19:43ч. 3 Юли 2013 #172
Гларус
Мистър лад меринджей :)) подкрепен и изтъркан от ТИМ и Янко.. така Ви го търкаха и търкаха новото поставено лице на Варна, че така ще си крадът после ТИм и Янко Станев - МАЙКО МИЛА, колко невежи са варненци.....ама защо варненци, вое дори не сте от Варна, а някъде от селата, вероятно от много му цветнокожи гласоподаватели хахаха
(виж линк...)
19:38ч. 3 Юли 2013 #171
Гларус
????????
хахахаха еххх на аккви неща са готови младите дупедавчета, само и само за да си изберат, украинския цар на циганите, подкрепен и издигнат от Янко Станевите цигани и ТИМ :)
17:10ч. 3 Юли 2013 #170
nik
17:01ч. 3 Юли 2013 #169
Stigabe
САмо ти дай да плампаш небивалици. Как не се умори поне малко. Ясно е че си тук с една цел - ЧЕРЕН ПР. Ама така не се правят неща.
Какво направи Бозов за 5 години до Кирил Йорданов?! КАжи ми какво че го защитаваш така яростно?
17:00ч. 3 Юли 2013 #168
Stigabe
Селски да минават изборите и да ти спират хонорара че ни наду главата.
Протних е от 1 година в общината и ти го обвини за всичко от дупките до старият водопровод!!?!
Оля се
16:59ч. 3 Юли 2013 #167
Изтрит потребител
Надявам се да има висока избирателна активност! Не искам купените гласове да определят бъдещето ми!Варна е град на дясномислещи хора, за това и ще избере кмет, който има воля да промени градът ни!
16:57ч. 3 Юли 2013 #166
Гларус
Надеждата ми е, че и Портних ще отстоява тези харчове, млад е , не му върви, да мисли като спестовна касичка на шопи, ада реализира проекти, дори и да не са европесйки :)
16:54ч. 3 Юли 2013 #165
nik
Трезво мислещото и интелигентно население ще излезе неделя и ще даде своя вот за правилния човек
16:51ч. 3 Юли 2013 #164
Гларус
Впрочем, мен не ми пука :) аз не живея в крайнатите квартали :)) да му мислят балъците, дето защитават днес ГЕРБ и минават от там и се носят сякаш в в бурно море от бабуните или се убиват в траповете и скоците техни близки и познати по този път
16:49ч. 3 Юли 2013 #163
Гларус
Бозов впорчем, не се огъна, като каза че трявбат повече пари и за пдоземна инфраструктура, те затова го намразиха, когато каза че ремонта с подземнаъгта на 3км 3марта, няма да струва под 20млн.... Но ако остане портних, ще го преасфалтира само и оп,след няколкогодини пак и пак дупки и т,н,....
16:47ч. 3 Юли 2013 #162
Гларус
В такива коментари като на Вавилон ми е надеждата , затова някой ден да живея в по-хуабв град , без да визирам изпуснатите ни нерви и обидите спрямо Петрова и другото Стига . дано някой ден идиотизма изчезне и да има малко повече трезво мислещо интелигентни хора, а не лумпени дето всеки ден кърпят улици и по-малко популизъм с повече ефект, Но за съжаление масата полатени драскачи и медии като Петрова Стига бе, ще докарат победа на поредния популист и псоле ще духгаме супичката, ако бачка само така, както днес на владислав и варненчик> след избори, някой ще спрът да драскат глупости
15:54ч. 3 Юли 2013 #161
Перверзник
Угодия няма. Мнозинството решава.
15:40ч. 3 Юли 2013 #160
nik
Угодия няма..да вземат тея много знаещите хора тук другия път да се кандидатират за кметове,че да видим от толкова акъл какво ще направят.
15:39ч. 3 Юли 2013 #159
nik
Много разбиращи хора тука бе..като правеха генералите половин година беше много тежка обстановката, улицата беше затворена..мрънкаше се,че няма от къде да се мине..сега мрънкате, че много бързо.
15:37ч. 3 Юли 2013 #158
Вавилон
Трябва да се планира всичко. Вместо да се направи булеварда от край до край да се направи само едно трасе или едната лента ама отдолу да се смени всичко. Ясно е че няма как да стане без пари тогава да се прави на части.
ПС: Петрова много си куха, млъкни най - накрая. Хем нищо не разбира хем се прави на компетентна навсякъде. Мълчи си и публикувай обичайните си глупости като клипове и тн.
15:36ч. 3 Юли 2013 #157
Stigabe
Гласувай си за Бозов- заместника на КИрилчо дето 15 години не смениха 2 тръби, да не кажа колко пъти Варна сотаваше без вода от изкопи и недомислени ремонти.. Върнете Кирилчо в общината, за ко го гонихте на протестите тогава?
15:35ч. 3 Юли 2013 #156
Stigabe
ТОчно така селски ще давам по 1000 лв на ремонти за колата... докато общината събере пари за нова водопроводна мрежа. 20 години никой не я ремонтира,.. за 1.5 месеца Портних в общината трябваше и булевардите да ти направи и водопровода да смени. Протних намери пари там където му казаха , че няма пари, камо ли за 2 булеварда. Как са извършени ремонтите, от кого, какви планове са направени, и технологията, и дали е трябвало или не трябвало да се сменят тръбите поврявай не е в копетенцията нито в ресора нито в правомощията на Портних. Така че не знам защо пак бучиш под статиите му.
15:35ч. 3 Юли 2013 #155
Изтрит потребител
"През цялата си кампания кандидатът за кмет на Варна Христо Бозов внушаваше, че е независим.Оказва се, че той е доста зависим, договарял се е и с БСП и ДПС, според колегите и в момента кампанията му се обслужва от икономическата и медийна империя срещу която цяла България се вдигна и протестира!"
(виж линк...) ... факти, факти..
15:34ч. 3 Юли 2013 #153
Petrova
селски глупак ...тоя нали го познаваш? ? я виж от къде излиза ?? май от централата на Бозов ? ай не ни се прави на приятно разсеян ,че ...
(виж линк...)
15:33ч. 3 Юли 2013 #152
nik
Глупако ти май обичаш да правиш дълги литературни интерпретативни съчинения
15:32ч. 3 Юли 2013 #150
Stigabe
Е то винаги ще се намери някой да мрънка. Що не мрънкате като газифицираха и нарязаха градът от край до край и после лентите хлътнаха по продължението на всичики булеварди и напречно през улиците и на 4 месеца ги ремонтираха и запълваха.
15:31ч. 3 Юли 2013 #148
Petrova
кажи му селски глупак и повеше не го обиждай!
15:30ч. 3 Юли 2013 #147
Гларус
аСига бе, естетсвено че ще карапо дупките и е къртпуш, докато събереш да го напарвиш така, че да има и канализация...Инак наливаш пари за преасфалтиране и след 1г пак ще си говорим за сливница и варненчик! кърпиш само дупките и правиш пълна надземна и подземна оодмяна етапно и колкото можеш, инак цял живот ще я караме с тази циганска работа и ще кърпи. Отоди да видиш ген. Колев ти казвам обаче, 1г не е мръднала... а атзи вече 2пъти я режат от как я напарвиха..
15:30ч. 3 Юли 2013 #146
Гларус
аСига бе, естетсвено че ще карапо дупките и е къртпуш, докато събереш да го напарвиш така, че да има и канализация...Инак наливаш пари за преасфалтиране и след 1г пак ще си говорим за сливница и варненчик! кърпиш само дупките и правиш пълна надземна и подземна оодмяна етапно и колкото можеш, инак цял живот ще я караме с тази циганска работа и ще кърпи. Отоди да видиш ген. Колев ти казвам обаче, 1г не е мръднала... а атзи вече 2пъти я режат от как я напарвиха..
15:27ч. 3 Юли 2013 #145
Гларус
Петрова, нищо не е в ред под почти цяла варна, като изключим тези места, на където е правена пълнаподмяна на инфраструктура - надземна и подземна. Това, че е нямало наскоро аварии, и че е била окърпена на 10места тръбата по трасето, не я прави подменена. Стига сте била така активна тук, позлвайте малко по-сериозни доводи. Естествено че Караденчев ще защити ГЕРБ , нали е чивек на ТИМ и ие издигнат от ГЕРБ. Караденчев няма да каже, трубата е на 40г тярвба пдомяна , защото тогава паричките за предизборна агитация отпуснати от софия, нямаше да стигнат и за подземна инфраструктура. Това искат да наоарвят и с 3ти марта, затова викат че варненските избранници Йрданов и Бзоов искали много, защото искат същата тази евтина цигания, на която сме свидетели вече 24г да напарвят и по 3км дълъг булевард. За соправка, отидете и вижте Ген. Колев, как ставаха нещата, докато се правеха малко по съвестно мам от един друг кмет
15:25ч. 3 Юли 2013 #144
Stigabe
Как я виждаш тази работа , сменяме водопроводите - тогава правим булеварда- ?! с 5 милиона?!
Тоест да си караме в дупките - докато не се намерят пари за водопроводната мрежа?!
НЕ знам за какво ти е виновен пак Портних. Аварии има по 5 на ден.
15:23ч. 3 Юли 2013 #143
Stigabe
Селски, във Варна, като влезеш във ВиК сайта им, има поне 5 места всеки ден със аварии. Какво предлагаш? ДА не се асвалтира пред ида се смени канализацията и тръбите от до? Тея тръби са поставени 60 та година - че трябвало да се сменят от тогава - е трябвало, ама ако и за това обвиниш ГЕРБ или Портних вече не знам.
15:23ч. 3 Юли 2013 #142
Вавилон
Да водопровода е ОК, на 40 години. Вие пак сте спрели да мислите.
15:20ч. 3 Юли 2013 #141
Перверзник
Водопровода под Сливница си е ОК. Това че има авария, не означава, че той по принцип е за смяна.
Да ходи сега Бозов да си бере гайлето, нали ТОЙ го бил направил....
15:11ч. 3 Юли 2013 #140
Petrova
Никога не е ставало дума, че ще сменя водопровода под Сливница, Караденчев даде пресконференция, на която обясни, че този ремонт ще стане бързо, защото тук всичко освен асфалта е в ред.
15:10ч. 3 Юли 2013 #139
Petrova
селски пак ли ти ... нека да те просветля,че нещо си в информационно затъмнение .. ОТНОВО ! Трудно може да се нарече предизборен ремонт, който точно по изборите изнервяше шофьорите. Но положението беше трагично и трябваше да се преасфалтира.
15:10ч. 3 Юли 2013 #138
Изтрит потребител
Иван Портних никога не е бил в кметската администрация, за да е отговорен как е направен ремонтът. Неговата работа беше да осигури парите и той го направи!!! Ама селските глупаци от къде биха могли да знаят..!
14:58ч. 3 Юли 2013 #137
Гларус
Така се получава, то като хвърляш едни пари предизборно, без да мислиш за отводняването поне малко иподземната инфраструкура. Сетне тези парички отиват на вятъра за нула време, след първата зима, малко повече валежи и сняг. На Ви промяна - ГЕРБ! Ама това май не става, за предизборен коз г-н Портнихм ако ревизираме вашата политика?
(виж линк...)
14:44ч. 3 Юли 2013 #136
Гларус
Уважавам ГЕРб, за остарняването на Павел Димитров, но той обезличи партията , заедно с колегата му Симеоное... И кое трявба да ни накара да си мислим, че просто не са сложили други лица предизборно , за да си очистят имиджа , които пак да правят каквото си искат след избори? Това оставямн аваша преценка, 7ми юли идва. Не държа да е Бзоов на 100% , но вярвам, че нямат ли опозиция , ще стават тежки злоупотерби ! Винаги се получава така, ососбено, ако има кой да ти търка имиджа и промива мозъците на овцете:)
14:42ч. 3 Юли 2013 #135
rоbyst
Маврос,не си прав.
14:40ч. 3 Юли 2013 #134
Гларус
няколко години откакто арестуваха другия популист Гуцанов, имаха пълната власт, да покажат пормяната. Имаха Областен, ИмахаКмет, Имаха председател на общински съвет, имаха и мнозинство в лицето на други силси и на й-вече "техният град" .. А дори малкото което свършиха, не беше не без трудът именно на радушев, който днес така оплюват. както и да е, като нямат чест да си признаят грешките и като досега не с показали истинска промяна, освен далаверите на павката за салдовелиди в парка и апетите на Маджо за синяата зона. Кой ще ги спира от тук насетне незнам, ако ги оставим да нямат опозиция е въпроса... аз ще Ви кажа никой. Нямаш ли реална силна опозция, тогава става страшно , защото се самозабравяш както стаана и бъркаш в буркана. А там брънеш ли в медеца, като ти се услади, ръчичката си трудно ще изкараш! Виждам, че медиите хубаво ги обгрижват, доста от Вас и се влиаят силно, но този ЕвроОблик , изграден на база евросредства, не е подплатен ни най-малко. Това тези , които с апо-наясно с този род проекти и практика на герб, го знаят много добре и доста жалко, че точно грешките си и големите издънки, превръщат в своя рекламна кампания.. Много ще изгуби Варна отъ което !
14:14ч. 3 Юли 2013 #133
Перверзник
В неделя трябва да изберем - ДПС, БСП и Кунева срещу ГЕРБ и повечето сини партии. Всеки трябва да избере.
14:08ч. 3 Юли 2013 #132
nik
За разлика от останалите направи нещо за града..какво направи Бозов. А даааа направи празник в Максуда.
(виж линк...)
14:06ч. 3 Юли 2013 #131
Вавилон
Браво за бул. "Сливница", младия меринджей успя да промени Варна. Бул "Сливница", неговата гордост е вече река Сливница
(виж линк...)
14:06ч. 3 Юли 2013 #130
nik
И доц Бозов с хубавото си образование и опит какво конкретно е направил за града?
14:03ч. 3 Юли 2013 #129
orles
Моят избор за кмет е доц.Хр.Бозов.Има реално обравование, реална професионална кариера,има опит ДОСТАТЪЧЕН в управлението на държавни институции.Може да отстрани кръгът от фирми който гравитира около общината.Ще измете всички които не си вършат работата за да дойдат хора можещи ите дадокарат европейски пари във ВАРНА а не кмета да ходи при своите в София и да чака подхвърлени хапки.Като бяха голяма партия защо ГЕРБ зарязя Варна.Партиите никога не са вършили добри неща ,те облаготетелстват определени хора.КРАЙ.
13:31ч. 3 Юли 2013 #128
Изтрит потребител
Всички виждаме до какво довежда коалицията БСП и ДПС в национален мащаб..не искам техния кандидат, Бозов, начело на Варна...Той е част от статуквото, марионетката на Кирил Йорданов!!!
13:20ч. 3 Юли 2013 #127
Stigabe
В неделя дано Варна се събуди и НЕ ДОПУСНЕ ЗАМЕСТНИКА НА КИРИЛ ЙОРДАНОВ обратно в общината , за да затрие Варна съвсем. Не искаме повече портесте, искаемработеща администрация и община.
12:20ч. 3 Юли 2013 #126
Petrova
Независимата кандидатура на доц. Бозов не е никак независима. Той е ясно изразен ляв кандидат, подплатен от ДПС, БСП и медийната група на Делян Пеевски
11:52ч. 3 Юли 2013 #125
yoti
Бай ..някой си, отивай в Пловдив или в Сандански. Там имат хора на ДПС в общината, с разликата, че ти много искаш ДПС във Варна, а хората там със сълзи застават на пътя на въпросните.
11:34ч. 3 Юли 2013 #124
Geo
Следващия път трябва Българин патриот за кмет и за всички избори само Българи патриоти неуправлявали досега България честни хора!!!!
11:18ч. 3 Юли 2013 #123
Бай Нашия
До защитниците на Потник
Абе,много нападате сус малко:)Като бесни кучета сте!Спокойно, Неделя ще ви сложим ваксините,няма да ви дадат повече паричики от Герб,ще си седнете на гъза,ще гледате тъпо,като посрани деца майките си.За пореден път са ви взели за мезе
09:52ч. 3 Юли 2013 #122
НОВ
Правилно,трябва да се гласува.Иначе ще изберат Потник(герб), Както избраха Кирчо(герб).93%-7% в полза на Кирчо срешу Магарешки.Това са резултатите във всички цигански секции през 2011г.
09:45ч. 3 Юли 2013 #121
dessi_pavl
Вместо да си губим времето да пишем, по-добре да се стегнем и да гласуваме, защото с тази избирателна активност пак циганите и купените ще ни изберат кмет. Всички десни мобилизирайте се - преди плаж или след плаж отидете до урните!!!!
08:50ч. 3 Юли 2013 #120
Geo
Коментарът е премахнат
Причина: Дублиране на коментар
08:36ч. 3 Юли 2013 #119
mallorka
Браво на Портних.
Вляха се пари за ремонт, но не където трябва.
Но хората не се замислят и БРАВО! Човекът /партията му са голяма работа.
08:21ч. 3 Юли 2013 #118
МАВРОС
Как да не е обвързан партийно като преди избора в неделя дойде да демонстрира подкрепата си за него Цв Цв. Същия наложи на варненския герб и Кирил Йорданов а портних е негово протрже и е човек от ъндърграунда на Варна с големи обвързаности там.
07:59ч. 3 Юли 2013 #117
dzennn
Това важи и за Бозов, но статията е за Портних
07:58ч. 3 Юли 2013 #116
dzennn
Кандидатът Портних трябва да има воля за:
1.Доказване на законни доходи и имущество,
2.Доказване, че не е партийна маша
3.Доказване, че интересите на Варна са над личните и партийни такива
07:32ч. 3 Юли 2013 #115
НОВ
Това мнение на гей дружинката ли е? :)))
07:28ч. 3 Юли 2013 #114
rоbyst
Портних е симпатичен млад мъж.
07:21ч. 3 Юли 2013 #113
едикойси
Ще бъда кратък. Срещал съм се и с двамата и мога са кажа, че от Потнике нищо не става просто голяма олигофренска марионетка. Твърдо за Бозов.
07:04ч. 3 Юли 2013 #112
НОВ
Никога повече Тикви!
06:41ч. 3 Юли 2013 #111
rоbyst
Волен е предател.
00:48ч. 3 Юли 2013 #110
nik
Бозов е дясната ръка на Кирил Йораднов. Колко години са управлявали и яли и пили на една маса и кои знае какви други неща.
За какво бяха тези протести във Варна?
КИРИЛ ЙОРДАНОВ 2 КМЕТ НА ВАРНА - ТВЪРДО НЕ ! БОЗОВ ДА СЕ МАХА !
00:45ч. 3 Юли 2013 #109
nik
Абе я ДПС във Варна..никво ДПС ..тоя се убиха да го подкрепят,само варненци не го искат. Да хваща пътя и без това цяла Варна знае колко обича командировките и никаква работа не върши само лапа парички и прави далаверки.
ВТОРИ КИРИЛ ЙОРДАНОВ НЕ ИСКАМЕ !!!
00:43ч. 3 Юли 2013 #108
Лора Спирова
Портних поне не крие кой го подкрепя, докато Бозов се пише независим, а пък още в неделя цъфна цвета му - червена калинка! Ко? НЕ!
00:37ч. 3 Юли 2013 #107
justice
Надрусан е само Портних, моля, прави разлика, явно и това не схващаш))))))), лека вечер и успех в неделя, ще и е нужен)))
00:37ч. 3 Юли 2013 #106
Сима
Боозов се заигра и с Веско Данов, най-голямата мутра на Варна - няма място тук. Искаме Варна да се развива,а не да тъпче на едно място и ДПС да ни съсипе съвсем.
НЕ, БЛАГОДАРЯ !
00:35ч. 3 Юли 2013 #105
Сима
Пяна ли си надрусана ли си не знам, но не е мястото ти тук..Човек на ДПС и БСП няма място във Варна. Като зам-кмет не е направил нищо, че сега ще ми прави. Айде моляя, кои знае какви интереси ще обслужва..да не се събиди Варна с нов областен от ДПС както стана в Благоевград и да писнем всички.
00:34ч. 3 Юли 2013 #104
Сима
То просто си личи какви са моите коментари и какви твоите, малко по-стегнато се опитай поне.
00:33ч. 3 Юли 2013 #103
Сима
Честно спора с теб е напълно безмислен..твърде неадекватна си и пишеш небивалици. Хвалиш ми човек на ДПС 0- Бозов, защото бил решил проблема с боклука, а проблема с администрацията кой го реши?
00:33ч. 3 Юли 2013 #102
justice
ааааааааааааа, хахаххаха, само за станка не ми говори))))))))))))много добре знам кой я помоли да напусне и какви драми бяха, не , не , ен, няма смисъл да споря с незапознат човек, знам, знам кой кой е)))))))))))))))))))))))))аааааа, много си зле, айде, продължавай с коментарите , не ми пречиш)))))))
00:31ч. 3 Юли 2013 #101
justice
явно пак си назад с инфото - те отдавна оттеглиха подкрепа, щото вече са при другия кандидат))))))))))))))това е официално, инфорирай се повече, освен за нещата в общината, с коити не си наясно, информирай се и за протестиращите, важно е, !!!
00:29ч. 3 Юли 2013 #100
Сима
Да уточня Младен е гладуващия човек в палатката,а Петя е една селянка и членка на БСП
00:29ч. 3 Юли 2013 #99
Сима
"Бозов се бил разбра се с протестиращите"...хахахх защото протестиращите играят с него.
Кои са протестиращите- Младен и Петя - гласа на народа хахахххахахаххах ее това беше голяма изцепка честно.
00:26ч. 3 Юли 2013 #98
Сима
За толкова кратко време Портних, от порядъка на една година, успя да направи и невъзможнто за града - започнаха да се усвояват европейски средства. Нещо, което до сега не се случваше, защото определени хора спъваха нещата. Благодарение на неговото настояване подадоха оставки Станка Димитрова, шеф на Дирекция "Култура и духовно развитие", и Константин Камов, директор на ОП "Инвестиционна политика", Радушев - шеф на дирекция „Европейски и национални оперативни програми“ - непоказал и грам дейност по време на управлението си. Абсолютен провал в усвояването.
00:26ч. 3 Юли 2013 #97
justice
оооооооооооо, вече подозирам проблеми в детството, има нещо сексуално- стига вече, мила, скъпа, !?!?!?това от програмата на бозов ли го прочете за пешеходния ринг, ставаш смешен(а)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:22ч. 3 Юли 2013 #96
justice
три неща, веднага - 1.разчистване на боклуци - куликов, радушев, камов, да поясня - гл.секретар, шеф евр.проекти, шеф на обществените поръчки, карам ги поред, да поясня, че явно бавно схващаш, разбра се с протестиращите, има доверието им, спечели на първи тур, май станаха повече от три....
00:22ч. 3 Юли 2013 #95
Сима
Говоря за Пешеходен ринг, доставка на нови 70 автобуси, откриване на нови места в детските градини, повече озеленени площи в града и места заотдих и почивка.
00:22ч. 3 Юли 2013 #94
Сима
Не скъпа спи ти се много и вече бъркаш яко нещата та да те светна по въпросите малко. Аз като гражданин, койт се вълнува от случващото се в собствения си град съм се заинтересувала с проектите, които възнамерява да осъществи Портних във Варна.
00:20ч. 3 Юли 2013 #93
Сима
Аз така и не чух ккави са трите неща, които е направил Бозата като зам-кмет..опитай се поне в интернет да ги наметиш
00:19ч. 3 Юли 2013 #92
justice
оооооооооооооок, исках да каже, че махна и радушко, но както и да е, явно не си навътре в нещата, не ги познаваш хората, а само каквото си чула
00:17ч. 3 Юли 2013 #91
justice
явно ти спиш, предвид предпочитанията ти
00:16ч. 3 Юли 2013 #90
justice
аааааааааааааааа, не, не, не, някои докато бяха временнии и за два часа разчистиха боклук, който за 12 год. никой не посмя да пипне......така европейски проекти - екипа му не знаят езици, великия му екип, и откакто е от 2011 г,в общината, тогава почнаха и проблемите, ако говорим конкретно, бозов и радушев - шефа на европейските проекти
00:15ч. 3 Юли 2013 #89
Сима
И коментара ти беше доста неадекватен, честно казано. Сигурна ли ,че не ти се спи?
00:14ч. 3 Юли 2013 #88
Сима
АЗ ти дадох три неща МИЛА моя..кажи три неща които БОЗОВ е направил докато е бил зам-кмет
00:12ч. 3 Юли 2013 #87
justice
Без "мила", става ли?много яловски ми звучи, така, да, определено Бозов е хубав, има харизма))), за разлика от някои мазни физиономии, но външния вид не е определящ, дай три неща, чакам)!
00:11ч. 3 Юли 2013 #86
Сима
Веднага ти давам три характеристики - усвояване на европейски средства - знае и може да го направи, опит в организирането и ръководенето на хора и изчистването на боклуците от общината
00:10ч. 3 Юли 2013 #85
Сима
Знаеш ли Бозов какво направи за 5 год в общината - НИЩО
00:10ч. 3 Юли 2013 #84
justice
сима, чакам три характеристики, убеди ме, моля те!
00:10ч. 3 Юли 2013 #83
Сима
Добре бе мила ще говорим..знаеш ли на колко снимки го има Данов с хубавия Бозов
00:07ч. 3 Юли 2013 #82
justice
Кога си е правил лична кампания????????когато искаше да ремонтират Сливница и Портних го спря като общински съветник и утре Варна е без вода, щото Сливница даде фира снощи, и за какви жилища говориш, дай факти, Данов!?!??!доказателства, то не е само така да кажеш нещо, дай факти и ще говорим?
00:05ч. 3 Юли 2013 #81
justice
Сима,дай три характеристики на визията на Портних - убеди ме и той ще е моят човек - три неща!
00:03ч. 3 Юли 2013 #80
Сима
Защо докато беше временнен кмет си правеше и лична кампания в същото време..продаваше ведомствени общински жилища на безценица и се заигра с Веско Данов. Защо?
00:02ч. 3 Юли 2013 #79
Сима
Защо нищо не е направол като заместник кмет?
00:01ч. 3 Юли 2013 #78
Сима
А вие защо сте така настроени срещу Портних...управлението на ДПС и БСП повеч ли ви допада. Този млад мъж еима иясна визия за града ни ,,,каква визия има Бозов?
23:57ч. 2 Юли 2013 #77
justice
ХАХАХАХАХАХА, има той един Ялов има, хахахаха, и защо с тия изтъркани послания, видяхме им волята!?!?!?петрова пак ръси мозък- ялов мозък, като кандидата - ялов , че и побелял)))! всички разумни и интелигентни хора гласуваха и ще повторят - БОЗОВ - кмет!!!хората искат личност, а не напудрен нос!!!!!!
23:46ч. 2 Юли 2013 #76
Obektiven
хахахах - смешното Потниче пак се обади.
23:05ч. 2 Юли 2013 #75
irons
Георги-пицата най-накрая заплю продажника сидеров!
22:28ч. 2 Юли 2013 #74
Petrova
Бозов"независим" а се оказва ,че е кандидатурата на ДПС и БСП :) отново се опитват да заблудят Варненци! Бозов е една кукла на Конци...движеща се от МЕСТАН И СТАНИШЕВ! Бозов е проект на Делян Пеевски !
22:26ч. 2 Юли 2013 #73
Petrova
:) единствената ЯСНА ДЯСНА кандидатура!
22:13ч. 2 Юли 2013 #72
rоbyst
VESKO,ти не разбираш.Аз се осъзнах.
22:08ч. 2 Юли 2013 #71
Dry-Ice
Много противен този. Бляк!
21:57ч. 2 Юли 2013 #70
Веско
Че вземи кажи какво и е свястно на кандидатурата,за да гласуваме и ние за нея. Направи 2 булеварда и купи рейсове-това го научихме дай нещо ново.
21:38ч. 2 Юли 2013 #69
rоbyst
Аз ще гласувам за този човек.Единствената свястна кандидатура.Успех,г-н Портних!!!
21:24ч. 2 Юли 2013 #68
Geo
Да живеят Българите В управлението!!!!
21:13ч. 2 Юли 2013 #67
irons
Роби колко парчета пица изяде за да подкрепяш продажниците от атака?
21:02ч. 2 Юли 2013 #66
irons
Венче и кой е този кандидат, който описваш?
20:37ч. 2 Юли 2013 #65
morski
Този младеж изтъква всеки път едно и също нещо.Как ремонтирали булевард Владислав.Ами да каже КАК , по кое време и от КОГО.ГЕРБ вечев оставка решиха да налеят малко милиони на техния човек от ХидростройА къде бяха 4 години?А да - в морската градина!
20:23ч. 2 Юли 2013 #64
В. Петров
Няма как новият ни кмет да не е партиен член, защото и двамата имат такава принадлежност. Портних е член на ГЕРБ, а Бозов е БСП!
20:22ч. 2 Юли 2013 #63
В. Петров
Доста изтъркано е това с пуското гражданство на Портних, защото всички вече знаем, че не е вярно.
20:12ч. 2 Юли 2013 #62
Nestor Mahno
Слышь, Николаич, трябва да осигуряваш семейството си чрез собствени приходи, а не от дарения!
20:09ч. 2 Юли 2013 #61
Веско
Дървото знаеш кое е а платените задници също знаеш кои сте нали?
20:07ч. 2 Юли 2013 #60
Веско
joji пише се трЪби не трАби може би се учиш вече да говориш на украински както кумира ти. А кумир нали си виждал при индианците? Едно дърво пред което всички падат на колене и се дупят.
19:51ч. 2 Юли 2013 #59
Венче
Не искам кметът ми да е партиен член! Не искам партийна централа да го контролира и му спуска партийни решения за изпълнение. Искам кмет контролиран единствено от нас - варненците.
19:08ч. 2 Юли 2013 #58
robyst Браво на Варненци че набиха шута на тоя гробар!
18:51ч. 2 Юли 2013 #57
Марто
Асфалт: настилка която се полага преди да се разкопае пътя. Браво Портних, успя да се докажеш.
18:47ч. 2 Юли 2013 #56
jojo
вавилоне ти имаш ли с какво да мислиш
18:43ч. 2 Юли 2013 #55
Вавилон
Jojo промит мозък такъв, като се прави нов асфалт се сменя първо това което е отдолу. Елементарни неща! Не става този Портних! Един асфалт направи и си остави ръцете! Хайде сега всички да му извикаме Д О В И Ж Д А Н Е ! ! !
18:39ч. 2 Юли 2013 #54
genoveva ivanova
Доц.Бозов благоустройството на центъра на града е важно-но не забравяйте и кварталите.препоръчвам ви да пътувате само веднъж с автобус-14-старите-жълти/от началото до края на линията-ЕДВА ЛИ ЩЕ ИЗДЪРЖИТЕ!ВРЕМЕ Е ДА ПОМИСЛИТЕ ЗА ТОВА КАТО СТАНЕТЕ КМЕТ!
18:38ч. 2 Юли 2013 #53
jojo
голямата новина браво:да си чувал че трабите са стари а домакинствата са много и системата се натоварва.или на тебе не ти е ясно това.да не е приатно да нямя водя толкова дълго време но не е болка за умиране така че но е голяма новина Вавило
18:36ч. 2 Юли 2013 #52
Сенатор
Е не е истина и Сливница ли ще режат? Много недомислено отново, а Портних се хвали с ремонта.
18:36ч. 2 Юли 2013 #51
Stany
Изборът вече е между мракобесната ДПС и комунистическата БСП, подкрепящи Бозов, и демократичното бъдеще на Варна!
18:30ч. 2 Юли 2013 #50
Вавилон
Браво за бул. "Сливница", младия меринджей успя да промени Варна. Бул "Сливница", неговата гордост е вече река Сливница
(виж линк...)
18:21ч. 2 Юли 2013 #49
jojo
о нещо си се сбъркал не ние сме се продали за жълти стотинки.да питам а ти знаеш ли нещо за кумир.
18:19ч. 2 Юли 2013 #48
Вавилон
Смешни сте. Продали сте се за жълти стотинки, или не знаете нищо за миналото на вашия кумир.
18:16ч. 2 Юли 2013 #47
Изтрит потребител
хаха защо ли :D
18:15ч. 2 Юли 2013 #46
jojo
няма да получиш отговор от него
18:14ч. 2 Юли 2013 #45
Изтрит потребител
Не, на вавилонския
18:13ч. 2 Юли 2013 #44
jojo
на мене ли говориш
18:09ч. 2 Юли 2013 #43
Изтрит потребител
Я кажи да нямаш някое незаконно имотче в Максуда, и Бозов и на теб да ти е обещал узаконяване?
(виж линк...)
18:05ч. 2 Юли 2013 #42
jojo
да те питам вавилон.ако гетата станат легални какво ще правиш.пак ли ще поткрепиш това деяние.
17:54ч. 2 Юли 2013 #41
Вавилон
Варненка смятам да не те отразявам. Напъни си двете мозъчни клетки в главата, и може да разбереш район Одесос от къде до къде е и коя е въпросната секция 76.
17:54ч. 2 Юли 2013 #40
jojo
вавилон в секция № 76 (Одесос).това не е ли където Бозов правеше агитация.или правиш някаво смешно наслагване на процентите на Порних с тия проценти на секция № 76 (Одесос).нека да се обарнат по друг начин процентите от секцията + 3.1% от масуда и стават рани на колко на 30 % за Бозов
17:51ч. 2 Юли 2013 #39
Гларус
Аз работя за много хора, аз макар да съм политически безпристрастен и по-скоро националст и патриот ,гледам да работя за своето общество и да бъда полезен вече. По-лесно е да паднеш духом, в идеалите които преследваш, вярно! Инак работя и на две места , като търговски представител и охрана в магазин за хр.стоки. Винаги имам на разположение компютър обаче, да работя и затова , което смятам за по-редно. antypropaganda ,alternativ info, anonon, бунтовници и т.н.
Не обличам ненавистта си към циганският етнос, с политически пристрастия, макар да съм гласувал за НФСБ , защото смятам, че трябва да има образователен ценз, за тези упражняващи глас на избори. Никой не ми плаща, за да коментирам и публикувам тук в подкрепа на Бозов. Тя е резултат на това, че имаше повод и причини, даващи ми основание да предскажа по-рано, кой ще спечели битката за ромските гласоове. Съжалявам, че съм засегнал тези от Вас, които пропагандираха Бозов, като основно заподозрян за този електорат ! Kaкто и че недолюбвам корпоративни лобисти, като тези на трибуквените варненски парашуто-силоваци в ГЕРБ и техните кандидати. Вероятно по душа съм социалист, доходите са ми прекалено малко за бял човек, в рамките на 500$ макс. От както съм роден в тази страна нямам усещането обаче, че живея в социално и национално отговорна среда, а по-скоро в такава, която обслужва корпоративната олигархия и силите и в различните власти, зад която днес във Варна е съсредоточена групировката ТИМ. Нека не отричаме факти, нека знаем за кого гласуваме. С Портних, те ще имат повече власт ! Казвам "те" , ако Вие сте сред тях, хората от олигархията , разбирам напълно вашата гледна точка, вероятно и аз щях да я споделям, ако бях на ваше място.
I do not agree often with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
17:51ч. 2 Юли 2013 #38
Изтрит потребител
Охх Вавилонче... Чети, чети.."В „Одесос“ за доц. Бозов са гласували 5 613 избиратели, или с 508 повече спрямо Портних, на когото са се доверили 5 105 души."
17:46ч. 2 Юли 2013 #37
Вавилон
Резултата от секция № 76 (Одесос) – 79:23 гласа в полза на Портних!!! Я пак си помисли кой купува.
17:41ч. 2 Юли 2013 #36
jojo
Максауда гласува за Бозов не си в час с информацията.Бозов купува циганските гласове, и трябва да си ходи.и ето го доказателството.Бозов в Максуда - YouTube-дори можеш да си го преварташ
17:37ч. 2 Юли 2013 #35
Вавилон
Варненка Максауда гласува за Портних не си в час с информацията. Потника купува циганските гласове, и трябва да си ходи.
17:36ч. 2 Юли 2013 #34
jojo
добре казано от варненка
17:35ч. 2 Юли 2013 #33
jojo
бозов в циганската община.а Портних защо в комуна.или си чул нещо и просто го пишеш колкото да не заспиш а
17:35ч. 2 Юли 2013 #32
Изтрит потребител
Портних в общината, Бозов отново в Максуда!
17:32ч. 2 Юли 2013 #31
Вавилон
Бозов в общината, Портних в комуна!
17:31ч. 2 Юли 2013 #30
jojo
интересното е че в цялата страна се водят протести против ДПС,БСП,АТАКА-а тука изкаме да изберем техен човек.и Абрамович е прав дайте му шанс на един нов и кандидат.а не старите примки на нов глас.няма смисъл
17:27ч. 2 Юли 2013 #29
Абрамович
Нека се даде път на един млад кандидат със свежи идеи . Бозов е част от екипа на Йорданов а сега е подкрепен от БСП и ДСП стига сме се връщали към старото !
17:27ч. 2 Юли 2013 #28
wtf
Какво се карате няма значение дали ще е комуниста бозов или зависимия боклук потник , и в двата случая нищо добро не чака града , даже като се замисля нямаше смисъл да махаме кирчо след като избора е измежду тези двамата...
17:24ч. 2 Юли 2013 #27
Stigabe
Ако не искате ПРОЕКТА ОРЕШАРСКИ да се осъществи и във Варна, чрез кандидатурата на БСП и ДПС - Христо Бозов!!!
Гласувайте на 7 ми юни!!!!
Гласувайте за ВАРНА!
17:23ч. 2 Юли 2013 #26
Вавилон
Воля за какво? Нашмъркан "млад меринджей" ти две правилни изречения едно след друго не можеш да свържеш. ЧАО ГЕРБ ОТ ВАРНА.
17:20ч. 2 Юли 2013 #24
mancev
В неделя Варна има два избора, или кмет от ГЕРБ или кмет от БСП ДПС и Кунева... Никога не съм смятал че Варна ще има кмет от ДПС...
17:19ч. 2 Юли 2013 #23
Шерифа
Варна е пред избор... дали да избере левия Бозов или десния Портних. Бозов подкрепен от БСП и ДПС, а Портних от ГЕРБ, СДС, новото време и др...десни партии..
17:18ч. 2 Юли 2013 #22
nik
Я вижте мако Пловдив и Благоевград..хората полудяват там. Нечувана подигравка и гавра с българския народ..всички са скочили против кабинета "Орешарски" само ние варненци искаме за кмет тоя мърльо от ДПС. Ние на обратно ли ще го играем какво?
17:18ч. 2 Юли 2013 #21
nik
Я си гледайте работата бе платени драскачи такива, Как не ви е срам да подкрепяте човек на БСП и ДПС. Не виждате ли какво става в страната..какво искате и тука ли да се лее кръв?
17:15ч. 2 Юли 2013 #20
Георги
Не се поддавайте на манипулации Българи...
Отвсякъде валят фалшиви и дублирани манипулатури!!!!!
Да живей Волен-втория Левски на България!!!
Да живее Волен-истинския символ на напушените и мислено освободените...тоест лудите...
Ние ще победим...и ще окупираме всички лудници....там ще ние базата и от там щуправляваме...
Българи гласувайте за Атака и всички луди!!!!Хапред...победа!!!!
Да живеят също и СКАТ и НФСБ...Заедно напред!!!
17:09ч. 2 Юли 2013 #19
Geo
Българи манипулацията продължава пак ме дублираха манипулаторите аз за втория Левски Волен и Атака така манипулират Атака и Волен в България!!!
17:07ч. 2 Юли 2013 #18
bodo
боко вземи си пора в Банкя, тука само мангалите гласуват за него. Аз не искам за кмет млад меринджей....Ко ? Не !
17:02ч. 2 Юли 2013 #17
jojo
дзенн да те питам това което пише от тв 7 ли го чу.да питам
17:00ч. 2 Юли 2013 #16
dzennn
Портних трябва да излезе с ясен отговор за конфликта на интереси в неговото семейство.Тъстът му Красимир Маринов като член на борда на ВиК Варна, зарежда дружеството с метан от фирма"Метан-груп" която се води на дъщеря му-съпругата на Портних.Да се дадат обяснения за течащата във НАП-Варна вътрешна проверка за прикриване на данъчни нарушения на сем. Портних и сем.Маринови...Да изборявам ли още за какво трябва да ИМА ВОЛЯ кандидатът за кмет на Варна!!
17:00ч. 2 Юли 2013 #15
Георги
Българи!...Гласувайте за БОЗОВ!!!!
Това е верния избор за Варна... Да живей новия Левски БОЗОВ...ПОБЕДА!!!!!...Атака подкрепя истинския българин ЛЕВСКИ-БОЗОВ!!!!!!
16:56ч. 2 Юли 2013 #14
jojo
и ето ти отговора.бул.Сливница , Владислае и новите автобуси за града.а другиа какво е направил когато е бил в администрациата на кирил.аз да попитам.
16:52ч. 2 Юли 2013 #13
pupi
жожо и какво е ТО, ако смея да попитам?
16:50ч. 2 Юли 2013 #12
Gorko
Пияница!
16:47ч. 2 Юли 2013 #11
jojo
когато се информирате и престаните да бъдете платени.тогава коментирайте.Бозов никога няма да направи това което порних направи за 2 години.да е ясно на платените коментатори.
16:46ч. 2 Юли 2013 #10
blajjj
Те ключови промени в местната администрация трябва да се довършат . Остават Богдан Караденче и Бозов !
16:40ч. 2 Юли 2013 #9
Гларус
Честито на украинския цар киро , в надопреварата му за цигански гласове.
16:38ч. 2 Юли 2013 #8
dessi_pavl
Освен това да не забравяме, че зад Портих стои ясна политическа подкрепа, което означава ясна политическа отговорност.
А Бозов е уж "независим". Ако спечели изборите, БСП и ДПС ще се тупат по гърдите, ако загуби ще кажат, че е независим. Това е подла политическа манипулация.
16:36ч. 2 Юли 2013 #7
dido
това келнерче доказа , че е само зет на тъста си = мюре на янко станев и пълен помияр . Това доказа - при това е сктрашно злобно момче . Никакви пари, никакви договори не е направил за варна ! Хайде - ще те траем до 7ми юли - после се пръждосвай !
16:35ч. 2 Юли 2013 #6
dessi_pavl
След като според вас той с нищо не се е доказал - дайте му 2 години да видим какво може и ако може - ще го подкрепим отново. А Бозов вече го видяхме - подлога на Киро и играч на БСП-ДПС-Атака.
И кметът на Бургас е млад, но там не се оплакват.
16:30ч. 2 Юли 2013 #4
jekova
dzennn , той ли с какво е доказал? Ти във Варна ли живееш?
16:28ч. 2 Юли 2013 #3
Йоан Каратерзиян
В интерес на истината Портних лично спаси най-малко 2 европроекта, въпреки саботирането от страна на Кирил Йорданов. Лично осигури парите за Варна и знам, че ще продължи да го прави.
16:27ч. 2 Юли 2013 #2
Султанка
Абе този човек е доста самоуверен и май си вярва!И на какво отгоре?Хич не ми е ясно!Може би някой го навива, че може да спечели Уимбълдън!Ами като има кой да му се вързва,току виж спечелил и Ролан Гарос!
16:23ч. 2 Юли 2013 #1
dzennn
С какво бе, сине майчин си доказал, че имаш воля за промяна????