Варна четвърта в класацията за най-добър град за живеене дни преди финала
Варна започва последната седмица за гласуване в читателската класация на Дарик за най-добър град за живеене в България на четвъртото място. Във временното подреждане морската столица има близо 30 000 гласа. Безспорен водач е Стара Загора с над 135 000 гласа. С около 25 000 по-малко има вторият Бургас. Третата позиция остава за Габрово с повече от 33 000 гласа. След Варна на голяма дистанция е Русе с над 11 000 гласа.
Националното изследване на Дарик радио, „24 часа" и DarikNews.bg за качеството на живот в големите български градове се организира за пета поредна година. Варна на два пъти спечели първото място - през 2007 и 2008 г. И през четирите години морската столица победи в читателската класация.
Победителят за 2011 г. ще бъде обявен на 30 януари.
ЗА ВАРНА ГЛАСУВАЙТЕ ТУК
|
Коментари |
22:19ч. 24 Януари 2012 #45 Ico Вместо синя зона да се построят платени охраняеми паркинги и да се забрани паркирането на коли по улиците в центара.
13:07ч. 24 Януари 2012 #44 sve Варна в момента не заслужава да бъде и 44 -а
11:54ч. 24 Януари 2012 #43 Гларус куцо кьораво сакато,с на мама и тати , с на дядо АМА В КОЛА, а няма 5ст в джоба да си остави колата за 1час на платен паркинг или синя зона вцентъра защото нали може да паркира където си иска.. е не става така, нека стане ясно, бавно но славно ще станем образцови, жалко че във Варна някой неща стават по-бавно, инак всички знаем како искаме, но никой не пита колко струва, хубав бяха изкарали една карта с целият център синя зона и всички ревнаха,аве нали много хвалите бургас.. там да не мислите че ще имат само Цар Асен,Чаталджа и още една улица с 200паркоместа синя зона... там понеже МНООООГО го хвалите а инак ревете за това как не трябвало да бъде, в Бургас да знаете в целият център се плаща, но ефекта е доста положителен смея да твърдя. А на такива като възутен ще кажа, момче не съм с пил бирата, а ти пумияр4е май майка ти е дала днес повече парички, защото козчето ти е дошло в повече
11:45ч. 24 Януари 2012 #42 Гларус понеже Варна е пълна с много селяни, на никой не му харесват пътищата ама и доста не не си плащат данъците с години на автомобилите дето реват за какво ли не че не им е добре. Сега вече вчера една новина на доста не им се понрави за това че трябва да си плащате местните автоданъци ако искате да минете преглед ...ЗАЩО ЛИ :))) такъв Ви е манталитета велик и стойностен ,ама само тук. преглед няма да минете без бележка платен данък,тези дето не плащат една стотинка местен данък на автомобилите си, сега като не могат да ги карат, да знаят и да ги бракувате не можете и да ги закарате на Металекса без да сте си платили данъците, камо ли да ги продадете дори, като ги прехвърлите :) БЕЗ ПАЛТЕН ДАНЪК НЕ СТАВА, така че карайте си ги без преглед и се правете на дейни и устати оплаквачи .. там още по дебеличко става като Ви хванат, а най-накрая и книжката Ви няма да Ви върнат или издадът нова ако не сте си платили актовете :) и ето Ви облекчение на трафика с 20% близките 5г :)
11:26ч. 24 Януари 2012 #41 Гларус Глупаво е да се съди конкретен човек за всички проблеми, мисляч е тук доста се изиса, но акоима и толкова гражданска акивност относно проблемите и решението им, тогава нявярно освен мониторинг и контрол, ще може и да сед ават насоки от нас. мантинелите не са решения, колкот и да Ви се струва банално сезирането и алармирането на общинска полиция когато виждаш незаконно паркирал или някой който не си прибира акото на песа са най-малките неща. Видеонаблюдението също дава мнго високи резултати в редица западноевропейски страни и не само. Има начин хората да спазват правилата и да бъдат прилагани общински разпоредби и глоби, които да бъдат превантивни спрямо този наш общопознат манталите. Но трябва и ние да се чувстваме част от този град, но не просто част а една градивна такава, за да можем д анаваксаме доста от пропуснатото, особенно когато сме заставени до подрастващите, все пак всичко опира до възпитание, морал, ценности.. неща които по всичко личи че на голяма група дори в ОС им липсва, за това и ефекта на доминото ни зааставя да си мрънкаме тук
10:00ч. 24 Януари 2012 #40 Vovo Някой дали си спомня какъв беше изборът ни за кмет - между два боклука. Естествено, избрахме си единия. Какъв очаквате да е градът в следствие на избора ни??
Когато олигофрени и други мътни мозъци управляват града и "най-великата" местна групировка - какво очаквате??
Пришълците въобще не са ни виновни.
09:27ч. 24 Януари 2012 #39 Carabinieri Това с данъците изобщо не е сериозно. Знаете ли колко кореняк варненци се издържат от наеми, и съответно пък какви данъци плащат за тях??? Ами за хората, които печелят от труда на така омразните ви неварненци и от потреблението им на стоки и услуги??? Те глупавите европейци отварят международните граници за свободен трудов пазар, ама ние нали сме най-най-най-баш тарикати, че по добре да искаме да се върне гражданството, абе то не е ли по-хубаво да върнем тоталитаризма направо и да живеем още 100 години назад...
08:38ч. 24 Януари 2012 #38 edna varnenka Всички мрънкащи да отидат там от където са дошли и Варна ще стане чиста и прекрасна.От цяла България дойдоха тук и с цялата си наглост не си сменят регистрацията за да не плащат високите данъци във Варна,за това е мръсно защото вие цапате а ние с нашите данъци плащаме да ви изчистят.Аз също съм за това да се въведе гражданство и всички да са длъжни да плащат там където живеят.
08:32ч. 24 Януари 2012 #37 Carabinieri Е fido, недей продължава че ще разлаеш кучетата :). Нали знаеш, че в България все някой друг ни пречи, а да не говорим, че почти всички които мрънкат просто олицетворяват поговорката: крадеца вика дръжте крадеца. Да не говорим, че видяхме как бивш министър прецедател, се опитват да го накарат да се срамува за това, че почиствал входа в който живеел. Излиза че в Бг като цапаш е нормално щото всички цапат, ама като почистваш трябва да те е срам, щото е срамно и никой не го прави...
07:16ч. 24 Януари 2012 #36 blackmore Фидо, колко болезнено прав си...
03:05ч. 24 Януари 2012 #35 fido Хехе сяляаните са виновни да знаеете, то Варна до вчера дет се казва беше до автогарата и 10ти клон на пощата беше лозя, ама сега всички от "Чайка" и другите на големи кореняк варненци ми се правят и забравят за цървулите на гвоздея дето висят на стена у тях! А че всеки е свободен да си търси щастието където иска е изконно право и за това са се борили не един и двама. Така са се образували и разраствали градовете и така са западали, водещото е бизнеса и прехраната. Явно много дълбоко са се отразили 40те години социализъм, дори в главиците на младите, защото все повече се чува за селяни, за варнеско или софийско гражданство и други соц простотии които са против естественото развитие на нещата, там където има прехрана, там където има бизнес, там се стичат хората. А за това че било мръсно, някой дошъл и ти нацапал..., ми как българите като отидат в САЩ или Европа и като стане дума ти казват и те поучават "тука не може така, тука так се прави, тука така ... ииначе..." и се оказва че българина като отиде у чужбината следва правилата, селянина като дойде и Варната сере на метеното, па същия селянин у европата бързо бързо се научава..., май, май, работата се оказва, че не у селянина ами гражданина дет се бие у гърдите за голем... И всяка сутрин лелки и чичковци водят дечицата и пресичат ожиления булевард, лавирайки между колоните коли, нищо че пешеходната пътека е на 50-60м, а те водят кореняк варненчета за ръка, а ! Трябва ли кмета да сложи мантинели на булевардите, та да не може майките с деца да ги прескачат и да ходят да пресичат на светофара? Нещата не почват от утре, нещата не почват от кмета-администрацията, нещата почват от нас самите и не от утре или вдругиден!
23:36ч. 23 Януари 2012 #34 dimi Да Nо:31 е прав, колкото по-голям става един град в БГ , толкова по кален и мръсен Е, това е положението,Свиквайте !
,а щях да забравя, Сигурен съм ,че всички по-надолу, където ревете за чистотата и паркирането имате значителен принос и за двете в нашия любим град !
23:06ч. 23 Януари 2012 #33 Vazmuten Бозко, днес май си попрекалил с "дрогата" по обяд!
23:04ч. 23 Януари 2012 #32 Vazmuten С четвъртия мандат на Киро и на 40-то място ще отидем!
Варна не е била в по окаяно състояние от години!
23:04ч. 23 Януари 2012 #31 LerGo Забелязвам,че масово народа е от мрънкачи.Мрън мрън мрън.....ами изчестете си боклуците пред входа,не хвърляйте фасовете си на плажа и града ще е чист,никой не ви е длъжен да мете боклуците от самите "граждани" на Варна.Те такива не останаха,всичките селянджъри от Шумен,Добрич,Русе,Разград и СИлистра направиха града ни мръсен,затова сме на това дередже.Аз като варненец,си харесвам родния град и съм сигурен,че в бъдеще ще заприлича на истински европейски град,а относно за Бургас,нормално е града да е по чист и оправен,като се има предвид че Бургас е 2 пъти по малък град от нас,място за сравнения просто няма.....а относно класацията ПЪЛНА НАГЛАСАЦИЯ.
19:56ч. 23 Януари 2012 #30 Pau 4 място,ако броим обратно.Страхотния град Варна се превърна в едно мръсно,с разбити улици и обгрижване на цигани място.ЖАЛКО!
19:06ч. 23 Януари 2012 #29 sladoletka Варна е едно голямо селу, мръсну, разбито, простотия от всякъде.
17:23ч. 23 Януари 2012 #28 blackmore И четвърто място ни е много. А класацията е тъпа, та дрънка...не знам защо я има изобщо. И това го мислех още, когато Варна печелеше...
17:19ч. 23 Януари 2012 #27 AdvocatusDei Интересно как при население 150 000 души в Стара Загора градът има 135 000 гласа за себе си.Това означава ,че 90% от населението има компютър.Ако при отчитането на вота според ИП адреса , то това означава ,че в Стара Загора има 135 000 различни ИП адреса.Ако считаме , че има 135 000 адреса , то това означава , че всеки човек има по един ИП адрес за себе си.И така нататък.... Айде малко обективност да има при тези класации,защото мога да кажа на тези 30 000 гласували за Варна да гласуват чрез прокси сайтове...Могат да гласуват още 10 пъти и да станат 300 000 гласа... Реално ли е според вас?
16:54ч. 23 Януари 2012 #26 Motia Варна е толкова западнал и си личи.
16:20ч. 23 Януари 2012 #25 varnenka Град Бургас просперира . Хората са си избрали и преизбраха такъв способен кмет . Той е от ГЕРБ . Но е от тях от самото начало , а не пребоядисан като нашия .
15:10ч. 23 Януари 2012 #24 Гларус да се надяваме че проекта за тези 100млнлв в градски транспрт, доста селяци и тълпата от крайни квартали и бивши села ще тръгне да ползва предимно един модерен градски и ефтин транспорт който ще се движи доста по бързо в свойте ленти, като спрат да ползват коли за щяло нещяло и да натоварват центъра.. това е и проектната визия на този европроект. Тос сам по себе си е едно добро начало, инак си оставаме едно голямо бунище, каквито и да е пл'сове да има този град, виждаме достатъ4но негативи съпътстващи го.. да не говорим за бюста на Априлов, това преля чашата
15:04ч. 23 Януари 2012 #23 Гларус нищо не е като преди... и няма да бъде... в Лондон ако искаш да влезеш в центъра - 10паунда за един ден,ако сискаш да караш тама, в Бургас левче на час ако искаш да си паркирал там.. ама като знам какво тъпио племе е Варна, навярно ако някой предложи тук да се плаща в центъра по левче акоискаш да паркираш и ще ско4ат вси4ки пак да плюят кмета..така 4е вината е в селският манталитет на варненци, хубаво огледайте реновираните места на града, колко време са реновирани и след колко време надраскани и изпотрошени..нормално да не видим и това което по принцип ни радва ако го има... още пове4е, всеки с работа без работа с 2лв в джоба инак иска и кара кола, пие кафе на центъра ,ама инак да плаща олелеле в ниакъв слу4ай.... това ни различава от западноевропейското мислене... хората в чужбина дават стотици евро и полу4ават, ние искаме да не плащаме и да си паркираме и оставяме развалените коли в центъра на варна да седят с месеци да гният и задръстват града а също така после ревем 4е било задръстемо 4е нищо не било както в 4ужбина... истината е 4е каквото и който да прави, все половината град ще недовослства
14:59ч. 23 Януари 2012 #22 Гларус като дете около нас нито беше задръстено, нито мръсно и всяка седмица миеха улиците... това да мият улиците можеш да го видиш в чужбина, някой наборчета от тук коментиращите навярно и незнаяят и не са виждали камион да минава и да мие бордюра и пътя от едната страна
14:48ч. 23 Януари 2012 #21 Mama Ico, мама, прав си. Ама научи се да пишеш грамотно, моето момче.
А по темата: докато Варна се мъчи да се издържа само от МОЛ - ове и туризъм, нещата няма как да се променят.
То и туризма - 3 месеца,и МОЛ-овете -празни!
14:23ч. 23 Януари 2012 #20 Nqma zna4enie Бравооо Киреее , ти успя !
14:07ч. 23 Януари 2012 #19 Ico Vic Rattlehead-не са само ЕОН и сичките там измамни фирми.Ние сами не се грижим за града си а след това ревем,че е мръсни и т.н.Много правилно казваш трябва да ги натиснем да работят,но трябва и ние самите да имаме Гражданско отношение по въпроса!А не да си седим само и да си хленчим в нета.Аз съм на мнение че ако има нормално мислещи граждани ще има и нормална държава,но тук още сме си с мисълта как да излъжем как да не правим нищо а да земем нещо.
13:51ч. 23 Януари 2012 #18 Vic Rattlehead Ico - навсякъде по света хвърлят боклуци, но където се чисти има огромна разлика. Тротоарите, че се разбиват от колите, разбиват се, но много повече щети им нанасят ЕОН, кабеларките и който друг наеме банда цигани да полагат кабели или оптика. След тях остават кратери.
Мисля, че варненци трябва да изискаме да се публикуват всички общински договори за поддръжка на улици, озеленяване, почистване, поддръжка на канализация и други такива, които влияят на външния облик на града. Сега е ясно, че има или злоупотреби или дела за фирмата изпълнител и резултатите са плачевни. И като лъснат виновните да искаме промяна или оставки. Няма да стане иначе. Ние трябва да ги натискаме да си вършат работата.
13:44ч. 23 Януари 2012 #17 Ico Големите граждани,ако обичате само не хвърляите вината на други хора,че града е мръсен,че се спира по тротоари,че ходи по улиците а не по тротоарите.Ако си хръляте боклика в кофата а не на земята ще е чисто.Ако не спирате по тротоарите няма да са разбити,и няма хората да вървят по улиците.Че оправата не струва това е ясно,но все пак те не ви паркират колите,и не ви хвърлят боклуците.Оправата е това което са жителите на града.
13:35ч. 23 Януари 2012 #16 Mishel Варна не заслужава 4-то място! Може би 24...
13:29ч. 23 Януари 2012 #15 VarnaWithoutRednecks Поредната платена класация, обслужваща политически интереси! Така стартира и така си продължава. Ако има "повод" за гордост, то това е факта, че майката на идеята е град Варна...
13:01ч. 23 Януари 2012 #14 Гръм Ха-ха, говориш ми за прословутите бургаски плочки, които са купени в пъти по-скъпо от пазарната им цена:D Да се смея ли, да плача ли се чудя като вземат да ми хвалят Димитър Николов с неговите контрабандни дела и далавери всякакви.
12:53ч. 23 Януари 2012 #13 lefer5 Избрахте си Кирчо и сега му сърбайте попарата. Има да взима 1 год. отпуски и хич не му пука на какво е заприличала Варна. Р емонтите продължават с месеци и в града е пъла бъркотия и хаос.
12:50ч. 23 Януари 2012 #12 варненец Чета коментарите и се чудя! Вярно е, че сме в криза. Ама кризата е от две - три години. Имало селяни... Проблема на града е в управата му! Колкото и пари да има - щом могат да бъдат откраданти - ще бъдат! При тази управа - това ще е. Жалко за Варна!
11:51ч. 23 Януари 2012 #11 Гларус трябва да се приватизира подръжката и част от задълженията на общинска полиция във Варна.... аз живея на Чата;джа и един път не видях общинска полиция да прави на някой АКТ за неправилно паркиране
11:47ч. 23 Януари 2012 #10 Гларус истината е че аз не съм очаквал да го напиша,ама Бургас сякаш не е български град а някой западноевропейски, целият център е синя зона,подредено, ненатоварено и целият им център е с хубави нови плочки там червеникави едни...не бях ходил..но имах удоволствието,за това спирам да споря по въпроса,много жалко за Варна... Но и точно сега в тази криза и орязан бюджет на варненска община, още по-трудно и почти невъзможно е да ги стигнем дори близките 5-6г
11:28ч. 23 Януари 2012 #9 Vic Rattlehead Пътищата са едното. Лошото е, че няма големи перспективи за квалифицираните кадри. Дано да направят завода за руски автомобили, че да се съживи града. Преди имахме корабостроителница, радиозавод, завод за дизелови двигатели и електрокари, ел пром, винпром и още по-дребни. Сега повечето са история, другите оцеляват някак, но са свити. Оттам идва и селянизацията на града. Само с туризъм и с молове не става.
10:59ч. 23 Януари 2012 #8 randi Ха, ха турбо селяните са тези, които се движат с раздънкани мерцедеси и BMWта и си мислят, че за тях правилника не важи, защото имат 5 лева повече от другите ;)) А за клошарите и аз се чудя какво намират по казаните на тази криза, но явно че има нещо щом се препитават от там.
10:58ч. 23 Януари 2012 #7 Султанка Абе много селяния дойде в този град!Такъв вид граждани се наричат урбанизирани! И като яхнат трошките и запалят цигара в една ръка, а с друга плямпат по гсма, тези урбанизирани люде са на 7-то небе и Варна им се вижда като Холивуд! И по-зле ще става!Язък за Варна!
10:53ч. 23 Януари 2012 #6 Chet По какво се различава един турбоселянин, от един обикновен такъв? За клошарите с количките по улиците няма какво да говорим, беднотия е. Но поне има толкова много социални кухни и църкви, които помагат.
10:51ч. 23 Януари 2012 #5 Rain Още два мандата на Кирчо и ще сме на нивото на Долно нанагорнище.
10:43ч. 23 Януари 2012 #4 Vladsan Нищо изненадващо. Варна запада от ден на ден. Сред "морските столичани" пробладават турбо селяните. По тротоарите са паркирали коли а по улиците ходят пешеходци, дупки, мръсотия, безразборно лепене на обяви по ел.стълбове, табла... всичко това е безнаказано.
10:35ч. 23 Януари 2012 #3 Orange Как четвърто място!?!? И към края на класацията ни е много! Отвратителен град! Дупки по улиците, кучета, кучешки ...., коли по тротоарите, разбити тротоари, цигани, намръщени хора и още какво ли не!
10:30ч. 23 Януари 2012 #2 Teodor Gotchev Варна все повече се превръща в едно отвратително и мръсно място, пълно с цигани и селендури. Такава мръсотия и разсипия не е имало и през тъмните години в началото на 90-те.
10:11ч. 23 Януари 2012 #1 Svetos С тези пътища и отличната икономическа обстановка, пак сме доста напред. През следващата година, вероятно ще сме след Тутракан, Дулово и Долно Дъбник.
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
Д-р Велев, дентален лекар: Какво да очаквате при избелване на зъби
Днес, 26 Ноември 2024 08:05
Бляскавата усмивка, здравите и бели зъби са част от естетичния изглед на съвременния човек. Болезнена ли е процедурата за избелване, какво да очаквате и може ли да бъде заменена с избелване при домашни...
| |
|
БЕЛВЕДЕРЕ РЕЗИДЪНС - зеленият квартал на 10 минути от Варна, пред акт 16
Понеделник, 25 Ноември 2024 10:54
Възползвайте се от настоящите ценови предложения, които ще важат до 20.12.2024 г. и открийте своя мечтан дом.
Поради големият интерес и динамично търсене, предсрочно започва изграждане на предпоследния...
| |
|
Готвят ново поскъпване на водата във Варна
Днес, 26 Ноември 2024 10:39
Предвижда се леко увеличение на цената на водата във Варна от следващата година, става ясно от разчетите на Комисията за енергийно и водно регулиране.
Според предложението, цената на кубичен метър...
| |
|
Министерство на туризма стартира провеждане на търгове за отдаване под наем на морски плажове
Днес, 26 Ноември 2024 10:26
Министерството на туризма ще стартира процедури по отдаване под наем на морски плажове чрез търгове с явно наддаване. Първите търгове ще бъдат обявени на 2 декември 2024г. на сайта на Министерство на туризма...
| |
|
Поредна кражба на кутия за дарения във Варна
Днес, 26 Ноември 2024 10:13
32-годишен варненец е задържан за кражба на кутия с дарения, информират от полицията в морската столица.
Кутията е била задигната от обменно бюро на територията, обслужвана от Първо РПУ. Извършителят...
| |
|
Powers Summit "ВЛАСТ ЧУВАЙ 2024" обяви програмата си
Днес, 26 Ноември 2024 10:00
Акцентите през 2024 са върху здравеопазване и демография, енергетика, финанси, предприемачество и образование - Визия България 2050
Powers Summit 2024, наречено от медиите "Българският Давос" ще събере...
| |
|
Романът „Времеубежище“ сред 100-те най-добри книги на новия век
Днес, 26 Ноември 2024 09:46
Един от най-големите немскоезични вестници Нойе Цюрхер Цайтунг избира 100-те най-значими книги от целия свят, публикувани в първата четвърт на века.
„Кои са книгите, които са ни формирали след 2000 година?...
| |
|
До дни стартира демонтажът на неработещите бараки на ул. „Д-р Пискюлиев“
Днес, 26 Ноември 2024 09:32
Община Варна има готовност още тази седмица да започне демонтажа на неработещите павилиони на ул. „Д-р Пискюлиев“, информираха по време на редовната оперативна среща на администрацията от Дирекция "Управление...
| |
|
Олимпийският шампион Божидар Андреев прекратява спортната си дейност
Днес, 26 Ноември 2024 09:14
Олимпийският шампион по вдигане на тежести Божидар Андреев прекрати своята кариера. Това е една от водещите теми в света на спорта в България от началото на седмицата. По думите му причината за отказа...
| |
|
БСП-Обединена левица отправи покана за среща към представители на пет парламентарни групи
Днес, 26 Ноември 2024 08:58
БСП-Обединена левица отправи покана за среща към представители на пет парламентарни групи: ПП-ДБ, "Възраждане", Алианс за права и свободи, "Има такъв народ" и МЕЧ.
Целта на срещата е постигане на съгласие...
| |
|
Подари Коледа на четириногите приятели в приюта за безстопанствени кучета във Варна
Днес, 26 Ноември 2024 08:35
В навечерието на най-светлите празници в годината, Общинският приют за безстопанствени кучета, в партньорство с Rotaract Club – Варна и Община Варна, отправят сърдечна покана към всички любители на животните....
| |
|
В Лондон ще започне процеса срещу шестимата българи, обвинени в шпионаж в полза на Русия
Днес, 26 Ноември 2024 08:17
В Обединеното кралство днес трябва да започне процеса срещу шестимата българи, обвинени в шпионаж в полза на Русия. Първоначално процесът беше насрочен за 27 октомври, но беше отложен без назовани причини.
Днес...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|