Иван Портних: Искам още две деца и половин милиард европари за варненци
Сряда, 26 Юни 2013 17:54 / Орлин Филиповски, в. Шоу
"Научен съм да живея сериозно, без да се вземам насериозно!", казва най-младият от кандидатите за кмет на Варна
Иван Портних е един от деветимата кандидати за кмет на Варна. Мениджърът-политик се впуска за пръв път в надпревара за стола на градоначалника на морската столица. Претендентът на ГЕРБ е с особено пъстра и впечатляваща биография за своите едва 36 години. Завършил е „Международни икономически отношения“ в Университета за национално и световно стопанство, има магистърска степен по бизнес администрация от Франкофонския институт за администрация и управление и от университета в Нант. Специализира хотелски мениджмънт в университета „Корнел“, САЩ. От 2001 г. досега Иван Портних е първо финансов директор, а след това генерален мениджър на комплекс „Гранд хотел Варна”, който включва 5 печеливши хотела, стадион и други спортни съоръжения, конферентен център, спа, паркове, плажни атракциони. Преди да стане шеф на Гранда (след конкурс с 500 конкуренти), е работил в "Данон". В политиката е едва от година и половина, но вече се е устремил към кметското кресло и е един от основните претенденти за него. Пред „ШОУ” непринуденият, но и делови Иван Портних разкрива защо от преуспял бизнесмен е решил да се превърне в политик, кое според него би го направило успешния кмет на варненци, както и неизвестни на широката публика факти за него самия.
- Г-н Портних, излязоха доста скандални твърдения за Вас и Вашето семейство – за съмнително забогатяване, конфликт на интереси и т. н.
- За съжаление, това са поредните избори, на които не виждаме сблъсък на тези, идеи и програми, а на манипулативно фабрикувани компромати. Никой от моите опоненти не излиза с ясен ангажимент – какво и как може да направи за оставащите две години от кметския мандат. Повтарят се вечни рефрени и се обещават щедро невъзможни неща. Тъжно е, че тонът на кампанията е компроматен и манипулативен и се използват методи, познати от парламентарните избори. Отговорих на тиражираните по мой адрес манипулации с документи, от които ясно се вижда, че всички твърдения са лъжи, явни спекулации, скалъпени и съшити с бели конци. Длъжен бях да застана пред варненци и да покажа тези документи не за друго, а защото те заслужават да знаят кой се бори за тяхното доверие. Някои от обвиненията бяха толкова нелепи и лесни за проверка, че лансирането им означава липса на уважение към електората, зрителите и читателите на определени медии, които прокараха тези манипулативни твърдения. Тъжно е, когато някои хора не могат да измислят нищо смислено, а разчитат на изкуствено създадени скандали. И когато не успяват да оборят идеите, програмата ми и най-вече – свършеното от мен, се търсят такива похвати за манипулация на варненци...
- Писанията, че Иван Портних е „общинар със 700 лева заплата, който е станал милионер”, също ли са манипулация?
- Повтарям, че имаше крайно много неистини и това бе една от тях. Те ясно бяха опровергани, при това не от мен, а от документите и конкретните цифри в тях. Никога не съм бил служител на Община-Варна и не съм работил в нея. В политиката – като общински съветник, съм влязъл през ноември 2011 година. За това ми се полага възнаграждение от около 160 лева на месец и тези средства аз дарявам за различни каузи, които подкрепям. В същото време съм продължил работата си на успешен мениджър на печеливш туристически комплекс с много награди.
- Вие неведнъж сте казвали, че имате ясна визия за развитието на Варна и че пътят е писането на на добри европейски проекти...
- Крайно време е да оставим в миналото илюзията, че липсват възможности и пари за развитието на града ни и да чакаме все някой „да ни оправя”. Било то правителството или пък друг... Пътят на Варна е ясен – европейско развитие с европейски средства! Нужна е активна работа по европейските проекти. Нещо, което аз вече съм задвижил. В момента в ход са европейски проекти за 270 милиона лева. През последните 10 месеца основната ми работа е била да съдействам за реанимирането на тези проекти и благодарение на усилената ми работа те са на финалната си права. А от първи януари се отваря следващият програмен период, в който Варна ще може да усвои над половин милиард от европейското финансиране. Ако добре си напишем „домашното“ сега. Ясно е за всички, че подобен обем средства не може да бъде осигурен нито от бюджета на общината, нито от държавата, а единствено и само по европейските програми. Много е важно това да бъде разбрано, както и че останалото – да чакаме пари от което и да е правителство, например, е илюзия, която не трябва да бъде поднасяна на варненци...
- Защо до момента е имало проблеми с усвояването на европейски средства? Липсата на хора, които могат да пишат проекти ли забавя развитието на Варна в тази насока?
- Имало е подценяване на европроектите като начин за развитие на града. Това трябва да се преодолее и през последните месеци активно съм работил в тази насока, както вече споменах. Доказал съм, че мога да пиша и печеля проекти. При това – правя го по-добре от другите! Ако бъда избран за кмет, гарантирам, че Варна ще е отличникът по печеленето на европроекти и по усвояване на европейски средства! Крайно време е да сложим Варна на картата на европейското финансиране!
- Интересно е защо успял мениджър като Вас е решил да влезе в политиката, а не продължава да преуспява в бизнеса?
- Допреди година и половина не съм мислел да се занимавам с политика, но виждайки потенциала на града, както и че той не се използва пълноценно по отношение на европейските проекти и туризма, прецених, че трябва да се опитам да променя нещо, а не да стоя и да критикувам, без да се постарал да донеса ползи за града ни. Това беше моята мотивация да се включа в политиката.
- Все пак можете ли да споменете нещо конкретно, което сте свършили?
- Като човек, работил активно по европроекти и който през последната година е бил председател на комисията по финанси и бюджет, видях огромен резерв . Или по-конкретно казано – потенциал в приходната част и много по-рационално използване на разходната част на бюджета на общината. Смятам, че може да бъде направена нова конструкция на работа – европейски средства и силен общински бюджет с ясни приоритети. Тогава нашият град наистина може да се преобрази, да се даде въздух на икономиката му, да има нови работни места за хората и те да живеят комфортно – със самочувствие на жителите на морската столица на България!...
- Но защо я имаше досега?!
- Това е въпрос към предходната управа и екипа, който е управлявал града досега. Не мога да давам отговори защо назад във времето са били подценени европроектите, а улиците не са асфалтирани по начин, по който трябва. И не това всъщност е важното, а друго – какво ще се направи оттук насетне... Мога само да кажа, че като председател на бюджетната комисия успях да намеря резерви в бюджета на общината и 6 милиона и половина да се отделят за преасфалтирането на булевард „Сливница”. Т . е. – може! Но самото изпълнение и контрол – това е работа на кметската администрация. Към която аз лично никога не съм принадлежал!
- Господин Портних, чуха се мнения, че ГЕРБ е свалил доверието си от Христо Бозов като временен кмет, тъй като започнал проверки в общината. Самият Бозов коментира уволнението си така - "някои хора се уплашиха от мен, но аз ще продължа да работя за прозрачна община"?
- Това са свободни интерпретации по темата на г-н Бозов. Истината е, че от управленски постове бих махнал не само него, а всеки, който е податлив на корупция. Дори през ден да сваляме временни кметове, усилията ще си струват, защото ще бъдат в интерес на варненци.
- Бяхте казали, че зад някои от другите кандидати стоят „неясни субекти и финансиране”...
- Във Варна определено са лансирани проекти под опаковката „независими кандидати”, които целят подмяна на вота на хората и заблуда на избирателите. И веднага давам точен пример – независимият в кавички Христо Бозов. Той беше избран на пленум на БСП, като изборът му беше разгледан на втора точка от дневния ред. Интересно бе това, че изборът стана при закрито заседание... Явно кандидатурата е била трудно обяснима на пленума и затова не беше публична. Същият кандидат беше подкрепен от партията на Кунева, която за мое учудване преди изборите декларираше, че е дясно-център. Освен това Христо Бозов е подкрепян и от ДПС, чиито хора активно работят за него, особено в ромските махали. Така че господин Бозов е инструмент на БСП и ДПС, опакован в целофанче като независим кандидат. И кандидатурата му е наложена не на ниво парламентарна група или официален партиен орган, а от кръг, който и аз самият не успявам да персонализирам. Но същият този кръг през последните седмици наложи и други, скандални кандидатури...
- Бяхте казали и че зад един друг независим кандидат за кмет – Чавдар Трифонов, стоят неясни субекти и финансиране...
- Абсолютно същият модел се прилага и при „проекта Чавдар Трифонов”, който очевидно е продукт на сериозен пиар и селекция, зад които официално застава Иван Костов. Но гледайки инициативния комитет, който издига, официалната кандидатура на „проекта Трифонов”, се създава усещането, че финансирането му (което виждаме, че надхвърля законоустановените средства за независима кандидатура), от една страна, идва от хора, съдействали за унищожаването на варненската корабостроителница като водещо предприятие. От друга страна – там са и личности, свързани, меко казано, със скандалната фирма за „синята зона” във Варна...
- Говорите за порочни взаимовръзки, съмнителни проекти и финансирането им, но и Вашата фигура неведнъж е била одумвана. Свързват ви с ТИМ, освен това има твърдения, че сте кадър на Илия Павлов и „Мултигруп”.
- Нелепо е да се твърди, че съм свързан с ТИМ, по простата причина, че дори в професионалния ми живот на мениджър съм бил в конкурентни отношения с тази структура. Знаете, те имат също хотели и инвестиции в туризма. В действителност аз се явявам тяхна пряка конкуренция на пазара...
- Това значи ли, че ако станете кмет на Варна, ще има някакъв по-сериозен сблъсък в тази насока?
- Ако получа доверието на варненци, от първия ден ще бъда кмет на всички тях без каквито и да било политически пристрастия и ще работя единствено и само за интересите и развитието на града.
- Не коментирахте обаче темата за „Мултигруп” и Илия Павлов, с които се свързват зората на Вашето израстване и просперитет.
- Моето израстване и просперитетът ми започват с моето образование. Завършил съм две висши образования – „Международни икономически отношения” и магистърска степен по „Мениджмънт и бизнес администрация”. Що се отнася до моето професионално развитие – явих се на конкурс за работа като финансист в „Балкантурист”, в който участваха над 500 кандидати, и го спечелих! И се гордея с това. Преди това работех в „Данон” с чудесна перспектива за професионално развитие. След спечелването на конкурса постъпването ми в „Балкантурист” и показаните резултати в работата се запознах с Илия Павлов. Получих възможността да стана финансов директор на „Грандхотел Варна”, а впоследствие – на база нови резултати, поех функциите на генерален мениджър на комплекса.
- За Вас се говорят различни неща, като едно от най-интересните е Вашето забогатяване. Твърди се, че сте станали милионер на 25 години.
- Не съм станал милионер на 25 години по простата причина, че на тази възраст започнах професионалната си кариера. Относно доходите си мога да кажа, че съм публикувал и декларирал в Сметната палата всички възнаграждения, които съм получил като мениджър, и това може да се провери от всеки. Колкото до имотното ми състояние, през 2007 година купих на публичен търг от съдия-изпълнител и с помощта на заеми един парцел в КК „Свети Свети Константин и Елена”, в който видях потенциал. След това сключих договор със строител, който построи сграда, от която аз като обезщетение ще получа около 1200 квадратни метра застроена площ. По пазарни цени в момента квадратният метър върви между 900 и 1100 евро. Именно тези пазарни цени дават основание да се смята, че тази застроена площ струва 1 милион евро... Реално аз оттам остойностявам имотното си състояние, а не че кеш съм толкова богат в действителност (усмихва се – б. а.).
- А с какво мислите, че превъзхождате останалите кандидати?
- С ясни тези и с придобит опит. Аз съм резултатен човек и съм го доказал. В кампанията поемам единствено и само ангажименти, които знам как мога да изпълня. Две години минават бързо, а аз съм млад човек, който тепърва ще търси развитие и растеж. Казвам на варненци, че ще направя неща, за които действително съм убеден, че ще успея да ги постигна за тези две години. И ако бъда избран за кмет, искам, след като тези две години изтекат, да мога се изправя пред хората, които са ми гласували доверие, и с високо вдигнато чело да кажа, че съм свършил това, за което съм поел ангажимент и за което са ми повярвали.
- Правите впечатление на доста непринуден човек, в което има особен чар. Същевременно сте и доста делови. Интересен контраст...
- И до днес помня една лекция във франкофонския университет. Тогава един от преподавателите – мъдър французин, даде ценен съвет на нас, младите студенти: Да живеем сериозно, без да се вземаме насериозно... Тези думи оставиха много сериозен отпечатък в съзнанието ми. И в професионалния, и в личния си живот често се сещам за тях.
- Да разбирам, че в отношенията си с хората се стараете да сте непринуден, а при решаването на проблемите „превключвате” на делови режим?
- Без да съм се вземал на сериозно, в професионалния си живот съм бил винаги работохолик и перфекционист, така че това са две неща, които не пречат едно на друго. Като мениджър работният ми ден никога не е бил по-малко от 16 часа, включително през почивни дни, празници и т. н... За да се постигат резултати, просто трябва работа. Освен условието да имаш качества, е нужно и друго – много да работиш (усмихва се – б. а.). Ако бъда избран за кмет на Варна, нито аз, нито екипът, който подбера, ще работим по-малко.
- Интересно е, ако варненци ви повярват, на какви хора за екип ще се доверите Вие?
- Хора с доказани професионални качества, които милеят за града, вярват, че развитието на Варна е кауза, и работят всеотдайно за постигането й! Каузата е – да направим Варна град, с който всички да се гордеем и в който хората да живеят добре. Защото в крайна сметка целта на всяка политика и управление би трябвало да е по-добрият живот на хората.
- Имате ли ясен ход, ако бъдете избран за кмет на Варна? Кое е първото, което ще направите?
- Ще забраня движението на автомобили в Морската градина...
- Други кандидати заявиха, че ще бъдат безкомпромисни към корупцията. Да разбирам ли, че щом не го споменавате, означава, че го приемате като аксиома?
- Безкомпромисността към корупцията трябва да е принцип на управление, а не лозунг. Аз съм млад човек и съм убеден, че стилът на управление както в града, така и в държавата трябва да се променя радикално. Липсата на каквато и да било толерантност по отношение на корупцията е нещо, което се разбира от само себе си. Въпросът е, че освен контрол трябва и мениджърски подход, защото само с контрол не се случва нищо. Нужни са подход, визия за проекти и как те да се печелят. Изпълнението не тези условия дава развитието на града.
- Т. е. кметът не трябва да е толкова политическо лице, колкото човек с мениджърски опит?
- Абсолютно! Защото Варна има огромен потенциал, който не се използва, и ако това бъде променено от човек с правилна визия за нещата, това може да донесе бързо развитие на града и икономиката ни.
- Имате интересна фамилия, която не подсказва български произход...
- Плод съм на студентска любов. Майка ми е учила в Москва и там се запознава с моя баща, който е руснак. След като майка ми завършва образованието си, двамата заживяват в България. Аз самият съм роден тук, целия си живот съм живял в България. Тук срещнах и жената на своя живот (усмихва се – б. а.). Запознахме се съвсем случайно през 2003 година... И много бързо след това се оженихме. Стана буквално месец след първата ни среща... Беше едно от тези запознанства, които се наричат любов от пръв поглед (усмихва се – б. а.)... Сега съм щастливо женен, имам едно дете – син, който се казва Николай и е почти на 4 години. Но се надявам да не спираме дотук и да имаме още деца... Поне три (усмихва се отново – б. а.).
|
Коментари |
01:12ч. 28 Юни 2013 #53 Ема Варна има нужда от усвояване на повече европейски средства- там е разковничето за всичко.
22:49ч. 27 Юни 2013 #52 M.Kostov Бозов е най-неправилният вариант за кмет! След всички простотии, които скалъпва и е скалъпвал по време на заеманата от него длъжност на заместник кмет, а и по време на предизборната кампания... Обвит в целуфан, "уж, за да не го виждат", че е червен депесар!
20:54ч. 27 Юни 2013 #51 nik Абе умнико поне като пишеш България, пише го с главно "Б"..нали се правиш на патриот, бе..аман от такива многознайковци.
Ей ти на Бозата да му се радваш и да го научиш да танцува гюбеци на Тони Стораро в махалата.
(виж линк...)
20:23ч. 27 Юни 2013 #50 robyst АКО ТОЯ ГРОБАР СПЕЧЕЛИ ИЗБОРИТЕ И СТАНЕ КМЕТ вАРНА ЩЕ ИЗЧЕЗНЕ ОТ КАРТАТА НА бЪЛГАРИЯ.АКО ПЪК ГРОБАРИТЕ СПЕЧЕЛЯТ ИЗБОРИТЕ И ДОЙДАТ ОТНОВО НА ВЛАСТ бЪЛГАРИЯ И ПО ГОЛЯМАТА ЧАСТ ОТ бЪЛГАРИТЕ ЩЕ ИЗЧЕЗНАТ ОТ КАРТАТА НА СВЕТА.Тия хора не се интересуват от цените на тока и хляб азащото не си знаят парите а ще властват заради самата власт.Нещо като протестиращите красиви и успели в СДофия гробари които изобщо не се интересували от цената на тока.Тия явно живеят в някакъв друг измислен от тях свят.Странното е че някои селяндури тука им се вързват?
12:29ч. 27 Юни 2013 #49 Перверзник Да изчистим Варна от кандидати като Христо Бозов! Всеки продал се на МАКСУДА няма място в администрацията.
(виж линк...)
00:50ч. 27 Юни 2013 #48 blajjj Добър анализ е направил Портних на "независимите " политически опоненти . Браво ! Когато фактите говорят и Делян Пеевски мълчи .
00:47ч. 27 Юни 2013 #47 ANALITIK И аз харесвам статията - позитивна е и представя интересна личност.
00:35ч. 27 Юни 2013 #46 nik Аз не виждам нищо лошо в статията и не мога да разбера защо има хора, които се правят на интересни...ако искате да кажете нещо го направете по смислен начин.
00:33ч. 27 Юни 2013 #45 ANALITIK Истина е. Но аз не работя, за да забогатявам, а защото обичам това, което правя и хората, с които работя. Всеки ден като си тръгваме им благодаря. За какво ми е богатство под формата на пари? Аз имам толкова, колкото ми трябват.
00:16ч. 27 Юни 2013 #44 НОВ Аналитик, май така не се забогатява.:)))Ако е истина-респект!
00:05ч. 27 Юни 2013 #43 Георги О, ти, по два пъти публикуваш едно и също...:П)
00:05ч. 27 Юни 2013 #42 ANALITIK НОВ, относно дребния капиталист пак сме на вълната на дребните страсти, но малко подробности. Това за което говоря не е утопия. В компанията, която имам работят 24 души персонал. Минималната работна заплата е 750 лева, а максиамлната 2000. Не съм ги коригирала през последните четири години надолу, въпреки рецесията и ударите на проверяващи и сериозния спад на оборота ни. Докато работя, мисля, че хората, които работят при мен трябва да се чувстват хора. Ако се наложи да намалявам заплати - преустановявам дейност. Всички го знаят и сме лоялни един към друг.
00:05ч. 27 Юни 2013 #41 Георги Не, аз оценки не давам, защото не съм аз човекът, който да дава оценки на когото и да било. За Портних не казвам нищо, защото той сам се оправя и то добре, както виждаме. Ти, обаче си нервен и обиждаш, а това говори лошо за хората, които подкрепяш... Бозов ли, Трифонов ли, Марешки ли... Не знам, ама доста зле ...
00:05ч. 27 Юни 2013 #40 НОВ Ами ако беше написал колко е велик Потник, никой нямаше да ти обърне внимание. Но ти тръгна да даваш отценки , и да преценявш какви глупости се пишели.
00:00ч. 27 Юни 2013 #39 НОВ Ами ако беше написал колко е велик Потник, никой нямаше да ти обърне внимание. Но ти тръгна да даваш отценки , и да преценявш какви глупости се пишели.
23:46ч. 26 Юни 2013 #38 Георги Статията си е хубава и Портних е говорил за хубави неща. не виждам, защо се пениш и обиждаш наляво и надясно под нея..
23:46ч. 26 Юни 2013 #37 НОВ Аналитик, разсъждения на дребен капиталист.Шегувам се.А иначе барикади ( макар и невидими) винаги е имало.Просто говориш за някаква утопия, неприложима у нас.
23:45ч. 26 Юни 2013 #36 Георги Нов, коментирай я ти... Първо впечатление прави твоя хаплив език... Защо така? Аз съм доволен от статията и не виждам нищо лошо и смущаващо в нея... Ти, обаче си изнервен и доста груб.
23:35ч. 26 Юни 2013 #35 nik Това е много амбициран човек с перфектно образование и смятам, че може да направи много промени в града ни.
23:32ч. 26 Юни 2013 #34 ANALITIK НОВ, барикади няма. Създаваме си ги ние, всеки от нас в личен план, и ставаме жертва на матрицата. Така сме изчислени да се дъвчем постоянно. Защо сме неудовлетворени по принцип - защото искаме винаги да получаваме повече, отколкото даваме, иначе ставаме врагове на даващия /работодател, управник/. И ако може да го поизлъжем, обаче ако разберем, че и той ни лъже - край.
23:31ч. 26 Юни 2013 #33 НОВ Петре, не давай отценки на това кой пише глупости.Коментирай статията !
23:28ч. 26 Юни 2013 #32 ANALITIK Да, аз го прочетох внимателно. И не открих нищо, което с нещо да ме подразни. Успял млад човек. Сигурно някой му е подал ръка, но за да управлява толкова хотели и да работи за мениджмънта на Данон, вярвайте ми от опит Ви го казвам не е глупав. А сега знам какво ще последва...................
23:26ч. 26 Юни 2013 #31 НОВ Аналитик, много добре звучи.Но това е България.Повсемесната мизерия и неудолетвореност прави хората врагове, макар да са от едната страна на барикадата.
23:26ч. 26 Юни 2013 #30 Георги Доста аругантно поведение за избирател, който подкрепя - не знам, кой ще гласуваш, но не ти прави чест. Аз не съм те нападал.
23:23ч. 26 Юни 2013 #29 Георги Господин, НОВ, какво е това отношение? Така ли се отнасяте, вие от Бозов?
23:19ч. 26 Юни 2013 #28 Перверзник Някой от долупишештите, дали изобщо си направи труда да прочете интервюто?
23:13ч. 26 Юни 2013 #27 НОВ Петре, човекЪ незнам какво е казал. Не си пъхай задника когато си ги мерят.
23:10ч. 26 Юни 2013 #26 ANALITIK НОВ, аз никога няма да изгубя надеждата, че този народ, всички ние ще намерим ежедневната радост от успеха на другия, съседа или любимия отбор и ще превъзмогнем комплекса при споменаването на някой или нещо инстинктивно първо да го наплюем, а после да попитаме "има ли сестра". Изживеем ли този катарзис като народ, приемем ли различния - богат, беден, турчин, ром с едничката идея да му помогнем вече държавата ни няма да има нужда от помощ и спасяване.
23:06ч. 26 Юни 2013 #25 Георги Човекъ казал нещо хубаво, вие пак с глупости се занимавате...
23:00ч. 26 Юни 2013 #24 НОВ Аналитк, май само злобата остана в хората.Вече не е актуален спора Левски-ЦСКА или Ч.Море-Спартак,просто се драпаме почти до кръв на политически теми, като всички са наясно че особенна промяна в битието на обикновенния гражданин няма да има.
22:42ч. 26 Юни 2013 #23 ANALITIK До НОВ
За нищо - просто не си заслужава отрицателната емоция и енергията, която се хаби тук. Ако всеки от тук пишещите вложи нещо друго освен злоба и омраза около себе си, а и креативност ще живеем в райски оазис БЪЛГАРИЯ.
22:39ч. 26 Юни 2013 #22 НОВ Аналитик, прочетох постовете ви до сега.Извинявам се !
22:25ч. 26 Юни 2013 #21 ANALITIK До НОВ
Съжалявам, ако съм досадила на някой или изглежда неестествено, но наистина за първи път пиша постове. Може би затова са пространни, но са ми чужди хапливите и кратки стрелички. Тук съм в момента, за да обменим евентуално мнения или информация, но явно съм сгрешила. Тук всеки плюе всички и явно това не е моето място.
22:19ч. 26 Юни 2013 #20 НОВ Аналитик, вярно е че има и такива хора, но те не пишат по два декара постове.Манипулациите на дребно са само смешни.
22:14ч. 26 Юни 2013 #19 dzennn Няма да гласувам за Портних, защото
1.Семейството на жена му се прехранва от обществени поръчки за метан, а тъстът като член на ВиК Варна-с едната ръка разписва поръчката, с другата учавства в нея.
2.Проверката в НАП е издала акт, който прикрива наршения за доходите и имотното състояние на семейството.Сега тече вътрешна проверка на екипа, извършил въпросната проверка в НАП
3.Портних не се яви на нито един дебат с опоненти
4.Краде идеи на конкурентите си и ги представя за свои
Само една от тези причини е достатъчна за да ме отврати!
22:14ч. 26 Юни 2013 #18 ANALITIK До НОВ
Господине, някой лев по този начин не ми е необходим, изкарвам достатъчно с образованието и позицията, която имам. Просто за първи път пиша в подобни рубрики, за да дам една различна гледна точка на различни хора, от моето обкръжение, които остават непредставени в очите на обществото. Пиша като човек завършил две висши образования в чужбина и върнал се да живее и работи тук. Колкото и да не Ви се вярва на всички тук - защото обичам България. Имам собствена търговска компания, която по времето на ГЕРБ едва не фалира от проверки, но това не ме настройва негативно срещу конкретна личност. Може би животът ми извън България ме е променил.
22:02ч. 26 Юни 2013 #17 ANALITIK До НОВ
Никой никъде не ме събира. Смятам, че трябва най-после да имаме и лична позиция, която да не е диктувана от партийна принадлежност или готови модели на подражание каквито са партийните доктрини. Мисля, че всички хора, които сега не могат да кажат какво искат на протестите интуитивно искат точно това, затова са против всички и против себе си - просто не се понасят така зависими от условности. Ако се замислиш ще разбереш, че трябва да избираш всеки път според ситуацията и никога да не разрешаваш някои да ползва гласа ти - ако не искаш да гласуваш поне иди пусни невалидна бюлетина, да не те броят към никой. Аз и това съм правила, когато няма кого да избера.
21:57ч. 26 Юни 2013 #16 НОВ Явно се пише по инструкция.По едно време ни бутаха в лицата разни линкове към удобни статии,Сега всички са безпартийни, обаче много харесвали идеите на Потник.Смешни сте, но ви разбирам.Криза е, трябва да се изкара някой лев.
21:36ч. 26 Юни 2013 #15 фльор Затова изгоря Пламен Горанов,след като пръв се осмели да каже"долу тим".А за ваше сведение максуда и морската са си проекти на тимаджиите.Циганите преди 6-7 години бяха"кандисали"-на мен са ми казвали,че ще ги местят на село и къщи щели да им построят.Гласувайте за този човек,пък после викайте "мафия"или може би ще си траете.
21:22ч. 26 Юни 2013 #14 dzennn Бедния човек от немотия и децата си прави сам!!Богатите не ги мисля, те имат приятели за това!!!
Аман от поръчкови статии и нагласени думи!Абе, Изпротних, не се посвени да вкараш в играта и неродените си деца!!Нямаш ли малко морал!
21:14ч. 26 Юни 2013 #13 Intruder Аз съм безпартиен, но мисля да гласувам за Портних. Харесва ми това, че е млад човек, и най-много се надявам да разчисти циганията максуда, както обеща. Дано излезе сериозен-мъжко момче..
21:13ч. 26 Юни 2013 #12 Gavaz Ще забраня движението на автомобили в Морската градина...
какво повече да добавя? само заради това ще гласувам за него.
20:43ч. 26 Юни 2013 #11 НОВ ANALITIK,много елементарно. Все такива ли ви събират.:)))
20:35ч. 26 Юни 2013 #10 ANALITIK Не съм политически пристрастна и мисля, че всеки съвременен човек трябва да се отърси от зависимостите си от политически, исторически и други догми на съзнанието. Трябва да се опита да прецени какво е необходимо на държавата и в частност на Общината в настоящия момент. На парлментарните избори гласувах за БСП, защото държавата има нужда като цяло от малко въздух, а обикновените хора от социални придобивки. На тези обаче ще подкрепя Портних - не като еманация на ГЕРБ, а като личност с надеждата да превъзмогне политическата си и икономическа зависимост в името на ВАРНА.
20:13ч. 26 Юни 2013 #9 movsar На мен пък не ми харесва потник, бозата или магарешки да ни "оправя".
19:46ч. 26 Юни 2013 #8 alex Аз съм за!!!
18:57ч. 26 Юни 2013 #7 ANALITIK В този народ е изначално кодирана омразата към различния и успял човек. Не може ли всеки българин да се опита поне за малко да дава от себе си повече отколкото получава и без окото му да е в чуждата купичка. Ако всеки успее да го направи поне за година животът на всички ни ще е друг. Не подкрепям партии, а личностни модели, които говорят за амбиция и отговорност. Не подкрепям платформата ГЕРБ, но най-вероятно ще гласувам за Портних. Варна има нужда от това.
18:28ч. 26 Юни 2013 #6 robyst """Искам още две деца и половин милиард европари за варненци""
И да трупаш милиони.Да ама не !!Никога няма да гласувам за теб.
18:27ч. 26 Юни 2013 #5 Гларус Това вече е друго, така ми харесва.
Портних е достоен кандидаткмет.
Остана само въпроса със зависимостите от София и обръчите от фирми. Харесва ми инак като човек, въпроса е , че колкото и да е хубав, ако си е навил на масрафа , че ще се съобразяваме със шопи и обръчите на ГЕРБм няма да стане
18:17ч. 26 Юни 2013 #4 Шерифа Когато има млад и успял човек винаги се намират мижави душици, които да завиждат и плюят. Факт е, че това единствената свястна кандидатура на фона БОЗОВ-ДПС и БСП, Чавдар Трифонов - ТИМ, корпоративна банка (Цветан Василев) и ДЕЛЯН ПЕЕВСКИ!!
18:10ч. 26 Юни 2013 #3 lubba Ей, Георги, пионка на Сидеров, знам те кой си и какво правиш. Не минава този номер повече. Мултигруп не съществува вече. Тим са легални отдавна и са му конкуренция. Вземи си измисли с нещо друго да го храниш. И гледай поне да е истина. Бих ти подсказала за какво да го захапеш, ама си на Болен подметка, така че мисли сам.
18:08ч. 26 Юни 2013 #2 jojo платен си. скри се
17:58ч. 26 Юни 2013 #1 Geo Руснак отивай в Русия да ставаш кмет!!! Не желаем ТИМ И МУЛТИГРУП ТИ СИ ТЕХЕН КАДЪР!!!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
БЕЛВЕДЕРЕ РЕЗИДЪНС - зеленият квартал на 10 минути от Варна, пред акт 16
Днес, 25 Ноември 2024 10:54
Възползвайте се от настоящите ценови предложения, които ще важат до 20.12.2024 г. и открийте своя мечтан дом.
Поради големият интерес и динамично търсене, предсрочно започва изграждане на предпоследния...
| |
|
ПП-ДБ: Отказваме, Борисов за премиер е абсолютно неприемливо предложение
Днес, 25 Ноември 2024 19:00
Бойко Борисов за премиер на България е абсолютно неприемливо предложение. Отказваме предложението на ГЕРБ!
Това заявиха от "Продължаваме промяната - Демократична България" в писмо до медиите.
Отказваме...
| |
|
Започва конкурсът за най-красиво писмо до Дядо Коледа
Днес, 25 Ноември 2024 18:53
Български пощи“ стартира традиционния детски конкурс „Най-красиво писмо до Дядо Коледа“. Крайният срок за изпращане на писмата е 18 декември, съобщиха от националната пощенска служба.
Условията за участие...
| |
|
Израелският кабинет санкционира най-стария вестник в страната заради критично отразяване
Днес, 25 Ноември 2024 18:41
Кабинетът на Израел единодушно гласува да санкционира най-стария вестник в нацията, Haaretz, в неделя, позовавайки се на критичното му отразяване на войната след атаките на Хамас от 7 октомври и коментарите...
| |
|
Край Бургас ще търсят потенциални замърсявания с изкуствен интелект и водни дронове
Днес, 25 Ноември 2024 18:27
Чрез изкуствен интелект и водни дронове Община Бургас ще има възможност да открива потенциални рискове от замърсяване на местообитанията в Черно море. Техниката ще бъде закупена по проект в подкрепа на...
| |
|
Започват пътни ремонти в „Аспарухово“
Днес, 25 Ноември 2024 18:15
От днес започва рехабилитацията на пътната настилка в район „Аспарухово“, като дейностите ще стартират от подхода към корабостроителницата под Аспарухов мост. След това техниката и екипите ще изпълнят...
| |
|
Депозитите на домакинствата у нас са нараснали с над 6 млрд. лева от началото на годината
Днес, 25 Ноември 2024 18:02
Депозитите на домакинствата в търговските банки у нас са се увеличили с 6,1 млрд. лева от началото на годината и вече надхвърлят 86 млрд. лев. Това сочат данните на Българската народна банка (БНБ), предаде...
| |
|
Първо огнище на чума у нас, умъртвяват близо 1800 овце
Днес, 25 Ноември 2024 17:48
Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) констатира първо огнище на чума по дребните преживни животни за последните шест години. Заболяването е потвърдено в град Велинград, община Велинград,...
| |
|
Засаждат нови кестени на варненския бул. "Приморски"
Днес, 25 Ноември 2024 17:33
Този петък, 29 ноември, от 10 ч. ще се извърши засаждане на 19 млади дръвчета от вида "обикновен кестен" на бул. "Приморски" в изпълнение на компенсационната програма. Мероприятието ще се осъществи при...
| |
|
Няма данни за пострадали българи при инцидента с кораб край Египет
Днес, 25 Ноември 2024 17:19
Към момента няма данни за пострадали българи при инцидента с туристически кораб край египетския курорт Марса Алам на Червено море. Това съобщиха от Министерство на външните работи.
17 туристи са в неизвестност...
| |
|
Без ток във Варна и областта утре ще са...
Днес, 25 Ноември 2024 17:06
Поради извършване неотложни ремонтни дейности и обслужване на съоръженията за доставка на електроенергия утре, 26 ноември, без ток във Варна и областта ще са:
- от 9:00 до 14:00 - гр. Варна - бул. Хр....
| |
|
Предаваме на Франция семейство, извело децата си в България
Днес, 25 Ноември 2024 16:52
Съпрузи от Франция ще бъдат предадени на френската страна, реши Варненският апелативен съд в две отделни производства. Основание за това са Европейски заповеди за арест, издадени от съдия-следовател към...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|