09:38ч. 7 Юни 2013 #131
Гръм
На Боко май му доскуча да стои в залата и да си бърка в носа, без да разбира какво за какво се говори. Иска да излезе да порита топка човека, кво толкова му се връзвате?
09:05ч. 7 Юни 2013 #130
Дидo
Сидеров е свикнал да пие уиски и да пуши скъпи пури, той да дърпа конците и да управлява но трябва да свиква. Много му се стои като ученичка в народното събрание и заради това сега се мъчи с цената на всичко, дори на безредици в страната да се докопа до властта. Не може вече да понася ситуацията друг да определя реда на работа а той да изпълнява. зА НЕГО НЯМА ЗНАЧЕНИЕче моге да предизвика хаос и безредици, важното е ТОЙ да си има позицийте за да може да си продава сидерастлъсците. Това само един сидераст може да го иска и предизвиква. Клакьорите му пригласят за да продължат да бъркат в кацата с меда. Атаката продължава!
08:11ч. 7 Юни 2013 #129
somebody
ООО, Боко не иска да си замразява заплатата...
Той не случайно увеличи заплащането на дупетатите преди 3 години, и сега НЕ ПУСКА КОКЪЛА, даже е готов да го брани до революция!
Шефа на Герберите МНОГО СЕ ВЖИВЯ В РОЛЯТА СИ ДЪРЖАВНИК! и ГО ПРАВИ САМО И ЕДИНСТВЕНО В СВОЯ ИЗГОДА! Въобще не му дреме, че може да настъпи хаос в управлението и народа съвсем ЩЕ я закъса, като спрат всякакви приходи и няма да има пари дори за неотложни бюджетни плащания!!!
Такова СЕЛСКО ИНАТЕНЕ върху някакви химерни партийни интереси ДОСЕГА НЕ Е ИМАЛО в България!
Той, ако си мисли, че на есен ще вземе повече гласове, лъже се! На хората им омръзнаха партийните боричкания и очакват РАБОТА В ПОЛЗА НА БЪЛГАРИЯ, а такова поведение е работа против България и ПОДИГРАВКА С ИЗБИРАТЕЛИТЕ!
Не сме ги избирали да отсъстват от пърламента, но да им ПЛАЩАТ ЗАПЛАТИТЕ И СУБСИДИИТЕ!
ДА ВОЮВАТ ЗА СВОЕТО в рамките на парламентарните заседания, а НЕ ДА ПЛАШАТ С НОВИ ИЗБОРИ!!! ПОВЕДЕНИЕТО НА ГЕРБ ИНФАНТИЛНО И ЕЛЕМНЕТАРНО !!!
05:16ч. 7 Юни 2013 #128
МАВРОС
Боко е свикнал да се вози в самолети и хиликоптери, той да дърпа конците и да управлява но трябва да отвиква. Не му се стои като ученичка в народното събрание и заради това сега се мъчи с цената на всичко, дори на безредици в страната да си върне властта. Не може вече да понася ситуацията друг да определя реда на работа а той да испълнява. зА НЕГО НЯМА ЗНАЧЕНИЕче моге да предизвика хаос и безредици, важното е ТОЙ да си върне позицийте за да не може да се направи ревизия на управлението му. Това само една Тиква може да го иска и предизвиква. Клакьорите му пригласят за да продилжат да бъркат в кацата с меда.Атаката продължава.
23:26ч. 6 Юни 2013 #127
taylor
Предизборен щаб в Централния софийски затвор ли ще спретнем?!
21:50ч. 6 Юни 2013 #126
Дидo
Септември ще бъде май, както е казал поета.
21:38ч. 6 Юни 2013 #125
Веско
Страха от правосъдието съвсем е изгладил гънките на тиквоча- най-противния комуняга,управлявал някога Родината. Другите комуняги просто ни клатеха а този искаше да му викаме евалла,че го прави по-добре от всички!
20:34ч. 6 Юни 2013 #124
дядо Тиква
ПРОСТАЩИНАТА стана лице на БСП. Вижте как в телевизиионните дебати "висшите" псевдо-социалисти като Станишев, Мая Манолова и останалите непрекъснато отнемаха думата на другата страна и сееха груби лъжи и клевети. Техните поддръжници тук не са по-различни - апелират за толерантност към тях, но повтярят с апломб лъжите и клеветите на шефовете си.
НАГЛОСТТА стана лице на ДПС. Най-корумпираната партия, със садистки изпълнения на "активистите"й, с две завършили дела за купуване на гласове и ред още закононарушения . Местан обаче не престава да ни обяснява каква да е демокрацията ни, за да ме е по-удобна.
ПРОДАЖНОСТТА стана лице на псевдо-патриотите от Атака. Дребните им хитринки , с които се опитват да прикрият непростимото си предателство към народа ни не минават и сега те залагат на дивашката агресивност, разчитайки че хората срещу тях ще се уплашат
20:00ч. 6 Юни 2013 #123
ГРАЖДАНИН
Точно така! Правилно! Поддържам! Поне беше мъжкар!
19:33ч. 6 Юни 2013 #122
ironski Морскиии......ти плати ли си данъците????
19:12ч. 6 Юни 2013 #121
@@@
Не знам защо трябва да се обръща внимание на този комплексиран пожарникар.
17:49ч. 6 Юни 2013 #120
Stigabe
Ами целта е една , но винаги в историята е имало водачи. Това е - не че сме овце, просто ако всеки исканещо и всеки казва как да се случват нещата- ще настане анархия. Дори варварите, дори племената дето са яали сурово месо и са нямали никакав култура - са имали водачи- вождове- тартори.
Просто не става. Иначе ще сме една разпасана глутница. Това е истината. И аз искам да съм господар на света - но така не става.
ДОри и да не епарламента трябва да има едни начетени, здравомислещи, амбицирани и можещи хора които дани водят в правилната посока. Защото всеки като реши че тази посока която той исак еправилната и го умвожиш по 7 милиона- прадстави си какво ще настане.
Има хора чиято правилна посока еда изнасилват, да седрусат, да убиват, им ахора оито вярват че тярбва да се самоубиват защото смятат че това е пътя.
Не може да се управаляваме само- просто не можем. Не ене е хубаво да сме овце- но трябва да има можещи хора на които да гласуваме доверие но да сме им коректив ако кривнат от правият път. Неможем да отричаме власта- защото ще настане хаос.
17:31ч. 6 Юни 2013 #119
Ilian
Лоритке , сега пък смешно ли ти стана ....
17:30ч. 6 Юни 2013 #118
Ilian
Че , какво имаме да делим . За мен има една цел само , а парламента като инструмент за нея вече 23 години го гледам.Не работи!!! Още ли да им гледам цирка на едни и същи хрантутници дето ми го играят толкова време ?!?! На мен ми омръзна.
17:27ч. 6 Юни 2013 #117
Ема
Не наистина администраторите трябва да се намесят
17:27ч. 6 Юни 2013 #116
Ема
хахахахахахахахх
17:22ч. 6 Юни 2013 #115
Stigabe
И какво - да се управляваме сами. Или да запашем по един пистолет и да сложим каубойски шапки - и по бързият печели?
17:17ч. 6 Юни 2013 #114
Ilian
Още не съм му гледал поредната издънка на сидерката...но явно е качествена!!! Точно си разбрал - парламент е излишен за България !!!
17:08ч. 6 Юни 2013 #113
Stigabe
АЗ така и не разбрах какво предлагате? Да нямаме парламент и депутати ли ?
Или депутатите да ни бият по улицата?
17:02ч. 6 Юни 2013 #112
Ilian
Stigbe ...ти кога си видял депутати да бачкат даже и на работното си място ?!?!
16:54ч. 6 Юни 2013 #110
Stigabe
Айде лудият дойде.
16:51ч. 6 Юни 2013 #109
dido
Цървула ironski и той тук.Заедно с другарчета герберасти да пореве за Тиквун.
16:49ч. 6 Юни 2013 #108
Stigabe
Извинявам се з аправописните грешки-- но се ядосах и малко бързам...
*училище* * Оспорите*
16:45ч. 6 Юни 2013 #107
Stigabe
Кой какво как го е дал си е бил негов избор. НоГЕРБ бяха по добрият избор от торйната коалиция,.. сега също. ЗАщото тази торйна коалиция ще е по лоша , ужасна и деградивна и от предната. Старите кучета огладняли с отъняли банкови сметки, светнати в далаверите отдавна. Батко и БРатко.. Заменки, и всичките скандали ще са на нов глас, новият фактор е лудият волен който за пари щенаправи всичко.
А въпреки цялата пумия изборите бяха спечелени отново от ГЕРБ.. МОжете ли да успоритетози факт?!? НЕ нали.
Варна също е гласувала за герб- въпреки протестите- скоето показа че протестите не бяха срещу ГЕРБ. Още един факт.
Така че явно има хора , които им вярват. Идеята е че независимо кой на кога вярва ил ине, кой на кога симпатизира - не заслужава подобно отношение, нитоподобна коалиция, нито да ги блъскат и бутат. Депутатите които им плащаме заплатите и сме ги вкарали в парламента,-- да ни обиждат ипоказват средни пръсти, и да ни налитат на бой?!? ТОва ли е алтернативата според вас? Или да изучаваме Турския език в очилище - това ли искате за децата си?!
16:44ч. 6 Юни 2013 #106
Перверзник
Да, мисля че е време, модератора тук да се заеме с отстраняване на нецензурните коментари. Има много такива.
16:39ч. 6 Юни 2013 #105
Ема
Айде какво спамите тука само или пишете нещо смислено и градивно.. или по-добре нищо. Нагледали сме се на простотия.
16:38ч. 6 Юни 2013 #104
Ilian
Lorita
То се вижда на кого е любима тази комбинация."
Ами как иначе да те улесня.Сега се опитваш малко да се разнообразиш , няма да те затормозявам с помнене на постовете ти .
Перверзен ... той кервана не спира никога . А , ще ни управляват те да , само че не аз съм виновен за това!!! Има си и поговорка "каквото си посееш , това ще пожънеш". Да не съм сял аз в градината на герб ?!?! Преди 4 години се излъгах да си помисля , че се вижда нещо добро , нещо различно , но уви. Оставам доволен от факта , че и тогава не си дадох гласа за тази партия!!!!
16:36ч. 6 Юни 2013 #103
djori
Пламене
Обърка ми името ли
16:36ч. 6 Юни 2013 #102
djori
Събирайте се Бат Бойко,Яне Янев и Ердоган като го изритат и него и на Гей парада в София
16:35ч. 6 Юни 2013 #101
Stigabe
Добре че призовах да смените плочата и да не повтаряте едно и също- хонорари ала бала.. :-)
ДО там ли ви се простирам умствените възможности?!
16:31ч. 6 Юни 2013 #100
ironski dildo,червена , обрязана маймуно,яж ми........!!!! :)
16:29ч. 6 Юни 2013 #99
djori
Lorita.Petrova i Stigabe
Вие май от едно и също място си получавате хонурарите
16:24ч. 6 Юни 2013 #98
Ема
За съжаление ФАКТ
16:16ч. 6 Юни 2013 #97
Перверзник
Лорита, Илиане, ние колкото и да си лаем тука, кервана в София си върви. Ще ни управлява новата тройна коалиция ДПС, АТАК и БСП!
16:14ч. 6 Юни 2013 #96
Ема
То се вижда на кого е любима тази комбинация.
16:12ч. 6 Юни 2013 #95
Petrova
твойте коментари ника нямат нищо общо с заглавието на статията ,.. просто еи така си пишееешш ....което е глупаво,но ти па си знаеш
16:09ч. 6 Юни 2013 #94
Stigabe
...линкът е за потвърждение на тезата ми. Коментарите ми не са чесане на езици, нито с цел да избивам коплекси, нито да се самоизтъквам. ПРосот се вбесих като го видях .
Всеки по грамотен може д анамери и делото за стрелбата на магистралата срещу момче и дядо му.
16:01ч. 6 Юни 2013 #93
Ilian
Lorita
Ами копирам Волен..той е актуален в момента"
То при вас копи-пейст е начин на мислене .... хахаха / я да те запеня още /
16:00ч. 6 Юни 2013 #92
Ilian
Lorita
Защото си безумно досаден"
Ти повече ... хахахаха
16:00ч. 6 Юни 2013 #91
Ема
Ами копирам Волен..той е актуален в момента
15:59ч. 6 Юни 2013 #90
Ilian
Lorita
Нека някой да ме спре да изкажа гражданската си позиция...да се пробва."
Не виждам някой да ти пречи.Стига си се запенвала ...
15:57ч. 6 Юни 2013 #89
Stigabe
Искате факти не празни думи нали. !
Ето ото ви държание на политик.. явно тези искате да ви управляват...
(виж линк...)
Факт е че Волен сидеров се регистрира за да даде кворум нали? За да могат БСП и ДПС да сформират правителство. Ето ви факт.
Факт е и че Местан иска 4 часа турски език нали!! Факт е че ДПС и БСП си разделиха министерствата а уж щяха да викат експерти. А каков стана. Единият взима едно министерство- жена му взима другото.. Ето ви факт.
Факт е че ВОлен удря и блъска журналист, и полицай- влезте в yotube и ще го видите.
Моето не са празни приказки- всичко това става пред очите ни. Ако сте слепи да го видите ок. Това е вашият избор - да сте овце- овце които ги бият и обиждат и им показват среден пръст.
Щом искате да ви се подиграват - ваша воля- после несе оплаквайте.
15:56ч. 6 Юни 2013 #88
Ема
Защото си безумно досаден
15:55ч. 6 Юни 2013 #87
Ilian
И защо Петрова ?!?!?!
15:48ч. 6 Юни 2013 #86
Ема
Нека някой да ме спре да изкажа гражданската си позиция...да се пробва.
15:46ч. 6 Юни 2013 #85
Petrova
илианеее,сигурно и собственичката на морето вече неможе да те понася :)
15:45ч. 6 Юни 2013 #84
Petrova
стигабе ...точно така,всеки има право на вкус,дории лош да е :)
15:45ч. 6 Юни 2013 #83
Petrova
тоя Илиан много ме кефи! ? я се надухай още малко :)
15:41ч. 6 Юни 2013 #82
Stigabe
Все пак постигнахме консеснсус - че ВОлен и подчинените му не са добре. Значи все пак им анаредък :-)
Аз от първият си коментар говоря само за това.
Някъде да написах че ГЕРБ са велики?!? ИЛи да ги хваля нещо?!?
Бъркате нещата момчета и момичета. Много сериозно. Всеки има правато да харесва каквото си иска. Но това , че някой не харесва същото каквото и ти - него прави по глупав от теб.
Ако някой си мисли че знае всичко и то й еправ а другите грешни- значи и за партията на ВОлен. САмо то й се мисли за безгрешен, и обижда по същият начин. :-)
15:39ч. 6 Юни 2013 #81
Ема
Илиянски, не е нужно всеки път да копираш думите на хората
15:39ч. 6 Юни 2013 #80
Stigabe
А отностно това че пиша с грешки- просто върша ощ няколконеща , и почти не гледам в клавиатурата и от бързане така се получава - сорка.
И стига с това "лумпени". хайде измислете си нещо ваше и нещо по различно - не ви ли омръзна.
15:38ч. 6 Юни 2013 #79
Stigabe
Ами аз какво говорих до сега?!! Да видяхте да защитавам ГЕРБ- или БОЙко- казах че ме кефи. Цялата ми теза беше за интригите създадени от новите управляващи, и недопустимото поведение на ВОлен и компания.
15:38ч. 6 Юни 2013 #78
Ilian
Lorita
Аз искам да разбера от къде изпълзяха хора, които да са толкова слепи и да подкрепят кабинет, който ще разори България."
Ами като се осра и герб дето ви гласуваха доверие толкова много народ .... странно , че виждаш нещо учудващо !!!
15:35ч. 6 Юни 2013 #77
Ilian
Все ми е тая дали си пиеш кафето с шефа си бойко или други неща правите ... а относно сидеров , на банда побойници ми приличат и той ,и партийците му.
15:35ч. 6 Юни 2013 #76
Ема
Аз искам да разбера от къде изпълзяха хора, които да са толкова слепи и да подкрепят кабинет, който ще разори България.
15:33ч. 6 Юни 2013 #75
Dry-Ice
От къде изпълзя този неграмотен лумпен Стигабе?
15:12ч. 6 Юни 2013 #74
Stigabe
Значи сидеров и компания са тъпи мутри, щото не знаят как да си успокояват нервите, и си позволяват подобни неща срещу журнаисти и граждани.. и то в национален ефир и пред полицаите. ЧЕ и срещу самите полицаи скачат на бой..
Значи пред този избор - пак бих избрал първите..
15:10ч. 6 Юни 2013 #73
Stigabe
ТОчно така шеф ми е- пия си кафето всеки ден с него. даже утре ми идва на гости :-)
15:08ч. 6 Юни 2013 #72
Ilian
Stigabe
Мутри а у - дали са мутри или не те сизнаят- "
Напротив , всички знаем вече !!! С тази разлика , че някои хора незнайно защо , упорито не говорят по този въпрос ... оооо вярно , че тоя ви беше "шеф" ....
15:03ч. 6 Юни 2013 #71
Stigabe
ДОкато такива като СИдеров се държът с нас като с мърши, като с по низши - ще си осатнем мърша. И полицаите и де дасе павят че не виждат и да не смеят да го пипнат..
Депутат да посегне на някой от тълпата- представете си го някъде другаде какво щеше да стане--- нямаше да е жив този вече стъпкан от ядосаните граждани.
14:49ч. 6 Юни 2013 #70
zvezdi4ka
НЕ СМЕ НАРОД
Не сме народ, не сме народ, а мърша,
хора, дето нищо не щат да вършат.
Всичко тежко, всичко мъчно е за нас!
"Аз не зная! Аз не мога!" - общ е глас.
И не знаем, не можеме, не щеме
да работим за себе си със време.
Само знаем и можеме, и щеме
един други злобно да се ядеме...
Помежду си лихи, буйни, топорни,
пред други сме тихи, мирни, покорни...
Все нас тъпчат кой отдето завърне,
щот сме туткун, щото не сме кадърни...
Всякой вика "Яман ни е нам хала!" -
а всякому мерамът е развала...
Не сме народ! Не сме народ, а мърша,
пак ще кажа и с това ще да свърша.
14:38ч. 6 Юни 2013 #69
Stigabe
Мутри а у - дали са мутри или не те сизнаят- Важното е че никой не си позволи да бие журналисти и да блъска протестиращите. САмо ВОлен им е приом, преди се стрелаха по магистралите накара шофорът си да стреля по хората, после оня дебелият да лъжесвидетелства. В първитя ден блъска журналист и полицай, а сега вече блъска и обикновенните хора като насъсква останалите олигофрени от депутатите си?!? Ако кажете че е нормално- ок ...
14:36ч. 6 Юни 2013 #68
Stigabe
Оххх добре че казах че ми е омръзнало от едни и същи думи и тъпотии. МУтрите това, мутрите онова. На кой да симпатизирам момчета - актосе рекли така. На артистът Местан пионката на ДОган ли ? НА лудия шизофреник ималоумник ВОлен.. намазника Станишев дето не мога да му търпя мутрата ли.
Това си е мое мнение, всеки има право на такова, ако не сте съгласни снего - ваша си работа. Ама аз не съм тръгнал да ви обяснявам че сет идиоти щото не харесвате това което харесвам и вас!?
14:30ч. 6 Юни 2013 #67
Ilian
Stiga be ...щом те кефи бойко "пича" / хахаха / оставам с впечатлението , че и ти си мутра. В коя област те е сложил шефа ти ?!
14:29ч. 6 Юни 2013 #66
Ivelina
Колкото и да им се иска на мутрите Борисов и Цветанов, няма да се върнат във властта. Хората видяха какви крадливи и лъжливи типове са. За какви избори на есен говорят? До тогава Цветанов ще е в затвора, а Борисов ще отговаря за парите на офшорките, които е изнесъл с правителствения самолет и за ред други престъпления. Властта е сладка, но хората не са глупави!
14:29ч. 6 Юни 2013 #65
Гневен
Бойкот на Бойко !
14:07ч. 6 Юни 2013 #64
Stigabe
Така досаттъчно изчерпателно ли беше като отговор?!
Щото мога и в стила на тея под долу - дето тях им плащат да хулят ида са остри в изказванията си - да те напсувам на майка и да тикажа колко си тъп прост грозен и вяскаквинеща които ми роди въображението? носмятам че така несе получава диалог, нито води до нещо градивно.
Цветанов ме дразни - но Бойко си ме кефи щото е пич- мо емнение.
Другото са бля бля бля-- съ ссъщият успх можем да спорим Левски или ЦСКА или Загорка или КАменица
Всеки си има мнение.
14:05ч. 6 Юни 2013 #63
Stigabe
Днес отново гледах как волен насъска идиотите си да ходят дадърпат и бутат тълпата пред полицаите- и честно казано ми се прииска да бях аз онзи с табелата- за да я строша н нечия глава.
Да зиказвам мнение, да не искам такива да ме управляват!!!
Някакъв проблем ли има. Аз поне говоря със реални неща, неща които ако синаправите труда ще гледата съссобствените си очи- и коментирам тях. НЕ говаря пазни приказки само ей така. НИто си измислям факти, нито прякори. нитой кой ще бара буби вазелини и редовните глупости.
14:04ч. 6 Юни 2013 #62
Stigabe
Не аз изказвам мнение - без да плю никой, и без да пиша едни и същи неща. Пиша по няколк опоста за да нестава рекалено дълго в 1 пост . Това досатътчно обяснение ли е?
14:00ч. 6 Юни 2013 #61
Гръм
Стигабе и прилажещи, на брой профили ли ти плащат или на брой коментари?
13:57ч. 6 Юни 2013 #60
Stigabe
Ето с едан японска поговорка ще опиша новите управляващи.. БСП - ДПС и Атака...
Нищожен е онзи човек, който се нуждае от негодници .
Ве разбирайте кой е нищожен и кои са негодниците
13:43ч. 6 Юни 2013 #59
Stigabe
Трети месец едно и също - Герберасти, Герберузи, тикви,.-... е не ви ли умръзна- мозъчетата ви не могат ли да родят нещо друго. Освен абиди и сексуални намеци
На колко сте на 14??!? От кое гето ви намериха?
13:41ч. 6 Юни 2013 #58
Stigabe
Пак се нъплин тука с идиоти дето си мислят че са много оригинални със еднаквите си коментари... Нямаше ли как да платят на някой по умни поне да имат какво да кажат, някакив доводи да изтъкнат.
13:40ч. 6 Юни 2013 #57
Stigabe
Колко още смятате че ще ги дърпим- Колко още ще търпим да ни карат да учим турски, да ни бият по улицата?! Колко?!
Май ако продължават така - дори есанта е късен срок.
13:39ч. 6 Юни 2013 #56
Стария боцман
Докато няма Прозрачност и Контрол над управлението - ще има само разиграване на топката и все повече Бедстващ народ, който на всичкото отгоре се връзва на политическото говорене и се дърли взаимно...
13:39ч. 6 Юни 2013 #55
sunman
наесен герберязите,пак ще цункат бубата....
13:39ч. 6 Юни 2013 #54
Stigabe
Не ни стигат всички луди по коментарите- ама пратихте и на йлудите в парламента. Да ходят да ни бият. Да скачат на бой в парламента. НЕ ви ли е ясно че с такова държание на йскоро време ЕВропа ще ни затвори всички врати. ЗАради луди и малоумници като ВОлен, заради етническото напрежение което съсздават Местан и ДОган..
13:35ч. 6 Юни 2013 #53
Ема
Добре бе...какво трябва да му чакаме на това правителство, да съсипе страната ли? Искат турския език да ми влиза като учебен предмет, да се връща пушенето на обществени места..спират се евро пари и субсидии....иииииии, какво правим? Викате да дадем шанс да ни досъсипят ли?Какви са им мерките за излизане от кризата? Моля ви се, айде мислете малко по-реално на нещата. Какво да чакаме, Орешарски да разваля седянки и да източва пари...това ли да чакаме, човека изобщо не знае къде се намира, а е премиер..Какво направи като министър на финансите по времето на тройната коалиция, а? Какво направи? Направи се на луд и проспа далаверите на подчинения си шеф на Пътния фонд Веселин Георгиев за 164 млн.лв., после еврокомисията блокира европейските средства от Пътния фонд – 115.4 млн. евро по ИСПА и около 50 млн. евро по ФАР, което беше просто чудесно, а за отношенията му с Васил Божков да споменавам ли? Е какво да очакваме от този премиер - да му се радваме ли? Нас ни плюят яко отгоре, а ние да си въобразяваме, че дъжд ни вали и да ръкопляскаме.
13:34ч. 6 Юни 2013 #52
Stigabe
Ще напуснат ами, кой иска да играе във пародията на БСП - ДПС и АТАКА.
Гаврят се само с нас.
Пак гледах как хората на волен дърпат и бутат протестиращи пред погледа на полицията.
Това ако беше във Франция или Гърция, депутати да се нахвърлят върху хората и да им дърпатт от ръцете табелите и да ги бутат-- щяха да ги разкъсат. Просто щяха да ги вкарат в тълпата и да ги разкъсат. НО не в България стигнахме до там депутати да бият журналисти и обикновени хора пред погледа на полицаите и медиите.... Ето ви ВОленчо- говорехте че ГЕРБ били мутри.. А ВОлен насъсква хората си д аходят да се бият с тълпата- и да се държат агресивно- това какво е според вас?
13:32ч. 6 Юни 2013 #51
Dry-Ice
Бойко по-добре да си приготви вазелин.
13:31ч. 6 Юни 2013 #50
japavlov
Никакъв толеранс към хора, които се борят ЯВНО и единствено за собствения интерес. Не може индивиди като Волен и Местан да вземат решение и други поставени индивиди да ми казват как ще давам толеранс.
13:30ч. 6 Юни 2013 #49
Ladybird
"Ние не сме опозиция, ние сме първа политическа сила и вече ще се държим като такава", категоричен бе бившият премиер. - Никой не можа да го оспори!
13:30ч. 6 Юни 2013 #48
japavlov
Тук някакви цитати на някакви хора, не мога да разбера ние се отъждествяваме ли с тях. Аз лично нищо няма какво да чакам. Ако вие си мислите,че 60 или 70 000 човека излязоха да улицата за да върнат на власт Пеевски и социалния министър Хасан, много жестоко се лъжете.
13:30ч. 6 Юни 2013 #47
Ladybird
Бойко Борисов е прав, казвайки, че БСП сега уж са управляващи, но не се държат като такива! Страхуват се и са МНОГО ЗАВИСИМИ и от лудите от Атака и от Местан и мохабетаджиийте от ДПС. Правителство, управлявано със страх не е правителство!
13:26ч. 6 Юни 2013 #46
Petrova
аз гледах изказването ,но не ми се стори никак притеснен ... в интрес на истината дори ми изглеждаше съпер добре .. освен от женска гледна точка :)
13:15ч. 6 Юни 2013 #45
BBB
Бат Боко май сериозно се е притеснил да не го тикнат в затвора :). Може и от друго да е породена паниката му де.
13:14ч. 6 Юни 2013 #44
djori
Не може хора като Яне Янев Яне Георгиев Янев е роден на 22 април 1971 г. в ... към профила и организации като НФСБ, които ни наричаха лумпени, да искат сега да нагнетяват ситуацията в България и да призовават хората към протести, срещу едно правителство, което още не е започнало да работи, заяви Живко Христов. На Янев и НФСБ искам да им кажа, че гейпарада наближава и могат да отидат там. Редно е да дадем време на новия кабинет. Поне 90 дни да не се иска оставка на парламента. Правителството трябва да мисли. Ще ги оставим да работят, но трябва да внимават и да обръщат внимание на народа, защото следващият път протестите може да бъдат още по сериозни, закани се Христов. Работете и не крадете. Срещу всеки проблем трябва да се изправяме рамо до рамо. Едни нови избори не са решение на проблемите. Трябва да има промени в Изборния кодекс и тогава да се явим на избори. Ако няма промени в главния изборен закон, едни поредни избори ще протекат като тези на 12 май, обясни Христов.
13:13ч. 6 Юни 2013 #43
djori
Искаме да кажем, че към този момент подкрепяме правителството на Пламен Орешарски Доц. д-р ик. Пламен Василев Орешарски е български финансист, преподавател и ... към профила . Министър, който не е експерт е политическо лице. Не подкрепяме правителството, но смятаме, че едни ново избори не са полезни и необходими на България. Трябват промени в Изборния кодекс, за да може да се гарантират по-честни и нормални избори от тези през последните години.
Това казаха представители на февруарските бунтове и протести на пресконференция. Трябва да има борба срещу корупцията. Служебното правителство също трябва да бъде проверено. За тази цел се налага навлизането на иновационни решения, които да защитават гражданското общество, каза Емил Бурнарски от "Софийска протестна група".
13:03ч. 6 Юни 2013 #42
djori
Жекова
Ти от къде ги знаеш тия работи с потурчването
От бат си Бойко ли
Нали бат ти Бойко ходи при Ердоган да му клати топките
12:49ч. 6 Юни 2013 #41
Изтрит потребител
Аз нямам гадателските умения на дидо, за да предвидя становището на Конституционния съд или дори вота на народа, но съм на мнение, че когато и да са следващите избори, резултата няма да е такъв.
12:38ч. 6 Юни 2013 #40
dido
Ще ги имате новите избори....след 4 години.
12:36ч. 6 Юни 2013 #39
jekova
Така трябва! Искаме нови избори.. Да ги изметем тия долни ,червени боклуци,заедно с мръсните ДПС-ари,които искат да ни потурчат !
12:34ч. 6 Юни 2013 #38
avm
Мръсни, долни герберасти, доколкото виждам по цял ден дежурите на компютрите за да защитавате любимия си вожд.
12:30ч. 6 Юни 2013 #37
Изтрит потребител
Вайлет, щеше да бъде смешно, ако не беше трагично...:(
12:26ч. 6 Юни 2013 #36
kikooooooo
Я вземи вдигни малко кръвно да си починеш в правителствена
12:14ч. 6 Юни 2013 #35
nik
Хаааа какво ще стане с еропарите ни...подкрепа от Европа ЙОК. Вече започвам да говоря на турски, да съм актуална.
12:10ч. 6 Юни 2013 #34
Iva
Мнозинство не е равно на тоталитарен режим. Изглеждаше така, заради самия Борисов, но не в този смисъл. Сегашното правителство е обединено мнозинство, но като цяло се вижда , че конците дърпат БСП... и да - опозиция трябва да има, който и да е на власт - но в случая управляващите правят невъзможна нормалната опозиция . Нищо демократично не се вижда.. те да си правят каквото си искат, а опозицията гък да не може да каже.. и се връщаме към първоначалната тема - цирка в парламента трябва да спре, за да се работи нормално ! ГЕРБ не са с 3 гласа в парламента - длъжни са да ги изслушват, а не ги изолират , трябва да се съобразяват с тях ! Как иначе искаш да спрат да се самозабравят ?!
12:08ч. 6 Юни 2013 #33
djori
Lorita
За къде го стягаш багажа
Другата седмица заминавам за Австрия
Мога да те хвърля до някъде безплатно
Ама надявам се няма да тръгнеш ,защото ще истървеш хонорарите от Герб
12:04ч. 6 Юни 2013 #32
Изтрит потребител
Лорита, какво бъдеще да виждаме в този кабинет?Не бих гласувал доверие на това правителство, защото съм българин, а то е антибългарско!От тази тройна урудлива триглава ламя лъха неприкрита радост, че са налапали кокала, и със светнал поглед са се приготвили за пиршество за сметка на българския народ. Както каза ти...Боже спаси България!!!
12:03ч. 6 Юни 2013 #31
бат Генчо
Вярно е че са зло, но в случая неободимо зло. Защото комунистите ще се самозабравят след някой и друг месец. Точно както направи Боко. И ще трябва да има истинска опозиция, за да може да ги ограничи. Така е по белите държави.
12:03ч. 6 Юни 2013 #30
djori
Не тия педали не могат да преглътнат поражението
Ами поне да работят,ако са там чогат да гласуват и всичко което не им е изгодно да не се приема
ама не
Ако всички обществени поръчки станат достъпни
На Бат ти Боико камионите остават без работа
Трагедия
12:01ч. 6 Юни 2013 #29
бат Генчо
Управлението на Боко си беше истински тоталитарен режим. Прецакаха тогавашната парламентарна група на АТАКА за да имат повече от половината гласове и всичко беше тяхно. Сега ситуацията е обратната. Това не означава, че трябва да се правят на сърдити.
11:58ч. 6 Юни 2013 #28
Iva
бат Генчо, прав си, че страдаме ние. Обаче това трябва да се спре! Никой не прави нищо по въпроса от тези, на които това им е задължението. Как да работиш в опозиция, като никой не ти дава право да работиш ? Изолацията на партията, която не ти е изгодна и не позволяването и да работи си е тоталитарен режим в пълна сила! Каква демокрация, като те не ги допускат да кажат и дума само скачат ли скачат...
11:57ч. 6 Юни 2013 #27
Ема
Боже спаси България..чесно, ако някой вижда бъдеще в този кабинет си стягам багажа..та той още от сега се проваля. Хората излизат на протести от сега и не искат да гледат краха на България..вие какво ми говорите...
11:57ч. 6 Юни 2013 #26
бат Генчо
Айде айде. Боко като че ли не ни насади по същия начин. Всички са едни и същи. Крадът кой като може. Единствения начин е да са долу горе по равно ид а се дебнат.
11:54ч. 6 Юни 2013 #25
Ема
Как може да си направи оценка ли? Ама вие верно искате да гледате как кораба майка потъва... там е пълния ЦИРК какво да ги чакам да съсипят държават ли? Сега ще изтеглят едни огромни заеми, за които ние няма да знаем...ще дадат малко на майките, малко на пенсионерите колкото да си затворят устите и всички много доволни и щастливи...след няма и година...всичко като се срине и като трябва ние данъкоплатците да изпащаме този заем друго ще говорите. Гледайте малко в перспектива..в дългосрочен план, а не ден за ден.
11:53ч. 6 Юни 2013 #24
dido
Iliane,
Ей това са герберастите,кабинета току що избран,те вече го преценили,че не е ефективен и реват-Искаме Тиквоча.
Какъвто Тиквоча,такива и феновете му.
11:52ч. 6 Юни 2013 #23
бат Генчо
Голяма преднина за Боко също не е вариант. Той е пълна мутра. Трябва да има баланс, за да може да се дебнат един друг.
11:51ч. 6 Юни 2013 #22
nikitin43
Трябва да се сложи край на този маскарад-нови избори -хора мислете
11:50ч. 6 Юни 2013 #21
бат Генчо
Добре същото е като да кажеш, че щом другите те крадат значи и ти можеш. Това, че другите те крадат не го прави по-малко долно ти да крадеш.
В случая е същото. Това че другия се държи така не ти дава право да се правиш на обиден. От това страдаме ние не Волен.
11:47ч. 6 Юни 2013 #20
бат Генчо
Първото заседание на кабинета беше едва вчера или онзи ден. Не знам как някой изобщо може да направи някаква оценка на кабинета при положение, че той едва сега започва да работи.
А иначе мястото на Боко е точно в опозиция. Да оспорва всичките погрешни решения на БСП и ДПС. Само така като са приблизително равни може да имаме шанс да се дебнат достатъчно, че да не стават много поразии.
11:45ч. 6 Юни 2013 #19
Iva
Не е въпроса кой на кого се е продал ! Не е нормално такова махленско поведение в парламента ! Не трябва и да се стимулира ! Само не започнали да се псуват още! Така не се работи ! Защо обвинявате, че Борисов не работел, щом не влизал на заседания? На заседанията според вас работи ли се? Това ли са най-належащите теми за обсъждане ? Аз съм по- по - най , а ти си най- долния, при това с непристойно поведение ?
11:45ч. 6 Юни 2013 #18
Ема
Ама чакайте малко..ние тука да не сме балами. Първо Волен скача на всичко като младо петле, председателя е пълен пияндурник и през цялото време мънка или говори несвързано, от Мая Манолова се вижда единствено злоба и грозотия. Министърката на здравеопазването е под всякаква критика...за останалите не искам и да коментирам...Спират ни евросредствата, увеличение на заплатите няма да има..да видим какво ще правят пенсионерите.Това е пълна ПАРОДИЯ, а ние стоим отстрани и гледаме как кораба майка потъва..ами да ръкопляскаме ли..какво?
11:45ч. 6 Юни 2013 #17
Ilian
Lorita
Дидо, ти верно ли ме питаш това?
То и аз те питам същото !!!! Но нали не е "шефа" - ти на власт , знам какъв е отговора ти !!!
11:39ч. 6 Юни 2013 #16
бат Генчо
Е да де ама той нали е сложен там за да работи за държавата си, а не против нея. Значи това, че Болен е продажник дава право и на Боко да са е прави на ощипана мома?
11:37ч. 6 Юни 2013 #15
Мерилин Монро
Аз също бих реагирала по този начин. При подобно арогантно и тенденциозно поведение от страна на Тройната коалиция - АТАКА, ДПС, БСП.
11:36ч. 6 Юни 2013 #14
бат Генчо
Нали уж щяха да са градивна опозиция. Сега не били опозиция. Изобщо всеки път различни неща дрънка тоя. И като бяха на власт беше същото.
11:35ч. 6 Юни 2013 #13
бат Генчо
Ами ако ще бойкотират парламента и няма да присъстват по заседанията да не им плащат заплати казвам аз. Аз ако бойкотирам работа и не идвам мисля, че няма да ми плащат заплата.
А специално тоя мутраген да му взимат имунитета и в затвора.
11:34ч. 6 Юни 2013 #12
Iva
Ама много се извинявам на коментарите против това, което прави Борисов ! Може да не сте му фенове, но поведението, на което ставаме свидетели в парламента е отчайващо! Не е нормално ! Не е редно ! Простащина и злоба се лее от всякъде! Качват се на трибуната и започват да плюят ! С такъв патос при това, че все едно гледам клип на Ал кайда.... Малка , голяма партия - не е нормално такова поведение и то трябва да бъде спряно ! А председателя не му ли е това ролята !? Или само, когато е изгодно...
11:32ч. 6 Юни 2013 #11
Ема
Дидо, ти верно ли ме питаш това?
11:32ч. 6 Юни 2013 #10
dido
Lorita,
Как разбра че кабинета е неефективен?
Много бързо го оцени.
11:30ч. 6 Юни 2013 #9
dido
"Ние не сме опозиция..."
Какви сте бе Тиквоч прост?
Като не сте управляващи не сте ли опозиция?
11:30ч. 6 Юни 2013 #8
Ема
Добре бе хора...вие не виждате ли какво става? Малко новини не гледае ли? В НС е пълна бъркотия, подигравка с народа и гласоподавателите, за товали ги избирахме...да се чудят дали да се регистрират или не. Цял ден си играят на това..минават 2 часа в предложения и после почивки..до кога така? Как ще се върши работа така и от кого? Защо има всеки ден протестиращи, който са недоволни от този смешен и неефективен кабинет?
11:28ч. 6 Юни 2013 #7
Ilian
Много ми е интересно тоя не правеше ли същото докато се мислеше за господ .....?!?!?! Може и да не ми отговаряте!!!
"Участието в парламента на ГЕРБ, според него се оказва безсмислено, защото трите партии си решавали каквото поискат и не се вслушват в думите на бившите управляващи."
11:28ч. 6 Юни 2013 #6
Danichka
Смятам че точно ГЕРБ постоянно се заяждат с Атака и ги предизвикат.
Това им е целта за да има дестабилизация.
Не могат да се примирят че не управляват вече.
11:26ч. 6 Юни 2013 #5
Danichka
Смешник и Палячо! Не разбирам как някои му се вързват.
Той не може две изречения да каже без да изпозлва жаргон.
11:21ч. 6 Юни 2013 #4
Ема
Много добре казано..какво да се участва в този ЦИРК, ПАРООДИЯ пълна.
11:21ч. 6 Юни 2013 #3
Ема
Много добре казано..какво да се участва в този ЦИРК, ПАРООДИЯ пълна.
11:16ч. 6 Юни 2013 #2
boyan_dobrev
Браво, поредно достойно решение от Борисов.
11:15ч. 6 Юни 2013 #1
Ilian
Хайде пак обиденото детенце ... пфууу