Забраниха карането на велосипед в Морската градина във Варна
Пътни знаци „Забранено е влизането на велосипеди“ са поставени в Морската градина, предаде репортер на Moreto.net Това се случва малко след като приключи изграждането на велоалеята, която започва от Икономическия университет, върви успоредно на булевард „Княз Борис I” и завършва на Зоологическата градина.
Знакът за забрана на каране на велосипед е поставен на няколко места в градския парк на Варна, същият се използва за въвеждане на забрана за влизане в пътния участък, където е поставен.
По закон този знак е задължително се поставя на пътен участък, до който успоредно или в непосредствена близост е устроена специална алея за велосипедисти.
|
Коментари |
11:36ч. 16 Юни 2019 #48 cetus Това е пълен абсурд! Разбирам на най-натоварените алеи в Морската да се обособят велоалеи за удобство на всички, но цели огромни алеи да се забранят за велосипедисти, е върхът на тъпоумието. И цялото това начинание не се обявява официално никъде, а просто тихомълком се поставят знаци. Очаквам протестен велопоход!
19:10ч. 15 Юни 2019 #47 РУССИЯ Айдеееее стига сте РЕВАЛИ И ПОВРЪЩАЛИ!!!
КРАЙ-ще вървите и ще карате тротинетки.
19:03ч. 15 Юни 2019 #46 Какофония Vic Rattlehead,
жалко, че няма бутон "Харесва ми" - напълно споделям мнението Ви!
19:00ч. 15 Юни 2019 #45 Какофония Това някакъв майтап ли е? За да караш с джиповете и камионите по шосето трябва да си самоубиец. Откъде накъде велосипедите ги приравняваш на камиони и джипове??? Това е смешно, да не кажа тъпо! Аз карам тротинетка, синът ми колело. Е, ще можем или не да се разходим в морската градина???? Точно колкото скорост развиват велосипедите, толкова развиват и ролерите, и тротинетките, и скейтовете. Ми дай да забраним всичко! После що народът не слиза от колите. Ми няма да слиза! Малоумна история, има ли някъде по света нормален парк, в който велосипедите са забранени?
18:09ч. 15 Юни 2019 #44 Лудовико Естествено малките деца могат да си карат. Но едно не мога да разбера, що не карате с джиповете камионите и автобусите по шосето, а се бутате на тротоарите, площадите и алейте. Колелото е превозно средство утре като направят ел тротинетките и ел колела да вдигат 60 и те ли да са на тротоара. Не че сега няма и мотори и коли по тротоарите де. Не че сега колелетата с педали не ги карате с 40 и повече в морската. И защо слагате каски, ако е безопасно. В морската имаше и кучета все пак общината взе някакви мерки и поне имат поводи ако и да не ги ползват винаги. Направена ви е алея в морската карайте си там.
16:45ч. 15 Юни 2019 #43 DJ Stamatini Лудовико, ами нека полицията да задържи "бабаитите", а не със забрани да слага всички велосипедисти под един знаменател. Утре могат да сложат забрана и за пешеходци щото примерно някой късал цветя или трошил пейки. И?
Както каза Ziper: В морската винаги е имало велосипедисти. Също както и такива с ролери, тротинетки - и тях ли ще забранят?
16:08ч. 15 Юни 2019 #42 Лудовико Аз не съм видял колоездач да слезе от колелото си или поне да намали на моста под главната алея. Напротив понеже е байр се засилват като за последно. Въпреки че знаят че пешеходците включително майки с колички и с деца няма къде да отидат. За къде бързат не ми е ясно включително хора които не могат да ходят слагат бастуна на колелото и понеже живота не им е мил сигурно искат да отнемат и нечий чужд. Полицията може да задържа пушачи марихуана, значи може да задържи и няколко велосипедни бабайта за 24 часа да мирясат малко.
14:47ч. 15 Юни 2019 #41 schumito До БатВесо-Напълно съгласен съм с теб,защото песовете са в пъти по-опасни от колоездачите.Макар че и от последните има такива,които карат безрасъдно между децата и родителите им.
Така че общинска полиция да погва и тия с кучетата,а не само автомобилите!!!
11:30ч. 15 Юни 2019 #40 Seal Браво на кмета
11:14ч. 15 Юни 2019 #39 santo Браво на кмета ,щото никой не спазва да кара по велоалеи в градината -летят като мухи без глави между хората,има случаи блъскат деца.
10:47ч. 15 Юни 2019 #38 rocm трябва да има правила,а забраните са част от правилата
10:47ч. 15 Юни 2019 #37 Seal да ви светна нещо... тъй като знаците се правят от една фирма на която е собственик ... депутат, и колкото повече знаци слага - повече пари усвоява по европейски фонд. така че, не се учудвайте ако имате на една улица по 50 знака! нормално e за софийската фирма.
10:02ч. 15 Юни 2019 #36 Zipper Марине, нищо няма да се стремя да извоювам, то си е извоювано отдавна. Откакто има морска градина има и колелета в нея и никога не е било забранено. Така и ще си остане, поне за мен
09:58ч. 15 Юни 2019 #35 tatyana1 И защо колоездачите да са виновни? Да не би някой да ги пита като прави тия недоразумения, наречени велоалеи?
09:45ч. 15 Юни 2019 #34 ROCKNROLL Като не си виждал, защо в Морската я строят, за да отчетат дейност, нали? Да бяха оставили велосипедистите без велоалея въобще и нямаше да има нужда от знаци. А не такава, която ги поставя в края на пътя в нарушение. Аман от недомислици! Не съм велосипедист, но се дразня на малоумни решения!
09:40ч. 15 Юни 2019 #33 Марин Милев Колоездачите във Варна имат много странна логика. Вместо да се стремят да извоюват територия за себе си от автомобилите те се борят да вземат мястото на пешеходците. Това не е европейско. В нормалните държави велоалеите се строят по уличните платна. Не си спомням да съм виждал велоалея в Шонбрун, Версайските грдини, Хайд парк.
09:38ч. 15 Юни 2019 #32 Марин Милев Новата велоалея в Морската се свързва с велоалеята по Княз Борис I идваща от общината. И това, че не си чула за инцидент с колоездачи означава, че не си чела новини. Постоянно има критични ситуации, постоянно има бутнати пешеходци. В крайна сметка трябва да си дадем приоритетите. Дали искаме Морксата да е една колоездачна писта или място за спокойни разходки на варненци.
09:22ч. 15 Юни 2019 #31 ROCKNROLL На никой не му е нужна велоалея, която да тръгва и стига от никъде за никъде. Велоалея в Морската, с която да не слизаш до морето?! Студентите ще ходят в зоологическата? Ами там е забранено да се влиза с колело. Усвоени са едни пари, както винаги, а полза - съмнителна. Не ти ли минава през ума, че хората отиват в Морската да карат колело не за да се бутат в трафика с колите, а за да подишат по-чист въздух? Да не говорим за риска от инциденти, последният беше точно под Почивка. Да си чул за такъв инцидент между колело и пешеходец в Морската? Толкова години... Нямам думи вече.
07:59ч. 15 Юни 2019 #30 Марин Милев Рокенрол, ако искаш да стигнеш с колело до морето можеш да използваш или улицата към пристанището, или улицата слизаща към него от кръговото на Почивка. Не разбирам защо някой ще иска да отива от новата велоалея към плажа. Относно знака забранено за автомобили такъв няма как да има, защото в Морската има частни имоти, които по закон не може да са недостъпни. Ето за това може да минеш с автомобил до тях. Важното тук е да не паркираш върху алея или зелена площ а в самия имот. Общо взето това са правилата за движение в Морската. Има ги отдавна. Не разбирам защо 2 знака станаха такъв проблем. Те не въвеждат нищо ново. Дори колоездачите са в по-благоприятна позиция, защото имат почти един километър нова велоалея в парка и вече могат съвсем законно да карат в него.
23:46ч. 14 Юни 2019 #29 ROCKNROLL Г-н Милев, няма никаква логика да строиш велоалея в горния край на Морската и да не предвидиш, че хората с колелета ще искат да стигнат до морето, където също има велоалея, но им е забранено да го направят. Просто някой с много мозък го и измислил това и отсега се знае, че никой няма да го спазва. Защо си дават парите за знаци само? Да сте видели някъде знак, че е забранено за автомобили? Няма и да видите, въпреки, че кметът ви го обеща. Той просто ви излъга.
23:02ч. 14 Юни 2019 #28 К. Ушев Г-н Хан(коментар #20), евалла на учителката Ви по бългаски!
22:37ч. 14 Юни 2019 #27 zaguban4o Добра е забраната! Стига да се спазва ... Даже е позакъсняла. Резултат е от културата на българина...
22:35ч. 14 Юни 2019 #26 DJ Stamatini Господин Маринов, като споменахте "велоалеи" случайно да ви е направило впечатление, че по крайбрежната от години има маркирана велоалея? Сега какво - ще я махнат ли? Или ще трябва да си носим колелетата на гръб до там? Смешно и тъжно. Аз се разхождам из морската понякога пеш понякога с велосипед - не съм съгласен да ме ограничават в избора ми. Виж да забранят автомобилите да припарват - да...ама собствениците на заведенията веднага ще реагират.
22:34ч. 14 Юни 2019 #25 Vic Rattlehead Обаче сме тъпо племе - вместо общината да отнесе негативите, за това нелепо решение се дърляме колоездачи срещу пешеходци - разединени за всичко и всеки срещу всеки по всеки въпрос. Проблемните хора сред нас са малцинство. А винаги заради тях наказват всички ни. От как се помня карахме колелета из морската и никой не пребихме, сега някакви общински кауни решиха да го забранят на всички. А децата къде ще карат и къде в града ще може да покараш на чист въздух умните общинари не са измислили. В същото време по алеите фучат автомобили, даже двама идиоти бяха успели да се блъснат. Ама тях не спират, ами се заядоха с любителите на спорта. Утре да забранят и ролерите, скейтовете, тротинетките...
22:25ч. 14 Юни 2019 #24 Недев Здравейте,
г-н Zipper. Природно съм доста надарен, било умствено или сещаш се. :) Но се замисли... колко деца бяха премазани и колко невинни шофьори ги задържаха за 24ч. заради тези велосипедисти. Идеята ми за глоби и някакви БАЗОВИ правила не е моя лична, а много хора искат точно тези неща.
Ти как ще пуснеш детето си в морската, докато има такива природно изостанали хора? Гледат си телефоните, без ръце и не знам си какво. Не ми лепвай етикети, ами щом си толкова надарен в главата си я използвай.
Поздрави и дано децата ти не пострадат, Амин.
22:24ч. 14 Юни 2019 #23 Марин Милев Нестанарке, ако в парковете е позволено да се кара колело защо тогава се правят велоалеи? Нещо логиката ти куца, госпожа. Също като познаването на законите. Пожелавам ти да те наглобят докато караш колело и после сама да се убедиш, че като обжалваш никой съдия няма да ти отмени акта.
21:56ч. 14 Юни 2019 #22 DJ Stamatini Е хубава работа!!! Това, че има колоездачи дето се правят на каскадьори е факт. Но повечето от хората на две колелета си карат културно и не застрашават никого. Морската градина е за всички - не само за майките с дечицата. Аз искам да карам колелото си на чист въздух - не по велоалеите край булевардите с колите. Всички имаме еднакви права.
21:50ч. 14 Юни 2019 #21 batveso Когато почнат да спазват общинската наредба да си разхождат мъстиите с каишки и намордници, тогава и аз ще почна да спазвам забраната за каране на велосипеди.
21:35ч. 14 Юни 2019 #20 Han Браво на управниците. Най накрая някой да предприеми нещо с тези колелета. Има малки деца ойто немогат да си ходят спокойно . Постояно родителите трябва да са а щрек . Ако се караха културно , като на разнодка за здраве е супер да се кара колело , но ти минават засилени , на една гума , без ръце на кормилото никаква реакция нямат ако някой дете се дръпни или прибяга. Браво на този който е дал идеята и на този който е одобрил. Евала
20:46ч. 14 Юни 2019 #19 Mu3epHuk Цялата община е като след преживяна война, правят се спешни ремонти на новопостроени пътища след най-невинния дъжд,всичката им наред, тръгнали велосипедите в морската градина да забраняват. Тия в общината, които ги храним с нашите пари е най-добре да се махат и на тяхно място да дойдат общинари от коя да е африканска държава, за да се почустваме и ние най-накрая хора. Да забраняваш велосипедите в морската, когато има други фрапиращи нарушения там е като да забраняваш палатките, а да си затваряш очите за незаконните изсичания на горите и наливане на бетон... Надявам се този кмет да го хванат в крачка и да не види повече управленски пост - за мен не е добър кмет.
20:27ч. 14 Юни 2019 #18 Vic Rattlehead Освен това няма никакъв шанс забраната да се спазва. Ако опитат да санкционират някой оня просто трябва да се направи на разсеян и да каже, че си е забравил портфейла с парите и личната карта. На теория имат право да те задържат и глобят, но трябва първо да те закарат в полицията. Убеден съм, че никой няма да си мръдне пръста от нашите ченгета.
20:17ч. 14 Юни 2019 #17 Zipper Недев, ти природно ли си толкова тъп или ходиш на частни уроци?
20:13ч. 14 Юни 2019 #16 nestinarka Чели недочели законите, всеки скача и рипа.
Никъде в закона за движение по пътищата не се определя сатут на парковете като "пешеходни зони", за да забраняваме движението на велосипеди в тях.
Статута на парковете можем да видим определен в закона за устройство на територията, а там те са със статут - зони за отдих и спорт.
19:16ч. 14 Юни 2019 #15 Dahaka Първо да забранят автомобилите и мотоциклетите в цялата морска градина. Второ: да се осъществява пропускателен режим по цялата морска алея и да се допускат автомобили след заплащане на определена такса. Трето: мотоциклетите с мощност над 75 kW да не бъдат изобщо допускани на крайбрежната алея, заради шума който вдигат.
Едва тогава налагайте забрани на хора, които карат велосипеди, ролери, тротинетки, сегуей, кокили и др. ППС-та за развлечение.
18:30ч. 14 Юни 2019 #14 Mitko Ivanov По цял цивилизован свят стимулират използване на велосипеди в града, у нас правят точно наобратно, първо строят неизползоваеми велоалеи, не там къде трябва който минават през подлези, а след това закриват достъп до цялата морска. Сега като стигнам до пантеона, нямам право да карам колело на долу до плажа? добре, ще стигна до плажа с кола, вече няма друг удобен начин.
18:03ч. 14 Юни 2019 #13 Марин Милев Рекенрол, ако искаш да свиеш към морето слизаш от колелото и буташ. Ако искаш да продължиш да караш отиваш на булеварда и по него отиваш където поискаш. Такъв е законът. Ако не ти харесва инициирай промяната му. До тогава просто не го нарушавай.
17:42ч. 14 Юни 2019 #12 ROCKNROLL Значи с колело можеш да си стигнеш легално от университета до зоологическата, но ако искаш после да свиеш надолу към морето и си в нарушение?!? През тревата ли да се кара колелото тогава? Пак някой умен се е вихрил...
17:38ч. 14 Юни 2019 #11 Stanqo Varnenski В парк не трябва да има никаква пътна сигнализация. Различните начини на придвижване трябва да бъдат строго диференцирани по места. Крайно време е да се промени статута на граничните на парка булеварди. Там трябва да се съсредоточат всички други начини на придвижване. Сега шумът от автомобилния трафик достига до всички кътчета на парка. Хора, бъдете по-взискателни към качеството на средата в която почивате и релаксирате.
17:32ч. 14 Юни 2019 #10 Марин Милев Като чета коментарите и разбирам, че масово не се познава Закона за движение по пътищата. Ако се познаваше щеше да се знае, че велосипеди е ЗАБРАНЕНО да се карат по тротоари и по пешеходни пространства. Изключение правят лица до 12 години. С една дума колела е ЗАБРАНЕНО и сега да се карат в Морската. Просто от общината са го напомнили на арогантните велосипедисти.
17:16ч. 14 Юни 2019 #9 Недев А, така!
По - добре и данък да плащат за велосипедите, защото изобщо не се съобразяват с пешеходците! Не признават веоалеите и после те са били невинни.. Блъскат децата... направо си ги правят на кайма.. и накрая нищо.. Извинявай и лека.. Направо ги забранете, или на някоя голяма поляна да се направи специално място и там да се блъскат..
Пък глобите да са соленички, както за шофьорите.. 50 лева, ако кара в Морската... 100 лева, ако не кара на веоалеята.. За всичко глоби, да се научат.
16:52ч. 14 Юни 2019 #8 Лудовико Да ги махнат и от тротоарите и площадите. Карат като бесни. първо да се осигури място за пешеходците, тогава за колелета.
16:36ч. 14 Юни 2019 #7 Vic Rattlehead Коли може, а велосипеди не може...
А децата къде ще карат колелета?
16:32ч. 14 Юни 2019 #6 Човечец Дебилна община..
16:29ч. 14 Юни 2019 #5 ROCKNROLL Дали ще следи някой за спазването на тези забрани? То и за коли по алеите е уж забранено, но всички виждаме, че се движат.
16:29ч. 14 Юни 2019 #4 Какофония Това вече счупи тъпомера. А къде да карат хората? А за детски велосипеди важи ли???
16:26ч. 14 Юни 2019 #3 nstgr Да, и на мастиите пречат, но пречат и на децата и на възрастните. Някои карат като на рали,
Браво на Общината!
16:25ч. 14 Юни 2019 #2 Teo Прекалените забрани , не водят до добро.
16:10ч. 14 Юни 2019 #1 robyst Е това вече е правилно защото пречат на хората които си разхождат мастиите и не им чистят фекалиите!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
БЕЛВЕДЕРЕ РЕЗИДЪНС - зеленият квартал на 10 минути от Варна, пред акт 16
Понеделник, 25 Ноември 2024 10:54
Възползвайте се от настоящите ценови предложения, които ще важат до 20.12.2024 г. и открийте своя мечтан дом.
Поради големият интерес и динамично търсене, предсрочно започва изграждане на предпоследния...
| |
|
ПП-ДБ: Отказваме, Борисов за премиер е абсолютно неприемливо предложение
Понеделник, 25 Ноември 2024 19:00
Бойко Борисов за премиер на България е абсолютно неприемливо предложение. Отказваме предложението на ГЕРБ!
Това заявиха от "Продължаваме промяната - Демократична България" в писмо до медиите.
Отказваме...
| |
|
Започва конкурсът за най-красиво писмо до Дядо Коледа
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:53
Български пощи“ стартира традиционния детски конкурс „Най-красиво писмо до Дядо Коледа“. Крайният срок за изпращане на писмата е 18 декември, съобщиха от националната пощенска служба.
Условията за участие...
| |
|
Израелският кабинет санкционира най-стария вестник в страната заради критично отразяване
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:41
Кабинетът на Израел единодушно гласува да санкционира най-стария вестник в нацията, Haaretz, в неделя, позовавайки се на критичното му отразяване на войната след атаките на Хамас от 7 октомври и коментарите...
| |
|
Край Бургас ще търсят потенциални замърсявания с изкуствен интелект и водни дронове
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:27
Чрез изкуствен интелект и водни дронове Община Бургас ще има възможност да открива потенциални рискове от замърсяване на местообитанията в Черно море. Техниката ще бъде закупена по проект в подкрепа на...
| |
|
Започват пътни ремонти в „Аспарухово“
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:15
От днес започва рехабилитацията на пътната настилка в район „Аспарухово“, като дейностите ще стартират от подхода към корабостроителницата под Аспарухов мост. След това техниката и екипите ще изпълнят...
| |
|
Депозитите на домакинствата у нас са нараснали с над 6 млрд. лева от началото на годината
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:02
Депозитите на домакинствата в търговските банки у нас са се увеличили с 6,1 млрд. лева от началото на годината и вече надхвърлят 86 млрд. лев. Това сочат данните на Българската народна банка (БНБ), предаде...
| |
|
Първо огнище на чума у нас, умъртвяват близо 1800 овце
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:48
Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) констатира първо огнище на чума по дребните преживни животни за последните шест години. Заболяването е потвърдено в град Велинград, община Велинград,...
| |
|
Засаждат нови кестени на варненския бул. "Приморски"
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:33
Този петък, 29 ноември, от 10 ч. ще се извърши засаждане на 19 млади дръвчета от вида "обикновен кестен" на бул. "Приморски" в изпълнение на компенсационната програма. Мероприятието ще се осъществи при...
| |
|
Няма данни за пострадали българи при инцидента с кораб край Египет
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:19
Към момента няма данни за пострадали българи при инцидента с туристически кораб край египетския курорт Марса Алам на Червено море. Това съобщиха от Министерство на външните работи.
17 туристи са в неизвестност...
| |
|
Без ток във Варна и областта утре ще са...
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:06
Поради извършване неотложни ремонтни дейности и обслужване на съоръженията за доставка на електроенергия утре, 26 ноември, без ток във Варна и областта ще са:
- от 9:00 до 14:00 - гр. Варна - бул. Хр....
| |
|
Предаваме на Франция семейство, извело децата си в България
Понеделник, 25 Ноември 2024 16:52
Съпрузи от Франция ще бъдат предадени на френската страна, реши Варненският апелативен съд в две отделни производства. Основание за това са Европейски заповеди за арест, издадени от съдия-следовател към...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|