Има расизъм към социално слаби деца на офицерския плаж във Варна, алармира читателка
За случай на расизъм към социално слаби деца, посетили офицерския плаж във Варна, алармира наша читателка, която работи като социален работник в неправителствена организация. Публикуваме пълния текст на писмото, без редакторска намеса.
Здравейте! Пиша Ви това писмо под силни емоционални и противоречиви чувства.
Работя като социален работник в неправителствена организация, в която се полагат грижи за деца ощетени от съдбата, пренебрегнати от собствените си родители и преживели невероятни тежки моменти в борбата им за оцеляване. Едно от многото ни задължения към тези деца, отритнати от обществото и сочени с пръст навсякъде, е да организираме свободното им време и да се опитаме да ги социализираме. Ние възпитателите полагаме огромни усилия да покажем на тези деца, че в ежедневието освен болка от унижение и насилие има и прекрасни неща, които може да усетят и видят.
Стараем се да организираме свободното им време по начин, който да ги откъсне от проблемите, с които неволно трябва да живеят.
Искам да изкажа благодарност, от името на децата и екипа работещ с тези деца, към ръководствата на : картинг Варна, Терариума, В света на динозаврите, Аквариума, боулинг МОЛ Варна, Института по Океанология, Двореца и Ботаническата градина в Балчик, Детски кът в Морската градина, БМЧК, Община Варна – с културните мероприятия, гостуващите циркове в града ни, ( с извинение ако съм пропуснала някого), които винаги са се отзовавали и канили нашите деца да преживеят мигове, които едва ли някога в живота си ще имат възможност да усетят.
Сред всичките тези организации и добри намерения се сблъсках с невероятно, потресаващо отношение от страна на арендаторите и работещия там персонал (младежи събиращи шезлонги с изящни фигури на гларуси и изрисувани с татуировки, с претенции на модерни младежи) на плажа (известен под името за варненци ,, Офицерски плаж”). Ще ви разкажа с болка и възмущение какво ни се случи там, и ви моля за съдействие да публикувате нашите ,, рекламни благодарности”. След посещението ни на този плаж, се почувствах сякаш съм в Америка през 60 години, когато са гонели негрите от заведенията за бели.
При посещението на плажа, ние (възпитателите) с децата (11 – сред тях са българчета и ромчета) се разполагаме тактично извън оградената с въже територия (платената зона) и без да притесняваме околните се опитваме да се спасим от горещините. Първата ни забележка от страна на представител на арендаторския плаж дойде по повод, че имаше 3 деца, които се къпеха в морето с фланелка и шорти. Това било забранено, и трябва да накарам тези деца да се съблекат. Предложих му да закупи бански на децата и да ги накара да се съблекат, имайки в предвид, че те бяха настанени съвсем от скоро в нашата НПО и са преживели сексуално насилие!! (самите деца имаха тежки психологически проблеми и дори изпитваха страх да се съблекат и изкъпят в баня). Оставиха ни намира да си продължим плажа, след като не можаха да ми покажат заповед от кмета на Варна, че нямат децата право да се къпят с фланелка и шорти. Днес (бел.ред. събота) след поредното ни посещение на същия плаж (офицерския), децата се сблъскаха с поредната безумеца – отново се бяха разположили извън оградената с въже територия, но водата беше пълна с водорасли и те се отклониха в посока, която се намираше пред оградения плаж. Реакцията на работещите там беше мигновена - ,, Изчезвайте от тук, че ако ви видя пак ще ви пребия!!!”. Децата моментално излязоха от водата. Опитах се да разговарям с ,, татуираните левенти, кандидат гларуси”, защо са изгонени децата от по – чистата вода, и къде е отбелязано, че в плаж под аренда ( платен данък, за да си забие чадъра и да чисти пясъка и да се опитат да оскубят някой будала от провинцията с безумната си цена) е забранено да се ползва и водата. На самия вход на плажа ограден като четириъгълник с въже пише само ,,забранено за кучета”. Никъде не е указано, че нямаме право да се къпем във водата пред арендаторския пясък. Когато се опитах да разясня това недоразумение, с какво ние сме нарушили реда, получих невероятни обиди, на които децата станаха свидетели. Възмутена съм от държанието на от някакви диви селяни, дошли от провинцията, с рекет и изнудване да правят бизнес ( като откраднаха плажа на варненци) и си мислят, че като са хванали тен и са си напълнили ,, сините шорти” с песъчинки и гонят беззащитни деца, защото някои са по мургави, се мислят за всесилни.
Много съм обидена и се чудя как може това да се допусне. Как може варненци да търпят да плажуват сред мизерията от мръсотия, клечките и водораслите, на Офицерския плаж, тъй като арендатора е заградил целия плаж и е поставил чадъри на баснословна цена, и свободното място е съвсем малко и тъне в боклуци! И имат държание на американец от 60-те години, тотален расист.
Призовавам всички, които към месец август са станали по мургави, благодарение на слънчевите лъчи комбинирани с плажно масло да не посещават тази зона, тъй като има опасност по това време на годината,поради УВ лъчите, обслужващия персонал плажа да е превъртял и да стреля на месо по мургавите.
А ние с децата ще го преглътнем, защото това е техния живот, ежедневно да бъдат тъпкани, унижавани и мачкани, жалкото е, че станаха свидетели на грозно отношение от работещите на плажа към техните ръководители, възпитатели, които им служим за пример и се опитваме да им дадем поне малко топлинка, любов и защита. Децата видяха колко жалки и обиждани бяхме ние, защото се борихме за тяхното право да играят в по – чистата вода. Аз от името на човек работещ със сърце тази професия, искам да благодаря на персонала на Офицерския плаж, и да им пожела дано техните деца не попаднат в институция. Но едва ли и тогава биха разбрали чувствата и душата на едно такова дете. Нищо не се знае, какво ще им предостави съдбата. Надявам се, че някога като поостареят и се сблъскат с истината в живота, ще разберат, какво са причинила на тези деца.
Надявам се, че това не е началото на расизма. Все пак това са деца, получили шамар от собствените си родители и несправедливо пратени по институции. Те вече се страхуват да ходят на този плаж и знаят, че нямат право колкото и да са послушни и да не нарушават правилата на общественото място, ще се къпят в зоната, където се събира цялата мръсотия от морето, пълна с камъни, неохраняема. Два пъти вече си получиха предупреждението, от загорелите, татуирани батковци зад опънатото въже.
|
Коментари |
01:33ч. 23 Юли 2010 #46 Ахил Коментарът е премахнат Причина: Лични нападки и обиди
01:30ч. 23 Юли 2010 #45 Ахил сега като виждам каква пумиа се изсипва към инак една благородна от части професия и се отказах да преподписвам догодина.. ЩЕ РАЗКАЖА З АВАШАТА СТРАНА НА МОНЕТАТА,ЗА ВАШАТА ВИЗИЯ ОТНОСНО ВОДНО СПАСЯВАНЕ И КАК НИЕ СМЕ НЯКАКВИ,СЕЛЯНИ,ПРОСТАЦИ,КОМПЛЕКСАРИ И ПРОЧИЕ И ПРОЧИЕ И ПРОЧИЕ..криещи се за Вас нищо не струват,за това цялата ни държава е на такъв хал....спасителите са много малко,нов ивждам как от догодина ще са и още по0малко благодарене на такива като Вас...
01:21ч. 23 Юли 2010 #44 Ахил най-най, впрочем,кат слушам разни като теб и почвам да съжалявам,че не съм ги заритал наистина с колегите тез мангасарчета... щях да зная за какво ни плюят боклуци като Вас!
15:03ч. 22 Юли 2010 #43 Маринова Б.Максимов ,не ми парадирай с трите си образования и колко си интелигентен,защото от всичките ти коментари и обиди е ясно колко струваш!!! Не три,триста да имаш ти пак ще си останеш жалък,защото не образованието прави ЧОВЕКА,а човещината,но за теб това са чужди работи.За теб е важно да обидиш,да оплюеш всеки който се е осмелил да направи коментар по темата.Адмирации за всичките ти колеги,които наистина си вършат работата!!!Но ти някакси не се вписваш в тази картинка,в тебе има толкова жлъч и ненавист ,че дори е странно защо работиш това?! За тази професия се изисква сърце,душа,професионализъм и човешко отношение...Нали знаеш монетата има две страни...дано да не ти се наложи да бъдеш от другата страна г-н.Аз съм....
18:41ч. 21 Юли 2010 #42 Ахил
16:12ч. 21 Юли 2010 #41 Елена Стайкова Макар, че имам мнение за вас не ви давам определения. Даже не можете да се защитите така, че да предизвика интерес. Лошото е, че защитавате някой, който няма да защити вас.
По здрави
15:48ч. 21 Юли 2010 #40 Ахил това с диарията беше ненужно,Вас лично на каквато и да е тема да ви пипне човек и сте много вещи и лицемерна..но щом става дума за моята служба,позволете но имам право на коментар и още повече да защитавам своята теза по въпроса.
Вие като си нямате бегла представа по отношение на дадената ситуация не коментирайте пак ако обичате, няма смисъл,виждам че автора на писмото Ви е омъгьосал със свойте думички,но нека Ви подсетя,че доста хора обичат да търсят хорското внимание и състрадание.. защо жената пише ПЪЛНИ глупости и лъжи ми е интересно..все ведно аз да напиша отворено писмо,че тя същата е проституирала на плажа и е обикаляла гола пред малки и големи и за това са я изгонили.. но не,аз чисто и просто Ви запознавам от първа ръка с реалната стуация която се състоя него ден там. Без грам да са увличам да Ви вкарвам в каквато и да е заблуда каквато тя е целяла..отидете на него плаж да видите колко цигани ходят,как с дрехи не само такива влизат във водата и дали гонят някой от тях !!
15:27ч. 21 Юли 2010 #39 Елена Стайкова Охо отец Бозко, сега тука ли пишете.
Спрете да бълвате словесна диария.
Най-малкото като сте толкова отворен и сте бил там и смятате, че шефовете ви ще ви защитят ами да пишат и да го направят и опровергаят.
Ама нека да позная: те нямат вяра на вас, знаят ви кви сте. За това всички си натискат парцалките ;)
п.с. И свиквай на критика, това ти е работата и за това ти плащат - а не да ти бъдат благодарни хората. Ако парите са ти малко, смени си професията, града, държавата.
14:03ч. 21 Юли 2010 #38 Ахил Въпрос на добра воля щеше да е от страна на спасителя те да бъдат на плажа,ако жената имаше необходимата компетентност като педагог и още повече водещ група деца на плаж,както и добрите маниери за разбота с водно спасяване,виждам тук, тя е изписала много небивалици по отношение на които всеки един от Вас може да отиде и да прецени дали са верни... тя самата е оспорвала мнението на човекът осигоряващ безопасност на плажа и е станала прецедент, поставящ под риск здравето и живота на другите плажуващи,съобразяващи се с указания на водно спасяване когато такива са необходими.. Не виждам защо тя самата си мисли,че някой ще вземе под предвид нейните лъжи,при условие,че вси4ки институции имащи отношение към дадената ситуация не са излезли с официално становище , поради факта,че те самите имат участието в изготвянето на същите тези закони и нормативни актове за водно спасяване. Излиза,че тя си прави статиики които никой с нищо не си е направил трудът да анализира за достоверност от морето.нет
22:30ч. 20 Юли 2010 #37 Ахил Виждате ли,въпросът е кой,с какво право е дал на жената тези деца и тя самата от каква законова рамка си е позволила да поставя децата в риск за тяхното здраве и живот! . Вси4ко опира до средства за мерки за безопасност,след като нейните работодатели не са счели за необходимо да подсигорят групата с допълнителен човек отговарящ за тяхната безопасност във водата...все едно нея самата я няма тази госпожица... Тя не може да е с дрехите на плажа и да ги пуска ей така самотек в дълбоковидната част на плажа, без да отиде при спасителя и да каже,,Здравейте или добър ден ,аз съм..от..водя. и понеже.....не е осигорен....ще направите ли компромис...и да ми съдействате . (усмивката по възможност,въпрос на култура ) Но да се твърди подобна простотия,че била изгонена от плажа..е да нормално отношение към хора незачитащи правилата... не на търговска дейност както тя лаконично се опитва да втълпи със своето писмо а тези на водно спасяване споменати в различните им законови текстове и разпоредби!!
20:52ч. 20 Юли 2010 #36 Стефанов Б.Максимов, защо намесваш журналисти, не виждаш ли че статията е писмото на въпросната госпожа едно към едно без корекции.
20:03ч. 20 Юли 2010 #35 Ахил beni... твоето IQ е на 35място след колорадския бръмбар мило.. При това,за 400лв ако искаш можеш да си намериш спортисти вишисти от олимпийски надежди ... Естествено,че цветя за мисрисане няма да сме вси4ките,но до като някой тесногръд пише коментари или ЖАЛКИ, смешни и недостоверни статии по отношение на моя милост и служебните ни задължениия..уверявам те имам 3-ри oбразования и две места на които работя успоредно,до като ти плюеш и избиваш комплекси върху хора които грам не са заслужили това и спасили не един човешки живот..
19:44ч. 20 Юли 2010 #34 Ахил ,,Има расизъм към социално слаби деца...''' ЗНАЧИ СМЕ РАСИСТИ СРЕЩУ МАЛКИ БЕДНИ,изстрадали и там подобни ДЕЦА...:))) Я КОЙТО Е ПИСАЛ ТАЗИ СТАТИЯ,ДА СИ ХВАНЕ ДИПЛОМКАТА ЖУРНАЛИСТИКА(АКО ИМА ТАКАВА) И ДА СКАЧА ПРЕЗ ПРОЗОРЕЦА ПОЛЗВАЙКИ Я КАТО ПАРАШУТ,ТОКУ ВИЖ ЗА ТОВА МОЖЕ И ДА МУ ПОМОГНЕ в бъдеще...
Тенденциозно написаната статия не граничи грам с журналистика,стил Веселина Томова и вси4ки там бедни на култура и ценности...
За това и навярно пише само Moreto.net..вместо името на автора :) както е в други ..
19:35ч. 20 Юли 2010 #33 Ахил Българина по природа е крайно безучастен в каквото и да е било... Той дори да е свидетел на престъпление илинякакво посегателство срещу човек до него,не би си направил трудът да звънне на 112 ( който е безплатен за вси4ки оператори)... Какво остава с някакви си правилници и разпоредби за безопасност във водоеми,басейни,реки или морета.... За какво си говорим сиреч,луда работа хора недейте спорете с тез чудовища на простотията,те са вещи до безумие и лицемерни в дъното на душата си.. Ако беше турист от който и да е край на света,от опит знам че с респект,страхопочитание и уважение за това че някой седи и мисли как да не става нищо опасно за околлните около него по цял ден... Че за това му се плащат някакви смешни пари,а най-накрая някаква луда идва от на майка си... и за дет някакви лапачи дърпали парички по разли4ни програми решила да се прави на веща и да спори и доказва своята невежест по отношение какво е да си педагог и какви задължения и закони действат с група деца на море ..
10:18ч. 20 Юли 2010 #32 Маринова Вижда се,че колкото и да си говорим няма да стигнем до никъде.след като тези така наречени„спасители",продължават да се държат нагло и с невероятното самочувствие на всесилни!!! Докато карах шофьорския курс,знаете,че задължително се минава и един към БЧК,където същите тези,,спасители''придобиват правото да са такива,видях какви са кандидатите за слава,с нищо по-различни от всички нас,по-точно има разлика-коефициента им на интелигентност е под нормалното ниво и е логично да си мислят,че света се върти около тях,и едва ли не те са тези които определят правилата!!!Предварително се извинявам на тези,които са наистина човеци,защото има и изключения.но за жалост твърде малко са тези изключения.....
10:03ч. 20 Юли 2010 #31 Anonimen (виж линк...)организация-на-водноспасителната-де-2/
Едва ли въпросната госпожа е спазила нещо , водейки САМА толкова деца на плажа.
09:33ч. 20 Юли 2010 #30 Kolev Продължение:
...няма да водят със себе си персонален спасител?! Или просто ще ги оставите да се давят, ако не дай Боже се случи?! Да не говорим, че рядко има хора, които са сами на плажа. Т.е. в по голямата си част хората са на ГРУПИ! Какво толкова ви попречи точно тази група, точно тези нещастни деца?! Или, след като тотално сте се омазали, показвайки своята нечовечност и закостенялост, просто четете нормативите, както дяволът чете Евангилието, само за да намерите някакво оправдание за безумното си поведение?! Ако е така, това е леко обнадеждаващо! Това би означавало, че поне малко сте се засрамили от безумното си държание, и по скоро за собствено успокоение, се опитвате да си намерите оправдание! Дано да е така!
09:32ч. 20 Юли 2010 #29 Kolev Не мога... или по скоро не ми се иска да си представя до какава степен е достигнало оскотяването ни! Георгиев, Максимов, плебей, описаните в писмото бабаити и прочее същества, с огромни претенции, с невероятно самочувствие, най великите спасители....без нищо човешко останало у тях! Смешни и жалки сте, не-уважаеми! Жалко, че имате подобна професия, жалко, че сте призвани да спасявате човешките животи, след като вие самите не сте хора! Жалко е, колко грозно използвате закона, за да оправдавате собствената си нечовечност! Съгласен съм, може би има някакъв норматив, който регламентира организацията на групи деца. Въпреки това, не мога да не си представя следната ситуация. Моето дете е във ваканция. Времето е само за плаж. Повече от нормално е, да му се приходи и на него. Какво правим, ако се появи синът ми, заедно с 5-6 приятели и съученици и поиска да се изкъпе на плажа, който явно възприемате като ваша феодална собственост?! И тях ли ще изгоните?! Тъй като са група, и много ясно, няма ..
08:56ч. 20 Юли 2010 #28 georgiev госпожата“социален работник“ знае ли как се работи с деца жертви на насилие че при това и единадесет. Тези от неправителствените организации си мислят че другите им са длъжни за всичко, а те само да крадат пари по проекти.
08:16ч. 20 Юли 2010 #27 Ina "Направил и забележка" Тук не става въпрос за забележка, а за нагло поведение. И какво общо има "поудавянето" с тази ситуация Господин активно "Anonimen"?
15:52ч. 19 Юли 2010 #26 nepi Аз също се чувствам като излишен или натрапен на плажа,всеки си гледа бизнеса ,място за хавлии и собствени чадъри няма,наясно съм ,че на шезлонга е по-удобно отколкото на пясъка , но смятам ,че всички са наясно с платежоспособността на българина .А темата за децата независимо роми ,българи е друга -никой не ги трае,нито на плажа ,нито в заведенията , та дори и родителите им .Така ,че не се нахвърляйте върху тази социална работничка, тя е от малкото отдали се на такава професия .
15:41ч. 19 Юли 2010 #25 nirvana65 anonimen Дай линк колко деца,какви деца и какви придружители!Нямам си и идея от закона.Ще дойда с 3те си деца и 8те си племенника ще ги вкарам с дрехите.Групата става 11 деца + 2ма възрастни и ела ми покажи закона за морето,този голям воден басейн!Ела и им направи забележка!А може и да ми пообесняваш закона 30 мин защото бавно стоплям ,докато стигнем до ругатните,а може и с тях да започнем,защото видимо е кой не разбира проблема.За мен това не е госпожата социален работник!
15:33ч. 19 Юли 2010 #24 Anonimen Така че нормално е спасителите/концесионерите да се дразнят от въпросната госпожа. Като се поудавят половината , пак друг ще й е виновен.
Направили й забележка - чудо голямо. Топ новина. За 30 минути чакане на опашка за ток ще имате 10 такива статии.
15:31ч. 19 Юли 2010 #23 Anonimen За група деца режима на посещаване на водни басейни е специален. 10 пъти ти го казаха, но явно бавно стига до теб.
15:24ч. 19 Юли 2010 #22 nirvana65 plebei да не би да ми казваш че си най- известния герой във Варна и аз не знам!Срам и позор за мен,че не те знам и поклон пред трудовия ти подвиг.anonimen пак не е схванал,че между децата е имало ромчета,но не точно към тях е била забележката.Жената пише,че децата къпещи се с дрехите са били сексуално насилвани!Вие имате ли представа как е изкривена психиката на такова дете?И те не са били РОМЧЕТА а българчета.Значи ромите крадат и живеят на гърба ни ,а българите изнасилваме децата си така ли?!?!?!Засрамете се и бъдете хора,защото след това което чета от вас по нищо не се различавате от тези за които говорите!
15:15ч. 19 Юли 2010 #21 Anonimen Ох горките деца, направили им 2 забележки. Е, и ?!?!? Имат време за плаж, аз тази година още не съм успял да ходя. За да работя, държавата да ме скуби че да може да храни циганите ... оп, ромите.
Не ни занимавайте с глупостите на циганите, моля ви. Ако ще отваряте такива теми, пуснете и теми
1. Колко обира на стари хора по селата правят циганите всяка седмица ? всеки ден ?
2. С колко пари висят на врата ни - да им плащаме тока, водата, лекуването, а те да не работят.
3. Колко деца нараждат и после ги захвърлят на държавата, или косвено - пак на нашия врат да висят ?
15:06ч. 19 Юли 2010 #20 plebei знаете ли колко мнгознайковци като вас съм извадил за 3 лета на плажа?? вие знаете ли какво да човек да се дави дали сте отговаряли за стотици животи или сте тук само да коментирате?? спасителите са били прави че не са ви допуснали до водната площ поради причина , че сте нямали човек който да се гризи при евентуален инцидент за тях спасителите не са падари , не са и лични спасители за дадена група те охраняват човешките животи ако по тяхне преценка вие не можете да им набавите дадените осигурителни мерки няма да ви допуснат това че на вас не ви пука за собствения ви живот не означава че някой трябва да лежи в затвора заради това
14:58ч. 19 Юли 2010 #19 nirvana65 (виж линк...)
plebei тук не уцели,децата с дрехите не са били ромчета.А който дава съвети за кастриране нека сам да го направи.Или не ти стиска.Обръщам се на Ти защото самият ник и изказването не будят у мен уважение и респект към личноста,която седи зад тях.
14:48ч. 19 Юли 2010 #18 plebei Дори и да има расизъм към тез деца сигурное защото 90% от тях са така наречените роми??? А когато спасителите ви кажат нещо се вслушвайте в тях , защото иначе може на другия ден да ви носят цветя . Писна ми от хора който защитават малцинствата и кучетата в тази държава , а никои от нас не се замисля за хората ,които са се трудили цял живот като искате да не са пълни социалните домове кастрирайте ромите и няма да е така
14:47ч. 19 Юли 2010 #17 Маринова Б.Максимов,възмутена съм от факта,че така упорито,защитавате една лъжа!!!! Аз съм била многократно свидетел на подобни сцени,и честно казано винаги съм си задавала един и същ въпрос,а именно:„Какво ни прави по-достойни от тези деца,че имаме правото да се къпем в по-чистата зона,с какво сме по-добри...?!''Та те са просто деца,за съжаление с лоша съдба,която е можел да има всеки един от нас!!!! И между другото,защо Водно спасяване не си погледне служителите на плажа в кв.Аспарухово,как оставят джетовете да се разхождат абсолютно необезпокоявани между хората,и когато потърсиш помощ от тях да решат проблема,защото е тяхно задължение,ти се изсмиват в лицето?!
14:47ч. 19 Юли 2010 #16 nirvana65 Да,моля.И аз имам един въпрос.Щом като плажа ви е ограден с въжета и тази част се води охраняема а извън нея не,защо това е започнало от първия ден със забележка към децата,че се къпят с дрехи?Не че трябва да означава,че ако видите човек в беда извън огражденията да не помогнете,но знае ли човек.Хората станахме такива ,че ако не ни се плаща за определени задължения се обръщаме на другата страна...
Скандала е ескалирал на следвщия ден,когато децата вече навлизат във вашия район.Не ми казвайте че социален работник няма да се съобрази с това което му се обяснява по закон и ще пише такива статийки!Вместо да продължаваме с празни приказки си сложете И табела :забранено да се допускат подобни групи без специален придружител или спасител както е по закон!Защото това е много по важно от табелата "Забранено за кучета!".Както и отношението към хората независимо как се отнасят те с вас,вие служителите трябва да сте търпеливи и тактични,както и достатъчно мотивирани и упорити със забележките си.
14:29ч. 19 Юли 2010 #15 Wither "... след като тя поне 30мин несъумя да разбере,че е забранено да се допускат подобни групи без специален придружител или спсител както е по закон!"
А ще може ли да дадете един линк към този закон?
13:54ч. 19 Юли 2010 #14 Ахил Това предходното съм го писал във връзка с коментара на журналиста - Атанас Янев
Marii4e, от далеко личи, че коментара Ви е с цел защита на концесионера.''
Но явно грам не следите какво се пише тук!
не съм шеф на спасителите и твърдя,че жената е спряна да вкарва деца във водата...а за което тя пише врели и некипели до морето.нет....ако някой си е изтървал нервите бих му влязъл в положението след като тя поне 30мин несъумя да разбере,че е забранено да се допускат подобни групи без специален придружител или спсител както е по закон!
13:33ч. 19 Юли 2010 #13 nirvana65 Господине,представляващ спасител и защитаващ водно спасяване като цяло и хората имащи отношение с него....Доколкото разбирам от статията става дума за спасители отнесли се грубо и вулгарно с деца и възпитатели!"Рибата се вмирисва от главата"-тоест ако вие пишете такива безмислени коментари не по съществото на въпроса и се явявате нещо като шеф на тези спасители,не се изненадвам и от тяхното отношение!За секунда не се усъмнявам в истинността на това което чета в статията.Тук няма никаква цел,никаква предубеденост и никакво тендециозно намерение!!!Съветвам ви,ако наистина сте този човек който може да вземе мерки и да няма такива случаи да го направите!
12:36ч. 19 Юли 2010 #12 Варна Вероятно това ще се случва и на всички варненци след изграждането на хотелите по "АЛЕЯ ПЪРВА" !
Вход до плажа с/у платена такса за чадър, Вчера показаха по BTV след можество оплаквания, че за територията на Слънчев ден и Св.Константин и Елена се събирала такава такса !
Отговора на Областния управител беше пускайте си жалби до комисия за защита на потребителите - ама как ще се задейства тя след като неможе да го докажеш !
11:57ч. 19 Юли 2010 #11 Ахил Атанас Янев,пак Виждам тенденциозно намерение с/у концесионера ( това ли ви учат в журналистиката - предубеденост или статия по лично осмутрени) Аз защитавам,водно спасяване като цяло и хората имащи отношение в него... Нямам никакво отношение с лазурен бряг или концесионера,аз отговарям за живота на хората..Водно сапсяване няма общо със чадъри или барове г-не,става въпрос з човешки животи и здраве за което носим отговорност !! Незна каква Ви е целта да плюете Водно спасяване... Аз не представлявам концесионер а спасител г-не..незнам дали сте наясно че не съм търговец на чадъри или каквото и да е било ,а човек грижещ се за безопасността долу...виждал съм майки да перат памперси посред бял ден във водата и не съм им казвал нищо имайки в предвид,че незастрашават с нищо ничия безоппасност ( което е задължение на водно спасяване)
11:16ч. 19 Юли 2010 #10 Атанас Янев Marii4e, от далеко личи, че коментара Ви е с цел защита на концесионера.
11:15ч. 19 Юли 2010 #9 Стефанов До колкото разбирам децата са били заплашвани и гонени заради това, че се къпят с дрехите, а не че имат нужда от индивидуален спасител защото са група? Възможно е в писмото да има нещо пропуснато като факти, но се съмнявам че въпросната жената си е измислила други такива.
11:08ч. 19 Юли 2010 #8 marii4e Без да съм била свидетел на случката, като прочетох писмото от въпросната госпожа, ми се струва, че най-вероятно се е държала доста агресивно с персонала и може да е отнесла по някоя друга ругатня. Факт е, че децата в такова положение нямат много радости в живота, но това пък не означава че подобни "лелки" да си мислят, че всички са й длъжни и едва ли не трябва да ги посрещаме с отворени обятия. Като не им е харесало първия ден, да не са ходили - втория.
10:41ч. 19 Юли 2010 #6 T.Todorov Максимов-ти понеже си спасител на съседния плаж,естествено е да защитиш КОЛЕГИТЕ СИ СЪСЕДИ.
10:32ч. 19 Юли 2010 #5 Дорa Велинова До #2, не пише, че децата са от ромски произход "децата (11 – сред тях са българчета и ромчета) ".
И какво имате право "да ги пребивате ли"?
Идиоти!
10:24ч. 19 Юли 2010 #4 Стефанов Б.Максимов, на кой точно плаж е случката - на Ропонги или от другата страна на буната?
09:58ч. 19 Юли 2010 #3 Ахил Ако пък същата си мисли,че татурировките са нещо незаконно може (ЦЕНЗУРИРАНО)
09:56ч. 19 Юли 2010 #2 Ахил Това са абсолютни глупости.... Жената която беше на плажа с групата деца не само от ромски произход както е писала нямаше право да води група във водата,това става само под специален надзор от допълнителен групов спасител ИЛИ ЧОВЕК С НЕОБХОДИМАТА КВАЛИФИКАЦИЯ ЗА ВОДЕНЕ НА ДЕТСКИ ГРУПИ НА МОРЕ(дори и да има спсител на конкретният плаж)!!!!!!!!!!
Законът изисква съвсем друг метод за водене на детски групи или училищни такива на плаж,като човек трябва да е запознат как дори се вкарват децата във водата!!!!!!! Така е от години особено с руските детски групи край Камчия..
Жената беше съвсем любезно предупредена и недопусната с групата... Много други малцинствени бяха на плажа,но тя водеше много деца със себе си където важат ддруги законови разпоредби...Аз лично бях свидете;л на което!!! ИЗТРИИТЕ ТАЗИ СТАТИЯ ВЕДНАГА, ТОВА СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ,АЗ СЪМ СПАСИТЕЛ НА СЪСЕДНИЯТ ПЛАЖ И ТОВА КОЕТО ВИ Е ПИСАЛА ТАЗИ ЖЕНА ИЗОБЩО НЕ ГРАНИЧИ С ИСТИНАТА!!!!!!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
ООН одобри 300 млрд. долара за бедните страни
Неделя, 24 Ноември 2024 18:57
Конференцията за климата в Баку одобри 300 милиарда долара за бедните страни в рамките на споразумението за климата. Сделката беше постигната след тежки преговори в азербайджанската столица. Споразумението...
| |
|
Уран продължава да е загадка за учените заради заблуда относно магнитното му поле
Неделя, 24 Ноември 2024 17:59
През 1781 г. благодарение на британския астроном от немски произход Уилям Хершел Уран става първата планета, открита с помощта на телескоп. Този студен свят - третият по големина в нашата Слънчева система,...
| |
|
Черно море разби ЦСКА 1948
Неделя, 24 Ноември 2024 17:27
Черно море разби като гост ЦСКА 1948 с 4:0 в мач от 16 кръг на първа лига.
Головете за „моряците“ отбелязаха Клаудиу Кешеру, Виктор Попов, Брено Тейшейта и Дуду.
Черно море вече е с актив от 31...
| |
|
Без ток утре във Варненска област ще бъдат....
Неделя, 24 Ноември 2024 17:14
Без ток утре, 25 ноември, във Варненска област ще бъдат....
8:00 ч. до 17:00 ч.
Поради оперативни превключвания на съоръженията за доставка на електроенергия, са възможни смущения в районите на: гр....
| |
|
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома в Гургъл
Неделя, 24 Ноември 2024 16:23
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома, проведен в австрийския курорт Гургъл, част от Световната купа по ски алпийски дисциплини.
Българският скиор стартира силно и след първия манш зае шеста...
| |
|
Трима души са тежко ранени при взрив на газова бутилка във врачанското село Крушовица
Неделя, 24 Ноември 2024 15:10
Газова бутилка се е взривила във врачанското село Крушовица, а трима души са били тежко ранени, съобщиха от полицията.
Сигналът за инцидента е получен в събота следобед, към 14:30 часа. На тел. 112...
| |
|
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места
Неделя, 24 Ноември 2024 14:39
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места в Обединеното кралство през следващите три години като част от мащабна програма за преструктуриране, която ще доведе до закриване на 4000...
| |
|
Първи в Европа: Днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение
Неделя, 24 Ноември 2024 14:05
От днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение, създадено от INSAIT, институт към Софийския университет “Св. Климент Охридски”. То е достъпно на адрес bggpt.ai и може...
| |
|
Какво ще бъде времето в понеделник
Неделя, 24 Ноември 2024 13:39
През нощта облачността ще е разкъсана, предимно значителна, но ще е без валежи. Над Югозападна България ще е предимно ясно и почти тихо, сутринта там видимостта ще бъде намалена. Минималните температури...
| |
|
Увеличават се цените на зеленчуците
Неделя, 24 Ноември 2024 13:06
През последната седмица се наблюдава увеличение в цените на почти всички зеленчуци, показват данни на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата.
Цената на оранжерийните краставици достига 3.23...
| |
|
Путин обнародва закон, който заличава дълговете на войници, воюващи в Украйна
Неделя, 24 Ноември 2024 12:36
Руският президент Владимир Путин обнародва в събота закон, с който войниците, подписали договор с Министерството на отбраната да се бият на фронта в Украйна, ще бъдат освободени от натрупани финансови...
| |
|
Ангела Меркел не мисли, че е отговорна за войната на Путин в Украйна
Неделя, 24 Ноември 2024 11:21
Ангела Меркел призна, че се възхищава на украинския президент Володимир Зеленски за куража и отдадеността му, но е несъгласна с оценката на украинските лидери, че ролята ѝ в срещата на НАТО през...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|