Портних: Варна да не избира на сляпо! Съмнителни кръгове лансират кандидат-кметове с опаковката "независим"
„Варна да не избира на сляпо! Нека хората внимават, защото съмнителни кръгове лансират кандидат-кметове, опаковани като „независими”. Това обяви Иван Портних, кандидат за кмет на морската столица, издигнат от ГЕРБ и подкрепен от десни партии.
„Един от тях – Христо Бозов, уж е независим, а БСП гласува номинацията му за кмет на свой пленум. Зад него негласно стои и ДПС, което обаче залага и на още една „независима” кметска кандидатура за Варна. Моделът БСП и ДПС в момента ръководи държавата и ние всички станахме свидетели как налага решения – не открито, а в някакво задкулисие. Същото, което доведе до скандалите с налагането на Делян Пеевски за шеф на ДАНС”, каза Портних.
„Друг кандидат за кмет на Варна, отново опакован с прозрачния целофан „независим”, е Чавдар Трифонов. Той е с още по-голяма липса на яснота, но затова пък с впечатляваща рекламна кампания. Тук е мястото да напомня, че по закон независимите кандидати има право на максимум 200 000 лв. бюджет. Интересно дали екипът на Трифонов се вмества в тези рамки”, попита Портних.
Той заяви още, че вместо сблъсък на предизборни идеи, на поемане на ясни ангажименти пред варненци със срокове за изпълнение, предизборната кампанията трайно се оцветява с черен пиар – както от нереализирани кандидати за кметския пост, така и от медии, свързвани в публичното пространство с Делян Пеевски и ДПС. „Вече бях атакуван от тях, с опити за внушение на неистини за мен. Днес за пръв и последен път ще коментирам такава ситуация, защото няма да участвам в компроматния и манипулативен тон, който мои опоненти се опитват да наложат на кампанията”, каза Иван Портних.
„Обявих имотното си състояние още на старта на кампанията, като призовах и моите опоненти да сторят същото. Последва медийна атака срещу мен. Беше внушено, например, че съм купил парцел на стойност 62 000 лв. Истината е, че стойността на имота, който съм придобил на публичен търг от съдия- изпълнител през 2007 г., е на стойност 258 000 лв. Сключил съм договор за обещетение със строителна фирма, след като бъде завършен ще притежавам 1200 кв. застроена площ. Като мениджър с дългогодишен стаж в частния бизнес съм видял потенциал в това място, купил съм го и съм успял съм да го реализирам”, обясни той.
Иван Портних сподели и за друга неистина: „Твърдеше се, че имам парцел с два палата, купен за 31 000 лв. Да, имам имот, на който строя фамилна къща. Купен е за 100 000 лв. през декември 2011 г. Надлежно съм попълнил декларация пред Сметната палата, може да бъде видяна в интернет. И тук е важно едно уточнение – аз съм в политиката от края на 2011 г., когато бях избран за общински съветник от ГЕРБ. Преди това съм работил като успешен мениджър в туризма, получавал съм признанието на бранша и се смятам за успял човек. Няма да вляза беден в община Варна. Писаниците във въпросните медии бяха още много – никога тъстът ми, например, не е бил шеф на ВиК Варна. Дори името на съпругата ми не бе изписано вярно. Но с обясненията бях до тук. Няма да вляза повече в този тон. Моите юристи работят, ще заведа съдебно дело”, каза той.
Иван Протних допълни, че очаква още манипулации и клевети. „Вероятно до финала на кампанията ще чуя и прочета още много лъжи. Нека останат за сметка на авторите на черния пиар. Защото в този негативен подход няма нищо смислено и градивно – за хората, за развитието на Варна. Напротив, прозират интереси на определи сенчести кръгове в държавата, които неистово се опитват да сложат ръка на Варна”, каза той.
Пресцентър на ГЕРБ
|
Коментари |
22:44ч. 23 Юни 2013 #56 Лора Спирова Хора, гласувайте по съвест!
22:59ч. 20 Юни 2013 #55 dzennn Портних, ти ли ще ми говориш за кръгове, след като караше под строй цялата общинска администрация в работно време да слуша глупостите на Лиляна Павлова за парламентарните избори!!!!Айде, стига си подценявал варненци, те са наясно дори с доходите на бабата на жена ти!!!
16:37ч. 20 Юни 2013 #54 Гларус А, той и Красен Кралев, който за никой не е тайна, че играе с ТИМ, грам не удря рамо на ГЕРБ, нали :)) Варна Утре и т.н.. , ама симпатизантите на ГЕРБ, на всеки друг могат да викат човек на ТИМ :))) Те обаче са праведните ! Колко наивно е племето само.
16:07ч. 20 Юни 2013 #53 dido съмнителните кръгове са около кр.маринов /тъст на изпортних / , янко станев , радо коев , ради радев .......всички , които искат да се запази статуквото на грабителство в общината . варна има нужда от кмет , а не - от сервитьор !
14:59ч. 20 Юни 2013 #52 Гларус Belle, не е важно да се харесва на служителите си, а да е добър мениджър, колкото и да има неща и решения на Портних, които възпримам за лъжи и абсурди, толкова и ще се ардвам, ако него харесват собствените му служители. Макар, че има начини и да те харесват и пак да си добър мениджър
11:23ч. 20 Юни 2013 #51 belle Ти не се притеснявай как ние гласуваме. Гледай себе си. Първо се опитай да убедиш подчинените си за кого да гласуват и послед нас. Никой не те харесва от твоите служители, никой.
08:08ч. 20 Юни 2013 #50 Гларус впрочем, от ГЕРБ има по-леви двожения, БСп, Че Гевара и т.н. Защо не разгледате предизборнуте им платформи поне един път, за да осъзнаете , какви са вашите реално електорално интереси, а не да Ви казват, в какво трябва да вярвате и на кого
08:06ч. 20 Юни 2013 #49 Гларус Ама понеже социалист, не значи да си на пълна контра с бизнеса и противник на аристократите и преуспелите, а по-скоро комунистите са таквиа. Значи и определението на таквиа като тани Тани, е точмо какво си е. герберска комунистка
08:04ч. 20 Юни 2013 #48 Гларус Тани, с тези коментари колко и кой бил печелил, минава за същиснка социалистка, ама преждевременно защитава Портних, сякаш той е беден човека. Но с това си мислене, доказвате само едно, че социалистите, днес гласуват за нвата левица, със старите ДС - ГЕРБ :))
07:10ч. 20 Юни 2013 #47 Венче Всички агитатори за Портних сте "шменти капели"! :-)
06:06ч. 20 Юни 2013 #46 krasibos Всичко е ясно, ама никой не смее да каже "Царят е гол". Чавдар Трифонов започна шеметната си и добре платена кариера в "Химимпорт", бил е представител на американска фирма, която налага ГМО-тата в България и Румъния, в инициативния комитет, който го издигна е проф. Красимир Иванов - брат на афериста Янко Ивонов. По времето на Костов той стана милионер за една нощ, след като държавата му подари 10% от Корпоратгивна търговска банка, а по времето на тройната коалиция направи големи удари със заменки на държавни с частни имоти. А чие зърно изнася Чавдарчо, ако не зърното на агрофирмите на Елена Костова?!Така че всичко е ясно, да не се прави на умряла лисица.
05:18ч. 20 Юни 2013 #45 Гларус Да, ерата на това. властта да е в ръцете на едни, се промени с това, същата да е в ръъцете само на други :) Тоталитарен режим и същото статукво, с другг цвят обаче и една буква в повече.
00:07ч. 20 Юни 2013 #44 blajjj И да се опитват да компрометират "независимите "кандидати няма да излъжат варнеци . Хората видяха способностите на днешната ни тройна коалиция и няма да подкрепят пионките им за кметове . Ерата на неуспелия кандидат кмет Марешки "независимият " Бозов ... " националистите " от Атака .... е към своят край .
00:01ч. 20 Юни 2013 #43 dari Няма ненаказано добро . Искаше се от хората прозрачност .. Портних публикува публично имотното си състояние и не щеш ли оп пак Бареков и неговата ТВ 7 с манипулиращ репортаж . А другите кандидати защо не им направиха една ревизия на имотното състояние . Например на Бозов преди да е част от държавният сектор и общината и след това и на Куликов . Точно тези които са били толкова години част от статуквото .
23:38ч. 19 Юни 2013 #42 Георги :) ;)
23:29ч. 19 Юни 2013 #41 BBB за Бозов е ясно :)
23:20ч. 19 Юни 2013 #40 В. Петров Фурнаджийска лопата е Бозов, който обиколи всички партии да се предлага за кандидат.
23:18ч. 19 Юни 2013 #39 В. Петров Фурнаджийска лопата е Бозов, който обиколи всички партии да се предлага за кандидат.
23:11ч. 19 Юни 2013 #38 BBB Фурнаджийска лопата
23:11ч. 19 Юни 2013 #37 BBB Този не беше ли предложил да нямало компромати против другите и кампанията да била положителна... а днес ги подгони другите
22:54ч. 19 Юни 2013 #36 ROCKNROLL А партия ГЕРБ не зависи от никой, така ли? Същата партия, лидерът на която напомня на едни "герои" от близкото минало, бивш телохранител? Ама моля ви се...
21:17ч. 19 Юни 2013 #35 Станимир Най-съмнителната поне до сега фигура в кампанията беше Чавдар Трифонов.Но ето и той лъсна днес.Имал за две години над 1 000 000 лева дивиденти. Спечелил ги бил. И това ако не е мошингия пълна. А това,че е изоставил бременна жена вече беше черешката на тортата
19:47ч. 19 Юни 2013 #34 Гларус успех на Портних, очаква го тежка битка с Бозов
19:43ч. 19 Юни 2013 #33 Гларус Портних ми харесва, защото ие дипломатичен и сдържан също така. Но нека не изпадаме в заблуди, че ГЕРБ и ТИМ нямат нищо общо, това е като все едно някой д ами каже. Че Борсиов не ползваше Бареков и Пеевски за свои нужди през целият си мандат
19:37ч. 19 Юни 2013 #32 Гларус И пак ще го напиша, Портних не е лоша кандидатура, има модерно мислене, но тази дупка на центъра, която той сметна за удачна да си остане там, един ров, който както и да го погледнеш е изкопан за да се строи :)) И ще седи там като прекрасна гледка за всеки турист??? И това нещо ще е дело, този ров щял да си остане ров, благодарение на големия мениджър в туризма.. Ами точно ако е голям МЕНИДЖЪР в туризма, той щеше да е последният човек, който поне с този проблем щеше да се справи в мандата за който дава заявка, но таквоа мещо той неподържа. Защотоот София, изришно са му казали, че пари за гергов няма да дадът, колкото бизнесмена иска да изнуди общината и затова сме на този хал
19:34ч. 19 Юни 2013 #31 Гларус Всичко което прозира, е че когато някой има различно мнение от Вас, платените драскачи, когато някой е недоволен или казва неща, за които не е и хуабво да се приказва и му се нахвърлят тълпи от лумпени на партията. Сега Венчето Ви прозирала, засраменет се, ако искате само Вие да се изказвате.. По същата ваша логика, занчи Портних е човек на Мултигруп. Или си мислите, че една партия като ГЕРБ, в нея не мога да имат не един икономически субект интереси и в лицето на същята тази партия и бизнес лоби :)
Ще ме прошавате, ама 3г вашият любимец цветанов, Ви промиваше главите и се обичаха с Пеевски и В. Цветанов, а сега се плюят. Курвите и хората които подържате на национално ниво, са определящи и за това, каква политика ще се диктува на техните кандидатури в отделните региони.
19:19ч. 19 Юни 2013 #30 Георги Кифла, аз имах предвид именно БСП! БСО, които ни продадоха на Местан и Доган и искат да потурчат България! За техни кандидати за кмет на Варна - няма как да стане да гласувам!
19:17ч. 19 Юни 2013 #29 Кифла Шоколадова aleksanrur ,в информационно затъмнение сте ... тъй като партията която продаде ни продаде на турците и ни облече в шалвари и фесове е АТАКА=БАТАКА !!
19:17ч. 19 Юни 2013 #28 D.Nedeva Еййй намери се един да каже нещата в очите ! Не е независим - а червен ! При това ярко червен !!! А още по-лошото Бозов е негласно подкрепен от ДПС ! Е хора ?! Ще дадем властта ицяло на ДПС ! Къде живеем ние в България или ТУРЦИЯ>!?!??!?
18:47ч. 19 Юни 2013 #27 Георги Аз не мога да подкрепя партия, която ни продаде на турците!!!!!!!!!
18:47ч. 19 Юни 2013 #26 Stigabe ВЕнче как няма да се съгласиш с бозко уж случайно.. :-)
Прозирате от всякъде.
Така и не ви чух - вие за кого сте? Кой няма да ви излъже, и ще ви даде повече от 200 метра плочки?!?
САмо че пешеходният ринг струва няколко милиона- и парите са от европа- що да не дойдат във ВАрна?!? Питам аз?
Портних има имоти, има пари, богата рода.., и пак твърдите че влизал да се облагодетелства?!
Смешни и несъстоятелни доводи!
Може да си има недостатъци, може да го обвързвате с когото си щете, всеки е свободен да приказва - било то и глупости.
Но Порних е млад амбициозен, а и като му гедам и дипломите- е по квалифициран от всичико взети конкуренти заедно.
КАкво повече и трябва на ВАрна?
КАто трябва ще почнем от 2 булеварда и от едни плочки.! ТА дано стигнем до магистралата и до концертна зала за 80 милино- защо не!
Малко повече позитивизъм трябва
18:47ч. 19 Юни 2013 #25 Marmalad Stigabe, мисля, че Бозко доказа, че еот партията на Болен, по линия на хапчетата, които все пропускат да пият ;) А неприемането на тези хапчета води до сериозно халюцинации ;)
18:46ч. 19 Юни 2013 #24 Кифла Шоколадова на частичните местни избори ще се гласува за личност а не за ПАРТИЯ.Личното ми мнение е ,че Портних е най-подходящата кандидатура именно заради образованието, опита в управлението койо е натрупал и неможе да се успорва.езиците който владее...това, че категорично е наясно с Европроектите,тъй като именно благодарение на него се реализираха двата булеварна,промените в градски транспорт ! Имайки предвид програмата ,която е изложил е доказателство, че е наясно не само с проблемите на Варна , но и има конкретни начини за разрешаването им.
18:45ч. 19 Юни 2013 #23 Marmalad Венче, а как да гласуваме за БСП, която от години е разкъсвана от вътрешнопартийни скандали между Станишев и Първанов?
18:43ч. 19 Юни 2013 #22 Stigabe БОзко и ти много кримита си чел. ДА не си ги броил лично депутатите на ТИМ. ?! Много вътрешен човек ще се изкараш. АМан от волни съчинения. ТИМ имат над 200 фирми, занимават се с какво лине, от добив на горива, до самолетни компании..
Само с едно нещо не се занимават- и това е дружеството ГРАНД ХОТЕЛ ВАРНА. Което НЕ Е тяхно..
18:40ч. 19 Юни 2013 #21 Венче Как да гласувам за представител на ПП ГЕРБ, станала известна в цяла Европа като корумпирана и неуважаваща правните норми. Нямам гаранция, че Портних не е заразен от тези болести.
18:27ч. 19 Юни 2013 #20 Венче Bozko, като се замисля – прав сте, това е просто смяна на плочките. За град като Варна – това са трохи от масата на София.
18:17ч. 19 Юни 2013 #19 Станимир Бозов не влиза в числото на силните личности категорично.
18:16ч. 19 Юни 2013 #18 Станимир Изобщо не ме интересуват партиите...Интересуваме това,Варна да е най- якият град за живеене! Считам,че в случая има значение ЛИЧНОСТТА и това, колко силен като личност и характер е бъдещият кмет!
18:08ч. 19 Юни 2013 #17 Marmalad ClioR3, затова обяснявам как в много по-разумно да се доверим на кандидат, ИЗДИГНАТ от дадена партия (която и да е тя, според собствените ни предпочитания за избора), отколкото да се доверяваме на "независими", които уж били само ПОДКРЕПЕНИ от някоя партия...
18:05ч. 19 Юни 2013 #16 ClioR3 Т.нар. независими кандидати са толкова прозрачни, че просто няма на къде - Бозов на БСП и ДПС, Трифонов на трибуквието. Да не говорим колко са компетентни и колко са далеч от реални програми и неща, които да се случат.
18:01ч. 19 Юни 2013 #15 Marmalad А за пешеходния ринг не знам, но ремонтите в тоя град обикновено ги поемат фирмите на Янко Станев... ако разбира се ти изобщо живееш тук и знаеш за какво става дума
18:00ч. 19 Юни 2013 #14 Marmalad Bozko, за минута изръси такива нелепици, че направо ми събра погледа! Нещо от това можеш ли да докажеш? Не мисля, че двете неща имат нещо общо. Дори са в конкуренция. Цитирам ти изказване на Портних, което се движи из фейсбук... "Шеф съм не на хотел, а на комплекс от хотели под общата марка "Гранд хотел Варна". Фирмата, която управлявам е сред най-големите в туристическия бизнес по северното черноморие. Не е собственост на ТИМ. Те са наши конкуренти."
17:59ч. 19 Юни 2013 #13 Гларус И сега пешеходен ринг, пешеходен ринг, а те ще подменят плочки и затворят 100-200м в центъра . Сякаш Метро Ви прокарват или Ви строят Концертна зала за 80млн на вълнолома , в която да идват и Том Джоис и Мориконе ако щеш .. Стига вече сте били толкова евтини Вие самите. Партията на единия, е много хуабва, ако бяхте софиянци обаче
17:53ч. 19 Юни 2013 #12 Гларус ТИМ имат 15 свои депуатата вътре в ГЕРБ. Лично Радев им е като председател на групата на ТИМ лобито в ГЕРБ. Ама тези неща, не се изговарят, Варна е "село" и тук трябва да се мълчи от страх. Оше повече, ТИМ и ГЕРБ , не е да не са собственици на 90% от регионалните медии и информационнен поток :) Така че, не е въпроса дали ще е Портних Бозов или който и да е, всичките са хора на ТИМ :) Идеята е да получим повече от техните усилия /ако има такива/ За пример, мога да дам дупката, единият кандидат поне има визия, а другия, под партиен натиск, решо за най-лесно и най-евтино на партията, дупката да си остане дупка. Но ще подменя плочките на центъра, и ще прави пешеходен ринг. Ама в интерес на истината, шросто ще подменя плочките на центъра и ще затвори улици... А баш на цебтъра, ще остане дупка... Не ви ли е малко обидно, това нещо да седи там така издълбано и да ви ги говорят тези глупости, че така си изглеждало добре, на пъпа на центъра , да го гледат хората.... И аккто и да го гледаш, да си личи, че е запшочнато нещо и не е довършено
17:48ч. 19 Юни 2013 #11 ROCKNROLL Има ли беден общински съветник? Естествено, че няма да е беден. Пък и е случил на семейство без финансови проблеми, управленска длъжност на 21 години и т.н.
17:41ч. 19 Юни 2013 #10 pantev Петрова, от къде е очевидно, че точно Трифонов е човека на ТИМ, а не примерно Портних?
17:39ч. 19 Юни 2013 #9 Мила от Марс Толкова го хулят тоя човек... но той бе първият, който сам си обяви имотното състояние. Добре го е казал - няма да влезе беден в общината и явно няма нужда да злоупотребява.
17:36ч. 19 Юни 2013 #8 Marmalad "Един от тях – Христо Бозов, уж е независим, а БСП гласува номинацията му за кмет на свой пленум. Зад него негласно стои и ДПС, което обаче залага и на още една „независима” кметска кандидатура за Варна" - това е нещо, което наистина притеснява мислещите и загрижените за тоя град варненци!
17:35ч. 19 Юни 2013 #7 Гларус Петрова, който и да стане кмет на Варна, ще се съобразява с ТИМ
17:35ч. 19 Юни 2013 #6 Бай Нашия г-н Понтик,
Това вашето прилича точно на приказката "Крадеца вика дръжте крадеца" :)
17:34ч. 19 Юни 2013 #5 Гларус "Тук е мястото да напомня, че по закон независимите кандидати има право на максимум 200 000 лв. бюджет. Интересно дали екипът на Трифонов се вмества в тези рамки”
Тв7 много мръсно го атакуваха, но и това което пише той за другите, често си е черен PR.
17:32ч. 19 Юни 2013 #4 Petrova на ръководна длъжност сигурно са Тихомир.Иво и Марин :) по ръководна от тяхната ....
17:30ч. 19 Юни 2013 #3 Petrova объркал си се ...човека на ТИМ повече от очевидно е ЧАВДАР тРИФОНОВ!
17:28ч. 19 Юни 2013 #2 Перверзник Да кажат Христо Бозов и Чавдар Трифонов, като са толкова независими, кой им финансира кампанията!
17:24ч. 19 Юни 2013 #1 Geo Къде е Българина а не Руснака Портних за кандидат за кмет ? И човек който не е бил на ръководна длъжност в ТИМ и Мултигруп!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
ООН одобри 300 млрд. долара за бедните страни
Неделя, 24 Ноември 2024 18:57
Конференцията за климата в Баку одобри 300 милиарда долара за бедните страни в рамките на споразумението за климата. Сделката беше постигната след тежки преговори в азербайджанската столица. Споразумението...
| |
|
Уран продължава да е загадка за учените заради заблуда относно магнитното му поле
Неделя, 24 Ноември 2024 17:59
През 1781 г. благодарение на британския астроном от немски произход Уилям Хершел Уран става първата планета, открита с помощта на телескоп. Този студен свят - третият по големина в нашата Слънчева система,...
| |
|
Черно море разби ЦСКА 1948
Неделя, 24 Ноември 2024 17:27
Черно море разби като гост ЦСКА 1948 с 4:0 в мач от 16 кръг на първа лига.
Головете за „моряците“ отбелязаха Клаудиу Кешеру, Виктор Попов, Брено Тейшейта и Дуду.
Черно море вече е с актив от 31...
| |
|
Без ток утре във Варненска област ще бъдат....
Неделя, 24 Ноември 2024 17:14
Без ток утре, 25 ноември, във Варненска област ще бъдат....
8:00 ч. до 17:00 ч.
Поради оперативни превключвания на съоръженията за доставка на електроенергия, са възможни смущения в районите на: гр....
| |
|
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома в Гургъл
Неделя, 24 Ноември 2024 16:23
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома, проведен в австрийския курорт Гургъл, част от Световната купа по ски алпийски дисциплини.
Българският скиор стартира силно и след първия манш зае шеста...
| |
|
Трима души са тежко ранени при взрив на газова бутилка във врачанското село Крушовица
Неделя, 24 Ноември 2024 15:10
Газова бутилка се е взривила във врачанското село Крушовица, а трима души са били тежко ранени, съобщиха от полицията.
Сигналът за инцидента е получен в събота следобед, към 14:30 часа. На тел. 112...
| |
|
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места
Неделя, 24 Ноември 2024 14:39
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места в Обединеното кралство през следващите три години като част от мащабна програма за преструктуриране, която ще доведе до закриване на 4000...
| |
|
Първи в Европа: Днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение
Неделя, 24 Ноември 2024 14:05
От днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение, създадено от INSAIT, институт към Софийския университет “Св. Климент Охридски”. То е достъпно на адрес bggpt.ai и може...
| |
|
Какво ще бъде времето в понеделник
Неделя, 24 Ноември 2024 13:39
През нощта облачността ще е разкъсана, предимно значителна, но ще е без валежи. Над Югозападна България ще е предимно ясно и почти тихо, сутринта там видимостта ще бъде намалена. Минималните температури...
| |
|
Увеличават се цените на зеленчуците
Неделя, 24 Ноември 2024 13:06
През последната седмица се наблюдава увеличение в цените на почти всички зеленчуци, показват данни на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата.
Цената на оранжерийните краставици достига 3.23...
| |
|
Путин обнародва закон, който заличава дълговете на войници, воюващи в Украйна
Неделя, 24 Ноември 2024 12:36
Руският президент Владимир Путин обнародва в събота закон, с който войниците, подписали договор с Министерството на отбраната да се бият на фронта в Украйна, ще бъдат освободени от натрупани финансови...
| |
|
Ангела Меркел не мисли, че е отговорна за войната на Путин в Украйна
Неделя, 24 Ноември 2024 11:21
Ангела Меркел призна, че се възхищава на украинския президент Володимир Зеленски за куража и отдадеността му, но е несъгласна с оценката на украинските лидери, че ролята ѝ в срещата на НАТО през...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|