02:39ч. 5 Август 2012 #112
Гларус
Булевард Варна, е най-скъпият и мащабен проект залегнал от 30г за реализиране с оглед развитието на града. Т.е. хората са знаели още преди 30г че ще станат задръствания на ВиК и околовръстно, ако не се реализира. Но този проект струва над 300млн , това е фантастична цифра за Варна :D бЮДЖЕТА НА вАРНА ЗА ВСИЧКО ЗА 2Г :D
23:21ч. 4 Август 2012 #111
12344
Естествено,че задръствания има и в други градове в Европа, само че не го казах в този смисал, то нямаше, а сега има. Друг е въпроса защо досега не се е реализирал булевард Варна. Но абсурди има. Например забелявах, че след като направиха кръговото над Пикадили Парк няма нужда от прословутия светофар на главния път след това? За какво свети червено и зелено, та то завиващите на ляв завой са 1-2 коли на 30 минути.
Била съм в много други европейски градове в Испания, Франция, навсякъде проблема със задръстванията е решен.
22:23ч. 4 Август 2012 #110
Гларус
и сега ще правят 3ти март, малоумна работа...
22:22ч. 4 Август 2012 #109
Гларус
Самият околовръстен път не е околовръстен, там трявба да с а4ри ленти, учудвам се на цялата общинска администрация и кмет, как този път все още не е станал 4лентов двупосочен, това е някакъв ужас Още повече, това ОМВ трябваше да го бутнати да пуснат движението, ама пак нямаше толкова пари общината, много сме нае.ани от към пари.. София з апоследните 3г премиера наля над 500млн за околовръстните дъги и продължава, вие знаете ли с половуната от тези пари, какво щеше да представляват не това над цветния или под максуда,ами и булевард Варна щеше да е готов в участъка до разклона под Виница
22:17ч. 4 Август 2012 #108
Гларус
user, когато някой ми каже, че във Варна има задръстване ми става смешно, просто ти е бедна фантазията, накакво викат хората в цял свят задръстване. Има 3места в града, където ако стане катастрофа и се получават колони. Аспарухов мост, пътря за златни и този за Виница. Това което става на околовръстния път е в следствие на това, че София не отпускат пари и невъзнамеряват за булевард Варна, заради това, целият трафик за Виница и комплексите особено лете, миава по старите пътища и покрай шитрокият център, вместо в права линия по булевард варна и да с еоткач1ат на различните разклонения. Така се натоварва целият център и трафик по бул Левси и околовръстен , а половината коли не трябва да минават от там а по това което е запланувано от 30г и за което Жечев спомена преди година, че финансиране , надали ще има преди 2020.. за жалост на всички нас. Всичко е измислено, но дори сега, това леко стълкновение на околовръстното, не е задръстване, ще ме прощаваш ама 10мин макс забавяне НЕ Е ЗАДРЪСТВАНЕ...
22:10ч. 4 Август 2012 #107
Гларус
Аз май писах, преди 15г градът беше поне с 200 000 по малко икакто си се водихме 350 000 РЕГИСТРИРАНИ (сега сме 450хил регистрирани ама и още 150хил поне нерегистрирани адрестно и на квартири, или дори със собственост но без адресна регистрация тук, а за това мисля, че е излишно да го спорим, че сега са наистина с поне 200хил повече жителите.. С този презастроен туризам, те само таксиметровите шофьори са се увеличили с няколко хиляди в региона. Във Варна в момента има над 1млн ППС-та. Онзи ден някакво официално лице го спомена. реално колите са се увеличини поне 2пъти, повтарям поне 2пъти за последните 15г. Естествено, че ще ни се стори натвоарен трафика. Но ще ме прощавате, явно от Варна не сте излизали, ако на това нашето му викате трафик или на нещо изобщо задръстване, тук повярвайте сме си направо РАЙ !!! повтарям - РАЙ... ине става дума за София, а за доста други пренаселени градове
21:49ч. 4 Август 2012 #106
12344
Bozko преди 10-15 години е нямало 200 000 души, ами колко автомобила е имало преди 10-15 години и колко има сега? И всички като тръгнат на работа, такова задръстване става, че може да мине един час, докато стигне човек за работа, карайки по Осми Приморски. Това определено не е нормално. Аз също съм "за" това да има такива съоръжения, но не на такива места, че да стават още по-големи задръствания,не беше ли по-добре първо дупките да се закърпят? Сега става дупка - полегнал полицай....
Как може човек да успее да стигне до работа навреме в това задръстване, за разлика от преди 10-15 години,сега вече се следи работното време.
17:29ч. 4 Август 2012 #105
morski Кой изпълнява обществената поръчка и как я спечели? Някой знае ли? Има места където много по-ефективно за транспорта и пешеходците е да се построят естакади/надлези/ - бул."Левски" на пример.
14:46ч. 4 Август 2012 #104
nestinarka
Dry-Ice, казваш да ги бяха наслагали преди 15-20 години...
Ами те ги бяха наслагали преди 20-тина години, навсякъде, но... оказа се, че са незаконни, нарушават правото на свободно придвижване, нанасят материални щети, пречат на специализираните автомобили и създават допълнителни условия за произшествия.
И ги забраниха навсякъде другаде освен около училищата и детските заведения и то само, ако от там не минават маршрути на градски транспорт.
Хайде сега да се връщаме в каменната ера и да обявим Варна за пешеходен град.
Що за евтин популизъм!?
14:41ч. 4 Август 2012 #103
Dry-Ice
Хайде стига с тези схеми! Като много ги разбирате схемите да се бяхте включили в тях.
14:20ч. 4 Август 2012 #102
Lilov_1
кое му е хубавото бе ??? има на места където път няма ама има легнал полицай зимата като мине снегорина и пак ще си говорим , това е схема за източване на пари , поне да ги бяха използвали за безумно и неефективно пълнене на дупки по пътищата , защото не мисля че е редно да плащам 300 лв данък и да си тртоша колата всеки месец !!!
14:16ч. 4 Август 2012 #101
БГ7 21
Едно хубаво нещо да направят градската управа,при това с европари и да срещне толкова недоволство???Голяма работа,че някой дебелогъз шофьор ще се забави 10 минути докато пристигне в мола!!!
13:21ч. 4 Август 2012 #100
Гларус
Мишок, прав си, линейката трудно ще стигне до Пикадили Владиславово за 3мин
13:20ч. 4 Август 2012 #99
Lukco
Kaто си избрахте Киро ще го търпите с безумията му още половин мандат, пък после пред урните добре си напарвете избора...
13:18ч. 4 Август 2012 #98
Dry-Ice
Шелдон, малко ли пешеходци включително деца измряха по пътищата, че говориш за превенция? Ако ги бяха наслагали преди 15-20 години щеше да е превенция. Сега е ограничителна мярка за шофьори-идиоти.
13:02ч. 4 Август 2012 #97
Sheldon Тезата, колко било безопасно с бабуните е безумна. Всяко нещо трябва да има някакви граници... Ако тръгнем по този път на идиотска превенция излиза, че е най-добре направо да се забрани движението на автомобили във Варна. Тогава няма да има пострадали със сигурност.
12:54ч. 4 Август 2012 #96
Пеева
Хайде аз отново да се обадя след като прочетох доста интересни статии.Няма нищо против легналите полицаи.Обаче не пожелавам на някой от по долу обсъждащи този въпрос да го хване бъбречна криза или не дай си боже да му се наложи по най бързия начин да бъде откаран до някой от спешните кабинети.Е драги ми съграждани не се сърдете на това че се бавят линейките и затова че доста ще подскачате в тях.По Хр.Смирненски посока терапия има поне 5-6 такива и сте наясно какво е движението.А що се отнася за Брегалница на линейка и трябват най малко 3 мин. да стигне до пикадили.Благодаря за легналите полицай.Радвайте им се.
12:42ч. 4 Август 2012 #95
squeezer
Абе карайте бе хора,кви легнали полицаи,кви пет лева,СПРИ-ТРЪГНИ ТАКА ПО ХУБАВО СЕ ДИША''ЧИСТ'' ВЪЗДУХ,ще измираме като пилци с това повишаване на вредните емисий на''новите''коли в града ни.....МАЛОУМНИЦИ ПРОСТИ
12:19ч. 4 Август 2012 #94
sladoletka
Еииии пооостиии нека да има полегнали полицаи, така е по безупаснооо
11:33ч. 4 Август 2012 #93
Гларус
Моля, част от тук коментиращите, да се въздържат от коментар вече. Въведените легнали полицаи в града, вече 100на100 са спасили поне 1-2 човешки живота. Съпоставете се, с близките на жертвите дадени в тези участътци. Преди и от ХЕИ можеше да чуеш непристанно форсирващите машини по 8-ми Приморски полк, сега намаляха. И незнам аз лично, кога съм минавал там с под 60 преди да сложат легналите полицаи. Преди 10-12г, все още ги нямаше тези 200 000 нови жители на Варна, трафика беше съвсем друг. От Паралакс до кметството съм карал и със 150 с фиата, бхяме млади и луди глави, да си призная, съжалявам и се радвам, че детето в мен, не е станало убиец. Затова е хубаво, да има такива превантивни решения, за да няма риск.
11:31ч. 4 Август 2012 #92
Sheldon В цял свят хората си подобряват пътната мрежа с основната цел да се намалят задръствания, да се улесни трафика оттам и изгорелите газове от автомобилите. При нас не стига, че са ужасни пътищата, ами затапват булеварди и околвръстното в бабуни ... Много се извинявам, но на Ген. Колев и в момента пешеходците си минават, където сварят и въобще не минават по пешеходните пътеки. Горе на Мир (пред МСАТ) пък същите изчакват всички коли да минат и седят и блеят. Също ми е направило впечатление, че изнервени от бабуната, шофьорите не си правят труда да спрат на пешеходната пътека след нея. От цялата работа ще скъсат нервите на всички шофьори.
11:15ч. 4 Август 2012 #91
todorakis
Не знам защо спорите, примерно на улица Кракра рано или късно трябваше да се сложи.Дори и на пешеходната пътека пресичането става трудно, защото колите не ти дават път.
10:33ч. 4 Август 2012 #90
Lilov_1
А бе защо са се навъдили толкова тъпанари тука , пътищата не са ли за шофьорите и колите , а не за пешеходците ? ами да започват и те да плащат пътен данък щом според тях ще ми определят трафика ! защото някой малоумник решил да пресича по диагонал на някой натоварен булевард и давай ще спрем цялото движение , ще заобиколи малко и ще мине на някой светофар и няма да има проблем !!!
09:45ч. 4 Август 2012 #89
Стефанов
Dekito, точно за това са пешеходните пътеки за което казваш и аз лично се съобразявам с тях. Но повярвай ми, освен зад волана съм и пешеходец. Дори съм пешеходец в пъти повече от средностатистическия. Обичам да вървя. Обаче да се излиза с твърдения, че се чака по 5 че и по 15 минути за да се пресече е меко казано преувеличаване. Както писах и по-долу, не съм против легналите полица. Против съм да се слагат на безумни и ненужни места. Пак ще посоча примера с този на 50 метра от светофар. Толкова ли е трудно да се отиде до светофара?
09:24ч. 4 Август 2012 #88
Dekito
Стефанов браво бре. Пешеходните пътеки за какво са. Те са нарисувани така за красота :) Я си четете закона и се съобръзявайте с него.
09:14ч. 4 Август 2012 #87
Стефанов
vipkns, браво пич. Вече няма да чакат по 15 минути за да пресекат. Къде това бе мой човек? То не се е налагало и никога, просто е необходимо да повървят 1-2 минути до най-близкия светофар и да си пресекат там, а не на място където им кефне.
Ей сега обаче ще се налага да чакат по някоя друга минутка повече за автобус, линейка, пожарна и квото друго си помислите.
07:18ч. 4 Август 2012 #86
keli
Поздрави за "легналите полицаи"!!!Безумна е ситуацията само за ония,които не уважават правилата за движение и карат с висока скорост.Пречат и на всички,които правят среднощни гонки и врътки.Ако има още легнали полицаи и камери-трудно ще се случат свистящите през нощта гуми и зверското форсиране..За мен ето тоя шум е проблем,спокойна съм за децата си!
01:14ч. 4 Август 2012 #85
Koko7 Вероятно са "скочили" точно тези шофьори, които редовно минават с висока скорост през кръстовищата и не спазват предимството на пешеходците. Аз лично съм ЗА легналите полицаи. Те пречат на автомобилите да развиват опасни скорости и правят движението далеч по-безопасно. Вярно е, че се трошат колите, но ако се мине бавно, не е толкова лошо. Пък и така е - като не знаят шофьорите да се съобразяват, трябва да им бъде наложено! Определено им е по-лесно на пешеходците да пресичат сега, няма нужда да чакат по 15 мин на място, където имат предимство заради нетолерантността на тези, които са зад волана. Айде да започнат да спазват правилата шофьорите и тогава да се оплакват!!!
00:30ч. 4 Август 2012 #84
Dry-Ice
Ще вземете накрая да поставите вселенски рекорд по слабоумни заглавия и неграмотни статии. Къде скочиха тези и как решихте, че са граждани на Варна?
23:59ч. 3 Август 2012 #83
vankata2
Поставянето на "легнали полицай" и хоризонтална маркировка която ще просъществува до първия дъжд има само една цел - да бъдата усвоени 4те милиона гласувани от Общинския съвет! Както и всички нови кръстовища кръгови, светофари и пробиви които водят на никъде! Ще са нужни милиони левове за да се отстранят пораженията по инфраструктърата на града нанесени от идиотите чиято единствена цел е да откраднат колкото се може повече с пордния безсмислен проект!
23:44ч. 3 Август 2012 #82
Dry-Ice
Възмутен, ти пък вземи си редуцирай удивителните знаци или си удари една ... разходка за успокоение.
Аз пък като гражданин на Варна искам да има легнали полицаи за да бъдат по-предпазени децата и пешеходците въобще на рискови места. Хич не ми дреме за чобанягите, които искат да си карат каруците, като на село.
23:01ч. 3 Август 2012 #81
Vazmuten
aheloi,
Ходи си в Ахелой и ако искаш ,може и с колело,може и пеша да ходиш на работа!!!
Щото там не знам да имате и градски транспорт!
А като те гледам ,че си се регистрирал от "Ню йорк" - там е супер градския гранспорт!!!
Не и във Варна!
И разберете веднаж за винаги ,че ползването на кола не е и не трябва да е лукс , а необходимост!!!
И престанете с глупавите съвети!!!
22:39ч. 3 Август 2012 #80
aheloi
Като ви е скъпо с коли - използвайте градския транспорт и в частност маршрутките. Автобус във краен случей.
22:37ч. 3 Август 2012 #79
morski
Улица Брегалница след входа на линейките посока второ районно е в ОГРОМНИ КРАТЕРИ, колите се трошат, линейките като излизат се бавят, щото някой нещастник не оправя пътищата, а дава пари за легнали полицаи.
Ама с малоумници управници е така. Той кмет ми се иска да му прасна пет в муцуната и после да платя 200 лв убдх, боли ме г.за за 200 лв.
Некадърници долни.
22:09ч. 3 Август 2012 #78
Vazmuten
Не знам до колко пътните условия във Варна или метеорологичните такива (ползването на климатик , примерно) повлияха върху разхода ми на гориво ,но от два месеца разхода ми от 11/100 през май стана 14,4/100 в края на юли!!!
Говорим за газ!!!
Сега не мога да си представя какво ще стане , когато започнем да караме и на фарове!!!
И може ли някой да обясни :
На кого беше необходимо и какъв ефект ще има тази поправка в закона по отношение на ПТП в града???
За движение по извънградските пътища - категорично ДА!!!
Но в градски условия - Сори!
И един "банален" въпрос към общинарите:
Това ли ви беше проблема?
А разбитите улици ,по които и без "легнали полицаи" едва се кара???
21:59ч. 3 Август 2012 #77
12344
Goshko извинявай, ама през зимата на минус 15 градуса и виелица как се ходи пеша или се кара колело?
Идеята е добра, стига да не стават задръствания, а така стават още повече..
Все пак има и градове, в които колите спират пред пътека, ако видят,че пресича човек, без да има полегнал полицай,но тук във Варна всички карат като джигити,особено тези със номера,които започват със ТX.
20:24ч. 3 Август 2012 #76
Пеева
Абе някой пак налапа едни здрави пари.Ще го отчетем като грешка след време но за жалост отново кмета ни ограби.
20:01ч. 3 Август 2012 #75
Go6ko
Аз лично съм за .Какво толкова ви пречи да яхнете няколко колелета или пеша да тръгнете на работа ?
19:08ч. 3 Август 2012 #74
IOI
никой не гледа тези камери и не пише актове на нарушителите,които не дават предимство или карат с превишена скорост...това е проблема.ама в бг сме свикнали всичко да става по първобитния начин с налагане на ограничения и забрани...ами по-добре да бяха изкопали трапове по улиците-хем по-ефтино,хем можеше и в гинес да влезем....
някой да се сеща за някакви стимули за добрите водачи които карат разумно и безопасно-като допълнителни точки или данъчни привилегии?!
понякога един стимул и похвала имат много по-голям ефект отколкото наказание и глоби!!!
18:49ч. 3 Август 2012 #73
tonibomboni71
Ами те снегорините ще ги оправят зимата и после пак от нашите пари ще плащаме за да си трошим колите по бабуните! България - велика страна с хора незаслужаващи да живеят тук!
18:30ч. 3 Август 2012 #72
Mu(n)cho
стига плач и противопоставяне, истината е по-средата: има и пешеходци и шофьори, които не са цвете за мирисане. понеже шофьора може да нанесе повече вреда с своето МПС ограниченията рефлектират по-силно върху него. между другото само да отбележа, че преди да сложат легналите полицаи 8-ми приморски беше станал състезателна писта и всякакви пишлеменца с мотори и разни лъскави "бегачки" хвърчаха посред бял ден
18:25ч. 3 Август 2012 #71
samoleta
А питате ли се защо се стигна да слагат бабуни преди пешеходните пътеки? Защото масово не се дава предимство на пешеходците! И аз съм шофьор всекидневно и виждам негативните последици, но признавам и че пешеходците така са по спокойни. Живея на ул. "Кракра" и преди 2 дни сложиха бабуните до пешеходната пред джобовете. Преди да ги сложат бяха боядисали пътеката червено-бяла и реших да се пробвам смело да мина. Една кола едва спря точно ПРЕД мен и шофьора ми прави знаци, че не видял! Затова, е болшинството сте такива, сега ще страдаме всички! Не се заканвайте на пешеходците, защото само вие, нетолерантните шофьори, сте виновни! Живота е по-ценен от колата ви или времето ви!
18:23ч. 3 Август 2012 #70
Dekito
nestienarka ето ти един друг цитат от закона.
Чл. 119. (1) При приближаване към пешеходна пътека водачът на нерелсово
пътно превозно средство е длъжен да пропусне стъпилите на пешеходната пътека или
преминаващите по нея пешеходци, като намали скоростта или спре.
(2) При заобикаляне на спряло пред пешеходна пътека пътно превозно
средство водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да се движи с
такава скорост, която да му позволи да спре, за да пропусне преминаващите по
пешеходната пътека пешеходци.
Както казах ако не знаеш закона и правилника не трябва да имаш книжка. Аман от неуки и незнаещи! Заради такива като теб има толкова жертви на пътя!
18:10ч. 3 Август 2012 #69
Robberta
Преди ме кефеше да се движа по Девня,откакто направиха тези кръгчета недоизмислените ,спрях.Сега легнали полицаи....и ние които цял ден сме по -пътищата работният ни ден се увеличи поне с един час.:)който разбира се няма да ни бъде платен.А относно пешеходците----те не мислят ,те не знаят какво правят ,те са самоубийци за мен.Варна е градът с най-много подлези в цяла България и с най-много убити пешеходски.
Мили пешеходци ползвайте подлезите ,колкото и да ви мързи и колкото и да са разрушени.Ето направете един митинг да ви оправят подлезите с тези парички за полицаите идеално щеше да се получи,но не на вас ние водачите на МПС сме ви виновни.Не си влачете децата за ръчичка ,а дори някои и ги подритват да бързат да пресичат....нека всички бъдем културни на пътя....и спазваме правилата,пресичането на неразрешено място е равносилно на това да минеш на червено,а иначе казано катастрофааа.
17:48ч. 3 Август 2012 #68
nestinarka
squeezer, именно за това озлобление, създавано по изкуствен начин с идиотски решения, говорех.
Ти нямаш нищо против пешеходците, но такива кампании като тези с бабуните, събуждат озлобление, омраза между пешеходци и шофьори.
От там нататък, заставайки на едната или на другата страна, властимащите просто си прокарват техните частични тенденциозни решения и проектчета, раздават си паричките на свои хора за щяло и нещяло...
И всичко това от джоба и на гърба на всички - и на пешеходци и на шофьори.
17:43ч. 3 Август 2012 #67
squeezer
Сега още повече се озлобяваме и никакво предимство на пешеходците,а някой ако има претенций ще яде юмруци!
17:43ч. 3 Август 2012 #66
port
Абе, вие всички философи, вместо толкова драсканици днес да сътворите, да бяхте покопали, попремели, нещо полезно да свършите!
Или е по-лесно да си правите ч..ии. на интелекта!
17:39ч. 3 Август 2012 #65
nestinarka
Ядосаната, аз не деля хората на шофьори и пешеходци. Както съм споменала и шофьор съм, и пешеходец, и велосипедист.
И може би точно защото познавам закона от всички гледни точки, познавам задълженията и правата на всички участници... АЗ НЯМАМ ПРОБЛЕМИ НИТО КАТО ПЕШЕХОДЕЦ, НИТО КАТО ВЕЛОСИПЕДИСТ, НИТО КАТО ШОФЬОР, когато спазвам правилата и съобразявам пътната ситуация, независимо в коя роля на пътното платно съм в момента.
Проблемите идват от изкуственото противопоставяне на различните участници в движението, тенденциозното внушаване на "божественост"на пешеходците, посредством това противопоставяне. Проблеми създават различните нелепи, непрофесионални и идиотски "решения" като това с пътеки и бабуни на излишни и непрактични места, пренебрегвайки общата картина на трафика.
17:29ч. 3 Август 2012 #64
squeezer
Мамицата им долна на тези дето го измислиха това безумие,през 5 метра бабуни,дано измрат изроди мръсни,никъде го няма това само скапания ни град за съжаление.ПУБЛИЧЕН ЛИНЧ НА ЧОВЕКА РАЗРЕШИЛ ТОВА НЕДОРАЗУМЕНИЕ.КРАДЦИ НИ УПРАВЛЯВАТ!
17:28ч. 3 Август 2012 #63
qdosanata
към нестинарката::: явно си много запозната със закона-по книга, но може би е добре да го дадеш на шофьорите, че е хубаво те да го знаят!!! Че няма изрядни пешеходци-няма, но защо ли е така?? Старая се да пресичам винаги там където трябва, но в повечето случаи шофьора рязко бие спирачки точно пред мен(-нищо, че аз съм на зелено, пресичам бързо, на пътеката) или минава пред мен, без да ме пропусне или ако тръгна на зелено и на половината на пътя ми то стане червено..да не ти казвам какво става тогава. И, защо е тази нетърпимост към пешеходците?? За къде бързате вие шофьорите? Вече не пресичам правилно-просто няма смисъл-каквото и да направя -все съм крива на шофьорите-така вече знам защо си отнасям благопожеланията, но не искам да е така...Не мога да проумея как в другите държави всички спазват всичко и са доволни, ние никога нищо не спазваме, все сме недоволни и оправия няма...
16:45ч. 3 Август 2012 #62
SKYLINE
Перде ли си какъв си - града ни първо е тесен - по никакъв начин не е съобразен за трафика които има в момента - и да изсереш тези ограничители - на възлови места - имаш ли представа колко спъва трафика това в пиковите часове?Това е джижещата сила на града - най-много хора се придвиждат така - и е голямо неудобство.Но не вие си гледате от собствената камбанария и не си давате сметка изобщо.На проблемните места много по-добре е един (кратък) светофар да се сложи от колкото тези глупости.
16:40ч. 3 Август 2012 #61
nestinarka
Dekito, ето ти извадки от закона за движение по пътищата, които потвърждават моите думи!
Чл. 113. (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) (1) При пресичане на платното за
движение пешеходците са длъжни да преминават по пешеходните пътеки при спазване
на следните правила:
1. преди да навлязат на платното за движение, да се съобразят с
разстоянията до приближаващите се пътни превозни средства и с тяхната скорост на
движение;
2. да не удължават ненужно пътя и времето за пресичане, както и да не
спират без необходимост на платното за движение;
3. да спазват светлинните сигнали и сигналите на регулировчика;
4. да не преминават през ограждения от парапети или вериги.
Чл. 114. На пешеходците е забранено:
1. да навлизат внезапно на платното за движение;
2. да пресичат платното за движение при ограничена видимост;
3. да извършват търговия и услуги на платното за движение.
16:37ч. 3 Август 2012 #60
12344
а какво ще стане като завали сняг? Дали снегорините няма да "изчистят" и легналите полицаи,както този,който беше пред Терапията,вече го няма след зимата:)
16:33ч. 3 Август 2012 #59
Перде
А колко ме забавлява някой като започне да обяснява как било в "нормалните страни". При това без да си има и малка идея. Ами и в нормалните страни ги има легналите полицаи. даже самите пешеходни пътеки се правят като легнали полицаи. Иначе със светофари щеше да е много по-цивилизовано, но колко ли ще струва? Или казано по друг начин, ако са направили голямата далавера с легналите полицаи, то със светофарите щеше да е удар за милиони.
Някой от противниците на бабуните дали се е опитвал да пресече "околовръстното" преди? :)
16:13ч. 3 Август 2012 #58
Dekito
По-голям контрол трябва да има. Караш ли над 50 - глоба. Да няма милост. Не някакви гъзена на по 18-20 години да се правят на важни с някакви голфчета. Аз също съм шофьор и карам спортна кола, но НИКОГА не си позволявам експерименти и своеволия.
16:11ч. 3 Август 2012 #57
lora9797
даже са малко,който иска да лети да минава по околовръстното,не може да се пресече спокойно даже и на зелено,задръстени кръстовища-постоянно напр.на лятно тракия,минаващи пред краката завиващи докато сме на пеш.пътека,безобразията са безброй,българина,т.е. ганьо разбира от камшик
16:10ч. 3 Август 2012 #56
port
Боже, опази България!
Приказката за рака и щуката- толкова противоречив народ, събран на една педя. Разединяват ни едни бабуни! Какво ли може да ни обедини? Всички акъл дават, компетентни, философи, а парите им изтичат в канала!
16:09ч. 3 Август 2012 #55
zaguban4o
Айде, стига вече сте врънкали. Има шофьори дето бръмкат с по 100 км/ч, там, където трябва да се кара с 30 км/ч. Нека да има повечко легнали полицаи.
16:04ч. 3 Август 2012 #54
Zipper
Заставам зад Нестинарка отвсякъде. А ти, Деки, не мислиш ли че малко прекалявате с мрънкането относно пешеходците? Всеки има очи и уши и трябва да ги ползва по предназначение. Аз никога не съм имал проблем да пресека където и да е, стига да се огледам и да си преценя ситуацията. Това че вие сте овце и трябва специално да ви се постели червен килим за да пресечете си е ваш проблем. И не ми отговаряй с довода "а какво да правят майките с колички" - за тях има светофари. Колкото до легналите полицаи - елате да видите как намалявам с кросовия мотор - просто ги прелитам :-) Естествено когато има хора да пресичат ВИНАГИ им давам път или намалявам. И така да обобщя - ако си тревопасно, дето пресича без да се огледа а чака някой да му спре, и 10 легнали полицаи няма да те спасят.
16:00ч. 3 Август 2012 #53
bufo
Споко,при първи сняг ф–ма "ЕЛИТ"ще им разкаже играта на легналите полицай,със снегорините....
15:56ч. 3 Август 2012 #52
Бир
Пешеходците са с предимство винаги. Иначе трябва да ги газим,ако не са на пешеходна пътека.Дори и на червено да пресичат,няма да минаваме през тях.
Подкрепям напълно легналите полицаи. Точно когато,някой джигит реши да натисне педала и хоп...:)
15:46ч. 3 Август 2012 #51
Dekito
nestienarka явно не познаваш закона за движение по пътищата и правилника към него. Погледни какво пише там за пешеходните пътеки и зони, за тротоарите и тяхното продъллжение, за скороста с която трябва да се съобръзявате като водачи, за скоростта при автобусни спирки и т.н. Относно пешеходците. Пешеходец, стъпал на пешеходна пътека е с предимство. Ако не можеш да го разбереш значи не трябва да имаш книжка. При положение, че караш максимум с 50 км. трябва да имаш около 10м спирачн път.
15:42ч. 3 Август 2012 #50
Стефанов
Половината от коментиращите май не са прочели май само заглавието. Никой не е против легналите полицаи принципно, а е против безразборното и малоумното им поставяне на всякакви места. Примерите са доста красноречиви - на 50 метра от светофар!!! На ул."Кракра" в участък, където няма пешеходци, на околовръстното и т.н.
15:29ч. 3 Август 2012 #49
one of them
Донякъде съм съгласна с nestienarka, но смятам, че проблемът е комплексен. Нямаме нито култура на шофиране, нито култура на пресичане. Казвам го от опит и като шофьор и като пешеходец.
Същите тези хора, дедо карат като на полето, като слезнат от колите и одът (ходят) като на полето.
15:27ч. 3 Август 2012 #48
Hunter
aidede, къде е това място дето 5 минути се чака да пресечеш, че ми стана любопитно. Хайде стига преувеличавахте.
15:25ч. 3 Август 2012 #47
kaka_fire
Каквито шофьорите, такива и пешеходците. Нали като си слезете от колата ставате пешеходци. Аз съм шофьор от 12 години и съм съгласна да има легнали полицаи. Варненци май това лято само търсят от какво да реват. Замислете се как карате, как изпреварвате, какво е поведението ви не само на пътя ами навсякъде и ще си отговорите на въпроса "ЗАЩО?" Че тука и господ да слезе да ви контролира трафика пак ще се намери някой полу-идиот дето да кара все едно всички около него са длъжни да му правят път. Научете се на правилата и после се оплаквайте.
15:25ч. 3 Август 2012 #46
Atitedi
Понеже хората нямат естествени ограничители в мозъка, се налага слагането на изкуствени такива. Аз съм ЗА легналите полицаи, сега много по-лесно пресичам на Осми Приморски с децата, след като там сложиха такива на пешеходната пътека
15:18ч. 3 Август 2012 #45
nestinarka
Искам да питам тези, които тук се оплакват, че не могат да пресекат, че никой не им спира, че се радват на легналите полицаи:
1. Вие къде се опитвате да пресичате? На светофар, пешеходна пътека или където ви падне?
2. Когато пресичате, дори на пешеходна пътека, оглеждате ли се, преценявате ли разстоянието до идващия автомобил, както сте длъжни да се огледате и съобразите ПО ЗАКОН?... Или изскачате на пътя заднишком, очаквайки, че щом сте на пешеходна пътека, то значи сте безсмъртни богове?
3. И, аджеба, когато пресичате на пешеходна пътека и очаквате съобразителност и привилегия... можете ли да съобразите, че е по-удачно да изчакате колоната, току-що пусната от светофара на 100м от пътеката ви да премине и тогава да пресечете, или се опитвате да накарата 50-тина автомобила, току що тръгнали от светофара, да спрат, за да можете Вие да се протътрите през улицата?
Задавам тези въпроси, защото и като шофьор и като велосипедист и като пешеходец съм виждала изключително рядко някой да не спре на пешеходна пътека, когато пресичащият също има адекватно и отговорно поведение.
15:18ч. 3 Август 2012 #44
aidede Във Варна трябва да има много повече легнали полицаи!!! Тук всеки кара с колкото и както му е удобно без да се съобразява ни пешеходци ни с автомобили.
Много често ми се налага да чакам по повече от 5 минути да пресека улица на пешеходна пътека без светофар. Дори когато съм и с детето с детската количка никой не спира! И тъй като единствено във Варна никой не дава път - легнали полицаи докато се научим!!!
За сравнение - отидете да покарате и да пресичате малко в истинската морска столица - Бургас. Може би там хората са просто с по-друг манталитет.
15:14ч. 3 Август 2012 #43
one of them
поправям се: околовръстно, избегнат
И едно предложение, по белия свят съм видяла на много места вместо пешеходни пътеки, особено там където движението е с по-висока скорост, е помислено за пешеходците, като са направени надлези, често от метални конструкции.
Защо не е помислено и за такъв вариант?
15:11ч. 3 Август 2012 #42
Стефанов
Предлагам тотално да забранят движението на автомобили в града.
Всички пешеходци ще са щастливи. Ще могат да пресичат където си пожелаят.
Няма да има и жертви по пътищата.
15:09ч. 3 Август 2012 #41
one of them
В зони с голям пешеходен трафик, около детски, градини, ясли, училища - ДА! Трябва да има, но на околовръзтното?!!?!! Та нали затова е околовръстно, за тези, които искат да се придвижат по-бързо и да избягнат по-натоварените уж маршрути. Да не казвам, че на места с тези дупки скоростта и без това достатъчно се ограничава.
15:05ч. 3 Август 2012 #40
ceco78
Абсурд-на околовръстен път ограничетели,колите пъплят като охлюви!!! Към казаното по-горе бих добавил,че трябва да сие направят парапети по много улици във ВАРНА,защото пешеходците ВЪПРЕКИ МНОГОТО ПЕШЕХОДНИ ПЪТЕКИ СИ ПРЕСИЧАТ КЪДЕТО ИМ ПАДНЕ,КОЕТО СЪЗДАВА по-голяма ОПАСНОСТ-НАПРИМЕР УЛ.ЧАТАЛДЖА ДО ПАЗАРА! А кога ще видя във Варна полицай да глобява шофьори НЕДАВАЩИ ПРЕДИМСТВО НА ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА КАКТО И НЕПРАВИЛНО ПРЕСИЧАЩИ ПЕШЕХОДЦИ!!??
14:59ч. 3 Август 2012 #39
aheloi
Да слагат и още, писнало ми е да гледам мотори на задна гума и спортни коли да се фукат... И недейте давайте примери с чужбина, не забравяйте че живеете в Абсурдистан! Съгласен съм и да ги махнат, но да оправят пътищата и полицаите да започнат да седят на всяко кръстовище!
14:55ч. 3 Август 2012 #38
kaka_fire
След като повечето карат все едно пътя е техен ще се слагат легнали полицаи, че иначе е невъзможно да се пресече, няма какво да се оплакват...ТО по друг начин да спреш джигитие по пътя няма.
14:52ч. 3 Август 2012 #37
Angry offence , Ти май нямаш кола и си дошъл от някое село на каруца , за да обиждаш шофьорите на селяндури значи ти си по голям селяндур . Стой си на село и не се бъркай в градските работи
14:50ч. 3 Август 2012 #36
pearl
Първото нещо, което ми хрумна с тези легнали полицаи е, че да не ти се налага да си в линейка и да бързаш за болницата. И сега в линейките друса ужасно, а представям си с легналите полицаи. В другите държави се правят надлези, ама така е като някой гледа само да отчете дейност без грам замисъл за последствията. Няма оправия с тези корумпирани и безмозъчни управници!!!!!!
14:42ч. 3 Август 2012 #35
5К21
Легнал полицай ли - ами то всичките са такива! Спомняте си онази снимка отпреди няколко дни, на която ги бяха изтипосали сладко спящи посред бял ден. Едва ли са се изморили от контрол по пътищата, защото тогава нямаше да е нужно да се харчат куп пари за легналите им събратя.
14:36ч. 3 Август 2012 #34
offence
Добре че сложиха, че най-накрая селяндурите да спрат на пешеходна пътека.
Селяндурите полицаи не глобяват никой.
Всички само мрънкат срещу неправдите, а правят същото.
Селяндурска работа и държава.
14:36ч. 3 Август 2012 #33
Angry Много Ви се моля Господин " КМЕТЕ " , спрете с тези легнали полицаи , ами вземете и си оправете дупките по пътищата , защото хората останаха без бъбреци и без гуми на колите .
14:34ч. 3 Август 2012 #32
Ilovestrawbe
Ааа да ги махат и да карат като побесняли имало е случеи където на пешеходни пътеки съм чакал повече от 5минути за да мина,а сега минавам без проблем.
13:51ч. 3 Август 2012 #31
Стефанов
Аз пък от доста време забелязвам, че шофьорите са станали доста по-културни от преди. Не са чак толкова много тези които не отдават предимство на пешеходците, колкото се опитват да ги изкарат някой от коментиращите тук.
Естествено не липсват и изключения. Подобно е положението и с пешеходците, голяма част от тях си пресичат където има падне и не се съобразяват нито с пешеходни пътеки нито с цвета на светофара.
Други преди мен са го написали - контрол и санкции. Камери, светофари с бутон, пешеходни надлези...
13:46ч. 3 Август 2012 #30
mimi
Във всички нормални страни се правят или надлези или подлези на такива проблемни места. В други страни пък между платната правят 3 метрови бетонни стени и иди пресичай ако можеш. Но и хората имат култура, не като нас. Само знаем да се оплакваме, но да не правим нищо за да си помогнем и на нас и на околните. Тъжна работа.
13:43ч. 3 Август 2012 #29
mimi
До m_d: Уважаема, на кое околовръстно из целия свят сте видели толкова много легнали полицаи. Какво правим с линейките бързащи до Военна болница и Терапия. Не се ли рискува повече живота на нуждаещите се от спешна помощ. Да вземем да сложим и на магистралата, защото на бизнес парка някой иска да си пресича. Безумие!
13:40ч. 3 Август 2012 #28
m_k
Виж идеята за светофар с копче е по-добра наистина, поне за булевардите. Легналите полицаи са по-подходящи около училищата и детските градини.
13:37ч. 3 Август 2012 #27
happymery
На първо място мисля, че трябва да се направи обиколка на града и да се прецени къде трябва да има въобще пешеходни пътеки. Повечето от тях са много остарели, направени са при други размери на града. А и пешеходците да се научат да пресичат на обозначените места. До пазар "Чаталджа" м/у двата светофара всеки си пресича където му падне, а после шофьорите да му мислят.
13:37ч. 3 Август 2012 #26
m_k
Аз пък съм супер доволна от новите промени. Ежедневно пресичам на място с пешеходна пътека, на която никой не ми дава предимство. Дори да тръгна да ръкомахам и да пресичам , колите просто гледат да ме заобикалят или увеличават още повече скоростта. По-лошото е , че пресичам с малко дете. Как да му обясня , че трябва като порасне да спазва правила, които пред очите му никой не спазва?! Трябва да има ограничения, докато излезем от първобитния строй..
13:35ч. 3 Август 2012 #25
mimi
Колкото и пешеходни пътеки да нарисуват, или легнали полицаи да сложат все едно. Докато не започнат полицаите да си вършат работата и да глобяват както шофьори, така и пешеходци, нищо няма да излезе. На колко от пешеходните пътеки сте видели пешеходци, те или са преди или след тях. Малоумна работа. А най любимо ми е като гледам как присичат по диагонал. Нямаме елементарна култура за движението по пътищата. Така че глоба му е майката. Бръкни му в джоба и другия път ще е на пешеходната пътека, а пък шофьорите ще спират и дават път.
13:32ч. 3 Август 2012 #24
Hunter
Dekito, нека има легнали полицаи, не съм против. Но не и на безумни места. Нека сложат камери. Нека сложат пешеходни светофари с бутонче. Има си начини. Не може просто ей така да задръстиш града.
Какво се случва с линейките, с пожарната? Дали легналите полицаи няма да струват повече човешки животи, отколкото ще спасят? Хайде да си зададем този въпрос.
13:29ч. 3 Август 2012 #23
batveso
Към Dekito: точно тази пътека до завод "Дружба" с тези легнали полицаи е пълно безумие при този трафик и толкова автобуси на градския транспорт, особено на нанагорнището, ще им гледам сеира зимата как ще буксуват. Тази пътека трябваше да бъде ЗАТВОРЕНА, подлезът е на 50 м по-нагоре!
13:27ч. 3 Август 2012 #22
goranovab
Аз пък подкрепям полагането на легнали полицаи, особено преди пешеходната пътека на стадион "Спартак". Беше почти невъзможно да се пресече.
13:26ч. 3 Август 2012 #21
niksus
Пълно безумие с тези бабуни из целия град. Най-любимите са ми на околовръстното. Една от малкото улици в града, където потока коли си вървеше, почти нормално - първо светофар, после 10 бабуни. Няма да споменаваме за линейките, на които това беше най-прекия път за 2 от най-големите болници в града.
Отделно на бул. Левски: бабуни през всичките 6 платна до ХЕИ-то. И на моста над "Мир", където според мен ефекта е обратен - шофьорите са толкова изнервени от задръстването, че по-рядко пропускат пешеходците от преди.
Какво следва - бабуни на магистралата?
Освен че не оправят улиците, ами решиха да надупчат и разсипят малкото останал здрав асфалт. Ясно е че никой не го интересува повишения разход, вредните емисии, разходите за ремонт на окачване и съединители...
13:23ч. 3 Август 2012 #20
SomethingDifferent
То както имаше безкрайни задръствания по околовръстното и около стадион Спартак, сега след полагането на полегналите полицаи можеш да забравиш накъде си тръгнал.....Изпраха едни пари там и вече много доволен измисления ни кмет....Ами и онзи цирей кръговото на Почивка. Малко трябва да се мисли преди да се краде от данъкоплатците...
13:22ч. 3 Август 2012 #19
Dekito
Hunter това го кажи на майката на прегазеното момиче на пътеката на завод Дружба. Да видим какво ще ти отговори. Малко са тези легнали полицай. Трябва и реални полицай на пътя и да почнат здраво да глобяват. Също и за неправилно паркиране. Всеки си паркира където и както си иска. Ние какво да правим, да летим ли? Трябват солени глоби, камери и полицай (легнали и реални).
13:21ч. 3 Август 2012 #18
diado boy
Даже са малко. Не може да шофираш с една ръка, с другата да говориш по телефона и едновременно да следиш движението. Даже и правите полицаи трябва да излязат изпод дебелите сенки и да поемат трафика.
13:14ч. 3 Август 2012 #17
batveso
Майтапа настрана, ама ако вместо да хвърлят толкова мангизи за легнали полицаи, които след време се повреждат, по-добре да бяха изкопали по няколко дупки пред всяка зебра-хем без пари, хем с течение на времето дупките ще стават все по-хубави!
13:13ч. 3 Август 2012 #16
Hunter
За тези които защитават легналите полицаи - абсолютно е вярно, че голяма част от шофьорите са невъзпитани и не дават предимство на пешеходците. Но същото може да се твърди и за пешеходците в не по-малка сила.
Знаем, че има и други далеч по интелигентни средства за решаване на проблема. Не може просто с поставяне на легналите полицаи да решаваш един проблем и да отваряш 10 други. ОК за легналите полицаи, но наистина да са на подходящи места. Примера с поставянето на такъв на 50 метра от светофар е съвсем красноречив - БЕЗУМИЕ. Ами който му се налага ще повърви 50 метра до светофара и ще пресече от там. Или пък да вземем на всеки 50 метра да слагаме пешеходни пътеки, хайде моля ви се...
13:11ч. 3 Август 2012 #15
Перде
Аман от селски тарикати! Разваля им се рахатлъка, видите ли! Даже и в разход влизали!
Като се научим всички без изключения да спираме на пешеходни пътеки, може и да има смисъл този смешен плач.
13:10ч. 3 Август 2012 #14
port
До kasi:
За да ти бръкнат в джоба както предлагаш, трябва да контролират и работят, но това не е любимо занимание на държавен лапач. По лесно е да се похарчат 7777,77 лв за бабуна -пак ти бъркат в джоба, друг върши работата, а при тази цена и далаверка може да се спретне.
13:08ч. 3 Август 2012 #13
Dekito
Когато се научите да не карате като говеда и да давате път на пешеходците по пешеходните пътеки, тогава ще ви махнат и легналите полицай. 90% от водачите не се съобръзяват с нищо по-пътя, не дават предимство и се правят на важни когато им направиш забележка. Така, че да сте мислили когато е трябвало. Сега ще мълчите и ще прескачате гърбиците.
13:01ч. 3 Август 2012 #12
kasi
Като се затегне контролът и започнат наистина да глобяват виновните пешеходци и шофьори, нещата ще се пооправят и няма да има нужда от толкова легнали полицаи, между които лавират колите на всеки ъгъл. Бръкнат ли ти в джоба - научаваш се да спазваш правилата.
12:57ч. 3 Август 2012 #11
IOI
100% съм съгласен с изложеното.Дупките по улиците и неравностите са достатъчни препятствия няма нужда да се харчат излишни пари.По-добре да бяха ги дали за по-трайна маркировка защото тази се изтрива за 2 дни не знам с какво боядисват май с тебешир...Миналата седмица на ул.Г.Бенковски бяха направили чисто нова маркировка,която си минаваше през огромните дупки там...Сега вече маркировката почти я няма,но дупките си стоят...
Нали кмета обещаваше,че всяка поправена дупка по пътищата щяла да си има "гаранция"...
То не бяха камери за милиони левове,светофари и не знам още дивотии...май-по евтино ще е да стоят непрекъснато полицаи на всяко кръстовище и да глобяват наред,включително и пешеходци и колоездачи...
12:49ч. 3 Август 2012 #10
nestinarka
Рисуват се пешеходни пътеки на измислени места, където изобщо няма обособен поток от пресичащи пешеходци. Просто пътека на сред нищото и никому ненужна. След това, покрай тази пътека се слагат легнали полицаи - и пред пътеката и след пътеката...
Точно такава е пътеката на ул. Кра Кра...а пътеката все още си е пуста, неизползваема... Също ненужна пътека и ненужни легнали полицаи има и пред бизнес хотела, на Ал. Дякович, на има-няма 50м от светофара...
А ако говорим за "чинийките" по Ген. Колев... толкова плътно до бордюра са сложени, толкова са високи... няма шанс да бъдат преминати от велосипедист, без риск за произшествие.
Тотално безумие... тези пари да ги бяха дали за оправяне на дупките по улиците...
12:49ч. 3 Август 2012 #9
port
Моят коментар от 24.7:
"На 5 юли на пресконференция кметът на морската столица Кирил Йорданов обяви:
"С допълнителни средства в размер на 140 000 лева ще бъдат изградени съоръжения-ограничители на скоростта на 18 места във Варна."
7777,77 лв за бабуна!
Кмете, тези пари са на всички варненци!"
Една седмица по-късно парите са похарчени!
Безочието и безхаберието на държавните лапачи няма край! Ние тук си гукаме, те си действат!
12:49ч. 3 Август 2012 #8
dimitko26
Аз също съм активен шофьор, и мен ме дразнят легналите полицай, но дами и господа, докато се научите да давате път на пешеходна пътека така ще е. Заради 80% малоумници на пътя, страдаме и останалите 20%, които уважаваме пешеходците!
12:46ч. 3 Август 2012 #7
ceco78
Абсурд-на околовръстен път ограничетели,колите пъплят като охлюви!!! Към казаното по-горе бих добавил,че трябва да сие направят парапети по много улици във ВАРНА,защото пешеходците ВЪПРЕКИ МНОГОТО ПЕШЕХОДНИ ПЪТЕКИ СИ ПРЕСИЧАТ КЪДЕТО ИМ ПАДНЕ,КОЕТО СЪЗДАВА по-голяма ОПАСНОСТ-НАПРИМЕР УЛ.ЧАТАЛДЖА ДО ПАЗАРА! А кога ще видя във Варна полицай да глобява шофьори НЕДАВАЩИ ПРЕДИМСТВО НА ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА КАКТО И НЕПРАВИЛНО ПРЕСИЧАЩИ ПЕШЕХОДЦИ!!??
12:41ч. 3 Август 2012 #6
МоРсКи
Проблема не е в легналите полицаи, а в това че нямаме никаква култура пък камо ли в шофирането. Пълни диваци сме да не казва всичките ама 90%. Не може да чакам на червено и покрай мен да мине някъв с поне 120! И то не е само това почти по цял ден карам и ги гледам какви лидери има и кой изобщо им е дал книжка ?!
12:39ч. 3 Август 2012 #5
dido
Само малоумен идиот може да сложи толкова много легнали полицаи по околовръстното.
12:34ч. 3 Август 2012 #4
svetlio
Според мен целта не е подобряване на движението и безопасност на движението. Просто има пари за усвояване, тази година не се ремонтират улици понеже няма избран изпълнител а някой трябва да си получи парите. Някъде четох, че са предвидили 700 000 лева за легнали полицаи, не съм специалист но един легнал полицай не ми изглежда много скъп явно голяма част от парите потърат някъде. А това че се чупят е още по добро за тези които ги поръчват, нали ще усвоят тези пари отново.
12:27ч. 3 Август 2012 #3
Sea_dog Условни наказания за убиство на пътя с превишена скорост и "легнали полицаи" срещу всички добросъвестни шофьори! Е,това го няма никъде по света-само в България! Заради идиотите страдат нормалните хора!Към идиотите причислявам и ПОДКУПНИТЕ съдии!
12:26ч. 3 Август 2012 #2
kameliyah
Аз мога да се оплача от тоталната липса на такива в кв. Аспарухово пред Морска гимназия. Пресичането става с бягане и кръстене и не малко отнесени псувни, тъй като културата на шофиране още не е стиганала до ниво, което да задължи да се спира на пешеходни пътеки при наличието дори и на един пешеходец.
12:23ч. 3 Август 2012 #1
armour
В най лошия случай до първия по сериозен сняг ще е всичко ;)