Смяна на талона очаква всички, които карат на метан и газ
Събота, 23 Ноември 2013 12:40Източник: NOVA
В рамките на следващите три месеца всички собственици на автомобили, които се движат на метан и газ, трябва да минат през КАТ и да сменят регистрационния си талон, където да се отрази, че автомобилът се движи на два вида гориво. В противен случай ги чакат санкции в размер на няколко хиляди лева.
Става въпрос за нормативно изискване, което казва, че ако караме кола, която има монтирана допълнително газова уредба, независимо на пропан-бутан или метан, то това трябва да бъде отразено в талона. По неофициални данни - става въпрос за около 1 млн. автомобила, защото администрацията няма пълни данни за колите с газова уредба.
И нещо още по-важно - наредба, изготвена по европейски изисквания влиза в сила от 1 март. Важното е, че тя регламентира, че поставянето на газова уредба е конструктивно изменение. А според Закона за движение по пътищата, за всяко конструктивно изменение, което не е направено по установения ред, собственикът на колата ще бъде наказан с глоба от 2 000 до 7 000 лева.
Сега глобата не се налага, защото има гратисен период. Но от първи март вече трябва да има пунктове, които да проверяват начина на поставяне на уредбата - не става въпрос за Годишните технически прегледи, а за еднократна проверка, която се очаква да струва около 50 лева.
|
Коментари |
22:07ч. 24 Ноември 2013 #50 Haus А ве Перде..аее да ти обясня някой работи малко по простичко.Когато живееш в една насрана държава като в България ,където получаваш заплата на централно африканец,спазваш директиви на ЕС за незнам си какви такси и акцизи.да купуваш стоки с евро цени ,единственото нещо което остана нормално на нормалните хора е тази газ и метана.Те нали се сешташ че са горивата на хората дето си броят стотинките,защото ако си ларш няма д а караш на газ,ами си сипваш бензин.Естествено че ще ги псувам как не?Мен лично ме боли шпагата.Аз работя за много по висока от средната евро заплата в чужбина и си карам дизел и не ми пука кой знае колко е цената му.Пука ми за хора като комшията ми в БГ, например и куп познати дето само ако се наложи си мърдат колата която е на газ и тя им е скъпа даже.Не може да искаш за нещо което едва ли струва повече от 30,40 лв. ,100.Това се нарича изнудване ,във форма на керетенизъм,типично по български.Не 2127 година ще е последния Българин по нашите земи.Ето с такива постъпки ми се струва че ще е 2027 още,защото в БГ за изборите имаш само една алтернатива.Да си избереш между луфтханза,бритишайруеис,или еирфранс,точно заради такива продажници сме в чужбина.Това искам да ти обясня,че не е за 100-те лева ,а за това че тия си играят с нервите на хората които за обтегнати до краен предел.Е тази игра може да стигне и до гражданска война..за едни 100 лв.
21:18ч. 24 Ноември 2013 #49 Siska Перде, как 13 години, наредбата е от 18.02.2013 или ние като прочетем директивите и да почваме да ги спазваме на своя глава викаш
20:24ч. 24 Ноември 2013 #48 Перде Хаус,
след 13 години действие на наредба по повод на конструктивните изменения, ти сега се сети, че някой за нещо иска да ти измъкне парите?!
Но ако ти олеква можеш и да напсуваш държавата...
20:22ч. 24 Ноември 2013 #47 Перде Щом "блока на майка ти" са го направили, следователно всичко са го направили, нали?
То и много хора са си пререгистрирали колите с газово, но ти орева сайта, че ще ти се наложи да отделиш време и пари.
А тези, които са "остъклявали след 2003 година? А, ясно! Щом "блока на майка ти" са го направили всичко е наред. Щом не ти е пререгистрирана колата - уууу, да ... тая държава.
Но ако трябва да те цитирам - трябва да си балък 13 години да не си пререгистрираш колата.
Нали бях Станишев. Кога станах и общинар?!
18:50ч. 24 Ноември 2013 #46 Haus А бе стига сте се дъвкали ,че ме дразните с тъпотиите си.Оторизирани ,сервизи,гаражи ключове от 6-20.Защо не мислите малко преди да пишете тъпотии.Само вземете статистиките и погледнете колко коли са движат на метан и пропан и колко избухнали от тях има и ги изчислете в проценти.Аз лично не съм го правил ама едва ли ще е повече от 2;3%което е смешно.Какво значение има къде е монтирана уредбата.Да се направи преглед ,съм съгласен ,ама 50 лв. за тъпотия малко се осраха.Не мисля че повече от 15 лв. има за какво да се дават ,след като една проверка не трае повече от 20 мин. ако техникът е истински.Така че ПЕРДЕТО каквото и да си пиши всичко е направено да се измъкнат пак едни пари от хората и кокото повече толкова по добре.ДАМИ И ГОСПОДА.Новия стил на работа е ясен.Хората са нагъзени ,дайте да им дерем кожичката ,те ще си плащат ,че иначе ги чака бензинче по 2,65 за литър.Мамка им УРОДИ..
17:41ч. 24 Ноември 2013 #45 Siska Mr.A и Перде, явно карате лади дето сте им слагали АГУ преди 15 год.. А и който и да ги е монтирал след като са минавали ГТП и колата и е разрешено да се движи .. За нашият автомобил излезе, че без АГУ се води само по талон - на прегледа, на ГО, на каското е вписано, че има АГУ..
Перде, до 26,11, се регистрират незаконните строежи и реконструкции до 2003 г, трябва да си балък да си избил терасата на панелката и да не си отишъл още да го декларираш.. Блокът на майка ми вкупом описаха промените, разписаха се един на друг, че нямат претенции.и тн, и тн От архитектурно бюро имат констатация, че няма конструктивни изменения, а само фасадни, които са допустими и съседите един друг са се съгласили блока да е в този вид..Ама ти плаши гаргите другарю общинар
17:10ч. 24 Ноември 2013 #44 Mr.A Абе колежке !?!? ти от багажника ли си караш колата ,че седиш върху тази бомба?:)Ти може да си изрядна но болшенството не са!Повечето са си сложили газовите уредби сами или комшията пред блока им го е сложил или братовчед им на село и за това основна проверка на всички газови устройства!
16:01ч. 24 Ноември 2013 #43 !?!? От три години имам газово, монтирано в лицензиран сервиз,с паспорт, стикери,проверявано всяка година в същия лицензиран сервиз( щото аз седя върху тая бомба) ,плюс годишния технически преглед на колата. е как никой не ми каза до сега , че трябва да сменя талона на колата?!
Да не би всеки да следи държавен вестник??
И сега за 2-3 месеца-само да висим по опашките.
Да си бяха почакали още малко и направо да почват с глобите-къде са от2000-7000 лева,а къде са едни 70?
14:39ч. 24 Ноември 2013 #42 Перде От 13 години съществува задължението за пререгистрирането. Много са го направили, но повечето "не са разбрали"/"КАТ им отказал" и т.н. Полиция и другите държавни органи са спали и не са се занимавали с това. Идва ред на нова наредба, която само променя процедурата, но не и задължението да си пререгистрираш колата. Тя действа вече 8 месеца и пак никой, включително КАТ не обръща внимание на това. Една телевизия решава да "направи" новина и извади на показ масовото неспазване на наредбата. Стотици хиляди им светва, че за да са изрядни трябва да отделят пари и време. А това за радетелите за "нормална държава" е като ритник в задника. Веднага се търси виновник. А виновник най-често и най-удобно е "държавата" и никога самите радетели за "нормална държава", които в случая са имали години да станат изрядни.
14:24ч. 24 Ноември 2013 #41 Перде Siska,
а как ще докажеш, че си искала и КАТ са отказали да ти впишат газовото в талона? Имаш ли документи? Защото доколкото разбирам има хора, които от години са с регистрирано газово, но на теб са ти отказали. Може и така да е, но ще го докажеш ли в съда?
А за балконите имаш много поздрави! Не си измисляй!
14:24ч. 24 Ноември 2013 #40 Перде Siska,
а как ще докажеш, че си искала и КАТ са отказали да ти впишат газовото в талона? Имаш ли документи? Защото доколкото разбирам има хора, които от години са с регистрирано газово, но на теб са ти отказали. Може и така да е, но ще го докажеш ли в съда?
А за балконите имаш много поздрави! Не си измисляй!
12:02ч. 24 Ноември 2013 #39 dido като няма откъде да пълнят бюджета , хайде нови такси , след това няма да се учудя ако променят и данъка на газовите автомобили но не надолу , а нагоре трябва ,дойде ли БСП на власт все има някакви изгъзици ,май крайно време е да си отива това правителство , иначе ще мръзнем по опашките в КАТ.И забележете срока е до 1март защо, защото тогава няма постъпления в хазната.По добре да мръзнем по митингите май!
11:53ч. 24 Ноември 2013 #38 Siska Taкаа, в този гратисен период продадохме и купихме нова кола с АГУ. На прегледа на колата, с който отиваш да регистрираш колата в КАТ пише, че колата е технически изправна и има монтирана уредба на LPG/CNG..И о небеса защо в КАТ при смяна на талона не вписаха по новата наредба, че колата има газово...Нямало такава практика, чудесно и 3м по-късно вече я има
Така всъщност се изкарват пари в тази държава.. Крайно време е пак да сменим табелите, защото приеха Хърватия в ЕС и е крайно време да сменят флагчето на ЕС с 28 звездички..
Перде, балконите се узакониха, ако няма промяна в конструкцията.. Относно климатиците - капещите по главите е крайно време да изчезнат. В нашата кооперация климатиците се монтират зад декоративни решетки и се отвеждат в улуците.. Така че има си начини
11:25ч. 24 Ноември 2013 #37 sopolanka Карам на метан. Уредбата е монтирана от ОФИЦИАЛЕН дистрибутор на Ландиренцо. Паспорта й е издаден след преглед от оторизирана от КАТ фирма. Всяка година се проверява на ГТП дали няма утечка. Е , как , кажете не е всичко да напълним джобчето на КАТ , както с номерата преди години?
11:09ч. 24 Ноември 2013 #36 Mr.A Трябва да има строг контрол и проверка на сервизите за такива алтернативни горивни устройства,не може всеки който има гараж и ключове от 1 до 20 да слага бомби по багажниците на хората!Вярно ще се плаща повече ,но това се прави за безопасност,а не както твърдят други коментиращи за пари!Вярно ще е малко по скъпо но крайна сметка от икономията на бензин и дизел ще си избиете този 100 лева разход!Това е сериозна промяна на автомобила и само в България се монтират не в специално акредитирани сервизи,а от всеки и на всякъде!
10:41ч. 24 Ноември 2013 #35 бат Генчо Говорите все едно са се загрижили за нашата безопастност. Колеги, всички знаем че това се прави единствено и само за пари.
Първо всички ще дадат по 50лв еднокартно за да минат първия преглед. После ще дадат по още 40-50лв за новия талон и не на последно място ще си осигурят по още 15лв годишно на всеки преглед, защото толкова струва прегледа на газовото годишно.
Аз така го разбирам. НЯМА никаква причина да се правят тия неща освен тази, че ще смъкнат сумати и пари.
10:21ч. 24 Ноември 2013 #34 Перде Не, Местан съм.
Оказва се, че наредбата, която задължава промяната в конструкцията да бъде отразена в талона е от 2000! Повтарям 2000 година!
По логиката на Nqma zna4enie трябва да съм Костов. :) :)
09:58ч. 24 Ноември 2013 #33 Nqma zna4enie Перде, Станишеф ти ли си бе?
09:36ч. 24 Ноември 2013 #32 Пеева Преглед на газова уредба 50 лв смяна на талон 50 лв ха честито.Отново ни навеждат а ние отново ще си мълчим.Нали имаше такива пунктове за преглед защо ги примахнаха.Или отново трябва да уредим свако и леля на сладка службичка.Ето как Комунистите ще вкарат пари в някой джоб.
09:02ч. 24 Ноември 2013 #31 Перде Mike, вече писах на niko, че съм съгласен за подобен случай. Но тогава стигаш до обжалване и доказване. При доказването обаче ще има проблем - нямаш документ за тезата, че си искал и не са ти направили документите както трябва. Остава само с една гьостерица да отидеш в КАТ и да бухаш.
По едно време беше много популярно да се преправят соцколите на пикапи. И всички ходиха да се сертифицират и пререгистрират. Защо те са можели и са го правили, а сега като става дума за допълнително монтирано АГУ е такава мъка?
Спомням си, че преди 15 години един познат искаше да сложи надписи на колата. И пак ходи да я пререгистрира заради надписите.
В крайна сметка искаме ли да имаме нормална държава? Или искаме, но само до там където трябва лично да правим или плащаме нещо.
И пак да го напиша - за остъклените балкони пак същите ще ги редите.
01:38ч. 24 Ноември 2013 #30 Haus А ве да го духат сополив! Може естествено да стане както се спомена,при всеки преглед за 2014-та.Ама това става в цивилизованите държави,не в територията България.Тоя пък издухания му миришела газта..ами отиди да миришеш черния пушек от дизела ве умник..хората правят всичко възможно да минат на метан и пропан за да се изчистят малко от малко въздуха в градовете ,на тоя му миришело.Вземи прочети малко какви отлагания имат различните горива и тогава се изказвай компетентно.Никой от ЕС не ни е поставил срок за това,поне за сега.Ама на тия измекяри им трябват едни кинти ,,сега ..не после..там е цялата работа.Иначе ПЕРДЕ..браво на теб..ти си нашата гордост..взех да се гордея с хора които четат законите със запетайките и ги спазват точка по точка.И Христо Бисеров ще ти се възхити.И всички като него.Нали си правят кинтите от такива като тебе,не че като си честен и парите които си дал,и ние даваме за такси и данъци каквото се сетите са отишли за нещо добро за хората.Освен ако не мислите че личната сметка на горе посочения и хилядите като него е нещо добро.Аз защото не мисля.ДА СА РАЗКАРАТ ТИЯ ..остафффкааааа...и всички мародери управлявали тази територия от 1944 -2013..внуци правнуци и тем подобни олигофрени
23:28ч. 23 Ноември 2013 #29 Forever моят автомобил е регистриран преди 7 години и в талона е отбелиязано вид гориво-бензин и газлтака че това не е нищо новол
22:34ч. 23 Ноември 2013 #28 skejko Комунягите предния път когаго бяха на власт напълниха бюджета със смяната на номерата сега измислиха друго,смяна на талоните Скривайте си пълначките даже не плащайте данъци да им е оше по-трудно братя1Дие да не сме банка "Антинари",а?
22:20ч. 23 Ноември 2013 #27 Mike Varnenchik Перде не ти е правилна тезата! Вече няколко човека ти го казаха и сега и аз ще потвърдя от личен опит. Разглеждаме следната ситуация:
1. Купуваш кола с вече монтирано газово (нова или втора ръка няма значение понеже принципно води към 2.)
2. Отиваш в КАТ да я (пре)регистрираш.
3. На въпрос: "Защо не сте вписали, че е на бензин И газ?" получаваш колебливи отговори от типа "няма такава практика" (разбирай бланка) и други подобни безрезултатни..
Накратко грешката не е моя, а на администрацията на КАТ, а сега аз трябва да плащам за това !
22:19ч. 23 Ноември 2013 #26 Веско Г-н Перде ако сте толкова добър по четене,колкото сте добродушен и красив,неминуме ще се сетите,че аз лични нападки към Вас не съм отправял-напротив възхитих се от богатата ви на човещина душа и от ред други качества.Това беше първо а второ до този момент никога не е имало изискване в талона да бъде вписано,че на автомобила е монтирана газова уредба,така че аз лично не се смятам за нарушител на нещо. Разбира се ако Вие кажете,че съм виновен,най-смирено ще приема вашата критика и ще се поправя в най-скоро време.
21:39ч. 23 Ноември 2013 #25 Перде А какво пише в талона на автомобила Ви? Май не сте толкова изряден колкото се представяте.
И най-вероятно го съзнавате, за да покажете пълна липса на аргументи и да се скриете зад личните нападки.
21:30ч. 23 Ноември 2013 #24 robyst Сега който е забравил или не помни смяната на табелите в най голямата зима ще си го припомни.Милион газови има монтирани и невписани.Това е една голяма простотия.Който регистрира пак ще го яде защото опашката е една.Господ да ни е на помощ.Това са мините поставени от предишните правителства.
21:24ч. 23 Ноември 2013 #23 Веско Уважаеми г-н Перде,поради тежкото психическо разстройство което имам,за съжаление не ме приемат в нито едно основно училище.Аз просто съм си сложил АГУ в лицензиран сервиз,минавал съм постоянно преглед,специално на АГУ-то а напоследък то е заедно с ГТП. Поради тази причина и по причина,че си плащам всички такси,данъци и осигуровки,бях обявен от такива като тебе за недоразбрал и непоправимо умствено увреден и така ще си отида,за разлика от умните и начетени хора като Вас г-н Перде.
20:55ч. 23 Ноември 2013 #22 Перде Сърдечно благодаря, Веско!
Обаче очевидно имате проблем с четенето и разбирането. Не дай се, Боже, да е нещо по-тежко като непоправимо умствено разстройство!
Поради горната причина ще уточня, че съм за строго спазване на законите. При това от всички. Дори от собствениците на коли с АГУ.
Ако пак не сте разбрали нещо, се запишете отново в някое основно училище.
20:30ч. 23 Ноември 2013 #21 Пираня На тия държавни чиновници им трябват пари за заплати и премии.
Ако искаха да стане по нормален начин това можеше да бъде вписано когато колата минава годишен технически преглед.
20:04ч. 23 Ноември 2013 #20 Веско Уважаеми г-н Перде,това че Вие обичате и желаете по всячески начин да заобикаляте закони и наредби,не значи че ние другите необразовани жители,на нашата Родина не си плащаме данъците,не си узаконяваме газовите уредби и не си слагаме климатиците,по начин по който Вие г-н Перде желаете. Все повече получавам увереност,че точно Вие сте нашия човек,който да ни представи пред Рогатия. Подкрепата ми към Вас ще е абсолютно цялостна и безкористна,така че възползвайте се от шанса. С уважение/подпис не се чете/.
19:37ч. 23 Ноември 2013 #19 емил И сега ще се извият едни опашки пред кат .
19:35ч. 23 Ноември 2013 #18 Перде Siska, не съм запознат с нещата. Но знам тази наредба - (виж линк...)
А преди няколко години ми се наложи и да минавам процедурата.
Това, че АГУ има сервизна книжка, гаранция и т.н. е много впечатляващ довод. Онези до Кайсиева градина ще ти избарат каквато кажеш сервизна книжка, но това не прави колата легална пред държавата.
Това, че кола с АГУ минава ГТП без да е регистрирана, че има АГУ мисля е проблем вече на държавните органи и на извършващите ГТП.
===
Ние, българите, много обичаме да се правим на тарикати. Много държим да оплюем държавата, че не е нормална и когато опре лично да свършим нещо или да платим нещо както трябва ставаме андрешковци. забравяме за принципи и закони.
Следващият подобен плач ще е за "остъклените балкони" и климатиците сигурно. Мисля, че е същото като с газовите. Даже знам какво ще е мрънкането - "тия само си измислят как да измъкнат последните пари на хората". А хората като са правили балконите и слагали климатиците на 1000-2000-5000 лева са си спестили 100-200 лева разход и един месец чакане. Но после ще е пладнешки обир на последните пари.
19:25ч. 23 Ноември 2013 #17 toko Сега си погледнах големия талон.На Р3 пише БЕНЗИН и GAZOLINE.Колата е закупена със заводско газово,но на малкия талон нищо не е отбелязано!
18:44ч. 23 Ноември 2013 #16 Nqma zna4enie нали има паспорт това газово за какъв х.у.й ще ми го пишат в талона, ако не е монтирано както трябва да не минава преглед колата.
17:15ч. 23 Ноември 2013 #15 Siska Перде, явно не си запознат с нещата, АГУ-то си минава ГТП, има си сервизна книжка, гарнция и тн, итн., Това че с'ндюците от КАТ не си правеха труда да вписват в талона, че има монтирано АГУ при регистрацията на автомобила е друга тема.. На въпрос защо не го пишете - ами такава е практиката. Дори колата заводски да е излязла с газ/метан пак не искаха да пишат..
17:04ч. 23 Ноември 2013 #14 Веско Съвсем между другото от две години при преминаване на ГТП на автомобила,в същия пункт се преминава и преглед на АГУ.
17:03ч. 23 Ноември 2013 #13 Веско Уважаеми г-н Перде,предлагам ви подкрепата си,ако кандидатствате за службата на дявола в пъклото,че да не се мори той да натиска българите обратно в казана.
16:57ч. 23 Ноември 2013 #12 Перде И как ще си редовен, като не ти са редовни документите?
Изключвам варианта на Нико.
Съвсем между другото, нерегистрираното АГУ е потенциална причина за отказ на обезщетение на застрахователите.
16:57ч. 23 Ноември 2013 #11 Перде И как ще си редовен, като не ти са редовни документите?
Изключвам варианта на Нико.
Съвсем между другото, нерегистрираното АГУ е потенциална причина за отказ на обезщетение на застрахователите.
16:25ч. 23 Ноември 2013 #10 Niko Ще ги съдя. Закупих колата с АГУ! Те не са го отразили в талона.
15:52ч. 23 Ноември 2013 #9 биг Тормозе ли ги ,а иначе големи хвалби -аз с толкова лв- минавам еди колко -добре но ще си платиш гяволъка. Да не говорим ,че омирисват на всякъде с тази ибана газ,аз длъжен ли съм да я мириша-НЕ.
15:51ч. 23 Ноември 2013 #8 umeren Перде,коментираш само нередовните.Има и редовни ползватели на газови уредби.
А ЗАКОНИТЕ СЕ ПРАВЯТ ОТ ХОРА ЗА ХОРАТА,
НЕ ДА СЪЗДЗВАТ ЗАТРУДНЕНИЯ.
15:34ч. 23 Ноември 2013 #7 Перде И за какво ревете бе?! Че трябва да изпълнявате законите?!
Сульо и Пульо си слагат газово когато им скимне. Сега ще ми реват, че трябва да се оформи документално!
Едно елементарно механично приспособление за инвалид трябва да мине през технически контрол и да се сертифицира, а сума народ си наслага газови уредби по знайни и незнайни гаражи. Нима някой си мисли, че монтирането на газовата уредба не е конструктивно изменение?! Още повече, че процедурите за регистриране на конструктивни изменения е от години. Спахте и се правихте на тарикати сума години и сега друг ви е виновен, че не сте си ги регистрирали газовите.
Съвсем отделно е, че много от гордите собственици на автомобили с газови уредби си мислят, че веднъж монтирани нямат грижа и подръжка до живот с тях. Но това не е изключителна черта само за тях, а за всички българи горди собственици на ламарини, било на бензин или дизел.
15:16ч. 23 Ноември 2013 #6 umeren Няма ли кой да спретне един протест чрез мрежата?
14:02ч. 23 Ноември 2013 #5 kolio Аз до колкото съм запознат,има европейски изисквания и за пътищата за качеството на горивото и още за много неща.
Но,нали сме в България и си мълчим,що да не ни го нахакат още малко
13:49ч. 23 Ноември 2013 #4 Дидo Ей тази простотия не мога да я разбера - защо тормозят хората? Ако става въпрос за безопасност, 40 литра бензин са също много опасни и също избухват. Първо им забраниха да влизат в подземни гаражи, после допълнителни стикери и прегледи, а сега и това. Защо???
12:54ч. 23 Ноември 2013 #3 Виктор Още една победа на бензиновото лоби над екологията.
Стратегията е - постоянен тормоз докато и най-упоритите не се откажат от газта.
12:52ч. 23 Ноември 2013 #2 МоРсКи Е какво ще проверяват как е монтирана всяка година ли ? Само искат да лапат тия не се наядоха.
12:47ч. 23 Ноември 2013 #1 magistrala60 А ще намалят ли данъците на хората,които карат на газ,понеже,замърсяването при него е сведено до минимум?
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
БЕЛВЕДЕРЕ РЕЗИДЪНС - зеленият квартал на 10 минути от Варна, пред акт 16
Днес, 25 Ноември 2024 10:54
Възползвайте се от настоящите ценови предложения, които ще важат до 20.12.2024 г. и открийте своя мечтан дом.
Поради големият интерес и динамично търсене, предсрочно започва изграждане на предпоследния...
| |
|
Най-малко петима загинали, наводнени домове и пътища след бурята Берт
Днес, 25 Ноември 2024 12:02
Най-малко петима души загинаха, след като бурята Берт връхлетя Обединеното кралство, причинявайки прекъсвания на електрозахранването и масова отмяна на влакове и полети.
Драматични кадри, които се появиха...
| |
|
Внимание: "Чудодейно устройство" обещава лечение на паник атаки, тревожност и депресия
Днес, 25 Ноември 2024 11:50
На свое заседание КЗП забрани използването на нелоялна търговска практика, при която устройство със съмнителни качества е представяно като лекуващо панически атаки, тревожност, безсъние, фобии, депресия...
| |
|
Няколко района без вода днес във Варна
Днес, 25 Ноември 2024 11:38
Няколко района са без вода днес във Варна поради аварии, съобщиха от ВиК-дружеството.
- до около 15 часа - висока зона на кв. "Виница";
- до около 17 часа - част от ниска зона на кв. "Виница".
- до...
| |
|
Над 250 състезатели взеха участие в състезания по ориентиране край Варна
Днес, 25 Ноември 2024 11:32
Въпреки студеното време над 250 състезатели от 14 клуба в страната взеха участие в двете състезания по ориентиране, които се проведоха през уикенда край Варна. Те бяха организирани от Спортен клуб по...
| |
|
"Развод по италиански" гледаме във Варна днес в рамките на "Киномания"
Днес, 25 Ноември 2024 11:18
"Развод по италиански" на режисьора Пиетро Джереми гледаме днес на Киномания във Варна.
От началото на съществуването си фестивалът се наложи като чакано събитие, което има своята вярна публика. Селекцията...
| |
|
Ало измамниците посегнаха и на читалищата
Днес, 25 Ноември 2024 11:03
За нестандартна ало измама предупредиха от Съюза на народните читалища. Непознати се обаждат до културните институции, че трябва да заплатят, за да бъдат включени задължително в електронни регистри. Мнимите...
| |
|
Изтеглят от пазара марка електронни цигари, били опасни
Днес, 25 Ноември 2024 10:41
КЗП изтегля от пазара електронните цигари марка “Vabeen”. Комисията предприе действия за изтегляне на продукта, след като лабораторен анализ разкри несъответствия с нормативните изисквания.
Продуктите,...
| |
|
Главчев изиска решение в спешен порядък относно неизплатените премии на щангистите
Днес, 25 Ноември 2024 10:27
Министър-председателят Димитър Главчев проведе разговор с министъра на младежта и спорта Георги Глушков. Тема на разговора бяха неизплатените премии на щангистите и треньорите за медалите от олимпиадата...
| |
|
Ласкони се класира на второ място на президентските избори в Румъния, изпреварвайки премиера Чолаку
Днес, 25 Ноември 2024 10:14
Кандидатката на опозиционната дясноцентристка партия "Съюз за спасение на Румъния" Елена Ласкони се класира на второ място на произведения вчера първи тур на президентските избори, изпреварвайки премиера...
| |
|
Психично болен мъж е убил баща си и ранил тежко майка си
Днес, 25 Ноември 2024 10:01
Тежък криминален инцидент разтърси сливенското село Сотиря. Психично болен мъж е убил баща си и ранил тежко майка си. Пострадалата жена е настанена в областната болница в Сливен с животозастрашаващи травми,...
| |
|
Антарктическата ни база е открита за новия полярен сезон
Днес, 25 Ноември 2024 09:50
Антарктическата ни база е открита за новия полярен сезон. Това съобщи проф. Христо Пимпирев, ръководител на Българските антарктически експедиции. Информацията е изпратена от Елка Василева, логистик...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|