След няколко дни Стефчо, който падна от ескалатор ще празнува рожден ден
Четвъртък, 22 Август 2013 10:30Източник: Днес+
Няколко дни делят Стефан Маринов от деня, в който ще навърши 4 години. Родителите на детето не са предупредили аниматорите от детския кът в Гранд Мол – Варна, че то е още твърде малко, за да остава без придружител в забавачницата.
Майката – Искра Маринова, която го е оставила е казала, че то е палаво, но самостоятелно, научи Днес +. Бащата на момченцето не скри, че двамата с жена си са оставили хлапето на грижите на аниматор и са се отдалечили. Те не са били в близост до мястото, когато молкия напуска обекта и хуква да ги търси. В същото време детето е било с гривна с вграден чип, която при неговото напускане от детския кът се е задействала. Странен факт е, че въпреки близостта на ескалатора до изхода на детския кът, аниматорите не са успели да видят, че то се е хванало за лентата на ескалатора.
На практика детският кът се намира на отдалеченост от три метра от перилата на движещото се стълбище. Ако аниматорите наистина са го търсили, както твърдят от Гранд мол, то би трябвало много лесно да го видят, но по всяка вероятност, когато Стефан се е хванал за лентата и тя го повлякла, те все още са се лутали в залата на забавачницата, коментираха близки до разследването.
Така или иначе, досъдебното производство за нелепия инцидент, при който малкият Стефан се прекатури от ескалатора и падна от 10 – метрова височина в момента е в начална фаза.
От болницата съобщиха, че в момента правят всичко възможно да подобрят състоянието на момчето. Засега обаче, лекарите не се наемат с прогнози, тъй като все още Стефан е в травматичен шок.
|
Коментари |
11:53ч. 24 Август 2013 #20 margarita.popova защо всички обвиняват аниматорите, не че аз ги защитавам, но всички гледат да хвърлят нокти върху тях, аз работя като детска учителка в детска градина и знам какво е да тичаш и да бягаш след 70 разпищели се деца аниматорите са 2 в детския център и има един който е за рождени дни аз водя сина си постоянно там и съм много доволна и ще продължа да го водя а и той е на 5 годинки и още ме е страх да го оставя сам :) не са виновни аниматорите
13:36ч. 23 Август 2013 #19 Fierywoman Аз, като майка, чиито две деца не са прекарали НИТО един ден и една нощ при баби, поради липса на такива ( с изкл. на два лагера) мога да кажа, че колкото и да си обичам децата, имам нужда един път да изляза сама ( сама с приятели, двамата с таткото...). Сега децата ми са големи и самостоятелни. Но до преди няколко години душичката ми крещеше за малко почивка, защото се налагаше да ги мъкна и по разходки и в университета.
Когато излизам с децата си на разходка, излизам заради тях и се съобразявам изцяло с тях = те се забавляват и си почиват... аз ппонякога се забавлява, но никога разходката с тях не е почивка, просто защото те изискват вниманието ми във всякакъв смисъл.
По повод на изказването на Стелито - не е грешно и родителят да си почива и забавлява сам понякога, особено, когато му се предлагат услуги за гледане на деца, за които си плаща.
Друг е въпросът, че аз лично нямам доверие на 20 годишните аниматорки, дето хабер си нямат от света и затова в няколкото пъти, когато съм водила децата в детски кът, съм влизала и оставала с тях.
Изходът от такова заведение трябва да е такъв, че при нормални обстоятелства да е невъзможно детето да излезе само, но в същото време да се излиза лесно и бързо, в случай на евакуация.
относно аниматорите и децата: повечето, отишли да работят там, са неквалифицирани и си личи досадата, с която стоят там. Малко са хората, на които им е приятно да работят с деца. От друга страна днешните деца са толкова разглезени и агресивни, че собствените им родители едвам се оправят с тях.
19:43ч. 22 Август 2013 #18 STELITO Едно време нямаше аниматори и ние бяхме майки по24 часа и 365дена в годината,но никога , ама съвсем никога не съм си оставяла детето на чужди хора. А още по-малко на момиченца по на 19-20 години, които си нямат никаква идея за това как се забавлятат малчугани. От какво толкова ще си отдъхват тия родители?Три-четири години гледат едно дете и се уморили вече !Ако детето е добре възпитано даже е удоволствие да се поразходиш с него, да го заведеш на кино, да потича в Морската градина, и т.н. ? Моите винаги си бяха с мен и не ми е тежало , но дори и през ум не им е минавало да направят нещо без да ме питат /подчертавам, че не съм ги удряла, а и двете са момчета, при това с малка разлика / .
14:45ч. 22 Август 2013 #17 Petroff Трагедията е ужасна.Но колко от нас когато застанат до перилата на някой от моловете си дават сметката за това какви инциденти могат да станат-едно залитване и хвръкваш като птичка но падаш като камък.Ако имаше нещо като предпазна декоративна мрежа поне на първия етаж това едва ли би се случило.Дано се оправи детето.
14:40ч. 22 Август 2013 #16 Fierywoman Хора, не можете да вините родителите, конкретно тези на Стефчо как си гледат детето, ако не ги познавате.
Но по принцип за днешните родители всеки може да си коментира на воля :)))))))))
Напълно подкрепям изказването на Звездичка, не съм била аноматор, но относно мнението и за днешните деца, споделям изцяло.
Интересно как за една детска градина има купища изисквания относно сграда, персонал и т.н., а за частните детски центрове няма?! Туй място за деца няма никаква работа на последния етаж, нито близо до външни врати, асансцори, ескалатори или стълбища. Защото децата са си деца. И са адски изобретателни, когато решат да правят бели.
14:27ч. 22 Август 2013 #15 канна Най-напред дано се оправи детенцето и много сили на родителите!
13:41ч. 22 Август 2013 #14 nik И кои са тези 7 глупака, които харесват тази трагедия????????????????????????????
13:40ч. 22 Август 2013 #13 nik Първо - този кът изобщо не е трябвало да бъде на последния етаж и то в близост до ескалаторите.
Второ - когато се е задействал светлинен и звуков сигнал, че има излязло дете е трябвало някой от 3-мата аниматори да реагират.
Трето - дори и това дете да не излизаше от детския кът ами да се беше загубило или оставено за миг без наблюдение пак можеше да стане същата трагедия. Мола не си е обезопасил ескалаторите..
Как така ще падат деца от там?
13:25ч. 22 Август 2013 #12 Una Ch. На първо място, да се оправи детенцето! Това е голям ужас! Но сега ще пиша от позицията на бивш детски аниматор в хотел, на аниматор в конкурентен детски кът в мол и настояща майка на 2 - годишно дете. Ако знаете, че имате палаво дете, бихте ли го оставили на чужда грижа?! Аз - никога! Ако искам да изляза някъде без детето -давам го на баба. Има и други варианти - приятели, бавачки. Разберете! Идеята на детските клубове не е да си захвърлите децата там, а да се забавлявате ЗАЕДНО с тях! Работила съм с всякакви националности и от нашите дечица съм потресена - като цяло груби, агресивни, нетолерантни и недисциплинирани деца. Виждам го на детските площадки, моловете, навсякъде!Детето ми постоянно е удряно и щипано. Но вината е в родителите и липсата им на заинтересованост. А в детските клубове трябва да има врати, който не могат да се отварят от деца отвърте.
13:18ч. 22 Август 2013 #11 Florian Мимей, ако за теб е нормално ненавършило 4 години дете да бъдед зарязано в детски център с 3-4 неквалифицирани млади жени наглеждащи още 30 деца и майката да духне по кафета и кина ...
Аз съм баща на 3 годишно момченце и не бих оставил моето така.. нито жена ми би го оставила. И то е крайно недопустимо да бъде оставено. А защо ли ? Резултатът е статията по която пишем. От това по-добро доказателство, че една майка НИКОГА АМА НИКОГА не трява да зарязва малкото си не може и да има.
13:00ч. 22 Август 2013 #10 mimei съгласна съм с Феникс. Аз също съм майка на 2 деца, но досега не ми се е налагало да опирам до услугите на платен детски кът. Нормално е, родителите да оставят дете да се забавлява и да си отдъхнат за 1-2 часа, на кафа, на кино... Дано да се възстанови момченцето, но даже и да беше навършил 4 год., какво?
12:35ч. 22 Август 2013 #9 феникс Не съм съгласна с тези мнения,в които се расъждава по този начин. Няма такова нещо като отърваване от децата.Трябва да се знае, че когато се предлагат услуги, за които си плащаме, трябва да има и отговорност насреща.Аз съм майка на две деца на 7 и 4 год. и да си майка е работен 24часов ден. От детския кът да си понесат отговорността за инцидента, а не само да са на печалба, от родителите, и когато за час не могат да опазят децата, да не се занимават с такава работа.
11:46ч. 22 Август 2013 #8 nik Много са виновните, но този център ако беше на партера нямаше да стане тази трагедия, защо е на последния етаж питам аз?
11:41ч. 22 Август 2013 #7 boboyan Моля се искрено да оцелее детенцето и да забрави за шока. Дано господ е с него! :(((
11:38ч. 22 Август 2013 #6 didi След този инцидент би трябвало всички да разберат, колко е отговорна учителската професия!
Защо майката не си е взела детето с нея? Ама така е по-лесно! Нека някой друг да бере "плодовете на възпитанието", защото "бил палав". На това му се казва "родителска грижа"! За съжаление родители от типа на "писна ми да се занимавам с детето" са все повече и повече. Създаването на деца е лесно, но възпитанието е трудно!
11:30ч. 22 Август 2013 #5 nik В детските градини, госпожите наистина гледат около 30 деца, но това са отговорни хора, които носят отговорност за децата през целия ден. Детските градини са обезопасени и дори люлките вече са забранени.Всяка госпожа си следи групата,следи кой взима детето и кога.
11:27ч. 22 Август 2013 #4 nik Този детски център изобщо не е трябвало да бъде на последния етаж първото, което е. Нямам нищо против да си водят децата да играят и да щуреят там, но при положение, че е лято и е хубаво времето защо не го заведеш това дете някъде да подиша въздух, да е пред очите ти и да се радва на природата, а го затваряш в едно помещение, където нито въздуха е чист, нито е обезопасено както се видя в случая.
11:22ч. 22 Август 2013 #3 silvi Какво е виновна майката ,щом съществуват детски центрове за играа е нормално да се водят деца,да ги затворят тогава,то по същата логика в детската градина са 30 деца и една госпожа и докато играят навън някое дете пак може да си тръгне,тогава пак ли майката е виновна,че си води детето на детска градина.Стига моля ви!
11:19ч. 22 Август 2013 #2 silvi Лично в този детски кът са приемали да влизат и деца на 2,5години и аниматорите знаят,на каква възраст са.Другият момент е,че някои детски кътове гледат деца под 3 години,други не,в случая момченцето няма нужда да предупреждават понеже той ще стане на 4,а те гледат дали има 3 години.Така,че мили аниматори не минавайте с този номер,гледате дали имат децата 3 години за да без родители ,а не 4години.
11:18ч. 22 Август 2013 #1 nik Горкото дете..сега то ли ще плаща за грешките на другите. Луднаха тези майки да си водят децата по Мол-овете.
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
БЕЛВЕДЕРЕ РЕЗИДЪНС - зеленият квартал на 10 минути от Варна, пред акт 16
Понеделник, 25 Ноември 2024 10:54
Възползвайте се от настоящите ценови предложения, които ще важат до 20.12.2024 г. и открийте своя мечтан дом.
Поради големият интерес и динамично търсене, предсрочно започва изграждане на предпоследния...
| |
|
ПП-ДБ: Отказваме, Борисов за премиер е абсолютно неприемливо предложение
Понеделник, 25 Ноември 2024 19:00
Бойко Борисов за премиер на България е абсолютно неприемливо предложение. Отказваме предложението на ГЕРБ!
Това заявиха от "Продължаваме промяната - Демократична България" в писмо до медиите.
Отказваме...
| |
|
Започва конкурсът за най-красиво писмо до Дядо Коледа
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:53
Български пощи“ стартира традиционния детски конкурс „Най-красиво писмо до Дядо Коледа“. Крайният срок за изпращане на писмата е 18 декември, съобщиха от националната пощенска служба.
Условията за участие...
| |
|
Израелският кабинет санкционира най-стария вестник в страната заради критично отразяване
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:41
Кабинетът на Израел единодушно гласува да санкционира най-стария вестник в нацията, Haaretz, в неделя, позовавайки се на критичното му отразяване на войната след атаките на Хамас от 7 октомври и коментарите...
| |
|
Край Бургас ще търсят потенциални замърсявания с изкуствен интелект и водни дронове
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:27
Чрез изкуствен интелект и водни дронове Община Бургас ще има възможност да открива потенциални рискове от замърсяване на местообитанията в Черно море. Техниката ще бъде закупена по проект в подкрепа на...
| |
|
Започват пътни ремонти в „Аспарухово“
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:15
От днес започва рехабилитацията на пътната настилка в район „Аспарухово“, като дейностите ще стартират от подхода към корабостроителницата под Аспарухов мост. След това техниката и екипите ще изпълнят...
| |
|
Депозитите на домакинствата у нас са нараснали с над 6 млрд. лева от началото на годината
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:02
Депозитите на домакинствата в търговските банки у нас са се увеличили с 6,1 млрд. лева от началото на годината и вече надхвърлят 86 млрд. лев. Това сочат данните на Българската народна банка (БНБ), предаде...
| |
|
Първо огнище на чума у нас, умъртвяват близо 1800 овце
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:48
Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) констатира първо огнище на чума по дребните преживни животни за последните шест години. Заболяването е потвърдено в град Велинград, община Велинград,...
| |
|
Засаждат нови кестени на варненския бул. "Приморски"
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:33
Този петък, 29 ноември, от 10 ч. ще се извърши засаждане на 19 млади дръвчета от вида "обикновен кестен" на бул. "Приморски" в изпълнение на компенсационната програма. Мероприятието ще се осъществи при...
| |
|
Няма данни за пострадали българи при инцидента с кораб край Египет
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:19
Към момента няма данни за пострадали българи при инцидента с туристически кораб край египетския курорт Марса Алам на Червено море. Това съобщиха от Министерство на външните работи.
17 туристи са в неизвестност...
| |
|
Без ток във Варна и областта утре ще са...
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:06
Поради извършване неотложни ремонтни дейности и обслужване на съоръженията за доставка на електроенергия утре, 26 ноември, без ток във Варна и областта ще са:
- от 9:00 до 14:00 - гр. Варна - бул. Хр....
| |
|
Предаваме на Франция семейство, извело децата си в България
Понеделник, 25 Ноември 2024 16:52
Съпрузи от Франция ще бъдат предадени на френската страна, реши Варненският апелативен съд в две отделни производства. Основание за това са Европейски заповеди за арест, издадени от съдия-следовател към...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|