21:05ч. 9 Юни 2013 #85
Vanilla
Господих Портних не можа да се оправи с мениджмънта на няколко хотела, вслествие на което компкекс "Гранд Хотел Варна" е в такова плачевно състояние, какво да говорим за цял град....
20:54ч. 9 Юни 2013 #84
mancev
Ако варненци не изберат този млад и отговорен човек за кмет, никой няма да им е виновен че са избрали протежето на Кирил Йорданов- Бозов лъжеца...
20:01ч. 9 Юни 2013 #82
movsar
Не си хабете нервите. Потник е новия кмет. Решено е
19:29ч. 9 Юни 2013 #81
дядо Тиква
Животът е ежедневен низ от компромиси - като се почне от сиренето, което ще купим от магазина, та се свърши с подбора на приятелите ни. В случая - нека да е малко компрометиран , доказал се като работник, относително млад, относително необвързан с престъпни групировки, да е подкрепян от уважавана партия, да знае че провала тук ще му струва скъпо, да може да надмогне егото си в служба на града, да може да понася "благодарностите" на съгражданите си, да е винаги усмихнат, да има време за всички ...... и чифт крила, за да се възнесе ... Божееее.., какви тъпунгери ще трябва да се търпят, днес един искаше да му върнат имот срещу честната му дума ...Че и се сърди...
18:59ч. 9 Юни 2013 #80
Gabura
VESKO, съгласен съм за стаята на Бацата, за храните които не съм сънувал може и да поспорим, но това не е важно. Моля те кажи ми според теб кой е най-добрият избор за кметският стол? Лично мое мнение е да се даде шанс на някой млад човек с опит в управлението, ако не успее има лесно събираме се заставаме пред сградата на община Варна стоим там ден, два, три или колкото е необходимо и чакаме следващия. Нима имаме алтернатива? Въпрос на време е, който и да застане на това място да си стисне ръцете с неподходящи хора. За нас остава само да чакаме и да се надяваме, че всяко нещо което става в града и е в ощърб на гражданите, извършителите ще си получат заслуженото. Ясно е, че до съд и затвор няма как да се стигне за които и да е от политиците, но поне оставката на дадения човек е достатъчна. Това е моето мнение.
18:10ч. 9 Юни 2013 #79
Веско
Шерифе много се радвам,че съм обект на твоята любов. Предполагам това ме доближава до ббб. За справка по него време в Гранд хотел Варна работеха около 800 човека-все ще имаш някой познат-попитай го,аз нито се правя на важен нито на отворен просто казвам как беше. А ако твоята теза е че човека с най-българското име Портних на 21г е бил човек с нужните знания,умения,квалификация и рутина да ръководи такъв обект,то и аз те съветвам-помисли коя теза изглежда по вероятна и помисли върху друго-какво беше този хотел преди Мултигруп и какво е сега-като име,марка обслужване и т н.
17:54ч. 9 Юни 2013 #78
D.Nedeva
Ех, как ги обичам такива компетентни като Веско...да не си му хранил ти котката на Бацата :))) плюс това такива личности обикалят цяла България и това не прави ваички управители зависими от тях...много глупава теза развиваш!
17:48ч. 9 Юни 2013 #77
Веско
Gabura,Бацата имаше собствена стая в Гранд хотел Варна.Най-красивата стая-еталон направена от финландска фирма а котката му се хранеше с неща каквито ти не си и сънувал. Хотела беше на Илия Павлов но като дойде Андрей Луканов собственика седеше мирно до него. А кандидата ти за кмет на 21 лазарника беше спуснат с парашут и направен директор при най-големите комуняги,грабили Родината.Как мислиш?? Може ли да НЕ е един от тях???
17:21ч. 9 Юни 2013 #76
Gabura
Като допълнение държа да отбележа,че не подкрепям и не харесвам политиката на ПП ГЕРБ. Но просто с оглед кандидатите, може би това е най-разумният вариант.
17:02ч. 9 Юни 2013 #75
Gabura
Според мен единственият не опетнен кандитат за кмет на град Варна е Иван Портних. Не мога да разбера какво общо има ,,Бацата" с Гранд Хотел Варна, освен че е празнувал сватбата си там и е прекарал доста дни и нощи в забавления (такива са били времената)? Мисля, че за нашият град е нужен млад и трезво мислещ човек, какъвто неуспоримо е г-н Портних. Ако не беше така надали щеше да е директор на този комплекс в продължение на толкова много години. Ако се върнем малко назад във времето и разгледаме структурите и компаниите на покоиният Илия Павлов там ще забележим, че няма ръководни кадри който да не са с добро образование и неуспорим потенцял. Както и да е. Времената се променят и ако той бе поставен специално в Гранд Хотел Варна от Илия Павлов и не разбираше от работата си, то той отдавна е щял да бъде изгонен както се е случило с всички поставени от него лица там. Успех на г-н Портних и дано станем по-добри и да не търсим само лошото, а да видим и доброто! Ситуацията в държавата е повече от ужасна и точно сега трябва да сме силни и сплотени!
16:35ч. 9 Юни 2013 #74
Ема
Другитите направления са - детските градини - ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ ЗА МНОГО МАЙКИ, инфраструктура и туризъм.Туризмът трябва да се развие във Варна..това е най-лесния и най-бърз начин да дойдат пари в града.
16:33ч. 9 Юни 2013 #73
Ема
Като започнем с администрацията,останала още от времето на Йорданов, възрастни жени на по 60 години, които не знаят как да работят на компютър и те гледат умно умно.., освен да пият кафе и да пушат цигари по цял ден друго не правят.
16:30ч. 9 Юни 2013 #72
Ема
Веско, ти май имаш изкривена визия за нещата... няма какво да защитаваш хора, които години наред са дърпали Варна надолу. Не те знам дали си от този град или не и не ме интересува... но аз съм и ми позволи да съм малко по-наясно от теб с това какво се е случвало години наред тук.В този град има много неща, които трябва да се променят.
16:26ч. 9 Юни 2013 #71
Krank
Веско, яд те е че говоря против твоите ли? Съжалявам. Аз боравя с факти. Не обвинявам и не обиждам. Твърдя истини и защитава града си, за който ме е грижа! Ако на теб ти плащат, за да обиждаш не говори добре... :)
16:26ч. 9 Юни 2013 #70
nik
А за Станка Димитрова?
16:25ч. 9 Юни 2013 #69
nik
Кое точно не е истина от казаното, не е ли факт, че г-н Радушев години наред спъваше евросредствата за Варна?
16:18ч. 9 Юни 2013 #68
Веско
Хритиянчо достатъчно,изпълни си нормата,отивай да си вземеш хонорара-заслужи си го напълно.
15:54ч. 9 Юни 2013 #67
Изтрит потребител
Да не говорим и за Бозавия, който е й протеже на най-мразения кмет на Варна.. след като седна на кметския стол даде обещания за промяна, а единственото, което промени беше мнението си, че няма да се кандидатира за кмет!Не бих му гласувал доверие, защото знам, че е марионетка на Йорданов!Копията на Кирчо - вън!
15:48ч. 9 Юни 2013 #66
Krank
Всички тези долуизброени заспали души са вън, благодарение на непреклонността и желанието на И. Портних в Община Варна да СЕ РАБОТИ и то резултатно!!! Когато факти говорят....
15:47ч. 9 Юни 2013 #65
Ема
То си пролича за тоя Радушев , колко евросредства усвои Варна по времето на Кирил Йорданов - НУЛЕВИ.Добре, че от последните 10-тина месеци има някакво раздвижване по този въпрос.
15:46ч. 9 Юни 2013 #64
Krank
Антон Жожев- пуснал корени вече в Общината - вземал, вземал та се забравил... Не оставил и стотинка за варненци. Най-после - вън!!!
15:45ч. 9 Юни 2013 #63
Krank
Станка Димитрова, шеф на Дирекция "Култура и духовно развитие", и Константин Камов, директор на ОП "Инвестиционна политика" - нулева активност, само корупционни практики и невключване на Варна в никакви европрограми. Отстранени, благодарение на желанието за резултатната работа на И. Портних!
15:44ч. 9 Юни 2013 #62
Ема
Ха, ние щото варненци сме малоумни и не ги виждаме нещата от километри, уж независими не знам си какво. Тоя Бозов нали е бил заместник-кмет на Йорданов, а хората не го знаят и дори като го видят по улиците не го познават, добре, че си е пуснал мустак, та да се отличава малко и да е по- разпознаваем от останалите глупаци кандидати. А Куликов като секретар..да даде отчет, какво е наоравил, с какво е допринесъл за града.
15:43ч. 9 Юни 2013 #61
Krank
Калинка Попстефанова - бездушна работа...
15:42ч. 9 Юни 2013 #60
Krank
Радушев - шеф на дирекция „Европейски и национални оперативни програми“ - непоказал и грам дейност по време на управлението си. Абсолютен провал в усвояването на евросредства за Варна!
15:41ч. 9 Юни 2013 #59
Krank
Едно време се правеха козметични промени в общинакста администрация. Ние стояхме отсрани и ръкопляскахме, докато не видяхме, че града ни изостана на светлинни години от останалите черноморски кътчета. Сега Портних показва, че ще прави ЦЯЛОСТНА ПРОМЯНА в стила на работа!!! Това е най- хубавото!!!
(виж линк...)
15:39ч. 9 Юни 2013 #58
Шерифа
Куликов е от 15 години в тая община, а Бозов е 7 години заместник на Кирил Йорданов. След като го свалиха от власт той посочи именно Бозов за свой заместник....сега го вкарва като кандидат и иска да продължи управлението си... един вид Бозов е Кирил Йорданов 2 ! Това не трябва да се допуска !
15:38ч. 9 Юни 2013 #57
DiP
От средата на 90-те е собственост е на Мултигруп :)
15:36ч. 9 Юни 2013 #56
Ема
И какво направиха...това е много съществен въпрос, който лично аз бих искала да им го задам.
15:34ч. 9 Юни 2013 #55
Ема
Напълно съм съгласна, вместо да се плюят един друг е по-добре да се направи нещо градивно и най-вече полезно за нас. А ние муцуни като Бозов и Куликов са ни ясни от дълги години, поради простата причина, че те са от дълги години в общината.
15:33ч. 9 Юни 2013 #54
Веско
Комунягите както винаги надминават себе си в изказванията! Приятното работещо и можещо протеже на Андрей Луканов и зет на доносник на ДС се е развихрило и иска да лапне големия кокал. Това гледам докарва в много хора желание да правят фелацио на него вместо на гуруто си-тиквоча убиец на Варна.
15:29ч. 9 Юни 2013 #53
Сима
Варненци искаме, човек, който да не се крие зад независима кандидатура, а да излезе с ясна позиция и да поеме отговорност за бъдещите си дела.
15:22ч. 9 Юни 2013 #52
Nestor Mahno
Как се казва работодателят на Иван Портных на сегашната му длъжност като мениджър на Гранд хотел"Варна"? Чия собственост е бил хотела по време на 10-годишния трудов стаж на този кандидат в него?
15:17ч. 9 Юни 2013 #51
Изтрит потребител
Кинг, съгласен съм с Вас! Освен това аз бих подкрепил кандидатурата на г-н Портних, защото се доказа, като отговорна и работеща личност!
15:14ч. 9 Юни 2013 #50
Шерифа
На нас ни трябват млади и амбицирани хора ...хора, които знаят как да управляват...след като този човек е 10 години мениджър на голям компекс като Гранд Хотел Варна... значи може и има опита да управлява града ни....
15:12ч. 9 Юни 2013 #49
Yordan
Тоя номер с независимите вече го гледахме. Дайте да видим какво ще стане с един зависим.
15:03ч. 9 Юни 2013 #48
morski
Партиите винаги са се стремели да "подкрепят" най-сериозната кандидатура сред не членуващите в ничия партия кандидати.По този начин след изборите се кичат л лаврите, че техният кандидат е победил.На всички общински избори е било така.На предните ГЕРБ също побърза да подкрепи сигурно печелещите и след това се скъса от евтин ПР
14:47ч. 9 Юни 2013 #47
nik
Няма "НЕЗАВИСИМ", това сме го чували много, много пъти..години наред все независими, ама подкрепени от не знам кой си. Далавери и сделки помежду си. Кмета трябва да е ясен, няма какво да си говорим ала бала.
14:43ч. 9 Юни 2013 #46
Krank
Не прави чест на Бозов и Трифонов, че "тръбят" навсякъде, че са независими кандидати, подкрепени от еди кой си. Те са точно определени политически фигури! Още в рамките на предизборната кампания се опитват да замажат очите на избирателите, което мен лично ме дразни.
14:42ч. 9 Юни 2013 #45
Спас
Дари, така е! При избора на кмет, трябва да се гледа по -скоро личността и ангажиментите, които е изпълнила тази личност до сега за ВАРНА, а не толкова партийната принадлежност!
14:41ч. 9 Юни 2013 #44
blajjj
С черен PR - до никъде ! Нека Портних продължава със същата воля и устрем да се бори за Европейската визия на Варна . Показа , че преасвалтирането във Варна е постижима цел , и въпреки спънките от администрацията , даде тласък на проектите .
14:35ч. 9 Юни 2013 #43
dari
Освен , че кампанията трябва да бъде сблъсък на идеи .... след избирането на даденият кандидат трябва да се съблюдава за изпълнимост на поетите ангажименти , а не да стане като в сегашният парламент ..... обещаваха по 500 лв пенсии , 1000 заплати , национализиране на енергийните дружества , връщане на златото , незнам си колко работни места. Целите и обещанията трябва да постижими. Според мен Портних е заложил на абсолютно постижими цели !
14:29ч. 9 Юни 2013 #42
Изтрит потребител
Сима, права си! Варна е прекрасен град с огромен потенциал и заслужава да има европейски облик!
14:20ч. 9 Юни 2013 #41
Сима
Всеки човек има право да изказва мнение и гражданса позиция. Моята е такава ....да за съжаление аз виждам нещата реално и искам Варна да най-сетне да тръгне не на някъде си...а напред. Защо ли? Защото варненци заслужаваме да живеем в един по-добър и по-развит град, където нещата най-сетне ще започнат да се случват по-лесно, ане с 300 зора.
14:09ч. 9 Юни 2013 #40
Изтрит потребител
Браво на г-н Портних! Гражданите се надяват да видят сблъсък на идеи и програми, а не манипулаторското отблъскващо поведение, което видяхме на парламентарните избори, чрез разпространение на измислени компромати!
14:09ч. 9 Юни 2013 #39
lefer5
Смях в залата. То бива патос ама с/у заплащане направо се оляхте от хвалби.
14:04ч. 9 Юни 2013 #38
Сима
ЕВАЛА на човека, чесно! Колкото повече чета негови изказвания..толкова повече ми допада за кмет. Млад и амбицизен човек..смятам, че заслужава доверието на хората. Определено се различава от опонентите си , които са всичките изцапани с помия и мръсно минало.
14:04ч. 9 Юни 2013 #37
Сима
ЕВАЛА на човека, чесно! Колкото повече чета негови изказвания..толкова повече ми допада за кмет. Млад и амбицизен човек..смятам, че заслужава доверието на хората. Определено се различава от опонентите си , които са всичките изцапани с помия и мръсно минало.
14:01ч. 9 Юни 2013 #36
nik
За мен това се казва достоен човек. Кампанията трябва да мине с идеи и предложения за развитието на града, а не грозно и с компромати. Какво искат варненци...да гледат цирк или да се случват нещата? И кога тези неща ще започнат да се случват? Варна има много наболели проблеми, които трябва да се решат във възможно най-кратък срок..тази енергия и хъс трябва да бъдат насочени именно в това. Ако искаме Варна да заприлича на европейски град, ни трябва КМЕТ С ЕВРОПЕЙСКО МИСЛЕНЕ !
14:01ч. 9 Юни 2013 #35
Абрамович
На фона на това , което ни се предлагам не смятам, че има по-добра кандидатура, която да е и познаваема . Действията на Портних бяха видими и резултатни( проектите, булевардите и визията за промяна в администрация ). Куликов и Бозов се знаят , на кого служат и е излишно да се коментират . Марешки е силно недолюбван , а останалите леко неизвестни !
13:59ч. 9 Юни 2013 #34
DiP
lefer5, не им обръщай внимание :) За пореден път се убеждавам, че повечето коментиращи или са придошли "варненци", или са много малки, или са коне с капаци. Па може и трите заедно. Единственият шанс да станеш генерален мениджър на 25 години е да си ком. наследник или мутренско протеже. Само, че четящите явно не го знаят това.
пп. Добре, че герб дойдоха през 2009, че Варна да започне да работи по европроекти - му ха ха - виц тотален, аман с тези дъвки (и тази за културна столица, когато започна да се работи по тази идея още нямаше герб)
13:52ч. 9 Юни 2013 #33
lefer5
Всеки си има свое виждане по проблемите. Той и Бат ви БОЙКО много обешщаваше ама накрая се разбра какво представлява. Турско американски блюдолизец и пръв ибрикчия сред всички държавници.
13:50ч. 9 Юни 2013 #32
mustak
Аз искам Чък Норис за кмет :D
13:46ч. 9 Юни 2013 #31
D.Nedeva
Човек, който застава с името си зад своите идеи и цели. Има виждане за развитието на Варна и го следва от как има власт...направи много за одобрените европроекти и смятам, че заслужава моя глас!
13:45ч. 9 Юни 2013 #30
Кмета в сянка
Изчетох коментарите и едно немога да разбра ... как Лефер5 едва ли не се опитваш да кажеш на "черното -бяла"
13:44ч. 9 Юни 2013 #29
Petrova
лефер5 стига си гледал в чуждата "купа" кой къде бил....върши ли си работата човека! какво искаш да кажеш КИРО КОЙ го направи кмет???? сигурно по честен избор беше?
13:39ч. 9 Юни 2013 #28
Спас
Възхищавам се на Портних за това, че до преди той да се появи Варна не беше чувала за европроекти, камо ли за отпуснати пари по европрограми! Варна кандидатства за европейска столица на културата през 2019 г, а общинската администрация е отказала спечелен проект за близо 1 млн. лева безвъзмездни средства за култура - това по времето, когато и радушев и Бозов са управляващи в Общината! Това, какво е?!?!?
13:38ч. 9 Юни 2013 #27
Кифла Шоколадова
така или иначе ето говорим си тук..кажи ни ако не ти представява проблем кой кой е! аз бих те излушала с удоволствие ... може пък да ми кажеш неща който незнам ... слушам те!
13:37ч. 9 Юни 2013 #26
Кифла Шоколадова
мен ми е смешно като казваш,че Портних бил мутра :) я го погледни бре...каква мутра :) АКО всички мутри бяха като него... нямаше да сме на това положение!
13:36ч. 9 Юни 2013 #25
lefer5
Не съм виновен че ви е малко информацията и не сте наясно за какво и кой става въпрос. Попитай някой варненец кой е Бацата и какъв фактор е в гранда като е назначил твой Ванчо там .
13:35ч. 9 Юни 2013 #24
Кифла Шоколадова
всеки може да си измиля какво ли не! но един голям човек наскоро беше казал" Когато фактите говоря и ....господ мъчи" Факт е ,че Портних е единствената свястна кандидатура! ОБРАЗОВАНИЕ-неуспорим факт-най-подходящото,за да е кмет! ОПИТ в управлението–стаж от 12 години! ВОЛЯ-доказа го , за много кратко време!
13:34ч. 9 Юни 2013 #23
Ladybird
Кого имаш предивид в такъв случай?
13:34ч. 9 Юни 2013 #22
Ladybird
Лефер, никой от нищо не го е страх! Единственият, който от самото начало си постави картите на маста бе той! Не се крил зад никакви инициативни или не знам си какви комитети, не е чукал от врта на врата да търси, койда му плати кампанията. Едиснтвеният, който пръв определи програмата си! Сега другите му дишат праха, зашото е на хиляди километри пред тях! Упех, г- н Портних! :)
13:33ч. 9 Юни 2013 #21
lefer5
Никога не съм казал че съм за Бозов. Не съм съгласен мутрата И. Портних да става кмет.
13:31ч. 9 Юни 2013 #20
Кифла Шоколадова
по време на кампанията един компромат не прочетох за Портних ... един!! сега и от пръстите да си ги смучиш тия глупусти .... няма смисъл!
13:30ч. 9 Юни 2013 #19
Кифла Шоколадова
лефер5 , БОЗОВ работи на КИРИЛ ЙОРДАНОВ ,а той работи с БПС И ДПС ... аз фес няма да си сложа,няма и да се обрежа..ти ако си готов ... гласувай си за БОЗАТА! А моето дете турски няма да учи
13:29ч. 9 Юни 2013 #18
Кифла Шоколадова
Тези Европари,бяха хвалани прах,нямаха шанс да се реализират в булеварди ако е беше Портних! Уж всеки казва,че е нормално да имаме булеварди- да,така е ,но заяо 30 години никой не ги направи!
13:28ч. 9 Юни 2013 #17
lefer5
Страх го е от компромати за да не разберат хората че е мултак, депесар , гербаджия, и е назначен в гранда и работи за БАЦАТА.
13:24ч. 9 Юни 2013 #16
Marmalad
* (а не като БОЗОВ.... ХРИСТО Общия...) простете, моя грешка ;)
13:22ч. 9 Юни 2013 #15
Marmalad
Борисов като лидер ми е изключително анти, към ГЕРБ като цяло проявявам нещо като апатия, но на този човек конкретно съм по-скоро склонен да се доверя. Най-малкото застава с лицето си, казва, че е от ГЕРБ (а не като Базитов да го играе Коста Общия на БСП, Кунева и ДПС ;)) и (пак за разлика от Бозов) няма нищо общо с ерата Йорданов.
13:19ч. 9 Юни 2013 #14
Ladybird
Изпуснатите европроекти по вина на Петър Радушев, не са останали незабелязани от Бозов, но той вероятно е имал изгода оттова варненци да не се възполват от тези средства! Облагодетелствал е себе си! Единствено Портних дръзна да каже истината в очите!
13:16ч. 9 Юни 2013 #13
Ladybird
Ставри, не знам, как може да има хора, които искат гласувайки за Бозов, в Общината да се върнат хора като Жожев, Радушев, Йорданов и т.н. Портних успя да се изправи срещу тях и да защити Варна от крадливите им ръце! Браво на него!
13:12ч. 9 Юни 2013 #12
Кифла Шоколадова
Варненци неискаме нито ТИМ= Чавдар Трифонов, нито БОЗОВ= КИРИЛ ЙОРДАНОВ.... за това стачкувахме ,затова е и камарата с камъни пред общината! ИСКАМЕ РАБОТЕЩ МЛАД кмет!
13:10ч. 9 Юни 2013 #11
Кифла Шоколадова
има и друг вариант,за да се явява "независим" Бозов ... може би е защото дори и БСП , не са тооолкова сигурни в него :) и да могат после да си измият ръцете:) тъй като на всички ни е ясно,че този няма шанс именно защото БОЗОВ= КИРО!
12:42ч. 9 Юни 2013 #10
Ladybird
Никакъв независим не е! Зависим е от всички този Бозов! Най- вече от Киро!
12:28ч. 9 Юни 2013 #9
mariana
Съгласна съм с Gloria и manchev.Само не кандидатури на БСП,ДПС и "независими"!Стига вече!
12:22ч. 9 Юни 2013 #8
Ladybird
Манчев! Много точно го каза - не е за хвалене! Вижте, какво става отново във Варна. Не може да се хвалиш, че си подкрепен от партии, срещу които гражданите протестират в момента!
12:19ч. 9 Юни 2013 #7
jekova
Браво на г-н Портних.. Да загърбим партийните си различия.. Единствения,който направи нещо за Варна.. А като кмет съм сигурна,че ще я направи най-добрия град за живеене !
12:03ч. 9 Юни 2013 #6
mancev
Прав е Портних да казва че Бозов НЕ Е независим. Но и Бозов го разбирам, когато те подкрепят БСП и ДПС едва ли ще ти е много приятно да се афишира. Гадното е че Бозов започва да лъже избирателите си още отсега...
12:02ч. 9 Юни 2013 #5
Ladybird
Единственият идеен е г-н Портних. Останалите са марионетки на Кирил Йорданов и на разни големи интересчии.
11:57ч. 9 Юни 2013 #4
japavlov
Дано поне има някакъв дебат по телевизията. Ама то при тея простотии в София може да ни пропуснат.
11:48ч. 9 Юни 2013 #3
BBB
Бозов с главно Б :)
11:48ч. 9 Юни 2013 #2
BBB
Ако стане така, бозов няма шанс :)
11:47ч. 9 Юни 2013 #1
Nestor Mahno
Кампанията за кмет ще протече в сблъсък на идеята кой е по-дистанциран от бившия кмет Кирил Йорданов и доколко кандидатът и неговата партия са консумирали от властта!