10:18ч. 8 Февруари 2013 #77
berry
И вкъщи сметката е завишена доста. Не се отопляваме изобщо с ток и в самият апартамент е достатъчно топло без да се пали нещо допълнително, единственото, което хаби ток са бойлерът, компютърът, хладилникът и това е. Реално изразходваната сума не е повече от 40 лв, а сега трябва да плащаме 3 ПЪТИ повече. Докога??? Нека всички се съберем в неделя, да им покажем! Дори по празниците ни нямаше седмица-две, а през деня всички са на работа и само вечерта може някоя крушка от 60 ватовите да изхаби сигурно 100 лв отгоре.
10:10ч. 8 Февруари 2013 #76
Joro
@Stan:
Ти да не си от Енерго- про"? Мисля, че квалификациите ти спрямо другите е неоснователно и неразумно. Ако не ти е ясно защо, то тогава си правя изводи, които ще ги оставя за себе си. Прочети всички коментари и ще разбереш /може би/ , защо хората ,,реват".
09:48ч. 8 Февруари 2013 #75
boboyan
Има голяма измама, но не мога да разбера къде е. За периода ноември-декември получих сметка 120 лв, и тъй като се отоплявам с парно на дърва и въглища и бойлера ми е свързан към системата също, се учудих на такава сметка, но я приех. Днес обаче получих сметка за периода декември - януари, която е 180 лв, което вече не го приемам и ще разследвам това. а отчетния период си е същия - около 30 дни.
09:45ч. 8 Февруари 2013 #74
taririram
@Stan:
Първо, "Андрешковци" ни направиха тези, които от 20 години правят всичко възможно българската средна класа да изчезне! Включително и с прогресивно растящите и вече непостижими цени на тока!
Второ, "малоумен"... определение, което не искам изобщо да коментирам, особено в този случай!
Трето, с ежедневно наблюдаване на показанията на електромера ми не съм свалил цената на тока досега... въпреки дългогодишните ми опити!!!
Имам си собствена статистика от повече от 25 години - както вече казах "ей така - за спорта!" - от около 1500 квт зимна месечна консумация преди 10-тина години, сме я свалили през тази година вече до около 800, но цената е скочила поне с 4-500% от тогава... тъй че и сметката ми за по-малка консумация е нарастнала 4-5 пъти...
Това е!
Страшното е, че това все още не е края - всяка година ще става все по-непосилно!
И докога?!?!
А после?????????????????????!!!!!!!!!!!!
09:25ч. 8 Февруари 2013 #73
Atanasova
И моята сметка като на повечето хора е надвишена. Никой не може да ме убеди, че съм изхарчила този ток! Въпреки по големия период на отчитане. Да не говорим, че ме няма у дома през целия ден, нямам климатици. И поне 10-15 дена не съм си била у дома, въпреки студеното време. Дори би трябвало да съм изхарчила по малко от предходния месец. При пълна консумация нормална за месеца имам ток в размер на 95лв. А за същия период като приспадна и времето, което ме е нямало съм изконсумирала 180лв. Е надали всички сме изхарчили за 10 дена 100лв ток, че и повече!
09:19ч. 8 Февруари 2013 #72
zokova
Това просто не е вярно! Прегледах сметката на брат си и видях следното: периодът, за който е отчетена изразходената ел.енергия е 11.12.2012 - 11.01.2013 г. За този един месец брат ми е платил точно 70 лв повече при условие, че ходи на работа, живее сам и през деня няма как да изразходва ел.енергия, освен за хладилника. Реално изразходената енергия е на стойност 43 лв, останалите 70 лв са измислените такси на ЕНЕРГО ПРО!
09:07ч. 8 Февруари 2013 #71
goro
Да спрем да си плащаме сметките.
08:59ч. 8 Февруари 2013 #70
Joro
taririram, напълно съм съгласен с теб. Тук не се слагат още пренос за високо и ниско напрежение, други разходи, ДДС и т.н. При изразходване на определени киловати, сметката е двойна. Или @EL_PISTOLERO ако е платил 220лв. то означава, че изразходваните киловати са за около 60лв. което при 4 климатика ... нещо не се връзва.
08:58ч. 8 Февруари 2013 #69
Stan
Андрешковци, токът не е природно богатство и се плаща - всеки иска на аванта и хем да му е топло у тях, хем да му е ниска сметката...е не става. Малоумен да си - трябва да се сетиш, че декември беше адски студ, а ноември-топъл. НИКАКВА база за сравнение - това, че кухненските ви роботи и кафеварките ви горят едно и също на студено и на топло, не се отнася за отоплителните тела, а дори и за бойлерите. А те формират 80% от зимните сметки. Айде вземете се в ръце малко - всеки си има електромер - на него показания, умножаваш и пак ако смяташ, че си ощетен - си търсиш правата...Голямо реване..
08:40ч. 8 Февруари 2013 #68
dido
Аз си направих труда да видя от старата сметка периода на засечка ,оказа се че електромера ми е засечен на 03.01.2013.След това засякох показанията от електромера към момента и се оказа ,че като количество ток съм потребил същото като предходния месец.Чакам сметката ! та дългия период са глупости!!!!!
08:33ч. 8 Февруари 2013 #67
Mu(n)cho
аз да попитам нещо друго-ЗАЩО протеста е организиран за НЕДЕЛЯ в 11,30? Кой от тези, срещу които е насочен работи тогава? Стига с това малоумно оправдание-на работа сме през другото време. Нали целта на протеста е да стигне до тези, срещу които се протестира.
08:12ч. 8 Февруари 2013 #66
taririram
@EL_PISTOLERO:
Ти пък голям "лавър" се извъди! Защитник на монополистите!
И как я докара тая сметка - 4 климатика, по къси ръкави, 220лв. сметка?!? Инверторни да са, пак не горят по-малко от 10 квт на денонощие всеки.
Направих си труда да посмятам (просто за спорта!) - 4 климатика Х 10 квт Х 30 дни = 1200квт/месец.
Нощната тарифа е 1/3, т.е 400квт Х 0,1329лв./квт = 53,16лв.
Дневната е 2/3, т.е. 800 квт Х 0,21332лв./квт = 170,66 лв.
СУМА: 223,82 лв.
Дотук добре! Ама и офис да е (а не къща с бойлер, пеларня, хладилник, готварска печка...), пак ще има минимум осветление, компютри, може и кафе-машина и хладилник и какво ли не друго да има...
Така че... хич не ми се изхвърляй, че със сметка 220лв. ходиш по къси ръкави!
Ти - по къси ръкави, а 75% от българите със събути гащи от тези изнудвачи!!!
Ако на теб ти е кеф да даваш половината си заплата за ТОК, на нас не ни е! Защото както е тръгнало, наближава деня, в който ще започнем да работим само, за да им плащаме сметките...стига да има какво да работим...
00:35ч. 8 Февруари 2013 #65
dido
ЕНЕРГО - ПРО = ТИМ - това е истината ! друго трябва ли да говорим ?!
22:02ч. 7 Февруари 2013 #64
EL_PISTOLER0
Редовно го меря.....220-225 v,218много рядко ,4 климатика 220лв.ток за януари,стоим по къси ръкави....януари 2012-250лв. януари-2011-230 лв.??!!!-много хейтъри мамка му,за това сме на това положение.....Замисляте ли се ,колко са ви СМАРТФОНИТИ,интернета,БМВ-то дето не ви е по джоба,42-ката LCD- то.А да си подобрим положението....или държавата е длъжна.....
Хайде лека нощ и живи и здрави......и една приказка за лека нощ.....
Хората имат много проблеми...
болният...само един.... да оздравеее....дано сте ме разбрали.
21:46ч. 7 Февруари 2013 #63
Niko
БТВ големи конспиратори... нарочно сваляли напрежението. Даже напротив - преди няколко години се измени стандарта за напрежението, но малко хора го знаят. Преди беше 220V (+5% -10%), а сега е 230V (+10% -10%).
Хайде сега да кажат как става номера да го свалят с над 20% при положение, че не могат да регулират напрежението в толкова висок диапазон(обикновенно е 15%).
21:44ч. 7 Февруари 2013 #62
Pqshoo
Мамицата им гадна мръсна измет.трябва да ги линчуваме тея гадни изроди.както се казва-боят изгражда.а сега ще трябва да плащаме тока на мангалите.и сега кой е дискриминиран?
20:05ч. 7 Февруари 2013 #61
taririram
(виж линк...)
Не знам доколко е истина това, което казаха по БТВ в разговора тази сутрин - в линка има видео - че нарочно свалят напрежението до към 180 волта, за да може уредите да ползват по-голяма мощност, т.е. електромерите да въртят повече киловати. Дадоха пример с климатик, който при нормално напрежение харчи 1 кват, а при по-ниско по 1,5 квт/ч.
И това ако не е МАСОВ ПЛАДНЕШКИ ОБИР!
Но не те са виновни, а тези, които ги пуснаха в България! И им позволиха да станат МОНОПОЛИСТИ, които ни извиват ръцете!
19:53ч. 7 Февруари 2013 #60
EL_PISTOLER0
Това каква дата на засичане пише във фактурата,не го гледайте.Правилно казват от дружеството.И ВСЯКА година е така.януарската сметка е по-висока от декемврийската а февруарската наполовина!ИИИИ няма как да ти надпишат,всъщност може ,но следващият път киловатите ще се изравнят!!!!
А това за цената и таксите пренос е друга тема.
19:31ч. 7 Февруари 2013 #59
merypoup
Г-жо igyoneva, Вие май не сте прочела добре, че много хора изобщо не са си били по домовете за празниците, а кучият студ беше през работните дни и имаше само един ден доколкото помня дървена ваканция. Така, че не ни обяснявайте защо е нормално според Вас сметките да са два пъти по-високи.
Относно електромерите, сигурно си живеете в Аксаково в къща и идея нямате дали и колко е лесно да намериш и поискаш ключ в блок с един куп апартаменти населени с всякакви хора в него. Но отстрани е много лесно да се приказва.
И не на последно място...не се оплаквайте как носите дърва, защото ние които не носим, не само си плащаме прескъпо за това, но сме принудени да дишаме с противогази вечно наднормено запрашения въздух от печки като вашите. Вечер градът смърди повече и от най-задимената кръчма, когато можеше да се пуши.
19:27ч. 7 Февруари 2013 #58
Fenka
Аз съм със сметка 300 лв ток,от 100 за предходният месец...на всичко отгоре когато звъннах за да попитам на какво основание плащам 20 % пренос,зелени енергии и незнам си още какви глупости,една любезна дами ми отговори,че сме празнували Коледа и Нова година и сами сме си виновни,само дето бях сама по празниците и не съм празнувала...сега стоя на студено ,всичко е изключено за да видим каква ще е следващата сметка.Много ми се иска да видя сметките за ток на тези кожодери,дали и те имат по 300 лв потребление.
19:07ч. 7 Февруари 2013 #57
igyoneva
Не знам при вас как е, при мен тока е около 80 лв всеки месец. Мъкна дърва като замаяна, защото се отоплявам на дърва .., но когато е по-студено изгарям двойно повече дърва .. печката ли ми е виновна или студа .. Същото е и с климатика като е по-топло климатика изключва на по-голям интервал, като е по-студено постоянно е включен или на по-малки интервали се включва. Зависи и жилището с какво изложение е и дали има изолация. Декември беше 1 седмица кучи студ .. Замислете се малко ... А що се отнася до достъпа до електромерите си е лично ваш .. Все някой във входа има ключ и може да си го вземете.
17:32ч. 7 Февруари 2013 #56
cherno_more
Всички в неделя на протеста....нека да се съберем стотици хиляди и да видим тогава...
17:28ч. 7 Февруари 2013 #55
cherno_more
ГОЛЯМА ЛЪЖА...Моята сметка е за периода 8 декември-10 януари???????нямаше ни между Коледа и Нова годинаи.....185 лева ток,а за ноември имаме 87 лева..
17:10ч. 7 Февруари 2013 #54
Observer
Ето ви пример Енерго-Про: период от 06.12 до 09.01, за който 1 седмица не сме били вкъщи, а останалите дни - в делничните се е отоплявало само вечер, ЕДНА стая, малък апартамент, живеем 2ма човека. Досега трудно сме имали през най-студените месеци 80лв, максимум 96 лв. За по-горе посочения период сметката сега е 217лв. Та примерите ви куцат, измислтете си други.
16:52ч. 7 Февруари 2013 #53
Guendi
ето още една причина да са високи сметките ни за ток
(виж линк...)
16:49ч. 7 Февруари 2013 #52
Дидo
Е, вече не знам какво да ви кажа. На мен ми изглежда много лесно да изключа всички бушони, без един, да включа една духалка 2kW да духа без спиране 1 час и да видя дали разликата ще е 2 kWh. Сега, дали има софтуер да превърта - ако се окаже че има такова нещо - виновния трябва да се намаже с катран и овъргаля в перушина, след което да го налагаме с тояги, както в Дивия Запад. Друга оправия няма.
16:26ч. 7 Февруари 2013 #51
Guendi
при нас също са заключени електромерите. Преди със старите електромери имаше някакъв контрол, но не случайно насилствено ги смениха с цифрови, за да правят каквото си искат. За да дойде някой да отключи таблото и да ти провери електромера, трябва да си платиш такса 80лв., които се възстановяват от следващи сметки, ако се установи че има нещо нередно.
16:25ч. 7 Февруари 2013 #50
ivanov
Да им дам и аз един пример. Декември ми е засечен на 11, а януари на 15 - наистина вместо за 31 дена тока ми е за 35 дена. Увеличение 13% Сметката ми скача от 146 лв на 258 лв т.е. увеличение 77 %
16:24ч. 7 Февруари 2013 #49
Dry-Ice
Екофайтър, не съм казал че е инкасаторката. Превърта се със софтуеър. Като дойде инкасаторката са ти напомпали колкото си искат и това е.
16:09ч. 7 Февруари 2013 #48
merypoup
И при нас електромерите са заключени и нямаме достъп. Било така за да не се краде ток. Да не говорим, че има два входа с мази и всеки има ключ за неговия си вход. Аз не съм във входа с ел. таблото и така изпадам в ситуация, че електромерът ми е два пъти заключен.
15:56ч. 7 Февруари 2013 #47
Joro
Не знам колко е вярно, но съм чувал, че има възможност един електромер да се настрои да отчита с .....% отгоре над реалните стойности. Ако има такава възможност то мисля, че трябва да се предприемат някакви действия срещу такава дейност. А това доколкото знам може да се прави само от служители на съответното ЕРП.
Нека запознати да си кажат мнението.
15:44ч. 7 Февруари 2013 #46
Дидo
@Murmorana: не е правилно да ви блокират достъпа да общите части - на следващото общо събрание поставете въпроса.
@Bella_vista: може и да не го правите всеки ден, може и веднъж в седмицата - не отнема много време.
@234: ЕРП-то трябва да ви осигури достъп до електромера - да ви даде ключ или да изреже отвори.
@Dry-Ice: сподели с нас как инкасаторката превърта електромера напред - това не съм го чувал.
15:36ч. 7 Февруари 2013 #45
Gevich
цената от ЕРП-то към нас е натоварена с обслужването на ДЕКЕВР. Как ще карат луксозни коли, как ще получават високи заплати. Тази организация трябва да бъде закрита. Само издръжката им от бюджета е около 20 млн лева. или почти толкова. Те са като една язва и трябва да се премахнат.
15:32ч. 7 Февруари 2013 #44
Bella_vista И как може тези, от които зависи, да се съгласят на такива цени за проверка, за жалба? Ние защо храним политици, мамицата им и на тях! Цял декември си бях почти сама в къщи...Еее, много се афектирах, аз сега си проверих сметката! Че 200лв. са си много пари в БГ, не ща да им ги давам ей така! Имам локално парно, ама не го палих, щото нали топла зима,оф!
15:31ч. 7 Февруари 2013 #43
bambina1
Тези сметки ги надписаха. Поне със следващата да са коректни.
15:13ч. 7 Февруари 2013 #42
Dry-Ice
Екофайтър, позаинтересувай се малко как се превъртат напред електромери, особено новите. Доста лесно. Ти може да следиш на ден по пет пъти, да пишеш числа и да умножаваш, но в деня в който дойде инкасаторката числата да са подскочили рязко напред. И какво правиш? Молба за проверка на електромер е 78 лв, за жалба 48. И да ги платиш, и да дойдат на проверка, познай какво ще установят.
Някой спомена ли ТИМ?
15:06ч. 7 Февруари 2013 #41
sunman
15:03ч. 7 Февруари 2013 #40
234
Ecofighter, малко хора имат достъп до електромерите си ... предимно в старите къщи. Вече масово таблата с електромерите се заключват, а някой даже не са изрязани отвори, за да си видиш електромера.
14:59ч. 7 Февруари 2013 #39
Bella_vista Екофайтър, аз това ли да се занимавам всеки ден? Да дебна елекромера? Аз си мисля, че ще имам максимум 300, а то 425. тя и без друго цената е безумно висока, спрямо доходите на българите! Нямам думи!
14:54ч. 7 Февруари 2013 #38
Murmorana
Моите сметки са коректни като киловати, и аз имах навика да си наблюдавам електромера, Ecofighter, докато съседите ми не решиха да заграбят коридора - обща етажна собственост- и да си направят собствен коридор, в който заградиха електромерите на всички ап. на етажа. Много пъти се каних да се заема със случая, но все се отказвах....
14:50ч. 7 Февруари 2013 #37
Bella_vista А нашата сега е завишена, с около 150 лв.! Мамичката им смотана крадлива!
14:50ч. 7 Февруари 2013 #36
madjik Алоооооооо Енерго-Про!
Как не ви е срам бе нестига че ни продавате тока 4 пъти по скъпо от колко се купува от АЕЦ,а и от горе на това ще ни правите сметките дубъл.
Цена на тока:
От АЕЦ към НЕК - 4,8 ст. кВтч с ДДС.
От НЕК към ЕРП - 7,2 ст. кВтч с ДДС.
От ЕРП към НАС - 17,32 ст. кВтч с ДДС.
Слезте малко на земята стига сте летели в облаците.
Затова АЗ съм против тези Вятърни Централи и зелени енергии,защото те ни правят сметките космически.
14:48ч. 7 Февруари 2013 #35
Дидo
До тук прочетох само няколко смислени коментара. Нали имате достъп до електромерите? Може, ако искате, да си засичате всеки ден колко ток консумирате и сами да си направите сметката. Поне може да сравните дали ви съвпадат kWh дневна и нощна ел. енергия. Цената на нощния ток е ниска, но цената на преноса - не е. И аз плащам високи сметки, но никой не ми пречи да си направя самостоятелна проверка - да умножа и събера няколко числа. Проверявайте си електромерите редовно.
14:45ч. 7 Февруари 2013 #34
hariblue
Само не можах да разбера, кое в моята сметка от 280 лв и отчетен период от 10.12 до 10.01 е за 40 дни !!!! Смятат ни май за пълни идиоти.
14:38ч. 7 Февруари 2013 #33
bambina1
Жалба за завишена сметка струва 48 лв. Това казаха в новините на обяд.
14:38ч. 7 Февруари 2013 #32
merypoup
Murmorana, фактури и аз не съм получавала и сигурно не сме единствените. В поста по-долу се изразих неправилно. Имах предвид детайлната сметка, която дават като се плати.
14:37ч. 7 Февруари 2013 #31
caprice65
А, и тези "Невъзстановяеми разходи" - това са циганските кражби и неплащането от тяхна страна. Те били дискриминирани! А ние не сме ли, че сме длъжни да им плащаме и техния ток, че и водата! Нека тези, които говорят за тяхната дискриминация, да им покрива сметките!
14:35ч. 7 Февруари 2013 #30
234
Защо пък протест пред общината ... те какво общо имат с енергото? Че и в неделя ... нямам думи просто. Със същия успех може да се протестира на полигона на почивка.
14:35ч. 7 Февруари 2013 #29
caprice65
Много интересно кое се смята за по-дълъг период - 13.ХІІ - 12.І ? Не съм на ясно как се изчислява по-дългия период! Някой от Енерго-Про може ли да ми разясни. От кое да вадя, че да получа по-дългия период?
Смешници! Лъжци! Още нещо няма ли да начислят? Да, забравих, че скоро ще включат и такса мощност, защото им се виждат ниски сметките. Гадняри долни, включително и всички в комисията и парламента, които позволяват това да се случи.
14:35ч. 7 Февруари 2013 #28
miryana
Енергото ще ни сурвака ми се струва и със следващите сметки, нищо че е топло. На никой не му пука, че даваме по 250-300лв.
14:32ч. 7 Февруари 2013 #27
Murmorana
А на мен многоуважаемите от Енерго про спряха да ми пращат фактури, т.е. нямам нито една откакто дружествата се смениха. Нямам нищо черно на бяло какво плащам.
14:24ч. 7 Февруари 2013 #26
osemshest Не е баш зари дългия период. За миналата година имам почти същите киловати и съм платила 97лв, тази година вече за същите плащам 107лв. Не ни правете на маймуни. Ясно е че през февруари плащаме повече заради големият отчетен период, но не може за една година цената да се дигне с 10лв. Да не говорим, че се гласи ново поскъпване на тока и сигурно догодина вече ще давам 120лв за същите киловати. Когато се гледа дадена сметка не трябва да се гледа периода, а киловатите които са изконсумирани. Може и 5 дни да са ти отчели, ама като имаш навърятни 100кв... Още по -тъпо е че имаме вече въведена нова такса от Юли месец миналата година- Невъзстановяеми разходи, за която нищо не се е казвало при повишаването цената на тока. Не е нормално да имам 45лв консумация на ток, а след данъците и таксите да плащам 107лв. Почти 3 пъти повече.
14:05ч. 7 Февруари 2013 #25
dosev
това е пазарна икономика. както по празниците се вдигат цените на някои продукти така и зимата енергото си взема своето. и аз мръзна за икономия,но сметката ми е по-висока. не мога да си обясня как един телевизор,климатик/инверторен/,малко осветление за около 2 часа на ден/24 часа/ правят 75 лв.може без да знаем да имаме зимна цена на тока или дали е възможно да се манипулират показанията на електромерите особено сега като са на улицата/входа и няма никакъв контрол от страна на собствениците.
13:56ч. 7 Февруари 2013 #24
sopolanka Къде се организира този протест пред Общината в неделя? Моля за информация.. Невъзможно е предния месец да имам 55.60 лв. а този 216..
13:43ч. 7 Февруари 2013 #23
realist
аз пък заминах 11 дена за празниците извън варна за да поспедстя.....:))))обаче енерго про не ми е простило и на мен:)
13:25ч. 7 Февруари 2013 #22
cer
ИИИИИИИИИИ,това не е нормално предния месец сметката ми е 75,10лв,сега е 243,47лв.Ужас......
13:08ч. 7 Февруари 2013 #21
VARNA
Нагли са е меко казано.Нашите електромери ги засичат на всяко 3-то число от месеца,няма значение дали се пада събота или неделя.Така беше декември така беше и януари.Знам точно кога се засича защото човека винаги звъни вкъщи да му отварям входната врата.Е как ще ми обяснят че е за период от 40-45 дни,и как сметката ми от 120лв. за предния месец,сега е 265лв.Това е всяка година,ама нали трябва да избият коледните и новогодишни бонуси,банкети и т.н.
12:58ч. 7 Февруари 2013 #20
merypoup
На моята последна фактура отчетният период беше точно за месец (или поне така пише на нея). Сега чакам до дни новата сметка, която, забележете трябва да е от 10 януари до 10 февруари. Любопитно ще ми бъде, ако има завишение какво ще бъде оправданието при липса на празници и положителни температурни рекорди.
12:56ч. 7 Февруари 2013 #19
Dry-Ice
Само че Енергопро казва - Ако не крадат от нас, не ни пука. Плащай и толкова.
12:56ч. 7 Февруари 2013 #18
Dry-Ice
Моята сметка е с почти 300% отгоре. Предишната 130, тази 360. Отоплявам се с камина с тръби с топъл въздух. Само един климатик е пускан не повече от 10 дена в месеца и то през нощта. Не изключвам и варианта за кражба от комшия, че този под мене е с 40 лева сметка.
12:37ч. 7 Февруари 2013 #17
desi
Да споделя колко са нагли от Енерго Про - питам аз по телефона защо сметката ми е с 50% отгоре, те ми обясняват, че имало 10 почивни дни през декември. Аз им обяснявам, че през ноември сме се топлили на климатик, а от декември на дърва, те пак същото. Най-накрая казах, че искам проверка на електромер - а те ме уведомяват, че услугата е платена (около 40 лв мисля че беше). И сега ще трябва да си платя като редовен платец, а семейството ми да изгладува завишената сума.
12:33ч. 7 Февруари 2013 #16
Nyakyv gamen
Ко ми дигате сметките ве, да си избивате кинтите от мангалите и сокердетата.
12:32ч. 7 Февруари 2013 #15
E pisna mi
В джобчето им дрънкат подкупи и такси!!!
12:31ч. 7 Февруари 2013 #14
E pisna mi
Енерго про: Повишените сметки за януари са заради по-дълъг период и по-студен декември.
А така пък нали и за джобчето им трябва да има нещо!!!
12:14ч. 7 Февруари 2013 #13
elle
Не съм платила още последната си сметка, по обясними причини.За ноември - 86лв., за декември- 186лв.Не съм видяла отчетния период дали наистина е по-дълъг.За нашето семейство ходенето на работа и стоенето вкъщи не важи! Как да си обясня тогава 2 пъти и повече по-високата сметка!? А и по НГ не бяхме вкъщи 4 дни. Но от няколко години забелязвам чувствително завишение на сметките за последния месец на годината.Може би си "вързват" по този начин финансовата година!
12:13ч. 7 Февруари 2013 #12
234
@onq ... ти ако се топлиш на дърва, духалка, или акумулираща печка, може и да спираш топлото през деня. Хората с нормални климатици обаче не ги изключват и включват постоянно, защото им излиза по-скъпо. Вкъщи винаги има някой, потреблението е едно и също, отчитат ни на 17 число по принцип. обаче сметката 17.12 - 17.01 е двойно по-голяма от предишната.....
Сигурно са въвели 100% такса "коледа", няма друго обяснение.
12:07ч. 7 Февруари 2013 #11
Da4i
Поредната лъжа!!! Как не ви е срам да говорите глупости и да си мислите, че хората ви вярват Енерго Про или както там се казвате? Хора трябва да направим нещо за да променим положението. .Трябва масово да спрем да си плащаме сметките , ама как да стане като народа е свикнал да навежда глава и да се примирява.
12:06ч. 7 Февруари 2013 #10
Didogr
Единственото вярно е че е за по-дълъг период.Например предното ми засичане е за 10 Дек а следващото на 14 Януари.Дотук добре,но при за условие че по празниците бяхме на почивка за около 8 дни какво обяснение могат да ми дадат?За Декември платих 158лв, а за Януари ми искат 282лв сега се очертава да платя около 180 лв.Искам да ми обяснят дали има общо тази профилактика и често спиране на тока след 10 Декември с повишените сметки и вече защо няма профилактики?
11:50ч. 7 Февруари 2013 #9
sunman
ЛЪЖАТ,ЛЪЖАТ,ЛЪЖАТ.Мамицата им гнусна.Крадци.
11:43ч. 7 Февруари 2013 #8
кафе
Някой от Вас разбра ли какви годишни премии са в зели тези крадци? И до кога ще търпим тази измет, която ни обяснява като на олигофрени?
11:39ч. 7 Февруари 2013 #7
offence
Може да си заврете обяснението...знаете къде. Трябва масово целия град да не си плащат сметките, тогава може и да се промени нещо след месец, ама някой ходят и първи са на опашките за плащане. Колективни съдебни искове и неплащане на сметките - това е.
11:26ч. 7 Февруари 2013 #6
-Mishet0-
ПРОТЕСТА Е В НЕДЕЛЯ 10.02.2013 11.00ч. пред Общината.СТИГА СТЕ КОМЕНТИРАЛИ,нека всички да излезем на улицата.
11:24ч. 7 Февруари 2013 #5
onq
Декември имаше повече почивни дни - хората вместо на работа са били по къщите си :) Никой не си държи студено, когато е у дома :)
Когато си на работа се пести от отопление - топли се само вечер, а нощната е 2 пъти по ниска :)
Поне за мен това е обяснението :)
11:23ч. 7 Февруари 2013 #4
Б. П.
ооо я тия обяснения ги разправяйте на някой невежи... първо, около коледа 21-28 ме нямаше изобщо във варна, второ, в бележката ми пише от 15 декември до 18 януари, а имам с 1.5 по-голяма сметка, как се обяснява това след като цял ноември съм си бил тук и съм се топлил както обикновенно ???
11:18ч. 7 Февруари 2013 #3
Makaveli
Какво е обяснението за хората, които ги е нямало по празниците за около седмица и въпреки това сметките има са доста големи?
11:14ч. 7 Февруари 2013 #2
kasi
Въобще не съм съгласна с тези обяснения, тъй като периодът, засечен от инкасатора е точно 30 дни. Така че не ми става ясно на какво се дължи това, че имам 100 лв. повече за декември при положение, че ползвам едни и същи уреди. Всеки следващ месец сметката ми се увеличава във възходяща градация и то със значителни проценти?
11:11ч. 7 Февруари 2013 #1
boneva3
.не съм съгласна с написаното... ВИЕ ТАМ сигурно с те с два стомаха ние не... а тези които не са били по празниците в доможете си за6то и те те пла6тат големи сметки... само тъпи лъжи 6те слушаме..засрамете се