото си гледаш работата. А тя е да плюеш Портних, а не да си казваш личното мнение. Айде, друм.
09:25ч. 10 Юни 2013 #66
Ladybird
Дойчин и Дядо Тиква, прави сте.
09:25ч. 10 Юни 2013 #65
Изтрит потребител
Искаме промяна и един мениджър, който има нагласата и знае как да извади Варна от блатото, смятам, че е добра алтернатива и трябва да му се даде възможност!
09:24ч. 10 Юни 2013 #64
дядо Тиква
В България чист човек няма, камо ли политик. Просто обстановката в държавата не беше нормална, как тогава един човек да има нормална биография. Не може, когато цяла държава е станала на кално блато , да ми излезе човек и да каже "Аз съм чист!". Затова аз бих предпочел не някой "чист" , а да е поне само "опръскан".... За Бозов , Марешки и пр. не ми се и говори - те и след баня на блато ще миришат...
09:21ч. 10 Юни 2013 #63
Doi4in
Еееее, не е голяма новина това. Нали ги има същите данни, декларирани още миналата година след като са го избрали за съветник. Ама народът вместо да си потърси информацията официалната гледа с отворена уста Бареков и цъка с език. Затова е добре, че се е сетил Портних да извади декларацията си в този вид.
09:14ч. 10 Юни 2013 #62
Кифла Шоколадова
защо бово не си декларира имотите?едно време и Гуцанов никой не разследва ... ?
09:13ч. 10 Юни 2013 #61
Ladybird
Айде стига вече с простотиите на старите. Трябва ни нов кмет!
09:13ч. 10 Юни 2013 #60
Ladybird
Работи, справя се. Доказа, че не лежи на стари лаври. Портних показва, че иска промяна за Варна! Ние също я искаме! Така че! Успех!
09:12ч. 10 Юни 2013 #59
Мерилин Монро
Деки, ти с тои начин на мислене, все беден/бедна ще си останеш. Честно казано, не ми е жал за хора като теб. Ами като сте такива, нормално е да нямате.
09:08ч. 10 Юни 2013 #58
Gavaz
Сега е ред на Бозов. Да видим дали ще му стиска да го направи!?
09:06ч. 10 Юни 2013 #57
Dekito
Мерилин Монро ти за тези 1000 лв. какви неща правиш освен да продаваш? :)
08:43ч. 10 Юни 2013 #56
D.Nedeva
Варнценци вече не вярваме на компромати, а на факти ! Щом човека има смелостта да разкрие богатството си пред народа.... значи е личност на която може да се вярвам ! УСПЕХ !
08:38ч. 10 Юни 2013 #55
Кифла Шоколадова
dido, dido .... който имаме мнение и си я защитава,според теб е "платен драскач"
08:37ч. 10 Юни 2013 #54
Ема
Евала на Портних за постъпката..това трябва да бъде направено сега и от Марешки, Бозов, Трифонов и останалите муцуни на Варна. Айде да ги видим сега.
08:35ч. 10 Юни 2013 #53
Krank
Открит човек за открито управление. Избираме новото! :)
08:33ч. 10 Юни 2013 #52
nik
Абе хора, вие добре ли сте бе, коментарите ви са напълно НЕОСНОВАТЕЛНИ. Вие за някой друг кандидат за кмет, който да опише имуществото си сещате ли се. Това да влезеш в кампания напълно честен и откровен пред народа - Аз такова нещо досега не съм виждала.
08:33ч. 10 Юни 2013 #51
dido
ex - гледам доста платени драскачи , финансирани от портних .... спокойно, момчета . ИЗпортних НЯМА да стане кмет - няма да се нареди пъзела на герберастите !
08:29ч. 10 Юни 2013 #50
Кифла Шоколадова
samebody * и ти ли от Бареков си взел парички ? още не с е е изказал и в 8:05 коментираш ... изпреварваш събитията..все едно знаеш нещо преди другите :)
08:26ч. 10 Юни 2013 #49
Мерилин Монро
Деки, ти какво работиш за 500лв на месец?
Аз съм обикновена продавачка в МОЛ и получавам над 1000лв на месец.
08:26ч. 10 Юни 2013 #48
D.Nedeva
Какво лошо има хора, които вече са успели в живота да стават управляващи фигури !? Да не би да искате някой, който тепърва стъпва ще забогатява?! И какво по прозрачно от това да обявиш с какво разполагаш....така ще се управлява и Варна ! ПРОЗРАЧНО !
08:05ч. 10 Юни 2013 #47
somebody
Този, ако НЕ ГО ИЗБЕРЕМ, ще е по-добре!
Защо ни убеждава, че ще работи за Варна, след като досега, като шеф на местния парламент, той не е направил нищо за града, само се е занимавал с далавери за трупане на имоти за 2 млн.!
Защо не спря продажбата на плажа за ТИМ???
Защо не спря одобрението на ПУП-овити за строеж на хотели на плажната ивица?
Защо не подкрепи съдебните дела на Варн.общественост срущу позорното *харизване* на държавна собственост на няколко общестевни обекта, пак на същия ТИМ???
Знаем, че ГЕРБерите обещават, но НЕ изпълняват!
07:38ч. 10 Юни 2013 #46
БабаЯга
Аууу,какъв честен патриот....Само от един чист патриотизъм е решил да изостави блестящата си бизнес кариера ,където прави милиони и да се заеме с оправянето на батаците на Варна.Сега очаквам да обяви и че няма да получава заплата ,а ще работи на "полза роду". И Марешки е подобен патриот - започнал човека с барака,построена от старо желязо...Просто да се разплачеш от умиление.
06:59ч. 10 Юни 2013 #45
Dekito
От къде ги има тези пари тоя? Аз живея с 500 лв. на месец и се чудя как да се справям, тоз 2 милиона. За какво говорим!? Бих казал, че е грешен ход от негова страна. Хората няма да се идентифицират с него.
Айде сега платените писачки на ГЕРБ да нападат. Виждам, че сте много. Бяхте много и предния път ама се ос....те!
03:49ч. 10 Юни 2013 #44
Mr.A
Този "бизнесмен"Портних е абсолютен мошенник ,не мога да повярвам че герб са се хванали с него!Пореден грешен избор във Варна след адвоката на мафията които беше областен лидер преди,явно тук апетитите са огромни и не могат да се преборят с вътрешната си алчност!От целия град Портних ли е единствения достоен кандидат на герб?Срам и позор!
02:02ч. 10 Юни 2013 #43
M.Kostov
12 месеца работеше без много шум, за да компенсира саботажите и безхаберието на кметската администрация. Добре! :)
01:15ч. 10 Юни 2013 #42
robyst Тука два-три ника размножени по пет се чупят да хвалят тоя потник.Я си задайте въпроса как се трупат толкова имоти в бедна България?Много са способни тия от герб явно?Като се вземе и цецо с тия шест имота направо ми се къса сърцето от мъка за тия работяги.Айде нема нужда.
00:43ч. 10 Юни 2013 #41
Krank
Не могат да си изкарат нищо. Страх ги е!
00:37ч. 10 Юни 2013 #40
nik не мисля че някой друг ще си покаже имотите особенно марешки твърде много аптеки и т.н един от най богатите от закуски не става сигурен съм че няма да е комунист Варна е дясно мислеща
00:30ч. 10 Юни 2013 #39
vili
Това е бъдещето за Варна. Млад човек с модерно мислене, доказан оправен мениджър. Моите уважения към останалите кандидати но нека всеки да изкара на чисто какво притежава. Много ще ми е интересно палатите на г-н Ярешки на каква стойност са? А дали аптеките ще докажат произхода на парите му? Аз се съмняват.
00:18ч. 10 Юни 2013 #38
Krank
Иван Портних обаче се заема с особено трудна задача, а именно да се кандидатира за кмет на Варна, което само по себе си е много важна, но и трудна задача! Варна е особен град, с будни и отстояващи позицията си граждани! Варна западна много през последните години, "благодарение" на кметът, на когото успяхме да вземем оставката - КИРО!
00:16ч. 10 Юни 2013 #37
Krank
Доколкото знам, той към настоящия момент е народен представител. Можеше да не си дава толкова зор и да си остане там "на хранилка". Сега покрай недодялания ни управляващ кабинет няма кой знае, колко работа в парламента, та той можеше да си остане на спокойствие там и да си взема парички, без да се тревожи за каквото и да било.
00:15ч. 10 Юни 2013 #36
Krank
Откакто се появи този млад господин Портних, виждам, че се наложи и то успешно сред политиците не само във Варна, но и в страната. Фактът, че се ангажира за кметско място сякаш говори добре за него.
00:14ч. 10 Юни 2013 #35
Krank
Изборите набжлижават. Предният път аз лично направих грешка и втори път няма да я повторя. Сега трябва да си изберем добър кмет! Перспективен, с визия за нещата, която се доближава до нашите - исканията на варненци!
00:12ч. 10 Юни 2013 #34
Изтрит потребител
Портних успя да спечели доверието ми!Млад, енергичен човек, който вече се е доказал професионално, осигурил е семейството си и е стигнал онзи момент в живота си, когато знае, че трябва да направи нещо и за другите!
00:12ч. 10 Юни 2013 #33
Krank
Зачетох се тук в коментарите. Явно има много хора, които са граждански активни!
23:53ч. 9 Юни 2013 #32
deliyski ...мнооого добре....остава да декларирате и авоарите си г-н Портних и...всичко е ок!!!!
23:39ч. 9 Юни 2013 #31
Ladybird
Изобщо не ме интересуват никакви роднински връзки на Портних. Важното е, че вече много време той е кметът в сянка, който вади Варна от заспало блато!
23:36ч. 9 Юни 2013 #30
D.Nedeva
Правилно ! С открити карти се печели доверието на хората....млад, преуспял в личен и професионален план.... време е да успее и в политиката ! Дано поведе промяната, която всички варненци чакаме !
23:26ч. 9 Юни 2013 #29
Кифла Шоколадова
"ванко" и до девето коляно да гледаш рода му ....няма да изкараш нищо нередно ? а Чавдар трифонов не работили 2 години в МИЛТИГРУППППП ?????? И не продължава ли да работи за ТИМ ????????
23:23ч. 9 Юни 2013 #28
dido
Иван Портних е племенник на Николай Вълчанов,който се свързва с Мултигруп и гранд хотел Варна.Някой знае ли какво работят съпругата му ,майка му и баща му ?
23:20ч. 9 Юни 2013 #27
Блякс
Презастрахова се човека. Лошо няма.
23:09ч. 9 Юни 2013 #26
Кифла Шоколадова
исками се да видя това и от БОЗОВ,ЧАВДАР И Марешки!
23:08ч. 9 Юни 2013 #25
Изтрит потребител
Браво!!! По този начин се гради доверието!С тази постъпка Вие давате чудесен пример за това как трябва да постъпват и останалите кандидати!
23:06ч. 9 Юни 2013 #24
Сима
Този човек ме изумява все повече и повече в положителна насока. Честен, достоен..личи си от сега какво ще бъде и управлението му - достъпно и прозрачно за нас, гражданите. Варна заслужава такъв кмет.
22:59ч. 9 Юни 2013 #23
Мерилин Монро
Боже, доживях някой политик да си изсветли материалното състояние.
Похвално за този господи.
22:59ч. 9 Юни 2013 #22
D.Nedeva
Да покажеш прозрачност....доказателство за думите му...Варна ще има едно прозрачно управление!
22:57ч. 9 Юни 2013 #21
D.Nedeva
Браво! Поздравления....много добър ход!
22:56ч. 9 Юни 2013 #20
Чай с мед
Най- сетне варненци получихме това, за което се борихме преди няколко месеца - ПРОЗРАЧНОСТ. Съжалявам, че само един човек от целия варненски политически елит има доблестта да излезе с лицето си и да каже "Ето, това имам, спечелил съм го с труд".
22:46ч. 9 Юни 2013 #19
Кифла Шоколадова
инетерсно дали ще го направят ,предполагам не :) Браво на Портних!
22:45ч. 9 Юни 2013 #18
Кифла Шоколадова
нека всички имат равенс старт и да обяват имотното си състояние ... ?????
22:35ч. 9 Юни 2013 #17
nik
Според мен, останалите кандидати са в пълен стрес...доста ще има да дебатират тази вечер, горките сън няма да ги лови...
22:34ч. 9 Юни 2013 #16
nik
"Защото хората, които ще гласуват, трябва да знаят кой иска доверието им.Така е честно." - Какво да си говорим повече, някой друг да е правил подобни неща?
22:34ч. 9 Юни 2013 #15
Опорната точка
Ххахахах а сега де. Досега май никой не е започвал по този начин. Тази вечер ще има много партиини събирание да се решава какво да се прави.
22:32ч. 9 Юни 2013 #14
grajdanina A
Правилно, влиза открито и честно. А и ми харесва че не е безимотен,привърженик съм на мисълта на великия Буров че на беден човек власт не трябва да се дава, защото шансът да злоупотреби с нея е огромен.
22:29ч. 9 Юни 2013 #13
Yordan
Това пък за пръв път го виждам. Някой да си публикува имотите преди някой да го е задължил.
22:28ч. 9 Юни 2013 #12
В. Петров
Eee... никой не може да отрече, че това е честна игра от негова страна!!!
22:25ч. 9 Юни 2013 #11
ClioR3
Браво! Така трябва да бъде за всички кандидати! Хубаво е, че Портних заявява публичност върху тази информация, която винаги е интересувала всички!
22:24ч. 9 Юни 2013 #10
Спас
Открит е! Открита засега е политиката му. Отличава се от останалите кандидати.
22:21ч. 9 Юни 2013 #9
Спас
За пръв път виждам подобна доблестна постъпка от политик. Това е честно!!
22:15ч. 9 Юни 2013 #8
ironski wtf,пак ли си надрусан???
22:12ч. 9 Юни 2013 #7
Перверзник
Аз лично сега очаквам Бозов, Марешки и Трифонов да направят същото.
Всъщност, защо това не е стандарт за начало на каквато и да е предизборна кампания?
22:09ч. 9 Юни 2013 #6
Nestor Mahno
Портных, бива да "храните" журналисти, ама три нагласени публикации за Вас в един ден-и това ако не е наглост! ОК, разбрахме, че сте купили много слугинаж.
22:06ч. 9 Юни 2013 #5
nik
Хахах хайде сега и другите да го направят като им знаят толкова много устите...сега да видим дали им стиска да бъдат честни и да си кажат всичко като мъже и като кандидати за кметове на Варна.Много ми е интересно .
21:52ч. 9 Юни 2013 #4
wtf
боклук
21:36ч. 9 Юни 2013 #3
Фидел Кастро
Точно такъв човек ни трябва. Сега ми е интересно как ще реагират другите. Дали ще се направят на приятно разсеяни или постъпят достойно като него.
21:18ч. 9 Юни 2013 #2
aheloi
Тоя ме спечели! Евала, дано всички политици направят така!
20:55ч. 9 Юни 2013 #1
mancev
Да видим дали и другите кандидати ще го направят...