Глутница кучета превзе паметник на културата на пъпа на Варна
Глутница кучета е окупирала изоставена сграда на пъпа на Варна. Граждани им дават отпор, като от няколко дни ги обстрелват с пиратки. От 2 години в триетажната постройка, обявена за паметник на културата, живеят кучета. Тя се намира на ул. „Преслав" 24, точно до сградата на областната администрация. Досега животните не са създавали проблеми. От няколко месеца обаче започнали да се движат на глутници и скачали върху преминаващите по улицата граждани. Превзели къщата отново благодарение на човешка намеса, издават наблюдателни комшии.
Въпреки че входът на сградата е опасан с ограждения, от долната страна те са огънати дотолкова, че да се промуши животно. Повече от 10-15 кучета са редовните обитатели на културната ценност. В нея има и достатъчно флора и фауна. Всеки преминаващ гражданин може да съзре високото дърво в сградата, достигнало до последния трети етаж.
Прозорците са избити, безпорядъкът - всеобщ.
В огражденията са нахвърляни всякакви боклуци - обувки, чорапи, чували, торбички, буркани. Подобни мръсотии се виждат и в къщата, защото входната врата е разбита. „Кучетата се крият вътре. Трудно може да ги видите. Или се движат на глутници около паркираните коли, или лаят от сградата", каза Красимир Маринов, които работи в близкия до културната ценност магазин. По думите му кучетата са завладели сградата преди 2 години. Отначало били по-малко, но постепенно броят им се разраснал. Сега една от кучките родила 6 кученца. Още една обаче била бременна, издават съседите. „Какво ще ги правим толкова много животни. Улицата е централна. Лятото минават много туристи, за да отидат до плажа, както и майки с деца, а кучетата се хвърлят и ги плашат. Добре че досега никой не е пострадал. Трябва обаче да се вземат мерки", вайкат се съседите.
Най-тежко било положението през летния сезон. „Кучетата се настаниха тук като на хотел. Гъмжи от кърлежи и бълхи през лятото. Чудим се какво да правим, а сградата се намира точно до областната администрация", допълни Красимир. Никой от живеещите в околността досега не е подал сигнал до институциите, защото мислят, че това не е тяхна работа.
От няколко дни обаче е започнал отпор срещу кучетата. За обстрела научихме неочаквано при посещението ни в областната администрация и страховитите гърмежи. „От няколко дни сякаш обстрелват кучетата", предположи служител от администрацията.
Гърмежите обаче наподобяват огнестрелно оръжие, защото пиратките освен пред входа се хвърлят и в празната сграда, която издава ехо. „Не се стреля по кучетата, просто някой хвърля пиратки, за да ги прогони, но не знам кой е", каза Красимир.
Засега пираткаджията по културната ценност остава неоткрит. Къщата е построена през 1922 г. Преди години в нея се е помещавала Държавната спестовна каса. По-късно сградата е реституирана.
|
Коментари |
17:09ч. 13 Април 2011 #50 baba mitka Абе какво правят тези от общината...?През последната година пак се напълни града с кучета,да ги махат.Преди 2 години бяха по-малко тия песове...
14:13ч. 2 Април 2011 #49 Murmorana И аз съм от ниско интелигентните ;-), които не харесват кучетата по улиците. Страх ме е от тях, особено от тези, които са почти на моите килограми. С ниския си интелект осъзнавам, че виновни са хората, особено тези, които пускат домашни животни навън....Отговорните институции обаче не правят нищо по въпроса улиците ни да са безопасни и по-чисти! Наблюденията ми са, че кучетата стават все повече и повече......ще дойде момент да се снабдя с нещо срещу тях!
11:20ч. 2 Април 2011 #48 r_tina Наистина незнам докога ще се натъквам на такива статии, все още ли е голчм проблем ку4етата. Навремето като бях у4ени4ка около Икономи4еската г-я не можеше пиле да прехвръкне и сега е така сигурно ,макар да са минали 15 години. И за какво сме в ЕС ? Така ли не се видя как е в другите страни. Живея в чужбина от 7 години и не съм видяла котка, за куче и дума да не става.
наистина е жалко ,накъде върви тази държава?
10:42ч. 2 Април 2011 #47 ангелина Димитрова,много сте злобна.Ако трябва да избирам кого да срещна,предпочитам да е уличен пес,отколкото Вас.Ако се съберете със Слави,може да сте начело на глутницата.
20:45ч. 1 Април 2011 #46 Петя Айде де, и аз се чудя каква връзка има почистването с кучетата? Попитайте госпожата , която отвори темата.
19:17ч. 1 Април 2011 #45 Nikoj Слави и аз това се чудя хах... Какво общо има почистването с новината?
19:11ч. 1 Април 2011 #44 Tiposretu @slavi92
Аз съм гласувал положително! Sparky е прав/а.
19:03ч. 1 Април 2011 #43 Sparky Проблемът изобщо не е в кучетата, а в това, че тази красива сграда е оставена се руши. Оградена и оставена да се разпадне напълно - без жертви или на главата на някого. Много ни е удобно на нас хората да прехвърляме отговорността си към животните - все са ни виновни за това или онова, а в случая става дума за собственото ни безхаберие.
18:50ч. 1 Април 2011 #42 slavi92 аз даже незнам кои е гласувал полужително :D
само немога да разбера защо намесвате почистването в тема за кучета превзели стара зграда , не виждам логиката
17:38ч. 1 Април 2011 #41 blackmore смърт за безпризорните псета. йорданов да си влезе в ролята и да ни отърве веднъж за винаги от тая напаст, има си начини това да се случи тихо и кротко, без биене на тъпана...
17:23ч. 1 Април 2011 #40 Петя И още нещо, никога не съм убивала животно. Да не решиш нещо друго :)
17:23ч. 1 Април 2011 #39 miryana детето беше моето, а кучето, което го ухапа - на съседа ми. Но това не ми даде оснавание да пребивам кучетата, нито на мен, нито на сина ми, който е на 12г.
17:20ч. 1 Април 2011 #38 miryana Да, помагала съм, Димитрова, както на едно дете, така и на едно кученце, пребито от дете!
17:19ч. 1 Април 2011 #37 miryana о.к. Нека кучетата са ни виновни... - така е по - лесно! Повечето постради деца и хора са от домашни псета. Интересно ми е обаче дали ще можем да организираме някакво почистване /място/ на Варна .... ще е добре!
17:19ч. 1 Април 2011 #36 Петя Мисля, че взе да ставаш много нахална и нагла, не мислиш ли? Каква си ти, че ще ми казваш да организирам почистване? Ти да не би да си вече? А това, че ненавиждам уличните кучета какво общо има с хората в беда? Ако видиш човек, който в момента го хапе куче, на кого ще помогнеш? На него или на кучето? Хайде да те видя кого повече обичаш "добродушна" госпожо:)))
17:19ч. 1 Април 2011 #35 slavi92 ние сме доминиращ вид и трябва да се държим като такива тоест щом кучетата пречат на хората трябва да се направи така че да не пречат , а целта ще оправдае средствата защото всичко се забравя , мисълта ми е защо да даваме сумати пари за инжекция като тази инжекция може да спаси някои човек а животните не ги наритаме в корема . Само да добавя че тоя спреи неможе да убие куче но като пръснем 2-3 пъти те ще знаят че там мирише гадно и няма да ходят там.
Градовете се строят от хора за хора и всякакви други създания подобни на живот са ненужни и трябва да бъдат прокудени в гората и да си е по ред кучето яде котката а не да се гледат и някои комплексари да ги храни !!!!
17:11ч. 1 Април 2011 #34 Виктор miryana, виж, никой не е толкова кръвожаден, че да иска да гледа жестоко убиване на кучета. Единственото е, че им пречат или се страхуват от тях. Това е.
17:11ч. 1 Април 2011 #33 Tiposretu Какъв паметник на културата е това, бе? Много хубаво са го окупирали кучетата. Като няма хора да го поддържат, така ще е. После кучетата им били виновни! Бее, глупаци, тъп народ.
17:05ч. 1 Април 2011 #32 miryana Виктор, имах предвид мисленето - искам да дам 5 лв. за спрей и да го видя как умира, а не искам да дам 5 лв. за да го инжектират хуманно. А иначе бих се включила в почистването, ако има такова, организирано от Димитрова:))
17:00ч. 1 Април 2011 #31 Udi Докато продължават да нехаят и УЖ да ги кастрират а те се разможават щото иначе няма да има работа за някои хора ще е така...за кво ги плащаме тея данъци все по високи ? За тоя дето клати дърветата...горкичките животинки като са самички са толкова сладки а като станат 6-7 парчета ти налитат да те оглозгат мда...жалка картинка ма докато някои прибират парите и казват че са кастрирани а всъщност не са - че да може догодина пак да отпуснат пари ай щи еба институциите всеки са спасява както може....чекижийска държавичка
17:00ч. 1 Април 2011 #30 Виктор miryana, извинявай, явно на мен трябва да се казва по-простичко, за да разбера за какво става дума. На кой трябва да дам 5 лева?
16:55ч. 1 Април 2011 #29 miryana Нито съм за съществуването на кучетата по улиците, нито подкрепям изхвърлянето на боклуци по улиците - Напротив!!! Но начина Ви на мислене,Димитрова е ужасен!Предполагам, че така се отнасяте им към хората в беда. Ето тук – по – надолу има предложение за купуване на спрей против кучетата. А защо вместо спрей не се купи инжекция – и защо този човек с кеф ще умъртви по жесток начин куче, а не желае да го направи по цивилизован.Това ви е проблема на Вас. Защото, ако половината от работещите варненци дадат по 5 лв – ще се съберат пари за ефтаназия и кастрация. Частните ветеринарни клиники и кабинети няма да откажат помощ /а това си е реклама/, а безработните ще се включат с труд. Но някои хора не искат, защото така е по – лесно, а и ще трябва да се потрудят малко за нещо извън тяхната дупчица, където са се набутали. Същото се отнася и за почистването на Варна. Димитрова, защо не организираш едно почистване на място, избрано от теб? Повярвай ми ще дойда, ше дойдат и други, или пак ще кажеш:”прибирайте си боклуците у вас”!??? Трябва да положим усилия всички, да се организираме наистина...но докато има хора, разсъждавайки като вас – ще затънем не само в боклуци, но и ще надебелеем от мързел
16:31ч. 1 Април 2011 #28 Петя miryana, престани вече с това интелектуално ниво, че много взе да ме дразниш. За много умна ли се мислиш не мога да разбера. Ясно е, че повечето хора мислят като мен или не можеш да се примириш с това? Няма да си променя мнението! Докато има такива като теб ще има и улични кучета.
16:15ч. 1 Април 2011 #27 slavi92 аз незнам как може някои да харесва животните че и чак да си ги отглежда в къщи . . . чиста циганска работа си е това
16:12ч. 1 Април 2011 #26 goro Айде стига с тез интелектуални нива , че ппосто ме изкарвате извън нерви. Това, че човек иска да живее нормално не е критерии какво му е нивото на интелигентност. След като си плащам данъците като съвестен гражданин ще имам претенции за това което се случва в града. Но със кучетата това вече не се трай айде аман от мръсотии и помияри.Щом като няма кой да се погриже за тях кой както може ......
16:11ч. 1 Април 2011 #25 Виктор Нали това ви казвам и аз - трябва да настояваме да се промени закона. И всичко ще става законно - от упълномощените по закон хора. Нека да приложим немската практика например.
Иначе всяко наше действие срещу кучетата ща се тълкува лошо от "природозащтитниците".
16:11ч. 1 Април 2011 #24 reload Димитрова, не е важно кой къде живее, а какво може да направи по въпроса. Очевидно е,че няма орган, който да се справи с проблема адекватно, но Вашето предложение не е решение. И като ги изтрепят къде да ги сложат? Пред Вас или да да ги оставят на улицата и да плъзне зараза в града?
Погребването в гробища или екарисаж струват много повече на данъкоплатеца. Лично съм се обаждал в Каменар да приберат няколко кучета и естествено все още си живеят на мястото - кастрирани и бременни. Омагьосан кръг.
16:02ч. 1 Април 2011 #23 miryana Nikoj, напълно съм съгласна с теб, че трябва да се действа. Нека организираме нещо, дори от интернет - и за почистването на града ни за животните. Включвам се веднага. НО не може тази госпожа и хора, подкрепили я да заявяват за унощожаване на животните. Преди месец видях как деца палят малко котенце... - тези деца имат родители и ако това е начин на възпитание, след време не ми се мисли какво ни чака...ще се избием, бе хора. Има хуманитарни начини, дори до ефтаназия да се стигне, но да не е по този мъчителен за животните начин. Хората са го измислили. Дайте дори да се съберат някакви пари за инжекции, на други да се помогне с прибирането им в приют, за кастрация и т.н.Това е начина според мен. С почистването на Варна е същото. Дайте да направим нещо самите варненци за Варна!!!!
16:01ч. 1 Април 2011 #22 dido Nikoj съгласен съм с теб.Трябва
"всяка възраст,класа,пол,занятие
да вземе участие в това мероприятие".
Още съжалявам за нашата еx-премиерка Ренета Инджова-добре беше ги подпукала помиярите,ако беше останала на власт малко повече-отдавна да сме забравили за тоя проблем.
15:57ч. 1 Април 2011 #21 slavi92 аз съм навит да се съберем няколко човека и събота или неделя да ги изгоним. Продават се спрейове по 3-4 лева точно срещу кучета . Имам предвид във ветиринарните магазини .
15:52ч. 1 Април 2011 #20 Виктор А бе стига сте приказвали глупасти бе! Вземето да прочетете какво пише в закона за защита на животните: Кучетата се прибират, ваксинират, кастрират и ВРЪЩАТ там, от където са били взети.
Това е. Кучета има по закон!
И понеже са много, измежду кактрираните има и некастрирани, пуснати от хора или избягали, и те се разможават...
15:29ч. 1 Април 2011 #19 Nikoj maryana, естествено че е работа на общината да прибере тези злобни същества, но тя не си върши работата!!! И на хората вече им писва! Толкова ли не разбирате бе хора?!? Ако ние не се вземем в ръце и да изчистим Варна или ако щете и България от уличните кучета... няма кой друг, защотото цял живот е било така тук... само да се надяваш... Тук в България народа само чака и затова сме на това положение!! С чакане не става! Трябва да се действа! Не сте ли съгласни с мен?
15:20ч. 1 Април 2011 #18 Pacul Добре, аз не мога да разбера 1 нещо - уж всички кучета се кастрират, а как забременяват и раждат по 6 броя?
15:17ч. 1 Април 2011 #17 miryana Разбира се, че на кучетата не им е мястото там, но това е работа на Общината. Животните не са виновни. И жалко за хората, мислещи като Димитрова - един щял да ги беси публично, друг да ги стреля... - много нисък интелект. Агресията към животните един ден ще се обърне и към хората... Настръхвам от такива хора, мислещи се за европейци...а относно нахапаните деца и хора в 80 процента от случаите са от домашни любимци, чиито стопани са толкова агресивни, колкото и кучетата им.
15:02ч. 1 Април 2011 #16 Виктор Ахил, всъщност тези глупави членове в закона за защита на животните бяха приети от предното народно събрание. Така, че там хвърляй помията.
Сегашните трябва да ги накараме да го променят.
15:00ч. 1 Април 2011 #15 Eve За агресията на животните са виновни хората, или поне тези които си избиват собственара агресия върху тях.
14:57ч. 1 Април 2011 #14 Ахил новата власт от ГЕРБ, да вземе да си върше работата,а не да пращат мнозинството си от МВР в издирване на някой защото му се качили на главата с паразити лай гадните мастий... Логото на сега управляващите е ,по добре да не работим,така няма да згрешим... Няма да се очудя ако убийствата на подобни мастий зачестят (дори ще се зарадвам) Защото дори около моя дом се увеличиха двойно само за последните 6месеца и ще трябва да поемам самоинициативата!
14:44ч. 1 Април 2011 #13 Виктор Виновен е Закона за защита на животните, в който "природозащитници" са прокарали неизпълними от финансова гледна точка и глупави изисквания. Няма община, която може да изпълни този закон и кучетата ще се увеличават.
Цивилизованите европейци прибират бездомните кучета и след няколко дена просто ги убиват. Хуманитарно ги убиват, без да ги измъчват. Затова там няма бездомни кучета.
Ние обаче не сме европейци, ние сме мухльовци, щом търпим болни мозъци да ни налагат кучешко хапане и кучешка тения!
14:31ч. 1 Април 2011 #12 Kaloyan Чета мненията на всички Ви. Добре е, че повечето от Вас са на ясно с вредите, които нанасян бездомните кучета. Добре е и че виждате абсолютното безхаберие на тези, които управляват града ни и на институциите, чието задължение е да се справят с този проблем. Е явно с чакане няма да го разрешим, още повече, че случая не е от вчера и не е единствен. Явно всеки от нас трябва да даде своя дан при решаването на проблема. Това трябва да е начина за справяне както с този, така и с всеки друг проблем, който все чакаме ДА БЪДЕ РЕШЕН ОТ НЯКОЙ ДРУГ, а проблема все остава нерешен.
13:24ч. 1 Април 2011 #11 Nikoj Димитрова, напълни съм съгласен с теб! На мен направо ми идва да започна да обикалям из варненските квартали и да започна да беся псетата наред!!! Писна ми от тея помияри! Ставал съм свидетел как мръсен помияр напада малко към две-три годишно детенце... и едвам го отърваха... пък тука ми се правят на големите природозащитници...No comment...
13:14ч. 1 Април 2011 #10 Joro Trifonov Кучетата не са виновни - виномвни са собствениците на сградата и държавните органи които не осъществяват контрол . Такива сгради във Варна колкото си искаш - грозни ,полуразрушени ,опасни за хора и животни .
13:00ч. 1 Април 2011 #9 Петя reload и другите две величия над вас, не ми определяйте интелектуалното ниво. Хлебарки в къщи намам, но вие ако имате със сигурност ще си ги отглеждате добре. Явно живеете на по- спокойно местенце, където глудници няма. Все някой ден ще бъдете подзгонени от такава и най вероятно нахапани, благодарение пак на такива като вас. Тогава пак ли ще ги защитавате? Работа е на Общината, добре, но след като тя не може да се справи мисля, че е ред на обикновения гражданин да се защити сам. Вие просто се мислите май като пишете. Псетата се грижели за сградта...боже мой. Някой вас трябва да прибере.
12:53ч. 1 Април 2011 #8 Mu(n)cho "спасението е грижа на давещия се"-така, че народе купувай пиратки ако може от онези тройните, а който има пари и за нещо по-мощно.
12:46ч. 1 Април 2011 #7 fen_vn Съгласен съм с Petar. Така е и с циганите, закона ги пази, а ние страдаме. После защо има злоба? Ми как няма да има, ако ви ухапе едно куче, после "природозащитниците" ли ще ви плащат лекарства, ваксини ит.н. ? Пак сам трябва да се спасяваш в тази мизерия. Затова всички са на нож, но и мен ако ме нападне куче, няма да се замисля, ами ще се защитя, дори ако трябва да го пречукам! В крайна сметка всеки си има инстинкт за самосъхранение....Катои те нападнат, се отбраняваш. И ако нападнеш животно и то ще постъпи така (в повечето случаи).
12:30ч. 1 Април 2011 #6 Petar Аз не мога да разбера защо ако някй ритне куче всички надават вой а ако куче охапе човек - всичко е нормално. Има защитници на кучетата а защитници на хората няма.Живея до подобна къща .Има няколко случая на охапвания но няма на кого да се оплачеш.Всияки казват не е наша работа,но ако тръгнем на саморазправа веднага ще се здействат.
12:15ч. 1 Април 2011 #5 dido След като има други начини-да ги приложат кучезащитниците.
Г-жо Димитрова,не сте сама.Дано да ги ликвидират смрадливите помияри,преди да са нахапали до смърт някое дете!!!
12:13ч. 1 Април 2011 #4 paita4e Ех, хорската злоба край няма... радвайте се, че не сте се родила на тяхно място, да живеете на улицата, нежелана, всеки да ви подритва... А от друга страна - браво на Шаровците, поне някой да се грижи за сградата и да я пази от други по - лоши и злобни вандали :)
12:11ч. 1 Април 2011 #3 zori Какво са Ви виновни животните Димитрова?
Дали имат избор? И дали поне сте си изтрепали хлебарките у вас?????? Голяма трепачка сте........жалко!
11:57ч. 1 Април 2011 #2 reload До Димитрова
Г-жо насочете гнева си към себе си!
Природозащитниците всъщност са общината, в която и Вие живеете и невъзможността й да се справя адекватно с популацията на бездомни животни (защото няма средства). А относно изтрепването - тези изрази говорят за едно много ниско интелигентно ниво. Има и други начини г-жо Димитрова...
11:30ч. 1 Април 2011 #1 Петя Къде сте кучезащитници? Бързо бягайте да си приберете песовете, че много нагли взеха да стават. Никъде нямаме мира от тях. Дано ги изтрепят!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
Безплатен паркинг за Black Weekend в Grand Mall
Четвъртък, 28 Ноември 2024 08:03
Три дни на ударни оферти дават летящия старт на предколедното пазаруване в Grand Mall. От 29 ноември до 1 декември в кампанията Black Weekend се включват повечето от магазините, които правят Grand Mall...
| |
|
Black Weekend дни на SMEG в "Интерсервиз Узунови": - 15% Отстъпкa на всички налични уреди
Четвъртък, 28 Ноември 2024 16:00
Интерсервиз Узунови АД вече повече от 15 години е единственият официален вносител и дистрибутор на Smeg за България.
Италианската компания, която залага на максимално внимание върху качеството на продуктите,...
| |
|
Демократична България срещу изключването на Божанков и Лорер
Четвъртък, 28 Ноември 2024 18:52
Демократична България няма да подкрепи изключването на Явор Божанков и Даниел Лорер от Парламентарната група на ПП-ДБ заради различното им гласуване днес. Това заяви Ивайло Мирчев с публикация във фейсбук...
| |
|
Арест за сочен за ръководител на наркобанда със 17 присъди
Четвъртък, 28 Ноември 2024 18:38
Варненския апелативен съд потвърди ай-тежката мярка за неотклонение задържане под стража спрямо двама мъже, обвинени в ръководене и участие в организирана престъпна група за наркоразпространение.
Според...
| |
|
Отпуснаха 28 хил. лева за социално слаби варненци
Четвъртък, 28 Ноември 2024 18:26
28 200 лева да бъдат отпуснати за социални помощи на нуждаещи се варненци. Това реши Общински съвет на днешното си заседание, предаде репортер на Moreto.net.
Ще бъдат подпомогнати общо 35 души със суми...
| |
|
След случаите на опасни болести по животните: Премиерът свиква Централния епизоотичен съвет
Четвъртък, 28 Ноември 2024 18:13
Във връзка с безпрецедентна епизоотична ситуация, в която на територията на страната се разпространяват паралелно две опасни заразни болести по животните (шарка по овцете и козите и чума по дребните преживни...
| |
|
Бежанци от Украйна завършиха професионални курсове във Варна
Четвъртък, 28 Ноември 2024 18:00
25 бежанци от Украйна завършиха професионални курсове във Варна. Вчера им бяха връчени сертификатите за успешно завършен професионален курс за „Готвач“, „ Сладкар- Хлебар“ и „Барман-Сервитьор“, информират...
| |
|
Белезници за 44-годишен телефонен измамник, отмъкнал 60 хиляди от старица
Четвъртък, 28 Ноември 2024 17:47
44-годишен мъж от Горна Оряховица е задържан за срок до 72 часа и привлечен в качеството му на обвиняем като съучастник в извършването на телефонна измама, ощетила възрастна жена с 60 000 лева, регистрирана...
| |
|
Предоставиха общински имоти за безвъзмездно ползване от социални центрове
Четвъртък, 28 Ноември 2024 17:33
Помещения в ДКЦ 3 да бъдат предоставени за безвъзмездно право на ползване от „SOS – семейства в риск“ за срок от 5 години. Това реши Общинският съвет във Варна на днешното си заседание, предаде репортер...
| |
|
Илон Мъск публикува имената на държавни служители, които иска да съкрати
Четвъртък, 28 Ноември 2024 17:19
Когато новоизбраният президент Доналд Тръмп каза, че Илон Мъск и Вивек Рамасвами ще препоръчат големи съкращения на федералното правителство в неговата администрация , много държавни служители знаеха,...
| |
|
Без ток във Варна и областта утре ще са...
Четвъртък, 28 Ноември 2024 17:05
Поради извършване неотложни ремонтни дейности и обслужване на съоръженията за доставка на електроенергия утре, 29 ноември, без ток във Варна и областта ще са:
- от 13:00 до 16:30 - гр. Варна - м-ст Панорама,...
| |
|
Полиция влиза в столичните молове
Четвъртък, 28 Ноември 2024 16:50
Засилена охрана в района на големите търговски обекти осигурява Столичната дирекция на МВР във връзка с предстоящите Коледни и Новогодишни празници. Целта на превантивната мярка е недопускане извършването...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|