Иван Портних: Още 3.5 милиона за пешеходната зона
Обещаваме само неща, работата по които вече е започнала: магистрала „Хемус“, пристанището, улиците на Варна
Четвъртък, 9 Май 2013 14:07Източник: в.Труд
36-годишният Иван Портних е втори в листата на ГЕРБ за Варна. В политиката идва преди последните избори. "Защото не понася когато хората седят отстрани и само критикуват и се оплакват без да се опитат да променят нещата". От юни миналата година е областен координатор на партията.
От 2001 г. досега Иван Портних е генерален мениджър на комплекс „Гранд хотел Варна”, включващ хотелите Гранд хотел „Варна”, хотел „Лебед”, хотел „Долфин”, хотел „Долфин–Марина” и хотел „Рубин” с обща леглова база от 3000 легла. От 2011г. пък е общински съветник, председател на групата общински съветници от ПП ГЕРБ, председател на постоянната комисия "Финанси и бюджет", зам.-председател на Общинския съвет във Варна.
Иван Портних е завършил Международни икономически отношения в УНСС, има степен Master of Business Administration от Institut de la Francophonie pour l’Administration et la Gestion и от Universite de Nantes. Специализира хотелски мениджмънт в Cornell University , USA - Master.
Говори английски, френски и руски. Зодия Скорпион. Женен е и има син.
- В последните седмици по време на предизборната кампания чухме какви ли не обещания. А от ГЕРБ ни обещаха само много работа.
- Работа и резултати. Говорим само за тези неща, които наистина предстоят да се случат. Работата по тях е започнала, налице са първите резултати.
- В такъв случай, кои са трите най-важни неща, които трябва да се случат във Варна?
- През следващия мандат основен приоритет за нас ще бъде изграждането на автомагистрала Хемус. Това е изключително важно за Варна и ние сме поели този ангажимет. Естествено тук трябва да има европейско финансиране и то скоро ще е факт. Комисарят Хан наскоро потвърди, че благодарение на усилията на Лиляна Павлова магистрала "Хемус" влиза в следващия бюджетен период на ЕС, който започва догодина. Едва ли има колебания по въпроса защо тази магистралата е важна за Варна. Защото това ще оживи бизнеса, ще натовари пристанището и свързаните с това дейности, ще отпуши нови пазари за туризма.
- С пристанището и туризма бяха свързани и усилията ви като мениджър и политик и досега.
- Да, модернизацията на пристанище Варна е следващият приоритет. Започваме работата по разширяване на порт Варна Запад, защото там има потенциал за развитие. Чрез модернизацията пък пристанището ни ще стане по-оперативно, товаро-разтоварните дейности ще се извършват в по-кратки срокове и така то ще е по-конкурентоспособно. От друга страна имаме амбицията и реалната възможност да реализираме възникналата още преди 30-ина години идея за преместване на кейовите места от центъра на града.
Изграждането на дълбоководен терминал на мястото на старшинското училище на Пясъка ще ни позволи на мястото на Варна Изток да бъде изграден пасажерски терминал, като това ще включва и необходимото за посрещане на големи пасажери удълбочаване на кейовите места. За пример само: Констанца приема над 100 пасажерски кораба годишно. Това са над 300 хиляди туристи. Пресметнете сами колко могат да похарчат тези хора за ден във Варна - в местните ресторанти, магазини, за таксита, автобуси, музеи и атракции. Естествено, че това, което Варна предлага като туристическа дестинация е повече от Констанца, имаме много неща, с които да заинтригуваме туристите, трябва само да им създадем условия да стигнат до тук. От друга
- Кой е третият ви приоритет за Варна?
- Третият приоритет е инфраструктурата на града. Поемам ангажимент, ако имаме мандат, основните булеварди на града да бъдат тотално ремонтирани и преасфалтирани. Това е голям проблем за Варна. Вижда се как в един кратък период два основни булеварда се преасфалтират цялостно. Това означава, че може, че има начини да стане. Със съдействието на правителството бяха отпуснати 5 милиона за реконструкцията на бул. „Владислав Варненчик“, а от бюджета на общината, по наше настояване бяха пренасочени средства за преасфалтирането на бул. „Сливница“, който върви в момента. Ясно е, че има възможности това да се случва, въпрос на воля е и ние се ангажираме именно в тази посока да бъдат съсредоточени усилията: улиците на Варна да добият нормален вид . Освен преасфалтирането на основните булеварди, ангажимент ще ни е и цялостното подобряване на градската среда както с европейски средства, така и с пари от бюджета на общината, защото градът е занемарен и има необходимост от мащабни действия за подобряването на общия ми вид и условията за обитаването му.
- Кога започва ремонтът на пешеходната зона?
- Проектът по Оперативна програма „Зелена и достъпна градска среда“ официално беше одобрен миналата седмица, т.е Варна ще получи 5 милиона за първия етап на изграждане на пешаходния ринг, който подехме като инициатива в началото на 2012 г. На първия етап ще бъде обновен изцяло бул. „Княз Борис I“ от градинката „Севастопол“ до площада пред театъра. Новината е, че получихме и предварително одобрение за още 3, 5 милиона за довършване на пешеходния ринг в посока улиците „Преслав“ и „Сан Стефано“. Така пешеходната зона ще бъде удължена до Римските терми и туристите, посещаващи града, ще имат достъп до всички забележителности и до културните ни сцени. Разбира се, този пешеходен ринг трябва да бъде свързан и с пристанището, което ще бъде превърнато в зона за атракции, за отдих, за култура и където ще бъде и пасажерският терминал.
В момента върви работата на комисиите, които трябва да изберат изпълнител, но за съжаление поради мудността на кметската администрацията беше изгубено време. Имаме обаче уверенията на временния кмет, че в максимално кратки срокове тяхната работа ще бъде приключена и се надявам преди началото на летния сезон да започне реконструкцията на тези участаци от „Княз Борис“, които са в най-лошо състояние.
- Каква ще е съдбата на Двореца на културата и спорта?
- Този символ на града ни трябва да бъде реновирана – работим по това от няколко месеца. Едновременно с това ще бъде увеличен капацитетът й, според изискванията. Така Спортна зала ще може да бъде домакин на големи международни спортни състезания, ще си върнем волейбола във Варна, а в същото време ще се запази и културната сцена.
- Как ще решите наболелите проблеми с Морската градина?
- Ние ясно сме заявили нашата воля по отношение на Морската градина и всички ясно си спомнят, че благодарение на нашата позиция „оцветихме“ в зелено зоната от Вълнолома до Евксиноград. Така вече според новия Общ устройствен план е забранено строителството и на север от историческото ядро на парка, в това число и в Салтанат, Горчивата чешма и Долна Трака.
Категорично сме против достъпа на автомобили до Морската. Не съм виждал коли в парковете никъде в Европа. Работим по създаването на опорни паркинги – засега в „Чайка“ и на полигона на „Почивка“, а скоро и в района на пристанището. В ОУП е заложено и преместване на зоологическата градина, което също ще бъде обезпечено и с паркоместа. Поемаме ангажимента и да обновим всички алеи. Включили сме Морската в Интегрирания план за развитие на Варна и така ще осигурим европейско финансиране за нейната поддръжка, за да остане този символ на града ни и за поколенията след нас.
Варна трябва да бъде столица на културата. Засега упрекът към администрацията в работата по тази идея е сериозен, защото все още не е създадена дори неправителствената организация, която трябва да е мотор на кандидатурата ни.
През последните 10 месеца имах възможността да се уверя, че с администрацията в общината нещата не се случват по начин, по който сме си представяли и това взаимодействие между местната власт и правителството просто не се случваше , но не по вина на правителството. Точно затова проектите боксуваха. Точно заради това още в първия ден, в който бях назначен като областен координатор на ГЕРБ, най-основната ми задача беше задвижването на всички проекти в необходимите темпове и срокове. Така Варна скоро ще се сдобие с 30 нови тролейбуса - възможност, която екипът на предишния кмет беше пропуснал. Очакваме и решението на Комисията за защита на конкуренцията, което, надявам се, още тази седмица ще "отпуши" доставката на 70 нови автобуса.
Всички тези проекти ще доведат до съживяването на икономиката на града, разкриване на работни места и повишаване на доходите . Това е единственият начин варненци да живеят комфортно и със самочувствието на граждани на морската столица на България.
|
Коментари |
16:21ч. 10 Май 2013 #102 Stigabe За пръв път в България се случи нещо хубаво и това беше управлението на ГЕРБ. Нявсакъде където утидеш можеш да видиш разултатите от турдът им. И това много ме радва.
12:58ч. 10 Май 2013 #101 Stigabe ако пуснат Вълчев и Орешарски отново да са на власт.
12:57ч. 10 Май 2013 #100 Stigabe Ще ни докара до просешка тояга, и ще ни се подиграва н национален ефир отново.
12:56ч. 10 Май 2013 #99 Ема Даниел Вълчев води листата на „Движение България за гражданите” във Варна и говори кротко, като чисто ново, неизкушено от политиката лице. Ех, не му е приятно да му напомнят, че през 1990 г. става част от екипа на министъра на вътрешните работи в правителството на Андрей Луканов - ген. Атанас Семерджиев. Тогава той е едва на 28 години, а генералът изглежда като страшилище – до него не може да припари и врабче, освен ако някой от службите не го води за ръка. По-късно Вълчев сменя окраската си и става юридически съветник на президента Жельо Желев. При царистите прилича на придворен шут, а пред премиера си Сергей Станишев червенее. Яне Янев сполучливо го нарече „болонката на Станишев”.
И Вълчев като колегата си Кунева в онези времена си издейства съмнителни по размах обучения. Специализира в Международния институт за публична администрация - Париж през 1991 г.; във Военен колеж на НАТО - Рим през 1992 г.
Откакто стана водач на листата във Варна,
12:47ч. 10 Май 2013 #98 Stigabe не ми се мисла ако червените се върнат на власт на какво ще заприлича варна. И как парите ще изчезнат пак.
12:42ч. 10 Май 2013 #97 Ема Магарешки бе осъден за клевета от бившия кмет Кирил Йорданов. Нарече го какъв ли не, но нищо не доказа и си плати глобата. Този аптекар е циничен манипулатор, който се опита да стане протестиращ, но варненци го изгониха веднага. Уж щеше да отива на детектор на лъжата, но излъга и за това, обиждаше момчетата от протеста и е един комплексар. Постоянно демонстрира какви коли кара, самолет си купи и си мисли, че варненци ще го изберат за кмет. Няма да стане Магарешки! Ти си един хищник, който не мисли за хората, а само за себе си!
12:31ч. 10 Май 2013 #96 Breathe* Фактите са си факти! Оставете бесепарите да плуват. ГЕРБ ни даде всичко онова, с което в момента можем да се похвалим. Толкова пари от Европа има тук, кога се е чуло и видяло, преди управлението на Борисов за такова нещо!
12:18ч. 10 Май 2013 #95 Stigabe Дано изберът отново ГЕРБ, за да може всичко това да се ипълни. Варна го заслужава.
12:17ч. 10 Май 2013 #94 Ема Вълчев - проверен кадър на старите комунисти – през 1990 г. почти от студентската скамейка скача в правителството на Андрей Луканов като част от екипа на вътрешния министър ген. Атанас Семерджиев, т.е. Вълчев е бил в МВР в най-тъмния период, когато на килограм са се унищожавали комунистическите документи и досиетата на Държавна сигурност. И за това имаше дело срещу ген. Семерджиев и Нанка Серкеджиева, които бяха осъдени. (Справка: Състав на Върховен касационен съд /ВКС/ с председател Илиана Карагьозова прочете присъдите по делото за унищожаването на досиета (100 000) от архивите на бившата Държавна сигурност /ДС/. О.з. генерал-полковник Атанас Семерджиев и о.з. генерал-майор Нанка Серкеджиева бяха признати за виновни за злоупотреба с власт и служебно положение и осъдени. Съдът постанови за Семерджиев 4 години и 6 месеца затвор при общ режим на изтърпяване на наказанието, а за Нанка Серкеджиева - 2 години затвор при общ режим.)
12:03ч. 10 Май 2013 #93 Ема Даниел Вълчев ли ще говори за „беззакония” и „подслушвания” в МВР като той е унищожавал досиетата в ДС и комунистическите архиви на МВР като част от екипа на ген. Семерджиев в министерството през 1990 г.
11:56ч. 10 Май 2013 #92 Ема Варна се управляваше от Янко Станев, Гуцанов и Кирил Йорданов. Хората от протестите издигнаха плакати с имената на тези мошеници. И наш Гуцанов отиде и открадна плакат с неговото име. Да, ама го заснеха по телевизията! И този крадец ще ми става депутат, леле Боже! Той и кмет искаше да става, ама не го огря. И как да го огрее, като цяла Варна знае за далаверите му с Дънката, автобусите, фирмата Борд.
11:50ч. 10 Май 2013 #91 Лора Спирова Нека позволим на Варна да се доближи до европейски облик, защото е заприличала на............коптор.
11:44ч. 10 Май 2013 #90 Ема Защо ли Меглена Кунева защо като еврокомисар позволи затварянето на трети и четвърти блок на АЕЦ “Козлодуй”? И да не се прави, че не знае за какво става въпрос. Защото румънците си построиха АЕЦ със заем от Банка Париба, където Кунева е член на борда на директорите. Това да не би да е случайно, а? Осигури си нашата хитруша 1,2 млн. евро като „преходни” плащания, компенсации за „преустройване” и пенсия след като напусна Европарламента. Но защо Кунева не покаже данъчната си декларация за последните 5 години? Да видим какви приходи е имала и откъде? Защото българите ще я намразят още повече, като видят огромните й приходи на фона на мизерните си заплати.
11:14ч. 10 Май 2013 #89 Stigabe Европейски пари за Европейска Варна- това е решението, а ГЕРБ е причината и начинът.
11:10ч. 10 Май 2013 #88 Шерифа Хареват ми думите му ... виждам надежда.. звучи реално..най-малкото поне е, че вече се работи по тези проекти... ! Успех !
11:08ч. 10 Май 2013 #87 Ема Красимир Янков е безличен мъж, който може да разбира от търговия с бира, но от политика си няма понятие. Той не е от Варна, а говори за проблемите на града, както дявола чете евангелието. Няма харизма, скучен е и е поредният парашутист спуснат от Позитано във Варна. Какво иска Станишев? Да прави депутат човек, който като Андрей Пантев само ще идва да си пие питието във Варна ли? Срам за БСП!
11:06ч. 10 Май 2013 #86 nik За съжаление българите бързо забравят! Забравиха катастрофата Виденов, приватизатора Костов, измамника Сакскобурготски, смешника Станишев, забравиха Доган който разпределяше парчетата от баницата БЪЛГАРИЯ. Забравиха агент Гоце, Румен Овчаров, другият Румен,и т.н. Искам да кажа на всички които са забравили:Спомнете си! И на всички заспали:ИМА ВРЕМЕ ДА СЕ НАСПИТЕ, НА 12 -ти ДА ИЗХВЪРЛИМ БОКЛУКА.
11:04ч. 10 Май 2013 #85 Ема Г-жа Кунева като еврокомисар направи ли нещо реално, за да се промени качеството на живот на българите? Отговорът е - НЕ.
Г-жа Кунева като еврокомисар какво направи срещу тиранията на монополистите и поискахте ли сметките за ток и парно на българите да бъдат ясни и точни като сметките на останалите европейци? Отговорът е - НИЩО. А защо не направи нищо? Защото е Момиченцето на Барозу ли, защото някой и даде пари или и двете
11:02ч. 10 Май 2013 #84 Непобедимите ГЕРБ, ГЕРБ и само ГЕРБ. Ако си мислите, че истината е някъде другаде, съжалявам, че ще ви разочаровам, но жестоко сте се объркали!
11:01ч. 10 Май 2013 #83 Stigabe Ако върнем БСП на власт, ни чакат само заменки , и кражби за милиони.
(виж линк...)
11:01ч. 10 Май 2013 #82 Stigabe с ГЕРБ имаме шанс да се развием и да подобрим стандарта си на живот. Варна да се проабрази. ЕВропа да гелад с друго око на нас.
10:58ч. 10 Май 2013 #81 Ема Хапчета вместо кебапчета
Поредно ноу-хау роди главата на аптекарския бос Веселин Марешки – вместо кебапчета, предизборно той раздава евтини хапчета. Напук на ЦИК, прокуратурата и на съмненията за качествата на китайските илачи. И да пукне някой – електорална маса бол!
Купуването на гласоподаватели е запазена марка за силната половинка на Яне Янев – Веселин Марешки. Както се казва: Всеки луд с номера си, а за някои – цял цирк. Защото номерата за заобикаляне на закона при Марешки край нямат. Първо бяха „помощите“ за стачкуващите учители, които се рядаха на опашка за по 100 лева пред офиса на тогавашна партия на аптекаря на бул. „Мария Луиза“. Благотворителната акция случайно съвпадна с предизборната кампания за местните избори през есента на 2007-а. После – 2 години по-късно, опашките се извиха пред поликлиниката на Марешки в „Младост“. На ред бяха ордите от застъпници – по няколко за всяка секция и на смени. Така – легално, аптекарят брои по 30 лева за гласа на хиляди варненци. Номерът беше пробван и на изборите през 2009-а, но през 2011-та ОИК подряза крилцата на хвъркатия аптекар – застъпниците могат да бъдат по един на секция. Тогава на преден план излезе друг алгоритъм, изчислен и изпробван в поне 3 кампании – активира се персоналът във веригата аптеки, клиентите получават торбички със светлия лик на Марешки, следват списъци с имена на „фенове” и телефонните им номера, които в деня на вота се прозвъняват и агитират. Най-голяма слабост на Човека с хапчетата са учителките и пенсионерите - изчислил е, че тази таргет група, финансово нестабилна, е най-лесна за евтини манипулации. Някои от тях още чакат с плам в очите Марешки да им се обади и да им благодари, че са гласували за него през 2011 г. „Събирам телефонни номера на клиентите, за да им благодаря лично”, изпъчи се тогава той.
Шизофреникът, който търгува с лекарства
„Искам Янето и РЗС – Не искам Янето и РЗС!”, „Искам детектор на лъжата – Не искам детектор на лъжата!”, „Ще бъда опозиция на БСП – Ще бъда мн
10:54ч. 10 Май 2013 #80 nik Вие знаете ли кой е водача на листата на БСП и постиженията му от миналото? Пламен Орешарски беше зам. министър в синьото правителство на Иван Костов, зам. лидер на националното ръководство на СДС, но в момента единствения фаворит на червените за бъдещ ляв и социален премиер. Ето му постижения:
Инфлация през 2007 12,5% най-високата в ЕС, дефицит от 4,7% за 2009 г, масови стачки на лекари, учители, пенсионери през 2008/2009 заради ниските им доходи по време на финансов разцвет на Европа, последният човек в Европа, който разбрал, че има световна криза и като резултат от това негово късно осъзнаване на реалността.
10:49ч. 10 Май 2013 #79 Чай с мед По повод на варненските лидери, ето ви един разговор между Орешарски и Вълчев.
Орешарски: Дай да разваляме седянката. Дай да разваляме седянката. Първо да мислим за числа, съкращения и после...
Вълчев: Аз предлагам така: теб и без това няма да те има сега известно време.
Орешарски: Да, три дни.
Вълчев: Два де, стига така.
Орешарски: Е, в сряда на обяд ще дойда.
Вълчев: И да видим дали е възможно в това време да направим някакви експертни разговори. Горе-долу по една, две сметки да направим, за да приказваме.
Орешарски: Не, не трябва да се прекъсва.От утре експертни разговори. Те ще размотаят.“
ВИЕ САМИ СИ НАПРАВЕТЕ ИЗВОДИТЕ.
10:47ч. 10 Май 2013 #78 Ема Водачът на листата на БСП във Варна Пламен Орешарски е лобист на скандалния бизнесмен Черепа. Когато беше министър на финансите, той се опита да защитава хазартния сектор, но бе разобличен от зам.министъра си Георги Кадиев. В свое интервю Кадиев казва: Просто един човек /Орешарски/ в качеството си на министър се опитва да прокрадва привилегии за хазарта, надявайки се, че никой няма да забалежи". Е, всички "забелязаха" Орешарски през мандата му на министър, а преди това Надежда Михайлова го отстрани от кметската надпревара за София заради среща със същия Черепа.
10:46ч. 10 Май 2013 #77 Перверзник хахахха... Май много хора имат нужда от предизборните хапчета на Марешки. Голям смях.
10:42ч. 10 Май 2013 #76 Непобедимите Bella_vista, вие сте голяма умница. Момент да стана и да ви попляскам!!! Ами щом ви харесват Мегленчето и Вълчев - гласувайте за тях бе, блъскайте си "умната" главица и се радвайте на "блестящо бъдеще". Ние явно няма нужда да ви открехваме колко пагубен избор ще е вашият!
10:39ч. 10 Май 2013 #75 Stigabe Щом Партних и Павлова, ще са хората на които Европа има доверие, то тогава аз също ще им гласувам своето.
10:38ч. 10 Май 2013 #74 Stigabe Белче, марешки раздава безплатни хапченца - нареди си да си вземеш.
Ако ще съседът да е , изнам че ще свърширабота, и Варна ще се преобрази, и че ще донесе пари въвварна, пари които няма да връщаме- аз ще гласувам за него.
10:37ч. 10 Май 2013 #73 Петраки Бела Виста, защо ходиш да теглиш кредити? Аз не съм теглил и нямам проблеми.
А Портних не е ли руска фамилия? Не е еврейска.
10:34ч. 10 Май 2013 #72 Ема Лидерът на „Движение България за гражданите” сега се подписва Меглена Щилянова Кунева. Тя много държи да я възприемат като дъщеря на известния буфосинхронист Щилиян Кунев, който завършил Сорбоната, но лежал в концлагера в Белене. Кунева обаче в никакъв случай не иска хората да виждат другата й окраска и затова
побеснява, когато я нарекат Пръмова
Истината е, че тя е снаха на Иван Пръмов, шефа на земеделския сектор в ЦК на БКП. Когато се жени за сина му Андрей, Меглена се държи като социалистическа принцеса и наум не й минава да мисли за демокрация. Благодарение на високата си протекция тя успява в онези години да специализира през 1995-а „Международни отношения и международно екологично право” във вашнигтонския университет „Джорджтаун”, а през 1996 г. – екологично право в „Оксфорд”. От 1991 г. до 2001 г. работи в Министерския съвет, като стига до поста на шеф на международната дирекция. През цялото това време окраската й е на тежка номенклатура. В онези драматични времена на прехода само снахи като Меглена Кунева и държанки като Моника Йосифова можеха да учат спокойно в най-престижните западни висши училища. В края на годината нормалните хора в България останаха с 3 долара месечна заплата, ограбени спестявания и се редяха на двучасови опашки за хляб и кофичка кисело мляко, за да спасят децата си.
10:33ч. 10 Май 2013 #71 Bella_vista Меглена ми е по антипатична от Лилито, и Вълчев ми е по антипатичен от Портних, но като чуя еврейско име, се сещам за банки, лихви, лоши кредити, самоубийства поради невъзможност да ги плащат, и някак пак не ми е уютно, въпреки изкусителната им фотосесия с Надареното Лили.
10:29ч. 10 Май 2013 #70 Stigabe Най хубавата работа- чужди пари за нашият град. Добри политици да ги насочат към нас. КАкво друго да искаме.
10:25ч. 10 Май 2013 #69 mancev В понеделник Гражданска лига на България ще подаде официално сигнал за крупна злоупотреба с обществени средства, съобщи Стефан Гамизов от организацията.
Той уточни, че става въпрос за преминалите 100 милиона лева през Националния педагогически център в периода 2005 - 2009 година.
За този период в центъра са съсредоточени парите за квалификация и преквалификация на учителите от цялата страна, поясни Гамизов.
По думите му става въпроса за злоупотреба с нещастното състояние на педагогически състав в България.
„Ние твърдим, че повечето средства са отчетени на документи и че е имитирана квалификация", заяви Гамизов. Той съобщи, че действащите лица били 4-ри и ги посочи - Даниел Вълчев, главния секретар на министерството на образованието Димитър Танев, Пламен Суруджийски - директор на въпросния Национален педагогически център, и Цонка Кенарова, директор на дирекция „Квалификация на педагогическите кадри".
Според Гамизов четиримата са действали в сговор и биха могли да бъдат определени като „престъпна група".
„Даниел Вълчев, по думите на Стефан Гамизов, е един от най-перфидните политици в България, които по перфектен начин са се измъквали, без да бъдат наказани нито веднъж.
Той е интелигентен, умен и начините му са префинени, а иначе участва в политиката още от 90-те години", посочи още Гамизов.
10:24ч. 10 Май 2013 #68 Petrova Гуцанов.... колко пъти мамин сладък беше в ареста...и за какво??
10:23ч. 10 Май 2013 #67 Breathe* Чудесно интервю! Портних е много добър политик и съм сигурна, че Варна ще придобие чудесен облик. Какви са тези негативни коментари, хора? Не се ли радвате, че Варна ще е пълна с туристи, че ще има какво да ги задържи тук, че няма да се срамим?
10:22ч. 10 Май 2013 #66 Ема Варна се управляваше от Янко Станев, Гуцанов и Кирил Йорданов. Хората от протестите издигнаха плакати с имената на тези мошеници. И наш Гуцанов отиде и открадна плакат с неговото име. Да, ама го заснеха по телевизията! И този крадец ще ми става депутат, леле Боже! Той и кмет искаше да става, ама не го огря. И как да го огрее, като цяла Варна знае за далаверите му с Дънката, автобусите, фирмата Борд.
10:22ч. 10 Май 2013 #65 Ема Варна се управляваше от Янко Станев, Гуцанов и Кирил Йорданов. Хората от протестите издигнаха плакати с имената на тези мошеници. И наш Гуцанов отиде и открадна плакат с неговото име. Да, ама го заснеха по телевизията! И този крадец ще ми става депутат, леле Боже! Той и кмет искаше да става, ама не го огря. И как да го огрее, като цяла Варна знае за далаверите му с Дънката, автобусите, фирмата Борд.
10:21ч. 10 Май 2013 #64 Перверзник Ето ви го опонента на тозе, който го плюете тука.
„Ще отстоявам пред БСП, ако спечелим изборите, Пламен Орешарски да бъде нашият кандидат за министър-председател.“ каза Сергей Станишев. И забрави как неговият любимец Орешарски, който винаги е бил част от политическото задкулисие, заедно с колегата си министър Даниел Вълчев участва в най-срамният и нагъл диалог воден от български министри. Разговорът между двамата става по време на преговорите между Единния национален стачен комитет на учителите и представители на МОН и МФ на експертно ниво.
10:20ч. 10 Май 2013 #63 Непобедимите Dido - искрено се позабавлявах с прочетеното от вас. Оставете кой бил сервитьор, кой какъв бил. Нека си говорим за нещата, които се случват. Ебаси мрънкалата! Хората строят, правят, струват ........ те нашите стискат очите и повтарят "ЛЪЖЦИ! МАНИПУЛАТОРИ! НИЩО НЕ ПРАВИТЕ" - слезте на земята, досега нищо сме нямали и сами си го правим! Подкрепяйте онези, които работат за общото благо!
10:18ч. 10 Май 2013 #61 Petrova а бе "ДИДО" ....вие толкова ли сте зле??? зет на Краси Маринов....много от преди да стане зат на Маринов,господин Портних си имаше кариера и професия!!!!!!! ЕЛЕМЕНТАРНО Е...СТИГА ГОВОРИ ТЪПОТИИ МОЛЯ ТЕ!!!!!!!!!!!
10:18ч. 10 Май 2013 #60 Stigabe Проектите са готови, парите са на лице,.. ако някой иска всичкотова да се случи, и има капка мозък, ще им даде нов мандат.
10:17ч. 10 Май 2013 #59 Stigabe Ей смешен. Ако не са те тимаджиите ще превземат всичко за себеси, инакаря ще ти искат такса да се разхождаш по центъра дори. ЕН ви ли вдява главата. Варна ще се проабрази и то с Европейски пари, и ще изглежда така както трябва. И точне тези двамата Портних и Павлова могат даса проводник на това, парите чакат да се изхарчат, вече са осигурени, никой няма да те лъже , защото хората иначе ще им поискат сметка.
10:17ч. 10 Май 2013 #58 Шерифа На мен ми звучи реалистично незнам за вас...
10:16ч. 10 Май 2013 #57 Петраки Дидо, Портних ръководи гранда от близо 10 години. Не можеш да му отречеш постигнатото.
Сори, ама не си прав.
09:32ч. 10 Май 2013 #56 nik Новината е прекрасна. Не знам защо има негативни коментари към нея, явно хората проста са си злобни по природа. Няма значение кой или коя партия прави тези неща, важното за варненци и за мен е да се случат нещата.
02:41ч. 10 Май 2013 #55 dido отново лъжи и пак лъжи от този сервитьор в мултигруп - хотела ...зет на кр.маринов и от кликата на янко станев ... Става дума за пари - пак за пари, които гроб в момента , в мътното ще вземат ... до 30ти юни , до изборите за нов кмет . А ние , варненци , пак ще духаме супата !
20:35ч. 9 Май 2013 #54 Stigabe Ех всеки си дава мнението, без някой да му го е искал. То за това сме на тоя хал. Всеки говори, без да върши нищо. Тука ставаше въпрос за Европейски пари за хубавата ни Варна. Ама ко йда каже нещо по темата.
20:23ч. 9 Май 2013 #53 Ема Харесва ми ясната и конкретна насока на Портних - 3 приоритета за Варна, в които трябва да се влеят най- много пари. Това са опорните точки, върху които трябва да се работи здраво. Абсолщтно съм съгласна свсяка една от тях -Хемус, пристанището и туризма и инфраструктурата. ФАКТИ, ФАКТИ И ФАКТИ. Това са належащите теми, трябва да се бачка.
20:22ч. 9 Май 2013 #52 Stigabe Всичкистанаха философи.Имам мнение и го изразявам, дали е плитко или е плитък твоят мозък е тема на друг разговор. Важното е че тук се коментира конкретната статия, а не коментиращите както правиш ти. Другото са празни приказки с цел влизането в някакви безмислени спорове. Мен си м ихаресва да с икарам по новите булеварди и това е.
20:19ч. 9 Май 2013 #51 Ема Евала за проекта и допълнителните пари. Когато нещо е хубаво, аз не мога да се отрека. Трябва да има повече уверени хора, които да блъснат по масата здраво, за да се случат нещата във Варна. Варна определено има бъдеще, започва да се вижда светлина в тунела..
20:11ч. 9 Май 2013 #50 цвете Ами трябва да има равновесие в природата, не може тук да бъка само от възторжени коментари:)
20:05ч. 9 Май 2013 #49 Stigabe Айде и потресените дойдоха.
20:05ч. 9 Май 2013 #48 Stigabe Ако аз съм платен защото коментирам положително, ти какъв ли си че пишеш едно и също под всички статии. Аман от професори.
20:04ч. 9 Май 2013 #47 цвете Спирт, и аз съм потресена както от PR статиите през последните седмици, както и от мненията по-долу...
19:50ч. 9 Май 2013 #46 Stigabe Ей смешник бот е майка ти. Какви ПР статии бълнуваш, а пополедни малко, на пръва страница има интервй на Даниел Вълчев. И на него ли правят ПР.. Ей такива тъпи изказвания най - мерадват. Стой си в мизерната дупка и не се обаждай катоняма каквода кажеш. Аз съм си изказалмнението за варна и центъра, а не да с ичеша езика.
19:35ч. 9 Май 2013 #45 В. Петров Ето как двама баламурници се подиграват на нас - българите и си мислят, че ще ги изберем и ще ги оставим, да крадат от децата ни:
(виж линк...)
19:34ч. 9 Май 2013 #44 В. Петров Само да не дойдат, крадци като Даниел Вълчев, който 'спестява' стотици хиляди евро от министерски заплати или като Орешарски, който иска да размотава българите четири години, че тогава ВСИЧКО ЩЕ БЪДЕ ОКРАДЕНО!!!
(виж линк...)
19:32ч. 9 Май 2013 #43 В. Петров Stigabe, прав си! Сетете се, че тези пари, макар и вече преведени, ще трябва да бъдат усвоени пооправилен начин и от правилно министерство.
19:30ч. 9 Май 2013 #42 Stigabe Много се радвам наистина. Хубавото е че това са държавни пари осигурени от г-жа Павлаво, а г-н Портних пое инициативата за да реализират проекта. Така ням ада се чака на бюджета на община Варна, а парите ще дойдат направо от ЕВропейският съюз, които вече чакат в София само да бъдат усвоени.
19:27ч. 9 Май 2013 #41 Stigabe Браво, време е някой да се заеме стова, че центъра ни съвсем се разби. Гледал съм проектите з адупката и целият център, изглеждат супер, ако ги и реализират качествено и варна ще бъде стархотна. Сега и с новите булеварди, ище си върне облика който заслужава.
19:18ч. 9 Май 2013 #40 Doi4in Абе хора, тази история с Бургас, дето уж бил по-подкрепян от Варна си е тъпа легенда на стария кмет. Не го ли виждахте как посрещаше Бойко - все едно онзи му идва на крака да го пита: На вас нещо не ви ли трябва. Как един път не се вдигна да отиде до София, да почука на някоя врата, да попита какви фондове има, къде може да се кандидатства. Бургаския кмет бил всяка седмица по 2 дни в София по министерствата, Нашият вместо това - в Швейцария.
19:12ч. 9 Май 2013 #39 Изтрит потребител "Всички тези проекти ще доведат до съживяването на икономиката на града, разкриване на работни места и повишаване на доходите . Това е единственият начин варненци да живеят комфортно и със самочувствието на граждани на морската столица на България." ИМАТЕ ПЪЛНАТА МИ ПОДКРЕПА, Г-н ПОРТНИХ!!!
19:04ч. 9 Май 2013 #38 Gevich Колко хубави обещания. Сега когато искат пак дса се намърдат във властта обещават всичко. Миналия мандат поддържаха Бургас, този Варна, айде бе не сме балами да ни баламосвате с празни приказки.
18:57ч. 9 Май 2013 #37 Breathe* Варна ще бъде прекрасна!!! Вярвам в това!
Аз също съм твърдо зад ПП ГЕРБ и г-н Портних! Тепърва за града ни ще се направят много неща, но когато всичко стане факт, не казвайте на бялото черно!
18:29ч. 9 Май 2013 #36 tyki Четете между редовете-след преместване на зоологическата градина,на нейно място ще се появи нов луксозен 12 етажен хотел,да ви е честито запазване на морската градина.
18:12ч. 9 Май 2013 #35 Петър Петров Заставам твърдо зад Портних!
Успех!
17:32ч. 9 Май 2013 #34 mancev sea_man, това че Варна било село са думи извадени от контекста, и вие много добре го знаете. Правителството на ГЕРБ построи магистрала Тракия през миналия мандат, явно сега приоритет е магистрала Хемус. Катарзис трябва да има във вашето мислене...
17:25ч. 9 Май 2013 #33 Bella_vista Герб направиха фотосесия, която разцепи политическия мрак-това трябваше да е заглавието, Морето! БСП, изоставате, е, хаха!
17:24ч. 9 Май 2013 #32 sea_man Aз ли нещо бъркам, или Портних??! В миналия мандат на ГЕРБ, магистрала "Хемус" не им беше приоритет, а Варна щеше да остане едно село? За същата партия ли става въпрос и на какво се дължи този катарзис в мисленето?
16:47ч. 9 Май 2013 #31 mancev "ГЕРБ приеха промените в градоустроиствения план" исках да напиша.
16:46ч. 9 Май 2013 #30 mancev Няма смисъл да спамим повече. Трябва да има натиск и контрол от граждански организаций, прав сте, но промените са факт. Можеше и да не се приемат, не забравяйте. През цялото време се опитвам да ви обясня нещо което и вие признавате че е така, но не искате да го кажете. ГЕРБ спряха приеха промените в градоустройствения план, ФАКТ !
16:43ч. 9 Май 2013 #29 chui Винаги съм искрен
16:42ч. 9 Май 2013 #28 chui И да добавя, че промените в градоустройствения план се приеха след много сериозен натиск от страна на различни граждански организации. Тези промени се случиха въпреки нежеланието на Портних и много други съветници от всички партии.
16:40ч. 9 Май 2013 #27 mancev chui, фактите са си факти, и те доказват че Портних не е лъжец. Дали етапа е бил късен или ранен не знам, дразня се когато обвинявате човек, за нещо в което не е виновен. Не е справедливо просто... Каузата ви е добра, борете се за нея, но бъдете искрен.
16:38ч. 9 Май 2013 #26 Веско Ako искаха всички тези чудесни неща да станат,просто щяха да ги направят а не да ни обявят за село със затихващи функции и лош човешки материал!! Обаче идват избори и вече са по-благи от мед!! Който е повярвал на приказките им за предния мандат им видя делата!
16:35ч. 9 Май 2013 #25 chui Манчев, за разлика от вас аз бях там , чух и видях кой какво говореше и какво правеше.Съжалявам, че съм ви обидил , нямах пред вид, че вие лъжете. Лъжецът е Портних, а въпросното изказване е от доста по-късен етап.
16:28ч. 9 Май 2013 #24 Nestor Mahno Този мелез всяка седмица взе да намира по няколко милиона за Варна. Дали ще продължи така и след изборите?
16:22ч. 9 Май 2013 #23 mancev chui, недейте заблуждавайте хората, и не ме обвинявайте в лъжа, при положение че информацията може да се намери в интернет. Това че не харесвате нито една партия, не трябва да изкривява фактите и истината.
16:20ч. 9 Май 2013 #22 mancev Общинският съветник и председател на финансовата комисия Иван Портних заяви, че са се консултирали с правителството по отношение на приемането на Общия устройствен план на града. Изказването бе по време на днешното девето заседание на Общинския съвет във Варна.
По думите на Портних с приемането на ОУП ще бъдат осигурени нови инвестиции, работни места и по-добра инфраструктура в морската столица. От думите му стана ясно, че при консултации с премиера Бойко Борисов и министъра на регионалното развитие Лиляна Павлова е взето решение устройствения план на града да бъде приет. Групата на ГЕРБ в местния парламент иска обаче да бъдат направени категорични и ясни корекции, забраняващи строителството в Морската градина и Ботаническата градина. По този начин ще се осигури спокойствието на гражданите за 25 години тоест в периода на действие на Общия устройствен план.
16:13ч. 9 Май 2013 #21 chui Пълна лъжа е , че Портних е забранил строителството в Морската градина. Когато протестирахме срещу орязването на градината до Шокъровия канал , точно той защитаваше това решение на същият този общински съвет. Чак след разразрастването на недоволството започна да си приписва тази заслуга. Отново казвам - не вярвайте на приказките на БСП, ГЕРБ, СДС, ДСБ, ДПС , Атака, ВМРО и всички други, които до сега ни лъгаха, че правят нещо за Варна
15:59ч. 9 Май 2013 #20 mmm Те тия сигурни източници ги четем в други сайтове.А в живота няма нищо безплатно.Затова години наред си плащаме редовно за погрешния избор.Комунизма няма да интобираме, можем само да се научим да живеем в съвременния свят-цевилизовано.И най-вече да правиме правилния избор според нас.Всеки от вас търси истината надявам се.Не забравяите ,че гледаме от различни позиции.За това не винете инако мислещите, и те са прави.
15:50ч. 9 Май 2013 #19 D.Nedeva Гледам само компетенции се изказват.... я се вземете в ръце...думи казани на място и напълно реалистично за постигане ! Не обещават фантастични и мега проекти като Белене - 22 милиарда и напълно излишно за България !!!
15:41ч. 9 Май 2013 #18 Orange От много сигурен източник знам, че това е най-лошия избор за Варна. Изберем ли го - във Варна и по тротоарите няма да се движим безплатно.
15:39ч. 9 Май 2013 #17 mancev Ilian, chui, Портних забрани строителството в морската градина, това лесно можете да проверите в интернет. Но вече подписани проекти от предните управляващи, не могат да бъдат спрени. Киро беше грешка найстина, но искам да ти кажа че той никога не се е държал като кмет на ГЕРБ, а като местен олигарх, точно затова и беше изметен от народното недоволство. Дано следващия кмет на Варна, бъде млад енергичен и жаден за работа човек...
15:33ч. 9 Май 2013 #16 Ilian Ми това казвам и аз ... да не говорим пък за държавата , в смисъл за населението , само приказките им големи ...а действията говорят друго.
15:28ч. 9 Май 2013 #15 chui Аз пък не вярвам на човек, който до преди няколко месеца защитаваше строежите в Морската градина.
Не забравяйте, че той и партията му имат пълната власт в града,а до преди 2 месеца и в държавата. Всичко това можеха да го започнат отдавна, но вместо това ни сложиха Киро за 4-ти път. Те също както и червените преди тях не направиха почти нищо за Варна докато бяха на власт.
15:25ч. 9 Май 2013 #14 Ilian Пак много хубави неща ни говорят и едните , и другите , и третите ... що ли ми се струва , че този сценарий го гледам вече 23 години. Ще ме прощавате , но не им вярвам . Да са мислили по-рано !!!!
15:22ч. 9 Май 2013 #13 Mu(n)cho мат'р'яла е податлив на обработка-обещай му каквото иска да чуе и веднага става твой избирател и защитник....
15:07ч. 9 Май 2013 #12 mmm В България не е по различно от останалия свят.Един критикува, а друг одобрява.Аз като прагматичен човек вярвам на резултатите.Затова одобрявам всеки който постига това, дори само да е преместил една папка от един кабинет до друг.Ако това е довело до добър резултат за Варна и живущите в този град.С двете ръце ЗА!!!!!
14:58ч. 9 Май 2013 #11 mancev Varnenec, стига вече с този ТИМ. Имам чувството че каквото и да се случи във Варна, за всички ще се обвини ТИМ. Съдете за хората по техните действия и решения, а не кой на кого бил браточед, дядо, вуйна и т.н.
14:55ч. 9 Май 2013 #10 mancev Стария боцман, какво общо има това с темата. Субсидийте са големи ФАКТ. Но голяма част от субсидията на ГЕРБ, отива за дарения на хора в затруднение или различни каузи. Това също е ФАКТ :)
14:54ч. 9 Май 2013 #9 Varnenec Дано да мислят точно за това, как да направят Варна по-добър град, ами не как да захапят по-сериозно кокала. Не вярвам на хора, свързани с Тим - роднински, другояче ли все тая!
14:48ч. 9 Май 2013 #8 Чай с мед Така е, Ванко! Едни мислят как да направят Варна по- добър град за живеене, а други се разхождат с разни папки напред- назад.
14:45ч. 9 Май 2013 #7 Стария боцман Държавни субсидии за партиите според доклад на „Прозрачност без граници”
Средства за получен глас
България 6,1?
Хърватия 0.3?
Словения 0.3?
Германия 0.85?
14:42ч. 9 Май 2013 #6 12344 Джанго Зе, ами те ако искаха да ги дадат тези пари, щяха да ги дадат и като бяха на власт, не, вече никой не им вярва, останали са малко като теб, ще си довършат магистралата софия-бургас, а пък пътя Хемус на какво прилича? един мост цяло лято ремонтираха, и чак края на лятото се сетиха да го асфалтират, това ако беше в софия за 1 ден щяха да го направят.
НЕ, Не и НЕ! Това са само обещания!
14:40ч. 9 Май 2013 #5 mancev Не бях виждал по-енергичен и работен политик от г-н Портних. Заставам твърдо зад политиката на ГЕРБ във Варна и в частност тази на Иван Портних. Успех.
14:39ч. 9 Май 2013 #4 Петраки А в същото време, опонентите на ГЕРБ разпръскват в публичното пространство папки и флашки.
Вие преценете кой може да ви свърши работата.
14:28ч. 9 Май 2013 #3 Гневен Потник по-добре да обясни на Варна, как преди едва няколко дни хотелският му комплекс беше преместен от втора градска зона в пета, като по този начин дължимите месни данъци му паднаха тройно ( т.е. тузарските апартаменти на брега бяха приравнени към тези във Владиславово). Егати Общинския съвет, корумпирана герджийска пасмина...
14:24ч. 9 Май 2013 #2 D.Nedeva Дано хората наистина намерят 5 мин за да прочетат интервюто...стойностно е !
14:22ч. 9 Май 2013 #1 Чай с мед Ясна визия за бъдещо развитие на Варна. Това ни трябва.
Инфраструктурата е важна за да се развива туризма на града ни, който е най- важния сектор на местната икономика.
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
По-бързи, по-тихи и по-детайлни изследвания с най-новият ядрено-магнитен резонанс във Варна
Днес, 7 Ноември 2024 15:08
За първи път на варненска почва акостира флагманът на Сименс от серията ядрено-магнитни резонанси с напрегнатост на полето от 1,5 Тесла. Magnetom SOLA вече посреща пациенти в Център по образна диагностика...
| |
|
Първа по рода си среща на собственици на хранителни магазини от цялата страна ще се проведе на 26 ноември
Днес, 7 Ноември 2024 07:49
На 26 ноември в зала „Витоша“ на Интер Експо Център в столицата предстои Първата среща на независимите собственици на магазини за хранителни стоки под мотото „Търговия с човешко лице“. Поканени са представители...
| |
|
А1 подкрепя позитивното онлайн общуване и отговорно поведение сред младите с кампаниите The KindTok и IONLINE
Днес, 7 Ноември 2024 13:33
• В международния ден за борба с кибертормоза А1 обяви старта на The KindTok, чрез която насърчава позитивните послания в TikTok.
• В началото на октомври стартира програмата в подкрепа на отговорното...
| |
|
Горски служител от Варна пресече кражба на дърва
Днес, 7 Ноември 2024 16:37
Служител от Държавно горско стопанство (ДГС) - Варна е заловил днес нарушители в гората. При изпълнение на служебните си задължения Георги Янков, който е техник по горско стопанство, става свидетел на...
| |
|
Новите електрически мотриси на БДЖ ще обслужват направления от/до Варна
Днес, 7 Ноември 2024 16:23
Министърът на транспорта и съобщенията Красимира Стоянова и председателят на борда на директорите и главен оперативен директор на „Шкода Транспортейшън и Шкода Вагонка“ Петър Новотни подписаха допълнително...
| |
|
НИК „Св. св. Кирил и Методий“ отплава от Варна на трета полярна експедиция (снимки)
Днес, 7 Ноември 2024 16:11
Научноизследоватлеският кораб „Св. св. Кирил и Методий“ отплава от Варна на трета поредна полярна експедиция след тържествена церемония по изпращане на Морска гара, предаде репортер на Moreto.net.
Командир...
| |
|
Девет библиотеки във Варненско с одобрени проекти за нови книги
Днес, 7 Ноември 2024 15:58
Девет читалищни библиотеки в община Аврен ще получат финансиране за обновяване на техните книжни фондове, информират от общината.
Подпомогнати ще бъдат библиотеките в читалищата в Аврен, Приселци,...
| |
|
Отстраниха директор в Министерство на културата заради аферата "театрална кражба"
Днес, 7 Ноември 2024 15:44
Финансовият директор на Министерството на културата, който в бил на поста и е одобрил отпускането на средствата, които бяха източени от театрите в Разград и Смолян, вече не работи в Министерството. Това...
| |
|
Близо 50 млн. лева и две години ще са необходими за алтернативно водоснабдяване на Варна
Днес, 7 Ноември 2024 15:31
Близо 50 млн. лева и две години ще са необходими за алтернативно водоснабдяване на град Варна, така че част от водата от язовир Камчия, вместо към морската ни столица, да бъде насочена на юг. Това показват...
| |
|
Обвиняемият по делото "Дебора" излиза на свобода срещу 6000 лева
Днес, 7 Ноември 2024 15:18
Пловдивският районен съд промени мярката за неотклонение на Георги Георгиев, обвиняем по делото "Дебора". 26-годишният мъж ще бъде пуснат от ареста срещу гаранция от 6000 лева.
Георгиев е обвинен за...
| |
|
Късо съединение е най-честата причина за пожари в жилища във Варна
Днес, 7 Ноември 2024 15:06
107 пожара са възникнали в жилища във Варна през предходния отоплителен сезон - от ноември м.г. до март т.г. Най-много от инцидентите са предизвикани от късо съединение - 31 на брой. Втората най-честа...
| |
|
Премиерът разпореди спешни действия във връзка с безводието в страната
Днес, 7 Ноември 2024 14:53
В най-кратки срокове да бъде свикана среща в Министерството на околната среда и водите (МОСВ) във връзка с намалелия полезен обем на язовир „Тича“ и недостига на вода за питейно-битови нужди - това разпореди...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|