05:15ч. 11 Май 2013 #237
randi
45 години стигат и 500 години стигат, за тези срокове, нито едните нито другите направиха поне една свястна магистрала, а сега седнали да плюят. Хората не са глупави и ще се види на 12ти.
21:24ч. 10 Май 2013 #236
wtf
на платените гробари рязко им пада активността след края на работния ден , на 12-ти нека покажем на гробарите един голям варненски .... мъжки полов белег от първи род , същото важи и за останалите партии , хайде да минават изборите за да чуят гласът ни без да могат да избягат от отговорност отново националните предатели
21:21ч. 10 Май 2013 #235
kikooooooo
мечти мечти ,свиня крастава какъв ХЕМУС в неделя си ходите
21:10ч. 10 Май 2013 #234
Гларус
а колко хуабво щеше да е НФСБ +АТАКА + ВМРО, заедно на избори
21:08ч. 10 Май 2013 #233
Гларус
атакааа :))
19:43ч. 10 Май 2013 #232
BBB
231 коментара. Кво направихте Вие бе ... хахахахахаха. Прави впечатление че преобладава плюенето по герб. Платените, не може да смогнете да регистрирате акаунти ли ... :)
16:49ч. 10 Май 2013 #231
nik твърдо за герб да духат супата комунягите 10% преднина на герб пред бсп
16:42ч. 10 Май 2013 #230
nik
Съгласна съм, всички млади и здравомислещи хора да отидат на 12- ти и да поемат отговорност за бъдещето си.
16:36ч. 10 Май 2013 #229
jojo
от Варна започнаха промените и във Варна ще свършат.Варненския глас е най важния дайтего на правелните.
16:31ч. 10 Май 2013 #228
jojo
от нашето ришение ще зависи бъдешето на младото поколение.ако БСП се върна бъдещето няма да го бъде и наща красива нация.
16:22ч. 10 Май 2013 #226
Stigabe
И който има поне малко здрав разум, знае че бъдещето му минав през нов мандат за ГЕРБ.
16:21ч. 10 Май 2013 #225
Stigabe
За пръв път в България се случи нещо хубаво и това беше управлението на ГЕРБ. Нявсакъде където утидеш можеш да видиш разултатите от турдът им. И това много ме радва.
16:21ч. 10 Май 2013 #224
Шерифа
С евро пари ами с какво .... то да не е АЕЦ Белене да го строим с държавни пари и да фалираме държавата !!! ДОЛУ БСП и ДПС !!!
(виж линк...)
16:13ч. 10 Май 2013 #223
Alex
Лиляна Павлова: Ще изградим "Хемус" с европари...
Защо с европари, бе, молимс?
Достатъчно е Боко да се бръкне малко в ония 2 мрд, които открадна, и готовооооооо....
16:03ч. 10 Май 2013 #222
nik
БСП си отиват на 12- ти :)
15:21ч. 10 Май 2013 #221
Petrova
не , не и не на БСП
15:16ч. 10 Май 2013 #220
Stigabe
ДДиагнозата е БСП - лечението ГЕРБ
14:44ч. 10 Май 2013 #219
Breathe*
Да НЕ гласуваш за ГЕРБ е сериозна диагноза!
14:18ч. 10 Май 2013 #218
dido
Да гласуваш за ГЕРБ е сериозна диагноза.
14:13ч. 10 Май 2013 #217
Stigabe
Ако не гласуваш за ГЕРБ за кой.. все едо гласуваш за станишев- само това мога да ти кажа.
14:12ч. 10 Май 2013 #216
Stigabe
КОй ще е опозиция на Станишев ако не преизберем ГЕРБ а кой--- ДПС може би или КОсто със 3 ма човека от умуращото СДС - ДСБ или кавото е там вече?
14:12ч. 10 Май 2013 #215
Stigabe
А бе БОзко..., за кой кажи?..
Как ще сравняваш комунягите с ГЕРБ.. ТИ въобще имаш ли връзка с главния.
АМа от къде тръгнали. Важното е до къде са стигнали и какъв път са избрали.
14:11ч. 10 Май 2013 #214
Stigabe
Ей БОзко издухан. За кой да гласуваме ве а за някойя партийка от онзи ден дето са я направили и ще влязат с 1 човек в парамента!
14:11ч. 10 Май 2013 #213
Петраки
Селския групак пак е дръпнал някоя магистралка.
14:10ч. 10 Май 2013 #212
Шерифа
Божко, работят в трето РПУ .... селски глупако !
14:10ч. 10 Май 2013 #211
Непобедимите
Бозе, ти сам си приказваш като гледам, ама не ти пречи. Луд умора нема. Ти и умора немаш и спирачки, кефиш ме!
14:02ч. 10 Май 2013 #210
Гларус
Вие знаете ли какво е дясно, че като го слушате Борисов и наричате другите комунисти.... ВИЕ СТЕ МНОГО ЗЛЕ... ако сте толкова десни, има достатъчно десни, в пъти по десни от Борисов
14:01ч. 10 Май 2013 #209
Гларус
Недев, майка ти и баща ти, къде бачкат бе сукалче, аз мога да се обзаложа, че освен че ти самият си с членската книжка, така и мам или тати... Така бее и преди 89та ... Когато голямата любов и мъка на Борисов ни управляваше, за партията има, за другите - ГЕНОЦИД, празни магазини и 15г да ти дойде реда за Лада 7 .... мамичката ви червени боклуци герберски
13:59ч. 10 Май 2013 #208
Гларус
Недев, за който всички са червени , освен ГЕРБ :)) Абе Недев, младеж, ти знаеш ли , кой беше регионален на Варна за ГЕРБ, кой диктуваше какво да става и за какво да се гласува в ОС
Г-н Паявел Димитров, офицер от ДС, който дори не е искал да напуска БКП, когато е била деполитизацията 92ра ??
ТОВА АКО НЕ Е КОМУНИСТ .....
ЧОВЕК СИ Е ХАРЕСВАЛ БКП-ТО И 92РА ГОДИНА !!!!!
а ти ще ми плюеш, че всички били комунисти, че той Бойко е в пъти по-голям комунист, той не дава на пенсионерите, дава само на циганите, каквито сте Вие всичките, евтини лакеи в този ГЕРБ
13:56ч. 10 Май 2013 #207
Djaro
mariana,
то си каза момчето по-рано бе - избрало си е дребен представител на фауната - калинката :)
13:55ч. 10 Май 2013 #206
Гларус
И знаете ли, коя партия, изсипа всичките цигани от селата около Варна на спортна зала?? Съвсм наскоро ;))
Аз няма да гласувам за партия, която инвестира в гласове от Турция и циганската махала...
13:54ч. 10 Май 2013 #205
Гларус
надали повечето новоразкрити работни места, ще са за българи, статистиката може да се пдобри, катоп тръгнат да раздава за градинки и почистване, да зназначават стотици хиляди цигани на работа
13:53ч. 10 Май 2013 #204
Djaro
wtf с твоя цветущ език бях сигурен, че си от зелените калинки, пък ти взе, че си и призна.. То само в техните редици има такива надъхани хейтъри като теб..
13:53ч. 10 Май 2013 #203
Гларус
Програма на ГЕРБ " Бълграия 2020"
"до 2020г , да се отделят близо 20мллрд.лв. за интеграцията на ромите"
както и
"40% от разкритите работни места, да са за росмките граждани"
13:48ч. 10 Май 2013 #202
Stigabe
wtf само ти неразбираш явно.
13:35ч. 10 Май 2013 #201
wtf
мариана съмнявам се , че дори ти трудно можеш да разбереш какво си искала да напишеш
13:19ч. 10 Май 2013 #200
mariana
wtf,a ти за коя част от флората или фауната ще гласуваш?За хамстера може би?!
13:17ч. 10 Май 2013 #199
Stigabe
В голяма грешкаси като казваш че няма разлика.
Нормално е всички да са тръгнали от едан партия приположение че е имало само 1.
Важното е какъв път са избрали да следват. И това беше европейския. И повярвай може шенген да не е отворен, но изпълнихме много други критери за митниците, за пътищата, за аднимистрацията, които ни донесоха положитни отзиви от европа. Германия ни подкрепя както и много още държави членки. НЕщо което беше само мечта преди правителството на ГЕРБ.
13:15ч. 10 Май 2013 #198
Stigabe
Променя сеи то много. Има пари и тези пари се виждат вески ден покрай нас, като преустроени центрове, ремонтирани детски градини, нови пътища стоици километри,... а на миналите правитества се виждат само хотелите, сараите, бизнессградите и моловите които са построили с наши пари.
13:08ч. 10 Май 2013 #197
wtf
Stigabe ами те комунистите къде са разтрелвали , хората все още са на власт , вярно не точно те , а техни приемници като лили прасето , боко тиквата , видният физкултурник цецо ухото , лошото е че нищо не се променя , а хората са принудени да избират между две еднакви неща ...
13:04ч. 10 Май 2013 #196
wtf
Doi4in , статията наистина е доста интересна , но аз говоря за присъствие във властта , което на се ръководи единствено от интересите на Цеко Минев примерно , за хора които да ни гарантират , че любимите ни места в природата ще си останат райските кътчета , а не четиризвездни комплекси с нискокачествен all inclusive .....
13:02ч. 10 Май 2013 #195
Stigabe
А wtf тях ли да оставим на власт. Щом не трябало да се гласува за герб, щом ги мразиш ще дадеш гласа си за някоя партиюка която няма да влезе в парламента и тогава кой ще спре станишев? Кажи ми де кой. Да си направи коалицийка с доган . ипак да си раздават земи, палжове, хотели, имилиони хонорари.?!?
13:00ч. 10 Май 2013 #194
Stigabe
Същото БСП дето беше БКП, и разтрелваше хора и затваряше в концлагери, после съсдадоха мрежа от доноси, досиетата и всички гадости на съвременната политика.
13:00ч. 10 Май 2013 #193
Stigabe
Еми дай тогава БСП да завземе власта, дъртите хиени дето знаят как се краде и имат 100 годишен стаж в това, нека те да ни управляват.
12:58ч. 10 Май 2013 #192
wtf
Щом не ви допада гласувайте за ухото , тиквата , партизанката , гея , и т.н. може ако искате пак царя да изберете , и децата ви след 20 години няма да живеят в България , това е сигурно 100%
12:49ч. 10 Май 2013 #191
nik
Абсолютно подкрепям, няма смисъл да се гласува за малки партии.
12:49ч. 10 Май 2013 #190
Doi4in
Много интересен текст ми попадна вчера на тема зелените. Не се бях замислял от тази гледна точка.
(виж линк...)
12:49ч. 10 Май 2013 #189
jojo
ако се гласува за зелените тоест гласувате за БСП.и става много зле.
12:42ч. 10 Май 2013 #188
Stigabe
Ти май не разбираш че всеки един глас който се размие по малките партии е глас в полза на СТанишев?!?!? кой щего спре като влезе на власт... зелените със 3 процента ли ?
12:42ч. 10 Май 2013 #187
Breathe*
Да, точно за Зелените трябва да гласуваме... Тази партия си е точно червена, наистина. Стига сте ни пращали при комунягите, млад човек съм, не искам отсега да тегля!
12:41ч. 10 Май 2013 #186
jojo
гробари са тези които съсипаха Бъгария продалжение на 20 години.знаете кои.а които направиха нешо за 4 години тях ги плуете и ги наричате гробари.защо.
12:40ч. 10 Май 2013 #185
Шерифа
Зелените всички знаят че всъшност са ЧЕРВЕНИ !! Много молим, не ни ги хвалете !
12:38ч. 10 Май 2013 #184
wtf
Гласувайте за Зелените (примерно) , във всяка държава(бяла) в парламента има представена еко партия , за да не може разни комунисти , гробари и техни роднини да си строят където сметнат за добре , за да не може боклуци като потника да се мъчат да ни разцепят морската градина на 100 части , това е само примерно , има много алтернативи , но за ГРОБ е изгодно да ги възприемаме като единствена алтернатива ...
12:38ч. 10 Май 2013 #183
Непобедимите
wtf, ти скачаш с ебаси смешните реплики бе, човек. Бе мен що не ме вълнуват платените а теб са те притеснили толкова много? Не можеш да ги надприказваш? Не са от твоята партия? Нещо много им се дразниш на писачите, не ги отразявай бе. Дръж си на твойто. Аз съм на 35 години и никой не може да ми казва кво да мисля и кво да правя, ти що толкоз си се стреснал не те знам......
12:36ч. 10 Май 2013 #182
Шерифа
Не виждам нищо лошо хората да си защитават интересите...аз защитавам това в което виждам надежнда, че може да спре ДПС и БСП ! Те ни съсипаха ! Не ги искам пак на власт !
(виж линк...)
12:35ч. 10 Май 2013 #181
Stigabe
Не е било щото не се разбраха с мутрите.
СЕга парцелите долу са отчуждени и има проекти за тях покрай канала. Информирай се първо преди да говориш.
12:35ч. 10 Май 2013 #180
jojo
wtf ти си кат една грамофлона плоча с постояно включен реплеи все повтаряш "платени дръскачи".измисли друго
12:34ч. 10 Май 2013 #179
wtf
За гробарите Пристанище Варна не е било , не е , и няма да е приоритет никога , не забравяйте ,че именно те целенасочено го оставиха извън опорната мрежа европейски пристанища с гарантирано финансиране на високоскоростна жп връзка , сухопътна връзка и т.н. , а вие вярвайте на топ мениджъра лили прасето .....балъци
12:30ч. 10 Май 2013 #178
Stigabe
Ако не се гласува за ГЕРБ, значи че червените ще докапат отново власта, и тогава ще видиш ти демокрация, ще видиш ти евро пари, ще видиш пътища и детски градини - ама само на сън.
12:30ч. 10 Май 2013 #177
Ема
Вълчев използва политиката само, за да трупа пари и любовници. По времето на НДСВ първата му работа беше да преспи с колегата от жълтата партия Милена Паунова.
12:29ч. 10 Май 2013 #176
Stigabe
wtf ти кой исакш да ни управлява, такива като теб дето само псуват ли ?
В борба ще бъдат само БСП и ГЕРБ---- ти така и не каза ко йпредлагаш да оправи всичко?!?
Само знаеш д априказваш глупости
12:28ч. 10 Май 2013 #175
Stigabe
Искренон се надявам че младите хора ням ада се поддадът на лъжите и ще гласуват доверие отново на ГЕРб.
12:28ч. 10 Май 2013 #174
APOLON
През 2010 г., по времето на лъжкинята Л.П., Министерството на транспорта плати над 20 милиона евро на фирма AECOM за изработването Генерален мастер план на транспорта в Р.България, кайто веднага след създаването си загуби актуалност и не работи.
За толкова много пари господата ни написаха, че магистрала "Хемус" не е приоритет за страната ни по отношение на европейските програми и тя трябва да отстъпи пред магистрала "Струма" за да вървят товарите от пристанище Солун.
Къде бяхте господа от Герб и ти Лиляно моме за да кажеш, че тази магистрала е от изключително значение за цяла североизточна България и пристанище Варна.
12:28ч. 10 Май 2013 #173
Stigabe
По - платен от тебе няма.. СТига вика.
12:25ч. 10 Май 2013 #172
wtf
Хайде да минават изборите , гробарите да го издухат и НАЙ-НАКРАЯ ДА СПИРАТ ДА ПИШАТ ПЛАТЕНИТЕ , пълно е тук с драскачи с общи IP адреси , поне да се бяхте сетили да си направите десетките акаунти няколко месеца преди началото на кампанията , а не вкупом да се регистрирате , не че пак нямаше да ви изловя ..... но не сте те виновни вие тя цялата ви партийка е такава
12:24ч. 10 Май 2013 #171
nik
Дано повече млади и нормални хора да излязат на 12-ти, в противен случай лошо ни се пише.
12:23ч. 10 Май 2013 #170
Шерифа
Айде стига ! Ясно, ако не спечели ГЕРБ - ще дойдат тези :
(виж линк...) !!!!!!
Това не искам да е реалност !
12:20ч. 10 Май 2013 #169
Stigabe
Станишев ще продаде България отново на турците. И ще им изписва милиони хонорари да си строят хотели и вилни селища на Доган.
12:20ч. 10 Май 2013 #168
Stigabe
Стига говорете за баби. Ставаше въпрос за магистрали. Магистрали които никога не са съществували преди ГЕРБ. И няма и да съществуват ако БСП дойде отново на власт.
12:19ч. 10 Май 2013 #167
Stigabe
Ей никой не отчита че в дни на криза не се увеличиха данъците. Само знаете да приказвате глупости. АМа пенсите били вдигнати само с 10 лв. 10 лева на милион пенсионера... колко пари са всеки месец?!?
12:17ч. 10 Май 2013 #166
Непобедимите
Бозко, какво четете и аз не знам, какво пишете - и вие не знаете. Като 5 годишно дете сте - грям спирачки нямате. Големи простотии, голямо нещо......
12:06ч. 10 Май 2013 #165
Гларус
Чета , чета и какво да видя, с какво Борисов с епохвали днес !!!!!
"Борисов представи цифри, според които сивата икономика през 2003 г. е била 35 %, сега е 31 %."
навярно Бойко се гордее с това, че прибира вече и от бабите с конфитюра и магданоза, седнали да продават незаконно :)))
12:02ч. 10 Май 2013 #164
nik
България е на второ място по най-нисък външен дълг и на четвърто място по най-нисък дефицит в Европейския съюз. Това ни прави съизмерими с Германия и Швеция. А по времето на тройната коалиция едно нищо.
12:01ч. 10 Май 2013 #163
jojo
Еврофондовете крепят заетостта и доходите у нас
България е в златната среда в договарянето и на опашката в усвояването на парите
13:40 | 18.09.2012 | 2034 прочитания | Лили Границка
Размер на текста
Повече безработни българи и по-ниски доходи, ако ги нямаше средствата от европейските фондове. Това показва математическия модел “СИБИЛА “ (SIBILA - Simulation of Bulgaria`s Investment in Long-term Advanse), който доскоро се казваше инструмент “ХЕРМИН”. Иконометричният модел прави съпоставка на макроикономическия ефект върху българската икономика от използването на европейските средства.
Работна сила
Безработицата в края на 2011 г. би била с 1.7% повече без притока на европейските средства, а към края на 2013 г. се очаква безработните да са с 4 % по-малко, отколкото ако не получавахме пари от Брюксел, посочи министърът по еврофондовете Томислав Дончев.
В същото време данните на НСИ отчетоха рекордна безработица през миналата година, която се е върнала на нивата от 2004 г. Броят на безработните през 2011 г. е бил 373 хил. души, което е над 11% от трудоспособното население, сочат данните на НСИ.
С помощта на европейските средства броят на заетите в икономиката ни се е увеличил с 2.6% спрямо сценария при липса на средства от ЕС. Това означава на практика около 100 000 повече работещи, отбеляза министър Дончев. По думите му тези положителни ефекти се очаква да се запазят до края на 2015 г., когато заетостта трябва да се е увеличила с 4.8 % благодарение на парите от Брюксел.
Броят на заетите през 2011 г. е бил 2.95 млн. души, което е 45.6% от трудоспособното население, показват данните на НСИ. Според тях от 2003 г. броят на заетите расте от 2.92 млн. души и достига своя пик през предкризисната 2008 г. - 3.36 млн. души, след което постепенно заетите намаляват и в момента са на нивото от 2004 г.
Доходи
Средствата от структурните и Кохезионния фонд на ЕС оказват влияние и върху доходите на българите. Ако България успее да оползотвори изцяло всички ср
12:01ч. 10 Май 2013 #162
nik
Има си факти и статистики. Другото са празни приказки... Има реални европари влезли в земеделието, обновени ферми, субсидии, множество ИЗПЪЛНЕНИ програми, препоръки, модернизиране. И то не само във земеделския сектор. ГЕРБ направиха това да е възможно и да няма глоби заради неусвоение средства.
11:58ч. 10 Май 2013 #161
Гларус
т.е. всяка година ни ограбват по почти 10млрд лева , за сметка на неговото лобиране за корпорации и прочие
11:58ч. 10 Май 2013 #160
Шерифа
А вие представяте ли си самодоволната физиономия на тия :
(виж линк...) ако спечелят властта ?!
11:58ч. 10 Май 2013 #159
nik
Когато ГЕРБ дойдоха, абсолючтно всички фондове на Европейския съюз бяха спряни, до стотинка. Европа нямаше никакво доверие в България и защо ли?Партията на Станишев е убила много хора. Кога са били те демократи, когато имат 45-и конгрес? И ако беше истинска демокрацията в България, отдавна да ги бяха забранили.Благодарение на прозрачното харчене и доверието на Брюксел в ГЕРБ , еврофондовете за България бяха размразени и до края на 2013 г. в икономиката ще влязат един милиард евро.
11:58ч. 10 Май 2013 #158
Гларус
Виолетке, 700 млн замианват месечно, ПОВТАРЯМ МЕСЕЧНО - оборот от страната, заради слабият национализъм и протекционизъм в страната и западните вериги магазини. В други страни са извън центъра хипермаркетите или са задължени да продават хр.продукти, произведени на 180км от самият град ;)
А ТУК , БОРИСОВ ОБСЛУЖВА ЧУЖДИТЕ ЛОБИТЕ И ВЕРИГИ ..БЪЛГАРСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ УМИРАТ !
КОЛКО ЛИ ГУШКА , ЗА ДА НЕ ПРАВИ ЦИТИРАНИТЕ ОТ МЕН ПОПРАВКИ???
11:58ч. 10 Май 2013 #157
Непобедимите
wtf, брат ми се занимава със земеделие и искам да ти кажа, че нещата преди управлението на ГЕРБ и по времето на ГЕРБ - НЯМАТ НИЩО ОБЩО, НИЩО! Сега са много по-доволни, отпускат им се много добри пари, нещата вървят къде къде по-добре. Вие телевизия не гледате ли? Кви са тия тъпи номера, с които скачате?
11:57ч. 10 Май 2013 #156
Лора Спирова
Абе вие луди ли сте бре. Ако сте българи ще гласувате за българи. Как може да ви мине през акъла да гласувате за полуруснак или "рязана цев".
11:56ч. 10 Май 2013 #155
Gevich
Няма да направят нищо, само обещават, особено тази дебела т-ка, Сега много и се иска да бъде избрана пак, ама дано българите да гледат и гласуват както трябва, по съвест. Нищо добро не ни чака, ако ГЕРБ отново вземе властта. Не че и при другите нещо съществено ще се промени, но все пак няма да са мутри. Представяте ли си самодоволната усмивка на ББ и ЦЦ ако спечелят макар и с нищожна преднина, Те просто ще се спукат от надуване. и сигурна съм ще стане по-лошо от досегашното им управление. Гласувайте но по-съвест мили съграждани.
11:56ч. 10 Май 2013 #154
Гръм
Bozko, имам предвид "новините" им, защото там е парата. Иначе тоя охлюв, дето шляпа по 5 коментара в минута през 5 профила, че и води диалог м/у тях, въобще не го коментирам. За там са санитарите.
11:56ч. 10 Май 2013 #153
Чай с мед
Аз също съм съгласен. Дайте я тази официална статистика. Дайте някакъв сравнителен анализ.
Аз вярвам на очите си.
11:55ч. 10 Май 2013 #152
nik
Благодарение на ГЕРБ дойдоха в България 10 милиарда, а за следващите 7 години са договорени гарантирани 25 млрд. лева. Ако „Тракия”, Дунав мост 2, „Струма” и другите обекти бяха готови преди години, щяха да се вдигнат доходите, а не да дават пари за недовършената работа на 3-ната коалиция.
11:54ч. 10 Май 2013 #151
wtf
Stibage имам клиенти земеделци където не са по-зле от преди 4 години , все така са си супер напред , тези агитацийки си ги пускайте там като си вземате парите за коментарчета
11:54ч. 10 Май 2013 #150
jojo
ГЕРБ и коалиция все едно трабант ферари.
11:53ч. 10 Май 2013 #149
Петраки
Хахаххха... България не е усвоявала толкова пари, колкото усвои по времето на ГЕРБ.
ФАКТ!
11:52ч. 10 Май 2013 #147
wtf
50 000 лв за популяризиране на земеделското министерство във фейсбук , хахаха , имаше и подобен търг за внедряване на софтуер за мигновени съобщения и видеоразговори ( за гробарите това е Skype) , или колите купувани от МВР без търг (също както земеделското министерство при ДПС) , та кажете къде са разликите
11:51ч. 10 Май 2013 #146
Stigabe
ТИ си една проста кратуна wtf стуравща 10 лв..
И не нямахме нищо усвоено, имахме глоби заради неусвоени пари.
Я питай сега земеделците какив трактори имат, какви са им фермите . и какви бяха преди 4 години.
11:49ч. 10 Май 2013 #145
wtf
Не съм забелязал ласкави коментари от Европа , или да са ни приели в шенген , погледнете и статистиката за усвояване на средства от еврофондове (официалната ,а не пожарникарската) положението особено в конкурентоспособност е плачевно , администрация , съдебна система затлачени от корупция .... та кажете КАКВО НАПРАВИ ГЕРБ ДА ПРОМЕНИ ПОРОЦИТЕ ОТ ПРЕДНИТЕ ВЛАСТИ
11:48ч. 10 Май 2013 #144
Гларус
Георгиев е много прав !!!!
След вдигнатият праг за партии имащи право да правят коалиции на 8% от депутатите да има същата:
Аз ще Ви задам следният въпрос !
Кой искате да е коалиционен партньор на ГЕРБ, Вие избирате на 12ти май !
отговор:
А) АТАКА
б) ДПС
11:47ч. 10 Май 2013 #143
Петраки
WTF ГЕРБ са единствената опозиция на БСП и ДПС. Погледни социологическите проучвания и ще си отговориш.
Математика, брат.
11:45ч. 10 Май 2013 #142
wtf
Тъпи ограничени гробари моля престанете да представяте пишман партията си като единствена алтернатива на БСП,ДПС и т.н. вие не сте алтернатива а продължение на всичката тази помия
11:44ч. 10 Май 2013 #141
Гларус
Вижте сега, ако не искате да гласувате за партия, която се е възпозлвала от циганският вот, знаете кои са тези партии, които не го ползват.
Ако пък не, знаете дефакто и какво подкрепяте, нали ?
11:42ч. 10 Май 2013 #139
Гларус
Някой писа за Костов, впрочем, той е много добър политик :) много радва :)
когато говори против монополите. Спомням си тях години, колко ни таксуваше Гравшнов, за минута разговор през Мтел /1-2евро/, кога "командира" беше на власт. Не, не , то тогава не си беше монопол, просто ние за тях, си бяхме индианци. А в Гермнаия, плащаха по 10-15 пенинга на минута..
еххх, Костов, защо не ние толкова къса паметта, тази фейсбук кампания, не може да скрие пълните с парички гащи
11:40ч. 10 Май 2013 #138
Гларус
"следващите 15 милиарда от ЕС "
пак 30% от тях, ще са за София, каквото и да Ви говори Варненската лакейка, остаанлите 30региона, ще си разделят 14млрд лева /дай боже поне толкова/
дори от ЕС ни упрекнаха , че не развивамемного свсички региони а само един :) познайте кой
11:40ч. 10 Май 2013 #137
wtf
Stigabe лошият ми език и псувните са провокирани от обида от твой колега коментатор , на такива като вас отговарям така , просто нямам навик да се държа добре с боклуци, защото в повечето случай бъркате възпитанието с нещо друго....
11:37ч. 10 Май 2013 #136
Jullian
Нали следващите 15 милиарда от ЕС са срещу изпълнени от страна на България условия и смятам че с право.
г-жа Павлова кога изпълни условията, че започна да се разпорежда с тия пари?
Нека в понеделник като си преброим пилците да видим кой ще изпълнява условията и тогава да преценим ще сроим ли агистрала или не.
11:36ч. 10 Май 2013 #135
Krank
Сергей, който се кълне в уникално праведно и свято управлениен ан България след 12-ти:
я го вижте:
Заедно с Орешарски ще си оплетат кошничката,ч е може и Меглена да примамят - те и без това си менкат мадамите - от десни, на леви и така...
(виж линк...)
11:36ч. 10 Май 2013 #134
nik
Управлението на Иван Костов – с него започна и приключи деиндустриализацията на България. Човекът, който разпродаде държавата на безценица, сега отново се е вторачил към властта и призовава българите да му гласуват доверие.
(виж линк...)Разпродаде-държавата-Ето-ги-най-скандалните-приватизационни-сделки-на-Иван-Костов.html
11:36ч. 10 Май 2013 #133
Stigabe
ЕВропа отново ще ни запорира всички пари. Ще ни залее с негативни коментари, критики, ще си затвори границите, и ще ни почне с глобите. Върнете червенете на власт върнете ги... ДА ви видим.
11:35ч. 10 Май 2013 #132
Гларус
гръм, МНого си прав, ама аз няма да си сменям никовете , като тези 2-3ма..
Понякога ми се иска, да бях наистина тъп !
Доста детайли не ми отбягват, доста неща не мога да премълчавам.
от това грозното и заобилящо ни.
От онова мръсното и непристойно, с което ни заливат всеки ден.
С онова което ни лъжат и поливат, като жадни за което цветя.
С онази мръсна и безчестна тактика, на тяхното си оцеляване.
Начин да плуват и да са каймака, првъвръщайки се в утайка,
и всичко посредствено, което се опитват да взаимстват,
само и само, за да са допирна точка на всички.
А после да кажат, ние сме десни, със социална политика и национално отговорни.
ВЕЧЕ ДАМИ И ГОСПОДА, НЕ ОПИРА ДО ЛЯВО И ДЯСНО,
ВСИЧКИ СА ЛЕВИ, ЗА ДА КУПЯТ ЧАСТ ОТ ВАС,
ВСИЧКИ СА И ДЕСНИ, ЗА ДА ОСБЛУЖАТ ТЕЗИ ИЗДИГАЩИ ГИ !
НО СА МАЛКО , НАИСТИНА МАЛКО ТЕЗИ, В КОИТО БИЗНЕСА НЕ СИ ПЕРЕ ПАРИТЕ,
ЗА ДА СА ВЕЧНО НА ГОЛЕМИЯТ ЕКРАН , С КОИТО ВИ ПРОМИВАТ ГЛАВИТЕ
СЪЩИТЕ ТЕ, НОСЯТ ЗНАМЕТО И СЕ НАРИЧАТ ПАТРИОТИ !
11:35ч. 10 Май 2013 #131
Stigabe
БСП дойде ли на влас - ще се върнем 20 години назад - 20. Целият преход и постигнатото ще отиде подяволите.
11:35ч. 10 Май 2013 #130
Stigabe
Искаш да дойде някой некадърен на вляст, или стара хиена да ни оглозга и малкото останало месце.
Тъкмо нещо започна да се случва. България взе да придобива ЕВропейски облик и такива платени като теб искат да закопаят всичко.
11:34ч. 10 Май 2013 #129
Stigabe
Живееш в някакъв измислен свят,.. взел си 20 лв да обиждаш. Ама и тях няма да ти дадът накрая, ..
11:33ч. 10 Май 2013 #128
Чай с мед
Това ли искате за държавата ни след като плюете герберите. Не ви ли е ясно, че няма друга реална алтернатива.
Ако не е ГЕРБ ще бъдат БСП и ДПС.
(виж линк...)
11:33ч. 10 Май 2013 #127
Krank
Bozko, то всичко добре, ама дате питам къде ще караш колата си - на село може би? Ами той Станишко и Орешко ще си заграбят всичко... пари за магистрали ЙОК, пари за евро програми - ЙОК, само тази търска дума ще чуваш след 12-ти щом искаш да подкрепиш БСП или другите им другари - ЙОК!!!!
11:33ч. 10 Май 2013 #126
Stigabe
Добре че беше ти да ни светнеш wtf, с псувните си и пошлия език. Сега изведнъж много ги разбираш нещата.
11:33ч. 10 Май 2013 #125
Гръм
Морето, честно, много се излагате с платените публикации на гербариите. Вярно, че е криза, а онези плащат, ама идват в повече, а вие губите читатели.
11:32ч. 10 Май 2013 #124
Гларус
Но мисля, че моя милост /:)/, намери най-добрата опорна точка, за която лично аз, се моля и надявам да стане факт в следващият кабинет от лумпени и идиоти на власт !
PLEASE GOD !!!! направи поне тази поправка в закона и изборния кодекс
"Промени в избирателния закон, като право на глас могат да имат граждани, доказали добро владеене на писмен и говорим български език."
Така де, не те моля за много душове, с Циклон Б. А и щом Гришата прави такива неща, значи си наш човек
11:32ч. 10 Май 2013 #123
wtf
Ама на вас гробарите верно трябва да ви се разяснява всяко нещо...
11:31ч. 10 Май 2013 #122
Непобедимите
Bozko, вие между другото сте ми любим кадър тук.. До преди известно време нямах регистрация в морето и ви четях редовно. Не знам какво толкова и на кого сте обиден, всеки ден ли се сърдите до обяд на себе си, а следобяд на хората, но случаите, в които за мен (подчертавам ЗА МЕН) сте бил плав, са изключително малко. Вместо да напишете пет хубави реда, вие сте вечно възмутен и недоволен. Що така бе?
11:31ч. 10 Май 2013 #121
Гларус
ВНИМАНИЕ !Избори 2009!
63% от гласуващите зад граница, за ДПС
Ето защо Борисов разкри над 15 клуба на ГЕРБ в Турция,
в част от по-големите градове! Защо си мислите , че Ердоган, както и бившият премиер на Турция , поздравяват и подкрепят ГЕРБ.
ЗА КАКВО НИ ПРОДАДЕ БЕ ИЗМЕТ !!!!!!!
11:31ч. 10 Май 2013 #120
Krank
Това очаквайте след 12-и, ако гласувате за ДПС, БСП, ДСБ, АТАКА и прочие - партийки, които идват, ГРАБЯТ и си отиват... Айдеее... слагайте цървулките и се връщаме на село;
(виж линк...)
11:30ч. 10 Май 2013 #119
wtf
Кой защитавам бе Викторе , под ПОРЕДНАТА НАЙ-ГОЛЯМА грешка се разбира че преди тях е имало доста такива (поне 3)
11:30ч. 10 Май 2013 #118
Гларус
"Ердоган пожелал успех на Бойко навръх Великден, Вежди превеждал"
Ще го поздавява естествено, как пък точно на продажника Борисов, който незачете "над 300 000 подписа на ВМРО за свикане на референдум за членството на Турция в ЕС"
Жалко, че Сретен Йосич, не го очисти, преди да стане премиер този , много жалко, за цяла България
АЗ ЩЕ ГЛАСУВАМ ПРОТИВ ПОТУРЧВАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ
11:29ч. 10 Май 2013 #117
wtf
да Джанго Зе направих своя избор
11:29ч. 10 Май 2013 #116
Шерифа
wtf, ти ДПС и БСП сте най-голямата грешка на прехода ! Неможе да защитаваш партия състена от Турци - тези, които 500 години са ни държали в робство ! Това е нациолано предателство ! Ти си за стадиона ! - Разтрел !
11:28ч. 10 Май 2013 #115
Чай с мед
WTF всеки може сам да прецени. Ти направи ли своя избор?
11:28ч. 10 Май 2013 #114
jojo
За Варна може да се направи много.Но става с много пари.а тези пари идват само от европа.
11:28ч. 10 Май 2013 #113
Лора Спирова
Абе никой ли не разбира, че пътищата са "вените" на държавата. Отрежете ги и ще видите какво се случва. Г-жо Павлова - с твърда ръка всичко се постига. Само така. Този, който завижда - той плюе.
11:27ч. 10 Май 2013 #112
Шерифа
Божко, ти си тотално куку, всеки ден все повече се убеждавам в това !
11:27ч. 10 Май 2013 #111
wtf
ГРОБ- поредната най-голяма грешка на бг демокрацията , но така става защото искате да ви оправят .... и те ви оправят ,и вярвайте на гробарите , комунистите и т.н.(те всъщност са едно) няма да им писне да ви крадат..... но лумпени много гласувайте си на 12 за гроб и после го духайте , защото мазната свиня павлова ще ни забрави в момента в който се върне в София
11:25ч. 10 Май 2013 #110
Чай с мед
Орешарски е политически номад. Служил е на правителствата на Любен Беров и Жан Виденов, после става член на СДС и негов зам.председател. След като го изключват от СДС, заради среща със скандалния Черепа, Орешарски става министър на финансите в правителството на Тройната коалиция. Кой избирател може да вярва на човек преминал през толкова партии?
11:25ч. 10 Май 2013 #109
Krank
При Павлова поне се виждат резултати! При Орешарски, какво видяхте?! Ами при Станишев?!
Заменки, кражби, договори със СИМЕНС, които са проформа, за да си набави Станишев председателското място на ПЕС, "Усвояване на европейските фондове" в пътния фонд Любомир Лилов и неговият подчинен Иван Владимиров с подкуп от 25 хиляди лева! Тези двамата също са подчинени на Пламен Орешарски, който днес се опитва да ни убеди, че е достоен за депутат.
11:25ч. 10 Май 2013 #108
Гларус
живеем във все по тоталитарен строй, в който властта и полицията се окупират от народа !
(виж линк...)
тези полицаи са оневинени и възтановени на работа
Как може бивш премиер и кандидат такъв за следващият кабинет, нарушил закона, да се самооневинява едва ли не, на големият екран. Като вика, че не искал да дискутира и отговаря на въпроси , по отношение на съдържанието на записите, поради факта, че това било незаконно в САЩ.
Този човек, май незнае, на коя страна трябва да спазва законите?
Да очакваме, от следващият мандат, да запее и американският химн
а днес гледах Борисов...
Г-н Борисов, записа може да не послужи за веществено доказателство, против Вас и да не бъдете осъден, защото не е направен записа по законният ред. От МВР и с разрешение и документ от съдът.
Но да отричате неговата автентичност и престъпленият, видими за цяла България....
АКО НЕНАПУСНЕТЕ ВЛАСТТА, ПО МОДЕЛ НА ПО-МОРАЛНО ОБЕЗПЕЧЕНИЯ ОТ ВАС КОКИНОВ...
ПРОСТО НЕЗНАМ ЗА КАКЪВ МОРАЛ, ЩЕ СИ ГОВОРИМ ОТ ТУК НА СЕТНЕ В ПОЛИТИКАТА И ВСИЧКИ ИНСТИТУЦИИ В ДЪРЖАВАТА
"до 2020г , да се отделят близо 20мллрд.лв. за интеграцията на ромите"
както и
"40% от разкритите работни места, да са за росмките граждани"
11:24ч. 10 Май 2013 #107
Перверзник
Водачът на листата на БСП във Варна Пламен Орешарски е лобист на скандалния бизнесмен Черепа. Когато беше министър на финансите, той се опита да защитава хазартния сектор, но бе разобличен от зам.министъра си Георги Кадиев. В свое интервю Кадиев казва: Просто един човек /Орешарски/ в качеството си на министър се опитва да прокрадва привилегии за хазарта, надявайки се, че никой няма да забалежи". Е, всички "забелязаха" Орешарски през мандата му на министър, а преди това Надежда Михайлова го отстрани от кметската надпревара за София заради среща със същия Черепа.
11:23ч. 10 Май 2013 #106
Петраки
"КАРАДЕРЕ край Бяла е един от най – красивите и девствени брегове на българското Черноморие.
Според авторитетният британски ежедневник The Guardian,”там щяло да блести шест звезден огромен туристически комплекс. Зад проекта на КАРАДЕРЕ стояло името на директора на българското архитектурно бюро ГЕОРГИ СТАНИШЕВ. Името не било случайно, той бил брат на премиера Сергей Станишев”.
КАРАДЕРЕ - една от най-големите красоти на българското крайбрежие, вероятно e пожертвана от фамилията Станишеви в името на…..ПАРИТЕ!!!"
БРАВО НА МАНЧЕВ!
11:22ч. 10 Май 2013 #105
nik
Червените бабички пак ще наизлязат на 12 Май, нищо против възрастните хора нямам, но не те ще решават бъдещето ми, моето и на семейството ми. Трябва да излязат млади и мислещи хора.
11:21ч. 10 Май 2013 #104
Stigabe
И като оставим на кого какво си правил и какво си сънувал, да поговорим за това как и каковможе да се случи на красивата ни ВАрна.
11:20ч. 10 Май 2013 #103
Stigabe
Така така, разбрахме че само любов между роднини и мангали са ти в главата .. Викам да приключим, че тмата се изчерпа.
11:20ч. 10 Май 2013 #102
nik
Луди хора много
11:20ч. 10 Май 2013 #101
Непобедимите
wtf , ти ме уби бе, човек! Какви са тия бисери неземни, ще взема да си ги записвам, че са толкова прекрасни, не мога да си позволя лукса да ги забравя.
Тук наистина забравихте за какво се коментира, говорим за магистрали, ти къде отиде на майната си? Ако ти е трудно да се ориентираш с пътя до там, ми кажи да те пратя по-бързо и лесно!
11:20ч. 10 Май 2013 #100
Шерифа
wtf, а ти от кои си така и не каза......от един месец говориш едни и същи глупости присъщи само и единствено на другарите от БСП или ДПС ! Повече ми колиниш на ДПС или по-точно на част от електората им.....лъжа ли се ?
11:19ч. 10 Май 2013 #99
wtf
Лорита , не знам дали съм плод на спукан презерватив , но за теб и останалите платени тук е ясно ,че сте ПЛОД НА ЛЮБОВ МЕЖДУ БРАТ И СЕСТРА
11:19ч. 10 Май 2013 #98
Ема
БСП-арче ли си ,бе ..Айде отивай си ,спри да пишеш,че не вървиш,нали ти казвам..
11:18ч. 10 Май 2013 #97
mancev
През 2006 г. Нихат Кабил, тогава министър на земеделието и горите в правителството на Сергей Станишев, заменя в полза на инвеститора “Рийс Интернешънъл” 407 дка край брега, южно от устието на Камчия, в които влиза и част от защитената местност “Камчийски пясъци“, срещу 31 имота земеделски земи в общините Видин, Брегово и Макреш с обща площ от 650 дка.
При тази сделка терените на първа линия на плажа в Шкорпиловци са оценени на 55 673 лв., а нивите във Видинско – на 415 340 лв.
11:17ч. 10 Май 2013 #96
wtf
да повтаряш това което другият е казал е признак за доста разви интелект присъщ на 5-6 годишните , явно има защо да си за ГРОБ , не че си прост просто си недоразвит
11:17ч. 10 Май 2013 #95
Ема
WTF .. Ти или си плод на спукан презерватив или са те обирали от пердето..Не ставаш за оратор
11:16ч. 10 Май 2013 #94
Stigabe
САмо дето тук ставаше въпрос за магистрали и инфраструктура , не за сексуланитети блянове.
11:15ч. 10 Май 2013 #93
Stigabe
Интересни работи гледаш ти-- това сигурно си го сънувал с болният си мозък. Или си мечтал да ти се случи.
11:14ч. 10 Май 2013 #92
wtf
Кви фетиши , кви пет лева бе болен , казвам кво видях сутринта -опъваха майката на един лумпен за дневната и доза ,щото той още не си беше взел парите от коментарите
11:13ч. 10 Май 2013 #91
Stigabe
wtf ... БАща ти сигурно като те гледа го хваща всеки път яд че не си е сложил презерватив в него ден...
11:12ч. 10 Май 2013 #90
nik
Ето какво направиха предишните:
БСП извършиха престъпно , така нареченият възродителен процес, като промени имената на стотици български граждани.
Правителството на Иван Костов приватизира безразборно сумати предприятия и унищожи селското ни стопанство.
От правителството на Царя, останаха само знамената на Министерството на държавната администрация и връщането на горите на Царя.
От тройната коалиция помня само някакви си програми за измислена заетост, така наречените - хвани метлата и мети по улиците
11:12ч. 10 Май 2013 #89
Петраки
Хахххаа.... Много обичам да се палят от подмятанията ми.
Много се радвам.
11:12ч. 10 Май 2013 #88
Stigabe
АХахах колко си прост. АХаха майки, мангали.. ТОва ли ти е фетиша бате.. да те мадръсат мангали докато майкати гледа.
11:11ч. 10 Май 2013 #87
Чай с мед
Ryker хората си изказват мнението. Дискутират.
Ако това представлява проблем за теб, значи си за едно друго време, преди 30 години.
11:11ч. 10 Май 2013 #86
wtf
В абстиненция беше майката ти сутринта, преди да я оправят 10 мангала в махалата бе балък
11:10ч. 10 Май 2013 #85
Ryker
74 коментара...явно всички партии и партийки са мобилизирали платените си драскачи - кой от кой по-тъп и неграмотен...
11:09ч. 10 Май 2013 #84
wtf
ЛУМПЕН-Варненец гласуващ за ГРОБ
11:09ч. 10 Май 2013 #83
Перверзник
WTF отново се обади с неграмотните си коментари. Брат, свий си една марихуанка или си дръпни магистралката, че вече дразниш. Личи ти просто, че си в абстиненция.
11:09ч. 10 Май 2013 #82
wtf
И кажете какво направи тиквата против престъпленията на предишната власт ,аз ще ви кажа :НИЩО , даже повтори доста от тях ...
11:09ч. 10 Май 2013 #81
Stigabe
Врана има само един начин да си върне обликът - и това е ГЕРБ
11:08ч. 10 Май 2013 #80
Stigabe
Ниският ти интелект всички горазраха. Каза ли са ти давай остро- и го даваш. САмо , че ако си толкова отворен що не си сложиш истинският профил - да те видим каква мишка си.
11:08ч. 10 Май 2013 #79
Петраки
Така е. Заради скандала "БАТКО И БРАТКО" на Орешарски и компания, по времето на тройната коалиция ЕС спря парите на България и поиска да бъдат върнати средства по програма ФАР.
Това е ФАКТ и никой не може да го отрече.
Тогава Станишев дълги месеци избягваше темата и заради това България изгуби милиони неусвоени средства.
11:07ч. 10 Май 2013 #78
Stigabe
Също ще те разведа и в околните села и градчета в радиус от 50 км. за да видиш. ДА видим как ще плюеш тогава.
Ама сигурно ти е кеф да караш по нови пътища, а сега за някой лев - обиждаш най вулгарно.
11:07ч. 10 Май 2013 #77
wtf
И толкова ли сте слепи да видите ,че тиквата и свинята и цялата им клика са идеалното описание на приемствеността между БКП и ГРОБ
11:07ч. 10 Май 2013 #76
Stigabe
Изтъквах само къде каков се енаправило. Ако си от Варна , в което се съмнявам, мога да ти покажа всяка една улица направена през управлението на ГЕРб, и ще сепостаря да намеря стари снмики з ада ти окажа ка е изгелждало преди това.
11:05ч. 10 Май 2013 #75
wtf
Защо вие гробари прости наричате комунист всеки който е против куцата ви партийка
10:59ч. 10 Май 2013 #73
nik
До сега имахме управления на БСП и всички те свършваха с криза. Известно е, че при накдърно управление не в началото, а след средата и в края на това управление икономиката се влошава. Това се лсучваше при всеки от 3-те управления на БСП.
10:55ч. 10 Май 2013 #72
jojo
Да си върнем малко назад 2008-2009 година.по време на тройната коалициа.евро проектите бяха спрени от нямаше пари за нищо.ни патища, нито земеделия.субсите и те спряха.Ако изкате същия сценари да се повтри.
10:53ч. 10 Май 2013 #71
Петраки
Плюете сега герберите ама тежко ви ако се върнат комунистите. Аз лично ще емигрирам. Едно време убиха дядо ми най- безцеремонно, само защото си позволи да каже един виц за Георги Димитров.
10:49ч. 10 Май 2013 #70
Непобедимите
Ако ДПС И БСП се върнат наистина няма да затъне само Варна.Що не си давате сметка бе, хора? Толкова ли е трудно да ви го роди мозъците, че ще затънем, просто ще затънем! Кое правителство досега е оставило нещо след себе си освен това, а? Ебаси жалките коментари.......
10:48ч. 10 Май 2013 #69
Stigabe
Щом веднъж за тръгнали европарите, значи ще се случи, както се случиха всико останали проекти, пътища, обновени села, площади, .
За 4 години не можевсичко, трябва на всеки да му е ясно това.
При наличието на втори мандат--- нещата ще се случат.
10:47ч. 10 Май 2013 #68
jojo
Ако ДПС или БСП се върна не само Варна ще затъне.Ще станем кат Гарците.
10:42ч. 10 Май 2013 #67
D.Nedeva
Варна с тези проекти, които предстоят да се случат ... ще придобие коренно различен облик ! Но това са средства договорени с много усилия въпреки желанието на някой хора да ги доведат до провал...ако БСП и ДПС с хора си се върнат пак на власт....Варна е обречена за пореден път !
10:41ч. 10 Май 2013 #66
pupi
Ако наистина я изградят би било много хубаво, ама никой не знае..
10:39ч. 10 Май 2013 #65
nik
Как за толкова години не разбрахте, че зад БСП стоят престъпници, които само чакат да дойдат на власт и да грабят държавата
10:33ч. 10 Май 2013 #64
jojo
и аз тай
10:28ч. 10 Май 2013 #63
Stigabe
Аз избирам да си карам колатапо европейски пътища, да се раззхождам по европейски изглеждащ център, да има детски градини където да растат децата ми. С една дума избирам ГЕРБ
10:27ч. 10 Май 2013 #62
jojo
Когато гласувате на 12 помислете много добре.защото вашия глас е този който ще постави правителството което ще управлява.Всички говорят много.и обещават много.а много малко са тези които ще го направят.от вас зависи.
10:26ч. 10 Май 2013 #61
mancev
Екип от квалифицирани юристи и влиятелни граждански организация
готвят сигнали до компетентните институции срещу Меглена Кунева и дясната й ръка Даниел Вълчев.
Това предупреди РЗС, позовавайки се на достоверна информация. Сигналите щели да бъдат за политическа корупция, търговия с влияние и пране на пари, осъществявани от двамата бивши министри.
Според партията на Яне Янев именно
заради очакваните сигнали Кунева чрез подставени лица правела отчаяни опити да бламира избора на нов главен прокурор
и да го отложи до парламентарните избори.
„Стилът на Кунева-Пръмова с всеки изминал ден става все по-ясен: по теми, които не й изнасят и биха й навредили, лъже, а по други, които я уличават в съучастие с тройната коалиция и стария режим на БКП, замазва и избягва”, се казва в позиция на РЗС, изпратено до медиите.
Хората на Яне отправиха поредните си въпроси към бившата еврокомисарка и
поискаха ясен отговор за това кой финансира партията й и луксозните й офиси.
РЗС пита и защо Кунева е излъгала, че като еврокомисарка не е знаела за скандалното споразумение АСТА, след като лично е гласувала в подкрепа на АСТА. „Защо Меглена Кунева излъга, че не е приемала номенклатурната фамилия на съпруга си Пръмов”, питат още от партията на Янев.
РЗС отново предупреди, че партията на Кунева ще прави коалиция със Станишев и Доган след изборите.
10:25ч. 10 Май 2013 #60
mancev
В понеделник Гражданска лига на България ще подаде официално сигнал за крупна злоупотреба с обществени средства, съобщи Стефан Гамизов от организацията.
Той уточни, че става въпрос за преминалите 100 милиона лева през Националния педагогически център в периода 2005 - 2009 година.
За този период в центъра са съсредоточени парите за квалификация и преквалификация на учителите от цялата страна, поясни Гамизов.
По думите му става въпроса за злоупотреба с нещастното състояние на педагогически състав в България.
„Ние твърдим, че повечето средства са отчетени на документи и че е имитирана квалификация", заяви Гамизов. Той съобщи, че действащите лица били 4-ри и ги посочи - Даниел Вълчев, главния секретар на министерството на образованието Димитър Танев, Пламен Суруджийски - директор на въпросния Национален педагогически център, и Цонка Кенарова, директор на дирекция „Квалификация на педагогическите кадри".
Според Гамизов четиримата са действали в сговор и биха могли да бъдат определени като „престъпна група".
„Даниел Вълчев, по думите на Стефан Гамизов, е един от най-перфидните политици в България, които по перфектен начин са се измъквали, без да бъдат наказани нито веднъж.
Той е интелигентен, умен и начините му са префинени, а иначе участва в политиката още от 90-те години", посочи още Гамизов.
10:24ч. 10 Май 2013 #59
Stigabe
Ако искате да ви вдигнат данъците, да унищожат съграденото до тук, и да изтекът в нечий джоб парите, и отново да спрат всички европроекти и субсидии- пътя е един - БСП
10:23ч. 10 Май 2013 #58
Ема
Варна се управляваше от Янко Станев, Гуцанов и Кирил Йорданов. Хората от протестите издигнаха плакати с имената на тези мошеници. И наш Гуцанов отиде и открадна плакат с неговото име. Да, ама го заснеха по телевизията! И този крадец ще ми става депутат, леле Боже! Той и кмет искаше да става, ама не го огря. И как да го огрее, като цяла Варна знае за далаверите му с Дънката, автобусите, фирмата Борд.
10:23ч. 10 Май 2013 #57
Stigabe
Ако няко йможе да махне насипът преди шумен най накаря - това са ГЕРБ. Показаха го с магистралата до бургас, и още много пътища. Инфраструктурата на БЪлгария никога не е била такава през последните 20 години.
10:23ч. 10 Май 2013 #56
Denny
До Lorita - "За по-добър живот в България !"?!? Неееее - за по-добър живот в София, а провинцията да го д...а :)))) Откога ГЕРБ милеят за провинцията и в частност за "село" Варна?!?
10:22ч. 10 Май 2013 #55
Morkov
Казаното е нищо.Изшършеното - всичко.
10:21ч. 10 Май 2013 #54
mancev
Микробус, превозващ незаконно 48 мастербокса с цигари, бе задържан по време на специализирана полицейска операция на МВР във Варна. Контрабандната стока е била скрита в тайник, уточни вътрешният министър Цветан Цветанов.
Полицаите стигнали до склад в Западна промишлена зона-Варна, който е собственост на Транспортноспедиторска кантора ЕООД - Борислав Гуцанов. Там са открити още 510 мастербокса цигари.
В отговор Гуцанов поздрави МВР за успешната операция, но заяви, че няма нищо общо с нея, тъй като е продал склада преди повече от година. Той посочи, че за пореден път някой се опитва да намеси името му.
Борислав Гуцанов е бивш председател на варненския общински съвет. Той бе отстранен от поста, след като бе арестуван в началото на 2010 година в акция „Медузите”.
Операцията го уличи в неизгодни сделки и злоупотреби при покупката на автобуси втора употреба за общинска фирма "Градски транспорт”.
По-късно Гуцанов, който е член на Изпълнителното бюро на БСП и областен лидер, заяви, че акцията срещу него има политически привкус. Арестът му изкара на протест „червени” симпатизанти, които го защитиха публично.
10:21ч. 10 Май 2013 #53
Ема
Магарешки е търговец на гласове!?.
Това го знае цяла България и явно е въпрос на време да го хванат. За тази търговия с гласове той май е за затвора.
Какви са тези анкети и агитации в аптеките му, това е незаконно. Няма ли полиция и прокуратура в тази държава? И този наглец ги обяснява тези далавери по телевизията?!
Магарешки искаше да вземе 15 дка. в Морската градина, където да строи. Не му ги дадоха. Преди време Магарешки блокира сметките на Община Варна и остави без заплати учители и лекари. Магарешки построи блок 108 до Макдрайв след 6 години ходене по съдилища с общината и това ми било частен партньор на местната власт. Той е алчен човек, който ако може ще купи цяла Варна! И кмет иска да става и депутат, но няма да му се отвори парашута.
10:17ч. 10 Май 2013 #52
mancev
Общинският съветник и лидер на БСП във Варна Борислав Гуцанов открадна плакат с надпис срещу него от грамадата в памет на Пламен Горанов, която е натрупана пред сградатана общината.
Безцеремонната постъпка бе заснета и излъчена от bTV тази сутрин.
От записа се вижда как Гуцанов отива и прибира плаката, на който пише, че хората не го искат във властта. Когато репортер го спира и пита защо взема плаката, общинският съветник отговаря, че причината за недоволството били “инсинуации”. “Не съм 3 години в управлението на общината”, оправдава се Гуцанов. След което си тръгва с плаката.
Грамадата бе натрупана снощи от варненци както като знак на почит за Пламен, така и срещу управлението на Варна.
10:15ч. 10 Май 2013 #51
Ема
Учена,образована,интелигентна и начетена жена..Варна със сигурност ще стане най-добрият град за живеене в България.. Нека на 12 май да гласуваме с НОМЕР 15 !!! За по-добър живот в България !
10:15ч. 10 Май 2013 #50
jojo
С коментари или псовни до никаде намя да се стигне.На 12.05.2013.ще се разбере кои на кого вярва и на кого не.
10:14ч. 10 Май 2013 #49
Petrova
направеното от ГЕРБ остава...и се вижда!
10:14ч. 10 Май 2013 #48
Чай с мед
ХЕМУС ще се случи. Колкото и да плюете Павлова, няма по- голям специалист от нея по отношение на инфрактруктура. Сори, пичове. Накъкайте се.
10:13ч. 10 Май 2013 #47
nik
Моркови, ряпи и салати като се направи магистрала Хемус, може спокойно да се ометете от града ни.
10:13ч. 10 Май 2013 #46
Ема
Морков,айде стига с тия платени истории.. Успокой се малко,бъди реалист ..
10:13ч. 10 Май 2013 #45
Непобедимите
Какви елементарни хора са се накупчили тук. То голяма пумия, няма що. Вие знаете ли какво значи "изграждане на магистрала" бе ей. И като сте толкова отракани, що аджеба не ми отговорите къде бяха всички останали политически проститутки и що не ви направиха те магистралите?
10:12ч. 10 Май 2013 #44
Petrova
обещават това което е по силите им и това което могат да изпълнят! единствено ГЕРБ работи не само за избори и не само 1 месец преди изборите!
10:12ч. 10 Май 2013 #43
nik
Абе ние Варна сме много зле бе. Какви са тея черногледи хора, каква е тая омраза....ако не ви пука за Варна, какво правите тук? На мен ми пука и ме радва, когато има хора, които се интересуват от нея.
10:12ч. 10 Май 2013 #42
Перверзник
Морков, ако има по- голям специалист по отношение на инфраструктура от Павлова, здраве му кажи.
Нека бъдем реалисти.
10:11ч. 10 Май 2013 #41
Stigabe
Остави го този- смешник.
Ако иска ей тея двамата плазмодии да се върнат, че да ум посторят всичко...
(виж линк...)
10:11ч. 10 Май 2013 #40
Bella_vista Те всички са от една партия, стига дрънкахте! Трябваше да продължим протестите за цената на тока. Аз искам и магистрали, и асфалт, където живея, и то преди да побелея, но това е задължение на политиците, не е подаяние!
10:10ч. 10 Май 2013 #39
Петраки
Специално за WTF!!!
Вълчев - проверен кадър на старите комунисти – през 1990 г. почти от студентската скамейка скача в правителството на Андрей Луканов като част от екипа на вътрешния министър ген. Атанас Семерджиев, т.е. Вълчев е бил в МВР в най-тъмния период, когато на килограм са се унищожавали комунистическите документи и досиетата на Държавна сигурност. И за това имаше дело срещу ген. Семерджиев и Нанка Серкеджиева, които бяха осъдени. (Справка: Състав на Върховен касационен съд /ВКС/ с председател Илиана Карагьозова прочете присъдите по делото за унищожаването на досиета (100 000) от архивите на бившата Държавна сигурност /ДС/. О.з. генерал-полковник Атанас Семерджиев и о.з. генерал-майор Нанка Серкеджиева бяха признати за виновни за злоупотреба с власт и служебно положение и осъдени. Съдът постанови за Семерджиев 4 години и 6 месеца затвор при общ режим на изтърпяване на наказанието, а за Нанка Серкеджиева - 2 години затвор при общ режим.)
10:09ч. 10 Май 2013 #38
Stigabe
Аман от простаци. ВИ есамо да псувате знаете. Интелектът ви е равен на 0. даже на -0
Смешници.
ГОворим за магистрали, и з аразвитието на Варрна, а някои влизат само да псуват. Нещастници.
10:05ч. 10 Май 2013 #37
D.Nedeva
Хората казаха - "Обещаваме това, по което вече е започнато работа"....много правилно бих казал аз !
10:04ч. 10 Май 2013 #36
12344
това,което го пишат в следващите 50 години може и да стане
10:03ч. 10 Май 2013 #35
jojo
Права си Виолета.тя в главен приоритет за града.и най хубавото е че парите идват от евро проекти.
10:02ч. 10 Май 2013 #34
Morkov
Да, но без Павлова и сие.
10:01ч. 10 Май 2013 #33
wtf
лъжлива комунистическа свиня е тази лоена топка , много тъпа трябва да е , за да си мисли , че варненци са забравили какво говореша за АМ Хемус докато беше министър ..... вън ти мастийо долна
09:58ч. 10 Май 2013 #32
nik
Злобата и завистта в човек, по принцип не водят до нищо положително и градивно. За съжаление, има мнго такива хора във Варна. Мен ме радва идеята и плюсовете, които ще донесе за Варна. Няма човек, който да не знае, че магистрала "Хемус" е необходима да се изгради и е приоритет за града ни номер 1.
09:58ч. 10 Май 2013 #31
Чай с мед
Докато едни строят магистрали, други харчат парите ни за подкупи.
Поредната измикярщина на Станишката...
(виж линк...)
09:58ч. 10 Май 2013 #30
Непобедимите
Брееее,бреееее.... голяяямо плюене! Вие що за хората сте бе? Не ме вълнува платени ли сте или не сте, ама вече сте супер банални! Хората ще изграждат автомагистрала, вие сте тръгнали да плюете, да обиждате, да казвате кой-какъв е!
09:56ч. 10 Май 2013 #29
Stigabe
А пътя за ДОбрич помните ли какъв беше а? А какъв стана.
А Шумен - силистра няко й минавал ли е да види какво огледало го направиха?!? Много елесно да се плюе. НЕ съм се спирал д апътувам последните години и видях цели села как се обновяват, тротоари, пътища, централни площади. САмо за 1 минута мога да ви изредя поне 10 , които нямат нищо общо с преди. КОйто не вярва лично мога да го разкарам в околностите .
09:55ч. 10 Май 2013 #28
Breathe*
Ама това са си европари бе хора, какъв ви е проблема? Не ги вадят от собствения ни джоб. Спрете да се ядете за глупости
09:54ч. 10 Май 2013 #27
Stigabe
АМа вие знаете само да плюете. Да мен ми е много кеф да си карам по новия Владислав. И по сливница, и по крайезерният път, и по пътя за златните.
09:51ч. 10 Май 2013 #26
Stigabe
Абе Белче никой не се раздва че сторят с техни пари, да не са ти длъжни да си извадят от джоба да си караш колата по пътищата . Какви глупости приказваш. Те направиха нещо много по добро - използваха ЧУЖДИ пари да строят наши пътища . Как не ви увират главите. Европейски пари - безвъзмезни ей така, само защото някой си е направи труда да ги вземе. ИДват тук в България, без нико йда си ги търси. НЕ изилзат от данъкоплатеца. То това е точно най - хубавото нещо.
09:50ч. 10 Май 2013 #25
jojo
Поне ГЕРБ правят нещо.другите парти за 20 години и толкожа не направиха.само лаят и дотам.
09:49ч. 10 Май 2013 #24
Stigabe
Сърдите се , че не асалтирали не главните пътища. Ами то до София през Търново пътя мчинава през усмати села. СЕга на напълно преобразени. Така че никой не се е сетил за нищо чак сега. А всичок се е случвало поетапно. ИСкате за 4 години да се пресавалтират 100 процента от пътиата. А за 20 години преди това да нямаме 20 км магигстрала нова така ли ?
09:47ч. 10 Май 2013 #23
Фидел Кастро
трябва вече да се направи тая магистрала. който го обещае и си заложи главата, за него ще гласувам. а ако не го направи, да го убием.
09:47ч. 10 Май 2013 #22
Stigabe
Единствените Европари , които са влезли във държавата като цяло са били единствено и само при управлението на ГЕРБ, тая магистрала стои в един насип от сумати години вече, поне от както ГЕРБ са на влас се ремонтира няколко пъти, и се преасфалтира целият път през шумен, търгововище , търново - до СОфия. АЗ пътувах всеки божи месец до софия. Всеки. И знам много дообре , ка поетапно се ремонтираше и преасвалтираше . ПЪтищата не приличаха на нищо. А сега са съвсем различни.
09:46ч. 10 Май 2013 #21
Bella_vista Искам да видя Бойко, Лиляна, Портних, и цялата група да копа царевица и изобщо да вършат полезни неща за минимална заплата. Тогава ще изразя много положителни емоции. А вие какво се радвате, сякаш те я строят магистралата с техни си пари? Всеки, който управлява трябва да строи магистрали и пътища. Дотам ли сте стигнали, да се възприемате като роби, на които подхвърлят нещо, и те трябва да кажат: Мерси, господари!
09:42ч. 10 Май 2013 #20
Ема
Асфалта не се ядял,не знам си какво,не знам си що.. Само глупости , аман.. Това е единственото правителство,което направи нещо за тази държава.. Нека да не си затваряме очите пред видимото !
09:41ч. 10 Май 2013 #19
Stigabe
Не беше заради тукашните управници, и заради онея трибуквените знаете кои... За това не беше. Щото не пускат нищо без да е в техен интерес. Бяха заети да си стоят заведеният и вилите, ресторантите и кооперациите из морската, и за това отцепиха Варна, за да не им се меси държавата.
09:40ч. 10 Май 2013 #18
Ема
Каквото и да се направи,българският народ винаги ще е недоволен .. Какво повече искате ? Владислав е готов , Сливница е почти към края си.. Браво на ГЕРБ !
09:39ч. 10 Май 2013 #17
Непобедимите
Българи, защо трябва за пореден път да се доказваме като вечно мрънкаща и недоволна нация? Хората ви казват, че ще градят Хемус, айде живнете малко, изразете една положителна емоция! Що за хора сме ако не се радваме на нещата, които се случват в тази държава?
09:39ч. 10 Май 2013 #16
рибка
Забравили сте каква беше една от първите новини в медиите, след като ГЕРБ за първи път спечели изборите: "Магистралата за Варна свърна към Русе..." После пък Бургас щеше да става морска столица, а сега Лилянка се е развихрила във Варна, чак накъртва!
09:38ч. 10 Май 2013 #15
Перверзник
Не виждам какъв е проблема Хемус да се изгради с европари. Направиха Тракия, ще направят и Хемус. Това са проекти, договорени с ЕС. Ако сме инициативни и имаме воля, ще стане работата.
09:36ч. 10 Май 2013 #14
Breathe*
Недоволно племе сте! Как не ви е срам?
Вместо да се радвате, че се прави нещо, вие сте винаги напреки! Нали искахте хубави пътища, нали искахте да не си трошите колите? Години наред сме го правили, защо сега сте толкова негатимвно настроени? Нямам думи...
09:34ч. 10 Май 2013 #13
Петраки
Не разбирам какво сте недоволни от Владислав?!? Направиха му основна реконструкция. Нов асфалт, горен полимерен слой.... Не можете да кажете на бялого черно, сори.
09:34ч. 10 Май 2013 #12
nik
Супер новина за Варна. Магистрала Хемус е ключов момент от развитието на града ни.
09:31ч. 10 Май 2013 #11
RADOY
До Bozko:
Единствено пътят до Златни пясъци предизивика тревога у бившия регионален министър. Кардинални решения за укрепване на свлачищата край брега са нужни тук, смята Павлова. Спешно е обаче да се заложат средства за укрепване им по оперативните програми за следващия програмен период 2014-2020 г. Дори и да бъде възстановен Панорамният път, нужен е и надежден и бърз резервен път към северните курорти. Лъкатушещото през парк "Златни пясъци" шосе без осветление - след Т-образното кръстовище, не е решение за интензивния летен сезон.
09:29ч. 10 Май 2013 #10
Гларус
метнаха един километр асфалт по еарненчик , без да подменят дори бордюрите .... предполагам, че да могат да паркират по лесно върху тях, без да си кривят джантите на мерцедесите
09:28ч. 10 Май 2013 #9
рибка
Чак сега ли бе, ЛИЛЕ??? Толкова години Варна не беше на Герберската карта на България, сега пак се пънете.
09:27ч. 10 Май 2013 #8
Гларус
:))
ах колко си наивна :))
2010, ГЕРБ твърдяха, че Хемус 2017 ще е готова :))
ако 250км от магистрала Тракия, я прави 4г и не му стигнаха, как 400км от Хемус поне , ще ги завърши до 2017г незнам :)))
" ще бъде модернизация и разширяване на варненското пристанище и превръщането на района около Морска гара в рекреационна зона."
Тази зона, сега май месец, трявбаше да я позлваме вече /второ обещание/!!!
щяха да дават на концесия порта, след 4г управление почти, оше няма тръжни документи :))
УКРЕПВАНЕТО И ЕСТАКАДАТА, ДАНЧО СИМЕОНОВ , ОЩЕ 2010 БЕШЕ НАМЕРИЛ УЖ ФИНАНСИТЕ ОТ СОФИЯ
за укрепване на свллачището на панорамния туристически път.... за който доста хора незнаят вече, че съществува, сред по-младите
КОЛКО ЩЕ НИ ЛЪЖАТ?
09:20ч. 10 Май 2013 #7
Bella_vista Бойко си изпълни предизборните общения само за Варна. Обеща да стане село и с малко помощ оттук-оттам го постигна. Защо се оплаквате?
09:18ч. 10 Май 2013 #6
Гларус
заебете я тази Магистрала, това не е инвестиция във Варна .... да бяха дали предизборно, онези 20-30млн за естакадата на трифон зарезан поне и 10г вече свлачище , а не да ни лъжат и поодхвърлят като на гладни кучета 4-5млн софисйките дерибеи, Вие толкова ли сте евтини... АЙДЕ СТИГА СМЕ БИЛИ ХЕЙТЪР, АЗ АКО СЪМ ХЕЙТЪР, ТЕЗИ ДРАСКАЩИ ТУКА, СА ЕВТИНИ ЛАКЕЙЧЕТА И ХОРА БЕЗ ГРАМ ВАРНАЛИЙСКО ДОСТОЙНСТВО...
09:14ч. 10 Май 2013 #5
Гларус
А и като гледам 3пъти по важната за Бойко Тракия
/с оглед някоокото хилядарки на ТИР преминал транзит/
колко време му отне и още не е готова, макар да е флагман на неговият кабинет , като успех /а тя беше поне на 1/3 готова :)
Сега 400км магистрала нова , така ще я почне и така ще я направи, че сетне поне още 2 правителства ще я довършват, ако имат воля за което....
НЕКА НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАМЕ,
ТОВА Е ДИВ ПОПУЛИЗЪМ :))
тя Тракия, от която тярвбаше 300км да напарви, още нее готова, макар с нея да си биеше 4г гърдите....
като почна да прави това, още докато беше направил 20км само , на фона на другите 200 на предните кабинети :)))
09:01ч. 10 Май 2013 #4
Гларус
впрочем, това добре...ама от Варна до Велико Търново, няма да е с аварийна лента, а от София до Велико търново само. Това го казаха, още преди година и половина.
09:00ч. 10 Май 2013 #3
Mu(n)cho
маймуни се ловят с трици, а балъци-с предизборни обещания. Нека всеки сам да избере дали да потвърди или опровергае думите на Бащицата, които той каза в Кърджали: "вие сте прости и аз съм прост-значи ще се разберем"
08:59ч. 10 Май 2013 #2
dido
ПАК лъжи , пак простотии - абе , тези изроди от герб вярват ли си изобщо ?!
08:36ч. 10 Май 2013 #1
tristan
Интересно с какви очи е водач на листата на Варна, след като отряза града от всякъде, като изключим парите за Владислав дадени предизборно.