Борисов пожела да е премиер
ГЕРБ ще върне мандата от президента Росен Плевнелиев за съставяне на кабинет в рамките на 42-рото Народно събрание, съобщи Бойко Борисов. Той посочи, че неговата партия ще се бори за спечелване на 121 депутатски мандата на предстоящите избори и се самономинира за бъдещ премиер.
„Лидерът на ГЕРБ каза още, че настояват за актуализация на целия бюджет: „За да може служебното правителство в тези два месеца и половина-три най-малко, защото ние не сме сигурни дали ще се направи следващо правителство. От това, което декларираме ние, от това, което искат нашите избиратели - по никакъв начин да не се коалираме с БСП и ДПС. Чувам какво казват колегите от БСП - никога с ГЕРБ, никога повече с ДПС. В един момент може да се окаже, че след парламентарните избори нямаме правителство. При тази омраза и конфронтация не е сигурно. По никакъв начин тези хора не са разбрали какво са сгрешили. Ако не си ги направят и през тези три месеца, можем да изпаднем в още по-тежка ситуация зимата", добави още министър-председателят.
„Ако се прави коалиция, да има програма", поиска Борисов.
„Ако се прави коалиция, тя трябва да бъде направена по принципа, по който се правят коалиции в цяла Европа. Тя се прави пред очите на обществото. Съставя се програма и гледаш по нея с кого имаш съвпадения. Към този момент единствените, които виждаме в това отношение са Реформаторският блок. От ГЕРБ сме си поставили задача да имаме поне 121 депутати в следващия парламент. Вариантът е един - лидерът на една партия носи политическа отговорност. Един от изводите и днес е, че когато лидерът на една партия мандатоносител не е в парламента, не носи никаква отговорност за това, което е сътворил, резултатите са тези, които видяхме. Ние сме партия, която искаме да носим отговорност. Другото е безотговорно. Имам 100 експерти в залата. Всеки мога да посоча за премиер и вече да идвам да му давам задачите. Това е задкулисие, това е неправилно, това се случваше една година", категоричен бе Борисов.
|
Коментари |
10:28ч. 26 Юли 2014 #63 Haus Рокерче,и не само ДПС са ни големия проблем а и голяма част от електората им.Ето ти едно материалче,прочети си го ,помисли АМА МНОГО ХУБАВО помисли какво може да ни се случи,и Бойко Борисов ще ти се види като дар божи.http://anonybulgaria.wordpress.com/2014/07/16/%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D1%8A%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D1%86%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5/
00:14ч. 26 Юли 2014 #62 Haus Ами щом не се виждаш тогава ще трябва да си завърташ задните части по добре ,че манфа Доган да ти го набутва по хубаво.Предполагам ,че се кефиш,ама щом един рязан мангал с 8 % подкрепа ни манипулира и управлява 25 години значи сме лош материал за съжаление.
22:32ч. 25 Юли 2014 #61 bobi Татяна сигурно е мръсната.
22:31ч. 25 Юли 2014 #60 ROCKNROLL Какъвто е Бойко, такива го и харесват. Аз, горкото, хич не се виждам в него, но не пречи други пък да му се радват - той обича да се къпе в любовта на кофти материала, който е останал тук...
21:35ч. 25 Юли 2014 #59 Haus А ве Vesco;понеже явно имаш мозък на дете 5,6 клас да ти обясня защо в един от коментарите ми те нарекох мангал.Явно си такъв де,ама все пак.На политическата сцена на България има следното статукство.Комунисти(които си заминават като избиратели защото са баба ми и дядо ми,т.е. бита карата и малка шепа хора с промит мозък,синове и дъщери на активни борци против фашизма,блажили от партията майка за тях ,мащтеха за нас).ГЕРБ като единствена българска партия която ще мине да кажем 15 и нагоре процента.Тук вкарваме абсолютния твърд електорат на ДПС. После малки мижави партийки от рода на РБ,БЦЦ,НФСБ и т.н.Ако слушам теб или рокерчето горкото,следващия парламент Доган пак ще ни го надява от отзад.Пръснат ли се гласовете на българите за тоз и онзи ,МАНГАЛА Е ПАК НА ВЛАСТ..ЩО НЕ СИ ГО НАБИИТЕ В ТЪПИТЕ КАРТУНИ?За мен няма проблеми рамо до рамо с комунисти или каквито и да са само този манаф да изчезне от хоризонта.А що се отнася до моя гуру пак много си се объркал защото не можеш да четеш явно.Защо обиждаш Красимир Каракачанов?Какво ти е направил?Хайде да е Бойко ,разбирам,той явно ви го е надявал от към отзад,че така яростно да го мразите.Аз за друго такава омраза не знам.Иначе и аз не го обичам кой знае колко,ама чак пък такива квалификации...Е по туй съм доктор!Българска политика..
21:04ч. 25 Юли 2014 #58 irons Татяна, гласувай си ти за дпс. Ясно що за човек си, но да те попитам тези твърдения на базата на личен опит ли са или си чула нещо подобно ( т.е. следваш опорните точки ).
17:48ч. 25 Юли 2014 #57 tatyana1 Квото и да обещае- няма да гласувам за него: сутрин казва едно, обед- друго, вечер-трето. Даже ДПС са за предпочитане- те поне само рекетират бизнеса, без да го тероризират.Този който не е на тяхната олигархична групировка, искам да кажа.
17:18ч. 25 Юли 2014 #56 ROCKNROLL Радвай се, то друго не ти остана :)
17:15ч. 25 Юли 2014 #55 Георги Радвам се че поне за нещо сме на едно мнение:))))))))
17:13ч. 25 Юли 2014 #54 Георги :)...Значи се позна;)
17:09ч. 25 Юли 2014 #53 ROCKNROLL Ами какво друго да кажеш, като си натясно.
16:50ч. 25 Юли 2014 #52 Георги Патка
16:32ч. 25 Юли 2014 #51 ROCKNROLL Георги 11:02ч. днес #44
Рокче, какви са според теб другите алтернативи?
Ама голяма досада си значи. Пита и отговор не иска, Крадецът вика: дръжте крадеца!
16:15ч. 25 Юли 2014 #50 ROCKNROLL Да си жив и здрав, Георги, още много години да ме хокаш! Явно си нямаш друга работа.
15:03ч. 25 Юли 2014 #49 Георги Говоря на Веско...комуникацияата с такива многознайници като тебе Рокче е безмислена...от пусто в празно...не досаждай за да не се чудиш после защо ти набиват канчето...
Просто ти напомням за досегашната ни опитност с теб...
Или си мазохистка?
13:19ч. 25 Юли 2014 #48 ROCKNROLL Ако някой тук очаква да започнем агитация за някоя политическа партия, няма да стане :) Нито предизборната кампания е започнала, нито някой ни плаща за това ;) Всеки има право на избор - да си го използва!
13:02ч. 25 Юли 2014 #47 Георги Струва ми се...Ама също така ми се струва и че ако ще приказваме че има алтернатива, то трябва да кажем каква е според нас...Ако разбира се я знаем, а не си приказваме само за да спамим или да многознайстваме или просто да се опиваме от факта че критикуваме и плюем от собствената си висота...
Щото другото е да ревем и злорадстваме че има проблем и толкоз...Тоест всички знаем че има проблем...важното е всеки да каже какво и къде според него е решението на проблема...
Ако всеки си търси сам алтернативата скоро няма да я намерим...Ако сте забелязали в нашата държава отдавна е така...и затова сме на това дередже...
Накратко...смятам че ако някой счита че има алтернатива (дай боже) и изказва мъдрости по този повод в публичното пространство е добре да каже каква е тя според него...другото си е мрънкане и спам...
12:05ч. 25 Юли 2014 #46 Веско Георги,всеки си търси алтернатива,но да се набива в главите на хората,че трябва да ни управляват или едните комуняги или другите и никакъв друг път няма,не ти ли се струва малко като по бай Тошово време пропагандата??? Някой от тях да не се е провалял тотално,че да си търсим причина да го изберем пак??? И не само от тях а и от всички преди тях???
11:38ч. 25 Юли 2014 #45 ROCKNROLL Всеки си има глава на раменете, аз акъл няма да давам. Но на доказали ли се с провала си в управлението партии и политици няма да залагам. Стига вече стари мутри, трябва промяна.
11:23ч. 25 Юли 2014 #44 Георги Е хубу де Веско...нека е права...и ти да си прав...
Ама хайде освен че сте прави да ни споделите и нещо друго..а именно каква е алтернативата?
11:09ч. 25 Юли 2014 #43 Веско ROCKNROLL е права.Боко набива в тиквите на гласоподавателите си че или той или комунягите,само че забравя да сподели,че самия той е от най-грозния подвид комуняги.Неук,арогантен,готов да направи фелацио на всеки в Брюксел и Вашингтон само и само да се докопа до кокала.Екипа му го видяхте,едната я срещнал на пътя и я направил министърка-сигурно най-старателна е била от всички работнички в околията,другия отиде в САЩ след като беше заклеймен от баща си и и и и .... Иначе умни ми доктор хаус,не знам по какво точно си доктор,аз съм Веско и съм излязъл с името си и пиша само и единствено с него.Ти разбира се мислиш че само един човек може да не обича твоя бог понеже не можеш да си представиш нещо друго.За твоя жалост ще ти припомня колко хора бяха излезли на протест срещу комунистическата простотия на герб.Не бях само аз с клонинги около мен нали?
11:02ч. 25 Юли 2014 #42 Георги Рокче, какви са според теб другите алтернативи?
Кажи ни моля те за да се осъзнаем и да излезем от омагьосания кръг.
10:22ч. 25 Юли 2014 #41 ROCKNROLL Докато има хора, които си мислят, че алтернативите са две и няма друг избор, все ще сме на това дередже. Осъзнайте се! Трябва да излезем от този омагьосан кръг, иначе сме загубени.
07:53ч. 25 Юли 2014 #40 Шерифа И аз бих заложил на ГЕРБ... не за друго ами просто те са единствените на фона в момента, които предлагат нещо реално ! Другата алтернатива са пак БСП и ДПС !! НЕ !!! Няма да го преживея още един път.. НЕ ИСКАМ!
07:51ч. 25 Юли 2014 #39 D.Nedeva Всички видяхме, че много по-добре беше с ББ от колкото с ДПС, БСП и АТАКА..... разказаха играта на държавата само за година... ГЕРБ по време на криза направи повече от колкото комунистите за 100 годишна история :)
07:16ч. 25 Юли 2014 #38 nuku сергей борисов пак премиер ,че какво му е .и това ще преживеем
02:17ч. 25 Юли 2014 #37 UncleAdi Ирончо, докато си давате гъза на Доган, само и само за да падне кабинета и да сте на власт от ГЕРБ, защо ви тррявбаше да давате позиции в ЦИК на ДПС и да ги подкрепятре в гласуиванията, както и защо Бойко забрави за задължителнбото гласуване. Ти и всичките поддобни на теб, наедно с майка ти и баща ти, дето му се радват , е хубаво да ви ги набият по два рязани и да ви теглят ножа, мръсни долни еничари
01:59ч. 25 Юли 2014 #36 UncleAdi И ако някой не знае, тези които свалиха кабинета, са ДПС, а сега тъпото гласоподавателче на Бойко, ще ниобясни, как ДПС са нямали договорка с Бойко, и не са издействали нищо от оставката на кабонета за него.. Ирончо, ти си смешен партиен функционер на младежкото ГЕРБ най-вероятно, на който майка му се прекланя в канцеларията и целува всеки ден лика на Бойко на рафта / инак не биха я взели и в долнопробен бардак.. /
А ДПС, са му много благодарно на Бойко защото вече имат още един човек в ЦИК, не без подкрепата на друг.
01:49ч. 25 Юли 2014 #35 UncleAdi "Yoda
Ако обещае да направи магистрала "Хемус" ще гласувам."
споконо, ше я направи, той от 201о я прави и докато беше в опозиция, пак много приказваше,ама сега като дойде, нали знаеш защо няма да я направи, защото червените ще са му виновниоще 4г, а такива агнета като тебе, дето биха ггласували за тоя, прогониха всичкио живо и кадърно от страната.. Бягайте пт България, след като мнозинството си е избрало прИзидент педераст, дето вечеобяви русия за страна на терористи и агресори.
Бягайте т политици и гласоподавателите им, дето се радват, че премиер и призидент лапат черния на Обама и си бършат устите сетне с нашето знаме.
01:45ч. 25 Юли 2014 #34 UncleAdi да пази господ, тая тъпа чутура, дето слугуваше на всички лобисти, да не стане премиер, или министри ония долни боклуци Цачева и Павлова, камо ли осъдения на 3г ефективно прост средношколец Цветан цветанов..
Ще има пак и някой като шофьора ан пашата, да седи в ДКВР и да решава колко ток да плащам.. или ихраната на Борисво този път може да е там знам ли,,,ебаси тъпата държава, бягайте от нея
23:03ч. 24 Юли 2014 #33 ironski Гръм,с Местан върви майка ти.
22:19ч. 24 Юли 2014 #32 Haus julian;ако свестен човек до изборите не се появи на хоризонта ти за кого ще гласуваш? Ето имента за които може да гласуваш. Местан-Доган,Серго-Майчето,Волен-болен,РБ,ББЦ.Ако гласуваш за някой от тях си пълен тъпак.Остава едно БФСБ-ВМРО дето стават,ама ако се отлеят гласове нататък ще обслужат комунистите и мангалите.Така че остана или да си комунист или мангал.Кое от 2-те си?
Никой; Прав си ама я ми кажи как ще стане?Това нещо трябва да се реши в парламента ,който е в София и който е в него го преместват там и му мажат филията.90% от измекярите депутати се явяват от листи от окръжните градове а не са ходили там от години,защото са се устроили в София.Това е все едно да си плюят сами в устите.За да стане ,трябва да стане революция,пък като знам какви говеда сме ,няма как да стане.
VESKO или да те наричам Lefer5,или Robys,Защото само по разсъжденията сте един и същ човек ясен вече.Та,да те попитам; Ти глух ли си ням ли си сляп ли си или си достатъчно прост да не разбереш няколко изречения казани от Бойко Борисов? А те са; Ние няма да се коалираме с никой.Ако имаме по малко от 121 депутата ще търсим само коалиция с РБ.
Сега ще ми кажеш ,че не е истина или че ЩЕ стане друго.Като стане тогава имаш право да пишеш.До тогава цункай задника на тиквоча ,защото той се оказа единствения политик удържал на думата си.Или си мислиш ,че не можеше да направи коалиция с ДПС и реди и да управлява.Можеше ама каза че няма да се коалира с тях,затова стана най безидейната и малоумна коалиция въобще в политиката.Комунисти,националисти и турци ръка за ръка.ЕЕЕ,НЯМА ТАКОВА ИЗВРАЩЕНИЕ,нито по идеи нито по това кой какъв се е обявил в политиката.Така ,че като не разбираш ,поне не се изказвай ,че ставаш смешен!
22:15ч. 24 Юли 2014 #31 Веско Че той за да гласуваш за него не Хемус ами ще ти обещае Винету да ти направи свирка.Щом подобно обещание те прави щастлив,нежно ще ти припомня няколко.1ббб ако стана премиер ще вкарам Ахмед Доган в затвора.Помниш нали-хубаво обещание.2 Портних-като стана кмет първата работа е да спра колите в Морската и Максуда ще стане Лас Вегас. МАМКА МУ ТО ПРЕКАСНО-КАК ДА НЕ ГЛАСУВА ЧОВЕК ЗА ТЯХ????
21:55ч. 24 Юли 2014 #30 Yoda Ако обещае да направи магистрала "Хемус" ще гласувам.
21:42ч. 24 Юли 2014 #29 Гръм Те па щот не вървят заедно с Местан. Фантазиите на вИронски.
21:32ч. 24 Юли 2014 #28 Jullian Имало си беше хас да не иска да е премиер!
Че той нали за това цяла година се ръси да организира платени протести ( Само че кой ли даваше парите?)
Наизмисляха ги разни "ранобудни", Пърдю се беще домъкнал ни в клин ни в ръкав да ги наставлява...
Банкови шашарми прави... само и само да е на власт.
Наша работа е дали след нзмекярското му управление и подчертаната идиотщина цяла година ще му позволим пак да ни управлява.
до хОди да пасе овце, "...чи овчуто многу се търсело" и далеко от властта
Да гласуваме, за да не псуваме!!!
21:27ч. 24 Юли 2014 #27 Пираня Борисов през първия си мандат каза че ще направи от Варна село (виж линк...) а сега какво ли?
20:40ч. 24 Юли 2014 #26 ironski Ами кой друг,олигофрени???? Местан ли?
18:11ч. 24 Юли 2014 #25 badminton Абе хора,ако изборите решаваха нещо,щяха да ги забранят!Казал го още Марк Твен и досега нищо не се променило.Законът е направен така,че свестен човек може да попадне в парламента само случайно!Освен през1990,когато гласувахме за "синята идея",винаги се е гласувало за по-малкото зло.Мисля си,че ББ е по-малко зло от Станишев,особено ако не го съветва някой като Дянков,на когото не пукаше за хората,а само какво ще влезе като числа в биографията му.И все пак,ако случайно се появи някой свестен човек,ще гласувам за него.
16:42ч. 24 Юли 2014 #24 omg Тежко и горко na България.
16:37ч. 24 Юли 2014 #23 Веско И фламе туристи и инвеститори не идват по асфалта а идват по преференции.Те не са каруцари и като видят асфалт да хукнат с каруците си насам защото е хубав пътя.Ако идват то е по съвсем други причини.
16:34ч. 24 Юли 2014 #22 Веско Понеже редиците на ГЕРБ не се стягат и ббб няма да вземе 121 места,ще се наложи след изборите да управлява с ДПС.Мисля че това ще е най-полезната коалиция в новата ни история,
16:32ч. 24 Юли 2014 #21 Boikot bbg, че какво да е направил ББ, той просто нищо не направи за Варна, остави ни на Киро - по течението. За щастие в момента се прави нещо с града. Дано който дойде на следващите избори да продължи тази практика.
16:17ч. 24 Юли 2014 #20 Султанка Ако бат Бойко отново е премиер, трябва да се радваме, че ни управлява Полубог. И в последно време доста е натежал!Ще си тежи на стола!
16:16ч. 24 Юли 2014 #19 Никой На ГЕРБ като има гледам ''експертите'' лошо ми става отсега.Жална ни майка ако спечелят властта.И тока ще скочи моментално и всички стоки заедно с това.Просто не ми се мисли каква сеч и кожодерство ще последва.
16:04ч. 24 Юли 2014 #18 varnenka Който спечели изборите, той ще управлява! Вече не може да се случи същото като миналата година, когато измъкнаха властта изпод носа на ГЕРБ с масовата измама и пропагандна манипулация в деня за размисъл ( Костинбродските бюлетини). Един вид '' Не гласувайте, всичко е решено предварително!'' Много хора се поддадоха и наистина не гласуваха, но затова пък неграмотните цигани бяха много активни и определиха как да живеем ние! И ето ни сега пак там откъдето тръгнахме, че и по- назад!
15:42ч. 24 Юли 2014 #17 Никой Рецептата е проста уважаеми дами и господа...като Швейцария на области и почти пълно самоуправление.Всички евросредства потъват в София или се раздават на мазачите на филии независимо от коя партия са...ако слушкаш какво ти казват от София ще си добре - ако ли не... дотам си.На местно ниво ако има доказани професионалисти в управата ще стига и за крадене и за всичко останало в рамките на областта.Какво е това чудо политик (пълен безхаберник в професионален план) да управлява съдбата на банки,предприятия,енергетика и каквото и да е в материалната сфера?Това е пълен идиотизъм както и да се погледне -и затова и резултатите не закъсняха..скоро ще се пее опелото на българския народ и държава.София =Рим - останалата част на страната - кучета ги яли -това е истината.Демокарацията няма да ни спаси дами и господа.Всъщност точно демокарацията е погребала процъфтяващата в древността град-държава Атина.
15:30ч. 24 Юли 2014 #16 Dernev С подобни приказки прави лоша услуга на ГЕРБ. За сега да си гледа партията само и да се огледат кой да издигнат, като Кр Георгиева, ако не стане варианта с комисарството по външна политика, кмета на Бс, а и в кадровата банка на създателите на ГЕРБ предполагам, че има доста много по-добри, по-подготвени и най-важно по-консенсусни варианта за ПМ на БГ.
15:09ч. 24 Юли 2014 #15 ROCKNROLL Никога вече тикви! Видяхме какво стана с центъра на Варна в разгара на сезона. Видяхме каква беше Варна преди тиквите. Такава разруха като в последните години никога не е била.
15:08ч. 24 Юли 2014 #14 bbg Портних - да, тиквоча не. Портних успява защото милее за Варна, но и защото БСП не само не му пречат а и му помагат, когато става въпрос родния ни ( им) град.
15:08ч. 24 Юли 2014 #13 Flame Асфалта може да не се яде но по него ще дойдат туристи, инвеститори, стоки и капитали .. или пак ще гракнете и срещу това "ограбват ни-и-и".!!
15:04ч. 24 Юли 2014 #12 Gevich Хубаво, нека да строят мостове, пътища, спортни зали. Кой обаче ще ги ползва. Асфалт не се яде. Пък и Терминал 2 чака. Ще направим от край до край магистрали, но няма да има кой да минава по тях. Освен от Турция към Европа и от Европа към Турция. Българите ще изчезнат, защото както казах асфалт не се яде и пие.
15:01ч. 24 Юли 2014 #11 D.Nedeva "Тиквоча" не знам какво направи, но неговия кмет Иван Портних виждаме какво прави с града ни... от години такова развитие не сме виждали..не знам дали е случайност, но във всички градове където има кмет от ГЕРБ има развитие - Велико Търново, София, Пловдив, Стара Загора, София, Бургас, Варна.... еми ше гласуваме пак за тях.. няма на къде :)
14:53ч. 24 Юли 2014 #10 bbg Варненци не забравяйте какво направи тиквоча с Варна. Направи с помощта на циганите Киро пак кмет - дето за 8 години едно камъче и една улица не съгради, но пък беше усъвършенствал вече схемите за крадене и обеща на мутрата, че пак ще прави същото но вече за него. Да ама ТИМ скокнаха и отказаха да му се отчитат на тиквоча и той каза, че в такъв случай ще направи Варна село и почти успя не даде една стотинака за Варна докато управляваше - всичко отиде за София и Бургас. Сега те да си гласуват за него. Ако ние пак гласуваме за Б.Б. Варна наистина вече ще бъде не морска столица, а село от греадски тип.
14:48ч. 24 Юли 2014 #9 Haus никой;много право разсъждаваш ама кой да е?Ако тия са уроди(пък в това никой не се съмнява),кой да е?Тук ни е най големия проблем ,че обществените личности в България са хора с тъмно минало,комунистическа закваска или просто гадняри в душичката си ,интересчий отишли там срещу някой лев ,за да си го избият ,удвоят и утроят.ВНОС НА ПОЛИТИЦИ ОТ ДАНИЯ,ГЕРМАНИЯ, ФИНЛАНДИЯ ,НОРВЕГИЯ,ШВЕЙЦАРИЯ...Докато има българи да решават ,винаги ще има статукство от измекяри,и ненаситни гадове.
14:39ч. 24 Юли 2014 #8 shemet С какво се доказа бе Flame,с това , че е способен с любовницата си да окраде държавния резерв?Или е станал по-малко мутра от това, което е бил в началото на демокрацията?Или че е станал по-малко плазмодий-комунист от това, което е бил преди 1989?
14:37ч. 24 Юли 2014 #7 Flame Никой .. и след като изтрепеш половин България вероятно ще поискаш да направим теб доживотен управляваш? Айде стига революции...навоювахме се вече 80 години. Трябва да се правят пътища, мостове, училища, заводи, кораби танкове....трябва да престанем с това всеки следващ управляващ да унищожава постигнатото от предния. подкрепям бойко Борисов и ГЕРБ защото веднага се отказа от властта щом (уж ) народа му я поиска. А я ги виж червените шебеци...404 дни протести.
14:11ч. 24 Юли 2014 #6 Никой Затова трябва да се гласува масово и да се удави купения вот.Аз бих гласувал за партия Драгунов или АК-47 - ако някой направи такава партия записвам се и да ги почваме наред тия изроди - местановци,бойковци,барековци,станишевци,пеевци и прочее сган на хранилката - всички наред...Докато им се разминава безнаказано -ще стават още по-нагли.При тази катастрофална ситуация пак да се пънеш да ставаш примиер - познайте какво ни мисли този изрод долен както и всички около него...Ако имаха почтени намерения като партия щяха да стоят далеч от властта в опозиция - друг да им вади горещите кестени от огъня в този момент.
13:52ч. 24 Юли 2014 #5 Flame Gevich .. всеки трети може и да не го иска...но другите двана нямат нищо против. По-добре да се строят магистрали, спортни зали и мостове отколкото да слушаме по цял ден празни приказки за "отпушени социални плащания" и прочие леви глупости.
13:45ч. 24 Юли 2014 #4 BBB Що бе, може и Местан. Нали ще са в коалицийка с ДПС така или иначе
13:44ч. 24 Юли 2014 #3 Gevich Самодоволна физиономия, много му се иска, ама може и да няма.
Герберите си минаха по реда, и онези си минаха по реда. Крайно време е да се направи ново велико народно събрание, и проблема с 240 хрантутници да се реши. На 6,5х млн граждани в България - 240 броя депутати. Стига с това. Спестили пари от глоби. Как на хартия ли?
Ако питате на улицата - всеки трети ще каже че не желае ГЕРБ да ги управлява.
13:42ч. 24 Юли 2014 #2 Flame Щом се е доказал човека .. защо да не е премиер пак. Кой друг...Станишев ли...ха!
13:38ч. 24 Юли 2014 #1 Makaveli Един път беше, стига му толкова!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
БЕЛВЕДЕРЕ РЕЗИДЪНС - зеленият квартал на 10 минути от Варна, пред акт 16
Понеделник, 25 Ноември 2024 10:54
Възползвайте се от настоящите ценови предложения, които ще важат до 20.12.2024 г. и открийте своя мечтан дом.
Поради големият интерес и динамично търсене, предсрочно започва изграждане на предпоследния...
| |
|
ПП-ДБ: Отказваме, Борисов за премиер е абсолютно неприемливо предложение
Понеделник, 25 Ноември 2024 19:00
Бойко Борисов за премиер на България е абсолютно неприемливо предложение. Отказваме предложението на ГЕРБ!
Това заявиха от "Продължаваме промяната - Демократична България" в писмо до медиите.
Отказваме...
| |
|
Започва конкурсът за най-красиво писмо до Дядо Коледа
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:53
Български пощи“ стартира традиционния детски конкурс „Най-красиво писмо до Дядо Коледа“. Крайният срок за изпращане на писмата е 18 декември, съобщиха от националната пощенска служба.
Условията за участие...
| |
|
Израелският кабинет санкционира най-стария вестник в страната заради критично отразяване
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:41
Кабинетът на Израел единодушно гласува да санкционира най-стария вестник в нацията, Haaretz, в неделя, позовавайки се на критичното му отразяване на войната след атаките на Хамас от 7 октомври и коментарите...
| |
|
Край Бургас ще търсят потенциални замърсявания с изкуствен интелект и водни дронове
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:27
Чрез изкуствен интелект и водни дронове Община Бургас ще има възможност да открива потенциални рискове от замърсяване на местообитанията в Черно море. Техниката ще бъде закупена по проект в подкрепа на...
| |
|
Започват пътни ремонти в „Аспарухово“
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:15
От днес започва рехабилитацията на пътната настилка в район „Аспарухово“, като дейностите ще стартират от подхода към корабостроителницата под Аспарухов мост. След това техниката и екипите ще изпълнят...
| |
|
Депозитите на домакинствата у нас са нараснали с над 6 млрд. лева от началото на годината
Понеделник, 25 Ноември 2024 18:02
Депозитите на домакинствата в търговските банки у нас са се увеличили с 6,1 млрд. лева от началото на годината и вече надхвърлят 86 млрд. лев. Това сочат данните на Българската народна банка (БНБ), предаде...
| |
|
Първо огнище на чума у нас, умъртвяват близо 1800 овце
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:48
Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) констатира първо огнище на чума по дребните преживни животни за последните шест години. Заболяването е потвърдено в град Велинград, община Велинград,...
| |
|
Засаждат нови кестени на варненския бул. "Приморски"
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:33
Този петък, 29 ноември, от 10 ч. ще се извърши засаждане на 19 млади дръвчета от вида "обикновен кестен" на бул. "Приморски" в изпълнение на компенсационната програма. Мероприятието ще се осъществи при...
| |
|
Няма данни за пострадали българи при инцидента с кораб край Египет
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:19
Към момента няма данни за пострадали българи при инцидента с туристически кораб край египетския курорт Марса Алам на Червено море. Това съобщиха от Министерство на външните работи.
17 туристи са в неизвестност...
| |
|
Без ток във Варна и областта утре ще са...
Понеделник, 25 Ноември 2024 17:06
Поради извършване неотложни ремонтни дейности и обслужване на съоръженията за доставка на електроенергия утре, 26 ноември, без ток във Варна и областта ще са:
- от 9:00 до 14:00 - гр. Варна - бул. Хр....
| |
|
Предаваме на Франция семейство, извело децата си в България
Понеделник, 25 Ноември 2024 16:52
Съпрузи от Франция ще бъдат предадени на френската страна, реши Варненският апелативен съд в две отделни производства. Основание за това са Европейски заповеди за арест, издадени от съдия-следовател към...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|