13:45ч. 25 Октомври 2011 #48
Ivanica
Няма да гласувам. Тези двамата не са моят избор!
10:41ч. 25 Октомври 2011 #47
Mishel
Марешки за Кмет! 20 годишния му син, който учи в чужбина, за Съветник в общината! Баба му да управлява всички медии! Любовниците му да управляват аптеките! Централните сгради и Морската градина да му бъде имението! Ураааа!
10:23ч. 25 Октомври 2011 #46
zokova
До № 24:
Не играйте по свирката на К.Й., който каза, че ако не е той кмет, правителството нямало да гледа с добро око на Варна. Това са пълни глупости, защото ако следващият кмет и приближените му правят компетентни искания за субсидии и финансови средства, не виждам кое правителство ще сложи прът в колелото. И веднага давам пример: в момента кмет на Смолян е една жена/не помня името й/, член на БСП. Гледах предаване, в което тя направи отчет за свършената работа през нейния мандат и която лично благодари на ГЕРБ, че не са се повлияли от различната й партийна принадлежност и са помогнали страшно много на града й. В момента тя се явява на балотаж с представител на ГЕРБ, разликата е 1-2 %. Затова казвам, че е много важно какъв е кмета. Видяхме юристът каква я свърши, той явно гледаше от юридическа гледна точка документите му да са в ред и при една проверка или загуба на избори да няма кой да го хване в нарушение за нищо. А иначе, като съдия навремето беше много добър.
10:13ч. 25 Октомври 2011 #45
zokova
Приятели, на 23-ти показахме, че заслужаваме прозвището "дълбока провинция". А като гледах днес т.нар.диспут между 2-та кандидати по БТВ, изпаднах в потрес, че трябва да избираме между тях двамата кой ще управлява нас и града ни. Ако влезете в ПОСЛЕДНИ НОВИНИ и там изберете който и да е саит, ще видите как мислят за нас останалите градове. Станахме за смях, че 30 % от варненци са дали гласа си за един хамелеон, който на 4 г. сменя цвета си с оглед политически и икономически изгоди. Но, какъвто и боклук да е Марешки, поне е бизнесмен и знае как се управляват пари. Силно се надявам, че ако не всички, поне по-голямата част от тях ще бъдат за града. Нямаме друга алтернатива, след като сами се набутахме в това блато и позволихме на циганите да определят съдбата ни. Защото, бъдете сигурни, че на балотажа те ще гласуват не 100, а 120 % за К.Й., а ние ще си стоим в къщи и ще псуваме неволите си. Докато не се разделим с навика си само да мърморим и да оплакваме съдбата си, а не изразяваме с действия гражданската си позиция, други ще определят как да живеем. Това е.
09:50ч. 25 Октомври 2011 #44
Sheldon Още нещо, казваш че е неграмотен Марешки ... К.Й е дърт юрист и май това е единственото, което вече може ... да говори празни приказки. Явно това е по-добре отколкото някой реално да върши работа? Пука ми как говори Марешки, как изглеждал, какви коли имал и т.н. Важно е какво би направил за Варна!
09:43ч. 25 Октомври 2011 #43
Sheldon anonimenn_ виждам, че си доста навътре с нещата ... Марешки не го мисли. В настоящото положение всеки друг кандидат би бил по-добър избор от Кирчо. Най-малкото защото и те като нас последните 12 години са живяли във Варна и са се сблъсквали със същите безумици и проблеми като нас. Колкото и да се гушат, все ще направят нещо за града!
09:06ч. 25 Октомври 2011 #42
anonimenn_
По-добре Кирил Йорданов !! .. Отколкото тоз неграмотния Марешки ,който не може едно изречение , като хората да каже ! .. и сам0 да се чуди от къде да вземе пари , за да си плати борчовете ! ;)
09:04ч. 25 Октомври 2011 #41
good_luck
Варна пропада хора... вече няма да е най-хубавият град за живеене, особено при двама мафиоти, кой от кого по-зле ... и все пак мисля, че Марешки ще пооправи Варна! Прав е, че през града са минали 2 милиарда, а не са инвестирани в нищо. ВАРНА НЕ ИСКА КИРИЛ ЙОРДАНОВ !!!
08:46ч. 25 Октомври 2011 #40
С.Николов
demetrio1.vn
е тука направо сбърка.
Ако ще се обиждаме аз тък да ви нарекъ византиец ?
И като си от центъра да не си голямата работа :)
Хората от кварталите много по добре са запознати с проблемите на тоя град защото по цял ден работят в него и се прибират накрая в така омразните за вас квартали. Тия хора много по добре от вас знаят най малко транспортните проблеми на тоя град.
И такива изказвания на делим се на такива и онакива са най глупави Всички живеем в тоя град
и всички искаме да ни е добре
колкото повече се делим на такива и онакива толкова по зле.
07:57ч. 25 Октомври 2011 #39
MeryM
Марешки е силно зависим от егото и алчността си.
07:19ч. 25 Октомври 2011 #38
Niko
Очевидно на всички ни е писнало от Кирето, но какво да правим? Да го търпим още 4 години или да изберем Марешки?
Ако вземем Кирето, ще можем ли да го махнем след 4 години? Аз мисля, че ще ни поставят в същата ситуация! Марешки ще го махнем далеч по лесно.
По добре сега Марешки, отколкото Кирето доживот!
02:57ч. 25 Октомври 2011 #37
dido
освен от алкохола , -за което има свидетели още от преди 12 години наш кире е зависим и от....младите юнаци-шофьорчета ...високи , синеоки ....
а сети се как ?!
00:33ч. 25 Октомври 2011 #36
Футболни Екипи
Ако е само той добре ще бъде !
23:41ч. 24 Октомври 2011 #35
demetrio1.vn
"ddddd" Замислете се, колко по-добре може да стане Варна, ако управляващият не е с ГЕРБ на този етап?"
Провинциално мислещи "варненци" от кв. Владислав Варненчик, моля не се излагайте - Добрич ви е по-близо, гласувайте там.
Смехотворно е варненец да чака пари от шоп, това е уникално тъпа теза и изумително наивна теория от хора неизлизали от панелките.
Моето скромно мнение е за космополитна, самоиздържаща се Варна, от импорт/експорт на пристанище /което нямаме заради Киро/, развит туризъм, привличане на инвеститори /които Киро изгони/, автономен град, остров, независещ от София. Какво им е на Хамбург, Ню Йорк, Истанбул ако искате... Те са толкова зависими от "столиците"....
21:17ч. 24 Октомври 2011 #34
bizzito
Да, може да крадеш, но дай малко и на хората и те ще са доволни.
20:59ч. 24 Октомври 2011 #33
Sheldon След поразиите, които направи Кирчо за последните 4 години и кварталния пияница Манолчо да беше на балотаж с него пак нямаше да гласувам за него! Имам някакви надежди, че Марешки поне може и да свърши нещо освен да краде.
19:29ч. 24 Октомври 2011 #32
estena
Сигурно Марешки щеше да построи детска градина ако беше гушнал терена на Логопедичната в Морската градина!МАРЕШКИ-КМЕТ,А СИНА МУ СЪВЕТНИК!ЕГАТИ МЕРАЦИТЕ ЗА ВЛАСТ!!!
18:29ч. 24 Октомври 2011 #31
Гларус
Не оставяйте червените медии като Петел.бг, Варна спорт и Варна сега да ви промиват мозъците,направо ги изтриите или проявявайте вече критичност,без значение за кого ще гласувате!
ЗА тях - НИКОЙ ОТ ТЯХ ДВАМАТА НЯМА КАЧЕСТВА И НИКОГА НЯМА ДА ЧУЕТЕ ХУБАВА ДУМА ЗА ДВАМАТА, А ТЕ СА ХОРА И ЖИТЕЛИ НА ВАРНА ПРЕДИ ВСИЧКО, ХОРА КАТО МЕН И ВАС!!!!!!!!!!!!
16:37ч. 24 Октомври 2011 #30
amica
Парите за Варна са в Кирето, нали той е човекът на ГЕРБ. Иначе ще си стои Варна село. Та казвам да изберем Кирето.
15:42ч. 24 Октомври 2011 #29
Стефанов
Марешки съвсем се закопа с този, не мога да го нарека и компромат. Това си е чиста клевета, някой му говорил нещо по телефона... жалък си Марешки
15:11ч. 24 Октомври 2011 #28
MeryM
Olga, каква именно промяна очаквате ?? Какво да очакваме от старата г-жа Марешка като общински съветник, напр.? Да пее ли ??!! Или от оглавяващия листата джуниър? Или от сетрите в листата? Мислете с главата си, за Бога, не с портфейла си!!
15:04ч. 24 Октомври 2011 #27
Olga
Искам промяна! Не исакм нехаещ и незнаещ човек-Йорданов!
14:59ч. 24 Октомври 2011 #26
Tarankoloo
Марешки започна грозно да играе тази уж честна игра. Нека запази достойнство и не хвърля кал,както не го прави Кирил Йорданов. Тези "компромати" не са във вреда на Йорданов,а само говорят лошо за Марешки.
Падна ми съвсем в очите...
14:42ч. 24 Октомври 2011 #25
Румяна Петрова
Някой писа да изберем по малкото зло. Но аз не виждам кой от двамата е по-малкото зло. Патова ситуация.
14:36ч. 24 Октомври 2011 #24
ddddd
Охо, вече и компромати взехме да вадим... Нотка на отчаяние? Хора, не се илагайте с тази мутра Марешки, нека оставим Киро - поне ще сме спокойни следващите 4 години, е нищо ново няма да видим! Промяната не винаги е хубаво нещо, особено когато човекът обещаващ промяната е изключително неясна личност, с неясни доходи, неясни амбиции, неясно образование, неясен бизнес. Не можете да ме убедите, че с една аптека изведъж е станал мултимионер и е отворил цяла верига - да не би Санита да са по-малки? Още колко вериги аптеки има, защо собствениците нямат автопаркове за милиони? То не бяха логопедични детски градини, не беше сградата на пощата, поликлиниката в младост и т.н. Това му е целта, от момента в който кихнете - всички пари за лекари, лекарства, настаняване в болница и т.н. да отиват при него! Всяка една стотинка свързана със здраве! Не давайте власт на човек, от когото ще ви зависи животът.
Замислете се, колко по-добре може да стане Варна, ако управляващият не е с ГЕРБ на този етап? Мислите, че ще се отпускат пари по проекти, ако Марешки е на власт? Естествено, че няма - нали трябва да го "компрометнират", за да може на следващите избори кметът да е техен - няма да отпускат пари, ще става все по-зле и по-зле. Улиците ще зазляват, няма да се отварят детски градини, за да може кметът да е виновен. Вижте Бургас - бяха с ГЕРБ и ГЕРБ им е отблагодариха - в момента Бургас е класи над Варна.
Помислете трезво, не забравяйте - премиер, президент най-вероятно ще са от една партия, да не се цепим - нищо добро няма да видим.
Колкото и да е зле в момента - винаги може и по-зле !
14:26ч. 24 Октомври 2011 #23
Olga
Искаме по-добро утре за града ни! Марешки е надеждата ни ! Нека му се доверим!
14:25ч. 24 Октомври 2011 #22
Olga
Гочев прав сте,че коментарите на Марешки са малко крайни и прибързани /минус е/ ,но и търпението ни привърши!
13:48ч. 24 Октомври 2011 #20
Alee
аз 6ще гласувам за Марешки
13:19ч. 24 Октомври 2011 #19
ssssssssssss
Заслужавате си Киро, нещастници... Заслужавате да ходите в кал и дупки и да мрете от глад. Лошото е, че и аз например ще трябва да ви газя в лайната...
13:18ч. 24 Октомври 2011 #18
деси
и наѝ лошото е че заради другите ще страдам и аз!
13:15ч. 24 Октомври 2011 #17
Леле мале
Призовавам всички ВАРНЕНЦИ да НЕ гласуват на балотажа, а да ИЗЛЯЗАТ на улицата.
Аз няма да дам гласа си на тия палячовци.
13:15ч. 24 Октомври 2011 #16
Ivanica
Горкият! Жив да го оплачеш. Може да се е почерпил по време на гнусния разговор с Марешки :) Лошо няма. Но такива арогантни типове, които претендират че говорят и действат от името на всички варненци, най- малкото дразнят. Камо ли човек да иска да гласува за тях. А кой не е с ТИМ? ТИМ е навсякъде, така че едва ли това е проблема.
13:09ч. 24 Октомври 2011 #15
деси
еииииииии Марешки става и ляга с кирил та да знае че е алкохолик.варна е кочина щтото хората я правят такава.много е„ лесно„ да накараш тъпия българин да направи нещо за себе си сам,и ако някои го може по добре да се кандидатира да управлява шепата народ дето не знае какво иска и как да го иска,па да не говорим че сами си правят мръсотията.
13:00ч. 24 Октомври 2011 #14
batveso
В сравнение с тия двамата нещастници Гуци
изглеждаше поне по-свестен като човек, ама
червените бабички май зарязаха червената идея
заради няколко сребърника и ни оставиха сега да се чудим като Бурдановото магаре.
12:57ч. 24 Октомври 2011 #13
Teodor Gotchev
Марешки е зависим единствено от фармацефтичните продукти и лекарствата, но само защото бизнеса му е в това.
Подкрепям Марешки, защото Кирил Йорданов е отегчен, изморен, немотивиран, достигнал е ниво на некомпетентност да работи за Варна. Доказа го през последните 2-3 години. Варна се превърна в КОЧИНА.
Единствено голямата уста на Марешки и изречените необмислени, непремерени и детински обвинения към опонента му могат да го отстранят от кметския стол!
12:39ч. 24 Октомври 2011 #12
Vic Rattlehead
Не искам нито единия. Кирил е по-свестния и класния, но на практика вече е марионетка на ТИМ. Марешки е простак и ще си избива парите вложени в кампанията. В общи линии изборът е между ТИМ + ГЕРБ и ТИМ + Марешки.
12:28ч. 24 Октомври 2011 #11
bizzito
Смешници, как пък един свестен и силен кандидат нямаше. Всее забъркани...
12:16ч. 24 Октомври 2011 #10
mvn
Ае да не казвам тоя от какво е зависим
12:16ч. 24 Октомври 2011 #9
markoniauto
нека се ядат техен проблем въпроса е че нас нищо хубаво не ни чака
12:13ч. 24 Октомври 2011 #8
работеща
Сега ще се самоизядат тези двамата
12:13ч. 24 Октомври 2011 #7
markoniauto
а как трябва да се говори на зависим човек от алкохола с неправилна биологична ориентация
12:02ч. 24 Октомври 2011 #6
Todorov
Само един необразован и ниско културен човек,може така вулгарно да се изказа за конкурентъа си. Нека се лекува с безплатни лекарства от своите аптеки.
11:26ч. 24 Октомври 2011 #5
Краси
Mu(n)cho е прав. По-малкото зло.
Марешки беше общински съветник, та какво е направил по проблема с детските градини.... ами нищо... та сега му е довод. Но той си беше част от хората вземащи тези решения. Не си спомням да е повдигал въпрос за строителство на такива.
11:26ч. 24 Октомври 2011 #4
С.Николов
:))))))))))))
11:16ч. 24 Октомври 2011 #3
elle
Че да беше си изключил телефона, Марешки! Тормоз му бил наложен, че и алкохолен.
11:05ч. 24 Октомври 2011 #2
Mu(n)cho
от двете злини трябва да изберем по-малката.
10:56ч. 24 Октомври 2011 #1
Sirakov
И ти не ставаш Магарешки!!! Не знам кое е по-малкото зло ти или киро левия!