Математическата и езиковите гимназии във Варна прибраха отличниците
Варна води в класирането по пълни отличници в големите градове, въпреки че само две момичета във Варна са с бал 36. Математическата гимназия, Първа и Четвърта и Пета езикова гимназия, както и Осмо СОУ с изучаване на чужди езици обраха отличниците край морето. Преминалите бариерата от 3,00 на изпитите по български език и литература и математика са 3000 ученици, а местата в елитните езикови и професионални гимназии са около 2000.
Най-силна от години е конкуренцията в езиковите гимназии и математическата, където последният приет ученик влиза с бал 31,25, допълни Атанасова. Тя призна, че въпреки належащата необходимост от определени кадри за варненската икономика, има слаб интерес на тийнейджърите към определени специалности. В други професионални гимназии пък заради добрата реализация в чужбина влизат деца, които след завършването тръгват по света с наученото в родния град.
|
Коментари |
10:17ч. 27 Юни 2011 #59 wwwviva anonimen .. добре реализирала си се..ама много ми е интересно защо никой не обърна внимание на това,че след 12-ти клас в ПГТ заминават за Германия и Франция??Гледате само лошата страна..ако може да се каже лоша..и какво ще се запишеш на курс,за да учиш как се става хотелиер...??!?? (rofl) И пак ще каже фактът,че изпращат ЛИЧНА покана французи и германци говори много.. :) Говори,че наистина от ПГТ излизат подготвени и да не е казано,че до края ще работиш това..но ДАВА СТАРТ В ЖИВОТА ... ако някой си търси работа в ресторант има нужда от пари..естествено,че работодателят ще избере този,който има диплома...а не този,които просто може..,защото всички могат да сервират.. но не всички знаят как да накарат клиент да дойде пак на неговата маса.. :) Хайде приятен ден :)
00:21ч. 27 Юни 2011 #58 kolyoficheto Истински елит са само I и IV ЕГ. Всички останали са дилетанти.
23:52ч. 26 Юни 2011 #57 imho Ти пак ще си станеш един добър финансист, но на тях ще им бъде по-леко.
23:48ч. 26 Юни 2011 #56 imho Е децата специалност "Банково дело" са учили 1832 часа специални предмети повече от теб, Деси, но успех все пак.
23:48ч. 26 Юни 2011 #55 dezito А относно класацията по математика,просто в МГ се явяват почти всички на тази матура и е нормално да е малко по-нисък резултата. Но са си най-добрите с математиката.
23:35ч. 26 Юни 2011 #54 dezito Ама то това си е от години наред,просто някои хора не са запознати,смеят да коментират и да се правят на изключително компетентни и разбиращи:)
Някой пък ми твърдеше,че от ВТГ излизали по-добри финансисти,което е малко смешно,понеже няма база за сравнение,но крайно ме съмнява да имам конкуренция точно от това учебно заведение,когато завърша образованието си.
Омръзна ми да споря..Когато човек не стигне гроздето,казва,че е кисело!
23:20ч. 26 Юни 2011 #53 imho Трудно ми е да го повярвам, но 1 ЕГ е втора на матурата по математика миналата година. След МГ. Тъй че трябва да се извиня, сила сте 1 ЕГ.
22:59ч. 26 Юни 2011 #52 imho Добри са колегите по математика, лично познавам, но 10 часа на седмица в МГ са си 10 часа на седмица. Който иска да научи математика, си отива в МГ.
22:42ч. 26 Юни 2011 #51 zaguban4o Когато фактите говорят, боговете мълчат! Така че споровете и коментарите в момента са излишни .... :)))))
22:39ч. 26 Юни 2011 #50 dessy37 мисля, че всички трябва да се оттеглим от спора и да се насладим на писанията на сладолеТка.. they always make my day :D
и, между другото, подготовката ни по математика не е на никак ниско ниво, дори смея да твърдя, че е на по-високо от това в повечето училища (включвам ВТГ и Богоров в числото и напълно изключвам МГ :D), но все пак всеки както си прецени :)
21:50ч. 26 Юни 2011 #48 BloodRose Ти няма ли най-накрая да си теглиш ножа и да спасиш света от себе си?
21:50ч. 26 Юни 2011 #47 BloodRose О, пикленце, как са овците на село?
21:47ч. 26 Юни 2011 #46 sladoletka блод ко са праиш на умна ма:)))
21:40ч. 26 Юни 2011 #45 BloodRose Imho, завърших езикова и въпреки това имам високо мнение за МГ, като се има предвид вечната вражда. Хайде да не се заяждаме, че висшата математика в университета не ми се опъна особено :)
21:17ч. 26 Юни 2011 #43 berry dezi - мислиш ли, че от ЕГ излизат по-подготвени за финансисти, отколкото във ВТГ ... ясно е, че всеки си защитава училището ... но все пак ... добре, математика се учи здраво, като хванеш основите, не трябва да ги изпускаш ... но език и професионална квалификация могат да се придобият ... стига да имаш желание и в обикновена гимназия можеш да научиш и език, и някой спец предмет, който се изучава в професионалните гимназии ... Учителите са важен фактор, влияещ на ученика - положително или отрицателно зависи от учителя ... има много кадърни, но и много ... не чак толкова ... вие имам чувството, че приемате само вашата гледна точка .. не искам да го превръщаме в чат и спорове ... но все пак човек си учи това, което иска ... като не искаш да следваш това, което си учил 4/5 год ... ами учиш друга спец ... няма да се мъчиш още 5 години я ... на 12 години е малко трудно още да си решил точно какво искаш да правиш с живота си, както казаха по-долу ... за това на 19 имаш по-добра видимост за целта и реализацията ти ...
21:05ч. 26 Юни 2011 #42 nasko-4 sladoletka на тебе ти препоръчвам Учител по български език /// Аз уча във ВТГ и мисля, че преди 2 години аз съм направил правилния избор. Аз препоръчвам повече техникумите - професионалните гимназии :)))
18:53ч. 26 Юни 2011 #41 imho Човечец, специалност?
18:49ч. 26 Юни 2011 #40 sladoletka оважаеми оченици, моля препоръчайте ми добър о4ител по математика по вазможност да е от МГ или може би от ПМГ.
17:43ч. 26 Юни 2011 #39 Човечец Уча в ПГЕ(електрото) и мога с ръка на сърцето да кажа, че учебната програма е под всякаква критика. От така наречените специални предмети половината са ненужни, а другата половина си ги знаех преди да вляза. Дори мога да кажа, че съжалявам, че съм влязал там, но не искам да пресилвам. Смятам, че съм кадърен(вадя високи оценки) и има още много кадърни в училището, но повечето далеч не са такива(айде цигарка, айде две.. три.. пет кутийки).
17:34ч. 26 Юни 2011 #38 eleonora Браво на децата.Учете деца и се махайте от БЪЛГАРИЯ.
15:58ч. 26 Юни 2011 #37 ducheto Мнението ми е субективно, но като завършил МГ поздравявам всички насочили се натам. На добър час!
15:31ч. 26 Юни 2011 #36 imho Аз за BloodRose и читавите математици.
15:24ч. 26 Юни 2011 #35 dezito Казах,че за МГ съм съгласна,но не и за ПМГ.
15:22ч. 26 Юни 2011 #34 imho Хехе, математиката няма да пипаш. Там не ви е сила. Може да ме опровергаеш, като цитираш имена на участници в национален кръг на олимпиада например.
15:19ч. 26 Юни 2011 #33 dezito Искам да се извиня за правописните грешки в постовете,заради бързината и гнева.
mi7kyy, за МГ съм съгласна,но не и за ПМГ,където положението с всяка изминала годината става все по-зле и по-зле.Имам ясни основания да го твърдя,защото си е факт.
Радвам се,че най-накрая се съгласихте с мен.
15:06ч. 26 Юни 2011 #32 BloodRose Не казвам, че всичко, което излиза от професионалните гимназии, е неграмотно, има млади хора, които учат с желание и после стават професионалисти, само че това са по-малко от 30% от учещите там. Освен това не подкрепям мнението, че след езикова трявба да влезеш филология, на 14 адски малко деца знаят какво искат да работят след 10 години. В езиковите гиманзии има известен процент математически ориентирани хора, които не са нарпавили правилния избор или са влезли да обогатят спектъра знания и излизат с читави 2 езика и са добри математици. А относно работата - имам страшно много познати, които след езикова не отиват да работят на рецепция лятото, а превеждат, и то доста кадърно, или провеждат интервюта с чужданци, кандидатстващи за виза и от сорта. Ако човек може нещо, не е задължителна бакалавърска степен, зада го работи, просто трябва да го покаже (естествено, филолозите са на светлинни години напред)
14:51ч. 26 Юни 2011 #31 imho Мир, dezito! Аз говоря с всички плюсове и минуси и, ако прочетеш, никъде не съм казал - не ходете! И точно това, дето го казваш сега, съм тотално съгласен. И ако почна пак да обяснявам с какво съм съгласен и с какво не, ще почна да се повтарям, значи спирам. За добро или за лошо феноменът езикови гимназии съществува и си учете спокойно там, това е много добре. Вярно е, че ние много повече искаме да знаем немски, отколкото немците български и сме една емигрантска държава, исках само да отбележа контраста.
Ще си позволя да цитирам един участник в един национален отбор по нещо си...не е важно: "То това в училище не се учи." Тъй че здраво на педалите и догодина да е 1ЕГ на 3 място в страната с 5,85.
И все пак професионалните гимназии не са за пренебрегване, да знаете. Изпитано и проверено. И аз мое да съм изкарал 6.00 на приемния си изпит, ама като влязох, се видя, че децата си знаят повече от мен.
14:48ч. 26 Юни 2011 #30 RRRrrr Вижте сега, двете Десита, нямам нищо против многоуважаемата 1 ЕГ, но въпросът е, че там се учи в пъти по-трудно ако искаш да учиш нещо нормално. Самият факт е, че нито биологията и химията са ви на ниво ПМГ, нито математиката на ниво МГ. Да, от там излизат и лекари и икономисти и всякакви, но те излизат след 12 месеца курс по биология и химия(факт е, поразпитайте из вашия клас).За техникумите е ясно, там я се вяснат на училище, я не , но ако някой иска да учи - и там да е, пак ще успее.
14:18ч. 26 Юни 2011 #29 dezito Виж сега,в езиковите нивото е по-високо и нивото те дърпа напред,желанието да успееш, а в техникумите е точно обратното,заради масата от ученици,които просто не учат,защото родителите им не са ги възпитали да го правят.(това е друга болна тема) И дори и да си кадърен в техникум в повечето случаи,не във всички,навиците за учене изчезват...учаничка съм още и виждам какво се случва с приятелите ми от детските години.Сега си казвам само "къде съм аз,къде са те.." Жалко е просто,но това е масово.
А за ВУЗ-а мога да кажа,че който не е искал,той не е научил,факт е,че в БГ образованието куца и затова се изнасят в чужбина..
14:04ч. 26 Юни 2011 #28 imho Просто мене ако ме питате е по-нормално и логично лекарите да завършват ПМГ, енергетиците електрото, икономистите икономическата гимназия, капитаните - корабоводене във ВМГ. Когато бях студент, имаше голяма разлика между мен, завършил МГ, и колегите-студенти, учили в съответната на специалността ми професионална гимназия. Те си знаеха материала от средното и почти не учеха. И сега понеже работя в една професионална гимназия и идват бивши ученици да споделят - в университета научават много по-малко, отколкото са научили при нас. И с брат ми беше така - учи във ВМГ и като отиде в Морското училище, вярно, не беше най-големият математик, МГ-тата изкарваха 5 и 6, но като стигна до специалните предмети, нещата се обърнаха.
14:02ч. 26 Юни 2011 #27 dessy37 учете си в професионалните гимназии (нарочно не написах техникумите), като искате да си излезете с професия :) фактът, че в езиковите и математическата (ПМГ не я включвам в това число) се приемат хората с най-висок бал, говори сам за себе си. Аз ще си завърша следващата година, ще си вляза в технически университет (да, сигурна съм) и ще изляза като инжинер, независимо от факта, че не съм завършила електрото :) и по-добре незпознатите със ситуацията да не дават 'компетентните' си мнения, слушайте малцинството от потребители (dezito, Bloodrose и anonimen, може да съм забравила някои), които знаят за какво говорят :)
13:51ч. 26 Юни 2011 #26 dezito imho казах ти,когато не си запознат,не коментирай,защото ставаш смешен! Да,излизат и хора с тези професии,които ти споменаваш,но процента им е равен на всички останали...Речниковия запас може да ти падне, когато завършиш ЕГ и не упражняваш езика,но това е съвсем нормално,но не и докато си в гимназията,понеже обема на маретиала,който се взима в подготвителен курс е почти равен на този,който се взима всяка следваща година(по 1 ниво на езика).
13:45ч. 26 Юни 2011 #25 imho Ми то точно това е уникалността на българското образование, че всеки учи, каквото не му е работа - примерно енергетиците, капитаните, икономистите, лекарите, дето ги спомена, ходят в езикова гимназия, дето трябва да завършват по принцип филолозите и преводачите. И това е така, защото има някаква традиция, има добри педагогически колективи, а не защото така трябва да бъде. А в езиковите се учи само няколко часа повече език в сравнение с останалите. Да не говорим, че ударната доза език е в 8 клас и даже оттам до 12 клас речниковият запас пада, ако не се поддържа.
13:37ч. 26 Юни 2011 #24 anonimen wwwviva, аз съм си се реализирала и то много добре, а че това е в друга професия, а не като готвач, щом ти е смешно, ами смей се. Имам претенциите, че когато аз учех в ТОХ, подготовката да е била много по-добра отколкото е сега, повярвай ми имам поглед. Освен това си е въпрос на личен избор детето ти къде да влезе да учи. И съм убедена, че повечето лекари, адвокати, капитани и прочие престижни професии са завършили езикова или математическа гимназия, а не техникум. Не искам да обидя никого, това е мое мнение.
13:21ч. 26 Юни 2011 #23 dezito Bloodrose много добре го каза:"Преди 20 години може техникумите да са давали достатъчно добри познания, че човек да започне работа, като завърши, но в момента нито грамотни излизат, нито кадърни в професията си."
Някой беше споменал за матурите......ами да 1ЕГ сме на 4то място страната тази година с успех 5.80,но това не е показател според мен,защото матурите ни унижават и сравняват с другите ученици,въпреки резултатите,понеже да много под нашето ниво. И кой каза,че от ЕГ не излизат лекари,финансисти,енергетици и т.н.,хаха,ами от къде излизат според вас?!?!!?? Когато не сте запознати и не сте учили в такова учебно заведения,не давайте компетентните си мнения! МГ е също една от най-добрите гимназии във Варна и от там също излизат много амбицирани,но за жалост заминават 50-60% в чужбина,както се случва и с завършилите в езиковите гимназии,но не защото няма да завършат реномиран ВУЗ и да станат лекари и дипломати.
13:16ч. 26 Юни 2011 #22 imho BloodRose, не съм съгласен, че не се реализират. ТОХ-а ходят на практики в чужбина и много от тях правят после кариера навън. С голия език на Златните повече от администратор или пиколо няма да станеш, а я се поинтересувай как хотелите тука търсят и издърпват готвачи от ТОХ-а, и пак няма, защото заминават за Европа, Дубай и където се сетиш. И не са само те. Строители се харчат в Германия. Морските специалности - със средно се качват на кораб, в повечето държави за моряк въобще не се иска висше, а се карат курсове.
11:34ч. 26 Юни 2011 #21 BloodRose Ползата от езиковите гимназии е, че след завършване човек може моментално да замине да учи в чужбина, където има достатъчно университети, които предлагат безплатно обучение, особено в Германия. Ако не иска да замине, пък, спокойно може да вади пари от добрите си познания по два езика (които ще научи, ако иска, никой няма да му ги налее в кофата), а не да бачка като луд в някое кафе на центъра за смешна сума пари. Защото не сме в държава, чийто език се говори по целия свят като Англия, Франция, Германия и прочее. Аа, да, и излиза грамотен, а не като някои познати от други училища, които не могат да си напишат името. МГ също е страхотна гимназия и сега като че ли взима превес над езиковите като качество на преподаване, и език научават, и математика. Но и гърчът е най-голям. Професия? Преди 20 години може техникумите да са давали достатъчно добри познания, че човек да започне работа, като завърши (в този момент пропускам Търговската), но в момента нито грамотни излизат, нито кадърни в професията си. Пък за "тъпата България", на когото не му харесва, да се е родил ан друго място.
11:34ч. 26 Юни 2011 #20 wwwviva "dezito" .. а в Професионалните гимназии не се учат абсолютно всички предмети така ли?Мога да ти кажа,че в професионалните гимназии учениците са много по натоварени..и не си живеят живота..И ТАМ ИМА УЧИТЕЛИ .. И ТАМ ИМА КОНТРОЛНИ .. И НАЛИ В 12-ти КЛАС ИМА ДЗИ .. ТОЙ НЕ Е ЛИ ЕДИН ЗА ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ..ИЛИ ПРАВЯТ ЕДИН ЗА "ТЪПИТЕ" И ЕДИН ЗА "УМНИТЕ" (за езиковите гимназии).Имам познат,който завърши тази година професионална гимназия и на матурата по БЕЛ има 6 .. за края на година пак 6.. и не защото е ходил на уроци..,а защото е учил...Не мисля,че щом учебниците са на едно и също издателство може да се преподава по различен начин.....................
До anonimen .. ти си завършила тоха..,но това е било преди години щом сега имаш дете,което е на 14-15 години ... ехеее...децата в ПГТ (тох-а) учат по НОВАТА УЧЕБНА ПРОГРАМА,която включва интензивно изучаване на чужд език ... около 15 часа седмично имат френски,немски или английски,а втората година започват да учат втори език .. Хайде да не говориш какво е след като не си на ясно...в момента в Германия има толкова много хора изпратени да работят..бивши възпитаници на ПГТ (тох-а) получават ЛИЧНА ПОКАНА от французи или германци да ходят да работят пак..Това,че ти не си се реализирала не означава,че училището е скапано..изглеждаш смешна ;]]
11:00ч. 26 Юни 2011 #19 imho Елитността на езиковите гимназии е български феномен. Наистина там в момента отиват добрите ученици и те си завършват като добри ученици, но не получават нищо повече от едно СОУ. Освен езика. Учебната програма е просто празна и има огромен брой часове ЗИП. Там е привлекателно и се работи с умни деца, съответно добрите учители се стремят и винаги са се стремели да работят там. Оформила се е традиция от времето на соц-а там да учат децата на силните на деня, която продължава по инерция.
На запад се ценят инженерни и математически специалности. Лекари и адвокати също. В езикови гимназии там ходят, за да станат секретарки, преводачи, филолози (учители).
08:24ч. 26 Юни 2011 #18 dezito Ама вие не можете да разберете,че в езиковите гимназии не се учат само езици.Учат се абсолютно всички други предмети на много по-високо ниво от професионалните гимназии по простата причина,че се интересуваме от бъдещата си реализация и подготовка за реномиран ВУЗ или университет в чужбина.Влизат най-добрите и излизат най-добрите!
07:30ч. 26 Юни 2011 #17 sladoletka ano nimen Браво едно умно мнение! сега детето ти ще стане още по богато с още 1 добре нау4ен език!!! и после света е негов! а по света е хубаво!не акто тук както си казала в тъпата Б-я! а аз добавям и при тъпите хора!
23:34ч. 25 Юни 2011 #16 RGP Сладолетке, майка ти да е баш жителка на някоя ромска махала?
23:33ч. 25 Юни 2011 #15 anonimen Аз лично съм завършила ТОХ, после право и сега имам доста развита практика. Да, умея да готвя перфектно, добра съм в професията си ама като не знам читаво език и си седя тук в тъпата България. За това миналата година, когато синът ми трябваше да кандидатства след 7 клас, аз го насочих към езикова гимназия и то умишлено към 4-та , с испански език, защото владее добре английски и от догодина ще го учи като втори език. Каквото искат да си говорят хората, но езиковите гимназии са си реномирани и това е. Освен това шлосер, шофьор, готвач и т.н. също може с курс да се сдобие човек с диплома. Просто е "кисело гроздето" май за някои хора.
Хубава вечер и спокойна неделя на всички.
21:38ч. 25 Юни 2011 #14 sladoletka Ако оченика е решил да научи езика и да духне,не е пълна загуба за него, в това е смисалат.Дива котке а ти отиди да у4иш в механото ха ха ха и стани механик:)))) ас лично искам да продължа образуванието си!
19:49ч. 25 Юни 2011 #13 RGP Сладолетке, кога ще си теглиш ножа и ще спреш с простотиите?
19:46ч. 25 Юни 2011 #12 nasko-4 най - доброто училище е Варненска Търговска Гимназия "Г. С. Раковски" !! нито езиковите, нито МГ ни предхождат с нещо !
19:36ч. 25 Юни 2011 #11 technopulse hunter, diva_kotka ... ако бяхте ученици, щяхте да знаете защото хората не влизат там :) А относно елитните гимназии, аз уча в една от тях, и не е толкова елитна за колкото я представят. Елитността не идва от това колко отличника влизат, а какво научаваш там :}
19:17ч. 25 Юни 2011 #10 Yep:D най-дългогодишни*
19:16ч. 25 Юни 2011 #9 Yep:D Bonbon, най-елитни се водят 1ЕГ и 4ЕГ, защото те имат на дългогодишни традиции.
19:08ч. 25 Юни 2011 #8 Equilibrium Коя от езковите се води за най-елитна и там учат децата на по-високо ниво ?
И моля без пристрастни коментари !
18:40ч. 25 Юни 2011 #7 deyuri Всички от 1Е.Г. дипломати,сега момата младенуфф има голяма нужда от кадри
18:33ч. 25 Юни 2011 #6 Hunter Дива Котке, няма как да ги разбереш, все пак там влизат само отличниците. А може би дори имат по-големи амбиции отколкото да вземат професия от тох-а, автото или механото...
18:24ч. 25 Юни 2011 #5 Diva_Kotka не мога да разбера желанието на учениците да учат в езикови гимназии. това е пълна загуба на време. след 12 клас нямат никаква специалност, не могат да правят нищо и не разбират от нищо. езика може да се научи и в другите училища или на курс, когато имаш желание. след завършване на професионални гимназии, които не се водят за елитни като тоха, механото, автото и т.н. младежите могат да започнат някаква работа и най-важното в дипломата им срещу специалност, вместо едно тиренце, ще стои нещо :)
17:39ч. 25 Юни 2011 #4 Стефанов Сладолетка, са прави умишлено на неграмотна. Решила е явно, че трябва да дразни потребители и администратори. Вече не и обръщам внимание на постовете. Много и здраве.
17:27ч. 25 Юни 2011 #3 dezito Тя е толкова тъпа,че едва ли ще завърши основното си образование.
17:24ч. 25 Юни 2011 #2 mistgi Нормално е в тези училища да са с най-добрия успех. От години е така. Не знам къде учи Sladoletka, но граматиката не е силният и предмет.
16:59ч. 25 Юни 2011 #1 sladoletka а тъка заминавайте деца!спасявайте се!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
ОН КЛИНИК – ВАРНА - 4 ноември 2024 - лечение на псориазис
Вторник, 29 Октомври 2024 13:18
Псориазисът е хронично автоимунно заболяване, което кара кожните клетки да растат твърде бързо. Това води до натрупване на кожни клетки на повърхността на кожата, видими по тялото неестетични червени петна....
| |
|
Финансовото министерство: Бюджетен дефицит е 2,829 млрд. лева към края на септември
Четвъртък, 31 Октомври 2024 18:56
Над 2,829 млрд. лева е дефицитът (на касова основа) в държавната хазна към края на деветмесечието, става ясно от данните на Министерството на финансите.
Приходите в хазната надхвърлят 52 млрд. лева,...
| |
|
Джевдет Чакъров: ДПС ще има свой нов председател и той няма да се казва Делян Пеевски
Четвъртък, 31 Октомври 2024 18:52
ДПС ще има свой нов председател и той няма да се казва Делян Пеевски - това посочва в позиция до медиите Джевдет Чакъров от коалицията около Ахмед Доган Алианс за права и свободи. Тя идва в отговор на...
| |
|
От 1 ноември възстановяват маршрута на автобусна линия №12 по бул. “Христо Смирненски”
Четвъртък, 31 Октомври 2024 18:27
Считано от 1 ноември (петък) се възстановява двупосочно обслужването от линия №12 на автобусните спирки, които са по бул. „Христо Смирненски“, съобщиха от общинската фирма “Градски транспорт”. Маршрутът...
| |
|
Григор Димитров закрива днешната програма на мастърса в Париж
Четвъртък, 31 Октомври 2024 18:04
Григор Димитров ще излезе тази вечер на централния корт на тенис турнира от категорията Мастърс в Париж.
Двубоят е последен в днешната програма и ще започне не преди 21:30 часа българско време.
Съперник...
| |
|
С пълно единодушие Общинският съвет даде съгласие за увеличаване капитала на „Спортен комплекс Варна“
Четвъртък, 31 Октомври 2024 17:51
С 42 гласа „за“, 0 „против“ и 0 „въздържал се“ Общински съвет даде съгласие за увеличаване капитала на дружеството на „Спортен комплекс Варна“ АД на предстоящото Общо събрание, предаде репортер на Moreto.net....
| |
|
Без ток във Варна и областта утре ще са...
Четвъртък, 31 Октомври 2024 17:20
Поради извършване неотложни ремонтни дейности и обслужване на съоръженията за доставка на електроенергия утре, 1 ноември, без ток във Варна и областта ще са:
- от 9:00 до 16:30 - гр. Варна – карето, заключено...
| |
|
ООН: Охридското езеро е застрашено от замърсяване
Четвъртък, 31 Октомври 2024 17:06
Охридското езеро, което се намира между Северна Македония и Албания и е обект на световното културно наследство на ЮНЕСКО, е застрашено от замърсяване, прекомерен улов на риба и строителство, посочват...
| |
|
На Архангелова задушница военните моряци във Варна ще почетат загиналите за свободата на България
Четвъртък, 31 Октомври 2024 16:30
Всяка година на Архангелова задушница, наричана още Мъжка, Българската армия провежда военни ритуали, а свещенослужители отслужват панихиди в памет на загиналите във войните български войни.
На 2 ноември...
| |
|
Вълна от птичи грип в Европа
Четвъртък, 31 Октомври 2024 16:17
Птичият грип се разпространява бързо сред домашните птици в Европейския съюз този сезон, съобщава "Ройтерс".
Това поражда опасения от повторение на предишни кризи, довели до смъртта на десетки милиони...
| |
|
Общинският съвет на Варна одобри постфактум кандидатстването за ремонт на конната база в кв. "Виница"
Четвъртък, 31 Октомври 2024 16:03
Община Варна кандидатства с проектно предложение за основен ремонт на конната база в кв. „Виница“. Това стана ясно на днешното заседание на местния парламент, на което беше дадена зелена светлина за кандидатстване.
Решението...
| |
|
Общински съвет ограничи правомощията на кмета на Варна
Четвъртък, 31 Октомври 2024 15:48
С 31 гласа „за“, 9 „против“ и 4 „въздържал се“ Общински съвет взе решение да бъдат ограничени правомощията на кмета по отношение на компенсираните промени, които могат да бъдат правени в бюджета с негова...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|