Борисов: Готов съм да ида в опозиция
Петък, 10 Май 2013 11:41Източник: в.Труд
Готов съм да ида в опозиция. Това заяви председателят на ГЕРБ Бойко Борисов в пространно интервю за сутрешния блок на bTV, в което той коментира и горещата тема от последните седмици - скандала с подслушванията.
"Сега ще бъда депутат. В предишните случаи не съм желал да бъда депутат и съм имал ясни цели. Но след четири години, в най-жестокото време за света... Аз мога да им кажа, че много лошо ще стане в следващите години, който и да е (на власт - бел.ред.)", допълни лидерът на ГЕРБ
"Бих поздравил всеки, който се нагърби с тежестта да носи политическа отговорност. Не като Станишев да посочва друг. Пожелавам успех на всички партии, ще ги подкрепям за важни теми в парламента", каза още Бойко Борисов.
"Аз и Станишев сме най-подготвените хора - бил е 4 години, той знае и трябва да си поеме отговорността", посочи той.
За възможните коалиции
Ако партиите в център-дясно са в парламента, и имаме възможност да направим с тях правителство, ще направим.
Ако има малки партии, които влязат в парламента, би могло да разговаряме с тях. Като видим какви са ни силите, тогава правим правителство. Ако не ни достигат, връщам мандата, идва втората партия, третата", заяви Борисов.
Борисов посочи, че не иска коалиция, тъй като партията получава държавни субсидии, за да бъде самостоятелна партия.
"Иначе защо не се обединим всички и не управляваме", попита Бойко Борисов.
На въпрос - дали е възможна коалиция между ГЕРБ и партия „Атака" или Меглена Кунева, той каза: „Нека да обмислим резултатите, да видим какви хора по възраст, професии, региони са гласували за нас - това също има значение.
За разлика от другите всеядни партии, аз не искам да бъда на власт на всяка цена. Властта не ни е самоцел".
За ситуацията в ГЕРБ след скандалите
"Партията е монолитна, партията знае кой е лидерът, знае кой е заместникът, дава дължимото на всеки един от нас. Аз винаги съм бил концентриран в управлението и партийната работа ми е била досадна да я върша", добави той.
Борисов каза, че вярва на Цветан Цветанов, който по думите му досега не го е подвеждал.
"Не виждам какво другите партии ги интересува как е устроена или какво правим в нашата партия, как се управлява или кой е човекът там.
Ако правим правителство, водим разговори, тогава могат да поставят условия. Аз съм щастлив, че днес всички социологически агенции, които прочетохте, и няколко червени дават предимство на ГЕРБ.
След 4 години управление хората продължават да вярват най-много на нас. Нека минат изборите, хората да се произнесат, да си направят изводи защо само нас мачкат", допълни Бойко Борисов.
Еднопартийно правителство е най-добро за хората
За мен еднопартийното управление е най-доброто за хората, защото има политическа отговорност, заяви Борисов.
Ако другите са дали по-добри програми, ще им стистна ръката, ще ги поздравя.
В следващите години ще стане още по-лошо, затова ще поздравя всеки, който поеме отговорността да управлява, коментира бившият премиер.
За подслушванията и "онзи разговор"
Да не се пускаме отново в празни приказки. Не случайно съм казал няколко пъти - когато има нещо незаконно, то не се коментира. Аз съм обикновен гражданин в момента като вас, не съм премиер, аз съм истински заинтересован да разберем кой е. Не се интересувам от интерпретацията.
Нищо до този момент и от проверката, и от това, което в момента се говори, аз не съм запознат. По незаконна тема не говоря.
Това заяви бившия премиер Бойко Борисов за разпространените скандални записи с него, Мирослав Найденов и Николай Кокинов, в началото на разговора.
Не изтича информация. Моя работа е с кого ще си говоря по телефона, заяви бившият премиер.
Ако ме е интересувало какво са правили прокурорите и какъв е ходът на проверката, то на следващия ден има официална пресконференция, посочи Борисов.
Цветанов го викат няколко дни преди изборите, учудвам се, че това се случва само с хора от ГЕРБ.
Не съм слушал записите, нито ще ги слушам, нито ще ги гледам. Бог ми е свидетел.
Оказва се, че само ние нямаме контрол. Всички маски паднаха. Вижда се, че всички са работили срещу нас.
Толкова бърза прокуратура не съм виждал и в мечтите си
Ако съм избрал главния прокурор, ще викна него, а не Николай Кокинов, заяви Борисов след въпрос дали той е посочил Сотир Цацаров за поста му на главен прокурор.
Подозирам от кого са правени записите в дома ми, но аз говоря, когато има конкретни доказателства. Не мисля, че записите са извършени от Мирослав Найденов. Абсолютно нищо, свързано с посочените дела, не съм направил.
В отговор на въпрос за твърдения на Найденов за подслушванията, извършвани от Цветанов, Борисов каза, че всеки може да говори каквото си иска.
Останал е изненадан, но си е научил урока. Аз съм донесъл програма, а ние вече 20-30 минути говорим за скандали, реагира бившият премиер.
Да оставим прокуратурата на спокойствие, тя показа, че е достатъчно организирана и бърза. Надявам се да продължи със същата скорост със сигнали, които има от Цветанов, Яне Янев, Делян Добрев.
"Толкова бърза прокуратура, в мечтите си не съм виждал", заяви още Борисов. "Надявам се прокуратурата да продължи по същия начин, да е толкова бърза, да е независима. Защото четири години хората ни питаха - няма ли някой от Тройната коалиция да влезе в затвора? Надявам се, със същата скорост, да продължи и сега, по всички сигнали, включително - вчера от Цветанов, от Яне Янев, от Делян Добрев по енергийната мафия", каза Борисов.
За управлението на ГЕРБ
Борисов представи информация на ЕС за сивата икономика в България в периода 2003 -2013 г. Той коментира, че в годините тя пада - от 35 до 31%.
Контрабандата на цигари е намаляла от 41 на 16%. Орешарски може да види данните, заяви Борисов.
Само нашето правителство отне лиценза на "Лукойл".
На въпрос защо всички не обичат Цветанов, Борисов отговори, че бившият вицепремиер държи партията стегната.
Да минат избори, ще си направим ревизия и на партийната работа. За съжаление твърде малко време съм отделял на партията, каза бившият премиер.
Цветанов досега не ме е подвеждал и му вярвам.
Става ужасно време за Европа - Испания, Гърция. Какво стана в Кипър, Словения, Португалия, попита бившият премиер.
Заради кризата хората останаха без работа и заради безумното управление на предишното правителство, заяви още той.
Когато ние дойдехме на власт, Орешарски представи положението на България - тя беше затънала, посочи Борисов.
Ако хората се подведат да гласуват за БСП в неделя, те ще слушат още 40 години едно и също, защото такива като мен ще застанат срещу "Белене", каза той в отговор на въпрос от водещата дали не му е омръзнало 4 години да повтаря едно и също.
Спорили сме по темата дали малко да не вдигнем дифицита, но пък ниският дефицит оставя лихвите по кредитите ниски, посочи още той.
Жертва сме на манипулация
Винаги, дойдат ли избори, БСП не са излизали срещу мен с нещо направено, а винаги с някакъв компромат.
Борисов посочи като успешни проекти на ГЕРБ ремонта на столичния бул. "Витоша", естакдата край Телевизионната кула, метрото. От първия ден сме вдигали доходите, заяви той.
Падна ми се да управлявам в най-жестокото време, когато се съсипва държавата, допълни бившият премиер.
Станишев отчита 20 милиарда инвестиции, 70% от тях са в София, когато аз съм бил кмет, заяви още той.
Програма "Конкурентоспособност" излезе най-идеалната програма, заслуга на Делян Добрев. Ако с това темпо продължава държавата, след 2-3 години ще видите какво ще стане с икономиката, коментира Борисов.
Хората очакват някой, за съжаление, да носи отговорност и за тях. Жертва сме на отговорна манипулация, винаги сме държали на сигурност. Ако сме ние, ще продължим да се борим България да има най-ниски данъци в Европа, коментира Борисов.
Всеки народ избира сам този, който да го управлявал. Гледайте какво сме направили - в градовете, в които сме повторили мандата си - София каква беше, Бургас какъв беше.
Не виждам как "Барселона" и "Реал" могат да направят общ отбор, или "Левски" и ЦСКА, но когато и двата са силни, ние гледаме идеи, сила, коментира бившият премиер.
|
Коментари |
16:16ч. 11 Май 2013 #185 Shana "Само нашето правителство отне лиценза на "Лукойл"" А на ЕРПтата? Кога?
Кога политиците наистина ще заработят за своите работодатели - народа, а не за личните си интереси? Народа нямаше нужда от оставката на правителството, а от адекватни спешни мерки. Няма смисъл да говорим "колко добродетелно било това, те показаха как не ламтят за тази власт...". Това си беше бягане от отговорност. А сега голямото завръщане с гръмко мото. Нека! Дано аз да съм си просто песимистична по подразбиране и следващите да почнат да си вършат работата.
Нещото, което мен ме интересува, ако ББ спечели, дали всичко ще се промени в положителна насока наистина? Това, което мен ме касае - ще има ли работа за мен? Ще се вдигнат ли заплатите на мама и тате, които се трепят от сутрин до вечер на работа за едни мижави пари, за да има хляб на масата? Ще се отпуснат ли повече субсидии за студентите, за да не се налага да ни вдигат таксите, което и без това си е пълен абсурд на базата на "качественото" образование и скъпата кола на ректора? А когато се разболея и имам нужда от изследвания и адекватно лечение, ще може ли личната ми лекарка да ми напише направление за изследвания, или ще трябва да вляза в болница на системи за да ми се обърне някакво внимание? Имам колеги които живеят сами - нормално ли е студент, който цял ден е на лекции да плаща по 200лв. ток на месец, при положение, че потреблението му е по-малко от на тричленно семейство? До кога ще се лишаваме, ще треперим за семейния си бюджет и ще се молим и избираме по-малкото зло? Животът ни се превръща във втора употреба живот.. Сини, червени, зелени, оранжеви, жълти, шарени на бели точки, всички са един дол дренки! Не агитирам за никого, просто искам да живея нормално, а не да ми се наложи като останалите хора да избягам навън, за да си осигуря по-нормален живот!
Последно - уважавам мнението на всеки, всеки има различно мнение, нека се уважаваме. Не агитирам и не подкрепям никого.
15:33ч. 11 Май 2013 #184 tatyana1 Остава да каже че и в опозиция ще работи за благото на страната и ще ме разсмее съвсем
15:32ч. 11 Май 2013 #183 tatyana1 Този дето като направи нещо винаги е "АЗ". А като е провал- все някой му е виновен? В опозиция? АМИ!
15:24ч. 11 Май 2013 #182 В. Петров Въпрос на информираност, Тош! Ние сме интелигентни хора, които работят с интернет и четат печатни издания, живеят в тази държава и виждат наяве, какво се случва, благодарение на работещите хора! Каква са направили ли? МНОГО! Жлако е, че не знаете... Това показва вашата безотговорност към България и неангажираност към случващото се във Варна. Не пускайте коментари просто ей така, защото си нямате друга работа.
14:53ч. 11 Май 2013 #181 Tosh @Питър - това или е ирония, или си умствено изостанал...
Какво пък са направили ГЕРБ за нас?
10:51ч. 11 Май 2013 #180 Георги Не говорете глупости! Направи толкова много за нас! Недейте да злобеете!!!!!!!!!!
09:36ч. 11 Май 2013 #179 Тодорова За ББ най-точно е да каже :"Готов съм да отида в затвора"
00:34ч. 11 Май 2013 #178 Гръм Дядо е много прав за псевдо-социалистите. И въпреки всичко, предпочитам псевдо-социалисти, -демократи, -либерали пред няква тъпа мутра и криминалните и сподвижници. Апропо, единствената задача на многото безсмислени коментари е да държи тези "новини" като най-четени, барем някой замаян им повярва. Утре пак ли ще ни заливате с глупостите им, или ще ни оставите да помислим защо няма да гласуваме за ГЕРБ?
23:46ч. 10 Май 2013 #177 Call_me_Master В затвора пак ще е на държавни разноски! Да го пратим в някоя уранова мина, да носи поне някакъв принос за обществото. Всяка вечер му гледахме тъпизмите по телевизията. Само мазохисти и умопомрачени биха си поръчали от същото! Предизборните им обещания през 2009 г. са тотално погазени и поругани. Сега тръгнал този мафиот да обещава работа, доходи и високи пенсии... Няма да говоря повече, че нищо хубаво не може да се каже за тях. Построил магистрали с 80 % европейски пари, при това със съмнително качество на изработка и като нищо завишени цени... после ми се тупа в гърдите и вика - Булгар! Булгар!
22:20ч. 10 Май 2013 #176 дядо Тиква ГЕРБ имат трески за дялане, но подлежат на ремонт и ще вършат работа. БСП е напълно негодна, рзядена от туморите на лицемерието и сребролюбието старица, която ненавижда чуждото бъдеще, защото за нея бъдеще няма.
За бъдеще без лицемерни и крадливи псевдо-социалисти! Аз съм ЗА ГЕРБ!
22:15ч. 10 Май 2013 #175 bs1913 А за затвора готов ли сте г-н Борисов?
20:55ч. 10 Май 2013 #174 kikooooooo има кой да ги смени СОПАТА и новите с обица на ухото не знам за вас ама аз имам деца и искам да живеят нормално
20:49ч. 10 Май 2013 #173 Шерифа Бе и аз съм ама не виждам реално кой друг може да спечели или ГЕРБ или БСП...ако не са ГЕРБ ще са БСП и ще съставят тройната си коалицийка и ще довършат българия !
(виж линк...)
20:45ч. 10 Май 2013 #172 kikooooooo Petrova и симеон в БЪЛГАРИЯ 3 партии ли имааз сам против всички управлявали досега
20:26ч. 10 Май 2013 #171 BBB Инфраструктурата на Варна направооо се конкурира с тази на Дубай. То не беше толкова красиви сгради, нов площад, улици без нито една дупка, Морска градина която я уголемиха и няма опасност докато се разхождаш да те блъсне кола... а и няма апартаменти в Морската. къде се е чуло и видяло в парк да се живее ... хахахаха
20:08ч. 10 Май 2013 #170 Petrova За времето на управлението на ГЕРБ
запазиха страната финансово стабилна,
градиха инфраструктура и отстояваха
тази посока да бъде запазена.
20:04ч. 10 Май 2013 #169 Petrova а може би за тия???... посочете ни някой ,който ще оправи кашата от преди 23 години? тези ли
(виж линк...)
19:59ч. 10 Май 2013 #168 D.Nedeva А за кого да гласуваме ? За тия дето ограбиха държавата ли :
(виж линк...)
19:49ч. 10 Май 2013 #167 kikooooooo ГРОБАДЖИИ готови ли сте за големия шут в неделя
19:49ч. 10 Май 2013 #166 BBB И тук един милион коментари :) Да взема и аз да кажа нещо ... Не бива да се гласува за мутрата с хубавите обещания.
18:49ч. 10 Май 2013 #165 Перверзник Който не може да води дебат, в най- общия случай започва да ръси обвинения.
18:47ч. 10 Май 2013 #164 Петраки ГЕРБ са единствената алтернатива на комунистите и терористите. Сори...
18:45ч. 10 Май 2013 #163 D.Nedeva Докато ГЕРБ са единствените, които могат да спрат БСП и ДПС да ни управляват ще ги защитавам ! Защото не искам турчалята да ни управляват !!!
18:44ч. 10 Май 2013 #162 Шерифа Моля ви всички, които се стремите да върнете БСП и ДПС на власт първо помислете какво ни причиниха те..в колко схеми се замесиха и как ни докараха до това, което сме в момента !
(виж линк...)
18:12ч. 10 Май 2013 #161 МАВРОС Свърши работното време и тези които днес бяха карани от шефовете си да рекламират ГЕРБ секнаха. Дано и на изборите да е така най после да се осъзнаят и да гласуваме наказателен вод на тези които ни управляваха и крадоха през последните години. Атката продължава.
17:36ч. 10 Май 2013 #160 Mboli Gza и аз гласувам да ходи В ЗАТВОРА
17:35ч. 10 Май 2013 #159 dido споко - ОТИВАШ В ЗАТВОРА -не в опозиция ! А иван портних и лилето павлова ще ти носят списания за футбол ! Свобода или герб ! Най-после изродът разбра , че гроб си ОТИВА !!!!!!!!!!!
16:49ч. 10 Май 2013 #158 ГРАЖДАНИН Споко бе човек, пак ще гласуваме за теб.
Обаче имам въпрос - как ще разберете какви хора по възраст и професии са гласували за вас?
СРС в кабинките ли ще има?
16:47ч. 10 Май 2013 #157 nik Айде моля ви се стига с тея заучени фрази, гледайте по-реално на нещата. Върнахме си доверието на Европа, работи се по проекти и инфраструктура, усвояват се пари по еврофондове...малко ли е? Какво направиха предишните като толкова знаете, кажете едно нешо поне.
16:41ч. 10 Май 2013 #156 Шерифа Всеки, който мисли, че има вариант да спре БСП и ДПС без ГЕРБ...явно е голям оптимист ! Но бъдете наясно, че без ГЕРБ отново ще ни управляват турчлята... тия дето ни съсипаха преди години !
(виж линк...)
16:37ч. 10 Май 2013 #155 МоРсКи @Stigabe прав си на всякъде където се огледам и виждам как съсипват страната. Малкия бизнес го НЯМА има само монополи които им се отчитат. Вземи си смени дилара!
16:25ч. 10 Май 2013 #154 цвете Уау, тук пък е като на партиен конгрес:):):)
16:19ч. 10 Май 2013 #153 Stigabe За пръв път в България се случи нещо хубаво и това беше управлението на ГЕРБ. Нявсакъде където утидеш можеш да видиш разултатите от турдът им. И това много ме радва.
16:17ч. 10 Май 2013 #152 Varnenec Прав си Гръм. Нещо много на брой взеха да стават коментарите тия дни! Съмнително си е!!!
16:14ч. 10 Май 2013 #151 Гръм Майорка, жено, стегни се! Кви много привърженици, кви пет лева? И на децата вече стана ясно, че 2-ма, макс. 3-ма лауреати цъкат коментари през много профили. Виж, че въртят едно и също и над всеки стар потребител бързат да закачат по 5-10 коментара, за да го домързи човек да чете и да разводнят темата. Кога е имало по 200 коментара под статия, освен за нещо дето е супер актуално? Останаха им два дни, кой знае как са им вдигнали надника и сега се набират като бити п******ти да изкарат за последно, че после-Збогом.
16:14ч. 10 Май 2013 #150 kikooooooo mallorka не са много много акаунти имат вън от управлението и в затвора до живот на шайката национални предатели наричаща се ГЕРБ и след тях и СЕРГЕЙ КОСТОВ ДОГАН ПЪРВАНОВ КУНЕВА ЦАРЯ и всички знайни и незнайни "герои"
16:05ч. 10 Май 2013 #149 dido Ако не гласуваме за АТАКА гласуваме за Турци и комунисти.
16:03ч. 10 Май 2013 #148 nik Ти луда ли си ма жено, БСП никога
16:03ч. 10 Май 2013 #147 Bella_vista Знайте ли к'фо? Като ви чета ми иде да ида и гласувам за Сергей! Докъде ме докарахте?!
16:00ч. 10 Май 2013 #146 Шерифа Поддържаме ГЕРБ, защото те са единствената алтернатива на БСП и ДПС ! Няма да позволим да дойдат пак на власт !!
(виж линк...)
15:50ч. 10 Май 2013 #145 МоРсКи А готов ли си за затвора?
15:44ч. 10 Май 2013 #144 mallorka Ужас, колко много поддръжници на ББ.
Май наистина ще си стягам багажа, че заради вас ще затъне още.Четири години ми стигат.
Толкова компромати за ББ не ви ли отвориха очите.
Какво толкова харесвате в него-реч ли, поведение ли, знание ли?
Не може и на малкия пръст на човека, когото аз подкрепям, да се сравни.
А кой е той, който вчера е бил на центъра знае.
Малко хора за съжаление, но надявам се мислещи и интелигентни.
15:25ч. 10 Май 2013 #143 Varnenec Няма значение откъде е, важното е че това е истината.
15:21ч. 10 Май 2013 #142 Шерифа Ако някой има шанса да спре ДПС и БСП това е ГЕРБ ! До като само те имат възможност да го сторят ще съм зад тях ! никога няма да позволя отново да се върнат тази измет на власт !
(виж линк...)
15:15ч. 10 Май 2013 #141 Stigabe Ако не гласуваме за ГЕРБ, гласуваме за ТУРЦИТЕ, и комунистите...
15:13ч. 10 Май 2013 #140 Перверзник Варненец, откъде е измъдри тази информация? Дай и ние да видим къде е извора.
15:06ч. 10 Май 2013 #139 Varnenec След което, ще си ги платим отново с тол-таксите и ще си построим и първокласни пътища, паралелни на магистралите!
Не се стоят магистрали за сметка на здравеопазване, образование, при все по – нарастваща инфлация, безработица, замразени пенсии и заплати, царуваща корупция на такова ниво, че никой не иска да инвестира в държавата! Магистралите са капитал на територията, но народа е капитала на държавата!!!
15:06ч. 10 Май 2013 #138 Varnenec Герб не ни лъжат. Само не ни казват истината.
„Магистралите се СТРОЯТ С ПАРИ ОТ БЮДЖЕТА!!!“ - Каква част от направените разходи за строителство ще ни бъде призната - все още не знаем! |Може да признаят 100%, а може и 50%! Може и нищо!
За сега парите са на българските, а не на европейските данъкоплатци!
Все пак е хубаво да вземе предвид, че ГЕРБ ако иска да блесне, трябваше да е вдигнал поне eдин нормален междуградски или градски път,а не всичко да тъне в мизерия. Когато станат тези магистрали, от които ББ има да вдига не повече от 100 км, те може да станат частни....Според нормативите на ЕС ако магистралата е частна, държавата трябва да осигури алтернативен първокласен път. ББ направил ли е такъв път? Обещал магистрала, коятоо други я поръчват и строят?
"Аз съм тук, за да строя магистрали, естакади, мостове и пътища. И след 50 години като си отида, да знаят хората какво съм направил. Другото е всяко чудо за три дни.” ББ на 03.12.2010
Само го припомням. И добавям, че така може да говори управител на фирма, спечелила проект за строителство на лот от магистрала, но не и премиер! Той не управлява фирма, а управлява държава! Моята и твоята държава!!! И тези магистрали поне да ги строяха като хората. До момента са издадени 15 наказателни постановления за Лот 2, с което са наложени глоби около 90 хил. лв. За Лот 3 е установено, че се влагат материали без декларации за съответствие, предстои да се глобят строителят и надзора. Проверките по Лот 4 са на ниво изкопни работи, като там не са установени нарушения. МАГИСТРАЛИТЕ СЕ СТРОЯТ С НАШИ ПАРИ ОТ БЮДЖЕТА, крайно време е това да се разбере!!! За сега Ние българите си ги плащаме! Когато приключи строителството и се направи одит и мониторинг на разходите, процедурите, сроковете и качеството, ЕК ще реши каква част от направените разходи са допустими и каква - не! Националното съфинансиране е между 15% и 25%. Другото никой сега не може да каже какъв процент ще бъде! Може да се окаже, че сме си построили магистралите САМИ!
15:04ч. 10 Май 2013 #137 kurt Кво става тука бре?Днес се е напълнило навсякъде с платени герберасти??? То голямо лизане на мафиотския Пидал Боко голямо нещо!!! Срам за България,че се е напълнила точно с такива боклуци готови да продадат съвестта си и изборния си глас за финикийски знаци!
14:56ч. 10 Май 2013 #136 Лора Спирова Гледахте ли сутринта БТВ. Ей така трябва да се говори, а да не се обещават невъзможни неща.
14:55ч. 10 Май 2013 #135 nik - За първи път в България разбрахме какво означава работещ Премиер когато! Бойко Борисов прие управлението на държавата!!!
Всички управляващи преди него само бяха избирани и формално само изпълняваха ролята на Премиери държавата се рушеше пред очите им, а те гледаха сеира на хората как затъват и стандарта на живот се влошава!!!
ЗА 4 ГОДИНИ УПРАВЛЕНИЕ, ВЪПРЕКИ ЧЕ ЗДРАВО РАБОТИ БОЙКО БОРИСОВ НАПРАВИ МНОГО, САМО ЧЕ ПОНЕСЕ НЕГАТИВИТЕ НА ПРЕДИШНИТЕ УПРАВЛЯВАЩИ!!!
ЗАТОВА!!! ТОЙ ЗАСЛУЖАВА ДА ПОЛУЧИ ОЩЕ ЕДИН МАНДАТ ЗА ДА ПРОДЪЛЖИ ДА РАБОТИ В ПОЛЗА НА НАРОДА И ДЪРЖАВАТА НИ!!!
14:20ч. 10 Май 2013 #134 Breathe* В неделя бърза помощ трябва да работят много бързо и адекватно, защото БСП ще получат удар, когато видят резултатите!
Борисов, горе главата!!! Ние няма да повторим старите си грешки!
14:18ч. 10 Май 2013 #133 Изтрит потребител Това е България - тя не заслужава да бъде грабена, да бъде унищожавана. Нашите бащи и дядовци, баба и майки не са склонили глава пред комунистите, били са избивани и хвърлени в затворите.Ние сме длъжни на всички тя, ние сме длъжни на България!След 1944 г. партията има цялата власт в държавата и изгражда 86 концентрационни лагери или лагери на смъртта из цялата страна за политическите си противници..Според историци, между 1944 и 1962, около 285 хиляди българи са изпратени в концентрационни лагери. Неизвестен е броят на тези, които никога не излизат оттам. БСП и цялото й ръководство яростно отричат тези престъпления срещу човечеството и отказват да се извинят на българското общество,сякаш тези престъпления не са били никога извършени.
14:17ч. 10 Май 2013 #132 Станимир Фактът, че толкова много хора се навиват срещу ГЕРБ, ознчава, че те НАИСТИНА са ФАКТОР - неуспорим победител на изборите! Нормално - направиха МНОГО! Ще продължават да го правят, само да направят второ правителство! :))))
14:17ч. 10 Май 2013 #131 Станимир Фактът, че толкова много хора се навиват срещу ГЕРБ, ознчава, че те НАИСТИНА са ФАКТОР - неуспорим победител на изборите! Нормално - направиха МНОГО! Ще продължават да го правят, само да направят второ правителство! :))))
14:14ч. 10 Май 2013 #130 Stigabe Всеки знае че ГЕРБ са едниствените усмиряващи ДПС и БСП... Ако искате давърнете Доган и станишев - знаете кавода правите
14:14ч. 10 Май 2013 #129 dido Не ми трябват хапчета от Марешки-мога ги изпиша на себе си(ако ми трябват) от болницата и пак ще са ми без пари.А Тиквоч-а,който праща вишистите да стават овчари и такива като тебе Stigabe,сте с тежка диагноза и за съжаление няма терапия,която поне малко да ви пооправи.
14:14ч. 10 Май 2013 #128 Stigabe Важното е какво правя е та направиха много .. АЗ съм доволен, мое мнение. ИЗборът сега е или БСП или ГЕРБ.. ВИе какво изибрате.. ДА върнем СТанишев на власт ида не видим нищо повече ни от ЕВропа, ни от държавата
14:09ч. 10 Май 2013 #127 Ilian герб също са комунисти ... да ти напомня
14:08ч. 10 Май 2013 #126 Ilian Те повечето са за затвор , но успяват засега да не допуснат да има осъдени и от едните , и от другите. Разворчето на шефчето - мутра е доказателство , а да не говорим за другия дето излезе - как се разпределят обществени поръчки. Мдааа , само с герб , ще сме добре ...не мерси , не искам , не искам и бсп-та и дпс-та вече ... уморих се да гледам едно и също четвърт век !!!
14:07ч. 10 Май 2013 #125 Stigabe СЕга така преказваш, ама ако ГЕРБ не ена власт и се върна комунягите ще те видим каква песен ще пееш тогава, като нямаш 2 лева да си купиш хляб.
14:07ч. 10 Май 2013 #124 Stigabe Айде порения чикиджия дойде да псува. Какво стана до сега спа? ИЗлезе от алкохолният си делириум?!? ДИдо дидо .. я се нареди при марешки да ти даде няколко хапчета без пари.
13:52ч. 10 Май 2013 #123 dido Не в опозиция,а в затвора ти е мястото,Тиквоч прост и нагъл.
13:46ч. 10 Май 2013 #122 Stigabe Транспортен хаус. Ами според теб как се ремонтират булеварди. А взимат старите и носят нови ли ?
Я се вземете в ръце. Лесно се плюе трудно се мисли.
13:43ч. 10 Май 2013 #121 lefer5 Срещу България са започнали 12 наказателни процедури вследствие на далновидното управление на БОКО. От там нататък какво да говорим. Обеща Да направи Варна село и работи за това през целия си мандат. Накрая като разбра че му се клатят краката обърна палачинката и сега в целия град е транспортен хаос. Пак мноооого обещават но така беше и преди. Видяхме испълнението до къде ни докара.
13:38ч. 10 Май 2013 #120 nik До сега имахме управления на БСП и всички те свършваха с криза. Известно е, че при накадърно управление не в началото, а след средата и в края на това управление икономиката се влошава. Това се сучваше при всеки от 3-те управления на БСП.
13:35ч. 10 Май 2013 #119 Ilian Я се спрете ... ето ви я обобщена ситуацията от наблюдаващи отстрани ...
(виж линк...)
13:31ч. 10 Май 2013 #118 Станимир Бойко и Станишев НЯМАТ НИЩО ОБЩО! Извинете, непросветени, Nestor Mahno, но ще си позволя да Ви покажа една статия -
(виж линк...)
СТАНИШЕВ, КАКВО Е СКАЛЪПИЛ...
Ще те питам аз след 12-ти, ако дойде Станишев, какво ще правиш, като ти спре евро програмите, като си прибере парите от поръчки за изпълнение строежите на магистрали и като Орешарски и Вълчев те размотават...
13:31ч. 10 Май 2013 #117 Breathe* Много, много голям! Горе главата, Борисов!
13:27ч. 10 Май 2013 #116 Лора Спирова Разликата между Станишев и Борисов е, че докато единия мисли само за джоба си, другия мисли за държавата.
13:25ч. 10 Май 2013 #115 Изтрит потребител Искаме да променим България към по-добро!Нека им осигурим една европейска България, БЕЗ БСП начело на нея!
13:13ч. 10 Май 2013 #114 Nestor Mahno Тя и опозицията в България е на държавна хранилка. А принципна разлика между Станишев и Борисов не забелязвам.
13:06ч. 10 Май 2013 #113 Stigabe ОМразата няма нищо общо с изборът, който трябва да направим на 12 ти.
Защото после ще се мразим себеси, 4 години докато Станишев краде безнаказано .
За това изборът и хората които могат да му се противопоставят са ГЕРБ
13:03ч. 10 Май 2013 #112 nik Оооо wtf говориш глупости.
13:00ч. 10 Май 2013 #111 Изтрит потребител Друг премиер никога не е бил толкова близо до народа! В ръцете на Станишев децата плачат, както и цяла България !
12:59ч. 10 Май 2013 #110 Гръм 12.46 е първия коментар на Dekito за платените писачи, в 12,48 на Бел. Четете, герберастки циркаджии.
12:59ч. 10 Май 2013 #109 wtf Бъди готов да отидеш в затвора .... боклук
12:58ч. 10 Май 2013 #108 Изтрит потребител Сергей Станишев е сегашен лидер на БСП и ПЕС. След 1944 г. партията има цялата власт в държавата и изгражда 86 концентрационни лагери или лагери на смъртта из цялата страна за политическите си противници, по подобие на тези в СССР. БСП/БКП eизвършила геноцид над собствения си народ в особено големи размери. Според историци, между 1944 и 1962, около 285 хиляди българи са изпратени в концентрационни лагери. Неизвестен е броят на тези, които никога не излизат оттам. БСП и цялото й ръководство яростно отричат тези престъпления срещу човечеството и отказват да се извинят на българското общество. В сайта на БСП няма и едно изречение за комунистическите лагери, сякаш тези престъпления не са били никога извършени.
12:57ч. 10 Май 2013 #107 Лора Спирова Досега не се обръщаше достатъчно внимание на младите хора, но в последно време това се случва. Стига вече червени бабички, зелени човечета, сини муцуни и какво ли още не.
12:57ч. 10 Май 2013 #106 Petrova „Ще отстоявам пред БСП, ако спечелим изборите, Пламен Орешарски да бъде нашият кандидат за министър-председател.“ каза Сергей Станишев. И забрави как неговият любимец Орешарски, който винаги е бил част от политическото задкулисие, заедно с колегата си министър Даниел Вълчев участва в най-срамният и нагъл диалог воден от български министри. Разговорът между двамата става по време на преговорите между Единния национален стачен комитет на учителите и представители на МОН и МФ на експертно ниво.
12:57ч. 10 Май 2013 #105 Petrova Ехото от "седянката" на наглите Орешарски и Вълчев не заглъхва
12:56ч. 10 Май 2013 #104 Чай с мед Крадеци вика дръжте крадеца. БЕЛ И ДЕКИ очевидно координират действията си. Голям смях....
12:56ч. 10 Май 2013 #103 Breathe* Маааалееее, прави сте, хора! Ето кои са платените. Как не ви е срам бе? Кво прайте вие бе, висите по кафетата сто човека и си пускате едни и същи реплики ли? Била съгласна. За кое си съгласна бе, Бел, след като Декито нищо не беше написала. Явно си голяма телеПАТКА, браво, браво!
12:56ч. 10 Май 2013 #102 D.Nedeva Бел мел, дакита макита.....голям тандем сте ! Бързо вън от тука... мама им подкупна ! :))
12:56ч. 10 Май 2013 #101 Изтрит потребител Това са истинските лица на БСП : (виж линк...) Скандалът "Батко и Братко", който е емблематичен за управлението на БСП и компания става под носа на Пламен Орешарски. (виж линк...)
12:56ч. 10 Май 2013 #100 Ема Даниел Вълчев води листата на „Движение България за гражданите” във Варна и говори кротко, като чисто ново, неизкушено от политиката лице. Ех, не му е приятно да му напомнят, че през 1990 г. става част от екипа на министъра на вътрешните работи в правителството на Андрей Луканов - ген. Атанас Семерджиев. Тогава той е едва на 28 години, а генералът изглежда като страшилище – до него не може да припари и врабче, освен ако някой от службите не го води за ръка. По-късно Вълчев сменя окраската си и става юридически съветник на президента Жельо Желев. При царистите прилича на придворен шут, а пред премиера си Сергей Станишев червенее. Яне Янев сполучливо го нарече „болонката на Станишев”.
И Вълчев като колегата си Кунева в онези времена си издейства съмнителни по размах обучения. Специализира в Международния институт за публична администрация - Париж през 1991 г.; във Военен колеж на НАТО - Рим през 1992 г.
Откакто стана водач на листата във Варна,
12:55ч. 10 Май 2013 #99 Sad But True Борисов: Готов съм да ида в опозиция....а още по-добре, в забвение....
12:55ч. 10 Май 2013 #98 Dekito Ха сега - загатка :) Конспирация и 2 СРС-та :)
12:55ч. 10 Май 2013 #97 Перверзник Бел, разбери се с Декито, кой ще пусне коментара първи. Иначе направихте много голям гаф и супер смешно се издадохте.
ХАХАХАХ.
12:54ч. 10 Май 2013 #96 Чай с мед Как така Бел цитира Деки, след като Деки е писал след Бел. Заедно ли сте?
12:53ч. 10 Май 2013 #95 Шерифа бел, незнам как разбра какво ще каже декито след като неговия коментар е след твоя ! Сам се издаде...ясно е кои е платен ! :)
12:53ч. 10 Май 2013 #94 Dekito Аз дишам пич. Така като те гледам ти си спрял да мислиш обаче :)
12:52ч. 10 Май 2013 #93 Непобедимите Декито - дишай, моето момиче, дишай... Ще ти стане лошо!
12:50ч. 10 Май 2013 #92 Dekito Вън на платените писачи от сайта ни!
12:50ч. 10 Май 2013 #91 Георги Василев Стига посредствени депутати, на България и трябва здрави управници.
12:49ч. 10 Май 2013 #90 zargan И за опозиция не ставаш, Тикво. Марш обратно на улицата да събираш вересии с бухалката.
12:48ч. 10 Май 2013 #89 bel Да да :) С тази цел режисирани :) Герб все с някой се оправдават. Утре кой ще ви е виновен? Ще ви видим. Както каза декито - вън платени писачи!
12:47ч. 10 Май 2013 #88 Изтрит потребител Изборът е лесен:
Европейска България, с ясна визия пред света - ГЕРБ . България на флашки, СРС-та, ДС, агенти, купуване на медии,съдебна власт под контрола на БСП, милиарди в офшорни зони, спрени европейски средства, заменки....и още и още.... - БСП !
12:47ч. 10 Май 2013 #87 Чай с мед Ми аз не мисля, че няколко платени протестиращи са достатъчно сериозна извадка за обществото като цяло. По- голямата част от българите подкрепят ГЕРБ и не подкрепят безмислените стачки. Защото тока беше само клечката. Огъня друг го разпали и то с дебели цепеници.
Айде, тези стачки и протести не ми ги пробутвайте.
12:47ч. 10 Май 2013 #86 Ilian Петрова ... много умно изказване направи , браво / усети сарказма ми /
12:47ч. 10 Май 2013 #85 В. Петров Само и единствено Борисов си държи на позицията! Да, направи грешки, но заявява, че е така и, че трябва да ги поправи!
Ами този въртиопашко!?
(виж линк...)
12:47ч. 10 Май 2013 #84 Petrova Ако някой е забравил - политическият номад Пламен Орешарски беше министър на финансите в правителството на Тройната коалиция. Като такъв той отговаряше пряко за Националната агенция "Пътна инфраструктура". Шефът на агенцията Веселин Георгиев нашумя с това, че по времето на управлението си е възлагал обществени поръчки за строеж на пътища на компаниите на своите братя. Скандалът "Батко и Братко", който е емблематичен за управлението на БСП и компания става под носа на Пламен Орешарски.
12:46ч. 10 Май 2013 #83 nik Бел - ти живееш в някакъв измислен свят, отвори си очите, протестите бяха режисирани именно с тази цел.
12:46ч. 10 Май 2013 #82 Dekito Petrova да бе да. Стачките не били заради правителството. Айде сега. Тогава защо подаде оставка. Аз бях пред парламента и знам за какво беше всичко. Платените писачи вън от нашия сайт.
12:46ч. 10 Май 2013 #81 Ема Борисов и Цветанов направиха най-много за тази държава ..Това правителство е най-доброто досега..
12:46ч. 10 Май 2013 #80 Stigabe Както и да си помислят стрували си да връщаме власта на хора , които само ни лъгаха, и облагодетелстваха себеси и роднините си.
12:45ч. 10 Май 2013 #79 Stigabe Дано младите хора разберат че само ГЕРБ ще им осигури добро бъдеще в България.
12:45ч. 10 Май 2013 #78 nik Какво да кажем за Красимир Янков, който е 2-ри в листата на БСП. Какво разбира от ядрена енергетика Красимир Янков? Нищо. Но е бордовак, който взима хиляди лева заплата. На предизборните дебати във Варна се видя, че Красимир не разбира от политика, но кого от БСП го интересува това? Янков говори заучени фрази, няма харизма, не е от Варна, а се прави на варненец, но Станишев дали го интересува това? Май не, защото е решил да спусне поредния парашутист, който ще се пребие в отказа да го припознае варненски избирател.
12:44ч. 10 Май 2013 #77 Petrova първо -стачките не бяха срещу правителството! второ-ГЕРБ подадоха оставка,именно защото не се държи за властта с две ръце!
12:43ч. 10 Май 2013 #76 bel Абе хора, вие телевизия не гледате ли? Имаше стачки февруари и март. Заради некадърно управление и лоши доходи падна това правителство. Сега се мъчите да ни убедите, че са били СУПЕР яки и сме на седмото небе. Айде моля моля.
12:42ч. 10 Май 2013 #75 Изтрит потребител Ето го Станишко...вие преценете :
(виж линк...) ТОЗИ НЕ ГО ИСКАМ !!!!!!
12:42ч. 10 Май 2013 #74 Петраки За едни брадва, за други сватба.
12:42ч. 10 Май 2013 #73 Перверзник Орешарски винаги е бил част от политическото задкулисие. Той говори едно, а прави друго. Доказателство за това е прословутия му разговор с Даниел Вълчев "за разтурването на седянката на учителите". Всички българи разбраха колко нагъл е Орехарски. Това е истинското лице на този политически хамелеон.
12:41ч. 10 Май 2013 #72 bel Абе хора, вие телевизия не гледате ли? Имаше стачки февруари и март. Заради некадърно управление и лоши доходи падна това правителство. Сега се мъчите да ни убедите, че са били СУПЕР яки и сме на седмото небе. Айде моля моля.
12:41ч. 10 Май 2013 #71 Ема Магарешки бе осъден за клевета от бившия кмет Кирил Йорданов. Нарече го какъв ли не, но нищо не доказа и си плати глобата. Този аптекар е циничен манипулатор, който се опита да стане протестиращ, но варненци го изгониха веднага. Уж щеше да отива на детектор на лъжата, но излъга и за това, обиждаше момчетата от протеста и е един комплексар. Постоянно демонстрира какви коли кара, самолет си купи и си мисли, че варненци ще го изберат за кмет. Няма да стане Магарешки! Ти си един хищник, който не мисли за хората, а само за себе си!
12:39ч. 10 Май 2013 #70 nik Какаво да кажем за Вълчев отново започна да се дави в собствените си противоречиви съждения
От една страна твърди, че лидерът Кунева, ни издърпала на буксир в ЕС, където е раят на земята, а от друга страна ни убеждава: „Ние сме един от слабите членове на ЕС. Ние сме страната с най-ниски доходи, с една относително стабилна финансова система и страната с най-бързо изчезваща нация”.
12:38ч. 10 Май 2013 #69 Венче Жалка история, дано си оправите финансовото положение.
12:38ч. 10 Май 2013 #68 В. Петров Пламен Орешарски и Даниел Вълчев цинично се уговарят да разтакават преговорите със стачкуващите учители, за да не стигнат до споразумение.
Министърът на финансите и министърът на образованието и науката водят тези преговори с учителските синдикати по лично поръчение на президента на Републиката Георги Първанов, заради продължаващата вече трета седмица стачка в цялата страна.
ТАКИВА ЛУМПЕНИ ЛИ ИСКАМЕ?!
12:38ч. 10 Май 2013 #67 Лора Спирова Как го бяха казали преди време Гласуваш за Костов - получаваш Станишев! Айде без тия!
12:37ч. 10 Май 2013 #66 nik Ооооо Станишев, Костов и останали малоумници, които разуриха страната пък са чисти като утринна роса.
12:37ч. 10 Май 2013 #65 Петраки Да каже така наречената алтернатива Меглена Кунева, къде беше, когато се подписваше ACTA, или т.нар. „споразумение за торентите“, когато отговаряше за защитата на потребителите в ЕС между 2007 г. и 2009 г.? На каква цена и защо подкрепи документа? Вместо за защити интересите на европейците Кунева, защити корпоративните интереси, като подкрепи АКТА и да не се прави на света вода ненапита. Защото още от сделките с оръжие в Габон около нея мирише на пари и този мирис го е пренесла и в банката Париба, откъдето взема огромна заплата.
12:37ч. 10 Май 2013 #64 Ilian Викторе ... а шефа ти не е ли от тях или с илюзии живееш ?!?! И още нещо , тез ни съсипали , онез ни ограбили , вашите ни ебаха съвсем мамата ... и няма виновни и наказани . Прецедент сме направо в световен мащаб ... хахахаха
12:36ч. 10 Май 2013 #63 В. Петров Джанго Зе - Г-жа Кунева, че нищо не е направила, НИЩО НЕ Е! Ама нейното послушничко момченце Дани - Бой - 'дето само по избори излазя, какво ще го правим него?! И той щял да ни управлява! АМА СМЯЯЯХХХХ!!!! Това момче - протеже на БКП, сега минава под прикритие и ще ми право дясна политика! НО - кръвта вода на става! (виж линк...)
12:34ч. 10 Май 2013 #62 Ilian То пък шефа ви все едно има морал и достойнство ... сам той нарича колегите си педали и манафи ...100 процента не искам да научавам за електората си как говори . Всички чужди анализатори алармират с безпокойство за корупцията и мафията в държавата ни от 20 години насам ... вие си ги харесвате . Странни хора сте.
12:33ч. 10 Май 2013 #61 bel Petrova първо виж кога съм регистрирана и после си искарвай двойния език. Аз знам какво е направил Герб за мен - НИЩО! Така е и с много други хора. Гарантирам ви опозиция в следващия парламент.
12:33ч. 10 Май 2013 #60 Шерифа Ние просто защитаваме това за което единствено в момента си струва и това, коеот ни гарантира, че няма да се върна БСП и ДПС на власт. Тия които ни съсипаха !!
(виж линк...)
12:31ч. 10 Май 2013 #59 Krank Щом не харесвате Бойко - отговорете си - Корпоративен министър-председател ли ни предлага да имаме Сергей Станишев? Компрометираният Орешарски е доказал, че служи на Васил Божков, опита се за лобира за него и БСП залагат на такова лице? Но защо трябва да се учудваме, когато Румен Петков се срещаше с братя Галеви, Георги Първанов създаде куп олигарси, а Румен Овчаров подкрепя енергийната мафия.?!?!??!?!?!
12:31ч. 10 Май 2013 #58 Чай с мед Г-жа Кунева като еврокомисар направи ли нещо реално, за да се промени качеството на живот на българите? Отговорът е - НЕ.
Надали ще го направи и като Премиер.
12:30ч. 10 Май 2013 #57 Krank Орешарски - От 1997г. до 2001 г. е член на УС на Българската консолидационна компания и на „Булбанк”. Резултатът от дейността му е известна на всички българи, които плащат непосилни лихви по кредитите си –70-75 % от българския банков сектор е в чужди ръце. На 16 февруари в интервю пред “Всеки ден” бившият зам.-министър на финансите и сегашен общински съветник от БСП Георги Кадиев казва: "Министърът на финансите Пламен Орешарски работи за един сектор- за хазарта, а там основен играч е “Еврофутбол”, което означава, че министърът работи за Васил Божков" - ОТНОВО!
12:30ч. 10 Май 2013 #56 Ема Вълчев използва политиката само, за да трупа пари и любовници. По времето на НДСВ първата му работа беше да преспи с колегата от жълтата партия Милена Паунова.
12:30ч. 10 Май 2013 #55 Petrova "Bel"...с вашите 15 коментара ли намерихте да критикувате!!!!!!!!!!!!
12:30ч. 10 Май 2013 #54 Петраки Ако не изберем ГЕРБ, ще изберем компанията на тези двамата хубавци.
(виж линк...)
12:29ч. 10 Май 2013 #53 Krank Орешарски - политическата маша в ръцете на Васол Божков! Участвал в правитеслтвото на Любен Беров, наричано след време - правителство на мафията. СЛед това господин подлизурко минава в управлението на Жан Виденов, но през 1007 г. Орешко е вече седесар!
12:28ч. 10 Май 2013 #52 Изтрит потребител Победата на Герб на 12май е сигурна! Хората са разумни и отговорни и знаят, че това е правилния избор!!!
12:27ч. 10 Май 2013 #51 bel Ох пак платени писачи регистрирани от преди 20 дни. Не разбрахте ли, че няма да мине номера. Мъжко дупе веднъж се е..е :)
12:26ч. 10 Май 2013 #50 Непобедимите Да, единственият, който си призна грешките и единственият, който не ни обещава неща, които не може да изпълни!
12:26ч. 10 Май 2013 #49 nik Абсолютно никой от предишните управляващи няма никакъв морал или срам. Драпат за още и още. То не бяха далавери, заменки и източване на милиони и накрая...нищо. Абсолютно нищо не оставиха след себе си, една ограбена страна и разочарован народ.
12:25ч. 10 Май 2013 #48 Лора Спирова На 12 май да спечели, да състави силно правителство и да се отърве от всичката ненужна политическа пасмина.
12:25ч. 10 Май 2013 #47 Petrova КОЙ източи фонда "РЕПУБЛИКАНСКА ПЪТНА ИНФРАСТУКТУРА" ???заради скандала ,Брюксел спяха еврофондовете! този ли искаме ?????????????????
12:23ч. 10 Май 2013 #46 Petrova ЩО за морал може да има ОРЕШАРСКИ ,след като бабува на даЛеверата "БАТКО И БРАТКО"
12:22ч. 10 Май 2013 #45 Stigabe Борисо бе единственият с достойнство да си признае грешките. И има воля да се поучи и да ги поправи. Ако не му дадем шанс на 12 ти... ще дадем шанс на БСП отново да бръкне с две ръце в джобовете ни и в кацата с меда , и да разрушат постигнатото до тук от ГЕРБ, което въобще не е малко.
12:22ч. 10 Май 2013 #44 Лора Спирова Който не работи, той не прави грешки. Само той е направил ВИДИМО нещо за държавата и трябва да му се позволи да продължи.
12:21ч. 10 Май 2013 #43 Petrova ЩО ЗА експерт може да бъде ОРЕШАРСКИ,след като по времето ,когато бе финансист N1, инфлацията беше бе 12,5% т.е. най-високата в ЕС????????
12:20ч. 10 Май 2013 #42 Петраки Бойко ще тегли боя на СерГей на 12-и.
12:18ч. 10 Май 2013 #40 nik Тея ДПС , Костов , Орешарски направо да се омитат с парцалите от страната.
12:18ч. 10 Май 2013 #39 Чай с мед БСП е терористична организация. УБИ стотици майки с деца в църквата Света Неделя. За тях ли искате да гласувате.
12:17ч. 10 Май 2013 #38 D.Nedeva Долу ДПС !!! Долу комунизма ! Съсипаха България !!! Не ! НЕ ! и НЕ!
(виж линк...)
12:17ч. 10 Май 2013 #37 Petrova ОРЕШАРКИ,каква визия има ,след като бил зам.министър в правителството на Иван Костов? зам.шеф на СДС,ЗАМ.министър на финансите в тройната коалиция,фаровит на БСП ЗА ПРЕМИЕР!!!!!! КАДЕ ОЩЕ НЕ Е БИЛ ..........
12:17ч. 10 Май 2013 #36 Ilian Светлина ли ? Като толкова се бият в гърдите и едните и другите , че ще търсят отговорност ...направи ли го някой това ?!?!?! Или ви трябват още 23 години да го проумеете , че всичките са комунисти и са като рак за държавата . Аз мислех да не гласувам , но сега ще си дам гласа на някоя малка партия от млади хора , за да не си разпределят моя глас за тях .
П.П Впечатлението от коментарите е , че сякаш обсъждате футболен мач .
12:16ч. 10 Май 2013 #34 nik Алтернативата е една, за да вървим напред и това е ГЕРБ
12:16ч. 10 Май 2013 #33 D.Nedeva Каква опозиция....няма да дадем властта на ДПС !! НЕЕЕЕЕееЕ
12:16ч. 10 Май 2013 #32 Перверзник ГЕРБ ще спечелят. БСП зе закопаха с тази черна кампания, която подеха и с изкопираната си програма.
12:16ч. 10 Май 2013 #31 Stigabe Дано не повярват на лъжите на БСП и другите мишки. ГЕРБ е най доброто нещо което се е случвало и трябва да се случи на България.
12:16ч. 10 Май 2013 #30 Ема Вълчев - проверен кадър на старите комунисти – през 1990 г. почти от студентската скамейка скача в правителството на Андрей Луканов като част от екипа на вътрешния министър ген. Атанас Семерджиев, т.е. Вълчев е бил в МВР в най-тъмния период, когато на килограм са се унищожавали комунистическите документи и досиетата на Държавна сигурност. И за това имаше дело срещу ген. Семерджиев и Нанка Серкеджиева, които бяха осъдени. (Справка: Състав на Върховен касационен съд /ВКС/ с председател Илиана Карагьозова прочете присъдите по делото за унищожаването на досиета (100 000) от архивите на бившата Държавна сигурност /ДС/. О.з. генерал-полковник Атанас Семерджиев и о.з. генерал-майор Нанка Серкеджиева бяха признати за виновни за злоупотреба с власт и служебно положение и осъдени. Съдът постанови за Семерджиев 4 години и 6 месеца затвор при общ режим на изтърпяване на наказанието, а за Нанка Серкеджиева - 2 години затвор при общ режим.)
12:16ч. 10 Май 2013 #29 nik Благодарение на ГЕРБ в страната ни започна да се вижда някакво бъдеще, преди управлението на Борисов не влизаше нито 1 лев по европроекти, нямахме никакви субсдии и доверие.
12:15ч. 10 Май 2013 #28 Шерифа Нали не искате да се върнат тези на власт : (виж линк...) ?! Хора, моля ви вземете се в ръце !! Това е недопустимо !
12:15ч. 10 Май 2013 #27 Непобедимите Хайде да не си затваряме очите и да си признаем, че това е най-добрият политик, който сме имали! Кой е по-добър от него - Орешарски ли? Или може би Станишев? Пълни глупости!
12:14ч. 10 Май 2013 #26 Ема Бойко Борисов - най-добрият премиер на прехода..
12:13ч. 10 Май 2013 #25 Krank Ами отчаян ще си! Само като знаеш, какво те очаква, ако дойде на власт налудничавият Станишев с бащата на батко и братко! Да си направят пак заменките, парите, кражбите!!!
12:12ч. 10 Май 2013 #24 Ема „Ще отстоявам пред БСП, ако спечелим изборите, Пламен Орешарски да бъде нашият кандидат за министър-председател.“ каза Сергей Станишев. И забрави как неговият любимец Орешарски, който винаги е бил част от политическото задкулисие, заедно с колегата си министър Даниел Вълчев участва в най-срамният и нагъл диалог воден от български министри. Разговорът между двамата става по време на преговорите между Единния национален стачен комитет на учителите и представители на МОН и МФ на експертно ниво.
12:07ч. 10 Май 2013 #23 Гръм Каква опозиция, бе брат, хората за кауша те спрягат:))
12:06ч. 10 Май 2013 #22 nik Няма какво да си говорим единсвено от управлението на ГЕРБ се вижда някаква светлина в тунела.
12:05ч. 10 Май 2013 #21 boboyan Герб няма друга алтернатива в момента. Единствен недостатък е постоянното мърморене за стореното от предишните. Аз съм за ГЕРБ, но да забравят вече Тройната коалиция и да продължават напред с още по-големи темпове. УСПЕХ на ГЕРБ. И към всички - гласувайте (Вие си знаете за кого), за да можете после с право да протестирате. АЗ ЩЕ ГЛАСУВАМ в Неделя!
12:03ч. 10 Май 2013 #20 Перверзник Ако не спечелят ГЕРБ, на власт ще дойдат БСП. Социологията го показва.
НЕ ИСКАМ ПОВЕЧЕ КОМУНИСТИ В БЪЛГАРИЯ!
12:03ч. 10 Май 2013 #19 Непобедимите Звяр - плувай , плувай! Викаш Орешарски и Сергей ще ни оправят, а? Ебаси тъпите коментари. Много "умни" глави има в това Море, направо се отчайвам от живота!
12:02ч. 10 Май 2013 #18 Petrova зверче... там място от станишев и орешарски ще остане ли?
12:02ч. 10 Май 2013 #17 Петраки ГЕРБ ще спечелят. Това го знае всяко хлапе.
12:02ч. 10 Май 2013 #16 Stigabe Това е умен политик. Естествено че е по добре коалиция, отколкото БСП да е на власт.
12:01ч. 10 Май 2013 #15 Ема Даниел Вълчев ли ще говори за „беззакония” и „подслушвания” в МВР като той е унищожавал досиетата в ДС и комунистическите архиви на МВР като част от екипа на ген. Семерджиев в министерството през 1990 г.
12:01ч. 10 Май 2013 #14 Ilian И как така прозря това ...хайде като спечелите ела да ми счупиш главата . Не знам , какво трябва да стане за да разберете , че тези стари муцуни дето се въртят вече 23 години са едни и същи и си играят заедно в далаверките , като успешно противопоставят хората един срещу друг. Не искам да коментирам повече , няма смисъл ... харесвайте си , когото си искате от тях !!!
11:55ч. 10 Май 2013 #13 zvqrat И за затвора си готов!!!!
11:55ч. 10 Май 2013 #12 Ема Само Герб !
11:54ч. 10 Май 2013 #11 Непобедимите А ти си толкова елементарен, Илиянски! И да ме цитираш и да не го правиш - фактите са си факти! Дойде ли неделя, ще си бършете сополите! Свиквай, имаш време до 12ти да се примириш!
11:53ч. 10 Май 2013 #10 Petrova а кого ще подкрепиш илиане :) дпс, или серго лисика :???? кой????
11:52ч. 10 Май 2013 #9 Ilian Ето изказване ... " чупим глави , мачкаме физиономии " ... елементарни са и подкрепящите го ...пфууу
11:51ч. 10 Май 2013 #8 Breathe* Най-доброто, което сме имали сте точно вие, Борисов! Дадохте толкова много за България! Благодарим ви! Няма да ви разочароваме в неделя! Всички заедно на 12ти с бюлетина №15!!!!
11:50ч. 10 Май 2013 #7 Ilian Никаква подкрепа на мутрата !!!!
11:48ч. 10 Май 2013 #6 Непобедимите ГЕРБ, ГЕРБ...само ГЕРБ! Чупим глави, мачкаме физиономии! Мазни комунистчета не щем!
Борисов, горе главата! В неделя ще ги накараме бесепарите сами да си говорят!
11:47ч. 10 Май 2013 #5 nik Какава опозиция, ГЕРБ трябва да спечеля, само те могат да се справят с кризата, останалите ще я дадълбочат още повече.
11:46ч. 10 Май 2013 #4 Petrova досега бяха 117 депутата,сега ще бъдат 121!!!!!!!!!!!!!!! поне
11:46ч. 10 Май 2013 #3 Petrova НЯМА опозиция!!!!!!!!!!!!!!!!! това е партията!!!!!
11:45ч. 10 Май 2013 #2 mancev Пълна подкрепа на Бойко Борисов !
11:44ч. 10 Май 2013 #1 D.Nedeva Никаква опозиция ! ГЕРБ - печели !!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
По-бързи, по-тихи и по-детайлни изследвания с най-новият ядрено-магнитен резонанс във Варна
Днес, 7 Ноември 2024 15:08
За първи път на варненска почва акостира флагманът на Сименс от серията ядрено-магнитни резонанси с напрегнатост на полето от 1,5 Тесла. Magnetom SOLA вече посреща пациенти в Център по образна диагностика...
| |
|
Първа по рода си среща на собственици на хранителни магазини от цялата страна ще се проведе на 26 ноември
Днес, 7 Ноември 2024 07:49
На 26 ноември в зала „Витоша“ на Интер Експо Център в столицата предстои Първата среща на независимите собственици на магазини за хранителни стоки под мотото „Търговия с човешко лице“. Поканени са представители...
| |
|
А1 подкрепя позитивното онлайн общуване и отговорно поведение сред младите с кампаниите The KindTok и IONLINE
Днес, 7 Ноември 2024 13:33
• В международния ден за борба с кибертормоза А1 обяви старта на The KindTok, чрез която насърчава позитивните послания в TikTok.
• В началото на октомври стартира програмата в подкрепа на отговорното...
| |
|
Новите електрически мотриси на БДЖ ще обслужват направления от/до Варна
Днес, 7 Ноември 2024 16:23
Министърът на транспорта и съобщенията Красимира Стоянова и председателят на борда на директорите и главен оперативен директор на „Шкода Транспортейшън и Шкода Вагонка“ Петър Новотни подписаха допълнително...
| |
|
НИК „Св. св. Кирил и Методий“ отплава от Варна на трета полярна експедиция (снимки)
Днес, 7 Ноември 2024 16:11
Научноизследоватлеският кораб „Св. св. Кирил и Методий“ отплава от Варна на трета поредна полярна експедиция след тържествена церемония по изпращане на Морска гара, предаде репортер на Moreto.net.
Командир...
| |
|
Девет библиотеки във Варненско с одобрени проекти за нови книги
Днес, 7 Ноември 2024 15:58
Девет читалищни библиотеки в община Аврен ще получат финансиране за обновяване на техните книжни фондове, информират от общината.
Подпомогнати ще бъдат библиотеките в читалищата в Аврен, Приселци,...
| |
|
Отстраниха директор в Министерство на културата заради аферата "театрална кражба"
Днес, 7 Ноември 2024 15:44
Финансовият директор на Министерството на културата, който в бил на поста и е одобрил отпускането на средствата, които бяха източени от театрите в Разград и Смолян, вече не работи в Министерството. Това...
| |
|
Близо 50 млн. лева и две години ще са необходими за алтернативно водоснабдяване на Варна
Днес, 7 Ноември 2024 15:31
Близо 50 млн. лева и две години ще са необходими за алтернативно водоснабдяване на град Варна, така че част от водата от язовир Камчия, вместо към морската ни столица, да бъде насочена на юг. Това показват...
| |
|
Обвиняемият по делото "Дебора" излиза на свобода срещу 6000 лева
Днес, 7 Ноември 2024 15:18
Пловдивският районен съд промени мярката за неотклонение на Георги Георгиев, обвиняем по делото "Дебора". 26-годишният мъж ще бъде пуснат от ареста срещу гаранция от 6000 лева.
Георгиев е обвинен за...
| |
|
Късо съединение е най-честата причина за пожари в жилища във Варна
Днес, 7 Ноември 2024 15:06
107 пожара са възникнали в жилища във Варна през предходния отоплителен сезон - от ноември м.г. до март т.г. Най-много от инцидентите са предизвикани от късо съединение - 31 на брой. Втората най-честа...
| |
|
Премиерът разпореди спешни действия във връзка с безводието в страната
Днес, 7 Ноември 2024 14:53
В най-кратки срокове да бъде свикана среща в Министерството на околната среда и водите (МОСВ) във връзка с намалелия полезен обем на язовир „Тича“ и недостига на вода за питейно-битови нужди - това разпореди...
| |
|
Спартак приема ЦСКА за Купата, Черно море се падна със Славия
Днес, 7 Ноември 2024 14:40
Спартак Варна приема ЦСКА на 1/8-финалите на Sesame Купа България. Черно море пък ще е домакин на Славия. Това отреди тегленият днес жребий за турнира.
Носителят на Купата Ботев Пловдив ще гостува...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|