11:05ч. 19 Юни 2013 #326
Hope
Е то няма хейт като вашия честно! Даже не сте в състояние да се зарадвате за новите придобивки. Само защото не ви кефи ГЕРБ или пък на някои им плащат да не ги кефи и си нареждате под дефолт!
11:03ч. 19 Юни 2013 #325
lubba
Аз не мога да повярвам, че пак се намират хора, които да не харесват това, че във Варна ще има нови автобуси. Толкова сте прозрачни, че няма накъде. Поне си мълчете на такива места.
15:45ч. 18 Юни 2013 #324
japavlov
Заглавието е в края на август нови автобуси и тролей. Тук долу негативни коментари. Няма проблем. Аз проблем не виждам. Портних се е преборил за тях, ама е черен щото е от ГЕРБ. НАЛИ ЩЕ ИМАШ НОВИ АВТОБУСИ.
15:29ч. 18 Юни 2013 #323
jekova
Абе да.. Вие ако не окипазите статията..Аз не съм за никой ,ама нищо хубаво няма да напишете за тая иначе прекрасна новина... Айде стига с тия злоби..
20:25ч. 17 Юни 2013 #322
Венче
Стига бе хора, разорихте ГЕРБ! Току виж спечелили в изборите, а няма да имат пари да почерпят!
15:28ч. 17 Юни 2013 #321
ROCKNROLL
Кой е вашият гръб, че не разбрах?
14:17ч. 17 Юни 2013 #320
Кифла Шоколадова
Какъв е този сайт :) не си прави ПР на наш гръб моля!
16:27ч. 14 Юни 2013 #319
ROCKNROLL
На практика се случи следното - длъжникът овладява кредитора, частникът, който има да дава пари на държавата, става държавен служител и тръгва да защитава държавния интерес срещу довчерашната си фирма – с този фарс ГЕРБ показа как точно ще донесе „нов морал” във ВиК-Варна.
След рокадата Вълканов бе приютен от градоначалника Кирил Йорданов в общинското предприятие „Инвестиционна политика”. Обществена тайна в морската ни столица е, че Вълканов винаги си е бил кметски човек, а топлата връзка между двамата бе общинският съветник тогава Красимир Маринов.
Маринов представляваше и община Варна в Общото събрание на ВиК. За последно той бе депутат от партия „Отечество”, ръководена от бившия нововремец Радослав Коев, който пък е кум на Кирил Йорданов. Това е дежурният кръжец, който винаги обслужваше кмета.
Тази върволица от нищо неговорещи на широката публика имена е важна, защото сега ГЕРБ мисли официална причина, с която да обясни новата шефска рокада. Но каквото и да измисли, истината няма да бъде съобщена официално.
А тя е, че бившият съветник Красимир Маринов е тъст на новоизбрания лидер на ГЕРБ-Варна Иван Портних.
(виж линк...)
12:29ч. 14 Юни 2013 #318
Шерифа
По стойностно от това пу ми кажи....70 нови автобуса и 30 тролейбуса и това на пълно безплатно - средства от Европа !! Според мен само адмирации заслужава.... !
12:29ч. 14 Юни 2013 #317
Мерилин Монро
Портних вече направи доста добро на Варна.
Ако не беше той, проектите за 70 нови автобуса и 30 нови тролейбуса нямаше да бъдат реалност.
Ако не беше той, нямаше бюджетната макрорамка да бъде вдигната с милиони.
Ако не беше той, нямаше Морската градина да бъде оцветена в ЗЕЛЕНО в ОУП на Варна. Все неща, които може да ви се струват малки, но погледнати от разстоянието на времето, ще ви бъдат огромни.
12:19ч. 14 Юни 2013 #316
Abalone
Портних като направи нещо стойностно, тогава да го съобщава. Ако той стане кмет на Варна, ще потопи всички надежди за възход на града!
11:45ч. 14 Юни 2013 #315
Ladybird
Знаем го ние. ;))))) Знаем всичко. :))))
11:29ч. 14 Юни 2013 #314
ROCKNROLL
Какъв Бозов ви гони. Говорим си за монополи тука. И нито ми знаете образованието, нито опита, за да ми казвате дали имам право да коментирам този или онзи. Хайде у лево.
11:17ч. 14 Юни 2013 #313
Ladybird
Очаквам следващото ти празнословие... и "обвинение" срешу Портних. Да го обвиним ли, че се е родил? Искаш ли? :)))
11:16ч. 14 Юни 2013 #312
Ladybird
Такива работи.... :)
11:15ч. 14 Юни 2013 #311
Ladybird
Когато навъртиш неговия стаж и опит, когато имаш неговото образование, когато имаш неговия хъс за работа - тогава можеш да критикуваш, Рок. До тогава обаче ще висиш тук като...... и ще коментираш, за да слугуваш пред компютъра на Бозов!
11:13ч. 14 Юни 2013 #310
Ladybird
Не се хаби. Няма смисъл. Явно не вдяваш... ;)))
11:13ч. 14 Юни 2013 #309
Ladybird
Делян Пеевски?!?!?!?! Мале, мале............... Многоточие и толкова................................ Мракобесно, корумпирано, мазно, лоено същество, което мама издигнала преди време ще разруши тотално и без това разклатения баланс в страната ни!
11:08ч. 14 Юни 2013 #308
ROCKNROLL
Това монополът е сладко нещо, признавам. По-добро е от секса е, казват. И въобще не се печелят милиони от него. Както и от спечелени общински поръчки без конкуренция. Ама нали доскоро писахте, че човекът бил учил много и затова станал милионер :) Уточнете се най-накрая!
11:01ч. 14 Юни 2013 #307
Yordan
А след това което се случи днес в държава, аз не знам как може да има човек, който да продължава да плюе по Портних или по които и да е кандидат на Герб. Виж каква е АЛТЕРНАТИВАТА. Утре когато за пореден път сме излъгани и смазани от останалите гниди, си заравяш главата и приключваш.
11:00ч. 14 Юни 2013 #306
Ladybird
Нагледно всичко е документирано - има документи и спечелени поръчки. Подчертавам отново - единствената фирма!
10:59ч. 14 Юни 2013 #305
Ladybird
Нейната фирма притежава единствените метан станции във Варна. Ако не от нейната, от кого друг да взема ВиК метан? Та тя зарежда не само ВиК, но сигурно и други места. Направете си и Вие по една такава станция и действайте!
10:58ч. 14 Юни 2013 #304
Ladybird
Как да не е снабдител фирмата, в която работи съпругата на Портних? Снабдител е иникой, дори Портних не го оспорва като факт. Ако имате малко повече информация, ама малко повече, ще знаете, че съругата на Портних е съдружник в тази фирма още преди тяхното запознанство, камо ли сватба.
10:57ч. 14 Юни 2013 #303
Yordan
Ако искаш и до утре може да викаш, да плюеш и там каквото искаш. Цял ден повтаряй ВиК и там каквото искаш, факта е един. Това е единствения стойностен и качествен кандидат с визия за бъдещето.
10:55ч. 14 Юни 2013 #302
Ladybird
Моля ви, не ставайте смешна. С шефа на ВиК, Иван Портних НЯМА ама АБСОЛЮТНО НИКАКВА връзка. Шефът на ВиК си е човек, със семейство - нямащо нио роднинско с Иван Портних. Моля прочетете биографията му!
10:53ч. 14 Юни 2013 #301
Ladybird
Как е свързан той и неговото семейство, чак толкова много и недопустимо?
10:53ч. 14 Юни 2013 #300
Ladybird
И, как по - точно е свързан с Общината? Пояснете, моля!
10:51ч. 14 Юни 2013 #299
ROCKNROLL
Неопетнен значи? Цялата му фамилия вързана с общината, а той чист като сълза! Хич не е общински съветник, тъстът не е шеф на ВИК-то, жената не е снабдител, но той няма нищо общо с това! Неееееее, той е учил и така е станал милионер :))
10:39ч. 14 Юни 2013 #298
nik
Да, да си го ползвате със здраве Пеевски и да му се радвате.
10:39ч. 14 Юни 2013 #297
nik
Тук говорим за личност..за бъдещ кмет на Варна.
10:39ч. 14 Юни 2013 #296
mancev
pelikanka, да ти е честит новия шеф на ДАНС - Делян Пеевски. С Бозов можете да го полеете този избор :)
10:38ч. 14 Юни 2013 #295
nik
Искаш много да с пишеш твоите си неща, ама няма кой да те чете.
10:38ч. 14 Юни 2013 #294
nik
Пеликанкее ти пак изместваш темата, обаче.
10:37ч. 14 Юни 2013 #293
pelikanka
Варна не е София.
Варненски кмет не е Софийски / Държавен / Парламент.
Всеки е наясно, че във Варна дъщерята на видния Партизанин от ВСУ- Зам. ректора професор Павлин Павлов- Лиляна Павлова- спечели в града с най-много протести срещу Герб най много гласове с МАНИПУЛИРАНЕ И ФАЛШИФИЦИРАНЕ на изборите.
Цветанов това го умее.
Само че, за кмет на Варна милиционерите ще претърпят поредния си тотален крах, просто когато си бита карта значи си бита !
Герб няма място в управлението нито на държавно, нито на общинско ниво.
Хората не са глупави.
Гласуването под натиск и заплахи с уволнение на служителите от държавната администрация-на всички нива- също беше основна стратегия и тактика на герб във Варна на 12 май.
И явно това успя.
Само че сега без софийските си благодетели, които сега са просто едни.. независими/нищо не зависи от тях/ и подсъдими личности, Герб няма шанс във Варна.
Това е положението.
10:31ч. 14 Юни 2013 #292
mancev
Защо проституката Бареков не направи разследване и за Бозов и за Марешки?
10:31ч. 14 Юни 2013 #291
mancev
Да гласувам ли за ГЕРБ- не спекулирай с темата, имотите са декларирани, и дори Портних първи написа в блога си, какво му е имотното състояние. Самия той е шеф на Гранд-а повече от 10 години, и НЕ Е НА ДЪРЖАВНА ЗАПЛАТА. В политиката е от година и нещо, а имотите му са от преди това. Не мога да ви разбера какъв ви е проблема, че човека има къща която струва колкото ЕДНАТА кола на Марешки само...
10:30ч. 14 Юни 2013 #290
Мерилин Монро
Явно е, че ако не се беше намесил Портинх, щяхме да видим нови автобуси и тролейбуси ама друг път.
Аз лично съм безкрайно признателна на Портних, че взе проектите присърце и задейства нещата.
Сега няма да ми се налага да качвам децата си в гнусните стари автобуси, които са толкова вредни за нас и за средата около нас.
10:28ч. 14 Юни 2013 #289
Град
Порних не си е декларирал дарените имотите. Те с какви заслуги са? Да не би морската гради да е разбита за заслугите на ГЕРБ?
10:26ч. 14 Юни 2013 #288
Ladybird
Г-жо Пеликанка, кому са необходими Вашите обиди? Никой не ви кара насила да гласувате, за когото и да е. Коментирайте, но не обиждайте. Портних следва да бъде уважавам поради факта, че РАБОТИ и то видимо за Варна, не да бъде наричам "момченце". Вие явно сте свикнала на подобен "махнленски" език, но някак не на място се изказвате.
10:24ч. 14 Юни 2013 #287
Шерифа
Наслушали сме се вече на празни приказки...и за нас вече важни са резултатите, а не провокациите ! За това.. заставаме с две ръце зад тази кандидатура...защото се виждат резултатите ! УСПЕХ !
(виж линк...)
10:24ч. 14 Юни 2013 #286
nik
Момченцето на снимката както го наричате е направило доста повече от останалите ояли се с общински пари. Кое точно те дразни, че е млад и амбициозен или неопетнен?
10:23ч. 14 Юни 2013 #285
nik
Тука май темата я объркахте г-жо Пеликанка..
10:22ч. 14 Юни 2013 #284
mancev
И всички това, благодарение на този човек. Браво Портних !
10:21ч. 14 Юни 2013 #283
pelikanka
Нека да сме коректни към колегите коментатори тук.
Извинявам се, че последното не беше коментар по темата, а беше по темата за "партия ГРЕБ" .
Все пак момченцето на снимката е шеф на варненския офис.
10:18ч. 14 Юни 2013 #282
pelikanka
Хахааааааааааааааааааааа
не е леснооооооооооооооооооооооо...
Що се отнася до зам. шефа на група ГРЕБ- политическият коментатор Б. Б. - вчера от групата ми подарили за Р.Д. солидната цифра- 10 000 кинта......аааааа ма не бе другари....
Сега Бойко- има вече 2 милиарда, 700 милиона и 10 хиляди лева . хаха.
Иначе- искрено му желаем да е жив и здрав- че нещо-шефа му- Цецо-имал работа с правосъдието, наужким де...
Стана вече обвиняем ама никога няма да се превърне в затворник.
Ехххх, България, защо не беше...поне Чехия.
Това е положението.
10:12ч. 14 Юни 2013 #281
Шерифа
Едни и същи завестливи "граждани" пишат едни и същи глупости ! Хората виждат.... вече е подписан договор. Вчера преставители на спечелили поръчката за автобусите бяха във Варна за да положат подпис ! Така, че всичко е въпрос на време ! Хора вярвайте на градивното ! Не на компроматите, който левицата и ДПС пускат непрестанно !
(виж линк...)
10:08ч. 14 Юни 2013 #280
pelikanka
Не на шега залагам 5 000 лева , че това е предизборен пълен кьорфишек на Портних, т.е. конкретно залагам, че края на август тези автобуси няма да ги има във Варна.
Това е положението.
--------------------------------------------------
Интегрирания градски транспорт във Варна също си е една престъпна схема, която си остана само проект, понеже местните общински КРАДЦИ не се разбраха със София кой колко % да си прибере от Европарите.
--------------------------------------------------
В резултат на всичко това гостите на града това лято имат 2 варианта- или да плащат по 50 кинта на паяка на Златни Пясъци, или да се чудят, във Варна ли са, или някъде в Азия , Африка , макар че струва ми се на последните 2 посочени места имат по-уреден транспорт в градовете си.
================================
10:06ч. 14 Юни 2013 #279
Шерифа
Надявам се, че хората вече не вярват на провокации и празни приказки....важни са резултатите и фактите...тези, които имате желание и воля - работят и печелят проекти, които са за всички нас ! Успех г-н Портних !
10:01ч. 14 Юни 2013 #278
pelikanka
Не е лесно да си другаря Портев от Герб - най крадливата групировка & организирана престъпна схема от началото на века на територията на Европа.
Абсолютно неизбираем във Варна е този партизанин.
Герб са нежелани в регионите Варна, Добрич, Шумен.
Знаят си го.
Що се отнася до тези исторически тролейбуси и автобуси, . крадеца Киро Йорданов последно ги беше обявил да се движат по града за април 2012 година.
Градския транспорт във Варна е пълен провал, на 15 години след София се движи .
В основата на този проблем е пълния некадърник от Общински съвет Варна- другаря ЧЕНГЕ- ЛУКОВ.
Той разбира от транспорт толкова, колкото и от подземния живот на мравките.
Това е положението.
Милиционерите нямат място в Община Варна и Общинския съвет- те са 2 в 1- НЕКАДЪРНИ & КРАДЛИВИ.
10:00ч. 14 Юни 2013 #277
micila
С чужда пита, помен прави!!! Все проекти започнати от други.
09:46ч. 14 Юни 2013 #276
Ladybird
Хотелът на Портних не е бил никога зле, но да управляваш подобен бизнес и то години наред, и то успешно -безспорно постижение.Безспорно постижение!
09:35ч. 14 Юни 2013 #275
Шерифа
Ако все още има някой, който не вярва, че този човек има пряка заслуга за този проект да види тук :
(виж линк...)
09:25ч. 14 Юни 2013 #274
Гръм
Очевидно офиса на Портних отваря в 9.00ч...
09:17ч. 14 Юни 2013 #273
D.Nedeva
Забравих и аз да пожелая успех на г-н Портних.... ние младите, активните и мислищете варненци сме с вас !
09:16ч. 14 Юни 2013 #272
D.Nedeva
Млад, амбициран и успял...какво повече и трябва на Варна ! Да не говорим, че това единствения вариант с шанс за поста кмет на Варна.. другия е Христо Бозов- дясната ръка на Кирил Йорданов и по-лошото подкрепен от ДПС и БСП ! Варненци да не са луди да дадат властта в ръцете на циганите и комунистите !!!
09:13ч. 14 Юни 2013 #271
Шерифа
Варна вижда и оценява труда на хората... ТОзи човек работи много по тези евро проекти и това няма да остане не забелязано ! Успех ! Варна е с вас !!!
09:13ч. 14 Юни 2013 #270
ROCKNROLL
Всички са маскари, ама този най- ни го навират в очите като съвършен. Я къш! Нито сме слепи, нито сме забравили как изглеждаше хотелът му, преди той да почне да го управлява. Че и с Пристанище Варна ще го сравняват. Смешници!
09:13ч. 14 Юни 2013 #269
dido
сервитьорчето се кичи с неща, които той не е задвижвал ... аман от простаци и герберасти !
09:08ч. 14 Юни 2013 #268
Flame
БРАВО Портних!
09:06ч. 14 Юни 2013 #267
somebody
Този Гербер е ВЪЗМОЖНО НАЙ-ЛОШИЯ ИЗБОР за кмет!
Приписва си чужди заслуги, като асфалтирането, например, което беше извършено със заповед на Доц.Бозов!
И пак Герберастки обещания и лъжи... абдикираха от властта, защото не знаеха как да се справят, а сега се пишат всеможещи ...НЕ им вярваме!
09:04ч. 14 Юни 2013 #266
dido
аман от това сервитьорче - Никога повече герп - уморени сме от изроди и търговци !
08:45ч. 14 Юни 2013 #265
Dekito
Този е същата пионка като Базитов. Ще крадат и ще се пука. Не ги искаме такива!
07:30ч. 14 Юни 2013 #264
Пеева
Портинх я кажи на хората какво направи с Гранд хотел Варна.И Варна ли ще я направиш такава.Я кажи на хората как изклатихте акционерите и им дадохте да пият една студена вода.Как разсипахте най хубавия и реномиран хотел и го направихте почивна станция на Мултигруп.
07:06ч. 14 Юни 2013 #263
Бай Марин
Видяхме ГЕРБ какво направи с гр.Варна!!! Срина я!!! Варна водеше преди това 2 години класацията за "Най-добрият град за живеене в България", ноооооооо когато господата от ГЕРБ дойдоха, всичко отиде в Бургас.
04:19ч. 14 Юни 2013 #262
Георги
Фактите и позитивните резултати, от които са доволни и хората са основното, с което един добър управник можа да се гордее. Портних го ИМА!
00:03ч. 14 Юни 2013 #261
Гръм
Я, Портних. Откога не бях чела нещо за него...
23:57ч. 13 Юни 2013 #260
Град
аз не вярвам. защото идват местни избори и комунисти!
23:44ч. 13 Юни 2013 #259
Абрамович
Младия мениджър здраво се е захванал с развитието на Варна . Дано града ни почерпи ползата от неговият опит в туристическият бранш . Дано с новите автобуси и тролейбуси се поставят и нови спирки ,защото тези са страшно малки и неудобни . При дъждовно и ветровито време предпазната им функция се губи .
23:34ч. 13 Юни 2013 #258
blajjj
А ето , че можело !!!! Портних е в политиката от съвсем скоро и работата му вече е дала зелена светлина на ключови проекти за Варна . Това искат хората , конкретни ангажименти , срокове и действие . Най-сетне някой си изпълнява поетите ангажименти !
23:32ч. 13 Юни 2013 #257
Ема
Има си избори, хората ще си го решат най-добре. Моят въпрос е да се кажат по една, две думи и за останалите. Като не го харесвате, го харесвате - ок, дайте да видим кого точно харесвате...кой какво е направил.
23:26ч. 13 Юни 2013 #256
Petrova
Рокер , понеже сте много информиран относно Портних ,защо се правиш на глупав и не признаеш че това е единтвената ПРАВИЛНА и ПОДХОДЯЩА КАНДИДАТУРА! ????
23:20ч. 13 Юни 2013 #255
Ема
Това не ми харесва, онова не ми харесва..кусури търсим на всичко,косата му, очите му..нз си какво Никой не ви карат го харесвате..това не е игра на харесванка..работи или не работи е въпроса, никой няма да се жени за него. Кажете за другите по нещо пък и те да изпъкнат малко. Кажете.
23:18ч. 13 Юни 2013 #254
Ема
Аз не те ли попитах въпрос, на който все още чакам отговор..Правиш се на разсеян. Кажи за другите кандидати една, две хубави неща, то не може само да се плюе безразборно
23:18ч. 13 Юни 2013 #253
Ема
Аз не те ли попитах въпрос, на който все още чакам отговор..Правиш се на разсеян. Кажи за другите кандидати една, две хубави неща, то не може само да се плюе безразборно
23:16ч. 13 Юни 2013 #252
Ема
Рокендрол, сега тука ли седиш?
23:16ч. 13 Юни 2013 #251
Ема
Рокендрол, сега тука ли седиш?
22:25ч. 13 Юни 2013 #250
ROCKNROLL
Дори и на 34 не е вече :)
22:22ч. 13 Юни 2013 #249
ROCKNROLL
Този Портних Батман го изкарахте :) От толкова лъскане чак се поолющи вече. Хайде поразходете се до хотелския му комплекс, за да видите, че не е толкова блестящо положението, колкото го представяте. Хората няма да повярват на копираната информация, а на очите си. А те не лъжат като вас.
21:35ч. 13 Юни 2013 #248
amegra
хеххе..... скъпи мой, ще ви предложа един вариант!
Като не сте доволни от настоящата пътна инфрастуктура( кърпена и закърпвана години назад)... гласувайте на Портних. Човека поне преасфлтира цели отсечки :) Почна от Владислав.. минава през Сливница, даваме му нашите гласове и продължава към следващата отсечка... Ето ви работеща формула :)
21:18ч. 13 Юни 2013 #247
Кифла Шоколадова
Eдва на 24 години Иван Портних става изпълнителен директор на Гранд Хотел Варна. В момента е на 34 и вече е получил най-голямото признание от Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация. На 14-те награди на браншовата организация тази година Портних надви акулите в хотелиерския бизнес, като взе най-престижната индивидуална награда – „Хотелски мениджър на 2010 г.”. Другото отличие, което отиде при Иван Портних, е присъденото на Гранд Хотел Варна - „Ваканционен комплекс на годината”. А малко преди да бъдат връчени наградите на БХРА, ръководеният от Потних комплекс бе обявен и за най-добър „Bulgaria’s Leading Spa Resort 2010” на 17-те Световни туристически награди (World Travel Awards 2010).
21:15ч. 13 Юни 2013 #245
Кифла Шоколадова
щом е там 12 години значи, се е понаучил!
21:13ч. 13 Юни 2013 #244
Vanilla
Другарю Портних, научете се първо поне да си управлявате хотелския комплекс, после се врете между шамарите в изборите за кмет...
19:27ч. 13 Юни 2013 #243
BBB
Бе кви булеварди видя пък ти от Портних ?!? И кой каза че не харесваме Автобусите или тролеите. Ама тез тролеи чак до Дулово ... кой ще се вози в тях :) :) :)
19:15ч. 13 Юни 2013 #242
Кифла Шоколадова
немога да разбера ..нехресвате булевардите,не харесвате автобусите, не харесвате нищо ,щом е от Портних :) ами тогава защо НИКОЙ не направи Булевардите , така по ваши изисквания! та може и ад ви харесаа :)
19:08ч. 13 Юни 2013 #241
Dekito
Ами как иначе. Те се менкат. Така като гледам са от Младежкия ГЕРБ. Те са такива надъхани.
19:05ч. 13 Юни 2013 #240
BBB
дано да си се разминал без изпочупени шарнири от огледалните пътища. Между другото и Jekova я няма. Може да се появят заедно двата юзъра :)
19:03ч. 13 Юни 2013 #239
Dekito
Прочетох аз и преди малко минах по въпросните "супер" пътища :)
19:01ч. 13 Юни 2013 #238
BBB
ооооо Деки, айде че ако знаеш как ме нападнаха с "перфектните" пътища на Варна
19:01ч. 13 Юни 2013 #237
Dekito
Какво си говориш БББ. Само че ни липсва Петрова :)
18:46ч. 13 Юни 2013 #236
BBB
A, шоколадова, ти си постнала 2-рия абзац от другата новина и тук. Забелязвам развитие ... :)
18:39ч. 13 Юни 2013 #235
merypoup
Тази статия звучи направо фантастично:)
Искрено се надявам всичко описано да се реализира.
18:28ч. 13 Юни 2013 #234
Кифла Шоколадова
"Според Иван Портних основните мотори за развитието на икономиката във Варна са туризмът и морската индустрия. „Варна има голям туристически потенциал, необходимо е обаче да привлечем туристите от курортите – в града, където да оставят пари в културни институции, магазини, ресторанти”, каза Портних. Възможностите за израждане на паркинги, въвеждане на адекватна синя зона, също бяха теми, по които бяха споделени мнения." ... БРАВО! Портних наистина е много деен!! два булеварда,автобуси .... толкова работа свърши ,за една година колкото не бяха свършили за 8 години!
18:17ч. 13 Юни 2013 #233
krasibos
Всъщност Портних направи голям пробив още по времето когато беше шеф на ОбС, а премиер бе Бойко Борисов. Кръгове около Кирил Йорданов и Борислав Гуцанов искаха да провалят този европорект и да приложат старата схема, заради която Гуцанов го разследват в "Медузите" - общината тегщли заем и възлага доставката на "правилната" фирма по свой конкурс за избор на доставчика. Когато обаче става дума за европорект, правилата и контролът са много строги и няма далавера. Има обаче полза за варненци и за общината - усвояват се евросредства и се решават проблемите с обществения транспорт. Засрлугата специално за този проект е на Портних, който получи мощна подкрепа и от регионалния министър Лиляна Павлова.
18:07ч. 13 Юни 2013 #232
BBB
айде аз вече наистина изчезвам, лека :)
18:06ч. 13 Юни 2013 #231
Stigabe
АМа какво по хубаво от това да не го сторят с наши данъци а със европейски бари бе хора- ВАжното е че тея пари ги едокарал тук за варна от европа - какво по хубаво от това не мога да разбера.
18:05ч. 13 Юни 2013 #230
Stigabe
ВЕднага сесещам а за цялостна подмяна- От съмара до макдрайв- Преди това ЦЕлият колхозен пазар, от всички страни нови улици покарй пазара и после отсветофара нагоре към сливница та чак до пирин и ПИкадили център
18:05ч. 13 Юни 2013 #229
BBB
хахахах Той Борисов открива всичко, независимо кой и с какви пари го е строил.
18:04ч. 13 Юни 2013 #228
BBB
Кръговото на Метро е добро, кръговите долу + това по пътя към златните ... е няма по-куци кръгови в целия свят :D . И тази дъга, трябва да видя на коя дата е започната и кога завършена
18:04ч. 13 Юни 2013 #227
Stigabe
*булевард*
18:03ч. 13 Юни 2013 #226
D.Nedeva
Околовръсното ще бъде направено със средства от европейската програма за интегриран градски транспорт.... става въпрос за бул. 3-т маарт !
18:03ч. 13 Юни 2013 #225
Stigabe
От ВиК през ян палах към полевард левски..
18:02ч. 13 Юни 2013 #224
Stigabe
Няма какво да порверяваш БОрисов откри кърговото до морска админисстрация и жп гара- и година след това го свързаха със целият път покарй жп линият.
18:02ч. 13 Юни 2013 #223
BBB
а от Ян Палах, надолу към 2-ро районно ... ? или от Пикадили Чаталджа, нагоре към бул.Левски ... там покрай читалището ...
18:02ч. 13 Юни 2013 #222
Stigabe
ДА сега станаха 3-4 улици.. . А цялата дъга долу покрай жп лният- Кръговото на МЕтро... , Пътя за ЗЛатните , и още 3-4 булеварда-- тях не ги броиш
18:00ч. 13 Юни 2013 #221
Stigabe
И пътея от Вик- към техникумите и него го имаше сигурно?
18:00ч. 13 Юни 2013 #220
BBB
трябва да проверя и за долното околовръстно за което говориш, а и за горното което е МНОГО старо вече. Само гърбиците май се появиха по времето на герб. А и пробива от пожарната към Левски, който между другото не ми харесва как е организиран. За ген. Колев също може да се каже че беше добра идея, но нещо не можаха да я осъществят толкова добре, макар че признавам въпреки бързоизтъркващата се маркировка и куцата организация на движението - булеварда облекчи движението. 3-4 улици за управлението на ГЕРБ ... е не е като да не са направили нищо.
18:00ч. 13 Юни 2013 #219
Stigabe
А по булевард левски към Ян палах --- и там ли има дупки- итам ли беше посторено?!?
17:59ч. 13 Юни 2013 #218
Stigabe
Мисли си мисли си...
17:58ч. 13 Юни 2013 #217
Stigabe
Колкото и да го въртиш.....истината е една.
Кактоказах- качвам ви в колата и ще си одите бележки и ще вземем още 2 ма които да припомнят как са изглеждали пътищата преди ремонта.
Аз ще намера снмик испециално за теб как беше покарй цигансакта махала, Морска администрация, ЖП гара, и целият път покрай жп линият. Щети покажа и Победа как бее, И пътя до затвора, .. и пътя за златнит,. И от паралиса нагоре към кауфланд!!
Какса били- и как изглеждат сега.. и да те питам посел какво ще му обясняваш за под аспарухов мост и разни гулпости....
17:58ч. 13 Юни 2013 #216
D.Nedeva
Всички знаем, че с повече воля и желание - добрите резултати са на лице...тази новина е доказателство, че Портних работи ефективно !
(виж линк...)
17:56ч. 13 Юни 2013 #215
BBB
Този път покрай ВИК защо си мисля че преди 4 години вече беше направен ?!
17:56ч. 13 Юни 2013 #214
Stigabe
Ти сичернастанция- какво да разговарям с теб. Повтаряш си едно и също.. ДАже самне се слушаша. ТО се обясянва на човек който им акаковда каже.
Говорихме ГЕРБ направили ли са булеварди или не- ти каза че нямат ни един.
Казах ти поне 5 които са направили. СЕга пък стана ВАрна не била с хубави пътища.
МАй вече говорим за различни неща!?!
17:55ч. 13 Юни 2013 #213
Stigabe
НА ймразя да ми се говорят празни приказки. НЯмало булеварди нямало реманти, после сатна ма има булевради ама имало хлътнало, ама ибало дупки..
ДУпки има, но за 4 години се наравиха толкова много пътища из варна , и разширения, и изцяло нови дъги, като на ВИК се измести целият път.. дори..
И да ми твърди че нищо не било направено. е меко казано смешно и несъстоятелно.
17:55ч. 13 Юни 2013 #212
BBB
Точно толкова смешно, колкото да кажеш че Варна е от градовете с хубави пътища !
17:54ч. 13 Юни 2013 #211
BBB
Е как какво общо има - ще се пускат тролеи по пътя Шумен - Дулово, защото са нови и трябва да се движат по нови пътища :)
17:54ч. 13 Юни 2013 #210
Koko7 Миутки за реклама за Иван Портних като кандидат за кмет?
17:53ч. 13 Юни 2013 #209
Stigabe
Говорим за ГЕРБ нали- тръдението ти безпочвеното бе че нищо не са направили за 4 години и намята НИТО един булевард!!
Сам не разбра колко смешно беше това изказване.
17:52ч. 13 Юни 2013 #208
D.Nedeva
Само немога да разбера каакво общо има това с добраата ноавина за автобусите ! Поздравления за хубавата работа на Портних и успех на изборите за да има Варна повече хубави новини като тази !
(виж линк...)
17:52ч. 13 Юни 2013 #207
Stigabe
Вески ден обикалям из варна- ГОре победа си е идеален пътя, от затвора на горе също,- Варна мол, Гранд мол, помня в каков състояние бяха преди- сега е разширен и нов.
От Явор център надолу също е нов пътя. От Кръговото на морска администрация, през ЖП гара циганската махала-- какво бее спомняш ли си ..?! Сещаш ли се да е имало път и светофари - и бордюри?! Под метро такова кръгово някога имало ли е въвварна...?!? Свикналси дакапаш по тях и сте забравили какви бяха. МАрия лузиа я преасвалтираха цялата и разшириха! И после от общината та чааак до баира за виница- и самият баир за виница до светоара на разколна на виница?! Или итам има дупки.!
17:51ч. 13 Юни 2013 #206
BBB
Шумен - Дулово точно не съм го минавал, но предполагам че Портних го е направил добре :)
17:49ч. 13 Юни 2013 #205
Stigabe
Шумен- ДУлово - Силистра
17:49ч. 13 Юни 2013 #204
Stigabe
НЕ не з амагистрала. горе от ККП то им- вдясно за целият път до Силистра ечистат бърсак нов бът - окйто години наред беше в ями. Какъвто беше и пътя до добрич преди да го оправят.
17:49ч. 13 Юни 2013 #203
Stigabe
Варна е обиколена с нови пътища откарй до карй, не твърдя че няма такива лоши, аз лично се пибирам по такъв всеки ден-- но не вярваш че някой ще започне от уличката ти пред блока докато главни артерии сотяат неоправени нали?!
17:48ч. 13 Юни 2013 #202
BBB
Шумен ?!? за магистралата ли говориш ?
17:48ч. 13 Юни 2013 #201
Stigabe
Съссигурност съм опопътувал повечко от теб.
17:47ч. 13 Юни 2013 #200
BBB
4 години са МАЛКО за един качествено направен път, по който не се движат огромни тирове, а само автобуси и коли.
17:47ч. 13 Юни 2013 #199
Stigabe
И не есамо това ами пътя за добрич, за златните,.. ШУмен.., От шемен целият път До силистра-- имаш липредстава какъв беше - какъв е сега!!!
17:47ч. 13 Юни 2013 #198
Stigabe
НЕ за 4 години --- това окето сенарави не емалко и го има- както ти твърдеше че нямало нито един булевард.
Не ми се прави сега.
17:46ч. 13 Юни 2013 #197
BBB
Просто искам асфалтирането да е качествено. Не държа на количеството. Е естествено да не е 2-3 км
17:46ч. 13 Юни 2013 #196
Stigabe
ДА добре са БУлевард ЛЕвски, до В и К, ПОсле надясно към победа - и Младост -- ТА чааак ДО кръсотвището на ТЕхномаркети Метро., после в ляво надолу към голямото кръгово.. Всичок е ново и гладко и е посторено по времето на ГЕРБ!! ДА вече можеда не епърва младот но сигурон си чувал за амортизация а и 4 години не са малко!
17:45ч. 13 Юни 2013 #195
BBB
някой ако не е от Варна и те слуша ... ще си помисли, че сме с най-многото нови пътища в цяла Европа
17:45ч. 13 Юни 2013 #194
Stigabe
ТИ а каможеш да описваш улица по улица. ИМ амного дупи. Но много от главните булеварди се онравиха на цяло. ! Не ми се прави наразсеян- твръдението ти бе че няма булеварди които да са ремонтиране ВЪОБЩЕ , и няма нови такива.
Сега извендъж стана че имало- ама имали неравности.
И почна да ми описваш всяка дупка във варна!!!
Ти за 4 години исакш да преасвалтират толкова колкото за прединет 15 не е асвалтирано ми се струва!!!!
17:44ч. 13 Юни 2013 #193
BBB
аз не казвам че всички са зле - коментирах само тези които твърдиш че са добре :) Аз ако започна да коментирам останалите счупени ... то няма да ми стигне времето
17:44ч. 13 Юни 2013 #192
Stigabe
Да неси мерил педя по педя с ниел ти неравностите.
воря за пътя откръговото , през морска гара покрай жп линията целият път е нов.
Къде утиде под аспаруховият мост, .. тунелът на ФК-- и
Говореше че няма булеварди- а има много нови наравени изцяло.. Много!
17:43ч. 13 Юни 2013 #191
BBB
Между другото, аз като минавам по Аспарухов мост, не усещам че се движа - толкова е гладък. Сигурно и другите четящи тук са на същото мнение - особено отсечката от последния светофар до камерите на моста ... :)
17:43ч. 13 Юни 2013 #190
Stigabe
Кви глупости ми говориш въобще. Не казвач не всички пътища са идеални. Въобще вижда шли какво съм написал!?!!
17:42ч. 13 Юни 2013 #189
BBB
Пътя от Морска гара, през ЖП-гарата, през долното околовръстно не минава ли под Аспарухов мост ? Което ми напомня и за състоянието на Аспарухов Мост - перфектно ! :)
17:41ч. 13 Юни 2013 #188
BBB
по 3-ти Март минавал ли си? По продължението му - улица Вяра?. По булевард Левки? По Патриарх-а?
17:40ч. 13 Юни 2013 #187
Stigabe
ЧОвек Какъв аспарухов мост те гони бре!!!!
17:37ч. 13 Юни 2013 #186
BBB
От Морска гара още под Аспарухов мост има ОГРОМНА дупка койято се отваря през няколко месеца. Следва супер счупения път пред Аветисян ... или ти говориш за някой друг край на варна. я да тръгнем към винса. Под моста на ФК е АД. дупки, неравности, кръпки или пък по пътя който минава покрай голдън тулипа ... и там дупки. по Владислав вече няма - ясно е - пътят е на 1 месец. По горното околовръстно - точно пред Военна болница на Светофара - ДУПКА, 20 метра по нататък в посока терапията - 2 дупки, само че са в другата лента. Светофара на ОМВ като идваш от затвора и караш по Христо Смирненски Няколко огромни неравности - там покрай автоморгите. Цялото околовръстно беше в гърбици - добре че снегорините ги изораха
17:31ч. 13 Юни 2013 #185
Stigabe
Истината е че дупки има но ТЕ СА САМО В ГЛАВИТЕ ВИ!!!
17:31ч. 13 Юни 2013 #184
Stigabe
Смешници сте си лика прилика.
Първо твърдеше че намало направени булеварди- сега станаха направени ама некачествени!!!!
Последно.
От Морска гара до каря на варна по новият път няма дупки, По горното околовръстно ОТ ВИк до Метро- няма дупки...
ПО пътя за златните НЯма дупки. На мария луиза НЯМА дупки, По севастопол- НЯМА ДУПКИ.. ОТ ян палах надолу- НЯМА ДУПКИ..., ОТ метро към новото кръгово - СЪЩОТО НЯМА ДУПКИ..
17:31ч. 13 Юни 2013 #183
BBB
ахахаха няма да се взимаме , но мирясвам вече. Хайде лека от мен :)
17:29ч. 13 Юни 2013 #182
Stigabe
БББ да вземе и да се вземете с ДЕки -- и да мирясате!!
17:27ч. 13 Юни 2013 #181
japavlov
Кой трябваше да бута за автобусите Гуцата ли. Той май му куца нещо. Имунитета му взеха.
17:26ч. 13 Юни 2013 #180
D.Nedeva
Автобусите са хубаво нещо ДА ! Но ако не беше Портних това хубаво нещо нямаше да се случи .. така че... с номер 9 в бюлетината за да има Варна повече ХУБАВИ РАБОТИ !
(виж линк...)
17:26ч. 13 Юни 2013 #179
BBB
Трябва един канал да си направим във фейса или в скайп и да го кръстим "Портних", че умалях с този F5 :)
17:25ч. 13 Юни 2013 #178
Опорната точка
Някой тук може ли да одобрява нещо. Автобусите кофти ще са, пътя кофти, айде у лево при бозата..
17:24ч. 13 Юни 2013 #177
BBB
Новите автобуси са нещо хубаво, Портних НЕ :)
17:24ч. 13 Юни 2013 #176
Опорната точка
Абе вие на лични не можете ли да си пишете. Намерете се, срещнете се, говорете си. Социална среда да има.
17:23ч. 13 Юни 2013 #175
japavlov
Аз не разбрах той единия ремонт не е готов още, обаче вече го заклеймихме, но все пак ужас нови автобуси.
17:22ч. 13 Юни 2013 #174
BBB
а и аз заминавам Деки, че много се застоях днес, а и съм обещал на Гери, да се огранича малко с коментарите :)
17:21ч. 13 Юни 2013 #173
BBB
Ако сметнем един път за направен, когато след 5 години по него няма 20см трапове, във Варна, НЯМА направен път. Ако сметнем евтините некачествени ремонти направени така че да издържат 2 години - тогава да Някой някога е направил пътища, от които сега няма следа :)
17:19ч. 13 Юни 2013 #172
Dekito
Айде стига съм ви тормозил днес :) Отивам да побачкам и да хапна :) БББ ти си :)
17:19ч. 13 Юни 2013 #171
Спас
Абе за Варна си е ГОЛЯМА РАНОТА Портних! Ти не ми разказвай приказаки от Хиляда и една нощи...
17:19ч. 13 Юни 2013 #170
D.Nedeva
Усилията бяха именно на г-н Портних ! Цяла Варна го знае... а тези, които не го знаят... могат да прочеатат тук :
(виж линк...)
17:19ч. 13 Юни 2013 #169
japavlov
Портних не е господ и няма да ги докара той. Мисля, че на ход ще ги докарат.
17:19ч. 13 Юни 2013 #168
BBB
хахахахахахха Стигабе, СТИГА БЕ. Някой от тук присъстващите да има да добави нещо за перфектните пътища, градинки, тротоари и километри велоалеи в града?
17:18ч. 13 Юни 2013 #167
Dekito
Лошо няма от нови автобуси. Но не ги е докарал той както се мъчите да изкарате. Той (портних) не е ГОСПОД :)
17:17ч. 13 Юни 2013 #166
japavlov
Аз искам да събереш цялата сила в себе си и да кажеш колко е кофти да има нови автобуси в града.
17:17ч. 13 Юни 2013 #165
Dekito
Стигабе кажи сега кой и как е правил тези ремонти, с какво качество са и кой колко комисионна е взел.
17:16ч. 13 Юни 2013 #164
Stigabe
ХАйде отречете че тези пътища не са напавини - за да ви видя как ще го направите.
17:16ч. 13 Юни 2013 #163
japavlov
Видяхме да пак първи.
17:15ч. 13 Юни 2013 #162
Stigabe
Чадалджа пазара, . Цветята,
17:15ч. 13 Юни 2013 #161
Dekito
Да от ГЕРБ е. Всички знаем какво е положението лед управлението на герб. Видяхме го февруари :)
17:15ч. 13 Юни 2013 #160
japavlov
Dekito гледам по подразбиране не одобряваш работите, покажи с рачички колко е кофти да има нови автобуси.
17:14ч. 13 Юни 2013 #159
Stigabe
И това е само на прима виста ако седна да помисял от къде съм пътуал- ще сесетя и още
дори не говоря за Владилав и Сливница.
Карам по спомен - ако се поровя ще изкарам и още.
Цялото долно околовръстно От Винса до изхода на варна. Кръговото под метро, нагоре към метро, целия път през кауфлан- горното околовръстно- победа - до В и К.
Так опасахме Варна почти в кръг.
От ОМВ на победа- надоло към затвора до мол ВАрна и до Владислав.
Околовръстното покрай Военна болница и Терапията.
Покрай Гарнд мола- целият път.
ПЪтя за златните.
И още много нови тротоари, градинки, и разширения за ляв или десен завой - с цел облекцаване на трафика.
Януш ХУнияди, - От параклиса - към ГЕо милев до Явор центъра- и накоре покрай кафланд
Пирин. Новият път от Ви к - ресичащ квартала - до Техникумите.
- Всичок това са нови пътища...
Мария ЛУзиа, Княз бори, - севастопол - заедно с градинката.
17:14ч. 13 Юни 2013 #158
Спас
Да, правилно - нови автобуси - честито на Варна и БЛАГОДАРИМ, Иван Портних! :)
17:13ч. 13 Юни 2013 #157
Спас
Патерица - не. Да, той е от ГЕРБ и ясно го казва! НИКОЙ не крие подобни неща. За разлика от Бозов, който обикаля като недарена сватя напред - назад, за да намери някой да го подкрепи!
17:13ч. 13 Юни 2013 #156
Dekito
Айде пак :) Ей ще се разболеете тук :)
17:13ч. 13 Юни 2013 #155
japavlov
Аз не виждам негативното в тази новина. 70 нови автобуса, хайде някой да изкара трагедията от тази ситуация.
17:13ч. 13 Юни 2013 #154
D.Nedeva
С повече оптимизъл и воля... Варна ще бъде различна... всички видяхме, че усилията на Портних за една по-добра Варна доведоха до положителни разултати.... за това нека продължи за напред ! Успех !
(виж линк...)
17:13ч. 13 Юни 2013 #153
Dekito
Мен глава не ме боли :) Добре ми е :) Хахахаха :)
17:12ч. 13 Юни 2013 #152
Спас
Ахахахаххахахаахахахахахах
17:12ч. 13 Юни 2013 #151
Dekito
Да да да :) Само дето е патерица на някой :)
17:12ч. 13 Юни 2013 #150
Спас
Обаче така разцъка на твоите работодатели мръсните игрички, че ви заболя главата!
17:12ч. 13 Юни 2013 #149
Спас
Портних не е бил досега кмет на Варна. От година и половина е в Общината.
17:11ч. 13 Юни 2013 #148
Dekito
Аз може да не съм инженер, ама минавам с колата от там. Виждам какви лайна сте направили.
17:11ч. 13 Юни 2013 #147
Спас
Абе лъжа , не лъжа - те това трябва да правят... хахаха
17:11ч. 13 Юни 2013 #146
Stigabe
Преасфалтираа се много ама много главни улици и белеварзи. това че вашата улица е в дупки или моята--- не е много хубаво.. НО който не вярва ще го кача в колата и ще му показвам улиа по улица която енаправена последните 4 години във Варна а то йще си записва да видим резултата накаря.!
17:11ч. 13 Юни 2013 #145
Dekito
Като не са кметове или управляващи какво да направят. Може да дадем шанс на някой от тях.
17:11ч. 13 Юни 2013 #144
Спас
Не виждам да си строителен инженер - така че не изкавай мнение по ремонтни дейности, които не са ти в компетенциите.
17:10ч. 13 Юни 2013 #143
Спас
Ремонтът не е пиклив. Посочи ми едно нещо, което Бозов е направил за Варна. Само едно! Посочи ми едно добро, което Трифонов е направил за Варна. Само едно! аххахахахах
17:10ч. 13 Юни 2013 #142
Stigabe
ЕН ти каза че нищо не са направили и че нямало булеварди оправени.!! Което е пълни гулпости
Естествено че има кофти пътища -- НО да кажеш че нищо не е праено- е чиста проба лъжа.
17:10ч. 13 Юни 2013 #141
Dekito
Да бе да :) Взехте едни пари за един ремонт, пък после ще правим наново :)
17:09ч. 13 Юни 2013 #140
Dekito
БББ май те вземат за мезе :)
17:09ч. 13 Юни 2013 #139
Stigabe
А вкюлчително обновиха и МАрия луиза, и Цар борис, .. И градинката на СЕвастопол..
17:09ч. 13 Юни 2013 #138
Спас
Абе, аз като стана кмет, тогава ще ти кажа, какъв ремонт ще направя. Сега е важно, че поне няма дупки и нещо се прави с Владислав. Ти като свикнал с дупките - отиди в Максуда - там Бозов ти е приготвил законни къщи!
17:09ч. 13 Юни 2013 #137
BBB
Стигабе, ти СЕРИОЗНО ли смяташ Варна за град с хубави улици ?!?!?
17:09ч. 13 Юни 2013 #136
Stigabe
разбра ли БББ - сети ли се вече. Или ти се вижиш с гардския траспрот и не обикаляш много много!!!
17:08ч. 13 Юни 2013 #135
Dekito
Мартинчо ти като Ванга стана :) Да нямап някоя дарба. Колко пари вземаш за гледане :)
17:08ч. 13 Юни 2013 #134
Спас
Не виждам, да казвам нищо смислено!
Кажи на работодателите си - да ти дадат малко инфо за случващото се на територията на Община Варна, че пусни един - два нормални коментара.
17:08ч. 13 Юни 2013 #133
Dekito
Абе я си вижте пикливия ремонт дето направихте на Владислав :) Целия в локви :) Ако такава ви е работата, да ви пикая на работата :)
17:07ч. 13 Юни 2013 #132
Спас
Ако Бозов стане кмет - понеже ще ЗАТРИЕ града ни, ще трябва да имате и вие акъл в главите, си, че да бягате навън...
17:07ч. 13 Юни 2013 #131
Спас
Ама, какво да се направи - за няколко подхвърлени гроше стоите по цял ден пред компютрите. Затъпява се така, да знаете...
17:07ч. 13 Юни 2013 #130
Dekito
Да аз съм виновен :) И за 3 световна също :)
17:07ч. 13 Юни 2013 #129
Stigabe
И дори не говоря за Владилав и Сливница.
Карам по спомен - ако се поровя ще изкарам и още.
Цялото долно околовръстно От Винса до изхода на варна. Кръговото под метро, нагоре към метро, целия път през кауфлан- горното околовръстно- победа - до В и К.
Так опасахме Варна почти в кръг.
От ОМВ на подеа - надоло към затвора до мол ВАрна и до Владислав.
Покрай Гарнд мола- целият път.
ПЪтя за златните.
И още много нови тротоари, градинки, и разширения за ляв или десен завой - с цел облекцаване на трафика.
Януш ХУнияди, - От параклиса - към ГЕо милев до ВЯро центъра-- Всичок това са нови пътища...
17:06ч. 13 Юни 2013 #128
Dekito
:))))))) Спокойно мартинчо. Не се ядосвай :) Ще се повредиш :)
17:06ч. 13 Юни 2013 #127
Спас
Много кофти за теб и цяла Варна, Деки... Ще страдат всички заради вас...
17:05ч. 13 Юни 2013 #126
Спас
Не, БББ - сокове и Деки - странно безполово същество нямат време - трябва да спамят! Къде ги прати чак пред блока!
17:05ч. 13 Юни 2013 #125
Dekito
Хахахах :) Ами бягай да си вършиш работата :) Айде въс :)
17:04ч. 13 Юни 2013 #124
Спас
Поспамих - да, ама като ти чета простотиите и се дразня, че такива като теб с гласа си на 30-ти ще объркат Варна!
17:04ч. 13 Юни 2013 #123
Спас
:):):):) Деки, аз нямам намерение като теб по цял да стоя тук. Имам си занимания и не съм платен. Защитавам позицията си, която открито завявавам.
17:04ч. 13 Юни 2013 #122
Stigabe
Че приказваш глупости!! Човек вижда като иска да види
17:04ч. 13 Юни 2013 #121
Stigabe
BBB ти излизал ли си по далеч от улицата пред блока!!?!
17:03ч. 13 Юни 2013 #120
Dekito
Ко каза :) Направил си е пари :)
17:03ч. 13 Юни 2013 #119
Спас
Ами той и Бозов десет години спа, ама - на, кандидат - кмет, че и със самочувствие!
17:02ч. 13 Юни 2013 #118
Спас
Бойко, че направи - направи!
17:02ч. 13 Юни 2013 #117
Dekito
Мартинчо като не ти харесва се изнасяй :)
17:02ч. 13 Юни 2013 #116
Dekito
Ама пич. Те 4 години нищо не пуснаха :) Па сега ли :)))))))))
17:02ч. 13 Юни 2013 #115
Спас
Супер много дразниш със спаменията си!
17:02ч. 13 Юни 2013 #114
BBB
Стигабе, тези нови пътища и булеварди къде ги видя? Някъде във Варна ?!?!? Или говориш за "пръстените от магистрали" на Бойко :)
17:01ч. 13 Юни 2013 #113
Спас
Правилно Марто! Деки - хайде чао! :)))))
17:01ч. 13 Юни 2013 #112
Stigabe
Със стари кучета нов впряг н есе прави, и не може да чакаме да ни дърпа шейната!!!!
17:01ч. 13 Юни 2013 #111
Dekito
Тези пичове са коне с капаци. Ама то при Бойко няма как :) Спокойно момчета - лекува се вашата болест :)
17:01ч. 13 Юни 2013 #110
Спас
Ти, като коментираш тук, не вземаш ли комисионна? Вземаш!
17:01ч. 13 Юни 2013 #109
Stigabe
Вжите важното е да има нещо на среща и за обикновенните хора-- вцял свят е така. ДА ен мисилте че в Испания и Франция не се краде- но там са умни политици- пускат и към хората накаря....
НЕ да се краде на 100 процента.
стига сте гледали комисионинте на хората и , важното е да се върши работа, иВаран да се развива.
17:00ч. 13 Юни 2013 #108
Marmalad
Със съжаление наблюдавам как се измества темата от политиката и бъдещето на този град с някакви друредови, безсмислени и изобщо неадекватни изказвания на типични спамери. Когато не ви интересува какво ще се случи с този град, не пречете на хората, на които им пука да изразят мнението си - адекватно и по темата!
17:00ч. 13 Юни 2013 #107
Спас
Ще има ли автобуси?! Ще има!
17:00ч. 13 Юни 2013 #106
Спас
През последните 12 месеца активната работа на областния лидер на ГЕРБ и кандидат за кмет Иван Портних спаси проекта, по който Варна очаква пълно преобразяване на обществените превози и инфраструктурата за тях с помощта на 114 млн. лв. - прочетете хубаво!
16:58ч. 13 Юни 2013 #105
Dekito
Да има заслуга. Никой не го отрича. Но заслугата върви с тлъста комисионна.
16:57ч. 13 Юни 2013 #104
Stigabe
ДОбре че говорихме за Портних под неговата статия.
когато ходите в дискотеките на ТИм- немрънкате против тях.
когато карате по новите пътижа и булеварди- не мрънкате срещу ГЕРБ.
НОви возила идват- вие омрънкахте света вместо да се зарадвате.
Единствената реална и изпълнима програма ена ПОртних, едниственият с досаттъчно ум и възможности епак той. Другите са подхвърлени лица зад окитостоят отделни гурпировки ипратиии. ТОва е.
16:57ч. 13 Юни 2013 #103
D.Nedeva
Тъй като платените писачи на БСП и ДПС твърдят, че Портних няма заслуги за този проект... искам всеки, който се съмнява в това да прочете тук :
(виж линк...)
16:55ч. 13 Юни 2013 #102
ROCKNROLL
"Липсва ви много капацитет и умствени възможности за да убедите някой в доводите си, - тоест те доводи липсват . Има само празни пиказки , ипрозирате по всичик критерии че сте тука с една единствена цел- рушенето на имиджа на само 1 кандидат. Ако имахте малко мозък такктиката ви трябва да е друга.
Следващият път конкурентите да озхарчат малко повечко парички но да търсят хора с богат речник, хора които щетърсят реална информация, и ще имат поненякакви аргументи в своя полза."
Като тебе ли? Пази Боже... Толкова неграмотни трудно ще се намерят. Имиджа се опитвате да го излъскате, ама нещо не ви се получава. Лош материал, както е казало шефчето ви. Много лош.
16:53ч. 13 Юни 2013 #101
Dekito
Да да да :) Всички знем "мрачните" прогнози :)
16:53ч. 13 Юни 2013 #100
Спас
БСП титулуват техния кандидат независим! Смятайте щом и тях ги е срам да си признаят! Значи Бозов НЕ СТАВА ЗА НИЩО!!!
16:52ч. 13 Юни 2013 #99
Спас
Истината е, че БСП, дори явно не подкрепи Бозов! Срам ги е от него, но поради липса на други кандидати - да излязат с името на БСП до техните, Бозов е единствения ненаяден!
16:51ч. 13 Юни 2013 #98
Спас
По времето на Бозов ще имаме Киро във всякакви варианти. Край на детските градини пак, край на отпуснатите средства, защото на Бозов НИКОЙ няма да му обърне внимание!
16:50ч. 13 Юни 2013 #97
Спас
По времето на Бозчо НЯМА да управлява никой друг, ами Киро Йорданов!
16:49ч. 13 Юни 2013 #96
Dekito
:) Четох, чух, дочу ми се :) Къде витаеш братче :)
16:49ч. 13 Юни 2013 #95
Спас
Бозов ще направи варненсият жовот цигански. Ще размотава хитлерски си мустак из света с общински пари - нали така е свикнал!
16:48ч. 13 Юни 2013 #94
Спас
Бозов ще допринесе също за това да си имаме чисто нова, гръмогласна джамия! Четох, че бил уговорил тайно разрешение за строеж за джамия!
16:48ч. 13 Юни 2013 #93
Dekito
Мартинчо стига се пени бре :) Да не ти прилошее само :)))))
16:47ч. 13 Юни 2013 #92
Dekito
Кефите ме бре :) Затова съм с вас :) А и когато трябва работя :) Сега разпускам :)
16:47ч. 13 Юни 2013 #91
Спас
Така, мили варненци - гласувайте за Бозов и ще получите чисто нови цигански гащи и узаконена Максуда, обществени поръчки за баклави и локум - на корем, защото то за друго пари няма да има!
16:46ч. 13 Юни 2013 #90
Спас
Ще има да се потите, докато старите автобуси минават на панорамна разходка из Максуда, която "Бозов = позор за Варна"ще е узакониЛ!
16:46ч. 13 Юни 2013 #89
Dekito
Кефите ме бре :) Затова съм с вас :) А и когато трябва работя :) Сега разпускам :)
16:45ч. 13 Юни 2013 #88
Спас
Ще има да се потите, пътувайки в раздрънканите стари автобуси, които ще ни остави Бозов.
16:44ч. 13 Юни 2013 #87
Stigabe
НЕщо си огладнял ми се струва. Цял ден д астоиш и да дразниш хората- интересни цели имаш в живота ти. НЯмаш мнение, няма да гласуваш- влязал си да дразни.. АМи поне си гоказа
това те направи още една стъпка по несериозен и по смешен. Мислех че няма вече на къде.
Жалко, кубите си времете вместо да поработите малко.
Д асотиш и да дразниш хората- страхотен приоритет
16:44ч. 13 Юни 2013 #86
Dekito
Докарал Портних. Той ги карал сигурно :)
16:44ч. 13 Юни 2013 #85
Спас
Изберете Бозов и ще получите ЕДНО НИЩО! Нито автобуси, нито ремонти, защото Орешарски е отново на власт и можем да се простим с всякакви пари!
16:44ч. 13 Юни 2013 #84
Dekito
Да да да :) станали останали застанали :) Споко бре Стигабе, ще се повредиш от яд :)
16:44ч. 13 Юни 2013 #83
BBB
Лефееер липсвааа. бе чудя се .. някой го няма .. :)
16:44ч. 13 Юни 2013 #82
Спас
Портнох успя да докара автобуси и тролеи за Варна по такива програми. Осигури и средства за саниране и ремонт на централния градски ринг.
16:42ч. 13 Юни 2013 #81
Спас
При управлението на Тройната коалиция, при Орешарски бяха отрязани всички европейски средства и страната ни е пропуснала възможността да се възползва от европейската солидарност.
16:42ч. 13 Юни 2013 #80
Stigabe
До тогава Деки и компания си остават глас в пустинята.
поне ЛЕфер ясно е застанал за Волен и Атака.., но откакто ДПС мина зад волен и го му е наместил толкова на дъблоко и лефер не знае какво да каже и вече няма място за него ...
16:42ч. 13 Юни 2013 #79
Dekito
Стегабе ти не разбра ли, че ми е кеф да ви дразня, защото сте платени писачи мазни :)
16:41ч. 13 Юни 2013 #78
ROCKNROLL
"А пък той си остава по образован и по сбособен от всички останали кандидати взети заедно че и малко отгоре. И срещу това нямате доводи. "
Стига бе, толкова ли си сигурен? Я помисли пак.
16:41ч. 13 Юни 2013 #77
Stigabe
Липсва ви много капацитет и умствени възможности за да убедите някой в доводите си, - тоест те доводи липсват . Има само празни пиказки , ипрозирате по всичик критерии че сте тука с една единствена цел- рушенето на имиджа на само 1 кандидат. Ако имахте малко мозък такктиката ви трябва да е друга.
Следващият път конкурентите да озхарчат малко повечко парички но да търсят хора с богат речник, хора които щетърсят реална информация, и ще имат поненякакви аргументи в своя полза.
16:41ч. 13 Юни 2013 #76
Спас
За съжаление въпросната червена напаст успя чрез пари да впряга много народ и да си купува много гласове. Дано излязат повече хора да гласуват, за да се неутрализират купените гласове за Бозов!!!
16:39ч. 13 Юни 2013 #75
BBB
Между другото F5 ли ползвате или копченцето горе с двете зелени стрелки
16:38ч. 13 Юни 2013 #74
Stigabe
КАто няма да гласуваш - каквосе обясняваш. ОСтави си другите д арешат сами за себеси. що сипеш само срещу един КАндидат - липсва ти позиция и мнение- а си тръгнал да даваш оценки на хора които не познаваш.
Знаеш ли как им викаме на такива като тебе.
ЛАЛАДЖИИ
16:37ч. 13 Юни 2013 #73
Stigabe
Е ти голяма позиция извади. Ами защо не плюеш и подстатиите на Бозов, и ЧАдар. Ами само срещуПортних.
Прозирате от всякъде -- смешни сте си вие..
16:36ч. 13 Юни 2013 #72
Dekito
Аз ще ви кажа за кого съм. За никой :) Няма да гласувам просто :) Смешници :)
16:35ч. 13 Юни 2013 #71
Stigabe
Аз ще ви кажа защо- Защото така ще се разбере - кой ви плаща :-)
Вие не изразявате собствено мнение - а мнението на някой друг- за да сте в негова угода.
16:35ч. 13 Юни 2013 #70
Dekito
Не пич. Просто ви се дразня на смотаните платени коментари. Бил велик, направо супермен. Айде стига бе.
16:35ч. 13 Юни 2013 #69
Stigabe
И деките както Портних си е обявил единствен че е от ГЕРБ,.. а некато БОзов уж "независим", и Чавдар и той уж независим.. а за дях са маса хора и нищо не зависи ни от БОзов ни от Чавдар.
Так и аз показах симпатиите ми към кой са.
Само че всичик ей тука дето знаете много включително и ти.- така и не азахте кой според вас е правилният кандидат ина кой вие симпатизирате!?
Защо така- плюете против Портних а не казвате кой е подходящ според вас и окй харесвате вие?!??
16:35ч. 13 Юни 2013 #68
Спас
За съжаление въпросната червена напаст успя чрез пари да впряга много народ и да си купува много гласове. Дано излязат повече хора да гласуват, за да се неутрализират купените гласове за Бозов!!!
16:34ч. 13 Юни 2013 #67
Dekito
Не обиждам никой освен .... ::) Е тва какво е :) Звучи като малко бременна :)
16:33ч. 13 Юни 2013 #66
Stigabe
Не прикзвам празни приказки, цоп- моп.. и разнидруги самоза да пълня коментари. Това покзва само липса на речник и липса на доводи от твоя страна.
16:33ч. 13 Юни 2013 #65
Dekito
Мартинчо кога и ти взе да ги разбираш нещата :)
16:33ч. 13 Юни 2013 #64
Stigabe
поне аз съм обявил н акой симпатизирал, не обиждам никой от другите кандидати /осве идиотското изражение на ЧАвдар ама то е факт/ , не им казвам какви са.
Напротим - просто обяснявам защо за мен Портних е правилното решение, говоря за образванието, за възжомностите му , за дипломите му , квалификацията и така нататък.
16:32ч. 13 Юни 2013 #63
Dekito
Ах ти докторе :) Сигурно учиш в медицинския :) Дървар :)
16:32ч. 13 Юни 2013 #62
Спас
За съжаление въпросната червена напаст успя чрез пари да впряга много народ и да си купува много гласове. Дано излязат повече хора да гласуват, за да се неутрализират купените гласове за Бозов!!!
16:31ч. 13 Юни 2013 #61
Stigabe
Деки ти само мишкуваш тука , и се смееш като болен от безричина радост.
16:30ч. 13 Юни 2013 #60
BBB
2 СЕДМИЦИ ?!?!? Добре, че не защитавам Бозов :)
16:30ч. 13 Юни 2013 #59
Dekito
Стигабе ти още ли си тук :) Я бягай да правиш нещо на някой :)
16:27ч. 13 Юни 2013 #58
Stigabe
ГЕри-- гузен негонен бяга.. Хаха едно първи номер се издаде от платените :-) Ахахаха притеснисе че ако не коментираш няма да ти пралятат ли , като ти спре нета. АХах - НЕ се издавай толкова лесно
16:25ч. 13 Юни 2013 #57
D.Nedeva
За всички, които искат да се информират кой има заслуги за този проект... тук :
(виж линк...)
16:24ч. 13 Юни 2013 #56
Блякс
Stigabe, наистина е СМОТАН :)
16:24ч. 13 Юни 2013 #55
Stigabe
ПОжелавам на всички дето са гина карали да защитават Бозов и Чавдарчо, и да плюят по Портних под всяка статия -
ДА ИМ СПРЕ ИНТЕРНЕТА - ама голяма авария да има за поне 2 седмици!!!!
16:24ч. 13 Юни 2013 #54
Спас
Прав е Драго!
Обаче, позволете ми да отбележа, че новината по-горе е много добра!
16:24ч. 13 Юни 2013 #53
Marmalad
Интересно ми е, и след 30-и ли ще имате такава твърда гражданска позиция по политическите въпроси...
16:22ч. 13 Юни 2013 #52
Stigabe
Не че ги избираме по красота - ама аз и Чавдар не го бях чувал завалията
но ако в тълковния речник до всяка дума имаше и нагледна картинка
до думата СМОТАН- щеше да стои снимката на ЧАвдар. Трифонов !!
16:22ч. 13 Юни 2013 #51
mustak
На всичките взеха да ви прегряват връзките в главния с тия избори. И всички изведнъж много взехте да държите да споделите на кого симпатизирате... дръжте си мнението за себе си моля!
16:21ч. 13 Юни 2013 #50
BBB
ТИМ не ти пречат, защото не си се хванала със среден бизнес или ако си се хванала, не е процъфтял достатъчно. В противен случай щяха да дойдат да те съветват и щеше да разбереш.
16:20ч. 13 Юни 2013 #49
Кифла Шоколадова
"Бях пряко ангажиран с реализацията на проекта за Интегриран градски транспорт на стойност над 114 млн. лв. Той е много важен за Варна, защото средствата ще бъдат вложат в модернизацията на градския транспорт"
(виж линк...)
16:20ч. 13 Юни 2013 #48
BBB
lubba, заемам се! Дай ми 10 мин!
16:20ч. 13 Юни 2013 #47
Мерилин Монро
В крайна сметка, мен не ме интересува кой какви връзки има.
Аз лошо от ТИМ не съм видяла. Не ми пречат. Ако не бяха те, надали голяма част от благинките около нас щяха да съществуват.
Ама нормално е, българите сме неблагодарни.
16:18ч. 13 Юни 2013 #46
lubba
BBB, остави ти връзките на кметовете, заеми се с връзките в главата ти, които са много разхлабени, а на места липсват.
16:18ч. 13 Юни 2013 #45
BBB
Що бе, прическата му не е лоша :) :) :)
16:18ч. 13 Юни 2013 #44
Stigabe
ЗА това поне коментирам познатите лица.
Макарче Марешки и з акоментиране не става, той е по луд от всички взети заедно и е стара мутра..
А пък Бозов ако го изберат както казах признавам че ВАрна я тресе амнезията и шизофренията- Изгониха Кирилчо- за да изберът заместника му.V?!! Ще е на йстранното и необяснимо нещо . И то след като на националните избори варна избра ГЕРБ :-)
16:16ч. 13 Юни 2013 #43
Stigabe
То и във Формула 1 има 20 състезатели - ама всеки гледа първите. :-)
Чавдар освен че има идиотска усмивка и гледа като натровен - дсруга информаци яне знам за него. А пък тези след него.. и в интернет няма инфо за тях(.
16:15ч. 13 Юни 2013 #42
Stigabe
Ами ако искате да си изберемнякой от улицата непознат - и да го сложим да ни управлява!?
16:14ч. 13 Юни 2013 #41
BBB
Че те не са само 3-ма кандидатите. Само дето за останалите съвсем нищо не се знае, освен че двамца имат някаква евентуална връзка с тим, но той и Портних си я има де.
16:11ч. 13 Юни 2013 #40
Stigabe
А пък той си остава по образован и по сбособен от всички останали кандидати взети заедно че и малко отгоре. И срещу това нямате доводи.
Ако искахте да вземете на работа някой иви дойдат БОзов, МАрешки и Портих. Пак щяхте да изберете по сбособният--- :-)
16:10ч. 13 Юни 2013 #39
Stigabe
САмо дето сиоставате вмирисани целите.
И пак нямате факти срещу Портних - никакви. И в безсилието си се чудите каквода кажете.
16:10ч. 13 Юни 2013 #38
Stigabe
Общо взето това ви описва перфектно-- "ЦОПковци". зопнали сте в помията и я хвърляте и по другите .. :-) Ахахахахаха
16:10ч. 13 Юни 2013 #37
Мерилин Монро
Факт е, че ако не беше Портних, нямаше да ги има тези нови 70 автобуса и 30 тролейбуса. Проектът за интегриран градски транспорт беше влачен дълги години.
Това е най- малкото, което трябва да му се признае. Аз лично ще го благославям всеки път, в който кача децата си на новите автобуси.
16:09ч. 13 Юни 2013 #36
Stigabe
То да казахте нещо смислено да се получи дискусия- пък то... смехории и тъпотии..на килограм.
Много смислен коментар
"Цоп и тук"
16:09ч. 13 Юни 2013 #35
Dekito
Това, че ти си глух, не означава, че и другите са такива :)
16:09ч. 13 Юни 2013 #34
Stigabe
Сякаш съм 6 годишен с лаптоп.
16:08ч. 13 Юни 2013 #33
Stigabe
Поне изпозвам факти - не едни и същи фрази, ида се смея като невменяме на всякастатия и да говоря несвързани неща.
16:08ч. 13 Юни 2013 #32
Stigabe
Другите никой не ги е чувал, атези дето сме ги чували като МАрешки и БОзов- пази боже....
16:08ч. 13 Юни 2013 #31
Dekito
Да да да :) Твоите идей и мнения ги знаем. Пише ги във всяка статия за Портних по 50 пъти :)
16:08ч. 13 Юни 2013 #30
Stigabe
Това колкото и да си съдерете задниците - няма как да оборите. защото е ФАКТ!!! Портних е най способдният и на йправилният вариант за Варан и това е.
16:07ч. 13 Юни 2013 #29
Stigabe
З ако йли път ще кажа, че на мудната админисрация на ВАрна и трябва оптен, млад човек, образован, коюто данарави генерални промени, и да задвижи всичко в правилнатапосока. За пореден път ще кажа ча г-н Портних е с по голяма квалификация и по добро образование от всички комунисти, луди и незнайни опоненти взети заедно. кой бивш военен окй завършил свободният --
16:06ч. 13 Юни 2013 #28
Dekito
Направо ми е любимец да знаеш :) Като го знам какви ги прави и как го обичат ГЕРБ....
16:05ч. 13 Юни 2013 #27
Stigabe
Тва евсе едно да има статия за Планината - пък ти да обясянваш кво сатвало по морето!
АЗ ви казвам гони ви шизовренията всичките тука писачи(.
16:05ч. 13 Юни 2013 #26
Dekito
Оооо Кифла ти си била разузнавач а :) Попрегледай още малко :)
16:04ч. 13 Юни 2013 #25
Stigabe
Под всяка статия на Портних - питаш за Базитов. ДА не си влюбен в него ?!
16:04ч. 13 Юни 2013 #24
Stigabe
Давай ДЕки- само тук не си питал за БАзитов!!
Като навити латерни- Базитов та базитов-- бла бля --
Много смешно-- някакви смешни хапченца пиеш ти.
Тея неща дето ви карат да ги пишете - понеда ги разообразяват малко пък то.
16:03ч. 13 Юни 2013 #23
Dekito
Кажи за Базитката сега :) И той май никакви пари не взема.
16:03ч. 13 Юни 2013 #22
Кифла Шоколадова
съжалавам те :) но нищо трябва да има и такива ..
16:02ч. 13 Юни 2013 #21
Кифла Шоколадова
dekito , поеми въздух малко ... само чакаш статия на Портних ..като ти гледам старите кометари .... нямам думи! дано поне да взимаш хубави парички :)
16:01ч. 13 Юни 2013 #20
D.Nedeva
Тук ще получите информация, кои колко е работил по този проект !
(виж линк...)
16:00ч. 13 Юни 2013 #19
Dekito
Ако ми кажете, че не е взел някой лев грях ви на душата. Явно сте много заблудени. Той и Базитов никакви пари не взема :))))))))))
15:58ч. 13 Юни 2013 #18
ClioR3
Ох боже, като ги видя няколкото компетентни господа тук и направо умирам от кеф. Бил взел комисионна, нали има обществена поръчка, минала включително през съда, какви комисионни какви пет лева? Или само си чешете езиците да се намирате на работа. Да, активизираха се, защото администрацията на Йорданов беше видяла сметката на почти всички важни проекти за Варна и някой трябваше да му оправя батака. Вместо да сте доволни, че ще има нови автобуси и тролеи, само плюене. Заслужавате си и дупките, и скапаните икаруси.
15:58ч. 13 Юни 2013 #17
Мерилин Монро
Боже, Деки, грях ти е на душата. Хора като теб заслужават да се возят в старите Икаруси до края на живота си.
15:56ч. 13 Юни 2013 #16
Dekito
Каква работа на областния лидер ?! Нещо не разбрах. Тоя си е взел комисионна и за това става далаверата.
15:56ч. 13 Юни 2013 #15
BBB
Активната работа е последните 6 месеца, откакто видяха на къде отиват нещата.
15:54ч. 13 Юни 2013 #14
Перверзник
През последните 12 месеца активната работа на областния лидер на ГЕРБ и кандидат за кмет Иван Портних спаси проекта, по който Варна очаква пълно преобразяване на обществените превози и инфраструктурата за тях с помощта на 114 млн. лв. Европарите ще бъдат инвестирани в модерен градски транспорт през тази и следващите 2 години..
15:53ч. 13 Юни 2013 #12
BBB
Gavaz, примерно да подпомогне избирателите си от Максуда и Каменар. Всички са ясни, въпросът е за кого да се гласува. пак стана да се избира най-малкото зло. Ей никога няма да се оправим!
Между другото някой знае ли нещо за кандидат кметовете които никой не споменава
15:53ч. 13 Юни 2013 #11
D.Nedeva
Е как да няма нищо общо ! Та ако не беше Портних това нямаше да се случи !! Този човек спа пред кабинета на министъра в София за да може Варна да бъде включена в този проект ! Поздравления ! Варна е с вас ! Успех !
15:52ч. 13 Юни 2013 #10
Dekito
Да да :) Мислил да си прави барбекю :)
15:52ч. 13 Юни 2013 #9
Сергей Йосифов
Браво!Да идват изборите ,че да го заслилят остътъка от проекта за велоалеите.BBB като знаеш вади ти проекти от фондове и докарай още 200 автобуса като можеш повече.Факт е,че като махнаха Павел Димитров от герб и Портних избута този проект от нищото!
15:51ч. 13 Юни 2013 #8
Rain
Къде ще бъдат изградени тези скоростни трасета за градският транспорт????? Булевардите са достатъчно тесни.
Пуснете новите тролеи и автобуси по бул. Трети март и те ща бъдат нови само до Нова година.
15:50ч. 13 Юни 2013 #7
Gavaz
BBB, ами съобщава го! Реално тия пари ще се усвоят така или иначе, ама Бозов и дума не казва за тях. Сигурно е намислил да прави нещо друго с тях.
15:50ч. 13 Юни 2013 #6
Dekito
Ех точно мислих, че ще стане купона и тук! :)
15:49ч. 13 Юни 2013 #5
BBB
Тя новината няма нищо общо с Портних, но от Морето са сложили негова снимка.
15:49ч. 13 Юни 2013 #4
Sole
А...Къде са спамаджиите бе!?...:))))))))))
15:48ч. 13 Юни 2013 #3
Dekito
Цоп и аз тук :)
15:45ч. 13 Юни 2013 #2
Фидел Кастро
Сегашните тролеи са доста кофти. С нетърпение чакаме да видим новите.
15:39ч. 13 Юни 2013 #1
BBB
Много е важно да бъде съобщено от Портних