12:47ч. 13 Юни 2013 #166
mick67
С просто око се вижда, че Портних разбира и от здравеопазване. Жалко, че досега не разбрахме колко е способен.
11:44ч. 13 Юни 2013 #165
Георги
Представяте ли си лицето на Варна - Бозов - лицето на Максуда?!
11:43ч. 13 Юни 2013 #164
Ема
Г-н Рокендрол, тук не става въпрос кой ще надцака другия повече. Ако имате мнение по въпроса го споделете, Но ако ще си играем на белот..не е тук мястото. По-добре да се срещнем в някое заведение като нормалните хора. Както казах, не смятам, че е редно да се пишат празни думи под статия, засягаща толкова сериозен въпрос като здравеопазване, който касае всеки един от нас, включае и Вас самия.
11:34ч. 13 Юни 2013 #163
D.Nedeva
Незнам какво коментирате тука ама... след тези промени в закона (уузаконяването на циганските гета) БСП загубиха изборите за кмет.... просто такъв автогол ! Ти остави ромите ами покрай този закон колко мутри ще се облажат....замисляте ли се ?! Именно техния кандидат кмет Христо Бозов ще помогне на олигарсите във Варна около ДПС и БСП да се сдобият с някой "незаконно" обектче по плажа !!! ГАРАНТИРАНО ОТ БСП ДПС И АТАКА !
11:28ч. 13 Юни 2013 #162
ROCKNROLL
Кажете си приказките в един коментар, какво е това спамене! Щом като вие можете да си дублирате коментарите, защо и другите да не могат? Вие какво, за привилегировани ли се имате тук?
11:14ч. 13 Юни 2013 #161
Пенаки
Доброто управление ще гарантира много неща. Но за да има добро управление, трябва да има стабилен кмет, а не разни израстъци като Бозов.
11:07ч. 13 Юни 2013 #160
Ема
Според мен, ако само ще се спами на толкова важен въпрос за Варна..няма смисъл. Или да се каже нещо смислено и да се даде мнение или няма смисъл да се пишат празни приказки. Въпроса е достатъчно сериозен и изисква такова поведение.
11:07ч. 13 Юни 2013 #159
Изтрит потребител
"Общината трябва да продължи да работи по-активно с ДКЦ-тата както по отношение на подобряване на материално-техническата база, така и при обновяване на апаратурата, нужна за лечение на хората." Прав сте !!!
11:06ч. 13 Юни 2013 #158
Изтрит потребител
„Здравеопазването е един от най-важните задачи в програмата ми за управление на Варна” БРАВО !!!
11:06ч. 13 Юни 2013 #157
Изтрит потребител
Иван Портних: „Доброто управление на община Варна ще гарантира повече средства за здравеопазване”
11:02ч. 13 Юни 2013 #155
ROCKNROLL
Не може ли и други да се включат?
11:02ч. 13 Юни 2013 #154
ROCKNROLL
Докога ще играете тази глупава игра?
11:01ч. 13 Юни 2013 #153
Георги
Спирка не може да има... Варна трябва да решава!
11:01ч. 13 Юни 2013 #152
Изтрит потребител
А ти рокаджииче НЕ спираш да досаждаш!!!
10:34ч. 13 Юни 2013 #147
Ема
А това, че може да се помогне на този сектор с привличане на средства от европейските фондове е повече от чудесно. Варна има много добър бюджет за тази година, но за кое по - напред..В крайна сметка наболелите проблеми не са един или два. Ако може да ни се помогне с европейски пари, знаете, че няма да са малко и ще може наистина да се направи много в тази насока.
10:34ч. 13 Юни 2013 #146
Ема
Смятам, че това касае и много хора от общините, говоря за Девня, Долен Чифлик, Суворово и останалите. Когато се случи, недай Боже, някакъв инцидент тези хора идват тук във Варна за да получат необходимото лечение или да бъдат хоспитализирани, ако това е необходимо. Много е важно здравеопазването да бъде един от водещите приоритети на бъдещия кмет, който и да е той.
10:34ч. 13 Юни 2013 #145
Ема
Г-н Гръм, първо Портних се пише с главна буква..лека забележка,надявам се да не се обидете. Второ - тук, до колкото ми е известно, всеки има право да споделя мнение. Ако някое от мненията не ви допадат, не е нужно да го наричате по какъвто и да е начин, приемете факта, че хората са различни.Другото, което бих искала да Ви кажа е, че темата ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ, мен лично ме касае и съм доста заинтересована как ще се развие града точно в този сектор. Необходимо е варненци да се чувстват в сигурни ръце..говоря за качествена и точна апаратура и компетентни и кадърни лекари.
10:24ч. 13 Юни 2013 #144
Георги
Както и да е, явно на твоите коментари не трябва да се обръща внимание след като пишеш тук и ти плащат за това. :)
10:23ч. 13 Юни 2013 #143
Георги
Не знам, Гръм, то като "Крадец вика дръжте крадеца". Явно ТИ си някакъв подобен тип, не знам, как се наричат работници или служители... :)
10:07ч. 13 Юни 2013 #142
Гръм
Този "всеки" е подозрително едностилен през всичките си никове и упорит, списвайки под статиите за Портних, за да докара бройка и да избута назад нормалните коментари. Да не говорим, че цъка през различните си профили на всяка минута и трогателно подкрепя сам себе си:) Още помня как ви бяха изловили с едни от първите публикации, че сте току-що регистрирани 5-6 ника клакьори и станахте за смях. Много е плоско, дори само затова не бих ходкрепила портних.
09:59ч. 13 Юни 2013 #141
Ема
Ясно е, че България не я чака нищо добро, но поне Варна да не я обричаме на разпад, защото това и ще стане..още няколко години без усвояване на еврофондове и субсидии няма никакво бъдеще за варненци. Как ще се направят всички тези заложени проекти, които са прекрасно..ами няма как , просото няма да се случат. Аз не искам това. Крайно време е да започнат лека полека да се случват нещата.
09:49ч. 13 Юни 2013 #140
Георги
Истината обаче е, че на фона на всичко случващо се в страната ни и на фона на безумията, които прави Орешарски, подбутван от Местан, Варна е изправена пред много сериозен избор!
09:48ч. 13 Юни 2013 #139
Георги
Всеки има право да си каже болката и мнението. На който не му харесва, не е задължен да чете.
09:12ч. 13 Юни 2013 #138
Гръм
Стига бе хора, толкова ли можете само?! Мислех, че ПР отдела на ГЕРБ е добър, а вие една кампания не можете да направите така, че да хване дикиш. Тъпо е-140 коментара, 50 нови профила-и на децата вече е ясно за какво иде реч. Голяма изложба сте.
06:57ч. 13 Юни 2013 #137
Mu(n)cho
спрях отдавна да пиша в тоя сайт, защото е безсмислено. само едно ще ви кажа -който си мисли, че е добре за кмет на варна да бъде човек на ГЕРБ при правителство на БСП+ДПС е или голям наивник или пълен задръстеняк. не съм за нито една от тези три партии просто мисля трезво и логично
02:03ч. 13 Юни 2013 #136
Krank
Когато човек носи заряд в себе си, не е необходимо, който и да било да стои зад теб! Факт са постиженията на Община Варна към по-добро - позитивите са изписани около името на Портних - факт!
01:36ч. 13 Юни 2013 #135
Сима
А за администрацията, тези хора от кога ги чакаме да си тръгнат, станаха години и още стоят и пият от нашите и вашите пари включително и все за тях има, а за нас не!
01:34ч. 13 Юни 2013 #134
Сима
Знаете ли на колко места съм ходила за тези детски градини и никой не ми обърна внимание и не пое някакъв ангажимент, какъвто и да е
01:34ч. 13 Юни 2013 #133
Сима
Защо говорите така, нима не виждате промяната, за която говоря?
01:27ч. 13 Юни 2013 #132
lefer5
Не се ли сещате че това което хвалите гербаджийте го направих в последния момент и само предизборно а участието изалугите на този от снимката за нулеви за тОВА. ГРЕБ СЕ УСЕТИХА че трябва да направят нещо от хорски срам и объркаха целия град с недомислиците за да отчетат че уж нещо са свършилипрез мандата си. Всичко друго дето го пишете е ала бала .Така ще еи ако този мушморок дето се прави на активен недай боже да стане кмет. Точно тогава ще видите кон боб ядели. Първо ще трябва да угоди на тези киото го набутаха във политиката а после може да остане нещо и за града ни.
01:13ч. 13 Юни 2013 #131
Сима
Да, именно това ме кара да вярвам в него. Изумена съм от нещата, които бяха постигнати за толкова кратък период и наистина се почувства раздвижване в общинската администрация. Варненци чакахме това прекалено дълго време.
00:56ч. 13 Юни 2013 #130
Ема
Давам Ви за пример булевардите Владислав и Сливница, поисканите оставки на Радушев - шеф на дирекция „Европейски и национални оперативни програми“ Станка, Константин Камов, директор на Инвестиционна политика, Попстефанова, която се изложи заради протакането на строителството на 3 нови детски градини с пари от държавния бюджет и на спортната зала в училище "Елин Пелин", проекта за изграждането на Пешеходен ринг, което ще доведе туристи в града и ще удължи престоя им, доставката на така известните 70 автобуса и 30 тролейбуса в края на август и още и още, въпреки спънките по пътя.
00:54ч. 13 Юни 2013 #129
Ема
Никога до сега не е имало нещо, което да бъде поето като ангажимент от него и да не е изпълнено, макар и за краткия му мандат като общински съветник и председател на една от най-важните комисии. Точно за този кратък престой в Общинския съвет той успя да направи много неща, които до този момент не бяха пипнати и защо ли?
00:50ч. 13 Юни 2013 #128
Сима
Ами точно това казвам и аз...те и другите поемаха ангажименти, но нямаше резултати, надявам се искрено този път да е различно с кандидатурата на Портнихза кмет. Надявам се да се получи контакта между гражданите и него.
00:49ч. 13 Юни 2013 #127
Ема
Сима, съгласна съм, че проблема е сериозен, защото и аз косвено съм се сблъсквала с него. Смятам, че този проблем ще се реши максимално бързо и дори има вече план и той е да се използват търговски и офис площи под наем за забавачниците, това е един от начините и Портних го пое като ангажимент.
00:46ч. 13 Юни 2013 #126
Сима
На доста места съм чукала и молила за съдействие..но уви, или нямаха приемни дни за граждани, или ги нямаше по офисите им. Когато поставях въпроса за детските градини, получавах обещание и неизпълнени закани. Надявам се този път да не е така.
00:44ч. 13 Юни 2013 #125
Сима
Браво г-н Портних, това е единствения начин Варна да тръгне напред. Радвам се, че има кандидат за кмет, който да е загрижен за здравеопазването и детските градини и ясли във варна, което се явява един доста сериозен проблем, който набира скорост от много дълги години. за съжаление обаче никой не му обръщаше внимание
00:28ч. 13 Юни 2013 #124
Ема
Какво стана с циклотронът във Варна? Стойността на циклотрона беше 5 милиона лева, които бяха осигурени от от бюджета на болницата. А 18 млн. лева пък бяха спечелени от "Св. Марина" за построяване на модерна онкоклиника, което е от жизнена необходимост.. Радвам се, че именно Варна се развива в тази насока, защото има много болни хора и ако поне на един успее да се помогне, това ще е прекрасно.
00:21ч. 13 Юни 2013 #123
Ема
Определено съм съгласна, че материално-техническата база е остаряла и има нужда от подмяна...това излиза доста скъпо за съжаление, НО е необходимо за лечението на много хора. Ако имаме помощ от европейски фондове ще е най-добре
23:48ч. 12 Юни 2013 #122
lefer5
Често докат ви чакам да си напишете поредната малоумщина поддържам връзка и с кякой по скайпа. Не съм като вас коне с капациа отварян много други сайтове за да се информирам и от там какво става и кой се е изцепил с пореден гаф .
23:43ч. 12 Юни 2013 #121
lefer5
Колко сте жалки . Вие папагали не сте дорасли още че да ми казвате каквото и да е. През другото време отговарям на другите ви простотий по други ваши писания пак тук. Много станахте клакьорите с по няколко написани реда новопоявили се писачи че вече сте ми не само жалки но и смешни.
23:15ч. 12 Юни 2013 #120
Stigabe
Изпий си диазепама и отивай при Сидеров!
23:15ч. 12 Юни 2013 #119
Stigabe
Лефер=Деки! :))))))
23:14ч. 12 Юни 2013 #118
Stigabe
Не направиха правителстово, защото не са курви като БСП!
23:14ч. 12 Юни 2013 #117
Stigabe
Брех, ама ме кефиш, как изчезваш за по няколко минути, за да ти подадат информация и хайде - copy - paste под статията. хахахах
23:12ч. 12 Юни 2013 #116
Stigabe
Еми, Лефер, тръгвай си! Ти си един такъв папагал, чее.... хахаахха Хайде, дим да те няма!!
23:08ч. 12 Юни 2013 #115
lefer5
Все повече стават папагалите появяващи се преди изборите в края на месеца и весе едно и също шовтарят. Ей папагал като са първи ГРОБ защо не можаха да направят правителствоа боса ви вдигна бяло знаме и даде мандата на другите . Сега ще чакаме и авера му в турция да сдаде поста и да си другаруват вече но не на държавно ниво и да ни казват че герб е за безвъзмездно и бързо приемане на Турция в ЕВРОПА. Еди курназ българин имаше в Боковото правителство който подсети турска деллегация че ни дължат 13 млрд. като обезщетение и бат ви го уволни защото не е ибрикчия като него.Каво очаквате ч1е щще потече мед и масло ако Портниха стане кмет ли. ПО заблудени хора не съмвиждал. Видяхме ги герберите колко обещавах и докъде ни докарах и като държава и като град.
22:34ч. 12 Юни 2013 #114
Dekito
Мда :) весело като ВСУ :)
22:34ч. 12 Юни 2013 #113
Stigabe
Е да весело е - нали 3 пъти копираш едно и също
22:34ч. 12 Юни 2013 #112
Dekito
Да бе да :)
22:33ч. 12 Юни 2013 #111
Stigabe
А Портних е на квалифициран да е кмет на Варна и това всички го виждат.
22:33ч. 12 Юни 2013 #110
Dekito
Copy - Paste :) Наистина е весело :)
22:32ч. 12 Юни 2013 #109
Stigabe
Ще ти се ДЕки - щети се .. ПРавиш се на интересен а съм сигурен че сам не си вярваш на думите- Сигурно даже и си гласувал за ГЕРБ..
22:32ч. 12 Юни 2013 #108
Dekito
:) става весело :)
22:31ч. 12 Юни 2013 #107
Stigabe
Ама на никой нищо не му се иска бе ДЕки -- ГЕРБ СА ПЪРВИ!!!
22:31ч. 12 Юни 2013 #106
Dekito
Да ама не. Свърши се :)
22:31ч. 12 Юни 2013 #105
Stigabe
Стига поства едно и също че нали знаеш че всички можем така!!!
22:31ч. 12 Юни 2013 #104
Stigabe
И във Варна и в национален мащаб СА първи!!!
22:30ч. 12 Юни 2013 #103
Dekito
Колкото и да ви се иска да сте първи - дойде края :) Всички видяха истинското лице на диктаторската партия ГЕРБ! За тях народа е една гъба която изтискват докато могат. Да ама не. Свърши се :)
22:30ч. 12 Юни 2013 #102
Stigabe
Ама на никой нищо не му се иска бе ДЕки -- ГЕРБ СА ПЪРВИ!!!
22:30ч. 12 Юни 2013 #101
Stigabe
И нестава въпрос за ГЕРБ а за кмета който ние искаме! И който е подходящ за Вара. Портних поне е ясно от коя партия е ине се крие. КАто БОзов и като ЧАвдар дето уж били независими . ХАхаха.
22:29ч. 12 Юни 2013 #100
Dekito
Колкото и да ви се иска да сте първи - дойде края :) Всички видяха истинското лице на диктаторската партия ГЕРБ! За тях народа е една гъба която изтискват докато могат. Да ама не. Свърши се :)
22:29ч. 12 Юни 2013 #99
Stigabe
ТИ нали уж щеше да направиш добро на всички ни и да си ходиш!?
22:29ч. 12 Юни 2013 #98
Stigabe
Ама на никой нищо не му се иска бе ДЕки -- ГЕРБ СА ПЪРВИ!!!
22:28ч. 12 Юни 2013 #97
Dekito
Колкото и да ви се иска да сте първи - дойде края :) Всички видяха истинското лице на диктаторската партия ГЕРБ! За тях народа е една гъба която изтискват докато могат. Да ама не. Свърши се :)
22:28ч. 12 Юни 2013 #96
Чай с мед
Как може да изсипете толкова много бълвоч под статия, която очевидно носи добри новини!?! Явно политическите пристрастия са по- важни от добрите намерения.
22:27ч. 12 Юни 2013 #95
Stigabe
Ако БСП вземе ВАрна и ще ни затрият за 2 години.
22:26ч. 12 Юни 2013 #94
Stigabe
Свършиха ви се репликите на вас и дрънкате едно и също. Не замесвайте Пламен само че не ви прави чест.
22:25ч. 12 Юни 2013 #93
Stigabe
КОе се свърши бе смешен- ГЕРБ спечели изборите, ВАрна избра ГЕРБ.. !!? КОе свърши че не разбрах!?!?!
22:22ч. 12 Юни 2013 #92
Dekito
Колкото и да ви се иска да сте първи - дойде края :) Всички видяха истинското лице на диктаторската партия ГЕРБ! За тях народа е една гъба която изтискват докато могат. Да ама не. Свърши се :)
22:21ч. 12 Юни 2013 #91
Geo
Кифла Шоколадова всички който са за Руснака ПОРТНИХ
22:18ч. 12 Юни 2013 #88
Кифла Шоколадова
именно заради такива като вас ..... на пък на всички който сте загубили връзка с ума си и не си давате сметка какво ще се случи с Варна АКО ИЗБЕРЕМ БОЗОВ-СИ ВРЪЩАМЕ КИРИЛ ЙОРДАНОВ ........
22:17ч. 12 Юни 2013 #87
Geo
Как може да защитавате ТИМ нали заради тях Пламен Бог да го прости се самозапали нали протестите бяха против Тим съжалявам че не участвах аз и другите ми съратници!!! Да живее БЪЛГАРИЯ И бЪЛГАРИТЕ!!!!
22:16ч. 12 Юни 2013 #86
Кифла Шоколадова
дори немога да си представя колко мунички душички сте ... ? живеете ,за да говорите глупусти! жакли сте
22:15ч. 12 Юни 2013 #85
Кифла Шоколадова
само гледай да не плачеш ти накрая :) човешката злоба и завист край нямат!
22:15ч. 12 Юни 2013 #84
Кифла Шоколадова
ДЕКИТО ,свещ ли палиш ? нали знаеш ,че който гроб копае сам пада в него?
22:14ч. 12 Юни 2013 #83
Кифла Шоколадова
смешни сте .... колко ви плащат за да пишете малумните си коментаро! ?? нали ви е ясно ,че изборите ще мина и ще ги забравим дори .... но сайтовете и новините няма да прекратят дейността си ... немога да разбера какво си мислите ,че постигата с простотията си ...? освен нищо ...ставате банални... няма един стойностен коментар,а статията си заслужава ...!СИЛНО СЕ НАДЯВАМ НА ПЪК НА ГЛУПУСТТА ВИ ПОРТНИХ ДА Е КМЕТ НА ВАРНА!
22:11ч. 12 Юни 2013 #82
Dekito
Ще видим Портних как ще плаче от мъка на 30-ти :) Айде лека платени писачи :)
22:10ч. 12 Юни 2013 #81
Кифла Шоколадова
може да са всякакви но поне направиха нещо :)
22:09ч. 12 Юни 2013 #80
Кифла Шоколадова
а ако не са ТИМ, как ли би изглеждал града ни!!!!????? хем не ги харесват,хем искат това онова ... :)
22:04ч. 12 Юни 2013 #79
Stigabe
И стига с глупостите за ТИМ. ДА не би да сте спрели да им ходите в заведенията? Да не би да не им се кефите пиейки поредната водка в дискотеките им!?!!
Много удобно мнение имате против тях, а когато е за купон-- много ги обичате...
Платени драскачи мазни... До къде си мислите че ще изкарате със жълтите стотинки които ви дават. Волен турчинът лудия дето бие хората и театрала Местан заедно с мазника Станишев ще ви вземат последният лев от джоба.
Ако Варна не остане за някой кадърен и можеш а влезе в ръцете на турцо-комунистите и атакистите ще се върнем 20 години назад и ще го ядем най големият от години на сам.
22:00ч. 12 Юни 2013 #78
Stigabe
Псевдо сайтче нямащо нищо общо с журналистиката...като Афера ако от там си черпиш информация, и си съставяш мнението- пази боже.. Наистина съвсем ми падна в очите..
21:59ч. 12 Юни 2013 #77
Stigabe
На ЛЕфер щом АФЕра му определя мирогледа- Афера дето е най платеният сайт и най жълтият, най гнустният и с най изфабрикуваните новини.. Сетете се самият Лефер колко му е изкривен мозъкът и мисленето.
21:52ч. 12 Юни 2013 #76
дядо Тиква
"Краставите магарета през девет баира се подушват"! На лудия идиот и предател Сидеров хората какви да са ? Ами и те са такива - и Гошо, и Веско, и Лефер, и Декито, и Рока... От луд и от наркоман разум и логика да чакаш...
По-добре вижте каква сметка за "безплатния обяд" ни готви Орешарски:
(виж линк...)новини/животът-днес/item/647-позор-кабинетът-„орешарски”-взе-таен-заем-със-скандално-висока-лихва-3-на-месец
21:42ч. 12 Юни 2013 #75
Stany
Бозов пък е човек на Червените кхмери, Чавдар Трифонов - на ВИС, Марешки - на СИК, оня от "Атака" - на SS! Писна ми от тъпи подмятания! Чета внимателно кой как се представя, смятам, че Иван Портних говори много по-конкретно в сферата здравеопазване от тоя Бозов - уж доктор, а дрънка като книжен плъх - скучно, общо и тъпо.
21:42ч. 12 Юни 2013 #74
Чай с мед
Аз едно не мога да разбера, какво е общото между Гранд Хотел Варна и ТИМ?
Защо се говорят наизустени фрази....
21:40ч. 12 Юни 2013 #73
Geo
Уважаеми господин Вихрен Калинов и други, като Вас , този човек Портних , беше изпълнителен директор на гранд хотел ВАРНА при Илия Павлов мафиот от Мултигруп и сега е изпълнителен директор на грантд хотел Варна при ТИМ !!!
21:33ч. 12 Юни 2013 #72
Станимир
Много шантав и объркан народ се извъди тук. Какъв ТИМ и Портних? ТИМ са най-големите конкуренти на Гранда като другият голям собственик на хотели в Св.св. Константин и Елена. Вие нормални ли сте? Виж Чавдарчо Трифонов е друга бира. Той си е тимаджийче.
21:33ч. 12 Юни 2013 #71
Вихрен Калинов
Гоше, много си объркал билките, брат. Смени чая.
21:27ч. 12 Юни 2013 #70
Yordan
Поредните сектанти, някой има ли с градивна мисъл. Защо е кадър на ТИМ, да не би да е работил като друг кандидат 1 година в Зърнени храни. Кажи кой е по-добър? Направи ли си труда да прочетеш какво се е ангажирал и че е единствения който дава ясно обещание със срок и обяснение как ще стане. Дайте малко смислено.
21:23ч. 12 Юни 2013 #69
Веско
Верни разсъждения чета няма що! Един единствен е той-месията-виждам вече как текват реки от мед и масло от езерото към морето.
21:22ч. 12 Юни 2013 #68
Geo
Долу ТИМ и ръководния им кадър Иван Портних!!!
21:21ч. 12 Юни 2013 #67
Веско
Да бе точно така! Досега тиквата не даваше пари на кмета си от Варна но вече световния капацитет с най-българското име ще щракне с пръсти и ще оправи нещата.Предполагам приятелят му комуняга Станишев боб хвърля да стане кмет и да излее бога на изобилието във Варна!
21:17ч. 12 Юни 2013 #66
Борис
Останалите 8 кандидати за кметове също така имат доста имоти и средства,а тия които нямат нямат тоя опит и хъс,който има г-н Портних...А тия имотните и със средства, идват да правят нови схеми за грабежи....Ако Портних не стане кмет на Варна,никой друг не може да я оправи и излезе от това тежко положение в което се намира града ,по време на икономическа криза....
21:15ч. 12 Юни 2013 #65
Станимир
Достатъчно възможности и проекти загуби Варна заради мудната, заспала и безхаберна общинска администрация. Стига вече! Това с движението на документите е такава мъка, че чак не ми се вярва да се оправи. Време е и да спестим малко, всъщност никак не е малко, това са 500 000 лева от втори тур.
21:12ч. 12 Юни 2013 #64
japavlov
Lefer самият факт, че ми споменаваш афера, приключва разговора. Ти знаеш ли коя е Весела Томова? Ти знаеш ли, че тя беше в няколко борда във Варненските дружества, беше си назначена с ясната цел да си хвали Гуцанов и дънката.
21:10ч. 12 Юни 2013 #63
Град
стига сте лъгали като цигани.
чакам от два месеца общински съвет Варна да ми отпусни еднократна помощ като безработен.
Оправихте се с ромите и с Доц. Ризов по проекта за интеграция на ромите и решихте, че всичко е шест за изборите.
21:08ч. 12 Юни 2013 #62
lefer5
ЕЙ Хиларито и ти ли почна акъл да даваш. Вчера се появи в нета дръж се малко. Има още много да учиш.
21:03ч. 12 Юни 2013 #61
Веско
Щом толкова народ се прехласвате,по отявлен комуняга с НЕБЪЛГАРСКО име какъв извод да си направим другите?? Само сте заблудени или просто сте платени?
21:03ч. 12 Юни 2013 #60
lefer5
Стигабе , НЕ Е ЛОШО да порочитате и някой друг сайт преди да си пишете умотвиренията тук. Тази информация от АФЕРА не си я измислям . всеки ден излизат какви ли не нови изцепки на ваще хора а вие се мъчите да искарате черното бяло. /Цветанов-Ася няма от какво да се боиш. И да извадят запис ,не сме извършили престъпление. Ще търсят оня който ни е записял. / Ася в случая е зам. гл прокурор. и нататък се намесва и ББ. Прочетете там и какви договорки се правят м/у ГЕРБ и БСП. Като ви казвам че са дупе и гащи и само си разменят от време на време властта производните на БКП партий четете за да не спорите. И едните и другите са си от червени по червни .
21:00ч. 12 Юни 2013 #59
Веско
Ами щом ще говорим с факти да го направим. Никога нашия роден и любим град не е бил в по-плачевно състояни! Щом сега е бил с най-голям бюджет,какъв е извода? Тези пари от този голям бюджет къде ли са отишли??
20:49ч. 12 Юни 2013 #58
Krank
Тъй като ще говорим с факти - Община Варна има висок бюджет именно по времето на председателстването на Портних на финансовата комисия - „Обявената макрорамка на бюджета за 2013-та година е около 198 млн. лв., това е значително увеличение спрямо миналогодишния бюджет."
20:47ч. 12 Юни 2013 #57
Stigabe
Варна- избра ГЕРБ.. ясно е че мишките се страхуват от този резултат и пак се чудите как да плюете и да обиждате наляво надясно.. АМа пак няма да ви се получи..
...
20:46ч. 12 Юни 2013 #56
Stigabe
Леферчо едно и също ни караш да слушаме още от миналата кампания- Цоко , Боко .-- нараво като развалена плоча.. Едно и също- и то същото и лишено от всякакъв смисъл и аргументи
20:44ч. 12 Юни 2013 #55
Krank
Аз гласувам за личност. Какво да си представя, ако някой смешан тип като Бозов, с комунисткото си мустаче ми застане да представлява Варна?!? Моля ти се!!! УЖАС!!!! НЕ гласувайте за турчина - комунист Бозов!
20:43ч. 12 Юни 2013 #54
Krank
Лефер, объщай се подобащо към всички - имат си имена. Портних, Бозов или т.н... Ама много си невъзпитан. Те затова и коментарите са толкова плоски и сбъркани!
20:42ч. 12 Юни 2013 #53
Krank
Турците и БСП лансират Бозов! ТИМ лансират Чавдар, който като последния измекяр е опънал някакъв автобус като циганска шатра накичен и си прави кампания!
20:41ч. 12 Юни 2013 #52
lefer5
Никой не е оспорвалкакво е завършил но има и нещо друго. Виж в каква компания е попаднал и кой го лансира. Това е по важно в момента.
20:38ч. 12 Юни 2013 #51
lefer5
Част от обещанията на потника можеха да се изпълнят ако бат ви Боко все още беше на власт и поддържаше своите хора. Сега е друго а не гербрскоправителство и те ще поддържат своите хора а не опозицията ако не ви е ясно. Така че този може много да обещава ама бюджета на Варна не го определя той. Не вярвайте на голи обещания ., Бат ви боко след месец ще си има ощще нови мноого пронлеми защото сърбина излиза от затвора , а дколкото сезнае за него не прощавал на никой дето го е изработил. Боко сега треска го тресе и го охранява 15 човека от НСО с 2 бронирани джипа. Той и БАЙ МИЛЕ го пазеха аме не можаха да го опазят а и колко други си отидоха така пазени. Вижте днешната АФЕРА БГ. Има НОВ ЗАПИС на ЦОКО и БОКО. Смях. .
20:29ч. 12 Юни 2013 #50
Stigabe
Като намерите някой по квалифициран от Портних
Иван Портних е завършил „Международни икономически отношения“ в Университета за национално и световно стопанство, има магистърска степен по бизнес администрация от Франкофонския институт за администрация и управление и от Университета от Нант. Специализира хотелски мениджмънт в Университета „Корнел“, САЩ. Говори английски, френски и руски
...ми пишете пак...
20:28ч. 12 Юни 2013 #49
Stigabe
Говорихме за можеш, образован амбициозен, и подходящ кмет за ВАрна
20:28ч. 12 Юни 2013 #48
Stigabe
А и говорихме за Варна , пак изметнахте темата
20:28ч. 12 Юни 2013 #47
Stigabe
той за 20 години не ги оправи
20:27ч. 12 Юни 2013 #46
Stigabe
ТО заради тея актуализирания сме със празна хазна и задължения за милиарди
20:25ч. 12 Юни 2013 #45
Dekito
Пичове каквото и да говорим, ще видим какво ще стане. Ако Станишев успее да оправи нещата на другите избори ще гласуват за него. Ако не успее за друг. Такъв е живота.
20:25ч. 12 Юни 2013 #44
Stigabe
Добре ли сет , и вие ли сте луди като ВОлен!!!
20:25ч. 12 Юни 2013 #43
Stigabe
Ти да чу някой да казах че е виновен!!! ПОне чети!!!
Казах че на фона на световна криза и развити държави съссветлинни години пред нас дигаха измисляха нови данъци, орязваха от всякъде...
ти тука искаше в нашата България да двигаме стандарта!!
20:24ч. 12 Юни 2013 #42
Stigabe
България може да не стана световен лидер както явно ви е сте си я преставяли, и заплатите не станаха 3000 евро. Но пък останахме стабилни, без безредици, и без луди данъци. И разгневени хора не палеха всеки ден столицата...!! ЗНачи ИСпания в кирза, Гърция в криза, Англия в криза, Франция вкриза.... ти тука искаш да вдигат заплати и пенсии!!! ЩЕ видя сега Станишката от къде ще ги взем-- и да ни зароби с още милиарди като с мариците.
20:23ч. 12 Юни 2013 #41
Dekito
Хилари, когато беше предния (БСП) директор заплатата и се актуализираше всяка година!
20:23ч. 12 Юни 2013 #40
Dekito
Стига с тази криза и с оправданията, че другите (предните) били виновни. 4 години се наслушах на едно и също. Повярвай ми (казвам го без грам злоба) повечето хора мислят като мен!
20:22ч. 12 Юни 2013 #39
Stigabe
И това че нямя вдигнати данъчи масови фалити на банки, и дори орязване на пенсии и заплати-- ако за вас не е НИЩО... значи живеете в някакъв друг свят различен от реалния
20:21ч. 12 Юни 2013 #38
Krank
Деки, утре каато уволнят шефа на звода на майка ти и като сложат БСП-ари ще те видим, дли ще пееш друга песен или ще ревеш!
20:21ч. 12 Юни 2013 #37
Stigabe
Ами бате ти в кой свят живееш като се правиш на много умен. Целият свят в криза беше ,банки фалираха главоломно, данъците се вдигаха няколко пъти на страни развити с години повече от нас, .. измисляха се нови налози за хора взимащи запалит по 2000 евро... Ти искаше да ти вдигат заплатата с 1000 лв ли,.. не стига че с 1 стотинка не са вдигнали нито един данък и пак ревеш!!! Я се събуди малко. Виж една Гърция , ИСпания-- какво им се случи.. ТИ тук видя ли стачки и палене на коли..?!!?!
20:20ч. 12 Юни 2013 #36
Krank
Оставете Лефер да си говори колкото иска. Той трябва да го прави, защото явно от онези хора, на които му плащат, за да го прави. Все пак да плюе - това му е професията. На 30-ти обаче тайничко ще гласува за Портних! а
20:19ч. 12 Юни 2013 #35
Dekito
СТИГАБЕ аз виждам какво става в завода на майка ми, който е държавен, виждам как е при мен на работа (която е държавна), виждам пенсията на баща ми. Нищо за 4 години!
20:19ч. 12 Юни 2013 #34
Stigabe
Ами заплатата трябва да я увеличи шефът ти бе- ГЕрб ли да ти я увеличи- бойко да дойде да ти даде пари на ръка ли искаше?!? НАли заплатите се изчисляват на база минимална работна заплата.. Или ти си на дръжавна работа някъде?
20:18ч. 12 Юни 2013 #33
lefer5
СТИГАБЕ ти това с пенсийте и заплатите сънува ли го или си го измисли. За 4 те години на управление ГЕРБ вдигнаха единственовдовишките пенсий след една година хвалби и обяснения и пенсията на майка ми се увеличи с цифром и словом 2/два/лева. Все още се чуди как и за какво да ги изхарчи. Абе вие гербаджийте съвсем се побъркахте и почнахте да фантазирате.
20:16ч. 12 Юни 2013 #32
Stigabe
ХАХах. той това ще нарави- той онова ще направи".. абе да не сте спечелили някое риалити за ясновидци??
20:16ч. 12 Юни 2013 #31
Stigabe
Ей го и ДЕКИТО.. със заучените реплики-- като ви казах че прозирате че сте платени- вярвайтеми..
20:15ч. 12 Юни 2013 #30
Stigabe
Ей смешник Леферски-- я не давай тон и наклон на хората. Поучавай там лудите дето ти вярват. А забравих ти си фен на Волен ефенди--- с каква наглост ми говориш за БСП и ДПС--- не знам... ДЕто цялата атака е в услуга на турци и комунисти
20:14ч. 12 Юни 2013 #29
Stigabe
Вчера спорихме с WTF --- кой бил тъп кой не бил квалифициран и тн..
Дори и той не успя да обори фактите.
Помолих му да ми покаже някой с равносилни дипломи и то не от свободния, било то и по възрастен, ..
Така и млъкна после.
20:14ч. 12 Юни 2013 #28
Dekito
Не мога да ти повярвам. И той като другите ГЕРБаджии ще краде само.
20:13ч. 12 Юни 2013 #27
lefer5
СТИГАБЕ -ти чувал ли си поговорката с какъвто се събереш такъв ставаш. Така че не ми развивай глупавите си теорий и не ме почавай . Вече съм го казвал и на други такива многознайковци като тебе/НЕ учи баща си как се правят деца. МНОГО си назад с материала за да даваш акъл.
20:13ч. 12 Юни 2013 #26
Dekito
Хахахаха :) Пич ти къде живееш бре :) ГЕРБ сами си казаха, че не са увеличавали нищо. Минималната какво ме топли, като заплатата ми стои същата.
20:13ч. 12 Юни 2013 #25
Stigabe
Момчета нищо няма да се узаконява спокойно,.. има проекти, за очуждаване на имотите, и ако има човек който има желанието и идеята как да го нарави и да разчисти махалата и най накаря осъществи проекта за преместването и - е Протних. ДРУгите стари кучета които чакат на циганските гласове няма да го наравят - повярвайте.
20:12ч. 12 Юни 2013 #24
ROCKNROLL
Страх ме е да пусна чешмата вече, да не потече този комсомолец и оттам...
20:11ч. 12 Юни 2013 #23
Stigabe
АМи не знам - минималната заплата се качва поне 2 пъти за 4 години по мои спомени- ти явно имаш някакви други. На баба ми пенсията я взимам аз с пълномощно и тя се качва на два пъти.
20:11ч. 12 Юни 2013 #22
Dekito
Портних ще прави това което му каже ГЕРБ и Барабойко!
20:10ч. 12 Юни 2013 #21
Krank
Да кажа аз - Базитов е турчин от БСП, който ще узаконява циганските къщи! Е, извинявай, ама за него НЯМА как да гласувам!!!!!!!
20:10ч. 12 Юни 2013 #20
Stigabe
Щом може да менижира сумати и хотели толкова годино от млада възраст-- значи все пак има потенциал.
Ако ми покажете някой по квалифициран, който единственото нещо в биографията му нее че е бил военен , или че е завършил свободния... Моля
20:10ч. 12 Юни 2013 #19
Dekito
Питай майките и всяка втора ще ти каже колко пари взема за дете да го уреди в детска градина. Това ли е ГЕРБ?! И защо не пипнаха заплати и пенсии 4 години?! Само можете да говорите.
20:09ч. 12 Юни 2013 #18
Stigabe
А и говорихме за Портних и статията е такава.
Когато плюеш по някой поне трябва да се запознаеш с биографията му - ако не лично - преди да изказваш някакво мнение.
20:09ч. 12 Юни 2013 #17
Dekito
Е добре де. Кажи за Базитов какво мислиш. Областен е от ГЕРБ, нали?!
20:08ч. 12 Юни 2013 #16
Stigabe
Аз не говоря празни приказки , нито говоря когато не знам нещо- БАзитов -- няма мнение по въпроса, стига да върши работа - съм за. Ако не върши - след две години има пак избори- ей сега ще минат.
20:07ч. 12 Юни 2013 #15
Stigabe
На ВАрна и трябва менидъжр който да подреди инаправи администрацията работеща и в услуга на хората. Трябват и решения генерални и цялостни , а не на парче. Трябва и някой непромит мозък стоял в общината 20 години и свикнал само да прави далавери.
20:06ч. 12 Юни 2013 #14
Dekito
Сугурно е така. Кажи сега за Базитов :)
20:06ч. 12 Юни 2013 #13
Stigabe
Ние мисля не сме страна от третия свят че всеки с по хубава кола и къща да е престъпник. Това е някакво изостанало мислене.
20:05ч. 12 Юни 2013 #12
Stigabe
И случайно нещо градивно да има от това?. Не.. просто да сме най отгоре. КАто изкарате и вие пръвите си 100 000 тогава давайте определения кой какъв бил, макарче и тогава няма да имате право.
Аз познавам хора които работя от сутрин до вечер и са много умни и дейни и си сменят колата рез 2 години--- но това не ги прави нито мутри, нито крадци нит престъпници.
20:05ч. 12 Юни 2013 #11
Dekito
Ние поне сме реални хора с реални мнения. Вашите постове са от едно PC с 10 профила. А какво ще кажеш за Базитов? Я да ти чуя мнението :)
20:04ч. 12 Юни 2013 #10
Stigabe
Ето влизате ипръвите ви думи са едни и същи като под всяка божа статия - "Главоч" далавераджия" .. от къде пари-- измами.. а у -- глупости на килограм.
Имате ли доказателства - нямате--, чешители си само езиците щото някой ви кара - чешите си.
20:03ч. 12 Юни 2013 #9
Stigabe
Мое- ама сте на всяка манджа мерудия. А и то избори няма от онзи ден :-)
20:02ч. 12 Юни 2013 #8
Stigabe
За вас всички хора които имат повече от 1 имот- са престъпници, в следващият момент мрънкате че бил почнал млад като управител. Ами вие вместо да седите пред компютрите да се бяхте хванали да учите навреме а не да ходите да пиете по дискотеките- и вие можехте да имате досатъчно мозък да направите поне 1 милион.
20:02ч. 12 Юни 2013 #7
Dekito
Надявай се да сме платени писачи. Я погледни от кога са ни регистрациите и от кога са ни първите постове. Определено са доста по-отдавна от твоите.
20:01ч. 12 Юни 2013 #6
Stigabe
Какви сте ми прозрачни- с еднаквите приказки, еднаквите теми, еди и същи изказ, и нищо насреща- НИЩО. Без факти, без да имате какво да кажете- просто влизате и пишете!!!
20:00ч. 12 Юни 2013 #5
Stigabe
Хайде ДЕки и ЛЕфер пак са на смяна. Втора смянали сте писачи..
19:54ч. 12 Юни 2013 #4
marge
Сигурно отговорника ще е гербаджията Руслан Тошев дето и до сега дерибействаше из поликлиниките, защото бил шеф на всички в здравеопазването на Варна- изнудвач, нагаждач и от типа "аз на тебе ти на мене".
19:53ч. 12 Юни 2013 #3
lefer5
Стига сте ни го натрапвали всеки ден този главоч че вече и по 2 пъти дневно. Не ви ли е ясно че за няколко години без далавера не се натрупват милиони.
19:27ч. 12 Юни 2013 #2
Dekito
Знае. Грънци знае. Само може да лапа. Ако работи като Базитов знам какво ни чака - само подкупи!
19:19ч. 12 Юни 2013 #1
Фидел Кастро
Надявам се, че хората ще изберат него. Явно наистина знае какво да направи човека.