Простреляха две улични кучета във Варна
Сряда, 16 Март 2011 15:06Източник: Днес+
Две улични кучета са били простреляни снощи във Варна. Едното от тях е умряло на място, а другото все още е живо, но е в тежко състояние. Кървавата сценка се разиграла между блок 13 и 14 на ул. „Карамфил“ в цветния квартал. По данни на очевидци, през нощта са се чули три изстрела. Едното от животните е простреляно между очите, явно от близо разстояние. Другото куче е улучено отстрани. То все още е живо и лежи в градинката до блока, разказаха очевидци пред „ДНЕС+“. Хората от квартала са потърсили помощ от природозащитната организация „Анимал Хелп“ - Варна. Очаква се нейни членове да се погрижат за раненото животно.
Мъртвото куче е откарано във варненския кучкарник. Ще подадем сигнал в полицията, каза за „ДНЕС+“ варненецът Кирил Георгиев. Това е безобразие. Някой си позволява да стреля по животни и то в жилищна зона. Наоколо има детска площадка с люлки, съвсем близо е и училището, коментират възмутени хората от квартала.
Припомняме, че това не е първият инцидент във Варна тази година. Преди три седмици, варненец преби до смърт улично куче. Жестокият инцидент е станал вечерта в района на детската площадка до бл. 33 в жк “Трошево”. На място пристига и полиция. Установено е, че Живко Георгиев 41 г., живущ в същия блок, е насъскал кучето си срещу бездомно, което не е успяло да го убие. По данни на очевидци, мъжът се върнал в дома си, изнесъл голям касапски нож, завлякъл кученцето под една от терасите на бл. 15 и там го заклал. След това изхвърлил трупа в контейнера за смет и се прибрал целия оплискан в капки кръв при семейството си. Бобо – кученцето, което било един от двамата любимци на квартала е последната, но не първа жертва на Живко.
Припомняме, че според новите промени в Наказателния кодекс, приети от парламента насилието и убийството на животни вече ще се наказва с лишаване от свобода от 1 до 3 години и глоба от 1000 до 10 000 лева. През септември 2010 година, Шуменският районен съд за пръв път наложи присъда за убийството на бездомно куче. 26-годишния шуменец Николай Каменов - Коко бе осъден на пробация и обществено порицание след като пребил до смърт с метална тръба и ритници кучето пред блока, в който живеел.
|
Коментари |
10:38ч. 18 Март 2011 #56 Guendi Ахиле, хубаво парче, но в конкретния случай, като твое мнение по въпроса е поредното реално доказателство на последното изречение от поста ми. Благодаря ти, че с агресията си несъзнателно подкрепи тезата ми!!!
06:22ч. 18 Март 2011 #55 Pelikanat Heat_It_Up ,според мен всички химични елементи са важни ,не само метАлите.
22:50ч. 17 Март 2011 #54 Chorbadjii Ахил!!!!!!Много си точен с избора.Tочно това парче на Metallika описва убийството на кучетата.ДА ЖИВЕЯТ РОКЕРИТЕ И МЕТАЛИТЕ(Не е по темата , но трябва да се избира правилния тип музика.
22:47ч. 17 Март 2011 #53 Chorbadjii Разбирам държавата да мрази факта , че кучетата създават лек хаос , но това е прекалено.
21:40ч. 17 Март 2011 #52 Ахил моето мнение,е като заглавието на албума :)) поздравче (виж линк...)
21:09ч. 17 Март 2011 #51 Guendi BloodRose аз лично правя много по въпроса и не само по-този въпрос. И ако всички правехте поне колкото мен по въпросите, тая държава щеше да е Земен Рай.
21:07ч. 17 Март 2011 #50 Guendi Варна била потънала в лайната на кучетата. Абе вие нормални ли сте бе! Я излезте навън и се огледайте в чии лайна е затънала България, не Варна. Колко найлонови торбички висят по дърветата, сигурно кучетата са ги закачили там. Сигурно пак кучетата са си изхвърлили боклуците около кошчетата за боклук, дамските превръзки, фасовете, опаковките и мръсните памперси около блоковете! Как не ви е срам!!!
Добре, че кучетата са ви виновни за всичко.
Реплики от рода "вземете си ги вкъщи" граничат с научна фантастика и наивитет. Ти като си такава хуманистка, защо не прибереш всички бездомни хора от улицата! Защото ти е ясно, че подобни "предписания" не решават проблемите.
Да речем, че си прибера у нас кучетата. Утре поредния малоумник ще изхвърли на улицата некастрираното си животно. Или поредния комплексар ще пусне любимеца си да се облекчи на някоя бездомна женска. Не ви ли прави впечатление колко от бездомните кучета са кръстоска между помияр и лабрадор, питбул, ротвайлер и т.н.! Ама как ще ви прави впечатление, като не виждате по-далеч от носа си и от това, което ви поднасят медиите, защото така им оттърва.
Проблемът е в стопаните, не в животните. На запад има възпитание, контрол, глоби и адекватно отношение както на самите стопани, така и на властите. Затова и няма бездомни кучета, а не защото са избити. И точно за това се борят природозащитниците. А те притежават едно много важно качество - СЪСТРАДАТЕЛНОСТ - без което не могат да се решат проблемите, нито на кучетата, нито на хората.
Ако някой ненормален без никакви задръжки тероризира и измъчва животни, това значи, че той има сериозен проблем. Ако има проблем, това означава, че той е потенциално опасен за всички живи същества. Така, че тези деяния имат отвратителни последствия върху всички живи същества. Проблемите трябва да се решават успоредно, а жестокостта у хората е много сериозен проблем. Тя не се дели на жестокост срещу хора и срещу животни. Има ли я едната, все в някой момент ще се прояви и другата
20:30ч. 17 Март 2011 #49 BloodRose Други градове в нашата свидна родина - бол. В чужбина също не било лошо, чувам. Като ви е срам и ви е гнус, правите ли нещо по въпроса? И аз мога да хленча.
20:11ч. 17 Март 2011 #48 Guendi И аз се срамувам, че живея сред психично болни, пропити до дъното на душите си от злоба и жестокост хора.
14:31ч. 17 Март 2011 #47 Ivan Чета какви мъдрости пишете. Срам, срам и пак срам.
Жалко че живеем в един град.
Май ще взема автомата и един по един. Уличници. Диваци и варвари.
12:51ч. 17 Март 2011 #46 lili Не мога да разбера защо толкова много хора защитават бездомните кучета и правят какво ли не, за да разгласяват новите "зверства" над тях и да искат големи санкции за посегателство над тях, а в същото време има толкова случаи на насилие(всякакво)над деца, но там всеки се скатава????? Нима бездомните лучета са ви по-мили?? Те-бедомните кучета нападат всички-зависи какво им скимне. Къде са организациите които взимат луди пари, за да грижат за тях??? Защо няма ясно обявени телефони на тези "кучелюбци", на които да се звъни при нужда??? Защо има бездомнни кучета-къде са приютите за тях??? Потърсете отговорността за лучаващото се от тези, на които се плаща за да не се стига до там-различните организации, които защитават животните, но само на книга :)
10:48ч. 17 Март 2011 #45 Orange Браво! Само така ще се разреши проблема с мръсните кучета. Варна е потънала в лайната (без извинение) на уличните и домашните кучета. Браво на човека!
08:31ч. 17 Март 2011 #44 fasters Съгласен съм с blackmore! Наистина е така,стига сте защитавали УЛИЧНИТЕ кучета, те са УЛИЧНИ не знаеш какво да очакваш от тях,опасни са за всеки гражданини ОСЪЗНАЙТЕ се..
06:35ч. 17 Март 2011 #43 blackmore Tina айде без квалификации моля те - много знаеш и ти кой убиец колко кучета е застрелял - дрън дрън, та пляс... Когато бременната ти сестра роди и някое куче наяде малкото и беззащитно детенце, тогава ли ще ти дойде акъла в тиквата, не дай боже?! кучетата нямат място на улицата и трябва да бъдат избивани, кастрацията не е решение, а варна е град, потънал в разруха и мизерия, доминиран от глутници...
02:54ч. 17 Март 2011 #42 Ахил И все пак,вината е на общината,жалко,че когато дойдат тук от други страни разни комисийки,било то за кучета или чистота на въздуха,хем никой общинар не ще си изгуби партийната службица,хем пак ние ще плащаме,инак по избори са много спретнати и усмихнати :)
02:49ч. 17 Март 2011 #41 Ахил Сега да се стреля в градът с бойни патрони по кучета,е най-тъпото и неадекватно нещо...
(освен ако човекът е бил в състояние на афект от действията на потърпевшите :))) спрямо други членове на неговото семейство capis ;)
Но,ако иска някой да свърши нещо полезно, да ги примамва и кара по 4-5бр в гората
(там вече, тихо и както сметне за най-хуманно)
01:28ч. 17 Март 2011 #40 VarnaWithoutRednecks Прочетох из коментарите, че песовете в Цветния били напаст. Сега на песове ли ще се обиждаме!?
00:45ч. 17 Март 2011 #39 Shalala.. А на някой хрумнвало ли му е, че може би има причина кучетата да нападат хора? Гледал съм как удрят кучет, които ги е страх дори да лаят. Не съм за това и мога да си представя какво е да нахапят твой близък, но всичко идва от това, което прави човека. Пред миналият ми блок имаше куче, което никой не му посягаше и никой не му правеше нищо и то от както се роди не бе ухапало един човек. За сметка на това беше прегазено от кола и остана с ранен крак и трябжаше да му се прави операция. Случаи има всякакви.
По въпросният случай - не се споменава дали е било самозащита, но това дава ли право на някой да носи пистолет и да убива живи същества? Не е ли същото да взема пистолет и да убият някой защото ме е напсувал? Не сме ли и животни и хора живи същества направени от Бог?
Просто това НЕ Е начина да се оправи проблема.
Има много кучета - вярно е, но начина не е да тръгнат хора да ги избиват едно по едно - един с пистолет, друг да ги беси. Това просто е НЕЧОВЕШКО!
00:26ч. 17 Март 2011 #38 Петя Я, по спокойно! Мухла си ти! Май само от пенсионер си била бутана, а? Това ли ти е проблема? БИла ли си гонена от уличните песове без причина? Хапана ли си ти или децата ти? Май не. Кой какво заслужено ще си получи? Това , че се изтребват "беззащитните" ти любимци ли? Вземи си прибери всички кучета от улицата и си ги гледай да не ни пречат!
00:25ч. 17 Март 2011 #37 bezpanika оган бииииии
23:34ч. 16 Март 2011 #36 Tina Големи "мъже", големи "хора" се извъдихте вие. Вие с акъл на зелка, дето не знаете разлика между това да си човек и да си звяр! Нали се мислите за голяма работа, че сте Хора...да ама точно за това сме хора да използваме главите си да мислим, а не да действаме като първобитните! И всички мухли и мухльовци, липсва ви не само възпитание и морал, липсва ви много повече- ДУША! Няма убиец, които да не е започнал 1во с убиването на животни за удоволствие или с тормозенето им! И на тези, които ми излизат с това, че ядем месо...ами то и хората си имат месце, дайте да стреляме по хората тогава...то човешкото за деликатес се смята!!! Сестра ми бремена в 9ти месец, една нагла пенсионерка я удари с бастуна в корема, че не виждала дали автобуса идва!!!! Пенсионер за малко да ме събори, защото му направих място да се качи в автобуса преди мен!!! И мен да ме блъскат и ритат, да ме целят с камъни и да ме заплашват с оръжие и аз ше се защитавам както мога!!! Кучетата лаят и от радос и от страх! Не е казано, че като лае ще те захапе! Жестокоста на хората към хората е по-честа от тази на животните към хората! Я отидето и питайте тези дето работят в спешно колко от нападнатите, които търсят помощ са нападнати от човек, колко от куче!!! Рано или късно всеки един от вас ще си получи заслуженото!!!! Ако не в този живот то в другия!
22:54ч. 16 Март 2011 #35 blackmore ахиле, недей така, кирил йорданов и с кучетата се справи безупречно, както и с улиците на варна... а пък тия гербери мама им мръсна :). шегата настрана. но пък искам да стисна ръката на този варненец, който най-накрая се е осмелил да пречука гадните песове. и какви детски площадки, кви пет лева - кое дете играе на площадката през нощта, когато се е случило всичко?! аз лично, ако имах пушка, бих застрелял поне дузина песа, като няма кмет да ги прибере дето им е мястото...
22:52ч. 16 Март 2011 #34 Vic Rattlehead На кучетата не им е мястото на улицата, но и това не е начинът. Ако почнем да гърмим по всичко, което не ни харесва, значи сме отишли в Дивия Запад.
Определено имам повече притеснения от психопат с пистолет, отколкото от глутница кучета.
22:36ч. 16 Март 2011 #33 Ахил не е така,кучетата нападат най-безащитните и лаят най-безащитните и боязливи от тях,деца баби дядовци,има не един случай когато проявяват тази своя лоша черта и хапейки дори! Но все пак за случилото се има вина само и само общината и парите които без съвест са пръснати по нечий джобове,без да се съблюдава общественият интерес за който първоначално са бил отпуснати.. не можеш да отделиш за ку4карник 200-300 000 и да ми кажеш,че ще прибираш 20-30кучета.. Трябваше 200-300 бона да отидат именно за кастрация,при това всеки един от нас да подава сигнал за такива безпризорни и некастрирани кучета,ообено женски..
България е единствената страна,в която по центъра на някой град можеш да видиш стотици кучета,на които един постлал картон а друг си носи кокалките от къщи,да му сервира,без общината да го кастрира или прибира своевременно.
22:33ч. 16 Март 2011 #32 Копиехвъргач Какво търсят помиярите до детската площадка?!?
22:15ч. 16 Март 2011 #31 Guendi Как пък никъде не чух и не видях бездомно куче да напада! Всички СЕНЗАЦИОННИ новини в медиите са за домашни кучета, възпитавани от ИЗРОДИ. Еми и мен не ме кефят комплексарите, които си го изкарват на животните. Що да не взема и аз една пушка и да ги оттърва от мъките им на неудовлетвореност от живота!?!
21:51ч. 16 Март 2011 #30 dumdum кучетата в парламента
21:01ч. 16 Март 2011 #29 Mu(n)cho аман от тия песове. тази практика да ги кастрират и да ги връщат на улицата е пълна глупост и безмислица. нямало да се размножават-ама докато умрат нали ще искат да ядат. трябва радикални мерки за справяне с този проблем
20:36ч. 16 Март 2011 #28 smurtzaahmeddogan Ей да ви еба майката смешни управници оправете законите в държавата и приберете уличните кучета толкова ли е трудно да ви еба мамичката да имаше едно лесно всички на площада и да ви разтреляме боклуци жалки вмирисани
20:19ч. 16 Март 2011 #27 BloodRose Stefany, пропускаш нещо - животното, в случая кучето, може да се защити, да те обезобрази за цял живот, да те остави инвалид, или, ако са няколко, може нападнатият да не се прибере вкъщи. Сега ще кажете, те не са виновни, гладни са, озлобени са, защото децата ги бият. Ми да, така е, прави сте. Но, ако някое посегне на мен или приятел/ка/малко дете/безпомощна възрастна жена, какво да направя? Да оставя мръсния пес да ги нахапе, щото, видите ли, бил гладен? Кое е по-хуманно - да изгониш кучетата или да подминеш все едно нищо не е станало и човек да влезе в болница? Върлите хипита, които сега ще се заядат - живейте си, както намерите за добре, дано само някой ден вашите деца да не ги намерят на части.
20:09ч. 16 Март 2011 #26 Murmorana Явно не сте се занимавали с кучкарника, т.е. Общински приют за бездомни кучета. Не вършат никаква работа, звъняла съм не веднъж. За да приберат опасно куче, което напада хора искат пострадал с медицинско свидетелство и свидетели на случката!
Не мога да съм толерантна към животни,които са заплаха за деца, млади и стари хора....друг е въпроса защо са там...
20:01ч. 16 Март 2011 #25 Morskiq Онзи ден около 18.30ч, шофирайки по околовръстното, на ''Подвис'' видях две безстопанствени бели ''каракачанки'' по около 50-60 кг опитвайки се да пресекат. Ако ви нападнат те - молете се и вие да имате пистолет!
П.С. Имам домашно куче :)
19:47ч. 16 Март 2011 #24 Ivan Това не са хора, а изроди. Днес се учат на кучетата, утре на децата ви, на старците, на слабите. Хора без проблеми, готови и подготвящи се на всичко само и само да се покажат, да предупредят. Сухи тренировки за утре, като ви отвлекат да не се спрат пред нищо. Нещастен град, нещастна държава, нещастни човекоподобни. Чудим ли се защо сме бедни и диви - ето го примера. Чудовища.
19:24ч. 16 Март 2011 #23 Stefany Не е виновна само общината.Не можем да я обвиняваме за всичко : за дубките , за безработицата ,за кучетата и за какво ли още не--все пак в условия на криза сме.
Просто ми се струва ,че на тези хора им липсва възпитание, или просто са свикнали да отриагирват първосигнално. Не може и не трябва да се показва тази злоба-защо върху животно ,което не може да се защити -като ти се убива върви в Либия или някъде там.......Такива хора сигурно посягат и на членове на семейството си.....и на други хора.
НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА ОТНЕМА ЖИВОТ!!!!
Ако на някой му пречи кучето пред жилището му,по-добре да направи това което трябва за да стигне животното до съответната институция...
Представете си ,че някой дойде и застреля Ваш близък просто,,,,, ей така,,, НЕ Е ТОВА НАЧИНА ---РАЗБЕРЕТЕ ГО ,,,ТОВА НЕ Е ХУМАННО!!!!
нали знаете какво значи това---означава ЧОВЕЧНО!!!!! А иначе се бием в гърдите ,че сме европрйци и държим да се отнасят с нас по европейски...
19:08ч. 16 Март 2011 #22 SvEtLyO Който го е направил да дойде тука на македониа 84 да ги учист по цял ден тука лаят и са ма нападали дано умрат всички кучета
19:06ч. 16 Март 2011 #21 Pacul Абе какво се правите всички на големите природозащитници. След малко ще сложите пържолите на скарата и изобщо няма да се замислите за живота на съществото, който е бил отнет за да имате това в чинията си. Приемете го, живота е суров. Мястото на животните не е на улиците. Като не могат службите да се погрижат за това, вие си вземете по 1, като сте толкова загрижени за живота им. Имам познати, които са си прибрали няколко животни от улиците и си се грижат за тях. Не се правете на загрижени само, когато се случи нещо такова...
19:05ч. 16 Март 2011 #20 Ахил Виновна е общината! Такова нещо не може да става!
Но ако си представя,че едно такова е нахапало нечие дъщеря или възрастна майка,тогава вече му давам зелена светлина ,на който и да е касапин..
Доста пари се отделиха от общината за кучкарника,но когато прочетох какво са направили с всичките тях, се чудя как и кой ги е оставил тези хора да крадът така.
18:50ч. 16 Март 2011 #19 Pelikanat Това е защото живеем в анархична държава. Защо да няма 10 000 лева глоба за тази жестокост ?
18:48ч. 16 Март 2011 #18 cassie Тези които се оплакват от кучета - това са пенсионери или просто озлобени хора. А хората които вдигат пистолет срещу животно, могат да наранят и човек. Кучетата лаели, хапели и незнам си какво още. Ами те и чайките на центъра ми дърпат и събарят пицата и дюнера ама не съм вдигнала пушка да ги стрелям нали? Мога да лажа на всички които мразят животните и се страхуват от тях - няма смисъл. Пазете се от хората, те са по страшни.
18:35ч. 16 Март 2011 #17 LiL Хапало ме е бездомно куче-преди всички да скочат...... Това не е начина!!! Чиста изродщина си е!
18:31ч. 16 Март 2011 #16 BloodRose Бред блока има няколко безобидни "улични превъзходни," пухкави мързеливи топки... но песовете в Цветния квартал са напаст, когато огладнеят... да не говорим.
Не всички са зверове, но стига с глупостите, че били беззащитни и неправомерно избивани. Знам какво е да те гони глутница кучета зимно време, заради баничката ти. Не винаги хората са виновни. До природозащитниците - ако някой ден (дано не се случва) детето Ви се върне нахапано, ще излезете да погалите животинката?
18:26ч. 16 Март 2011 #15 Петя Тези, които са го направили, ако четат да ми направят услуга. Да заповядат до подлеза в Левски, Бурлекс и да разчистят гадните псета. Моля!
18:06ч. 16 Март 2011 #14 ilieva_t Не трябва да е по този начин, но когато станат глутница са неконтролируеми. Случвало ми се е да нападнат мен и детето ми докато се разхождаме. Дали детето ми - на 2 годинки е злобар???!!!! А ВИЕ господа защитници виждали ли сте как се предвижва СЛЯП човек с бастун между кучета. Ако имах пушка при тази гледка как сляпо момче се блъска къде ли не в стремежа си да избяга от нападашите го кучета, щях да ги избия на момента - до крак.
И всички защитници само зяпаха иначе миличките им кученца - в центъра на ВАрна
18:06ч. 16 Март 2011 #13 LOSHIQ А дали тези "СЛАДУРЧЕТА" не са нападнали човека. Може да е било самоотбрана, няма да седи да го хапят я. За мен единствения виновен в случая е общината.
17:56ч. 16 Март 2011 #12 SvEtLyO само така да ги изкормим тея гадове
17:15ч. 16 Март 2011 #11 G.G Напълно съм съгласен със Анонимка
А кучетата надушват злобарите и нападат най много тях .
Дъжеря ми на отиване и на връщане от училище я испращат две кучета
Сутрин до спирката а вечер я чакат за обратно
Така че не всички са злобни ,но ние с нашата си злоба ги правим такива.
А относно бездомниците зад всеки стои по една трагедия.Преди години бях останал без работа не ме питаите какво съм ял,С дни НИЩО
Така че това по хората ходи и не си мислете на мен няма да ми се случи
17:07ч. 16 Март 2011 #10 Маринова Хора спрете се,каква е тази злоба и за бога всички тези бездомни кучета от къде се взеха-не са ли от нас?! Нима не сме ние виновни,че те са там на улицата???? Всички мрънкате,че ви се пречкат,а никой от вас не се е замислил защо е така.Никой няма правото да отнема живот,пък било то и на улично псе!!! Защото се тръгва от там–първо бездомното куче,после на съседа кучето и както някой по-доло в коментарите беше писал е ред на бездомниците и така докато в един момент вече ще се чудим на кого да си изпробваме уменията по стрелба.Да,съгласна съм,че са много и създават проблеми,но тези които уж са домашни любимци са не по-малко опасни и мога да ви дам пример за това и не само един....Там където живея аз,около мен има три къщи с по едно елитно куче,и никога тези животни не са били разхождани както е редно,с каишка,намордник и най-важното собственика да е до него.Всеки божи ден тези кучета се саморазхождат абсолютно без никакъв контрол от страна на собствениците,всяват страх в невръстните дечица,а и във възрастните.Как подобни гледки не ви правят впечатление,а горките бездомни са ви трън в очите?! До къде стигнахме,и накъде сме се запътили...не бих искала да коментирам,но едно е ясно–ние сме зверове....
17:00ч. 16 Март 2011 #9 Футболни Екипи Сама така , ако нападат хората да ги убиват :)
16:39ч. 16 Март 2011 #8 Petar Припомняме, че според новите промени в Наказателния кодекс, приети от парламента насилието и убийството на животни вече ще се наказва с лишаване от свобода от 1 до 3 години.
До тук добре,но какво става когато глутница нападне човек ?
16:07ч. 16 Март 2011 #7 Rumelina Когато институциите не си вършат работата нека да ги убиват кучетата. Недопустимо е да има толкова много бездомни кучета и котки по улиците. А който им е такъв любител да си прибере от улицата и да се грижи за тях щом са му толкова свидни!
15:59ч. 16 Март 2011 #6 miretoloveskris Аз сериозно не мога да хвана логиката на хората, искащи да изтребят бездомните кучета. Работата на общината е тези кучета да бъдат прибрани в кучкарници, а не убити! На тоя принцип дайте и бездомните хора да убием с куршум между очите, защото просят и ни се "пречкат"!! Егати хората... 1 грам душа не ви е останал...
15:37ч. 16 Март 2011 #5 baba mitka А така пустите му кучета...кат вървя с бастуна из квартала се по мен лаят.Да ги гръмнат пустите му опустяли песове.
15:29ч. 16 Март 2011 #4 VarnaWithoutRednecks Живея на Карамфил и чух стрелбата. Изстрелите бяха минимум 1 пълнител. Човека стреля на уволнение един вид!
15:25ч. 16 Март 2011 #3 Murmorana Същите тези възмутените са сигурно същите грижовни хора, които хранят песовете...
15:21ч. 16 Март 2011 #2 bobye През ноща се чули три изстрела...Наоколо има детска площадка с люлки, съвсем близо е и училището, коментират възмутени хората от квартала. Мхм, съвета ми е ; Не си извеждайте децата посред нощ по площадките! Е, все някой трябва да върши мръсната работа на кметството! Поздравления за стрелеца!
15:19ч. 16 Март 2011 #1 d.j Изроди
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
Безплатен паркинг за Black Weekend в Grand Mall
Четвъртък, 28 Ноември 2024 08:03
Три дни на ударни оферти дават летящия старт на предколедното пазаруване в Grand Mall. От 29 ноември до 1 декември в кампанията Black Weekend се включват повечето от магазините, които правят Grand Mall...
| |
|
Black Weekend дни на SMEG в "Интерсервиз Узунови": - 15% Отстъпкa на всички налични уреди
Четвъртък, 28 Ноември 2024 16:00
Интерсервиз Узунови АД вече повече от 15 години е единственият официален вносител и дистрибутор на Smeg за България.
Италианската компания, която залага на максимално внимание върху качеството на продуктите,...
| |
|
Демократична България срещу изключването на Божанков и Лорер
Четвъртък, 28 Ноември 2024 18:52
Демократична България няма да подкрепи изключването на Явор Божанков и Даниел Лорер от Парламентарната група на ПП-ДБ заради различното им гласуване днес. Това заяви Ивайло Мирчев с публикация във фейсбук...
| |
|
Арест за сочен за ръководител на наркобанда със 17 присъди
Четвъртък, 28 Ноември 2024 18:38
Варненския апелативен съд потвърди ай-тежката мярка за неотклонение задържане под стража спрямо двама мъже, обвинени в ръководене и участие в организирана престъпна група за наркоразпространение.
Според...
| |
|
Отпуснаха 28 хил. лева за социално слаби варненци
Четвъртък, 28 Ноември 2024 18:26
28 200 лева да бъдат отпуснати за социални помощи на нуждаещи се варненци. Това реши Общински съвет на днешното си заседание, предаде репортер на Moreto.net.
Ще бъдат подпомогнати общо 35 души със суми...
| |
|
След случаите на опасни болести по животните: Премиерът свиква Централния епизоотичен съвет
Четвъртък, 28 Ноември 2024 18:13
Във връзка с безпрецедентна епизоотична ситуация, в която на територията на страната се разпространяват паралелно две опасни заразни болести по животните (шарка по овцете и козите и чума по дребните преживни...
| |
|
Бежанци от Украйна завършиха професионални курсове във Варна
Четвъртък, 28 Ноември 2024 18:00
25 бежанци от Украйна завършиха професионални курсове във Варна. Вчера им бяха връчени сертификатите за успешно завършен професионален курс за „Готвач“, „ Сладкар- Хлебар“ и „Барман-Сервитьор“, информират...
| |
|
Белезници за 44-годишен телефонен измамник, отмъкнал 60 хиляди от старица
Четвъртък, 28 Ноември 2024 17:47
44-годишен мъж от Горна Оряховица е задържан за срок до 72 часа и привлечен в качеството му на обвиняем като съучастник в извършването на телефонна измама, ощетила възрастна жена с 60 000 лева, регистрирана...
| |
|
Предоставиха общински имоти за безвъзмездно ползване от социални центрове
Четвъртък, 28 Ноември 2024 17:33
Помещения в ДКЦ 3 да бъдат предоставени за безвъзмездно право на ползване от „SOS – семейства в риск“ за срок от 5 години. Това реши Общинският съвет във Варна на днешното си заседание, предаде репортер...
| |
|
Илон Мъск публикува имената на държавни служители, които иска да съкрати
Четвъртък, 28 Ноември 2024 17:19
Когато новоизбраният президент Доналд Тръмп каза, че Илон Мъск и Вивек Рамасвами ще препоръчат големи съкращения на федералното правителство в неговата администрация , много държавни служители знаеха,...
| |
|
Без ток във Варна и областта утре ще са...
Четвъртък, 28 Ноември 2024 17:05
Поради извършване неотложни ремонтни дейности и обслужване на съоръженията за доставка на електроенергия утре, 29 ноември, без ток във Варна и областта ще са:
- от 13:00 до 16:30 - гр. Варна - м-ст Панорама,...
| |
|
Полиция влиза в столичните молове
Четвъртък, 28 Ноември 2024 16:50
Засилена охрана в района на големите търговски обекти осигурява Столичната дирекция на МВР във връзка с предстоящите Коледни и Новогодишни празници. Целта на превантивната мярка е недопускане извършването...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|