Читател: Варна се напълни с "легнали полицаи", но на оживени места дори няма пешеходни пътеки
"Всекидневен участник съм в движението на ул."Д-р Пискюлиев" като водач на МПС и като пешеходец", пише г-жа Р.Генова.
Нетърпимо е безразборното пресичане по цялото протежение на улицата пред Централния пазар. Проблемът е в недомислието с регулацията на движението, а именно че има едно единствено място за пресичане от пешеходци-на светофара. Но когато се намираш срещу рибната борса например, как да отидеш до там и да се върнеш обратно-по-лесно е да пресечеш направо,нали?
Варна се изпълни с "бабуни" или "полегнали полицаи" на най-невероятни места, а на това свръх оживено място няма нищо-нито една пешеходна пътека.
Когато шофирам негодувам срещу хората, които без да се огледат дори, тръгват да пресичат където са-опасно и за тях и за тези зад волана. Това говори за ниска култура на гражданите като участници в движението-не спазват елементарни правила; но като се движа пеша и аз се дразня от липсата на поне още една възможност да премина на другата страна без да се налага да изминавам двойно маршрута си.
Госпожа Генова отваря и друга тема, свързана с регулиране на пътното движение. На редица от големите кръстовища времето за пресичане на пешеходци е крайно недостатъчно. Типичен пример е изключително натовареното кръстовище на "Червения площад", където пресичането на бул."Осми приморски полк" от майки с деца или възрастни хора завършва винаги на червен светофар.
"Ако и други и други се измъчват от това положение, нека да пишат, а да се надяваме, че и някой "отговорен фактор" ще се сети да промени ситуацията. Дори и да се наложи да глобяват неправилно пресичащите или да сложат предупредителни знаци, но стига сме си късали нервите и да не чакаме поредната жестока катастрофа и нови жертви заради липса на пътна регулация.", завършва писмото си нашата читателка.
|
Коментари |
11:21ч. 8 Август 2012 #31 канна Все още не съм шофьор, но пък пешеходец. Дори и мен ме дразнят премногото легнали полицаи, където наблизо има светофар! Това за полицаите ми прилича на "усвояване на средства-както можем!".
КАТ трябва да работи по-близо с маркиращите града фирми, дори да посочва къде да се слагат/ махат маркировки и т.под. ЗАЩО иначе всички ние (в колите и без такива) плащаме на такива служители????!!!!
И не на последно място: Замислете се, че дори да не сте с вашето дете, друго дете ВИ ВИЖДА как пресичате - АКО СМЕ НАРОД, сме отговорни и за другите деца!!!
09:51ч. 8 Август 2012 #30 Гларус каква Индия, там полицията бие с палки за най-малкото и са като говеда :)))
08:15ч. 8 Август 2012 #29 Mery Ще видите "ползата"от легналите полицаи през зимата,когато улиците ще са заледени и непочистени.Ще бъдем като блъскащи колички от лунапарк.
23:06ч. 7 Август 2012 #28 vale5 Киро в нелегалност ли мина или що ли?Целият град в дупки той легнали полицай напляска къде ли не.Дупки,сфетофари,легнали полицай а иди и карай.Вместо да се стоят надлези и подлези и да не се спира движението то...да да ама не влачи се с 30 км.в час спри тръгни и ето ти го задръстването.И гориво заминава и повече тровим въздуха и по бавно стигаме.Ама то за тая работа ъкъл трябва,не много ама то нашите серсеми и толкова нямат.Ама ние сме си виновни като сиги търпим и мълчим,вместо да сме на улицата и да ги изхвърлим.
21:54ч. 7 Август 2012 #27 morski а кой е ИДИОТА който оставя светофара на входа на военна болница да работи и през нощта, когато за 3 часа минават максимум 5 автомобила, вместо да сложат светофара на кръстовището с ул.Дубровник, където е супер натоварено за ляв завой.
ей, тъпи общинари, не на празно всички там са роднини!!!
21:49ч. 7 Август 2012 #26 vevika Проблемът е,че поставиха "бабуни "там,където движението се задръства драстично.На околковръстното -Бул.Хр.Смирненски е точно като надупчен-вместо да облекчава вътрешноградското движение тези "полицаи"простнаха транспорта да си сп-иииии-нка тежко и целодневно .За какво са тогава светофарите??А нали идеята на околовръстното беше да облекчи трафика??Нищо като такова -пълзене, вместо бързо и безпроблемно оттичане на трафика.Може би поставянето на светофари е много скъпо,но точно там има две места,на които, вместо "бабуни" трябваше да се сложат пешеходни светофари,като тези на Възраждане.
18:39ч. 7 Август 2012 #25 бебуня по-страшни са живите полицаи, които са като мъртъвци..........близо месец с-у шрек-в близост до въпросното кръстовище на чаталджа-стои неправилно паркирав фолксваген В9009.....пускахме сигнали нееднократно до полицаи, които по 2-3-4пъти дневно хапват вбаничарницаГала за въпросната кола........понеже нямали сигнал за крадена- издирвана кола и не им е работа......неправилно паркирана и паяк..дойде+полицейска кола, поогледаха се и си заминаха...въпростана кола заема място и пречи все още там........е това какво е.няма пари за крадене ли?!
17:52ч. 7 Август 2012 #24 evseviy кадето съм бил, най-тарикатски са легналите полицай в стара загора. цялата кола се качва на тях.без да опира никаде . браво на общината там
16:47ч. 7 Август 2012 #23 vinenska Извинете, къде продават възглавници за легнали полицаи ?
Относно пенсионерите- на тях след пенсиониране им разрешават да преминават на червено, да не се оглеждат на неохраняеми прелези, да прескачат мантинелите и да бягат по осовата линия и др. подобни права!
16:04ч. 7 Август 2012 #22 Gevich Поредната простотия
Каквито и препятствия да слага, хората и най-вече младите и възрастните над 70 години прескачат през перилата, и въобще не се съобразяват с пешеходните пътеки или подлезите.
през последните 20 години, съзнанието на хората се замъгли от псевдо демокрацията, че няма равно на себе си.
15:40ч. 7 Август 2012 #21 batveso Наслагали легнали полицаи насам и натам, а защо няма примерно точно над общината зад ъгъла на музея, където има сериозен трафик и на автомобили, и пешеходна пътека плюс велоалея? Непрекъснато има преминаващи пешеходци, майки с колички и велосипедисти, които надали шофьорите успяват да ги възприемат поради по-високата им скорост. Никой от общината ли не е минавал оттам, за да види каква е ситуацията?
15:34ч. 7 Август 2012 #20 ceco78 Ние си пишем тук ,но дали някой от Общината чете? Дано от сайта отправят питане до кмета за тези проблеми!
13:58ч. 7 Август 2012 #19 one of them ezo, много си прав!
Все пак си мисля, че едни преграждения на "Д-р Пискюлиев" ще спрат поне безразборно пресичащите баби и дядовци. Пак ще има такива дето ще прескачат, ама поне ще са по-малко. Сега там е ужас. И трябва да възстановят пешеходната срещу Рибния пазар. Там преди имаше. Защо я махнаха?
13:58ч. 7 Август 2012 #18 Orange Хора, нас ни управляват възможно най-неадекватните и корумпирани тъпаци. Събрахме подписка да се постави легнал полицай пред входа на ЦДГ 40 "Щастливо детство" в Погребите (около 180 подписа на родители), защото децата преминават през улица за да излязат на площадката за игра. От общината отказаха, защото улицата не била натоварена. ЕДНА КОЛА, ДРАГИ МИ Г-Н БАЗИТОВ, СТИГА ЗА ДА СЕ СЛУЧИ НАЙ-УЖАСНОТО! Иначе града се изпълни с легнали полицаи да имат работа сервизите. На последните - честито! Ако някой журналист се заинтересува от проблема с градината, може би по-лесно ще посигнем целта си.
13:48ч. 7 Август 2012 #17 one of them Съгласна съм с "Читателя". Все едно аз съм го писала. Всеки ден минавам оттам и понякога не мога да премина ( като шофьор ) на зелено, защото на два метра от светофара пред капака ми изникват хора и разбира се не мога да ги премажа и ги чакам, завалиите да си преминат.
Трябва да има преграждения, твърдо, по цялото протежение. А като пристига автобус №14 става страшно, то са люде пенсионери като камикадзета от всички страни тичат да хванат рейса и въобще не гледат. Масово се минава и на червено. И пак казвам не деля на пешеходци и шофьори, защото същите тези хора както ходят, така и шофират без никаква култура на пътя.
13:27ч. 7 Август 2012 #16 Schluss @Zipper - Бил съм в Индия. Характерното там е, че човешкият живот нама никаква, ама никава стойност. От тзази гледна точка, последния им проблем е регулирането на движението.
@toko - софиянци не знам кога ще ги стигнем, ама бургазлии кога ще стигнем? Според мен, въпроса има прост отговор - тези градове имат Кметове. Варна има само едно крадливо, лицемерно, корумпирано, нагло и безочливо плашило на този пост.
13:13ч. 7 Август 2012 #15 Bella_vista Хахахахаха,india driving!Има ли място-минаваш,няма ли-не минаваш!Хахаха.Знаете ли какво се сетих,докато ви четях?Там,където живея,си ходим пеша на плажа и си минаваме отгоре през магистралата за Златните,прескачайки мантинелата.Даже си имам способ-първо прехвърлям единия крак,после другия,хахаха.И хем си имаме ремонтиран подлез.Иначе Balem е прав,това е най-сериозния проблем.
13:08ч. 7 Август 2012 #14 toko "Легнали полицаи"ДА ако има човекопоток от преминаващи хора,а на околовръстното дори няма вблизост жилищни сгради.И да поясня в София вече самите пеш.пътеки са" легнали полицаи".Кога ще ги стигаме софиянци?
12:22ч. 7 Август 2012 #13 Zipper Някой да ми обясни тея хора как карат и пресичат без легнали полицаи и червени пешеходни пътеки (виж линк...)
12:10ч. 7 Август 2012 #12 ezo Без да се залъгваме ние по манталитет сме овце. И пешеходци и шофьори, всеки пресича или прави маневри където му е угодно. Ако направят надлези пак ще има хора които ги мързи да се катерят и ще прескачат парапети и ще пресичат направо. За това е по-лесно да се гонят шофьорите. По-лесно се глобяват, защото по-лесно можеш да ги хванеш с камера. И общината така...гледа лесно да се измъкне, не друго. Аз обаче се чудя до кога ще гърбят така шофьорите. Каране на светлини-вдигаш разход макар и малко но е факт. Улиците ни са за бъгита, не за автомобили с тия кратери. Допълнително легнали полицаи през 100м. в града... И до кога така? Целта на общината е да се откажат хората да карат коли или просто намериха една цица да сучат и дърпат до посиняване?
11:53ч. 7 Август 2012 #11 Balem Много ви е будна гражданската съвест бе! Я ходете да протестирате за цените на тока!
11:52ч. 7 Август 2012 #10 ceco78 Ами нека направят подлези или надлези за пешеходци, но на булевард и околовръстно "легнали полицаи"??? Просто на общината и е по-лесно и по-евтино а не че така се прави в Европа! Иначе съм ЗА "легналите полицаи" но в центъра и малките улички! Иначе стават задръствания и дишаме все по-мръсен въздух!
11:39ч. 7 Август 2012 #9 Siska ceco78, околовръстното отдавне не е околовръст града и легналите полицаи са си на мястото, защото хората не могат да пресичат, там ежедневно деца пресичат за да идат на училище.. Няма как да е околовръстно след като от двете му страни има жилищни сгради
11:15ч. 7 Август 2012 #8 ceco78 Наистина трябва да има повече полицаи! А те са там само когато има мачоверно дори тогава седят и не ги интересува кой прави нрушения! На 8-ми приморски сложиха "легнали полицаи" на 20-30м. от пешеходната и те като минат 1-я "полицай" дават газ точно върху пешеходната? А за пешеходците пак казвам трябват парапети за да не минават където им е кеф!И повече подлези и надлези! И бозко-нямя никаде "легнали полицаи" на околовръстно или булевард!
11:04ч. 7 Август 2012 #7 Гларус така да си драскат в медиите, накрая излиза, че каквото да направят от метсната власт, все са виновни и все тук ще има криви. Напротив, сегашната практика е много по-добра, от тази която беше време оно, особено на 9ми приморски полк, знам че си е кеф да минеш от там с 70-80 денем , а нощес сме хвърчали с доста по-страшни скорости, но там си беше опасно.
Трябва видеонаблюдение, трябва концесията з аподлезите да даде своят плод най-накрая и те да станат по-общопригодни и безопасни за употреба. Половината пресичащи 8ми приморски полк хора включително мен, в частта му до стадион Тича, много рядко ползваме подлеза, но дали ако имаше камера горе на улицата и един чичко полицай, на пост там в нея зона, щеше да има проститутки на улицата и неизползваем нощес подлез? Но това пак е свъзано със средства. Не мисля, че сега служителите на реда и общинска полиция, знаят къде и какво трябва да се прави, там има няколко бара и кръчма дори, от където поне 2ма всяка ве4ер палят в нетрезво състояние, а денем толкова спортисти и ученици си хващат автобуса . Но никога в нея зона, не съм виждал полицай да седи дежурен на пост
10:52ч. 7 Август 2012 #6 Гларус не съм съгласен с "читателя" Въпрос на граждански организации и активност, е тези проблеми да намират своето решение. Не виждам, защо някой хора си играят да драскат коментари или пишат в медииите, за такива въпроси. Има си съвети, има си представители на различните партии в ОС и прочие, така се решават проблеми. Не да пише и да ропти поредния, срещу нещо, което се е въприело, на база много такива като мен. Аз съм за легналите полицаи. След като в даден квартал или на някоя улица има такъв, ще ме прощавате, но значи има хора които са се борили за това и отделяли време за което, да се чувстват в по-безпопасна за придвижване среда. Но съм напълно съгласен и с това, че шещеходците трявба да бъдат здраво санкционирани и аз имам лошият навик от дете, да пресичакм когато и където ми е по-удобно.
10:45ч. 7 Август 2012 #5 Nqma zna4enie Трябва да се наеме 1 мангал с трактор и плуг , за да изкърти легналите куки.
10:24ч. 7 Август 2012 #4 dr72 LOSHIQ,ти да си чувал за глобен пешеходец?Аз не съм чувал!
10:24ч. 7 Август 2012 #3 ceco78 Нека медиите попитат кмета няма ли да има прецизиране на "легналите полицаи"-да се сложат на по-оживени места а да се премахнат например на околовръстното,където поставянето им е абсурд!!!
И защо не се правят подлези и надлези за пешеходци???
Да се направят и ПАРАПЕТИ напримир на ул "д-р Пискюлиев", на ул."Чаталджа" и на др.места,защото дори през 50м. да има пешеходни пътеки пак ще ими такива,които пресичат където им падне!
10:20ч. 7 Август 2012 #2 Zipper Айде стига сте преигравали бе, едно време като нямаше легнали полицаи как пресичахме... Казвал съм го не веднъж - ако пешеходците си използваха по предназначение главите, очите и ушите, а шофьорите не караха все едно жена им ражда, всичко щеше да е на друго ниво.
10:12ч. 7 Август 2012 #1 LOSHIQ Ето още една не домслица. Когато шофьор направи нарушение на пешеходна пътека, го глобяват 200 лева и обратното. Пешеходец ако пресече не правилно го глобяват....само 50 лева. Това си е чиста дискриминация спрямо шофьорите и насърчаване на пешеходците да нехаят за правилата за движение.Друг е въпроса, че досега не съм видял глобен пешеходец!!!!!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
20% отстъпка в строителен хипермаркет "Алати" на "Черен петък и събота"
Вторник, 26 Ноември 2024 10:52
На 29 и 30 ноември (петък и събота) в строителен хипермаркет „Алати“ ще се проведе ежегодното събитие „Черен петък и събота“. В тези два дни всички клиенти могат да се възползват от 20% отстъпка. Събитието...
| |
|
Д-р Велев, дентален лекар: Какво да очаквате при избелване на зъби
Вторник, 26 Ноември 2024 08:05
Бляскавата усмивка, здравите и бели зъби са част от естетичния изглед на съвременния човек. Болезнена ли е процедурата за избелване, какво да очаквате и може ли да бъде заменена с избелване при домашни...
| |
|
Най-важното от Варна във вчерашния 25 ноември
Днес, 27 Ноември 2024 07:30
Съдия Цвета Павлова бе избрана за председател на Окръжен съд – Варна
Съдия Цвета Павлова беше избрана за председател на Окръжен съд - Варна. Тя получи подкрепата на осем от членовете на Съдийската колегия...
| |
|
27 ноември в историята
Днес, 27 Ноември 2024 07:10
176 г. – Марк Аврелий назначава сина си Комод за съимператор, с което прекъсва системата на осиновените императори в Римската империя.
1095 г. – Папа Урбан II благославя по време на Събора в Клермон провеждането...
| |
|
Без ток във Варна и областта днес ще са...
Днес, 27 Ноември 2024 06:49
Поради извършване неотложни ремонтни дейности и обслужване на съоръженията за доставка на електроенергия днес, 27 ноември, без ток във Варна и областта ще са:
- от 9:00 до 13:30 - гр. Варна - ул. Акад....
| |
|
Прогноза за времето - 27 ноември
Днес, 27 Ноември 2024 06:32
В сутрешните часове на отделни места в низините, котловините и около водните басейни временно видимостта ще е намалена. Минималните температури ще бъдат между минус 3° и 2°, в София - около минус 1°.
По...
| |
|
Авария оставя хиляди във Варна без вода до полунощ
Вторник, 26 Ноември 2024 20:12
Хиляди варненци ще са без вода до полунощ, а причината е авария, съобщиха от ВиК-дружеството.
Потърпевши са в части от кв. "Кайсиева градина", кв. "Владислав Варненчик", местност "Ментеше", гр. Аксаково,...
| |
|
КС допусна и петте дела за касиране на изборите и ги обедини
Вторник, 26 Ноември 2024 18:55
Конституционният съд обедини в едно общо дело петте дела, които бяха образувани по жалби, с които се атакуват резултатите от изборите за 51-во Народно събрание.
Съдът е назначил експертиза, която трябва...
| |
|
Благотворителна кампания: Къде във Варненско можем да дарим храна, дрехи и обувки за нуждаещи
Вторник, 26 Ноември 2024 18:43
Областна администрация – Варна стартира благотворителната кампания за набиране на храна и вещи за нуждаещи се в навечерието на коледно-новогодишните празници. Кампанията ще продължи до 15 декември и се...
| |
|
Пускат два блока от затворената ТЕЦ "КонтурГлобал Марица Изток 3"
Вторник, 26 Ноември 2024 18:31
"От 1 януари 2025 година 3-и и 4-ти блокове на ТЕЦ "КонтурГлобал Марица Изток 3" ще заработят и до края на март ще дават своя принос за поддържане баланса и сигурността на електроенергийната ни система....
| |
|
Варненски съдия с наряд за мач от Лига Европа
Вторник, 26 Ноември 2024 18:19
Българският международен съдия Драгомир Драганов ще отговаря за системата за видеоповторения (ВАР) на мача от турнира Лига Европа между испанския Реал Сосиедад и нидерландския гранд Аякс (Амстердам).
Варненският...
| |
|
Осъдиха 59-годишен, заканил се да застреля съпругата си
Вторник, 26 Ноември 2024 18:06
Районният съд във Варна наложи наказание на 59-годишен мъж за закана с убийство в условията на домашно насилие.
Деянието е осъществено на 28 септември миналата година във варненско село. Тогава подсъдимият...
| |
|
Изпрати новина
|
VIP ЛЕГО Онлайн Магазин - Igra4kiBG.com
Купи LEGO конструктори пълна колекция серия 2024 година, плюс -25% НАМАЛЕНИЕ от
25.11 до 30.11.2024 на всички серии: CITY, Duplo, Friends, Creator, Avatar, STAR WARS, Technic, Ninjago, Harry Potter,...
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|