Лиляна Павлова: Мястото на „Морска администрация” е във Варна
Мястото на „Морска администрация” е във Варна, а не в София и ние ще работим за това, каза днес във Варна Лиляна Павлова. Павлова посочи, че се обръща голямо внимание на морския бранш, защото той е важен за региона на Варна и има голям потенциал за развитие.
„Необходимо е този бранш да бъде възроден, защото той ще осигури заетост във Варненска област и ще генерира високи доходи, а в региона много хора са заети в кораборемонта и корабостроенето”, подчерта Лиляна Павлова. Тя посочи още, че все още не е изяснено кое министерство точно отговаря за морския бранш и това е един от големите проблеми. За този бранш е нужна национална стратегия, която да е работещ документ и да може да се прилага на практика, а е необходима и помощта на браншовите организации за нейното изготвяне”, категорична беше Лиляна Павлова. Тя подчерта, че оперативните програми на ЕС за Черноморския басейн също предлагат големи възможности за развитието на бранша. „Браншовите и неправителствените организации трябва да помагат за изработването на закони за морския бранш и не бива да бъдат подценявани”, посочи още Лиляна Павлова. В този смисъл тя допълни, че е необходимо развитието на пристанищната инфраструктура във Варна, разширяване на пристанището, неговото преместване и изграждане на пасажерски терминал и атракционна зона на мястото на старото пристанище.
|
Коментари |
08:02ч. 9 Май 2013 #66 дядо Тиква Bella_vista, защо долавям лошо прикрита завист в поста ти? И защо един "одухотворен човек , с характер, с чувство за чест " като теб е смел само тук, анонимно, а не излезе пред обществото?
11:08ч. 8 Май 2013 #65 Bella_vista Какво и има на жената? Чудесна е! Малко глуповато излъчване, грубоватичка, прилича ми на лелка в детска градина, която си хапва честичко и тайничко, не се грижи много-много за дечицата, но се мазни на родители им. Супер, к'во? Да не искате някой умен, одухотворен човек, с характер, с чувство за чест? Айде, бе! С нищо не сме заслужили такъв!
09:37ч. 8 Май 2013 #64 Dry-Ice Добре че си ти, Прасчо, че да ни кажеш за това потресаващо откритие.
08:03ч. 8 Май 2013 #63 Гларус ако ще се прави нещо, по добре да няха напшравили половин километър дори !! ама да е както ген Колев. Ние сме жители на ЕС, не селяци, такова отношение, сякаш ще ви купят с тези 5млн предизборни жълтици, за да могат сетне милиарди да прахосват другаде, е просто унизително за мен като вареннец..моля събудете се, инак Варн астав анаистина село, както ни нарече премиера
07:50ч. 8 Май 2013 #62 Венче Прочетете внимателно думите ѝ и вижте, че нищо твърдо не обещава жената. Всичко е: „необходимо е…”, „трябва да…”, „нужно е…”. Единственото половинчато обещание е „ще работим за…”. Сега, към това като прибавя думите и „Ще построим магистрала Хемус до В.Търново, а оттам нататък ако се докаже, че има нужда от нея.”, то всички хвалебствия, написани по-долу, са празни думи.
06:01ч. 8 Май 2013 #61 Гларус Писна ми, да ни правят на евтини тъпи селяни тези от ГЕРБ честно,аз знам какво искам за моя град и се моля повече от Вас да бъдат малко умни наитсина, боли ме много, когато гледам, как маса хора разсъждават наивно като някакви момиченца, гледайки в очите тази мазна и лицемерна, лъжлива жена.. толкова е глезена, че просто като й гледам как мръна и прави очички и ми се повръща, егаси министъра...
05:59ч. 8 Май 2013 #60 Гларус За целия Варненчик, с подземна инфраструктура и .тн. трябват най-малко 30-35млн лева , най-малко. Вчера разговарях с човек, който наистина е в ча за тези работи, Като ми обясни, че дефакто, на практика, това което сега е направено по този начин, без модерно ново отводняване, не може и да му се даде гаранция кой знае каква, т.е. ансолютно безсмислено са дадени тези пари, по добре да ги ги бяха спестили и след избори да ги дадът с още за да стане нещо каквто трявба а не един слой асвалт за 1км в центъра :))
Впрочем, и плевенлиев беше същия, пари не даваше, заради Борисов. Инак сега трявбаше да имаме строеж на втория мост най-малко. а в софия знаете ли какво става и какви пари се отпускат от бюджета и какви пари и м позволяват фда теглят кредит а на Варна не??? (виж линк...)
05:54ч. 8 Май 2013 #59 Гларус sХора, моля спрете да коментирате, визирайки милите и очички и хубавите думи и т.н. Стига глупости, видяхме я колко е сурова и как без основание пресече рехабилитацията на над пътна артерия, значима и ползвана от над 150 000 жители на Варна, като 3-ти март. Моля Ви се. Ако искаше моето доверие, като гражданин на Варна, се доста преди избори, този път, който е като някакъв трап на вълни и навярно е отнел живота на десетки, сега щеше да е ремонтиран , доста преди избори. ??? Когато трябваше да направи нещо за Варна, тя спореше и се стискаше да не дава пари.. Сега да й слушам хубавите думи или да се радвам, на унизението, като каза ще наарвим ЦЕЛИЯ ВАРНЕНЧИК... Ккаъв цял Варненчик ??? Та те, не подмениха нито подземната инфраструктура, нито заравниха, изиствайки долните пластове и да сложат чакъл и пак на новов, нито го направиха целия а от центъра до ЖП гарата, т.е по малкоот половината . А бордюр нмяма, защото просто метнаха още един слой асвалт :))) някакви абсолютно смешни и предизборни пари хвърлени на центъра. Инзи ден минах, колата все едно плува в неравностите?? Ортидете и се убедете сами... това някаква циганска предизборна работа
03:15ч. 8 Май 2013 #58 robin hud да каже Лилето как намести своите хора във ВИК-Варна и после да оправя пристанището и ИАМА.Лапачка
23:07ч. 7 Май 2013 #57 robyst Ще има много да чакате тая червена милиционерска паплач да ви оправи.Само отново да се вмъкнат в управлението и никой няма де се сети за тая пустош наречена морска столица.И то не за друга но за да запазят имунитета и да не ги съдят.
22:34ч. 7 Май 2013 #56 В. Петров Не мога да разбрера? Искате да продължим да тънем в простотия ли, че оплювате всеки, който се опита да направи нещо за града ни? МЕДУЗЧО И МАГАРЕШКИ ЛИ ЩЕ НИ ОПРАВЯТ?! Сега пък ни бутат и Красимир Янков и Бозов? С тях ЩЕ Я ВАПЦАМЕ!!!!
22:32ч. 7 Май 2013 #55 Изтрит потребител Подкрепям Ви г-жо Павлова, с реализирането на оперативните програми по ЕС, Варна би могла да продължи развитието си като важен регионален морски център.
22:31ч. 7 Май 2013 #54 Krank А проектите, които предстоят да бъдат реализирани във Варна - всички те БЛАГОДАРЕНИЕ НА ПАВЛОВА и ПОРТНИХ и европейските средства, които успяха да осигурят?! ЗАЩО ЗАБРАВЯТЕ ТЯХ?
22:28ч. 7 Май 2013 #53 Георги Не я плашат нито въпросите за Морската градина, пред които Медузата, Бозов, Марешки и компания изтръпват и мълчат като пукали!!! Да не говорим за КИРО, който оплеска всичко!!
22:24ч. 7 Май 2013 #52 Breathe* Защо винаги търсите отрицателното и пренебрегвате по всякакъв начин положителното? Тази жена се е изправила смело пред проблемите, които се наблюдават в морската столица, бори се за едно по-красива Варна, опитва се да постигне онова, което до сега не беше направено! Тя работи! Тя се доказва! Тя не говори празни приказки! Не съдете някого преди да сте видели делата му.
22:22ч. 7 Май 2013 #51 Сафрида Иван
Ох, тука един нормален диалог не може да проведе човек.
Тъкмо прочета един смислен коментар и веднага след него едни два реда с простотия. Написано нищо, ама нищо неказано.
...........................................................................
Точно заради това - рядко се включвам в диалог.
То няма такъв де.
22:20ч. 7 Май 2013 #50 В. Петров Тази жена е първата - бивш представител на изпълнителната власт, която се изправя пред проблемите на Варна - лице в лице. Не се прави на разсеяна, не прави 'евала" на никого, безкомпромисна е! Не обещава, но дава заявка за категорично силна ръка, която ще се погрижи за Варна!
22:17ч. 7 Май 2013 #49 Hope "В този смисъл тя допълни, че е необходимо развитието на пристанищната инфраструктура във Варна, разширяване на пристанището, неговото преместване и изграждане на пасажерски терминал и атракционна зона на мястото на старото пристанище." До тук всичко ОК, ама дано се сетят, че по-голямото пристанище ще изисква и инфраструктура до самия град. Иначе ще има да си мечтаем за Констанца.
22:08ч. 7 Май 2013 #48 robyst Намерено в нета:::::::::
""""""""""Бъдещата министърка на регионалното развитие е кадър на комунистическата партия. „Дядо й бе Георги Павлов – висш функционер на БКП, а баба й (също Лиляна Павлова) беше дългогодишен Първи заместник завеждащ отдел „Организационен” на ЦК на БКП. Баща й Павел Павлов също е от червените – беше уреден от майка си на работа в ЦК на БКП. След 10 ноември започна да преподава във Варненския свободен университет, където се покри, за да не споменават за комунистическото му минало”, разказва информаторът ни. Съвпадение ли е, че и самата Лиляна Павлова завършва същия университет – вие преценете. """"""""
22:01ч. 7 Май 2013 #47 Петраки Ох, тука един нормален диалог не може да проведе човек.
Тъкмо прочета един смислен коментар и веднага след него едни два реда с простотия. Написано нищо, ама нищо неказано.
21:56ч. 7 Май 2013 #46 robyst Много са умни тия от бекапето.Защото нали не мислите ча тая дебелана стои далеч от партията майка?
21:56ч. 7 Май 2013 #45 Сафрида Тая дама ми направи впечатление,когато я избраха за министър,колко бързо се оправи тогава с тежката зима.Май беше предната година.
А в България - по-точно в някои райони,зимата и виелиците са съвсем друга приказка,отколкото около Софето.
После,наистина доста пътища се ремонтираха,говоря за тези извън градовете - там в градовете,трябва се оправят сами.
Иначе,тук гледам разни куфеят по разни партии,
че и рекламират - за мен е тъжна гледка това.
Преструктурирането на пристанището вече е супер необходим факт.
Относно ТИМ - не си блъскайте главите с тях.
Просто не виждам смисъл.
Холдинг Варна отдавна е стъпил здраво на земята,политиците нямат влияние над тях.
Все едно в Америка да махнеш от играта Боинг,
Дженеръл мотърс,абе примери много.
Това е демокрацията де.
Вместо да цъкате по цял ден пред компа,
намерете си работа извън дома.
21:52ч. 7 Май 2013 #44 Петраки Пенаки, при тах заради дълговата криза ли нещата са зле?
21:48ч. 7 Май 2013 #43 Пенаки Перверзник,мещо повече. В момента гръцкото корабоплаване в момента е много зле и от това можем да спечелим само ние!
21:47ч. 7 Май 2013 #42 maika По време на криза, това се случва в цял свят. Поклон пред хората сложили край на живата си, но статистиката със самоубийствата в цял свят е жестока, затова ви моля четете всичко и тогава пишете.
Да безработицата у нас е 13 % , през 1997 беше 16,5% и беше много тежко, но явно никой от тогава насам не взе мерки, особенно с мнение , че кризата ще ни заобиколи, господи , при отворени икономики, на това и децата се смеят.
21:46ч. 7 Май 2013 #41 Петраки Честно казано, не виждам къде е връзката между идеята за преместване на морската администрация и т.н див капитализъм, който прокламираш.
На мен идеята си ми харесва и съм напълно съгласен това да стане.
Все пак има големи планове за това пристанище.
21:45ч. 7 Май 2013 #40 Дидo robyst, аман от куку-вци.
21:45ч. 7 Май 2013 #39 Stany Напълно съм съгласна за мутренските седенки! Да не забравяме, че Орешарски и Даниел Вълчев са баш юнаците, дето събират седенките!
21:34ч. 7 Май 2013 #38 robyst С който и работодател да говоря, дори и добросъвестните, всички те се оплакват от неграмотни, мързеливи, крадливи, претенциозни кандидати за работа. Та и тук виждам навлеци от миналото време, когато в държавните предприятия , дори губещи , се назначаваха всякакви роднини, селски, разни наши хора и пр. хрантутници
.............
Аз пък се чудя какво направиха тъпите работодатели най често с основно образование и колко от капиталите си вложиха както е по цял свят за повишаване квалификацията на своите подчинени освен да ги експлоатират по 12 часа на ден за бебешки заплати осигуровки ако изобщо има такива на минимална?Един ден едно цяло поколение ще остане без пенсии помнете ми думата!Това което става в момента в България е един див нечовешки пещерен капитализъм.А последните управници си бъркат в гащите слушат си мутренските седенки и хич не им пука за народа.
....Та и за тая талпа става дума.Хайде да не ровим че много бързо се е дигнала на сладки служби.
21:29ч. 7 Май 2013 #37 Перверзник Абсолютно съм съгласен с идеята, морската администрация да бъде преместена във Варна. Варна е морската столица на България.
Нека не забравяме, че във Варна има задействани процедури по преустройство и осъвременяване на пристанището. Това ще доведе до бум в тази сфера. Редно е администрацията да се измести тук. това ще бъде фактор за успех на проекта. Чест прави на герберите, че се захванаха с тази задача. Откакто си смениха ръководството, нещата тръгнаха нагоре.
Бургас, идваме!
21:23ч. 7 Май 2013 #36 maika Майка съм на дете, което преди 2 години се разболя от онкологично заболяване, знам как нямаше никаква апаратура преди 2 години, знам и как пътувахме по разбити пътища преди две години, знам и какво е днес-нова апаратура за тези болни, човешки пътища. Така че може да ме обвините, че съм платена, но не ми пречи мнението на късогледи
хора. Така че ще гласувам за герб, ако мога и с две ръце.
За всички, които нямат даже правилен език, моля четете, не е трудно, и ще откриете истината за себе
си.
21:23ч. 7 Май 2013 #35 Stany 110 лайквания срещу 15 негативи - колкото и да плюете - фактите са си факти!
21:17ч. 7 Май 2013 #34 robyst Расте броят на българите, които посягат на живота си. Сериозна тенденция към увеличаване, в сравнение с предходните 2 години, отчита Националният център за обществено здраве. Само за една година над 3000 българи са посегнали на живота си..............
Още отсега е пределно ясно с какво ще бъде запомнено злощастното управление на ГЕРБ - с 6 живи факли и едно самоубило се семейство. Само в столицата през последните два месеца броят на самоубилите се от безработица и липса на перспектива, от бедност и безизходица, е 131 човека.....
Данните са от интернета всеки може да ги намери.Хората явно очаровани от доброто управление на гробарите масово се самообиват.
21:07ч. 7 Май 2013 #33 Stany Давай, Лили, на Варна й трябват хора с хъс като теб! Аман от плъхове, мишоци, медузи и други подобни твари!
20:57ч. 7 Май 2013 #32 lubba BBB, очевидно си некомпетентен, а очевадно си червен. Първо: има много партии, защото сме демократична държава;защото е позволено и защото много се борят за "кокала", а не защото има много обещания за обещаване. Второ: всеки има право да изкаже личната си позиция. Трето: тия, които се обвиняват другите, обикновено се оказва, че те са такива. Така че не се хаби, човече, няма смисъл. Всеки си има глава на раменете да си преценява. Аз моя избор съм си го направила и твоите нескопосани изречения няма да ми променят мнението.
20:57ч. 7 Май 2013 #31 Дидo За съжаление всичко е в ръцете на бъдещия кмет. Ако той не осигури сграда, а се откаже като Кирчо, както той ларж се отказа от ИАРА, офертата отива и тя в Бургас. Сега Бургас са готови да приемат ИАРА и се чудят на акъла ни.
20:55ч. 7 Май 2013 #30 wtf свинята долна защо не каже защо остави Пристанище Варна извън опорната мрежа пристанища и чак тогава да се прави на загрижена гадна лоена топка комунистическа
19:30ч. 7 Май 2013 #29 BBB това е ПРЕДИЗБОРНА АГИТАЦИЯ. Вие (платените писачи) какво очаквате да каже. Нещо което не искате да чуете ли? хахахахаха. Аз в момента не виждам партия която да не предлага много логични неща. Всеки обещава, наивните хора си се връзват. Те ако не се връзваха нямаше да има много партии - щеше да има само една. Иначе какво били направи герб за последните 4 години ли ... ами много неща направиха - увеличиха дупките в града, увеличиха безработицата, увеличиха недоволството на варненци... много неща увеличиха, увеличиха СИ доходите, външния дълг май и него го увеличиха... Как да не гласуваш за тях. Те само уеличават
19:30ч. 7 Май 2013 #28 Гларус от последните 250 000 , които обещаха на предните парламентарни рабтни места, станаха 400 000 закрити работни места :))
Оше един мандата само :)) И то незнам вече на къде,а във Варна... много направиха :))) оууу господи
18:27ч. 7 Май 2013 #27 Marmalad Ох, болно ми става като видя, че статия за иначе добър политик като Павлова е коментирана от дядото пак... Айде стига вече с тези про-ГЕРБерски агитации, който за когото иска да гласува. И не опорочавай ЛИЧНОСТТА на Л. Павлова с "подкрепата си", покрай агитациите за ГЕРБ...
18:21ч. 7 Май 2013 #26 дядо Тиква Когато някой зададе въпроса "Какво направи правителството за мен?" аз искам да го попитам "А какво направи ти за себе си?". С който и работодател да говоря, дори и добросъвестните, всички те се оплакват от неграмотни, мързеливи, крадливи, претенциозни кандидати за работа. Та и тук виждам навлеци от миналото време, когато в държавните предприятия , дори губещи , се назначаваха всякакви роднини, селски, разни наши хора и пр. хрантутници. Сега не ги искат даже и бизнесмени, свързани с БСП, защото ще им провалят бизнеса, но пък цялото това лигаво наследство от времената на безстопанствения социализъм сега се е хванало за БСП като последна надежда.
Призовавам работещите хора, тези които разчитат на себе си, тези които не чакат "да им дадат", тези които искат страната ни да премине възможно най-меко през кризата, тези които искат независима България с неограбено бъдеще - гласувайте за ГЕРБ! Достаъчно е да напомня, че срещу ГЕРБ стои коалицията БСП-ДПС-ДБГ -НДСВ, все производни на псевдо-комунистическата олигархия.
17:37ч. 7 Май 2013 #25 ClioR3 Да, мястото на морска администрация наистина е във Варна! И тъй като Лиляна Павлова каза, че няма да дава обещания, които не може да изпълни - дано скоро Варна отново да прибере тази важна структура.
17:32ч. 7 Май 2013 #24 Dekito Може ли аз може ли аз :)
17:30ч. 7 Май 2013 #23 МАРИН Някой от пишещите ще ми припомни ли -кой измести морската администрация от Варна?
17:24ч. 7 Май 2013 #22 Гневен Герб отвориха торбата с лъжите! Нали патрона ви - дон Бокаса, беше забранил думата "ЩЕ" ?
17:24ч. 7 Май 2013 #21 Гларус Как ве хоа, те ГЕРБ толков амного направиха за Варна с мнозинството в общински съвет и това в централната власт,каа няма да гласувам пак за тези :))
17:23ч. 7 Май 2013 #20 Marmalad bel, за кои тях?! Тази статия представя позицията на Павлова. И ако я изберем, ТЯ лично ще е поела ангажимента да прави неща за града ни, а не кирливата партия, сред която имаше нещастието да попадне.
17:11ч. 7 Май 2013 #19 bel Знам какво са направили за мен и за семейството ми последните 4 години. НИЩО. Точно поради тази причина няма да гласувам за тях.
17:07ч. 7 Май 2013 #18 pedro Въпреки инсинуациите на комунистите ще гласувам за Лилито, щото е най-симпатична :)
16:56ч. 7 Май 2013 #17 Sea токо, има лесно, ще ги уволним всичките и ще си назначим варненци... никаква логика няма да е в Бургас или София
16:55ч. 7 Май 2013 #16 Marmalad Хайде сега да ви видя какво ще я плюете като казва нещо, което е супер логично за всеки варненец! И, с риск да бъда обвинен в про-ББ-ешки популизъм, ще кажа, че Павлова е една от много малкото успешни кадри на провалилото се правителство на ГЕРБ. Просто като индивидуални качества, като човек и специалист, въпреки злочестата й обвързаност с онази пропаднала партия, аз я одобрявам. Нея ЛИЧНО.
16:50ч. 7 Май 2013 #15 toko Лили,точно така моето момиче,не обещавай нищо, защото нищо такова няма да се случи.Първо-ама нищо не зависи от тебе и второ софиянци ще си изберат Бургас,най вече заради магистралата.
16:41ч. 7 Май 2013 #14 robyst Е това са гроб::::::::::::::::(намерено в нета)
30 000 фалирали фирми, нови 400 000 безработни, официална цифра на самоубилите се от отчаяние от мандата на управление на ГЕРБ все още няма...
Над 30 000 са българите останали без покрив. Нови десетки, стотици хиляди напуснали страната от режима на ГЕРБ – това на Конференцията не се чу като статистика.
Гордостта на Борисов – Симеон Дянков вече не е от доверените хора на партията. Министърът, когото премиерът обичаше да ползва да спарингпартньор в препъването и хватките – ветеринарят Мирослав Найденов също липсва, тъй като е даден на Прокуратурата.
Провалената кандидат евродепутат, Румяна Желева, или танцуващата с Месечков бивша министър на външните работи, не бе забелязана, представилата фалшива диплома Калина Илиева – също. Затова пък излъгалият за притежание на диплома за висше образование димитровградски кмет води листа за изборите!
Любимият депутат Емил Димитров, или както го наричат медиите галено Емо Ротманса /заради слухове, че е в контрабандата с цигари/също „не е един от нас”, както се изразява политически Цветанов. Димитров е заминал в чужбина, съобщават вестници, защото се страхувал за живота на децата си?!
Страхувал от кого и от какво? Сещайте се...
Сред кандидатите на ГЕРБ за бъдещия парламент са полицаи, олигарси, и най вече хора, които хал хабер си нямат от законодателство и законотворчество!
Сред приятелите на ГЕРБ в зала „Арена” бе бившият турски премиер, Месут Йълмаз, когото турският парламент гласува да бъде отстранен от властта заради връзките му с мафията и организираната престъпност.
16:32ч. 7 Май 2013 #13 Dekito Хъм Цонев кой?! Или визираш предния министър Цонев. И той е същия но мацката за Варна ме кефи, но поне не агитирам за нея.
п.п. Кефи ме визуално :)
16:30ч. 7 Май 2013 #12 D.Nedeva Напълно подкрепям ! Това беше една от малкото добри инициативи, които пое Дянков ! Дано се доведе до край...
16:29ч. 7 Май 2013 #11 lubba Dekito, наистина видяхме всичко и затова можем да преценяваме. Много поздрави на Цонев, между другото ;)
16:29ч. 7 Май 2013 #10 ГРАЖДАНИН Лиляна Павлова - министър председател! Поне действа с размах.Аз съм "за".
16:27ч. 7 Май 2013 #9 Dekito Много силни на думи всичките. Видяхме ги за толкова години какво направиха. Айде в кереча и тази. Само изявления да дава и пред камерите да стои може.
16:25ч. 7 Май 2013 #8 pedro Павлова единствена отваря дума за Варна от години управление на коалиции и батко-братко. Едва по веремето на ГЕРБ започна да се размърдва града. Преди това беше оставен на самотек. То не се видя много, заради окупацията на БСП на местна почва. 2-ро десетилетие града е грабен от комунистите!
16:24ч. 7 Май 2013 #7 Гларус И министерство на туризма да направят и то да е въвъ Варна !
16:22ч. 7 Май 2013 #6 Гларус Е така го харесвам това момиче :) Ама срокове за обещанията и клетвени декларации, ще подписва ли, не.. пак хвърчащи обещания
все пка. отбелязва - харесвам
16:20ч. 7 Май 2013 #5 Gavaz Това е една от добрите инициативи на Дянков, да се извади от столицата администрацията. И какво по-добро място за седалище на Морска администрация от Варна?!
16:18ч. 7 Май 2013 #4 lubba Венче - няма такова нещо, провери си и си актуализирай информацията. В момента всичко е замразено, заради служители, които искат да преместят администрацията в Бургас, понеже им е по-близо до София. Това е сериозна заявка от страна на Лилето.
16:18ч. 7 Май 2013 #3 Dekito Айде пак писачите първи. Не разбрахте ли, че се осраха с доходите, пенсионната реформа, корупция, съд. Всичко. От такива смотани платени писачи като вас хората се отвращават.
16:15ч. 7 Май 2013 #2 yoti Правилно, Лили, тук й е мястото :)
16:15ч. 7 Май 2013 #1 Венче Това не беше ли решено да е така?
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
ООН одобри 300 млрд. долара за бедните страни
Неделя, 24 Ноември 2024 18:57
Конференцията за климата в Баку одобри 300 милиарда долара за бедните страни в рамките на споразумението за климата. Сделката беше постигната след тежки преговори в азербайджанската столица. Споразумението...
| |
|
Уран продължава да е загадка за учените заради заблуда относно магнитното му поле
Неделя, 24 Ноември 2024 17:59
През 1781 г. благодарение на британския астроном от немски произход Уилям Хершел Уран става първата планета, открита с помощта на телескоп. Този студен свят - третият по големина в нашата Слънчева система,...
| |
|
Черно море разби ЦСКА 1948
Неделя, 24 Ноември 2024 17:27
Черно море разби като гост ЦСКА 1948 с 4:0 в мач от 16 кръг на първа лига.
Головете за „моряците“ отбелязаха Клаудиу Кешеру, Виктор Попов, Брено Тейшейта и Дуду.
Черно море вече е с актив от 31...
| |
|
Без ток утре във Варненска област ще бъдат....
Неделя, 24 Ноември 2024 17:14
Без ток утре, 25 ноември, във Варненска област ще бъдат....
8:00 ч. до 17:00 ч.
Поради оперативни превключвания на съоръженията за доставка на електроенергия, са възможни смущения в районите на: гр....
| |
|
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома в Гургъл
Неделя, 24 Ноември 2024 16:23
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома, проведен в австрийския курорт Гургъл, част от Световната купа по ски алпийски дисциплини.
Българският скиор стартира силно и след първия манш зае шеста...
| |
|
Трима души са тежко ранени при взрив на газова бутилка във врачанското село Крушовица
Неделя, 24 Ноември 2024 15:10
Газова бутилка се е взривила във врачанското село Крушовица, а трима души са били тежко ранени, съобщиха от полицията.
Сигналът за инцидента е получен в събота следобед, към 14:30 часа. На тел. 112...
| |
|
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места
Неделя, 24 Ноември 2024 14:39
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места в Обединеното кралство през следващите три години като част от мащабна програма за преструктуриране, която ще доведе до закриване на 4000...
| |
|
Първи в Европа: Днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение
Неделя, 24 Ноември 2024 14:05
От днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение, създадено от INSAIT, институт към Софийския университет “Св. Климент Охридски”. То е достъпно на адрес bggpt.ai и може...
| |
|
Какво ще бъде времето в понеделник
Неделя, 24 Ноември 2024 13:39
През нощта облачността ще е разкъсана, предимно значителна, но ще е без валежи. Над Югозападна България ще е предимно ясно и почти тихо, сутринта там видимостта ще бъде намалена. Минималните температури...
| |
|
Увеличават се цените на зеленчуците
Неделя, 24 Ноември 2024 13:06
През последната седмица се наблюдава увеличение в цените на почти всички зеленчуци, показват данни на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата.
Цената на оранжерийните краставици достига 3.23...
| |
|
Путин обнародва закон, който заличава дълговете на войници, воюващи в Украйна
Неделя, 24 Ноември 2024 12:36
Руският президент Владимир Путин обнародва в събота закон, с който войниците, подписали договор с Министерството на отбраната да се бият на фронта в Украйна, ще бъдат освободени от натрупани финансови...
| |
|
Ангела Меркел не мисли, че е отговорна за войната на Путин в Украйна
Неделя, 24 Ноември 2024 11:21
Ангела Меркел призна, че се възхищава на украинския президент Володимир Зеленски за куража и отдадеността му, но е несъгласна с оценката на украинските лидери, че ролята ѝ в срещата на НАТО през...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|