14:15ч. 3 Декември 2013 #38

Whysont
Изглежда плиткоумните сте вие :))) Тодор Колев винаги ще се свързва с проклетата чалга, която той направи а не с киното. Както всички знаят чалгата е виновна за деградацията на българските тийнейджъри. Калоянчев... 90 % от вас го познават заради речта му в шоуто на Слави. Това кой колко хонорар взима не е критерий за благотворителните кампании!!! Много български актьори са организирали мащабни благотворителни кампании като Уолкър докато калоянчев и колев един лев не са дарили... факт!
00:50ч. 3 Декември 2013 #37

justanotherdreamer
Haus, индивиди с подобни разсъждения като на въпросния Whysont никога няма да достигнат до истината зад думите ти... за огромно съжаление.
00:02ч. 3 Декември 2013 #36

Haus
Whysont;
Нещо разсъжденията ти хич не ми се вързват.Колко бил дарил Уокър колко Калоянчев,колко благотворителност и т.н.А ве пич,ти май не разделяш 2 измерения коренно различни.С парите от един филм Уокър е изкарал такъв хонорар колкото на Калоянчев ще му трябват 3 живота.Много се съмнявам че Калата ако ги имаше тия пари нямаше да прави същото.2-ро как въобще може да сравнявате родна българска продукция с Холивуд.Вие да не сте с болни мозъци? Само хонорара на оператора за "Бързи и яростни" е сигурно 3 пъти по голям от колкото целия бюджет на поне 5 филма в БГ.Дайте да видим колко струва тоя филм?Оппп..май едни много милиони.Иначе Vic е абсулютно прав ,като твърди че тия американски екшъни са по скоро за деца и юноши ,и плиткоумни американци с лигенче под екрана да събират гилзите.Сюджет.Глупости..тия филми нямат никакъв сюджет.Това си е чисто зрелище с компютърни ефекти,и екщън сцени дето и 7 годишно дете възкликва че е супер невъзможно.Там и идва проблема ,че тия деца си мислят впоследствие ,че е възможно ,опитват се да им подражават и се оказват в Тополите.Не знам от подръжаването на кой филм на Калоянчев или Колев или Парцалев или който и да е ще се окажеш там?Тема за размисъл ,кое колко струва...
23:58ч. 2 Декември 2013 #35

justanotherdreamer
А след опетняването на смъртта му, следват милионите статии, ЧЕ ТОЙ Е ЖИВ и всичко е направено и измислено от американците за пари. Готови ли сте? Вече започна.
Нямам думи... Имам думи, но няма да прозвучат добре, ако излязат наяве.
23:15ч. 2 Декември 2013 #34

justanotherdreamer
Ще помоля "инж. Ганьо Балкански" да не ме цитира, след като няма претенцията да го прави коректно и вместо това изважда от контекста казаното от мен. Аз тази чуждица "ХЕЙТЪРИ" не я виждам в коментара си, а ти къде я съзря, че успя и да цитираш?
И не знам как наричаш хора, които се гаврят с човешката смърт, човека се обърна 100 пъти в гроба, спрете вече! То е ясно, че всичко тепърва започва, но на мен това ми бие повече на животинско, отколкото човешко отношение и позиция.
А относно факта, че сравнявате национално-известни актьори със световно-известни, само говори за това колко обществото старателно е загладило всяка ваша мозъчна гънка. Опа, обществото - това сме ние, бе!
Тодор Колев е легендарен, Георги Калоянчев - също. Ако българи не могат да оценят техния талант и безспорно приносите за държавата, то това не са истински българи. Но е нелепо да се спори за чия смърт са страдали повече хора... Едните са наши съграждани, за чиято загуба само истински българин би усетил болката, а това момче, е светновноизвестен актьор за чиято загуба ще страда цял свят (образно казано) и дълго ще се говори.
Не ги наричайте "дъртите" и т.н., това е много срамно за вас. Унизително е. И е нечовечно.
19:48ч. 2 Декември 2013 #33

Whysont
Калун такъв Уолкър винаги е бил, и винаги ще бъде над тях!!!! Уолкър има милиони фенове по цял свят. Единствените хенове на калоянчев и колев за пенсионери :))
19:31ч. 2 Декември 2013 #32

Vic Rattlehead
Ако актьорството му се измерва с броя серии на бързи и яростни - губи. А от кога благотворителността има значение за таланта? За мен филми като бързи и яростни са чалга. И това че вадят пари е по същата причина като чалгата у нас - липса на критичен интерес и способност да се отсее кое е качествено и кое не. Каквито роли са играли Калата и Тодор Колев, това актьорче на малкия им пръст не може да стъпи. А кой къде го гледат определят компаниите разпространители, няма нищо общо таланта и качествата на филма, което опорочава все повече киното като изкуство. Дотук от мен. Оплаквайте си го.
14:19ч. 2 Декември 2013 #31

Whysont
Сигурно ще обвиняват и Нина Добрев, че има повече фенове от дъртите... причината Уолкър да е по-известен - повече талант ;]
14:05ч. 2 Декември 2013 #30

aheloi
А, забравих нещо, но Whysont го добави. Good point :)
14:03ч. 2 Декември 2013 #29

aheloi
Аза, просто Пол е много по голям актьор от нашите български и нивата им по никакъв начин не могат да се изравняват че и променят ако ме разбрирате. Ако нашите бяха големи, защо не са световно известни?
За да прекратя свадата кой е по-добър, ще кажа само, че има хора които определят това. За да сте обективни, сравнете получените награди, броевете номинации, брой филми, брой фенове, etc.
13:56ч. 2 Декември 2013 #28

Whysont
Vic Rattlehead, Aza май не ме разбирате не говоря за калоянчев, че е измислил чалгата, а за колев. Какво е посланието на Калоянчев??? На уолкър от филмите посланието лесно се разпознават, но не и от празноглави тиквеници като вас :)) "Актьорчето" организира безброй благотворителни кампании, има си собствена благотворителна организация и е дарил милиони долари за това. Колко лева за дарили калоянчев и колев за благотворителност например??????? Чакам отговори конкретно на този въпрос. Ето защо Уолкър е по-обичания
10:55ч. 2 Декември 2013 #27

Aza
Whysont, ясно с какви ценности живееш след като актьора "бързи и яростни" е ВЕЛИК за теб. Плюс това съм сигурен, че не си гледал нито един филм на Колев, а дори и да си гледал няма да разбереш посланието. Ти самият си цинизъм.
aheloi, според теб правилно ли е скръбта към втория да е по-голяма от първия? Някак си посланията на актьорите които споменах ми се струват по стойностни, отколкото посланието "бъди бърз и яростен на пътя".
09:16ч. 2 Декември 2013 #26

Sad But True
Мисля, че дебилът, който не си прави труда да пише името на Калоянчев с главна буква, има предвид Тодор Колев, като "човека измислил чалгата". Уайсонт, много си прост, моето момиче....
09:09ч. 2 Декември 2013 #25

Vic Rattlehead
Колко мъка има по тоя свят...
Да сравняваш Калоянчев с някакво актьорче без нито една смислена роля...
А да твърдиш, че той е измислил чалгата...
00:10ч. 2 Декември 2013 #24

Whysont
Цинизъм е да сравняваш хора като калоянчев (не си правя труда да го пиша с главна буква), или човека измислил чалгата довела до деградацията на пишлеметата, с велик актьор като Уолкър. Колко благотворителни кампании са направили калоянчев и колев? Примерно... И нещо повече тия двамат БГ "актьори" бяха дърти когато умряха, докато Уолкър беше само на 40...
23:40ч. 1 Декември 2013 #23

Haus
Не мога да се сдържам когато някой ме нарича олигофрен,без даже да може да прозре с кухата си къртуна ,че нямам нищо против актьора Пол Уокър.Мир на праха му,човека е изпълнител на роля в холивудска продукция с която е станал известен, за която имам против.Защото точно тия продукции възпитават в подрастващите ,че с пистолет в ръка е най великия,или зад волана може да прелита от платно в платно.За съжаления 18,19,20 годишните немогат да усетят тънката разлика в филма и реалноста.Затова съм се нагледал да венци по пътищата на млади хора дето карат с 160,180 в града,или свирят гуми в 3.00 сутринта.Как да го обесниш на плиткоумниците това?Трудна работа.Иначе без "Бързи и яростни" Уокър щеше да е просто никому не известно момче от САЩ.Няма нужда някой да лее крокодилски сълзи ,защото това се нарича цинизъм.
23:14ч. 1 Декември 2013 #22

Ilovestrawbe
айдеее интернет чичките пак почнаха... поне този път се сдържайте да не се карате за глупости
22:54ч. 1 Декември 2013 #21

Haus
Много правилно съм се изразил ама ти си прост с главно П и няма какво да ти обяснявам.Иначе на драго сърце можем да се видим за да разбереш кой е олигофен.Смачканяк..
22:21ч. 1 Декември 2013 #20

alex
По малоумното ти изразяване разбирам, че си олигофрен.И малко трудно ще ме засегнеш на тема "сиво вещество".
"Това което съм го написал не е в смисъл на нещо лошо"
Прочети си пак тъпия коментар и пак помисли дали си се изразил правилно.Дебил
22:16ч. 1 Декември 2013 #19

alex
Да се видим да ми го кажеш в очите ?
21:59ч. 1 Декември 2013 #18

Haus
alex.
ще пишеш олигофрен като второ твое име.Ясно ли ти е малоумник такъв.Нито ме познаваш нито си ме виждал че да даваш такива оценки.Не е карал той ,хубаво.Отивал на благотворително събитие -хубаво.Това което съм го написал не е в смисъл на нещо лошо,ама няма как да ти го събере малкото костеливо мозъче.Опп,извинявай,обидих те на можъче,нещо което нямаш.
20:58ч. 1 Декември 2013 #17

aheloi
Aza, не може да сравнявате национално-известен със световно-известен актьор. И е очевидно, че скръбта към втория е по-голяма от скръбта към първия. И между другото, това че Вие не сте знаели името му, не означава че това важи са всички(а хората които не знаят световно-известни актьори са малко). За да не ме обвинят че съм от олигофренчетата дето забавляват Варна в три сутринта, ще кажа че мразя състезания с коли и подобни самоубийства.
20:52ч. 1 Декември 2013 #16

Anonimen
Мъртъв и яростен ...
20:13ч. 1 Декември 2013 #15

Пламен Йорданов
"...довчера никой не знаеше имената на този актьор..."
Ти сериозно ли?
18:46ч. 1 Декември 2013 #14

Aza
Подкрепям Ганьо Балкански и искам да допълня, че довчера никой не знаеше имената на този актьор, а днеска изведнъж всички скърбят все едно са му роднини (нищо против актьора нямам). А за Георги Калоянчев или Тодор Колев далеч не беше такова вълнението...
18:37ч. 1 Декември 2013 #13

Дидo
Да си кажа честно повече се трогвам, когато чуя за поредната безсмислена катастрофа, при която загиват млади български шофьорчета, както и техните невинни жертви... обикновено първите надъхани от подобни филми.
И не разбирам как може да наричаш някого "хейтър", а после да пишеш "изроди гадни"?
16:14ч. 1 Декември 2013 #12

justanotherdreamer
Почивай в мир. Този талантлив и толкова млад актьор ще липсва на всичките си фенове, безспорно, но помислете за семейството му, което е изгубило най-ценния мъж в живота си. Тъжно е как добри хора си отиват толкова рано, а истинското зло живее дълго и здраво. Тъжно е и как абсолютни изроди коментират статията без да се замислят за това, че става въпрос за човешка загуба и болка на неговите близки. Всеки губи ценни за него хора, не бъдете толкова зли към чуждата болка, която един ден ще е и ваша.
15:02ч. 1 Декември 2013 #11

Стоян
Не съм изненадан от меко казано неуместните и глупави коментари под статията, защото зная, че във Варна бездомните кучета и простите мъже никога няма да свършат.
14:58ч. 1 Декември 2013 #10

Dry-Ice
Жалко, много млад.
Симеонов, какво очакваш от Ганьо Балкански? Той толкова си може.
14:53ч. 1 Декември 2013 #9

s s
Нещастни хейтъри. Стига сте плюли бе човека е починал а вие плюете. Изроди гадни. RIP Пол
14:15ч. 1 Декември 2013 #8

Дидo
Ще е винаги жив в сърцата на феновете, които ще продължат да радват Варна през нощта.
14:01ч. 1 Декември 2013 #7

Стефанов
Жалко, че на тази възраст. Ако не друго поне е умрял по начина, по който би искал.
13:56ч. 1 Декември 2013 #6

alex
Ей Хаус олигофрен такъв, преди да ръсиш глупости поне се запознай с фактите.Не е карал той, а негов приятел.
13:42ч. 1 Декември 2013 #5

Haus
Май от бързи и яростни не се е научил как да как да кара кола.Иначе страхотен актьор беше..
13:23ч. 1 Декември 2013 #4

ironskiМного тъжно:(
13:13ч. 1 Декември 2013 #3

Equilibrium
Млад, красив, талантлив, добър като човек, явно господ такива ги обича повечи и ги взима при себе си :( R.I.P.
12:36ч. 1 Декември 2013 #2

E pisna mi
Почивай в мир! R.I.P.
12:22ч. 1 Декември 2013 #1

Whysont
Жалко... Дъбор актьор беше :( R.I.P.